Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri111: telex.hu/belfold/2024/11/26/sulyok-tamas-koztarsasagi-elnok-video-szulo-csoki-sandor-palota Kíván... (2024.11.26. 17:11) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.04.23. 08:55 Fabius

A szocializmusépítő meg a komcsik

Címkék: fidesz felcsút stadion komcsik

ÉdesViktor nem szereti ha a stadizóleumával baszogatják. Az ő párhuzamos valóságában a baráti vállalkozók dobták össze a kertvégi stadizóleumra valót, aki mást állít - mert pl Orbánnal ellentétben ismeri és olvasta a TAO törvényt - az egy alávaló büdöskommunista. Nem válogatunk, hogy az illető nő, esetleg személytelenül: újságíró, megkapja a magáét ha előcsalja Don Orbilónéból a lelki kimdzsongot. Meg amúgy is, ha Puskás és Makovecz özvegyének nem adta meg a tiszteletet majd pont egy ilyen oroszibabettnek fogja?!

orbanfelcsut.jpg

A saját törvények nem ismerete és a "tájékozatlanságból" eredő tévképzetek is röhejesek, de az mindennél viccesebb, mikor a Pozsgay bögyörőjét melengető szocializmusépítő lekomcsizik bárkit. Mikor II. királysága alatt a gazdasági jogbiztonság helyett az ügynökök, besúgók számára biztosította a védelmet és biztonságot az ügynökakták nyilvánosságának elmismásolásával. Kiemelt közfeladatot bízott egykori besúgókra, ( MTVA- Böröcz ) egykori MDP-s kommunista segített neki alkotmányozni, az MSZMP őslénytagozata Szűröstől SkiccPlagiig az öléből kiabálja: egy a tábor, egy a zászló, és amit négy év alatt építeni sikerült is közelebb van a szocializmushoz, mint egy jobboldali értékeket valló demokráciához. 

Ezek után a komcsizáshoz minimum pofa kell, orrszarvú seggredőjét meghaladó vastagságú bőrrel. 

Meg az a gátlástalan cinikusság, ami egyébként is jellemzi Orbánt és a nertagokat. A közember nehogymá' beszóljon és zajongjon, mikor lopunk! Az újságíró meg nehogymá' megkérdezze ami nyilvánvaló ahelyett, hogy örvendene milyen fasza szarkofágok épülnek minálunk. Kicsit nagy, kicsit drága, de a miénk és mingyá kisvonattal is körbe lehet majd járni. Innentől csak azt nem értem, vajon minek ez a béna hazudozás - nemközpénzvót!!!!!! - a büszke, egyenes derekú beszéd helyett: Igen, összedobtatok nekem egy - a helyhez és jelentőségéhez képest - monumentális tereptárgyat, mert ÉN ebbe vagyok belebuzulva és nem a piramisokba, azért.

Oszt'jónapot.

Az orbánhitűek, rendszerszolgák szerint ennyi úgyis jár, a túloldal szerint nem jár egy zsíroskenyér szebbik fele sem, a komcsiknak és besúgóknak meg tökmindegy amíg a biztonságuk rendben, seggük körbe nyalva és a jövedelem nem csak parizervégre elég. 

753 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr776071626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Te egy rafinált, kétszínű, hazudós beépített besúgó vagy.Me mással nem tudom megmagyarázni, hogy minden nap (tegnap is) tisztességesen leosztanak, benne van a nickjükbe sok embernek hová menjél,sírsz, mint a fürdős, hogy téged itt bántanak, de azért minden nap látástól-vakulásig itt osztod az észt.Meg sem fordul a fejedbe,hogy áttedd a székhelyed a Mandinerre, pedig ott nem lennél ennyire lealázva minden nap.Ha 40 éves vagy és jól érzed magad abban a közegben, ahol te vagy az utálatoskép, hát akkor én a te helyedben elmennék az orvoshoz, vagy nem mennék, ha erre lennék beszervezve.Szimatolsz, kémkedsz, ismerem a fajtádat, én már nagy voltam 56-ban, besugó volt a szomszédunk is, a kis ájtatos manó, pont úgy miatyánkolt, mint te, azután szaladt súgdosni.Nem minősitlek, sajnállak.Lesz válaszod erre is, mert mindenre van,de én öreg róka vagyok már, szagról megérzem az árulókat, provokatőröket, te pedig bűzlesz.
@iii: Épp az a hülyeség amit mondasz, ugyanis nekem nem MINDENRŐL EZ JUT ESZEMBE csak a poszt kommentjei között ez a téma is felvetődött, ha nem vetted volna észre. Gondolom nem kell tőled engedély ha netán én is kifejtem róla a véleményemet.:)
@jaegtoer: Értelmes, művelt ember, szociológus, tanár, jó vezető - talán ezért. De ha tudsz jobbat, mondjad.

Az egy jó érv sajnos, hogy nem tudta megnyerni az egyéni körzetet, 3%-on múlott és a legjobban teljesítő EPM-es jelölt volt, az ellenzéki listában is csak a fanatikus szoci kerületek előzték meg. Budapest szerencsére nem a XVI. kerület.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
"Úgy véli: Izraelnek mindenképpen az Európai Unió teljes jogú tagjává kell válnia. Időhatárokat nem kívánt megnevezni, mint mondta, türelmesek."

És ez már szerinted azt jelenti, hogy kérte is a felvételét? Mert nekem baromira nem ez jön le belőle, csak az, hogy foglalkoznak a gondolattal. Ettől egyáltalán nem biztos, hogy valaha is lesz belőle valami.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Valóban, a nálad még sötétebb haverod hozta elő a földtörvénnyel kapcsolatban, mert valamilyen ejtélyes okból ez ugrott be róla neki. Te meg mint tyúk a takonyra, rögtön ezt kezdted el ragozni, ahelyett, hogy a felvetett állításokra válaszolnál. És ez számtalan esetben megismétlődik, állandóan azzal példálóztok, hogy Izarelben így meg úgy. Ez kóros, hidd el, kezeltetni kellene.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Izrael nem kérte a felvételét az Ez-ba, semmilyen hivatalos formában sem, amit te linkelsz az egy izraeli politikus véleménye, van olyan magyar politikai erő ,-szinten szélsőséges nacionalista - amely szerint meg Magyarországnak ki kell lepni az EU-bol.
Maradjunk a tényeknél:
Az EUROMED megállapodás (angolul: partnership, not fucking membership) az egy gazdasagi és nem EU tagsági egyezmény két régió között. Izrael nem az EU társult tagja.
Ennyi.
@Csekkliszt#10: Nade ráadásul ha társult tagja lenne, annak sincs semmi köze a földtörvényhez, mert az csak rendes tagokra vonatkozik.

De ha meg ne adj isten tagok lennének (aminek én semmi akadályát nem látom), akkor se lenne ennek az égvilágon semmi jelentősége, hogy a helyben letelepedett földműves holland vagy izraeli eredetű.

Tehát több fokozaton keresztül hazugságot terjeszt Gábriel doktor.
@iii: Már az apartheid fogalmával sem vagy tisztában. Tudsz más országot, ahol jelzőtábla mutatja, hogy csak muszlimoknak?

1.bp.blogspot.com/-Kbjwlw6HEG0/T27oph4CDWI/AAAAAAAAB0Q/HG-NiCytVqE/s1600/111120113527.jpg

Vagy ahol el van választva az utca csak zsidóknak és csak araboknak?

azvsas.blogspot.hu/2012/12/apartheid-this-checkpoint-is-for.html

riseresistandrevolt.wordpress.com/2011/07/10/the-audacity-of-illegal-settlers-in-hebron-west-bank/
@iii:
Szerintem sincs semmi jelentősége. Dehát erre való a fóbia.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Ezt nem hittem volna, hogy te is ilyen hülye vagy.

Az első kép SZAÚD-ARÁBIÁBAN van, kedves öcsém. De ez se jelent semmiféle apartheidet, valami másra vonatkozik.

A második pedig izreali állampolgárokra vonatkozik, tehát azok lehetnek arabok is. Másodszor ki tudja, milyen tábla ez, bárki ki tehet a földjére bármilyen táblát.

A harmadikat nincs türelmem kibogarászni, az is valamilyen hasonló nívós hülyeség. Az apartheidnek nyoma sincs Izraelben.

Az is jellemző, hogy az egyéb említett érveimet elegánsan negligálod, csak a saját kótyagos hülyeségeidet nyomatod. Tehát mi a helyzet az iráni demokráciával? Ha apartheid van, hogy lehet arab párt a Knesszetben?
@iii: @Csekkliszt#10: szerintetek meggyőztétek bármiről is? pfff...
@vitéž munkášőr: @iii:
Nem. Az eredeti kommentem iii-nek volt, h ténybeli tévedést v inkább hazugságot ne fogadjon el. Neki szólt az egész.
De igazad van. Ez az egész Izrael fóbia uncsi, csak trollkodás.
@Csekkliszt#10: nem trollkodás, lehetne egy baromság-cáfolat is... szerintem felelős civil magatartás...
@iii: Igen bocs rossz képet linkeltem. Igazából ezt akartam.

itisapartheid.org/get_informed.html

Fusd már át a fent található TÉNYEKET ha lövésed sincs mi az izraeli apartheid.

Itt pedig gondolom az összes helyszínen szintén csak hülyék vannak, akik részt vesznek benne. :)

apartheidweek.org/events/
@Sir Bates dö Hól:
Nem is magamra mondtam, h troll :-)) Koszi, erre gondoltam h nincs miről vitatkozni a trollokkal de a hazugság ne maradjon bent a rendszerben. De megértem, így is unalmas tud lenni, főleg h ez a cél, szétbarmolni a normális párbeszédet
@Csekkliszt#10: azért ez az ő szempontjukból normális párbeszéd, a világmindenség megértésének α-ja és Ω-ja... mindenek kulcsa... nem látom esélyét annak, hogy kiszakadnak ebből a világból (mindig könnyebb kifogást -jelen esetben a világuralomra törő háttérhatalom ármánykodása mo igaz népe ellen, mint aki egyedül áll útjában terve megvalósulásának... nem röhög, van ilyen vonal b+!- találni, mint magadba nézni), de legalább másokat ne rángassanak bele ebbe a holdkóros marhaságba... persze ezeknél a cigány-ellenesség ugyanilyen meghatározó...
@Sir Bates dö Hól:
Minden szavad igaz és aranyat ér.
Csak neked mondom h értelmes emberekkel es nem propaganda gépezettel csomó dologról lehetne beszélgetni es vitatkozni közel kelet kapcsán de általában a 2. mondat után jön valami agyatlanság így ez a téma tabu v kibeszélhetetlen marad.
@Sir Bates dö Hól: Figyu szőr. A georgiai egyetemi professzora, Cas Mudde nem veled és nincs-itt kollégával konzultált ugye? :)
Csak azért kérdem mert ilyesmi jelent meg a Wall Street Journal nevű jobbikos újságban, hogyaszongya:

"a jobbiknak egyetemi végzettségű, magasan kvalifikált emberei is vannak".

tinyurl.hu/hb6i/
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Nem fogok egy komplett antiszemita propagandaoldalt kibogarászni, már ne is haragudj. Arra hajlandó vagyok, hogy válaszd ki a legfontosabb jellemzőjét az állítólagos apartheidnek és akkor azt megbeszélhetjük. Bedobtál 3 sületlenséget, az kipipálva.

Előtte azonban válaszoljál arra, hogy ha apartheid van, hogy lehet arab párt a Knesszetben? Mellékkérdés: hol van nagyobb demokrácia, a Jobbik-kedvenc Iránban vagy Izraelben? Te hol szeretnél élni inkább?

Bónuszkérdés: mi a picsának kell nekünk állandóan Izraellel foglalkozni? Mi köze ennek a magyar földtörvényhez?
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Kiegészítés: igen voltak nagyon randa dolgok Izraelben, volt palesztinok elűzése, volt megkülönböztetés is (ahogy az USA-ban is volt egész a hatvanas évekig) és nyilván követett el bűnöket az izraeli kormány is. Ahogy az amerikai, az orosz, a francia is. Ennek ellenére Izrael ma demokratikus ország és sokkal élhetőbb, mint bármely arab szomszédja.
@iii: Attól a becsípődésedtől, hogy tudnál egyszer megszabadulni, hogyha valaki kritizálja Izrael politikáját akkor az antiszemita? Berakom neked az oldal impresszumának első sorát.

"ITISAPARTHEID.ORG is a grass roots effort made up of activists, students, academics, young people, older people, Jews, Christians, Muslims, Palestinians and Israelis."

Amit linkeltem ott pontosan le van írva, hogy mi minősül apartheidnek. Remélem annyira megy még az angol, hogy megnézd.

itisapartheid.org/occupied.html
itisapartheid.org/Documents_pdf_etc/FactSheetOptAparthiedUpdate2013.pdf

Ha nem veszed észre, hogy az itt található opciókból elég sokat megvalósít Izrael a palesztinokkal szemben, akkor már tényleg reménytelen vagy. Szóval attól, hogy lehet a Knesszetben arab párt, még bőven megvalósíthatják sajnos az apartheidet.

Amúgy én sem ezzel foglalkozom állandóan, csak felmerült a téma és reagáltam rá.

Ja és szerinted már egy zsidó rabbi is lehet antiszemita ha kritizálja Izraelt?

youtu.be/2SH8V16Y5E4
@magándemokrata ( gábriel! menj te a pics.ba! ): Miért szerinted csak azok léteznek a jobbikban vagy a szakértői háttérmunkában akiről minden nap hallasz a hírekben? Látod látod inkább kérdezd az amcsi profot miért írta ezt le. :)
@iii: Egyébként jó lenne már végre elfelejteni ezt az Irán mantrát is, főleg, hogy egy kb. 5000 éves civilizáció hazájáról beszélünk, amelyben most is nagyon sok kincs található.

vista.hu/iran-----nem-kendozetlen-a-valosag-1-resz.html

vista.hu/iran-----a-cigis-turista-lany-2-resz-.html
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Még egyszer mondom, attól, hogy valaki kritizálja Izraelt, NEM antiszemita. Antiszemita akkor lesz, ha bármely problémáról a zsidók és Izrael jut eszébe és állandóan azzal jön elő, hogy de Izraelben így vagy úgy.

Veled ellentétben, engem nem érdekel Izrael, illetve nem jobban, mint bármely más ország a világon. Neked van becsípődésed, haver, nem veszed észre?
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Én a mostani rendszerről beszélek, ennek semmi köze az 5000 évhez. Izraelnek meg éppúgy van 5000 éves történelme. A kérdésre persze nem válaszoltál.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Ismétlem, válaszd ki az opciókból, ami szerinted a legütősebb és azt megbeszélhetjük. Nem fogom tételesen átnyálazni. Igen, ez egy arabok által fenntartott propagandaoldal, nyilván összehordanak benne mindent.

Igen, lehet akár zsidó rabbi is antiszemita, például a zsidó származású Bobby Fisher is az volt, de nem azért, mert kritizálják Izraelt.

Az egy eléggé ütős érv az apartheid ellen, hogy arab pártok vannak a Knesszetben, sőt arab tagja is van a kormánynak. Ilyen Dél-Afrikában vagy az USA-ban, ahol valóban volt apartheid, elő nem fordulhatott.
@iii: Persze te sem mivel a linkelt cikkek pont a mostani Iránról beszélnek, de most legalább már láthatod, hogy Izrael sajnos valóban APARTHEID ország. :(
Amúgy az is hülyeség, hogy nekem bármely problémáról a zsidók vagy Izrael jutna eszembe. Még egyszer mondom, hogy én is csak leírtam a véleményemet, ahogy bárki más a témában.
@iii: Megint hülyeséget beszéltél, mivel nem arabok által fenntartott oldal. Nyilván egy Nelson Mandela vagy Desmond Tutu idézet is antiszemitának számít. :)

Ha egy PDF-ben két oldalt nem vagy képes 1-2 perc alatt áttekinteni, akkor nincs mit mondanom. :)

itisapartheid.org/Documents_pdf_etc/FactSheetOptAparthiedUpdate2013.pdf
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Nem olvasok semmiféle két oldalt, vezesd elő a fő érvet és azt megbeszélhetjük. Te már bizonyára elolvastad.

Attól, hogy kiraknak akármilyen idézetet, még bárki lehet az oldal készítője. A talált linkekről nyilvánvaló, hogy kik készítik.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Attól létezik az apartheid Izraelben, mert el lehet menni Iránba turistának? Hahahaha... sajátos érvelés.

A linkelt cikk egy turistairoda reklámja, ettől még az iráni vezetés diktatórikus, az ellenzéket elnyomják, nincs szabad média és egy kiváltságos papi réteg irányít mindent.
@iii:
Azért az utókornak mentsük azt el, hogy amikor a jobbikos a muszlimok Izrael általi diszkriminatív megkülönböztetésére példát hoz fel, az éppen egy Szaúd-Arábiában készült fotó, ami a jobbik logika szerint akkor azt demonstrálja, hogy a muszlimok a muszlimokat külön sorba állítják, azaz saját népükkel szemben rassiszták.

Ennyit a fóbia értelméről.
@Csekkliszt#10: Az azért ne zavarjon, hogy tévedésből rossz linket raktam be és azt meg is írtam. :) Látom ez nem igazán zavar meg benne, hogy told a mantrát.
Látom a cionkommandó megint dolgozik!:))
@iii: Ne beszélj hülyeséget. Senki sem mondta, hogy azért van apartheid Izraelben mert el lehet menni Iránba turistaként. A linkelt cikk amúgy egy élménybeszámoló a mai Iránról, amint láthatod.

Persze tudom, hogy a szokásos ballib kettősmérce működik nálad is, amelyik világvégét kiállt, ha felakasztanak egy gyilkost Iránban vagy betiltanak egy buzifelvonulást Oroszországban, de mély kussban van, amikor az amerikai hadsereg milliókat ölt meg szórakozásból - mondjuk az utóbbi 20-25 évben, - vagy netán 500 ezer ártatlan gyermeket ítélt éhhalálra, hiszen az "megérte" a demokráciexport miatt.

youtu.be/cEtdw7Z04QQ
@iii: PLd.

Elkészült az ENSZ genfi Emberi Jogi Bizottságának Izraelről szóló országjelentése – adta hírül a katari hírtelevízió.

A nemzetközi szervezet megfigyelője, egy dél-afrikai ügyvéd huzamosabb ideig tartózkodott a Gázai övezetben, illetve Ciszjordániában, hogy megvizsgálja a palesztin lakosság helyzetét a megszállt területeken belül. Izraellel szembeni elmarasztaló jelentését e héten tárta a genfi emberi jogi bizottság elé. A dokumentumban leírta, hogy az izraeli vezetés az arabokkal szemben az apartheidre emlékeztető faji elkülönítést alkalmaz. Hozzátette, hogy a palesztinok szabad mozgására vonatkozó megkötések, valamint lakóterületek elszigetelése minden olyan embert a rasszista megkülönbözetésre emlékezetet, aki annak valamilyen formáját megélte. A gázai emberek gyakorlatilag foglyok, még a ciszjordániai palesztinok is jobb helyzetben vannak náluk. A megfigyelő a genfi tanács előtt elmondta: „Az izraeli településpolitika már a gyarmatosítás határáig jutott. A telepesek pedig sokszor szabályszerűen terrorizálják az őslakos arabokat, és ez ellen az izraeli hatóságok nem tesznek semmit.

és akkor egy kis néhány részlet angolul is:

Two Systems: Separate and Unequal

Palestinians are under Military Law and face the constant threat of arrest and detention without charge and can be held indefinitely. They have no right to representation or trial. Israelis living in illegal settlements on Palestinian land have all the privileges of Israeli Civil Law. As citizens of Israel, they can vote, seek redress in court, and have freedom of speech and assembly.

Palestinian villages and towns face collective punishment in the form of bulldozing of family houses, extended 24 hour curfews, closures, military raids, violence and harassment. Israeli settlers face no such collective punishment.

Palestinian land ownership (agricultural and residential) is subject to military and economic confiscation. The purpose is to establish Jewish only settlements, take water resources and confine the Palestinian population into smaller and smaller cantons. Israelis face no land confiscation.

Over 17,000 Palestinian houses have been demolished, creating 100,000 of thousands homeless. Over a million Palestinian olive and fruit trees have been uprooted. A few Israeli outposts have been dismantled, but there has been no widespread destruction of Israeli homes and trees.

Palestinians are prohibited from using the extensive network of settler only highways that connect the settlements to Israel.

The Israeli military authority controls virtually all the water in the West Bank. 73% of West Bank water is piped back to Israel. Illegal Jewish settlers use 10% of West Bank water. Palestinians have access to only 17% of their own water and must buy it from Isrrael at 4 times the price Israelis pay.

The wall fragments Palestinian communities; it separates families from their land, their livelihood, health care and schools. The wall also divides communities and families from each other. The wall does not fragment Israeli settlements; it is built in such a way to as to annex them to Israel proper.

"The permit system for the Closed Zone is administered in an arbitrary and humiliating manner…This system, which subjects Palestinian freedom of movement to the whim of the Occupying Power, creates anger, anxiety and humiliation among the population." (UNHCHR)
@Csekkliszt#10: mind minden téma, de ebben nem csak ők a hibásak, kevés a tolerancia, a türelem, a "józan ész", az empátia, s túl sok az ego mindkét/-három/-akárhány oldalon...:-)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: nem, nem konzultáltunk egymással... figyelj, te szerencsétlen, a felsőfokú végzettség még nem jelenti azt, hogy magasan képzett valaki... sőt, moon még azt sem, hogy egyáltalán képes az értő olvasásra (bár talán ez nem csak mora igaz)... van neked fogalmad arról, mit jelent egy teljes rendszerben gondolkodni?...
@Sir Bates dö Hól: Megint visszatértél az übermensch stílushoz?
@Sir Bates dö Hól:
Egyetértek. Lenne mit kibeszélni de azt csak értelmes emberekkel lehet tabu nélkül.
Mint mondani szoktam a legjobb zsido vicceket a zsidok tudják, legjobb barátaim zsidok
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Hazudsz. Miutan rájöttél, hogy mekkora hülyeség amit posztolsz, megpróbáltàl kimászni belőle, de nem lehet kimagyarázni, hogy bocs rossz a kép, mert ahonnan ez van, annak sem volt fogalma róla hogy szaudi és ő is rossz példának hozta fel. Legalább ne hazudj, bebuktad, ez van, ha olyanhoz nyulsz, amihez közöd sincs.
A második kép aliya felirata is mást sugall, de nincs kedvem neked elmagyarázni mert nem akarod tudni. Bocs, ennyi. Utálom a hazugságot es az aljasságot.
@Csekkliszt#10: Hagyd már a hülyeséget bakker. Ezt a képet akartam eredetileg.

www.totalfascism.com/wp-content/uploads/2013/03/Jew-Road-and-Arab-Road-Israeli-Apartheid.jpg

Amihez itt a cikk is.

www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4353235,00.html

De nyugodtan oszd tovább az észt, hisz te vagy itt az erkölcsbajnok, aki még sosem tévedett és hazudott. :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Megint hazudsz!
A kép komment h muszlimok, hogy
Illik a mostani krpedhez sehogy!

@iii: Már az apartheid fogalmával sem vagy tisztában. Tudsz más országot, ahol jelzőtábla mutatja, hogy csak muszlimoknak?

www.totalfascism.com/wp-content/uploads/2013/03/Jew-Road-and-Arab-Road-Israeli-Apartheid.jpg
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: IS! de azét a "fősodor", az majdnem éreccségizett, ál-történész, 1 szemeszter nyugaton stb...
De ugye, ha nem baj, akkor egy USA-beli prof(?), véleménye/ismeretei egy Mo.-on IS marginális pártról(ne gyere a 21%-kal, mert az viccnek is gyenge)
mennyire releváns? Esetleg megalapozott?
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: figyelj, téged ki vagy mi akadályozott meg abban, hogy tanulj, okosodj?... kitiltottak az iskolából, bezárták előtted a könyvtár ajtaját?... egész egyszerűen tudatlan vagy, műveletlen, képtelen az önálló gondolkodásra/véleményalkotásra, ok-okozati felismerésekre... helyette van egy egysíkú világképed... sub kavics, übermensch stílnek maximum az olyan funkcionális analfabéták gondolják ezt, mint te...
@nincs_itt: Ne bassz.:) A választások előtt még állandóan azt magyaráztad nekem, hogy még a 5%-ot sem éri el a jobbik és be sem jut a parlamentbe. Ezek után te nyilván nagyon jól átlátod a hazai viszonyokat és a jobbik helyzetét. :)
Inkább dumáljunk egy picit arról merrefelé éldegélsz, milyen ott a kaja, esik -e nálatok is az eső, stb.
@Sir Bates dö Hól: Megint nem érted miről van szó, pedig múltkor meg is jegyezted egy kommented után, majd lapozz vissza. Mindegy nem érdemes fárasztani magunkat ezzel. :) Dumálj inkább te is a bagettekről.
@Csekkliszt#10: Ó bazdmeg most aztán kurvára lebuktam, mivel az arabok helyett muszlimot írtam. Megyek be is ugrok a Dunába a szabadság hídról.:) Kijössz megnézni?
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Te tényleg nem érted mi a baj ugye? Beraktál egy képet amin a muszlimoknak külön sora van. Azt akartad ezzel bizonyítani ezzel h ez Izraelben van, ezert ok rassiszták es apartheid van ott, nem tudtad h ez a kép szaud Arábiában készült.
Ezt próbálod azóta egyre nagyobb hazugságokkal magyarázni.
Nem abban tévedtél h rossz kép ment a kommentedhez (pont illett ra) hanem h kiderült h az a muszlim gyűlölő ország pont arab es nem Izrael
Ennyi
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: figyu, nem számoltam ennyi agyhalottal, jobbnak gondoltam a mo.-i helyzetet a fejekben. Illetve én meglehetősen értékalapon szoktam dönteni, vagyis hulladékot nem veszek, értéktelen selejtet nem tartok meg stb. De úgy láccik arrafelé erre van kereslet.
Szerintem nem érdekel téged, hogy merre élek, mit csinálok, megint terelni próbálsz.
A lényeg, amit szerettem volna kidomborítani számodra is emészthető formában a következő:
- Mo.(sajnos) nagyjából 200-300 év lemaradásban van a nyugathoz képest, ez a hátrány tovább növekszik. Belátható időn belül, 2-3 emberöltőre utalok, érdemi változás nem fog bekövetkezni.
Dzsobbikról pedig a következőt, tudod veled ellentétben én emlékszem azokra az időkre, amikor sok-sok MSZMP/KISZ/SZOT stb káder azzal takarózott, hogy azért lépett be, mert "belülről akarta bomlasztani a rencert", ezen akkor is vonnyogva röhögtem. Ma meg inkább szánalmas ezt hallgatni fiataloktól. Ugye világos, hogy ha egy fogaskerék a rendszerben szembe akar forogni a rendszer irányával, az minimum a fogait veszíti el, de inkább összetörik. Remélem világos voltam!
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: ugye tudod, hogy nem minden arab muszlim? azt is, hogy nem minden muszlim arab? Szerintem nem kellene tovább égetni magad ezzel a dzsobbikos nívóval, ahol az izrael szó MINDENT megmagyaráz és a legnagyobb baromságot is elfogadhatóvá teszi!?
www.origo.hu/gazdasag/20140424-atvaltozo-kotvennyel-szerezne-meg-a-takarekbankot-a-magyar-takarek.html

Közben a jogbiztonság is dübörög tovább teljes gőzzel. Minek ide bíróság? Majd a Vezír megmondja mi legyen.
@Csekkliszt#10: Jól mondod, amúgy én is rühellem a szaudiakat. Te vagy király. :)
@nincs_itt: Szeirintem meg érdekel, mivel jó lenne néha másról is dumálni mint a politika.
Na mindegy, te tudod. Az MSZMP/KISZ/SZOT időkre én is vastagon emlékszem, de én amúgy nem vagyok fogaskereke semmilyen gépezetnek.
@nincs_itt: Nem magyaráz meg mindent csupán arról van szó, hogy ők is elég sok szemétséget művelnek a világban, miközben bőszen hirdetik magukról, hogy na ők aztán a faszagyerekek.:) Ennyi, se több se kevesebb.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: azt azért soha nem gondoltam volna, hogy nagyobb intellektuális élmény veled egy régi poszton folytatni a teljesen értelmetlen párbeszédet, mint az aktuálison nézni azt a két vadbarmot...
@Sir Bates dö Hól: Minden rosszban van valami jó. :) Közben épp most hallom a híradóban, hogy Bini Netányahooo is gratulált Viktornak a választási eredményhez.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: ha figyelsz, akkor tudahacc majdnem mindent rólam.
de! része vagy a gépezetnek, ahogy dzsobbik is, mivel a tuggyukkiktől veszik fel a fizetést+kőccségtérítést, meg persze sok-sok dologban vadul együtt szavaztak a fidesszel. eszükben sem volt semmit tenni, mivel tudták!, hogy impotensek ebben a rendszerben(is), csak annyit tudtak: ebből meg lehet élni, nem is akárhogy! ráadásul különösebb erőfeszítés nélkül, mivel számukra (is) alapvető, hogy hazudnak. ne légy annyira álnaiv, hogy megkérdezed miben hazudnak. mindenben, a "programjuk" is az, mivel tudták!, hogy nem kerülnek kormányra, tehát akármit leírhatnak felelősség nélkül. egy ideig ez egészséges embernek zavaró, de ők (is) beleszoktak.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: figyelj, győzzétek le őket! tudod, én amitől féltem, nem tudtam megcsinálni, azt addig gyakoroltam, amíg már nem féltem és meg tudtam csinálni. eccerű ez, kérem! ja, tehetségtelenek és tanulatlanok vagytok, arról nem a zsidók tehetnek. de javulhatnátok, nem teszitek, az eccerűbb utat választjátok, ahogy a jó "magyar" is teszi: a saját balfaszságáért, gyengeségéért, butaságáért, lustaságáért valaki MÁS a felelős!
nektek a zsidók, másnak mások...
@nincs_itt: Na jó akkor ezzel az erővel te meg a kapitalizmusnak vagy a fogaskereke és igazán te szolgálod ki a globalista tudjukkiket. :)
@nincs_itt: Én nem gondolom azt, hogy a saját hibáimért, bárki más lenne a felelős.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: igen! és? megfizetnek, biztos jövőt kapok a tudásomért, munkámért! nem kell hazudoznom, másra sem foghatom, ha valamit elbaszarintok. bizony, ez IS a kapitalizmus! a felelősség vállalása, a tudás folyamatos gyarapítása, a képességek erősítése. a dzsobbik pedig, meg persze te is, mindig találtok valakit, valamit aki miatt, éppen most nem megy. de, még pár év és menni fog, ha nem akkor "azok a rohadékok megerősödtek, sokkal jobban mint gondoltuk.." kifogás, mellébeszélés, hazudozás ez a mai magyar valóság!
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: dehonnem, tudod ezt úgy nevezik a piszológikában, hogy projekció...
de a kognitív disszonancia az igazán jó kifejezés.
@nincs_itt: "kifogás, mellébeszélés, hazudozás ez a mai magyar valóság!"

Ebben tévedsz. Nagyon sok boldog napot lehet itthon is megélni. Arról nem is beszélve, hogy én örülnék, ha jobbikra sem lenne semmi szükség.

mandiner.hu/cikk/20130811_igy_lehetne_megszuntetni_a_jobbikot_vona_szerint
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Nem ne próbálj kibújni! Erre nem az a válasz h te is rühelked a szaudiakat is ruhelled (miért még ki?), hanem az, hogy: "tévedtem, a kép amit kitettem nem arról szól, amit akartam mondani, hogy az egyetlen ország ahol jelző táblával tiltják a muszlimokat az Izrael, mert ilyen képet nem tudok mutatni, mert a kép amit "bizonyítékul" kitettem az nem Izraelben készült hanem (a muszlim) Szaud Arábiában"
Amíg ezt nem ismered el és látod be, addig nálam vitaképtelen vagy, mert hiteltelen, amit mondasz, gizda vagy.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: a hazudozás eklatáns példája.
van benne egyetlen szó, ami igaz? ha nem szélsőséges, akkor milyen? néppárti? képes kormányozni? na ne röhögtess már Zázrivecz/Vona, vagy ki tuggya... remek keleti kapcsolatok, aha esetleg egy kicsit bővebben? mert Moszkvából úgy repült, ahogy azt kell és illik, az perzsák már meg sem hívják a nagykövetségre sem... szóval?
@Csekkliszt#10: Leírtam, hogy tévedésből rossz képet linkeltem ennél jobban nem lehet elismerni egy tévedést. :)
Amúgy nem kell ezt annyira túlragozni, amiről pedig szó volt - mármint, hogy Izrael apartheid állam - sajnos ez sem változtat.
@nincs_itt: Szerintem a hazai politikusi felhozatalból még mindig ő a legkorrektebb.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: ezt azért gondold át! nem fog ártani!
csak még annyit, hogy egyfolytában Izrael állam mibenlétén lovagolsz, ez bármire bizonyíték, esetleg magyarázat?
idézem magam(ezt is ignoráltad, természetesen)
"figyelj, győzzétek le őket! tudod, én amitől féltem, nem tudtam megcsinálni, azt addig gyakoroltam, amíg már nem féltem és meg tudtam csinálni. eccerű ez, kérem! ja, tehetségtelenek és tanulatlanok vagytok, arról nem a zsidók tehetnek. de javulhatnátok, nem teszitek, az eccerűbb utat választjátok, ahogy a jó "magyar" is teszi: a saját balfaszságáért, gyengeségéért, butaságáért, lustaságáért valaki MÁS a felelős!
nektek a zsidók, másnak mások... "
majd ha ez sikerül, akkor lesz hiteles a kituggyamijaneve, meg te is. Addig csak lökitek a sódert. hazug, gyenge, semmirekellő alakok vagytok. hivatkozás az önmagamra nézve, hogy miként lehetne engem kiütni? mondd? ezt teljesen komolyan gondoltad?
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Az h tévedésből rossz képet tettél fel, már tisztáztuk h hazugság.
Ha magadat nem tiszteled meg azzal h nem hazudsz akkor legyen így.
@nincs_itt: Szerintem abszolút nem igaz, hogy én egyfolytában Izrael állam mibenlétén lovagolnék. Sőt mostanában egyre ritkábban.
Őket meg nem nekünk kell legyőzni, megteszik helyettünk a palesztinok a bölcsőkben.

Azért egy ilyen multikulti változás is jót tenne a társadalmuknak. :)

youtu.be/fqfbScLsFws
@Csekkliszt#10: Az, hogy te ezt állítod még nem jelenti azt, hogy "tisztáztuk". :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: tiszta szerencsefi vagyok... nem szavaznék soha netanjahura, viszont nem tudom egyértelműen elítélni a cionizmust (amennyiben ez alatt azt azt igényt értjük, hogy legyen egy önálló zsidó állam), ám nem hiszem, hogy olyan egyszerűen el lehetne intézni a kérdést, mint ahogy te elintézed... s ne gyere azzal, hogy előítéletes vagyok veled kapcsolatban, hisz több, mint egy év alatt képtelen voltál a kérdéshez konstruktívan hozzáállni...
@Sir Bates dö Hól: Mondjuk alapból én sem ítélem el. (főleg ha 48-as határokon belül maradtak volna) Inkább a megvalósítása az ami sok ponton embertelenségbe és faji üldözésbe csapott át. Máskor viszont Weiss rabbi véleményét is el tudom fogadni, a vele való beszélgetést gondolom már te is láttad, mivel többször linkeltem.
Bevallom, hogy nem egyszerű kérdés ez nekem sem.
@Csekkliszt#10: az a baj, hogy mindkét véglet vitaképtelen... nem akarok én meggyőzni senkit, csak véleményt cserélni másokkal, értelmes emberekkel... mo egyik nagy problémája amúgy is a provincializmus, a világ történései iránti érdektelenség...
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: akkor meg elsőként egy ilyen beszélgetés/véleménycsere során tedd félre a zsidógyűlöleted (ne kezdjük el, hogy te nem is... az vagy, de ez van, attól még lehetne erről beszélni higgadtan veled is), ne a propagandát told azonnal, arra senki nem kíváncsi... s számomra az egyik legfontosabb, hogy ne csúsztass, mismásolj, terelj... ez nálam a beugró...
@Sir Bates dö Hól: Senkit nem ítélek el a származása miatt, de nem is hallgatom el a bűneit, ugyanezen okból.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: figyelj, ami neked bűn, az a másiknak hőstett... nem vonom el én tőled a jogot a minősítésre, de tedd már félre a véleménycsere idejére... nekem itt sokszor mondják "csak egy isten van, Allah", te erre mást mondasz...

a származást meg hanyagold már a picsába... (novák/zazrivecz/vollner/gaudi/tirityán/kárpát z. vonalon jöjj már rá, miért mondom... minimum vicces)... nézz utána: ius soli vs. ius sanguini... rájössz, hogy miért balfasz az, amit erőltett a kemény mag... (és ismét nincs sub kavics, de ezzel ne élj vissza)...
@Sir Bates dö Hól: Szerintem vannak olyan tettek, amelyek minden normális embernél bűnnek számítanak. De ezt már te is leírtad többször, pld. akkor, amikor annak az államnak bizonyos döntéseit kritizáltad.
@Sir Bates dö Hól: Ha már párbeszéd képesek vagyunk ma este nézd meg ezt a rövid videót. Más téma de erről is beszéltünk már elég sokszor. Szerintem elég tanulságos.

mno.hu/?block=mno_video_popup&param=media_id%3D94559
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: végignéztem... felháborító az, hogy ezek újságírónak nevezik magukat... prostituáltak, semmi többek... a vajda meg egyszerűen túl akar élni... bár el kellene azon is gondolkodni ilyenkor (neked), hogy mitől is lesz valaki vajda, mennyire posztfeudális ez a cím/pozíció, s ez mit is jelent a ma moán... csak próbáld meg egyszer más szemmel nézni ezt a videót... az ilyen videók/riportok ássák meg mo sírját...
@Sir Bates dö Hól: Pedig ez a vajda közülük való és sokkal jobban látja belülről a problémákat. Szerintem helyesen mondja ő is ki, hogy nekik is tenniük kell azért, hogy változzon a helyzet. Szerintem a cigányok többsége normális (lásd pld. a hídon nyilatkozó "tudóst") de ott is van sajnos egy megátalkodott réteg, akiket csak a szabályok szigorú betartatásával lehet rávenni a normális emberi együttélés megvalósítására.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: milyen problémát lát ő belülről?... szerinted ő közéjük tartozik?...ez sokkal összetettebb probléma, mint azt ti sulykoljátok, kezdve onnan, hogy mennyi támogatást kaptak... rájuk kell kényszeríteni a rendet, mi?... a valót azt is kimondták a riportban (nincs munka, illetve ha már más nincs, akkor el kell menni bizony lopni), tetszik ez a többségnek vagy sem... tegnap írtad, hogy a palesztinok majd győznek a bölcsőkben... ezt moon miért nem látod?...
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Akkor menjünk sorjába:

1. Keresd már meg nekem az eredeti forrást, "az ENSZ genfi Emberi Jogi Bizottságának Izraelről szóló országjelentése" bizonyára nem csak a katari hírtelevíziótól elérhető. Én ugyanis nem találtam.

2. Ismételten belöksz tengernyi szöveget ismeretlen forrásból. Ha valaki rákeres az angol nyelvű szövegre, azt kizárólag Izraelellenes oldalakon találja meg.

3. Ilyen néven, hogy "Two Systems: Separate and Unequal" a Human Right Watchnak van egy kiadványa, amely Izraelnek a megszállt palesztin területen levő tevékenységéről szól. Na most ebben viszont semmi nincs az általad idézett szövegből, az apartheid szó nem is szerepel benne.

4. Igen, Izrael elítélhető amiatt, amit a palesztin területeken levő zsidó telepekkel művel, ez ellen szoktak is tiltakozni, az EU és USA is. Ennek azonban az égvilágon semmi köze nincs az apartheidhez.

5. És ami a legfontosabb: mi a redves rezedaillatú lófaszt kell nekünk Izraellel foglalkozni? Ki a búbánatos picsát érdekel, hogy ott mit csinálnak az izraeliek? Különösen miért érdekes ez a magyar földtörvénnyel kapcsolatban?
@iii:
Jól gondolom, hogy máig nem kaptál választ erre? :))
Hülye jobbikosnak egyszerűbb hazugságokba menekülnie, mint használnia a szőrgolyót a nyakán. Persze propagandistától elvárni a realitásérzéket, az is durva...
érdekes, hogy a törpegeciről volt szó, de már is izraelnél tartotok. az meg mégérdekesebb, hogy hogy kerül ide a skype nicknevem, bár sosem regeltem erre az oldalra, azon a néven pedig soha másikra sem
@walken:

Te biztos nem az igazmondó juhász vagy. Neked nem volt eddig csak
három hozzászólásod, a gyíkon meg ez az első.:D
@walken:

Arra hogy jöttél rá, hogy ide került a skype nickneved? Talán hasonlóan ahhoz, ennek is utána tudnál nézni.
@látjátok feleim szümtükkel: úgy, hogy olvasni szoktam ezt a blogot néha, de most vettem ezt csak észre, nem néztem a kommenteket eddig. a másik 2 hozzászólásomat nem tudom kiíratni, azt sem tudom, hol vannak
@walken:

rákattintasz itt most a "nevedre"... bejön az adatlapod és ott az aktivitásra kattintva ellenőrizheted magad merre jártál... :)
süti beállítások módosítása