Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: Aki akkugyárban dolgozik, az mennyire van biztonságban? Mennyire jó érzés dolgozni menni, nap min... (2024.04.24. 20:42) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.06.21. 17:59 Fabius

A beszari forradalmár földtörvénye

Címkék: fidesz orbán viktor földtörvény ángyán józsef

Egyszer volt, hol nem volt:

"Egy 70 fős kormányból 8-10 tagot nevezhet meg a miniszterelnök, a többit a „maffiacsaládok” nevezik meg." (Ángyán József, nolvideó)

"A törvény meg fogja járni a magyar Alkotmánybíróságot is, hiszen ez egy súlyosan jogkorlátozó döntés lesz azáltal, hogy 9,5 millió magyar állampolgárt is kizárunk a földvásárlás lehetőségéből." (Lézerdzsoni, 444.hu)

2014. 06. 21. győztek a maffiacsaládok, átment a földtörvény

Ugyan nem minden balhé és bonyodalom nélkül, de a Mészáros Lőrincek, Simicskák, Nyergesek, Tállai barátok ölhetik az ökröt lefele, lehet tocsogni a boldogságban. Házmesterlaci majd elrendezi a többit, fizetésmegvonással tökön rugdossa a kivételesen értelmes hoaxot nyomó Jobbik frakciót, az elempéseket, péemeseket meg úgy általában mindenkit, akik hangoskodással zavarták a nyájat a legelésben. Fura, hogy minden birka a helyén volt, csak az egyébként jelenlévő Nemzeti Parasztforradalmár kóricált valahol, és nem adta nevét ehhez az egészhez. 

Mit csinálhatott Viktor vajon, mikor az ég zengett és Latorcai nertárs kártyahagyottan menekült pulpitusról a vezérszónoki emelvényre hoppmestert játszani? Riadt szipogással mosta az összecsokizott bugyingót valamelyik klotyóban? Odasúgta a habonyárpi, hogy taktikai okokból szaladj egyet Vezérem, én nem nyúlnék ekkora kulába a fenséges praclival, ha neked lennék? Majd egy hét múlva letagadod az egészet, aszondod te nem értettél egyet semmivel, kihasználták, hogy kínozott a hólyaghurut, és amíg a pössentőben szenvedtél a nemzetért megszavaztatták a földmutyit akaratod ellenére. 

orbán földtörvény.jpg

Vagy Ángyán jelképes lelépését nem akarta látni, mert kínos lett volna végignézni ahogy egykori miemberünk a frakcióból kilépve bejelenti a Tisztességes Emberek Szövetségének magalapítását, ezzel is jelezve, hogy ahol eddig ült az bizony nem az?

Hogy illik bele ez a minősíthetetlen gyávaság a fotelkuruc imázsba, te szájhős? Azt, hogy a tisztességbe hogy illik bele már nem is kérdezzük. 

 


 

 

835 komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr295372506

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Dupla demokrácia dinamit 2015.03.06. 22:58:17

Hosszú idő után újra LMP-s módosítót fogadott el az újbudai városvezetés. Nem is akármit: két városfejlesztési témájú fórumot sikerült kiharcolnunk a helyiek véleményének becsatornázására a Bikás-park és a Kaptató-sétány megújítása kapcsán. Az ülé...

Trackback: Kilövési engedély Ángyánra: "Simicska lapjától ugyan mit lehet várni" 2013.06.24. 22:21:56

Ángyán üzenete Fazekas Sándor miniszternek: "2005-ben amikor én három héten keresztül a gazdákkal tüntettem az MSZP-SZDSZ kormány ellen, akkor Ő Karcagon lapított, én pedig a bőrömet vittem a vásárra. Az, aki nem tudja megkülönböztetni a kommunista ren...

Trackback: Fazekas a saját földtörvényét sem ismeri: de azért botrányosan áttolták a Parlamenten - videók 2013.06.23. 23:22:05

Kellett két nap pihenő számomra, amíg felértem ésszel, hogy mi is történt pénteken a Parlamentben. Fidesz = MSZ(M)P = KDNP = Jobbik. Annyit értek el a földtörvénnyel, hogy lehullt a lepel az összes pártról. (Egyébként az LMP-ről is, csak rólunk nem eze...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@E.Csaba: nos alapvető különbség: én nem ragaszkodom mereven a kormányváltáshoz. ha lesz lesz, ha nem nem. nem hiszek ebben a most vagy sohában, meg abban hogy bárki csak ne az orbán
@E.Csaba: Igaz nem nekem írtad, de mégis válaszolok. Én nem befogott orral szeretnék szavazni, miközben azt mondom, "a fenébe". Évekig ezt tettem.
@achát: a kurvaéletbe! Boli, hogy basznád meg a kurva..., ...! ménem fulladtál bele?:)
@V-PORT: Bajnai is 2010-óta építi, csak nem nyilvánosan.De nem ez a lényeg, hanem az, hogy valahogy megtört a lendület.Mielőtt azt hinnéd, hogy Mesterházy-fan vagyok, közlöm, hogy nem.Bajnainak drukkoltam addig, amíg nyílt volt a verseny, de nem hozta az eredményt, ezért természetesnek veszem, hogy az mögé kell beállni, aki a legerősebb, már ha valóban az Orbán eltakarítása a legfontosabb, és szerintem az a legfontosabb.
@Fajállat Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:
-:D
Erre nem is gondoltam, a mocsokja!!! Imádom a halászlét!!
Amúgy meg:
"A rendszer biztonsága érdekében a Google ideiglenesen letiltotta a fiókját. Ilyesmi főleg akkor történik, ha fiókjában szokatlanul aktív tevékenységet észlelünk. A hozzáférés visszaállítása általában 1 óráig tart. Ritkán előfordulhat, hogy csak 24 óra alatt sikerül visszaállítani a hozzáférést."

Kinek köll kisztihandot mondanom?
Vagy ne gyárcsak elméleTEKet?
Ha mán Bolit errabótta a Theron kisasszony, legalább a Czirbi kolléga kiértékelhetné ezt az anomáliát.

Szóval mi a... izé ez?
@Penivaldes:
Van egy olyan érzésem, hogy Mosonmagyaróváron a népszerűségi indexed nem fogja az egeket ostromolni. Szólj, ha tévedtem.-:))
@E.Csaba: Még egyszer mondom elfogult vagyok. De nem értem, hogy miért is erősebb Mesterházy. Egy közvélemény-kutatási adatból?
Te kire bíznád nyugodt szívvel az országot Bajnaira vagy Mesterházyra?
@Knósszosz: elrabolta, jól van, majd én kiszabadítom
@E.Csaba: Már féléve fűzöm Fabiust, hogy alapíccsony má egy pártost. Még a kormánylistát is összeállítottam, mint szürke eminensdiák:-)
@Penivaldes: Szerénység, ez a mi egyik nagy erényünk. :)
@Penivaldes: Nehéz is ez a nagy teher. :))
@Penivaldes: Így már érthető...Nekem az első a kormányváltás, hogy melyik balibsinek sikerül nekem mindegy, csak sikerüljön és lehetőleg minél előbb.Ha meggyőződésből szavaznék/szavaztam, akkor elveszett(elveszne a szavazatom.Ez alapján, Bajnai és Mesterházy is harmatgyenge, de ha így gondolkodunk mindannyian, akkor időpocsékolás eljárni szavazni..kivéve ha idealista vagy.
@E.Csaba: világos, és rendben, de engedd meg hogy én nem vagyok ballibsi
@Penivaldes:
áá... semmi, legfeljebb nem leszel Boli legszebb álma, úgy két órán keresztül.
Valami történt a vízen, ha még mosse ért vissza... aggódom.
@Knósszosz: Cirbora délután elköszönt, emigrált egy hétre a rohadó nyugatra...
@Penivaldes: Alapítanunk kéne egy pártot. Utána szövetséget kellene ajánlanunk mindenkinek, de mindenkinek.
@Knósszosz: mindenkinek van egy álma, az enyém te lettél...
Boli nekem olyan mint egy tanító
@E.Csaba: kb. egy hete tettem fel valahová, már nem emlékszem... zajlik az élet, csak arra emlékaszem, nekem a birodalmi hoppmesteri állást dobta a gép:-) Tán Peni meg a szaporodási felelőtlen:-)
@Fajállat Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:
A gasztronautikális miniszteri posztot vállalom. Ha...
Államszutykári pozícziót és fizetést természetesen biztosítok számodra, ha vállalod a rodoszi kulinária főbiztosi rangját.

Gondolkodj rajta, ha esetleg megalakulna a Varánusz-kormány, jó!
@Penivaldes: Azért kérdem, mert ritkán van lehetőség olyan jobboldali személlyel kommunikálni, aki nem a FIDESZT védi bármi áron.Már rögtön fel is merült az első kérdés:Kíváncsi lennék, hogy Te milyen személyeket tudnál a listán elképzelni, feltételezem a jelenleg a médiában felmerülő nevek számodra egy rémálom?
@Knósszosz: Természetesen vállalom, de csak külszolgálati szinten, közvetlenül az osztrák konzul háza mellett. A török mellett nem szeretném, pedig az közelebb van a tengerhez, de nem lenne jó, ha néhány veheemensebb rodoszi, némi beouzozás után tévedésből seggbelőne:-)
@V-PORT: Sajnos, Nekem ez ügyben nincs határozott véleményem,Nekem egyik sem az "igazi". Lehet, hogy ezért mindegy is számomra, hogy ki lenne a Miniszterelnök-jelölt.
@E.Csaba: Még valami az Mszp szavazó beállna Bajnai mögé, de vajon egy bajnaista megtenné Mesterházyval? Szerinted? Szerintem nem.
@Fajállat Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:
Dhiplomáccziai védettséged lenne! A seggednek is!-:))) Csak szakmányba köllene gyártani az Imam Baildi-t, ennyi.
Ja, és azért asse árt, ha ismerteted a tudatlanokkal, hogy a mavrodaphne az nem szépsékkirájnő, hanem édes.

Több feladatot nem szánok, dőzsölhecc naphosszat. Lekfejebb ösze futunk egy jó serre, naponta egy-két-kilenc akalomal.
Deaz kötelezző!!
@E.Csaba: már bocsánat, hogy beleugatok, de szerintem ezt a jobb-bal vlasztóvizet felejtőssé kellene tenni.. nem itt van jelenleg a választóvonal, hanem a bűnöző maffiózó elit és kiszolgálóik és a tisztességes emberek között... és ez már régen nem politikai kérdés, az csak a felszini ideológiai máz...
ahogy Bubó mondja, mafiakormány... és kivételesen igaza van... egy rablóbanda sajátította ki a gazdasági mellett mostmár a politiai hatalmat is. Emiatt a hagyományos politikai választókör nem működik. Nem véletlen a milliónyi választani képtelen ember. Rablót tolvajra cserélni, nem alternatíva.
Boli lebuktál! mosmá írhatsz nyugodtan:)
@Knósszosz: "Több feladatot nem szánok, dőzsölhecc naphosszat. Lekfejebb ösze futunk egy jó serre, naponta egy-két-kilenc akalomal.
Deaz kötelezző!!" Egyre szimpibb a dolog:-)
@Fajállat Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője: Örülök, hogy hozzászóltál, és tőled is kérdem:Ki az a tiszta, becsületes ember, akire érdemes szavazni és nem egy tolvaj.Tudsz ilyet bizonyossággal mondani?Én is ilyen emberre szeretnék voksolni, csak már láthatnám az illetőt..
@taga20: Ezzel bukta be:-) Így vonyítani csak a Töki tud:-)

"achát 2013.06.23. 20:46:26
@Fajállat Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője: :)

nyúúúúúúl! b+:-DDDDDD

zavarba hoztál és újra azt nyomtam ami má' ment..."
@taga20: hát tudod...

ha én Boli akkor te - na hagyjuk!

jó éjt mindenkinek!:)))

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JGNllvQpnDA
@Fajállat Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:
Asszem kohn-cenzussra jutunk itten, neked van előbőröd bazmeg?
Vagyez má túl indixkrét kérdvény vót...:O
@E.Csaba: Ki kell ábrándítsalak. Nem tudok. Itt választásokkal nem lesz semmi változás. Érzésem szerint Orbánék simán behúzzák '14-et, kb. még 2 évig húzzák és rájuk omlik a szar. Na ezt nem szeretném itthon megvárni. Csúnya dolgok lesznek...
Rodeoról tudtok valamit? Napok óta nem látom.
@achát: Hát ez kurvajó:-) És télleg nem vagyol Töki... az ilyen zenét nem vadászik:-)
@E.Csaba: Arra amire Te. Orbánnál elveszik a mérték, a jónépnél pedig elszakad a cérna... kb. féléves totális anarchia...
@Fajállat Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:
ezt a csalódást nyúúúúúl!:)

kinézi Boliból, hogy @taga20:nak smuzól?
ennél sokkal, sokkal reálisabb szokott lenni nyúl úr!:)

www.youtube.com/watch?v=j2JXy1Z9ovs&feature=player_embedded#at=32

kárpótlásul Bolinak!

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TMKPK8Pwf-o
@achát: kétnapi vízenjárás, sörözés és fogteknikus lánykarozás után simán:-)
basszus nehéz nyel a magyar "lánykarózás" nnnya:-))
@Buga.Jakab: Frissítés. :)

A Balaton Sellője mellett a BMX-banditák is tiszteletüket tették Farkasházy partiján

enmg.hu/images/2013/06/szarszo.jpg
@Fajállat Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:
Akkor ezt a lendvay uccában a vendég jobbikos trollok lenézték... sziktaranzit glórjamundi oszt jónapot
@Fajállat Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője: Igen erre gondoltam.Valahol várom is, de tartok tőle, hogy az új "garnitúra", ha kialakul, az sem lesz/lenne jobb.
@Knósszosz: Nem vagyok benne biztos... lehet pont ennyire terveztek... kivéve Orbánt... de ő csak járulékos veszteség. beáldozható a dinasztikus álmaival együtt...
A Hortyoghhy szoboravatás az meg senkit nem hatott meg Hencidán kívűl?
Jellemző, egy libsi blog a hallgatással tüntet, szép...
@Fajállat Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:
Vonára gondolsz, vagy...?
Nem aludtam a ziccaka a meleg miatt, lassú a fel fogássom.
A Novák Emőke féléknek szar lesz, nem fog a hülyítés sokáig múúkonnyi, ezt Rodeo is megmonta.
Télleg, hol van?
Már hiányolom!
@E.Csaba: Ez a társadalom sajnos minden elemében szétrohadt és erodálódott... és mindegy melyik garnitura mennyit tett ezért. Atomizált egyedekből, 20-30 fős konglomerátumoktól nem lehet változást várni... itt sajnos már csak egy alapjaiból újraépülő struktúra hozhat változást... és ez bizony sajnos nagyon fájni fog. A pillanat pedig akkor jön el, amikor a társadalom nagyobbik hányada eléri a tűrési küszöböt. És lehet hogy ez a határ egy 1 forintos benzináremelés lesz...
@V-PORT: Pár napja egy műsorban politológusok beszélgettek és a következőket mondta az egyik (sajnos nem tudom számszerűen idézni):Arányaiban több szavazót riasztana el az MSZP törzsszavazóiból az, ha Bajnai lenne a ME., mint Mesterházy esetében a Bajnai-szimpatizánsok közül.Kicsit zavarosra sikeredett, de remélem azért érthető...
@Knósszosz: Vona egy bohóc... egy Fidesz-habony kreatura... a szlsőségesek kontroll alatt tartására használják... jól elvan a homokozójában... percemberke.
@Fajállat Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője: Argentina átesett ezen a "katarzison" és nézd az eredményt:Egy még balfaszabb kormány,még korruptabb emberekkel. Én erre céloztam az előbb, arra, hogy a robbanás nem feltétlenül tisztulás.
@achát:és ako achát mé smuzól? ha Bolibo nem nézi ki:)
@E.Csaba: Persze, hogy nem. Sőt majdnem biztos, hogy nem. Akik tudnának tenni valamit, már elmentek, vagy el fognak menni... lesz itt még a jelenleginél is nagyobb exodus... a tehetetlenek, a nonkonvertálhatók, a korfa tetején csücsülők ittmmaradnak... és a turul felszálhat a Mátra csúcsára a szemétdombot büszkén szemlélgetni.
@Fajállat Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:
Szarban lesz, ha a cáratyuska számára már nem kell.
Mihez ért?
Aggódom az előmenetelét illetően. Horthy szobrot a rongálás megakadályozása okábúúl biztonságiként nyilván őrizhet náci, szóval csak lesz munkahelye neki.
Viszont a Jobbik parlamenti akciója a földtörvény szavazásakor rendben volt, ezt el kell ismerni.
Azonban vannak szép számmal(többnyire) olyan szar, érthetetlen megnyilvánulásaik, amelyeket sosem fogok lájkolni.

A gémélem még mindig kussol.
Lefeküdt a gugli a teknek?
@achát: nem, egyenes kérdés:) akárki vagy Bóli, ez kurva jó vot:)
@Fajállat Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője: Szeretnék megbizonyosodni arról, hogy összefogással mire megy ez az ország.Ha 2014-ben kudarc lesz akkor el kell fogadni, hogy a magyar társadalom ezt akarja magának és a magunkfajtának valóban komolyan el kell gondolkozni, hogy mi keresnivalója van itthon.Csak tudod én úgy vagyok vele, hogy kurva élet én is magyar vagyok és ne kelljen már azért elhagynom az országot mer nem vagyok NERtag.Bohóckodtam néhány évet külföldön a 20-as éveimben, de úgy gondoltam, hogy itthon akarok megöregedni, lehet, hogy ezt újra kénytelen leszek átgondolni..
@E.Csaba: Erre az átgondolásra már nemigen van sok időd... szarabb dolog sebtében egy vulkánfíber bőrönddel futni, mint szépn átcsordogálni a határon és néhány könnycseppet eldörzsölgetni a szemedben...
@E.Csaba: én nem vagyok magunkfajta... morvai elvtársnő óta ez a fajta megközelítés számomra már nem működik... már önmagammal is atomizálódtam:-)
és én már megbizonyosodtam... kudarc lesz mindenképp... vagy így, vagy úgy. És ebben én már nem szeretnék szerepet vállalni.
@taga20: lazulj! :)

összetéveszthetetlen vagyok mással. hidd el:)
aludj jól!

www.mixcloud.com/riosierra/golden-times/
@E.Csaba: Miután 4 szakmával és a hozzájuk tartozó diplomákkal vagyok munkanélküli, az átgondolás erősen aktuálissá vált. Holott azok után, hogy a fiamat igyekeztem minden erőmmel rábeszélni, hogy az ösztöndíj után jöjjön haza, kicsit hülyén érezném magam 53 évesen eltávozni innen.
@Fajállat Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője: Igen. Ezt a kategóriát tekintem pol-celebnek.
Elég baj, hogy Mesterházy is szorul bele egy ilyen szerepbe.
@taga20: nos, igaz... ez nem a Töki, hanem a töketlen kritén-tristen:-)))
@GeoCracker: Hasonló a szitu nálam is.Nekem is több szakmám van és egy diplomám.Sikerült a 20-as éveim alatt egy elfogadható összeget megtakarítanom, amivel meg voltam elégedve.A helyzet változott:A megtakarításaim felét elvesztettem, részben a "kiszámítható" gazdaságpolitika miatt, ami kinyírta és folyamatosan gödörben tartja a tőkepiacot, másrészt harmadik éve munkanélküli vagyok, ezért a megtakarításaimat élem fel.Annyiban talán könnyebben mozgok, hogy egyedülálló vagyok, viszont a szüleim idősek és egyre jobban segítségre szorulnak.Szóval nem olyan egyértelmű dönteni Nekem sem.Pár éve még azt mondtam azoknak az ismerőseimnek, akik külföldre készültek, hogy én nem megyek mert én azt tapasztaltam, hogy idegenként kezelik és lenézik a kelet európaiakat nyugat európában, ezért én soha nem fogok végleg elköltözni Magyarországról.Erre tessék, most ezen kell gondolkodni távolodva 30-tól.
@GeoCracker: Mesterházy valóban ugyanez. Amígy a Baja-Szekeres-Puch-Máté a háttérben igazgat... addig hiába próbál nagy mellényt felvenni... a másik bohóc, a másik oldalról... és azért azt se feledjük: felettük azért a szálak összeérnek... egy majom jobbról, egy másik balról jól pozicionálva... és Hawaii...
@E.Csaba: Ott ez a fajta előítélet ideiglenes, és legalábbis országa válogatja... itt viszont bármit teszel, örök lúzer és pária maradsz... feltéve, ha nem akarsz felülni a hullámvasútra, szemenköpve önnönmagad... a szülők tényleg nagy problémát jelentenek, de meg kell csinálni a költség-haszon számítást, és felmérni, hol tudsz segíteni többet-jobban.
@E.Csaba: Igazán nagy szarban a +50-es korosztály va... se pénzük, se nyelvtudásuk, se jövőjük... viszont 15 nyugdíjig, ebben a környezetben...
@E.Csaba: Egyik barátom Londonban egyetemi tanár... 10 éve élnek kint... mára at összes szülő, at összes gyerek, mindenki már ott él... ide már csak kirándulni járnak, meg nekem hozni néhány üveg angol sört...
@Fajállat Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője: Hát igen..Én is nehéznek érzem nem is ez a jó szó, hanem a kilátástalan, nekik biztosan még jobban az.De engem mégsem ez akaszt ki a legjobban, hanem az hogy a fejedre szarnak és hülyének néznek és ehhez a többség még tapsol is.Na mindegy, elteszem magam holnapra.Jó éjszakát!
@Knósszosz:

" szoboravatás az meg senkit nem hatott meg Hencidán kívűl?
Jellemző, egy libsi blog a hallgatással tüntet, szép... "

Nap mint nap annyi faszság történik, hogy egy nevesincs szoborhoz mit szóljon bárki is?
Én ugyan semmit nem tudok a településről, de ha ezt szó nélkül el lehetett követni, holnap még nagyobbat el lehet.

A kultúra elleni vétség, amit a POSZT-on elkövettek, néhány kritikusnál verte le a lécet.

Nincsenek nyomdaképes szavaim erre a hihetetlen leépülésre.
@GeoCracker:

"Ezt a kategóriát tekintem pol-celebnek.
Elég baj, hogy Mesterházy is szorul bele egy ilyen szerepbe."

Ne haragudj, de MA csak egy kiszeltünde színvonalú celeb. Komolytalan.
@E.Csaba: megfogtad a lényegét nem olvasom vissza, azt hiszem leírtam a pária titulust... ezt értettem alatta... jócak.
@Knósszosz: Itt a megfejtés:-) Gongolatolvasók. Csak eleget tettek rejtett vágyaidnak:-)

"Végre törölhetjük magunkat a Google-ből

Laza Bálint
2013. június 23., vasárnap 22:19 |
Az Európai Unióban egy éve téma a „the right to be forgetten” néven emlegetett leendő alapjog, mely alapján a felhasználók töröltethetnék a róluk szóló, nemkívánatos tartalmakat az internetről. A megoldást Facebook-szabálynak is nevezik, mivel főleg a közösségi oldalakat érinti. Magyarországon eddig nem igazán foglalkoztak vele, ahogy az itthoni vállalatok a megfelelő törlésekről sem gondoskodnak."
index.hu/tech/2013/06/23/vegre_torolhetjuk_magunkat_a_google-bol/
"Bukhat az utalványok állami lenyúlása
Brüsszel a jelek szerint nem hagyja annyiban, hogy kedvenc unortodox tagállamában komplett piacot nyúl le az állam pár hét leforgása alatt."
index.hu/bloghu/mentalisdeficit/2013/06/22/bukhat_az_utalvanypiac_lenyulasa
"...Volt hasonló szociális üdültetés, az üdülési csekkhez kapcsolódott. Az ücs-öt mindig is az állami tulajdonú üdülési alapítvány bocsátotta ki, osztotta és fosztotta, a gigantikus kezelési költségből pedig futotta évente egy-két milliárd gyerekek és nyugdíjasok nyaraltatására. Ez a piac azonban kellett a Szép kártyának, pontosabban az OTP-nek, s az ő nyakukba ilyen szarságot nyilván nem lehet varrni, piacgazdaság van elvégre. Inkább zúzzuk le a többi utalványost és ezt a programot fizessük abból, amit onnan lenyúlunk. Fasza kis terv.

Nagyjából itt kezdődött a magántulajdon tiszteletének megszűnése. A "nekem az kell" érzés elborította a kormány agyát, akár egy négyéves kis hisztérikának a játékosztályon, s az utalványosokat követték a plakátosok, trafikosok, földbirtokosok. Reméljük, az agyunkat nem irigylik el."
@Fajállat Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:

"Reméljük, az agyunkat nem irigylik el."

Mit kezdenének vele? :))))))))
@E.Csaba:
Tökéletes diagnózis!
"De engem mégsem ez akaszt ki a legjobban, hanem az hogy a fejedre szarnak és hülyének néznek és ehhez a többség még tapsol is"
@V-PORT: elképesztő a másik lestrapált barom... elképesztő....

külön vicces hogy a kutyákat kínozzák "a hazám hazámmal"

döbbenet...
mijjen jó hogy ezektől a hitvány emberektől messze vagyok...

a budai... az meg mindennek az ajja... végtelen PRIMITÍV
@E.Csaba: személyek? esetleg Oszkó. meg még mások.
süti beállítások módosítása