Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: www.youtube.com/watch?v=jtKUjWeHSu0 lázárkedvencemjános véleménye juditról és katiról. Csak anny... (2024.04.19. 10:21) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Valamit súgok magának www.youtube.com/watch?v=b1nDwrxc0wM (2024.04.10. 10:30) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.07.12. 04:00 Fabius

Papcsák és a pajszer magyarázat

Címkék: fidesz zugló papcsák ferenc belharc

Az nem úgy van, a kurvaéletbemár!!!!!!

Hanem amúgy. Márhogy ez a pajszerizé akkora bitlisz, hogy ekkorát nem látott még a Gábriel arkangyal se az obeliszk tetejéről. Pedig az magasan van ám a Hősök terén! Mégis mekkora a valószínűsége annak, hogy én politikai okokból törettem fel a második lenullázott alpolgármesterem irodáját? A kerületi szolgasajtóban rólam kialakított kép alapján ennek valószínűsége egyedül a Kalahári busmanoknál előforduló hómaró sűrűségével mutat párhuzamot. Úgyhogy abba kéne fejezni már a kampányeldurvuló félrelejáratást, mert ha berágok akkor bezárom ezt a Ferdinandyt meg Várnait a szupertitkos budi ojjektumba, oszt' leshettek!

De télleg!!!!

Most miért kell ezt? Mikor én mindig csak jót akarok, csupa előrelátás és megelőzés vezette a pajszeremet is. Persze, naná, ezt nem néztétek ki belőlem, mi? Nem számítottatok rá, hogy tűzvédelem is van a világon, ugye? Jellemző a felelőtlenségetek, de szerencsére itt vagyok én. Arra is nekem kell gondolni, hogy Ferdinandy alpolgármester egyszer belátva hűtlen tévedését annyira elszégyelli magát, hogy az íróasztalán lévő arcmásán is az öngyulladás lesz tapasztalható. 'Sztakkó mi lesz? Égjen le az egész hivatal a szupertitkos millás budi faburkolatával együtt?? 

Belátjátok végre, hogy igazságtanok vagytok velem? Én vagyok aki minden választási ígéretét teljesítette egytől egyig! Azt meg aztán tényleg méltánytalan lenne számonkérni, ha ilyen látványosan bonyolódok ellentmondásba magammal. Hagyjatok már, én sem tudom eldönteni hogy fér össze az Inforádióban tett: Zuglót is érinteni fogja az elszámoltatás!!! - kijelentésem a Népszabadságban tett: "Nem azért vállaltam a polgármesterséget, hogy az előző ciklus ügyeivel foglalkozzam (...) nem azért lettem polgármester, hogy elszámoltassak." - kifakadásommal meg a mostani ígéret betartós kismiújsággal, de azt tudom, hogy a részletekkel genyózni nemzetellenes! 

Jó, hogy nem mindjárt azzal jöttök itt nekem, hogy mikor fogom végre a 2010 decemberben lepecsételt Fidesz frakcióirodáról is lefeszíteni a zárolást!!!

papcsák iroda.jpg

Azt majd akkor fogom amikor ÉN akarom! Vegyétek tudomásul, hogy Zugló megújul akkor is, ha ti nem akarjátok! Mi? Hogy? Mi van??? Számoljak be hol tartanak az ügyek amikben feljelentést tettem egykori embereim, Pusztai Péter és Mazsu Gergely - akarom mondani ismeretlen tettes - miatt? 

Nono, azért ennyire nem újul meg Zugló, nertársak! 

ÁPDÉT:

"...ő az első polgármester Zuglóban, akinek 30 év elteltével eszébe jutott, hogy nem csak az itt dolgozóknak, hanem az ideérkező ügyfeleknek is emberi, európai szintű környezetet illik biztosítani."

A papcsáki értelemben vett európai szint:

okm.jpg

okm_4507.jpg

okm2.jpg

forrás: Várnai blog 

415 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr145400641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

!!!!!!!NÉNÓ-NÉNÓ-NÉNÓ!!!!!
Hadházy-interjú Olgánál: kiültették(!) a sor végére! Megszavazták! B+ ilyen nincs! Kik azok az agynélküli pitiáner szánalmas köcsögök, akik Szekszárdot képviselik?! Holnaptól mindegyiket leköpni!
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: féltékeny vagy:))
Az én érzéseim tiszták, őszinték.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: könnyű ezeknek a loárvögyébe szakadt magyaroknak? akurvaéletbe:)
sziasztok!

kanmuri? :)
@guma: peni kifeküdt:) maradt a jobb kezünk! párdon balkezünk:)
@taga20: o! :)

akkor nem zavarok én sem! :DDDD
@sírbateszezazegész: @taga20:

Na. Beléptek a Jobbikba, arany életetek lesz. 20% az enyém, és csak az engedélyemmel (ez KURVA FONTOS BAZMEG!) nyilatkozhattok. Kocsi, kéró, kok... akarom mondani, kaukázusi kefir, meglesz.

Nem kell a kérdőívet visszaküldeni, majd megkeresünk. :DDD
@taga20: azt a seggük törlésére használják az emberek bizonyos kultúrákban:))
@guma: maradj! kő egy olyan aki sokáig bírja:)csak neked!www.youtube.com/watch?v=3aF9AJm0RFc
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: ez most hogy jutott eszedbe?
Láttad a videót?
@taga20: értetted?! :)

@sírbateszezazegész: felvilágosít, mihez mivel nyúlj! :D
@guma: :))
Láttad a Hadházy-videót?
@sírbateszezazegész: hát nem erre gondoltam. de nem vagyunk egyformák:)közvetlen utána én a fideszre gondoltam:))) akurvaanyjátazösszeszsíványnak!!!!
@taga20: de igen!

bal kéz zsebre, ha nem akarsz 1, 2 helyen fülest :D
@taga20: miútán használtad a jobb vagy a bal kezed? Mert nem mindegy:))
@guma: sztem inkább a kiültetés szánalmas, a többi meg megmutatja mikyen is lehetne a konstruktív, valódi jobboldal:)
enézést én vagyok a feketebari? csak kimondom azt ami a számon:)közbe ezt hallgatom www.youtube.com/watch?v=GD3VsesSBsw
@guma: soha, te vagy a pótanyám vagy pótnagyanyám:) szeretlek
Igen, láttam a Hadházi videót.! Láttam! Meg akartok ölni???
@taga20: akkor mi a lófülét bombázol mindig azzal az 1 számmal? :D
@guma: nem direkt, így sikerült:) melyik számmal bombázlak? egyébként:)
@guma:

Bazmeg, és ezt majdnem csak úgy fogtam, és kitöröltem.
De csak MAJDNEM. :DDD
@guma: szted lesz még vslaha kispál és a borz koncert?
Miért vagyok elnéző?
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: honnan? :D

(nem él a vonalam! tudod? letiltottál:)))))
@taga20:

Úristen, ez mekkora. Úristen. :DDD
@guma: figyú, ezek a kis rízspusztítók mivel zenéltek Zakopanéban? Összecsukható kempingszékkel?
@sírbateszezazegész: jó lenne, ha lenne...:)

élet az öltözőben, anno

www.youtube.com/watch?v=Rqqaw9iN0Js

(szánalmas?
én az ilyenért harapok!)
@sírbateszezazegész: :DDDDDD

azért raktam be, hátha ti tudjátok :)
@sírbateszezazegész: itt jobban látszik (valami ütős, de húzkodják is...)

www.youtube.com/watch?v=r8Kf8EWH6hM
@guma: a két csajt sunáznám:) ha még nem vot.
@guma: elmondták, ez kérlek az anghlu, amit a sok felesleges ésszel és még több dollárral megáldott amerikaiak úgy vettek, mintha közelező lett volna...mondta is a kis csóka, a pszihopata szemekkel: "it's unbelievable" (hihetetlen), előtte a saját nyelvükön valszeg arról beszélt, nem gondolta volna, hogy ennyi selejtes műdildónak és evőpálcikának ekkora sikere lesz itt, s megkérdezte, hogy ezek tényleg voltak már a Holdon. A nő a min. 4,5 éves gyerekkel a kendőben meg kettőt is vett, mert neki van egy ugyan olyan iq-val rendelkező testvére is.:))
@sírbateszezazegész:

érdekes az én barátaim, ismerőseim akik Acadia-ból származnak és nem "importáltak oda" hanem british eredetűek azaz Írek, Skótok meg meg egyéb nem angol vonalak azok nem is vesznek tudomást "holmi" cajun-ról hanem keményen folyatják az eredeti és otthonról hozott mindenfélét, a cajun ugye francia meg tengerparti nyugateuropa és a fűszerviláguk valahogy itt olyat mutat, hogy a Carib térésgbe a francia nyelvű szigetekre közöttük Jamaica-ra amely ugye nem francia de...(?) és a fűszerviláguk meg egyebek szóval egy érdekesség általában az északamerikai azaz középkanada és az usa nem déli államai (Boston egy sajátosság) a dögunalom földje majdnem mindenben kivéve egy elit értelmiséget amely el is vonúl Greenichvillage-be meg hasonló helyekre

szóval számomra az érdektelenség és a jamaicai is valami mesterséges izé

brühüyyy
@sírbateszezazegész:
én a magam részéről nem vagyok tisztelője a Carlsberg-nek...üdítőitalként meg a heineken ami seizesebüzealacsonyalkoholmert a trópusok söre és nincs benne cukor mint a colákban

a borivás meg szakma vagy művészet és egy döntés

brühüyyy

de ahhoz étlap is kell
@rodeo36: jól vagy öreg? remélem:) nem csak izomból nyomod, hanem jókedvből!www.youtube.com/watch?v=XHOWa3MPYTM
@rodeo36: hát.. a skót konyha azért nem méltatlanul nem világhírű..én a louisianai, new orkeans-i cajun-konyhára gondoltam, hohy ettél-e már olyat, s, ha igen, milyen?
Az így ismeretlenük nagyon vonz.
@guma: megbocsátok:) én meg neked ezt! tekerd fel a hangszorotwww.youtube.com/watch?v=2MTUbbcIp0o
@taga20:
üdv és kösz...egyre jobban, aminek örülök, de még 6 hétig -minimum- szobafogság...nem unatkozom, mint sohasem

brfühüyyy
@sírbateszezazegész:
na látod akkor én tudom jól és nem a wiki-ke...a cajun az caribi néger és délamerikai latin konyha és nem nyugateuropai bár acadia az ott van ahol...mint itt fenn már írtam a déli usa államok azok latinok és négerek...el is vannak hanyagolva és ők meg leszarják a "nagy fehér embert" méghuzzá kúrvára és élik a világukat mint egy szigeten, az, hogy texas olyan aljas seggfej amilyen az a nagy fehér embernek köszönhető meg a gyalázatos olajlobbynak amit nem lehet eléggé gyalázni mert a pokol feneke is magas hozzájuk

szóval ezek tudnak élni és úgy akarnak és persze csinálják is ahogy nekik teccik...emlékezz a nagy hurrikánra ami luisana-t is elmosta és New Orleans-t szinte senki sem akarta visszaépíteni szinte örűltek neki, hogy nincs erre a Brad Pitt és hasonlók milliárdokat kalapoltak össze és visszacsinálják de sokan elmentek a caribiakhoz

ezek tehát tudnak főzni de ezek abban az értelemben ahogy azt a snowden is látja nem amerikaiak

brühüyyy

vidám emberek akik valahogy odakerűltek mint rabszolgák és most már nem lehetnek rabszolgák de le lehetnek sajnálva és akkor ott a zusáskában nincs ám rasszizmus a kurva annyukat
Ha Boli már sikerrel vissza-aklimatizálódott, neki küldöm a cuki hazait:)

www.borsonline.hu/20130712_megacukisag_vadkacsak_jarnak_a_peksegbe
Úgy tűnik, Fábius Miskolcon van.
@GeoCracker: és még mennyi perspektívája van a hatalomnak. de a mondanivalód szempontjából a két változat bemutatása is elég volt.
@Dr. jenőke (jenőke):

vagy, azt a linkedet olvassa amit a Vbőrre tettél ki, 3 monitor kellett hozzá:)
@bella _ciao: Valóban az erőforráshatékonyság szemszögéből néztem ez esetben. Meg az emberi hatékonyságból.
Egy Csáky-gróf és a felkapaszkodott kocsmáros különbsége :-)
Csend van, ujra csend, hallgat a felszin, talan hallgat a mely is.
Hogy valtsak gyorsan:
Kaptam ajandek sortot, szagertok velemenyet kerem :)
Stiegl Weisse
@GeoCracker: számomra egyik sem ideális a példáidból. ahogy elnézem az országnak sem. az elit (20%) irányította hatalomban is csak évszázadonként születik egy nádasdy, zrínyi, széchenyi. a másik végletet meg keserűen tapasztaljuk.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: azt mondják súlyosan egészségkárosító. küldd át nekem, szívesen megsemmisítem.
@sírbateszezazegész: Mit akar?
Hádehányévesvagykirályfi?
Sok péztetet, aszt akar!

Bár én néha elgondolkodom azon, hogy scpeciel a Demjánnak majd a feje alá teszik-e - ha jól tudom, se kutyája, se macskája -, vagy miajófrancra gyűjt?
@bella _ciao: A Csáky-gróf talán nem. De valójában a nagyvonalú hatalom modelllje a demokráciákra is igaz. A valós hatalmat ott is csak a 20% gyakorolja. A különbség abban van, hogy a mandátum változó, és forrása nem az isteni sugallatban való hit, hanem a tömeg (elvben).
De pont az emberek, a hatalomgyakorlók személyisége tesz itt is különbséget. Sok diktátor tette a nagyvonalú hatalomgyakorlást pitiánerré.
Hitlert, és tul.képpen Sztálint is "választották". De Napoleon is egy "demokrácia" vállán vált azzá, aki.
@Evezős: hova több pénzt? Hány lába van? Két pár cipőt tud egyszerre viselni? Vagy két szál kolbászt egyszerre enni? Csak a kezébe fogni, de akkor meg mást nem tud tenni. Mondjuk, egyik szálat akár a seggébe is dughatja, de (sztem) az meg kényelmetlen lehet.
Így van, puttonyos halottat még én sem láttam.
@Evezős: @sírbateszezazegész: miért nem vagyok képes azt feltételezni, hogy demján végrendeletében vagyonát az államadósság elleni alapba juttatja? jut eszembe, az is kipukkadt, mint egy léggömb.
@bella _ciao: mert van még egy kis minimális kapcsolódásod a realitáshoz...:))
@bella _ciao:

úgy tudom, alapítványba fekteti, fiatalokat akar
támogatni. ha így van, nem egy betyár:)
benei kiverte a biztosítékot

A Jobbklikk frappáns válasza a hvg.hu szerzőjének

hvg.hu/velemeny/20130713_A_Jobbklikk_frappans_valasza_a_hvghu_szer

Magyarország: Benei Péter nem tényező

jobbklikk.hu/index.php?Cikk=789
@Dr. jenőke (jenőke):

az egyik linked a monitor teljes hosszát igénybe vette, nem a te hibád:)
nulla adóssággal átveszi, Mezőkövesd után jöhet
a következő kb 800 millió támogatás:), Magyarország jobban teljesít:)
@tristen2005:

lehet hogy, keverlek a gyógy rágcsálóval:)
@tristen2005:
Nem emlékszem, hogy Vastagbőr ennyire érdekelt volna. melyik volt?
@Dr. jenőke (jenőke):

lehet hogy, keverlek a gyógy rágcsálóval:)
a gyógy fűegérrel, bocs:)
1013 év feudalizmus + fides = álamcsőd + belháború
egy kis emlékeztető a trafikmutyihoz. ma voltam a kedvenc piacomon és felkerestem vásárlás igényével kedvenc trafikosomat.
kérdeztem: ön is nemzeti
válasz:igen
kértem kedvenc márkámat, gitáros Marlboro
válasz: az sajnos csak a külső boltban kapható,
mert az utcai ajtónyílás kötelező, ez mind rendben, de a mellette lévő üzletnek, míéert nem kőtelező? 2 m?
@gipsz.jakab:

mi történt, fokosod vesztetted?:)
itt az eredeti írás:

Matolcsy megéri a pénzét
Közköltés: Állami forrásból fordíttatta minisztere könyvét a nemzetgazdasági tárca

nol.hu/gazdasag/20130713-matolcsy_megeri_a_penzet
mogyoróság jobban tejjesít!

VÁLYOG házak épülnek
42 nm, 8 ház, 69 milla...
220 eFt/nm + (köz)MUNKADÍJ

előre a múltba !!!

cigányoknak SÁR ház !
a legkorszerűbb teknó lógia !

az uraknak meg HOMOKVÁRAT !

www.nepszava.hu/articles/article.php?id=661681&referer_id=friss
@sírbateszezazegész: Azt hiszem, azon a szinten már nem az a lényeg, hogy mit tud érte venni, hanem a levés. A pénz megléte.
(Pont azért írtam, hogy spec. Demjánnak se kölke, se verebe, ha jól tudom, ő elszórni szereti - póker -, elnézve a formáját, nem hiszem, hogy túl sokat költ ruhára, kajára, gondolnám, a lakhatásra sem. Nem tudom, minek ezeknek, sem használni, sem élni vele nem tudnak (már?). Úgy hogy az marad, hogy a birtoklás a döntő tényező, azt szeretik.
Ez pedig nem normális. Ők sem azok.)
@bella _ciao: Azok után, ami most történik vele, aligha.
Azt viszont el tudom képzelni, hogy hoznak egy törvényt, hogy akinek nincsen mondjuk egyenesági leszármazottja, az nem rendelkezhet a vagyonával, hanem Orbánra ... izé, az államra száll és majd ő eldönti mire fordítja ...
Van, aki ezt nem nézi ki belőlük?
@tristen2005: Lajos tud írni? Vagy olvasni?
Meg vagyok lepődve ...
@bella _ciao: ..és ki a ló.... szóval ki fogja elolvasni? Hol?
(Azt is kétlem, hogy ő írta. Nem olyan.)
@Evezős:

én ezt nem tudhatom, inni bír:), nem keverendő össze az INRI-vel
megérkezett az első fidelityaszdal a felhívásra. gyönhttp://hvg.hu/velemeny.nyuzsog/20130713_Fidelitas_o_Dicso#utm_source=hirkereso&utm_medium=listing&utm_campaign=hirkereso_2013_7_13yörű:)
@tristen2005: Azt tudom :-), az meg is szokott látszani rajta. Az írás-olvasás tudománya (neki bizonyára az) viszont nem.
@Evezős:

új blog van! gyözött a focista forradalom!
@rodeo36:

Kedves rodeo!

Nem kioktataskent, sokkal inkabb amolyan eletbiztositaskent nehany pontositast tennek, aminek egy reszevel biztos vagyok, hogy te is tisztaban vagy, csak pongyolan fogalmaztal. Masreszt sok olyan helyen fordulhatsz meg meg eletedben, ahol ez a kis ismerteto meg eletmento lehet. Utalnek itt szamos ir, vagy eppen skot teruletre.

"érdekes az én barátaim, ismerőseim akik Acadia-ból származnak és nem "importáltak oda" hanem british eredetűek azaz Írek, Skótok meg meg egyéb nem angol vonalak"

Nos kezdjuk az elejen: Az irek es skotok sosem voltak britek (brittish). Ok ugyanis a kelta nepek Gael agahoz tartoznak tortenetileg. Ugyanakkor vannak (voltak) a britonok ahova a walesiek is tartoznak, ami kulturkor onmagaban sem teljesen egyertelmu. Lasd a ket terkep kozotti hatalmas elterest:
en.wikipedia.org/wiki/Britons_(historical)

Ugyanakkor Hastings (1066) utan az anglo-saxon elnyomassal maguk a britek sem elhettek/elhetnek igazan a SAJAT hazajukban.
Az angolok nagy trukkje, amivel a korabban kulonallo parlamenttel rendelkezo, de azonos (angol) uralkodo ala tartozo skotokat egyesitettek 1707-ben, es elneveztek az uj formaciot Nagy-Britannianak, utalva az osi britonokra, nagy "siker" lett. A skotok elfogadtak, hogy briteknek nevezzek oket (holott soha nem voltak azok) az angolokkal egyutt (akik szinten nem voltak soha britek).

300 ev alatt ez a brit dolog aztan egeszen mas ertelmet nyart. Mi, nem a szigetrol valok, altalaban britkent (mar ha egyaltalan) az angolokra hivatkozunk. Egyreszt lelekszamban is nagy a folenyuk, masreszt a walesieket, es a skotokat altalaban azert kulon megnevezzuk.

Igy aztan ha egy nem igazan modern skot videken lebritezed oket, akkor minimum arra szamithatsz, hogy a buszke skotok (akike az egyik legszebb himnusz: www.youtube.com/watch?v=IOZasPlwQwU
(Joszandekom jelekent Amy eloadasaban. Remelem ertekeled a hangjat is ;) )
Hasonloan, egy walesi sem fogja magat igazan britnek vallani, noha EPPEN OK a britek. Ok inkabb altalanossagban keltanak fogjak tartani magukat.
Buszke nep, a vilag legszebb himnuszaval:
www.youtube.com/watch?v=zBcLw6odV1w
(Gondolkodtam, hogy eyecandy-nek egy verziot a hangban is gyonyoru Katherine Jenkins eloadasaban linkelek ide, de hangulataban ez a verzio adja vissza mirol is szol a himnuszuk)

Bevallom meglehetosen elfogult vagyok a kelta nepek, kulturak iranyaban, ezert ereztem ugy, hogy ezt a pontositast meg kellett tennem. Mar csak annal is inkabb, hiszen iden volt a Lions 4 evenkenti soros turaja:
www.rugbydump.com/2013/07/3289/the-british-and-irish-lions-win-the-series-2-1-after-third-test-rout
@rodeo36:

Joszandekom jelekent (ha mar NYAR van) gondolkodtam meg a klasszikus modern valtozatanak linkelesen is, de azt hiszem ezt nem igen fogod szeretni ;):
www.youtube.com/watch?v=2iLIhLv8LuY
@simple observer 1.0: csak egy kis pontosítás: Hasting után normann elnyomás volt, a gael/kelta eredetű britteket (nevezzük őket a rómaiak után így) már a V-VI. századi szász invázió is elnyomta (akik germán eredetűek). Cornwall és Wales pedig megmaradt gael/kelta többségűnek. A szász invázió után a brittek egy része a ma Bretagne/Britanny néven jelőlt területre menekült, mely a francia királyság része 1532 óta.
süti beállítások módosítása