Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/belfold/2024/12/19/orban-viktor-mandiner-trump telex.hu/belfold/2024/12/19/orban-viktor-m... (2024.12.19. 11:13) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.03.18. 05:51 Fabius

Viktor a magára szabott választási rendszerén kacarászik

Kicsi vagyok, székre állok, onnan egy nagyot kiálltok, hátha végre egy kibaszott nagy szürke bikának látszok! De pszt! Figyeljetek jól, ti kiválasztottai a nernek, megsúgom nem csak a választási törvény lejtését, de még a csillagok állását is mi rendeztük el:

 

Cuki nem? Végül is minek alakoskodni, mint egy szemmotollázó Gulyás Gergely, mikor meg lehet ezt mondani pacekba is a bennfentes hangulat fokozásának érdekében. Már úgy értem, ha van még hová fokozni a rajongást és hangulatot ezen felül is:

 

Viktor, Viktor, gondolom jól megnézted és utána bújt elő belőled a csillagállással sáfárkodó ezoterikus varázsló. Nem kell ide holmi választási app meg te ki lennél ha pártdakota volnál kérdezz, felelek játék, elég világosan elmondtad: nem elhinni semmit senkinek, csak menni szavazni szépen, ahogy a szerencsecsillagokat tologattad az égen, úgy érdemes. Ha ezek mellett valami csoda folytán mégis megbuknál, legalább kapóra jön, hogy elbugáztátok a körkettest német gazdáitól. Mert ha miniszterelnök már nem, csillagjós még lehetsz az EZO tévében. 

Gondolj csak bele: végre egy civil foglalkozás amiben sikeres lehetnél. 

Nem kéne elverni többet kampányra, mint a többiek összesen, nem kéne tovább kínosan érezned magad, mert a hónod alá szorított szent jobbod annyira ég, hogy zakón keresztül kiperzseli hajlatból a hónaljkutyát. Nem piszkálnának vitázással, nem fulladnál többet mémeskútba sem. Élhetnél, mint dakota nyugdíjas a tőzegbánya rezervátumban, nevelhetnéd a mangalica kondát, főzhetnéd a...dehogy lekvárt, én is tudom, amiből lekvárt abból pálinkát is, a palacsinta kicsit újszerű vele de meg lehet szokni. Hopp, de nem is tartalak fel tovább elmélkedéssel, mert most látom mégis lehet villanyoszlopra plakátolni, úgyhogy gondolom szaladsz elbaszni egy újabb milliárdot. 

302 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr935866893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@simple observer 1.0:

Há'demán. Most akkor hogyé???

"A múlt héten 23569,3 milliárd forintra nőtt a költségvetés adóssága,ez a ÁKK becslése szerint eléri a mostanra számítható GDP 80,1 százalékát. Két és fél hónap alatt a mutató a GDP öt százalékával emelkedett.
Az elmúlt hónapokban dinamikusan nőtt a központi költségvetés adóssága. A mélypont az évforduló volt, ugyanis a kormány - a szebb statisztikák érdekében - december 31-re mesterségesen leszorított az államadósságot. A decemberi kötvényvisszaváltás után, januárban jelentősebb kibocsátásba kezdett az Államdósság kezelő Központ (ÁKK) Zrt. ráadásul az első hónapban kezdődött forintleértékelődési hullám tovább növelte a forintban kifejezett államadósság mértékét."
www.napi.hu/magyar_gazdasag/durvan_megugrott_az_allamadossag_itt_az_uj_negativ_rekord.578535.html

A média nem harsogja, az ellenzék kussol, a jobbikos ellenzék pláne... ja, bocs, hisz azok a komcsik seggnyalói... :((
@Csekkliszt#10:
Nem!
DEHOGY!
Félreérted... mint minden ... izé, na...
Csak ezek a fasza, vérmagyarkodó szláv kiskancsók tudják a tuttit!
Zázrivecz, Novák, Csurka... a "legradikálisabb" vérmagyarjaink.
Szaljosán pajás volt a leg-legmagyarabb - apja örmény, anyja szlovák, ő meg vérmagyari, a PÉLDAKÉPÜK!
Közös pont? Mind szlovák, tót, ideszalajtott... nagyfaterjuk még keményen törni a magyart... Ma ők a "legmagyarabbak"... hánynom kell a sok csicskától!
Kedves greybull-öző kommentelő társaim.
Valami zavart érzek az erőben. A "bull" bikát jelent, nem pedig erősen marhát:)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Na, ezt a linkelt szart elolvastam és a véleményem róla az, hogy tévúton jár a szerzője.

Szerinte, én mint baloldali érzelmű választópolgár – de nem értelmiségi – „látható duzzogással vegyes alig burkolt megvetéssel tekint(ek) közel egymillió Jobbik szavazóra”… Lófaszt kedves Gábriel és lófaszt a szerzőnek is, ahová gondolom bele nekije!
Azt miből gondolja, hogy általános vélemény a balosok között az, amit állít? Már, hogy megvetéssel gondolnánk minden jobboldali érzelmű szavazóra. Képzelje csak el, én nem és vannak még nagyon sokan, akik szintén nem. Nem írom ide a tanmesét, hogy van jobbikos barátom, akivel 35 éve ismerjük egymást és kurva jókat tudunk kvaterkázni annak ellenére, hogy… és, pedig de!

A méla undor pusztán azokkal szemben értendő (mert van – és ennek a magvait gondos gazda módjára ők maguk vetették el), akik voltak szívesek felgyújtani a fél belvárost a tuggyukmikor és sejtjük kinek az óhajára... meg akik fekete „egyenruhában” játsszák a bazári majmot bizonyos rendezvényeken, kurva rossz emlékeket visszaidézve. Én ezt így látom és veszem tudomásul, de akkor a „másik oldalon” – ahogy fogalmazott a cikk zseni szerzője – is vegyék tudomásul, hogy aki baloldali érzelmű, az nagyon nem feltétlenül kommunista, kádárista, revizionista, meg ami még csak van „annak az oldalnak” a szótárában – így jól esik neked is, gondolom.

Aki ide született az mind magyar, legyen fekete, lila, vagy rózsaszín, ha élni akarunk akkor meg kell tanulnunk egymás mellett, mert nincs más út.
Ezt értsék már meg minden oldal szélsőségesei, mert mindegyik beledöglik a szarba amit habosra kevernek, nem csak a vélt ellenségeik.

S’akkó most jön az a tételmondat amibe kapaszkodhatsz a válaszírásnál: igen, a jobboldalon látom a leírtak ellenére a szélsőséges megnyilvánulásokat, a veszélyt amit nem lehet bagatellizálni. A baloldalon nem hallok felkoncolásra, Dunába lövetésre buzdító felhívásokat, ha vannak is, azokat pont olyan idióták követik el, mint akik a másik oldalon. Csókoltatom a cikk szerzőjét amúgy, kezdje el kirekeszteni a baloldalt, hátha nyernek, ha ez a recept...

Elég konstruktív voltam? Még a picsába se kűttelek el…
Bazzz... biztos? Tutti?

"Lesz energiacella, és ennek kulcsszerepe lesz abban, hogy a magyarok olcsóbban jussanak áramhoz – mondta a hvg.hu-nak Széles Gábor, de több dolgot továbbra sem árult el. Továbbra is rejtély, hogy miből termel majd áramot, és mikor lesz kapható.Fontos részletek viszont kiderültek.
Az energiacella a lakosság és kisvállalkozások számára lesz fontos, Paks pedig a nagyvállalatoknak és a nagyvárosoknak.
Széles új energiacellákkal találkozott az utóbbi időben, amelyek árammal működnek, de az ő energiacellája más lesz.
Bonyolult nemzetközi tárgyalásokban vannak nyugat-európai országokkal, ezért csúszik a termék piacra kerülése. Keleti országokkal viszont Széles nem tárgyal ebben az ügyben."
index.hu/gazdasag/2014/03/18/szeles_gabor_lesz_energiacella/

Há'demán, akkor most a kelet nem kelet, vagy mi van? Összezavarodtam... :D

www.ebay.com/itm/271338943555?var=570226017076&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
Ez is energiacella, csak hát. :D
Qrva kis ferdeszeműek meg évek óta árulják.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Remélem lesz cella, oké lehet energia is, és minimum 20 évig legyenek benne.
@Knósszosz:
Azt mondtam ma már, hogy elmennek a picsába a fideszkomcsi ettársak?

"Százmilliót kap a Puskás Akadémia székely partnere
A csíkszeredai futballklub a magyar kormánytól kapja a támogatást."

sportgeza.hu/futball/2014/03/18/szazmilliot_kap_a_puskas_akademia_szekely_partnere/

Mijafaszé' támogatják az adóforintjainkból a külföldi focit?
Idehaza nincs mire költeni?

Egészségügy?
RENDBEN!

Oktatás?
RENDBEN!

Gyermekétkeztetés?
RENDBEN!

Nyugdíjak?
RENDBEN!
Akkor oké... elnézést, hogy élek...

E"MENNEK A PICSÁBA!
TOLVAJ CSÜRHE!
@V-PORT:
Cella, cella... lehet olyan kicsi is... a hamvaiknak elegendő...
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Hát igen. Olyan hogy magyar, nem létezik, maga übermansch, v echte formájában, sokkal inkább vagyunk jászok, kunok, szászok, besenyők, stb (csak pirézek nem)
Az Árpád-házi uralkodók édesanyái döntően nem a magyarok voltak!! Az egésznek semmi értelme..
@Csekkliszt#10: "rémisztő dolgokat mondanak (komcsi zsido cigány buzi)"

Miért lennének ezek a szavak rémisztők? ;)
Én bármelyikről tudok úgy beszélni, hogy közben egyiket se sértsem meg.

fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1.0-9/1461410_378155692324731_115313558_n.jpg

Amúgy én nem támogatok népirtó eszméket. Sem nácit sem komcsit.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
"Azt mondtam ma már, hogy elmennek a picsába a fideszkomcsi ettársak?" - ma még nem!!-:DD

A csíkszeredai foci meg igen is fontos!
Április hatodikáig, aztán megy a krumplilevesbe, ha...
Aztán jön a Chelsea meg a Barcelona, Messiék mezén ott lesz a Búzakalász 66 kft logója, hacsak...
@Csekkliszt#10:
:)) Erről van szó! Csak fura, hogy ezek a legvéresebb szájú vérmagyarijaink mind szlávok... lehányhatom őket? :(
@V-PORT:
Szegénykém... hisz a seggnyalás élő megtestesülése ez a szánalmas szolga. :)
Viszont a bőre vastag!
Még ágyelőnek is jó lenne, de inkább csak lábtörlőnek.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Én örülök ha tudsz, de a jobbikosok nem tudnak, különben nem akarnák a zsidókat listazni, cigányokat gettóba zárni. De azt nem érted, hogy amikor a párt tarsaidtól ilyet hallasz, hogy hogy nem üvöltesz fel: B.. Ti állatok vagytok! Ez nem helyes.

Ui1
Mindenről lehet beszélni, semmilyen szó es fogalom nem tabu, az lenne a szabad gondolkodás vége. A zsidók tudjàk a legjobb zsidóvicceket. De amikor ők mesélik, tudok nevetni és nem áll fel a szőr a hátamon

Ui2
Ezt nagyon megfontolandó sok tartom. Egyszer én is írtam róla, de az durvább, ez a szoft verzió
bunkobrendelmatyi.blog.hu/2014/03/16/44_a_jobbik_mint_kudarc
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
"Amúgy én nem támogatok népirtó eszméket. Sem nácit sem komcsit."
Értem a finom célzást, van valami igazsága annak, hogy a kommunisták is (nem az MSZMP) működtettek a nekik ideológiailag !! nem tetszők "megreformálására" munkatáborokat es ott is milliók haltak meg, de ! És ez nagy DE!! a nàcik tudatosan, faji alapon az emberiség egy részének kiirtását tűzték ki célul, hogy életteret ! nyerjenek. Leegyszerűsítve : az egyik rendszerben a hullák hiba esetek voltak, melléktermék, a másikban maga a cél. Azaz a komcsiknál nem a népirtás volt a cél, de a rohadtak sok embert megöltek
@Knósszosz: Teljesen konstruktív voltál. Amúgy jómagam is azt vallom amit írtál. Mármint, hogy mindkét "oldalon" - már ez is rossz szó - vannak teljesen normális emberek. Meséltem már pld. azt is, hogy a kislányunk egyik legkedvesebb iskolatársának szülei emeszpések és ettől függetlenül nagyon jó baráti kapcsolatban vagyunk.

Az is evidens, hogy sosem a szavazókkal, hanem az eddig regnálókkal voltak problémák, lásd hová juttatták az országot. Friss élő példa közös nagy fájdalmunk mondjuk a Malév.

Végül teljesen egyetértek ezzel is:

"Ezt értsék már meg minden oldal szélsőségesei, mert mindegyik beledöglik a szarba amit habosra kevernek, nem csak a vélt ellenségeik."

Azért a fenti mondatod, nekik sem ártana valakinek a baloldalról elmagyarázni.:)

www.origo.hu/itthon/20140318-kik-szervezik-a-szavazz-a-jobbik-ellen-facebook-csoportot.html

Te láttál olyan jobbik szavazókat, akik hasonló performanszt szerveztek volna, olyan felkiáltással, hogy szavazz a komcsi déká vagy maszop ellen? :)
Itt egy kicsit off, de nézzétek el:

"Ma kezdtem egy kísérletet. Kinyomtattam sok példányban egy Pupu-cikket, és beraktam a közös postaládába. Holnap megnézem, hogy ebből mennyi lesz a kukában.
Nagyjából ismerem a lakók nézeteit, de ennek ellenére nem vagyok optimista.
Ha nem baj, holnap beszámolnék az eredményről :) "

Eljött a holnap, nem ússzátok meg.
A postaládában maradt 3-4 példány, de a kukában nem volt egy sem!!!
Persze ebből még messzemenő következtetéseket nem vonnék le. De a lakókat legalább szórakoztattam. Lehet, holnap megismétlem egy másik cikkel, Pupuban bízhatok.
.., es manapság komcsizni anakronisztikus is: a vörös khmerek nem vonulnak az utcán, hogy még több kambot öljenek le, míg a nácik nem hagytak fel az ötlettel és dicsőítik a menthetetlen múltat.
@Csekkliszt#10: "Én örülök ha tudsz, de a jobbikosok nem tudnak, különben nem akarnák a zsidókat listazni, cigányokat gettóba zárni."

Természetesen ez is a szokásos cimkézés része.

1. Nem a zsidókat akarták összeírni, hanem szeretnék elérni, hogy minden parlamenti képviselő esetében a kettős állampolgárság is nyilvánosan elérhető információ legyen, ugyanúgy mint mondjuk a vagyonbevallásuk. Arról nyilván te is tudsz, hogy mondjuk Izraelben nem is lehet parlamenti képviselő, akinek más állampolgársága is van az izraelin kívül.

2. A jobbik sosem akarta gettóba zárni a cigányokat. Szerintem mindenkit támogatni fog, aki építőként van jelen a társadalomban és mindenkit üldözne, aki rombolja a törvénytisztelő és békés emberek közösségét. Ebben a tekintetben abszolút nem számít a származás csak a tettek.

Ja és nem a jobbik a kudarc, hanem az, hogy rajtuk kívül jelentős politikai tényező, még beszélni sem akar komoly társadalmi problémákról ebben az országban.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
„Te láttál olyan jobbik szavazókat, akik hasonló performanszt szerveztek volna, olyan felkiáltással, hogy szavazz a komcsi déká vagy maszop ellen? :)”

Nem, olyat nem láttam… pont elég hallani a lőrinci piacon az aktivistáiktól, hogy mindenki komenyista aki nem rájuk szavazék vala és kell megint konzervet gyártani. Ezt nem értettem pontosan, valami zyklonról vagy ciklonról beszéltek, én csak a babgulyást ismerem.

Mondom megint: nem a teljes szavazótáborukra gondolok, de akkor is viszketőfrászt kap egy demokrata érzelmű polgár, ha csak ezeket nézi.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

csak pontosan.

2010. május 31..... 19933 ezer mrd HUF
2014. március 14... 23569 ezer mrd HUF

tehát az államadósság elleni harc 3636 mrd HUF növekménnyel elbukott, amihez sajnos hozzá kell adni a magány nyugdíjpénztári 2700 mrd HUF államosítását, majd eltőzsdézését így alsó hangon a Szabadságharcos, a Tulkuk Tulka, a patáit a szilárd szartengerben szügyig megvető Marhák Szürkéje 6336 mrd HUF-fal növelte meg. ehhez jön Paks II.
és a titkos záradékok.

6336 mrd HUF. most. emlékezzen mindenki.
lesz még haver az IMF. egyet már nyaltak nekik a napokban.
@Knósszosz:
A hányinger inkább kifejező. Ezzel a csőcselékkel nem vegyülünk, aljanép volt, az is marad - Piktorunk polgári köréből komoly ellenzék sarjadt!
Há'persze! :D
@jaegtoer:

bocsánat a Mnyp államosításának 2. üteméből származó összeget külön nem tüntettem fel. ezért a 300 milliós anomália. vagy anália?
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Ellenzék majd csak lesz, ha lesz.
Egyenlőre azt a szart vakarja magáról gőzberetvával Vona meg Schiffer, ami rájuk ragadt a fenséges ánusz elhagyásakor - lévén is, nekik is jár szabadság néha.

Schiffer amúgy Vonát hívta ki párbajra (ez a VV fidesz és kapcsolt hülye szervezeti műsora), erre TGM azt üzente a Bandinak, hogy édes öregem, nácikkal nem vitázunk...
Keress rá, most nincs kedvem és a sört is élveznem köll.
@jaegtoer:
Hát akinek mindegy... annak még a vodka is... :))

"Dúró Dóra sajtótájékoztatóján egy másik idézetet is felhasználtunk, méghozzá Selmeczi Gabriellától, aki az alfahir.hu kérdésére nemrégiben a Vona Gábor-Orbán Viktor miniszterelnök-jelölti vita kapcsán azt mondta: "Orbán Viktort nem kell félteni, nem szokott megfutamodni a kihívások elől"."
index.hu/belfold/2014/02/24/valasztas14/
Ez megvolt? :(
@Knósszosz:

"Mondom megint: nem a teljes szavazótáborukra gondolok, de akkor is viszketőfrászt kap egy demokrata érzelmű polgár, ha csak ezeket nézi"

pedig nyugodtan tehetnéd. ahogy én hagytam magamtól eltávolodni a szarházi komcsiknál is komcsibbakká váló polgári erőket, úgy ezt a jobbik fanok gondolkozni képes és tudó része is megtehetné.
hogy egy közhelyre utaljak, azért mert a szarra egymillió légy száll, attól a szar még szar marad. ennyit a jobbik táboráról. pedig rühellem az általánosítást. a jobbik még a Főnöknél is nagyobb veszélyt jelent, mert tudás semmi, csak a nagy pofa, manipuláló uszítás, meg a kiskutyák bárgyú vona-vigyor. ja és a tiszteletdíjak költségtérítéssel.
@Knósszosz:
A sört én se bacnám el ilyen aljadékkal...
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

" "Orbán Viktort nem kell félteni, nem szokott megfutamodni a kihívások elől"."
index.hu/belfold/2014/02/24/valasztas14/"

bizony nem. meglapul egy mcdonald's-ban, majd a hátsó ajtón el, miközben összevereti az astoriánál a saját híveit, hogy politikai tőkét kovácsoljon belőle.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

1, zsidók listázása
Nem! Tévedsz, Gyöngyösi Marton egész konkrétan !!! az összes !!! zsidót akarta listázni; "itt élő" zsidókról beszélt, persze erre rohadt jó és cinikus ürügy volt a zsidó származású képviselőktől, mint belbiztonsági kockazattól félteni a hazát.

"A gázai konfliktus kapcsán itt lenne az ideje annak, "hogy felmérjük azt, hogy az itt élő, és különösen a magyar országgyűlésben és a magyar kormányban hány olyan zsidó származású ember van, aki bizonyos nemzetbiztonsági kockázatot jelent Magyarország számára. Úgy gondolom, hogy adósai egy ilyen felméréssel Magyarországnak" – mondta hétfőn a parlamentben a külügyminisztert interpellálva Gyöngyösi Márton, a Jobbik külpolitikai szakértője.

Még egyszer:
- az itt élő, azaz összes zsidót akarta összeírni
- csak a zsidókat (nem pl az összes kettős állampolgár v mondjuk angol származásúak )
- régen a zsidókat mar listázták a nácik
- a zsidók, mint nemzetbiztonsági kockázat naci eszme
- gym ezt próbálta kimagyarázni miután ráégett a szar
@jaegtoer:
Félreérted... a jobbikosok a doboósok a költségtérítések felmarkolásában... evégre az elvek... olyan izé tucc lenni.
@Knósszosz: "viszketőfrászt kap egy demokrata érzelmű polgár"

Jó azért én is tudnék neked mutatni olyan dékás vagy maszopos szavazót/aktivistát, akiknél ugyanezt mondhatnád. :)
rohat büdös komcsik és dakoták
@Csekkliszt#10: Kezdetnek nézd át annak a napnak a jegyzőkönyvét. Utána folytatjuk. :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
2, hogy a jobbik gettóba akarja zárni a cigányokat

"Szegedi Csanád, a párt EP-képviselője szerdán Budapesten tartott sajtótájékoztatóján kifejtette: pártja elsőként Miskolcon szeretne létrehozni egy minta közrendvédelmi telepet. A kettős kordonnal körbevett területen rendőri, illetve csendőri felügyelet mellett élhetnének az emberek (értsd: a cigányok - a szerk.), akik csak regisztrálva hagyhatják el az este 10 óra után kijárási tilalom alatt álló telepet - fűzte hozzá."
Forrás : kurucinfo

Megjegyzés
-A "közrendvédelmi telep" fallal körülvéve az gettó!
- később van valami homályos es nehezen megfogható, pont ezért bármilyen ciganyra (van sapka) ráhúzható utalás, hogy persze csak olyan ciganyokat akik veszélyt jelentenek az ott élőkre

Nem! Elítélt bűnözőket: cigány nem cigány, jobbikos, komcsi azt börtönbe zárjuk, előtte es utána ott él, ahol akar. Ha nincs elítélve, akkor preventive nem zártunk senkit sem semmilyen telepre. Mert akkor a tótok es a románok is odazárhatják a neki nem tetsző "veszélyes" magyarokat, majd jönnek a buzik- persze csak hogy ne lássa őket a gyerek, stb - ez színtiszta nácizmus.

Mint tudjuk a "veritas" vezetőjétől , a zsidók deportálása csak idegenrendészeti intézkedés volt. Ja.

Nem a nacizó címkék a károsak, hanem a náci eszmék.
@épészmérnök: @Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: @DR. INKVIZITOR:
".Fontos részletek viszont kiderültek."

igen, 52. másodperctől (és itt a paksi összefüggés):
-...hát nézze, vannak olyan energiacellák, amik akkor működnek, hogyha például olcsó energiát táplálunk bele.

nincs több kérdésem, doktor úr, vihetik.
@jaegtoer:
Azért fogalmaztam úgy, ahogy, mert kerülném én is az általánosítást, de azt kell mondanom még is, igazad van.

De azt a kevés kivételt azért respektálom, akik nem nácik amottan. A haverom pont nem az, csak... fogalmazzunk úgy, hogy nem balos érzelmű. Akkor lehetne konzervatív is akár, az rendben van. Viszont így nincs kire szavaznia, talán azért a jobbik...? Teljes hülyeség és dráma. Akkor a helyében inkább választanám Bokrost, ha már... de az ő dolga.

Enyém meg a Stella... most.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Az a természet ajándéka... mire is mondták anno?
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Erről is beszéltem, nem vagyok szemellenzős, de az arányok azért kurvára ordítóak, nem gondolod?

Ha jobban belegondolok, nem kellene finomkodnom túlságosan, Jégnek igaza van.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

"Hát akinek mindegy... annak még a vodka is... :))"

tessék leszállni a Finlandiámról. annyira rájártál, hogy elfogyott!
@Csekkliszt#10: Hülyeségeket én is tudok írogatni. A hivatalos az, ami a választási programban van. Mint pld.

"Mindenképpen tisztázni kell, hogy a Jobbiknak egyetlen egy olyan javaslata nem volt és nem is lesz, amelyik különbséget tenne faji alapon magyar állampolgárok között. Vagyis a cigányságnak nem kell attól tartania, hogy a leendő Jobbik kormány idején rájuk hátrányos megkülönböztetés vár. Ami várja őket, az éppen az ellenkezője: a teljesen egyenlő
viszonyok. Ahol nekik is tenni kell valamit a boldogulásukért, mert a véleményünk szerint a többségi magyar társadalom már nagyon sokat tett anyagilag, politikailag, gazdaságilag és kulturálisan is. Most rajtuk a sor. Nyugodtan kimondhatjuk tehát: a Jobbik alatt a tisztességes cigány embereknek jobb lesz. De már nem azért, mert cigányok, hanem azért, mert tisztességesek. És fordítva: a tisztességtelennek rosszabb lesz, legyen akár cigány, akár magyar. Ez egyik alapfilozófiánk, és erre építjük fel a magyar–cigány együttéléssel kapcsolatos programunkat is.

Megszüntetjük a faji alapú, pozitív diszkriminációt. A hazai cigányságnak fel kell nőnie arra a szintre, hogy megértse, azért semmi nem jár, mert valaki cigány. Mint ahogy azért sem, ha magyar. Valami azért jár, ha teljesíti a szükséges feltételeket, a kötelezettségeket, ha erőfeszítéseket hajlandó vállalni az integrációért. Ez valójában az embereket nem magyarra és cigányra, hanem építőre és rombolóra osztja."

Szóval nincs szó sehol közrendvédelmi telepekről!
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Egyre gyengébben teljesítel mellékvágányú putinpincsi,nem könnyű a morál és erkölcs nélkülieknek.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
"Szóval nincs szó sehol közrendvédelmi telepekről!"

Nincs hát... most.
Nem vagyok hülye - ezt majd cáfolják sokan - de én nem képzelek bele a dzsobbikba valanmi humanitárius Teréz anya fílinget, főként nem a cigányokkal szemben. Meg a zsidókkal, meg a tótokkal, szerbekkel, ukránokkal (ja, az most dupla fúj és hajrá Vlagyimirovics!!!), mit is akartok ti valójában?

Állítólag elutasítjátok Don Vittorio politikáját, mert a tiétek sokkal építőbb jellegű. Mitől?
És akkor miért nyaljátok a seggét?

Hiteltelenek vagytok, még ha szerettek is repülni.
(most jön majd a bezzegbaloldal... nem kell, álmos vagyok erre is)
@Csekkliszt#10: Na szóval visszakanyarodva a zsidó listázós véleményedhez.

Ha esetleg a tények is érdekelnek akkor idézet:

„Tegnap a parlamentben, a Gázában folytatott izraeli vérfürdő kapcsán elhangzott, külügyminiszternek címzett kérdésemben félreérthetően fogalmaztam akkor, amikor a kormány egyoldalú Izrael-pártiságát számon kérve a magyar kormányban és országgyűlésben potenciálisan jelen levő izraeli-magyar kettős állampolgárok által előidézett nemzetbiztonsági kockázatra hívtam fel a figyelmet” – reagált a vádakra Gyöngyösi Márton sajtóközleményében. „A Jobbik a nemzetbiztonsági kockázat felmérését - ahogy azt Vona Gábor múlt heti tüntetésünkön is kijelentette - kizárólag a kettős állampolgárok esetén tartja fontosnak.
A félreérthető kijelentésemért zsidó honfitársainktól elnézést kérek” – fogalmazott a nemzeti radikális párt frakcióvezető-helyettese.”

Érdemes elolvasnod a további részleteket is:

alfahir.hu/jobbik_a_magyar_orszaggyulesben_ne_uljenek_izraeliek-20121127

Tehát a nyilatkozat, ami pár órával az ominózus parlamenti megszólalás után született, önmagáért beszél. Csak az nem érti, aki nem is akarja. A lónak is négy lába van, mégis megbotlik. Ahogy a politikus nyelve is néha. A szándékolt üzenetet mind az előzmények, mind a későbbi megszólalások egyértelművé teszik. Aki pedig azt akarja nekem megmagyarázni, hogy Gyöngyösi szélsőséges vagy antiszemita, az ezzel az erővel azt is magyarázhatná, hogy kitérdesedik a rövidnadrág. De természetesen mindenki azt hall meg, amit akar. A szelektív hallás is része a szabadságnak (még ha nem is túl racionális).

Ha valóban érdekel, mi történt valójában (ellenőrizd a videofelvételen): Németh Zsolt a válaszában "magyar származású izraeliekről" beszélt. Márton a természetesen nem előre megírt (értsd: rögtönzött) viszontválaszában - formállogikai analógiaként - "zsidó származású magyarokról" beszélt (miközben a levezető elnök kétszer is belecsöngetett, ami azért elég zavaró, még ha benne is van a fizetésünkben). Ami természetesen tartalmilag hatalmas tévedés, és a történelmi előzményeket ismerve teljes mértékben elfogadhatatlan megfogalmazás. De mivel tudom, hogy mi volt a tervezett - és utólag is megerősített - mondandó, nem érdemes felülni a hecckampánynak.

Szóval elfogadhatatlan volt, ami a parlamentben elhangzott? Igen, az. Korrigálta-e tévedését Márton, órákon belül? Igen, megtette. Bocsánatot kért-e érte? Igen. Kifejtette érthetően, mi volt a szándékolt mondandója? Igen, kétségtelenül. Volt-e bárki is a Jobbikban, aki azzal értett volna egyet, amit eredetileg mondott? Nem. Egyéb kérdés?

Amúgy az inkvizíció logikája is hasonló volt. Ha elismeri, hogy bűnös: halál rá. Ha nem ismeri el: halál rá, mert nem elég, hogy elkövette, még le is tagadja.

A ballibek szándékosan összemossák az izraeli-magyar kettős állampolgárságot a zsidó származással. Amire kiváló alkalmat ad egy nyelvbotlás. Uccu neki, rohanjunk rá. Amúgy meg nem véletlen, hogy se előtte, se utána nem tudnak egyetlen "antiszemita" megnyilvánulást idézni Mártontól. Ezért ragaszkodnak ehhez az egy szerencsétlen nyelvbotlásához. Úgy fogják, mint Floki a lábtörlőt. Holott ott a magyarázat, csak nem akarják meghallani.

Ja és eszembe jut egy francia miniszter asszony egyszer tévéadásban "fellációt" mondott "infláció" helyett. De ha azt mondanám, hogy biztosan ez járt a fejében (ahogy Mártont vádolják), akkor megint én lennék a bűnös, mint "szexista" (mi sem áll távolabb tőlem). :)
@toportyánzsóti: De legalább te itt vagy és meg tudsz menteni. :)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

Hat ez az!?!?

"Március idusára ez a mutató elérte az előzetes adatok alapján 23569,3 milliárd forintot, ami 1570,7 milliárd forintos növekedést jelent a 2013. év végi adóssághoz képest..."

Eszeveszett tempoban adositjak el az orszagot, mikozben egyetlen kulcsszo van: REZSICSOKKENTES...

Nem egeszen 3(!) honap alatt egy tobb, mint fel manyup vagyonnyi tartozast halmoztak fel, es mar ujabb dollarkotvenyeket adnanak el.

Kozben itt triumfalnak az agyatlanok, hogy bezzeg Viktor az allamadossag-harcos mekkora hos....

Latom en, hogy paran igyekeznek erdemben vitazni, de kerdem en; minek? Ezeket nem fogjak megyozni semmilyen adatok.

Lehetne irni, hogy;

- az autopalya trukk miatt, amit meg a Fidesz kezdett, majd a szocik folytattak volna ha az a nagy hazaffy Jarai fel nem nyomja oket, legalabb 2-3 szazalekkal magasabban vettek a hiany adatot,
- mennyit elt fel a lakossag,
- a kedvezmenyes lakastamogatas talan mar nem, de szinte az egesz 8 ev alatt evi tobb, mint 100 milliardot terhelt az allamra,
- ha szocik nem hagyjak a manyup rendszert, es annak a 3000 milliardnak javaresze (legalabb 2000 milliard, ami '11-ben a GDP 7%-a korul volt) nem allamadossagot general, hanem elmegy allaminyugdijra, vagy miegyebre. Es most nem zarojelben kene odatennunk, hogy az allamadossag mertekehez a Fidesz eseten ez a 3000 ezer is odaertendo (aminek hianya most ugy cirka 10%-kal nagyobb hianyerteket mutatna a Fidesz eseten),
- a 2008-2009-es valsag ket ev alatt 9%-os GDP-aranyos hiany-novekedese -sajnos- termeszetes:
https://www.google.ie/publicdata/explore?ds=ds22a34krhq5p_&met_y=gd_pc_gdp&hl=en&dl=en&idim=country:hu:cz:ro#!ctype=l&strail=false&bcs=d&nselm=h&met_y=gd_pc_gdp&scale_y=lin&ind_y=false&rdim=country_group&idim=country:hu:cz:ro:pl:sk:at&ifdim=country_group&hl=en_US&dl=en&ind=false
A szlovakok 13%, a cseh 9.5%, az osztrak 8.5%, es az egyik legkevesbbe megviselt lengyel 8% hianynovekedesek jottek ossze.

Ne erts felre! Ha mindent figyelembe veszek a 6 ev alatt osszehozott 8-10% hianyra azert nem lehetnek buszkek a szocik es a libsik!

DE! A FIDESZ 4 ev alatt tulteljesitette ugy, hogy nem latszik perspektiva. Nem hisznek az emberek, hogy erdemi javulas kovetkezhet be az elkovetkezo nehany evben...
Gábriel... kedves:
"Megszüntetjük a faji alapú, pozitív diszkriminációt." mondá vonagbcsi pártja.

És evvel a dumával Európába... ja, én hülye, hát keletre tartunk, bocs!
Ha már... akkor jöhetnek a Kuznyecov hajtóművekkel szerelt gyűrűs tűzterű Tupoljevek is, mert csak.
Airbusok picsába. Meg sok bő ingek is és MALÉV is kukába.

Jöjjenek újra a Tupik - nagy kedvenceim - de az időfaktor ugye és a gazdaságosság...
Sült csirke és krumpli+sör, szevasz!
@Knósszosz:
Ja, és ezt pont Vona vonaglotta... gyönyörű!
A szarháziságnak nincs határa. Felső legalább is biztosan nincs...
Adalék a csillagok szerencsés állásához, ma hallottam.
Hihetetlennek tűnik, de egyszerű emberek mondták, akik maguktól ilyesmit nem igazán találnának ki: egy kelet-magyarországi munkaadó ukázba (nemrég születettek kedvéért: parancsba) adta dolgozóinak, hogy a beikszelt szavazócédulát le kell fényképezniük, majd neki bemutatni, hogy ellenőrizhesse, megfelelő helyen van-e az X, ellenkező esetben...stb, stb, ahogy már ilyenkor szokás.
Nem tudom, igaz lehet-e - vállalni úgyse fogja senki, merugye szabadságharc meg demokrácia -, mindenesetre elképesztő ötlet. És ami szomorú, egyáltalán nem elképzelhetetlen.
@Csekkliszt#10: Miről maradtam le?

"Nem, komolyan még nem. Nem, mintha baj lenne, csak nagyon pikáns. De nem értem hogyha igaz miért nem borították még ezt a lapot. Egy vetélytárs mondjuk.
"
@fabatka2: MIlyen jó, hogy fejlődik a technika. A Horthy-rendszerben a csendőrök ellenőrizték, ki hova rakja az X-et.
@Knósszosz:
Valpolicello

brühüyyy

a rum majd később
most horty
@fabatka2:
Ez nem sci-fi kategória... ez a valóság.
Ezért kell ennek a velejéig megrohadt rendszernek pusztulnia a vezetőjével együtt!
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: cica virágom, jó lesz annak a harmada is!! büdös életben nem volt, ennek az alhelyettessegéd házmesterek csapatának 855 ezer szavazónál több.
Na akkor regéllyé, turulban syriusi komám, ha most lesz 50% alatti részvétel, megfelezett dzsobbik fogyatékossal, akkor mennyi az annyi? csak nem 4,9%?
ájvé, de nagy a córesz! tesókám, figyejjé, emléxel MIÉP! Azt is szerette a fidesz egy kicsit, oszt' jónapot!
@nincs_itt: oppá, 60%-ot akaródzott...
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
"A hazai cigányságnak fel kell nőnie arra a szintre, hogy megértse, azért semmi nem jár, mert valaki cigány. Mint ahogy azért sem, ha magyar. Valami azért jár, ha teljesíti a szükséges feltételeket, a kötelezettségeket, ha erőfeszítéseket hajlandó vállalni az integrációért. Ez valójában az embereket nem magyarra és cigányra, hanem építőre és rombolóra osztja."

Csak ezen mondatok kimerítik a közösség elleni izgatás fogalmát. Ha ezt nem érted, akkor tényleg nagy baj van veled.
Még reagálok a zsidók összeírására, aztán sajnos befejeztük.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Komolyan mondom, kezdem elveszteni a türelmem. Csak megerősítetted, amit en írtam, azaz, ez a gym nevű aljabet először kijelenti, hogy nemzetbiztonsági okból a jobbik össze akarja írni az itt elő zsidókat, különös tekintettel a képviselőkre (magyar nyelv szabályai szerint akkor azokat is, de nemcsak !!! azokat)), és csak !!! a zsidó származásúakat (tehát pl az irániakat, az oroszokat nem), és ezt smi másért mert a naci logika szerint a zsidok azok a nemzetbizbiztonságot veszélyeztetik, majd amikor meg kell magyarázni a megmagyarázhatatlant, akkor azt gondolja, hogy nem lóg ki a lóláb ha ezt most kettős állampolgárságra szűkíti (eredetileg származásról beszélt), de megint csak a zsidogyűlölet v fóbia miatt megint csak azzal van baja ha valaki izraeli (kettős állampolgár) Ez a fasz nem megbottlott, ez lebukott.
Tipikus náci ideológia:
- a zsidóság felelős mindenért, ehelyett az ujnacik azt hiszik, ha izraeli allampolgaroznsk v sunyin utalgatnak, akkor az kimossa őket a szarbol: ezért a holokauszt holokamu, a zsido az " ormányos", mert persze kulturemberek, nem zsidóznak. Es teszik ezt szimplán hazafiságbol, nemzetbiztonsagbol.

Nincs tovább.
@épészmérnök:
Többen azt írták h (a természetesen nem buzigyűlölő) Vona állítólag meleg v langyos. Erre kérdeztem rá, hogy jól értem-e.

A hírt Terry Black nem erősítette meg, pedig az elmúlt napokban Cusirol és Szijjártó petirol is azt írta mert ők is melegek v legalább is volt férfiakkal szexuális kapcsolatuk.

En azt gondolom ez nem igaz, bár felőlem tök mindegy, de egy jobbikvezerrol ha ez kiderülne, akkor az Sanyi. Hogy fogalmazzak finoman: Szegedi Csanád sem kapott sok elismerést, amikor kiderült hogy zsidó.
Persze a huje zsidaja (sic) azóta uj nácizza a jobbikot, amikor is tudvalevőleg nem azok, csak félnek nehogy
- a kettős izraeli állampolgárok képviselők legyenek
- a rossz cigányoknak jó legyen MAGYARorszagban. A jo cigánynak nincs félnivalója - csak ha esetleg kibaszott vietnamiak nézi valamelyik tisztességes magyar baseballütő.

De én nem aggódom, magyar biróság teszi a dolgát, magyarozo ciganybunozoket már ítéltek el, igaz, szerencsére cigányozó magyarbűnozőt még nem, mert olyan nincs.

Lenne itt szebb jövő, csak van ez a kis társadalmi probléma, ja, az egyetlen, hogy a cigány tudvalevőleg lop és túl sok cigánygyereket szül.

Most kérdőre jár, nem tudom egyből megoldani, de holnapra kitalalok ra valamit. Ha nem, biztos van már rá úgyis "végső megoldás".
@nincs_itt:
"Nyugodtan kimondhatjuk tehát: a Jobbik alatt a tisztességes cigány embereknek jobb lesz. De már nem azért, mert cigányok, hanem azért, mert tisztességesek. És fordítva: a tisztességtelennek rosszabb lesz, legyen akár cigány, akár magyar. Ez egyik alapfilozófiánk, és erre építjük fel a magyar–cigány együttéléssel kapcsolatos programunkat is."

Ebben a programban nem igazán látom a közösség elleni izgatást. A probléma inkább azzal van, hogy a Jobbik hivatalos programja, illetve szimpatizánsainak, tagjainak tényleges megnyilvánulásai - nagyon finoman fogalmazva - nem igazán fedik egymást. Félő, hogy hatalomhoz jutva önkontrolljukat vesztve radikalizálódnának, mint ahogy a Fidesszel is történt: a szép mondatokat, az úriember stílust (mit nem írok...) elfeledve, kíméletlenül lenyomták az ország torkán az összes baromságukat, ami eszükbe jutott ez alatt a négy év alatt.
Ha hasonló pozícióba (kormányra) kerülve a Jobbik is elkezdene Fidesz módra ötletelni fentiekkel kapcsolatban, hát... igen érdekes éveknek néznénk elébe.
@fabatka2: Micsoda sunyi megfogalmazás:

"De már nem azért, mert cigányok"

Mintha eddig a cigányok azért kaptak volna segélyt, mert cigányok, és nem azért, mert nincs munkalehetőségük, amiből megéljenek.

Erre a hazugságra építik az egész propagandájukat.
@épészmérnök: Az 1990 utáni politikai elit felkészületlenségét, tájékozatlanságát csak fokozta a törvényhozás tehetetlensége, a belterjes szócséplés, az időrabló viták sokasága. A hegyek vajúdtak és egeret szültek, nyitott kapukat hagyó átvilágítási törvényt, következmények nélkül. A politikai pártok pedig egyre inkább fertőzöttségük fokától függően riadtak vissza az állambiztonsági múlt teljes körű alkotmányos feltárásától. Felelősek azért, hogy máig megmaradt a tisztázatlanság, a bizalmatlanság légköre, a zsarolás, az időzített lejáratás és az aktuálpolitikai haszonszerzés lehetősége.
@simple observer 1.0:
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

a jövőben ha említitek az államadósságot célszerű mindig megemlíteni az adósság bázisértékét is. a GDP hez viszonyított arány nem mutat valós képet, kicsit olyan, mint a liter és a kilogramm szindróma.
véleményem szerint tárgyszerűbben mutatja a bázis adat és a tárgyidőszak öszegeinek különbsége a változást, mint a gdp-hez viszonyított arány.

a 80,1 százalék, azaz a GDP-hez viszonyított arány azt a képzetet keltheti, hogy a kormányzat a 2010 május-júniusi szinten tartotta a hiányt és mégis mennyi mindenre jutott pénz.
ellenben, ha nem számított mutatószámmal, százalékkal dolgozunk, hanem a bázis és tárgyidőszak konkrét alapadataival -figyelembe véve a bújtatott adatokat, pld. Mnyp megtakarításokat és a járulékok átcsatornázását az állami kasszába- akkor valósághűbb képet kaphatunk.

Az adósság gdp-hez viszonyított aránya arra szolgál, hogy megmutassa, az adott bruttó nemzeti össztermék értékének hányad részét teszi ki az adósság, vagyis arról ad képet, mennyire hitelképes az ország.
a bázisadatok és a tárgyidőszak adatainak összehasonlítása forintban kifejezett alapadatokkal pedig arra a kérdésre adható válasz, hogy az adófizetők pénzéből és egyéb bevételeiből gazdálkodva túlköltekezett, vagy megtakarított a kormányzat, azaz deficittel, vagy szufficittel zárta a költségvetési időszakokat?
Mint az iskolában: felelet eredménye lehet akár elégtelen, akár kitűnő. csak míg az egyik mérőszám sikertelen eredményt mutat, a másik sikereset.

tehát jó szám mind a kettő, csak az egyik az természetes mérőszámmal mért konkrét eredmény, a másik pedig viszonyszám, amely az ország hitelképességének bemutatására szolgál.biztos vagyok abban, hogy ezt tudjátok. te is, Boli, és te is Observer, de fontos hogy meg is említsétek, ha az adósságról írtok. mert mint szoktam volt mondani, nem százalékokat kell fizetni, hanem kemény forintokat és még keményebb eurókat.

érdekes, régen hallottam arról, hogy a magyar gazdaságban átlagosan mennyi forintba kerül 1 euro kitermelése. Lehet, hogy 320, de attól tartok, hogy a valóságos helyzet rosszabb.

például 1978-ban egy cégnél dolgozva 20Ft-os dollár árfolyam mellett 123 forintba került 1 dollár kitermelése, 1979-ben már 146 forintba fájt.
@sziklamolnár:

mára azért már tisztázódott, csak nem kapott mindennapi nyilvánosságot, hogy a demokratikus látszatok megalkotása mellett az 1989-es elit részben a parlamentbe gründolt ügynökeik, részben az addig gazdasági életbe beágyazódott pártbeli és pártközeli mi kutyánk kölykei elsősorban a saját és holdudvaruk meggazdagodását segítették elő a megalkotott, és a meg nem alkotott törvények útján.
jó példa erre a a spontán privatizáció időszaka (1987-1990), az interregnum 1990-1991 között, de az állami vállalatok rohamos fogyása csak az 1992-ben sarkallta arra a kormányt hogy előterjessze, és a parlamenttel el is fogadtassa a privatizációs törvényeket, amely végleg felszámolta az "egyforintos" cégvásárlásokat, azaz megteremtette a privatizáció intézményrendszerét. nem mintha a korrupciókockázatokat is felszámolták volna ezzel. beszédes, hogy több száz esetben ma sem deríthető ki, hogy ki volt a vevő. magyarországon nem is készült ilyen kimutatás, ami rendszerezett információ rendelkezésre áll, az külföldi, azaz -emlékezetem szerint- világbanki eredetű az is elég hézagos.
A tegnapi dékás szeánsz Best of mondatai szerintem ezek voltak. :)

"Érdemesek vagyunk-e arra, hogy leváltsuk őket? Kétségtelen, itt is vannak hibák, simlisségek, de akik ezen az oldalon állnak, azok nem a maguk gazdagodásáért akarnak kormányozni, hanem az országért.

Miért lehet ezt nekünk elhinni? Azért, mert akik most összefogtak, és korábban kormányoztak, nem a népszerűség, a minden áron való hatalom megtartás vezette őket, hanem az ország jóléte."

Szegénykéim, semmiből sem tanulnak. :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Beszarok te elmebeteg hónapokon keresztü hivatkozol mindenféle senkiházi megszólalására (lásd ultraortodox rabbi meg ilyenek)aztán ha a tieidről van szó akkor bibi biiiii csak a program az érvényes??
@jaegtoer: "...több száz esetben ma sem deríthető ki, hogy ki volt a vevő. magyarországon nem is készült ilyen kimutatás, ami rendszerezett információ rendelkezésre áll, az külföldi, azaz -emlékezetem szerint- világbanki eredetű az is elég hézagos."

Erre a listára gondolsz esetleg?

oknyomozo.wordpress.com/2009/12/26/privatizacio-magyarorszagon-1988-1999-1000-adasvetel-jegyzokonyve-2/
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

"""""Azt mondtam ma már, hogy elmennek a picsába a fideszkomcsi ettársak?

"Százmilliót kap a Puskás Akadémia székely partnere
A csíkszeredai futballklub a magyar kormánytól kapja a támogatást."

sportgeza.hu/futball/2014/03/18/szazmilliot_kap_a_puskas_akademia_szekely_partnere/

Mijafaszé' támogatják az adóforintjainkból a külföldi focit?
Idehaza nincs mire költeni?

Egészségügy?
RENDBEN!

Oktatás?
RENDBEN!

Gyermekétkeztetés?
RENDBEN!

Nyugdíjak?
RENDBEN!
Akkor oké... elnézést, hogy élek...

E"MENNEK A PICSÁBA!
TOLVAJ CSÜRHE!"""""""""""""""""""""""""

'ezakétnapkommentje kösszBoli!!!!!

Háromszorosantelevanafa@om ezzel az egész kiba@ott 'bozgortémával!!!

1. 'magyari focira sem adnék egy kiaba@ott,elkúrt vasat sem amíg "0" néző,"00" eredmények vannak!!

2. 'Kijapö@öm nekem az a román focista akiről semmit nem tudok,nem is akarok,hogy az én és családom adóforintjaimból támogassam a kurvéletbe!!!('ésmégpuhavagyokmintDalnokiJenő)

3. 'TelevanafaXomazzal is hogy olyan szintű az agymosás 'Qurvországban,hogy nincs senki,aki ezért azonnal nem megy az utcára és nem követeli ezeknek a 'senkiháziaknak a 'minimum kukábaküldését és népes családom amúgy jó képességű és sikeres tagjait,ismerőseimet lassan nekem kell lebeszélni arról,ne arra a kiba@ott jobbikra szavazzon (alternatíva híján!!) ami egyébként ======'tökazonos nézeteket vall a 'fityessel!!!

'ésmégarománokfognakideszavazaznijesszus!!!!!!!!!!
@simple observer 1.0: és ha már államadósság:

az előző éra végén 1 év alatt 17 MD Euro-val megnövelték (lényegében megduplázták) az MNB devizatartalékát. Tdermészetesen hitelből. Az akkori (!) árakon számolva 4700 MD forint. Ki lehet számolni, hány százalék. "Tehát az 53-ról 80 %-ra"-ban meg "eladósitották"-ban benne van az is, hogy ebből a 80 %-ból 15 % most is ott van az MNB-ben mint tartalék. Ha ez nem lenne, kb 500 Ft -enne az Euro-árfolyam a 2010-es Szíjjáró-Kósa okosság után
@Csekkliszt#10: Ez pont, hogy nem meríti ki annak a fogalmát. Ha továbbra sem érted a lényeget, ne bennem keresd a hibát. :)
@Csekkliszt#10: Hát, ahogy elnézem a "válaszaidat" én is nyugodtan elveszthetném a türelmem, mert úgy látom el se olvasod őket és a konkrét esettel kapcsolatos összefoglalót sem :) Továbbra is szajkózod tovább, amit a fejedbe vettél, érvek vélemények nem nagyon zavarnak.

Leírtam pontosan mi volt a szándékuk, de ettől függetlenül neked kétséged sincs, hogy mi az "igazság", hiszen te biztosan tudod hogy egy hipotetikus esetben mit tenne az adott politikus. Ezt Orwell "gondolatbűnnek" nevezte, amit te is fölöttébb kedvelsz, ha jól látom.

Ha valóban érdekelnek a tények amiket leírtam neked, olvasd el őket még egyszer, amit fentebb írtam. Benne van minden.
Te szándékosan összemosod az izraeli-magyar kettős állampolgárságot a zsidó származással. Amire kiváló alkalmat ad egy nyelvbotlás. Uccu neki, rohanjunk rá… Azt meg különösen bírom, amikor nekem akarja valaki megmagyarázni, hogy milyen az, akinek személyiségéről többet ismerek, mint te. De hát ilyenek ezek a politikai játszmák. Ez van.

Szóval amit te most ezzel a témával kapcsolatban műveltél az kb. az inkvizíció módszertanára hasonlít, hogyha a megvádolt ember tagadja a "bűnét", akkor duplán bűnös, mert nem elég, hogy "elkövette", még le is tagadja. Rossz hírem van: se én, se mások nem fogják megtenni azt a "szívességet" azért, hogy kerek legyen a világképed, hogy a rágalmak szerint viselkedjünk. Pont.
Látom - megint - egy "csodálatos" estve vala a tennapi. Sikerült ösmét Gábrissal és a faszságával foglalkozni. :(

Granulálok minden partnerének! :(((((((((
@Marcellusca:
Igazad van. Akartam adni egy esélyt neki, nem sikerült. Befejeztem.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

neked már nincs mit elvesztened. te vagy az abszolút semmi. még nulla sem, mert az is VALAMI.

csakhogy mégsem ilyen eccerű...

aki ilyen kiélezett helyzetekben, egy szakadék szélén kapaszkodó, jobban mondva 'szalmaszálon függeszkedő' országban a szélsőséges, megvalósítható megoldások kimunkálására képtelen, rasszista elemeket hordozó politika támogatója, aki figyelmen kívül hagyja a történelmi tanulságokat, a népek tragédiájának valós okait, aki látszatokkal manipulál, ahelyett hogy ok-okozatok, társadalmak és gazdaságok működési mechanizmusainak vizsgálatából okulva alakítaná ki a tennivalók prioritásának rendjét és felépítményét figyelembe véve a szokások és az új követelmények kettős kihívásának súlyát, felelősségét és halaszthatatlan voltát, az pont olyan, mint te, Gabriel. aki a politika alakítója, vagy akár csak "szócsöve" akar lenni, annak éreznie kellene a kimondott és leírt gondolatok súlyát és tudni és látni várható szörnyű következményeit, de te csak közvetíted a szavakat, egyiket a másik után, fel sem mérve, hogy milyen gondolattá, üzenetté állnak össze, mert egy semmi vagy. méltatlan az ember megnevezésre.
Amennyiben mégis tudatában lennél mit csinálsz, úgy nem érdemelsz semmilyen kíméletet, beleértve a lámpavas meghitt közelségét lehetővé tevő kötél baráti ölelését. Ugyanis aki az ordas eszméivel, illetve annak propagálásával elszigeteltségbe sodor egy országot, az nem érdemel mást, és azért sem, mert az az alapvető tétel minden programotokba benne van, hogy:
-vagy mi, vagy ők,

szemben pl. a én konzervativizmusom által diktált én-mi és ők.

érted? ÉS. nem pedig VAGY.

Végül engedd meg, hogy régebbi jó kívánságomra emlékeztesselek, amelyet épp itt és most nem ismételek meg, de meglehetősen tisztában lehetsz vele.
@jaegtoer: fél órája a szekrényben turkálok! meg van amit kerestem! felteszem a fejemre, és megemelem!!! már többször megtettem képzeletben, de most élőben is meg kellet tennem!
@jaegtoer: Basszus tesó,ne írj nekünk egyszerű buta nácziknak ilyen bonyolult mondatokat!
Talán azt is kellene nézni miért náczulunk,nem???
@jaegtoer: Na persze, ha én leírom a véleményem az ordas eszme meg, ti meg vagytok a haza megmentői. Amúgy megnyugtatlak, lófaszt sem tudsz rólam, de különösebben nem is nagyon érdekel, ahogy téged sem, hogy én mit gondolok rólad.
Bőven elég, ha tisztelettel tudunk beszélgetni nekem ezzel - veled ellentétben - nem szoktak problémáim lenni.
@jaegtoer: Kicsit ökörség amit mondasz.

@magándemokrata: Ez nem ilyen egyszerű.
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Kedves MaTi!

A vita méltatlan. azért, méltatlan, mert az a párt, amelyik képtelen megfogalmazni az egyéni és közösségi szabadságjogok tiszteletben tartásával a mégoly sürgős és a kisebbségeket is érintő tennivalókat, az alkalmatlan a politikai közéletben nemcsak a társadalmi érdekek képviseletére, hanem megjelenítésére is.

A jobbik programját elolvastam, mert szeretem tudni, hogy konkrétan mitől is undorodom, és mi az amit szívesen megeszek. nos a jobbik programjából ha eltekintenék a hmmm rasszista elemektől, akkor sem fogadható el, mert lózungok halmazával nem lehet rávezetni az országot a felemelkedés útjára.

A felelősség, mint olyan, az én politikai értékrendemben elég előkelő helyet foglal el, ezért olyan lesújtó a véleményem a megalapozatlan és az ember ösztönvilágából adódó gondolkozásra ható propagandáról.

Ellenben visszafogottságodat mindig is értékeltem. most is.

az hogy a többi politikai hiéna fondorlatos módon profin kezeli a PC technikákat és minden másban is átveri a választóit, az nem csökkenti a jobbik alkalmatlanságát.
@magándemokrata: Ezért írtam,hogy nekünk bonyolult!:))
Egyébként ahogy a problémák sem egyszerűek,úgy az erre adott megoldások sem azok.
És se nem rasszisták.
Mert máshol sem azok.
De most sajna irány aludni.
Viszlát.
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Azért, Téged nem lehet egy lapon említeni Gábrissal, (ez most, rád nézve pozitív) Te, kispöcs. :DDDD
@jaegtoer: Én ezzel igazából úgy vagyok,hogy ha majd tényleg komoly tényező lesz a jobbik,esetleg kormányon/kormányban lesz,akkor lehet igazán értékelni a teljesítményüket.
És bizony akkor lehet igazán szidni/dícsérni őket.
Na de mostmár tényleg fekszem,mert mindjárt kelek!:))
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Attól,hogy most 'bárányoskiskutyabőrbe próbálják magukat belegyömöszölni,ugyanolyan primitív,rasszista,náci gyökerek mint korábban!!!
Ne legyenek illúzióid,hogy hová vinnék az országot,ha csekély hatalmat is szereznének,aminek erős a valószínűsége a 'fi'zesstestvérkével karöltve!!!Arról nem is beszélve,hogy a cicilizált államok,hogy viszonyulnának hozzánk!!Nem akarok Európa 'páriájáváválni és a kibas@ott kecsketejet sem szeretem!

De most tényleg wazz,szükségünk van ilyesmikre.......
..........
kepkezelo.com/images/7gklfhdksodu7hdz6l7y.jpg
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Én sokkal rövidebben küldtem volna el a picsába, de így sem rossz! :)

@jaegtoer:
A gyógypedagógiai érzéked nem semmi, annál csak a türelmed tiszteletre méltóbb. Vodka nélkül is...
@Knósszosz:
"Az a természet ajándéka... mire is mondták anno? "

Traubisoda a természet ajándéka!
Sose értettem, hogy akkor miért kell érte fizetni...
@jaegtoer:

"a jövőben ha említitek az államadósságot célszerű mindig megemlíteni az adósság bázisértékét is."

Teljesen igazad van, es a tobbi altalad irtakban is. Bar nem vagyok gazdasagi ember, de azert a matekhoz ertek annyira, hogy tudjam, hogy szazalekokat osszeadni, atlagolni (csak ugy) nem lehet.
Meg osszehasonlitani is kerdojeles.

Mint a hosszabb listarol is kiderult, hogy nem egyszer az osszeget atszamolom GDP-aranyos szazalekra, hiszen maguk a nagy arcal itt az eszt osztok eppen ezen rugoznak. Mar nincs koztuk egy se, amelyik a nominalis allamadossag ertekkel operalna, hiszen nyilvanvalo, hogy Orban elso ciklusa alatt ok is folyamatosan adositottak el az orszagot. De az akkori GDP-novekedesnek IS hala, a GDP-aranyos ertek csokkenest mutatott.
A mostani ciklusban pedig mar plane nem mernek a nominalis ertekkel hozakodni, bar a mostani 84.4% ( amely a Manyup penzek nelkul 95 korul, de inkabb felett lenne) GDP-aranyos adossag sem akarmi...
Es a tavalyi trukkoles is, hogy az eves ertek 80% alatt legyen, eppen ezt a celt szolgalta.

Nem akarom a "bizonyitvanyt magyarazni", pusztan csak azert irom le, hogy egyertelmu legyen miert valasztottam a nem egy esetben macerasabb %-os atszamolast a nominalis ertekek hasznalata helyett.
@DarthVader:

"az előző éra végén 1 év alatt 17 MD Euro-val megnövelték (lényegében megduplázták) az MNB devizatartalékát."

Igaz, igaz. Errol is olvastam , de nem tudom, hogy konkret cikkben, vagy "csak" itt emlitette valaki.
Vagyis bizony ezt kifelejtettem, pedig nem egy jelentektelen summa. SOT!

HA netalan tudnal errol egy linket megkoszonnem. Ha nem tudsz ilyet, akkor ne nagyon kutakodj erte!
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Azt a mentést amit kapnál a helyedben ki sem próbálnám mélyerkölcsű mélymagyar.
@Csekkliszt#10: "Leegyszerűsítve : az egyik rendszerben a hullák hiba esetek voltak, melléktermék, a másikban maga a cél. Azaz a komcsiknál nem a népirtás volt a cél, de a rohadtak sok embert megöltek..."

Leegyszerűsítve, ja.

No... hadd mondjak pár adatot... 1919-ben, amikor Hitler még épp csak ellátogat kedvenc pártjának üléseire, Lenin már koncentrációs táborokat működtet a Szovjetunióban. 1933-ban, mikor Hitler hatalomra jut Németországban, Sztálin Szovjetuniója már túl van az ukránok kiéheztetésén - l. holodomor -, amely önmagában annyi áldozattal jár, amennyit Hitlerre azóta sem sikerült rákenni (az áldozatok száma a legszerényebb becslések szerint is kétszerese az auschwitziakénak, ezért szeretnéd inkább a kommunizmus áldozatainak számát kisebbíteni, relativizálni, hogy a náci rémtett mennyivel szörnyűbb "ezért, meg azért"); ráadásul a hitleri nácizmus 1945-ben véget ér, ezzel szemben a napjainkig, napjainkban is létező kommunista rendszerek a _mai_ napig milliós (nyilván felfoghatatlan) nagyságrendben szedik áldozataikat. Nota bene: ez utóbbiak ugyanolyan soviniszták, mint a hitlerista náci Németország: Ceaușescu Romániája, napjaink Kínája sem kevésbé, mint a Szovjetunió már Sztálin első évei alatt (amelynek egyenes folytatásaként Oroszországban napjainkban is számos népirtás zajlik, például a velünk nyelvrokon manysiké, mint ahogy számos más etnikai kisebbségé). Hitler még a Mein Kampf elméleténél tartott, és szövetségesként gondolt Lengyelországra, amikor marxista ellenlábasa már az orosz életteret tisztogatta: очистка границ (Fehéroroszország és Ukrajna megtisztítása a lengyelektől). Ja, Sztálinnak a kollektív bűnösség is tökéletes ürügy volt az etnikai tisztogatásra: lásd a krími tatárok esetét. A kambodzsai vörös khmereknek még a franciák tanították, hogy ők a térségben a felsőbbrendűek, az "ázsiai árják", nem úgy, mint a vietnamiak vagy a kínaiak, thaiföldiek - Kambodzsa egyharmadát kiirtották, köztük majd félmillió kínait. A szomszédos Laosz népei közül a kommunista rezsim száz-négyszázezer hmongot ölt meg, csak mert hmongok voltak és a rendszer úgy vélte, a hmongok antikommunisták. Sztálin ugyanígy gondolkodott a magyarokról (antikommunisták), mivel azonban a magyart nem igazán tudta a magyar ellen fordítani (l. Nagy Imre), bábkormányát kénytelen volt moszkovita zsidókból megszervezni - minden ellenérzése, vagyis antiszemitizmusa dacára. Számodra ez mellékes. Nyilván eszedbe sem jutna genocídiumnak nevezni. Hiszen az, amit eddig hallottál, csak hiba. S ha mindez csak hiba, akkor mindehhez képest egy Rákosi-korszak alighanem marginális. Ha egy 9 milliós ország 1 millió lakosát ügyészi eljárás alá vonják, az baki; ha minden második ellen vádat emelnek, az malőr, százharmincezer ember, köztük harmincezer nő kényszermunkára ítélése, kétszázezer asszony és leány meggyalázása, több mint harmincezer ember deportálása, egy országnyi lakosság vagyonának elrablása (kolhozosítás, államosítás): az már csak bibi - leegyszerűsítve. Az a nagy hiba, hogy ezekről vajmi keveset tudsz (leegyszerűsítve).

en.wikipedia.org/wiki/Holodomor
en.wikipedia.org/wiki/Deportation_of_the_Crimean_Tatars
en.wikipedia.org/wiki/Khmer_Rouge#Ideology
en.wikipedia.org/wiki/Hmong_people#History
@Pantagruel:

figyelemre méltó áttekintés.

én is köszönöm.
@gazoló: Hagyjuk már ezt a rasszistázást,náczizást könyörgöm.
Ebben egyik oldal sem jobb,mint a másik.

@Pantagruel: Temeg.Jujj!Cssst!Psszt!Ezt nem szabad!
süti beállítások módosítása