Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: 24.hu/belfold/2024/04/25/alapellatas-rendelok-haziorvosi-szolgalat-fogorvos-belugyminiszterium-ell... (2024.04.25. 09:17) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.09.08. 05:55 Fabius

Tejóisten! Dajcstomi "extrémista kispártozza" a Fideszt!

Címkék: fidesz eu navracsics tibor szanyi tibor dajcstomi

Álszent Tamás rondán kiakadt a pernahajder népellenség szanyitibire. Szerinte nemzetietlen nem támogatni Navra Eu biztosságát, ilyet az Unió történetében csak extrémista kispártok és a szélsőségesek szoktak csinálni.

dajcs.jpg

Ez a magatartás kicsinyes politikai haszonlesés, mondja, Szanyinak meg nem marad más dolga, mint kajánul röhögve visszakézből pofán törölni két idézettel:

1: ""Kovács László (...) nem alkalmas a magyar nemzeti érdekek közös képviseletére az Európai Bizottságban", őt a Fidesz az MSZP képviselőjének tekinti. Természetesen minden magyar nemzeti érdeket érintő kérdésben a megfelelő módon bárkivel, az ördöggel is együtt tudunk működni, azonban Kovács Lászlót nem tudjuk a Magyar Köztársaság hiteles képviselőjének tekinteni"- volt kedves közölni a sajtóval Szájer négypárti egyeztetés után 2004-ben

2: “A Fidesz Európai Parlamenti Képviselőcsoportja nem támogatja Andor László uniós biztosi jelölését. Andor László nem rendelkezik sem közigazgatási, sem politikai, sem európai uniós tapasztalattal. Személye mind belföldön, mind az Európai Unióban ismeretlen. Ezen okokból kifolyólag Andor László az egyik legsúlytalanabb a 27 biztosjelölt közül. A magyar érdekek képviseletére ezért alkalmatlan. "  - mondta a Fidesz EP képviselőcsoportja 2009-ben

Te jó isten! Ilyen ronda extrém kispártozást, szélsőségesezést vajon hogy fogad majd a gazdi? Mert azt megszokta, hogy kijafasztamás nekifutásból önherén rúgja magát időről időre, de az nem neki fáj. Viszont most, mikor a "nemzeti érdekek" című szólamot sikerült ilyen bénán lenulláznia a EP ciklus legelején, háááát....Ami járhat ezért az hidegebb zuhany lehet, mint egy elmodoroskodott ájszbuket cselendzs

324 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr986678781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@kifordított nagyanyó: Gondolataid szökellnek, mint a bakkecske! Jobbiktól Bokrosig van néhány szakadék, amit átugrottál. Nem ütötted meg magad közben?
@kifordított nagyanyó:
a véres az má' folyik a fidex csinálja egyik példája:

kanadaihirlap.com/2014/09/08/az-okotarsat-es-a-civileket-lerohanta-az-orban-rezsim-rendorsege/

már "ott" is tuggyák

de nem tesztek ellene semmit aki meg igen az nem kommilfófófófó

brühüyyy
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine:
Szia Csekk!:)
Smukk is a hústól lett teltkarcsú(...?), vajon mustárral szereti?
www.youtube.com/watch?v=zOKqNAbh_aU
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: Néznek is itt rám furcsán a többiek is.

@rodeo36: Pedig őket kéne akasztani.
@Knósszosz: vagy már nem is emlékszik mikor evett utoljára mustárt. Lehet, hogy akkor még tükör nélkül látta a cipőjét. :D
@nincs_itt: másképpen kérdezem: neked azzal, hogy kimentél, a felelősséged semmivé lett mo-val kapcsolatban? tényleg, állampolgárságod megmaradt? ezt nem kekeckedésből, kíváncsiságból.
@nincs_itt:

Elmondtam, számomra mit jelent a 42. ...hogy ez egy szimbólum, az értelmetlenség szimbóluma. Nincs jelentősége, hogy ez egy általad lenézett sci-finek aposztrofált korrajzban van. Megosztottam veled egy benső gondolatomat, egy személyes dolgot. Ezt úgy hívják, hogy bizalom. Erre mit tettél te?
A magyarázatomat félresöpörted, ergo meg sem próbáltad megérteni, ergo partner lenni a -nem is vitában-hanem dialógusban.

Aztán felteszed az örökzöldet:

"_Mit próbáltatok meg? Beszélnél erről egy keveset?_"

És a fentiek után választ vársz tőlem? Elmész te a picsába, szabadon választott irányba és a jó kurva anyádba.
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: azt nem a cipőjére mondják. meg a cipőjét akár kézbe is veheti.
@parti_giano: Gondoltam jókislánynak maradok. Legalább este 9-ig. :D
@nincs_itt: majd, ha ott leszek, megbeszéljük... ha nincs időd kivárni, gyere egy picit nyugatra, most ide küldött a főni, kell az egydiplomás általános bölcsész... azt mondták, túl sok itt a szakbarbár, kell valaki aki komplexen lát... azt erre én húztam a rövidebbet...
Na,elkezdődtek a meccsek!
Jó éjszakát mindenkinek!
@parti_giano: felelosseg? egy "kovetkezmenyek nelkuli orszaggal" kapcsolatban?

a magam reszerol semmi ilyet nem erzek ezen "Halal-to" fele, pedig meg el sem huztam a partjarol teljesen
@Sir Bates dö Hól: máris tolatsz kicsi rigó??
nem megyek én sehova. aszontad megtalálsz.
nem handa-bandázz, valld be, hogy sok könyörgés volt mire elküldtek téged is.
szegény, gyáva, csekély képességű "sir" vagy.
most mivel foglalkozol? egész nap a blogon lógsz, ember, mást nézz hülyének!
@kifordított nagyanyó: kiket akasztanal? azt a 400at, aki legalabb kiment most az utcara?
@Knósszosz:

"_Igyekszem!:DD_"

Csak lassan a testtel! Nem disznótor az, hanem disznóság:DD
@parti_giano: Nagyon magányosak lennétek, ha megpukkadnék. Úgyhogy nem teszem. ;)
@jaegtoer: beléd is kettőt, hogy szoruljon!!! sok volt a vizezett vodka, az óccsóbbikbó'???
mijafaszt képzelsz te magadról??
nem csinálsz te sem semmit, ahogy a többi nagypofájú hozzád hasonló sem! 42? 2072? hmm? ez mond valamit?
Barátom, én is megosztottam veled a belső világom, ha tetszik, bizalmamba fogadtalak! Mi a válasz?! "A kurva anyád"
nem én tehetek arról, hogy mélyebb gondoltaiság nem terem a fejedben, csak a 42 és az anyázás.
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine:
Eszt én nem tudom, de Mabel ezek szerint tükörből még láthatja cipellőit, viszont azok, akik a Duna partról elloptak párat, azok dögöljenek meg most. Ott, ahol vannak!

Apropó, Te még Magyarországon vagyol, vagy szerencsés vagy? Csak ezért, mert halványan emlékszem rá, hogy tettél utalást az elmenésre. Na nem"olyan" értelemben... érted?!:)
@parti_giano: nem maradt meg az állampolgárságom, de a felelősség érzetem megmaradt.
@nincs_itt:

:D legyen ahogy te akarod: 2072
@jaegtoer: és tudod is mit takar ez a szám?
mert a 42 SEMMIT. ez viszont...
@jaegtoer:
A disznótort nem bírom elviselni, a másik esetben pedig nem röfögéssel adok hangot az (ki)elégedettségemnek. Nem vagyok én orbánviktor, hééé!?
@nincs_itt:

"_Barátom, én is megosztottam veled a belső világom_"

ajjaj:)
@jaegtoer: Nekem ez ugrik be a 42-ről.

www.port.hu/a_42-es_42/pls/w/films.film_page?i_film_id=143492

Amúgy igazán remek alkotás. Ha még nem láttad érdemes megnézni.
@Knósszosz:
A TEK munkatársainak írom ide; ezt plagizáltam a szomszéd Feritől. Ő mondta ezt a szörnyűséget.
Csak a tényszerűség kedvéért...
@jaegtoer: ne félj, nem lesz bajod a gondolatoktól! bármit mondjanak is az Olympos és a Parnassus naggyai!
@nincs_itt:
Neked is mondom: Thürmer Gyula!
Lazítsatok már a kurva életbe... ennyi sok jó fej itt és egymást ütitek. Dobáljatok inkább tortát egymásra ( ha oroszkrém azt inkább ne - külgyétek el DHL ), de ne pocskondiázzátok már egymást, légyszííííí.........
@nincs_itt:

pont azt állítottam.

a 2072 ? egy státuszkód

www.law.cornell.edu/uscode/text/18/2072?qt-us_code_tabs=1#qt-us_code_tabs

szóval jó a 2072 is. éppen olyan jól kifejezi az értelmetlenséget a szócséplésünkben, mint a 42... vagy legyen inkább a 111?
@Knósszosz: tranquille, előírás, hogy egy szájhős mindig legyen a blogon...
@Sir Bates dö Hól: készülsz a nyelvvizsgára??

mikor látlak, te Cyrano?
@nincs_itt:

"_ne félj, nem lesz bajod a gondolatoktól! bármit mondjanak is az Olympos és a Parnassus naggyai!_"

Ne aggódj, csak arra vigyázz, ki ne ess nincs_itt szerepéből.

Hülye, ennyire nem lehetsz ostoba, még ha engem annak nézel is.
@jaegtoer: téves, ez meglehetős konkrétum.
de ha rögtön a gugli... akkor tényleg csak ezt adja...
@jaegtoer: te kis, huncfut! én voltam és leszek, akinek születtem. nincs szükségem "szerepekre", manírokra. nem agódom, csak szóltam. ahogy voltam bátor kifejteni pennivaldesnek is, a demokrácia alapköve: "mindenki annyira és úgy hülye, amennyire csak akar, és bír!"
@Knósszosz: ugy latom, ez itt valami egyre jobban befeszkelodo ragaly...

:-(
@Sir Bates dö Hól: mit Cyrano?! Münchhausen! Szóval mikor találsz ide?
@nincs_itt: ha ott leszek, tudni fogod; sokkal korábban, mint kellet volna... (igen, folyamatosan, másik hattal együtt... nem is megy könnyen... nem, a német nincs benne)
@Sir Bates dö Hól: úúú! milyen hat? Szőr! Azért lazíccsá! Nem leszel te sehol, főleg itt nem.
olyan mókás, amikor elkezdesz nagyot mondani. folytasd, Se here, se zádé, meséjjé még!
@nincs_itt:

"de ha rögtön a gugli... akkor tényleg csak ezt adja..."

Nem egészen:

Nagyjából 5 900 000 találat (0,17 másodperc)

Képzeld el, még Zsámbékot is kidobta:)

www.google.hu/#q=2072
@Sir Bates dö Hól: ááá, rájöttem, echt ungarische Háry János! Alias Duma Franci...
Az Elyfell tornyot ma kinek adtad el?
@Sir Bates dö Hól:
Jól van, de xar látni, mivé alakul ez a társaság.
Béke...? Legyen, azt szeretném! Régebben a trollok irtása volt szórakoztató, ma meg az egymás baszogatása?? Ez egyáltalán nem az...

A fidex trágyadomb oldal ebben is egységesebb, ők legalább egymást nem, még akkor sem, ha nézetkülönbség is van köztük. Erre meg...? Összefogás... láthattad. Gratulálok. Tök siker.
Legalább mi ébredjünk már fel, itt is hat a tetű propaganda, ami lassan szétgórja a bandát, nem kéne hagyni. A módszeren változtatni kell, vagy lehúzhatjuk az egészet a klozetton, az meg nekem elég szarul esne.

Gudmórning, még nem késő!!!
@nincs_itt:

"én voltam és leszek, akinek születtem. nincs szükségem "szerepekre", manírokra. nem agódom, csak szóltam. ahogy voltam bátor kifejteni pennivaldesnek is, a demokrácia alapköve: "mindenki annyira és úgy hülye, amennyire csak akar, és bír!"

Elismerésem:)
@jaegtoer: most megtörtem, ha Zsámbék is akkor tényleg... de azért kellett egy kicsit felvágni az Cornell Law honlapjával, hátha megadom magam. de nem! én csak ilyen csökönyös alak vagyok!
@jaegtoer: te vagy az élő példa! tudod, mindenki jó valamire, ha másra nem, akkor elrettentő példának! mintha rólad írták volna. de azért szőr is versenyben van!
@Knósszosz: szerintem itt morálról, jellemről van szó... meg azt is írtam már, hogy a blog egyetlen közös kapcsolódási pontja, orbán nem elfogadása... erről szóljon csak minden?... ezt te sem akarhatod...
@vitéž munkášőr:
Nem nevesítek senkit, inkább a tendencia az, ami elkeserítő.
Most semmi ilyesmi, az oroszkrémtorta említésétől ömlik a nyál a pofámból, és mivel az épp nincs a hűtőben, marad a sör.

Most egymást faljuk fel?
Mi a lófaszért?
@jaegtoer: ja, jut eszembe! ott tartunk, hogy Mo. szügyig gázol a xarban. van esetleg értelmes ötletetek ott fenn a felhős magasban, vagy marad a jól leszopjuk egymást, mert olyan okosak vagyunk, hogy csak na. de az ország amiért "küzdünk" az szépen, csendben elhunyt. a lakosok meg le vannak szarva, mert nwem értik, hogy 42, mondom negyvenkettő, büdös parasztya!
@Sir Bates dö Hól: te szőr gyerek, biztos, hogy érted amiről süketelsz? mert ez a kettő, amiből erős hiányod van!
@nincs_itt:

"te vagy az élő példa! tudod, mindenki jó valamire, ha másra nem, akkor elrettentő példának! mintha rólad írták volna. de azért szőr is versenyben van!"

Inkább leszek magam számára is elrettentő példa, mint neked követendő, ki másban keresi a hibát, hogy meglelje az önigazolást, és nyugodt szívvel derűsen nézek a tükörbe, nem úgy, mint te, azon rágódva: -Az a másik onnan a tükörből vajon visszaköp-e?
@Sir Bates dö Hól:
Nem ezt akarom, meg amúgy is csak óhajthatok...
Nyilván lehet vitázni az egyetlen kapcsolódási ponton belüli nézetkülönbségekről is, tök természetes. Csak a hangnem ment le alpári szintre, ami viszont nem teszi vonzóvá a brancsot, ha valaki ismeretlen erre talál kattintani. Én értem, hogy van egy határ ami után azt mondja az ember, hogy na, akkor ettől a beszólástól a kurva anyádat!
Gondolod nekem nincs? Dehogy nincs.

Az, hogy te ki is mondod, az a vérmérsékleteden is múlik, nem hiba. Én meg más vagyok, inkább számolok tízig, mielőtt elküldök valakit a jó büdös francba. Pedig istenúccse... szoktam. Nem kell magyarázni semmit, azt hiszem pontosan tudod Te is (meg én is), hogy miről beszélünk. Ez van, ha így megy tovább, ennek itt befellegzett... sajnálnám kurvára.
.
Mintha ma írta volna. Foci is van benne.
.
LADÁNYI Mihály: Danolva

Dehogy vagyok kétségbeesve,
bár néha keserű vagyok,
Ha egy angyal rálép szívemre,
hol gömbölyű, odacsapok.

És bár kevéske örömöm van,
és a lányokban sem bízom:
ha az isten meginvitál,
a sarkon magam leiszom.

S mivel nagyritkán invitál meg
- gyéren hullik a hálapénz -
hát többnyire csak józanon
eszi eszemet a penész;

Az apró betörőt becsukják.
Ez szép, így tisztul a világ.
De nagy tolvajokkal miért nem
bővítik e statisztikát?

Egymillió, kétmillió
kényelemre vagy protokollra...
Sejhaj, csak gyúrjuk a vasat
s megrokkanunk bele danolva.

Sejhaj, reméljük, csapatunk
nem kap sok gólt az őszi tornán!
Az, hogy néha káromkodunk
egy miatt, merő koholmány.

Az asszony kerek fenekét
simogatjuk az ágyban este.
Lealkudjuk a konyhapénzt
s fütyülünk a történelemre.
.
@jaegtoer: huhhh! tudod, nekem NINCS szükségem "önigazolásra". gondolsz, amit akarsz, mert a tükör, amit eléd tartok, nem nekem kényelmetlen!
ne erőlködj, nagyon izzadtság szagú már. a maradék, nem létező nimbuszod is elenyészik...
gondolkodj el azon, miért írtad: "Inkább leszek magam számára is elrettentő példa, mint neked követendő...", igen kiragadtam a szövegkörnyezetből, de azért érzed a kámingáútot?!
@nincs_itt:

Mondom, ne ess ki nincs_itt szerepéből. Tényleg ciki lenne.
A 42-t lezártuk... elmondtam mi az... leszartad... hoztad a 2072-t... elfogadtam, bármi legyen is az, de azért a google-val találgattam... előjött belőled a pökhendi senki aki nincs_itt se máshol...
Ugyan nem mondtad el mi az, de nem baj, mert elfogadtam.
És most megint előjössz a 42-vel? Belehülyültél a semmibe?
Lehet, hogy mégis csak van értelme, mert hat a pszichére?
@jaegtoer: körbejársz... csak idéztelek. most meg sértegetni próbálsz. nekem nem kellett elmondani mit jelent a 42. ez azért jelzi, hogy miért is vagy ennyire sértett.
igen itt 82-85 milliomodik senki vagyok. nekem ez jó. viszont te?
@nincs_itt:

Gáz van? azt ragadsz ki amit akarsz. a tükörrel úgy trükközöl ahogy akarsz. A te életed drága, azt elhiszem, hogy az enyém, és az itthoniaké neked semmi, azt is elhiszem, de hogy ... áááá, anyád picsája....
@Knósszosz: jo kerdes. asszem egy Egger meg nekem is belefer…
@nincs_itt:
"_körbejársz... csak idéztelek. most meg sértegetni próbálsz. nekem nem kellett elmondani mit jelent a 42. ez azért jelzi, hogy miért is vagy ennyire sértett.
igen itt 82-85 milliomodik senki vagyok. nekem ez jó. viszont te? __"

Akkor először is engedd meg, hogy megköszönjem folytatólagos dicséreteidet és a permanens hízelgéseidet.
A 42-t hagyjuk.... visszaolvasható...

Látod az a baj, hogy hibás az önértékelésed. Veled szemben én egyszeri, megismételhetetlen valaki vagyok, és az itteniek is. Mindenki.
És lepődj meg, te is -szerencsénkre.
@jaegtoer: tényleg kérj segítséget, szerintem még menthető vagy...
@nincs_itt:

"_ fordulj orvoshoz._"

"_tényleg kérj segítséget, szerintem még menthető vagy..."

Ne aggódj miattam. Izgulnod magadért kell.
Én szoros felügyelet alatt állok:) és a dokinővel együtt rajtad mosolygunk. Szánakozva.
De a munkaideje 22:00-kor lejárt, úgy hogy most felfüggesztette a tesztet.
Szeva. Aludj jól.
@Knósszosz:
Akik a Duna partról ellopták a cipőket: csak a történelmi hűségnek tettek eleget. A BŐRCIPŐK SEM MARADTAK OTT! Naná! Egyébként a gazdáikkal lőtték volna azokat is a Dunába. Mit gondoltál, mi a fenének kellett levetni?
Mindig is az volt a véleményem, hogy az a mélymagyar markecolók mementója. Most még inkább, mint korábban.
Egyébként meg, hogy végre legyen egy jó hír is:
Bejegyezték a Kétfarkú Kutya Pártot. Volt is teljes 16 percük a határidő lejártáig az aláírás-gyűjtésre, tehát most nem indulhatnak.
De nagy jövő előtt állnak, ha a többi töketlen így folytatja.
@Knósszosz: hihetetlen, hogy egyesek miket el nem lopnak. Szerintem totál elmebeteg az ilyen. De nem is a lopás ami durva ebben, hanem, hogy a rendőrség meg nem csinál semmit. Mert a lopást még értem, hülye szuvenírgyűjtő, vagy mi. De a rendőr?!
Most még itthon. De nem szívesen, és nem jó érzéssel. :S
"elhúnytatok"?
szép álmokat mindenki azzal akire vágyik...

szavazzatok a kétfarkúakra azoknak legalább van miből leharapni való

brühüyyy
.
Hatalmas összeggel happolja el a szlovákok elől az Orbán-kormány az indiai gumigyárat, az Apollo Tyrest, pedig pár éve még megfúrta az idetelepülésüket. Ez lesz a negyedik gumiüzem nálunk, és a világban futó autók, tehergépkocsik közül százból kettőn itt gyártott gumi lesz.
vizitdíjas és tandíjas népszavazás után pár hónap telt csak el, 2008 nyarán helyi népszavazás kiírásával igyekezett eltántorítani tervétől az indiai gumivállalatot a Fidesz. A Heves megyei város fideszes önkormányzati képviselőcsoportja még azzal riogatott, hogy a térség nem visel el egy újabb szennyezőforrást, rákkeltő hatású korom keletkezik a gyártásnál, és évente óriási mennyiség, 21 ezer tonnányi ipari gumihulladékot kell kezelni. A cég 2008 augusztusában vissza is vonta a beruházás tervét.

Most azonban sikerült megszerezni az Európai Bizottság jóváhagyását is ahhoz, hogy a magyar kormány – mostani árfolyamon számolva – 30 milliárd forint (95,7 millió euró) értékű támogatást ad a cégnek, amely a Gyöngyöstől négy kilométerre, az M3-as sztrádától 2 kilométerre fekvő Gyöngyöshalászon építi fel a gyárát. Ennek főszerepe lehetett abban, hogy sikerült Szlovákiát kiütni az Apollo kegyeiért folytatott versenyben.
Az Apollo 975 embernek ad munkát. Ez annyit tesz, dolgozónként durván 30 millió forintnyi támogatást ad a Fidesz-KDNP-kormány a gyár idetelepüléséért. Ez több tekintetben is kimagasló összegnek számít.

hvg.hu/kkv/20140908_Ontjuk_magunkbol_a_gumikat_ez_nagyon_sokb#utm_source=hirkereso&utm_medium=listing&utm_campaign=hirkereso&utm_content=vallalkozas_hirkereso
@Knósszosz:

"_Nem ezt akarom, meg amúgy is csak óhajthatok..._"

Nagy és szép lelkedre tekintettel óhajod mától parancs.
@jaegtoer: kínlodtam egész éjjel, de lecsapom a magas labdát. tényleg az a legjobb, ha a betegápolást családi körben lehet megoldani. d:
üdv a doktornőnek.
hogy mi van? :

Európa feltankolt gázból, Magyarország nem

A gáztározóval rendelkező európai országok közül szinte mindegyikben nyolcvan százalék fölé emelték a töltöttségi szintet, Magyarország viszont nincs ezek között.

A Napi Gazdaság szerint csaknem teljesen tele vannak az európai gáztárolók, a Gas Infrastructure Europe folyamatosan frissülő adatai szerint a tárolókapacitással rendelkező 15 európai ország közül csupán háromban - Bulgáriában, Lettországban és Magyarországon - nem éri el a töltöttségi szint a 80 százalékot.

Magyarországon a létesítmények csaknem 56 százalékig vannak feltöltve, ami 3,4 milliárd köbméter fűtőanyagot jelent. Ebből 1,5 milliárd köbméter a szőregi tárolóban található, amelyből 915 millió köbméter stratégiai készletnek számít. A töltöttség másik felét az E.ON-tól megvásárolt tárolókban lévő gáz teszi ki. Ezek az egységek jelenleg 39,9 százalékos töltöttségen állnak, ám a betárolás jelenleg is meglehetősen intenzíven zajlik - olvasható a keddi cikkben.

Az európai országok közül Magyarország rendelkezik a negyedik legnagyobb gáztároló kapacitással, csupán a német, az olasz és a francia létesítményekben fér el több fűtőanyag. Franciaországban 87, Németországban 90, Olaszországban pedig 92 százalékon áll a töltöttség, ami összességében több mint 45 milliárd köbméter földgáztartalékot jelent.

A régióban Ausztria rendelkezik a legnagyobb kapacitással: jelenleg 4,4 milliárd köbméter gáz van föld alatti létesítményeiben, ami 93,2 százalékos töltöttségnek felel meg. Csehországban a felhalmozott tartalék 3,2 milliárd köbmétert tesz ki, ami a teljes kapacitás 97,3 százaléka. A térségben kétmilliárd köbméternél nagyobb befogadóképességű tárolói vannak Lengyelországnak és Szlovákiának is; előbbinél 93, utóbbinál pedig 97,6 százalékos a töltöttség.

Az unió tagállamainak egészében a tárolók már most 88,32 százalékban feltöltöttek - ez 73 milliárd köbméter gázt jelent - írta a Napi Gazdaság.

hvg.hu/gazdasag/20140909_Europa_feltankolt_gazbol_Magyarorszag_nem#utm_source=hirkereso&utm_medium=listing&utm_campaign=hirkereso&utm_content=default_hirkereso
mi van?

A katonai ügyészség vetette el a Blikk újságírójának telefonját

Bírói végzéssel kötelezte volna a Központi Nyomozó Főügyészség Koós Szabolcsot, hogy nevezze meg kitől kapott bizalmas információkat az Oszter Sándor ellen ittas vezetés miatt folyó büntetőeljárásról. Miután Koós a bírói végzés ellenére sem nevezte meg forrását, az ügyészek rendőrökkel vetették el a telefonját és letöltötték a teljes adattartalmát.

folytatás

nol.hu/belfold/rendorokkel-vetette-el-a-katonai-ugyeszseg-a-blikk-ujsagirojanak-telefonjat-1485053
jó reggelt! szép napot!

A Fidesznek nem igazán van ellenfele

A szétdarabolt ellenzék miatt nincs igazán ellenfele a pályán a Fidesznek, de nem árt az óvatosság. Így értékelte a helyzetet Kövér László a Fidesz százhalombattai szervezetének fórumán.

444.hu/2013/12/11/a-fidesznek-nem-igazan-van-ellenfele/

miért is mondhatja ezt? :

Bajban a Fidesz! - itt az igazi ellenfele

Bejegyezték a Magyar Kétfarkú Kutya Pártot (MKKP) - adta hírül hétfőn Facebook-oldalán a szervezet.

A bejegyzés szerint 16 perccel az előtt kapta meg a párt az értesítést a bejegyzésről, hogy lejárt az idő, amely az önkormányzati választásokon való induláshoz szükséges aláírások összegyűjtésére áll rendelkezésre.

Mindezt bejegyzésükben - csatolva a végzést - a következőképpen kommentálták: "na, hurrá, végre bejegyeztek minket. Szerencsére pont időben, hiszen ma 4-ig lehet még aláírásokat gyűjteni az önkormányzati választásra. 16 perc alatt simán összegyűjtjük!"

folytatás

sztarklikk.hu/egyeb/sztarklikk-kozelet/120488/

pedig ezzel a "párttal" a sokat hiányolt: "nem" szavazat simán megvalósítható lenne. :D

@rodeo36:

@kekex:

ez viszont magyarázat miért nincs jelentősége Most, és miért nem lehet MOST szavazni rájuk...
@dr. jenőke (jenőke): :)

annyi szépséget raktál be mostanában megint, de szinte vártam ilyen "csasztuskás" verset már hiányoltam :DDDDD

egy régi klasszikus csasztuskával viszonzom, amit Mikes György merészelt megalkotni anno...

www.youtube.com/watch?v=1YramuIeh-o
@parti_giano:

"_kínlodtam egész éjjel, de lecsapom a magas labdát. tényleg az a legjobb, ha a betegápolást családi körben lehet megoldani. d:
üdv a doktornőnek."

Legközelebb ne tedd. Mármint a kínlódást. Nekem, akinek annyi ablaka, ajtaja, sőt doboza, fiókja van, magamra vessek, ha egy leütött labdának nem találok helyet, vagy ütőt, vagy ziccert.
Dr. jaegkiskaes-nek átadom, vagy majd egyszer te személyesen, ha arra járunk egy kihelyezett helyszínű terápián:)
@jaegtoer:
@nincs_itt:
Az előtt azt szerettem,ha a "szélsőjobbosok" marták egymást de hogy ti demokraták és toleránsok is egymást szidjátok,na az csúcs!!!
:))))
@kekex:
Nekem meg az a véleményem (lemaradt), hogy mindenkinek a kurva anyját aki viccelődik a holokauszton, tagadja, vagy bármilyen módon összeszarozza (festékkel leöntés - szétbarmolás - lopás) azokat az emlékműveket amelyek emlékeztetnek rá, hogy ilyet soha többé nem szabad elkövetni. Bezzeg a Szabadság téri ganaj...

Bocs, de ez nem megy cizelláltabban, szóval a kurva anyját minden olyan féregnek, amelyik elkövet ilyen aljas szemétséget!
@jaegtoer:
@nincs_itt:
Amúgy ilyenkor néha visszasírom a csúnya Kádár-rendszert,amikor még nem voltunk ennyire hülyék.
@jaegtoer:
Hahh... most az én lelkem fókazsírral van kenegetve, és ezek után nem tudom lesz-e annyi egyed Svalbárd környékén, amelyekből kinyerhető az a mennyiség, amivel bebalzsamozhatom magam?
Sebaj, ha nem, majd iszom rénkumiszt nagy mennyiségben, legfeljebb meglesz az az előnye a dolognak, hogy technikai háttér nélkül fog szólani a Spartacus, Onedin kapitány legnagyobb megelégedésére - nyugodjék békében...
@Knósszosz:

Fordulj bizalommal a rének Atyjához, a Svalbárdi Remetéhez, mindenre van valami frappáns ötlete:D
@jaegtoer: Már azt se tudom,hogy te külföldre mentél vagy te vagy itthon?
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Most ne mondd, hogy meglepett...
Ez a minimum, talán egyszer a bérek színvonalán is elérjük - a minimumot. Ja, az európaira gondoltam... az itteni az megvan. Ha bejelentenek.
@jaegtoer:
De sose tunni, hogy mikor olvad ki, teljesen rendszertelenül jelentkezik be a messzi északrúl. Talán hosszúra nyúló téli éjszakák okozhatják. Fél éveket tölteni...
Bár a magyar az bírja, 2010 óta abban él, persze kumisszal könnyebb átvészelni.

Minden Magyarnak alanyi jogon járjon!!
@Knósszosz: Nem tudom ezt most mire írod.
Én spec arra gondoltam,hogy van egy két jó viccem de nem akartam leírni ezt.Mivel ez téged felháborít.
Viszont nem nevethetünk másokon ha nem tudunk magunkon nevetni.
De ez egy bonyolultabb kérdés.

A bérekhez:Sok munkával kereshet viszonylag jól az ember,max. nem úgy van bejelentve.
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Én itthon vagyok külföldön:)Szülőhazám, Syrius küldötteként érkeztem a csillagösvényen ide a Kárpátokkal korlátolt kies medencébe, a Duna-Tisza köze közepébe. Ellenben jól úszok.
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Nyugodtan írd csak le azt a két viccet, talán még én is megértem. Azt nem tudom, hogy felháborít-e, amíg nem olvastam.
Nem bonyolult kérdés ez...

A bérekre meg; igazad van, Levédiában ez így működik. De valóban így kellene...?
süti beállítások módosítása