Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: hirklikk.hu/kozelet/tetelesen-cafolja-orban-kampanynyito-beszedenek-allitasait-az-euronews/431552/... (2024.05.03. 21:25) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.06.10. 05:21 Fabius

L. Simon fingot reszel a reklámadóval

Címkék: fidesz sajtószabadság reklámtörvény l simon lászló

Miközben túl vagyunk egy újabb tüntetésen Lázár és a Nagy Médiaregulázási Front ellen, addig L. Simon László törvényszövegező iránymutató tovább reszeli a fingot reklámadó ügyben. A feol.hu-nak adott interjú ugyanis csupa cukiság.

1. Aszongya a kérdező: Mi ezzel a céljuk? Mire elsimon: két cél van, az egyik a kőccségvetés bevételeinek növelése, a másik meg, hogy annyira szabályozásért kiáltott már ez a terület, hogy ezt a dobhártyarepesztő rikoltozást szarabb volt hallgatni, mint a Semjén Zsolt szabad verseiből komponált zsoltárokat pünkösdi szentmisén. 

2. Elsimon szerint a zemberek egyetértenek a kezdeményezéssel, bizonyára ők is hallják a szabályozásért kiáltozást, és ezért nem alszik főleg Budatétény minden éjjel. Én szeretném majd a véleményét akkor is, mikor az RTL egy "kormányhivatalban" kivégzi a berényimikit, és a NENYI-re fröccsenő agyvelődarabok közül úszik be a képbe a vége főcím a stáblistával. 

3. Amúgy meg nem a herevasalás bemutatásától függ a sajtószabadság, amit ők nem veszélyeztetnek semmilyen formában. Kiemelte a Népszavát és a Magyar Narancsot, amik el sem érik az adóköteles bevételi határt, de ügyesen hallgatott Simicskáról és Liszkay Gáborról, akik azért igen. 

l.jpg

4. Kiokosodhattunk, egy önálló képviselői indítvány nem arról szól, hogy az unatkozó képviselő este álmatlanságában leül összedobni valamit. "Olyan nincs, hogy egy törvényjavaslatot egy ember egy személyben megír. Főként nem egy olyan képviselő, aki bölcsész és nem jogász." És mondd csak, aranyapa, olyan van, hogy egy jogászember máról holnapra 60 oldalnyi módosított törvényszöveggel ajándékozza meg egyéni indítvány formájában a többieket? Mer'hogy Papcsák és a választási eljárási törvénnyel valami hasonló történt, úgyhogy komolyan érdekelne mi is történt valójában? Mert, ha esetleg nem az, hogy az elfoglalt képviselő Papcsák éjjel 11-re hazament, és éjfélig - na jó, kettőig - megírta az egészet, másnap pedig benyújtotta, akkor bizony hazudni méltóztattatok arról, miért is kell 227 módosított pontot hatvan oldalon részletezve átolvasni, felfogni és véleményezni még aznap estig az összes többinek, akiket velünk együtt néztetek hülyének. 

Szóval taníts még minket, Mester, a jogalkotásotok fortélyairól. Isszuk szavaid! 

 

192 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr126290815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

L.Szájmon mongya ?

én a norvégokkal vagyok...
megyek át a TeleNor hoz...
honnan vettek annyi követ meg bronzot a tiszapityu trianoni emlékművéhez, hamár csinált egy trianont akkor nagyobb szart is megérdemelne? nemdebár? most mijabüdöslófasszxal gajdolna a kappanhangú focialista pocakos?

lesz ez még ígyse

brühüyyy

mikor is fagyasztyák be az egész ejúúúúúúúúúús izéket?

és a simlicskáék mit fognak mondani a sok adóra? vagy kapnak speciális adómentességet hamár a rendszabályért annyit kajabáltak hogy visszhangzott a popsimon üres gyomra a kis duci
Kövér László házelnök a reklámadó tervezett bevezetésével kapcsolatban képmutatónak nevezte az azonos, tiltakozó platformra helyezkedő kormánypárti és ellenzéki médiumokat.

Ha ironikus akarna lenni, úgy fogalmazna, amennyiben a reklámadó bevezetésével sikerül csökkenteni az árkokat - a kultúrkampf csatazaja mellett - az egymással szemben álló újságírók között, akkor már megérte a javaslat beterjesztése - mondta Kövér László a reklámadó tervezett bevezetéséről.

"Ironikusan fogalmazva, ha ez megvalósul, már óriási lépéseket tettünk az ideális állapotok kialakulása felé" - közölte azzal összefüggésben, hogy kormánypárti és ellenzéki médiumok egységesen tiltakoznak a reklámadó bevezetése ellen.

"Én megértem, hogy az üzleti érdekek sérelme mindenhol komoly probléma. Azt is megértem, hogy csak az az üzleti érdeksérelem fáj, amelyik a saját zsebünket érinti. De hogy ezt egyesek a jobboldalon is összekeverik a sajtószabadsággal, azt már nehezen élem meg, mert pontosan tudjuk, a sajtószabadság a mai világban Magyarországon és másutt is nem a politikai viszonyoktól függ, hanem elsősorban a tulajdonosi viszonyoktól" - szögezte le.

Hozzátette, ettől még lehet arról vitatkozni, hogy jó vagy rossz ötlet a reklámadó, "hogy többet veszítünk-e a réven, mint amit nyerünk a vámon". Közölte azt is, hogy a javaslat kapcsán egyelőre sem neki, sem a Fidesz-frakciónak nincsen még kialakult, végleges álláspontja.

Múlt csütörtökön több mint száz médium csatlakozott a tervezett reklámadó bevezetése elleni tiltakozó akcióhoz. A negyedórás elsötétüléssel demonstráló tévécsatornák között volt a HírTV, a nyomtatott sajtótermékek közül az akcióhoz pedig csatlakozott a Magyar Nemzet is.
folytatás:
hvg.hu/gazdasag/20140610_Kover_beszolt_a_tiltakozo_HirTVnek_es_Ma#utm_source=hirkereso&utm_medium=listing&utm_campaign=hirkereso&utm_content=default_hirkereso
Ezt szimpla cimizmusnak hívják. Persze egy igazi bolsevik, mint Kövér elvtárs, ezt honnan értené?
@guma:

az apróbetűs rész:
a sajtószabadság részben a reklámpiac megrendelőitől függ. Ennek ellensúlyozása, hogy fordítottan arányos a reklám értékének volumenével.
Az ilyen pártcsicskák, mint az az ellizé, ezeket a szánalmas röfögéseket pártfeladatként teljesítik, vagy okvetlenül okosat akart kinyilatkozni, de csak erre futotta?
Igazából végeredmény szempontjából tök mindegy, mert szánalmasan átlátszó, csak a kvalitása szempobtjából érdekel, hogy ecceri, vagy balfa.z.
@Sejk a derék katona: Ma lesz a nagy szerződésbontás téékkel? :)
@jaegtoer: :)))

meg attól, hogy kiről, miről szól... (nevetnék egyet, de nincs kedvem...)

Harmadáron foglalták le Lázár szállását

Ajánlatot kért a HVG abban a londoni szállodában, ahol Lázár János állítólag megszállt. Alig harmadába kerül, mint amit a miniszternek közpénzből fizettek.
www.hir24.hu/belfold/2014/06/10/harmadaron-foglaltak-le-lazar-szallasat/
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): :)

ittál már eleget, hogy te mondod meg mi az okos?
@guma:
ilyen pozícióban, mint a jani,
illene tökéletes angol nyelv ismeret, nem?
ő, állítólag tolmácsot vitt magával.-)
szerintem az egész ország fingot reszel!
teljes foglalkoztatás! -))
Amúgy ha a sajtó nem lenne szabad, nem is tudnánk róla, hogy hiszti van. Újság nem írná, tévé nem mondaná be, csak kimenne hajnalban a hőzöngőkért egy gépkocsi és csend van. Bár igazság szerint a sajtó csak "nekik" szabad.
Ha valóban teljes mértékben szabad lenne, az embernek nem kellene folyamatos önkontrollt alkalmazni, hogy kimondhat-e szavakat és annak nevezhet-e valamit, ami a neve. :)

www.hir24.hu/belfold/2014/06/09/tuntetes-a-mediaert/?fb_action_ids=1520396281522460&fb_action_types=og.comments
"Íme azonban, elérkezett a ritka pillanat, amikor a maga vegytiszta valójában szemlélhetjük a magyar újságírás túlhordott kádárizmusát, amely a szabadságnak egyetlen mértékét ismeri, mégpedig, hogy a céges partnerek meg a politikai megrendelők mennyi pénzt raknak a médiamunkások zsebébe.

Orbán Viktor ezúttal is a putyini receptet követi. Az új sarc egyszerre szolgálja az ellenzéki hadállások szétverését és a Fidesz-közeli médiaoligarchák megfegyelmezését. Mindenki számára legyen egyszer s mindenkorra nyilvánvaló, hogy ki a Főnök, akit ha kellő alázattal szolgálnak, esetleg majd jótékony kézzel visszaoszt állami hirdetések formájában. Bizony, bármilyen groteszk is, Orbán abból a pénzből fogja a kormánypárti sajtót támogatni, amit az ellenzéki sajtó félpiaci alapon, ebben a félfeudális országban megtermel.

Orbán nem lesz képes eltiporni az ellenzéki médiát, bármennyire is akarja. Sokan lesznek azok az interneten, - ha máshogy nem, külföldi szervereken - akik szembeszállnak a kormányzati hatalom a gátlástalan nyomulásával. És ebben az esetben jár majd igazán pórul a Fidesz. Mert akkor már nem azokkal kell majd szembenézniük, akik az MSZP nyolcéves országrontása során felszámolták a hitelüket, akiknek Orbánra legfeljebb annyi a válaszuk, hogy Mesterházy, Bajnai vagy Gyurcsány, akik Trianonra kapásból rávágják, hogy holokauszt, a jobb nadrágzseb tömködésére a bal nadrágzseb tömködésével felelnének, Simicskát meg Leisztingerre cserélnék.

A magyar civil társadalom kitermel majd egy olyan erőt, ami nem csak a kétharmados tákolmánnyal, hanem az egész rendszerváltás utáni Magyarországgal szemben kínál alternatívát."

www.facebook.com/Robert.Puzser/posts/630305287045288
"Közölte azt is, hogy a javaslat kapcsán egyelőre sem neki, sem a Fidesz-frakciónak nincsen még kialakult, végleges álláspontja."

Már elnézést, de ki az a retardált, aki a mai világban még beszopja, hogy L. Simon patrizánakcióban, a frakcióval, az akkor még leendő kormánytagokkal és főleg A Viktorral nem egyeztetve, csak úgy magától benyújtotta a reklámadóra a törvényjavaslatot, amit beismerten nem ő maga írt?!
Kövér, ha már árkokat akar temetni, kezdje azzal, hogy kevésbé nézi hülyének az embereket, és a párttársait is ösztönözze erre! Az lenne ám csak az óriási lépés az ideális állapotok felé!
Nyugodtan tessék kérem bevallani, hogy L. Simont golyófogónak használva akartak követ dobni az állóvízbe, letesztelve a reklámadó politikai és gazdasági hatásait, és a "nincs kialakult, végleges álláspont" azt jelenti, "ha politikailag nem éri meg, még nyugodtan kihátrálhatunk belőle".
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Az az elsimon vagy mi az elnevezése amúgy micsoda? Külsőre olyan mint egy penészes, rothadó teleszart búvárruha.
@magándemokrata ( gábriel! menj te a pics.ba! ):

nepszava.com/2014/06/velemeny/bartus-laszlo-jonnek-a-vadaszok.html

ebből:
A személyes együttérzés mellett azt kell mondanunk, hogy ezek az emberek iszonyatos felelősséggel tartoznak azért, ami történt. Bolgár György és társai nélkül nincs kiépített fasiszta diktatúra. De kellettek hozzá Konrád György megnyugtató szavai, Heller Ágnes hazugságai, és az udvartartás hódolata is. Ehhez kellettek az ő hazugságaik. Azt kell mondanunk, amikor ezt a korrupt, kollaboráns és mellébeszélő társaságot Orbán eltünteti, azzal csak jót tesz a magyar sajtónak és a közéletnek, mert a helyükön lehetnek olyan kezdeményezések, amelyek nem hazudnak azért, mert korrumpálódtak az elmúlt húsz évben. Nekik ezért nincs tartásuk, hogy a jogállam mellett szóljanak, a törvényességet megvédjék, és a sajtó funkcióját betöltsék.

brühüyyy
@magándemokrata ( gábriel! menj te a pics.ba! ): óóóó, akkor megoldva gáztározók feltöltése!

na röviden, az egész arról szól, hogy fognak egy hülyét(nem kunszt arrafelé) aki egyénileg beterjeszt valamit, ami újabb bevételt jelent a kőccségvetésnek. ugyanis a ficcs rétingsz aszonta, hogy BÓVLI!!! dupla plusz bóvli! vagyis a GDP növekedés hanta, talán a felének a harmada igaz, minden csüdig áll a recesszióban. Majd jön a következő nemmegszorítás, mongyuk az okos telefonokra...
pl. a használt autók vadul ömlenek oda, roncstemetőbe, arra is van "vagyonszerzési illeték", ha már a reg.adót orrba verte a tuggyukkik által vezényelt ejú.
@guma: höhö. azért elképesztő kövér cinizmusa.

@jaegtoer: na azért ne mondd, hogy nem érzed a kormányreklámok magas színvonalát, információgazdag üzenetét. jobban teljesítesz te egyáltalán?
@guma: most komolyan. ma dönthetnek a reklámadóról, s azt se kalkulálták i, mennyit hoz, mennyit visz ("hogy többet veszítünk-e a réven, mint amit nyerünk a vámon")? semmi hatástanulmány? így bánnak megint a közpénzekkel?
:)

Nem tűrhetjük tovább! Ki kell állnunk a magyar köztársaságért, a demokráciáért, a fékekért és az egyensúlyokért, no meg a sajtószabadságért! Demonstrálnunk kell az ATV Újságíróklub elnémítása miatt! Az utcára kell vonulnunk, mert nem nézhetjük tétlenül azt, ami ebben a félfasiszta diktatúrában történik. Elég volt Orbán Viktorból! Elég volt a kétharmadból!

Ezúton szeretnénk bejelenteni, hogy június 31-én, kiskedden, (de lehet, hogy borjúnyúzó pénteken) szimpátiatüntetést szervezünk az Újságíróklub demokratikusan elkötelezett és többszörösen kitüntetett szakértő szereplőiért, az ATV székháza elé. (Budapest, X. kerület, Kőrösi Csoma Sándor u. 31.)

A demonstráción kiállunk a június végétől betiltott Újságíróklubért és a sajtószabadságért. (már csak két műsor lesz!) Tiltakozunk a szabad véleménynyilvánítás eltiprása és az „utolsó előtti” demokratikus hangok elnémítása miatt. A rendezvényen felszólalnak a júniustól „kényszernyugdíjazott” újságírók: Bolgár György, Avar János, Mészáros Tamás és Németh Péter. A zenei aláfestésről DopeMan papa gondoskodik. A rendezvény narrátora Kulka János színművész lesz. Továbbá tárgyalásokat kezdtünk Nagy-Navarro Balázzsal, aki vállalta, hogy június 31-én éhségsztrájkba kezd az ATV épülete előtt, amit addig folytat, míg az Újságíróklub vissza nem kerül a képernyőre.

www.tutiblog.com/2014/06/tuntetest-szervezunk-az-ujsagiroklub.html
@magándemokrata ( gábriel! menj te a pics.ba! ):

Jól van na, tudod időnként fordítani is kell, hol előre, hol hátra.:D
"A kulturális államtitkárságot Hoppál Péter Fidesz-szóvivő vezeti majd. Balog szavai szerint Hoppál Péter tanulmányai kezdete óta a kultúra területén mozog, "kulturember, ha nem sértem meg". Feladatai között elsőként Balog azt említette, hogy találja meg a megfelelő együttműködést a Magyar Művészeti Akadémiával."

hvg.hu/itthon/20140610_Megvan_Hoffmann_Rozsa_utodja
@parti_giano:
azt hiszem, nincs ennél lejjebb...
@Secnir: nézd csak meg a linkelt cikkben, milyen frappánsan nyilatkozik balog a többi sameszéről. pl.:

A KDNP-s Soltész Miklósra az egyházi, civil és nemzetiségi államtitkárságot bízzák, miután Balog szerint ő "államtitkárként is civil maradt".

A sportért felelős államtitkárság a KDNP-s Simicskó István kezében marad. "Legyen szövetségi kapitánya a sportoló nemzetnek" - mondta róla Balog Zoltán.
Óbazzzz... "kuruzslók, vajákosok előnyben" jeligére lehet jelenkezni a Lendvay utcában.

egyenlito.blog.hu/2013/06/19/asztrologust_fizet_a_fidesz

Komcsi, kisz tagkönyv előny!
kedves bloggerina, idegesnek látszol.
az idegesség blokkolja a gondolkodást.
de ez már nyilván másoknak is feltűnt.
@parti_giano:

""kulturember, ha nem sértem meg""
Hoppált biztos nem, de a kultúrembereket igen:))
Pár éve röhögtünk Egéren, amikor jött a kecskevéres pentagrammájával, erre... :)

@Mészáros Laci:
Lacika! Valami olyan büfikézz egyetlenem, amivel megcáfolod tételesen a bloggert, aki pasi - Fabius, a gyengébb képességű Mészárosék gyermeke számára segítek - szerintem a te kedvedért sem melegszik fel... mondjuk szar is úgy hozzáröfögni, hogy érdemben nem tudsz.
Iszol rendesen? Tudjuk be a napszurinak?
@Orica Középföldi: olyan kedves ember ez a balog. különben biztos, hosszú ú-val selypítette, csak az a liberális sajtó mást szeretne a szájába adni.
@parti_giano:

Kedves:)))
Ez a jelző valahogy nem jut eszembe vele/velük kapcsolatban.
@Marcellusca:

Nem tudom mi lesz ezzel a zsenivel, lehet hogy felfelé bukik?
Géefgé a szárnyai alá veszi?
Móka és kacagás. :)

A reklámadó törvényjavaslata egy egészen meglepő, megszokottnak semmiképpen sem nevezhető adóztatható "forrást" is talált. A médiacégeknek saját maguk reklámozása után is fizetniük kellene adót.

hvg.hu/gazdasag/20140610_Reklamado_tamad_front
Fideszék azért törvénykeznek a neutrinók sebességével és megállíthatalanságával, mert az erő sötét oldalának hatalmát használják.
Az olyan gigászok, mint Lézer nagyúr, a nyers érzelmekből merítik hatalmukat, mint például a harag, düh, gyűlölet, félelem, agresszió.
Ez a metafizikai energia tartja össze a békemenetet, a birodalmat és az univerzumot.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

cáfolásról nem írtam, csak arról, hogy ideges és ez beszűkíti a gondolkodást.
"... az RTL egy "kormányhivatalban" kivégzi a berényimikit, és a NENYI-re fröccsenő agyvelődarabok közül úszik be a képbe a vége főcím a stáblistával."

Köszönöm. ez egy olyan szép kép, hogy sikítva röhögök ami kicsit kínos. :D
@Mészáros Laci:

Tényleg érdekelne, miből szűrted le, hogy a blogger ideges?
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

A konkrét kérdésben (kereskedelmi média, reklámok) szólj helyettem kis virág, akarom mondani Puzsér Róbert, rögtön egy anyagilag érintett, ellenérdekelt válaszával:

www.kreativ.hu/reklam/cikk/sas_istvan_visszaszol_puzsernak__na_ne_ma

A blogger (bocsánat a bloggerinázásért, az írói álnevek mögött a hímsoviniszta társadalom kompenzációjaképpen először mindig nőt feltételezek, fene gondolná, hogy a férfiaknak ez fáj, végülis nem vágtam le a pöcsét) konkrét pontjairól:

1. (nem értem, miről szól)
2. (nem értem, miről szól)
3. igen, simicskának ez picit fáj. végre. baj?
4. igen.
Kumin Ferenc. Miért? :(
@rodeo36: Elfelejtették", hogy gr. Tisza István nyílt parlamenti gyűlésben jelentette ki az összeomlás perceiben: hogy a háborút és a magyarság sorsát illetőleg e háborúban Károlyinak volt igaza! Szabó Dezső. Tudatlanság öngólja!
Ööö.. miért is jobboldali a FIDESZ?
Valaki elmagyarázhatná végre, hogy miért lesz a kevesebb reklám-adó több sajtószabadság, és miképpen válik a több adó, a szólás szabadságának a végévé.

Ha van ilyen reláció, akkor mi a pont megflelő arány és miért ?
Ami most van, vagy a szocik alatt volt, az tutira optimális-e, avagy a picivel több vagy kevesebb a megfelelő, és éppen attól a mennyiségtől leszek szabadabb szólás ügyileg ?

Miért nem töröljük el az ilyen jellegű adókat, hogy semmi ne akadályozza a szólásunk szabadságát végre ?
@Orica Középföldi: nem tudom, balogor nem tudom komolyan venni, főleg mikor elereszti azt az idült mosolyát. egyszerű jancsi bohóc.
@V-PORT: mert a pletyik szerint new yorki főkonzul lehet. így simán átmehet személyesen a a times-hoz, hogy leverje rajtuk a pontatlan cikkeket.
@Trompf: A reklámadó a kereskedelmi tévék egészségügyi termékadója :)

A két kereskedelmi televízió nagy társadalmi károkat okoz.

www.mfor.hu/cikkek/_A_reklamado_a_kereskedelmi_tevek_egeszsegugyi_termekadoja_.html
Az még nem jutott eszébe senkinek, hogy nem is olyan régen volt a fidesznek az az ötlete, hogy a választási hirdetéseket ingyen és bérmentve le kellett volna adni a TV-knek? Amire mintha az RTL beintett volna?
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: "Még a héten születhet döntés a reklámadóról, amelynek kidolgozását hosszas háttértanulmányok előzték - mondta Gulyás Gergely."

Na, itt hangosan felröhögtem...
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): @Mészáros Laci:

Szerintem szőrmentén essetek csak egymásnak, mert elég összetett ez a kérdés. Annyira összetett, hogy kár öszekeverni a sajtószabadságot és a reklámadót. Igaz, kimentem az origós srác mellett "tüntetni", de mind a két alkalommal összerándultam, amikor tényként kezelték hogy a reklámadó ellen is ott vagyok. Hát nem.

Kevesen tudják, de tavaly, vagy tavaly előtt csak a 10 legnagyobb gyógyszeripari, illetve-forgalmazó cég 101 milliárd forintot költött reklámra. Ezután jön az összes többi, mint a gépjárművek, élelmiszeripari, ruházati, kozmetikai, háztartási cikkek...miegyebek...
Talán az is le van írva valahol, hogy a hány százmilliárdot az összes reklámra fordított költés.
És igen. Nagyon nem szeretnék állást foglalni a gerilla marketing és a reklámterror mellett. Azt is megértem, hogy ezt nem adóval kell 'jutalmazni-büntetni'.
Én megértem a média erélyes buzgóságát a bevételi forrásaik fokozott védelme érdekében, de nem a reklám és a reklámadó befolyásolja a sajtószabadságot, hanem a megrendelők és a kedves közönség.
Tegnap éppen cca. 2000-2500 embernek volt fontos a sajtószabadság az 1,9 milliós fővárosban.

Ugyanakkor mitől volt itt olyan kurva nagy sajtószabadság amíg nem volt reklámadó?

Azt nem tudom, ki vette észre, hogy a HVG már olyan vékony, hogy egy tescos reklámújság alig marad le mögötte. pedig ötte a fene.
@Trompf:
ha a blogodra kivetnek egy komolyabb adót amit, már nem bírna el a pénztárcád, mit tennél?

elküldenéd a p.csába őket, és tüntetnél, hogy kiakarnak, veled szúrni,
meg nem tetszik nekik amit írsz... stb.
na, segítettem?
@jaegtoer:

1: a kormány fel akarja vásárolni (illetve lófaszt,einstandolni akarja) a nem a kezében tartott kerTV-ket.
2, a TV-t gyakorlatilag sikerült.
3, az RTL még kapálózik.
4, reklámadó: RTL bevétele lefeleződik, tehát
a, eladó
b, megszűnik
c, veszteségesen üzemel tovább, (ha a tulajnak megéri)

a reklámadó ennyiről szól, a még egyenlőre egyedüli független TV csatornáról. A többi lószar.

Ennyit a sajtószabadságról. (4 év alatt megmutatkozott, mi idegesiti Orbánt maximálisan: Gyurcsány, meg a független média. Klubrádió miatt is elmentek a végsőkig. )
@jaegtoer: Igen bammeg! A sok cég azt a rengeteg pénzt reklám helyett akár be is fizethetné a költségvetésbe!

De mégis mit old meg a reklámadó? Délben ebéd közben nem lesz pisás reklám?

Elég probléma ha nem látod a reklámadóval valami miatt szopatni akar az orbán rezsim pár kereskedelmi médiát. Ahelyett, hogy jól meg is büntethetné őket pár műsor miatt. Ez olyan alamuszi dolog...
@jaegtoer: én a logikáját nem értem. miért a médiától akarják behajtani? miért nem attól, aki a termékét reklámozza?
@parti_giano:

Semmi köze a reklámhoz. A kertv-k sarcolása a cél.
Már minden véleményt és ellenvéleményt /Puzsért is/ végigolvastam ami fellelhető volt, tüntettem is, de kétségek gyötörnek és nyugtalanító gondolatok sora piszkálta fel a mára már csontig edzett tudásvágyamat: kija lóf... néz reklámot?????
pláne annyit, hogy az már az egészségére is káros, és mennyi a káros, napi három még nem?
Összetörten ülök itt a dilemmámban, ezekre nem találtam választ.
@DarthVader: tudom. de a 2/3 birtokában akkor minek ez a hagymázas szöveg?
@jaegtoer:

"Szerintem szőrmentén essetek csak egymásnak, mert elég összetett ez a kérdés. Annyira összetett, hogy kár öszekeverni a sajtószabadságot és a reklámadót."

Nem is szeretném. Lézer János külön kategóriát teremtett a közéletben.

A reklámok korlátozása szerintem szükséges; hogy ennek tényleg a megadóztatás a legjobb formája, azt nem tudom. A tartalmi korlátozást fontosabbnak tartanám (valóságtartalom stb).

"Kevesen tudják, de tavaly, vagy tavaly előtt csak a 10 legnagyobb gyógyszeripari, illetve-forgalmazó cég 101 milliárd forintot költött reklámra."

Ez tényleg sok, de gondolom a gyógyszertári reklám is benne van, sőt, talán még az orvoslátogató (most hogy ez tilos, biztosan másképp hívják) vagy orvoskonferenciák költsége is.

"Tegnap éppen cca. 2000-2500 embernek volt fontos a sajtószabadság az 1,9 milliós fővárosban."

Az a helyzet, hogy Lézer J személyiségéről alkotott képem szerint őt az sem befolyásolja, ha félmillióan tüntetnek.
@Spániel: Én meg azon vagyok kiakadva, hogy a reklámok továbbra is hangosabbak, mint az a műsor vagy film amit megszakítanak vele, pedig ezt a média törvény már tiltja. Ebben ki tudna vajon segíteni?
Ugyan, a reklám nem lesz kevesebb, inkább még több, hisz eddig is ÁLLAMILAG SZABÁLYOZOTT VOLT mennyi lehet a ker tévén a max.reklám mennyiség.
Szóval innentől a ker tévé a max.reklámkeret percnyi pontos optimalizálásában lett érdekelt. Mondjuk eddig is mocsok sok volt a reklámjuk, tulajdonképp nézhetelenné téve akár egy filmet is, innentől még durvábban piszkálnak bele, mert még többet kell termelni a megemelkedett adó miatt.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: én meg azon vagyok kiakadva, hogy bárhova kapcsolok, mindenhol percre egy időben megy a reklámblokk, alig lehet megszabadulni tőle.
@Trompf:

Addig hablatyol itt kend, hogy minden kiejtett, vagy leírt szó után fizethetjük -a később megállapítandó- adót, cserében és vigaszul egyösszegben, 8 napon belül 40%os jövedéki adóval kiegészítve... Az írásjelek és a nagy kezdőbetűk triplán számítanak.
No. ...ha már kavarja, csak ésszel és óvatosan és inkább sehogyse.

"Miért nem töröljük el az ilyen jellegű adókat, hogy semmi ne akadályozza a szólásunk szabadságát végre ?_"

Maga kérem zavart kavar az avarban. Már miért kellene a zavartalan szólásszabadság?
Itt vagyok például én... Tudja maga, hogy milyen egy szószátyár alak vagyok, ha úgy adódik? Ha lesz adó, majd nem adódik, vagy adózik...vagy a Sejk. Ma is már legalább 3 teljes mondatott lekörmölt. Kell ez? Na ugye.
Ezek az utánlövöldözések csak arra jók, hogy eltereljék a figyelmet a lényegről. Diktatúra van. Ez nem kérdés. A kérdés az, hogy hogyan lehet ezt a diktatúrát felszámolni. Engem kizárólag ez érdekel. Ki fog, és mikor árnyékkormányt alakítani? Kik lesznek a tagjai? Milyen programokat dolgoznak ki? Hogyan vonják be a munkájukba az érdeklődőket?

Ez érdekel. A többi uncsi. A fidesz ugyanazt csinálja kilencedik éve, már több változatot láttunk az összes mutatványukból. Rinocéroszbőrt kell növeszteni, és a jövővel foglalkozni.
@Trompf:
"Valaki elmagyarázhatná végre, hogy miért lesz a kevesebb reklám-adó több sajtószabadság, és miképpen válik a több adó, a szólás szabadságának a végévé."

keveredik a szezon a faszommal. a reklám-adó az a médiaadó, ami az rtl-t sújtja. ami a sajtószabadságot illeti, az az origo-s sztori.
a kettőben csak lázár a közös.
@Spániel:
Rossz helyre kapcsolsz. Viasat History, Discovery, hasonlók... kertévé nézhetetlen évek óta mint a királyi tévé.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): Bocs!A kővér annyira bolsevik mint a vitnermaris apáca!
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): végül mindíg ezeknél kötök ki. kertv max. rtl híradó, hír24.
@kovi1970:
Az még nem jutott eszedbe, hogy a ker.tévék súlyos milliárdos koncessziós díjat fizetnek az államkasszába? Vajon miből fizetik a koncessziós díjat ha nem a reklámokért kapott pénzekből?
@Mészáros Laci:

O.K.

"__Az a helyzet, hogy Lézer J személyiségéről alkotott képem szerint őt az sem befolyásolja, ha félmillióan tüntetnek. __"

Lázárt talán nem, de a Főnököt, vagy Főrészvényeseket igen.
Meg aztán egy ezt ellensúlyozó békemenetet összegründulni már nagyon nem egyszerű, a legutóbbi már elég nyökögős lett.
@épészmérnök: "A kérdés az, hogy hogyan lehet ezt a diktatúrát felszámolni."

A tegnapi tüntetésre a kora reggeli órákban már háromezer regisztrálás történt, akik biztosra igérték a jelenlétüket.
Délutánra gondolom akár meg is duplázódott a lelkes odaigérkezők száma. A facebookon.
Mert a ténylegesen résztvevő becslések szerint kb. kétezer fő volt.

Addig, amíg a fogjuk meg és vigyétek elv érvényesül, amíg nem érzi egy másik megsértett tábor, hogy értük is mennek emberek az utcára, naki is sott lenne a helye, addig annyi ez a fidesznek, mint egy legyet elhessegetni az orruk elől.
Ha majd csatlakozik pl a pedagógusokhoz a trafik- és fölfmutyi áldozat, a csontig lenyúzott egészségügy, az űrkutatók és a bádogosok, akkor lehet reménykedni, hogy elindult végre valami, a tűrőképesség kezd kibillenni eddigi komfortjából.

Ha majd a nagyvárosok is megszervezik a maguk párhuzamos megmozdulásaikat és nem csak a gesztenyét kikaparó pesti kurjongatókat nézik bepocakolva a foteljükben, hanem fellépésükkel hozzájárulnak az ügy/ek/ komolyságához, akkor lehet mondani, hogy elkezdődött valami.

Addig csak a köldökszösz kiszedegetése folyik, a diktatúra nyugodtan nyomulhat, terv szerint.
@István Tamasi:

"__Az még nem jutott eszedbe, hogy a ker.tévék súlyos milliárdos koncessziós díjat fizetnek az államkasszába? Vajon miből fizetik a koncessziós díjat ha nem a reklámokért kapott pénzekből? __"

Azért az skandallum, hogy te milyen semmiségeken fenn vagy akadva! Mindenki tudja, hogy a koncessziós díj az csak úgy terem. És különben is ami jár, az jár. Az olyan, mintha nem is volna, sőt(!) az egyenesen megtiszteltetés. Te meg itt kekeckecc. Nem szégyelled magad egy kicsiccse?! A kirelejzumát!
@épészmérnök:

"_Rinocéroszbőrt kell növeszteni, és a jövővel foglalkozni._"

Én pont azt tettem, és bele is betegedtem, pedig a rinocéroszbőr alapból megvan. Képzeld el a többit:)
@jaegtoer: Nagy volt az rtl szája, mikor kiderült az adó terve. Kíváncsi vagyok, a híradónak nevezett műsorukban elindulnak-e az objektív, valós tájékoztatás felé, vagy megmarad a "bulvárkékfény" jellege.
Ritkán belekukkantok a híradójukba, de sokáig nem bírom. Az m1 híradót sem bírom, de azt más miatt.
Szerintem egy fasza híradóval sok-sok nézőt vonzhatnának be, mert a tök sütinek mindegy mit bámul, az értelmesebbje meg esetleg ott ragad pár percre.
@jaegtoer:

"Lázárt talán nem, de a Főnököt, vagy Főrészvényeseket igen."

sajnos nem. ha mégis, bejelent egy rezsicsökkentést és a tüntetők 80%-a inkább otthon marad. ez egy ilyen ország :-)
@épészmérnök: @Spániel:

Ez a fajta berendezkedés, amit megátalkodottan és tévesen diktatúrának neveztek, önmagát fogja felszámolni. Minden másnak csak beszarás a vége. A Főnök jó erőben van(különösen hasban), a kassza és a szavazók pótlása véges, amúgy meg addig jár a korsó a kútra, ameddig a Mészárosl Lőrinc ki nem issza.
Mellesleg a természetcsatornák és a filmcsatornák is tele vannak reklámmal, igaz, ők többségében nem tampont reklámoznak, hanem saját magukat, de ez még idegesítőbb.
@jaegtoer: DE MIKOR???????? Nekem nincs 40 évem, hogy kivárjam pocakos kádár II végét.
@jaegtoer:
nem is vagy nagyon messze az igazságtól vagyis ami napokon belűl igazsággá válhat, a dolgozók és mindenki meg mindenek fizetni fognak az államnak azért, mert magyarországon vannak, mert levegőt színak, és hogy bejárhatnak a munkahelyükre ahol persze nekik kell fizetni ezért a hatalmas örömért és a nemzetért

kivéve aki 24 éve a koleszban megbaszta a másikat mert unatkozott a sok buzi kövér, orbán, dajcs és a fodor meg a szájer, áder

szóval ezek ott izzadtak közösen

és ezért most van nekijjek 2/3x2/3-gyuk ami 8/3 a matolccsimatek szerint

brühüyyy
@Mészáros Laci:

Nem a nótórius ellenkezési kényszer mondatja velem, de én azt gondolom, ha a szavazók nem is fogynak gyorsuló ütemben, a zseton igen. A rezsicsökkentések se nőnek az égig. Erre már vannak állatorvosi ménesek.
@jaegtoer: tudom, hogy messze még a diktatúra - ameddig ilyeneket firkálhatunk - válaszoltam épésznek, aki ezt a szót használta.
A világ másik feléről lehet, hogy ez má annak láccik.
@parti_giano:
ez csak simán sor minta..-)
kövérnek viszi vékony, vékonynak viszi kövér!
már mint a táskáját!
tehát, ha elsimon valaki lesz, vékony ember jön a cipelésben.. -)
Szerbiában már eltüntetik a kormánykritikus bejegyzéseket

Volt, akinek csak egy bejegyzése, másnak az egész blogja tűnt el. Aki pedig az árvíz idején rossz posztot írt a Facebookra, őrizetbe is került. A szerb miniszterelnök nincs valami jóban a sajtóval.

q.444.hu/k/http%3A%2F%2F444.hu%2F2014%2F06%2F10%2Fszerbiaban-mar-eltuntetik-a-kormanykritikus-bejegyzeseket%2F
@Secnir:

"keveredik a szezon a faszommal. a reklám-adó az a médiaadó, ami az rtl-t sújtja. ami a sajtószabadságot illeti, az az origo-s sztori."

Na hál istennek.
Csak azért gondoltam, hogy van köze, az RTL által fizetendő reklám-adónak a sajtószabadsághoz, mert tegnap a tüntetők azt mondták, és nagy számosságú index blog is ezt állítja.

De megnyugtató, hogy szerinted sincs, mert így nem érzem magam túlzottan egyedül !
A teljes Quart lelép az Origótól

Inkei Bence a Cink nevű heccblognál folytatja pályafutását – a hírről maga a Cink számolt be. De nem csak Inkei távozott, hanem az a Rónai András is, akivel ketten írták a legjobb magyar popzenei sajtóterméket, a Quartot. Közös távozásukat közleményben jelentették be, Rónai pedig mikroblogján fejtette ki részletesebben a sztorit.

444.hu/2014/06/10/a-teljes-quart-lelep-az-origotol/
------------------

Sarkadi Zsolt, az Origo korábbi munkatársa ideigazolt mihozzánk. Zsolt első nyilatkozatában a szerkesztőség izmos klímaberendezését dicsérte. Még nem szólítjuk Zsoltinak, de ez a cél.

444.hu/2014/06/10/erosites-a-444-ben/
@kisa:

Az a régi, -az I-es- egy kényelmes kor volt. Akkor hetekbe, hónapokba tellett amíg egy-egy hír, baklövés, Czinege-villa híre eljutott az ország eldugott részeibe. Ma már a reggeli eset este lejárt lemez. Itt, sokan fortyogunk, morfondírozunk, kiírkáljuk a feszültséget magunkból, aztán reggelente kissé finnyáskodva, szépen magunkra igazítjuk a jármot meg a láncot -éppen, mint 20-30 éve- minden egyes áldott vagy áldatlan napon és tesszük a dolgunkat, mert az élet nem áll meg, munka, gyerekek, család, folytonos tanulás, napfordulók és sorsfordulók. Aztán, aztán egyszercsak a társdalom láthatatlan keze -éppen mint Samuelson közgazdaságtanában- egyszer egy kapcsolót elfordít, talán nem is egészen, csak egy kicsit, amit ugyan senki nem vesz észre és elkezdődik az összeomlás. A kitűnően szervezett gépezetbe homokszemek kerülnek. Ez a pénz. Ami az egyik fogaskeréknek olaj, a másiknak homok. Ezért omlanak össze a még oly olajozottan működőnek tűnő rendszerek. Ehhez kell egy kis idő, de semmiképpen nem annyi amennyit írtál, még évtized sem kell, mert ma már minden gyorsabban végbe megy. Elég ha arra gondolsz, hogy a fiúk milyen sebesen lopnak-csalnak, az étvágyuk egyre nő. Ez lesz a vesztük:az étvágy, a gyorsulás, és az elveszett kontroll. Ők maguk szerelték ki a fékeket a szerpentinen. Mindennek eljön az ideje. (erre meg nem felébredtem?!:)
16:26 Kormány kontra RTL: Jó viszony fordult át háborúba
Kormány kontra RTL: Jó viszony fordult át háborúba

A reklámadó nem ok, hanem eszköze a háborúnak, amely már legalább háromnegyed éve zajlik a kormány és az RTL között. A német médiacsoport a hvg.hu tudomása szerint többéves konfliktusra van felkészülve, és az RTL-közeli információink szerint se a politikai, se a gazdasági nyomás elől nem kívánnak kitérni. A parlament kedden szavaz a reklámadóról.

hvg.hu/itthon/20140610_Kormany_kontra_RTL_Jo_viszony_fordult_at

-

16:21
Navracsics bekérette a norvég nagykövetet

Navracsics Tibor külgazdasági és külügyminiszter kedden bekérette Tove Skarstein budapesti norvég nagykövetet, hogy tájékoztatást kérjen a Norvég Civil Alappal kapcsolatos nyilatkozatokról – közölte a tárca.

hvg.hu/itthon/20140610_navracsics_bekerette_a_norveg_nagykovetet
"A jobbikos Novák Előd is a reklámtörvény ügyében sajtótájékoztat. A képviselő szerint jogos az új sarc, ám azt nem iskolafejlesztésre kellene fordítani (ugyanis az demagóg, majdnem annyira, mintha inkubátor venne belőle a kormány), hanem a nép ingyenes internetellátására. Nyilván mert az nem demagóg."

www.hir24.hu/belfold/2014/06/10/l.-simon-megszivatta-a-sajtot-de-aztan-elnezest-kert/
Finn művész a hajléktalanok üldözése miatt nyit kamu gyorsétteremet Budapesten
hunger02

A Belváros közepén nyíló Hunger Kingben pénzt fognak osztani rászorulóknak.

444.hu/2014/06/10/finn-muvesz-a-hajlektalanok-kormanyzati-uldozese-miatt-nyit-kamu-gyorsetteremet-budapesten/
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: rövidesen "kiszivárog" a bátor rokonról, hogy vérfertőző pedofil. És egyébként is, szítson otthon.
@jaegtoer:
A koncessziós díjról szóló beszélgetésetekhez való Vadász úr adószakértő magyarázata.
Szerinte a 40%-oos reklámadó az RTL esetében sem gazdálkodható ki, a cég veszteséges lesz.
Amennyiben az adó behajtására törekedne a kormány, a veszteség miatt a vagyonához kéne nyúlnia az RTL-nek, ami már a kisajátítás fogalomkörbe számít. Ezt nem lehet csinálni.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Érdekes cikk, és van benne egy érdekes mondat:

hvg.hu/itthon/20140610_Kormany_kontra_RTL_Jo_viszony_fordult_at
"Bár korábban a médiapiacon terjedt egy olyan pletyka, hogy a miniszterelnök főtanácsadója Habony Árpád egyenesen Gerkenst hívta fel panaszkodni, ezt az RTL-vezér a Kreatívnak határozottan cáfolta, és azt állította, utoljára a szocialista kormányzás idején fordult elő ilyen telefonálgatás."

Szóval utoljára a szocik alatt hívták fel személyesen az RTL vezért politikai kritika miatt, amikor mág virágzott a sajtószabadság.
@jaegtoer: Idáig hallom, hogy pattog a zománc. Nekem már tegnap is késő lett volna, de irigylem az optimizmusodat. Nekem úgy tűnik, hogy évtizedekre rendezkedtek be. Egy olyan országban, ahol a Manyup, a lex-haverok, a kalaptörvény, matolcsy, az origo-ügy, a bírák, tanárok, orvosok lealázása nem veri ki a biztosítékot pár ezer emberen kívül senkinél, ahol egy lázár kedvére pöffeszkedhet, ahol a me kertjének végében stadion épülhet, eh, nem sorolom, és nincsenek tömegek az utcán, nota bene 2 millió tapsol mindennek, na egy ilyen országban tényleg be lehet rendezkedni a lopásra sok-sok évre.
Mondjuk a kádár I. érában ekkora volumenű lopások nem voltak. Szerintem.
Utálok hazamenni,egyszerűen fizikai rosszullét kerülget, ha meglátom bármely adón a mindenórás zsebputyint vagy bármelyik csicskáját. És nem tudom elhinni, hogy kétmillió honfitársam ILYEN arcokra veri...
@Mariann19: 3 millió ember manyup-ját tudták kisajátítani...
@parti_giano:
"Lázár embere lesz L. Simon László"

azért L. simon.

@Trompf:
" terjedt egy olyan pletyka, hogy a miniszterelnök főtanácsadója Habony Árpád egyenesen Gerkenst hívta fel panaszkodni"
hö, szerinted habony beszél valamilyen nyelvet? mondjuk gerkensről el tudom képzelni, hogy megtanult magyarul...
@kisa:
"3 millió emebr myanyupját tudták kisajátítani.
Azt is, ami az egyik legfájdalmasabb volt, mert elvették a biztonságosnak tűnő időskort.
Emellett feléljük a tartalékainkat, kisajátítják a lelkünket, a családi életünket direktívákba szorítják, nem sorolom tovább, mert jajkiáltásnak ennyi is elég egy estére.
@jaegtoer:

ezt én is így látom, vannak azonban olyan emberek, akiknek a döntési időhorizontja sokkal rövidebb...
@jaegtoer:

konkrétan, van olyan személyiségzavar, aminek az egyik tünete az empátiára való képtelenség, másik tünete pedig az, hogy minden csatát meg kell nyerni. képtelen hosszú távú stratégiai célok követésére, mert ha ennek érdekében engedményeket kell tennie, azt nem bírja elviselni.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):

...szerintem ez nem Orbán, sokkal inkább Lázár és Gyurcsány jellemzője, bár rosszul érzem magam, amikor távdiagnosztizálok (hiába mentegetem magam azzal, hogy nem kötelező miniszterelnöki pozícióra vágyni).
Na, leléptem evezni, legyetek rosszak!
Gulyás Gergelyben megvan az X-faktor. :))
@Penivaldes: Ő kért a 2011-es döntőre jegyet, de nem emlékezett rá, hogy ez most az X-faktor vagy a Megasztár volt. A szenny szörnyű is Gulyás úr.
@V-PORT: mi az hogy kért? tessék megvenni a jegyet.
@Penivaldes: Ma is érdemes volt felkelnünk. :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: igen ilyenkor mindig hálát adok az úrnak, hogy engedi megélnem eme jeles tetteket.
Valaki nézi még a retekklubot,3 éve nincs tv-m és reklámokat is 5 másodpercig nézek.De tényleg a ValóVilág egyenlő a FideszViággal
én 25 C fokig vagyik tervezve
de ennek biztos meglesz a böjtje
www.youtube.com/watch?v=GVNCC2KSTGk
Kósa Lajosék küzdenek a női egyenjogúság ellen. :)
@Penivaldes: és mi történik 25 C fok után?
@Penivaldes: Nézd meg a linkelt Kerényi beszélgetést, tuti, hogy lehűlsz tőle. :)
@Mariann19: Én lassan már tényleg kényszeres vagyok, mert mindent, bármit fel tudok tételezni róluk, és szerintem nincs olyan disznóság, amit ne mernének megcsinálni. 4 évig próbálgatták, hogy meddig mehetnek el, és nyilvánvaló, hogy bármeddig. Mindig azt hittem, hogy ennél már nincs lejjebb, hogy ennél nagyobb pofátlanságot nem mernek megcsinálni, és mindig volt de.
Ami igazán elszomorít, hogy 2 millió ember tapsol ennek. Vagy megvonja a vállát, hogy deaszocik... :-(
444.hu/2014/06/10/a-fideszes-kepmutatas-eddig-ismeretlen-szintjere-ert-fel-gulyas-gergely/

Valami gyönyörű! :-)
Respect az RTLKlubnak - akiket egyébként max. néha egy film erejéig látogatok ...
:-DDDDDDD
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
...miután a múlt héten a norvégok is bekérették a Kecskeszakállút.
Há'nehogymá'!
@V-PORT: Inkább ez a baj nálunk.

Dolgok, amik Magyarországon nem történhetnek meg.

Börtönbe megy a volt szlovén kormányfő

444.hu/2014/06/10/bortonbe-vonul-a-volt-szloven-kormanyfo/
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Lehet, sőt biztos. De Gulyás Gergely arca akkor is priceless. Az Rtl beindult. :))
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

"rákocsiztam a Google Earth-ön a Sándor Palotára, a közvetlenűl mellette lévő táncszínházra(?) és a Kármelita Kolostorra, hát arra felé (a budai oldalon, nem a Dunára nézve!!!) kibaszottúl elhanyagolt, koszos és romos az egész még a Sándor is!!! az épületek tényleg szépek de ha őszinte kalkulációkat csinálnak a GDP rámegy ennek a résznek a rendbetételére, és akkor csak az lesz az eredménye, hogy a focialista hülye nem lesz a parlamenteben (legalább azt nem fertőzi) hogy abból igazán cirádás és valamire való eleganciát hozzanak ki...hát a 10 év sem elég addigra meg az ördög csakelviszi ezeket a szemeteket (is!)

szóval az egész budapest lefejezése című olcsó bábjáték kibaszott drága és beláthatatlan mert ha csak az interregnumra (költözés) gondolok az ország le fog bénúlni a hivatalnokok akik elveszítik állásukat majd természetesen nem műxenek együtt sőt és akkor az orszéggal mi lesz

és a gömböcöt leszarták a Cameron, Merkel és még ketten csónakáztak és megválasztották a Junkkerst ott evezés közben

a gömböcnek assemon'ták: beeeeeeeeeeeee

brühüyyy
@V-PORT:
a gulyás gergely és "arc" az egy pofa...de olyan pofátlan szemét aljas rohadt geci buzi...hogy kevés még ilyen van levédiában

brühüyyy
Csak kérdezem, ha a budapesti közgyűlés egy kádertemető volt, akkor mi a 41 államtitkár? Mikola, Kontrát, Hoppál, Rétvári,Simicskó, Soltész, Zsigó, Répássy, Szijjártó, Fónagy.
@Evezős:
kösz, hát ez a pofa olyan, mint mikor a rossz kölket rajtakapják azon, hogy ellopta a nagyi pénztárcáját és most a pofonra vár

minden pénzt megér
a rohadt aljas geci buzi fideszes szarházi

brühüyyy
@Penivaldes: Csak egy szó:távirányító.
@V-PORT: van benne valami..szerintem ők nem is emberek
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

és ilyenkor derűl ki, hogy mégsem tud vízen járni

brühüuyyy

ez a két .gif megcsinálta a napomat
@Penivaldes:
Timur és csapata? Ugyan, Piktor és a 40(000) rabló. Épp a hűtőt rabolom le, a család nagy rémületére, így evezés után. Lemaradtam valamiről, édes?
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): mindent azért ne egyél meg, holnapra is kell. holnap cukkini lesz itt.
na.
semmiről sem maradtál le kisfiam:)
@Penivaldes:
Nyuszika... valami rendes kaját kéne enned, nem ilyen ..art! :(
Ma hallottam hogy ez a gulyás geci gergely féreg még pár éve lelkesen tapsolt a menyasszonyával együtt az RTL X faktor műsorában.
Hát akkor még honnét is tudhatta volna ez a kis nyomorék hogy mi lesz a trend a nerben.

Úgy járt mint köteles elvtárs a magyar akáccal. Pár éve még átkozta és kártékonynak nevezte, most meg védeni kell.

Ezek mind igazi gusztustalan csúszómászó férgek, már várom a napot mikor mind el lesz taposva.
@V-PORT: És ezzel megkoronázták a művet. Tökéletesen el is helyezték ők maguk, hogy miről van szó.
@rodeo36: Örülök ha jó a kedved. Közben meg csak a szokásos "véletlenek". :)

Lex-TV2: megússzák a reklámadó egy részét

Leginkább a TV2-nek kedvezhet az a bizottsági módosító javaslat, amelyet információink szerint az utolsó pillanatban készülnek benyújtani a reklámadóról szóló törvényjavaslathoz. Úgy tudjuk a kormánypárti módosítás csökkenthetővé tenné az előző évi elhatárolt veszteség felével az ezévi adóalapot.

Az adót már először is leginkább az RTL Klubra szabták, eleve ők fizették volna a legtöbbet. Az új módosító benyújtása és elfogadása után viszont tovább nyílna az olló a két nagy kereskedelmi csatorna adóterhe között.

index.hu/gazdasag/2014/06/10/reklamado/
@Oxica:
Ugyan, aljanép el van a NER-ben, csak megfizessék a szop.sát.
@Penivaldes:
Gulyás.fiam térdre!
Imához, vagy szopáshoz? ;)
@Penivaldes:
Én a fél hűtőszekrény felzabálásától sem. Persze inni is kell mellé... :)
@Oxica:
Azóta a fijjújával átpártolt a tv2 buzishowjához... essetunni... persze szerintem is csak a gyircsányésabajnai terjeszti...
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):
atól olyan réműlt abban a .gif-ben mert asszitte, hogy arról készűlt valami vídejó amikor ő meg a fiujával nyalakodott és a banánt éppen hámozta a nyelvével

fújdeborzasztó....még jó, hogy mindannyian elúltatok 18 hónaposak
brühüyyy
@Mariann19:

Kedves Mariann!

Nem vagyok zokni, sokkal inkább teljesen kalucsni, de ezzel együtt is tudom, hogy mire utaznak a fiúk.
Mindazonáltal, mint olybá, s valamint A jókurvaéletbe!
Merthogy! Amíg volt sajtószabad(os)ság addig se nagyon igyekeztek élni vele, ha volt valaminek szenzációértéke akkor a nézettség miatt -esetleg- ESETLEG! E S E T L E G ! ! adásba került. Kibelezve.

Nem csak Gyurcsány-ék hazudtak reggel éjjel meg este.
A kórust és a visszhangot és a megerősítést a média adta hozzá. És nem volt semmiféle büntiadó, meg ilyesmi. Most, hogy fáj a zseton, eszükbe jutott a sajtószabadság? Nem mondják?! 24 évig vagy nem éltek vele, vagy visszaéltek. Most hirtelen sürgős lett? Mi a pinalat? Meg vagyok hatódva. A sok seggnyaló valagápolási-nyaloncpolihisztor, mint a sajtószabadság fölkent bajnokai. Hányadékok.
__Napokig megszüntetem az adást, ha egy oknyomozó riportert kibasznak az utcára!__ Neeeem? Már ha komolyan gondolják a sajtószabadságot.
Emlékezz vissza 1990 óta folytatólagosan, társtettesi minőségben mi mindent hallgattak el és mi mindent ferdítettek el?

Hogy nyomták a reklámot:

Hitel fedezet és jövedelemigazolás nélkül, minimálbérre is. Én emlékszem. Csak nyomták, mert volt benne zseton, profit és bonus. Ezek az elmúlt 24 év minden gazemberségében tettestársak voltak, az, hogy néha, szökőévenként virítottak valamivel, az is csak megrendelésre történt, vagy ha már nem lehetett eltussolni, akkor meg "legalább a nézettségből húzzunk már hasznot" elv döntött.

Nem olyan tiszta források ezek. Pfejj!

Amikor a 'szerencsétlen' bloggert feljelentette Lázár, miért nem sötétültek el a képernyők? Napokra! 15 perc?! Hűha!? Ó hogy össze ne csináljuk magunkat ettől a rémisztő ellenállástól!
@Spániel:

Szia!

Muszáj mindig kitennem a szmájlit?:)

"tudom, hogy messze még a diktatúra - "

Dehogyis! Kötésig totyorászunk és téblábolunk benne a fejünket kapkodva, és a fidesz horda úgy gázol át mindenen és mindenkin -épp csak annyira ügyelve-, hogy a következő futamot is AKADÁLYTALANUL le tudják zavarni.
Csak nem híradót néztek, vagy videoton meccset?

no, mindenkinek szép álmokat. reggelig leteszem a láncokat.
@jaegtoer:
Akkor az én hülyeségem itt és most, legitim igazsággá vált!
Na jó, ha nem is teljes mértékben, de valahol mégis.

"tudom, hogy messze még a diktatúra " – mondta Spániel.
és te erre: ” Dehogyis! Kötésig totyorászunk és téblábolunk benne a fejünket kapkodva, és a fidesz horda úgy gázol át mindenen és mindenkin -épp csak annyira ügyelve-, hogy a következő futamot is AKADÁLYTALANUL le tudják zavarni. „
Igazad van, ott kezdődik a ganaj, ahol korlátozzák a pofázás lehetőségét, márpedig ezen a szeméttelepen pont ezt csinálják.
+ 5 és lenne még, de álmos vagyok.
A Dunán most megy a Stadion őrültjei 1972 es francia film. Gyerekkorom egyik kedvenc filmje volt.
Most nosztalgiázom kicsit. Nézzétek mert egy vidám film.
@jaegtoer:

Ez már-már egy vers első két sora:))
Nicsak :)

A miniszter halállistáján lévők Gyurcsánymentes és szociálisan érzékeny baloldalt akarnak.

index.hu/belfold/2014/06/10/szuperzenekar_szall_szembe_lazar_janossal/
"Orbánt nem hívták csónakázni"
index.hu/kulfold/eurologus/2014/06/10/orbant_nem_hivtak_csonakazni/

Nem én vóttam!
Isten'biza! Én a NER érdekében még azt is...

Bar, az evezés nem politikusnak való.
Itt nincs pofázás, nincs duma, ha nem evezel, látványosan nem megy a hajód... akkor pedig hiába próbálod magyarázni...
@jaegtoer: minden szavaddal egyetértek.
szerintem most is kiegyeznek egy kisebb mértékű adóval, aztán kussolnak!
@punkfrog:
Látványosan kiegyezik a vodkával, oszt felhigítja vízzel... :((
A farhát dicsőségéről.
endresy.blogspot.tw/2014/06/arccal-farhat-fele.html

Amúgy az egész médiát tönkretette a nagy üzletieskedés. A boltokkal csak a baj van.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Elmehet a kettős mérce is a halál faszára, nagy szerepe van a Fidesz jelenlegi állapotának létrejöttében, mint un. "véleményformáló"-nak.
Az összes többi "véleményformálóval" egyetemben.
Most akarják azt a szart a lóba visszalapátolni, aminek kiszarásához szállították a lónak a hashajtót éveken keresztül.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):
Ez a kis izé nagyot fog csodálkozni, mior hatalmas robajjal összedől mögötte a pártnak nevezett seggnyalókból összeállított obeliszk.
Utána jön a valódi megmérettetés, a szopáson kívül ért-e máshoz is?

Majd megtalálják, mert a hozzá hasonló latroknak sikerül általában, de, hogy mit fognak büszén mesélni a kölkeiknek, hogy apa mekkora 00-..?
Egy volt annavölgyi bányász dicsekedhet a gyerekének, de ez a trágyadomb? És a többi... ?
@DarthVader: na ez is telitalálat!
pl.:vastagbőr esete gyurcsánnyal.siker!hurrá!
megkapták(tuk), helyette orbánt!
minőségi csere!
@Knósszosz:
De.... elmesélik, ahogy ott térdeltek a Piktor bácsi előtt, totális izgalomban, és tanakodtak, hogy vazelin nélkül kapják háturul, vagy bő nyállal kell elő(d)rül. Nem olyan összetett ez.
@punkfrog:
Végül is... ki mire élvez, magánügy. :(
@jaegtoer: vadul hivatkoztam, de lepergett a nagyérdeműről!
a lényeg: ficcs rétingsz = dupla plusz bóvli
a dzsídípí béka segge alatt, a CDS felár az van ugyi.

Szóval ez nem a magasztos sajtószabadság+miazmás, nem, neeeem!
Szimplán NINCS PÉNZ!
Bár Wudugyurka most aszonta, hogy a zemenbé valuta tartaléka csillagászati, meg történelmi. de mijé? mitől? na persze mert megint kibocsátott valamit, amit a Temple Tóniék jól megvettek, de lejárat előtt megint visszavásároltatnak!
áááá, viccnek ölég szar ami ott folyik és ti meg zabáljátok
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: te figyu, Novák Emlőke megnyilvánult (nem kellett volna, 6 első 2 másodikkal) mit ad Isten, VÉDI A FIDESZT!
Télleg most, hogy ekkora volt a bukta EP ügyileg, hova vonul vissza a kituggyahogyhíjják??
@nincs_itt:
és mindez mibe kerűl az otthonmaradottaknak...és másoknak akik "élvezik" a forintárfolyamot az ellenkező irányban...mert ugye olyan is van

a Templeton úgy láccik rájött, hogy ezzel a trükkel is lehet egy valag pénzt keresni és az égvilágon semmit sem kell érte kockáztatnia...a valutatartalékrók jobb ha hallgatunk mert az a felére csappant és valakik -natuggyukkik- zsebébe vándorolt sörös számlákon offolva

amikor az ilyen poloskákat mint a gulyás meglátom kinyílik a bugyli a zsebemben, és milyen kevéssé tűrőképes egy kis rákérdezéstől nedves lett a bugyija és a pelenkáját is ki kellett cserélni az a pofa amit vág minden pénzt megér

képzeld amikor a bíró kérdezi Hágá-ban???

brühüyyy
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):
te mostanában nagyon odafigyelsz ezeknek a fizetett kéjhölgyeknek a napi adagjára (a gulyáska meg az emlőke és a többi...)

nincs sok fogkefeszámlájuk ...egyik öblíti a másikat...nagy szerencséjük, hogy nem tudnak megtermékenyűlni....na meg nekünk is képzeld még szaporodnának...

ez ugyanolyan mint a cristofer a VV akármiből miután onnan kiszállt azonnal beszsállt a másik biznicbe és már órabérben ajánlgattya hátha veszik

az ilyen hímringyók sohasem változnak csak az órabérük ahogy öregszenek

brühüyyy
@jaegtoer: A Spar-nak van 100 Ft körüli macska konzervje. 40 deka nem mérgező kaja. Láttam már hajléktalant kanalazgatni ilyen konzervet.
@nincs_itt:

meg van értve, O.K.

"_viccnek ölég szar ami ott folyik és ti meg zabáljátok_"

már tudhatnád, hogy rossz helyre címzed, én pedig különösen ugrok az olyanra,
amiben az áll, hogy a megmondó a fasza gyerek és 'Mi' [v.ö. "ti"] pedig a hülyék. Sipivel is el szólóztunk ezen egy darabig.

Persze, úgy van ahogy írod és bizony feltehetően sokan nem érzik át, nem látják, nem tudják, mi miért rossz. Feltehetően nem is fogják. De mit tehetünk, és mi az amit meg is lehet tenni? Erre persze csak a csalánverés szindróma tanácsokat tudják mantrázni a 'kibicek', de hogy valami használható, megvalósítható ötlet is jönne, no, arra már nem futja.

Itt beszélgetünk. az együttgondolkodóktól a legkevésbé a sértegetéseket várjuk.

Szóval ezt szerettem volna hozzáfűzni a 'Ti'-hez:)
@jaegtoer:
Kedves jaegtoer!
"Ezek az elmúlt 24 év minden gazemberségében tettestársak voltak."
nem kétséges, hogy a média lakájként szolgálta és szolgálja a mindenkori hatalmat.
Bár az utóbbi években kontrasztos az elágazás, mivel a média megnyilvánulásaiban már nemcsak az orientációs hang üttetik meg, hanem a nyilvánvaló hazugságok és elfogult tartalmak jellemzik a médiát.
A Fidesz nehezen tűri azt a néhány ellenoldalt, mely még létezik, és mint minden szektort, ezt is maga alá szándékozza gyűrni.
Minden más érvelés és duma mellébeszélés.
Két alapvető hamis indoklás van e tárgyban.
Az egyik, hogy adózzanak a nagy profitot előállító TV-k és lapok, a másik érv az, hogy a lelkeket megölő RTL /ellene megy a játék/ főleg az ifjúságot mérgező tartalmak miatt álljon be a sorba, meg kell regulázni.
Az RTL műsorstruktúrájában és tartalmában van kivetni való bőven, de ennek tisztulását nem a reklámadóval kell elérni, hanem folyamatosan az erre a célra létrehozott felügyelettel. Ezért hozták létre többek között.
A lényeg az, hogy a Fidesz számára nem megfelelő hangvételű média is soroljon be a kormány alá.
Az Origo ügynél volt tapintható a sajtószabadság megsértése, mely nagyításban a sajtószabadság megsértését demonstrálta, a reklámadó felerősítette ezt a hangot, de a helyzet sokkal egyszerűbb, bekebelezni mindent, ami eddig a Fidesz hatáskörén kívül esett.
Nehéz rendszerbe fogni ezt az egészt katyvaszt, ami ekörül a téma körül kavarog, gondolatilag célszerű az Origo ügyet külön vizsgálni, és utána a reklámadót, mert nem analóg a két indoklás, ezért az ezekből levonható következtetés sem.
@Mariann19:

Szia!

Akkor foglaljuk össze.

A sajtószabadság és a médiafüggetlenség is jobban fáj, ha reklámadót kell fizetni.

lábjegyzet:
Amíg nem került "elérhető közelségbe" a reklámadó, addig az oknyomozást szenzációhajhászásra használták és nézőszám növelésre. Sajtószabadságot hányszor hangsúlyozták. A visszás jelenségekre adott válaszdemonstrációk milyen előzetes nyilvánosságot kaptak, mozgósítottak-e a részvételre, az utólagos híradások mennyire voltak alaposak? Annyira.

A média számára a sajtószabadság a reklámbevételek korlátlan növelhetőségében nyilvánul meg. Jelek szerint. Tisztelet a kivételeknek. Csakhogy ők igen kevesen vannak és az adózás alá vontak nemigen tartoznak közéjük. Talán a HVG a maga távolságtartó módján. Kibertérről nem beszélek, ott vannak még tiszta források.
@jaegtoer: ne sértődj meg!! a "ti meg zabáljátok" fordulat arról akart szólni, hogy itt rugózunk, elmélkedünk, bréjnsztormingolunk és nem jutunk előrébb egy centivel se!!!
őszinte legyek? magam sem értem miért!
de ott tartotok (ezt most csak azért, mert én már "hazán kívül" jóideje), hogy akkor Bajnai vagy kijafaxom legyen az aki... de mit?
szóval, ne kapd fel a vizet!
hidd el, nekem is sok-sok ismerősöm, barátom él ott Háccsó Hátasztánban, nem hobbiból baszom itt a rezet!
@nincs_itt:

Gondolod, hogy ha igen, akkor a válaszom ilyen szép konstruktív lenne, s nem volna lófaszokkal teletűzdelve?

:D
süti beállítások módosítása