Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @Neytiri111: Megtakarítást/befektetést nem csak pénzben lehet eszközölni, léteznek különféle érték... (2024.11.21. 19:53) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.12.02. 05:11 Fabius

Mese a sohalesz nav vizsgálóbizottságról

Címkék: mszp lmp vizsgálóbizottság nav botrány

Érdekes módját választotta az LMP a NAV botrány körüli hajcihő politikai előnnyé kovácsolásának: a hétvégén konkrétan szétszpemmelték a szocikat. Az ökoszocialisták jimkerije, Vágó Gábor műhóval csinálta a hűhót a Jókai utcában és beleevett az egyetlen talpon maradt szoci, Lukács Zoltán sajttájlevesébe is. Nem mondom, hogy amit csinált nem abszolút jogos, de az azért érdekelne mekkora lelkesedéssel írnak majd alá nekik a szocik ezek után. 

Mert aláírnak, naná, ha teljesül néhány nem jelentéktelen feltétel. 

Legalábbis ezzel haknizott Lukács Kálmán Olgánál, mer'há az egyenes beszéd mindenek előtt való. Úgy értem a tévében benne szerepelni az ilyen című műsorban, és nem a szó szerint értett valóság. Mert azzal továbbra is vannak bajok. Ahogy a szocilista pártnak úgy Lukácsnak sem erőssége a magyarázkodás ebben az ügyben. Aszonta, őt meg a pártját nem érdekli kicsoda mitfirkál a zinternetten, ők aztán sosenem írnak alá olyan bármit amin a jobbikosok aláírása szerepel. Mert ők a nácikkal nem alkusznak. Nem, nem soha. 

Már úgy értette, a frakciónácikkal. 

Mert a kilépettekkel simán igen, úgyhogy az LMP szaladjon és szedegesse össze mittom a Lenhardt aláírását a Gyurcsányékéval együtt, aztán majd ha kész a picsa és meleg a málé - egy perccel sem előbb - a többi negyvennyolcat összetolják ők maguk. Mert vannak elvek, tecciktunni, náczikakkal együttműködés meg nemvan. Vagy nem úgy van. Volt. Vagymi, mert ugye a háromkirályfi-háromkirálylány ügyben is megesett, sőt, vitanapot kezdeményezni közös beadványon a Jobbikkal az Orbán kormány két évéről sem volt ennyire büdös, mint a NAV vizsgálóbizottságának összerántásához asszisztálni. Ami a vitanapkor parola, az adóhivatal vizsgálatkor oppardon, elnézést, mink szűzkurvának teccünk ám lenni. 

Mit tudom én, ennek tükrében elég mókás ez a húzódás meg a tiltakozva tokarázás az átévén. Komolyan érdekelne, hogy ők még mindig azt hiszik valamitől majd feltámadnak, vagy már csak úgy vannak a szárnyalással, mint az egyszeri Homér?

722 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr1005670359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@ausländer Sipi: Nem kell tovább érvelned: békén hagylak
@KÁTÉó53éúétr6: BARMIT!

erted? akarmit!

menjetek az utcara tunteni a navos csavo mellett, tomegesen bojkottaljatok az iskolarendszeret, mert nem enegeditek a pappok ekzere adni a gyerekeiteket, szervezkedjetek, szolidaritsatok. zarjatok le a hidakat, mint 90ben amikor a taxis sztrajk volt. millio es egy lehetosege van OSSZEFOGASSAL megfingatni a hatalmat.

de eloszor ossze kellene fogni es nem azt keresni allandoan, hogy miert NEM, hanem azt, hogy miert IGEN.
@magándemokrata: nemcsak TE vagy krónikus... de ezt inkább hagyjuk. De juszt se döglünk meg:-)
@vakapad: Megvan a konszenzus. Hogyan lopjum el a legtöbbet. Mi kell még ezenkívül? Ez az igazi win-win állapot. Legalábbis a bótoló felek között:-)
@magándemokrata: "de ehhez tényleg magunkon kéne elkezdeni a javulást!"

ennyi a varazslat

de amig az ilyen vermokusok is inkabb a homokba dugjak a fejuket megoldaskereses - megha fajdalmas megoldas is - helyett, akkor ott rohad meg az egesz ahol van.
@ausländer Sipi:

Elnézést, egy kérdés. Tegyük fel, az ország népe elegendő mennyiségű hidat zár le ahhoz, hogy a jelenlegi regnálók kénytelenek legyenek szedni a sátorfájukat.

Aztán mi lesz?
@ausländer Sipi: Húlyegyerek! Az ORbám kormány 3 éve mást sem csinál, csak az egyes szegmenseket szopatja szanaszéjjel. Ellenségképzésben vérprofik. Lassan már az egyéni individominimum is összeveszik önmagával és gyűlölni lezdi saját magát. El kell ismerni. Ebben vérprofik.
@ausländer Sipi:
most már tényleg abbahagyhatnád.
mi akik itthon élünk, küzdünk.
nap mint nap.
próbáljuk élhetővé tenni az országot.
nem csak tüntetéssel lehet változtatni.
megvívjuk a napi harcainkat a munkahelyen,szolgáltatóknál,hivatalokban stb.
tudod, itt a létfenntartás arányaiban több időt vesz el az életünkből, mint neked ott.
1 éves fizetésed elég egy 30 millás nissan gtr-re.hajrá!
örülj, hogy jól élsz, és ne minket basztass!
nem irigylem tőled!élvezd!
de minket hagyj békén!
ezek a mi problémáink, nem a tieid.
végül:
remélem nem akarsz hazajönni ha már itt is jól mennek a dolgok!
@Sir Bates dö Hól: blablabla...

amig ez a mentalitas megy, addig tenyleg nem erdemel az orszag jobb eletet. egyszeruen nem jar hozza.

mi lett volna otthon az 1:12 vege?

hany szazalekban szavaztak volna meg masok fizetesenek a csokkenteset akar a sajat rovasukra is?

mert az ilyen kulonbsegeken megy el a hajo, meg az ilyen suket dumakon, hogy hjakerem, nekik konnyu, mert...
@jaegtoer:

Nem lenne szufficites a költségvetés. Nincs az a pénz, aminél ne lehetne többet elkölteni, egyszerűen felélnénk a pénzt, aztán kezdődne a sírás elölről.

Egészségtelen gazdaságszerkezetben törvényszerű a hiány újratermelődése. Számtalan példa van rá a világban, nálunk ezerszer kevésbé korrupt országokban. A politika sehol nem állja meg, ne piszkáljon bele, ha szavazatszerzésre van kilátás.
@Vérmókus, a Maghrebi Mogyorózabálók Őrizője:

Én ezt komolyabb kérdésnek gondoltam annál, hogy népi, egyben urbánus, sőt, az országos konszenzusba simuló közhelyekkel lehessen válaszolni, de már nem ráz meg különösebben.

Fidesz lop, MSZP lop, punktum. Akinek ennyi jó kevés, azt érje gáncs és megvetés.
@ausländer Sipi: gyönyörű képzavar. Ezt már svájcban találtad? Vagy az első beszerzett villáhárítós sapkáddal, a boltban adták bónuszként? A strucc meg ugrándozik a fára és mogyorót zabál:-)

Egyet nem tudsz Tökvirág. Ha akarnám, holnap a szomszédodba tudnék költözni, és hosszú ballonkabátban riogathatnám a negyvenébves menyasszonyodat reggelente,amikor munkába indul a helyi csirkebelezőbe, és lefagyállóznám az öthengeres fordfókuszodat, ha kedvem tartaná. Nem mellesleg Lagzi Lajcsival bombáználak éjjel-nappal:-) Kéne ez neked? :-))))
@punkfrog: az en eletemben ott nem fognak jol menni a dolgok amig csak sertodotten duzzogtok es nem segitetek magatokon:-)

egyebkent a gtr csak nalatok 30 milla, itt 60000 chf-ert mar lehet kapni. a nullkilometeres 139.000 chf.

www.autoscout24.ch/de/autos/nissan--gt-r?allmakes=1&make=57%2c0%2c0&model=395%2c0%2c0&nav=8&prop=1&sort=price_asc&uprop=2&vehtyp=10

tudod, itt nem hagyja magat a svajci lehuzni az allam altal ilyen mindenfele kamu regadokra, meg ilyenekre.
kozvetlen demokracia van, az emberek nem fasulnak bele a politikaba, hanem igenis, elmennek, szavaznak es nem hisztiznek.
@vakapad: lehet, hogy komolyabb a kérdés, de kérlek bocsásd meg nekem, hogy nincs a zsebemben a bölcsek köve, és ezt a trágyahalmot megpróbálom vidámkodva túlélni:-)
@Vérmókus, a Maghrebi Mogyorózabálók Őrizője: miert kell alafekudni?

en tudom mit csinal a fidesz. de miert kell nekik teret adni erre? miert van az, hogy az ellenzeki oldal legnagyobb problemaja gyurcsany pl? mert a fidesz azt mondta? bakker...
"Berlusconi magyar EP-képviselő akar lenni
REUTERS/Remo Casilli
Ez lenne a nagy meglepetése az olasz parlamentből kizárt milliárdosnak. A La Repubblica szerint Berlusconi a lehetőségek között veszi számba Magyarországot, ahol barátja, a „Milan-szurkoló” Orbán Viktor a kormányfő."

És ez nem is olyan hihetetlen. Orbán szerintem azonnal ki is nevezné Unga-bungaparti főtanácsadójának:-) Természetesen nem közszereplőként:-)
Ömlik a lóvé a kultúrába:-)

"Usztics több mint 60 milliót kapott új filmjére az MTVA-tól
Usztics Mátyás új rendőrös sorozatának első két részére 7,9 milliót előkészítésre, gyártásra 52 millót költ az MTVA. Ebből a pénzből 2×50 perc magyar pályakezdő rendőrökről szóló akciófilm készül. Usztics a baráti Azerbajdzsánban is forgat. (Átlátszó)"
@ausländer Sipi: használt nissan! :(((
ennél komolyabbnak gondoltalak.
139.000.-CHF*240=33.600.000.-Ft :)))
@vakapad: Ja hát az rendben van, ha az elit jut korlátlanul a mások által megtermelt javakhoz és korlátlanul gazdagodik amikor a "megtermelő" méltatlankodik na az már gazdagodozás
A poszthoz:

"Amit Horváth András volt adóhivatali alkalmazott állít, az sem nem újdonság, sem nem elég konkrét és meggyőző. A NAV belső működése kizárja, hogy felülről le lehessen állítani bármilyen vizsgálatot – mondja Király László György egykori APEH-elnök, aki négy éve adószakértőként dolgozik."

magyarnarancs.hu/belpol/tobb-mint-felelotlenseg-volt-apeh-elnok-az-adohivatal-elleni-vadakrol-87725
@vakapad:

Nem értem, nincs ellentmondás. Amikor a közpénzt zabrálják, nem más pénzét veszik el? Az adófizetőkét.

Boldogabb helyeken konszenzus van például a magántulajdon szentségében, a jogbiztonságban, a tájékoztatás szabadságában, abban hogy nem hágjuk meg hátulról a gazdaság és a fizika törvényeit. Bárki van hatalmon. Világnézeteken, értékrendeken, prioritásokon lehet vitatkozni, de a valóságot és a szakmaiságot általában nem ignorálják. Konszenzusos értékek pártállástól függetlenül.
@ausländer Sipi: Sipi tudod, te tényleg a jing vagy @Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: jangja mellett (Géb, a belpolitikában zseni vagy, ha külpolitikai tájékozottságodat vesszük alapul:)), megérdemlitek egymást:-)

Blablabla?... az amit írtam?... swiftet mégmindig nem olvastad, mi?:-)... azért nem irigyellek, egy ilyen megakadt-a-lemezjátszó-fílinggel létezni ölég szar lehet:-)
@punkfrog: uhumm, de az a nullkilometeres, 590 lovas limited edition, ami a kiegeszitokkel 40 otthon..

tudod nem veleltelnul hordtak be a hasznalt autokat svajcbol a regado elott:-)

minosegi, elenorizhetoen szervizelt es olcso a hasznaltautopiac.
@Husz_János_Puszita: amivel sohasem tudtam mit kezdeni, hogy az egészségügyet ugyanolyan szolgáltatásnak tartják mint az autópályán való száguldozást. mert szerintem nem ugyanaz
@Sir Bates dö Hól: orommel vagyok az ellentete egy tekintelyuralmat, tomeggyilkossagokat, fajelmeletet favorizalo nacinak:-)
@ausländer Sipi: , "itt az emberek nem fasulnak bele a politikaba, hanem igenis, elmennek, szavaznak es nem hisztiznek. "

ezt a pár szót éppen úgy írtad, mint egy húsz éve idegenbeszakadt hazánkfia, aki csak temetésekkor jön haza látogatóba.

Egyet, csak egyetlen egy brúszviliszt vagy egy klintisztvúdot mondj, aki van annyira ütőképes - és nem párszázalékos pártocska - hogy miatta tömegesen zúdulni lehet a szavazófülkébe, mert világmegváltó csúcsprogramja van, amivel kisöpri ezt a hulladékot nyom nélkül és végre nekünk is élhető és fenntartható, igazságos körülményeket teremt.

És mi van ha egymillióan kimegyünk az utcára hőbörögni? Fidesz alaposan megtámogatott öcoja kimegy aznap egymillikétszázezren és ők nyertek.

Egyetértek mókussal, ülünk a trágyadomb tetején és kínunkban röhécselünk, előre gondolkodni egy hónapra sem merünk.
@vakapad:

Ja hát akkor megint ott vagyunk, ahol a part szakad. Tyúk volt előbb vagy a tojás. Bizonyára az én dőreségem felelős államférfiaktól azt várni, formálják is a közvéleményt, ne csak kihasználják a maguk hasznára.:)
@Spániel: igen, tudom, hogy kifogas mindig van, hogy miert NE..;-)

errol beszeltem fentebb.

mindig van megoldasotok arra, hogy ne kelljen megoldani:-)

a partocskak miattatok parszazalekosak. hanyan is mentek el szavazni legutobb, amikor a fidesz ketharmad megesett?

az altalad leirtak nem kovetkezmenyek, hanem okok. azert nincs eros ellenzek, mert nincs tamogatottsaga. azert lehet a populizmussal tomegeket mozgatni, mert annak van, mert mindenki abban szeretne hinni, hogy kemeny munka nelkul el lehet takaritani a szarkupacot amiben mindenkinek megvan a maga kis ganehalma.

szerintem ismersz mar annyira, hogy tudd: kifogasokat nem fogadok el.
@Vérmókus, a Maghrebi Mogyorózabálók Őrizője:

Hülyeség, hogy az elitet nem az ufók dobták le a Hortobágyon.:)
@Vérmókus, a Maghrebi Mogyorózabálók Őrizője:

Húbazz!!:))))
Meg vagyunk mentve, de ha nem, szólunk a Bruce Willinek.
@Csaknézek...:

:DD Vezérünknek nem lehet probléma.:)
@Kowalski, helyzetjelentést!: :-) mit mondjon király?... hogy ő is állított le vizsgálatot?:-)
@ausländer Sipi: csak egymás nélkül semmik vagytok, nem léteztek:-)
@ausländer Sipi: Jó, akkor segíts, mit tegyen egy eccerű pestlőrinci lakos, aki eddig kiment minden millás, bajnais, dk-s hídra, ami eddig létezett és buzgón csápolt és fújolt.
Mit tegyek holnaptól, hogy előrébb lépjünk?

Ha azok a faszkalapok, akiknek vezetőinknek, jövőképünknek és példaképünknek kellene lenniük, egyik kezükkel egymás haját ráncigálják, másikkal egy indiánkést szorongatva a másik háta mögött tartják sakkban politikai testvérüket. Mindenre alkalmatlan, öntelt, cinikus banda.
Utolsó hónapban persze már nagyon össze akarnak borulni, nagyon fogják szeretni egymást, de addigra mindenkitől hányógörcsöt kapunk.
Dk ebből fényévekkel kiviláglik, mert politizál is közben, de a többség mindíg visszaveri, mint egy kilazult szöget.

NNNa, most mit tegyek én ezek után a haza üdvére?
Orbán: már keleti szelek is fújnak nálunk

Orbán Viktor miniszterelnök szerint ma csak az nem üzletel Kínával és kínai vállalatokkal, aki "szándékosan becsukja a szemét". A kormányfő ezt a Huawei kínai távközlési cég regionális logisztikai központjának átadóján mondta kedden, a Pest megyei Biatorbágyon.

A miniszterelnök azt is mondta, hogy ma már bátran kijelenthető: aki Magyarországon ruház be, az biztos alapra épít, ugyanis sikerült lerakni egy modern, versenyképes magyar ipar alapjait, "a meginduló gazdasági növekedés számai pedig azt mutatják, hogy a számításunk bevált".

www.mfor.hu/cikkek/Orban__mar_keleti_szelek_is_fujnak_nalunk.html
csak ülök a tojásaimon, nézem a part szakadását, jóllehet tekintetem messzire vágyik, számolgatom a szőrszálakat s ha véletlenül egyet kitépek, hát sikkantok élesen.
@Penivaldes:

Nem tartják ugyanolyan szolgáltatásnak. Finanszírozásról beszéltünk.
@hacsaturján: én szőrös madarat még nem láttam... ha meg valaki a saját tojásain ül, akkor a szőrszál kitépése meg megkönnyebbülés, nem?
rághatjátok a gittet, csak ide dobnék egy részletet, míg egymást csesztetjük addig:
/idáig jutottam, és hívott a slozi/

"magyarnarancs.hu: Miért ne lehetne szóvá tenni a hibákat?

KLGY: Magyarországon, ahogyan a legtöbb európai országban is az adózás önbevalláson alapul, az adók több mint 90 százaléka – nagyjából tízezermilliárd forint – önkéntes befizetés révén kerül az államkasszába. Ha csak egy százalékkal csökken az önkéntes befizetés, mert az adóalanyok elbizonytalanodnak, és inkább nem fizetnek semmit, sehová, senkinek, az már valóban százmilliárdos kárt okoz."

magyarnarancs.hu/belpol/tobb-mint-felelotlenseg-volt-apeh-elnok-az-adohivatal-elleni-vadakrol-87725
@hacsaturján: Szar dolog amikor a suvadás elviszi az öreg tyúk tollait!:)
@Husz_János_Puszita: van abban valami báj, mikor valaki csak úgy érzi jól magát egy általa választott helyen, ha mindig az elhagyotthoz hasonlítja azt:-)
@Sir Bates dö Hól:

montam én ojasmit, hogy mér sikkantok?
@tristen2005:

a szar dolog az, ha az ülőke odacsípi a tojást.
@Sir Bates dö Hól: Ezt nézd meg. Szerintem a végén abszolút igaza van Z.Kárpátnak, amikor a politikai parazitizmusról beszél Mesterházy kapcsán. :)

index.hu/video/2013/12/03/jobbik/
@Sir Bates dö Hól:

A hasonlitgatás teljesen normális egy új helyen. Majd elmúlik.:)
@hacsaturján: nem is gondoltam, hogy madárként tekint önönmagára!
@DarthVader:

O.K. meggyőztél. felesleges az amit mondogatok hónapok óta, tehát felesleges a jelenlétem is.
innen látom, hogy teljesen reménytelen az egész.
sok szerencsét.
@Husz_János_Puszita:

Javasolnám, hagyjuk már ezt a közpénz zabrálást ...

Amikor 2000 környékén a regnáló miniszterelnöktől a TV -ben (bizony, ilyen idők voltak!) megkérdezték, hogy az állami!!! tendereken miért mindig a Vegyépszer nyer, és az miért mindig a miniszterelnök!!! apjától rendeli meg a mészkövet meg a dolomitot, akkor a miniszterelnök azt mondta, hogy ő nem lát ebben semmi kivetnivalót!!!, de majd szól az apjának, hogy ne nyerjen annyit!!!

Akkor én úgy gondoltam, hogy ebben a közpénz zabrálásra olyan kib...ottul érzékeny országban (nincs hely, ahol ne ezt olvasnám hányingerig, itt is megy a sírás, ami belefér) ez az ember soha többé nem lesz nem hogy miniszterelnök, de még alsó vezető sem, oszt tessék, ma úgy írja keresztbe kasul az alkotmányt a kétharmadával, ahogy csak akarja.

Valami baj lehet ezzel a közpénz zabrálásra való érzékenységünkkel.
@ausländer Sipi:

"__ masok nagy lopasa nem mentesit teged a blicceles alol. __"

nos, akkor most menj el a kurva anyádba, és még magyaráznom sem kell, hogy miért.
@Kowalski, helyzetjelentést!:

___2013.12.03. 09:49:40
___2013.12.03. 10:08:42

szóval én nem látom fától az erdőt.

legyen ez a te vigaszod, és örömöd, és sikered... lehetőleg ne a legnagyobb...
@jaegtoer: valoban nem kell elmagyarazni, hiszen ismerlek:-)

de majd egyszer kihuzod talan a seggedbol a fejed te is:-)
@ausländer Sipi:

ha te mégegyszer azt állítod, hogy 300-at "elbliccelek" miközben éves szinten több mint félmilliót fizetek, akkor ismét mondom, hogy ne csak menj a kurva anyádba, hanem élj is vele intenziv nemi életet.

azt pedig, hogy ki húzza ki a seggéből a fejét elsősorban arra vonatkozik, aki a teljes gazdasági rendszerből kiemel egy neki tetsző részt és azt kezdi el basztatni, nem véve figyelembe az egész komplexitását és a kölcsönhatások rendszerét és fogalma nincs a rész és az egész viszonyáról.
pár nappal ezelőtt, bár nagyon igyekeztél türtőztettem magam, és kerestem azokat a pontokat, amelyek inkább együtt gondolkozásra és előre visznek, mintsem elválasztanának és külön utakra kényszerítenek, mi több, még meg is "védtelek"... az eltelt napok viszont arról győztek meg, hogy csak egy nagypofájú, gyenge senki vagy, aki valójában kint sem vitte semmire, és egyelőre arra se méltó, hogy lenyalja a kutyaszart az itthon maradottak cipőjének a talpáról.
szar ember vagy, az is maradsz. éppen úgy szövegláda vagy a semmire, mint ferenced, a szakirodalomban, vezetéselméletben úgy hívják az ilyet: álmodozó vezető, na ezektől mentsen meg az isten, mert minden szép, minden jó, csak amikor meg kellene valósítani, valahogy sosincs hozzá muníció se észben, se tettben.
@jaegtoer:

"Szíve szorult, rezgett a lába,
acsargó habon tovatűnt,
emlékezően és okádva,
mint aki borba fojt be bűnt."

maga meg a ferit utájja. az ijjenbül lesz a jó nagy marhaság/álmodozás, kemény mint a fagyott kutyaszar.
má rehabiliztem azt a pernahajdert, csak egyeseknek nem elég, már azt kévánnák, hogy imádjam, mint az istent. az meg nem megy mer a másikat se megy.
viccelődésen kívül azt találtam írni, hogy a 16 pontos pottyával a legéletképesebb torzszülött a többi top rongy előtt.

azé... Mester! ne mondja, .... az Isten is hat nap alatt teremtette a világot szabad szombat nélkül, és se Húsvétja, se Karácsonya, akkor én mire.... mire köll, ki leszek kezelve...
@hacsaturján:

látja, kedves Mester, helyből is vagyok ojjan hülye, hogy ne legyen okom útálni a Ferit, mint az előbbiben is olvashattya. hol van már a tvalyi hó? írtam is valamit -kifejezetten jót- róla, de ez nem volt elég az imádóinak. hát azé mindent mégse, oszt látta mi lett a vége.
@mattüveg:

magam részirül én a káposztás cvekedlit imádom, csakhát a rének megvadulnak a káposzta szagátul, így jól fölfogott érdekeimet hangosztatva kötök kompromisszumot.
@jaegtoer: pedig azt mondom, mert ez tortenik:-)

hisztizel es vered magad a foldhoz, mint valami kadarista ingyenelo, hogy neked jar. jar a lofasz, az jar:-)

akar tetszik, akar nem, a tortentek azt igazoljak, hogy szepen szetbasztatok az egeszsegugyet a fidesznek asszisztalva:-)

es ezen atenyen nem valtoztat fikarcnyit sem az, hogy szemelyeskedsz es anyazol.

tetszettek volna gondolkodni e skifizetni az arat. akkor most lenne egeszsegugy orszagos elfekvo helyett:-)

es ezt a reszt egy dolog miatt emelem ki. ez a legnyilvanvalobb bizonyiteka a kadari puhapocsok orszagrontasanak, ami millio es egy alkalommal visszakoszon. az alap az, hogy fizwetni coki, de minden kellene. erre epulnek a populista partkampanyok, ezzel lehet benneteket kilora megvenni:-)

pedig addig, amig az ott elo polgarok nem hajlandoak megfizetni az arat, nem lesz mukodo orszag. hitelek lesznek, eladosodas, egyre romlo egeszsegugy, okatatas es infrastruktura.

es mondom, ez nem azert van, mert en mondom. hiaba torodd ossze a tukrot, kispajtas. a valosag megmarad:-)
@ausländer Sipi:

el vagy tévedve, seggfej. ha eddig nem jött volna le, éppen hogy a mindenkori fizetők közé tartozok, akiknek sosem volt semmi sem ingyen, sőt még mások helyett is fizettem, de te ezt összességében rendszerszinten sosem éred fel ésszel...

olyat erőszakolnál rám, ami sosem volt jellemző ezért szimplán hazug vagy, igaz ez neked kompletten is megy. erre vagy kalibrálva.
@jaegtoer: te vagy eltevedve, amikor azt hiszed, hogy az ilyen fillerkekert jar rendes egeszsegugy:-)

amit fizetsz az lofaszra nem eleg.
azaz de. valamivel szarabbra eleg, mint ami most van. azert jobb annal amit erdemelsz, mert hitelekbol kipotoljak. aztan ha nem lesz, akkor meg romlik egy kicsit es akkor lesz azon a siznten ami azert a penzert neked jar:-)
@ausländer Sipi:

"te vagy eltevedve, amikor azt hiszed, hogy az ilyen fillerkekert jar rendes egeszsegugy:-)

amit fizetsz az lofaszra nem eleg."

amit mondasz éppen alátámasztja azt, hogy képtelen vagy rendszerszinten látni és kezelni a problémát. jövedelmi viszonyaimhoz képest igen is magas a járulék amit fizetek, tehát a teljes gazdasági és újraelosztási rendszert kell vizsgálni miért is nem elég a biztosítási összeg a betegellátásra, egészségügyre, és nem leragadni egyetlen komponensnél. de belátom neked ez nem csak megterhelő, hanem túl sok, azaz magas. svájcból is csak játszod az eszed, lehetnél szerényebb, de nincs mire.
@jaegtoer: senkit nem erdekelnek a jovedelmi viszonyaid, az a vilag elmult, kispajtas.

hallo! kadar meghalt, cucika:-)
vege a vilagnak amikor is ajovedelmi visznyodhoz alakitjak az arakat a tobbit meg kipotoljak hitelbol oszt lesz majd valahogy.

ezt kellene mar felfogni.

piacgazdasag van, nem cuclizmus. mindenhol. es ha nem fizetsz, ra fogsz baszni. akarhogy vered magad a foldhoz, akarhogy sirsz, annyit kapsz amennyit fizetsz es viszonlangos:-)

de meg fogod ezt tanulni a sajat borodon hamarosan, ne aggodj:-)
@jaegtoer: " lehetnél szerényebb, de nincs mire. "

ezt kurvara jol latod:-DDD

valoban nincs mire szerenykednem:-)
alszerenykedhetnek, hogy a hozzad hasonlo kadarnepe ne erezze szarul magat, de nem fogok:-)
@ausländer Sipi:

hogy ne halj meg ostobán és hülyén és egyedül:

ha valaki nagyon okos, sokat tud, és erre nem vág fel, nem nagyképű, a dícséret egy formája, a tudás elismerése, hogy van MIRE szerénynek lenni, azaz sokat tud.

Tekintve, hogy te csak részproblémáknál leragadt, közhelyeket ismételgető, magyarokat, és magyarországot pocskondiázó, üresfejű "távolról nagylegény" senki vagy így nem kell szerénynek sem lenned, mert nincs olyan tudásod, csak közhelyed, arra meg lehetsz büszke, de ki nem szarja le. veled együtt.
@jaegtoer: suket duma:-)

ez az egesz szerenykedesre kotelezes otthon nem mas, mint a tehetsegtelen bunkok mentsvara, nehogy szembesulni kelljen a sajat semmirevalosagukkal:-)

nem egy problemanal ragadok le kulonben. ez mindenre igaz. az alapfelallas maon az, hogy senki nem akarja semminek megfizetni a valodi arat, de elvarna a fouri szolgaltatast a koldusnyi befizetesert.
es ha nem kapja meg, akkor foldhoz bassza magat, mint valami szaros hulyegyerek es meg annyit sem akar fizetni, mint eddig, mert neki jar.

a ket meter fold a vegen, kispajtas. az jar. de meg az sem ingyen:-)
@ausländer Sipi:

Kezded nagyon elvetni a sulykot, ami semmire nem jó, és sehova nem vezet.

Az a szerénység amiről Jég ír, nem azonos az általad használt fogalommal:)) Magyarul, nem érted miről beszélt. Van ez így, de előfordul, hogy lehet tisztázni fogalmakat, ha igazán érdekel más véleménye.

És van amikor nem:)
@ausländer Sipi:

Sipi.

Mintegy két hónapja még, útáltalak,
amikor Hacsaturján, a Mester elküldött engem a picsába, -elgondolkoztam- és rájöttem, haragszom rád, és gyűlöllek, mert megtestesíted mindazt amit megvetek.
Miközben Gábrielt ekéztem, magamba szálltam, meg advent, meg ilyesmi, ha mond ez valamit, és próbáltam úgy szólni, hogy elveimmel párba találjanak a szavak, s el is múlt harag nélkül az az egyetlen nap, pedig igyekeztél nagyon.
Aztán már odáig fajultam Hogy Ferencet kezdtem értékelni tárgyilagosan -jelenlegi!- teljesítménye! (és nem feltételezett motivációi) alapján, s tettem egy elismerő hozzászólást a 16 pottyára és egyáltalán a most folytatott küzdelmére.

erre, _v_a_l_a_k_i_ szóba hozta, hogy bezzeg az egészségügyi reform! (ami persze egy karikatúra volt) no persze ezt már nem nyeltem be, mert nem arra vállalkoztam, hogy a ferencimádók, sőt magának ferencnek a farkát szopkodjam, hanem csak megjegyeztem, amit tesz most, nincs ellenemre.
Na innen jutottam el veled odáig, hogy mire lehetnél vagy sem szerény.
ez persze azt jelenti, most már nem gyűlöllek, nem is is haragszom rád, sőt, már meg sem vetlek, hanem csak szánlak, szánlak, mert mindig csak gyökérnek leszel jó, sohasem havasi gyopárnak. ez van, ez lesz,neked -mára már belátom- ez jutott.
@jaegtoer: termeszeten ez tovabbra sem valtoztat azon a tenyen, hogy azt kapod az elettol amit erdemelsz es olyan allamot, amit megfizetsz olyan elit altal vezetve amit kinevelsz:-)

erted.

nem erdekel, mit gondolsz rolam. mert megtehetem:-)

azert jottem el otthonrol, mert remeltem, hogy van olyan hely, ahol az emberek felelossegteljesek es ennek kovetkezteben egy jol mukodo orsagban elnek. es itt van. ez ugy mukodik. pontosan az ellenkezojet teszik annak ami t te, vagy ti teszel/tesztek. felelosek a sorsuk es az orszag sorsa irant es ezert kezukbe veszik es tesznek erte. nem sirnak, picsognak, nem masok lehuzasaban es atkozasaban latjak a megoldast, hanem a maguk - es ezen kereztul a sajat kornyezetuk, a kovetkezo generacio es az abban felnovo kovetkezo vezetoi kor - epulesere.

ezt kellene eltanulni, tudod?:-)
es ne gyere azzal, hogy tettel te mar eleget. mutasd az eredmenyt!
jahogy lofasz es esti feny? akkor nem tetel eleget, vagy nem jot tettel. es ennyi:-)

majd ha egyszer rajossz, hogy a vilag igy mukodik, hogy a kifogasok nem visznek elore es masok ekezese nem teszi jobba a sajat eletedet, na majd akkor nekiallhatsz epiteni valami jobbat, aminek majd a gyumolcse valami ilyesmi lehet, mint ami itt van.

egyelore az eredmenyek azt mutatjak, hogy kurvara tevuton jarsz te is es sokan masok otthon. az elso lepes lesz ennek felismerese. a kovetkezo, amikor elkezdtek megalapozni egy jobb vilagot es nekialltok felepiteni. de minnel kesobb jon a felismeres, annal kemenyebb lesz a melo, mert annal melyebb szarbiol kel kivakarozni. es ezt nem oldja meg a "zavarjuk el az elitet!" hozonges, mert nem tudtok jelenleg jobbat odaallitani. en pontosan ezert leptem le, mert azt latom, hogy nincs alapanyag egy tisztesseges elitre.

mondjuk igeny sem igazan...
egyelore meg sem tudjatok fogalmazni, hogy mit is akartok igazan. nem veletlen, hogy az ellenzeknek fingja sincs arrol, hogy mi lesz majd, ha veletlenul nyernek. mert ti sem tudjatok, mit is akartok. a piacgazdasag budos, mert sok a felelosseg es a melo. a tervgazdalkodas jo lenne, de az meg nem eleg individualista. jo lenne mukodo allam, de fizesse meg mas.

megis, mi a faszt akartok az ellenzektol? osszefogast? oke. mi a koncepcio? mire? tothcsabi fele ingyenbkv, ingyensor, ingyenvirsli? az is a szakadek, csak az nem a tuskes-sziklas-gurulos-fideszes, hanem a meredek fal mellett zuhanos es akkor egy darabig hihetitek, hogy szarnyaltok...

az a gond, hogy szinte senkitol nem hallom azt, hogy "igen, dolgozni akarok, kemenyen, adot akarok fizetni, fenn akarom tartani az egeszsegugyet, tisztesseges oktatast akatrok uzemeltetni es infrastrukturat, szocialis halot, stb...
meg akarok alapozni egy uj orszagot meg akkor is, ha en mar nem elvezhetem."

mindenki csak nyig, mint baszatlan kurva a turelmi zona peremen, hogy ajajajajj.. dolgozni kellene, de dolgoztam mar annyit, jajajajj.. dolgozzon mar mas, fizessen mar mas, jajajajajj...

es amit itt leirtam azon kurvara egy centit nem valtoztat az, hogy TE mit kepzelsz ROLAM:-)

erted, ugye?:-) fikazhatsz,, ahogy akarsz, elkuldhetsz a kurva anyamba ahanyszor csak akarsz. amit leirtam akkor is teny marad.

mert az eredmenyen latszik, hogy mit vegeztetek.
na. muti az eredmenyt.
na latod, ennyit ert az egesz.
@Orica Középföldi: leirtam parszor, nem nagyon erdekel, hogy ki mennyire erzekenykedik.

ez nem a "mindenki szeret mindenkit" szakkor. nem az a celom, hogy csoportterapiazzak es masok erzeseire figyeljek.

az a celom, hogy leirjam amit latok, lattam, tapasztalok, tapasztaltam. nem cukormazasan, nem aranylameba csomagolva, mert egy darab szart barhogy csomagolsz darab szar marad. pontosan ez az a kepmutatas es szonyeg ala sopres az, amiben nem kivantam es nem kivanok reszt venni tobbe. pontosan ezert hatarolodom el bizonyos mertekben az otthonmaradottaktol, akik nem hajlandoak szembenezni azzal, hogy bizoyn egy hig fos az elmult 25 ev eredmenye es ideje lenne a szemlelet- es koncepciovaltasnak. marpedig az nem fog menni erzekenykedessel.
@ausländer Sipi: kedves Sipi!
Csak három gondolat:
1- próbáld meg jól érezni magad az általad választott helyen önmagában, ne csak azért/úgy, mert/hogy moon persze minden szarabb;
2- tetszik, nem tetszik új helyeden azért tudsz érvényesülni, mert moon(é-balkán, k-európa) szocializálódtál... én is azért élek meg mindenhol, még a Jég hátán is, mert onnan jöttem:-);
3- Jég kifejezetten nagyvonalú volt mindenkivel az elmúlt napokban, őt valóban megérintette advent szelleme, lett légyen az bármi is... értékelni kellene.

Csak ennyi:-)
@Sir Bates dö Hól: 1. jol erzem magam, koszi:-) az emberek felelossegteljesek es nem masok rombolasaban, hanem a maguk epiteseben elik ki magukat. nem azert, mert otthon minden szarabb - bar lassuk be, ez is egye legge jo indok - hanem azert, mert en igy kepzelem el a jol mukodo allamot es tarsadalmat ahogy itt megy.

2. pontosan azert leptem le, mert nem vagyok/voltam kepes abba a felelotlen eletvitelbe beilleszkedni. tehat lehet, hogy ott szocializalodtam, de pontosan az ellenkezo iranyba mentem, mint ami ott elfogadott es aminek koszonheto a jelenlegi otvar allapot.

3. mi ez a bullshit? ha advent van akkor mar jol mennek a dolgok? akkor mar nem is kell valtoztatni? attol igaza lesz? attol nem lesz szar az egesz? vagy nem ertem, mit is valtoztat az advent?:-)
@ausländer Sipi:

"mi ez a bullshit? ha advent van akkor mar jol mennek a dolgok? akkor mar nem is kell valtoztatni? attol igaza lesz? attol nem lesz szar az egesz? vagy nem ertem, mit is valtoztat az advent?:-)"

Az EQ-d sajnos nulla.
@Orica Középföldi: nem nulla, csak ez nem az a hely.

mondom, ez nem csoportterapias foglalkozas.
@ausländer Sipi: az a lényeg, hogy jól érezd magad, más nem számít:-)

Mi egy idősek vagyunk. Attól, hogy nem írja le mindenki a bánatát itt, lehet, hogy mást is ért sérelem moon, tán nagyobb is, mint téged. Azt mégsem átkozódik.

A subaru/honda egy rétegautó. Kimagasló műszaki tartalommal. De csak egy réteg veszi/van rá igénye. A többség inkább vesz egy 1.6 passatot, mert az is mutat. Ilyen a rendszer is. Akikitt vannak, azok is csak egy réteg. Nem a többség. Ilyen a demokrácia. Nem az 1.6-s passatot és használóját kell fikázni és alázni, hanem megmutatni/elmagyarázni neki miben jobb a subaru/honda. Érted?:-)
@Sir Bates dö Hól: nem, ez nem rolam szol.

nem arrol szol, hogy nalam a bolcsek kove. nem arrol szol, hogy en vagyok az igaz utat mutato jel.

legfeljebb annyiban szol rolam, hogy egyszeruen idegesit az allando nyivakolas a semmitteves es a hibak szonyeg ala soprese, mintha azt a kupacot valaki mas szarta volna a szoba kozepere. nem akarok en senkit semmilyen utra terelni. csak induljanak mar el valamerre, mert ebbe a kadar seggebe ragadt picsogasbol nem lesz mas, csak kelet-romania, vagy del-szlovakia.
@ausländer Sipi:

"mert ebbe a kadar seggebe ragadt picsogasbol nem lesz mas, csak kelet-romania, vagy del-szlovakia. "

asszem te maradtál svájcban is kádár seggébe ragadva.
@jaegtoer: jaja
en maradtam, amikor azt mondom, hogy filleres befizetesekert filleres szolgaltatas jar es azt, hogy a piac arait nem a zsebedhez szabjak..;-)
@ausländer Sipi:

"nem arrol szol, hogy nalam a bolcsek kove. nem arrol szol, hogy en vagyok az igaz utat mutato jel."

Csendben jelzem, hogy amit mondasz, és amit s ahogyan írod, aközött nagy különbség van, példa rá a fenti idézet.

Mert ahogy rendszeresen megnyilvánulsz, abból pontosan az jön le, hogy igenis az egyetlen igazság letéteményesének gondolod magadat.

Amit nyerseségnek nevezel, az a saját véleményed arrogáns és fennhéjázó kinyilatkoztatásaként jön át - nem csak nekem -, nem tűrsz ellentmondást, de még csak más szempontú megközelítést sem.

Miközben hangoztatod, hogy "jót" akarsz.
Nem kétlem, hogy ezt őszintén gondolod magadról.

Okos vagy (komolyan írom), de bölcs kevéssé.

Az utóbbi többek között arról ismerszik meg, hogy nemcsak az IQ-t veszi figyelembe, hanem az EQ-t is, és nem csupán egy szempontú megközelítést tart lehetségesnek bármely problémával kapcsolatban.

Igazságod birtokában mindent igazolni tudsz a saját megnyilvánulásaid okaként (mert okos vagy), de nem veszed észre, hogy eközben mit csinálsz, és annak milyen következményei vannak (ezért kevéssé vagy bölcs).

Érdemes lenne átgondolnod azt a kérdést, hogy miért akarsz állandóan nyerni?

Ígérem, többé nem zaklatlak ez ügyben.
@Csaknézek...: egyelore be kellene ismerni a problemat...

mert en nem utat akarok javasolni, vagy megoldast. hanem szembenezest, onkritikat.

utana majd lehet megoldasokrol beszelgetni. utana mehet mindenki amerre akar, de amig nem latja be, hogy mit es hol cseszett el, addig nincs ertelme megoldasokrol beszelgetni.

tudod, az alkohol- es drogproblemak megoldasanak is elso lepcsoje a gyengeseg beismerese;-)

pontosan azert ertik sokan felre, mert a nagytobbseg ahhoz szokott, hogy masok mutassanak utat nekik, masok keressenek megoldasokat.

en nem megoldast javaslok. szembenezest. utana majd mindenki szepen leszurve a tanulsagokat nekiallhat a sajat kis megoldasat kidolgozni.
a struccpolitika es sertodes viszont nem fog segiteni. sot.
@ausländer Sipi:

te gondolkodás nélkül belehajtanád az ágyútűzbe az embereket, én meg egészen addig nem, amíg nem látom azt, hogy élve is kikerülhetnek belőle, mert egy új/másik tróger bandának nem tisztítanám meg értelmetlenné váló áldozattal és áldozatokkal az utat. ez olyan ósdi keresztény csökevény bennem, bár nem jellemző.

...merthogy az élet egy kicsit több, mint 8000 CHF, igaz kevesebb, mint a mindenekfelett, az meg nem a nép hibája, hogy újat nehezen és lassan tanul, bár már minden vérontásból okult.

persze nem vitás, ez meghaladja a te mentális lehetőségeidet, de ez se a te hibád. mindenki annak születik, ami, s azzá lesz, aki, és van aki csak az marad, ami.

kellelemes ünnepeket.

J.
@ausländer Sipi:

"en maradtam, amikor azt mondom, hogy filleres befizetesekert filleres szolgaltatas jar es azt, hogy a piac arait nem a zsebedhez szabjak..;-)"

megint csak:

kiber jelenlétem óta mondom, alacsonyak a bérek, ebből következően a köz befizetések. ördögi kör.
így az államot túszul ejtő politikusok a külföldi, s honi munkaadókkal társtettesi minőségben együttesen fosztja ki a munkavállalókat. mindezt törvényesen, s a polgár tehetetlen. te is ezért menekültél el.

amúgy meg, a bér 10%-a nem kevés, az más kérdés, hogy maga a bér kevés. de ez neked, csak falra hányt borsó. ne gondolj velünk, majd megoldjuk a többiekkel, akikkel lehet, hogy hazajöhess a készre:) és akkor is fikázni majd az egészet.
@ausländer Sipi: ", hogy a piac arait nem a zsebedhez szabjak..;-)"

Tudod, hogy mi a piac egyik első szabálya? Kereslet-kínálat... ha valahol, akkor ott mindent a te zsebedhez szabnak:-)... furcsa, mi?:-)
@Sir Bates dö Hól: az elso szabaly a toke szabad vandorlasa. ha itt nem akarod megfizetni a szolgalatas dijat akkor megy az orvos angliaba.

de majd szolj, ha latsz valahol aranyrudat egy szazasert. nagy kereslet van ra. egeszen biztos, hogy elobb-utobb felbukkan;-)
@jaegtoer: az allamot ti ejtettetek tuszul ezekkel a lozungokkal, ezzel kiszelektalva a bokros-tipusu politikusokat a kozeletbol. azert nincs olyan vezetoi reteg aki valoban tenne valami ertelmeset, mert nincs ra igeny.

en meg mindig azt mondom, hogy a 98as valasztasokert bunhodik az orszag, amikor lemelytorkozta a bokros-csomagrol a fidesz hazugsagait.

azota senki nem mer lepni, utoljara gyurcsany probalt, de mogule is kihatraltak a szocik rettegve 98tol. mert a politikusok sem masok am, mint az orsaagban elok, hiszen kozuluk valoak. nehezsegektol, kihivasoktol, felelossegtol rettegok.
@vakapad: Köszi:

Végigolvastam a kommentárjaidat; amikor közéleti agymenésekre adom a fejem, általában levadászom őket. Megérte. Iq, ráció, higgadt, céltudatos mérlegelés, (meg:)határozottság, örökkévalóság meg a többi. Thx.
@ausländer Sipi:

"__az allamot ti ejtettetek tuszul ezekkel a lozungokkal, ezzel kiszelektalva a bokros-tipusu politikusokat a kozeletbol__"

anyádpicsája {továbbiakban: [a.p.]} ejtett túszul egy kóbor faszt {továbbiakban: [k.f.]}. maradjunk ennyiben.
@ausländer Sipi: :-) figyú, vagy nem érted, akkó az alap, vagy érted, akkó meg inkorrekt vagy:-)
@Sir Bates dö Hól: mit kellene ertenem?

kik szavaztak le bokrost?
kik szavaztak le az eu reformot?
ennek mi lett a kovetkezmenye?

miert akarja mindenki masra kenni a rossz donteseket es nem szembesulni a kovetkezmenyeivel?

lehet engem hulyezni, de ha a tisztelt honppolgarok nem valtoztatnak a mentalitasukon, akkor baszhatjak. es ez nem azert van, mert en mondom, hanem mert igy mukodik. te sem azert leptel le es en sem es az orvosok sem, mert kurvajok a perspektivak otthon. es teljesen felesleges az elitre, a vezetokre mutogatni, mert a valasztok valasztjak ki oket, az o felelosseguk, hogy mit tesznek es mit nem. teljesen felesleges kifogasokat keresni, teljesen felesleges masokra mutogatni.

es teljesen felesleges engem is lehulyezni. nem azert, mert sert, mert leszarom ki tart hulyenek es ki nem, mert a magam elvarasainak kell megfelelnem. hanem mert egyszeruen tevut. amig nem neznek szembe az otthon maradtak a sajat hulyesegeikkel, a sajat maguk ellen elkovetett hibakkal/bunokkel, addig nem lesz lofasz sem otthon. ugyanis az az elso lepes. amig mindenki csak azzal jon, hogy "en nem, en nem", pedig igen, addig nemhogy jobb nem lesz, de meg a jobb iranyaba elmozdulas sem tortenik meg, meg az a kokemeny munka sem tud megkezdodni ami kelleni fog ahhoz, hogy ezt az elpocsekolt negyedszazadot valahogy megfoltozzak. nem fogja mas megtenni ugyanis, nem lesz olyan "allamferfi" aki helyettuk rendbehozza ami el van baszva. hiaba a messiasvaras. annak csak orbanviktorok lehetnek a kovetkezmenye es egyre melyebbre es melyebbre csuszas.
süti beállítások módosítása