Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/kulfold/2024/04/26/cseh-kulugyminiszter-magyar-kormany-szijjarto-peter-jan-lipavsky "„A ... (2024.04.26. 20:42) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.04.22. 10:20 Fabius

Orbánisztánban lázadnak a robotok?

Címkék: fidesz gazdaság századvég bajnai

Megvolt a feltámadás ünnep, megnyitották és hivatalosan átadták végre Őfelsége Stadizóleumát, égig érhetne a boldogság, de mintha valami zavar lenne az erőben. Innen felőlem nézve legalábbis úgy tűnik, a feltámadós rendszerfrissítés nem futott le zökkenőmentesen a rendszerhajtó robotoknál. Az SZV-01 jelű például aszongya:

"el kell ismerni Bajnai erényeit is: ilyen például, hogy eltörölte a 13. havi nyugdíjat, és jövedelmeket."

Erény, érted? Erény lett az eddig sokat visszhangzott büdösgeciségből, erényes, átgondolt felelős gazdaságpolitikát folytató miniszterelnök a nyugdíjasok és a közszféra kifosztójából, mert: "ha nem tesz így, akkor fenntarthatatlan lenne még ma is az államháztartás."  Na, akkor most lehet fogadni milyen gyorsan érkezik meg a helyesbítés: Heim Péter nem a Századvég nevében hanem magánemberként beszélt, ez a hallatlan skandallum nem a cég hivatalos álláspontja.

Ráadásul a kiborg nem állt meg itt, hanem nekiment a rezsiszörny üldözésnek és a harcos retorikának is. 

Mert az van, hogy a rezsicsökkentés elment a falig, a nonprofit közműszolgáltató cégmodell sehogy nem fér bele semmilyen jobboldali ideológiába. A Balkánsarki Csekknorisz retorika meg egyszerűen unalmas, fárasztó és abba kéne már hagyni. 

orbán b.png

Legalábbis a zemberek a jobbikos folyton harcoló alakulatokat leszámítva unják és békét akarnak. A fiatalok nyugaton akarnak élni kelet helyett és nem vonzó számukra ez a Putyinnal pettingelés, és ha így haladunk már ha akarnánk sem fogunk tudni az egyre fogyó humán tőkébe befektetni. Osztan' abból baj lesz, tecciktunni, mert a régiós lecsúszás nem állt meg és folytatódni fog a megvilágosodás pillanatáig. 

Cuki, nem? Én már csak azt várom, a cég állócsillaga, Gépont mikor küldi el a főnökét is a halál faszára egy szabadversben:

Megint jöttél, fenekedtél.

Újabb és újabb lecsúszással fenyegettél.

De mi meg fogjuk védeni a világ legfaszagányosabb rezsicsökkentését.

Ne kívánd magadnak haragunkat.

Felcsút nem Lipótmező. 

312 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr436067764

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2014.04.22. 10:39:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Knósszosz:
Merkel mama házikóját és a környezetét láttad? Na, a kelet ejrópaji parasztokon innentől nem csodálkozni. SÖRT ide... Budwieser van itthon.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Na ja. Te ismered az árfolyamot.

...és én nem kérdeztem semmit, csak megjegyeztem, hogy a világ semelyik részén nem büszkék azokra, akik szégyenlik hazájukat...

...az meg, hogy van akinél a vitakultúra az altesti műveletek kivesézésében merül ki, az nem az én problémám, nem engem minősít.

...Maximum annyiban, hogy szóba állok vele...de tudod, én vagyok olyan hülye, hogy mindenkiről a jót feltételezem, és az olyanokról is hiszem azt, hogy vannak érvei, akinek sosem volt lehetősége arra, hogy elmondhassa, ezért hiszi azt, hogy csak akkor tud valakit meggyőzni, ha ő legvulgárisabb.

...de hiszem, nem csak ennyi ő sem, csak eddig még senki nem akarta meghallgatni.
@nincs_itt:
Hát tudod, téged lehet hogy így lehet meggyőzni, ha nincs igazad, de hidd el, ez nem mindenkinek jön be. Próbáld el egyszer anyázás, trágárkodás nélkül! Meg fogsz lepődni! (Azaz próbálj meg egyszer kiszakadni saját tapasztalataidból, és kitárul előtted a világ!)
@taga20: Nu nékem nem kéne me hamar koszolódik:D
@Secnir: Elnézést de időnkét hibázok. Igazad van, de asszem nyelvtannácziskodás nélkül is világos, mire merek gondolni!
@Knósszosz: De van Allianz Arena, meg ilyesmik, csak megvannak vele a "bennszülöttek", meg talán én is...

Szóval, ha lehet nem teszem be a lábam oda.
@konrada: Figyelj gyökér, csak szinteden próbáltam komenikálnyi. Ne jáccad itt a műveltot, mert a lényegi kérdéseket kerülöd, mint a csúti Rámszesz a valódi kérdéseket.
Egyszóval, anyád hogy van? Felöltözött, vagy maradt úgy, ahogy hagytad?
@vitéž munkášőr:
Kösz!
Erről mi jut eszembe?
Sitt&sittné... most fejtsem ki? Minek?
@vitéž munkášőr:
Tótát nagyon bírom! Kösz!!
Mindig beletrafál, a tolla vitriollal van töltve az biztos!
@Knósszosz:
B+... valami rendes dolgot kéne innod...

www.vajma.info/cikk/magazin/7183/Merkelek-haza.html

@konrada:
Örömmel segítek: 2014.04.22.
EUR: 306,64 Ft
CHF: 251,04 Ft

Én szégyenlem, hogy ilyen alsó-alcsútbasznádi szinten van az ország és a népesség, az IQ light szintről nem is beszélve...

Vedd megtiszteltetésnek hogy lealacsonyodik a te szintedre.
Szerintem pár évszázaddal vagy csak lemaradva, még ha néha frászt kapok én is komcsi múltja miatt tőle... :D
Hidd el, nem akarsz te itt belemerülni ebbe.
Vár a mandiner téged, belterjes narancsbuzi közönségével együtt... ne pazarold az energiádat ránk, nem érdemlünk meg! :)))
Bocsi csak gondoltam szólok, ha még nem volt.

A Jobbik ma feljelentést tett a kamupártok ajánlólap-trükközései miatt.

alfahir.hu/vizsgalat_indulhat_a_bizniszpartokkal_szemben
@nincs_itt:
Én sem fogom, sosem.
Most inkább máshová... oda a zene visz.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Na mivan? Csak nem láccat tevékenység a tuggyukkiktől kapott pízért, vagy írjak segíjt?
Ne recskázzál már erre a csökevényes kamupártra.
@Knósszosz: én Háccsó Hátasztánra gondoltam, téged meg röpíccsen a zene! ahol jó neked!
@Knósszosz: az megvan, hogy a hír24-es csaj hogyan adta a szájába a lófaszt annak az ostoba állatkertnek?

:-))))

vazz, nézzünk már körül: egy ilyen untershitnyik lehetett ebben a szaros országban a "legfőbb közjogi méltóság"... ha nem itt élnék, el se hinném
Hazádnak birkamód
Légy híve óh, magyar.
Bölcsőd ez, s majdan sírod is,
Ha lesz, aki elkapar.
Bár a nagyvilágon e kívül
Kicsit jobban keresel,
Áldjon vagy verjen a NER keze:
Itt éhen halnod kell.
@nincs_itt:
"Háccsó Hátasztánra gondoltam" - én is!-:)
Ha odaröpít ahol jó nekem, akkor kérek egy kurva nagy adag paella-t!! Vagy Jíroszt, esetleg osso bucco-t. Oszt akkor el is volnék...
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
...no látom, te tudod, hogy az érv nem egyenlő a kiadós q anyázással.

Elfogadom, hogy nem örülsz annak, ha iqnuku emberkék is ugyanazon nyelven beszélnek, ugyanabban az országban élnek. Hidd el, én sem.
...csak nekem ők nem egyenlők a magyarsággal, nem egyenlők a hazámmal. Mint minden országnak, nekünk is sajnos van ilyenjeink is, de nem ők határozzák meg.

...s mindezt nem azért írom, mert nekem tisztem megvédeni akármilyen hülyét, vagy a hülyeségeiket. ...csak a gyűlölet nyelvét nem szeretem, mert az elvakít.
@konrada: csak nem? van stilusod?

na akkor tedd zsebre és battyogj arrébb

amit ti csináltok ezzel a ma már darab szarral ott a Kárpát medencében azt horgyátok haza a spájzba a kalbász mellé

és szagoljátok

brühüyyy
@vitéž munkášőr:
Meg!-:DD
Már szétröhögtem magam rajta-:)
Te, ezek ennyit tudnak, a saját maguk szopatásán kívül semmi másra nem alkalmasak.
Láttad a tegnapi stadionavató liturgiát? Nem?
Na, akkor... hmm... ami nekem a legjobban tetszett: Puskás méltatása, egykori fekete-fehér felvételek bejátszásával, mintegy prezentációként. Az egyik becsinált -amitől én is- felvétel, amikor a háttérben az olvasható egy transzparensen: szeretettel köszöntjük a mittudoménhanyadik válogatottsága alkalmából, Puskás Ferenc őrnagy elvtársat...-:o

Ezek még pofán szarni se tudják egymást elegánsan... muhhahaha
@vitéž munkášőr:

Polt maga vérbeli faszszopó lett,
Képzelem hogy csíp, mikor ecsetelget...
Polt, maga jobb mint egy zenebohóc,
Ha az ember nem látná,
Én úgy éljek el se hinné.
Polt maga ősz lett e négy év alatt,
Lesz majd még kopasz a húsz év alatt.
Polt hisz ma magunkban, csak úgy hívjuk seggnyaló,
Polt, maga vén faszszopó.
@nincs_itt: Jaja ők állandóan csak látszat tevékenységet folytatnak, de nekik legalább nincsenek milliárdos tartozásaik, sőt még székházuk se :)

index.hu/belfold/2014/04/22/nem_csak_az_orszag_az_mszp_is_svajci_frankban_adosodott_el/
@taga20: hú, de irigyeltem gyerekkoromban az elvtársak kölykeit ezekben az A-s rendszámú szivardobozokban...
@konrada:
Czukorfalatom, hát én hol emlegettem a q a nyádat? Még sehol... :(

Próbálj meg másokhoz kicsit "másképp" állni, oszt akkor nem lesz olyan az a "fogadtatás".
Amikor már az üdvözlés is felhangokkal teli, akkor mire számítasz?
Magas labdára? Hidd el, szerényebben könnyebben megy, pláne ha érveket hozol és TÉNYEKET!
Ez a libsibolsi horda itt egész értelmes... még ha elsőre nem is annak tűnnek! :D
@konrada: a gyűlölet nyelvét te akkor fogod megérteni, amikor Balog Orbán Viktorka apukája felaggat dísznek a kandeláberre
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: húúúúúúúúúúú bazz!
kemények vagytok!
Orbánnak most annyi...
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
a múlt az az amire a jövő épűl/t...és olyan amilyet ismersz

(kuncog)

azt a tapasztalatot néhányan meg sem tuggyák venni a világ összes pénzéért sem, nekem meg...

szóval..
brühüyyy

kezdelek érteni ...te érted magad ebben az "ügyben"?

brühüyyy
@magándemokrata ( gábriel! menj te a pics.ba! ): abszurdisztán rulez

nincsenek kétségeim a leírtakkal kapcsolatban, de az kicsit ront a képen, hogy a köztudottan nem épelméjű kőrösire hivatkoznak
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: mindegyik vérbeli cidázó. kenetteljes perverz közösség
@taga20: matchboxom volt ilyen. ha jól tudom Bertone tervezte a karosszériát...
@rodeo36:
Ne marháskoggyunk papa kérem itten...
Persze, hogy magamat se értem néha!
Amikor alsó-felső alcsútbasznádot látom, akkor meg pláne nem értek semmit! Innom kéne... ;)
@punkfrog:
... Csoki... az lemaradt! :D
Evégre olyan kemények, mint a fagyott kutyaszar!
@taga20:
Meghúzták...?
Csak kérdem, merthogy lemaradtam... :D
Holnap Pesten rontom a levegőt!
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
imádnivaló a Frau Merkel háza...kérdésem: milyen véleményed van róla (endéka volt és nem akárki...)

brühüyyy

gondolom az, hogy valaki aktív a munkában és a társadalomban (az adott és általa megváltoztatott körülmények között) és sikeres...

szóval érdekes dolgok ezek

ott a Lajtán evezve hogyan láccanak ezek a dolgok?

brühüyyy
@rodeo36:

"A cikkben arról is írnak, hogy Merkel a hivatalos protokoll lakásokat sem fogadja el, ha üzleti ügyben Berlinbe utazik. Rendszerint saját pénzén bérel appartmant. A kancellár férje szintén a szolídabb megoldások híve. Az orosz újságírók kiderítették, hogy nem használja a rendelkezésére bocsátott helikoptert és magánrepülőgépet. Legtöbbször charter járatokkal repül civil utasok között."

no comment
@rodeo36:
Szarú, de büszkén... az is valami, 2 fröccs között!
Merkel mama egy stramm, echte deutsche Frau!
Olyan tökös, amilyen Piktorunk sose vót, sose lesz... Lenne mit tanulni tőle, csak ez a sok ner barom nem tudja, hogy tanulni nem szégyen, hülyének maradni viszont... :(
@vitéž munkášőr:
B+.. ez qqqqqva szép dög!
Marhára ráérsz... a NER köcsögjei meg ráhajolhatnak... :))
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Jó' vanna

boríccs be valamit ami láccik

én is azt teszem (minden ellenkező híreszteléssel szemben nem vagyok és nem is leszek alkoholista...bizonyos nőnemű emberekből árad a zirígység)

brühüyyy
"Bebizonyították: a majmok is meg tudják tanulni a matematikát"
hvg.hu/instant_tudomany/20140422_szamolas_majmok_matematika

Az első reakcióm az volt, hogy Kusza Szemmel így viccelődni... de rájöttem, hogy ez komolyabb dolog, Kuszánk nyomába nem ér a rhesusmajmoknak... :((
Csoda, hogy itt tart az ország?
@rodeo36:
Itt most a gint vedelő egyedekre célozgatsz?
Na, azt én se értem... mármint a gint... :(
Na, libsibolsi csürhe, ez megvolt? :)))

"Milyen lehetett közjogi méltóságként a felcsúti bunkóbazilika avatásán, égő pofával? Lehallgattuk.

- Szia, miniszterelnök úr.

- Hello, Petikém. Mi a helyzet?

- Izé, hogy is mondjam, a stadionavatásról volna szó.

- Mi a gond? Azt ígérted, nem fog ugrálni nálatok senki.

- Persze, persze, azzal nincs probléma, csak arra gondoltam, hogy nem mennék el a megnyitóra, már ha nem veszed rossz néven.

- Figyelj Petikém, erről az a dakota indián jut eszembe, aki nem ment el a törzsfőnök sátrának felavatására. Sebes Turul nagyvonalú törzsfőnök volt, aki sosem élt vissza a hatalmával, de ebben az esetben, a sértés személyes jellege miatt, nem tekinthetett el az igazságos és arányos büntetéstől.

- Mi történt?

- Hát, ti ilyenkor szoktátok használni a különös kegyetlenséggel szófordulatot, legyen elég, hogy a gyerekét onnantól kezdve Apátlan Szarvasnak hívták, ha érted mire gondolok.

- Hadd magyarázzam meg. Tegnap megnéztem az, izé, a Keresztapát a tévében, ne értsd félre …

- Ugyan, hízelegsz!

- Szóval akkor tudhatod, hogy aki elmegy az ilyen ünnepségekre, azt onnantól kezdve mindenki a keresztapa csicskájának tartja.

- Megnyugtatlak, e tekintetben nem lesz semmi változás.

- Direkt megnéztem a törvényt, a munkaköri leírásomban nem szerepel a stadionokban való pózolás.

- Az enyémben meg nem szerepel a stadionépítés a kertemben, na és.

- Jó, az egy dolog, hogy nem nyomozok, de mégse mehetek el a tetthelyre tunkolni. Meglátom azokat a mészárosos meg közgépes hirdetéseket a pálya szélén, és még a végén szolgálatba helyezem magam.

- Mi vagy te bazmeg, felcsúti helyszínelő? Ebben a stadionban nincs közpénz, megbeszéltük. A foci szerelmesei önkéntesen adományoztak, pont úgy, ahogy önkéntesen jössz el a megnyitóra te is, megértettem?!

- Ha ezek után bárki ellen nyomozást indítok, azt fogják hinni, hogy megrendelésre teszem. Ha valaki ellen nem indítok, akkor is. Tudod milyen arcok lesznek mellettem a tribünön?

- Mi az hogy! Ez a lényeg. Nem érted ezt az egészet még mindig, Petikém. Emlékszel a Piszkos Fredre? Az határozza meg mindenki helyét az elitben, hogy hány évet kellene leülnie. Na, én összeszámoltam, a dísztribünön 1012 év letöltendő lesz jelen összesen. Ha nem jössz el, ezer alá esünk. Nem cseszheted el nekem. A tribün számít, nem a foci.

- És a látszat?

- Éppen azt akarom, hogy ez legyen a látszat. Hogy aki a családomhoz tartozik, bármit megtehet. Szerinted miért azt a szerencsétlen Schmitt Palit kértem fel a megnyitóbeszédre?

- Megmondom őszintén kicsit meg is voltam lepődve. Azt hittem, a stadion a szívügyed, a büszkeséged, az életed értelme, erre pont ez a bukott csaló avatja fel.

- És miért? Na miért? Pontosan azért, mert egy bukott csaló. Igen, ez a stadion az életem értelme. De én azt akarom, hogy mindenki lássa: még ezt is feláldozom, ha a család érdekéről van szó. Ha nem rekedt volna be, a Rogán Tóni énekelte volna a himnuszt.

- Jó, hogy említed, az az önbővülő lakás a Szultán parkban …

- Pasa…

- Ja, igen, szóval, megnéztük, nem lesz baj.

- Kösz, mekkora pöcs az is, ha Siralom Parknak hívnák, senkit nem érdekelne. Ez a gyerek a hátizsákból sem tanult. Neki el kellett adnia az övét, az enyémet múzeumba viszik. Neki tetőterasza van, nekem stadionom. Azért kinevezem valaminek, legyen intő példa: boldogok a hűségesek, mert övék az országom. Neked sem esik bántódásod.

- Remélem, mert nem akarom, hogy az én lakásomat is a CNN-ben mutogassák, amikor az emberek az arany vécékefét keresik, miközben a moszkvai haverodhoz menekülök.

- Ettől aztán nem kell tartanod. Senki nem fog itt lázongani. Egyszerűen nem tudok olyat csinálni, amit ne védenének meg az enyéim. Én őket, ők engem. Érted, stadion a kertemben? Mi kell még? Ha a Semjén Zsoltival paráználkodnék a Bazilika közepén egy magyar zászlón, azt is kimagyaráznák. Most mennem kell. Várlak a szentélyemben, ne kísérts.

- Te azelőtt ateista voltál, nem?

- Az Isten nem lehet ateista, Petikém."

hvg.hu/velemeny.nyuzsog/20140422_Puskas_Arcborcserzo_Akademia
Jó a téma. Sejtettem, hogy szemet szúr. :) Megkezdődött a nép puhítása, felkészítése arra, mi várható. Nem reagáltak túl jól. Persze sejthető volt. Túl régóta a józan ész az egyetlen ellenfelük.
A vezírek most elkezdték ezüst kiskanállal felenni a szarpiramist, amit összehordtak. Jó étvágyat nekik.
@nincs_itt: Mi bajod van a ládával? Amikor este tízkor leállt a .....-i dupla hajtűkanyarban, hegynek fel, és elszállt a gyújtás meg a világítás, én, szerény falusi néni kiszáttam a zótóbú, fellöktem a fedelét, attam egy kiadós pofont felürrő a biztosítékoknak (vagymi), és egybő összeszette magát! Há melik rothadó nyugati ótó csinájja esztet utánna?
Hogy'de mik vannak... :((

"A Nagy Államosító lekommunistázta a Hír24 újságíróját

Még mindig a felcsúti Pancho Aréna.

Orbán Viktor még mindig görcsösön ragaszkodik ahhoz, hogy "nemközpénzből" épült, pedig a TAÓ-rendszer közpénz, Brüsszel felé is így lett bejelentve, a NAV hagyja jóvá az adókedvezményt, és a költségvetésből hiányzik az a társasági adó, amiből a a felcsúti alapítvány 3 év alatt 7 milliárd forintot kapott, messze a legtöbbet minden más sportszervezetnél."

vastagbor.blog.hu/2014/04/22/a_nagy_allamosito_lekommunistazta_a_hir24_ujsagirojat
@konrada: "én vagyok olyan hülye, hogy mindenkiről a jót feltételezem"

vagyis megmaradtál a négyévesek mesevilágában. Nem dicsekednék evvel.
@konrada: Finom ember vagy te, meg sem érdemeljük, hogy leereszkedj hozzánk!
@rodeo36:
Beborításnak, csak mert olyan..., és mert Villazón -jó éjt- meg ilyesmi:
www.youtube.com/watch?v=c_GRSppaSZA
De az LMP gyűjtését megint megsegítették...

Öt emberük került be a Parlamentbe, de hogyan, milyen áron, mert tagságuk, támogatójuk, szakemberük nincsen.
Kb. 700-800 millió közpénzt tapsoltak el haveroknak, rokonoknak, a kampány alatt. A taglétszámuk a múltkori választás óta 600-700 főre csökkent. Van olyan megye ahol 5-6 párttag él jól meg az állami pénzekből. Minimális a támogató, segítő, aktivista csapat, ezért 1000 forintos órabérért gyüjtötték nekik az aláírásokat.
Komoly fideszes segítséggel jutottak be múltkor is és most is kellett a help. Lásd még frakcióalakítás lehetősége, óriásplakáthelyek átadása, stb...Gondolom, most is összejön némi segédlettel az EP aláírás. A jelöltjeik 20 %-a "kényszerjelölt" volt, Schiffer külön kérésére -hogy meglegyen a létszám- indultak el. Ha ő nem lenne, már rég nem lenne LMP. A szakadással szakemberek, kameraképes személyek távoztak ( Karácsony, Jávor, Szabó T. Szabó R, Scheiring...)mögöttük nagy az űr. Hány hiteles, szakmailag elismert szakembert tudtak felvonultatni a Róna bácsin kívül? A 2010-es maradék csapatból is sorra lepattantak ( Vágó, Osztolykán, Ertsey, Várnai..) Van azért pár lelkes, képzett, aktív emberük, de azokkal elég mostohán bánnak.
A legnagyobb gond talán a párt vezetése, igazgatása, szervezeti kérdései. Vida titkár, Gál irodavezető, Horvai pénzügyi vezető, Angyal Károly pártigazgató szakmailag nagyon gyengén muzsikál.
Ezt a pártigazgatót "a harkányi büfést"nem is tudni honnan kukázták. Indulni akart az EP listán is -talán érettségije sincs- mikor szóltak neki, hogy nem kéne.

A választmány végre személyi változtatásokra készül, még az ÁSZ vizsgálat előtt. Az átláthatóságról, pénzügyi szabályosságról ne is beszéljünk Kifelé "üvegzseb", belül trükközés, zsebbe pénzek, facebook hírdetések, felesleges kiadások. A pártigazgatót Baranyából hurcolják szinte két naponta ide Pestre. Mi pénz ez is? Van LMP, de milyen áron és meddig.
Ki lesz az új Parlamentben aki megunja, oszt jó napot, kilép? Schiffer LMP András , Szél "duracell" Bernadett, Sallai Róbert "bioparaszt" Benedek, Schmuck "rutinos" Erzsébet, Ikotity "atya" István ? Mit tettek a zöldpolitika terén? Nem zöldek ezek , hanem csak zöldfülűek
@konrada:
anyázás elvetésének említéséhez annyit jegyeznék meg, hogy:
-nemtom. a vastagbőrön bejött. a csávó kiesett a saját ritmusából és úgy elhúzott a picsába, mint a Halley-üstökös, amikor néhány választékos ám kivédhetetlenül előzékeny szófordulattal új dimenzióba helyeztem gyermek-anya kapcsolatát evolúciós fejlődés megrekedésében elért kiváló részeredményeire is tekintettel.

persze, az is megeshetett, hogy eccerűen lejárt a munkaideje.

a tied mettől meddig? közmunkában tolod, vagy önkéntes vagy, mint gabriel.
Fabius, szítod itt az ellentéteket és fokozod a feszülcséget. semmi szügsék erre. ne hozd kínos helyzetbe a nyertársakat. a idő előtti konfliktusok kierőszakolása a forradalmak halálát jelenti.
a renccer olyan, hogy a koporsószögeket is a nyertársaknak kell beverni egymásba. eszt -vannak olyan kapzsik, hogy- meg is teszik.

_____te csak várj, míg el kel majd a nap_____
@jaegtoer:
szeressük...nemdebár?

namost felkeltette a figyelmemet Heim elvtárs szógyakorlata, meg is fogom keresni heti válasz vagy valami hasonszőrű izében leledzik, népszaga szerint kurvára odamondogat a pocakosnak...dehát -szvsz- annak nem odamondoögatni kell, hanem fellógatni hogy szellőzzön a lámpavason és melléje -szépen sorban- kíváló minőségű köteleken- az egész bagást addig amíg egy is bújkál a budin

brühüyyy

más megoldás nincs

még képes a zeltolcsi SEVSO meg a Guarneri után valami Koh I Noor - izét is megvenni meg a Dél Keresztyét...bár annak kiaggatásával gongyai lennének...mert nincs rajta kampó
@jaegtoer:
hetivalasz.hu/uzlet/elmentunk-a-falig-75595/

a dajcstami már le is baszta csípőből, mer tadajcs taminak annyi esze van, hogy a magyar tudományos akadémia levéltára is sápadtan borúl térdre előtte

brühüyyy

most olvasok, tégy úgy te is?

utána megizéljük
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Kedves Proli!

Ha nem csak a dűh, hanem az értő olvasás mozgatná ujjadat, tán ki tudta volna olvasni, hogy pont azt írtam, te próbálkozol érvvel.
Mert abban pont egyetértünk, a ténynek kell leni a vita alapjának, nem a felmenők genitáliáinak felsorolása.

...az meg, hogy te mit olvasol ki a beírásaimból, az a te dolgod. Ha valamit nem értesz, nyugodtan rákérdezhetsz, mert előfordulhat, hogy félreérthetően fogalmazok a műfaj jellegének megfelelő rövidség miatt.

...csak ne találj ki abból történeteket, mert lehet arra igazságokat építeni, de csak a tiedet, a valóságot nem.

Ezért nyugodtan használd fel az ide általam beírtakat,azokat boncolhatod, aztán megpróbálom tényszerűen megválaszolni...
...de ha így nem megy, megértem azt is.
@jaegtoer:
elolvastam a heim elvtárs szösszenetét, aljas képmutató, kritikába ágyazott dicsőítés a baloldal és az óvatlan olvasók átbaszása a palánkon mint a szarnak ...ugyanott

a számai olyan adatokkal dolgoznak amiknek semmiféle jellemző értékük nincs a gazdaságra, viszont kurva pozitív képet fest miközben azt az illúziót mutatja, mintha kurvára kritizálná azt amit égig dícsér

mit vártunk egy trolltól?

magas labdát...íme itt van

és mindenki megette a kefét a tegnapi hsz-ek itt is jöttek a sikollyal....márpedig a heim...ugyanolyan aljas szarkeverő mint a gazdája

brühüyyy
@rodeo36:

szia!

olvastam. elég udvariasan [seggnyalósan] tolta, valahogy szeretné megőrizni a szakmai tisztességét, de úgy nehéz erkölcsös szűznek maradni, ha közben feszt strichel. (marlon brando óta tudjuk... van az a vaj...:DD

egyelőre nagyobb bajban vannak, mert a takarékszövetkezetek pénzére nem tudják áprilisban rátenni a praclijukat, és úgy néz ki májusban sem, ami nagy gebasz.
[bár a májusi adóbefizetések kisegítik őket]

annál is inkább síkosítaniuk kell, mert a bíró kimondta, hogy több ponton sérti az alkotmányt mind az eljárás, mind a törvényhozás, mind a tulajdoni részesedés szerzés, szóval nincs olyan szegmense az egész ügynek ami "törvényes" lenne. és ez hágáig-brüsszelig kavarodhat. hacsak a bírót meg nem csípi egy afrikai madárpók.

én nem vagyok egy hebrencs alkat, az meg, hogy a sajátjaik hogy fognak leszámolni velük, amikor beüt a krach, nem érdekel.
ha meg mégis polgárháborút akarnak, most már úgy vagyok vele, hogy nem csak kubatovnak lehet listája.
@jaegtoer:
a cikkhez egyik megjegyzésem:

Az, hogy a bankok, a lakosság valamint a gazdaság minden szereplője hitelt épít le, az azt jelenti, hogy a gazdaság an block hitelképtelen, és nem is less az még nagyon sokáig, az alcsony infláció kétélű fegyver és már el is vágta a gazdaság torkát mert a béreket és jövedelmeket befagyasztja (ez a selejtes kapitalista konzervatív gazdaság filozófia alaptétele is) azaz a gazdaságnak azon szereplői akik azt mozgatnák semmiféle érdekeltséggel nem bírnak a fejlesztésben azaz marad a korbács és a rabszolgatartó társadalom eszköztára és a fogyasztás befagyasztása ami hátrafelé tolja az egész baromságot, a heim elvtárssal együtt!!!

brühüyyy

és folytatni kívánom, nagyon felbosszantott az aljassága
@jaegtoer:
kibaszottúl egyetértek...de a többiek szemét is ki kell nyitnunk, el vannak tévedve...és ez a legborzasztóbb

brühüyyy

közben röffentem másikat

hogy legyen szakmai tartalma is necsak a lámpavas
@jaegtoer:
Kedves Jag!

Van erre egy történetem, mivel látom, te tervszerűen űzöd a trollkodást, meg fogod érteni:

...egy szép zöld parkban - valahol a város közepén - gyerekek játszottak anyukájuk felügyelete mellet, öreg bácsik, nénik pihengettek a a padokon.
...aztán megjelent pár - láthatóan sokat napozott - fiatalember, akik szintén ott akarták tölteni az idejüket. Nagyon kommunatívak voltak, ez már a beszégetésük hangerejéből feltünt az első pillanatban. Kedvességük már abból kikövtkeztethető volt, hogy az egymás közötti beszélgetésben a fő megszólítás a kicsi koruknak az az állapota volt, mikor édesapjukat elhagyták...
Stílusuk és vonzó mivoltuk magabiztosságában egy idő után ajánlatokkal kezdték bombázni a gyermekekre vigyázó anyukákat, majd az azt nehezményező bácsika nemi identitását saccolták meg.

...a lényeg: a tér kiürült. Az ide beirók közül többek szerint valószínűleg az igazságuk felismerése miatti szégyen okán menekültek el a többi ott pihenő...

...teszem hozzá, ott nekem sem volt kedvem elmagyarázni, hogy ebben tévednek. ...de ez itt a net. Aki ideír, annak még van esélye, hogy megértse, érte harcolok, nem ellene...
@jaegtoer:
ezt mindenképpen ki akarom emelni az itteni tagtársak fejében -legálbb gyertyát gyújtandó- olyan szemét az egész fejezet, hogy nem akarom fárasztani magamat, önmagáért beszél: (íme:)

Szerencsére a második Orbán-kormány intézkedései is mind a külső és a belső egyensúly javításának irányába hatottak. A kabinet sokat tett a nagy külső adósság leépítéséért is, ami Magyarország sérülékenységének továbbra is legfőbb oka. Az egyensúlyjavítás egyik legfontosabb eleme a multinacionális vállalatokkal szembeni kemény fellépés, a jövedelmeket itthon tartó gazdaságpolitika meghirdetése volt.

A BÉKEKÖLCSÖNÖK ÉS A MINDENFÉLE VÁLTÓ KIÁLLÍTÁSOK HATALMAS ELADÓSODÁST JELENTENEK ÉS NEM EZT A BAROMSÁGOT!!!

De a kormány drasztikusan lépett a munkaerőpiacon is. Politikailag persze nem volt hálás feladat, mert a munkanélkülieknek három hónapnyi segély után ismét el kell kezdeniük munkát keresni, a rokkantnyugdíjasokat pedig a kormány igyekezett visszalökdösni a munkaerőpiacra. Ez azonban mind feltétele volt annak, hogy Magyarország gazdaságilag megújuljon.

ÚJ SZARBA LÉP ÉS A RÉGIT IS CIPELI TOVÁBB EZT NEVEZI MEGÚJULÁSNAK A "SZAKEMBER" SZERENCSÉTLEN AGYAMENT HÜLYE

brühüyyy
@jaegtoer:
asszem elkaptam a tökeit:

ez a szemét az orbán szavait írja le, kétségbe van esve és konszolidálnia kell -más út nincs- de az ő harci szekere nem engedi, hogy kinyilatkoztassa, majd a szakemberre hivatkozva a második vonal szépen megpróbálja

de ahol pénz nincs és magyar gazdaság sem (a külföldi bérmunkák nem magyar gazdaság!!!!!!!!) ott ezt sem lehet megtenni

elbaszták régen és nincs eszközük a rendbetételre bár most szarban vannak

mitcócc ehhez?

brühüyyy
@rodeo36: jó meglátás, most nincs elég időm bővebben kifejteni, de amit írsz szerintem pontos meghatározása a szervilista kinyilatkozónak. Próbál egyszerre két lovat megülni, úgy jobbikosan, kint is vagyok bent is vagyok módon, de a sorok között olvasva nem tudja leplezni a lényeget.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
és a selejtes fideszes: dajcstami:

hetivalasz.hu/uzlet/deutsch-odaszolt-a-belso-kritikara-soha-nem-lattalak-mifelenk-75777

ő azután kurva sokat tett azon kívűl, hogy állami pézen baszott fiúkat lyányokat és kutyákat a többit nem sorolom...ezzel is le lehet élni egy életet és boldog is lehet valaki, de akkor legalább a lefcses pofáját fogná be és menne baszni vagy szopni majd a szijjgyártókisasszony beszámol róla milyen viszonyuk is van

brühüyyy
Érdekes összefoglaló stadion ügyben. :)

Mivel fennáll a veszélye annak, hogy relatíve hamar napirendre térünk egy jórészt közpénzen felépített, Ceausescu-stílust idéző esztétikai nonszenszen, tegyünk fel (újra) néhány alapvető kérdést.

Mielőtt napirendre térnénk egy államilag keresztülerőszakolt, több szempontból megalázó gigaprojekt kritikátlan be- és elfogadása felett, lenne néhány kérdésem, és egyáltalán nem csak a Fidesz választóihoz.

Hogyan történhet meg az Magyarországon, 2014-ben, hogy

- a miniszterelnök stadiont álmodhat gyerekkora falujába, közvetlenül a saját háza mellé, és mások pénzén azt meg is építtetheti?

- a miniszterelnök ízlésének ez a makovecziánus, pszeudo-organikus esztétikai rémálom felel meg?

- ez a nettó ceausescui projekt lényegében kezdettől a normalitás része? Hogy úgy tűnik, szavunk sincs az egészről, holott a világ rajtunk röhög?

- hagyjuk azt, hogy a nyilvánosság és csatornái (kevés kivételtől eltekintve) hol hozsannázóan (Hír TV: végre itt a "futball-rendszerváltás"), hol tiszetelettudó komolysággal, hol neutrális tárgyszerűséggel számoljanak be a "Pancho" nevű stadionnal kapcsolatos fejleményekről?

- a miniszterelnök képes nem közpénznek tartani a 70%-ban tao-támogatásokból összeálló, tehát a költségvetésbe be nem folyó 4 milliárd forintot, ami teljesen nyilvánvalóan enyhe kormányzati nyomásra gyűlt össze, ehelyett közli: "Meg kéne érteni, hogy a pénzt a vállalkozók termelik meg, és a vállalkozók döntötték el, hogy hova adják. [...] Ez a vállalkozók pénze, ők használták föl, ezért nem közpénz"? És amúgy igen idegesen reagál, ha egy riporternek van bátorsága rákérdezni a projekt közpénzvonzatára?

- a kormányőrség védte, egy honvédségi zenekar pedig szórakoztatta az ezek szerint privát épület nézőit? Mi is bármikor kibérelhetjük a kormányőrséget, ha elkészül a balatoni villánk? Mi is elhívhatjuk az MH Pancho Fúvószenekart, vagy hogy hívják, a házibulinkra játszani?

- egy pitiáner csalás miatt lemondásra kényszerült exállamfő nyithatja meg az ezek szerint privát épületet? Aki ráadásul nem szégyell "egy álom megvalósulásáról" beszélni, sőt, azt állíthatja, hogy a sportpályával egy szentélyt avatnak?

- a szeged-csanádi megyés püspök és a dunamelléki református püspök is kész megáldani egy ilyen épületet? (Ők legalább nem beszéltek szentélyről.)

- Mága Zoltán mindenhol hegedül, ahová hívják?

Több kérdésem nincs.

hvg.hu/velemeny.nyuzsog/20140423_Felcsuti_stadion_tenyleg_Es_ezt_igy_hogy
@konrada:

nagyon kedves vagy. és igazad is van. én sem idevaló vagyok, konzervatív létemre. de inkább itt, ebben a libsi és bolsi csürhében, fertőben, mint a Főnök félázsiai hordájában. valamiért itt jobban érzem magam. igaz, amellett, hogy konzervatív vagyok, nem zárja ki azt, hogy egyben egy perverz disznó is legyek.
Ha ez nem riaszt el, és nem óhajtod megmagyarázni hogy a matematika mai állása mellett, az általunk ismert univerzumról alkotott tudásunk ellenére a 2+2=19, vagy hogy az egyedül üdvözítő a római kettős kereszt, vagy a vöröscsillag, akkor feltehetően kerülni fogom mindazon szófordulatokat amelyek kiadós lófaszerdő hűs árnyékában jelennek meg bigott elmék kifosott karaktereikre mint adekvát, ám célzott re-akciók.

Ugyanis az, aki azt állítja, hogy a TAO-ból stadionépítésre előzetesen -kedvezmény formájában- kizárólag foci céljára -közvetlenül az adóból lehámozott összegecskéről azt állítja, hogy nem közpénz, miközben adóhivatali ellenjegyzés mellett fut a 'projekt' -úgy vélem, megérdemel egy két igényes gondossággal összeválogatott gondolatmenetet, még annak ellenére is, vagy éppen azért, hogy véglegesítse azt a meghitt, bensőséges érzelmi kapcsolatot, amelyben saját szülőjének védelmező melegébe vezetem vissza.
Tudom, hogy nem illik, nem szép, nem erkölcsös, nem esztétikus de egy ősbunkóval, miért lennék etikus, és úriember?
egy lófasznak lófaszt, egy virágszálnak minimum méhecskét. nemde?

végül, de nem utolsó sorban: -Isten hozott!;)
@konrada:

"mivel látom, te tervszerűen űzöd a trollkodást"

méééé?! robbantgatni kéne?
@rodeo36:

erre is meg az előzőekre...

kezdenek rádöbbenni a fiúk, hogy már az idén sem lesznek jók a mutatók, ha az unió nem húz ki bennünket a szarból.

az több, mint necces, amikor egy 'oszlopos" tagországban a kilépés melletti hivatkozási allappá silányult az orbáni magyarország, azaz, nincs helye Nagy_Britanniának egy olyan szövetségben, amelyben magyarország is tag lehet, akkor azért az uniós vűálasztások után más szelek kezdenek fújdogálni. és más szelek kezdenek azért is fujdogálni, mert a zseton vészesen fogy. dehát ezekben a dolgokban a kezdetektől egyetértünk, még ha nem is bonyolódunk újab, és egyre újabb fejtegetésekbe, mert olyannyira evidens, hogy már kontraproduktív lenne a végnélküli visszacsatolás, de azért időnként meg kell tenni. ez a felcsúti fosadalom épp egy jó alkalom.
...hát be kell valljam, én is perverz vagyok, csak azon fajta, aki a trollokat szereti szívatni.,))

...ugyanis tényleg igazad van abban, hogy sok ember nem bírja a feszkót és vagy kiakad, vagy elmenekül, ha nyomás alá helyezik. Ezért szokás a más véleményen lévőket vulgáris személyeskedéssel támadni, mert ez esetben a téma helyett egymás felmenői szerepelnek továbbiakban.

...viszont: a vulgárisan személyeskedők is szerepet játszanak a neten. (Ez azért felismerhető.) Ezért őket is ki lehet akasztani azzal, ha valaki beazonosítja a szereppel, és ennek megfelelően okítani kezdi, mint egy kisgyereket az asztalnál viselkedésre, és ha toporzékol, akkor kedvesen betudja annak, hogy szegénynek csak ennyire tellik, de majd megtanulja...;)

...de visszatérve a témára: látom, most azzal próbálkozol, (de remélem félreértettelek) hogy olyant akarsz a számba adni (ha már a lóf.sz nem jött be:),amít le nem írtam, nem gondoltam.
...csak hát én nem kezdő troll vagyok. Ezért ilyenkor meg szoktam kérni a kedves topiktársat, hogy ídézze be, ahol én azt leírtam.

...szóval a félreértések elkerülése végett, mielőtt valaki ezt velem kapcsolatban helyezi konteksztusba:
én TAO-ról, stadionról nem írtam, csak annyi a bűnöm, hogy megjegyeztem, a haza nem egyenlő semmilyen politikus segdugasszal, és nem talál a világ más részein sem olyant, aki büszke lenne azon honfitársaira, aki nyíltan kijelenti azt, hogy szégyelli azt, hogy azon nemzet tagjának született.
@konrada:

"___...de visszatérve a témára: látom, most azzal próbálkozol, (de remélem félreértettelek) hogy olyant akarsz a számba adni (ha már a lóf.sz nem jött be:),amít le nem írtam, nem gondoltam.
...csak hát én nem kezdő troll vagyok___"

:D konrád! még hogy nem vagy kezdő? most komolyan? ilyen magas labdát feladni?!
[nem a trollra, hanem a kezdőre gondoltam:-}

dehogy is adtam, vagy akartam én a lófaszt a szádba adni!:DDDDDD Isten ments.

Itt a nyílt színen és monitoron kijelentem, és tudtára adom mindenkinek, hogy egyáltalán nem állítottam, vagy legalábbis nem állt szándékomban, olyat hangoztatni, írni. sugallni, ráutaló szövegkörnyezetet alkotni, hogy a Konrada netkollega ajkait valaha is elhagyta volna a lófasz, sem azt, hogy ilyet írt volna. sőt még csak nem is gondolt rá, amíg én szóba nem hoztam. az, hogy övött-e (amint a székely ember mondja), no, azt nem tudom.

:DDDDDDDDDDDDDDDDDD

[[Konrada, kedves Konrada, kérlek bocsáss meg nekem, nagyon kérlek.]]!!

??
@konrada:

Érdemben:

"__...szóval a félreértések elkerülése végett, mielőtt valaki ezt velem kapcsolatban helyezi konteksztusba:
én TAO-ról, stadionról nem írtam, csak annyi a bűnöm, hogy megjegyeztem, a haza nem egyenlő semmilyen politikus segdugasszal, és nem talál a világ más részein sem olyant, aki büszke lenne azon honfitársaira, aki nyíltan kijelenti azt, hogy szégyelli azt, hogy azon nemzet tagjának született._"

sokáig én is így voltam ezzel, ellenben két kiszakadt gyerekem ezt másként tapasztalja, függetlenül attól, hogy én mire vagyok büszke, és elárulom, nem törnek ki örömujjongásban amikor a tv képernyőjén orbánt mutatják valami baromságával összefüggésben különösen, hogy az angol, vagy francia, és piréz érdeklődőknek képtelenek magyarázattal szolgálni.

szóval nem vagyok büszke, nem is utálom. úgy vagyok mint a cipősdobozzal, vagy méginkább a porszívó porzsákjával. mielőtt kiszakad a sok szeméttől, megválok tőle.
...no ez rendben is van.;))

...igaz, nem is azt írtam, hogy teszerinted én ló...zok, csak azt, hogy itt fel lett ajánlva, és mivel nem jött be, jött a következő módszer: olyan gondolat ráaggatása, a másikra, amit le nem írt, nem gondolt, majd az alapján következtetés, minősítés.

...és bár még az is lehet, tényleg kezdő vagyok, de azt nem lehet nem észrevenni, hogy most is azzal a módszerrel élsz, hogy kiragadsz egy szót, amibe próbálsz belekapaszkodni, elkerülni próbálva annak az állításnak a bizonyítását, mely alapján még az előzmény beírásban sejtetni próbáltál...

...de nincs ezzel gond, szerintem is ügyes módszer, csak van, amikor nem jön be!;))
@konrada: @jaegtoer:

ha nem szereted a humort, vagy úgy vagy vele mint de Bergerac, úgy kécceresen bocsánat, nem szeretném magamban érezni a picádat:)
@jaegtoer:
No ez így megérthető, elfogadható. Nem írtam én sehol, hogy büszkének kell lenni ezekre. Elfogadható az is, ha valakinek elege volt ebből.
...csak ne azt írja, szégyelli hogy magyar, mert ő már a saját döntése alapján nem az.
Ha azt írja, hogy szégyelli, hogy az volt, azért sem írtam volna, mert tovább lehet lépni...

...de hogy érthető legyen: ha leírja például Matolcsy, hogy ő szégyelli hogy az MSZMP tagja, jogosan küldi el Thürmer őt is, mert már nincs köze ahhoz a párthoz...de ha azt szégyelli hogy volt okokat lehet sorolni, el lehet fogadni...
...már kezdem túlmagyarázni de: vagy vállalja be valaki identitását, vagy változtasson rajta, de magának sem tesz jót azzal, hogy olyanokhoz sorolja magát, akiket szégyell.
...vagy vegye tudomásul, hogy az ilyen is - olyan is. Lehet kettős identitása is, és mindegyikből azt vállalja fel, ami az ő elveinek megfelelő...
...csak a saját érdekében is, ha van választási lehetősége, ne a rosszat, mert mint Wooddy Allen is megmondta, "nincs rosszabb mint egy zsidógyűlölő zsidó"...
@konrada:

no, örülök, hogy értjük egymást.

a humor meg már csak olyen, vagy csak ki van emelve egy szívderítő -röhögtetésre is alkalmas- részlet az egészből, vagy csak kibukik... mikor milyen passzban van az ember vagy az állat. mikor melyik....

ne ragozzuk tovább.

Amúgy talán Fűegér pont hogy nagyon szereti ezt az országot, de mivel valamivel többet képes meglátni belőle mint ami a függöny előtt játszódik, ezért sokkal elkeseredettebben nyilvánít véleményt időnként.

van új poszt. nézzük, mi a helyzet a tisztelt mamákkal és a nemzőmének fegyverével;)
@jaegtoer: Nézd, én elfogadom, csak azért írtam, hogy megértse, van amikor nem szabad meggondolatlanul dobálózni a szavakkal, mert abból jó nem sül ki.

...mint egy családi helyzetnél ahol együtt ült nagymama, lánya, unoka, és igencsak összekapott az anya a fiával, egyre durvábbakat vágtak egymás fejéhez, a vita hevében a gyerek azt is megkapta, hogy q anyád - én már padlón voltam - amire a válasz ott a szeretett nagymama színe előtt: a tiédet!;)

...miután összeszedtem magam, nekem kellett elmagyaráznom a végzős egyetemista gyereknek, hogy kell néha háromig számolni, mert bár az ő anyját sértették meg, de az aki mondta, az ismeri legjobban, viszont szegény nagymamája...!;))

De ez csak úgy beugrott, tényleg ne ragozzuk tovább.;)
süti beállítások módosítása