Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @Neytiri111: Megtakarítást/befektetést nem csak pénzben lehet eszközölni, léteznek különféle érték... (2024.11.21. 19:53) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.03.11. 08:33 Fabius

A kampányon Vágási Feri is beájulna

Címkék: mszp gyurcsány simon gábor mesterházy

Ha nem Orbán megismételt kétharmadát idézné elő, remekül szórakoznék ezen a kampányon. Előkerülhet itt gyakorlatilag bármi, a szinte csak csalásra és közpénznyúlásra alkalmas jelölőrendszertől Putyinéknak eladott energiafüggetlenségen keresztül az utolsó vasig elvert manyup vagyonig, a szocialistákat nem a megszólalásnál, a levegővételnél pofán vágják egy Simonnal vagy Cuslággal. Elnökhelyettese a letartóztatása után éppen Cuslágnak kezdi érezni magát,

simon3.jpg

erre mit mond a baloldal Vágási Ferije, Mesterházy? Ezt:

vágási feri.jpg

Ez a lepattintós attitűd, a közömsemmi vezetett el odáig, hogy a "kormányváltók" -ról még véletlenül sem az Orbánűzők jutnak az ember eszébe, hanem egy rakás Trabant, amik a legkisebb szikrától is villámgyorsan és szinte maradék nélkül égnek porig.

A múltat eltörölni nem sikerült, a szocik káderpolitikája csődöt mondott a kampány elején. 

Röhej, de Mesterházyt Gyurcsány is rondán leiskolázza. Ferenc ha valamit azt megtanulta, hogy se elhallgatással, se lepattintással, se elbujdosással nem megy ilyen esetekben semmire, mindentől célszerűbb mondani valamit. Feri pedig beszél, mint akinek kötelező, nyilván relativizálva Viktorhoz képest, de azért csak le pitizsebesezi Simont nyilvánosan. Ez meg ha arra nem is jó, hogy meg nem történtté tegye a dolgot, arra mindenképpen alkalmas, hogy Mesterházyt hátrányba hozza házon belül. Attisnak ha azt mondanák, ma véget ér a kampány egy tisztes vereséggel, te maradtál - legalábbis papíron - az ellenzék vezére, már lelkesen bólogatva azzal is kiegyezne.

De ezt ilyen olcsón megúszni sajnos nem lehet.

 

Ami a legszomorúbb az egészben, hogy nem lett volna ez szükségszerűen így, ha Mesterházy nem a saját egyéni ambíciójának és a párton belüli hűbéres rendszerének rabja. Az arcok cseréjét, a jelöltállítás átgondolását sürgette nagyjából mindenki, akit minimálisan érdekelt ez az összefogás vagy ma éppen minek híjják. Aki elhitte, hogy elég lesz Szanyi kapitányt Brüsszelbe teleportálni és azzal minden le van tudva, az elég nagyot tévedett. A mindenáron összefogás a népszerűséget nem hozta meg, sőt, a porfacsere elmaradását éppen beárazzák, így meg a Csodálatos Kampánytanácsadónak is csak annyi dolga marad, hogy feltartott középső ujját ajánlgassa minden arra tévedőnek

 

394 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr505853138

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2014.03.11. 12:26:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@jaegtoer: na igen! :)

ha másban nem is ebben közösültünk :DDDD
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: mondanám, hogy csúsztatsz, de az eufemizmus lenne... az igazság az, hogy hazudsz...
@Sir Bates dö Hól:

nem az indulat, hanem a jéghideg racionalitás aggodalmának tüze.
amíg ez a probléma nem lesz helyére téve egy jó szociális hálóval, addig ez mindig társadalmi és politikai vízválasztó lesz képviselőválasztásokkor is.

most is a többkulcsos adóval operálnak, de már rájöttek, hogy bakot lőttek vele mert az én zsebemből kivesznek százezret, és mondjuk elosztják négynek. a nyomor ugyanúgy megmarad, mert cca 400 mrd-dal itt nem változik semmi.
de azt ecccse monja, hogy " mától kezdve nem lopok, nem csalok, nem hazudok."

najó, Horváth Andrással meglátom...
@jaegtoer: Én minden esetre nem fogom cifrázni hogy egyet ide egyet oda.
Nem fogok szarakodni hanem leszavazok a kurmányváltókra egyéniben is és listán is. Aztán lesz ami lesz nem érdekel tovább. Én nyugodtan alszom.
Ha a fideSS lesz a győztes akkor az lesz, szarok rá, majd elviszi őket a debla vagy az államcsőd.
@jaegtoer: XDDDDDDD

szép fabula, de nincs gond - egyrészt mert én nem állítok vissza semmit, másrészt mert nem a kétmillások mennek el legtöbben, hanem azok, akik nem hajlandóak havi 300€-ból vegetálni - akik ráadásul többen vannak mint a kétmillások és potenciálisan ők szülték volna tele az országot 2050-re - de a konklúzió helyes: 4 millió nyugger, cigány, meg fideszes közalkalmazott országa leszünk. öröm lesz nézni, ahogy döglesztik majd egymás teheneit
@guma:

nem. egyáltalán nem. csak már nem maradt az ujjamban karakter. így legalább ezzel kerek lett.
@guma:

Egy frászt vagyok komisz:)))
A jéghideg racionalitás szólt belőlem.
@jaegtoer: én sem!

de ezt ne hangoztassuk, mert hülyének néznek bennünket...
@jaegtoer: a jéghideg racionalitás aggodalmának tüze mellől is lehetne komplexen nézni a problémát/kérdést...

abban igazad van abszolút (szerintem), hogy az adórendszer többkulcsossá tétele nem oldja meg ezt a kérdést, csak elmélyíti a szakadékot, ha (és szvsz ez a "ha" a legfontosabb) a múlt szerint használják fel a forrást (alanyi jogon és esetleges rászolutság alapján való osztogatás) és nem komplex társadalmi kérdésként kezelik...
@vitéž munkášőr:

annyit tennék hozzá, hogy de. a kétmillások is elmennek, mert jól akarják magukat érezni a szabadidejükben és nem akarnak kretének között rettegni. és majd jönnek a helyükre külföldi "elmaradott" országokból feleannyiért mert nekik ez is előrelépés lesz -átmenetileg. aztán kiismerik a helyzetet és odébbállnak. aztán jönnek a helyükre megint mások, akiknek ez is előrelépés lesz... egészen addig, amíg...
@Orica Középföldi: ilyen szép langyos estén?

(bocs nem tudom magam komolyan venni.
mindig fülig szalad a szám amikor "jéghideg" vagy itt, ott.
viszont egy szavad sem lehet, mert Jég az mindig partner racionalitásodra...)
@Sir Bates dö Hól: Jaja állandóan meg a valóság is. :)
@jaegtoer: "és érdekes, mindig a kibaszott kétmilliósakkal jöttök"
igen,mert én annyit keresek.igaz csak bruttóban és csak 1.870.000.-.
de az iskolában például ugyanannyi az én lányomnak az étkezés mint a csóróknak.a zongoratanár is ugyanannyit kér...
de nem akarlak idegesíteni.csak két gyerekem van.
@Oxica: szemét alkalmazottak!
alig tesznek valamit a közösbe!
bezzeg a gázszerelő!
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Szánalmas vagy, ember. Megszüntetheted a kisebbségi önkormányzatok lehetőségeit, de csak egyszerre. A többi meg nem "jár". A többi, amit linkeltél, mind helyi döntés, nem jogszabályi alapon.

" A hazai cigányságnak fel kell nőnie arra a szintre, hogy megértse, azért semmi nem jár, mert valaki cigány."

Ugye, innen indultunk ki. Mi "jár" nekik azért,mert cigányok, ami másnak nem.

A "jár" azt jelenti, hogy jogszabály kötelez valakit arra, hogy adjon nekik - önkormányzatot, akárkit - csak azért, mert cigányok. A többi ködszurkálás. Szóval mi "jár" nekik CSAK mert cigányok?
@jaegtoer: ismerek kétmillásokat. azok nem rettegnek, a csúti kezét szorongatják, a hátát lapogatják. a rettegők meg hadd menjenek, jól teszik, hamarosan úgyis kifosztanák őket a vadak
@DarthVader: a hmvhelyi dolgot meg beszélje meg a lézerjancsival vagy helyi jobbik abteilunggal
@guma:

Háááát, konziban kevés racionálist láttam:))
Igaz, hogy igazi konzi is kevés van.
@DarthVader: a cigányoknak ma moon alanyi jogon (nevezzük szokásjognak) a megvetés és az előítélet jár... viszont majd' minden politikai csoportosulásnak szükségük van rájuk... nem a szavazataikra, az nem érdekes... mint hivatkozási alap...
@Sir Bates dö Hól:

najó.
"helyezzük a bizalmunkat Allahba a megkövezett Sátán előtt"(by M.W.), asztán majcsak lesz valahogy.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: jók ezek a linkek... legalább látom, hogy milyen ostobák, felkészületlenek és buták a jobbik országgyűlési képviselői... az ember itt konzekvensen betörésről beszél... sub kavics, nem vagy egyedül, sok sub kavics van...
@jaegtoer: csak tisztázzuk... nem látom a jelenlegi ellenzéknél a probléma komplex kezelésének képességét... így te qrvaanyázni fogsz rendesen, s azt sem mondhatom, hogy nincs rá okod...
@DarthVader: "nem jogszabályi alapon."

Pontosan azért kell egy olyan vezetés, amelyik érvényt szerez a jogszabályoknak, hogy mindenkinek ugyanolyan jogai és kötelezettségei legyenek. Amúgy meg, nyisd ki a szemed.

youtu.be/u7VQqessHYA
@Sir Bates dö Hól: Gyere haza helikopter és ments meg minket. :)
@Sir Bates dö Hól:

najó.
"helyezzük a bizalmunkat Allahba a megkövezett Sátán előtt"(by M.W.), asztán majcsak lesz valahogy.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: és ez a vezetés a faszpumpen jugend lenne. értem. szebb jövőkép valóban

félre ne érts, nem tudom megmondani, hogy ki lenne megfelelő. sajnos nincs választék, szar helyett a fos se kell nekem
@vitéž munkášőr:

"mi az az osztalék?"
:D
bocs.:D
jaegermélet szerint az osztalék ugyanaz, mint a százalék, csak forintban vagy devizában, olykor pofonban mérik. attól függ, a társadalmi hierarchia mely fokán kerül szóba, bankba, offshore-ba, vagy kézbe.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: tanuljatok meg olvasni, érteni és gondolkodni... az is elég, nem kellek én oda...
@hun-bug: Véletlenül nem inkább a fogyasztói kosarat kellene összehasonlítgatni? Csak úgy kérdezem, nem értek hozzá, csak néha fogyasztanom kell ezt-azt.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

a jogszabályoknak nem a vezetésnek kell érvényt szereznie, bazeg. Hanem annak, akit a törvény a jogszabályt alkalmazni kötelez. Legyen az akár a bölcsödei dadus vagy a kéményseprő.

Magyarországon viszont az a jogszabály, amelyet nem ellenőriznek, de facto nem létezik. Amelyiket meg igen, az nagyrészt betarthatatlan :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Amúgy még nem válaszoltál arra, hogy ha valakinek minden jövedelme szociális kártyára érkezik, amiről csak "a szociális bolthálózatban alapvető magyar termékek vásárolhat", akkor miből fog utazni teszem azt a munkaügyi központba? Vagy orvoshoz? Miből vesz ruhát? Stb, stb?

Szóval?
@Sir Bates dö Hól:

túl fogom élni. ha bokrost túléltem, ezt is túl fogom. röhögve. az lesz [!!!sajnos!!!] az elégtételem, hogy a szomszéd tehene már tegnapelőtt megdöglik. ugyanis -mondtam/írtam már, hogy ha a legrászorultabbakhoz többletpénz áramlik, meglódul az infláció, és 10%-os többletpénz esetén az a kenyér, ami előtte 300 Ft. volt, utána 330 Ft lesz. az a tej, ami 300 volt, szintén 330 Ft. lesz. ugyanígy minden mással. és érdekes módon, ha kapott konkrétan 10000 Ft-t, akkor 2 hónap múlva azt veszi észre, hogy hónap végén ugyanúgy hiányzik tízezer Ft a fizetésnapig mint mielőtt 10000-rel többet kapott volna. ez elég paradoxonnak tűnik, de valamiért így van.
alapvetően ezért ellenzem, mert tudom, hogy nem segít rajtuk. ez nem jelenti azt, hogy azt gondolom, nem is kell adni nekik, azt gondolom, hogy tisztességes fizetést, bért jövedelmet kellene fizetni a végzett munkáért, pontosan annyit, amennyit az a munka ér, illetve egy kicsivel többet, hogy a munkavállaló loyalitása, és elkötelezettsége a munkaadó iránt biztosítva legyen, mert a "boldog munkavállaló" hűséges, önzetlen, és ha baj van, elsőnek áll a munkaadója mellé, sőt elé a vészben, mert nem akarja a boldogságát elveszíteni. ez elég eccerű filozófasznak tűnik, pedig nem az. nagyon is összetett, ellenben annyira átlátható és kézenfekvő, hogy a hazai munkaadók ezt a kontraszelekció okán képtelenek felfogni. pedig ennek hiánya miatt két világháború 'tört ki' (tömegtámogatottság) azzal a tanulsággal, ami ma Németországban "kézzel és euroval" fogható.
Jenőke valahol elakadt, mint nálam többkulcsos tű:)

jó éjszakát.
@jaegtoer:

"hogy a hazai munkaadók ezt a kontraszelekció okán képtelenek felfogni. pedig ennek hiánya miatt két "

ezt javítanám úgy, hogy a hazai munkaadók jelentős többsége...
@vitéž munkášőr: Miért szerinted mindegyik összefosás szavazó egybites exmunkásőr? :)
@Sir Bates dö Hól: Okidoki. Szólok majd annak az egymilla szavazónak, hogy legyen oly drága. :)
@Orica Középföldi:
Kicsit későn értem haza. Ha már alszol, irigykedem, ha nem, jó éjszakát, szép álmokat!

Csukás István: A sínen ül egy fehér nyúl

Mozin innen, téren túl,
hol a 6-os befordul,
ahol az a nagy közért,
s fagyit adnak forintért
(mindig málnát, de rémes!
De ez itt most mellékes).
S szemben áll egy új trafik,
rágógumit kapni itt,
szóval ott a sarkon, hol
rikkancs rikkant, rikácsol,
mozin innen, téren túl,
sínen ült egy fehér nyúl.

Szeme piros. Füle hét
centiméter is elért,
bár mi fület, nyulat is,
láttunk már nagyobbat is.
Hogy hol? Falun, múlt nyáron,
a vízhordó szamáron.
És még? Ejnye, ne tarts föl,
itt van, nézd meg, egy tükör!

A mi nyulunk, értsünk szót,
közepes nagyságú volt.
Bár csak úgy körülbelül,
Mivel nem áll, hanem ül.

Üres az út délelőtt,
így nem vették észre őt,
se mozis, se fagyis
(málnát kutyul a hamis)
se közértes eladó,
se rikkancs, a rikkantó,
se rohanó emberek,
se a szájtátó gyerek,
( nem is csoda, háttal állt,
lekötötte a plakát),
se az álmos trafikos,
mikor jött egy villamos.

Csikorogva, csattogva,
jött a 6-os kattogva,
üvegablak, pléhtető,
elől ült a vezető,

hátul ült Cső Bendegúz,
a nagybajszú kalauz,
ölében a táskája,
fejében a sapkája,

nadrággombot, sárgarézt,
számolta az aprópénzt,
az ablaknál utasok
élvezték a huzatot.

"Nocsak vonal, átszálló,
feltételes megálló!"
Nem kaptak több huzatot,
felálltak az utasok.
Majd előre mentek mind
hogy mi baj s mért állnak itt?

A vezető mutogat:
nézzétek csak a nyulat,
ott ül, lenn a sínen,
hogy zavarjuk el innen?

"No - mordul Cső Bendegúz,
a nagybajszú kalauz. -
A nyílt pályán megállat
e torzonborz vadállat!
Biztos cirkuszból szökik,
és azóta körözik!
Tán harap is!
Jobb lenne
ha magától elmenne!"

Felijedt a trafikos,
mért állt meg a villamos?
Odanéz a közértes,
a fagyis is (bár mérges,
sehogyse fogy a málna,
pedig nagyon kínálja)
s mert baj lehet, komoly is
ajtóban áll a mozis,
néz a rikkancs, szó, mi szó,
ez itt egy szenzáció,
nézik bárgyún szó nélkül:
a sínen egy nyuszi ül!

Végre jött egy kisfiú,
iheg-liheg, nagyon fú,
két kezével integet,
"Enyém a nyúl emberek!
Már mióta kergetem,
lukat fúrt a ketrecen,
és a lukon megszökött,
hét és nyolc óra között!
Legyen tanúm a világ,
nem csinál több galibát!"
S nem tétovázott sokat,
fülöncsípte a nyulat.

Mindenki megkönnyebbült,
minden szembe mosoly ült,
szabad lett immár az út,
a villamos elindult.
@jaegtoer: ez akát lehet gazdaság-élénkítő hatású is... de az integráci9 esetében a hangsúly nem itt van, szerintem... jó éjt
@dr. jenőke (jenőke):

Éppen visszanéztem, hátha, és lőn:))
Köszi, jó éjt!
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: nem tudom, bár most ha jobban belegondolok akiről biztosan tudom, hogy azokra szavaz, arra ráillik amit festettél

de nem zavar, hogy kérdésre kérdéssel válaszolsz? azt mondták a piaci kofák, hogy az zsidó szokás

nincs nálam a bölcsek köve, de amelyik nem faszpumpás, annak van más stiklije, pl. sajtimádó zászlóröptető, de jut eszembe, ez se rossz:

mandiner.hu/cikk/20140311_farkas_attila_marton_az_evola_virus_a_beteg_nemzettestben
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: a jobbikról volt szó most, nem a szavazóiról... ezért kellene megtanulni értően olvasnod, sub kavics...
@jaegtoer:
Valóban elakadtam.

És most akkor osztalék:
Ha valaki valamilyen gazdasági társaságban tulajdoni részesedéssel rendelkezik, akkor jogosult arra, hogy a társaság adott időszakban elért eredményéből meghatározott arányban részesedjen. Ezt hívjuk osztaléknak.
@dr. jenőke (jenőke): És ebből a rémesen csikorgó versikéből mi a tanulság?
@Nemzeti Halpedikűrös:
De, mindenféléket össze lehet hasonlítani, én csak rodeo által idecitált 1978-as 22000 milliárdos GDP adaton akadtam ki, amely szerintem nyilvánvaló képtelenség és amelyről még mindig várok valami linket, vagy infót (persze feleslegesen).

Én szívesen fikázom a Fidesz kormányzatot, Orbánt egy közgazdasági analfabétának tartom, de kritizáljunk már ésszel, adatokkal alátámasztva könyörgöm, különben a CÖF-zombik szintjére süllyedünk.
@hun-bug:

hu.tradingeconomics.com/hungary/gdp

van itt valami, csak mobilról nem tudom kivesézni - '78-at be lehet lőni rajta, az viszont biztos
@vitéž munkášőr: Ezt mutattam rodeonak délután, de le lettem hülyézve. (Ez alapján kb. 11-12 milliárd dollár volt a 78-as GDP)
@hun-bug: rodeo papával kissé elszaladt mostanában a szociáldarwinista ló

saját database-t küldött legalább?

:-)))
@vitéž munkášőr: azt hittem a beállítást menti el (1968-2013 egy grafikonon), de nem:-)))
@hun-bug: nem ezért lettél... eltértél a doktrínától (mindig neki van igaza), s annak ez a jutalma:-)
@Sir Bates dö Hól: viszont 1990-2014-es beállításnál gyönyörűen látszanak a folyamatok.
Magyarország jobban teljesít!
mikor is?
@Nemzeti Halpedikűrös:
A rémesen csikorgás.

Egyébkén ki mit hall ki egy versből, annyit érdemel.
ki mit hall ki egy versből?
(ennyit érdemel? marad a maradék...)

Kiscsillag - Elég a maradék

Nagy nehezen lett hihető minden
Isten, a halál,
hogy nem kalóz a pék.
Hogy a nap idáig dagad,
és pucolni kell innen,
de mi már maradunk,
marad a maradék.

Leguggoltak hozzánk
mind, a legnagyobbak,
s nők néztek fel ránk,
úgy néztek, hogy nagyon.
Maradj békén! -- mondták,
és úgy treniroztak minket
hogyha simogattak, akár háton, akár hason.

Békén megmaradtunk,
s bár néma jeges szívvel
ültünk fel, hogy torkunkra
nehezült a penge.
De biztos borotválnak,
utoljára ezt kell
gondolni, mert a vér a szelídek cementje.
Rugdalózhatnál, dobálhatnád magad,
ordibálhatnál, hogy: Nem késő!
De késő...
A szánkra rózsa buborékol, s e hab
lesz a kilépő
léleknek a lépcső.

Elég a maradék...

Ordibálhatnál, dobálhatnád magad,
rugdalózhatnál, hogy: Nem késő!
De késő...
A szánkra rózsa buborékol, s e hab
lesz a kilépő
léleknek a lépcső.

Elég a maradék...

www.youtube.com/watch?v=jci9ntJ9C64
@hun-bug:

@Sir Bates dö Hól:

az inflációs hatással, vagy anélkül számolva?
@hun-bug:
a te számod az a 11 - 12 milliárd dollár, anno az MNB 175-ös váltással számolt USD vonalon és 78 -as váltóval DM vonalon amit a magyar gazdaság felméréséhez használtak és a tényleges devíza ezport esetén ezzel számoltak
vegyük a 12 milliárdot az akkor az pontosan 2100 milliárd HUF-ra jön ki, ami nonsense
csak a MOGÜRT export adatait használva ez a külker egység önmagában

RÁBA/IKARUS alapon (a kisebbeket nem számolom), 182 milliárd HUF jön ki évente nagyvonalakban 1978-1986 közötti átlagokat véve...és akkor az összes többi SZERINTED VAGY A SZÁMAID ALAPJÁN 1918 MILLIÁRD huf-OT HOZOTT LÉTRE?

2100000000000/10000000= 210000 HUF az egy főre eső HUF GDP/év...ami 1200 dollár / év fejenkénti azaz 100 dollár havi jövedelem

nem lenne jó átdolgozni a számaidat vagy gondolkodni egy kicsit közgazdász szemmel ???

te annyit mondasz, -és a többiek is- hogy az én számaim rosszak és hoztok egy képzelt 12 milliárd USD GDP-t ami nevetséges

brühüyyy

ti is nevetségesek maradtatok

egyébként nem vagytok vitaképesek és adatok híján érveitek sincsenek csak hörögtök mert csak...
@jaegtoer:
ők mind okosabbak tudod mint a Honthy Hanna aki mindent jobban tudott az volt a rend Budeapesten a mai 1920-as és 1930-as évekre a Prímadonna mindíg jobban tudja ez ma sírbatesz meg hunbug meg orbánviktor

ők horgyák ki a bilit

brühüyyy

infláció ???????? összekeverik a fellációval és máris bazsaly
@punkfrog: aztatatat tuggyug mert ha nem akkor az első törvény lép életbe

minden natyon szep minden natyon jó mondá vala naki?

na ugyanez érvényes azokra akik sírbatesznek meg hunbugolnak és szóval fanyalognak és finnyásak mert ha nem kaptak osztrigát reggelire akkor már nem is volt jó napjuk, pedig mennyit lopnak adót, közpénzt meg ami kéznél van

brühüyyy
Simon azt mondja, ő csak vagyonkezelő volt, nem az övé a 240 milla. Emeszpé meg azt mondja nem az övék pénz hanem Simoné. teljesen össze lettem megint zavarva. Ki érti ezt? ;)

index.hu/belfold/2014/03/12/simon_csak_vagyonkezelo_voltam/
@punkfrog:
nepszava.hu/cikk/1013500-felcsuton-tenyleg-elgurult-a-gyogyszer

és persze jobban teljesít ha belegedtek akkor is

az OPNI nagyon hiányzik a kurva annyát a scientologusoknak...is

brühüyyy
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
hogy a picsába lett volna annyi hajléktalan? ha nem zárják be...egyébként -a kurvaannyátnekik- a scientologusok azzal az érvvel dolgoztak a seggfejek, hogy márpőedig szabadság van és senkinek sincs joga bolondokat bolondokká nyílvánítani és elzárni a társadalombó biztonsági okokból...manapság ámokfutókkal van tele északamerika pizsamában mezítláb a mínusz 25 fokban két vadászkéssel és egy vadászollóval rohangál és amikor a villamoson flangál és fenyeget és a közrendőr lelövi akkor tárgyalás lesz és sok pénzt elbasznak a tárgyalásokra csak Kanadában 12 milliárd dollárba kerül évente az ilyen és hasonló tárgyalások meg a Justin Bieber és mások az adófizetők pénzéből pedig mennyivel olcsóbb menyitni az OPNI-kat és a Micheal Jackson-t, Justin Bieber-t és a többi közveszélyes őrültet bebaszni oda és egymásnak zenéljenek meg egymást le is szophattyák nem olyan feltűnő

brühüyyy

egyébként a magyar gazdság jobban jobban teljesít? hallottad? és mekkora siker...b+ ekkora még délcsádban sincs pedig azok küzdenek érte meg Jamaica a téli olympián ahol hó csak a mélyhűtőben van de csak akkor ha jól műxik

na ilyen felcsúton a puskár pancho aréna be vannak gárgyúlva és mennyi pénzt elbasztak erre is

brühüyyy
@rodeo36:
"belegtek" helyett belegebedtek-et akartam de a Belfegor rácsapott az enterre

brühüyyy
@rodeo36: Na és hogy tetszettek a tegnapi BL meccsek? :)
@vitéž munkášőr:

"ööö, izé, sokgyerekesek az ismerőseid? mert ha igen, akkor az ÁFA-n kívül tényleg nem sok mindent tesznek a közösbe "

erre már válaszoltam, de a munkabérként kapott 2 milliós jövedelmet nem kellene összekeverni a minimálbérrel adózott 2 millásokkal, valamint az egyéb adóoptimalizált jövedelmekkel.
A bérből fizetésből élőket "leamortizálja, s akiket meg kellene fogni, derűsen hátradőlnek, és érdeklődéssel figyelik az igyekezetet, s egymásközött röhincsélve mondják, nézzétek már a luzereket.

amúgy ez a legeccerűbb szemlélet: elvenni attól akinek több van, adni belőle valamennyit annak akinek kevesebb van, aztán kifosztani mind a kettőt áremeléssel, adóelkerüléssel, offshore-ral és minden elképzelhető eszközzel.
a mostani kampány többkulcsosa nem egyéb, mint az emberi irigységre épített kampánytaktika.

nem emlékszel az előző Medgyessy-féle pedagógus béremelésre? félév múlva megint csórók voltak, a számlagyárak meg szárnyaltak ezerrel, ahogy most is. van ebben a rendszerben zsé, de érdekes, hogy azokat sújtanák legelsősorban akik megdolgoznak a pénzükért, vagy adózott tiszta kamatjövedelmük van, azért, hogy a lopást és csalást zavartalanul, zökkenőmentesen minél nagyobb méretekben lehessen folytatni.

a többkulcsos adónak valójában az az üzenete: -éppen úgy akarunk lopni-csalni-hazudni, mint eddig.

nem is maradt más, mint sok szerencsét kívánnom hozzá, meg elég tehenet. megdöglésileg.
@jaegtoer: elbeszélünk egymás mellett? éves vagy havi jövedelemről beszélsz? mert nem mindegy - én havi 2 milláról beszélek
@rodeo36: elfogadva, hogy ez így van, akkor mi a fasz értelme van grafikont készíteni például itt:

hu.tradingeconomics.com/hungary/gdp
@jaegtoer: 4 év alatt elkészült az új tőkefelhalmozás. Meg vannak az új földesurak, tőkések. Nem oszt nem szoroz a kulcsok száma, bár Singapurban 5 kulcs van.
Ha a fogyasztás nem indul el de nagyon és gyorsan, akkor ennek az országnak nyekk!
Az nem rossz gondolat, h a fogyasztást kell adóztatni, de a fizess a munkát is és a fogyasztást is szénné adóztatja. Ez tuti nem járható, akkor inkább a több kulcs.
@vitéž munkášőr:
ezt már a grafikon készítőitől is megkérdeztétek?

2006 utáni adatok
2008 -ban volt csócson a kurva maszop beszopta...155,443 milliárd USD ami az akkori váltással

ami 27202 milliárd HUF az USD/HUF-ot emlékezetből 175-re vettem (azonosra mint az 1978-as adatot)
és abból mi látszik? na mi?

mesélj

brühüyyy

és ebből a zsenialitásból amit két amateur készített, a kutya sem ismeri őket a szakmában
honna lenne nekik 1978-as adatuk?

tedd ide
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
BL meccsek:

a BM-nek a kurva annyát és az összes szemét játékvezetőnek is, a Robben-t valakinek le kellene lőnie a sötét sarkon

az Atletico és a milan ragyogó volt

ma folytatják és holnap is naccerű lesz meg Indian Wells-ből ATP

brühüyyy
csupa örömök meg amunkásőrök és sírbateszek és a hunbugék azok meg dolgoznak a magyar múlton ha bele döglenek is feketére kell festeni mert csak, a kurva annyát annak a rohadt múltnak...mert olyan jó lenni, hogy a maiaik szarszemetek melletük

és mindenki dolgozott kevesebbet loptak
@rodeo36: jó, jó, kezdesz meggyőzni, de te ezek szerint mellényzsebből dobhatnál valami vitán felül álló linket nekünk proli kutyáknak - konc helyett cincálni
Olvasgatom itten a blogokat, véleményeket, miegymásokat, már csak megszokásból is, ésbizony semmi egyéb nem jön ki belőlük, mint a nemjóezígy. A háló népe nem elégedett. Semmivelse (nem meglepetés). Mivel pedig a FIDESZ gépezet január óta gyakorlatilag leállt, és csak simonozásra meg a cuslágozásra szorítkozik, az ekézés kényszere miatt a mértékadók az ellenzéket kénytelenek célba venni. Ahogy látom, mindenki kívülálló, senkisem itt lakik, a magyar helyzet a véleményformálókat nem érinti, mert ha érintené (teszem fel magamban logikusan), kézzel-lábbal küzdenének a javulásáért. A mellékelt ábra szerint viszont az ellenkezőéért küzdenek. Közelg a második kétharmad. Ami esetleg nem lenne, ha.

Persze. Hallottam én is, hogy reménytelen, és ez esetben szabad a vásár, mindenki azt rugdos, akit akar, nagy kárt már nem tesz vele. Szerintem természetesen ez nem igaz. Viszont a vélemény szabad. Demokrácia van. Még.
@Myrath:

a fogyasztásból évente 18000 milliárdot kivesznek stadionokra meg hamis állami beruházásokra azaz a fidesz pártkassza hízlalására

gazdaság nincs, gazdaságirányítás sincs van lopás és hazugság meg rezsidémon és a jobban teljesít ha belegebed akkor is

brühüyyy

ennek a szarnak lőttek jobb lenne ha az orbán becsomagolná és hazvinné a spájzban felcsúton akkor nem kellene annyit dumálni róla
meg vitatkozni a kispestiekkel kié is a Puskás Pancho mert ugye felcsúton anno már ismerték a gyertyát és petroljomlámpát is meg lavórban mostak de nem lábat az maradt máig büdösch

brühüyyy
@vitéž munkášőr:
maraggyunk ennél a link linknél amit sírbatettek és hunbugoltak neked is

engem nem is érdekelnek de titeket kellene mert a ti húsotok és életetek

írjál annak a portugál sousa-nak hogy külgyön magyar 1978-as adatot amikor még nem is élt

brühüyyy

nem linkelek semmit

állítottam valamit és senki sem tudta cáfolni csak sok sirám meg hisztéria és fanyalgás és finnyás kétújjal fogva a faszt ha már beszopja

egyébként a GDP önmagában nem jellemző másra mint a GDP-re önmagára ahhoz hogy egy országot elemezzünk (ahogy azt én is teszem, kérdezd meg Krugmann-t)sokkal komplexebb elemzésre van szükség de ahhoz hogy némely sírbatett hunbugok felébredjenek ez is elég havazás előtt

brühüyyy
@rodeo36: Ha már sport, tudtad, hogy lesz ilyenünk is? :)

Nemzeti fittségi tesztnek vetik alá az iskolásokat. Készül a nyilvántartás: az állam minden gyerekről tudja majd, mennyire gyors és erős

hvg.hu/itthon/20140312_Nemzeti_fittseg_orszagos_adatbazist_hozna
@vakapad:

Kedves Vakszülő!

ahogy mondod. egyetértek. nekem csak reményhalam van, nem adom könnyen.
@vakapad:
:-(
Szomorúan értek veled egyet ...

És nem győzöm eleget "reklámozni" ezt a beszélgetést:
www.galamuscsoport.hu/tartalom/cikk/365215_ez_a_kurzus_nem_fenntarthato

"Néhány hónapja egy határvidéki városban voltam. […] „Képzelje el, meséli nekem egy hölgy, két-három hete egy baráti társaságban voltunk hétvégén. Én ott zúgolódtam, hogy amióta itt ez a polgármester van – jobboldali a polgármester –, azóta a városban semmi sem történik, mintha megállt volna az élet. Majd hétfőn behív a vezető óvónő – mert a hölgy óvónő volt –, hogy azt üzeni a polgármester, most történt meg először és utoljára, hogy őt kritizáltam.” Ez dráma, hogy egy ilyen országban milyen messzire elér az önkény fenyegetése. Vagy: azt mondja nekem, ugyancsak vidéken, nagy titokban egy közmunkás, hogy „nem merek magával szóba állni, mert ha meglátnak a polgármester emberei, meg fogja nekem üzenni, hogy többet nem kell mennem dolgozni” – és azzal megy tovább. De nem tudom megmondani, mi van az emberek fejében. A levegőben sokkal több olyan elem van, ami 2006-ra hasonlít, mint ami 2010-re."
www.ksh.hu/docs/hun/xftp/gyor/far/far21402.pdf

Gyakorlatilag elmúlt az infláció. Hogyhogy nem folyik a csapból is? Máskor a Fidesz már ezerrel lobogtatja a zászlót.
Ez involválja a további alapkamatcsökkentést, tehát most már végképp kevesebb zsozsót veszel ki a bankból, mint amennyit betettél, ergo ki fogod venni, még jobban leül a hitelezés, a kivett pénzeden költeni nem fogsz, viszont a forint árfolyama ütni fogja a 340-et. (Ja, lehet költeni, Euro-t kell venni, még igy, 315-ön is meg fogja érni. ) Az ingatlanpiac viszont lehet hogy élénkülni fog. Ez az egy haszna lehet.
@rodeo36: "állítottam valamit és senki sem tudta cáfolni csak sok sirám meg hisztéria és fanyalgás és finnyás kétújjal fogva a faszt ha már beszopja"

:-) saját magad amortizálod :-)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
és lesz olyan kérdés is, hogy: buzi e vagy?

meg milyen bringád van (mert az meg nemzetvédelmi eszköz)

a kurva annyukat

brühüyyy

hitler kutya fasza ezekhez képest meg a kimilszung
@Sir Bates dö Hól:
az milyen?

érvek semmi csak a nyavjgás

brühüyyy

ennyire nyavajások vagytok?

vagy még van tartalék?
@vitéž munkášőr:

én is havi jövedelemről beszélek

a bért terhelő közteher komponensei:

16% szja
4% természetbeni egészségbiztosítási járulék
3% pénzbeli egészségbiztosítási járulék
1,5 munkaerő-piaci járulék
a 10 % munkavállalói nyugdíjjárulékot nem számítom bele, mert az valahol egyszer majd visszacsorog a munkavállalóhoz, ha meg-, és eléri.

Tehát ezek együttesen 24,5 % közterhet tesznek ki a munkavállaló részéről

tehát
100000Ft. jövedelem után fizetendő 24500 Ft.
2000000Ft. jövedelem után fizetendő 490000 Ft.

tehát aki 20-szor annyit keres, az 20-szor több közterhet fizet. miért igazságtalan ez?
Mert csak?

Ha azt is figyelembe veszem, hogy a munkavállalók bérével arányosan kell fizetni néhány közterhet a munkaadóknak is, akkor még egy külön elképedés dobozt is kell nyitnom, a fizessenek többet a "gazdagok.

azok a gazdagok, akik eurora átszámolva 6666 eurot kersnek, ha 1 milliót veszek alapul, akkor nem a világ tetejét jelentő 3333 € jön ki.

és ez már ugye az a szint, hogy rohaggyanak meg a gazdagok.

a "vitát" -részemről- lezártnak tekintem.
@jaegtoer:
Nem ezzel van a baj, hanem a rendszer létrehozásával.
Volt egy bérezési rendszer, működött, ahogy működött, de mindenki be volt árazva,
Ha mindenki kapta volna nettóban továbbra is azt, amit, rendben, legyen egykulacsos.
De nem.
Változott a nettó és ezért jártak nagyon sokan rosszul, és nem azért, mert hirtelen kiderült, hogy egyesek munkája annyit sem ér, mint eddig, míg másoké jelentősen felértékelődött.

Nem hagytak kifutási időt a szelekcióra, amit ez a bérezési rendszer elvégzett volna békésen, társadalmi belenyugvással.
@dr. jenőke (jenőke):

egyetértek. nem is hiba, hanem bűn ahogy belepiszkáltak.... és a nyilvánvaló tények ellenére nem korrigálták, illetve mégis ráhagyták a válság miatt egyébként is megszorult munkaadókra, ezért aztán abban megint nem volt köszönet.
@jaegtoer:

Elkésve ugyan, de mindegy:

Van ez a sörös példa (olvastam már párszor mindenfelé). Arra lett kitalálva, hogy bemutassa, ha egy ország a nagykeresetűeket magas adózással kivándorlásra kényszeríti, akkor abban az országban előbb-utóbb senkinek sem telik majd sörre.

Azt előre kell bocsátanom, hogy én a legigazságosabbnak az egykulcsos személyi jövedelemadót tartom. A kérdés mindig az, hogy azt az adott ország megengedheti-e magának. A válasz szomorú: a./ Magyarország és b./ jelenleg nem. Személyesen nekem igencsak jól jött az egykulcsos – amíg volt állásom. Namostan, ahogyan az egykulcsos bevezetése, úgy az állásom megszűnése is a mostani regnálóknak köszönhető (ezek a történések persze egymástól függetlenek), ebből következően nem nehéz rájönni, hogy az egyén anyagi helyzete nem csak az SZJA mértékétől függ. Egy ország vezetésének elég sok módszer áll rendelkezésére, hogy a gazdaságának működését és a pénzek elosztását befolyásolja, azaz a sörös példa igazából csak akkor mond valamit, ha minden más paramétert befagyasztunk. Ezen paraméterek igencsak sokan vannak, fenti okból a példa sokkal inkább játékos átverési kísérlet, mint komoly érv bármire is.

1./ Ha megnézzük azt, hogy az igazi, nagy tömegben történt kivándorlás nem az egykulcsos eltörlése, hanem éppenséggel a bevezetése után indult meg Magyarországról, akkor nem mondható, hogy a bevezetés nagy megtartó erővel bír.

2./ Ha egy kormány lemond egy bevételi forrásról, akkor vagy a kiadásait kell csökkentenie, vagy a bevételeit növelni. A MANYUP egyszeri 3000 milliárd bevétel növekedést és további évenkénti 400 milliárd kiadás csökkenést jelentett, azaz mondható, hogy az egykulcsos miatti éves 500 milliárdos kiesést könnyen kompenzálhatta volna. De nem így lett, és amint az az egymás utáni Matolcsy csomagokból látható, az SZJA bevétel kiesést a sok egyéb elbarmolás miatt külön pluszként kellett kompenzálni.

Fentiek alapján mondható, hogy az ország ma még nem engedheti meg magának az egykulcsost, és nem is olyan lényeges az elmenetel szempontjából. Egyénileg persze jól jönne. Már akinek.
@vakapad:

értem. az ezermilliárdos áfacsalás biznisz, az ezerötszáz-kétezermilliárdra rúgó korrupciós pénzek nem tételek, ha arról van szó, hogy lehetne mindenképpen meglopni akit - kézenfekvően, és népszerűséget keltve is- lehet, törvényesen azért, hogy a törvényen-kívüliek tovább csapolhassák a közvagyont. ebben az olvasatban magyarország tényleg nem engedheti meg magának az egykulcsos jövedelemadót.
@vakapad:

az többkulcsos adó melleti érvelést az alábbi linkben foglaltak alapján tényleg megfontolandónak tartanám, ha nem arról szólna valójában az egész, hogy a belső kör miért lophasson el úgy 400 mrd-dal többen, hogy az ne tünjön fel senkinek.

jelentős többlet bevétele volt a kormánynak így is, oszt mire költötte?

de.
Kedves Vakszülő! ne tégy ki engem nagyobb tehernek, mint ami alatt roskadozok. az egyik szavazatom a Ferencé lesz már így is, a többkulcsos adó visszahozása ellenére is.
Csak tisztába teszem a dolgokat. 'me'hűűjje azé nem vagyok!' pedig, de.
nomégiscsak hűűjjee vagyok, a link lemaratt:

penzugyiszemle.blog.hu/2014/03/12/ervek_a_gazdagok_adoztatasa_mellett

ha kevés az időd akkor egy mondatban úgy tudnám összefoglalni, ha a jövedelemújraelosztás oly formában valósul meg, hogy az nem az inflációt, hanem a belső fogyasztás növekedésén keresztül gazdasági növekedést serkenti -tartósan(!), akkor túl sok szavam nincs ellene, mert ebben a formában a magasabb keresetűek is jobban járnak hosszabb távú érdekeiket tekintve a jövedelemcsökkenésük ellenére is.
süti beállítások módosítása