Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @Neytiri111: Megtakarítást/befektetést nem csak pénzben lehet eszközölni, léteznek különféle érték... (2024.11.21. 19:53) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.02.05. 05:35 Fabius

Orbán megcsinálja azt is, amire Mesterházy nem képes

Címkék: mszp simon gábor mutyi

A szocialista pártban két bölcsesség foroghat közszájon a napokban:

1: Ha picsán rúgnak ne feledd, egy lépéssel előrébb vagy!

2: Szarból csak télen lehet várat építeni, de akkor is büdös. 

Mi meg tulajdonképpen hálásak lehetünk Viktornak, mert megteszi azt is amire  Mesterházy Attila nem volt képes: megtisztítja őket. Tessék csak tessék, szabad a vásár, jöhetnek a további Simonozások, aminek a végén - ha elég szorgalmasok vagytok Vezérem!!! - egy tényleg a megtisztulás jeleit mutató baloldal állhat fel veletek szemben. 

simon gábor.jpg

Mi itt nem azon aggódunk, hogy kiről fog még kiderülni a micsoda és mikor, hanem azon, hogy ha már belefogtatok nehogy félmunkát végezzetek. Nyilván van még a tarsolyban pár hisztis feleség, elhagyott szerető infó, én lennék meglepődve, ha pont ezekről nem lenne kilométernyi Kubatov lista. Akár abban is benne lennék, ha találnátok a pártnak egy Snowdent, aki a Sheremetyevóról mint terminál emigráns látná el infóval az mno-t.

Tényleg mindegy, csak csináljátok légyszi! 

Mert lássatok csodát, ha ügyködtök szépen Mesterházy Atyus is összekapja magát, és hirtelen telefonon is képes lesz arra, amire eddig személyesen sem volt: kivágni a sáros arcot, mint a taknyot. Mert kampány ide, választások oda, ezt most olyan határozottan és gyorsan lezongorázták, hogy majdnem megért egy hármas alát. Nem jöttek azzal, hogydebezzeg a Lajos a Lőrinc meg a Zsolt, meg amúgy is mi loptuk a kevesebbet, hanem az életben először úgy működött minden, ahogy a közéletben annak - a mi körülményeink között - kéne. Igen, tudom, vannak helyek ahol nem várnak a kibaszással egy ügy kiderüléséig, de ez a hely nem ilyen. Itt annak is örülni kell, hogy egyáltalán következménye van valaminek, és a baloldal ha önként nem, teher alatt a tisztulás útjára lépett. 

Kösz Orbán, ezt is elintézted! 

724 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr555799353

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Önkínzás Fialával 2014.02.05. 14:21:26

A Rádió Q műsorvezetője a világfájdalomig szomorú volt ma reggel, amiért kiderült ez a Simon 240 Gábor ügy. Az már az ő személyes tragédiája volt, hogy ezzel a stílusú műsorvezetéssel nem lehet feldolgozni az ilyen kríziseket.   Sokan „bal...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@tristen2005:
ja, tudom, nálunk is körözték a listát, hogy mit lehet CSAKIS és KIZÁRÓLAG a büntetésvégrehajtástól rendelni...

Mondanám, hogy könnyesre röhögtük magunkat rajta, de inkább sírás volt az ....
:-(
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Perelni?
Lószart.
Ez csak az erőből ért ...
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Semmi harc az orosz gyarmatosítók ellen? Szimplán ruszki kurvulás? Értem én? Ezek biztosan a jó oroszok... Kgb sincs...
tegnap is volt, de mára még aktuálisabb lett:

E dicső, gazdag történelmű úri népségtől lakott ország tegnap szerencsésen elérte a legbalkánibb nívót. Az a gyalázatosságában is mulattató komédia, mely ez ország keserves parlamentjében tegnap lefolyt, bele fog kerülni a történelembe. Egy futó percig szeretnék honáruló „nemzetiségi agitátor” lenni, hadd tudnám kellő érzékenységgel felfogni a magyar parlamentben lefolyt skandalumot. Ilyen megríkató baromság megérésére mégsem voltunk berendezkedve, pedig elkészültünk mi már minden megérhetőre.

Parlament kell ennek az országnak? Kancsuka, nem parlament. Azaz dehogy kancsuka. Kisdedóvó, gyermekkert és sok-sok türelem, ha e dicső erényből maradhatott volna valami a huszadik századra.

mek.oszk.hu/05500/05551/html/adypr0183.html
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Cocik mély kussban... oszt azokra kéne szavazni? Ne`ba... ugye nem...
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: komitétgaszudervesznojbazopasznosztyi csak picinyke része az egésznek, még a linkelt 444-es cikk is csak karistolja a felszínt.
85 százalékunk szerint nem oké, hogy Orbán Viktor osztja az uniós támogatásokat
Ritka az ennyire egyértelmű eredmény, a fidesze­seknek is csak alig több mint fele támogatja a lépést.

index.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fbelfold%2F2014%2F02%2F06%2F85_szazalekunk_szerint_nem_oke_hogy_orban_viktor_osztja_az_unios_tamogatasokat%2F

---------------------------

Virágzik az offshore cégalapítás
Előszeretettel bújnak el az adófizetés elől
a magyar üzletemberek. Belize lehet az új Ciprus.

index.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fchart%2F2014%2F02%2F06%2Frengeteg_cegnek_van_offshore_tulajdonosa%2F
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

Istenkém, hogy sem Gogol, sem Örkény, sem Rejtő Jenő nincs már köztünk... (hüpp, hüpp)

Néztem a termet szavazás közben, és fejemben egy hang ezt üvöltötte: EGYMILLIÁRD ÉV EGY MARSI URÁNBÁNYÁBAN, BAZMEG!

Egyetlen szórakozás: VV6, vagy Hoppál Péter Paolo Coelho összes műveit olvassa fel.

Kaja: az a szemét, amit a haveri menzák szolgálnak fel a gyerekeknek, itt Magyarországon.
Kösz mindenkinek, aki kőccségvetésügyben segített!

Hallgattam a parlamenti közvetítést, amikor kizáratták a mai napi ülésről az elempéseket. Nem tudtam, hogy az elnöklő jakab, a magoszos jakab, csak az tűnt fel a hangja alapján, hogy minnyá gutaütést kap.
Szemét vagyok, de jól esett hallanom! :)

Ja, a legkirályabb, pedig az volt, hogy a kizárásról való szavazásnál is VOLT AKI TARTÓZKODOTT!

Ennyi sudribunkó, gerinctelen embert egy helyen egy időben még soha nem láttam.
köszönjük meg drága és sugárzó mosolyú orbán viktor miniszterelnök úrnak!

Drágább lesz Paks II az ígértnél

www.vg.hu/vallalatok/energia/dragabb-lesz-paks-ii-az-igertnel-421148
Boccs az Off-ért.

Orbán megcsinálja azt is, amire még az 1. vh. sem volt képes. Az 1. vh. alatt is több gyerek született, mint moszkoVitya 3 éves országlása alatt, ami egyben negatív rekord.

www.ksh.hu/interaktiv/korfak/orszag.html

On
@Evezős: samúgy milyen a hangulat a tanáriban?
Nem hittem soha, hogy Gaudi-Nagy nevét valaha is nagybetűvel fogom leírni. Ő nemmel szavazott.

Most hol van a szélsőjobb kis propagandistája? Ezt hogy fogja megmagyarázni?
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: "Ennyire egyöntetű eredmény ritkán születik közvélemény-kutatásokban: szerdai kérdésünk a Voks 14 applikációban (ha kíváncsi, itt letölthető: iOS, Android) az volt – ehhez a cikkhez kapcsolódva –, hogy helyesli-e, hogy mostantól személyesen Orbán Viktor felel az uniós támogatások elosztásáért. "

Bocsánat: Orbán osztja, de természetesen felelni továbbra sem felel semmiért, főleg nem személyesen.
@Sir Bates dö Hól: tegyük hozzá, egyedüliként a jobbik frakcióból.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: "rengeteg cégnek van offshore tulajdona" amíg itt a jövedelmek adói egy feneketlen kútba kerülnek, nekünk mindegy is ....ők legalább boldogulnak
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Oké bazmeg: Hende Csaba és Semjén fővadász vezetésével egy kalandtúra paintball puskákkal az Alienek Bolygóján? :)
@Spániel:
Lehajtott fejjel dolgozik a többség. Veszekedés piszlicsáré dolgokon, hangosan, ordítva, gyalázatos stílusban (is!). Megbeszélni bármit csak kis körben, olyanokkal, akikkel az ember régóta jóban van és tudja, hogy miről mit gondol....

Röviden?
Szar.
(Közös buli régen nincsen és ha van is valami - karácsonykor pl. - a hangulat fagyos és nagyon hamar lelép a testület 90%-a ... talán érzékelhető, ha azt írom, sok évvel ezelőtt hajnalig buliztunk évente többször is. Ilyen ma nincs ...)
@fzs.1933: "sudribunkó" , ezt én azokra szoktam mondani, akik köszönni sem tudnak, Ezek gazemberek, akik tudják is magukról, hogy becstelenség amit csinálnak
@parti_giano: így van, egy, aki nem hajlandó egy biankó papírt adni a nevével abból a csapatból... ha valaki így köt szerződést az életben, az első kérdés egy esetleges per folyamán a bírótól "Ön úgy gondolja, a magatartása felnőtt, épeszű, felelősségteljes ember magatartása volt?"
Amíg a mérleg egyensúlyban van, annyi esélye van a népnek egy jobb világra, mint mókusnak az erdőtűzben.
MSZP

A képviselői vagyonnyilatkozat semmit nem ér, egy vicc
Nem is titkolják, mennyit lopnak, nyíltan az emberek pofájába röhögnek lopott vagyonukkal
Nem engedik az évenkénti kötelező NAV-os vagyonosodási vizsgálatot maguk ellen, nem szavazzák ezt meg (ami a korrupció megelőzése lenne)
Nem nyilvánosak az állami szerződések
Nem hozzák nyilvánosságra az ügynökaktákat
Pofátlanul herdálják az adófizetők pénzét, melyek a körforgás útján az átláthatatlan pártkasszákba kerülnek vissza részben
Nem hoznak létre korrupcióellenes hatóságot
Soha nem számoltatták el a fidesz korábbi kétes ügyeit
FIDESZ

A képviselői vagyonnyilatkozat semmit nem ér, egy vicc
Nem is titkolják, mennyit lopnak, nyíltan az emberek pofájába röhögnek lopott vagyonukkal
Nem engedik az évenkénti kötelező NAV-os vagyonosodási vizsgálatot maguk ellen, nem szavazzák ezt meg (ami a korrupció megelőzése lenne)
Nem nyilvánosak az állami szerződések
Nem hozzák nyilvánosságra az ügynökaktákat
Pofátlanul herdálják az adófizetők pénzét, melyek a körforgás útján az átláthatatlan pártkasszákba kerülnek vissza részben
Nem hoznak létre korrupcióellenes hatóságot
Nem számoltatják el az mszp korábbi kétes ügyeit
@parti_giano:
Sehogy, én nem csinálok.
Nem érdekel, mi lesz, akkor sem.
(Nem a portfólióval van bajom
ráadásul anyagaim is vannak hozzá, nem is kevés -, hanem azzal, ahogyan ezt bevezették, akiktől elvárják. Harminc év után mit akarnak??? Kezdjék ott, akik most végeznek, ill. akik 5-10 éve vannak a pályán.)
@Sir Bates dö Hól: Véletlenül nyomta meg a gombot.
@Sir Bates dö Hól: azért ez egy érdekes adalék

hvg.hu/velemeny/20140206_Atomtorvenyhasitas

ha cirbi linkelte már, akkor bocsi.

simán biankóznak. mert mit csinálsz velük?
@Evezős: ez egy akkor mennyiségű anyag lesz, hogy belehalnak majd a kliknél. kezelhetetlen.
@nincs_itt: és az ottani pártokra szoktál azért szavazni, ha már a magyarok közül senkire? :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Remélem, a Paksra kibaszott minimum 3000 milliárd, de inkább 6000 milliárd mellett azért marad még pénz a stadionokra meg a cigánylágerekre.

Gyönyörűek voltatok ma a név szerinti szavazáskor, baszod.

q.444.hu/k/http%3A%2F%2F444.hu%2F2014%2F02%2F06%2Fljudmila-ulickaja-szerint-napjaink-oroszorszaga-olyan-mint-egy-orwell-konyv-elveszett-fejezete%2F

"Ljudmila Ulickaja besokalt. A világhírű orosz írónő a Guardianban közölt publicisztikát napjaink egyre totalitáriusabb, egyre nacionalistább, az ország és saját történelmét napról napra szebbre és újraíró hatalmáról."
@parti_giano: tán negligentia vagy kártérítés felől lehetne megközelíteni.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: a paksi szavazás jobbikos részről nem vet fel kétségeket benned?
@Sir Bates dö Hól: arra gondolsz, hogy a képviselő felelőségre vonható egy szavazásért?
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: @Sir Bates dö Hól: eszmetestvérek, nemzetinacionalistakommunisták, ott is meg itt is. Megvan nekik ott is minden ami kell:

-nyugat és eu ellenesség
-liberális és demokrácia ellenesség
-nacionalizmus
-központosított média
-elnyomott másképp gondolkodók
-homofóbia
-zsidó ellenesség
-uniformizálás, mű vallásosság
stb-stb
@parti_giano: nem tudja, hogy mit szavazott meg, nem úgy járt el, ahogy az az adott helyzetben elvárható lett volna, nem volt információ birtokában... igen, azt.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: "faszom, és a többiek????????????????????????????????????????????????????????????????

Pert indít a kormány ellen az LMP a paksi elemzésekért"

A nap kérdése:
Most akkor fideszcsicskák, vagy nem fideszcsicskák?
@parti_giano:
Pláne, hogy most toborozzák azokat, akik majd véleményezni fognak....Előfordulhat, hogy olyan véelményez(ne engem, hozzám hasonlókat), akinek töredék gyakorlata van, és ami a lényeg: akit soha, senki nem ellenőrzött!

Ez az egész nagyon el van cseszve.

Még annyit, hogy senki sem magát az ellenőrzést vitatja, ill. annak a szükségességét, hanem, mint írtam: a módot, a bevezetés stílusát, ahogyan több évtizede a pályán levő, tankönyvet író, elismert szakembereket nulláztak le és kényszerítenek megalázó helyzetekbe (Pl. Fel kell tölteni videót tanóráról, amit te tartasz. De: sok helyen erre nincsen eszköz. KLIK válasza: kérjél a szülőktől .... vagy: vedd fel a tanórát, DE előtte kérjél minden szülőtől beleegyező nyilatkozatot ahhoz, hogy a gyereke videofelvételen szerepelhessen. MI van, ha egy osztálynyi gyerek közül lesz olyan, ahol a szülő nem ad engedélyt, mert nem bír téged, mert olyanja van, mert csak. Hogyan oldod meg? Kirakod addig az óráról a gyereket? Kivágod a felvételből (már aki tud felvételt vágni ...)
És hasonlók.

El van ez cseszve rendesen. És mindenki, aki ebben részt vesz, az kollaborál a Rózsiművekkel. Ha senki nem tenné, rövid úton megbukna ez az egész klikkesdi.

:-(
@épészmérnök: szerintem sosem voltak fideszcsicskák. csak simán balfaszok.
végig olvastam a mai kommenteket! elkeseritő! szarja össze magát az összes fidesz hivő! de az összes szavazó is, mert mi választottuk ezeket a gazembereket! kinek kisebb, kinek nagyobb a felelőssége! mindenki szálljon magába, és menjen el szavazni! támogassa a kisebbik rosszat, mert meg kell állitani! ezt az egy személyes őrületet, + a kiszolgálóit! ha nem lesz kormány váltás, esély sincs 2018- ra egy komolyabb gárdának bekerülnie a parlamentbe! akkorra ténylegesen ukrajnai állapotok lesznek! eu nélkül! vissza az 50-es évekbe!
@parti_giano: @Evezős:

nem kell úgy odalenni. a tesi tanárok pl 100 oldalra lerajzolhatják, ha akarják vázlatosan, ha akarják egy folytonos vonallal a bicepszüket vagy más funkcionálisan kitűnően üzemelő izomkötegüket akár szálasítva. ez elég kimerítő elemzés tárgya lehetne.

a matematika tanárok az államadósság kezelő központ, az MNB, a PM, és a KSH adatain alapuló kidolgozott matematika példák sorával bizonyíthatnák rátermettségüket, a fizika tanárok a Tesla féle szélesített energiacellákról írhatnának lebilincselő esettanulmányt, de izgalmas kalandozásra csábíthatnak az ékes míves magyar nyelv és irodalom tanárai, amennyiben egy könnyed invitálással mutatnák be a közigazgatás főosztályi szintjétől fölfelé megesett hivatali levelezéseken keresztül az elrettentő példákat, amelyek között a schmittpalis bravúroknak alig akadna hely, de nem maradnának írnivaló híján a biológiatanárok sem, amennyiben az evolúció- és a teremtéselmélet szintézisének orgazmusig ivelő kéjcsapdába ejtenék a határozottan kivételes vonzalmat ébresztő államtitkár asszonyt az elemzők népes seregével együtt, ami viszont határozottan jót tenne a népesedési mutatóknak már ami a birkaállományt illeti, feltéve, megfelelő ütemezés szerint rendszeresen újraelemeznék a vonatkozó részeket. és tessék elképzelni az énektanárokat, akik hajdani csasztuskák százait aktualizálhatnának ner-kompatibilissé, történelemtanárokat, akik közvetett bizonyítással próbálhatják megvilágosítani, hogy magyarország tulajdonképpen mind az első, mind a második világháborút megnyerte, fejlődése és erősödése olyannyira töretlen, hogy maholnap világhatalom lesz maga mögé utasítva kínát indiát, US-t, bár oroszországnak egyelőre nyalunk, mert nyalni kell, a földrajztanárok pediglen hozzáfoghatnak egy új világkép kialakításának felvázolásához, amelyben minden eddigi ismeretet és tapasztalatot cáfolva ellentmondást nem tűrve, és nem is engedve rávilágíthatnak arra triviálisan egyszerű, magától értetődő dologra, hogy minden a Viktor körül kering, csak másként látszik, hogy bele ne szédüljünk, és a gravitációs állandó és a relativitás elmélet összefüggései esetén a továbbiakban nem csak a bolygók tömegét, hanem a Főnöki pocak tömegének és a főnöki fő térfogatának hányadosából képzett együtthatót szorzószámként figyelembe kell venni, a végeredményt ellenben a különféle focimeccseken esett gólok számából képzett együtthatóval kell szorozni, vagy osztani, amelynek képletét majd kormányrendeletben javasolják közzétenni hogy az egyetlen helyes és nerszabatos viktorivilágkép méltó tudományos megalapozottsággal bírjon, de még mindig nincs vége, mert az erkölcstan és hittanórák koedukációjának keretében a katekizmusssal szinkronba hozott táltosképzés megoldaná a nemzet jövőképének és imidzsének szakszerű karbantartását és továbbfejlesztését, jótékony hatást gyakorolva a birka mellett a lótenyésztésre is. a rajztanárok mintegy száz oldalon rajzolt főnök portrékkal tehetnének tanúbizonyságot viktor viktorianovics sokrétegűségéről, mintegy nem csak az orca sokféle, hanem a szó is, ha kusza is. akik tanarak véletlen kimarattak örűjjenek neki. nekik csak az igazt kell írni, de nem a valót, emezek meg izzadhatnak, mint seggnyalók.
Orbánnak amúgy szokása, hogy egyetlen nagy horderejű döntésen sincs ott, vagy ha ott is van, nem nyom gombot.

Gyanítom, ez arra szolgál, hogy amikor esetleg a fejéhez vágnák valamikor, akkor idemutogasson: "De nem is szavaztam meg!", illetve, hogy a neve ne szerepelhessen később negatív kontextusban.

....és sajnos, most garantálom, hogy lesz olyan birka, aki azt mondja majd, hogy valójában ellenezte, hiszen nem is szavazott!
@Evezős: hogy miért nem lepődök meg. Talán csak azon csodálkozom, hogy ilyen mellbevágó események után, ami a tanarakat megalázta, nem a többség érez így.
@magándemokrata:

"mindenki szálljon magába, és menjen el szavazni! támogassa a kisebbik rosszat,"

én már régen magamba szálltam és azt konstatáltam, hogy csak a nagyobbnál nagyobb rosszak között lehet válogatni, mert a kisebbek kiesése is a nagyobbakat támogatja, hiszen az így kieső helyeket maguk között osztják el.
@jaegtoer: hah, látom visszatértél. az drága nejed meg nem készítette oda a reggelihez a fogalmazásgátlót. jó ez így, nagyon.
@parti_giano: nem, de itt komoly gondok lesznek, főleg, mert a transzatlantiak hitték, hogy a medvegyev-féle irány maradni fog putyin alatt is, ám aztán csalódtak, s visszatért a szovjet stílus, ami elfogadhatatlan számukra, s ráadásul még áruló is van az eu-n belül... szét fogják szopatni moot... '16-17-re elkészül a kanadaiak lng kikötője, talán már szerződésük is van a németekkel, az eu diverzifikálja beszerzését, ha minden kötél szakad inkább engedélyezik a lengyelek palagáz-kitermelését is... a roszatom nem üzleti kérdés most, hanem politikai...
@Spániel: (írtam egy hosszút, de elszállt ...:-(

A többség így érez, csak hallgat. A KLIK az ország egyetlen munkáltatója. ha kirúgnak, másnap ott a helyeden az új ember, te pedig nem találsz munkát ...

Akik nem hallgatnak: a másfél milliós fizetésű férjjel büszkélkedő kolléganő (most jött haza mexikói pihenéséből), akinek tetszik az új világ, meg a férfikolléga, aki minden volt és akart már lenni, csak akasztott ember nem - de a korábbi érákban (mivel hótt tehetségtelen) nem kellett vezetőnek sehova. Már kinyalt magának egy kitüntetést és kinézte a helyet is, ahol főnök lehet. Ők hangoskodnak mostanában ....
@jaegtoer: és fizikaórán viktort szedhetnék atomjaira és tovább, hogy érthetővé váljék a fény jelensége.
@parti_giano:

pedig jó lenne a sötétséget a belsejében tartani, amennyiben úgy vesszük, hogy a fény a sötétség hiánya.
@Sir Bates dö Hól: azért van benned egy nagy adag orosz fóbia. az eu nem fog szakítani az putyinnal, minden ellenérzése dacára sem.
www.youtube.com/watch?v=pBI5Vfe40V4

Tudja valaki ki az a bordó kosztümös nacsalnyica a Jakab balján, aki tippeket ad, hogy mit kéne csinálni?
@Evezős: Nem, viszont ha eszük lett volna az LMP-seknek, akkor ezt a Greenpeace-szel együtt csinálták volna meg.
@CSENDES:
Naja, a Greenpeace állítólag kinnt tüntet. Sokra mennek vele. Pedig a Clark Ádám téri szeánsz baromi nagy ötlet volt!

...és ha Schiffer nem olyan tökfejű, az összes ellenzék együtt, mind szirénázva .. az lett volna csak a valami!
@Evezős: nem akarok párhuzamot vonni,mert a kettő két külön világ, de mégis összefügg abból a szempontból, hogy ennek a rétegnek nagyrésze boldogan járult hozzá, hogy kétharmaddal nyerjen a csüngőhasú. Már úgy számszakilag.
Az kórházakban is valószinűleg ugyanez a helyzet.
Látogatóként voltam egy kórházi folyosón abban az időben, amikor már be volt vezetve a vizitdíj. Néhány orvos ment előttem és Molnár Lajos akkori miniszterről beszélt, hogy valami tüdőproblémával kezelik, erre a másik orvos a fülem hallaltára azt mondta, hogy rohadjon meg.
Soha nem tudom elfelejteni és azt sem, mit tettek az eltörlése érdekében, az egész eü.
Most milyen jól jönne a nyomorukb an.
@Evezős: Illés Zoltán kisündörgött az ülésről, nem szavazott.
@jaegtoer: huúúúú, és mindezt egy mondatban.
Sunyi kis komancspöcs nari bértollnokok mikor jönnek fröcsögni és hazaáruló fideszbolsikat védeni?
Jobbikos csürhe is belépett a hazaárulók közé. Vona pénze meglesz...
@magándemokrata:

gondolkodj el kissé.... ugyan milyen kényszer hajtaná ha a készbe már be ült a másik csapat. a kasszakulcs megvan, aztán majd csak lesz valahogy. nehogy azt gondold, hogy néhány holdkóros liberálison kívül érdekel a politikai teamekből valakit, hogy a szabadságjogok miképpen érvényesülnek. a 25 éve tartó elszegényedés erről szól. évről évre növekszik a páriák kasztja. és egyre keskenyedik a polgárinak csak jóindulattal nevezhető réteg, miközben a nap és a hold meg az udvaruk évente mintegy 4000 milliárdot lop el a javakból. 4 billió forintot. 25 év alatt ilyen eu-s ezrmilliárdora rugó támogatások mellett egy széles középrétegnek [2,5 millió]kellett volna kialakulni. most van egy 100ezer fős (50-50) dúskáló csaló-rabló csapat, melyből csak töredéknyi a tiszta jövedelmű, és van még egy 100-150 ezerfős kompánia, amelyik tiszta jövedelmű jól is él, de ezek jövedelme a hasonló képzettségi szintű lajtán túliakéhoz mérve nevetséges, van cca. 800-900 ezer "éppen megélek, még remélek" státuszú, és van 700-800 ezer, akik "még megélek de már nem remélek" státuszú, ezekből hullanak ezrek a prolisorba, és van az összes többi, kinek léte hajszálon függ, akiknek a mindennapi léte közvetlenül kormányfüggő. ötmillió mindenkori függő, alávetett szavazó. És a Főnök most olyan konstrukciót valósított meg, aminek a kimenetele kockázat. így is, úgy is. zsigeri ellenzők, zsigeri támogatók valamint a herék versus gondolkodók[30-30-5-35] továbbá a nihil. mert hogy a jövedelmi szintek a társadalmi státusz szintjei és a szocializációs szintek továbbá a pártpreferenciák keresztül kasul keverednek.

túl optimista vagy.
@jaegtoer: sokat agyalok én is a témán. Esélytelen szerintem a dolog, de szerencsére gondolkodnak is a baloldalon, nem csak melldöngetnek.

"Mit kezdenek a hatalommal a baloldali pártok, ha mégis ők győznek április 6-án? Olcsóbb lesz-e a hús, meg tudják-e menteni a devizahiteleseket, erős lesz-e a forint? Mi lesz, ha ismét zavargások lesznek, kézben tudják-e tartani a 45 ezres rendőrséget? Ezek a kérdések foglalkoztatják azt az MSZP-n belüli csoportot, amely az első 100 napos kormányzásra való felkészülést szorgalmazza."

hvg.hu/itthon/20140206_MSZP_arnyekkormany_valasztas
@magándemokrata: @jaegtoer:

bocsánat, felcseréltem. a gondolkodók aránya 5 % a népességen belül.
@parti_giano: semmi fóbia nincs bennem, viszont putyin offenzívát kezdett, nem tudom, hogy miért, milyen információk alapján... nézd meg mit szenved az orosz jegybank az elmúlt két hétben, s olvasd el a vki.hu/kiadvanyok Kelet-Európa Tanulmányok IX. - 2013-07

Ludvig Zsuzsa, Meisel Sándor: Eurázsiai kérdőjelek
első fejezetét, s rájössz az orosz gazdaság milyen törékeny, ha mindehhez figyelembe veszed putyin agresszív viselkedését és pl a flotta fejlesztésére vonatkozó terveit, ezeket a transzatlantiak valós veszélyként értékelik... nem fognak szakítani oroszországgal, de térnyerését nem engedik... szerintem
@Spániel:

nyilván semmi sem lesz olcsóbb. ami olcsóbb az csaláson alapul most is. a devizahitelesek mentése directben ostobaság. 1. tűzzel-vassal, vérrel-könnyel de leginkább korrupciókockázati elemzésen átesett törvénnyel kell irtani a korrupciót és gátolni megszüntetni az intézményesített lopást. ekkor különösebb beszarás nélkül jutna munkahelyteremtő és ösztönző beruházásra, lehet mérsékelni a jövedelem újraelosztást és a kapzsi a melósát és a vevőket kifosztó vállalkozásokat mindörökre megszüntetni, száműzni amerikába, ahol ha ugyanezt folytatja, vagy az adóhivatal dugja rács mögé 20 évre, vagy agyonlövik két hét alatt, mert nem tűrik ezt az aljasságot ami itt megengedett.
aztán munka kell, munka és munka és munka és munka, hozzá nem eltorzított jövedelem.

a program valójában triviálisan egyszerű, csak a törvények korrupciókockázatának minimalizálása bonyolult.
@Spániel:
De, tudom, hogy az a közvélekedés, hogy a pedagógusok mind Orbánra szavaztak és most egyék meg, amit főztek.
Itt, nálunk még egyharmada sincsen a tantestületnek, aki szimpatizánsuk és nem egy, nem kettő olyan van, aki nekem mondta, hogy ő ugyan rájuk szavazott, de vágná le inkább a kezét e miatt most már.
Nálunk volt egy adósságmentes, jól működő kórház. Most az igazgató egy fidesznyica. Menekülnek az orvosok, nővérek ...
Szóval tudom.
:-(
@Spániel:

"Ezek a kérdések foglalkoztatják azt az MSZP-n belüli csoportot, amely az első 100 napos kormányzásra való felkészülést "

Te, Spáni! ezek sem tudják mit kell csinálni? akkor mi a faszt akarnak? hogyan lopjanak úgy, hogy ki tudják húzni, ameddig csak lehet? bakker!
@épészmérnök:
A gerincük, az mindnek ... eltűnt mára ...
Az van bennük, hogy amikor előveszik, akkor lehessen mondani, hogy ő nemis.
Gusztustalan féreg mind.
@jaegtoer: csodálkoztam is! optimista azért vagyok, mert egyszer minden rendszer bedől! nem kéne megvárni a második mohácsot! azért kell szavazni szerintem az ellenzékre! szivem szerint nem szavaznék, de amig birok értelemmel, orbán ellen adom a voksomat!!! nekem szükségem van a tiszta lelkiismeretre! elhagyom ezt az országot, mert nem akarok belerokkani lelkileg abba ami itt folyik! az usa-ból azt kérdezi a gyerekkori barátom, hogy mi a f.sz van nálatok???? bekapcsolja radiót és egy fickó beszél, már jó ideje, hogy miért nem hajlandó haza menni!!! schiff andrás beszélt!! ekkor döntötte el, hogy nem haza jön, hanem irány uruguay! és nem fektet itt be! én megvárom a tavaszt, felveszem a gondolkodó kalapom, és bérelek egy óriás plakát helyet, és üzenetet hagyok orbánnak, és hiveinek! de ahogy áll az ország mohács lesz a vége!
hvg.hu/nagyitas/20140206_Foto_vizet_ontott_egy_fideszes_kepviselo#utm_source=hirkereso&utm_medium=listing&utm_campaign=hirkereso_2014_2_6

Szakács Imre, te GYŐR-MOSON-SOPRON MEGYE SZÉGYENE, te!
Büdös fideszcsicska.

(Bernadett helyében én a fejére öntöttem volna!)
@Sir Bates dö Hól:

már említettem, hogy a FÁK országaiban illetve oroszország déli határain hemzsegnek a muzulmán népek, országok. hallatlan erőt (gazdaságit-katonait-politikait köt le a fékentartásuk) az uniót nem különösebben érdekli, mert közte van ukrajna, oroszország és a hajdani csatlósok. semmivel sem kevésbé puskaporos, mint a közel-kelet. szerintem elunta a hímes-hámos szélmalomharcot. ha átmenne demokratába akkor lefüggönyözött elsötétített "csendszobában" vinnyognának neki az uniós demokraták, hogy vegye ki részét a rendcsinálásból, persze "demokratikusan" állítsa helyre a "rendet".
a "sztánok" pedig kiszámíthatóan kiszámíthatatlanok.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: @Evezős:

szólni kell Boli-nak, hogy vigye el egy evezős túrára a Lajtára vagy a Mosoni-ágra. én is megyek. ott lesz annyi víz, amennyi kell.
@jaegtoer: most európát cseszteti, s ez különbség...
@jaegtoer: mi lesz ha győzünk?
ez pillanatnyilag egy olyan felesleges felvetés, mint hogy mire jó a férfiak mellbimbója.
@magándemokrata:

igen. kell egy ki tudja hányadik Mohács.
"Jóhiszeműen hibáztam, amikor a vagyonnyilatkozatomat nem kellő alapossággal töltöttem ki." mondta Simon Gábor.
@jaegtoer: Világéletében egy undorító, tehetségtelen seggnyalonc volt. Nem gondoltam, hogy még rá tud tenni egy lapáttal a féregségre.
Hát sikerült neki.
@Sir Bates dö Hól:

nézd...egy kis cinizmusért nekem sem szomszédba mennem így a helyében azt tenném, hogy azokkal az országokkal amelyek őket veszélyeztetik, kiegyeznék, és rászabadítanám az affektálós európára. aztán két hét múlva fogadnám a vinnyogó EU-diplomatákat, és mondanám nekik: oldjátok meg, de demokratikusan! de az eszköztárba grafitbombák nem tartoznak bele, mint szerbiában. Lordom, ott egy csendes háború folyik, amit agyonhallgatnak az eu tudtával és közben agyonbattatják a demokráciával. Putyin nyilván nem demokrata, mivelhogy inkább cár, mint bármi más. innen, vagy onnan nagyon könnyű államvezetési tanácsokat adni, szerintem is szóvá kell tenni és fellépni a visszásságok ellen. de még a saját szemétdombon is tanácstalan vagyok, ki legyen akkor hát ott az elnök, tán a pussy riot?
Ott egy 1,1 milliós hadsereg, tízmilliókban mérhető mély-szegénység és 70 év szocialista múlt. nem olyan egyszerű ott a helyzet.
@Spániel:

"_mi lesz ha győzünk?
ez pillanatnyilag egy olyan felesleges felvetés,_"

2010 márciusában én is éppen így voltam vele. aztán mi lett belőle?

nézd meg, hallgasd meg őket. arról szó nincs, hogy
'mától kezdve nem csalunk és nem lopunk és nem hazudunk.'

ez plakátra is mehetne, csak hát azzal a gárdával elég necces.
@jaegtoer: Jég, nem tud kivel kiegyezni, ott valóban a kultúrák harca folyik, egy bukásra ítélt gazdasági szerkezettel... ott van 1m nagyon gazdag, 2-5m jómódú, 10m elfogadható élet, s a többi nyomor... ezzel szemben transzatlant "csupán" gazdasági kolonizációt folytat, a problémái nem veszélyeztetik az alapjait, vannak, de majd megoldja.
@Sir Bates dö Hól:

ha nagyon szorul a kapca megegyezős egyezségre mindig van lehetőség, kellő számú menekült export, ami lehámlasztja az eu orcájáról a humanitárius szamaritánus álorcát és elővillan a demokrata máz alól a kőkemény érdek. 'sárközy és a menekült romák' megvan?
@jaegtoer: megvan, bár azt tavaly elővette valls is, ám az belülre szólt, arról nem beszélve, hogy még jogszerű is volt, bár nem elegáns... putyinnak nincs megegyezős egyezsége a muszlimjaival... önmagát kéne feladnia, az orosz átlag szemében hazaáruló lenne azonnal...
@jaegtoer: @Sir Bates dö Hól:

Folytassátok! Érdekes a beszélgetésetek:))
@Orica Középföldi: tudod, itt egy dologra rájöttem... a "forradalom utáni" európa és a "forradalom alatti posztfeudális" európa teljesen eltérő gondolkodásmóddal rendelkezik, nem értik egymást... itt is hihetetlen feszültségek vannak, de még a legszélsőségesebb pártok szavazói közt sem elfogadható semmilyen mértékben sem a jogfosztás, senkinek sem fordul meg a fejében a diktatúra létjogosultsága egy pillanatra sem (nyilván van egy pár igazi pszichopata, de az tényleg elmegyógy-vagy büntetőjogi kategória), itt a vita a források elosztásán és a hozzáférésen van, a bevándorlók szociális juttatásain, stb.... teljesen más mentalitás, mint írtam már, a legutolsó homeless is citoyen, sokkal inkább az, mint a közalkalmazottak döntő hányada a másik európában... nem is értik az ott felmerülő problémákat, elképzelhetetlen számukra az alapvető jogok bárminemű korlátozásának akár csak a gondolatcsírája is bárki fejében...
Gáborkám, most ezt várja tőled a párt! Tudod, annak idején Rajk is mindent beismert, ha azt kérdezték volna tőle, hogy az anyját is, hát azt is beismeri, de ilyen messze nem megyünk, és szerencsére nem mi vagyunk kormányon, így nem fogunk felakasztani sem.
Ismerj el mindent, majd mi gondoskodunk rólad!
Mindig is jó elvtárs voltál. Az ügyért semmi sem drága.

Ezt tudom elképzelni, hogy nagyjából ennyit mondott az Attila, amikor hazajött. (Megjegyzem neki is meg vannak már számlálva a napjai.)

A poszt író a fidesztek tulajdonítja a lebukást, pedig a szocik nagymesterek ám egymás felnyomásában, nagy ott most a kenyér harc, nem babra megy most a játék. Újabb 4 évet ellenzékben kihúzni, nem akár mi. Minden hely, minden fillér, minden státusz számít. Most hogy a régi kiugrottakat is visszakellet venni, pláne.

Lesznek még meglepetések, Zuschlág is szabadul, neki is lökni kell valamit.

Ajaj.
FÁK (km2) millió fő) gdp($/fő)
Oroszország 17 075 400 148,0 14 302
Belarusz 207 600 9,4 6 739
Ukrajna 603 700 52,0 3 877
Moldova 33 700 4,4 2 037
Grúzia 69 700 5,5 3 520
Örményország 29 800 3,3 3 021
Azerbajdzsán 86 600 9,2 7 450
Kazahsztán 2 717 300 17,0 11 983
Üzbegisztán 447 400 27,0 1 736
Türkmenisztán 488 100 5,2 6 263
Kirgizisztán 198 500 5,7 1 158
Tadzsikisztán 143 100 8,1 953
Összesen 22 100 900 294,8 -

a moszlimok cca 72 millióan vannak, ehhez jön afganisztán a maga 28,4 milliós lélekszámával, az annyi mint cca 100 millió. ne mond hogy ez nem tárgyalási szituáció a ukrán problémák mellett. sakk-patt helyzet. és fingjuk nincs merre kódorognak az atomarzenál kallódó darabjai további gyenge pontjuk hogy a legnagyobb területük ellenére a teljes népességük 80 %-a petsányi helyeken van összezsúfolva európában.
egyelőre (szerintem) a tárgyalási poziciók kialakítása folyik.
@jaegtoer:

hehe. milyen frankón összetömörítette ez a szar. fél napig szedegettem a kurva adatokat, erre ez lett belőle. naccerű
majd a jövő héten a többit...
@Sir Bates dö Hól:

" de még a legszélsőségesebb pártok szavazói közt sem elfogadható semmilyen mértékben sem a jogfosztás, senkinek sem fordul meg a fejében a diktatúra létjogosultsága egy pillanatra sem"

kac. de nem kicsit.
@jaegtoer: nem az elmebetegek csoportjáról beszéltem, így nem értem a kacot...
a 'sztánok meg elsődlegesen az ő problémájuk, mindenhol volt kgb/szkp vezető "családi monarchia-zrt", frissen renovált türk és iszlám tradícióval/identitással, egyensúlyozva az oroszok és usa közt, küzdve a saját "talibjaikkal"...
Válasszuk ketté. egyik csapáson az oroszokat ócsároljuk, a másikon meg a franciákat dicsőítjük, te úgy ahogy, én meg a magam módján.

1. oroszok.

a megegyezős egyezségre mindig van nyitott ajtó és asztal. azt ne felejtsük el, hogy a legutolsó muzsikot is átjárja a birodalmi tudat ethosza, ezért a cárt köti a birodalmi tudatból fakadó elvárás, különösen hogy maga az ország önmagában egy birodalom. tehát én a birodalmi létet és tudatot nem érzem negatívumnak, hanem inkább egy olyan kihívásnak, amelynek Mo is részese, véleményem szerint leckéztetés következik, de lehet, hogy Putyin sokkal kifinomultabb stratégiával akar teret hódítani, nyers erőt a határain belül, és lehelet finomságú diplomáciai, üzleti, technológiai hálóval a határain kívül, készenlétben és naprakészen tartva a nyers erőt. (ne felejtsük sokan ostobán temették már az oroszok világhatalmi státuszát) (német-orosz gazdasági kapcsolatok)
egy olyan szituációban ahol nyugaton 56 millióan téblábolnak ellene, délen meg különféle népek százmilliós kulturális közösségének szélsőségesei szövögetnek ábrándokat...
biztos vagyok abban, hogy 'patikamérlegen' kiporciózott húzd meg-ereszd meg, támogatok-odacsapok tárgyalások sora zajlik szakadatlanul.
Ukrajna kiszakadását a birodalomból miért is hagyná szó nélkül akár Putyin, akár oroszország? Ukrajna mennyivel civilizáltabb a magyar etnikum szempontjából, mint Oroszország? egyelőre ami világraszólót fel tudott mutatni ukrajna, az csernobil (wiki szerint "fekete üröm":)és a korrupció

2. franciák

az a tény hogy még a francia csavargó is kézzel lábbal veri a mellét, hogy ő citoyen, legfeljebb megértő mosolyt vált ki belőlem, mert jól tudom, hogy olyan ez, mint makó-jeruzsalem.

a francia nacionalizmusnál csak a nácizmus undorítóbb, ha fogalmazhatok visszafogottan.
a francia demokrácia-kifinomultságot pont olyan ívben szarom le, ahogy ők az atomrobbantásaik során a az őslakosok érdekeit, jogait és egészségét.

index.hu/tudomany/2013/07/04/egesz_francia-polineziat_veszelyeztettek_a_francia_atomkiserletek/

olyan ez az egész, mint a fennkölt demokráciafelfogás. aki-ami elég vagyont rabolt már össze jogtalan és úttalan utakon, hogy el ne veszítse (kvázi el ne vegyék tőle!) gyorsan demokrata palástot terít önön őordassága hátára. Mint ahogy tocqueville is az amerikai demokrácia méltatásánál véletlenül figyelmen kívül hagyta a zavaró tényezőket(ti. őslakosokat). éppen ilyen a francia is.
@jaegtoer: @Sir Bates dö Hól:

Érdekes a megközelítésetek. Úgy vitázom, hogy inkább csak érzéseim, kérdéseim vannak.

Egy percig nem gondolom, hogy a bevándorlók citoyenek. Inkább csak kényelmes/kötelező mimikri.
A citoyenségnek vannak előfeltételei.

Mintahogy azt sem gondolom, hogy Putyin " sokkal kifinomultabb stratégiával akar teret hódítani, nyers erőt a határain belül, és lehelet finomságú diplomáciai, üzleti, technológiai hálóval a határain kívül,"
A fentieknek is vannak előfeltételei, és én sok hiányt látok.
Nem feledve, hogy az adott gazdasági feltételek mellett egyszerre harcolni több fronton, hááát:))

Azt mondani, hogy az utolsó muzsikot is átjárja a birodalmi ethosz, ugyanolyan túlzásnak tűnik, mint mindenkit megajándékozni a citoyenséggel.

Egyszóval nekem sok kételyem van, miközben sok mindennel egyet is értek. Nem feledve, hogy a téma nagyon összetett, talán nem is összemérhető a két dolog, a rengeteg különbség miatt.
@Orica Középföldi:

"Azt mondani, hogy az utolsó muzsikot is átjárja a birodalmi ethosz, ugyanolyan túlzásnak tűnik, mint mindenkit megajándékozni a citoyenséggel. "

pontatlanul fogalmaztam, öntudatlanul árnyaltam, amikor már magát oroszországot birodalomnak aposztrofáltam. a muzsik vonatkozásában ha a ethoszt felcserélem az oroszország anyácskára, akkor viszont úgy gondolom, hogy telibe trafáltam a birodalmi gondolat ethoszát.
@Orica Középföldi: Elég sokat jártam az orosz vidéken is, nem csupán Moszkvában.

Tapasztalataim alapján Jégtörő uramnak igazsága vagyon a muzsikok Orosz Anyácska iránti elkötelezettségében és sok mindent felülmúló szeretetében.
@jaegtoer: :-) azt hiszem félreéthető voltam... nem a franciákat dicsőítettem, nyugat-európáról beszéltem... használjuk az állampolgá vs. alattvaló kifejezéseket inkább... volt szerencsém több helyen is időt tölteni, minden országban a középosztály, s az alatti osztállyal kerültem kapcsolatba, sok bevándorlóval is természetesen... amit írtam az a személyes benyomásom, empirikus és nyilván szubjektív... én ezt tapasztaltam... mindenhol maximum gazdasági alá-fölérendeltséget tapasztaltam, de nem azt a determinált szervilizmust, mely a k-k-eui térségnek sajátja a hatalommal szemben, s ezáltal gyakran a humán relációk terén is... putyinnak olyan finom technikái vannak, mely alapvető szocializációjából jön, öregszik, innováció helyett visszanyúl a fiatalkora technikáihoz, világhatalmi szerepről víziónál egy olyan gazdaságban, melynek hatákonysága megkérdőjelezhető, melyben majd az összes vezető szerepet a hozzá hasonló életutat bejárt exek töltik be, akik ugyan magasan képzettek, de szakmájukban csak, számukra a Σ zero game az alap, ez nem elfogadható elv a gazdasági együttműködés tekintetében... agresszív, erőfitoktató magatartás, hisz a nyugat meg van nélküle, tök jól, neki viszont szüksége van a mercedesre, wv-re, bmw-re, hisz ki akar ott ladát venni?... elzárja a gázcsapot?... akkor mit ad el?... gondot tud okozni a nyugatnak, de van másnak is gáza... ő hova ad el bármi mást... ja, és a nyugat nem akarja őt csesztetni, csak a status quot akarja fenntartani, s fogja fenntartani, ő nem moszkva ellen, hanem vele együtt szeretné megoldani európa dolgát.
@Sir Bates dö Hól:

nem volt félreérthető, hanem én voltam -részben- ironikus a felvezető mondattal. annyit kell csak figyelembe venni, hogy Franciaországban a polgári társadalom fejlődése "töretlen", míg Magyarországon ill a "Szovjetunióban" nem. a szocializmus mérhetetlen károkat okozott. (ez blabla kategória, de igaz) arra akartam csak felhívni a figyelmet, hogy Oroszországot a maga nagyságában és bonyolultságában célszerű szemlélni. Oroszországot nem lehet más állammal összevetni, mert önmaga egy birodalom olyan sokszínűséggel, amitől a fejlett demokráciák zokognának és végítéletnek tartanának, ha saját határaikon belül szembesülnének vele.
csak egy kis szelet:

hu.wikipedia.org/wiki/Dageszt%C3%A1n

hu.wikipedia.org/wiki/Dageszt%C3%A1ni_h%C3%A1bor%C3%BA

csak itt 13 etnikum alkotja ezt az egy tagköztársaságot.

próbáld úgy vizsgálni, mint egy eurázsiai uniót, nem mint EU-t.

ezzel nem azt állítom, hogy az a hatalomtechnika helyes, vagy hosszútávon célravezető ami ott most a gyakorlat, és a putyini eszköztár használata követendő mintaként szolgálhat. azt állítom, hogy oroszországot csak önmagához lehet mérni ill. hasonlítani.
magyarországnak megvolt a lehetősége, hogy a polgári fejlődés útjára visszatérjen, ezt az hajdani szocialista elit kisajátította magának, s miután az EU (nyugat) minden létező támogatását "lenyúlták", és továbbiakra nem nagy eséllyel számíthatnak, most kelettel próbálkoznak. jól mondta Hofi, mindig kell egy segg amit nyalni lehet. ezt készséggel meg is teszik, a szűk körben elosztandó nagy haszon reményében. itt, mo-on az emberek jóléte és jól léte abszolút nem számít, amíg szavazat optimalizálással biztosítható, hogy a megtermelt és "kölcsönbe kapott javak haszna abban szűk körben maradjon, amelyiknek nem érdeke a polgárosodás, hiszen abban nekik nem sok babér teremne, de a csapdába csalt/vezetett népesség megbénított önszerveződése tovább biztosítja számukra a kapitalizmus és a szocializmus minden előnyét, míg a népességnek marad a szocializmus és a kapitalizmus minden hátránya. kettős társadalom épül. ezt ismerik/ismerték fel -igen helyesen az el/kivándorlók, még ha nem is konkrétan így fogalmazták meg.

szarkazmusom abból fakad, hogy nem vagyok elájulva azoktól a demokráciáktól, amelyekben a polgári társadalom és jólét alapjait a fél világ kifosztása árán rakták le. így francia polgár tőlem verheti a mellét mekkora demokrata, ehhez egész hosszú lábjegyzetet tudnak fűzni a hajdani gyarmatok, vagy a már linkelt távol-keleti érintettek.

amennyiben figyelmen kívül hagyom az előzményeket, úgy persze nem vitás, hogy a polgári tudat, öntudat (önbecsülés, önállóság, értékteremtés, értékmegőrzés, alkotói szabadság) mélyebben áthatja a lajtántúliakat, így általában a franciákat is, de mindezzel együtt inkább követném a skandináv "modellt" mint az angolszász, vagy a francia "etalont", még akkor is, ha még ez utóbbi is megelőzi a magyar állapotokat. azt nem tudom a franciák mennyire be- és elfogadók. ha történetesen szorít a kapca, azért nem demokráciáért visítanak, hanem rendőrért, meg karhatalomért. persze demokratikusan. szmájli.

na jól összezagyváltam. szép napot, jó sajtot, friss bagettet!:) jön a tavaty!

gondolom abban egyetértünk, hogy nem tartanánk előnyösnek, hogy a nők csadorban flangáljanak, persze a perverziónak semmi nem szab határt:)
@Sir Bates dö Hól:

"ja, és a nyugat nem akarja őt csesztetni, csak a status quot akarja fenntartani, s fogja fenntartani, ő nem moszkva ellen, hanem vele együtt szeretné megoldani európa dolgát. "

egyetértek, tárgyalási pozíciók optimalizálása mellett aggódva figyeli mindkettő Kínát és Indiát, miközben nyakukban az iszlám lehelete.
süti beállítások módosítása