Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: naphire.hu/cikk/ukrajna-kormany-konzuli-szolgaltatas-katona-felf%C3%BCggesztes Hogyan tud egy áll... (2024.04.23. 14:59) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: "A Muzsikáló Magyarország 2024 program a kávéházi cigányzenét támogatja 1 milliárd forintos keretö... (2024.04.23. 14:24) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.02.21. 06:19 Fabius

Készítsen Ön is Kubatov listát!

Címkék: fidesz jobbik adatbázis építés választás 2014

Kedves Honfitársam! 

Zaklatnak aktivisták az aláírásodért? Ajánlanod kéne az alkalmatlanok közül szép sorban mindenkit, akikre nézve kiver a víz? Esetleg téged is éppen kivágnak a francba, mert nyilvánosan tettél A Párt szerint elfogadhatatlant? Akkor éppen ideje úgy érezned, nyalassunk vissza a fagyival! Elvégre az egyik kerületi segéd-pártitkárhelyettes szerint adatbázis nélkül egy párt félkarú óriás, akkor hát miért pont neked/nekem ne legyen személyes adatbázisunk? 

De most tényleg. 

Zero kolléga a Vastagbőrön keveredett mulattató adatbázis vitába az egyik Papcsák samesszal. De legalább első kézből értesülhetett, hogy:

"Utolsó mondatára reagálva pedig csak annyit, hogy minden párt (még az is, ahova Önnek van kötődése) épít adatbázist, ugyanis ez alap! E nélkül egy párt halott! Talán ezzel én sem árultam el titkot! "

Ugye titok az, amit a félhülye aktivisták nem posztolnak ki például a faszbúkon. A szatmárfigyelő blog szúrta ki, hogy a szegényember orbánviktora párt is használja a maga Kubatov listáját, ráadásul annyi eszük van, hogy lefényképezik és közzé is teszi büszkén, mert miért ne? 

jobbik kubatov lista.jpg

 

Jó, ez még nem digitálisan feldolgozott vonalkódos miújság, mint a nagy tesóé...

ScreenShot118.jpg

...de Istenem, a Szegedi Csanád kreatívan felhasznált képviselői költségkeretéből a kurucra futotta, digitális csimbummcirkuszra még nem. Amíg a digitális analfabétizmust fel nem számolják - ami amúgy választási ígéretük - legalább párton belül, addig írogatják szorgos kezek kiskönyvekbe, és pipálgatják a részvételt kifele, ki volt rendes kartárs a héten. Az a mázlija a szerencsétlennek, hogy egy özönvíz előttről itt ragadt kámerás mobillal készült a homályos kép, ami így csak kampányposztnak és nem tűélesen látható óriásplakátnak alkalmas az ajánlóíven látható személyes adatokkal. 

Ha ők így, akkor vajon nekünk miért ne lehetne saját Kubatov listánk róluk?

Én elhatároztam kedves mindenoldaliak, hogy hozzám csak az kopogjon bármivel, aki felkészülten érkezett, hozott magával élő telefonszámot és működő mélcímet. Tessék felkészülni, hogy ezeket szépen elrendezem, az ígéreteket mellé írom, és a kampány során plusz a választások után bizony a megvalósításokat számon is kérem. Gondosan feljegyzem az aktivista mennyire volt undok vagy szimpatikus, mekkora faszságra volt képes, kiplakátolta-e személyes adataimat végtelen buzgalmában valamelyik közösségi oldalon, elég szépre sikerült-e a pipa a kiskönyvben, és rajzot-e szmájlit a nevem mellé?

Aztán mikor legközelebb jön - idén még párszor, ugye - akkor vagy kávéval vagy az ajtó mellé bekészített szívlapáttal kínálom meg. Oszt'jónapot. 

 

1166 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr365824856

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2014.02.21. 13:39:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Belekontárkodok a munkádba. Ráadásul nem is friss a cikk. Mindenesetre tanulságos lehet mindenkinek, tekintve hogy Bosznia majdnem újra ég, Ukrajna még el sem aludt, és annyian állást foglaltak ügyek mentén mostanában. Ráadásul a stílus nekem mindennél jobban tetszik.

epa.oszk.hu/00000/00012/00024/eco.html
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: még egy kis Graz elébb. megfelelő mértékben kell hozzá skizofréneknek lennie ;-)
@vitéž munkášőr: én nem akarok suttyó lenni, de egy kacsinszki sztori, lehet hogy sokat segítene maon, lengyelországnak segített.
@tristen2005:
"Egy ívásúak vagyunk, te se pucolod a banánt, én meg nem szeretem!:) "

Még szerencse, hogy nem szereted, mert akkor nem kell pucolnom :)
Én ezzel úgy vagyok, hogy ha a banán meg nem esz engem, én ugyan meg nem eszem őt :)
@taga20:
Egy szimpla agyérgörcs is megoldás lenne ennek...
@Knósszosz:
"Két hete jártam egy zuglói társasházban, ahol a lépcsőházi világítás okán, 1300 forint spórelás volt... "

Nálunk éves szinten lakásonként 314 teljes forintot jelentett a rezsicsöki. Azon gondolkodunk, hogy ezt a hatalmas összeget mibe fektessük be.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: nem gondolnám, hogy minden volt, ugyanazt képviselte Horn alatt is, mint bárhol máshol.

A rendszerváltás korának egyetlen pozitív eredményt felmutatni tudó gazdaságpolitikusa gyakorlatilag.
szerintem.

na jóccakát, megyek olvasni
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:" Mejjre a cigifüstöt szívom,"
most veszem észre, hogy egy jével írtam, röstellem magam:))
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: azé bírlak tégedet, me olyan humánus manus vagy:))
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:

Mer'hogy ez egy olyan vásár, ahol iszonyú sok könyvet árulnak, és én ott rendszeresen megfordulok, pont ezért.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: én oda se tennék ugyanolyan szempontból.

Rockenbauer mondta még anno, amikor ki akarták tiltani az autókat a Bükkből ha valaki nem szán rá két órai sétát a Bükk-fennsíkra, az ne nézze meg.
Igaza volt.
@Habakuk999:
"a pihenők szeméttárolói gyalázatosak általában."

És még nem is ez a legfőbb baj. Az építési törmelék, a használhatatlanná vált háztartási gépek és bútorok, autógumik stb. néhol szinte elárasztják az erdőket. Nem tudom megérteni, hogy ezeket miért könnyebb az erdőbe vinni, mint a városi szeméttelepekre.
@Habakuk999:
" én oda se tennék ugyanolyan szempontból"

Akár még igazad is lehet. De mint ahogy az előbb írtam, nem ez a legfőbb gond, hanem a lakosság által kihordott szemét.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: cigány egy nép vagyunk. nézd meg a szelektív gyűjtök környékét.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: kalkulálgattam, melyik kerül többe, kihordani az erdőbe, a pusztába vagy a szeméttárolókba.

nagyjából azonos kts szerintem.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: én meg öt sört veszek, hogy nehogy szomjas maradjak:))
@Habakuk999: és ako nem beszéltünk aro, hogy a kts mellett vannak más szempontok is:)
pl. szeretem a környezetet, szeretem a környezetem, nem vagyok fasz etc:))
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: @taga20: nesztek, agyérgörcs, mit találtam (Boli neked a főoldalt is ajánlom, mint "webdizájnhoz" értőnek):

- rezsicsökkentés: 20 százalékkal csökkent az áram, a gáz és a távhő ára,
- valamint a csatorna, a víz és a PB gáz, a szippantás és a kéményseprés díja,
- negyven éve nem volt olyan alacsony az infláció, mint idén,
- ebben az évben már 4,6 százalékkal emelkedett az átlagbér,
- 1300 gyógyszer ára csökkent 2011 óta,
- a családi adókedvezmény 230 milliárd forinttal támogatja a gyermeket nevelőket,
- 2011-től újra a gyermek hároméves koráig jár a gyes,
- adókedvezmény segíti a munkába visszatérő kismamákat,
- 2010 óta több mint 5 százalékkal csökkent a munkanélküliek száma,
- 2013-ban 56 ezer emberrel több jutott munkához, mint az előző évben,
- a kis- és középvállalkozások társasági adója 19-ről 10 százalékra csökkent,
- a nők 40 év munkaviszony után teljes összegű nyugdíjban részesülhetnek,
- Erzsébet-program: 260 ezer embernek biztosít üdülési lehetőséget,
- az idén 700 ezer tanuló jutott ingyen tankönyvhöz,
- jövőre már törvény védi a magyar földet a spekulánsoktól,
- 160 ezer pedagógusnak növekedett átlagosan 34 százalékkal a jövedelme,
- 95 ezer egészségügyi dolgozó kap 10-41 ezer forintos béremelést,
- a Széchenyi Kártya Program több mint egymillió ember pihenését segítette,
- Magyarország a válság ellenére emelni tudta a nyugdíjak reálértékét,
- hazánkban a kormányváltás óta 24 500 forinttal nőtt a minimálbér,
- 2014-től feleannyi politikus lesz Magyarországon, mint 2010 előtt,
- ingyenessé válik a készpénzfelvétel havi 2 alkalommal egy kijelölt betétszámlán,
- a Munkahelyvédelmi Akció 300 milliárd forinttal segíti közel egymillió ember munkahelyének megőrzését,
- Magyarországnak már nincs IMF tartozása,
- a kormány 2000 település 685 milliárd forintos adósságát vállalta át, ezzel, több mint 9 millió ember életét helyezte biztonságba.
- a Minden Gyerek Lakjon Jól! Alapítvány 28 ezer szegény családot támogat.

vargamakai.com/gazdasag.html

brühühü, majdnem kiégett a viccrelém

XDDDDDD
@vitéž munkášőr: Különösen beszédes az az adat, hogy "2013-ban 56 ezer emberrel több jutott munkához, mint az előző évben,"
2012-ben ki volt kormányon?
@taga20:

"cigány egy nép vagyunk", na bazzmeg, belegyalogoltál a havered lelkivilágába, már te is, pedig eddig szeretett!:)
@tristen2005: még nem nyilatkozott, ne prejudikálj:))
@nincs_itt: az csak egy szám, jelent sok mindent, ám meglehetősen félrevezető is lehet... (picit árnyalja a képet pl réthi cikke itt www.vki.hu/news/news_592.html)... azt továbbra is tartom, amit írtam.
@miva?: szerintem hagyjuk ezt a szart, de ezt nem tudom kihagyni:)))))))))))))))))))))))))))))))))
ingyenessé válik a készpénzfelvétel havi 2 alkalommal egy kijelölt betétszámlán,
@Habakuk999:
Ez nagyon... kösz!
A magam részéről ezt a párhuzamot tolnám hozzá:
www.youtube.com/watch?v=Z3OhLrTeiMQ

Van miért élni...
Egészségedre, mit ajánlasz még?
Ha violin, akkor Vivaldi... nekem, persze más is van, de...
Akkor sznobuljunk már tisztességesen! Jövök megint Montaigne-nyal:

"Nincs kivétel: mindenki mond ostobaságokat; a baj ott kezdődik, ha ezt valaki tudatosan teszi."
@vitéž munkášőr:
- a Minden Gyerek Lakjon Jól! Alapítvány 28 ezer szegény családot támogat.
Név szerint kérem!:)
@Knósszosz: szíjgyártópetya majd segít nekik:) gondolom, me egy befektetésiguru, vagy egy piti tolvaj? még nem tudtam edönteni:))
@Habakuk999:
"nagyjából azonos kts szerintem"

Hát pont ez az. Ha nem kerül többe a szeméttelepre kivinni, akkor miért nem oda viszi a szerencsétlen?
@taga20:
"nem vagyok fasz etc:))"
Milyen rosszul esik amikor az asszony mondja!:)
@taga20:
"én meg öt sört veszek, hogy nehogy szomjas maradjak:)) "

Ez annyiban függ össze a könyvvásárlással, hogy olvasás közben sört kell inni :)
@taga20:
"pl. szeretem a környezetet, szeretem a környezetem, nem vagyok fasz etc:)) "

Te figyu, ezek elvont fogalmak, egybitesek nem értik. Azt igen, hogy szeméttelep 5 km, erdőszéle meg csak kettő.
@taga20:
Majd ha te is úgy tudsz terem focizni mint ő, neked is lesz pénzed, megtakarításod!:)
@tristen2005: ő aszt mondja nekem, hogy te csődör:)) én meg átfordulok és jót alszom:)))
@Knósszosz:
"Tőzsdézzetek B+!! "

...valami jó tipp esetleg? Netán némi bennfentes információ?
@miva?: én még mindig nem tértem magamhoz - szétnéztem ott egy kicsit jobban is

XDDDDDDD
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: ako van még remény, az átlag magyar bunkó legalább jó matekbúl. a porosz iskola rencer és hoffmanrözse szárnyal:))
orbanisztán má megint jobban teljesít:(
@tristen2005: ahhoz konzultálnom kell a zsuzsimúmia csútiba szerelmes perverz kutyájával
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:
Én nem értek az ilyesmihez, de ha már ekkora tökétek van, keressetek egy béfektetéssy szakembert, hadd fialjon az a lóvé!!
@taga20:
Baszki, ha Peti a megváltó befektetési guru nekijek, akkor... de ezt te is tudod!-:)
@tristen2005: gondolom, ha veled fociznék, ako nulla megtakarításom lenne:) szerintem a kivel a kulcs szó:)))
@vitéž munkášőr:

Ezzel a felsorolással az egekbe lőtted fel a vérnyomásomat. Te leszel a felelős, ha nem alszom éjszaka, és akkor hogyan dolgozom holnap? Legközelebb ilyet légyszi délután írjál, hogy lenyugodjunk estig.
@vitéž munkášőr:
Amilyen agyhalott népek vannak, a ner matek mellett belefér nekik...

Pedig ez se semmi:

A Fidesz által bevezetett megszorítások és sarcok:
– adójóváírás megszüntetése
– béren kívüli juttatás drasztikus csökkentése (az adható 18.000 Ft-ról 11.250, ill. 5000 Ft-ra)
– cafeteria megadóztatása
– munkavállalói járulékok emelése
– 32 ezer fő elbocsátása a közszférából
– a foglalkoztatottak számának növelése utáni adókedvezmények megszüntetése
– reprezentációs és üzleti ajándékok utáni adókötelezettség
– cégautóadó emelése
– egyszerűsített vállalkozói adó 30%-ról 37%-ra emelése
– kötelező kamarai tagság (regisztráció fedőnévvel) 5000 Ft éves tagdíjjal
– ÁFA-emelés 25%-ról 27%-ra
– illetékemelések
– a termőföldből átminősített ingatlanok értékesítéséből származó 20% feletti többlet 48%-kal adózik
– az ingatlanadó de facto bevezetése (kommunális adó)
– az ebek és lovak kötelező chipezése
– a „chipsadó” bevezetése
– a „chipsadó” emelése, majd kiterjesztése (pl. a gyümölcsízekre 500 Ft/kg)
– szeszesital jövedékiadó-emelése
– dohányáruk jövedékiadó-emelése
– környezetvédelmi termékdíj bevezetése, majd emelése
– üzemanyagok jövedéki adójának emelése („ha kormányra kerülünk, csökkenteni fogjuk az üzemanyagok jövedéki adóját”)
– bioetanol jövedéki adójának 75%-os emelése
– autógáz jövedéki adójának 100%-os emelése
– az autópálya-használat minimumának négy napról tíz napra történő emelése – áremeléssel
– baleseti adó bevezetése (természetesen ez az állami autókra nem vonatkozik!)
– a táppénz lecsökkentése (kórház 60-ról 50%, táppénz 70-ről 60%)
– 30 napi táppénz után időarányos szabadság csökkentése
– a rokkantak ellátásának csökkentése, ill. megvonása
– a szociális öntemetés bevezetése
– szociális hozzájárulási adó bevezetése
– elektronikus útdíj bevezetése (sok fuvarozó számára az eddig fizetett útdíj a többszörösére
emelkedett)
– közművezeték-adó
– a magánszemélyek kommunális adója adótárgyanként 12.000 Ft-ról 17.000 Ft-ra emelhető
– kaszinóbezárás, majd újranyitás bennfentes feltételekkel
– bírósági eljárásokkal kapcsolatos illetékek drasztikus emelése
– banki tranzakciós díj emelése, „csekkadó” – tranzakciós adó megduplázása 3 ezrelékről 6 ezrelékre
– betéti kamatok után 6%-os „egészségügyi” hozzájárulás bevezetése
– telekommunikációs adó
– „cégadatok kötelező frissítése”-adó. Cégenként 20–50 ezer forint között + ált. forg. adó
– pénztárgépek cseréje 100+150.000 Ft/pénztárgép, plusz havi 2-3 ezer Ft NAV-val való állandó kapcsolat
– nyugdíjaskedvezmény részleges megvonása a távolsági buszokon és gyorsvonatokon
– közmunkások nettó 61.000 forintos fizetésének 49.000-re csökkentése
– munkanélküli-segély időtartamának 270-ről 90 napra csökkentése, szociális segély összegének 28.000-ről 22.000-re csökkentése
– egyetemi és főiskolai támogatások drasztikus csökkentése
– a Munka Törvénykönyvének átírása a munkavállalók számára hátrányos feltételekkel
– pedagógusok munkaidejének de facto meghosszabbítása
– tandíj de facto bevezetése
– asztmás gyerekek emelt összegű családi pótlékának megvonása
– mozgássérültek közlekedési támogatásának visszavágása
- egészségügyi járulék megemelése
@taga20:
Ugyan már, dehogy jó matekból, ennyit az ujján is kiszámol, azt meg látja...
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: én már több teherautónyi szemetet szedtem össze a házam körül - egy nemzeti park közepén... ugyanannak a mentalitásnak az eredménye ez, aminek következtében rezsirizzsel zabálják fel az ükunokáik jövőjét is a "genetikusan alattvalók"
@Knósszosz:
Neki csak a ló tökéje jutott, a tőke az máshol gyarapszik.:)
@Knósszosz: pubi, lemaradtál egy brossurával!( ha valakit rodeo bevezetett a csalitosban, így jár) peti keresett kb. 14csilliót egy évben és mellette a vagyona nőtt 18 misivel per év, ja és kurvára azé költött! na ez hogy a picsába?
persze kamaraerdőben ákciós a szakszi, de ako is, hogy a picsába?:)))
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: rendben, megértettem - friss volt a találat, gondoltam megosztom veletek, 1000 sorry!
@tristen2005:
Ahol Matolcsy kapájja a vetést?
Nabaz+...
@tristen2005:
"- a Minden Gyerek Lakjon Jól! Alapítvány 28 ezer szegény családot támogat.
Név szerint kérem!:) "

Elég rövid lesz a lista, az alapítványt vezető Zsuzsimúmia az egyetlen név rajta.
A többi csak rablómese, hogy klasszikust idézzek.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: jaja, nagy kár, hogy azoknak a nertyituskiknak a site-jára nem lehet beilleszteni. egy hackelés most jól jönne ott
@taga20: @vitéž munkášőr: @Knósszosz: @Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:
Ahol a technika úgy fejlődik, hogy lehaggya az EU-t, ott egy sima tőzsdeindex nem állítja nehéz feladat elé a gépkezelőt!
img.jofogas.hu/images/Odhner_antik_sved_szamologep_2870411879.jpg
@tristen2005: matolcsynak jobb lenne egy unortodox abakusz
@vitéž munkášőr:
Én társasházban lakom, de nagyon hiányzik a kert. Kínomban a ház előtt kialakítottam magamnak egy virágoskertet. Az egy dolog, hogy rendszeresen tövestől lopják a virágaimat, azt idegenek követik el (bár a kezük törjön el miatta). De nem győzöm a csikkeket, rágó- és cukorkapapírokat összeszedni a virágok közül és a fűből. Márpedig ezt azok a "környezettudatos" lakótársaim követik el, akik a lakásukban nem dohányoznak, de gond nélkül ledobják a csikket és egyebeket. És ez város, és ránézésre nem IQ- lakótárs...
Már eszembe jutott, hogy minden lakáshoz veszek egy hamutartót ajándékba.
Eléggé elmentünk ezzel a témával a poszt eredeti témájától, de azért az emberi lélek ilyenforma megvilágítása is sok mindenre magyarázatot adhat szerintem.
@tristen2005: habony exe onnan kipattintaná úgyis egy pillanat alatt...
@taga20:
Te, én ezt a szopott gombóc seggfejet annyira sem... mint 56-os naptáron a légyszart.
Párttársa géniuszával csillogva: "ki a fasz az a szíjjártópéter?"
Egy senki, gyök nulla.

Vagyona? Aszongyák lopta.
Ez egy tempó. Narancsos.
Most mit baszakodsz mán?
@vitéž munkášőr:

Holnap nyitok egy kamu facet, majd szólók mikor küldöm át, mert le kell menteni mivel úgy is törlik rögtön. Különben simán bemész a facere, beütőd Orbán Viktor, adja a lapot és azt írsz be amit akarsz. Én már megtettem 1-2x.
Jenőke, hol vagy? Most hogyan térjünk nyugovóra a napi betévő versünk nélkül?
@tristen2005:
"beütőd Orbán Viktor, adja a lapot és azt írsz be amit akarsz. Én már megtettem 1-2x."

Te kis perverz...
@tristen2005:

Na, az aztán érdekes virágoskert lenne. Viszont a csikkeket és cukorpapírokat valóban könnyebb lenne összeszedni a betonról :)
@tristen2005:
Cayman... esetleg divatosabb helyek is vannak már?
Ukrajna kicsit érzékenyebb a szarra, szerencséje van a focistának, ha az a mentalitás jellemezne minket, már menekülne.

Janukovics atyuska és Viktor atyuska egy pár.
Egyforma szarháziak.
@tristen2005:

Nevetni fogsz, én ilyen számológéppel dolgoztam anno :)
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:
De a szemetet megtudjuk magyarázni!

A kórházban egy beteg székrekedéssel küszködik. Az orvos végül hashajtó alkalmazása mellett dönt, szegény beteg kap is egy hatalmas adagot.
Hamarosan rá is jön a hasmenés, de már nem jut el a WC-ig. Zavarában végül úgy dönt, megszabadul a "bizonyítéktól". Becsomagolja egy lepedőbe, és kidobja a nyitott ablakon, egyenesen egy részeg fejére.
A kórház portása nagy kiabálásra figyel fel, kirohan, és azt látja, hogy a részeg harciasan dülöngél a járda közepén, nyakában a kétes tisztaságú lepedővel.
- Hát magával meg mi történt? - kérdi tőle.
- Megtámadott egy szellem, de én a sz@rt is kivertem belőle!
@Knósszosz:
"Vagyona? Aszongyák lopta.
Ez egy tempó. Narancsos.
Most mit baszakodsz mán?"
egy malomban őrlünk, csak te lefelé evezel én meg fölfelé( persze lefelé csak csurogni kö).
na boncsá valamit, me feszülsz lassan:))
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: a városi miliő ebből a szempontból tényleg katasztrófa. de gondolj bele, mennyire illúzióromboló ott, ahol a legkevésbé sem számítanál rá - én 50 év "termését" szedegetem, ne tudd meg milyen italospalack gyűjteményem van! ;-)
@vitéž munkášőr:

Múzeumot nem nyitsz belőlük? Legalább ennyi hasznod legyen már :)
@vitéž munkášőr:
Vissza kéne vinni... :O

@tristen2005:
Küldjed, imádni fogják... K.Fannika győzi lapátolni.
@taga20:
Ne piszkájá, mer szenior eledelre kárhoztatlak, mint az öreg kutyumat!
Mocsok egyvag, de ezé szeretlek, bal és ph... nem éccsdíí, viszont taga!!+-:)))
@Knósszosz:
lemaradt a phal... de ércsed és jó indulatal, yo?
-:D
@taga20: @Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

Azt értem én, hogy unortodox a fürdőszobátok, meg kell a világítás, csak azt mondjátok meg, mibe kapaszkodtok?:)
www.napiszar.com/mi-szarunk/2014/02/15/a-nap-retyoja
@Knósszosz: a tejbegrízt régen, most és mindörökké szeretni fogom:) közben a viasaton nézem a 8mérfödet:))
én is bírom a hülye formád, olyan én forma lehetsz. magamat meg szeretem:)))
@tristen2005: azé lehet, hogy ide nem szeretnék kulázni:))
@tristen2005: na tessék, szerencsére fajanszot nem dobáltak ki (egyben) a környékünkön :-)))
@taga20:
A seggfejeket kedvelem ( jó seggfejeket ), szóval nálam a topban vagy!
Mekkora szmájlit rakjak, te nagyfasz???-:)))
@taga20: @vitéž munkášőr:

Na, igyekezzetek mert lemaradtok az esti mérkőzésről, félliter vodka meg 5 sör küzd a bent maradásért.:)
@Knósszosz:
Mi történt? Fagylalt a vacsora?:)
@Knósszosz: :)))) ilyeneket ne írj, me migyá jön trisztán és leköcsögöz minket:)
azé remélem nem faszt fogsz rajzolni ápr.6.-án a kifestőbe:)))
​Geccó, de jó a kecód: a tüntetők a szintén elmenekült Psonka főügyész ​szerény otthonát is elbirtokolták. ​Rengeteg kép itt, érdemes végignézni - nem aprózta el!

4ubuk.blogspot.se/2014/02/blog-post_23.html

ő is "remek ízléssel megáldott úriember", mint az ukránviktor. viszont + pont neki azért, amiért szereti az Unicumot :-)
@tristen2005: na csajok megyek alukálni, me hamar itt lesz félhat:)
bele kö húznom, me vityának kö kerozinra a helikopáterbe:) bár lehet, hogy nem kerozin kö bele. fasz tudja:))
a nap kommentje innen:

vankireszavazni.blog.hu/2014/02/23/gondnok_3_alairasgyujtok#comment-last

"Nekunk a teli honapokban a felere csokkent a kozmukiadasunk, tavasztol oszig pedig gyakorlatilag nulla.
Ha nincs Orban, talan sosem koltoztunk volna Kanadaba, tehat mi is neki koszonhetjuk a rezsicsokkentest:
Kossz, Orban!

En amugy ezelott a "rezsi" szot kizarolag olyan emberektol hallottam, akik "parizer"-t meg "menza"-t is mondanak, es hozentrogert meg nyulszor kalapot hordanak."

XDDDDD
@taga20:
Ilyet nem, tudhatod.
Kutyut simizd meg, biztosan megérdemli!
Én imádom az állatokat.
Viktor Orbánkovics...
napjaid meg vannak számlálva...
@vitéž munkášőr:

Valósítsd meg. De győződj meg róla, hogy mind üres :)
süti beállítások módosítása