Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: 444.hu/2024/04/28/ki-kell-adnia-az-mvm-gazkereskedojenek-hogy-kik-kereshettek-az-orosz-magyar-gaza... (2024.04.28. 17:47) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.11.07. 13:08 Fabius

Rogán Anti tanyája

Címkék: fidesz kerület V. tanyafejlesztés

Aszongya az újság, hogy tanyafejlesztési pénzhez jut Rogánfalva, nem is kevéshez. Mikor azt látjuk, hogy a tanyafejlesztési programra az V. kerületi önkormányzat cégei (Vagyonkezelő, Városüzemeltető, Városfejlesztő és maga az önkormányzat is pályázott) közül szinte csak a Kerényi Imrével felálló városi tévé nem akart a tanyaprogramos pénzből egy fillért se, akkor azért adja magát a kérdés:

- Azta bazmeg, mellbimbót varrnak a kandisznóra?  

Vajon hol vannak a Kossuth tér, Deák tér, Ferenciek tere vonalon azok a felújítandó, fejlesztendő tanyák? Vagy rosszul tudunk valamit és a Kossut tér felújítását értettük félre, mert a rosszul sikerült tarvágás után már nem az 1945, hanem az 1045 előtti állapotokat restaurálnák? 

A válasz persze sokkal plasztikusabb, Rogánia a Vásárcsarnokot újítaná fel az elnyert több, mint kétszáz millióból. Merhogy a Vásárcsarnok egy tanya amúgy, akarom mondani tanyasi lesz ha minden jól megy, és ide majd hordhatják a termelők a portékát, nem kell többet a Szimplában szorongani vasárnaponta

Mit szól ahhoz Budai Gyula, hogy a tanyafejlesztési pályázat legnagyobb nyertese a főváros egyik kerülete?

budai-gyula.gif

Innen nézve fütyül rá. Ő csak felmondja a leckét, hogyaszongya óriási volt az érdeklődés, lesz majd fasza ródsó meg munkacsoport gyűlés, és hát nem utolsó sorban azért faszaság ez, mert nem a zúnió, hanem a nemzeti költségvetésből "zajlódik". (sic) Meg, hogy természetesen jövőre is kívánják folytatni a tanyafejlesztési programot, ahol mittom sikerrel pályázhat majd a II. kerületi önkormányzat az összes cégével a Fény utcai piac felújításáért. 

Hogy ezzel megint kevesebb jut a tényleg tanyán élők infrastruktúrájának tényleges fejlesztésére néhány százmillióval? Lárifári! A paraszt annak is örüljön, ha majd a ródsón Keresztes Ildi elnyomja neki, hogy:

Nem a miénk az ég,
Nem a miénk a végtelen.
Nem a miénk a szép,
Nem a miénk lett édesem.

Osztjónapot. 

802 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr175619294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@ösöktitkai: Igazán kedves vagy, de én mérleg vagyok és nem szűz..)
hogy érzed magad kedves ösöktitkai?
@guma: nyugalom kedves guma, nyugalom.
lehet, hogy csak szeretetre vágyik, és így fejezi ki.
@Penivaldes:

Tőlem meg a Lenin szobortól!
@ösöktitkai: Érdekes, hogy magadat a Lenin szoborral emlegeted...gondolom kedves régi emlék:)
@ösöktitkai: ritka hülye vagy!
nagyobb élvezeted ne legyen és ne is kapj többet az élettől mint amit te adsz...
@Penivaldes: tudod őt is nemileg kezelték, ennek is csak ez jut...
@Penivaldes:

Ő a tesom, el nem hagynám!
@ösöktitkai: akkor bizony öreg lehetsz már, mikor is született a tesód?
olyan sárga és kis töpörödött nem?
@Penivaldes: ez???

csak a tökét vakargatja és fütyülni próbál...
de menetközbe rájött, hogy semmi sem sikerül.
@guma:

2-s sorszámúval nem vitatkozom!
@Penivaldes: @guma: Valaki nagyon megsebezhette,
szegény lelke attól ilyen megkeseredett..
@guma:

Te össze keversz a Hacki Tamással!
aki tovább eteti ezt az infantilis trollt, annak lenyomok egy sallert:)
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine:
miért kéne nekem tudnom ...??? hiszen én magam vagyok

most azután csodálkozhacc

brühüyyy
@avanivi: komolyan sajnáltam eleinte de rá kell jönnöm, hogy beteg...
de annyira buta, hogy fertőző is lehet.
@taga20: én szívesen venném ha nekem lenyomnál valamit vagy engem nyomnál le...sűrű szempilla rebegtetés:)
@taga20:

Mi a problémád derrilium!
@ösöktitkai: szeretnéd mi?

de te még levegőt sem tudsz venni nem, hogy fújni!
@taga20: drágám!

óhajod parancs!:)
már el is tűntem...
@Penivaldes: szívesen rendelkezésedre állok, csak a pincsidet állítsd le, me itt kapkodja a gatyámszárát, aztán a végén belerúgok:)
@taga20:
van levélbombám...add föl neki...ma éhzeni fog...sem banán sem 25ft/óra...semmi eredmény a kubatov tépi a haját

brühüyyy

megint mellényúlt...másik szar

egyébként mit esztergáltál amíg a F1 zajlott?
@guma: drága guma, ne legyen má ilyen:) direkte félreért?
@rodeo36: az asszonyt, me má én is unom, hogy állandóan ez a NAGY BAJNOK nyer:))
@taga20: dehogy!:)

csak valóban utálom az ilyen együgyűeket akik, akkor érzik erősnek magukat ha belemásznak az emberekbe...

neked itt egy kis szíverősítő, hogy bírd az iramot (vigyázz mert "erős" :DDD)...

www.youtube.com/watch?v=e7kJRGPgvRQ

www.youtube.com/watch?v=DKXfvfZ8oFM

mentem levegőzni!
@Penivaldes: egyetlen Peni, azt nyomom le amit csak kívánsz, persze csak plátóiban:))
@rodeo36: ahogy én is én magam. Szóval miféle bozótharcos vagy, aki védelmezi a mi mariannunkat?
A cikk szerzője pályázzon egy helyesírási szabályzatra.

Kurvára rá férne.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Pont erről beszéltünk tegnap.
Végighallgattam a reggeli rádiós beszélgetését, korrekt volt a féldisznókkal kapcsolatos mondása, gondolkodtam is, ki lehet a tanácsadója ebben a kérdésben.

A pultok húsainak áfája nem csökken, így a költségvetésből nem fog hiányozni bevétel.
De ezt nyilatkozta is, húsár csökkenés nem várható, nem rezsicsökkentés hanem munkahely megtartás vagy mi a lótúró program.

És ahogyan tegnap írtam - jól ki is nevettetek itt jó néhányan a monitorozás miatt - figyelni fogják a kísérlet hatását.

A hatás viszont kikövetkeztethető:
A csalók átmennek a készáruk piacára, emiatt annak ellenére, hogy nő a hazai disznók ára, nem nő a pulton lévő hús ára.

A húsfeldolgozók még nehezebb helyzetbe kerülnek, de ez nyilván reprivatizációs problémakör, a termelők és a vágóhidak viszont fellélegezhetnek.

A feketézőket kisöprik a fél és egész disznó szegmensből, ezáltal megszűnik a magyar termelők versenyhátránya.

Mondjuk, elegánsabb lett volna, ha megfordítja a takarmányok áfáját, mert így a kis tőkeerejű termelők likviditását nem rontotta volna, de ez különböző támogatásokkal orvosolható.

Ez egészen kis lépés, de második lépésnek nem túl rossz, nagy lépést választás előtt nyilván nem mer tenni, viszont bemutatja, hogy mit akar végigcsinálni a jövőben.
Kommunikációra kiváló.

S óvatosak, mert tényleg nehéz kiszámítani az áfa csökkentés költségvetési hatását.

De innentől nemigen van visszaút, előbb-utóbb meg lesz az egész folyamat.
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: kikérem magamnak, csak egy mezei prosztó vagyok, de azt hozom konstansan:)
@Mr. Közbiztonság Szilárd: @taga20: Akkor szokás szerint Fabiusnak igaza van. Amikor már csak a helyesírás maradt hátra, az ezt jelenti. :D
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: köszönöm. az ilyen hölgyekért érdemes idejárni, mint te:)
@Penivaldes: aranyos vagy, az ilyen hölgyekért érdemes idejárni, mint te:))
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine:
már elmondtam...linkekkel

brühüyyy

alfonsine sem nem olvas sem nem ír csak blogozik
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: de mé? a csajokért érdemes idejárni! a csávok,pl. nyúl, lyukat beszél a hasadba, Boli mindenről a KISZ titkár jut az eszébe, Rodeo egy pupos öregember, Knosszi állandóan főz, stb. stb. Éljenek a csajok!!! :)
@taga20:
jééééééééééééééééé...csak nem? azt figyeltem meg a többiek -mind- rezignáltan tűrik...mintha némi vigyor is lenne...be kell vallanom csak fél szemmel nézem és amikor ezt a kis nyamvadtat mutattyák akkor el is fordulok...ez egy kibaszás az egész cirkusszal

brühüyyy
@jaegtoer: Vannak néhányan, akik jól járnak, pl a kivéreztetett húsfeldolgozókra ácsingózók és a negy likviditással rendelkező disznótenyésztők is.:)

Hosszabb távon szerintem mi is.
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: drága szépséges csekk, én se kritikának szántam:)
@rodeo36: megnéztem én a linket, de bevallom, azon kívül, hogy jó pont oda, hogy fekete bozótharcos vagy, nem sokat értettem az oldalból. :)
@Penivaldes: Szegény @taga20 olyan letörtnek tűnt. Muszáj volt vigasztalnom. :)
@Penivaldes: ne légy má ilyen válogatós:) azé csekkel is elcicázol itt rendszeresen:))
@Sir Bates dö Hól:

"azt azért el kell ismerni, hogy a "köcsög" és "biboldó" kifejezések estek csak bele a non-pc kateglóriába..."

az mindjárt más. akkor haverkodj vele, és tiszteljen a dajcstomi és énekeljen neked a flórtomi.
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: dehogy! potens vagyok ma este, csak az asszony meg ne tudja, me rám tekeredik és nem tudok itt hajnalig vageszkodni:)
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine:
bele kéne ásnod magad mélyebben csak arra vigyázz, hogy közben el ne ásd magad

brühüyyy

ja...az egyszerűsítés nem járható út ebben az esetben sem...

magadra vagy hagyva
@jaegtoer: és levelezzen vele a kumin feri? :D
@taga20: ez csúnya dolog. Fejfájást mímelni, mikor pedig az asszony hangulatban van.
@jaegtoer:
megpróbáltam ennek a sír-nak új nevet adni mert a Sir nekem mindíg szőr ként ugrik be, ami utána van írva az meg hülyeség a hól az meg a lódenkabáton lévő nagy rés...ami leng...a dö az meg nem mond semmit de ott van

legyen: "@putitintogravefur" a copyright-ot fenntartom...micócchozzá meg -mint megjegyezted- hogy egyre furcsább, mintha valami ferdítőszérumot szedne vagy csak be van szőrözve?

brühüyyy
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: emancipációról má hallottál? nekem is szabad a kurva...-be:))
@jaegtoer: ugyan már... te is látod, hogy vagy beteg -akkor miért bántani- vagy valami kísérletet folytat -annak meg nézzük meg a végét... meg magától is elment, nem?:)
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: igazad van, szemét vagyok, férfi vagyok, te kis fehérmájú:))
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
"Meg ugye azért az egészen egyértelmű, hogy attól, hogy felújítunk egy olyan kis forgalmú piaccsarnokot a budapesti banknegyedben, ahova a nagybani piacról viszik a vállalkozók a banánt, a narancsot meg a kínai fokhagymát, azt tanyafejlesztésnek nevezni finoman szólva is erős túlzás. Ezt inkább úgy hívják, hogy pofátlan pénzlenyúlás. "

Gábriel, előállt az a helyzet, ami még sosem volt és ritkán lesz: egyetértünk.
Ugye-ugye, mit eredményezhet, ha nem a brosúrákat másolod, hanem önfejeddel gondolkodsz?!
@Penivaldes: szia, most én helyettesítem, me ement a cigánybulájával moziba:))
@emlékező2009:
"valaki lelkes kamikaze jelentse fel őket! "

... esetleg nem akarsz ilyen lelkes lenni?
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: te, ha összezavarod, vissza fog térni a biztos pontjaihoz:)
@Penivaldes: hát aki a kicsit becsüli, az a nagyot érdemli:) lehet, hogy ez nem így van:))
@Penivaldes: szia... neked nem elég taga és Marcellusa?
@taga20:

Volt egy-két jó dumád ma is:)))) De ez óriási:))
@taga20:

Már amit medvebocsnak írtál!
@Orica Középföldi: semmi nem számít, jöhetnek itt jobbnál jobb puncik, de a te egy mondatod,mindent felülír:) ez nem vicc, ha még annak is tűnik.
@Sir Bates dö Hól: sírok erre, nekem te kellesz, csak olyan vagy velem mint egy pokróc, és ezért menekülök más karjaiba.
@Penivaldes: igent mondtál? jó akko nem:))
@Penivaldes: bakker, most kurvára összezavartál:) akko szétdobod a lábaidat vagy sem? :))
@Sir Bates dö Hól:

". te is látod, hogy vagy beteg -akkor miért bántani- vagy valami kísérletet folytat -annak meg nézzük meg a végét... meg magától is elment, nem?:)"

Ez már-már egy buddhista szemléletű hozzáállás.
Én nem vagyok ilyen bölcs, ezért csak egy folyamatos, nem túl jó stílusú, határokat feszegető provokációt láttam.

Ha ez neki elég, nagyon kevés teszi boldoggá.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: Elmondom a megoldást, csináljam is meg, Te meg a páholyból néznéd...Na Nem!
@taga20: nem szeretem szétdobni a testrészeim:)
@Orica Középföldi: más is az időbeosztásom, mint az átlagnak... de a szemléletnek vannak állandó "haszonélvezői"...:)
@Sir Bates dö Hól:

A dalai lámának csak haszonélvezői vannak, de nem veszik észre.
@Orica Középföldi: én is több leszek tán általuk... fogjuk fel úgy, mint egy lehetőség a türelem elsajátítására:)... nekem meg semmibe nem kerül most ez:)
@Penivaldes: öreg hiba, néha segít egy kicsit a gőz levezetni:))
@taga20: valóban, kifejezetten nyugtató összeszedni csontjaink:)
A demagóg kiskancsók mellédumálásban visszaköszönnek Gézuka elemei...

"Elárulta a kormány, mi is az egykulcsos szja valódi célja

Az egykulcsos szja-rendszer bevezetése óta nőtt Magyarországon a jövedelmi egyenlőtlenség, amit a kormány szerint nem is az adórendszernek, hanem a munkaerő-piaci politikának kellene kezelnie.

Elkerülte a figyelmünket az Országgyűlésben a minap lezajlott kérdezz-felelek, amelyből kiderült, hogy mire is szolgál a kormány szerint a személyi jövedelemadó hazai rendszere.

Scheiring Gábor független (volt LMP-s) képviselő azt kérdezte, hogy a kormányzat számításai szerint hogyan hatott az egykulcsos szja bevezetése a hazai szegénységre és egyenlőtlenségre. A képviselő kérdésében felidézte a nemzetgazdasági miniszter korábbi szavait: Varga Mihály szerint az egykulcsos adórendszertől a fogyasztás növekedésén keresztül a gazdaság növekedéséhez való hozzájárulást várta a kormány, ám ezt a hatást nehéz mérni. A képviselő kitért arra, hogy a KSH mérései szerint 2012-ben, az egykulcsos adórendszer kiteljesedésének évében az egy főre jutó reáljövedelem 3,5 százalékkal csökkent, a kiskereskedelmi forgalom 2,2 százalékkal esett vissza. (A felszólalásban ugyanakkor az oksági összefüggést nem mutatta be.) Hozzátette, hogy a Tárki jelentése szerint jelentősen nőtt az egyenlőtlenség: a felső jövedelmi tized már a kilencszeresét kereste átlagosan az alsó jövedelmi tized átlagának 2012-ben, míg 2009-ben csak 7,2-szeresét, a szegénységi ráta pedig 2009-ről 2012-re 14-ről 17 százalékra nőtt.

Válaszában Cséfalvay Zoltán, a nemzetgazdasági tárca államtitkára (képünkön) kifejtette: a képviselő felfogásával szemben a kormány nem gondolja azt, hogy az szja-rendszernek újraelosztást kell végrehajtania. A személyi jövedelemadónak az a dolga, hogy hagyja az embereket élni és dolgozni, a szociális egyenlőtlenségek kezelésére pedig munkaerő-piaci politikára van szükség - fogalmazott. Hozzátette, hogy a jövedelmi egyenlőtlenségeket mérő Gini-együttható értéke 27 százalékon áll, szemben az unió 30-as átlagával. Ezzel Európában Magyarország a kilencedik helyen áll, vagyis 19 országban nagyobb a jövedelmi egyenlőtlenség."
www.napi.hu/ado/elarulta_a_kormany_mi_is_az_egykulcsos_szja_valodi_celja.569084.html

Amúgy ettől a vadparaszttól egy ott lévő ecceri képviselő balfasz sem kérdezte meg, hogy akkor a szociális egyenlőtlenségek kezelésére szolgáló munkaerő-piaci politikát meg elvitte a cica, vagy azt akkor most mi a túró van - az is agyurcsányésabajnai sara? Mert akkor értem... komolyan...
@Penivaldes: ha valakit meg dugnék az te vagy:) csak plátóiban természetesen:)))
@emlékező2009:
"Elmondom a megoldást, csináljam is meg, Te meg a páholyból néznéd...Na Nem!"

De hát nem az tudja legjobban megcsinálni, aki kitalálta? Hát nem megütne a guta, ha a jól kitalált ötletedet valaki rosszul valósítaná meg? Ne kockáztass...
@taga20:
"te, ha összezavarod, vissza fog térni a biztos pontjaihoz:) "

Bocsánat szegény árva fejemnek, igérem, nem fog többet előfordulni :) Ugye most akkor már nem kell kukoricára térdelnem? De ha mégis, akkor az legalább legyen pattogatott, az puhább :)
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: Igazából itt még csak snecit akasztanék, ha bevágnék, inkább várok, amíg elszemtelenednek/felbátorodnak és akkor majd személyesen fogom lemészárolni a nagyvadat. Addig is supportolok, és Aquila non captat Muscas.
süti beállítások módosítása