Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @taga20: Jajj.. hát ezzel a verssel amúgy sikerült magadat rendesen tökön lőni.. de tuti, hogy nem... (2024.11.23. 19:21) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.11.17. 12:58 Fabius

Megoldódott a Papcsák - BVSC rejtély

Címkék: fidesz zugló bvsc papcsák ferenc

Megnyugodhatunk, Feleim, ismét megoldódott egy rejtély. Papcsákisztánban egy ideje forrtak az indulatok a BVSC ügy körül, ez volt a később korrupt patkányozásban kicsúcsosodott balhé eredője Papcsák és alpolgármestere, Ferdinandy István között: Mi a francnak a kerületnek egy adóssággal és leromlott épületekkel teli sportegyesület, és főleg minek kell hazudni a bontás-beépítés vonalon? Hogy fogja ezt megoldani a kerület, honnan lesz erre pénz, kinek és miért áll érdekében az egész, minek egy újabb sportszálló a város erre legalkalmatlanabb helyén? 

Aztán április óta felpörögtek az események: 

- Szatmáry Kristóf országgyűlési képviselőt, gazdaságszabályozásért felelős államtitkárt megválasztották elnöknek,

- aki több, mint egymilliárddal a hóna alatt érkezett:

- uszoda felújítás - hónapok alatt összerántott TAO pénzekből és állami támogatásból 800 millióért, a centerpálya felújítása 220 milliós MLSZ támogatással,

- és most - tádám - egy újabb hír lábjegyzetéből az is kiderül, hogy a kormány átvállalja a BVSC teljes adósságát

Heuréka, meg vagyunk mentve! Mindannyian. Mi zuglóiak azért, mert nem a pénzügyekkel amúgy is hadilábon álló önkormányzatnak kell finanszíroznia mindezt a ki tudja miből, Papcsák meg hálás lehet a kidobott mentőövért. Stratégiai megállapodás lesz ez akárki meglássa, legfeljebb nem olyan értelemben, ahogy azt majd sulykolni igyekeznek: Elsimítható a kerületi szülők által régóta fájó pontként kezelt eldózerolt tanuszoda ügye, az ex fideszes polgármester Rátonyi Gábortól szomszéd kerületben vett vízidővel együtt, Papcsák majd büszkén lobogtathatja, micsoda fejlesztéseket hozott ő ebbe a kerületbe, és pár szívünknek kedves építőipari beruházó is jól lakhat megint, tán' még a Merdzsót is megvehetik Papcsáktól a Chrysler után, ha addig Ferenc kiszeret belőle. 

A tavasszal föltett kérdésre: 

"Mondd csak, Feri, ez a BVSC biznisz legalább megérte? 

Mert azért annyira hülyének nem nézlek, hogy bármiféle hozadék nélkül csinálsz magadból ekkora bohócot."

...azt hiszem megvan a válasz, a maga hozadékaival. Én már csak arra lennék kíváncsi, hogy a BVSC ügyet megszavazó, MSZDP-MSZP-Tocsikos SZDSZ utódcivil Tamás László, és a helyi jobbikos Markó Elemér tudott-e előre erről a várható csodáról, és tudatosan segített Papcsáknak bedarálni a helyi fideszes ellenállást, vagy szimplán jóindulatból (muhaha) álltak be Ferenc és a BVSC mögé? 

 

222 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr655638942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@bella _ciao: jó csapat lesz ott, és kétséges, hogy a falak melyik oldalán vannak a hibbantak ;)
@bella _ciao:

És ha pölö Berlusconi lenne a magyar ME, akkor qpiba szóló ingyenprücskölészet lenne a cafeteria?

Már látom is:

"Drágám elugrunk a házba? Na tudod, melyikbe!"
"Rendben, már ki is néztem azt a dögös mucust magamnak!"

De tulképpen a focijegy is oké.
Ugyanaz mazo feelingben...

Új kór fogja felüti a fejét: a focitól megzakkantak serege.

Mert aki gyakran és régóta jár Nb-s focimeccsre, annak volt ideje mentálisan akklimatizálódni.
Na de mi lesz azokkal a védtelen emberekkel, akik utoljára 30 éve láttak magyar focit?

Van némi különbség...
siker siker hátán:

A világon gombamód szaporodnak az ATM-ek, és dinamikusan nő a készpénzfelvételek aránya is. Az automatákat azonban a bankok helyett egyre inkább kifejezetten az üzemeltetésükre szakosodott cégek kezelik, sőt, a nem banki tulajdonban lévő ATM-ek üzemeltetésére komplett iparág épült. Eközben Magyarországon ezt a tevékenységet kormányzati eszközökkel teszik jövő februártól az ügyfelek számára szinte teljesen ingyenessé: az automatákkal eddig piaci alapon jól ellátott lakosságot azonban több kellemetlen meglepetés is érheti emiatt. Például más bankolási díjak emelkedhetnek, és csökkenhet a hazai ATM-hálózat is.

www.portfolio.hu/vallalatok/it/nalunk_ingyenes_lesz_kulfoldon_egesz_iparag_epul_a_keszpenzfelvetelre.1.191753.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox

----------------------------------------------

Néhány hete számoltunk be arról, hogy visszamenőleg is megkapták nyugdíj-kiegészítésüket a politikai rehabilitáltak. A kormányzati bejelentések arról szóltak, hogy az intézkedés 87 ezer embert érint saját és özvegyi jogon, azonban csak azoknál érezhető igazán a növekedés, akik öt évnél többet töltöttek a kommunizmus börtöneiben, sokaknak csak pár száz forinttal lett több. A Pénzcentrum.hu most megtudta, ki mennyit kap.

www.penzcentrum.hu/karrier/nyugdijemeles_ki_mennyit_kapott_valojaban.1038306.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Egyébként - ha már..., nem mintha ez rendben lenne -, még véletlenül sem sportolni, hanem drukkolni küldik a zembereket...
@Csaknézek...: azért reagálásodból kiérzem, nem lenne ellenedre a cafeteria felhasználása prücskölésre. :)) talán jelezd igényed, szász jenő, nemzetstratégiai katatónál, hátha számításba venné a népességnövelés eshetőségei között.

a fociban meg azonos a véleményünk.
@Csaknézek...: nosztalgia rulez, csak utalnék a 70-es 80-as évekre, amikor munkásőrök és kiskatonák voltak kivezényelve egyes "művészeti" előadásokra, amikre épeszű embernek eszébe sem jutott kimenni, már csak a minőség okán is.
Beteg ez az ország...

Jöjjön a "másik" oldal hülyesége, prekoncepcionális/tudatos manipulációja (nem kívánt törlendő):

"Így működik médiamanipuláció, ezúttal a Radnóti-szobor ügyében
...
A hír az ATV weboldalán már olyan tálalásban jelent meg, mintha szándékos provokáció, vagyis antiszemita szoborrombolás történt volna. A cím - Autóval törték darabokra Radnóti szobrát Győr határában - már önmagában is olyan hangulatot kelt, mintha szándékos cselekedet lett volna, és az ATV-seknek sikerült a cikk végére egy nemrég történt náci-hungarista könyvégetést is idevenniük, mintha ugyanarról lenne szó. P

Így lett az objektív, bár csúnya helyesírási hibát tartalmazó című első kisalfold.hu-s cikkből - Kidőlt és összetört az abdai Radnóti szobor - valami egészen más, anélkül, hogy egyetlen, a szándékosságra utaló tény előkerült volna."

cink.hu/igy-mukodik-mediamanipulacio-ezuttal-a-randoti-szobor-1466557218/@szilylaszlo
@bella _ciao: a népesség növelés esetén persze csak akkor támogatandó, ha örömszerzésre fel nem használtatik, ellenkező esetben kamatos kamattyal visszafizetendő.

nem mellesleg Agyarország ebben is jobban teljesít:

Kevesebb gyerek született, de lassabban fogy a népesség

www.napi.hu/magyar_gazdasag/kevesebb_gyerek_szuletett_de_lassabban_fogy_a_nepesseg.569774.html
@Csaknézek...: beteg bizony, nem is kicsit:

Ipsos: javított a Fidesz, rontott a baloldal

A jobboldali pártok és az LMP támogatottsága kismértékben nőtt, a baloldali és liberális pároké pedig kissé csökkent az elmúlt egy hónapban, és emelkedett a pártpreferenciájukat titkolók aránya - állapította meg novemberi kutatása alapján az Ipsos, amely szerint az egy hónappal korábbiakhoz képest javult a közhangulat és mérsékeltebbé vált a kormányváltás szándéka Magyarországon.

hvg.hu/itthon/20131118_Ipsos_javitott_a_Fidesz_rontott_a_balolda

-----------------------------

Zsebszerződés-törvény: lesöpörték Áder kifogásait, egy kivétellel

Egyetlen pontban tartja indokoltnak módosítani az előterjesztő Nagy István a zsebszerződések felszámolása érdekében alkotott, Áder János által a parlamentnek visszaküldött jogszabályt. Az Országgyűlés alkotmányügyi bizottsága hétfőn vita nélkül, 18 igen szavazattal, két tartózkodás mellett támogatta a köztársasági elnök aggályaira válaszoló zárószavazás előtti módosító indítványt.

hvg.hu/gazdasag/20131118_Zsebszerzodestorveny_lesoportek_Ader_kif
Alig várom,
hogy adót fizethessek

Egyre több magyar cég áttelepül Ausztriába, pedig több adót kell fizetni, és az élet is drágább. Viszont az osztrák állam a tenyerén hordja őket.

vallalkozoi.negyed.hu/vnegyed/20131116-magyar-cegek-ausztriaban.html?sec-top
@bella _ciao:

Azért gondolj bele, milyen kifinomultan szemét lenne, ha a férj a feleségének adná a cafeteriát a következő szavakkal:
"Béjbi, megérdemled!"

Mennyit kellene szegény nőnek töprengenie, hogy most leqrvázták-e vagy sem? :o)
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: "ellenkező esetben kamatos kamattyal visszafizetendő"
és természetben hajtja be a nav.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

És ha már nosztalgunk: vazze, Kádár ugyan köztudottan elkötelezett sakkrajongó volt, de ez még neki sem jutott eszébe.

Mondjuk más igen, mint utaltál is rá.
@bella _ciao:

"és természetben hajtja be a nav."

Na, most ment el a kedvem az egésztől...
Láttál Te már dögös adóellenőrt? :o)
a poszthoz. ha az önkormányzati adósságátvállalás analógiájára gondolok, akkor itt is létrehoznak pár milliárdból egy alapot azoknak a kluboknak, akik nem adósodtak el. pl. a felcsúti akadémia ilyen.
@Dr. jenőke (jenőke): Tényleg fordítva jön ki a fordításban! A cikkben az áll, hogy Ukrajna bejelentette, hogy év végéig kihúzhatják orosz gáz vásárlása nélkül. Ukrajnába megérkezett az első gázszállítmány Európából. A magyar vezetékeken napi 3-3,5 millió köbméter gáz szállítása lehetséges, de tervezik a kapacitás fejlesztését. Évente 5 milliárd köbmétert vennének Magyországon keresztül (számokat nem számoltam, csak leírtam :) A Gazprom csalást sejt az európai gázvásárlásban, azt állítják, hogy ez is orosz gáz, amit Európába adtak el, és annak a fölöslegét veszik meg az ukránok más áron.
Több hírrészletenek tűnik, talán lefelé haladva egyre régebbiek, csak az első mondat a jelenbeli hír.
Az angol fordításhoz néztem hozzá a megmaradt orosztudásommal az eredetit :)
offtopic
magyar dollarkotveny kibocsajtas 6,2-6,2%on.
deszep az IMF 3-4% kozott finanszirozta az orszagot....
eljen a szabadsagharc
egy ujabb sikersztori
@Csaknézek...: Tényleg azt akarják valakik, hogy végleg szétszakadjon az ország?? :(
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
"Áramlik majd a tömeg az árfolyamgátba. Patai Mihály, a Bankszövetség elnöke szerint százezres nagyságrendben kérhetik az árfolyamgátat devizahitelesek"

Hasznos infók a hurráoptimizmnus kapcsán, egy szakértő blogtól. :)

Átverés az árfolyamgátas hitelelengedés!
Csak megtévesztésre jó a havi törlesztés csökkenéséről beszélni.

azenpenzem.hu/cikkek/atveres-az-arfolyamgatas-hitelelengedes/1515/
@ducanti848: jobban teljesítünk nahhh, hiba egy szál sem:

Dollárkötvény kibocsátásra készül Magyarország

Az Államadósság Kezelő Központ (ÁKK) Zrt. amerikai dollárban denominált 10 éves futamidejű benchmark kötvénykibocsátás megszervezésére adott megbízást a BNP Paribas, a Citigroup, a Deutsche Bank és Goldman Sachs pénzintézeteknek.

hvg.hu/gazdasag/20131118_Dollarkotveny_kibocsatasra_keszul_Magyaro
@Kowalski, helyzetjelentést!:
Ismerve a mentalitását, szerintem ez most sincsen másképp - csak legfeljebb nem attól részeg, amitől korábban (Kőbányai világos +Kevert kombó), nem melegítőben, hanem hózentróglis, csináltatott öltönynadrágban, nem eleve büdös húst, hanem kamrában "érleltet" és nem ő főz, hanem ő főzeti.
De az ilyenek nem változnak, hidd el, - legfeljebb apró nüansznyi különbségek adódhatnak.
Ettől még Simicska ugyanaz az ótvar tapló, mint aki anno volt ...
:-)
torokok 4,9%on
lengyelek 4,2% on tudjak kibocsajtani
beszedes szamok nem veleltlen a felar (mert a CDS felarunk nem indokolja)
dilettanizmus nincs ingyen....
@Csaknézek...:
Nehezen hihető a nemszándékosság, mert olyan helyen állt, hogy oda be kellett autóval hajtani (ha jól emlékszem, nem lehet), és mivel ez egy sétaút vége, azt sem tudom, mit keresett volna ott egy személyautó? Éjszaka/hajnalban. A szobornak nekihajtva.
ja es nezve az emelkedo usa 10eves hozamokat hosszutavon nem lefele nez ki

de IMF fujfujfuj
magallunk a labunkon
isten szine elott
2-3% felarert/ev
Szeretnél nyomorult szerencsétlen lenni? Végre nemcsak a boldogságot keresőknek, hanem a reménytelenségben élvezve fürdőzőknek is készült egy kalauz. Itt az összes trükk: próbáld megváltoztatni a párod, mindig a múlton rágódj, veszekedj és unatkozz!

q.444.hu/k/http%3A%2F%2F444.hu%2F2013%2F11%2F18%2F14-lepes-az-eleted-romba-dontesehez%2F
Ma reggeli hír:

A kormány átvállalja az MTK, a Ferencváros, a Honvéd, a Vasas, meg a faszomtudjamelyikklub adósságát.

Azóta azért oltom a népet rendesen, és termékeny talajra hull.

Másik hír: l.m.f. Ukrajna nyugatról kapja a gázt (Gazprom szerint az övéket, csak olcsóbban, mint a köztük levő megállapodás szerint, ami vélhetően igaz is.) Ennek egyenes következménye, hogy oroszország, mihelyt keményebbre fordul az idő, leállitja az Ukrajnába irányuló gázexportot, mondván, ha nem köll, hát nem köll. És akkor a következő hír a magyar gáztartalékról.

A következtetésre, gondolom, mindenki el tud jutni maga is.
ebéd előtt kellett volna. így maximum bulimiásnak néznek majd titeket.

Hallottál már minden erkölcsi gátlástól mentes politikai törtetőt nyilatkozni?

Egészen döbbenetes interjút adott Böszörményi Nagy Gergely, akinél jobban a saját anyja nem imádja a miniszternököt és a kormányt. Inog a nyalizótrón, Illés Zoltánnál sokkal vadabbul is lehet nyalni!

cink.hu/halottal-mar-minden-erkolcsi-gatlastol-mentes-politikai-1466563482/@szilylaszlo

és az eredeti interjú:

www.kreativ.hu/mas_medium/cikk/kuldetesunk_van_a_jobboldali_nyilvanossagban
@Evezős:

"Nehezen hihető a nemszándékosság,"

Én sem tudom, mi történt pontosan.
De pont ugyanennyit tudnak az esetet közlő médiumok is!

És a hír arról szól, hogy bármilyen konkrét arra utaló tény nélkül kezdték el manipulálni a történetet az ATV-nél.

És ez nem oké, egyik "oldalon" sem oké!
Zuglónak 250 milliós önrésszel kell beszállni a TAO mellé.

Az egyesületet ezentúl mindenféle más szerződések, iskolai, nyugdíjasúszás, rendezvények odavitele, stb. formájában is támogatjuk, és ezeket a piaci árnál magasabb összegen kötjük.

Az egyesület napi üzemeltetése, közüzemi rezsi fizetés továbbra is problémás lesz különösen, mert a bevételt hozó épületek a MÁV tulajdonában maradtak, például a nyitott és fedett teniszpályák, a fedett műfüves focipálya.
De ami a legnagyobb baj, a BVSC rendbetételének fejében feladjuk a Lantosra, vagy máshová tervezett tanuszodát és sportközpontot. A kerület déli felében lakók tehát egy úszásért ezentúl elzarándokolhatnak egészen az M3-ig.
Az átvételkor feltett kérdésekre azóta sem jött érdemi válasz:
varnailaszlo.blog.hu/2013/03/11/kerdessor_a_bvsc_atvetelenek_ugyeben
Markó úr azóta a BVSC felügyelő bizottságának tagja lett, míg Tamás László a ZVZ Rt felügyelő bizottsági tagságát kapta nyílván nem összefüggésben a BVSC megszavazásával.
@DarthVader:

"A következtetésre, gondolom, mindenki el tud jutni maga is."

Minő szerencse, hogy mint ma reggel megtudhattuk, Magyarország akár pár napig is képes ellátni magát gázzal.
@bella _ciao:

A versenyzőnek erős mezőnyben kellett megküzdenie, de magabiztosan vette az akadályt.

Továbbjutott.
@Csaknézek...:
A 444-en vannak fotók és van térkép.
Én középiskolásként részt vettem a szobor avatóünnepségén - már akkor is egy földút (azóta szilárd borítást kapott) végén állt a szobor -, oda autóval behajtani az országútról nem lehetett! Ahogy most sem.
Aki odament, az szándékkal ment oda ...
Különösen a múlt heti könyvégetésról szóló hírek olvastán nehéz a szándéktalanságot elképzelni.
Monoklis DK-sok tüntettek a nőverés ellen
Körülbelül százan gyűltek össze a Képviselői Irodaház előtt, voltak köztük MSZP-s képviselők is.

index.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fbelfold%2F2013%2F11%2F18%2Felindult_a_dk_monoklis_tuntetese%2F
@Evezős:
Még annyit, hogy ha ez más időkben és más ... hát fogalmazzak úgy: figyelemfelkeltő napi történések között történik, akkor valóban nem az lenne az első gondolat, hogy kik és mi okból.
De nehéz elvonatkoztatni a Horthy-szobor avatások, a Horthy-beonulások és a könyvégetések idején ezektől azt olvasván, hogy "ledőlt"(az is hülye, aki a képeket látva ezt leírta!) Radnóti Miklós szobra ...
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Selmeczi senatorissam, esetleg Mátraimárta? Vagy minden keresztények legautentikusabb képviselője, a szeretet élő gigantja, Hoffmann Rozál?
@bella _ciao: Könyvégetéshez. :)

Nem, nem fogok előjönni azzal a gigaközhellyel, amely szerint, „ahol könyveket égetnek, ott embereket is fognak". Heine mester ebben szerintem tévedett. Bőven vannak olyan „művek", amelyek egyetlen racionális felhasználási módja a kályhában lehetséges.

A mai napig évente több kötetnyi marxista baromság jelenik meg, amelyek jól kitapintható célja, hogy a magyarságban a „bűnös nemzet" ostoba önsztereotípiáját tartsák fenn, sőt nem egyszer az is, hogy mentegessék, vagy egyenesen tagadják a kommunizmus rémtetteit. Könyvtárnyi irodalma van a legalapvetőbb emberi értékeket, a társadalmi együttélés sok ezer éves alapjait megkérdőjelező gender ideológiának, és a primitív férfi-gyűlöletre alapuló feminista uszításnak. Önjelölt kutatók tucatjai melóznak azon nulla-huszonnyégyben, hogy bebizonyítsák: a történelem és a művészetek valamennyi nagy alakja drogos, homoszexuális, vagy pedofil volt, esetleg mind együtt. No, ezeket az alfabetikus veszélyes hulladékokat minden további nélkül hőenergiává lehetne alakítani. És ezzel senkit sem szólítanánk fel sem nyíltan, sem burkoltan bárkinek a máglyára hurcolására, egyszerűen helyükön kezelnénk a köteteket. Szóval könyveket égetni, úgy általában nem gáz.

Radnótit viszont az. És nem azért, mert a zsidóüldözés áldozata volt. Ez ebben az esetben egy tragikus mellékkörülmény – bár a fősodratú irodalomtörténet minden megtesz, hogy Nr. 1 holokauszt-költővé egyszerűsítsék az életművét. Iskoláinkban szinte csak és kizárólag ezzel foglalkozó költeményeit tanítják, s amik nem erről szólnak, abba is belemagyarázzák a „fasizmustól rettegő" alkotó érzéseit. Radnóti Miklós a huszadik század egyik legzseniálisabb magyar költője volt. 100% költő, 100% zseni és 100% magyar. Aki ebből csak egy tizedszázalékot elvitat, arra nem a libsik által agyonkoptatott, és boldog-boldogtalanra ráaggatott „szélsőséges" a megfelelő jelző. Az egy barom.

Tegyük hozzá gyorsan: az MNA-s tahóságon éppen azoknak a balliberális köröknek nincs semmi joguk hápogni, akik Wass Albertet, Nyirő Józsefet, Tormay Cecile-t, és úgy általában minden keresztény-konzervatív szerzőt száműznének a nemzeti pantheonból. Mert ezek mind nácik voltak – ha nem voltak, akkor is „tudjuk, hogy a lelkük mélyén..." Ez hajszálpontosan ugyanaz a logika, aminek a mentén Radnóti is csak egy „büdös zsidó, és kész".

„Bűnösök vagyunk mi, akár a többi nép" – írta a költő akkor, amikor azon is örömködhetett volna, hogy a szövetségesek demokrácia-osztó bombái jól leradírozzák az antiszemita magyar ugart. De nem tette. Mert ő akkor is csak többes szám első személyben tudott gondolkodni e nemzetről, amikor a történelem neki osztotta a legrosszabb lapot, amikor a propaganda azt harsogta, hogy ő nem lehet magyar. Nem hitte el. És ezzel üzen nekünk is. Azoknak is, akik ma égetik a könyveit, és azoknak is, akik az ő emlékén élősködve hatvan éve dobálják a virtuális máglyára a „fasiszta írók" műveit.

Lehet valaki zsidó származásúként is tisztességes magyar ember. Ezt kellene a miskolci wannabe-hungaristáknak megérteni – a sárgacsillagban Horthyt gyalázóknak meg megtanulni...

A "szobordöntéshez" meg tényleg csak ennyit érdemes hozzátenni. :)

Az ATV cikke már úgy ír az esetről, mintha direkt döntötte volna ki valami náci. A kommentelők már tudják, hogy fémgyűjtő cigányok voltak. Mindenki meghülyült.

cink.hu/igy-mukodik-mediamanipulacio-ezuttal-a-randoti-szobor-1466557218/@szilylaszlo
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

:DD

15. pont: kényszerítsd magad, naponta legalább 15 percet Orbán, Selmeczi, Kövér és más kormányzati képviselők beszédeit hallgatni.
@bella _ciao: Énnekem eddig Havasi Gyopárgyökér kólaköpetnyaló vitte a prímet:-)
@Evezős:

Oké, ígérem utoljára bizergálom a témát.

Lehet, hogy igazad van.
Lehet, hogy szándékos volt.

De még mindig nem ez a kérdés.

Egy újságíró/szerkesztő a hírek között tényeket közölhet csupán(elvileg persze...).
Ha véleménye van, akkor azt véleményként közölheti - akkor már sok mindent hozzátehet a hírhez.

Itt pedig nem ez történt, hanem manipuláció.

Természetesen bebizonyosodhat, hogy szándékos rongálás történt.
Ha, és amikor ez bebizonyosodik, akkor írhatja meg azt a hírt.
Előbb nem.

Vagy maximum kérdőjelesen, de már ez sem túl etikus szerintem (ismert bulvármédia fogás).
@Csaknézek...: Akkor én is összeesküvéselméletes vagyok. Olvasva a miskolci Radnóti könyvégetést, és rá egy-két napra a szoborlegázolást... bizony nekem is összefüggésbe estek a dolgok...
@Csaknézek...: "Minő szerencse, hogy mint ma reggel megtudhattuk, Magyarország akár pár napig is képes ellátni magát gázzal.
"

Ez már gáz:-) De ne aggódj. Széles ÚR energiavámpír perisztaltikamobiléja, mint NER-Wunderwaffe bevetésre készen áll. Mink leszünk a legnagyobb energiaeszportőr, mert Magyarország jobban teljesít:-)
"Lehet valaki zsidó származásúként is tisztességes magyar ember."

Freud bácsi elégedetten mosolyog...
@Vérmókus, a Maghrebi Mogyorózabálók Őrizője: ugye vannak kultikus szobrok, amiket meg kell simogatni, hozzájuk kell érni, amiért cserében szerencséd lesz, átmész a vizsgán stb. na most a lendvay utcai székházban szerintem eleve csak úgy lehet bejutni, hogy az ajtó mellé telepített narancssárga műanyag segget megnyalja a delikvens. mert elvileg a nyelv rajzolata is egyedi, akár az ujjlenyomat. mondják ( a rossz nyelvek), néha feltorlódik a sor, mert egyesek sokat repetáznak, sőr van olyan, aki kifelé jövet is odanyalint egyet.
@Vérmókus, a Maghrebi Mogyorózabálók Őrizője:

Hú vazz!

Há' most világosodtam meg!

Azér' nincs gáz (átvitt és szó szoros értelemben sem), mert a Széles-féle energiacella már üzemkész és fűteni is fog!

Mekkora spílerek ezek, na!

Már el is dőlt, hogy rájuk nyomom a zixet! :o)
@bella _ciao: Naná. Kiderül tehát, hogy "darabokra törték" a szobrot, s hogy az olvasó számára még egyértelműbb legyen az antiszemita indíttatás, a végére odaírják: még véletlenül sem balesetről van szó, a szobrot "meggyalázták" - ráadásul nem is először, így egészen biztos, hogy szándékos szélsőjobboldali támadásról van szó.
Aztán az is bizonyára felkeltheti a jámbor olvasó érdeklődését, hogy miféle dúsgazdag és ostoba neonáci lehet az, aki úgy "töri darabokra" a szobrot, hogy közben a saját autóját is tönkreteszi, ahelyett, hogy szépen félrehúzott volna, és pl. kalapáccsal ejti meg a "szoborgyalázást".
A fenti gyanút erősíti az eredeti cikk is, melyből kiderül: nemcsak sugalmazni próbáltak az MTI-sek, hanem egyenesen hamisítanak is. "Darabokra törték a szobrot" - "idézik" a lapot, ott azonban ilyen mondat nem szerepel. Sőt azt írják, egy autó kidöntötte a szobrot, mely ennek következtében kettétört. Azért van egy kis különbség mind az eredmény, mind pedig a vélhető szándékosság tekintetében, mert ugye nem mindegy, hogy például egy járókelőt figyelmetlenségből elgázolnak, aminek következtében eltörik a lába, és ez szerepel a híreken, vagy pedig így tálalják: "valakik szándékosan szilánkosra törték Kolompár bácsi lábát - korábban már volt példa romaellenes atrocitásokra, elég csak a hírhedt romagyilkosságokra gondolni". :)
@Csaknézek...:
Ok, ígérem én sem! :-9
De.
Aki ismeri a terepet, tudja, hol a szobor - és ezekhez elég pár neten is fellelhető kép, valamint a Google Map -, annak sajnos készpénz, hogy ez nem véletlen volt és adott pillanat szülte hibasorozat végeredménye.
Erre természetesen ráerősít a könyvégetés és a Horthy-kultusz elszaporodó napi ápolástechnikai nüanszainak jelenléte a sajtóban.

Szerintem az A megtévesztés, ha egy láthatóan szándékosan ledöntött szoborról azt írja egy újság, hogy kidőlt ...és az a szomorú, hogy sokan inkább ehhez folyamodnak - a miértre nyilván több válasz is adható - mint nevén nevezni a gyereket és leírni, hogy kidöntötték.

A narancs cikk minden szavával egyetértek egyébként.
@Evezős:
JAV.:
...hogy ez nem véletlen volt és NEM adott pillanat szülte hibasorozat végeredménye.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

"Lehet valaki zsidó származásúként is tisztességes magyar ember. Ezt kellene a miskolci wannabe-hungaristáknak megérteni ..."

Semmivel, sőt SEMMIVEL nem vagy különb, mint azok, akik a könyvet égették. Ez a mondatod rá az élő bizonyíték.
A többi, amit idefirkáltál, csak maszlag -mert úgy tűnik, a hozzád hasonló fotelnácik azt már jól kitanulták, hogyan lehet álságoskodni ahhoz, hogy aztán egy odavetett szóval, vagy mondattal mindazt sikeresen lenullázzák, amit - jelen esetben - mondjuk Radnóti- apologétaként feltűnve a nácizmust oltárán kicsinykét beáldoztak.
Aljasság a köbön.
@Evezős:

"Aljasság a köbön."

Köszönöm a kifejtést, pont erre utaltam én is.
@Evezős: minden nap szembesül ezzel valaki itt is, üdv a klubban
@Evezős:

"Ez a mondatod rá az élő bizonyíték."

Ezt nem ő írta, az eredeti blogbejegyzés része.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Látom én is, nem reagálok, mert ezekkel nincs mit beszélni, semmit. De ez most kiverte a biztosítékot.
A megengedő náci, aki elnézően paskol egyet a költő buksiján, hogyaszongya, báramúgy egy undorító vallás undorító képviselőjének tartalak - és minden nap ötvenszer emlékeztetek is rá mindenkit, hogy mit gondolok egyébként a zsidókról, ha témába vág, ha nem -, megengedem, hogy így utólag lehessél magyar ember is. Ráadásul, a történelmi lépték mián, megengedő módon még becsületes is lehettél...

Épp csak azt nem írta oda, hogy "de azért jó, hogy már meghaltál, mégiscsak zsenánt lenne egy holokauszt-túlélőt kártékony féregként aposztrofálni. Még a fotelból is.

Undorítóak, egyszerűen eláll néha a lélegzetem attól, hogy kikkel kell egy levegőt szívni a XXI. században, honnan másztak elő az ilyen férgek újból?????
És elkeserítő is, hogy mindjárt ott tartunk, mint 1944-ben. Minden téren! Minden szempontból!
:-(
@Evezős: honnan honnan, onnan ahonnan akkor is, ismered de, mivel erre tartunk, látni és olvasni kell, nap mint nap:

- József Attila -

THOMAS MANN ÜDVÖZLÉSE
Mint gyermek, aki már pihenni vágyik
és el is jutott a nyugalmas ágyig
még megkérlel, hogy: „Ne menj el, mesélj” -
(igy nem szökik rá hirtelen az éj)
s mig kis szive nagyon szorongva dobban,
tán ő se tudja, mit is kiván jobban,
a mesét-e, vagy azt, hogy ott legyél:
igy kérünk: Ülj le közénk és mesélj.
Mondd el, mit szoktál, bár mi nem feledjük,
mesélj arról, hogy itt vagy velünk együtt
s együtt vagyunk veled mindannyian,
kinek emberhez méltó gondja van.
Te jól tudod, a költő sose lódit:
az igazat mondd, ne csak a valódit,
a fényt, amelytől világlik agyunk,
hisz egymás nélkül sötétben vagyunk.
Ahogy Hans Castorp madame Chauchat testén,
hadd lássunk át magunkon itt ez estén.
Párnás szavadon át nem üt a zaj -
mesélj arról, mi a szép, mi a baj,
emelvén szivünk a gyásztól a vágyig.
Most temettük el szegény Kosztolányit
s az emberségen, mint rajta a rák,
nem egy szörny-állam iszonyata rág
s mi borzadozva kérdezzük, mi lesz még,
honnan uszulnak ránk uj ordas eszmék,
fő-e uj méreg, mely közénk hatol -
meddig lesz hely, hol fölolvashatol?...
Arról van szó, ha te szólsz, ne lohadjunk,
de mi férfiak férfiak maradjunk
és nők a nők - szabadok, kedvesek
- s mind ember, mert az egyre kevesebb...
Foglalj helyet. Kezdd el a mesét szépen.
Mi hallgatunk és lesz, aki csak éppen
néz téged, mert örül, hogy lát ma itt
fehérek közt egy európait.

1937. január eleje
@Evezős: Nem uncsi már neked a "van rajta sapka az a baj, ha nincs...." álláspont??? Amúgy meg a fotellibsik élete is biztos nehéz lehet. :)

egyébként meg "lófaszt mama", hiszen a fordítottja is igaz lehet, pld. lehet valaki magyar származásúként is tisztességes zsidó. Most tényleg már csak ennyi fogást tudsz rajtam találni? Egyre nehezebb lehet neked is az élet. :)
@Evezős:
nem a saját gondolatai...
@Csaknézek...:
..amit elfelejtett belinkelni?
:-)
Az egész dumát bemásolta, minta sajátját?
Egyre jobb lesz!
Amúgy mindegy is, ha bemásolta, mint sajátot, akkor egyetért vele.
De hogy még a "véleményét" is mások szájából lopja ki ...
Ez is jellemző!
@punkfrog: a csordamentalitás a saját gondolatokat nem is teszi lehetővé.
@Evezős:

Belinkelte, feljebb.
Tegnap is belinkelte.

De az valahol vicces, hogy amikor a "korrektségét" és "elfogulatlanságát" akarja bizonyítani, éppen akkor...

Erre írtam, hogy Freud bácsi elégedetten mosolyog. :o)

Hiába, nehéz idegen nyelven beszélni... :o)))
@Evezős: csak úgy a mihez tartás végett ;)

Szétszakít a bizonytalanság, hogy régebben hazudott a szerelméről Békés Márton konzervatív exskinhead blogger vagy most hazudik? Érzelmileg nem lehet kibírni ezt az instabil állapotot!

cink.hu/most-akkor-szeret-engem-a-jobbklikk-vagy-gyulol-1466594026
@Csaknézek...:

"Hiába, nehéz idegen nyelven beszélni... :o)))"

A II. vh-ban a német kém betér egy pubba Londonban, és így szól:

Two whisky, please!
Dry? - kérdezi a mixer.
Nein drei, zwei!

:o)
@Evezős:

"A megengedő náci, aki elnézően paskol egyet a költő buksiján, ..., , megengedem, hogy így utólag lehessél magyar ember is. Ráadásul, a történelmi lépték mián, megengedő módon még becsületes is lehettél..."

Nincs mit hozzátenni.
TÖKÉLETES összefoglalás!
@punkfrog: Ahogy sokan mások is idéznek véleményeket, amelyet szimpatikusnak tartanak, gondolom nekem is van ilyesmire lehetőségem, főleg a tolerancia és a demokrácia elkötelezett hívei között. :)
@Evezős: Amúgy Radnóti utolsó napjait a mennyire ismered??
Csak azért kérdem mert a bori munkatáborban csakúgy mint a munkaszolgálatra történő vezénylésekor magyarnak vallotta magát. Erre a csendőrök és a bori tábor zsidói egyformán reagáltak. A csendőrök - hivatkozva a törvényre - lezsidózták, a zsidók lemagyarozták. A csendőrség részéről egy gépies, személytelen eljárásban részesült, míg a zsidók elvették az élelmét, a takaróit és rendszeresen megverték, lépten-nyomon megalázták. Amikor a bécsi erődítési munkálatokhoz vezényelték a munkaszolgálatos századát, már olyan rossz állapotban volt, hogy Abda mellett befejezte a küzdelmét, melyet egyre fogyatkozó erővel folytatott az életben maradásért. Nem ment tovább (nem is tudott volna), és sírva kérte a kísérő katonákat, hogy lőjék agyon. Még a katonák parancsára sem akarták a zsidók tovább vinni, amint lehetett, belelökték az árokba.
Sorsa valódi tragédia volt.

De jó lenne végre normálisan és minden szempontot figyelembe véve beszélgetni és az sem ártana ha nem olyan "tárgyilagosan" állnál a kérdéshez, mint mondjuk ma a szektATV a Radnóti szobor "ledöntéséhez". :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: bomlott agyú emberke, ezt melyik klubban mantrázzátok? tudod mit, tényleg kérd Fabiust, hogy vágjon ki! ne csak a szád járjon!!!!!
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: hihetetlen fasz vagy. létezik egyáltalán saját gondolatod, vagy mindent a szádba adnak, mindent a szádba veszel?

www.hidfo.net/2013/11/16/piromaniasok-akcioban
a másikról, ide is, csak úgy:

Az viszont mesteri Angyaltól, hogy róla és az ő neki kedves ordas eszmékről szól ez a blog is és az előző is...
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Tányleg nem akarok belemenni újra a vitába. Továbbra sem vitatom, hogy remek apa volt.
A hadügyi kérdésekről, a politikájáról meg majd meg kell kérdezni a Don-hoz vezényelt katonákat, a munkaszolgálatosokat, és a galiciai transzport tagjait.
Ha visszaértek.
De ezt már a múltkor is írtam. Ezért nem megyek bele újra.

@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Horthy alapvetően egy senki volt, akiből nagyot csináltak. Nem először a történelemben. S ahogy vikit megnézem, nem is utoljára.
@bella _ciao: A törit mások is ismerhetik. Azt meg már régóta tudhatnád, hogy a személyeskedés nálam abszolút hatástalan libsi "fegyver".;)
@Csaknézek...:
Ok, de ettől még a mezei olvasónak, adott hozzászólásban nem látva idézőjelet és nem követvén a hozzászólásait - bevallom én sem teszem, itt erre most azért reflektáltam, mert többen is kiemelték adott mondatot, és azt kerestem vissza az eredeti szövegben -, fogalma sem lehet arról, hogy ez nem saját kútfő.
Szóval megtévesztő.
A lényegen viszont nem változtat: ótvar, büdös náci duma.
Azt hiszem, ebben egyetértünk.(?)
@GeoCracker: Ha már kérdezgetsz keríts majd sort az itt menedéket talált és a kriptájában vagy minő skandallum a szabadság téri náci templomnál is köszönő táblát állító zsidókra is.
@Evezős:

"Azt hiszem, ebben egyetértünk.(?)"

Én visszafogottabban bánok a jelzőkkel, de a lényeget tekintve igen, egyetértünk.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Szerintem nálad jobban ismerem - bár az tény,hogy soha, senkinek - veled ellentétben - nem úgy vizslattam az életét (pláne utolsó napjait), hogy "származása" szerint ez miképpen módosul az utókor megítélésben.
Valamint:
Én győri születésű vagyok, mint írtam, ott voltam a szobor avatásán (talán ezért is bánt annyira, hogy a hozzád hasonló aljadékok éppen sz@rral kenik össze őt is, meg az emlékét is), továbbá én elvégeztem a középiskolát, érettségiztem pl. magyarból is.
Rólad ezt a továbbiakban nem feltételezem.

Hogy szerinted ő könyörgött a kedves német katona bácsinak (= büdös nyilas keretlegénynek, mai napság: példaképeiteknek), hogy legyen olyan kedves és
lője agyon végre, azt betudom annak a sötétségnek, ami a fejedben honol, ahogyan azt is, hogy kvázi a "zsidók" ölték meg, mert "nem akarták tovább vinni".

de innentől ez az a szellemi silányság és mélység, ahol te láthatóan Búvárruha nélkül is kiválóan megélsz, és élvezed a tömény hülyeség áramlását - de ide nem akarlak követni (eredetileg a veled való interakciótól is hidegrázásom volt, de belátom, van az a helyzet, amikor muszáj megjegyezni, hogy valaki HAZUDIK, ÁLSÁGOS, és ráadásul még SÖTÉT is, mint hat pár bagaria rendőrcsizma.)!
Ez történt most.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Igen, és sajnálom, nem szoktam rá válaszolni és ígérhetem, hogy többé nem is teszem.
De ezt mindenkinek tartania kéne.
Szvsz.
@Evezős: nem vádollak, és nem kárhoztatlak, aki itt kommentel/t már a hosszú idők folyamán, azok között mind átment ezen a stáción, próbálkozott beszélt, cáfolt, érvelt. A végén kénytelen volt felismerni, hogy értelmetlen az egész. Az új poszt alatt érdemes elolvasni a véleményeket, tanulságos.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Megteszem.
(...Valahogy a tehetetlenség legyőzése dolgozik az emberben szvsz, mikor ezekre a förtelmekre - esetleg hosszas önmegtartóztatás után, de - reagál. Az, hogy "nem hiszem el, hogy nem lehet megértetni/rávezetni/elfogadtatni vele/velük, hogy mennyire mocsok dolog, amit művelnek".
Aztán ezredjére is rá kell döbbenni, hogy de.
Nem kíván ilyesmit az ember, de már jutott eszembe hogy ezek még abból se tanulnának, ha újra eljönne az az idő, amire vágynak - és őket ugyanúgy csinálnák ki mondvacsinált baromságokkal az elvtársaik, ahogy szh Szegedi Csanádot, vagy bárkit, aki nem feküdt be a hatalmat éppen gyakorolni vágyó, vagy kívánóknak...)
:-(
@Evezős: Kár, hogy te is csak kinyilatkoztatsz, miközben a fele sem igaz a sületlenségeidnek. :)
Amúgy látom te is beálltál a nagy emberismerők sorába, akik tévedhetetlenül vallják, hogy pld. a II. Világháborúban mindenki földre szállt angyal volt, kivéve persze, akik a tengelyhatalmak egyenruháját viselték.

Jut eszembe ha már neked is van érettségid, gondolom azt is tudod pld., hogy kik voltak a kápók és kikből kerültek ki javarészt.
@Evezős: Megint méretes ökörséget mondasz, ugyanis Csanáddal azért szakított a jobbik mert EU-s pénzzel akart vesztegetni. Persze ha ezután sem szakítottak volna, akkor meg azért menne az ajvékolás. Vicc vagy a köbön jó ember. :)
@Csaknézek...:

Amit az ATV írt, nem tökéletes, de közel sem olyan (meglehet, öntudatlanul) manipulatív, mint a Kisalföld. Itt, a helyi lapban nyoma nincs annak, hogy az ordító ellentmondást a helyszín és a rendőrségi magyarázat közt megpróbálnák feloldani vagy legalább jelezni. Semmi meglepő nincs abban, ha a Horthy-szobor-állítgatásokról és könyvégetésről szóló hírek közepette felötlik valakiben, hogy szándékos is lehetett. Pont erre kellene azzal reagálni, hogy ha például tudósítanak arról, hogy a rendőrség szerint "az abdai útról lefutó" autó ment a szobornak, akkor ehhez hozzátegyék, hogy a fizikai törvények mai állása szerint ez lehetetlen. Innentől lehet érdeklődni aziránt is, hogy vajon puszta lustaságból akarja ennyivel elintézni a dolgot a rendőrség, vagy van emögött más is. De mutatja az idiotizmust az is, hogy úgy fogalmaznak, Radnóti "elhunyt" és úgy "tudni, lelőtték".

Mindettől még lehet, hogy nem nácik/nem szándékosan tették. De az egész biztos, hogy botrányos, ha a rendőrség egy ilyen ügyben egyszerűen hazudik.

Amúgy egyre szebb a történet:

"Tudósítónk jelezte, hogy az összetört Radnóti-szobor eltűnt a helyéről és a bokrot is kivágták tőből hétfőn."

Kép is van az összetört Merciről. Lehet, hogy egy ilyen járgánnyal lehet még menni néhány kilométert, de meglepő ez is.
@Kowalski, helyzetjelentést!:

Na akkor még egyszer, nehogy félreértés legyen (bár most ígéremet szegem):

1. nem tudom, mi történt. Most még más sem tudja biztosan.
2. annyit mondtam, hogy amikor erről hírt adott néhány médium, szintén nem lehetett tudni semmi biztosat. Kérdőjelek, furcsaságok merültek fel.
3. ettől függetlenül tényként közölték, hogy van összefüggés a könyvégetéssel. Erre mondtam azt, hogy ez nem etikus újságírói eljárás, hanem manipuláció.
4. ha véleményként vetették volna fel bárhol, hogy lehet összefüggés, egy szavam sem lett volna.
5. ha kiderül, hogy van összefüggés, akkor, és CSAK AKKOR hozzák ezt le hírként.

"A hír szent, a vélemény szabad."

Ennyi.
@Csaknézek...:

Úgy van. Másfelől viszont pont ugyanolyan mulasztás/manipuláció/szakmai hiba elsiklani afölött, hogy a rendőrség valótlanságot állít (!), és a megismerhető információk alapján nem zárható ki a szándékosság.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Az itt menedéket találtakkal kapcsolatban érdekes a kétszínűség jelensége. Sokáig az ország valóban egyfajta menedékként szerepelt. Majd megindultak a vonatok, és villámgyorsan félmillió embert hurcoltak el, és öltek meg. Mondhatni, hogy Horthy egyfajta egércsapdát rendezett be az országban.
Ismerem a szokásos rizsát. Jöttek a németek, és megszállták, Jött Szálasi, és cúna báci volt. Horthy hány embert vezényelt ki a Don-kanyarba és hánnyal szállt szembe a németekkel. Vagy esetleg Szálasy katonai puccsal, Horthy felakasztásán keresztül került volna hatalomba? Nem rémlik.
Táblák: még akár megvezetett, vagy súlyos pénzekért magukat kivásárló emberk is lehettek páran. Ha majd a gaiiciai transzport tagjai állítanak táblát, és a félmillió visszatér. Erre és a jobbikos csúsztatásokra akkor téjünk vissza.
Kádárt többen kedvelték. Avassuk szentté.
@Kowalski, helyzetjelentést!: Hajaj képzelem mit írsz majd, amikor egy útmenti feszületet dönt majd ki véletlen egy autó. A szektATV és társai egyből keresztényüldözést vizionálnak majd. ;)
@@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: @Evezős:

ezért van az, hogy amikor belelendül, újabban már csak egy laza dögölj meg-et vetek oda. ez a társadalmi minimum:)
süti beállítások módosítása