Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: 444.hu/2024/04/23/eldugott-hirdetmenybol-derult-ki-hogy-43-ezer-negyzetmeterrel-bovul-a-godi-akkug... (2024.04.23. 19:01) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: "A Muzsikáló Magyarország 2024 program a kávéházi cigányzenét támogatja 1 milliárd forintos keretö... (2024.04.23. 14:24) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.01.03. 12:56 Fabius

Kubatovisták! Fegyverbe!

Címkék: kampány fidesz rezsicsökkentés

"Indulj az útra és vissza se nézz!
Múltad a fájó elmúttnyóc év.
Rád ragyog végre a fény teli nap,
Boldogan,vígan zengd hát e dalt.

Rezsicsökkentésről szóljon az ének,
Felszabadulva zengje a nép.
Érctorkok harsogva zúgják a szélnek
Felszabadítónk hősi nevét!"

(via)

FEGYVERBE!

orbán fegyverbe.jpg

Na! Háló! Ébresztő, az anyátok szerelmit, hálátlan lusta banda! 

Mi már itt állunk falanxban vállt vállnak vetve és rátok várunk! Olyan szorosan vagyunk, hogy a pálfipista mézesmangalica illatú hungarikum leheletétől az ötödik sorban szunyókáló pozsgayimre már mozgalmi dalokat dudorászik!

G Y E R T E K   M Á R  ! ! !

Így nem tudjuk megszervezni magunkat, és át fognak törni!! Hogyhogy kik? A mindenkik, akik rátörnek a rezsicsökkentő nemzetre, marhák! Nem a kérdezősködés ideje van itt, hanem a hadrendbe rendeződésé. Kérdezni eddig (se) kellett volna, most meg aztán pláne nem kell. Tanácskozni fogunk, ami újmagyarul annyit tesz, a Kubatov kiosztja az eszmét a feladatokkal együtt, ti meg végrehajtjátok. 

Maradék nélkül! Fegyelmezetten! 

Világos?! Különben nem veszünk be a polgári körökbe Magyar Csapatba titeket, oszt'leshettek! Hogymivan? Aki magyar velünk tart! Aki nem magyar az meg nem tart velünk és áruló. Mit nézel hülyén, pöcsfej, már az Úrjézus is megmondta: "Aki velem nincsen, ellenem van." Ez van, no lacafaca, no kecmec, hogy a művelt nyugaton is értsék. Ne pislogjál, aszitted ezt Rákosi tanálta ki? Frászt, én sokkal régebbi rokonlelkektől szedtem össze zseniális szókészletem, pubi. 

Na, mi van már! 

Mindenki hozzon magával még egy embert, nem mondtam már eddig is elégszer?! Aki nem tud, az kizárólag közeli és távoli családtagjai ímélcímének Rogán tábornoknál történő leadása után kaphat fölmentést. Esetleg vállalhat önkéntes társadalmi munkát, és megfigyelheti környezetében kik azok a renitens szabotőrök, akik harcunkat bojkottálják és röhögéssel meg komcsizással lázítanak országszerte. A Tanácskozás napjáig írjatok össze mindenkit, aki Hofit meg a disznó elléséról szóló adomáját pufogtatja bármilyen velünk kapcsolatos párhuzamban. 

A megalakuló Tanácskozásig: ELŐRE !  Bízzatok bennem és tartsátok szárazon a puskaport! 

244 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr895725469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Sir Bates dö Hól: Igen, egy kicsit benéztem a méreteket. Én nagy állami és közepes vállalkozó cégeknél dolgoztam. Viszont, ha szó szerint nézzük a kis vagy mikrovállalkozásokat a max. 50 fős létszámmal, akkor ott elméletileg a vezetés naponta akaratlanul belebotlik az állományába.
Ekkora csapatnál fokozottan működnie kellene a normális kapcsolatoknak mind a cég, mind pedig a dolgozók érdekében. Hisz nem sokkal többek, mint egy nagy család.
A munkavállalók sem angyalok, de azzá lehet őket tenni, vagy meg kell válni tőlük. Egy kőkemény, de igazságos, korrekt vezetést pedig lehet tisztelni és szeretni.
@dr. jenőke (jenőke): A végén az a 3 deci ricinus az nem éppen rád vall, úgy hogy ez nekem most Pali maradt
@rodeo36:
.
.
És Néró a tűzoltóparancsnok...
@rodeo36: lajos durvább, mint vidéki és nemdoktor együtt:))
@OPHELIA:
Ártatlan vagyok. Valóban nem vallott rám.
@Knósszosz: Provokállak, mert zsigerből nem szeretem a meteurológusokat. Mindig hazudnak.
@OPHELIA:
nagyon hamar megtanulod, hogy jobb pucsítani, mert a főnöknek mindíg igaza van, névleg összehívnak tanácskozást kizárólag műszaki szempontok miatt és ha ott a főnök véleményével nem egyezel akkor fekete seggű leszel majd ...ha kiderül igazad volt és a főnök egy hajórakomány pénzt veszített azért mert nem hallgatott rád akkor meg...kínos helyzetek jönnek létre

a fejlődés és a fejlesztés útjai kifükészhetetlenek és ezért kibaszott nehéz előjönni valami újjal ...ma már néhányan tudják enélkül nem megy és külön "játszótereket" vállalatokat ahol mindent szabad még elbaszni is...mert enélkül nincs előre de ez pénzbe kerül

brühüyyy
@rodeo36: nem akarok tromfolni, de a mandineren még cifrábbak is vannak W cikke kapcsán...
@taga20:
"öcsisajt, erről beszéltem, de te csak a nullát, meg az egyet ismered. munkahelyi ártalom:))"
Marha!-:DDD
Sakkó én bántom keresztanyámat, mi?
Vegyé valami szert magadhoz, vagy dobd ki!-:)
@OPHELIA:
Megértelek, prosztatából jégesőt jósolni...
Játszol a szavakkal-:))
@Knósszosz: kösz haver, de lassan e kö a kutyut küldeni a botba pótlásért:))
@rodeo36: Én erre a szösszenetre amit írtál, hősiesen bevallom, hogy nem vagyok egy pucsítós típus. Korán megtanultam, hogy mindent le kell írni, írásban beadni, nem pedig csak beszélgetni róla. Egyrészt ugye a szó elszáll, írás megmarad, másrészt ne lopja már el senki a sziporkámat. A sors úgy hozta, hogy gyakorlatilag ""önjáró" módon sikerült melóznom, hagytak dolgozni. Amikor 2005-ben magáncéghez kerültem, ott kezdődött a probléma. Egy jól működő gyárat magánkézbe adtak, egy dilettáns vezetés kezébe. Olyannyira dilettánsok, hogy még ma sem képesek átlátni a cég működését, azt viszont kiválóan megtanulták, hogyan lehet a lehető legtöbb pénzt kilopni a cégből. Csak a hülye nem látta, hogy mit csinálnak.És az ilyeneknek csinálhatsz üzleti terveket, költségcsökkentési javaslatokat, megy a kukába, ha meg rákérdezel, akkor a válasz, hogy miért jó ez nekünk?. Ha meg nagyon pattogsz, akkor még egy plusz beosztást rádsóznak és dolgozhatsz látástól mikulásig, megszakadásig. Én ebbe rokkantam bele, úgy elvitt a szirénázós autó, hogy vissza se kellett mennem dolgozni. Most 3 ember csinálja a melómat. Amikor 7 hónap táppénz után bementem a céghez és elköszöntem nyugdíjba, megjegyezte az ügyvezető, hogy túl sok volt a teher rajtam. De ha meggyógyulok, várnak vissza. Mondtam neki, hogy várjátok a b..k..anyátokat, de ne engem.
@vitéž munkášőr:
Hagyd...
Délelőtt olvastam már - egyébként Tóta írásait mindig élmény -, a "kritikusai" meg nyugodtan elmehetnek a francba.

Oszt jónapot!
@taga20: a vincentre nem küldetsz vele a MJánynak valamit? ;-)
@taga20:
Menj vele, azért egy kölyköt kísérnie kell egy gondos szülőnek, nem?
És ha nem bírja? Milyen apa vagy te?-:))
@OPHELIA: " Amikor 2005-ben magáncéghez kerültem, ott kezdődött a probléma. Egy jól működő gyárat magánkézbe adtak, egy dilettáns vezetés kezébe."
gondolom egy fasza állami céget adtak magánkézbe, a profi menedzsment segítségével? mé nem életszerű ez nekem:)
@Knósszosz: el-el, de a legszebb az volt, hogy még a citált kolumnát sem voltak képesek nemhogy megfejteni, de elolvasni sem. egymás szájába adták a weiszpanelt, oszt jónapot. W-nél, Paránál és Bartusnál a szokott szint felett veri ki őket a szarszeplő :-)
@vitéž munkášőr: sunáznám, de lehet, hogy meglepődnék:))
@Knósszosz: Szoktam nézni a wetter.com-on a kölköméknél az időjárást, valahogy a németek és a sógorok ebben is jobbak.

Még jó, hogy a Finlandia az Finlandia. Abban nincs félremagyarázás.
@Knósszosz: rossz, me itt döglik az kanapén mellettem:) nesze!
www.youtube.com/watch?v=kA41WtvcG5E
@rodeo36: ez a "Kalmár" egy régi naridroid.
komolyan gondolta...
@vitéž munkášőr:
@OPHELIA:
Nézzétek meg azt, hogyan lehet megcsinálni Allah ajándékát szép csillogósra:
www.youtube.com/watch?v=Xr1s5KrTdUw

Ha továbbra is ilyen ütemben csökkentyük a rezsit, akár eljuthatunk Dubai szintjére is.
Ők is így kezdték... vagy nem?
@taga20: Egy nagy hírű állami cég, amit a cocik vég-, felszámoltak. A menedzsment profi volt, tökéletes munkamegosztás, szadesz, coci, fideszes vezérkar. Pénz ömlött ki az xxx pénzmosodába, 2 év alatt cca 3 mrd , amit szétosztottak egymás között.
A cég, ahol dolgoztam, gyaxi adósság fejében került magánkézbe.Na, azok voltak, vannak a dilettánsok.

Pedig egy vakbélműtétet nem botkezű ember 3-4 végignézés után meg tud csinálni.
@Knósszosz: tudod mit sajnálok? hogy nem érem meg amikor ezek a dolgos emberek a teveszart lapátolják a bentli csomagtartójába, me kurvára nem kö a kőolaj senkinek:)
@Knósszosz: Bakker, ennyi vízzel én több évig el lennék. Árammal meg szerintem örökké.

Na én tudom, hogy mikor kell villanyt oltani és vízcsapot elzárni! Ezért nem mosogathat a férjem, rezsicsökkentés címén.
@Knósszosz: lám-lám, ők mertek kicsi (nem)csútiak lenni...
@taga20: ne sajnáld, az elfekvőből az már nem lenne élvezet
@taga20: ezek a bizbaszok pont ezt a képet elkerülendően épülnek - legalábbis szerintem
@taga20: talán nem a double dick dude ;-)
@OPHELIA: és ha hegylakó vagyok, de a gyengébb kiadásból?:))
@OPHELIA:
te nem vagy egy pucsítós típus? hiszen mást sem csináltál mint pucsítottál...
a megoldás: meg kell kérni a főnököt, hogy mongya meg mit akar és adja azt írásban...és megcsinálni...le kell szokni arról is, hogy a mérnöknek nincs munkaideje...kurva annyukat holnap is lesz nap és holnap is bejövök akkor folytatom...mert különben hol lesza határ? a 12 14 vagy 16 óránál naponta? és egy buznyák vasat nem adnak prémium csak a vezetőknek van...úgyhogy 8 óra után hazamenni és el sem köszönni csak menni és ha másnap megkérdezi akkor a válasz, hogy egy kezdő takarító bére jön ki ha 8 óránál többet maradok benn tehát annyiért nem vagyoök eladó

és majd kialakul de ha ezzel te egyedül vagy akkor ...tehát mindenkinek ezt kellene csinálni...leszoknának róla...a sajtoló gépen percre pontosan betar5tják az időt mert ott sincs túlóra...és pirosgomb hazamegy nincs fürdés meg tisztálkodás azt otthon koszosan az autóba vagy a buszra és haza

szóval ez a kapitalizmus verseny nincs mert mindent monopolizálnak vagy ha nem akkor megállapodnak a konkurrenciával titokban

szemét egy rendszer

brühüyyy

majdnem belehaltál? én meg kiröhögtem őket

fölvettem személyi kölcsönt és fizettem 10 dollár biztosítást arra, ha elveszítem az állásomat a kölcsön egyéves jövedelmem és mikor jött a kasza akkor nem fizettem azaz ingyen lett az egész és törvényes...volt idő mert kaptam a munkanélkülit 8-11 hónapig a helyzettől függően és volt másik...mindíg van

nem érdekel az ő rizikója azért keres 100x annyit mint én, hogy tönkre mehessen

brühüyyy

de nem csinál 100x többet soha!!!
@vitéž munkášőr: trója és karthágó is mára csak homok:)
@taga20: remeteként faodúban sem lenne túl nagy élvezet, más hegylakó nem lehetsz, ahhoz más képességek kellenek. Esetleg ha kimégy a Pilisbe vagy a Szíriuszra
@taga20: természetesen száraz maradna a szemem nekem is - ebben biztos lehetsz
@taga20:
@OPHELIA:
@vitéž munkášőr:
A szép... ha nem lenne a seggük alatt ojil, ma is kecskepásztorok lennének a nagy büdös sivatagban.
De ott van a seggük alatt az ojil, ezért nem azok.
Csinálnak belőle valamit, igaz, ők nem ősmagorok 15 ezer éves múlttal, de majd megélnek akkor is, ha elfogy alóluk a cucc.

Ügyesen csinálják, most leírhatatlan összegeket költenek arra, hogy majd náluk nyaral a fél világ gazdag seggfejsége - amúgy már most is. Ha nekünk lenne ilyen kincsünk... már nem lenne. Ellopták volna.

Persze a mi politikai elitünk az nem olyan, mint az Emirátusoké. Ezek nem lesznek gyarmatok, csak fényevők és seggnyalók.
Jó éjt...!
@rodeo36: a főnök szóban sem tudta elmondani, hogy mit akar, nem hogy leírni. Az utolsó 2 évben csak 8 órát dolgoztam naponta, mert nem volt sem prémium, sem pedig fizuemelés. A munka pedig megvárt, nem csinálta meg helyettem senki.
@Knósszosz: jó éjt neked is, okos kecskebaszók nélkülit ;-)
Jó éjt, rezsicsökkentés érdekében villany leo.
Ja, még a kutyát kiengedem körjáratra.
@vitéž munkášőr: há még az is lehet, bár a dupla punci jobban tetszene. persze a szépen beretvált:))
@vitéž munkášőr:
nem találom ott...
brühüyyy

azok már gyógykezelésre szorulnak
@taga20: ahhoz kicsit kalácsképű az a MJány, nem?
@vitéž munkášőr: te ebben a rezsiharcos időbe ne válogass, me e visz a tök:) aztán baszhatod.
@taga20: igazad van, végtére is: nem buta, csak nagyon tudálékos. ebből meg jön a para, hogy lehet, mégiscsak a double dick dude lesz ez a hippikosztüm alatt :-o
@vitéž munkášőr: azt má hallottad, hogy aki mer az nyer? lehet, hogy belegázolna az éjszakádba:))
@taga20: nincs kizárva, bár már egy ideje óvatos duhaj vagyok
@vitéž munkášőr: más. te hogy bírod a mandinert? én is próbálkoztam vele, de gyengének bizonyultam:)
@taga20: emlékszem rád. van kb. 10 ember, akinek szeretem a véleményét olvasni. van kb. 5 akit kiszűrtem, nem tudom a pontos számot, mert van köztük olyan, akit 8-9 nickkel tahótlanítottam és van kb. 100-150 narancslelkű shitnyik akiket kész kabaré olvasni és felüdülés alázni. direkt trollkodni járok oda, rendszerint szűrve is vagyok, de leszarom mi tetszik fruzsiéknak és mi nem. röviden ennyi ;-)
@vitéž munkášőr: én is rád, valamikor marhultunk a csapd le csacsin. alapmű:))
fakutya milyen rangba nyomja, me má vot tizedes, ezredes, de hogy sorkatona nem vot az fix:))
@vitéž munkášőr:
nem sokáig bírtam a hsz-eket szörnyű butaság uralkodik

brühüyyy
@taga20: mi az, hogy potyázó?:)
(nem hiszem el, hogy szemtől szembe is ilyen tiszteletlen vagy egy nővel... nem én MJ-re gondolok:))
@vitéž munkášőr: gondolom azé, me rejtő má nem védett:)
@rodeo36: a keresztény-konzervatív-polgári (mea culpa) "értelmiség"... :-(
@taga20: lol!

erre még nem is gondoltam - bár úgy rémlik, 1-2 héttel megelőzte a bejelentést. tudatosan készült, na
@Sir Bates dö Hól: persze hogy nem, csak így a ... vagyok ilyen vagány. mennem is kö me az asszony felriadt és csúnya szemmel néz rám:)) csáo.
Február-március már rettenetes lesz,akkor már elhatalmasodik az angyali barmokon a kergekór.Ezek úgy akarták meghódítani az országot hogy mantrázzák nekünk folyamatosan mi vagyunk az angyali jósrácok,miközben lopnak-csalnak-hazudnak?!
@OPHELIA:

"Még jó, hogy a Finlandia az Finlandia."

most nem részletezett okok miatt, de azért elmondom, hogy Finlandia a kedvencem, a maga kiváló nemében kupak, kupak mellett az Absolut-tal.

Hanem képzedd eee, mi történt, mintegy két évvel ezelőtt?!
mivel ezeket szem-, és kézrebbenés nélkül a mélyhűtőben szoktam optimális fogyasztási állapotba hozni -hamááár.... odáig emelkedek fogyasztási szokásom realizálásában és vendégeim várhatók....
naszóval azt kell tudni, hogy eleinte, egészen két évvel ezelőttig, a Finlandia fagyasztva sem fagyott meg, hanem száz meg száz tüneményes apró kristályt növesztett, melyek az üveg hosszában a hosszanti tengely mentén egy külön kis csodát alkottak... két éve azonban egy ilyen fagyasztós előkészület után megdöbbenve konstatáltam, hogy nem apró jégkristályok, hanem mintegy 1 cm-es vastagságú és 15 cm hosszúságú jégtű keletkezett a bontatlan F-s üvegben. ekkor megrendült a bizalmam benne, hanem vendégeket várva mostanság újra tesztelnem kell, azonban motiválási célból lehet, hogy egy Absolut-ot is mellé helyezek. versenyezzenek. a ner óta nem hiszek semmiben. de most hátha! csak ne legyen nátha.
@vitéž munkášőr:

"_"nem sokáig bírtam a hsz-eket szörnyű butaság uralkodik"_"
"___a keresztény-konzervatív-polgári (mea culpa) "értelmiség"... :-(___"

ebben az értelemben ne tessen ajkaira méltóztatni a 'keresztény-konzervatív-polgári' centháromságot, mer'össze talájjuk akasztani a bajuszt, mégha nincsen akkor is! keresztény-konzervatív kalandorokról természetesen beszélhet, vesézhet és mindent, amit csak akar, de hogy a narancs-bolsi-libsi-kerko-rabló-tolvajló-hazudozó csürhét agár irónikusan is összefüggésbe hozni a polgári és értelmiségi jelzőkkel, az már skandallum, és bajuszcsomózásért kiált! szóval csak óvatosan azokkal a szövegkörnyezetes beillesztésekkel....
@jaegtoer:
NE'BA! Már a finnekben sem lehet megbízni??? Mocsok halszagúak... :(

Te, amúgy milyen hangon beszélsz TE a kormányzó Párt és annak dicsőséges és őszinte és mélyen hiteles vallásosságáról?
Hogy a kutyák tépnének széjjel...
Hisz Piktorunk még a Kereszténydemokrata Internacionálé alelnöke is vala (mint azt nemrég egy fideszes népművészeti agyagedény kifejtette azért, mert olyan mélyen hívő és vallásos Piktor), igaz ne vesszünk el a részletekben, hogy volt őkelme nyóóóc évig a Liberális Internacionálé alálnoka is, meg ahány gyerek, annyi féle képpen keresztelve, amiért megboldogult nagyapám minimum vasvellát ragadott volna... na szóval szimplán le leszel narancsbuziktól hazaárulózva ilyen dumáért, meg a MAGYAR CSAPAT különben sem lehet ellenzékben, cseszed!
ES'SETDUNI!
Megnézem ezek után azt a rohadék Finnlandiát a mélyhűtőben én is...
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

ja. ez jó. a gyerekek keresztsége jól jellemzi, hogy apjuk (?) keresztje az állhatatlanság.
a vezérlőelv, és az egyetlen hit ami szent, az a hatalom. de most az egyszer 2014-ben, ha nyer is, [vagy nyerít(?)] alaposan melléfog. sőt, mellésegg.
Ja, Fabius is egy kis genyó!
A Kumministák meg???
Na, na??
Őket meg se említeni?
Bástya elvtárs talán szart sem ér???? :=
@Pali papa és a negyven rab ló:

Kössz ez a vers jól esett!!!

@toportyánzsóti:

A napokban eregetett tömjénfelhőtől,rádöbbentem!!Ezek a narancsbirkéák fenn és lent igazán elhiszik a hülyeségpropagandájukat...félelmetes!!

@vitéž munkášőr:
Régebben néha rákakkit'nctottam erre a sz'arencsétlen blogra de mostanában mindig visszahúzom a kezem...

@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

"Minden sarkon álltam már!" Ahogy egy 'művelt','seggreforgó'klasszikus mondaná...
@tristen2005: Még esse tudod? :)

Műjég: Demszkyék a hibásak!
A Városháza elismerte a felújítás hiányosságait, de a felelősök az előző ciklusban keresendők.

index.hu/belfold/budapest/2014/01/03/a_varoshaza_demszkyekre_mutogat_a_vzesedo_mujegpalya_miatt/
@taga20:

"trója és karthágó is mára csak homok:)"

a házszámokat meg elfújta a szél...
@tristen2005:

most már tényleg lefagyhatna ez a narancsos egészen ázsiai csűrhe-horda! hipp itt elbaszva 4 mrd, hopp ott elkúrva 5 mrd, emitt-amott meg 100 mrd, oszt okosan néznek a fejükből a rezsisarcos szemellenző mögül, hogy baszódnának nem kicsi rakásba
@jaegtoer:
Az EU most kedi basztatni az autópálya és a vasút felújításokat, pénzügyi vonalon.
@tristen2005: AZ egy kicsit arrébb volt. Amúgy arra hivatkoznak, hogy:

A Városligeti Műjégpálya az elmúlt időszakban néhány napon keresztül nem tudta fogadni a korcsolyázó közönséget. Ennek oka egyrészt az évszakhoz képest szokatlanul enyhe időjárás, másrészt a hűtési rendszer csökkentett hatásfokú működése volt. A Városligeti Műjégpálya rekonstrukciója európai uniós projekt keretében épült meg, melynek megvalósítására a támogatási szerződést 2008-ban írta alá az akkori budapesti városvezetés. A rekonstrukció 2010 februárjában kezdődött (az önkormányzati választásokat 2010 októberében tartották), a kivitelező – HÉROSZ Zrt. – 2011 decemberében csődhelyzet miatt, átadás nélkül a kivitelezést abbahagyta. A kötelező közbeszerzési eljárásokat követően a Fővárosi Önkormányzat a projektet lezárta.
A hűtőrendszerrel kapcsolatos hibák először 2012. február 26-án mutatkoztak, amelyeket az új városvezetés a Budapesti Műszaki Egyetem bevonásával vizsgáltatott meg a 2012-2013-as szezonban. A szakértői véleményt 2013-ban kapta meg a Fővárosi Önkormányzat. A probléma egyrészt a 2001-ben épített és 2009-ben aktualizált rekonstrukciós tervek hibái miatt, másrészt kivitelezésből adódó hiányosságok miatt állt elő.
A korrekció elvégzésére az uniós projekt lezárásáig, illetve a 2013-14-es szezon megkezdéséig már nem volt lehetőség, de várhatóan a 2014-2015-ös szezont megelőzően elkészülnek.
A kivitelezővel szemben jelenleg is folyamatban van egy polgári peres eljárás, és a Fővárosi Önkormányzat további jogi eljárásokat készít elő a tervellenőrrel, illetve a tervezővel szemben.
... és most, hogy sikeresen leverődött a rezsidémon, meg elintéződött, hogy a közös képviselők ne nyelhessék le a közös költség csökkenéséből adódó megtakarításokat, az o.gy. képviselők lakhatási támogatása is csökkenik-e?
@jaegtoer: érti Ön, hogy hogyan értem. különben is, az én sörben áztatott bajuszomról lecsúszna a becses keze! ;-)
@gazoló: a blogjukra ritkán tévedek, elég nekem a szemelvénygyűjtő főoldaluk is
@elmeherceg:

"___az o.gy. képviselők lakhatási támogatása is csökkenik-e?___"

√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√

:DDDDDD
@vitéž munkášőr:

értem, há'! mé' ne érteném? de akko' mibe kötnék bele? tán betonba? akko' inkább a bajuszba. mivel hogy nekem nincs.
@jaegtoer: csökkentik. elég hozzá egy molinót kifeszíteni
@vitéž munkášőr:

Nerbenkeltetett,hazugságtőgyeken tartott megalkuvó generáció falansztere... mindegymilyenmázzal leöntve! mindendtbeszopnak.hu
@jaegtoer: van szép kacagányom - a pufajkám fölött. ráadásul a gárdista pingvingúnyát is én terveztem, bónusz léviszsipkával
@gazoló: önkéntes és fizetett NERjobbágyok játszótere
@jaegtoer:

esztet én kiválóan igazolni tudom, miszerint a finlandia képtelen aszt a ragyogó képességet produkálni mint az absolut, így asztán a rokonság tagadhatatlan, hiába is mongyák a finnek, hogy a szétválás során az olvasni tudók mentek délnek.
@jaegtoer:
Ja bacbeg! 'Meg a túlzott végkielégítéseket sem tudják visszaadni--- egyenlőre...
@jaegtoer:

ja bocs!egy @arban fetrengő országban etikátlanul megszavazott prémiumokat!
'forinteső a szép kis országra'!
van itt zsé a 'zemegyisasszondta' minden-ok..jobbanteljesít!!csökken a zállam.....ság GDP ..nyosan megminden...
@jaegtoer: Nálam az első helyen a vízsínűek közül absolute első helyen áll a Finlandia. Az Absolute-al szemezgettem már, de még nem kóstoltam.
Ezt a jégvirágos sztorit ki fogom próbálni, nosztalgiázni egy kicsit. A gyerekkori rezsicsökkentések következtében jégvirágossá vált ablak tündérmesés képződményei, természet mester által megálmodva és kivitelezve.
Nem lepődnék meg, ha az én üvegemben valami rénszarvas formátumot vélnék felfedezni:)
Orbán pusztitott.....Bocsánat:) Orkán pusztított Belgiumban
Személyi sérülésről nincs hír. Ötszázan vonatokban rekedtek a kidőlt fák miatt.
@jaegtoer: nem, nem. Maradjanak csak szépen. Szemmel láthatóan az ország nagyobbik felének még mindig szüksége van némi okosodásra. És nem tanul, csak a fenyítésből. Az pedig megleszen előbb-utóbb, pusztán a kínai gazdaságnak kell megbilleni kicsikét. Ha nem 7.5 %-kal hanem csak 3,5 %-kal nő, mondjuk. (Amerikai tőzsdeindex: csúcs 2000, 2007 Utána mindkétszer méretes zakó. Eltelt 7 év. Az amerikai tőzsdeindex soha nem látott csúcson. Na? )
Ami késik, nem múlik. Még mindig csak zuhanunk, de nem puffantunk.
@hacsaturján:

akkó' innen pöcsögénységből 3 culomb + 4 kilovolt + ligeti egy zseni...aki meg nem érti...hát az nem érti

brühüyyy

azaz b+
@DarthVader:
ugye a tőzsde az egy szám...és a valóság meg egy másik...szvsz a tőzsde ugyanúgy egy termék mint a gumiabroncs...a többi márpedig, hogy levédia egyikben sem teljesít az rezsidémonnal felszorozva hamarabb kiderül

mivel lehet megbüntetni egy házmestert vagy közös képviselőt aki 238 Ft megtakarítás kiplakátolásáért nem hajlandó 629 Ft-ot költeni??? vagy csak felfirkálja a falra krétával bár a kréta is pénzbe kerül Ariel betűtípussal

brühüyyy

ha a zagy elmegy akkó' mi marad?
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
a Bombay mag Tanquerrey sem kristályosodik hanem nagyon "sűrű" -vé válik ott valami % probléma lehet...vagy a mélyhűtőd hőmérséklete

brühüyyy

rezsidémon az a szencség...ma...lesz másik?
Antikommunista alapon nem lehet legyőzni az Orbán-rendszert. Ráadásul igaztalan is. Mussolinival meg a hitlerájjal kéretik az analógiákat húzni. Egyébként Horthy lefeküdt a Román Királyságnak, a Magyarországi Tanácsköztársaság ellenben harcolt a párizsi békediktátum elle. Még egy. A fenti plakátmontázshoz. A Vix-jegyzék átadása utáni órákban Károlyi Mihály megkérdezte Bethlen Istvánt, elfogadná-e a miniszterelnöki posztot. Bethlen teljesen elzárkózott... Sőt, egyetlen polgári erő nem vállalta az ország kormányzását.
@OPHELIA: @hacsaturján:

...igen... az egyik finn, a másik svéd... de én toleráns vagyok

"Nem lepődnék meg, ha az én üvegemben valami rénszarvas formátumot vélnék felfedezni:) "

igen figyelemre méltó lenne.)
@hacsaturján:

"_ így asztán a rokonság tagadhatatlan, hiába is mongyák a finnek, hogy a szétválás során az olvasni tudók mentek délnek. _"

ez már mekkora????!!!!:DDDDD
süti beállítások módosítása