Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @Neytiri111: Megtakarítást/befektetést nem csak pénzben lehet eszközölni, léteznek különféle érték... (2024.11.21. 19:53) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.10.17. 13:05 Fabius

Orbán a haveroknak: lex kiskapu

Címkék: fidesz orbán viktor lex haverok

A feltételes reflex az élet folyamán kialakult reflex, ami akkor jön létre, ha egy adott feltétlen reflexet kiváltó ingerrel azonos időben az idegi központot egy másik inger is éri, ami a feltétlen reflex szempontjából közömbös. Ilyenje mindenkinek van, legfeljebb nem annyira vicces vagy gyomorkavaró, mint amik Kedves Vezetőnkben kialakultak. 

Mire gondolok? Mutatom: nézzük meg figyelmesen ezt a videót, és lássuk hogyan reagálnak a Fenséges Praclik ezekben a kedves pillanatokban.

orbán-havasi-berci.gif

Hogy a magvető mozdulatok Havasi Berci sürgölődésének vagy a "hadd lássák" sajtó érdeklődésének szólnak csak találgatni tudjuk, de tulajdonképpen mindegy is, foglalkozzunk inkább Viktorunk másik feltételes reflexével, a haverok nyígásának hatására megnyilvánuló legújabb lex kiskapuval

 "Az erről beszélő fideszes forrás nem is tagadta, hogy ezzel akarnak újabb menekülési útvonalat biztosítani a kisebb parlament miatt az országos politikából kiszoruló képviselők számára." - írja a HVG, nekünk meg csodálkozni nem nagyon van min a lex Borkai, lex Járai, lex Vida Ildikó, lex Szapáry, lex Stumpf, lex Domonkos, lex Töröcskei, lex Polt, lex Szász Károly után. A módszer sem új, láttunk már salátatörvénybe eldugott, szövegkörnyezet idegen sunnyogó tőmondatot is eleget. Figyelni legfeljebb azért érdemes, mert kevés a szék és sok a komisszár. A Független Rendészeti Panasztestületben is csak 4 helyet tudtak ezzel szabadon foglalhatóvá tenni, úgyhogy ez nem a végállomása, hanem a kezdete a kormányzat feleslegessé vált szavazórobotjai székfoglalásának. 

Hogy a derék jómunkásemberek a karcsúsítás után a versenyszférában is elhelyezkedhetnének föl sem merül. A termelő munka amúgy is póriasan izzadságszagú, ad absurdum teljesítményarányos, de amíg Viktorban él a reflex addig él a remény is, hogy ez a kellemetlenség elkerülhető és a megoldás pártvonalon megérkezik, csak ki kell várni türelemmel. 

Hogy ez - bár jogszerűvé teszik - nem etikus és meglehetősen ízléstelen? 

Tulajdonképpen mit várunk attól a párttól, aminek egyik arca - és nem mellesleg "ökle" -  az ötvenes évek hangulatában kutyázza a helyi közpénzzel kitömött pártsajtóban az őt korrupciógyanúba keverő párttársát és alpolgármesterét, és ezt egy olyan szerző tollával teszi, akinek feleségéből oktatási osztályvezetőt csinált? Mit várunk magától a Kedves Vezetőtől? Hogy hipp-hopp kigyógyul az életútján fölszedett reflexeiből, selejtezést rendez és tényleg rendet csinál? 

849 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr195580780

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Egy radikális, liberális és alternatív szervezet emlékére 2013.10.18. 10:49:07

A 168 óra előszedte a FIDESZ egyik szórólapját még 1990-ből, abból az időszakból, amikor szépreményű gimnazistaként átkoztam a fiatalságomat, hogy emiatt még nem mehetek el az akkor még nevével önazonos Fideszre szavazni. Kénytelen vagyok szó szerint i...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Habakuk999:

Kezdhetem helyette?:)

Csütörtökön voltam állásinterjún Ausztriában. Olyan kellemes légkörben folyt az egész, észre sem vettem, úgy elrepült egy óra. A bizalom lengte be az egészet, semmi gyanakvás, hátsó szándék nem volt érzékelhető.

Az elmúlt 20 évben az interjúzás másik végén álltam, megszoktam, hogy az adott szó, kézfogás semmit nem jelent. Ötből egy jelentkező, ha megjelent a megbeszélt időpontban felvenni a munkát.

Erre gondoltál?
@Habakuk999:

Az én fejemben sem dőlt le még a vasfüggöny. A szocializáció nagyon erős dolog, nem lehet pikk-pakk levetni, mint egy kabátot.
@Habakuk999:

A vegyifegyveres akcióra legalább négyféle magyarázat lehetséges: az egyik az USA, a HRW és a francia hírszerzés által alátámasztott verzió, hogy a szíriai kormányerők vetették be (lehallgatás és az ENSZ-ellenőrök mérései alapján azonosított kilövési helyszín, az Asszadhoz hű szír hadsereg egyik bázisa; a másik, hogy a felkelők (ezt állítja Asszad), vagy az ő false flag akciójuk volt (Mother Agnes változata); a harmadik, hogy tévedésből, balesetszerűen történt; a negyedik, hogy valamilyen alsóbb szintű parancsnok, pl. Asszad bátyja önállósította magát, és csak ezek után következnek a mesébe illő összeesküvéselméletek a Moszadról és a CIA-ról. Kétségtelenül illogikusnak tűnik, hogy Asszad lépje meg, de ahhoz, hogy a Moszad akcióját lásd benne, elég sok valószínűtlen mozzanat egyidejű bekövetkeztét kell feltételezned, a motivációról nem is beszélve.
@jaegtoer:

Te mit láttál bunkóságnak? És ki a másik bunkó (gondolom, én lennék az egyik :)).
@Habakuk999: azt teszem. itt ilyen felelosen elnek az emberek. ha kritikat hallanak, eloszor gondolkodnak es nem rogton utnek. nem morognak, hogy ez nem tetszik, az nem tetszik, hanem valtoztatnak. nem kifogasokat keresnek a problemak megoldasanak elkerulesere, hanem megoldasokat. ezert jottem ide, mert en ilyen emberek kozott akartam es akarok elni. es otthon mit lattam? ha megoldast keresek kifogas helyett, akkor en vagyok a bajkevero, ha egyenesen beszelek akkor meg az arrogans bunko.
@Zero Dark Thirty: semmivel se többet, mint az összes többi változatnak.

hidd el, nincs semmi bajom Izraellel, - arabokkal és perzsákkal se, más kultúrák - ugyanakkor nem gondolom, hogy mindent csak fehéren vagy feketén szabad nézni.
@Habakuk999:
a bunkója megint rákocsizik a szíriai helyzetre elhallgatva az israel által korábban végrehajtott vegyi és biológiai fegyverhasználatot...

szíria le van tárgyalva, megállapodtak a nagyhatalmak persze nem a nullásliszttel de megállapodtak, mivel nincs más megoldás

ha nagymamámámnak áramszedője lenne é lehetne a trollibusz

brühüyyy
@Husz_János_Puszita: ez nem arrogancia. ez a valosag. csak annyit hazudtak mar generaciokon keresztul maguknak es egymasnak, hogy felelmet kelt bennuk a valosag, a felelem pedig agressziot valt ki.

de en akkor is maradok az egyenes beszednel. nem fogok azert hazudni, hogy ne essen rosszul, mert azzal csak fokozom a jelenlegi helyzetet. hiszen pontosan ez a mentalitas juttatta az egeszet oda, ahol most van.
@ausländer Sipi:
nem

brühüyyy

és ne találgass

tartsál TIT szemináriumokat elmaradott magyar honfiaknak arról, hogyan lehet élni szabadon...wittnermáriát is meg a nulláslisztet is meghívhatod rá

brühüyyy
@ausländer Sipi: Sipi, te nem attól vagy arrogáns bunkó, mert egyenesen beszélsz, hanem attól, hogy arrogáns bunkó módon.

Már meg ne haragudj:)

Örülj neki, ha most úgy érzed megtalálod a helyed.

Látod, a megégetett kolléga szívesen meghallgatná tapasztalataidat, de korrekt módon.

Ha a csaóbaromgyíkokénaSipijobbantudom stílusban nyomod, akkor pedig lebunkóznak.:)
Volt már ilyen a világtörténelemben.
@Habakuk999:
daltonismo...és politikai szűklátókörűség tipikusz dzsobbikos az alsó fertályból

brühüyyy
@Habakuk999:

Trója létébe kerűlt, szegény Cassandra végzete

brühüyyy

kuki kedves néha a nádpálca is szüxéges a nebulkának
@rodeo36: A daltinismot nem értem, a gázelméletre gondolsz?
@Habakuk999:
a 30 nulla sötétség ami rengeteg nulláról nekem mindíg a nullásliszt jut eszembe, kedves hőzöngő aki nem bír magával ha nincs igaza de sem gondolkodni sem érvelni nem tud mert olyanja nincs egyse nem

brühüyyy
@rodeo36: azzal kezdtem:

@ausländer Sipi: Miért "nektek"? Miért nem "nekünk"?

Attól, hogy megfutamodtál itthonról a problémák elől, azt hiszed jogod van osztani az észt kívülről.

Tudod, a te típusod az, aki három hónapos külföldi turnét követően már csak töri a magyart.

Az én véleményem az, hogy ha gyáván elmenekültél itthonról, akkor legyen egy kis alázat benned az itthoniakkal szemben vagy ha nem érzed ezt a számodra követhetőnek, találd meg helyedet a kinti közösségben és ott okoskodj svájci pajtásaidnak.

Ja, hogy ott nem vesznek emberszámba? Az már ne a mi bajunk legyen.
@rodeo36: szoktad nézni a metopera előadásait?

Ma reggel léptem be.
@Habakuk999:
a daltonismo az színvakság spanyol neve

brühüyyy

kuki kedves
@rodeo36: jóvanna, daltonról csak az elemi gázok jutottak eszembe.

elég gáz:)
@Habakuk999: mindíg át kell dugni a tevét a pc-be hmdi-jal hogy láthassam rendesen a hangvisszaadó rencer jó mind a kettőhöz, de nem mindíg van türelmem és néha agyonrendezik és olyankor kikapcsolom mert ha valami "rendezőke" jégrevűt csinál a Fidélió-ból akkor azt én nem igen bírom elviselni

brühüyyy
@Habakuk999:

még jó hogy nem Danton lett és akkor fürdőkádat is bele kellett volna

brühüyyy

tele disznóvérrel
@rodeo36: Sosztakovics lesz a következő élőmozi, de azt nem biztos, hogy lenne kedvem végigülni, így marad a számítógép.
@Habakuk999:
na ez bizonyosan a programomon lesz:
Massenet's Werther
March 15, 2014, 12:55 pm ET

U.S. Encore: Wednesday, March 19, 2014 at 6:30 pm local time
Canada Encores: Saturday, May 24, 2014 at 12:00 pm ET
Monday, May 26, 2014 at 6:30 pm local time

Jonas Kaufmann stars in the title role of Massenet's sublime adaptation of Goethe's revolutionary and tragic romance, opposite Sophie Koch as Charlotte.

brühüyyy
@ausländer Sipi:

Nekem mindegy, mondom. Nem foglak tahótlanítani.:)
Kedvelem az önálló véleményt, sőt leginkább csak azt olvasom el. A stílus egy másik dolog.
@Habakuk999:
lesz Cosi James Levine-nal,
Tosca, Anyegin Gerdiev, és sok minden más...izgis
az Orr pedig hátha nem esik le

brühüyyy
@rodeo36:

Elég jellemző, hogy csak ez jut eszedbe róla. :D Félművelt, felületes, gyűlölködő handabandázáshoz elég.
@Habakuk999:" Attól, hogy megfutamodtál itthonról a problémák elől, azt hiszed jogod van osztani az észt kívülről." csak egy kerdes, ha szabad, rodeo mit csinal? elment kulfoldre es ossza az eszt? szerinted ez nem ellent mondas? sipit lebacatok, rodeot istenititek. sipi is csak elment egy jobb eleteret, egy elhetobb orszagba!
@rodeo36: Ezekre, nálunk mennek a moziban, puccos az én fülem szerint jó hangtechnikával, tök jó, még illúziója is van.
Az orrtól tartok, így azt csak ágyból, párnák közt nézem.
@Turn R: sipi deklarálta (nem ledarálta SIC) hogy kűlhoni...én meg nem, de tuggyátok...csak azt nem, hol...hagyjátok már sipi-t okúlni lehet belőle sokat

brühüyyy
@Habakuk999: errefelé is ugyanez de nekem egy jó nagy HD-m van és nem hallom a zacskók zizegését meg a csámcsogást megettem

bár sok felejthetetlen élmény főzódik hozzá, és a jó moziban olyan hangerőre teszik, hogy a csámcsogásnak esélye sincs

brühüyyy
@Zero Dark Thirty:
pukkaggy meg...hólyag

brühüyyy
@Turn R: Tudod, ezt csak Sipi "érdemelte" ki az arrogáns oldjátok meg, csináljátok már bunkók b+ dumájával.

Amúgy én úgy vélem, tényleg összeszűkült a világ, és ha egy átlag-angol az egész Földön otthon érzi magát, akkor miért ne tehetné ezt meg agy átlag-magyar is.

Másrészt pedig tényleg európai állampolgárok lettünk.
@Habakuk999: de ne fújd ki!!!

valami extravagáns rendezőke beletette a "tudását" arra azért egy pár percig kíváncsi lennék...

a Levine meg a Gerdiev garancia arra, hogy nem rendezgetnek hanem az van ami a partitúrában meg ami a karmesterből kijön

és lesz egy új Rodolfo a La Bohem-ben (legalábbis nekem új) hátha felfedezünk valami Carreras utódot

brühüyyy
@rodeo36: itt nagyjabol mindenkitol lehet tanulni! azt, hogy te erosen "futtatod" del amerikat, a potugal nyelvet, sima ugy te "brazil" lettel!
@rodeo36: Jó ötletnek tartom.

A mi kis városunkban a nők föl is veszik a szép ruhájukat, frizurájukat, aranyos.:)

Én pedig mindig tátom a szám, hogy ugyanezeket a dallamokat és képeket hányféle ember hányféle helyen hallgatja és bámulja.

Ez is globalizáció amúgy.
@Habakuk999:
őrá emléxel, vagy ismerted?

Koloman von Pataki azaz Pataky Kálmán a XX. század egyik legszebb hangja, a Colón-ban királyként ünnepelték

www.youtube.com/watch?v=GrZRnj4EqbI

és ezt nem sokan tuggyák

Dalla sua pace?
@rodeo36: Nem ismerem.:(

én csak szeretem, s ha olyan a kedvem hallgatom a zenét, nem értek hozzá.

Indulunk erdőbe, jó napot neked!
@ausländer Sipi:

" eppen arra probalok ravilagitani, hogy ideje lenne leszokni a mindig masra mutogatasrol. az elit azt teszi meg veletek amit megtanult, hogy megtehet. sirni, panaazkodni, anyazni es uj elitet a semmibol varni teljesen ertelmetlen dolog. viszont valtoztatni kellene. nektek."

Évekkel ezelőtt olvastalak 1-2-szer. aztán évente 1-2-szer.
Ha visszaolvasnád magad, láthatnád, hogy elakadt a tű, már a legelején.

Azon kívül, hogy utálom a kaktuszt, mert bök, még nem tudtál tovább lépni. Innentől érdektelen, hogy ezt itthonról vagy máshonnan írod.

Végtelen tévedésben vagy, ha azt hiszed, bármire rávilágítasz. A saját keserveden kívül semmire.

Szívből örülök, ha azt hiszed ezt megoldottad.
A kommentjeid ugyan nem erről árulkodnak, de nem akarom elrabolni az illúzióidat.

Láthatóan nem érted, hogy Mókus miért volt - tőle teljesen szokatlan módon - agresszív, hogy Jég miért küldött melegebb éghajlatra.

És én nem fogom elmagyarázni, mert téged nem is érdekel a vélt önigazoláson kívül semmi.

Írj nyugodtan, mindig lesz, aki válaszol.
A net nyitott:)

A szellemi dress code (TWÁ zseniális szövege), itt önként vállalt.
@ausländer Sipi:

"____ugy hisztizel es anyazol ahogy akarsz, a felelosseg es a tennivalo a tietek marad es az elmulasztas kovetkezmenye is:-)"

"eppen arra probalok ravilagitani, hogy ideje lenne leszokni a mindig masra mutogatasrol. az elit azt teszi meg veletek amit megtanult, hogy megtehet. sirni, panaazkodni, anyazni es uj elitet a semmibol varni teljesen ertelmetlen dolog. viszont valtoztatni kellene. nektek.____"

mondod te odakintről.

tehát pont olyan vagy mint ezek a ganék, azaz más faszával vernéd te is a csalánt. jó, hogy kint vagy. legalább eggyel kevesebb szaralakkal lesz dolgunk. és ne is gyere haza a készre. rohadj meg ott ahol vagy.
@jaegtoer:
Ez a külhoni folyamatosan a hazaiakat bíráló szófolyam többek között egy elismerést váró ember részéről figyelhető meg.
Abból indul ki, hogy a 40 évig külföldet misztifikáló magyarság előtt a külföldi lét egyfajta fölényt jelent a hazaiakkal szemben.
Folyamatában olvastam a vonatkozó hsz-eket, és összefüggéseiben nem volt logika, következettség.
Emiatt vitára nem is találtam alkalmasnak.
Ugyanis egy bíráló pozicióban annak lehet elfogadni a kritikáját, aki megjelöli a kivezető utat, és annak lehetőségeit. Amennyiben erre nem képes, a kijelentések pusztába kiáltott szavak, értelem nélkül.
Az intelmeket attól az embertől lehet elfogadni, akinek van erkölcsi alapja ebben a témában, és sorsközösséget vállal.
Aki a sorsfordításban nem vesz részt, az szemlélje a folyamatokat a partvonalról esetleg, vagy fejezze ki együttérzését a honfitársaitól, de előkelő idegenként nincs joga beleszólni és bírálni a hazai közösséget.
Teljesen melléd állok, és megértem a kifakadásodat.
@jaegtoer: következettség= következetesség
@jaegtoer: ugye tudod, hogy nem fogom nedvesre sirni most a kisparnamat?:-) es gondolom azzal is tisztaban vagy, hogy ahogy hozzaalltok soha nem lesz kesz amibe hazakivankoznek:-)
@Zero Dark Thirty: a nickhez tartozo emailt megszoktad nezni?
@Mariann19:
Ha szabad beleugatni, én a magam részéről igazat adok Sipinek is, Jégnek és Habának, meg neked is Mariann.
Nem olyan bonyolult ez szerintem.
Sipi véleménye erről az egész szarról amitől naponta hányok rendben van és én is úgy gondolom, hogy ez itt nem élet.

Igazatok van azonban, hogy ezt nem úgy kellene előadnia Sipinek, ahogyan azt teszi.
Kicsit hülyének érzem magam, hogy akkor most a véleménye szerint én egy barom vónék, mert nem megyek innen el a francba.
Mennék én!!! Szívest-örömest, csak miből és hová? De nem is ez a problémám, hanem az (és ezt most Neked Sipi), hogy picit alázatosabban kellene megszólítani azokat, akikkel egy kurva kibaszott nagy „fedél” alatt éltél idáig. Én megértem a kiakadást, ha nem lenne világos nekem is tele van, de rohadtul.
Viszont attól még nem köpöm le a szomszédomat azért, mert esetleg én jobb helyzetből oszthatom az écát, miközben ő meg a fasz rosszabbik felén csüng. Ráadásul nem is biztos, hogy az ő hibájából – de ebbe ne menjünk bele mostan. Sipit olvastam azelőtt is mielőtt eltűnt, aztán most, hogy visszajött megint. Markáns véleménye volt dolgokról és azt kell mondjam, hogy az egykori énjéhez képest galamblelküvé szelídült, tényleg.
Én értem miről beszél – nyilván mindenki más is itt – a stílus a bajom nekem is, ahogy másoknak is itt.

Na, jó… dolgom van a konyhában, csak ha már itt majdnem komoly anyázásra került a sor, nem tuttam megállni.
@rodeo36:

Ne hazudozz, seggfej. Ha félsz, hogy kiderül, mennyire tudatlan vagy, fogd be. És ne fröcsögj, mert kurvára undorító.
@Knósszosz:
"Nem tuttam megállni."
Én sem tudom megállni. Ugyanis is Sipi főként nem a helyzetet bírálja elsősorban, szavai nem arról szólnak, hanem rólunk.
Rólunk, akik állunk itt olyan szellemi szinvonalon, hogy felismerjük a történéseket, testközelben érezzük a folyamatok minden rezzenését, és értékeljük azokat.
Azonban az egyén minősítése, társadalmi magatartása, ezek megitélésének módja provokatív, és nincs helye.
Hogyan lehet egy embernek felelősségre vonni itthoni embereket a tehetetlenségért, aki magais eltávozott a gúzsbakötött cselekvési szabadsága miatt?
Vannak itt külföldről kommentáló társaink, akiknek a megnyilvánulásaiból átsüt az együttérzés, düh is érződik néha, de az a düh értünk szól, minket féltenek.
Az igazságérzetemet és az önérzetemet zavarja a felelősségrevonó hangnem és a dehonesztáló jelzők.
@Zero Dark Thirty:
Ez a szthűlosz beszédes.
Sokat elárul.
@Mariann19:
Sok minden kavarog... lehet priviben?
@Knósszosz:
Várom!!!!
Holnap válaszolok, jó?
Jó éjszakát!
@Zero Dark Thirty:

Rodeonak írtad:

"__Ne hazudozz, seggfej. Ha félsz, hogy kiderül, mennyire tudatlan vagy, fogd be. És ne fröcsögj, mert kurvára undorító.__"

egyelőre úgy tűnik a zenitet bevilágító szellemi tündöklésedet egyelőre Neked nem sikerült bemutatni. érdeklődéssel várom, annál is inkább, mert amit eddig mutattál az kevesebb mint amennyi Rodi salakjában fellelhető. azaz eddig a szarnál is kevesebb vagy... hogy a természettudományos megközelítésnél maradjak.
@Orica Középföldi: @Mariann19:

elnézést kérek Tőletek és persze a Többiektől is, ami akadémikusi eccerűséget illeti, de már nagyon kikívánkozott belőlem, akármi is a véleményem sok dologban sok emberről, nem szeretem ha valaki a biztos helyről fikázza az itthoniakat, és! minden alkalmat megragad, hogy beléjük törölje az amúgy meglehet szaros lábát.
@ausländer Sipi:

" ugye tudod, hogy nem fogom nedvesre sirni most a kisparnamat?:-) "

úgy nedvesítesz ahogy akarsz:)
@Knósszosz: @jaegtoer:

Szerintem ti sokkal jobb fejek vagytok, mint ez a beteg fröcsögőgép, de ha már az alabárdosaivá szegődtetek, nyilván nehéz észrevennetek, hogy milyen vicces, amikor a stílusból vonjátok le ezeket a következtetéseket. Ha ez a mérce, róla mit kellene gondolnotok? :D Olvassátok végig a nekem írt otromba szitkozódásait, nézzétek meg, mire írta ezeket, milyen szemérmetlenül csúsztatva, ferdítve üvöltözik (meg, jaegtoer, nézd meg azt is, hogy a szarvihar közben egyszer neki, egyszer pedig Habakuk999-nek írtam a kérdés érdemi részéről is, ellentétben vele - így nem világos, miért rajtam kéred ezt számon). Leírtam már, miért úgy tettem fel az első kérdést - ha van bennetek egy fikarcnyi elfogulatlanság, tegyétek mérlegre azt is. Személy szerint engem persze kevéssé érdekel, hogy ő vagy bárki mit képzel rólam, így ha ti is maradtok Cipolla megbűvöltjei, lelketek rajta.
@Zero Dark Thirty:

kissé felületes és egyoldalú a szemléleted. Rodeo nem mindennapi eset, téged bizonyára irritál időnként eltúlzottan heves reakciója.
erre egyetlen lehetséges helyes válasz van, átgondolni, figyelembe venni, mérlegelni...
a szabadossal vegyes szabatos nyelvhasználat meg véletlenül sem keverendő a benyalásossal.
ha nem teccik akkor előbb lássuk a szellemed fényességét aztán -részemről legalábbis- elfogadom az esetleges vulgáris nyerseségét. addig azonban 'has, alkoss gya-ra-píts' egy percig se lapíts, mert a nyelvnek hál a píts gyorsan fordu la pitsába...

vedd fel a ritmust,
jaaaa időnként az se baj ha kitalálod a másik mit akart a szavaival elrejteni...:D

s ha már itt tartunk, te olyan alapjánál értetted félre Rodeót ami súlyosan méltatlan rá nézve, nem is tehetett mást, mint veretes keretben küldjön a fenébe...

jaaa! a lelkem. köszi, kibírja. 10 Rodeot is, nem hogy egyet. bár lenne. olvasgasd vissza....
@Zero Dark Thirty:

"___egyszer neki, egyszer pedig Habakuk999-nek írtam a kérdés érdemi részéről is, ellentétben vele____"

az a probléma, hogy az az "érdemi megközelítés" annyira egysíkú és elfogult volt, hogy én nem csak időhiány, hanem értelmetlenség okán sem szóltam közbe. így tehát ha úgy veszem, Rodeó a figyelmével - ha sajátos módon is- de kitüntetett.

Te néhány világsajtót bejárt tényt messzemenően figyelmen kívül hagytál sőt meg nem történtnek vettél.

Rodeo öt hat nyelven tájékozódik így aztán nincs türelme "szarságokkal foglalkozni", hanem csak 'a szippantóssal a megillető helyre tenni'. ez történt....

Stílus, modor... egy kis cizellálással szerintem is többre menne, de én már így szoktam meg, ha másként szólna el sem hinnám, hogy Rodeó az.

sorry. mea culpa, mea maxima culpa.
100 nyers, vulgáris, de naccerű Rodeo, mint egy finomkodó, egysíkú, gyengeszavú és kisszerű zero.
de ott tartottunk, lássuk a nagyságot:D a szemem messze nem a régi, hátha rosszul látok...
@jaegtoer:

Ha csak annak hiszed el, hogy fényes szellem, aki ezt félpercenként elüvöltözi magáról, akkor bennem nem fogod megtalálni. Ha az ő hisztérikus, ocsmány hörgése "kissé eltúlzott reakció", akkor az én válaszaim mitől "bunkóságok"? (Most meg még "finomkodóak" is - akkor most melyik?) Übütöket aligha értettem félre, le is írtam, miért, olvasd el ott. Mit nem vettem figyelembe? És miért rajtam kéred számon az érveket? Übüéi hol vannak? Öt-hat nyelven tájékozódik? Így? A helyedben ettől nem esnék annyira hasra, mert a végén kiderül, hogy ingyen csinált hülyét belőled. Minősítgethetsz engem is, gyengeszavúnak meg kisszerűnek stb., ha nem tetszik, amit mondok, hát így jártunk. De ami a szabatosságot illeti, vedd csak szemügyre azt az egy mondatot, ami valamiféle állításnak tekinthető Übü zagyválásából: "Lavrov egy zseni, és CNN még azt is meg merte csinálni, hogy Mr Lavrov helyett csak az orosz külügyminiszterről mialatt Kerry-t teljes névvel és címmel aljas banda". Remekmű, nem?
@jaegtoer: sajnalom a paranoiadat. de ha folytatom annak a teveszmenek a terjeszteset, hogy ti szegenyek semmirol nem tehettek maradtok ugyanabban a hig fosban amiben most vagytok. a kritika es a problemakra egyenesen ravilagitas nem labtorles, az ezzel szembesulestol retteges viszont gyengeseg. pontosan azert vagy ilyen agressziv, mert tudod, mert talan tudod, de minimum erzed, hogy igazam van de egyszerubb a fejed a homokba dugni es anyazni amikor valaki beengedi neked a valosagot. de az akkor is axioma marad, hogy amig nem tesztek magatokert, nem vagytok felelossegteljesebbek, amig gondolkodas helyett zsigerbol anyazni kezdtek nem erdemeltek orbannal jobbat. egyszeruen a a vilag igy mukodik.
@ausländer Sipi: és, ha a "híg fos" kitételt kicserélnéd valami kevésbé dehonesztálóra?... emberek életéről beszélsz, persze, hogy ingerültek lesznek... sokszor sokkal durvábbakat írok, de soha nem vonom ki magam belőle... haza akarsz jönni?... akkor a véleményeddel segítsd ezt elő, ne dacot válts ki a fölösleges durvasággal... meg fogadd el, nem mindenki tud azonnal váltani lakhelyet... és sokan nem is akarnak, mert komolyan azt gondolják, "itt élned, s halnod kell"... és abban igazuk van, hogy nem nekik kell elmenniük, hanem a senkiháziaknak, akik ide juttatták az országot... mert tetszik neked vagy sem, attól még az eljövendő gyermeked magyar is lesz:)... ahogy te is mindig az maradsz:D
@sírbateszezazegész: en egy ember vagyok aki ott szuletett. nem tobb es nem kevesebb. a magyarsagom nem erdem, nem szegyen. tombola.

es en ott vagyok otthon ahol elek.

sajnalom, ha mast vartal tolem:-)
@ausländer Sipi: "sajnalom, ha mast vartal tolem:-)" hülye vagy:D... tudod, hogy engem senki nem zavar, toleráns és érdeklődő vagyok majd minden iránt:)... amit írtál azt meg majd átgondolod később... lehet, változni fog, lehet, nem... cask jeleztem egy kicsivel több empatia és előre mutate véleménycserék is kialakulhatnak... persze én egy opportunista alkat vagyok:)
@ausländer Sipi:

rendben. minden jót. béke poraidra.
@jaegtoer: :-D DD

ertem en. te igy szallsz le a biciklirol;-)
@Zero Dark Thirty:
Jó Estét!

Nézd, nem tisztem Rodeot megvédeni, nincs is rá semmi szüksége. Majd megteszi ezt ő saját maga, ha egyáltalán veszi a fáradtságot rá. Te meglehetősen éles kritikát fogalmazol meg vele szemben, ugyanakkor azt írod: „engem persze kevéssé érdekel, hogy ő vagy bárki mit képzel rólam” – hát, ez is egyfajta hozzáállás, de ez téged minősít.

Miért mondom? Pusztán csak azért, mert olyannak tűnsz a megszólalásaiddal, mint aki olyan vendégségbe megy, ahol fél órányi kvaterkázás után leköcsögözi a házigazda sógorát, mert nincs egyetértés a rokon és ő közte, valamely kérdésben és ha ezért elküldik a picsába, akkor még ő van megsértődve. Szóval, ezt meg neked kellene mérlegre tenned, hogy vannak bizonyos viselkedési normák amelyeket illik egy társaságban betartani, főként olyan helyen ahová nem is hítták az embert, hanem kopogás nélkül berúgta az ajtót és elkezdte fikázni a társaság egyik prominens tagját. Ha ez esetleg nem a te szád íze szerint billenti ki a mérleg nyelvét, attól még nem Jusztícia a részrehajló kurva ( mielőtt jössz Cipollával meg a többivel ), hanem a te meggondolatlanságod eredménye – de tégy úgy, ahogy helyesnek látod. Nincs jogom itt észt osztani neked.

Picit vonatkoztassunk el a témától amitől elindult a vezérhangyád és trappol mióta (mióta?), két napja itt írogatsz. Az kétségtelen, hogy van egy sajátos, egyedi stílusa Rodeonak - ami a védjegye is egyben -, ezt lehet kedvelni, vagy utálni is akár, de ha nem akarsz sutyeráknak minősülni mielőtt véleményt formálsz valakiről, előtte nem árt visszaolvasnod tőle és sok hozzászólás alapján alakítani ki az álláspontodat róla. Rád is mondhatja valaki akár egy komment alapján is, hogy gyökér vagy. Én legalább még kettőt elolvasnék előtte, mielőtt ezt gránitba vésném. Neked ez, hogy esne, he?

Szóval, nem jó módszer ez meggyőződésem szerint. Tájékozódni kell, mielőtt… részint objektívebb képet is kapsz az illetőről, másrészt magadból sem csinálsz hülyét. Ezen egyike sem sikerült sajnos, ráadásul azt is a tudomásunkra hoztad, hogy leszarod kinek-mi a véleménye rólad. Párttag vagy? Melyiké-melyiké?
Amelyikben ez a szellemiség uralkodik. Nem értem, hogy amúgy egy értelmes ember, miért játssza el a hülyét? Te nem az az átlag troll vagy, aki beírja, hogy: „gyúccsánytakaroggy!” - ez a focialista B-közép csürhe sajátja -, akkor meg minek ez az egész, magadat lejárató kombány?

Sajnos olyan vagy te is, mint a kétharmad.
Lehetne hasznos is, de…
De, cáfolj meg, nem vagyok betonfejű és képzeld, be is látom, ha esetleg igaza van a másiknak.
Szóval?
@Zero Dark Thirty:

'Személy szerint engem persze kevéssé érdekel, hogy ő vagy bárki mit képzel rólam, így ha ti is maradtok Cipolla megbűvöltjei, lelketek rajta. '

nézd, mario (szólíthatlak így?), innen a páholyból úgy tűnik, hogy téged az fog bilincsben levezetni a színpadról, személy szerint, avagy intézményesen, akin a _te_ lelked rajta van. ezt a precognózist - a puha párnázattól most eltekintve - az teszi pehelykönnyűvé, hogy téged ez kevéssé érdekel.. és látod, hogy lebeg, látod? földet érni nem akar..:)
@riennevaplus:

Te és a látomásaid:)))))))))
Amúgy mi a fene a precognózis, ha nem elütés?
Azt pedig nem szoktál elkövetni.
@Orica Középföldi: őszintén???
:DDD

a franc se tudja (van egy kis időm és olvasgatok...)
@guma:

Én megláttam riennevaplus nevét, és kíváncsi voltam mit írt:)

Érdekes a posztok utóélete, Jég jár rendszeresen vissza ezt-azt lezárni.
@Orica Középföldi:

dehát már majdnem megfejtetted..

egy rész precog (film: 'minority report' a krúz tamással), egy rész precognition, egy rész mezei prognózis keverve és nem rázva:)
@Zero Dark Thirty: " nyilván nehéz észrevennetek, hogy milyen vicces, amikor a stílusból vonjátok le ezeket a következtetéseket. "

nem veszik eszre:-)

a latszat az nagyon fotnos ugyanis. mindennel fontosabb. az orszagnal, az eletnel.

itt egy mezes-mazos stilusu poptencialis tomeggyilkos a blog kozonsegeben. es megturik. mert a stiulusa az kelloen simulekony.

neha kicsit kiakadnak rajta, amikor elfelejt kelloen cizellaltan zsidozni, ciganyozni, uszitani, de megbocsatanak neki egy oran belul, ha kelloen apolgatja es simogatja a lelkuket egy kicsit. pedig egy veszett allat, aki szemelyesen akasztana fel mindegyikuket, ha megtehetne. de a stilusa!

az rendben van:-)
@Orica Középföldi: :)

én meg rendszeresen olvaslak benneteket...
érdemes.
mondjam azt, hogy szeretem pár ember véleményét követni, másnak meg az ökörködését... :D
ááááááá
ez olyan hétköznapi nyalizásnak tűnik...
@riennevaplus:

Jó agytorna volt:)) Igaz, a szövegkörnyezetből nagyjából kiderült (látomás:)), de szeretem pontosan tudni azt, amit még nem tudok.
Köszi:)
@ausländer Sipi:

Az önigazolás érdekében csúsztatsz .

A betűk egymásutánisága még nem stílus.
Az említett egyedet itt senki nem kedveli,legföljebb tolerálja, de inkább ignorálja.

Azt, hogy mézes-mázas, csak az veszi észre, aki olvassa. Én pl. nem olvasom, de a reakciókból látom, hogy rühellik a mosolyait.

Tehát nincs rendben.
@Knósszosz:

Kösz, hogy rászántál ennyit, kérdés, megéri-e. :) Válaszolok egyúttal itt @Orica Középföldi:, @jaegtoer: @Habakuk999: @sírbateszezazegész: és mindenkinek.

Részletkérdésnek tűnhet, pedig lényeges, hogy nem volt félóra kvaterkázás, hanem, ahogy valakinek már írtam, elmentem a kocsma mellett, ahol mindenféle emberek beszélgettek, de kihallatszott a zsidózás is. Ez undorított és nem óhajtottam szó nélkül hagyni, ezért beszóltam az ajtón, igen, ennek megfelelő szavakkal, nekik, nem másnak, és nem a személyeket, hanem a szavaikat, a cselekedeteiket minősítve. Erre hörgés és kurvaanyázás volt a válasz. Persze a kocsma békés közönségét megzavarta a kialakult ordítozás, de csak bennem látták az idegent, a támadót, aki Übü papának szól be pont annyit az antiszemita öblögetéséről, ami a törzsközönségnek már fel sem tűnik, amennyit bárki másnak szólhatna adott esetben. Csak azzal senki nem törődne, vagy hajlandó lenne azt nézni, a szavak tartalmában mi az igazság, függetlenül attól, hogy ki mondja. Az antiszemitizmus nem "kicsit igen, kicsit nem" dolog, hanem vemhes vagy nem vemhes és kis jelekből is látható. Nem az az antiszemitizmus, ha a problémáról beszél valaki, vagy "a zsidókat kritizálja", nyilván, hanem az, ha hazug propagandát szajkóz, kárörvendően, gyűlölködve fröcsög, vagy olyanokat mond, mint "500 millió arabot sakkbantart egy mesterségesen létrehozott állam, hogy legyen bűzmirigy a Levantén". Ja, bűzmirigy.

Le lehet üvölteni a fejemet, de egyelőre nem sikerült meggyőződnöm arról, hogy Übüvel kapcsolatban tévednék. Ha kevéssé érdekel, hogy más rólam mit gondol, az csak annyit jelent, hogy nem ehhez igazítom a véleményemet és nem leszek lelkibeteg tőle. Ez egy kísérlet, ti is szembenézhettek magatokkal. Übü hazudozik, fröcsögve minősítget csak úgy a levegőbe, hogy létrehozza a nyerő pozíció látszatát, terel és manipulál, az én szavaim viszont nem hazugságok, ha durvák is, és nem a személyéről szólnak vaktában, hanem arról, amit csinál és mond. Mellesleg ez, hogy a "személyemet" pocskondiázzátok, többetekre igaz: "gennycsomó", "teleszart kesztyű", ami biztos jó, csak nem értem, hogyan egyeztethető össze a felszólításokkal, amik Übüre nem, csak rám vonatkoznak. Pedig nem történt más, mint amit taga20 írt (ne legyek neki Piszkos Fred): "nem vót itt semmi bonyolult. az öreg elkezdte a hülyeségét a zsidókkal kapcsolatba, valaki leoltotta. ennnyi, nincs itt semmi rendezőség:)" Fel lehet fogni nyugodtan így is, nem a beszélgetést akartam megzavarni.
@riennevaplus:

Túlspilázod. Nem lehetek Mario, pont nem engem hipnotizált. :D
@Zero Dark Thirty:

Miért gondolod, hogy bárkit hipnotizált?

Miért gondolod, hogy az Übü megáll, hogy elegáns, hogy irónikus vagy humoros?

Miért gondolod, hogy taga egyszerű problémalátása az igaz, a helyes, a teljes?

Miért gondolod, hogy neked van igazad rodeóval vagy bárkivel szemben? Ezzel nem azt, mondtam, hogy neki igen.

Miért gondolod, ha minősítve berobbansz ide, akkor nekem nincs jogom ugyanezt minősíteni?
Egyébként rodeo ugyanúgy megkapta tőlem, mint te.

Miért gondolod, hogy Cipolla csak egy van?

Neked is megvan a sajátod:)
@Orica Középföldi:

Bocs, de szerintem ezekre a kérdésekre javarészt megvan a válasz mindabban, amit eddig írtam. Többet nemigen tudok rá felelni. A Cipolla-Mario párhuzam pedig arról szólt, hogy nem ugyanazt a mércét használták a megítélésben, ami ilyen típusú elfogultság (alárendelődés) következményének látszik. Nem látom, nekem ki a Cipollám, nem tudok róla, hogy lenne.
@Zero Dark Thirty:

"Nem látom, nekem ki a Cipollám, nem tudok róla, hogy lenne. "

a te helyzeted a legkényelmesebb és legflexibilisebb. önmagad cippolájaként mozgathatod mariót magadban, kedved és vélt érdeked szerint.
Jól átment itt személyeskedésbe a vége.
Sziasztok!
@Husz_János_Puszita:

Áááááááá:))
Ez már csak a lecsengés.
@jaegtoer:

Ööö... ez hogy is van akkor? :D Nem igaz ez véletlenül mindenkire?
@Zero Dark Thirty:

Nem válaszoltál de semmi baj. Az ítélet és az indoklás nem ugyanaz.

Alárendelődés még nem tűnt fel a blogon, és az általánosításod túlzó.

Ha Mario felismeri Cipollát, onnantól megszűnt a mariosága:)
@Orica Középföldi:

De válaszoltam: azt válaszoltam, hogy a kérdéseidre megvannak a válaszok abban, amit írtam. Összefoglalva: beszólásom jellegének és módjának magyarázata abban rejlik, ami kiváltotta és amire vonatkozott, a kibugyborékoló, undorító antiszemitizmusban. Undorítósága ennek nem csökkent, nem nyert más megvilágítást a rákövetkező csörte során sem, ellenkezőleg, megtetéződött azzal, hogy elkövetője ugyancsak undorító módszereket alkalmazva ("hazudozik, fröcsögve minősítget csak úgy a levegőbe, hogy létrehozza a nyerő pozíció látszatát, terel és manipulál") handabandázott. Megemlítette valaki, hogy a fröcsögőnek előjogai vannak. Nos, ez így együtt, a sok undorítóság és az "előjogok" magyarázzák Übüt. Akihez elfogultan ("hipnotizáltan") kell viszonyulni ahhoz, hogy kettős mércével mérje valaki a csörte résztvevőit.
@Zero Dark Thirty: azaz:-)

nekem mindig hans landa jutott az eszembe rola az inglourious basterdsbol.

a mezes-mazos, intelligens, muvelt gyilkos
@jaegtoer:

Szarva közt a tőgyit, Fényeselméjű Padisah. :D
@Zero Dark Thirty:

maradjunk a szarvánál. számum majmakun.
@ausländer Sipi: @Zero Dark Thirty: jól hangzik az, amit Gábriel blogbeli státusáról írtok, de nem igaz... ha négy-öt embbernél többtől nem kap soha emberi hangot... az egyik közülük én vagyok, de ezt soha nem is tagadom... nem megtűrik a blogon, hanem joga van elmondani a vadmajom nézeteit... mint mindenkinek:)
@sírbateszezazegész:

" ha négy-öt embbernél többtől nem kap soha emberi hangot... "

Nincs befejezve a gondolat. Ha..., akkor...?
@Orica Középföldi:

"négy-öt embbernél többtől nem kap soha emberi hangot... az egyik közülük én vagyok"

Szerintem így kell érteni.

@ausländer Sipi:

Amennyit láttam belőle, tényleg az.

@sírbateszezazegész:

Mintha nem nagyon lenne saját véleménye, csak monomániái a zsidózás és cigányozás felemelő témakörében.
@Zero Dark Thirty:

Én értettem, hogy Sír mit mond, csak a nyelvtana miatt ugratom:))
süti beállítások módosítása