Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @Neytiri111: Megtakarítást/befektetést nem csak pénzben lehet eszközölni, léteznek különféle érték... (2024.11.21. 19:53) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.09.02. 09:55 Fabius

Túlélni Simicskát

Címkék: orbán fidesz kétharmad simicska belharc

A Fidesz belháborújának összefoglalását a Magyar Nemzet tegnap megfejelte egy Medgyessi és Orbán közé rakott egyenlőségjellel. Orbán és Simicska ősidőktől tartó cimbizésének vége, a két harcostárs egymás tökét szorongatva, vicsorogva küzd a kiafaszagyerek címért. Orbáné a politikai, Lajosé a gazdasági hatalom, mi meg elnézzük, hogy a kirugdosott lajosbizalmasok - politikai értelemben vett - hulláin gázoló csatában mikor jön el a pillanat, amikor legyurcsányozzák Viktort valamelyik baráti médiában. 

orbán-simicska-háború.jpg

Az idei év tapasztalatai alapján elmondható, hogy Viktorék majdnem mindent túléltek. Trafikmutyi, földmutyi, nyugdíjmutyi, AB mutyi, alkotmánymutyi, paksmutyi mindegy, a 2 milliós tábor mindent elnéz, megbocsát, sőt időnként szükségesnek és kívánatosnak tart. Az egyetlen nyitott kérdés, hogy Lajos haragja túlélhető-e?

Az ember, aki mindenhol ott volt, mindenről tud, aki a kiépített mindenhez pénzt szerzett teljes egészében kimerítve a cél szentesíti az eszközt kelléktárat komolyabb falat, mint a komplett ellenzék együttvéve. És nagyobb kárt is tud okozni, ha megmakacsolja magát. Hatalmára - és haragjára - jellemző, hogy mindenki aki szóba hozza átható szarszagban kínosan magyarázkodik:

"Simicska hatalmára jellemző, hogy beszélgetéseink során kivétel nélkül minden forrásunk tartott a haragjától.

Nem egyszerűen arról volt szó, hogy a gazdasági vagy politikai életben jártas, sőt saját jogon is befolyásos emberek nem akarták, hogy bármilyen formában visszajusson, hogy ők ellene áskálódnak. Olyan tisztviselők, akiket mi a mostani küzdelemben egyértelműen a Simicskával szemben álló érdekcsoporthoz kötöttünk, váltig hajtogatták kívülállásukat, illetve azt adták elő, hogy ők csak a miniszterelnök unszolására, “kényszer hatására” tennének csak bármit, ami Simicska érdekeivel ellenkezik."

A dolog nem a véletlen műve. Lajos emberei az államigazgatás minden szintjén jelen vannak, nyilván tudnak mindenkiről mindent. Egy intésre nerhez lojális közmunkásból szennyesteregető tényezővé válhatnak, vagy orbáni tervek megvalósulását gáncsoló belső ellenséggé. Simicska egyedül többet tud a simlikről, mint a párt választmánya összesen, ráadásul a jobboldali média számottevő lapja, rádiója és tévéje is rendelkezésére áll, ha eljut odáig, hogy Orbánhoz vágja a szaros bilit. Arról nem is beszélve, hogy így választások idején ismét felértékelődik az összes, hozzá tartozó plakáthely is. Vicces lenne ha megfordulna a trend, és ezúttal a Fidesz jelölteknek nek jutna hely stratégiai fontosságú felületeken. 

Érdekes lesz figyelni, sikerül-e túlélni Simicskát?

Mert ez a háború így vagy úgy, de valamilyen eredménnyel végződni fog. Ha tűzszünet lesz - ami szerintem a legvalószínűbb opció - és valami gesztusértékű kiegyezés, Orbán akkor is veszít. Lesz egy ember az országban, akit nem tudott legyőzni a kétharmad nyújtotta szinte korlátlan eszköztárral, testre szabott különadókkal és semmivel. Azt erősen kétlem, hogy Lajos teljesen meghátrál és szó nélkül visszavonul majd a sarokba, ahol megszeppenve, szó nélkül elnézi a klánváltást. Ő nem az az ember. Ettől az is valószínűbb, hogy elszakad a cérna és szarfürdőt rendez Viktornak. Abból meg tud akkorát, hogy elsodorja az összes nerista félkegyelművel együtt. 

Innentől pedig leginkább az a kérdés, kisebbet vagy nagyobbat veszít Orbán, ha túl akarja élni Simicskát. 

 

690 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr96658197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@tristen2005:
nem hagytatok semmit amit meg igen aszt baszszátok meg

brühüyyy

még sohasem loptam éltemben...jobb ha ennek tudatában röfögsz...miért vagy te is olyan hülye?
@Csaknézek...: Nos, hát érezzék magukat igy együtt jól. engem csak az hozott ide, hogy Ukrajna nem korrekt, családilag tudom a dolgokat, de ha maguknak én túl paraszt vagyok, hát mit mondjak, viszonlátás.
Sok volt mostanság az eső, nem tudtunk dolgozni,a gyerek javasolta, hogy próbálkozzak a géppel.Dehát ebbe nem lehet igazságot írni, mást meg minek.No mindannyiójuknak minden jót.
@időtolvaj:

Bocsánat, pontatlan voltam.

Helyesebben:

Nem rájöttem, hanem: amióta úgy tekintem, hogy...

Talán, vagy is inkább bizonyos, hogy félreérthetően fogalmaztam. Egy percig nem gondolom, hogy bármiféle etalon mentén edződne itt bárki toleranciája, de azt igen, hogy G mutogathat, no lám ennyire toleránsak a toleranciát hirdetők és azt követelők, amikor kiprovokálja a felháborodást.
Gondolj csak arra, amikor az "itteniek" gyermekei miatti aggódás fércjelenetét eljátszotta, mintegy sugallva, hogy az oroszellenesség és -távolságtartás a gyermekek perspektíváit rontja az oroszpártisággal szemben, azzal az oroszpártisággal szemben, amely inkább biztosítaná a gyermekek jövőjét, mint az európai orientáció.
És azért ilyen orbitális sejtetéseket elég nehéz szó nélkül, vagyis inkább komment nélkül hagyni.
Azt szerettem volna érzékeltetni, hogy az itteni szélmalomharcnak egy 'győztese' haszonélvezője mindenképpen van és az G.

A II. fejezetről máskor...
-
Nem kell sem Asimov, sem sci-fi rajongónak lenni, van akit kifejezetten irritál, vagy közömbösen hagy, hiszen viszonylag sok érdektelennek tűnő dolog között lehet megtalálni azt a néhány vélt kulcsmondatot, vagy gondolatot, ami miatt a végén mégis megéri. Mások más olvasmányból, más élmények alapján ugyanúgy eljuthatnak és el is jutnak az "üzenethez".
Annyiféleképpen van kódolva az emberi elme, hogy mindenki a neki rendelt úton nyithat ajtót a fénynek. (gondolom én)
[Asimov Alapítványa utazás a múltba, mások képzelete pedig játék a jelennel, míg megint mások jövőt rajzolva mesélnek arról, mi mindent látnak álmodva ébren]
@rodeo36:

Akkor miből csillogsz-villogsz Kanadában, mint gumikacsák a homokban? Ha jól emlékszem te villogtál, hogy az olaj szőkítésnél téged is megkínáltak?
@rodeo36: ezt most miért?

Azt hittem, tudsz nagyvonalúbb is lenni, mint lemenni újkori szövetségesed szintje alá.

De te tudod.

Mint ahogyan te tudod a 200 milla dolláros limmitet is.
Nekem soha nem volt annyi alaptőkém, az is igaz, csak havi 5-10 ezer tonnákat mozgattunk, bár nem ócskavasat.

nagyok a számok Rodeo.:)

(persze mi fődhözragadtak csak táthatjuk a lepcses szánkat a profikat látván a kukáinkból)

Kár érted. Én sajnálom, hogy így neki vagy keseredve.
@dagober: Azt senki nem mondja, hogy Ukrajna korrekt. Soha nem is volt az.
@dagober:

"_Idegen linkek gyülekezete, ahol még az se biztos, hogy fiú vagy lány _"

Tökéletesen igaza van. Lehet akár férfi is, vagy nő. Esetleg hermafrodita. Sőt mutáns.
Megjegyzem, ráadásul még sörivók is vannak!:D
@Habakuk999:

"_Azt senki nem mondja, hogy Ukrajna korrekt. Soha nem is volt az._"

Egész biztos vagyok abban, hogy azt akartad mondani, hogy az ukrán politikai vezetők egy jelentős része...:)
@dagober:
A nick nevedről:
Visszaolvastam a kommentemet, abban nem volt semmi érzelmi beütés.
Viszont te olyan kijelentésemet idézted, amelyet pár nappal ezelőtt
írtam egy másik posztnál.
Nagyon is jól ismered az e tárgyban folytatott vitát, és nyilvánvalóan te az egyike vagy a minket örökösen pocskondiázóknak.
Érintett vagy, ez nem vitás, te vagy az az egyik, akit bíráltam.
Ne mond már, hogy véletlenül cseppentél ide a mai regisztrációddal.
Érintve érzed magad, nem hagyod szó nélkül szokás szerint, viszont vissza akarsz jönni a mantráiddal a jövőben is, ezért jelentél meg egy alkalommal új nick névvel.
Nem kellett sokat logikázni az összefüggéseken, mert primitív a kivitelezés.
Micsoda sunyi alak vagy!
@jaegtoer: a rendszer, a rendszer nem korrekt.
Mint ahogyan a magyar sem.

Hiába gondoljuk mi saját magunkról, milyen rendesek vagyunk pl a gazdasági életben, mint a rendszer szereplői mégsem vagyunk korrektek.
@Habakuk999:

Ja, az ukrán rendszer. Az más.

"_Hiába gondoljuk mi saját magunkról, milyen rendesek vagyunk pl a gazdasági életben, mint a rendszer szereplői mégsem vagyunk korrektek."

No, csak maga ne általánosítson, kedves prófétám, mert mi mindnyájan makulátlanok vagyunk és rendszeridegenek. Erre a legjobb példa, hogy itt már minden annyira rendben van, ha nem kéne este lefeküdni, reggelre már megoldanánk az ukrán válságot. De hát a kötelesség ugye...
@dagober:

MOST CSAK két dolgot ragadok ki, hogy miért is berzenkednek itt a népek.
Ezzel nem véleményt erőszakolunk!

- Matolcsy 200.000.000.000,- HUF
- Kaszinómutyi
@jaegtoer: oldják és kössék kedves Kolléga úr. A Dobó tér tényleg randa lesz, ahogyan nézegetem, de legalább sokba került.
minden jót Továbbra is, nekem maradnak a munkás szürke hétköznapok, Tessék világot váltani!
@dagober:

"_és nem vagyok se bal, se jobb, inni szoktam, ha fázok,de azt se sokat._"

Itt van a kutya elásva. Én se szoktam sokat inni, de ezért én nem szoktam másokat hibáztatni.

Itt két válságmegoldás, és többszólamú anyázás között receptekről, Az Üstről, vájlingról, sörökről és sok minden más hasznos és vidám dologról is szó esik. Az bezzeg nem érdekli.
De az, amikor előkerül a bicska, akkor már maga is felélénkül. Ugyi? Pedig még a suna duma se emeli meg az adrenalinját:)
@dagober: @jaegtoer:

Majd elfelejtettem! én sem vagyok se bal, se jobboldali, tekintve, ha este a jobb oldalmra fekve alszom el, akkor reggel a bal oldalamon fekve ébredek, ha meg jobboldalamra dőlve ringat el az álomhajó, akkor reggel a hajnaltündér baloldalamra dőlve talál. De mindez semmi, amikor hanyatt fekve hunyom le a szemem, előfordul hogy az ágyról leesve ébredek. Szóljon hozzá! Ugye milyen nehéz az oldalak kedvére tenni?
@jaegtoer:

"Azt szerettem volna érzékeltetni, hogy az itteni szélmalomharcnak egy 'győztese' haszonélvezője mindenképpen van és az G."

Ezt azért vitatom. Ilyen győztes sose szeretnék lenni. Ez már-már a hírhedt gáborzsazsás mondat, mindegy, hogy mit, csak beszéljenek rólam:))

Komolyra fordítva a szót. Ennek a szélmalomharcnak azok a nyertesei - többségükben csak olvasók, de gondolom még a kommentelők közül is sokan, én is - akik olvassák az indoklással ellátott cáfolatokat. Mert vagy új ismeretet kapnak, vagy új látószöget,vagy megerősítést, vagy kérdőjelet.
Na mindezekből semmi nem ér el a blogrobothoz, mert ő nem beszélgetni jön ide. Más a funkciója.

És ez máris felveti a tolerancia igen bonyolult kérdését. Kicsit megkapartad minap a svájci népszavazás kapcsán, és megválaszolatlan vagy igen nehezen megválaszolható kérdéseket tettél fel.

Jogos a kérdés, hogy egy blogon - ahol a gazda szinte mindent elnéz - meddig lehet vagy kell tolerálni egy mindennel visszaélő linkrobotot?
Jó-e, ha Hyde Park lesz a blogból, mert hordónak tekinti mindenki az aznapi posztot?
Van-e, lehet-e egy blog közönségének hallgatólagos etikai "kódexe"?
Érvényt lehet-e ennek szerezni, vagy mindenki elmenekül, amikor egyéni mércéje szerint betelt a pohár?

Úgy vélem akkor tekinthető győztesnek G, ha a blog szétverése sikerül.
Gondolom Fabius majd a szólásszabadság nevében megköszöni neki (is).

Itt még nem tartunk. Talán:)
@jaegtoer: A szólás és véleményszabadsághoz semmi köze, ha egy bloggazda kipenderít a saját blogjáról egyes kommentelőket. Egy blogon a moderálás az teljesen normális dolog lenne, mert ha nincs moderálás mint itt, akkor egy idő után eluralják a blogot a trollok és a velük való értelmetlen szócséplés, kurva unalmas és értelmetlen és színvonaltalan.

A szólás és véleményszabadságnak csak és kizárólag az állam, a hatalom és az állampolgár, az egyén viszonyában van értelme. Egy bloggazda nem tudja, mert nincs hozzá hatalmi eszköze (jogalkotás, jogalkalmazás, végrehajtás).
Bárki indíthat blogot, és oda azt ír, amit akar.
A moderálás és a szólásszabadság összemosása ócska bolsevik/náci trükk.
@rodeo36: "az ukránokra nem jellemző, hogy dolgoznak de jól elaggyák magukat azaz kurvának kiválóak kivesz kurvát drágán?"

pl. te...
@időtolvaj:

Előre is bocs.
A szarnak már az is győzelem, ha víz színén fennmarad.
Ez előbb utóbb elég ahhoz, hogy a fürdőzők más vizeket keressenek.

Ha tágabb értelemben veszük a nyerteseket, az valóban úgy lehet, hogy a türelmes olvasók nyernek úgy és azzal és azt amit írtál.

A tolerancia régi tetemem, még nem sikerült életre keltenem, valami mindig történik, ami visszavet.
Mert a tolerancia lehet eszköz, lehet elv, lehet viselkedés, lehet elvárás, szükségszerűség, követelmény, és/de lehet visszaélést is segítő-támogató hiba. Eset-, 'tárgy'- és alanyfüggő. Az arányosság elvét elég nehéz definiálni ebben. Innen a dilemma [szerintem].

A várható eredmény engem is kiváncsivá tesz.

Majd folytatom, de nem itt:) Hiába, szeretem a dobozaimat a bezártakat, a félig nyitottakat és még az ezután alakulókat, persze a fiókok a legjobbak és az ajtók, az ablakok is ha, ha leeresztem a toleranciaredőnyt.
Az adóhivatal szakmai tanácsadója, Németh Gabriella a VS.hu-nak elmondta, hogy a hétfő óta már mindenütt kötelező online pénztárgépek arra is alkalmasak, hogy ha valakinek adótartozása van, viszont érkezett bevétel a pénztárba, akkor a végrehajtók azonnal kiszálljanak az üzletbe, és lefoglalják a gépbe került összeget.

vs.hu/az-adohivatal-keszpenzt-latott-az-online-penztargepben-le-csapott-0903?utm_source=hrkrs&utm_medium=rss
@dr. jenőke (jenőke) Micsodán?
@dr. jenőke (jenőke):

És a NAV-ból ki is lehet kapcsolni a pénztárgépet. Azaz két katt, és be kell/lehet/muszáj zárni az üzletet.
@aritus:

Még nem tudom, most csak gyakorolok, mert azt tudom hogy lesz rá okom, több, mint eddig.

Egyébként folyamatosan háborgok, mint például a fenti NAV hír.

Közben olvastam már jag és az időlopó beszélgetését. Csak sajnálni tudom, hogy nem mindent fejtettek ki.
Nehezen álltam meg a beleszólást, de beláttam, hogy nem lett volna helyes.
@dr. jenőke (jenőke):

De, a beleszólás mindig jöhet:)) Minden aspektus érdekes lehet.
@aritus:

"A moderálás és a szólásszabadság összemosása ócska bolsevik/náci trükk."

Milyen értelemben?

Amúgy érdekes megállapítás.

Szóval... amennyiben valaki korlátoz abban, hogy elmondjam amit akarok, úgy annak nincs köze a szólás és véleménynyilvánítás szabadságához, mert az csak moderálás.

Azonban, ha abból indulok ki, hogy a szólás- és véleménynyilvánítás az emberi alapjogokhoz tartozik, és elvárás az állam és polgár viszonyában, ellenben nem szükségszerűen alapjog az egyén-egyén, csoportok-csoportok viszonyában, akkor érdekes szituációkat lehet modellezni:

Csak jogszabályban elrendelt esetekben kell helyt adni a szólás és véleménynyilvánítás szabadságának, más esetekben opcionális.

Csak jogszabályban elrendelt esetekben és módon kell helyt adni a szólás és véleménynyilvánítás szabadságának, más esetekben opcionális.

Csak jogszabályban elrendeltekkel egyezően lehet gyakorolni véleménynyilvánítást.

Ha ez így offé, akkor nincs probléma.

A cenzor moderátorrá nemesült. Fejlődünk.

:DDD

[nem kell megerősíteni, én biztosan tudom magamról, hogy tudok hülye lenni. Csak...]
@időtolvaj: @jaegtoer: számomra a tolerancia csak az azonos koordináta-rendszerben mozgók közt kötelező...
@dr. jenőke (jenőke):

Ne háborogj.
Feltehetően megalapozatlan az az állítás, hogy nem véletlenül volt huza-vona a pénztárgépek körül.
Azon a teljesen légből kapott (holló hozta)kérdésen gondolkoztam el, hogy tényleg olyan okos rendszert kellett üzembe állítani, hogy a holdudvaron és szimpatizánsi körön kivüli kiskereskedelmi vállalkozások pénzforgalmát lehessen monitorozni, és szükség esetén a haverral megosztani, mire kell gyúrni?
@Sir Bates dö Hól:

Mit értesz azonos koordináta-rendszeren?
Mert például egy gyerek-szülő, diák-tanár, főnök-beosztott, beteg-orvos, idős-fiatal,stb. is egy-egy rendszerben mozog, csak mások a koordinátáik.
@jaegtoer:

Eredendően károsnak tartom.
Arra ösztönöz, hogy akik eddig csak néhány tétellel nem tudtak volna elszámolni, azok be se üssenek értékesítést, és előre kalkulálnak, hogy mennyit tudnak hó végén bevallani.
Itt lesz nagyobb a fegyelem.
A be nem pénztárgépezett pénznek nincs adóellőere.
@Sir Bates dö Hól:

Mindenki azonos koordináta rendszerben rajzolgatja a függvényeit és egyenleteit.
A baj nem a koordináta rendszerrel van, hanem a hamis vagy valótlan értékekkel. Különösen ha vastag vonallal el is takarja a valós eredményt, és a görbét teszi egyenessé.
@dr. jenőke (jenőke):

Ha nincs meg az "elvárt" forgalom, az ellenőrök akkor is lecsapnak.

És ez az "elvárt" fo(r)galom nem ismeretlen jelenség a jogfalskotásban.
@punkfrog:

B+, visszaellenőriztem minden háeszt, plusz kontra.
Igazad volt, a Dagobert valóban a Rodeó!!!!!
A nick se véletlen.
Írta anno, hogy szereti a rajzfilmeket. Még a mesefigura személyísége, életkora, mentalítása, földrajzi elhelyezkedése is szegről-végről rászuszakolható.
Igaz, kicsit változtatott a hozzászólások kivitelén, ravaszkodott, de a sork között egyértelműen ő lelhető fel!!

Egyébként is, zavartan viselkedik mostanában, lehetnek bőven problémái. :-(
Azt ugyan soha nem foja beismerni, hogy állarc mögé bújt, de én valahogy mégis sajnálom egy kicsit.
@időtolvaj: @jaegtoer: pontosítok: számomra a tolerancia csak a velem azonos koordináta-rendszerben mozgókkal szemben kötelezettség (mely koordináta-renszer vízszintese a humánum minimuma, függőlegese pedig annak meg nem kérdőjelezése, hogy monak, s a velünk azonos kultúrkörben levőknek politikai berendezkedési formája a legminimálisabb liberális demokrácia kell hogy legyen)...
@jaegtoer:

Ismerősöm most adta el Debrecenben a lakását és vett egy kissebbet kilenc milláért (Nagyerdő).
Ráment a NAV, és tromfolták az illeték alapot hétszázezerrel.
Szegény pára pedig ezért cserélt kissebre, mert mostanság rosszúl mennek a dolgai!
@jaegtoer:

Lecsapnak (de nem szeretem ezt a szót - csak végzik a dolgukat) és ellenőrzik a beütött adatokat.
Idővel az elvárt jövedelem csökken, később megint csökken, még később ismét....
Ugyanis a bírságot, egyebeket csak ügy tudja kitermelni, ha még kevesebbet üt be.

Spirál, de szextől független.
@Sir Bates dö Hól:

Ez jobban körülhatárolt, bár további értelmezési kérdés lehet a humánum és a liberális demokrácia minimuma:) Bár ez utóbbi tán konkrétabban/egyértelműbben meghatározható.
@Sir Bates dö Hól:

Értem, csakhogy ez belterjes és kirekesztő és bizonyos értelemben véve ködevéshez vezet.

A dilemma és a megoldandó feladvány általában az, hogy a markáns véleményeltéréseket hogyan lehet feloldani vagy szintetizálni.

Más srófra jár az agya a kocsisnak, mint a lónak, de mind a ketten a fiákerből élnek.
@dr. jenőke (jenőke):

Ettől vagyunk Magyarország. Itt lecsapnak, civilizált országban meg végzik a dolgukat.
@huzzadneki shakespeare:

Nem lehet megfellebbezni? Kifogás, jogorvoslat semmi?
@jaegtoer: "Értem, csakhogy ez belterjes és kirekesztő és bizonyos értelemben véve ködevéshez vezet."

Ezt teljesen ellenkezően látom... annyira minimális -és magától értetődő- az a szint, hogy nem lehet belterjes ez a közeg... például veled is csak ezekben a minimumokban értek egyet általában:-)...
@időtolvaj: tán az előző neked is ment:-)...
"If you have a Hungarian for friend, you don't need an enemy"

:))

www.youtube.com/watch?v=9q6j5aXvMek
rohat hazaáruló dakota mafia
Ezt már láttátok:)?????

444.hu/2014/09/03/ha-azt-gondolnad-a-magyar-foci-mar-nem-tud-meglepni-nezd-meg-ezt-a-ketperces-videot/

www.youtube.com/watch?v=EBO-LSOiDDI#t=91

Motorfűrésszel vágnám le a lábaikat ,meg azét is aki ebbe a szerencsétlen falábú ligába adóforintokat invesztál!!

...'azzzztakúúúrva!!!
@huzzadneki shakespeare:
te sexpír meg serlokk holmsz -nak álcázod magad és hülyeségekre nyomozol, nem értek ti annyit, hogy eccerre két nickem legyen...egyen is tudom ami nem teccik nektek

és hogy problémáim vannak? milyenek ha szabadna tudnom mert én magam nem tudok semmilyenekről sőt kurva jól érzem magam pláne még a napi normálhoz ez a kis adalék, hogy ti itt jobbhíján velem foglalkoztok, mert ha elmegyek az a baj ha megjövök akkor meg az és az összes zseni itt kóvályog mint gólyafos a levegőben

mikor estek má' le, potytytytytyty nyehehe

annyi eszetek van együtt mint egy meztelen csigának ami már majdnem medúza

brühüyyy

húzzad csak hátha elszakad és akkor ott leszel bugyi nélkűl meztelen sejhajjal a magyar nemzeti fenyéren
@tristen2005:
van valami semmi közöd, ahhoz, hogy miből? és hogyan? na látod hogy nem látod

egyre hülyébb leszel bele vagy gárgyúlva a sok hülyeségbe amivel itt is etetitek egymást és nyelitek mint kacsa a békát

brühüyyy
.
A dohány után a következő évtől az alkoholkereskedelem is állami felügyelet alá kerül - értesült a Napi Gazdaság kormányközeli forrásból. A nemzeti dohányboltok mintájára ugyanis jönnek a nemzeti italboltok.
.
Külön a rövid ital, a bor és a sör? Vagy hogyan?
.
Mi jöhet még?
Találtam egy nagyon érdekes hozzászólást, hello írta...

Lecseréli a forgalomban levő készpénzállományt a jegybank.
A pénzcsere ötlete nem új, sok kormány fejében megfordult már, de eddig még nem lőtték el, mert a gazdag barátok és komák nem loptak még eleget, illetve ha loptak is, nem valutában, illetve nem ingatlanban, vagy ingóságban tartották. Miután kisilabizálták, hogy minden Fidesz és MSZP közeli patrónus elég vagyont tart már külföldi bankokban, illetve más befektetésekben, eljött hát a pénzcsere ideje!

A dolog érdekessége abban rejlik, hogy a beváltható adómentes készpénzt valószínűséggel maximalizálni fogják 1-2 millió forintban. Ennek semmi más oka nem lesz, minthogy a vasazásból vagy nem bejelentett tevékenységből vagyonokat felhalmozóknak adnának egy "friss startot", 2 millió forinttal a zsebbe.

Természetesen a trükközés azonnal el fog kezdődni, de így is sokan lesznek, akik nem tudnak mit csinálni, leginkább az egyszeri emberek. A bankba betenni 3-5-10 millió forintokat nem lehet hirtelen, mert jön a NAV. Bevallani nem igazán szokás az ilyen bevételeket, de ez nem meglepő. Előbb-utóbb minden rokon elfogy, aki besétálhat a bankba élni a 2 millió forintos becsült készpénzbeváltási limittel. Mi legyen hát a nagymamától készpénzben megkapott örökséggel meg a vasazásból, lomizásból, cserélgetésből befolyt milliókkal? Esetleg a kábítószerből szerzett készpénzkötegekkel? Meg fogják találni a kerülőutat, felesleges izgulnia kedves olvasónknak.
A készpénzváltó vállalkozások és nepperek is csak ideig-óráig tarthatnak ki valuta készletből. Külföldre nem tudunk menni vég nélkül váltani, hogy majd a pénzcsere után jól visszaválthassák, mert ott is limit van. Bankba szintén nem kivitelezhető se a valutára váltás, se a limit feletti összeg számlán való elhelyezése, és digitális vagyonná konvertálása. Aranyvásárlás nem opció, mert mennyiségi limit van magánszemélyeknek. Ékszer, régiség lehet egy út, de utána annak a továbbértékesítése problémás, ha az embernek hirtelen kell a pénz. Sokak számára marad a végmegoldás, bevallani és leírni a 40%-os veszteséget. A nagy baj, hogy megint nem azok fognak befizetni, akiknek kellene, hanem a legtöbb vagyon a kisemberektől lesz elvonva, akik nem szeretnének, vagy nem tudnak ezekkel a kerülőutakkal élni.

Ezekre az egyszeri, pénzcseréből származó bevételekre számít a kormány, hogy folytathassa a megkezdett költekezési intézkedéseit a következő választásokig, legalább.

www.pupublogja.hu/2014/09/matolcsy-milliardjai.html
@időtolvaj:

"Jogos a kérdés, hogy egy blogon - ahol a gazda szinte mindent elnéz - meddig lehet vagy kell tolerálni egy mindennel visszaélő linkrobotot?
Jó-e, ha Hyde Park lesz a blogból, mert hordónak tekinti mindenki az aznapi posztot?
Van-e, lehet-e egy blog közönségének hallgatólagos etikai "kódexe"?
Érvényt lehet-e ennek szerezni, vagy mindenki elmenekül, amikor egyéni mércéje szerint betelt a pohár?"

Fontos és jó kérdéseket tettél fel.
Néhány kör már lement ebben a témában pár év alatt.
Az eredmény az, ami látszik.

Fab a bloggazda, ezért ő dönt.

Én ebben a kérdésben nem értek egyet vele, ezt többször leírtam, miként mások is.

Röviden: továbbra SEM az a fő problémám Gábriellel, hogy jobbikos.
Hanem az, hogy mellébeszél, manipulálni akar, propagandát hint állandóan, az általa favorizált személyeket, pártokat mindenáron védi, akár hazugságok árán is, és elvakultan támadja, akiket meg nem komál.

A hozzá intézett kellemetlen kérdésekre csak kamuzik, mellébeszél és jópofiskodik a "kötelező" szmájlival.

Számomra ő hiteltelen ember.
EZ a fő gond.
@dr. jenőke (jenőke):

"akkor a végrehajtók azonnal kiszálljanak az üzletbe, és lefoglalják a gépbe került összeget."

A Nagy Testvér figyel.
@jaegtoer:

"Különösen ha vastag vonallal el is takarja a valós eredményt, és a görbét teszi egyenessé."

Egyetértek, a köznyelv ezt hazugságnak nevezi.

"Mindenki azonos koordináta rendszerben rajzolgatja a függvényeit és egyenleteit."

Ez viszont már szerintem jóval bonyolultabb kérdés ennél.

Vannak szempontok és prioritások a véleményes kérdéseknél.

Ezek sorrendje egyáltalán nem evidencia és főleg nem egzakt.
Az igen-nem, fekete-fehér, stb. koordináta rendszeren belül sokféle értelmezési tartományt tesz lehetővé a szubjektív aspektus.

És a sokféle, akár ellentétes vélemények is értelmezhetőek, ha azt nézzük, ki milyen prioritást preferál.
@Sir Bates dö Hól:

"(mely koordináta-renszer vízszintese a humánum minimuma, függőlegese pedig annak meg nem kérdőjelezése, hogy monak, s a velünk azonos kultúrkörben levőknek politikai berendezkedési formája a legminimálisabb liberális demokrácia kell hogy legyen)"

Pontosan.

Ahogy a klasszikus mondja: sárkány ellen sárkányfű!

Még egyszerűbben fogalmazva: hülyékkel nem vitatkozom (a "hülye" definíciója persze szubjektív, támadható, és én is beletartozhatok mások szerint.

KELL valami kapocs az ellentétes álláspontok között, pl. olyan alapvetések, amikre Sir is utalt.
Legalább az a kapocs legyen meg, hogy meg szeretném érteni a másikat!

Eltérő véleményeknél, eltérő definícióknál is lehet jókat vitatkozni.
De ha nincs valami azonos alap, vagy kölcsönös megértési szándék, akkor többnyire nem visz sehová a vita.

Ezek nélkül meddő baszakodásról lehet csupán beszélni, vagy szimpla hatalmi harcról, Nakineknagyobbafasza?-harcról.
Avagy ki az erősebb herót?

Részemről az ilyen típusú játszmákat qrvára unom.
@jaegtoer:

A hatóság arra hivatkozott, hogy azon a környéken magasak az átlagárak.
Biztosan lehet fellebbezni, de nyugtodtan el lehetett volna fogadni egy 50 négyzetméteres panelre a kilenc misit.
büdös rohat fidess komcsi mafia banda
szép napot vagy szebb napot?!

nincs kedvem olvasni... de lehet, hogy nektek van :))))

offforever.blog.hu/2014/09/03/vizitdij_helyett_100000_forintos_korhazi_dij
@Csaknézek...: "akkor a végrehajtók azonnal kiszálljanak az üzletbe, és lefoglalják a gépbe került összeget."

Nem ennyire forró az a kása. A tulaj a kasszából napközben is elviheti a bevételt "biztos" helyre, akár azonnal át is utalhatja valamelyik szállítójának számla rendezésére, vagy a NAV-nak adótartozásra. Arra nincs rendelet, hogy estig a kasszában kell üdültetni a bevételt és várni, hátha arra téved egy kóbor rabló.:)
@dr. jenőke (jenőke): "Idővel az elvárt jövedelem csökken, később megint csökken, még később ismét....
Ugyanis a bírságot, egyebeket csak ügy tudja kitermelni, ha még kevesebbet üt be."

Ez nem járható út, mert aki kevesebbet üt be, magát húzza csőbe. A beszerzéseit megnézve kiderül egy leltárral, hogy nincs meg az áru, és még nagyobb bírságra számíthat.
Egy kis magyar "foci" a nap elejére. :)

youtu.be/EBO-LSOiDDI
@dr. jenőke (jenőke):
Mivel ez már a dohánybiznisz felosztása után is tervben volt, hiszen az igazi mohóság mindig új területeket keres magának, sosem elégszik meg azzal, amije van, így sokaknak ez azért nem akkora meglepetés.
Egyébként meg a megvalósításban sem lennék meglepődve, ha az amúgyis hivatalos alkoholárusítási helyként funkcionáló dohányboltok tevékenységét bővítenék ki ezzel, hogy legnagyobb számban azok pályáznának és nyernének. Azokban most is minden kapható, ami az italkoncesszióban lenne, és akkor legfeljebb a logót kell lecserélni "Nemzeti Dohány- és Italbolt"-ra, és kész.
Ja, és hogy a garázsboltokkal, kisboltokkal mi lesz? A dohánynál sem szarta le senki pár "hőzöngőn" kívül...
@látjátok feleim szümtükkel:
.
Nem kell számla, mondja az eladó és a vevő egybehangzó nyilatkozata.
Már nyilatkozat sem kell, és a trafikban is kapok számlamentes cigarettát, kérdés nélkül.

Na, és ha alapanyag, akkor szükségszerűen számlamentes a végtermék.
Túlélni Gábris és Rodeó papát. :(
@Penivaldes: Elzárva mindentől.

Tudom, hogy nem vagyok meghatározó ezen a blogon (sem), de egyre kevesebbet olvasom a kommenteket és kommentelek, mert unom.
Unom, hogy Gábris mindent szétoffol, Rodeo meg adja alá a lovat. Sokan megpróbálnak ész érvekkel, adatokkal hatni rájuk, de ez annyira sikeres, mintha a sarokban álló fikuszomat szeretném rádumálni egy step táncra. És még mindig van, aki nem veszi észre.
Csodálom, hogy Fabius még mindig teret enged neki(k). Igaz, ha kivágná Gábrist, mint macskát egészségügyi sétára, akkor újra regelne és telesírná az egész blogszférát, hogy a ballibek mennyire nem is szeretik a véleményszabadságot. Ugyanakkor saját lakásomban sem tűrnék meg mindenkit és minden hangot. Ha úgy vesszük Fabius beengedett minket a nappalijába, hogy legyen hol dumcsiznunk, de egyesek nem tartják tiszteletben a helyet.

Szóval uncsi. Nagyon uncsi. :(
@Marcellusca: ott legalább nyugalom lenne. És csak neked elmondom, hogy én nem csak Gábrisra vagyok dühös.
@Marcellusca: Sok dologban tévedsz. Egyrészt volt már olyan, hogy FAB kirakott néhány hétre és marhára nem kuncsorogtam vissza más néven. Ha a házigazda úgy gondolja én nem mászok vissza senkihez.

Ez a megpróbálunk "tényekkel, érvekkel hatni rájuk" szöveg is kétélű, mert ezt akár én vagy Rodeo is megpróbáljuk, de összemosva mind a ketten fekete seggűek lettünk, mert CSAK.

Szóval ha valaki megpróbál pld. a orosz-ukrán konfliktusban mást mondani mint amit a nyugati propagandagépezet sugároz az egyből rohattmoszkovit putyinfasszopó lesz. Mindezt persze egy olyan blogon, ahol ugye a résztvevők nagyra értékelik az eltérő véleményt és annak szabadságát. :)
@Penivaldes: Vannak szép emlékeim a kolostori életről. :)
@Mariann19: Szia, jött két ua.
Mindjárt látod. :)
@Penivaldes: Én sem.
Azokra is, akik mindezek ellenére is szóba állnak vele/velük.

@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Émmán rég klubtag vagyok. :P :)
Marcikám (és mindenki akinek jól esik :DDD)!

megárad a...

www.youtube.com/watch?v=HQBo6N9nrIo
@Mariann19: "Ez a kormány semmilyen, rájuk terhelő dokumentációt nem bocsájt rendelkezésre, tehát patthelyzet alakult ki, minden a régi kerékvágásban fog folyni.
Ne várjunk semmiféle átütő változást ebből az vélt ellentétből, mivel mindkét fél legnagyobb érdeke eltitkolni az ország anyagi kisajátításának módszereit. "

Színház az egész világ. :)
@Habakuk999: "Képzelje el, hogy egy blog törzsközönsége a technikának köszönhetően jobban össze tud kovácsolódni a virtuális világban, bizonyos esetekben jobban rá tud hangolódni egymásra, mint a fizikai létben.

( csak okoskodom)"

Kicsit okoskodom én is ehhez csatlakozva.

Sőt azt is mondanám, hogy a virtuális térben olyanokkal is képesek vagyunk találkozni, akikkel ilyen-olyan okok miatt a valós világban soha a büdös életben nem futnánk össze. Aztán, ha érdemes, ez a találkozás a nekünk valósnak tűnő világban is végbemehet, ha az érintettek úgy akarják.
Köszönjük internet. :)
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: "Jol mondjatok, nincs mit hozza tennem, szeljobb es szelbal kozos erovel szetcseszett itt is mindent, kar erte, pedig jo kis tarsalkodo hely volt ez. Ugy velem nyugodtan hasznalhatom a mult idot.:("

Nekem elég rendesen voltak itt hosszabb hallgatási időszakaim, de szerintem nem szükséges távoznunk, pihenni lehet, hiszen a trollvadászat és a civakodás csak bizonyos ideig szórakoztató, utána mindig kell egy kis pihi, de pár elmemúlt miatt feladni az egyébként sokszor kiváló szórakozást, nem érdemes.
Szigorú magánvélemény. :)
@jaegtoer: ""_Idegen linkek gyülekezete, ahol még az se biztos, hogy fiú vagy lány _"

Tökéletesen igaza van. Lehet akár férfi is, vagy nő. Esetleg hermafrodita. Sőt mutáns.
Megjegyzem, ráadásul még sörivók is vannak!:D"

Jó esetben az ember még saját magát sem ismeri. :)

Itt van például Dagobert, lehet csak kacsa az egész. :)
@jaegtoer: "Majd elfelejtettem! én sem vagyok se bal, se jobboldali, tekintve, ha este a jobb oldalmra fekve alszom el, akkor reggel a bal oldalamon fekve ébredek, ha meg jobboldalamra dőlve ringat el az álomhajó, akkor reggel a hajnaltündér baloldalamra dőlve talál. De mindez semmi, amikor hanyatt fekve hunyom le a szemem, előfordul hogy az ágyról leesve ébredek. Szóljon hozzá! Ugye milyen nehéz az oldalak kedvére tenni? "

Hja, erről meg az oldalas jutott az eszembe. :)
Basszus, pedig milyen messze van a régi hentesem. :(
@időtolvaj: "Úgy vélem akkor tekinthető győztesnek G, ha a blog szétverése sikerül.
Gondolom Fabius majd a szólásszabadság nevében megköszöni neki (is).

Itt még nem tartunk. Talán:)"

Ezzel egyet kell értenem.
@aritus: "A szólás és véleményszabadsághoz semmi köze, ha egy bloggazda kipenderít a saját blogjáról egyes kommentelőket. Egy blogon a moderálás az teljesen normális dolog lenne, mert ha nincs moderálás mint itt, akkor egy idő után eluralják a blogot a trollok és a velük való értelmetlen szócséplés, kurva unalmas és értelmetlen és színvonaltalan."

Meg ezzel is.

Jöjj, arany középút!
@jaegtoer: "A cenzor moderátorrá nemesült. Fejlődünk."

Meg ezzel is.
Nagyon egyetértő napom van. :)
@huzzadneki shakespeare: "Ismerősöm most adta el Debrecenben a lakását és vett egy kissebbet kilenc milláért (Nagyerdő).
Ráment a NAV, és tromfolták az illeték alapot hétszázezerrel.
Szegény pára pedig ezért cserélt kissebre, mert mostanság rosszúl mennek a dolgai!"

Anyámnak ajándékoztam egy fél lakást, így most az egészben lakik, rászálltak, de az egyeneság még megvédte.
Persze előtte majdnem infarktust kapott.
@Marcellusca: "de ez annyira sikeres, mintha a sarokban álló fikuszomat szeretném rádumálni egy step táncra."

Az hamarabb menne.
Akkor jöhet a szokásos elnézést kérek a batch feldolgozásért, de régi vágású, ókonzervatív informatikusként még emlékszem ennek előnyeire is.
@Marcellusca: "Tudom, hogy nem vagyok meghatározó ezen a blogon (sem), de egyre kevesebbet olvasom a kommenteket és kommentelek, mert unom."

Mindenki egy szinten van a blogon, legfeljebb van, aki több hsz-szel rendelkezik... de senki sem meghatározóbb, mint egy másik... még a blogger sem...
@Marcellusca: Te még otthon sem vagy meghatározó!
Most beszéltem a feleségeddel...!:))
@sjz:
"a virtuális térben olyanokkal is képesek vagyunk találkozni, akikkel ilyen-olyan okok miatt a valós világban soha a büdös életben nem futnánk össze. Aztán, ha érdemes, ez a találkozás a nekünk valósnak tűnő világban is végbemehet, ha az érintettek úgy akarják.
Köszönjük internet. :)"

Maximálisan egyetértek.

Azt viszont nem tudom, hogy ez jó vagy rossz.
Normál esetben az ember a barátait egy fizikailag-földrajzilag viszonylag kis körben megtalálja. Így viszont nem találja meg azokat, akik messze vannak ugyan, de gondolatilag hasonszőrűek, és marha jót lehet velük dumálni, baromkodni, vitatkozni, akár napi szinten.
De nem lehet a vállukra borulva sírni, ha éppen ez kellene, és nem tudnak a búsba elküldeni, ha éppen erre lenne szükség.
Szóval felemás dolog ám ez.

De azért köszönjük, internet.
@sjz:
"pár elmemúlt miatt feladni az egyébként sokszor kiváló szórakozást, nem érdemes."

Egyetértünk.
Néha hetek is elmúlnak, mire ingerenciám támad hozzászólásra, holott mindvégig olvasom a blogot (ami azért él és virul az én belevaum nélkül is).
Az elmemúltakat átpörgetem, a többin elgondolkodom, van, aminek utánanézek-olvasok, néha pofázok, de többnyire csak hallgatok és tanulok tőletek.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:

Természetesen a valódi barátokat semmi nem pótolhatja, de lehet egy netbarátból, akár valódi barát is, meg akár lakhat a szomszédban is. :)
Ha messze van, akkor meg el lehet menni hozzá látogatóba, vagy marad az internetes beszélgetés.

Másik hozzászólásodra, rengeteg infó feljöhet itt csak úgy spontán, amire nem is gondolsz, akár hozzászólás, akár link formájában.

Alapvetően jó dolog ez, a nehézségeit meg megpróbáljuk elkerülni, akár a valós életben. :)
Még előfordulhat hogy Simicska felbukkan a blogszférában mint Orbán-ellenes kommentelő nick. De lehet hogy már itt is van... :)
süti beállítások módosítása