Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @látjátok feleim szümtükkel: Figyelj csak, te szemforgató majom... Pontosan látja mindenki, hogy ... (2024.11.25. 19:10) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.11.12. 13:31 Fabius

Zuglóban dübörög a negatív kampány

Címkék: kampány választások zugló nőverés várnai lászló

Na, az van Feleim, hogy izgalmas, mozgalmas és elég undorító kampány elé nézünk mi zuglóiak. Egymás zsebében is matató, a kirendelt párt doyent korrupt patkányozó, az ellenféllel öv alatti technikáktól sem visszariadó fideszesek, egymást megbélyegző, párt belharcba keveredő elempések, és egy mindenre alkalmatlan szocialista/összefogás jelölt jutott nekünk, meg a Niedermüller Péter. 

Egyszervolt kerület kettészakadt fidesze érdekes jelenség. Egyik oldalon a Papcsákot rühellő, korruptozó társaság, a másikon meg a Ferenccel összebútorozott, sajátos humorú "hivatásos" és civil háttéremberek, akik ilyen humorbonbonokkal szórakoztatják egymást:

toth_mint_agyekkoto.jpg

...és ahogy látjuk nem csak vicces, hanem egyenesen lájkolandó polgármesterünk, Gyügyei Attila önkormányzati képviselőnk, Cseke Vanda ex képviselőnk, most sajtómindenesünk által. A poszt elkövetője amolyan fideszcivil, a Zúgó Patak Egyesület vezetője, akinek minden évben leesik némi apró az önkormányzattól, és csak mellékes körülmény, hogy Gyügyei Attila tiszteletbeli tagja az egyesületnek. 

De legalább ilyen érdekes jelenség a kerületi LMP ügye is. Az egykor a párt egyik legerősebb helyi szervezeteként működő csoportot is megviselte a januári szakadás, voltak vélemény és nézetkülönbségek, amik hangsúlyosabban jelentek meg az őket addig támogató választók, mint a konkrét tagság között. A teljes szimpátiavesztés elkerülésében jelentős szerep jutott a Papcsák és az önkormányzat kényes ügyeit erőteljesen vakargató Várnai Lászlónak. Annak a Várnainak, akinek "nőverős" ügyét meglehetősen óvodás módon sikerült megoldania a pártnak. 

Az egy dolog, hogy a Papcsáknak - és az önkormányzati megrendelésekből leeső pénznek - elkötelezett Magyar Hírlap "robbantotta a bombát", hogy, hogynem az asszonyverős Balogh esettel azonos időben. A több hónapos történet szemmel láthatóan el volt téve "nehezebb időkre", és most kapóra jött. Papcsák az asszony fejét korlátba verő párttársát, Baloghot nem, Várnait viszont haladéktalan lemondásra szólította fel

És akkor itt most álljunk meg egy szóra és tisztázzuk, hogy aki megüt egy nőt, az ott baszódjon meg helyben, ha Balogh, ha Várnai, ha akárki más. Abban a pillanatban mikor kétséget kizáróan bebizonyosodik, hogy Várnai megütötte egykori párját én is elküldöm a picsába, arcból arcba is. 

Addig viszont azt talán nem ártott volna tisztázni, hogy Várnai mit is követett el pontosan. Saját maga szerint:

"Szombaton fiam a szokásos rend szerint nálam lett volna. A fiamnak születésnapi zsúrt szerveztem aznapra, torta, minden volt, az édesanyja fiam betegségére hivatkozva előző este lemondta ezt. Másnap reggel mégis elmentek valahová. Dühös voltam, a gyerekért mentem, elhoztam. A volt élettársam nem engedte, hogy a gyerekkel beszálljunk a kocsimba, elállta az autóajtót, veszekedtünk, huzakodtunk.  Ostobán viselkedtem, azaz ostobán, indulatosan viselkedtünk a gyerek előtt. 

A gyerekelhelyezés és a láthatás nyár végén közös megegyezéssel zárult,  azóta rendeződött a kapcsolat, még bringáztunk is hármasban. Utcai huzakodás volt, vádemelés nem történt. Megjegyzem, még egy szabálysértési pénzbüntetést sem szabtak ki."

Mit tett az LMP a nehezen kezelhető, meglehetősen önjáró, időnként Schiffer belső ellenzékeként működő Várnaival? Éltek az alkalommal, odadobták koncnak, és a saját kommunikációjukkal sütötték rá a nőverő bélyeget. Pedig azt se bírósági eljárás, se vádemelés, se egy mindent feltáró, "belevertem az asszony fejét a korlátba" beismerő vallomás ügyészségi ismertetése - egyelőre - nem támasztotta alá. Plusz nem folyt le Várnai ellen az LMP-ben etikai vizsgálat sem, ahol esetleg tisztázhatta volna magát. Helyette elintézték annyival, hogy a felfüggesztett párttagságról nem nyilatkozott két hónap után, ami automatikus kizárással jár. Nehéz ezt kívülről nem annak látni, hogy az utolsó beszélő mohikánt is partvonalon kívülre tették Schifferék. 

varnai.jpg

Nem tudom, az ügyben megszólaló Ertsey Katalin szólt-e időben, hogy a kilépése után oppadon, nem csak az újra alakult parlamenti frakciónak, hanem a pártnak magának is tagja lenne megint a kilépése után. Szörnyű malőr lenne, ha párton kívüliként sikerült volna arról szónokolnia, hogy Várnait kivetette magából az LMP közössége, amit ő saját önszántából otthagyott. 

Ezek után két dolgon nem kell nagyon csodálkozni:

1: Ha Várnai az őt a valóságosnál rosszabb színben feltüntetők ellen eljárást indít,

2: a maradék bizalom elvesztésén, ami még nyomokban megvolt/meg lehetett volna az LMP felé úgy, hogy az összellenzék TóCsát, a kormánypártok Papcsákot, a DK a kerületieknek nagyjából érdektelen Niedermüller Pétert indítja a választáson. 

Mi jöhet még, ha ez a kampánykezdet? 

 

339 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr205628995

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A megfelelő ember XIV.: a szerverfeltörető kampányvezér 2013.11.14. 14:29:43

És igen! A fideszes kontraszelekció megint kitermelte a megfelelő pozícióba a megfelelő embert: Rogán Antal fogja irányítani a Fidesz kampányát.  Nem először tölti be ezt a posztot: 2006-ban állt ő már a fideszes kampánygépezet élén. Csak ho...

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.11.12. 15:26:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szerintem Várnai induljon egyéni, független jelöltként polgármesternek. fusson neki.
Az előző posztho' :

Lesz itten ren kérem tisztelettel. Vadaiék még megúszták a "végleges" megfegyelmezést...

"Százezer lőszert kaptak
a Parlament őrei
Egy újpesti lőtermet is kibéreltek számukra,
ott gyakorolhatnak majd."

www.origo.hu/itthon/20131112-szazezer-loszert-kaptak-a-parlament-orei.html?sec-2
határokra ki:

- Ki itt belépsz, hagy fel minden reménnyel!
@Secnir: Fab. meg legyen a kampányfőnöke és testőre is egyben. :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Én speciel senkinek semmije nem leszek, de minek is Várnainak testőr?
azért várnai a magyar hírlap/nemzet/TI ellen egy jóképű pert megindíthatna. biztos tudják bizonyítani az asszonyverést, ha már az exnej nem.
@Fabius: Tudod Bajnainak is van testőre, aki meg operatőröket taszajt arrébb. :)

Picit OFF de ezzel a csajjal mit csinálnál?? :(

Egy XIII. kerületi nő nyíltan meghirdette, hogy meg fogja mérgezni a kerület kutyáit.

www.facebook.com/XIII.kerulet/posts/617850831589751
A CBA magyaráz: fontos, de nem kötelező szidni a "liberális gazembereket"
és még melléklet:

A CBA belső információs körlevelében jelent meg a társaság elnökének és felügyelőbizottsági elnökének felhívása, amelyben az október 23-i Békementre hívták a dolgozókat – erősítette meg a hvg.hu-nak a CBA kommunikációs igazgatója. Fodor Attila szerint Baldauf László és Lázár Vilmos felhívása magánjellegű volt, a nevük mellett nem szerepelt titulus, és a részvétel nem volt kötelező.

hvg.hu/kkv/20131112_cba_belso_level_bekemenetes_felhivas
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: és mit szólnak ehhez a főlovas Lázár fivérek?? :)
Ugye ezen sem lepődik meg senki?

Gyurcsány megkerülte a belügyet 2006-ban

index.hu/belfold/2013/11/12/gyurcsany_megkerulte_a_belugyet_2006-ban/
"Zugló Önkormányzata mélységesen elítéli és felháborítónak tartja az agresszió bármilyen formáját, különösen a családon belüli erőszakot, valamint a köcsög kommentelő köcsögöket. Gondom lesz rátok! Ha az Úristen irgalmas lesz, akkor csak biciklit csinálok a szemüvegetekből, ha nem lesz, lógni fogtok. Sajnos az Orgoványi Erdő már természetvédelmi terület. :( Addig egyetek szart! Tisztelettel: Zuglói Fideszkereszténydemokrata Magyar Rezsicsökkentő Munkáspárt."
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Hogy offolsz? nem, már nem lepődik meg senki. Mondjuk pezsgőt sem bontunk azért.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Pedig én sokkal kevesebbet szoktam offolni, mint mondjuk Cirbolya. :)
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Szép is ez... remélem békekölcsönt is kell jegyezniük a fizetésükből! Minimum...

"A szöveg szerint az október 23-i nemzeti ünnep „jó alkalmat teremt arra is, hogy nemzeti kormányunk iránt érzett szimpátiánkat is kifejezzük. Fontos a megerősítés, az összetartozás, hiszen csak összefogva tudunk gátat szabni és kategorikusan elutasítani a posztkommunista, liberális gazemberek mesterkedéseit, akik lépten-nyomon elárulják hazánkat, külföldi multiérdekeket szolgálnak ki, mindezt úgy, hogy a magyar emberek boldogulását, fejlődését is beáldozzák” – fogalmaztak."

"gátat szabni és kategorikusan elutasítani a posztkommunista, liberális gazemberek mesterkedéseit" - most akkor Viktor ellen, a volt komcsi, a volt libsi ellen uszítanak??
DURVA AZÉRT!
Aki a Kommunista Ifjúsági Szövetség titkára volt az ugye posztkomcsi? :)
Aki a Liberális Internacionálé alelnöke volt az ugye libsi?
A gazember meg adja magát...
"Nem azért nem szerelték fel a beléptetőrendszert, mert azzal bármilyen baj lett volna, hanem azért, mert 2002-ben kormányváltás volt, és a szocialista kormány leállította a stadionrekonstrukciós programot."
...
"Miközben már be volt szerezve a teljes rendszer, amit ők kidobtak, hagyták az enyészetnek. Ha így nézzük, az ötmilliárd forintot Medgyessy és Gyurcsány dobta ki az ablakon."

Tényleg mindenért ő felel...
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Folyamatosan terelni akar a fideszről, a témáról. Nem tudom eldönteni, hogy akkor most szimpla ecceri jobbikos, vagy szimpla narancsbolsi seggnyalonc?
Melyik jobb? :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Magabiztos forrásból tudom, hogy Furcsány Gyerenc a hivatalos szolgálati utat megkerülve egy kifőzdében közvetlenül a szakácstól kért sót, amit a ügyeletes pultos nehezményezett, és eljárást kezdeményezett az ügyben.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Aláírás: Héjjas Iván Postmortem Tiszteletbeli Elnök,
Mindszenthy József mármajdnemboldoggá avatott, amerikai nagykövetségen bújdokott hős, kereszténységügyi exszaktanácsadó, Francia Kiss Mihály, 19-es veterán, méltatlanul elfeledett '56-os fiú, a Kádár-rezsim egyik ártatlanul kivégzett áldozata, tiszteletbeli stratégiai tanácsadó, Düonűszosz jókedvfelelő, Szappó szerelmetes énekes.
@Vérmókus, a Maghrebi Mogyorózabálók Őrizője: Mindszenthynél a Szent András keresztre feszítéséhez mérhető mártíromságot, majdnem kifelejtettem:-)
@Vérmókus, a Maghrebi Mogyorózabálók Őrizője:

Zugló önkormányzatát támogatta: a Fozef Fritzl, Osztrák Náci Zombik A Családon Belüli Erőszak Ellen Alapítvány.
@bella _ciao:

Ennyi fájás a szülőszobában van.
@Bakter: Pedig eddig te nem a "bárkit csak Orbánt nem" halmazba tartoztál. Vagy rosszul emlékszem?? ;)
jelentem, képzetlen vagyok. sőt, nertelen.

Képzett magyar nem iszik sört - és a lengyel?

hvg.hu/gasztronomia/20131112_Kepzett_magyar_nem_iszik_sort__es_a_leng
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Azon sem lepődik meg senki, hogy elfogadták az akár életfogytig is tartható - ítélet nélküli - előzetes fogva-tartást.
Anyukád nevelt alattomossá, vagy így születtél?
@Dr. jenőke (jenőke): dehogy... a mostoha apja verte és fajtalankodott vele rendszeresen... gyerekkori trauma...
@Dr. jenőke (jenőke): Anyukákat szerintem ne hozzuk szóba. ;) Amúgy én nem tartom helyesnek ezt a BTK módosítást és más módszert alkalmaztam volna a probléma kezelésére.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Az idézetedből nagyon illik egy mondat a tegnap indult Washingtoni, Sukoróban meghiúsult beruházás ügyében indult eljárásba.
"Csak összefogással tudunk gátat vetni és kategorikusan elutasítani a posztkommunista és liberális gazemberek mesterkedéseit, akik lépten-nyomon elárulják hazánkat, külföldi multiérdekeket szolgálnak ki."

A királyi média szerint a választott bizottság személyesen hallgatja meg az izraeli befektetőket és az oldalukon tanúskodó Tátrai Miklóst és Császy Zsoltot.
Fenti mondatból az o l d a l u k o n kiemelés a lényeg.
Az fel sem merül, hogy a két nevezett személy esetleg az igazat, a valóságot kívánja a bizottságnak elmondani. Ez a felfogás reprezentál egy morális gondolatiságot, ahol mindent a pillanatnyi érdekek motiválnak.
A másik az, hogy a meghiúsulás egyelőre 100 milliárdos kártérítést jelenthet nekünk, és ehhez okozókat kell keresni.
A galádok között szerepel még természetesen Bajnai, Gyurcsány és Oszkó is.
@Vérmókus, a Maghrebi Mogyorózabálók Őrizője: Nyilván senkit nem zavar a személyeskedés, de mostoha apám sem volt.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: új megnevezése a jelenlegi narancsmaffiának,
Mordori Fagyilkosok:
/tér, hegy, utca/

Kimondhatják az alföldi erdők halálos ítéletét

A WWF Magyarország szerint visszalépést jelentene, ha az állami erdőgazdaságok és erdészeti érdekképviseletek nyomására olyan módosítás kerülne az erdőtörvénybe, amely több síkvidéki körzetben újra lehetővé tenné az összes védelmi és közjóléti rendeltetésű erdő hagyományos kitermelését.

hvg.hu/gazdasag/20131112_Kimondhatjak_az_alfoldi_erdok_halalos_ite
@bella _ciao: má megbocsássatok! Lófaszt nem. Most vagy nem vagyok képzett, vagy nem vagyok magyar... egyik sem igazán opció... bár az utóbbit egyre gyakrabban szégyellem... mármint, hogy magyar vagyok, mióta egy két alkalommal külföldön utcai rákérdezésre vervárnyúfrom, beccsel feleltem és szájhúzogatás volt a rejakció... szerencsére klasszikus árja arcomnak és skandináv termetemnek köszönhetően, nemigen szoktak nyeregalatt puszi-lósnak nézni...
Van mindenféle felmérés. Nem baj. Az sem, ha az eredmény meglepő és mulatságos.

Például:
''''Az LMP követőinek 27 százaléka választaná az LMP-t, 19 százaléka az E14-PM pártszövetséget, 13 százaléka a Jobbikot és 11 százaléka a Fideszt.
A működő pártokkal szemben a MKKP és a 4K! követői a legelutasítóbbak: több mint harmaduk a felsoroltakhoz képest „más pártra” szavazna a választásokon. Érdekes, hogy az MSZP népszerűsége nagyon alacsony a vizsgált mozgalmak követőinek körében, a DK ennél kicsivel jobban szerepel.''''

Akit a részletek is érdekelnek:
index.hu/belfold/2013/11/12/pesszimista_es_bizalmatlan_az_uj_ellenzeki/
@Vérmókus, a Maghrebi Mogyorózabálók Őrizője:
Valószínűsítem, hogy skót szoknya volt rajtad és kalocsai hímzett rékli. A cd lejátszóba meg beraktál egy tarsolylemezt.
@Mariann19: Szia! És mindemellett a Kormányt Habony Árpád rendívüli miniszterelnöki tisztázatlanul nemközszereplő banyatankrugdosó frizbibarát képviseli.... (hivatalosan)
@Dr. jenőke (jenőke): Valahogy így, és egy havasi kürtöt is vittem a vállamon, kezemben, mer ugyi ezeket a distanciákat a rohadó nyugaton is olvasa az ecceri néger francia, egy doboz sört lóbáltam. Igaz, még lengyelnek sem néztek:-)
@Mariann19: Én meg azt hallottam az előbbi két úr a magyar állam, míg az utóbbiak ellene fognak tanúskodni. Mondjuk ferkó esetében ezen sem lepődöm már meg. A többieket kíváncsian várom.

Amúgy a tipizálható "befektetők" mintegy 100 milliárd forint megtérítésével pereli hazánkat, mondván nem csak a területre fordított pénzt szeretnék visszakapni, hanem az eddigi nyereséget is fizesse meg az állam.

Nem is azok lennének amik, ha ezt nem így csinálnák, azon sem csodálkoznék ha majd a hosszan elnyúló per miatt még kamatokat is számolnának és azt is be akarnák vasalni rajtunk.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Nem gondoltam, hogy bármire is érzékeny vagy.

Elnézést kérek.
@Vérmókus, a Maghrebi Mogyorózabálók Őrizője: akiben keveredik a nyúl és mókus, s ráveti magát minden jöttment tyúkra (csak felidézném: sandiegorabbits.files.wordpress.com/2010/09/bunny-hen.jpg), no, az könnyen kerül identitásválságba. erre meg jól rámutatnak az ilyen nagyszerű felmérések.
@bella _ciao: és gondold meg, ezért a felmérésért mennyit fizetett ki a csókosoknak a bormarketing:-)
@Vérmókus, a Maghrebi Mogyorózabálók Őrizője:
Nem tudom miért, de erről az jutott eszembe, hogy a zebrák a valódi életfogytos rabok.

Rájöttem! Lóbál...
@Vérmókus, a Maghrebi Mogyorózabálók Őrizője:
Szia!
Jó, hogy felhívtad a figyelmet Habonyra, nem tudtam, hogy ő lesz a kísérő.
Szeretném látni ezt a triumvirátust a repzajon a felhők között szállni. Remélhetően Császy Zsoltot most nem fogják vezető lánccal a mankójához kötni, mint korábban, a letartóztatásakor.
Tegnap nem fejeztem ki köszönetemet a lovacskás képhez, most megteszem.
"szerencsére árja arcomnak és skandináv termetemnek köszönhetően..."
Szerintem Brüsszelben is meggyőzőbben képviselnéd küllemben hazánkat, mint anno az iker-lila nyakkendős fiúk.
Nem akarsz indulni EP képviselőnek? Megszavazlak!
@Dr. jenőke (jenőke): nézd, a lovaknak is lehet. nálunk pl. sváb bál van. meg van keresztény bál is.
@bella _ciao: hehhe... már megint tőlünk lopkodják a cikkötleteket:-))

"Vérmókus, a Maghrebi Mogyorózabálók Őrizője 2013.11.12. 12:55:49
off... na megvan az közszolgálati mantra a "hazudtunk éjjel, hazudtunk nappal" helyett...

ma már kb hatszor hallottam a pártsemleges közrádióban a szombati bajnai mondatot bevágva: "Ez fájni fog, ez fájni fog, ez fájni fog..."

Mindezt különböző aspektusokban, pl. buszbaleset, forgalmi dugó, tájfun halottak, szóval nagyjából minden hírblokk után:-) ... on "

Mindenesetre ügyes. 2 óra alatt összedobta a fiú a cikket:-)))))
@Mariann19: Elég nekem azt a mocskot megemésztenem amit naponta itt a nyakamba öntenek országvesztő nagyuraink és töppeteg oligarcháink és a félkegyelmes lakásmédia Untersovszkyval az élen...
a fentiből részlet:

Valamikori barátok pártlózungokkal igyekeznek földbetiporni egymást. Nernemzeti nők követelnek maguknak párthű pofonokat, baloldaliak ágálnak párthű szigorért a nincstelenek ellen. A kormányzat Igazság néven fabrikáltat előre megrendelt, láttamozott új múltat, hiszen az igazság nálunk már pártkérdés: Miniszterelnökúr: - Kedves magyar barátaim, nemzeti együttműködők! Kormányom elérte, hogy az ég végre, annyi vérzivatar után, narancssárga lett! Szocialisták: - Nemaddig a’! Szakértői jelentésekkel bizonyíthatjuk, hogy az ég pirosodóban van! Jobbik: - Az igaz, hogy narancssárga, de ez nekünk annyira nem tetszik! A Nagyméltóságú Főtengeri Lókormányzóúr idejében, adjon az Isten neki szebb jövőt, barnásabbnak méltóztatott lenni a Magyar Égnek! LMP: - Narancssárga? Jót tesz az a biozöldségeknek? DK, Együtt-PM, nemtommi: - Most nem érdekes, milyen színű! Helyet nekünk is az ég alatt!!! Az ablakokat persze, azokat a szép, drága, exkluzív parlamenti ablakokat senki sem nyitja ki, hogy netán megnézze az ég aktuális színét. Talán jobb is. Még behordaná a szél a nemzetfőtér 1944-es formára fazonírozásának randa, tapadós porát. Köhögtet manapság ez a városi levegő.
Megdöbbentően alacsony volt 2013 októberében az infláció, 1974 óta nem drágult ilyen kevéssé Magyarországon az élet. Sőt, előző hónaphoz képest még olcsóbb is lett 0,3 százalékkal. Ez sokak számára nagy segítség ahhoz, hogy kijöjjenek hó végén, ám mégis óvatosságra intenénk: az infláció olyan a gazdaság számára, mint a vérnyomás az ember számára. Ha tartósan magas, az nagy baj. Ha azért magas, mert éppen például fut az ember (vagy a gazdaság pörög), az nem probléma. Általánosságban véve jobb, ha alacsonyabb, mint ha magasabb. Ám ha nincs, az azt jelenti, hogy az ember (vagy a gazdaság) a klinikai halál állapotába lépett. Gazdasági értelemben például ilyen helyzet az, amikor a negatív infláció (defláció) mellett nincsen értékelhető növekedés (stagfláció).

fn.hir24.hu/gazdasag/2013/11/12/sokkolo-inflacios-adat-jott-ki/#a3
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
Gábriel!
A per alapja egy - a Világbank által megfogalmazott - 1965.évi nemzetközi beruházási egyezmény, melyet mi is aláírtunk.
A célja többek között az, hogy - leegyszerűsítve - ne járjon pórul egy külföldi befektető, ha pl. kormányváltás miatt a beruházása meghiúsul.
Az, hogy a befektetők az elmaradt hasznot is érvényesíteni kívánják, ez nem idegen jogi követelés.
Persze, nem szabad drukkolni Joáv Blumnak és Laudernak, mert az nekünk drámai anyagi terhet jelentene, de tudomásul kell venni azokat a nemzetközi kötelmeket, melyeket vállaltunk.
@bella _ciao:
Van egy rég vers. Első két sora:
Bálba bálnát ki abálna,
ha a bálna kiabálna.
@Mariann19:
Olyan régi, hogy a római jog lucrum_cessans néven ismerték.
@Vérmókus, a Maghrebi Mogyorózabálók Őrizője: Belátom, hogy nem törekszel nemzetközi sikerekre, pedig milyen jól mutatnál az eu-s pódiumon vezérszónokként.
Most, hogy így döntöttél, itt maradsz nekünk ugyanebben a státuszban, számtalan területen való igényt kielégítve.
Jó lesz.
@bella _ciao: Ez az az újság, amelyik a hiteles bajai videót is lehozta?? ;)
ooops, Vezénylói agitprop vajon ehhez mit fog hozzá tenni?

Belehúzna a gazdasági reformokba Kína

Átfogó gazdasági reformról, a piac szerepének növeléséről döntött a Kínai Kommunista Párt vezetősége. A célok között szerepel, hogy a gazdaság kulcságazataiban 2020-ra a reformcéloknak megfelelő eredményeket el kell érni, az évtized végére egy fejlett, tudományosan megalapozott, gyakorlatias és hatékony keretet kell létrehozni.

hvg.hu/gazdasag/20131112_gazdasagi_reformok_kina
@Dr. jenőke (jenőke):
Amikor utána néztem ennek a nemzetközi szerződésnek, a magyarázatban utaltak a történeti forrásra, de átsiklottam felette.
Ebben te vagy a profi, jó, hogy konkrétan felhívtad a figyelmet rá, jobban körbejárom, mert ez az ügy napirenden lesz, és szeretem megérteni teljességgel, hogy miről van szó.
Miről miről... mocskosbajnaigyurcsány el akarta adni az országot, de mink megmentettük a judeobolsevista zsigerelőkarvalyorrú tökétől...
ha elitélik a beruházás elmaradásáért az országot, netán kártérítést is kell fizetni, jó alap lesz újfajta multiadó bevezetéséhez, esetleg békekölcsön jegyzéshez, a mocskosgyurcsánybajnai pártját betiltják, a két pártvezért meg kivégzik hazaáruláésért, teljes vagyonelkobzással... hatadiziglen előre- és visszamenőleg... és akkor az Apró villa is végre valami jogos tulajdonoshoz kerül, valamint megszünik a telki szomszédség kiatökömtudjahol Gyurcsánnyal...
höhö, vagy izééééé, ehhh, mindegy is:

115% volt a részvétel a sztahanovista egyetemi szavazáson

cink.hu/115-volt-a-reszvetel-a-sztahanovista-egyetemi-szavazas-1462824787/@klagdavid
@Mariann19:
Ha tudnád milyen nehéz volt a római jogi vizsgám! A tanítóbácsi jótékonykodva mondta: nem kell tudni latinul, de ez esetben kettesnél jobbra ne számítson a tanuló. Gondoltam ez így rendben. De nem gondoltam, hogy latinul kérdez.
Mai napig rémálom, mert 30 percig nem hitte el, hogy egy kérdésére sem tudok válaszolni.
@Vérmókus, a Maghrebi Mogyorózabálók Őrizője: csak jelzem, hogy a baltával faragott arcél inkább a keleti medvebirodalomra jellemző... és a nyírfa az még nem szál, csak szálka:)
@Dr. jenőke (jenőke):
Ez a latin volt a rettenetes peched.
Mert ha csak magyar nyelven kell válaszolni, akkor az embernek módja van blöffölni pl., megy az idő, és egy görbülő jeggyel az ember megúszhatja az ügyet.
Ám amikor már a kérdés sem értelmezhető, az drámai fejleményekkel járhat.
Viszont csak megugrottad az akadályt, a görcsös
cidrit meg el kell felejteni.
@Dr. jenőke (jenőke):
1974
milyen rendszer volt itt akkor?
mitől volt alacsony az infláció?
jó volt itt nekünk 1974-ben?

2013
milyen rendszer van most itt?
mitől ilyen alacsony az infláció?
jó-e nekünk itt 2013-ban?

a válaszok ugyanazok...
@Sir Bates dö Hól: És nembalta, csak árja:-) nem kaukázusi, hanem északi Siegfriedeles nyugatigótos skandináv:-)
@hacsaturján:
Háry
Virág
Alabárdos
Jaaa! és ott a Tisza is.
""Nem állok ki, ha nincs bizonyítékom" – nem tágít a NAV "leleplezője""

hvg.hu/gazdasag/20131112_Nem_a_levegobe_beszeltem

Azt hiszem, dolgozik az agytröszt ezerrel, lehet, még habonyárpi se megy Ámerikába...

Eztet az ember kezdem félteni... szerintem rövidesen öngyilokolási szándékkal egy nagy fekete autó alá fog vetődni...
@Dr. jenőke (jenőke): Na nem nosztalgiázni! Jate klub,Kárász, de Háry bezárva hazudozásért, Virág elvtárs osztozkodási kés alatt, a Tiszát sem őrzi már a menyétektől, ürgéktől a gátőr, szóval lejárt lemez:-)
@Vérmókus, a Maghrebi Mogyorózabálók Őrizője: hát, ha a tutajosnénak megfelel... csak el ne sodorja a habókok árja, mit Szigfrid, a Brukner-házból -ki ősöd lehetett- keltett, midőn nagy könnyelműen a rajnába vetette nem csak saját, de minden jövőbeli leszármazottja józan eszét is valami ringet keresve... bár az, hogy írás-olvasás tudományában ily jártas vagy, mégiscsak azt sejteti, hogy Iván, a postás mindig kétszer csengetett nálatok, mikor még csak kósza gondolatkisérlet sem volt léted:-))
@Mariann19:
Az a helyzet, hogy baromi sok oldalt bevágtam úgy, hogy az értelmét sem tudtam. Ha hallottam egy ismerős kifejezést, mondtam a magamét. Olyan jól szórakozott a pasas a kiejtésemen, hogy ez is eltartott egy fél órát.
Amikor megunta, azt mondta, magyarul, hogy ez csak egy erős kettes. Mondtam neki legyen inkább egy gyenge hármas. Erre Ő: menjen a fenébe!
No ezért maradt meg például a lucrum cessans is.
@Dr. jenőke (jenőke):
Nem. Ezek valami Sicc, vagy ilyesmi könyvből.
Például:
Mit vársz te egy költőtől,
ha nincs kezében töltőtöll.

Eszembe jutott: kecskerímek! Na, milyenek a kecskerímek? Amikor a kecske rí! Mekk.
@Orica Középföldi:
Na még egyszer.
Nem. Ezek valami Sicc, vagy ilyesmi könyvből.
Például:
Mit vársz te egy költőtől,
ha nincs kezében töltőtöll.

Eszembe jutott: kecskerímek!
Na, milyenek a kecskerímek?
Amikor a kecske rí! Mekk.
@Vérmókus, a Maghrebi Mogyorózabálók Őrizője: nem értem mi ezzel a probléma... ez megy ott '90 óta mindenki irányítása alatt:)... csak mindig bénán csinàlják, mert minden garnitúrha hülye hozzá:)... "de bezzeg, a kocsma hangos, munkálódik a cimbalmos" :-)
@Dr. jenőke (jenőke):
Látod, vannak kritikus helyzetek, amikor az ember boldogan viseli el a "menjen a fenébe" felkérést.
Volt hasonló élményben részem, amikor a vizsgáztató a tételen kívül felkért, hogy egy adott gazdasági területre mondjak egy antagonisztikus ellentmondásra példát.
Vitába keveredtem a vizsgáztatóval, és annyira felidegesíthettem, hogy majdnem hasonló módon távolított el egy kettessel.
Rohadtul félelmetes vizsga volt, én az utcán szinte ugráltam a boldogságtól, feledve dicstelen kivonulásomat.
Tudod, ez az a nyasgem boldogsága.
Amúgy nagyon bájos, amikor Bajnai ígér egyensúlyt és növekedést, 2015-től német béreket, stb. Lassan mellé is ki fognak rendelni néhány ápolót, aztán elteszik a Napóleonok mellé miniszterelnöknek. :)
@Mariann19: Na, mondhatom szép:-) Csupa kettes vitéz... én meg akkor hasítok a sok hármasommal:-) És ez a mai magyar értelmiség krémje:-) Bezzeg a sok FIDESZ-fiú... mind Summasummárum Klaudisz diplomával rendelkezik, meg legalább 6 nyelvből abcdefg felsőfokú nyelvvizsgával. Paja bácsit már meg sem említem:-)
Persze ez mind csak rosszindulatú rágalom... Kiérdemesültek hada vezeti e kis lányoktól talpastől őszreérett kis hazát. Mint ahogy az ecceri anyós mondta volt tagának: Vejétől büdösödik a fal:-))
@Dr. jenőke (jenőke): és az azóta eltelt pár percben megtanultad? vagy legalább érted? ugye? a lucrum cessans az egy nagyon tömör megfogalmazás de minden benne van...példának okáért ugyanezen alapon az ontario-i állam lesz kötelezve 350 millió dollár kifizetésére, még megy a küzdelem, de valószínű (a Financial Times írt róla) adóemeléssel tudják csak kifizetni...nem akartak fizetni...de nem tudják megúszni és egy megállapodás jobb mint egy bírósági döntés...de -mint mindenhol- az ártatlan adófizető issza meg a levét

legyetek bizonyosak benne megítélik a kártérítést még a rózsaszirmokat is

brühüyyy
@rodeo36: Sajnos igazad van és ezt is mi fogjuk megfizetni, arról nem is beszélve, milyen törvénytelenségek voltak az ügy előkészítése közben.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Mariann leírta a jogi aspektust. Annyit tennék hozzá, hogy könnyedén elkerülhető lett volna az egész hercehurca. Beljebb lennénk pár száz milliárddal, és pár ezer munkahellyel.
Az állami beavatkozás végül mindig veszteséggel jár.
@Vérmókus, a Maghrebi Mogyorózabálók Őrizője:
érdekes dolgok ezek, a napokban volt egy interjú a Warren Buffet és annak fia és unokája beszéltek, mindegyik kiugrott a főiskoláról, sohasem fejezték be és ma náluk csak nagyon kevés milliárdos sikeresebb, nagyon jó jól tudni tananyagot de azt alkalmazni és az élet által adott feladatokra azonnali és helyes választ cselekedni az nem azonos ezzel...ezek a fidesz rablók az ellenpélda mindenre, mert a gonoszság és az önzés is lehet vezérmotívum és célba is lehet vele érni...

brühüyyy
-no comment-

Ártatlan férfi ült gyilkosságért fél évet előzetesben

Egy hajléktalan férfit gyanúsítottak meg év elején azzal, hogy megölr egy nőt, de csak júliusban derült ki, hogy nem ő a gyilkos - írja a Zalai Hírlap.

hvg.hu/itthon/20131112_Artatlan_ferfi_ult_gyilkossagert_fel_evet
@rodeo36: és nézd meg prolibolit. mire ment a +150-es IQ-jával? Lett belőle egy házisárkányhajómatróz, meg egy bithuszár:-)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

az lett volna a megoldás, hogy megvalósíttyák...a törvénytelenségek meg akkor azok ha be is bizonyíttyák

minden üzlet lobby-zással kezdődik ha azt nem fogadják akkor időben és következmények nélkűl el lehet állni
minden más eset már bírósági téma

brühüyyy
@rodeo36: Paja bácsi meg a 50-esével, ami lássuk be éppen csak a magacsinálás elkerüléséhez elég... köztársasági elnökként, Nemzeti Golyóstollként végezte:-)
@Vérmókus, a Maghrebi Mogyorózabálók Őrizője:
Most egy világ omlott össze benned a kettesek hallatán.
Legendás szerénységünkkel csupán a kevésbé sikeres élményanyagot adtuk közre, elhallgatva sikereinket, melyekben tobzódtunk hallgató korunkban.
Itt jegyzem meg, hogy a váltakozó jegyeinket a fent említett tobzódás műfaja határozta meg.
Attól függött, hogy mivel, kivel és hol foglalkoztunk.
Amikor véletlenül a tanulással, akkor kirobbanóan sikeres jegyeket zsebelhettünk be.
A Summasummárum Klaudiszosoknak még tudnánk újat mondani.
Hagyományosat is, azt mindenki értené.
@Vérmókus, a Maghrebi Mogyorózabálók Őrizője:
pontosan erről beszélek: ha valakinek azt sikerűl csinálnia az életben ami boldoggá teszi akkor már célt ért

Boli meg annak tűnik

a többi?

brühüyyy
@shinichi: Szerintem meg nem kellett ez a "beruházás" a természetvédelmi és további jogi visszaélésekről nem is beszélve.
@rodeo36: Ezzel kapcsolatban nekem a velencei tó lakóinak a véleménye mérvadó. Kaszinót építsenek mondjuk a sivatag közepére mint az usácskában, de ne természetvédelmi területekre.:)
@rodeo36: "a törvénytelenségek meg akkor azok ha be is bizonyíttyák"

Ez jól hangzik, csak az benne a szépséghiba, hogy ezt mondják majd viktorék is. :(
@Mariann19:
na most ezzel szépen tarkón vágtad a koleszosokat...ezek a tipikus bliccelők, a társadalom vámszedői, undorító poloskák...

brühüyyy
@rodeo36:
"Most ezzel szépen tarkón vágtad a koleszosokat."
Ugye, ebben is mélységesen egyetértünk. Remélem.
@shinichi: A sukorói beruházás Európa legnagyobb üdülőközpontja lett volna a tervek szerint, 81 ha-n, 3.000 szállodai szobával.
Ahogy láttam a számokból, 1.1 milliárd eurós beruházás lett volna, amely az első évben 116.6 millió euró adózatlan nyereséget feltételezett, ötödik évben kétszer ennyit terveztek. Nem nehéz belátni, hogy csak a társasági adó mit jelentett volna, a többi adóról nem beszélve.
Gyanítom, hogy az akkori döntésben ezek a tényezők élveztek prioritást.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
hát lehet, hogy neked viktor de nekem megmarad alcsútbasznádiorvbűnnek...és ügyükben nem lesz tárgyalás és bizonyítás sem, a bizonyíték ott hever mindenki lába előtt az ország halott...

brühüyyy
@Mariann19:
természetesen, van egy kérdésem, mi az oka annak, hogy bizonyos embertipusok útálják a fákat és ott pusztíttyák azokat ahol érik

a családban volt egy ilyen barom -nem sokáig- nem voltam az országban egy ideig mikor hazatértem a kert összes fái ki voltak vágva, tarkopaszra és merő sártenger...szóhoz nem jutottam ölni tudtam volna

azt olvastam valahol, hogy a magyar alfüldi paraszt ilyen barom, hogy az utolsó akácfát is kivágja a láthatáron mert zavarja a kilátását

de ez ennél bonyolultabb kell legyen ez skizó vagy félelem mert a fa nem mutat alázatot az van és növexik ha teccik ez neki ha nem

monggy erre valamit nem hagy nyugton a kérdés

brühüyyy
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
ja a természetvédelem meg az ottlakók, akiknek odavitték volna a jó munkát és vállalkozásokat

mi bajod a casino-val? Monte Carlo és sok minden máshol benn van a városban és senkinek semmi baja nincs belőle...

én el tudok képzelni egy a jelenleginél szebb Velencei tavat aminek a partján csodálatos dolgok épülnek és már nem pocsolya jellegű úgy mint a Balaton ami már térdig sem ér és iszapszaga van

brühüyyy
@rodeo36:
:))
Papa, jó vagy még 2 sörre nálam! A többi meg le van sza...!
Knoszit is elvisszük sörözni? Nem is tudom... :)
@rodeo36: Ja mert a coccik idején meg virult. Nyilván emiatt szavazták be viktorékat kétharmaddal.:(
@Mariann19: Hát, most van egy természeti értéket egyébként totálisan nem képviselő nádasunk másfél milliárd szúnyoglávával. Na mindegy, majd a Közgép épít valamit, valahol, jó sok pénzért. Bizonyos értelemben ez is beruházás. Más idők, más szempontok. :)
@rodeo36: Amikor Szentendrén laktunk, egy 4 emeletes házban, a ház előtt volt egy kis zöld előkert. Volt benne fű, mi a férjemmel ültettünk bokrokat, fákat (saját pénzből), nyírtuk a füvet. Na ott az egyik lakó mondta, hogy a legjobb lenne lebetonozni az egészet. Csak akkor minek lakik Szentendrén, lakjona a Belvárosban.
Amúgy ahogy elköltöztünk, két bokrot azonnal kivágtak, elpusztítottak az ott maradt lakók, mert túl közel voltak az ablakhoz, és a bokrokról berepülnek a lakásba a bogarak! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
@rodeo36:
A magyarnak olyan szarosan tetszik! Essetudni...
Fura igényeid vannak... Akkor szoktam röhögni, amikor "magyar tengerről" beszélnek.
Azok, akik még olyant nem láttak.
@rodeo36: Miután jól megvédték a gaz zsidó befektetőktől, meg a gaz Gyurcsányitól a természetet meg a Velencei tavat, a velencei fideszes önkormányzat kivágatta a strandon a gyönyörű fasort, feldúlta a strandot, a tavat megkerülő bicikliutat, hogy majd "mediterrán" (jajajjj) plázát és "tengerpartot" épít. Ezt el kezdték 2010-ben, azóta is áll az egész projekt, és minden szét van baszva.
Mert a fidesz ennyire aggódik a természetért. Ez a mi szerencsénk.
@rodeo36:
"Mi az oka annak, hogy egyes embertipusok utálják a fákat?"
Milyen érdekes egybeesés van a kérdésed és a napokban Szívnek általam panaszolt facsonkítási ügyben.
Az egyik társasházi lakótársunknak is ez a gyilkolás okoz perverz örömöt, valamint a macskák kiirtása.
Ez valami lelki torzulásra utal, ez a tipus mindent és mindenkit gyűlöl, ami és aki körülveszi.
Azt figyeltem meg, hogy ezek az emberek rejtetten uralkodó tipusok, és a megsemmisítéssel élik ki torz jellemüket.
Utána kéjes öröm járja át őket, mert megint kártékonyak lehettek nemcsak a természethez, hanem embertársaikhoz is.
Szerintem jelenlétük nem földrajzi létüktől függ, hanem a negatív jellemüktől.
Lásd még Aritus előbbi példáját.
@Mariann19:
Tudnám a kis fejüket az ilyeneknek a vaskorláthoz ütögetni... Ez is OLYAN??? :D
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Csak a jobbik, igaz?

Azért a fityesz sokkal rosszabb, mint az mszp, mert az mszp a kádárrendszer lebontásában, a parlamenti több párti demokrácia kialakításában vett részt, a fityesz pedig egy komcsi/fasiszta rezsim megteremtésére használja fel a 2/3-t.
State capture, újraállamosítás, kapitalizmus, piac, verseny, profit ellenesség, Unió ellenesség, álszent, képmutató kereszténykedés, hazafias máz. Pont, mint a jobbik, számomra megkülönböztethetetlenek. Egyik undorítóbb és kártékonyabb, mint a másik.

Nem véletlenül mondta azt még ellenzékben ez a műveletlen dagadt focirajongó, hogy olyan atyai bátorítással nézi a jobbik megalakulását. És nemcsak bátorító nézés volt ez, hanem kemény pénzeket áldozott a fidesz a jobbik felépítésére.
Most is milyen jól együtt szavaztak ebben a szégyenletes tv módosításban, hogy bármeddig lehet előzetesben az, akit súlyos bcs-vel vádolnak.
Faszomat érdekli Zugló, meg a siralomházból posztolgató szoci polgármester.
@aritus: az még nem a szocialista polgármesternő és képviselő alatt indult el?
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
"Ez is olyan?"
Látod, két ásót is adnék neked, hogy betemesd egy kicsit.
Ez a fajta kihasználja az emberek konfliktuskerülő magatartását, és mindíg győz.
A tulajdonosok tűrnek, mert méltatlannak találják a vitákat, és örök vesztesek velem együtt.
Most két gyönyörű platán lett megcsonkítva.
@shinichi:
"Más idők, más szempontok."
És más áldozatok.
@Mariann19: legmélyebb tiszteletem és egyetértésem mellett, azt azért kezelhetjük a tényhez konvergáló megállapításként, jogy mr. blum valamivel az értéke alatt és nem minden moi adófizető által elérhető konstrukcióban szerezte meg a területet, habár mindig jóhiszeműen gyakorolta jogait.
@Ben Franklin:
Nem kell aggódnod, rólad nem is feltételeztük, hogy értheted ezt.
Nem szeretnénk túlterhelni téged, szerintem maradj meg a kuruc és hasonló oldalak szintjén... Legalább olvasni tudsz... a ti köreitekben már ez is unikum... nem, nem folyékony...
Igazából, ha csak ennyit értettél meg belőle akkor felesleges erőltetned az olvasást is!
Vonulj fel lelkesen Piktorért, a volt komcsiért (7 évig volt csak komcsi?), illetve a volt libsiért (nyóóóc év, tudod, Libsi Internacionálé), lelkesen... ez a szinted.
Ezért fizetnek is neked a gazdáid? Valami más melót kéne keresned...
@aritus: "az mszp a kádárrendszer lebontásában, a parlamenti több párti demokrácia kialakításában vett részt" ebben teljesen igazad van, bár a témakör cizellálásakor nyilván te a vörös, míh én a kék sarokba kerülnénk... nyáron meleg, télen hideg van:)
@aritus: Én nem támogatom ezt a törvénymódosítás, ahogy mondjuk Gaudi sem szavazta meg.

A többivel pláne nem értek egyet. A fidesz ugyanolyan mint a maszop. Módszeresen teszik/tették tönkre az országot.
Fasizmust meg pláne hülyeség emlegetni, ők még ahhoz is bénák.
Sej... sej...

"Selmeczi Gabriella jól megvédte a nyugdíjad

Októberre már alig több mint 200 milliárd forint maradt abból a nyugdíjvagyonból, amit a kormány a védelmébe vett.

Két évvel a magánnyugdíj-pénztári rendszer államosításának kezdete, és szűk másfél évvel a vagyon államhoz kerülése után alig van már meg valami az egykori megtakarításokból. Az Államadósság Kezelő Központ honlapján szereplő adatok szerint a Nyugdíjreform és Adósságcsökkentő Alap (NYRA) vagyona július végén már csak 218,7 milliárd forint volt, ennyi maradt abból a több mint 3 ezer milliárdból, amit a pénztártagok után a kasszák az államnak átadtak. - Eltűnőben az államosított nyugdíjpénz - Világgazdaság"
sorkoz.blog.hu/2013/11/12/selmeczi_gabriella_jol_megvedte_a_nyugdijad
Érdemes nézni az atv műsorát.
Éppen Havas a Henrik mutatja be, hogy milyen is a felkészült, oknyomozó, és újságíró egyén.
Ha ezt tanította, akkor értem, miért lett ilyen a szakma.
Tarlós a vendége.
Úgy tűnik, kellett neki segitség Horváth Csaba alázásához.
Horváth Csaba nem volt jelen.
Pufff. Vége a műsornak.
Videón érdemes megnézni.
@Sir Bates dö Hól:
Mint olvastad, nem foglaltam állást a sukorói beruházás kérdésében, mert a gazdasági előnyök feltételezésén kívül az ellenérvekhez nem értek.
Azt gondolom, hogy az akkori kormányzati döntés viszont annak jegyében születhetett, hogy a beruházás fellendülést jelent a régióban, nem szólva a várható adóbevételekről, és akár húzó ágazat is lehet.
Nem tartom rosszhiszemű döntésnek.
Utána néztem, eredetileg egyébként nem is ez a terület volt elsődlegesen a kijelölt hely.
A telek értékéről ellentmondó híreket lehet megismerni a szakértői vélemények szerint.
Érdeklődéssel várom a washingtoni döntést.
@Mariann19: "Azt gondolom, hogy az akkori kormányzati döntés viszont annak jegyében születhetett, hogy a beruházás fellendülést jelent a régióban"

Igen az elmúlthuszon összes kormánya állandóan azon munkálkodott, hogy fellendülést hozzon az országnak. Ennek "gyümölcseiről" mindnyájan meggyőződhetünk nap mint nap. :(
@rodeo36:
@Mariann19:

"_mi az oka annak, hogy bizonyos embertipusok útálják a fákat és ott pusztíttyák azokat ahol érik_"

a fa nyújtózik, egyre feljebb és feljebb, ágait ölelésre tárja a világmindenség felé, a Föld imádkozó kezei ők, egyszerre a hála, az áldás és a sóhajtó fohász. a testet öltött, élő ima. A Föld imája. a virágok pedig a Föld mosolya.
a földhöz ragadt ezt nem tudja elviselni, mert látja önön kicsinységét és hiábavalóságát, ezért magához rántja a porba amelyből született és amivé lesz. a virágra rátapos, mert hangtalan lelke gúnykacajnak véli a szépséges szirmok lenyűgöző harmóniáját.
@Sir Bates dö Hól: tudtommal nem, de nem mernék rá mérget venni. Azért nem hiszem, hogy ez a maszop biznicc lett volna, mert akkor 2010-ben nem csinálják meg.
Biztos utána lehetne nézni, de most nincs kedvem keresgélni.
@Sir Bates dö Hól: Egy kommentben nincs mód nagyon cizellálni a mondandód, még így cizellálatlanul is hosszúra sikeredett.
Nem azt állítottam, hogy az mszp a szívemcsücske, maga a tisztaság és becsületesség. Ölég lesujtó véleményme van a maszopról, de az semmi ahhoz képest, amilyen véleményem a fityeszről meg a roszabbikról van, csak ezt próbáltam elmondani.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

persze, elvisszük...valami jófajta sörre...most én abiszith-tal kezelem magam meg a 15 éves rummal és van valami vodka is a mélyhűtőben...emiatt azután sok vizet kell innom...szóval legyen...majd megolgyuk

brühüyyy
@rodeo36:
Felkaroljuk? :))
Ideje már megtanulnia... inni! :D
@Dr. jenőke (jenőke): Havas Henrik egy tipikus tapló, macsó faszfej.
Amikor a dagadt focirajongó élő isten Vágó ferivel danolászta a piár videóján az etyeki borpincében, hogy a fehérvári huszárok sok kisjányt (tudod, ilyen népieschen, mert Orbán olyan közülünk való falubeli) meghágtak, akkor kurvára nem értette, hogy mi ezzel a gáz. Mi azzal a probléma, hogy Magyarország miniszterelnöke így mulat tudatosan a nagy nyilvánosság előtt. Csak jókedvű, meg ilyesmi, állította a bunkó Havas. De nemcsak ezért utálom.
@jaegtoer:
sokat segítettetek, te is és a többiek is...ezek beteg lelkek vagy csak simán gonoszak, ahogy írjátok abban lelik örömüket ha árthatnak mert ha a másiknak kevesebbje van akkor neki többje lett

mióta Shakespeare megírta az Othello-t és benne Jágo-t...azóta elemzik, pedig szerintem nincs mit elemezni: egy sikertelen ember a sikerest útálja és ott árt neki ahol éri és a befejezés a legjellemzőbb, amikor számon kérik akkor elszökik eloldalog

ezek ilyenek nem is emberek

brühüyyy
@Mariann19: Mindenestre Sukoró polgármestere nagyon szerette volna ezt a beruházást, mert se munka, se pénz nincs a faluban, csak a nagy nihil.
@Dr. jenőke (jenőke):
Havast sokan és sokféleképpen értékelik.
A magam részéről volt szimpatikus és volt kevésbé az.

Nem vitatom, hogy a szakmáról van fogalama, szerintem ezt az ellenségei is elismerik. A ma esti Tarlósssal készült műsor viszont nem tetszett. Nem csak ez, volt még pár, ami szintén nem. Nem basztatom Havast, azért az ostoba, műveletlen, balfasz műcelebek szintje nem az övé, még ha próbálják is beledöngölni ebbe a skatulyába.

Most azonban a tegeződős Trlós interjú, valahogy nem tetszett.Sőt, nagyon nem. Prsze erre mondaná Henrik csípőből, hogy: leszarom, de akkor sem volt ez korrekt számomra.
Láttad, azért mondom mindezt, mert én is.
Nem megyek tovább, igazad van.
@aritus:

" mert az mszp a kádárrendszer lebontásában, a parlamenti több párti demokrácia kialakításában vett részt" :D
@rodeo36:
Te, mekkora űrtartalmúú az a palack, amiben még mindig van a 15 éves nedűből??-:)
Irigy vagy, egy kurva kortyot se adtál belőle a néhai Rebroff mesternek? Ő aztán megérdemelne ilyen távlatból is... a zseni!

Bolinak nem kell, ő látens alkoholista, csak tagaggya és basztat vele, hogyénmerénmerén.
Stella... épp, megint. Finom!
@rodeo36:
Ezt írtad:
"...és az azóta eltelt pár percben megtanultad? vagy legalább érted? ugye? a lucrum cessans az egy nagyon tömör megfogalmazás de minden benne van..."
Miből gondolod hogy kioktatásra van szükségem?
Tévedtem valamiben?
Rosszul értelmeztem az elmaradt haszon fogalmát, amit csak egy ontariói példán keresztül remélsz megértetni velem?
Vajon mit rontottam el kedves rodeo36?
@Knósszosz:
Mármint az a Stella, amit itt a boltban kapsz? :(
Az igénytelenség csúcsa... egyszer vegyél "rendes" Stellát, oszt onnantól nem leszel kényszeralkoholista... :D Kis genyó...
@DR. INKVIZITOR: Szeged a napfény városa. Biztosan ettől vakult el és a Kis Hági Háryra változott az emlékeiben
@Sir Bates dö Hól: az neked nem furcsa, hogy négy vagy öt értékbecslő közül pünkt az ügyészség által felkért szerint volt annyira nagy az értékkülönbözet, a többi 3 vagy 4 szerint nem? Nü? Semmi? Pedig érdekes asszociációkat kelt!
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
"Az elmult huszon összes kormánya azon munkálkodott, hogy fellendülést hozzon az országnak."
Legalább nincs mit egymás szemére vetniük.
Mégis ezt teszik megállás nélkül olyannyira, hogy a fellendítés már teljesen kikerült a látókörükből.
Sokszor elgondolkodtató, hogy mi lenne, ha a programjaikban arról beszélnének, hogy konkrétan milyen terveik vannak a jövőt illetően, és rólunk is szólhatna néha a fáma.
@Knósszosz:
Amúgy olvasgass ezekről a gyönyörűségekről inkább! :))

katpol.blog.hu/2013/11/11/ember_tervez_ii_230

Addig sem iszol... :)
@DarthVader: Tárgyilagos és pártatlan weboldal, amit Gyurcsány Ferenc és barátai szerkesztenek. :)
@Mariann19: "Legalább nincs mit egymás szemére vetniük."

Nekünk annál inkább. :( Azzal meg főként egyetértek, hogy végre rólunk is szólhatna a fáma, főleg, hogy állítólag ők vannak értünk és nem fordítva. :)
@aritus: Olvastam, hogy a sukorói polgi kezdettől fogva mennyire támogatta ezt a grandiózus beruházást.
Nyilván tudta, hogy a helyi adók pl. és a foglalkoztatás nemcsak a település, hanem a régió fellendülését is jelenthette volna.
Most, hogy globálisan látható, hogy a beruházás gazdasági eredményeinek elmaradása és a várható washingtoni döntés terhei mit jelentenek az országnak, ezt összeadva drámai a kép.
@OPHELIA:
És nem kifejezetten előkelő vendéglátóegységek:
Vak Egér, Zöld Takony, Háromlépcsős, Galyatető,
Hatcsöcsű, stb.
@aritus: Most direkt utánanéztem, és tényleg mszp-s a polgármester, Oláhné, Surányi Ágnes.
És ezt a rémséget sikerült összehoznia vezetésével az önkormányzatnak.
nol.hu/belfold/20130613-meg_egy_nyarat_kell_kibirni_es_kesz_a_strand

Bevallom, az az előítélet vezetett félre, hogy 2010 után nem maradt mszp polgármester csak Szegeden, meg a XIII kerületben. Meg a 2/3 támogatása nélkül ez ugysem mehetne, és miért támogatnának egy mszp-s polgit.
De ha valami rémséges és káros dologról van szó, akkor a 2/3 felül tud emelkedni a pártpolitikai szempontokon... Nyilván jó sok volt a "tartalék" ebben a beruházzásban, biztos mindenki kapott belőle a képviselőtestületből. Hogy rogyna rájuk az ég!
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Ésén innen Amszterdanyba... hogy?
Te vagy a genyó!-:))
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: ocsadék Töki! Itten jóhíred keltem, egódat szponzorálom, ennek ellenére Rodival iszol, és Knosszit viszed a láncba:-) Ganyé:-)
@jaegtoer:
Nagyon bízom abban, hogy a természetről írt csodálatos gondolataidat komolyan is gondolod, mert markáns írásaidban eddig leplezted érzelemdús bensődet.
Nem is tudom, merjek-e a jövőben valami prózai témával előhozakodni, mert ilyen szókészlettel szemben nem tudok versenyezni, és mindíg a vesztes poziciójával számolhatok.
@OPHELIA: Deakkor, ha Hági... bezárt, csakúgy, mint Miskolcon, bár az piacos kifőzde volt anno...
@DR. INKVIZITOR: Én ezeket nem ismer(t)em, a Hágit is csak hallomásból
@Vérmókus, a Maghrebi Mogyorózabálók Őrizője:
Töki Maki! Vegyé'vissza, kisodródsz... A piától gőzöltél be?
Gyere TE is, ne a megszokott lőréidet idd... :D
@aritus: akkor segítek: velencei-tó kapuja... a fidesznek annyi köze volt hozzá, hogy feljelentést tett az ügyben... csak egy árnyalatnyi pontosítás végett :-)
m.magyarnarancs.hu/belpol/beruhazas_a_velencei-tonal_-_szabad_a_palya-75677
@Knósszosz:
Baszod egykomám, tényleg nem kéne ennyit innod, akkor emlékeznél... :(
METEOR I? Már nem is dereng, mi?
Tényleg, a flanszia balbál melle van??? :D
@Vérmókus, a Maghrebi Mogyorózabálók Őrizője: Ők már régen rájöttek, hogy csökkenteni kell a rezsijüket. Oszt bezártak, mint sok minden más.
Amúgy érthető, hogy Viktorunkra a cifrafosás jött a nemzetközi bíróság előtti pertől, a Blum még meg találja penditeni, hogy egy bizonyos Orbán Viktorral is tárgyalt sukoró ügyben, és kéri, hogy idézzék meg tanúnak, hátha elmondaná eskü alatt, hogy miről is volt szó kettejük között? :)
@DarthVader: Hehhe... valóban izgi... Mivelhogy talán kicsit értek hozzá... na jó, nem, (mielőtt rodi letépi a fejem) csak papírom van, az ingatlan értékbecslés nagyjából a világ szélhámiája. Amit, a kedves megrendelő parancsol... lehet itt mindenféle áltudományos hókuszpókuszokkal, összehasonlításokkal,, módosító tényezőkkel operálni. Volt hozzá szerencsém, egy okádék, ezért is szálltam ki belőle. Egy igazság van: egy ingatlan annyit ér, amennyiért megveszik, nem annyit, amennyiért elakarják adni. Ezért is vicc az ingatlanfedezet, és ezért ócskázzák a bankokat az ingatlanfrdrzrtért, amikot 30-60 százalékon hajlandók csak az ingatlanfedezetet elfogadni. És ennek ellenére, a sok beragadt ingatlan ott rohad rajtuk...
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
"Hogy állítólag ők vannak értünk, és nem fordítva."
Ez pontosan így van.
Figyeld meg, hogy folyamatosan és kizárólagosan a két ellenfél egymással van elfoglalva.
Amennyiben láttad az USA-ban a választás előtt a két elnökjelölt nyilvános TV vitáját, abban a beszélgetésben a konkrét politikai és gazdasági stratégiájukról szóltak.
El lehetett dönteni annak alapján, hogy abból melyik áll közelebb az adott választó érdekeihez.
Ott az emberekhez szóltak indirekt módon.
@aritus: teljesen jogos amit írsz... van a fekete meg a fehér... ettől már színes a világ:-)
@Sir Bates dö Hól: Veled meg ha lesz kedvem, külön leszámolok... már készítem az orosz ruletthez a pisztolyokat. A Te hatlövetűdben hat golyó lesz:-)
@Vérmókus, a Maghrebi Mogyorózabálók Őrizője:
Gyere te is repűnnyi az égeji tenger fölé, oszt majd a kéteringbűl csak a fojékony halmazati állapotú izéket kérgyük, jó? Rodi biztosan gyön és Boli is, csak kézipogyászként nem tom hova rakja a tuttaja evezőgyit?

Konfirmált canard combra készülök szombaton - csak mondom. Só, bors, rosemari-ng bedörzsölésen túl vagyok, három napig fog a fűszerekkel oilban fürödni, aztán ... mmmhhhh.

A konfirmálás lényege - gondolom tudod - a minimum négy órán át izzadó húsnemű maghőmérséklete a a 80 fokot nem haladhatja meg, de ez lehet hosszabb idő is, a lényeg: saját zsírjában és levegőtől elzárva. Szóval leöntve kacsa, vagy liba, vagy egyéb zsíraxxal.
A tuti, ha abban haggya az ember kihűűlni.

Nadekijafasz tudja azt kivárni??
Keresztanyám tót, szóval bármennyire is rohadék leszek, knédli lesz hozzá - ő csinálja - és vereskáposzta.

A többire varrj futsall gombot, szopott gombócz szíj - ártóval, beee!!
Lehet más a politika?
@DR. INKVIZITOR:
Mióta találkoztam Alczheimer Bélával.
Kösz a javítást.
Pedig még egy étlapot is loptam tőlük. Tudom ez nem mentség.
@bgp:
A francokat! Szopjon mást a politika!
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Mikor ennyit iszol, te mire emlékszel?
Én most semmire, mert két Voltaren SR 75-ös fájdalomcsillapítón vagyok túl, mert majd összeszarom magam, úgy fáj a térdem. Arra inni meg nem lehet, csak azt a kettőt amit amit fogyasztottam, mert az alkohol jól oldja a gyógyszermolekulákat!-:)

Amúgy ma Füreden voltam, siralmas mennyire kihalt. Nincs élet.
NER kompatibilis...
@Knósszosz: Szóval, ha jól értettem, akkor nem szabad a kacsacombot sütni, csak melegíteni. Mivel én 30 fok melegben erősen izzadok, akkor a kacsát elég lesz reggeltől a konvektoron tartani? És időnként meghőmérővel szurkálni.
"Üdvözöljük a Tízmillió Önkéntes Spicli országában. Kérjük a határon rakja le értékeit, és hagyjon fel minden reménnyel."

Te meg csak figyeld, hogy ki mit likeolt.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Te Gábris, magyarázd már el nekem, mit jelent az a fogalom, hogy "ellene tanúskodni" ? Nem értem,de télleg. Az én elképzelésem szerint a tanú elmondja azokat a tényeket, amiket tud arról, amit a bíró kérdez. Ha nem ezt teszi, akkor bűncselekményt követ el. Na most az általa elmondottak vagy alátámasztják a vádat, vagy nem. Tehát nincs olyan, hogy valaki "ellen" tanúskodni. Valaki "ellen inditott perben tanúskodni" az már jobban hangzik, csak a hozzád hasonló csökkent centrális idegrendszeri szinapszismennyiséggel bíró szubhumán gyökereket nem triggereli kellően.
@DarthVader: igazad van, visszakozom... bár csak mindenki olyan talpig becsületes üzletember lenne, mint mr. blum, semmi baj nem lenne moon... remélem, hamarosan a jóhiszemű és rendeltetésszerű joggyakorlás al-védőszentjévé avatják... segítsége el kél justiciának... minden bizonnyal abban az ügyben a jók (kiket talpig becsületességük miatt nevezhetünk fehéreknek is) küzdenek a gonoszokkal (nyilván számukra már csak a fekete öltözet igényelgető)... helyreállt az egyensúly napsütésnek túlzottan kitett kis fejemben és háborgó lelkemben... megnyugodtam, most, hogy látom a világ milyen egyszerű...
@Mariann19: Én pedig behajtanám azokon, akik felelősek az előnytelen szerződésért, az értéktelen telekcseréről és egyéb visszaélésekről már nem is beszélve.
@Orica Középföldi:
Szép álmokat!

Charles Baudelaire: A lázadó

Egy Angyal csap le az egekből dühös ölyvként,
s a hitetlen haját tépi a vad karom,
és rázza s zeng a hang: "Most megtudod a törvényt!
(Mert őrző Angyalod vagyok én!) - Akarom!

Tudd meg: szeretni kell, a gúny fintora nélkül,
a púpost, a hülyét, a gonoszt, a szegényt,
hogy majd Jézus elé dús diadalmi ékül
jótetteid terítsd az út szőnyegeként.

Mert ez a Szeretet! Míg szíved ki nem égett,
fénylőbbé tenni gyúlj az Égi Dicsőséget,
ez az igazi Kéj, mely nem vásik sosem!"

Hej, ilyen angyal ez, szeretve is csak büntet:
óriás öklei döngetik bús fejünket,
s rá felzúg kárhozott dacunk: "Azért se! Nem!"

Tóth Árpád fordítása

Szép almokat, mindenkinek, aki aludni tér.
Vidám hajnalt a most ébredőknek.
@Orica Középföldi:
Szép álmokat!

Charles Baudelaire: A lázadó

Egy Angyal csap le az egekből dühös ölyvként,
s a hitetlen haját tépi a vad karom,
és rázza s zeng a hang: "Most megtudod a törvényt!
(Mert őrző Angyalod vagyok én!) - Akarom!

Tudd meg: szeretni kell, a gúny fintora nélkül,
a púpost, a hülyét, a gonoszt, a szegényt,
hogy majd Jézus elé dús diadalmi ékül
jótetteid terítsd az út szőnyegeként.

Mert ez a Szeretet! Míg szíved ki nem égett,
fénylőbbé tenni gyúlj az Égi Dicsőséget,
ez az igazi Kéj, mely nem vásik sosem!"

Hej, ilyen angyal ez, szeretve is csak büntet:
óriás öklei döngetik bús fejünket,
s rá felzúg kárhozott dacunk: "Azért se! Nem!"

Tóth Árpád fordítása

Szép almokat, mindenkinek, aki aludni tér.
Vidám hajnalt a most ébredőknek.
@Vérmókus, a Maghrebi Mogyorózabálók Őrizője: velem?... miért?... kaptál egy családfakutatást a'la gratis... sokan egy ilyenért a fél töküket adnák... én megelégszem egy zacskó mogyival:-)
@OPHELIA:
Nem, nem!
A konfitálás egy olyan eljárás, amitől isteni porhanyós lesz a hús és szaftos marad.
A lényege, hogy a húsdarabok tökéletesen zsírral lefedve fürödjenek, levegőtől elzártan, de ne süljenek. Ha sercegni hallod a zsiradékot, akkor önteni kell hozzá /előre, valamiféle húsleves lét (akár kockábúúl is), a lényeg, hogy négy órán át - mimimum - benne aszalódjanak. Ha túl intenzív a süttő kapaczitása, akkor résnyire ki köll támasztani az ajtaját, mongyuk egy parafa dugóval.

Az eredmény pedig:
1.bp.blogspot.com/-_ObEWWjqIPA/UbIGaVtspBI/AAAAAAABzGk/jND2j_mdsg8/s800/IMG_6634.JPG
- akár ilyen is lehet.

Kimi befejezte idén...
Nem baj, én vátozatlanúl!!-:)
@DarthVader: Pedig én mindig is kedveltem a sötét lovagot a Star Wars sorozatban, csak azt nem értem, hogy ezt az ökörséget miért tőlem kérdezed?? Annak viszont örülök, hogy végleg eloszlattad bennem a homályt azzal kapcsolatban, hogy ferkó haverod sohasem hazudott, főleg bíróság előtt, amikor beidézték. Végre nyugodtan aludhatok, köszi. :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
A reális megitélésünk függjön a pártatlan washingtoni bizottság döntésétől.
Én várnék erre, hiszen a pártatlan vélemény teremt lehetőséget a saját állásfoglalásunkra. Te se legyél előre elfogult.
@Knósszosz: Jóvanna, csak viccőtem.

Tegnap disznót vágtunk, én most a toros töltött káposztára hajazok

Kimi meg jól tette.
@DarthVader: Én ennek is örülnék. Hulljon csak a férgese, viktor és ferkó egyaránt, meg persze blumocska is. :)
@aritus: :-) későn vettem észre... de látom, csak annyi változott, hogy a köcsög fidesz is beleszállt a léért... látom nem tántoríthat el semmi az igazadtól, mindig azt tartod szem előtt... mégha azt egy 3/4-s pvc csövön keresztűl is nézed általában:-)
minden politikus bűnöző
@Dr. jenőke (jenőke): ja ja rohattul unom már ezt a félnáczi horti gipszálarcot...

a lúd legyen kövér...
@Dr. jenőke (jenőke):
lehetnék rövid is...de minek...semmiféle kioktatás nem volt szándékomban, és a kérdésemre kérdéssel válaszoltál...hagyjuk ezt...ha duzzogni akarsz...hát rajta

brühüyyy

ugye azóta megtanultál latinul?
@Knósszosz:

750ml de már a sokadik

brühüyyy

Rebroff már az égben zengedez és ott mannával
@Sir Bates dö Hól: Hát akkor szerinted a fidesz mit csinált? Ingyen támogat olyat, amit még a kormányváltás előtt feljelentett? Vagy akkor hogy a fenében valósulhat meg? Az egyszál mszp-s polgármesternő nem tudta volna elindítani a projektet.
A testületben fideszes és független képviselők ülnek. A független meg tudjuk, hogy mit jelent, fából vaskarikát, most ahhot tényleg nincs türelmem végignézni, hogy mely pártok által támogatott, futatott függetlenek ülnek a testületben.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

"Magyarország ellen tanúskodik Bajnai Gordon és Gyurcsány Ferenc a sukorói kaszinóberuházás meghiúsulása miatt indított kártérítési perben."

Ezt találta írni a Magyar Nemzet című bulvármédia, gondoltam,hátha te meg tudod magyarázni, a te hitsorsosaid szokták olvasni. Ha nem, nem. :)
@Mariann19:

a természetben az ember a kakukktojás. ez lehet az eltérő tartalom és stílus oka. egyébként semmi szókészletem nincs, ugyanazokat a szavakat használom, mint bárki más, csak időnként másként rakosgatom egymás után, feltéve, hogy a téma megihlet, kár hogy nem tudok jól magyarul, de legalább igyekszem. igyekezetemből sokat levon, hogy hülyülök. sőt esete válogatja, de akkor nemcsak, hanem egészen az vagyok. ilyenkor kiadom a legbelső gondolataimat is, ahelyett hogy a szavak függönye mögé rejteném, és arra használom őket, amire valók. tehát ha úgy vesszük, megrögzött hazudozó vagyok, aki néha igazat mond. mind ennek az az oka, hogy meggyőződésből utálom az embereket, csak gyakran kivételt teszek. talán ezt is csak azért, mert esendő vagyok és nem következetes, de bár vessenek rám követ, állva várom, mint a cövek. :)

amúgy meg a szellemed bármivel és bárkivel versenyre kelhet.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

"ferkó haverod sohasem hazudott, főleg bíróság előtt," Tekintettel arra, hogy még egyik Fidesz-főfasz vagy jobber gyökér se jelentette fel hamis tanúzásért, lehet benne valami.
@Knósszosz:
a Raikonnen-ről beszélsz?

nagy és sok változás várható a flúgos futamon: Massa a Williams-hez ment, és az új szabványok miatt is sok pilótacsere várható...még a Vettel-t kellene rongybiciklire tenni oszt hadd hajtsa

brühüyyy
Ez a Zugló tényleg egy neuralgikus pontja az országnak, olyan, mintha az összes hülye ott koncentrálódna! :)
@DarthVader: Csak nem te vagy ferkó fekete Anakinos ruciban??? :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
helyes...hadd szaporggyanak a békák a Velencei-tavon...meg az iszap és ircsák a fákat meg romboljanak

neked mi a bajod a Ferko-val? nagyon ki vagy akadva mialatt a drága viktorodat állandóan ...

szóval dzsobbik

brühüyhyyy
@DarthVader: Én délelőtt pont azt írtam, hogy ez van a médiában, de majd meglátjuk mi lesz a vége. Amúgy szerintem te sokkal inkább vagy hitsorsos vagy inkább sorstalan? :)
@rodeo36: Kimi nem fog jobb eredményt hozni a Ferrarinál. Az ő segge alá csak egy jó autó kellene.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: az az aljas módszer, ahogy kezelte a fidesz mindezt -nem csak ezt- miután hatalomra került...mert kimaradt a drága a jattból?
meghurcolt embreket politikai előnyszerzésből és szétbaszta bármit ami neki nem hozott anyagi hasznot és a dzsobbik meg lihegve futott velük mint a csahos kis eb amely akar a koncból de legalább kis moslékot ha más nem jut

brühüyyy

szép kis banda...és a széles művek meg a széles tengeri herkentyűje amit még mindíg nem mutatott be...milyen is lesz a delej csak gyüvik kifelé de honnan?
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Nekem nem kell "hinnem", hogy megtaláljam a helyem a világban. Ha arra célzol, hogy zsidó-e vagyok, egyrészt semmi közöd hozzá, másrészt még csak zsidó se vagyok. Na ezt kapd ki. A hitsorsosságot nem vallási hitre értem és értettem.
@OPHELIA:
nem tudtam, hogy a Ferrarihoz ment...a Ferrari sok újítást kell hogy csináljon mert le van maradva

brühüyyy
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
gumicsont

brühüyyy

még a jézus lábnyomát kell megtalálni és a mózes fingját
@rodeo36: Mivel ő is elég sokat ártott az országnak, na meg ugye kétharmados viktorunk "létrehozásában" is elévülhetetlen "érdemei" vannak.:( Ja és bánt, hogy zsidóktól elvett házban éldegél, miközben minden fronton harcolnak őértük ugyebár. :) Szóval én támogatnám, hogy neki is fél órája legyen kiköltözni, mint az ötvenes években az ott lakó családnak, amikor Apróéknak megtetszett a házikójuk a Szemlőhegy úton.

www.old.szentkoronaradio.com/publicisztika/2007_06_24_a-maig-elo-partallam-a-gyurcsany-villa-tortenete
@aritus: ne rágd magad emiatt, sommás vélemények vannak minden oldalon moon... ahelyt, hogy átnézd az ügyet és cizellálódna véleményed, mely egyik alapja jelenlegi identitásodnak, inkább zoomoljunk rá és jussunk konszenzusra abban a témában, hogy "a nap nappal süt, éjjel pedig nem"... flexibilis és oppurtinasta vagyok a konszenzus érdekében, ha akarod fel is cserélhetjük a nappalt az éjszakával, én azt is elfogadom:-)
@DarthVader: Kösz a tájékoztatást. Azt azért nem várhatod el, hogy mindent kitaláljak amire gondolsz. :)
@Sir Bates dö Hól:
pontatlan: a Nap állandóan süt csak nem mindíg látod onnan ahol éppen vagy

brühüyyy

tedd sírba
@DarthVader: @Vérmókus, a Maghrebi Mogyorózabálók Őrizője:

Oszkó annak idején elég sokat írt arról, hogy az általa indított polgári perben a telekcsere-szerződés semmisségének kimondásával a magyar államot nem érte kár, viszont Matolcsyék kavarása alapot teremthet a befektetők kártérítési követeléseinek.

"A tárgyalás kiegyensúlyozottságában és célravezetőségében mutatkozó apró kivételek legfeltűnőbbje talán az volt, hogy a meghallgatásom megindítását megelőzően a tárgyalást vezető bíró felolvasta Matolcsy György levelét, melyben a hivatalban lévő miniszter titokgazdaként lényegében megtiltotta, hogy a sukorói beruházás koncessziós eljárásával kapcsolatban bármiről is nyilatkozhassak. Ez a fejlemény már csak azért is meglepő, mert annak idején a koncessziós eljárás minden lépését, a pályázat lezárását éppen úgy mint a szerződés megkötését a nyilvánosság előtt végeztük. Nehezen érthető, hogy az akkor mindenki számára hozzáférhető adatok hogyan váltak most utólag titkossá, illetve mi történhetett utólag, ami visszamenőleges hatállyal változtatott titkossá egyébként már korábban közismert tényeket és körülményeket. Ami biztos, hogy Matolcsy György ezen lépése a legkevésbé sem szolgálta az állam érdekeinek érvényesítését és védelmét a per folyamán, különösen, miután a meghallgatásom során Joav Blum jogi képviselője által feltett, s egyébként normális körülmények között egyszerűen megválaszolható kérdésekre nem felelhettem, s így érvelésüket sem tudtam cáfolni. Márpedig ezzel lényegében a nemzetgazdasági miniszter az annak idején az állami vagyon védelmében előterjesztett kérelmeink érvényesíthetőségét veszélyeztette, vagy gyengítette, ugyan ki tudja, milyen speciális egyéb érdekre vagy célokra tekintettel.

Ha kisebb mértékben is, de hasonlóan furcsa hozzáállás vagy szemlélet volt érzékelhető a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. képviseletét ellátó jogász eljárásából. Meghallgatásom első részében kérdéseivel mintha azt próbálta volna sugallni, hogy vagy én vagy talán még inkább a volt beosztottjaim a perindítást megelőzően bármiféle adatokat, a telekcsere szerződéssel kapcsolatos aggályt vagy kétséget eltitkoltak volna, s csak később kezelték volna megfelelően. S az effajta, a per tárgyához semmilyen módon nem tartozó kérdések sora csak akkor maradt abba, miután a jogi képviselő több célzatos kérdéséről kiderült, hogy alaptalan és valótlan dolgokra utal, s évekkel ezelőtti iratokat visszaolvasva rendre arra jutottunk, hogy az általam előadottak tényszerűek és megalapozottak voltak. De egyébként sem világos, hogy a jelenlegi perben az állam vagyoni érdekeinek védelmében előterjesztett kérelmek érvényesítését akár személyem, akár a korábbi apparátus tagjainak célzatos kérdésekkel történő befeketítése ugyan milyen módon segíti, különösen, hogy a jelzett kérdések inkább az alperesi védekezés egyes elemeire rímeltek. Sőt, egyre több érvet adtak a kezébe valamiféle későbbi kártérítési igény megfogalmazásához, még akkor is, ha ezek az érvek már most hamisnak és könnyen cáfolhatónak bizonyultak. Kísérteties volt látni viszont, hogy a felperesi jogi képviselőjének a pervitel folyamából látványosan kilógó, de tényekkel könnyen elhárított célzatos kérdései milyen mértékben estek egybe a Magyar Nemzet másnapi cikkében sugallt hamis képpel, miszerint azon nyilvánvaló tény ellenére, hogy a telekcserével kapcsolatos aggályok tisztázása érdekében mi magunk indítottunk polgári pert, a belső ellenőrzések munkafolyamatában bárki bármit elhallgatott vagy eltitkolt volna. Még szerencse, hogy mindezek után a jogi képviselő azért rátért azokra a témákra, melyek kapcsán a már korábban előterjesztett felperesi kérelem, azaz a telekcsere szerződés érvénytelenségének megállapítása is indokolhatóvá és kifejthetővé vált."

"érzésem és reményeim szerint nem lesz megkerülhető mindazok személyes felelősségének vizsgálata sem, akik véleményük előzetes kikérésének hiányára hivatkozva, vagy politikai célzatú elszámoltatás címén sorozatosan olyan lépéseket tettek és tesznek, melyekkel valójában a magyar állam vagyonának gyarapítását, illetve akár védelmét is akadályozhatják vagy a vele szembeni bárminemű kárigények érvényesítését táplálhatják és erősíthetik. Ahogy általában azoké sem, akik pusztán a politikai balhé kedvéért nyilatkozataikkal vagy intézkedéseikkel az állami vagyon védelme érdekében a sukorói telekcsere érvénytelenségének megállapítása tárgyában az alapos belső vizsgálatok és kellő előkészítés után megindított polgári per sikerét utólag veszélyeztetik, vagy a körültekintően elbírált és a magyar állam számára betonbiztos védelmet nyújtó szerződésben szabályozott koncesszió ügyében az államot öncélú és átgondolatlan lépésekkel utóbb akár még kártérítési jogvitába is sodorhatják."

oszkopeter.blog.vg.hu/2011/10/22/a-sukoro-ugy-margojara/
@rodeo36: le ám, mint a borravaló
Remélem, azért Alonsoval jól el lesznek.
"a telekcsere jogilag végül nem került bejegyzésre,emlékeim illetve tudomásom szerint már a Legfelsőbb Bíróság is elutasította. Tehát a jelenleg folyamatban lévő per már csak az elvi kérdéseket tisztázza, miszerint volt-e értékaránytalanság a cserében, illetve egyéb jogi problémák. Ebből következően tehát az már eldőlt, hogy a beruházás előkészítéséből és a telekcseréből az államnak semmiféle vagyoni hátránya nem származik. Viszont a jelenlegi kormány egyre több olyan lépést tesz, amivel lényegében felkínálja a beruházóknak egy kártérítési per lehetőségét, még a szerdai perben is ilyen megnyilvánulásokat tett a jogi képviselő, illetve a koncesszió ügyében a miniszter. Sukoró ügyben ha valamiiből, akkor kizárólag ebből lehet vagyoni hátránya az államnak, nem tudom ezért, hogy mi a célja az ilyen lépéseknek, de a politikai balhé nem lehet ennyire fontos (bár láttunk már rá sok hasonló példát a Fidesztől). Mindenesetre úgy gondolom, hogy egy korrekt nyomozati eljárás figyelme egyre inkább ebbe az irányba kellene, hogy forduljon."

oszkopeter.blog.vg.hu/2011/10/22/a-sukoro-ugy-margojara/
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
a szentkorona rádió arról nem regél, hogy a katolikus egyház honnan lopta és sarcolta a vagyonát?
és nem adtak félórát hanem máglyára rakták

hát nem kedves? népeket írtottak ki a hit nevében a kurvák

brühüyyy
ájtatos manó azaz rohadt egy sáskafaj
@Blogger Géza: szia Gézám:)... ez most felhívás volt arra, hogy valami helyi lakos jelentsen be magához, mert ott a helyed?
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: a zorbán kitől vette meg azt amiben lakik és mennyiért?

brühüyyy
@Sir Bates dö Hól: Isten ments! Jobb távolról figyelni az ilyen bolondokházát, aki korpa közé keveredik... Amúgy mi van mostanság Weinek Leonárddal vagy hogy rákba hítták? Ő is megvert valami nőt? Vagy őt is megverték?
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: ne szidd a Viktort, mert a nyelvetek már a seggébe van szorulva. Majd ha ott lesztek a moslékos dézsánál, verheted a melled, hogy milyen jól kampányoltál a varánuszon. És gondolom, akkor már senkinek sem kell, hogy koptassa miattad a klaviját, kedves képviselő jelölt úr.
@rodeo36: akkor definiálnád nékem a nappalt és az éjszakát, hogy helyesen tudjam használni a fogalmakat... s ne szálljak alá tudatlanul:-)
@OPHELIA:
Bezony jól!
Ésha tudná, milyen a sváb hurka...

Amúgy meg lehet fikázni, de az egész szezonban Kimi volt az, aki hozta a formáját!
Nézd meg az eredményeket, a szezon legjobb pontszerzője volt!

Most szuny, mert álmos...
Örülök, hogy...
@Kowalski, helyzetjelentést!: oszkopeter.blog.vg.hu/2011/10/22/ a dátumra kéretik odafigyelni....
@OPHELIA:
Alonso-ban azt bírom, hogy olyan mint a hajnali harmat, tuggya mit tud a csotrogány és nem kockáztat fölöslegesen a red bull meg pukkaggyon meg már olyan unalmas az egész flúgos futam pont miattuk, hogy ha kizárnák őket csak nyerne a banda az Infinity meg merjen előhozakodni saját maga és ne bújjon az itóka mögé...sötét egy ármány

a Kimi egy jó srác és jó versenyszelleme is van, az austral elmegy a Porsche-hoz már Januárban őhelyette is kell valaki

és sok sok más változás a Ferrari ült a babérjain amik már régen nem is léteznek

brühüyyy
@Sir Bates dö Hól:
gúglizz rá

brühüyyy

egyik sötét a másik nem
@Knósszosz: sose fikáztam. pukkadjon meg, aki fikázza.

Jócak
Végül is ki lesz ott a vörösök jelöltje, és ki a Fideszé?
@rodeo36: Na jó de te most azt kérdezted, miért utálom ferkót?? ;)
@Kowalski, helyzetjelentést!: Nos igen. Oszkó értelmes és szakember... 2 éve megmondta mi lesz... Ezek meg most ocsúdnak: Né má? Psdig szóltunk a Polt Petykónak... oszt de mégis per van? Skandallum....
@OPHELIA: Ne zavarjon de én viktort is elítélem elég sok dologban. Képviselő meg marhára nem leszek sehol.
@Vérmókus, a Maghrebi Mogyorózabálók Őrizője:
az éjszaka egy paca ami átlagban 2000 km/óra sebességgel mozog...a sarki nappalok és éjszakák a legkedvesebbek...de "Hól" volt "Hól" nem volt még nem sarkallt csak bates meg dö dö dö

azaz pá dödödödödödö de hól?

brühüyyy
@OPHELIA:
Fernando nekem igazi arc, aki képes nyerni. Ezt már megtette, de nem népi-nemzetiként- !!!
Esze és esszéje is van, bár ezt... tudod kedves keresztanyám.
-:DDD
@Blogger Géza: Gézám én ott vagyok, hova sokan kívántak/kívánnak: Francban:-)... a helyiekről kérdezd talán Fabiust... te, igaz búzaszem, a jövő csírájának hordozója, vigyázz, nehogy korpa közé keveredjél:-)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
és nem válaszoltál rá...mert amit Apró Antal tett azért ő nem felel

te sem má' megint gumicsontod van meg csontvázaid?

brühüyyy
@rodeo36:
Nem volt indokolt a kérdésed, de persze azt kérdezel, amit akarsz.
Nagyképű voltál.
Ennyi az egész.
@rodeo36: ők a Schumi idejében voltak jók, de akkor is ugyez ez volt, tök unalmas minden.
Az Infinitynek volna zséje egy saját projektre.

Amúgy én a RedBullt imádom, de csak Colában. Semmi adalékanyag, csupa természetes gyim-gyom, fű-fa virág. És ezt Mo-on nem lehet kapni, csak az energiaitalukat.
@Knósszosz: Nekem Alonso és Kimi a kedvencem. ;)
@OPHELIA: Egy húron zendülünk, jó
éjt!!
@Vérmókus, a Maghrebi Mogyorózabálók Őrizője: mi vagy te?... jegesmaci vagy pingvin?... gondolom ott egy nappal és egy éjjel van egy évben, nem?:-)... mondjuk akkor ott naponta fürödnèk:-)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: 3 a magyar igazság, eccer nem sikerült, másodjára miért ne?
@rodeo36: Jaja az apró félék sajna arról híresek, hogy semmiért nem felelnek.:(
@rodeo36: és miért sötét az egyik, míg a másik nem?
@Sir Bates dö Hól: a búzacsíra nagyon menő dolog, lehet, hogy nem is a disznók fogják megenni
@OPHELIA: tudtam, hogy valaki galád módon féltemagyarázza majd:-)
@Sir Bates dö Hól: igen, majd a rubintos rékát rászabadítjuk és update géza szeletté fogja préselni a szilikonjai között
@OPHELIA: 'kor én is Géza szeretnék lenni... bár gondolom, a "csíra vagy-é" szavazáson nem hagynám el díj nélkül a kifutót:-)... tulajdonképpen van esélyem réka szilikonjai közé kerülni:-)
ne szeressél préselni való géza lenni. ,, Légy hű önmagadhoz!,,

Good night
@Dr. jenőke (jenőke):

köszönöm. ez épp tanulságos volt mára, nekem.
:)
@rodeo36:
"azt olvastam valahol, hogy a magyar alfüldi paraszt ilyen barom, hogy az utolsó akácfát is kivágja a láthatáron mert zavarja a kilátását"
A magyar alföldi paraszt nem volt ilyen barom. Egészen a tsz-ek szétveréséig, rendes, öreg fasorok, erdők voltak, normális erdőgazdálkodással. A rendszerváltozás után a földek, az erdők azonban csáki szalmája lettek, az új tulajdonosok első dolga volt a földjük végén lévő fasorok (pl ősi akácok) tarra vágása. Majd az erdők következtek.
A fapusztítás kiterjesztése azóta is folyik gátlástalanul, mert vidéken szinte mindenki fával tüzel, s jó biznisz.
Gondolom, az új földbirtokosok(lásd Tiborczék!), méginkább szpáhi gazdálkodást űznek, mert ki tudja meddig lehet az övék.
Mindennek következménye, a a fák visszatelepítésének elmaradása, a
szélsőséges, "kizökkent" időjárás, a fás élőhelyek pusztulása.
Ezeknek jó része már most érezhető, de mi lesz a jövőben?
Leleményes Tolvajék a nagyvárosokban is találnak még kiírtanivalót, eleget.
Csak azt nem tudom, hogy a nagyonharcos zöldek, akik pl.az útépítéseknél testükkel védték a terepet, milliárdos károkat okozva a közösségnek, hová tűntek?!
Részben off, de érdemes megszívlelni:
nepszava.com/2013/11/velemeny/marko-beata-a-riporterno.html
"Akivel nem szimpatizál, abból bohócot csinál, kigúnyolja, szerepeket játszik el neki és vele, vagy lekezeli. Aki olyan szerencsés, hogy – a nézők előtt ismeretlen okból, netán egy rejtélyes fuvallat hatására – elnyerte szimpátiáját, azt türelmesen végighallgatja (ld. október 28-i „interjúját” Kőrös Gusztávval, aki feltűnően akadálytalanul adhatta elő az előre betanult – valószínűleg – hamisságokkal zsúfolt szövegét a hírhedt bajai videóval kapcsolatban.) A jobboldalról érkező „politikusokkal” többnyire szelíd és visszafogott, hiszen óriási megtiszteltetésnek számít (neki is és a nézőnek is), hogy befáradtak az ellenzékinek nevezett tévébe. Ezért ők zavartalanul felmondhatják az aznapra előírt és bemagolt valótlan állításaikat. A riporternő csendben, türelmesen hallgatja és figyeli őket. (Különösen megható, amikor a köznevelő államtitkár asszonnyal – a műsorvezető szavaival élve –, mint „két anyuka” cserélnek eszmét.)

Kormánypárti vendégei égbekiáltó hazugságait sem szokása megcáfolni. Konzekvensen nem él a tévé adta lehetőségekkel: a kép- és hangfelvételekkel. Nem szembesíti az illetőt saját vagy párttársa korábbi mondataival, pedig egy-egy ilyen váratlanul elindított bejátszás pillanatok alatt leleplezné az interjúalanyt, és a néző azonnal megértené, hogy az alacsonyra állított széken ülő vendég szájából minden jön, csak egyenes beszéd nem. Pedig ez a műsor címe: Egyenes beszéd.
...Így tévézünk, így tájékozódunk a pannon belpolitikáról mi, akiknek még nincs hályog a szemünkön. Panaszra nincs okunk, hiszen van „saját” ellenzéki tévénk, ahol az ország legjobb riporternőjét nézhetjük. Munkáját nemcsak a laikusok ismerik el. Számos kitüntetést söpört be különböző szakmai szervezetektől, így önbizalma egyre csak dagad, és méltán hiheti, hogy jól csinálja, amit csinál. Mi pedig, ha végképp belefáradtunk az egészbe, átkapcsolunk a CNN-re vagy a BBC-re vagy akármire."
Tényleg alakul a korszakváltás. ;)

Bajnai két feltétellel venné be Gyurcsányt

www.index.hu/belfold/2013/11/12/bajnai_ket_feltetellel_venne_be_gyurcsanyt/
hmmmm, ez a kérdés, kérdés, mert nekem régóta nem:

G. Fodor Gábor azért akarja, hogy Krasznahorkai öngyilkos legyen, hogy …

Egész nap az Orbán Viktor férfierejétől megszédült politológus blogbejegyzését nézegettem, de rohadjak meg, nem értem! G. Fodor író akar lenni? Vagy totál bedilizett?<<<

cink.hu/g-fodor-gabor-azert-akarja-hogy-krasznahorkai-ongyilk-1462947734/@szilylaszlo
nagyon megy a cébéjás agitprop:

Újabb kiszivárgott CBA-levél: felhívás a karácsonyi időszakra

A CBA tulajdonosai magánjellegű felhívásban most karácsonyi eligazítást tartanak a Békemeneten megfáradt dolgozóknak.

hvg.hu/velemeny.nyuzsog/20131113_Ujabb_kiszivargott_CBAlevel_felhivas_a_k
ó ió konszolidációóóóóóó, persze széjobbos magyarosan, látszat látszat hátán, úgy igazi átverősen báránybőrösen és belsőileg ordas farkasosan:

Fidesz-módra nyírná ki a Fideszt a Jobbik

Szó nincs arról, hogy a Jobbik a középre húzna, és feladná a radikális mondanivalót, mindössze az apolitikus, a pártokkal szemben bizalmatlan fiatalokat, első szavazókat akarja megszólítani az új kampányában. A hvg.hu-nak nyilatkozó jobbikos politikusok szerint a párt stratégiája az, hogy úgy vegyék át a kormánypárt helyét, ahogy a Fidesz szorította ki az 1990-es években az MSZP-t. A kutyusos, haverkodó kampányt még a Jobbik szélsőséges szárnya is elfogadta, mert felismerték, hogy a „kemény” üzenetek taszítják az egyetemistákat és a gimnazistákat.

hvg.hu/itthon/20131113_Jobbik_fiatalok_kampany_celjai
két debil vitatkozik...

vajnai film"Művé"szúr fajkasházi igazát bizonyítottya, hiszen
egy reri xar műsort képest csak "agyával" nézni...
heti7est

pfffújjj... debilek országa.... Qrvaország...

velvet.hu/blogok/gumicukor/2013/11/13/andy_vajna_ketmilliora_perli_farkashazy_tivadart/
höhö, melyik cég is rendezte az utcai f1-es bulit hatalmas királyi média támogatással, kifizetődő a qrmány seggét nyalni, tudható és látható:
/jahhh ez a múlti nem multi/

Sokat keres egy multi a pénztárgépeken, e-útdíjon

A NAV-nak történő elektronikus adatszolgáltatásra alkalmas 19 pénztárgép típus közül 14-ben a Vodafone által szállított SIM chip található - írta a Világgazdaság. A mobilcég emellett jelentős szerepet vállalt az e-útdíj rendszer elindulásánál is.

hvg.hu/kkv/20131113_Sokat_keres_egy_multi_a_penztargepeken_e
ezen valaki meglepődött, szerintem aki csak egy picit is képben van, az nem:

Tessék mondani, ő még itt a miniszter?

Ha beindul a fideszes törvénygyártó gépezet, könnyedén átlép a Varga Mihály vezette minisztérium javaslatain. A gazdaság kormányrúdjánál inkább Rogán Antal áll.

www.origo.hu/gazdasag/20131111-rogan-antal-frakciovezeto-gazdasagi-ugyekben-lenyomja-varga-mihaly-minisztert.html?sec-top
@rodeo36: annyira unom a Ferences-rendi fideszjobbikos kekeckedéseit.Ma egyet írt le tisztán:Gyurcsány Ferenc nevét /még soha nem tette/ de a hozzátartozó szövegkörnyezet már zavaros
@KÁTÉó53éúétr6: Kívánom, hogy én legyek a legnagyobb "problémád". ;)
@DarthVader:

"a hozzád hasonló csökkent centrális idegrendszeri szinapszismennyiséggel bíró szubhumán gyökereket nem triggereli kellően."

Ilyen gyilkos látleletet már régen olvastam:)))))))))))))))
@Knósszosz: Mély lélegzés be..
Füreden ilyentájt sosincs élet, és ez vonatkozik az egész partszakaszra. érdekes ezt megfigyelni. július-augusztus tömeg, babakocsikkak, kutyákkal, sportos öregurakkal. szeptember-október kevesebben, akkor már csak szálingóznak, és ilyenkorra eltűnnek, és te magányosan járhatod az utat. télen, ha van jég akkor előjönnek, de sajna a legtöbb helyen a téli korszakban sincsen igazi élet, jégpáncél ide vagy oda. kisdiákként jó volt, mert ahogy beköszöntött a tél, a tornaórán elvolt felejtve a fejenállás, bukfenc, hanem helyette görkoriztunk, aztán utána le a jégre, és ott játszottunk.
aztán tavasszal megint előbújnak az emberek. és ez így megy évről évre.

ja egyébként csak annyit akartam, hogy tudnátok ajánlani könyveket, amiket elolvassak?
Köszönöm
mikor ennyi energiát áldoznak a közért...

Végre egy értelmes cél: horgászni mentek Floridába Debrecen vezetői

cink.hu/vegre-egy-ertelmes-cel-horgaszni-mentek-floridaba-debr-1463525974/@szilylaszlo
@Orica Középföldi: Ennél már csak favoritjainak "teljesítményei" gyilkosabbak. :)
@Dr. jenőke (jenőke):

Kösz a verset. Nagyon elgondolkodtató volt.
@bella _ciao: a horgászásnál nincsen jobb, Fürden is zsoknak ülni a aprton és lógatják beelé a botot.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Ez a Szily- géefgé zseniális.És a kommentek:))))
Rég röhögtem ennyit, folyik a könnyem:)
@Penivaldes:
James Claveil: A Tajpan
Rendkívül érdekes, leköt, ha nem akarod meg sem kell venni.
terebess.hu/keletkultinfo/tajpan1.html

terebess.hu/keletkultinfo/tajpan2.html

Nagy-Britannia 1841. január 26-án felségterületévé, kolóniájává nyilvánítja Hongkong apró, kopár sziklaszigetét. A jelenlévő nemzetközi kereskedő-kalandorok és katonák között nem egy akad, aki fitymálja az értéktelennek látszó új birtokot. A hatalmas termetű, kiváló hajósnak és ragyogó vezetőnek számító Dirk Struan azonban pontosan tudja, mire való ez a hely. Hongkong a Távol-Kelet legbiztonságosabb kikötőjévé lesz, bázisa annak a hatalmas arányú kereskedelemnek, amit a roppant méretű és hihetetlen erőforrásokkal rendelkező kínai birodalommal lehet lebonyolítani. Ezüst, fűszerek, selyem, jáde és legfőképp a tea... A több évszázados, korhadó mandzsu birodalom alatt elgyöngült Kína rengeteg kincset rejt azok számára, akik elég bátrak és könyörtelenek, hogy elvegyék tőle. Ám a sikernek ára van. Halálos veszedelmek leselkednek Dirk Struanra és családjára. Ellenségei - európaiak és kínaiak - semmitől sem riadnak vissza. Igaz, ő sem válogat az eszközökben. Pénzzel, fortéllyal - vagy éppen korbáccsal - juttatja érvényre akaratát és becsvágyát. Csak így lehet belőle kínai elnevezéssel Tajpan, sárgák és fehérek megkérdőjelezhetetlen főnöke, az üzlet és az emberek ura, a virágzó település vezetője. Kalózok és kínai titkos társaságok, ópiumháborúk és politikai intrikák, tengeri kalandok és viharos szerelmek... Az olvasó A sógun világhírű szerzőjének e "hongkongi regényében" sem fog csalódni.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: olvasni kezdtem a gfg posztot, de nagyon az elején tartok. most az első miondat végét keresem
@Penivaldes:
Philip Shelby: Pókháló
Ezt csak könyvesboltban találod.
Például: Libri
www.libri.hu/konyv/pokhalo-2.html

Egy pénzügyi birodalom és egy család sikerekkel, bukásokkal, gyilkosságokkal és bosszúval átszőtt története Shelby új regénye. A nagyapától örökölt tudás és vagyon birtokában, boldogtalan házasság után - apja öngyilkosságát végignéző - egyetlen fiával, Stevennel, Rose Jefferson megalkotja az amerikai pénzvilágot forradalmasító pénzutalványt és utazási csekket. Vágya, hogy imádott, de a pénzügyek iránt érzéketlen öccsét, Franklint - aki az első világháborúból lassú halált okozó sérüléssel és francia feleségével, Michelle-el tér haza - maga mellé vegye az üzleti ügyeiben. Helyette azonban Michelle alapozza meg a birodalom európai sikereit. Rose és Michelle ellenséges viszonyba keveredik egymással. Viszonyukat csak tovább terheli Franklin halála. Miközben a család pénzügyi hatalma nő, a felnőtté érett Steven a Németországban hatalomra törő náci párttal kerül kapcsolatba, s titkos üzleti eszközökkel támogatja fölemelkedésüket. A fiát épp e tevékenysége miatt kiátkozó Rose egyedüli társa Cassandra marad, akinek puszta léte és tevékenysége Steven gyűlölködésének egyik célpontja lesz. A háború végére Stevennek - aki céljai érdekében nemcsak családján, hanem minden útjában állón gátlástalanul átgyalogol - rengeteg haragosa lesz, így amikor gyilkos merénylet végez vele, noha Cassandrát gyanúsítja a rendőrség, bőséges a kínálat lehetséges tettesekben.
@Dr. jenőke (jenőke): olyat inkább amit kitudok szedni a könyvtárból
@Dr. jenőke (jenőke):

hááááát, én meg az ady térre jártam, a lófaránál csak vendégművészként fordultam elő, zömmel a kocsmában.
@Dr. jenőke (jenőke):
Graves: Jézus király
Bármelyik Ráth-Végh István könyv (remek szórakozás)
@Penivaldes:
Az előbb magamnak címeztem.
Fogy miért?
@hacsaturján:
Akkor ez szeged és nem Pesterzsébet?
@Dr. jenőke (jenőke):

a graves egy buzi. a ráth-vég meg fönnakatt a fekete krónikán. :))) hogy lehet ijjeneket óvasni manapság?
szép napot!

@Penivaldes: már @Dr. jenőke (jenőke): ajánlotta őt!

én sokat nevetek rajta, amikor a polcról némelyiket leveszem...

offforever.blog.hu/2011/09/07/141_eve_szuletett_rath_vegh_istvan
Lehet, hogy volt már, de azért :
hvg.hu/w/20131113_A_tortenelem_vege?FullComment=true#comments
"Itt a nyakunkon a kisgömböc, nem fog jóllakni soha, és nem látszik a bicskás gyerek, aki széjjelhasítaná. Pedig már szinte csak ez maradt, hogy hátha valaki belülről nem bírja tovább, és borít. De hát megvolt az is, voltak bátor pártütők, milliárdos mutyikra hívták fel a figyelmet. Kínos is volt pár napig, aztán elsimult;. bedobtak gyorsan ezt-azt a fiúk, hogy más legyen a téma. És azóta is szedik a sápot, egyre nyugodtabban, amennyijük van, annyit érnek, és napról napra többet.

Megtanultunk vágyakozni az után, ami a miénk. Nincs már mit elemezni azon, hogy miért lehet életfogytiglan alkotmánybíró a kutyájuk kölyke, miért nehezebb szavazni a magyar állampolgárnak Angliából, mint Erdélyből, és miért nincs eljárás, ha bizonyított a korrupció. Nincs mit kérdezni, és nem maradt senki, akit meg kellene győzni.

Azért, mert nekik ez így jó. És azért, mert nekünk is jó ez így."
@guma:

jaaaa, az mingyá más. :)))))
@hacsaturján:

Pár kötetet azért el kellett olvasnod, hogy a fönnakadás tényét megállapítsd:)))

Én is élveztem anno, pont múltkor jutott eszembe, hogy újra bele kellene néznem, bár az újraolvasás gyakran csalódás. Óvatos lettem:)
@Orica Középföldi:

pontosan pár kötet ráth-véget óvastam ahhoz, hogy hüjeségeket mongyak.
@AKIsTUDATLAN:

''''Nincs mit kérdezni, és nem maradt senki, akit meg kellene győzni.''''

Azt kérdezed mi győzzük-e? Nem biztos.
Ők győzik-e?
Győzike.
@hacsaturján: "én meg az ady térre jártam" ja, volt ott egy focipálya.
@Orica Középföldi: :)

egy-egy téma miatt leveszem a polcról, mert vagy elfelejtem vagy annyira halványan rémlik csak "valami", hogy bele- belenézek valamelyikbe és még a legkomorabb is jobb kedvre derít, mert rájövők: nem is vagyok annyira hülye...
:DDDDD
@bella _ciao:

tudom, oda jártam teniszezni.
@Penivaldes: Helló, Hercegnőm!

Írd még fel: Clavell: Sógun, Gai-jin,
Ken Follett: A titánok bukása, A megfagyott világ (mindkettő az Évszázad trilógia része. A 3. kötet most készül.)
Utóbbi kettőt most olvastam, nagyon tetszett. :)
@Penivaldes: Könyvtárban megtalálható. Én is onnan kölcsönöztem (a mai könyvárak mellett ...).
@guma:

Hát ez az! A könyvek bizonyos kor után többnyire azért vannak, hogy az ember ellenőrizze, mennyire romlik a memóriája:))

És micsoda örömök érik az embert.
Most éppen könyvet keresek. Fogalmam nincs hova tettem, de az biztos, hogy azért tettem oda, hogy ne felejtsem el:))
@hacsaturján: aham, és utána mentél akkor a lófarához. ahogy illik.
@bella _ciao:

nem, utána a béke-tanszékre mentem azon eccerű oknál fogva, hogy az vót közelebb. no mármost, földrajzilag tekintve a béke-tanszékhoz még mindig közelebb vót a gödör, így a lófarát tekintve számos közeggel köllött számolni addig. ohne quintillianus.
@hacsaturján: azóta rohadt jó kocsmák nyíltak az ady téren is. csak most már hülyén néznének rád, ha ott kergetnéd a labdát az ütőddel.

na ja, béke tanszék forever
@Dr. jenőke (jenőke):
Tóta W. kérdezi, helyettem is.
Szellemes a reflexiód.
Győzike világ.
@bella _ciao:

az a legjobb kocsma, amellikben valaha is előfjordultam. az összes többi csak marhaság. ez a konzervativizmus lényege, nem a kocsis máté.
@Marcellusca: könyvet csak ajándékba veszek másoknak, és a végén én olvasom el.
Ok, megnézem őket. nagyon köszönöm, meg jenőkének és gumának is.
@Penivaldes: Áááá, dehogy. :)
Kétkötetes szinte mind. :)))
A Follett-könyvek nem, de 900+ oldalasak. :D
@Marcellusca: majd akkor leszel oly kedves, és viszed helyettem őket.)
@Penivaldes: Tudhatod, nem vagy már annyira kislány: semmi sincs ingyen. :)))
Segítek az olvasásban. Ha elakadsz, majd betűzök ... :D
@Penivaldes: Mondom: betűzni. :)))
Többit a képzeletedre bízom. :D
@Penivaldes: Nem vagyok pedofil (csak kicsit türelmetlen :D).
Jó lesz normál hangnemben is.
Kicsit később magasabban, majd még magasabban, míg sikongatás nem lesz belőle. :D
@Marcellusca: nekem a normál hangnemem a kislányos:) ilyenkor azzal szoktam magam vigasztalni, hogy Monroenak is olyan volt, aztán mégis a lába előtt hevertek.
sikongatni....:))
A teljes képhez tudni kellene azt is, hogy ki lesz a Jobbik jelöltje. Erről van valami infó? Ha lenne, akkor egész jól lehetne prognosztizálni (főleg mivel bizonyos szempontból "nagyban" is hasonló a helyzet).
@ftk:

A teljes kép ismeretéhez teljesen lényegtelen ki lesz a Jobbik jelöltje, mert:

1: Itt nem túl erősek, az esélyük körzetet nyerni nulla.

2: A helyi Jobbik Papcsák ölében melegszik és vele alkotnak egységfrontot, pár átnevezett közterületért és rovástábláért cserébe. 4 ilyen év után elég vicces lesz bármi, amit kritikaként felhozhatnának Papcsák ellen.
@Fabius: Ó, ez esetben Várnaira tennék, ha fogadnék a választásokra. Amennyiben indul függetlenként (ezt nem tudjuk, vagy igen?), és senki nem rukkol elő valami csodafegyverrel (ezt sem tudjuk, de nem valószínű).
@ftk:

A csodafegyver kizárható, Várnairól viszont még nem tudunk semmit.
@Fabius: hogyhogy nem tudtok róla semmit? sötétlovat játszik?
süti beállítások módosítása