Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: wmn.hu/kult/61888-a-rajzfilm-varazslat-es-tundermese--macskassy-gyula-tortenete Macskássy Gyula m... (2024.04.19. 16:33) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Valamit súgok magának www.youtube.com/watch?v=b1nDwrxc0wM (2024.04.10. 10:30) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.05.19. 05:12 Fabius

A cövekjelentés jutalma

Címkék: tanácsadás fidesz g.fodor gábor

Mindig úgy aggódok, ha valamelyik kormányközeli szervilizmus politológus hülyét csinál magából, és az ügybuzgalomban eltéved a Fenséges Tomport övező betyárkörte mezőben. Mer'hogy legalább megéri? Mármint a közvéleményt tudósítani arról, hogy Orbán Viktor afrodiziákumként hat a szerencsétlenre, és neki ettől bizony alhasi vértolulása van. Érted, no, szóval feláll neki ilyenkor. 

g.fodor-gábor.gif

Aztán persze megnyugszom mikor olvasom, hogy a cövekjelentés kifizetődő, nem csak a munkáltató Századvégnek hanem Orbán Gépontjának magának is külön hozzáférése van a moslékosdézsához

Így már érthető minden, 13 millióért lenne még jelentkező rajta kívül is bőven, aki hajlandó volna szösszeneteket írni a Vezér által a libidójára gyakorolt hatásokról. De ne legyünk rosszmájúak, Gépont bizonyára hasznos dolgokat is csinál, bár hogy a talányos  “törvényjavaslatra vonatkozó tanácsadás" mit is takarhat azt nem sikerült - egyelőre - a 444.hu-nak sem megfejteni. De ha kicsit "oknyomozunk" mindenki kedvelt videós oldalán találunk anyagot ahol maga a Mester magyarázza a saját szavaival az őt hallgató nyugdíjasoknak, hogyan is zajlik az ő munkája: Bemegy reggel és nem jut eszébe semmi. Főz egy kávét és ezt folytatja, majd a második kávé további semmi után elkezdi csinálni a valamit a táblára, ha már bement. Szóval motivált a koma nehogy megszólja valaki, és ráadásul realista mikor aszongya: semmi értékes munkát nem csinálok, nem járulok hozzá a GDP növekedéshez. Ehhez képest 700-745 ezerbe kerül nekünk havonta. Mondjuk az ilyen veretes mondatok:

- "Ők az ÖNZŐ ELIT TAGJAI, akik a népre hivatkoznak, miközben saját jólétüket tartják csak szem előtt."

...tényleg minden pénzt megérnek, és akkor az önvallomásról - "Fel kell öltöztetni a saját érveinket. Kettős beszédre van szükség. Másként kell beszélni kifelé és befelé, és eközben persze meg kell vádolni a másikat a kettős beszéd vádjával." - nem szóltunk egy szót sem. De azért értjük meg látjuk mi megy itt elég régóta. Most már azt is tudjuk ezek a hasznos tanácsok mennyibe kerülnek. Viszont valami azt súgja, Gépont a napokban fogja megtanulni a habonyárpitól, hogy ha az agyműködéséhez szükséges vérmennyiség az alhasában található éppen, akkor nem kell nekilátni az észosztásnak. 

Kampányban efféle kamingautra aligha van szüksége a kormánynak ugyanis. 

374 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr665306611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Orica Középföldi: én mindig független voltam:))
Meg is sértődőtt mindegyik, mikor kinevettem őket:))
szép estét, múló viharokkal!

örömmel olvasom, hogy visszatérítettétek Mariant :)

bárcsak Szív és Épész is visszatalálna...

képzeljétek jubiláltam (kicsit mérgemben:D) : a sok-sok évi blogolvasás után megvan a 3. blog ahol "megszólaltam", a Bőr és a Varánus után.

na de, ahogy @Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: a vízről dumál, csakhogy csorogjon a nyálunk egy igazi kikapcsolódás után, most megmutatom (egy "ismerős házaspár" most készül letekerni 630km- biciklimaratont a mely a végén Kap Ankonát Rügen szigetén fejeződik be).

mi az amire még ő is (talán irigy lesz:DDD) a szokásos évi Duna túrájuk, ami az idei tervek szerint a forrástól (Donaueschingen) a házunkig, Dietachig vezető 670 km-t készülnek megtenni.

azt hiszem mára kitomboltam magam :D
további szép és eseménydús estét.:)
@guma: Nekem is hiányzik Szív, meg Épész is.
sok sikert a túrához az ismerősőknek.
@Penivaldes: tudom! :)

hidd el jó volt olvasni benneteket, és a fiúkat is nagyon csipem :DDD
@Penivaldes: mi a bizalmaskodás?
De azt cserébe elmondom mi a tolvajlás.
A 27% áfa. Az szja, amelyért nem kapsz semmit. A tb-járulék, amely mellett fizetned kell azért, hogy ne egy kuruzsló szintjén lássanak el. A parkolási díj az utcán. Az autókat terhelő forgalmi adó/regisztrációs díj a XXI. században, valamint az ezekre jutó áfa visszaigénylésének tiltása. Na ez mind-mind tolvajlás. Amihez a magyar társadalom jelentős része kéjesen asszisztál.
@Orica Középföldi: ja, még valami.

azért azt a sunnyogást, ahogy a tekinteteket és a kamerát kerülte, nem volt semmi.
közben azonban képes volt a legnagyobb hazugságot is azzal védeni, hogy ez a politika, ezt így kell csinálni...

Varga Miklós is tetszett Havasnál, ahogy médiacirkusznak nevezte a trafikmutyit - és a tények ismerete után azért kijelentette, hogy ha ez igaz és így történt: az befolyással való üzérkedés...

szégyen, hogy szinte az atv hoz le olyan híreket tv adón ami eljuthat net nélküli halandókhoz is.
A gif, az ez évi termés eddigi legjobbja!
Persze kell hozzá a szöveg is, mert anélkül nehéz lenne érteni.
Kómába röhögtem magam.

Tiszta sor, hogy megéri seggnyalónak lenni.
Ha 150 centi vagy, toldd meg a nyelveddel – ahogy a közmondás is tarcsa.
Gé létezése na meg a az ő pontja, e-tézis cáfolhatatlan bizonyítéka.
Ha (ne adja isten elvtársak!) kórházba kerülne a cár, követné a havasiberci féle vonalat és az összes kacsát-ágytálat einstandolná kólásdoboz módra, mert hátha valamelyikbe a főnök bele…?? Ugye, az meg abban az esetben mán ereklyének számítana, szóval van még hová süllyedni.

Vagy ennél mán nem?
@sírbateszezazegész:

"én mindig független voltam:))
Meg is sértődőtt mindegyik, mikor kinevettem őket:)) "

Mi tette lehetővé, hogy független légy? Megosztható?

A kinevetéssel egy gondosan felépített önigazoló érvrendszert romboltál le, egy szó nélkül. Hát nem is megbocsájtható:))
@guma: csak annyit, ha ez a sok okos elolvasná Macchiavelli művét és nem csak az idézetet fújná ("a cél szentesíti az eszközt"), valamint azt a korba és szellembe helyezné, akkor más lenne a világ
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Van egy bontatlan flakon csavarlazító sprém, arra ráküldök egy fél liter vodkát meg egy két literes pillepalackos tablettást higításnak, hát ha az segít feldolgozni az "élményt"... ezen már csak az tud.

Ilyen nincs
@guma:

Ezek most kimaradtak nekem, de pótolom majd.
@Penivaldes: az, hogy kedvesen szólsz valakihez, még nem bizalmaskodás. Magázhatlak is, ha gondolod...:)
@Knósszosz: de van, én mindenesetre komolyan féltem a nézése közben. nagy megrázkódtatás.
@Penivaldes:
Gondolkodom valami találóbbon.
Ami eszembe jutott, azt a jó ízlés okán nem firkálom ide.
@sírbateszezazegész: ne szólj kedvesen, csak úgy általánosan, és mindenki. tekintsetek rám ezentúl nem élőlényként hanem fadarabként.
@Knósszosz: ne gondolkodj, inkább egyél, és az elősegíti a gondolkodást.
@Penivaldes:
Gyanútlan voltam magam is, ezentúl Boli linkjeit igen nagy körültekintéssel fogom megnyitni.

Vírussch a csávó, trójai evezős!-:))
@Knósszosz: én nem annyira a mamától inkább a műsorvezető nyakkendőjétől éreztem furán magam. ded a néni sem piskóta. vallatni lehet ezzel.
@Knósszosz: Az evezősnél mindig számíthatsz vmi meglepetésre.
@sírbateszezazegész:

Érdekes a Machiavelli fordítás. Úgy tudom, csak egy van nálunk.

Olvastam az életéről, ami egyben elemzés is volt. Elképedésemre abban találkoztam azzal a szöveggel, amit előszeretettel kötnek Kósa Magdihoz: nem elég annak látszani, annai is kell lenni.És ez a magyar fordításban nincs benne:))

Szóval innen van, de ő nyilván franciául olvasta.
@Orica Középföldi: nem is bocsájtotta meg senki:)) nem is otthon vagyok:) :(
Függetlenség?
Nagyképűnek hangzik, de a kritikai gondolkodás, veledszületett intelligencia, szakértelem, meg a nem alattvalói attitűd. Az örök civil, aki mindig ellenzéki.
A soha-el-nem-felejtése annak, honnan jöttél, ki vagy. Az, hogy tudod nem te vagy okos, a többiek a nálad is butábbak...:))
Meg, ami szerintem a legfontosabb az életben, hogy magadon tudj a legjobban nevetni. Ha erre nem vagy képes, nincs jogod máson mulatni...
@sírbateszezazegész: az utolsó igaz, ha tudsz a saját furaságodon nevetni tiéd a világ. a többiek meg egyék meg az aranyakat.
Megérkezett a vihar előszele:)
@Orica Középföldi: én mondtam! itt kb egy órája volt. de nem vészes.
@Penivaldes:

Azóta jött Szfvárról Pestig. Most ért ide.
@Orica Középföldi: az én értelmezésemben Machiavelli (az előbb a virtuális billentyűzet csúszott meg, ez nem bulgár/bolgár:-)), a közjóról beszélt. Az ő korában az uralkodó a néppel szoros szimbiózisban volt. Egyek voltak. Reálpolitikáról beszélt, nem önös hatalomvágyról.
Szerintem legalábbis.
@sírbateszezazegész: ez a világ a félművelt, kisebbségi érzéssel megspékelt talpnyalók játszótere lett.

(na én sem vagyok művelt igazán, de nem is osztom azt észt és ha véleményem van beszélgetni szeretek a témáról és utána nézni.
ha meggyőznek, hogy nem jól látom - ám legyen, igazat adok.
viszont engem se nézzen hülyének, vegyen emberszámba érveljen.
nagy sikernek tartottam, amikor létszámstop alatt mérnököket tudtam üzemünkbe felvetetni, vagy a 18 üzemből álló gyárrészlegünknél elértem, hogy mondjanak le javunkra pár ezrelékről a bérfejlesztésnél - ami nekünk összességében nagyobb %-t hozott.
képzeld el ezt nehéziparban férfi területen, én a kis melós akiben a férfi kollégák megbíztak.
ez pedig pár éve volt csak!
van egy módszerem az ilyen taposó majmok ellen: rendkívül udvarias leszek, és nem tudnak eltántorítani, terelni a témától -érvet, tényt kérek, nem lózungot)
@Orica Középföldi: és jó? bármint mennyire nagy? én szeretem a viharokat nézni.
@Penivaldes: hogyne szólnánk egymáshoz kedvesen, tisztelettel! Itt a blogon mindenki így beszél a másikkak. Teljesen természetesek a viták, nézeteltérések. Interperszonális kapcsolat, nem:))
@sírbateszezazegész: oké, de semmi közeledés, és ne éreztessétek hogy nő vagyok.
@Penivaldes: azt te akarod érezni:D
Én a távolság okán, amúgy is az egyik legkevésbé veszélyes vagyok:)
@sírbateszezazegész: nem akarom érezni. felkészültem a veszélyek ellen.
@Penivaldes:

A Belvároson átsuhant némi szélvihar és pár csepp. Most éppen vége, de már hallom a dörgést.
@sírbateszezazegész: valahogy így:)

roppant mód kitudom röhögni magam amikor bénázom vagy csak hülye vagyok.
olyan fura amikor ezen mások kiakadnak, vagy elnézést kérnek mert nem akartak megbántani.
közben a férfiak közt rám ragadt a "tele a tököm" kifejezés is (amiről kezdek leszokni!:DDD) amin még ők is meglepődtek, hogy na de neked nincs is olyan.
amikor a fejemre mutattam,és azt mondtam: lehet, hogy a tiéd nagyobb, de nekem is akad egy kicsi, ezen már csak röhögni tudtak...
@guma: igen. Én sokszor akasztottam ki mindenkit megbeszéléseken (saját oldalamat is, aki bőszen bólogatott, ért mindent), fussunk már neki mégegyszer, sajnálom a nehézfejűségemet, de nekem még mindig nem világos, elnézést, hogy én ilyen ostoba vagyok, de azért, hagy tanuljak/értsem meg...:)
Persze utána akik mellettem voltak, azok se szerettek, mert előtte meg bólogattak... a buta ember akar csak jól értesültnek/okosnak látszani...:)
@guma:

"rendkívül udvarias leszek, és nem tudnak eltántorítani, terelni a témától -érvet, tényt kérek, nem lózungot)"

Imádhattak:))) Gyanítom tudod milyen nehéz udvariasan utálni valakit.
@Penivaldes: ez normális. Van saját véleményed, néha sarkos, de kié nem az.
Engem nem tudsz megvezetni. Tudod hány lánygyerek vesz körül? Meg az anyjaik? Meg a többiek? :-)
@Orica Középföldi:
Nézz csak Örkény meg Dabas közelébe, arról gyön:
www.idokep.hu/radar

Nem biztos, hogy vége...
@Knósszosz:

Hát lehet, hogy a délnyugati szél pont idenyomja a közepét:))
@Orica Középföldi:
Ha nem venném figyelembe az azon a környéken lakókat azt kívánnám, hogy a legerősebb zivatartevékenység a Cinege út környékén pusztítson.

De ez nem kívánságműsor, ugye...
Nem hiszem el!!! Szétoffolják a blogot a meteorológusok!!! :-DDDD
@Orica Középföldi: :DDD

nem tudnak! én valóban figyelek mások érdekére, érvére és segítek mindenben ha tehettem.
az a vicc, hogy jóban vagyunk ma is. nincs olyan aki rám ne köszönne, és szinte megsértődik ha nem vettem észre.
ja és segítenek - ha kérem, mindenben ma is.
@Penivaldes: szóval baccak el valamit?
na ez erős lett, bocs :)

@sírbateszezazegész: :)
volt, hogy kiröhögtek engem is amikor nem a szakmai hanem ezen a társadalmi munkában végzett vonalon szereztem felsőfokút.

szakmain meg speciális képesítéseket, amiből még a mérnököknek is ugyanúgy sulipadot kellet koptatni, ha akartak ilyen bizonyítványt.
@Orica Középföldi: most mellette vagyok (15km a louvre), de egész nap esett. Inkább szitált. De az ég felhős, nem is láttam ma a napot:)
Viszont berber stílusú olivabogyót eszem.
Értem miért harcoltak ilyen elszántan hispániáért. Ha nekem azt mindják, életem végéig ilyet kell ennem vagy ott a túlpart ésna nyakamba kötözött gfodorral kell átúsznom, miközben orbán a pélómon keresztül veszi a víz alatt a levegőt, én nem gondolkodnék egy percig sem, azonnal indulnék:-)
Habár, most, hogy megszoktam az ízét...
csak azt a köményt felejteném...
@sírbateszezazegész:
Nem sokáig, az is állami monopólium lesz.
Gondolom olvastad.
Az ízes beszédű Reisz András majd megy a levesbe (hacsak nem narancspárti) és jön helyette egy gripengabci színvonalú valaki aki még kumuluszt se látott, mer vak mint a beltenyésztésből származó komondor.

Addig tájékozódom onnan ahonnan lehet, utána már úgy is a fidesz monja meg, hogy esik-e vagy csak délibáb amit látok.
@Knósszosz: aha. Mit nem adnék most egy marék kalamatáért!
Mondjuk nekem mindegy, mert accuweather.com, egész jó. Szerintem van nagyarul is.
Vessetek a mókusok elé, én nem szeretem az olajbogyót:))
Sokfélét kóstoltam, egyik se ízlett.
@Orica Középföldi: itt olyan a helyzet egyébként mint otthon. Még egy olyannal sem találkoztam, aki hollande-ra szavazott volna..:) pedig nem a felső-középosztálynál mozgok...
Olvastam az évértékelőjének kivonatát...hááát, ha rezidens lennék, kezdenék aggódni...szeptemberen sok múlik, marad-e merkel, vagy sem
@guma: ha jól veszem ki te teuton területen vagy. Ott hogy áll a kampány? Kinek áll a zászló?
@sírbateszezazegész:
Kalámata... tudod mi a stájsz!
Volt Zuglóban egy görög bolt, ami ilyesmiket árult, isteni dolgokat lehetett ott kapni.

Sajnos a sikereink okán kénytelen volt bezárni.
Talán a Lidl-ben kapható bogyó az, amelyik Kalámata. Az is van rája írva és finom.
Remélem, az még lesz. Egyébként azt tudod, hogy az olasz illetőségű olivabogyók nagy százaléka görög? Onnan importálják és töltik üvegbe, saját termékként.
Nem a Hellász iránti szeretetemből mondom, ez pusztán tény.

A bogyóra nincs ráírva, hogy mélyalmos fárúúl származik, ami itt meg ott nyőtt ki a földbűl.
@sírbateszezazegész:

Ha nem marad Merkel mi lesz szerinted?

Nagyon jót vigyorogtam a német helyzeten. Merkel ellenfelét jobb híján jelölték, és teljesen önjáró lett a pasi. Őrjöngenek:))
@Orica Középföldi:
Virtuálisan egy vérmókus elé vetettelek.

Nem kell szeretni az olivát, ahogyan a pacalt sem, meg egyéb izémizét sem, ami nem ízlik.

Mit főztél ma?
@Knósszosz: itt azért van bogyó elég:))
De nem natúr. Mindegyik már befűszerezve (berber, marokkói, provanszál, etc.). Kimérve adják. Én viszonylag sokat voltam olaszoknál, ott azért értenek az olivaolajhoz, de a legjobbat ebből krétait ittam, az tény:)
@Knósszosz:

Rántott gombát, rizzsel, házi tartárral. Meg vagyok áldva, gyerekem szinte teljesen vega. Csak a gyros képez kivételt.
Nehéz ilyen nyúlra főzni:)
@sírbateszezazegész:
Aztat gondolom, hogy mi ezen a dolgon nem fogunk ölre menni!-:)))

Tudod Te is, mitől...
Orica meg majd megtapasztalja egyszer, de ha mégse, az sem baj.
Nem kell feltétlenül beájulni senkinek egy adott kultúra kajáiba.
Még itthon sem egységes az ízlés, van ak a pacaltól azonnal okádik, mások meg ódákat zengenek róla.
A törökök imádják például és az olaszok sem léteznek nélküle.

Akkor most ki is a magyar?
@sírbateszezazegész: én itthon élek, és irigylem a "csavargókat" :)

nálunk hazavágták a várost.
a cégem még él, sőt van14 havi fizetés, a kafetéria csökkent de a bérkövetelés is 1 napos sztrájk után megoldódott, és a nyugdíjasok támogatása is megmaradt.
de vannak komoly gondok is, és lehet -utcára kerül több ezer ember.
szóval fáj a szívem mindenért és mindenkiért, mert itt ma semmi nem biztos...
@Orica Középföldi:
Az nem baj.
Imádom a zőccségeket én is, a rántott gomba meg kifejezetten!!! mmmhhhmmmmmm...

Ismered az Imam Baildi-t?
Azt biztosan kedvelné a kölyök, pláne ha vega beállítássúú.
Ha kell reczept, küldök.
Én egy török diplomata feleségétől kaptam, meg egy másikat is, igaz, az húsos.
Talas börek, eszméletlen!!!
most valóban jó éjt nektek!
@Knósszosz:

A görög kajákat egyébként nagyon szeretem. Nagyon jókat ettem kint, bár a tintahalat vissza kellett küldenem, kemény volt. Azonnal tudtak hozni jót:))
Varázslatosak a fűszerkeverékeik.

Olasz konyháért nem vagyok oda, a rizottóiknak még a látványát se bírom.

Viszont, megtanultam igazi falafelt csinálni.
Hát nem egyszerű:))
@Orica Középföldi: hát ugye egyszer van az obama melléállása a cameronnak (hogy david jót akar a népnek/nemzetnek, de ő -mindig marad a különleges viszony a uk-vel, bármi történik is- azért megvárná az eus népszavazással '17 utánt, nézd meg david működnek-e a reformok, de ezt csak én mondom, barack, én ezt tenném, ugye így a usa-eu vámmentes tárgyalások előtt → ez lefordítva: hüjegyerek, ha már akkora balfasz voltál, hogy bedobtad ezt a népszavazást, b+ szólj legalább a minisztereidnek mit nyilatkoznak, mert ha kiléptek, akkor a citynek annyi, amszterdam/frankfurt is beszél angolul, ti meg vesztetek mindent, nemhogy évi 10mrd plusz!), meg ez a hollande nyilatkozat a közös gazdasági kormányzásról, meg a eu saját büdzséről, koordinált adókról, "full-time" elnökről, de közben támadja a megszorításokat, (amivel én, ellentétben rodeoval és mariannal, hiszek, itt a mediterrán térségben, mert nem megszorítás, hanem takarékosság -nagyon sok az ingyen élő, minimum fizetés 1000€ tax után→netto, legalább 15-20% olcsóbb az élelmiszer, étterem németeknél), ezzel együtt, ha a németeknél egy lazább politika veszi kezdetét a pénzügyekben, akkor elég húzós lehet a helyzet. Németeknek fel kell vállalni a vezető szerepet a politikában is, haderőben is, így lenne korrekt és ez a mi érdekünk is. Mi=eu. Franciák meg önmaguktól képtelenek a struktúrális váltásokra.
Szóval én a merkelnek drukkolok. De nem kedvelem.;)
@guma:

Most nem olvasom el. Lengyellel vigyázni kell. Még egy jóslata sem jött be:))

Jó éjt!
@Orica Középföldi: azérz az olasz az nem semmi; habár, mint tegnap írtam olasz, az nincs, van veneto, toszkán, emiliai, pugliai etc...isteni az "olasz" konyha.:)
Görög inkább érdekes, s inkább török az,..:)
@sírbateszezazegész:

Hollande ötlete a közös kormányzásról elsőre nagyon hajmeresztőnek tűnt. El nem tudom képzelni, hogy lehetne ezt átverni egy-egy náción. Pedig ez a jövő.

A takarékossággal egyetértek.

Látva az ellenfelet, én is Merkelnek szurkolok.

Van kedvelhető politikus?:)))
@Orica Középföldi:
Egységes olasz konyha nem létezik.
Sírbatesz-nek igaza van.
Én ahogyan haladtam lefelé délnek, egyre a szám ízének jobban megfelelő kajákat zabáltam.

Nápolyban dobtam el a zagyamat, egy kurva egyszerű kajától. Spaghetti con aglio e olio (olivaolaj, fokhagyma, pici chili és reszelt sajt meg petrezselyem és tészta) - előételnek, aztán sima karajszelet sütve, vájdlingnyi zöldsalátával.

Affrancba...
@sírbateszezazegész:

Helyesbítek:)
Nem szeretem a pizzát, a tésztás ételeiket. És igen, vannak nagyon jó kajáik.
@sírbateszezazegész:
Bezony!
Én ugye ismert beállítottságú vagyok, de azt elismerem, hogy a kitűnő görög konyha csodáit sok ponton felül múlja a török.

Imádom azokat az ízeket!
@Penivaldes: Nem is csoda :(
Saját pártalkotmány, minden fontos posztba a saját emberükkel stb. stb.
Még, hogy ha egy valami csoda folytán az ellenzék nyerne , akkor is pár hónap alatt megbuktatnák őket.
@Knósszosz:

Jöhet a recept, megköszönöm:)
Hoppá, milyen késő van, jó éjt!
@Orica Középföldi:
Rimini külvárosa Torre Pedrera, Francesco trattoriája, oszt bele az arcba a ház pizzája.
Rögtön változna a véleményed.

Kemence van, abban sül. Előtte kapsz hajszál vékony prosciutto sonkát, hideg sárgadinnye szelettel. Ezt ott tapasztaltam először, aztán olvastam, hogy ezt kurvára szeretik az olaszok.
Mindegy, jó volt.
Ismeretlenül is!!
@Orica Középföldi:
Akkor a recept holnap.
Jó éjt!!
@Knósszosz: hihetetlen milyenek az emberek... másik blogon rámszóltak, ne "osszam" az észt, ha igazam lenne, most párizsban vacsorálnék:))) mondom ott, bocs..
Én főleg az emilia-romagna, umbriai, toszkán konyhát csípem...
Ettél már bifszteka fiorentinát?
@Orica Középföldi: jó éjt!
Bizti van kedvelhető politikus. Én nem lennék az. Nem hazudnék:))
@Knósszosz: azt tudod, hogy északon zsírt használnak inkább oliva helyett?
@Orica Középföldi: ha megengeded csatlakozom. és az olívaolajat sem. nekem túl erős és karakteres.
undorító ez a kis geci. két hónap, versenyszférában eltöltött munkaidőre ítélném. már a hétvégi melónap után is pityeregne. aztán azért rína, mert nem fizették ki a munkáját..aztán meg azért mert jönne seggbekúrni az apek.
süti beállítások módosítása