Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: rtl.hu/belfold/2024/03/28/osvath-zsolt-hajdu-peter-varga-judit-hangfelvetel?utm_source=hirkereso-h... (2024.03.29. 09:37) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Always www.youtube.com/watch?v=IyW-VAMXo9c (2024.03.28. 19:52) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.05.11. 04:09 Fabius

Trafikmutyi: a letartóztatás szóra DajcsTomi is felébredt

Címkék: fidesz dajcstomi trafikmutyi

- Mivan, mi? He? Ördög és pokol, te szent pinaszobor, letartóztatásról, illetve annak lehetőségéről cikkezik az Index? Mivaaaan? Szikinger István meg egyenesen Cuslág - trafikmutyi párhuzamot vizionál a HVG-n? Twitterre magyar, írjunk valamit hamar, hánehogymá', megazér, ésamúgyis.

Puhapöcs Index!

Úgyis van! Beeee. Jóhogy nemmár. Lincselés meg tömeges kivégzések ne legyenek mingyá? Mikor csak szervezetben mutyizva követtük el a hivatali visszaélést? Nahátazér nem kéne mindgyá letartóztatásokat csak úgy mondogatni, mert hol van még karácsony? Én például most csodálkoztam rá a világra, mert amúgy szarok bele az egészbe. Node ha letartóztatás kerül a szóba arra fölkapom ám a fejem, kidörgölöm szemzugból a csipamorzsát, letörlöm a borostába száradt álomnyálcsíkot és odamondom, hogy puhapöcs!

Igen, az sem fog zavarni ha sokan röhögnek most, hogy a puhapöcs puhapöcsöz!

Felvettem az após nevét, oszt? Mikor már nem kellett meg levettem. Ez nem nyalás, nehogymár aszt gondolja bárki. Gesztus volt, vili? Mostan meg majd beiratkozok ritmikus sportgimnasztikázni mert az új asszonkának is csak adni kell valami gesztusizét, ha már az apja neve annyira hétköznapi, hogy fölvenni nem érdemes. 

dajcstomi.gif

De szerintem ezt is félreérti majd mindenki, belemagyaráznak majd mindent, ahogy A Párt gondosan előkészített aprólékos trafikkoncesszió elosztásába és a haszonkulcs haladéktalan megemelésébe is teszik. Lázár János legkedvesebb cigis barátja már egy új trafikhálózatra se jegyeztethet be tömegével domaineket  spekuláció nélkül? Háde nyócvannyóc jogot nyertek, valahogy csak össze kéne fogni az egészet, helló! Ez nem központosítás meg tervezett csalás, hanem sima praktikum, egyszerűsítés, amiért nem köll mindjárt azt a csúnya és méltatlan letartóztatás szót izélni azonnal. Vili? Ennyi csak kijár ennek a Sántának, ha már annyit fáradozott a dohánytörvény megírásával, tehermentesítve ezzel Lázár Jánost vagy valamelyik egyéni indítványhoz nevét adó sameszt. 

Úgyhogy hagyjátok abba a letartóztatásokon lementálást, lécci. Inkább szervezek egy ingyen férfi rsg klubot, ahol levezethetjük közösen a felgyülemlett feszültséget, és a vitáinkat parlamenti - újságíró válogatott meccseken letornázhatjuk egymással. Aki legény stoplis helyett tornadresszt húz, pöcörők! 

520 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr55294580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@taga20: szép dal
egyértelmű nem küzdök olyanért ami sosem lehet az enyém
@Penivaldes: aha, érdekelne az egész:)
látod, nem bánt téged senki...:)
@Penivaldes: párduc??? az döglik egész nap.. az egy csúcsragadozó!!!:)
@Penivaldes: néha kicsit kemény vagy mással és magaddal. puhulj jenő!:)
@taga20: edzenem kell magam:)
megfogadtam én semmit sem teszek a pasikért, tegyenek ők értem.)
@sírbateszezazegész:
Sok helyen megtalálható. Például:
85 évre titkosított olajügyek Pintér Sándor tevékenységére fűzve - hogy kihaljanak a tanuk és elhaljanak az elkövetők!
lopasesatveres.network.hu/blog/lopas_es_atveres_klub_hirei/85-evre-titkositott-olajugyek-pinter-sandor-tevekenysegere-fuzve-hogy-kihaljanak-a-tanuk-es-elhaljanak-az-elkovetok
@Penivaldes: nem tudom hány éves vagy, de ez így szar! okos buksza vagy, de mégis ostoba.:)
@Dr. jenőke (jenőke): köszönöm.
Azt tudtad, hogy pintér szikinger pártfogóltja volt?
@taga20: imádom ezt a számot eszembe jutatja ifjúságom
@taga20: nem kamuzom, annyi vagyok, idén töltöm a 23-t.
@sírbateszezazegész:
Fordítva lenne igaz.
Szikinger akkor már ügyvéd volt, ha jól emlékszem.
Ráadásul sértett jogász, akit kirúgtak a rendőrképzőről.
Az Ő történetére kevésbé emlékszem.
@Penivaldes:" ahogy élsz annyit érsz ott van a válasz szemedben" vágod?:)
én viszont még alig vagyok huszonéves, ezért edzem magam
@Penivaldes: azt vágtam 22 évemben, hogy van még 60van és lehet, hogy szeret valaki mindenkinél jobban:) bejött:)
@taga20: persze, ezért ugrálok a pocsolyába:))
örökifjúnak lenni, fintort és mosolyt vágni a férfira ki megnéz:)) a legjobb érzés:))
@Penivaldes: te lehet, hogy megdumálod magad, de szerintem inkább megszerelmesked nem tudom leírni !:) dugni
@taga20: na olyan bolondot nem lelsz aki velem:))
@Penivaldes: miért vagy ilyen" pozitív". amiket tolsz itt, azt gondolom, hogy te egy dögös asszony vagy! :)
@taga20: á nem, amit itt tolok az megtévesztő:)
@Penivaldes: vettem észre, de kemény vagy.:) boli,haba,rodeo nem ették meg ezt a kemény csaj pózt.:) szerintem te vagy itt az egyik rugó! én csak hétvégén vagyok kiszórva orica által.:)
@Dr. jenőke (jenőke): rendőrképzőn egyengette pintér útját. Ő neveztette ki, legalábbis segítette. Azóta rájött, nagy hiba volt...
Baccátok meg, pofám leszakad... :((

"Ennél komolyabban aligha vehetné a keleti nyitás politikáját a kormány. A baltás gyilkos elengedése után újabb látványos gesztussal udvarolnak Azerbajdzsánnak. A Magyar Posta Azerbajdzsán budapesti nagykövetségével közösen emlékbélyeget adott ki Heydar Aliyev kilencvenedik születésnapjára."

most.444.hu/2013/05/11/a-baltas-nem-volt-eleg/

hvg.hu/itthon/20130511_444hu_magyar_kormany_Azerbajdzsan
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: öcsém te olyan hülye vagy mint én. bassza meg!:)
@taga20: én hülyébb vagyok. fidesz azerbajcsány a kurva anyjukat.?:)))))miért vagyok én magyar, miért??
@taga20:
Néha azért elbizonytalanodom. Evégre néha komoly vetélkedés folyik ezért a címért...
@sírbateszezazegész:
A kormányváltáskor a piac biztosra vette, hogy Vizó hátrébb szorul, közismert volt ugyanis a vállalkozó rossz viszonya Pintér Sándor belügyminiszterrel mint volt főrendőrrel éppúgy, mint későbbi biztonsági üzletemberrel. A mostani akció mégis meglepetésként hatott, miközben sokakban a vádalku lehetősége is fölmerült - írja a HVG Afterparty című cikke az ügyről.

hvg.hu/itthon/20120607_kicsoda_v_laszlo_ejszaka_csaszara
@taga20:
Legyél! :))
Én a hús-vér nőket jobban szeretem!
Pennike egy hideg céda... :D
@Dr. jenőke (jenőke): mert az elején megegyeztek, de aztán pintérnek fontosabb volt a benti konkurenciát leszámolni. A másik szereplő egy járulékos veszteség.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
A De Persze egy Gyurcsány által fizetett, komenyista német rejtőzködő sejt szócsöve. Nem tudtad?

Mit vársz tőlük?
Egy rövid kérdés mehet nempublikkba?
@sírbateszezazegész:
Lehet.
De!
Nem a Portik - Laborc találkozó a legnagyobb tragédiája a magyar közéletnek.
Erről - az egyébként büntetett előéletű - Pintér többet tud - szerintem.
Volt itt valami Zemplényi hazahozatal ügy is.
@Dr. jenőke (jenőke): ő az úszószövetség elnöke volt Barcelona előtt. Onnan már nem jött haza, később jött haza, itthon meg elítélték. Ő mindenkit ismert.
Az egyik legnagyobb tragédia pintér személye. Meg az akták nem nyilvános volta. Minden többi ebből következik.
Lenne itt meglepetés, ki mindenki miből indult el a vállalkozói létbe. Dőlnének a bálványok a piedesztálról.

Én egyébként nem érzem most feltétlenűl TGM pálfordulását, habár a levelét csak részletekben láttam.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Kűttem, nem jó mélzím?
Vagy csak pihi van?
Érthető, szombatt estve van, bocsi-:)
@Knósszosz: Szia Drukkertársam!

Holnap tegyél ám ki magadért!!!!!!!!!!!!!!!!
@OPHELIA:
Jelentem, én felkészültem!
Remélem a bikás bádog bili megkotlik (a jó májam, ugye... ), hajrá Kimi!-:)))
@Knósszosz: Reméltem is!
Holnap előveszek a dugiból egy RedBull Colát, (isteni muskátli íze van, kár, h itthon nem lehet kapni)azzal fogok ünnepelni.
@Knósszosz:
És hajrá Fernando (is)!
Ezt láttad, körösztanyák legedvessebbikje?
www.blikk.hu/blikk_sport/kutyajat-gyaszolja-raikkonen-2188981

Sajnálom a kutyust, magam is állatbarát vagyok (nem is értem miért nem szeretem a zorbánt? ), de az a pofa amit Kimi vág?!
Olyan - ki a f...t érdekel mi lesz a hét végén, vagy sikerül, vagy nem.

Állati fazon!-:))
@taga20: @Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: bocsika, de ezzel még jobban szétbasszátok a blogot, mint a délelőtti trollocska
vagy otthon nem kaptok???
van erre külön szoba
és nem azért, mert prűd vagyok
@OPHELIA:
Nekem az lenne az ünnep, ha látnám azt az egyébként mindig "túláradó" örömöt a srác arcán, mikor amúgy fél kézből lealázza a mezőnyt.
Volt rá példa már nem egyszer, szóval...
@OPHELIA:
"és nem azért, mert prűd vagyok"...
Én sem vagyok az és különösebben nem zavar az ilyesmi, de valahogy nem tudom a beton fejembe beleverni, hogy ilyet köll linkelni egy csajnak.

Maradi egy fasz vagyok, ez van.
@Knósszosz: Én azért szeretem, mert eszméletlen laza a csávó. Nem tom miből vannak az idegei.
Viszont a finnek sztem mind jó fejek. Eccer voltam ott tanulmányúton 5 napot, sosem felejtem el. A lazac, rénszarvasfilé, és úgy be tudnak rúgni, mint az állat. (nekünk is sikerült)

Igazán csak a Súmájert és a Hemiltont nem bírom
@Knósszosz:
Torlódnak a mássalhangzók, hiába, öreg este vagyon...
@OPHELIA:
Kinek a súmájer, kinek a súmájerné-:))
Ez van, de valahol ezek közül a srácok közül egyik se normális.
Kimi se, de Ő abban különbözik mindegyiktől, hogy totál leszarja ezt az egész csinnadrattát ami körül veszi az F1-et.

Jó buli, oszt kész.
Marhára bírom!
@Knósszosz: Normálisan nem is lehet csinálni, nagyon igazad van. Mindenkinek van egy kis stikije.
Na tényleg léptem, mert nem marad erőm cúúúúúrkolni
JAJJJAJJJAJJJAJJJJAJJJAJJJAJJJJAJJJAJJJAJJJAJJJAJJJ

"Orbán Viktor új ellenséget talált
Rovó Attila|2013. 05. 11., 10:42|101 komment
Címkék:Orbán Viktor, Brüsszel, kereszténység

Neve nincs, arca sincs, viszont nagyon erős, agresszív és veszélyes. Orbán Viktor egyre többet beszél egy különös ellenségről, aki megpróbálja megakadályozni a magyar kormány terveit, meg akarja semmisíteni Európa keresztény értékeit. A fojtogató agresszort egy hónapja fedezte fel, de érkezését előre látta. Kivel hadakozik az ország?"

www.origo.hu/itthon/20130509-agressziv-szekularis-csaladellenes-brusszeli-lobbi-orban-uj-ellenfele.html

VARIKÁM! HA OLVASOD...... EZ ITTEN A VÉG? VAGY A VÉG KEZDETE.
@OPHELIA: hááá Gábriellát már olyrégens nem olvasom, így nemosztszoroz, de taga, hogy szétdürrögte a délután estvét... ez új:-)
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője: na most akkor Te is bekerültél a NVSZDPST-ba.
Isten hozott!
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője: érdekes, hogy ezzel szemben a sógoroknak még a monarchia alatt elfogadott alkotmányuk van.

Apropó, te olyan tájékozott vagy: nem tudsz egy jelenleg folyó élelmiszerüzemeket felülvizsgáló EU állategészségügyi bizottságról? ezen a héten voltak és még a jövő héten lesznek itt.
OFF

"Budapest szíve..." és itt meg is állt.
No nem a keringés motorja, hanem a józan ész. Mert hol is van ez a felirat kőbe vésve?
A Károly körút és a Pénz utca (mert ugye a pénz neve a héber és a cigány szlengben: dohány...) sarkán. Kérdésem, hogy ki és miből gondolja azt, hogy pont ott lenne "Budapest szíve"?? :)

t7.hu/0fgl-budapest_szive_1
t7.hu/0fgm-budapest_szive_2

ON
@OPHELIA: NVSZDPST
Ez mi? Hacsak nég nem alszol.
S'amúgy a délutánhoz, meg Mariannak is:

Nem néztem a meccset, ennek ellenére csatlakozom azon előttem szólókhoz, akik ezt a teljesítményt szuperlatívuszokban említik. Hatalmas dolog ez, szívből gratulálok a hölgyeknek!!!
Tekintve más sportágak (…) zéró eredményességét, nem ártana inkább olyanba tolni a feleslegesen emésztőgödörbe kihajított pénzt, ami valóban elismerést és megbecsülést hoz nekünk.
Hát, hol élek én…

Nem akarok ünneprontó lenni, de attól tartok, hogy ez a valóban igazi siker beindítja a kormányzati öntömjénfüstgáz generátort és a lányok szembesülnek a cáfolhatatlan ténnyel; az ő sikerük a NER sikere. Oszt jónapot.
Erdőpetya meg majd kalibrál ezen alkalomból egy szent klisét, amin részt kell vennie a csapatnak önként, merhát különben és namámer…

Nem állítom, hogy így lesz, nem. Viszont azok után, hogy Lacinénnye rárepült a Wizz Air itthoni szimulátorának az avatására (atv.hu/cikk/20130503_repulesszimulalas ) és nem átallotta azt beállítani olyan teljesítménynek, mint amihez bármi közük is lenne, nem csodálkoznék ezen sem.
Mi a f@szt keresett ott?
Váradi összeütött az üzlettársaival egy jelenleg 41 gépes flottát, ami műxik és nem csak kínlódik magában mint kormányzati síb-síb kifizetőhely, erre van pofája odamenni oszt azt kotkodácsolni (kösz Rodeo!), hogyhátittenmindenki láthassa, milyen teheccséges a magyar.
Undorító, szar, fos.

Viszont a kézis csajoknak nagy gratula ismét és újabb sikereket kívánok nekik!
@sírbateszezazegész: Nem Vagyunk Szentek De Prűdek Sem Társaság
@Knósszosz: azér a wizzer is megét egy misér és van közük hozzá.
Miből finanszirozzák az új gépeket?
@OPHELIA: inkább a konzervatív hozzáállás;)
@sírbateszezazegész:
Amit én tudok a havertól aki Ferihegyen repüléstudós ( a Boeing család minden gépére meg van a szakszója, ilyen-olyan hajtóművekkel, kivétel a Tripló ), a Wizz alapkoncepciója amely mentén indultak az volt, hogy olcsó összeköttetést biztosítsanak Közép-Kelet-Európa és a Nyugat-Európa között.

Persze mára a Közel-Kelet is képbe került, repülnek az Emirátusokba, Törökországba és - miután a MALÉV, levéd siker módjára menetrend szerint összedűlt - Izraelbe is. Ez ügyben természetesen vannak jobbikos elméletek, hogy az "orrnehéz" Moszad van a háttérben, de ezt a szintet már megszoktuk Vonáéktól.

Szóval, 2004-ben szállt fel az első madaruk és 2006-ban már köszöntötték az ötmilliomodik(!) utasukat, 2008-ban pedig elérték a tízmilliós utasszámot. 30 ország 72 desztinációját repülik jelenleg, a flottájuk most 41 gépes, de úgy kötötték a szerződést az Airbussal, hogy 132-re fejleszthetik a gépparkot.
Szóval az van, hogy lehet ám sikeres céget gyártani, ha valaki ért hozzá. Van olyan, mert nem csak kormány szintű "szaktudás" létezik ám, ami az ég-világon semmire se jó, csak a lopást emeli tudományos szintre.

Honnan a pénz?
Én úgy tudom, hogy a fő pénzügyi befektető a közlekedési beruházásokra specializálódott amerikai Indigo Partners társaság.
Nézz utána, nem biztos, hogy én vagyok a hiteles próféta, magam is csak összeszedett forrásokat idézek. Egy viszont biztos, lehet a Wizz tevékenységét fikázni, lehet lesajnálni, egyet nem lehet; elvitatni a sikereiket. Nem NER sikerekre gondolok.
Azokat csak alcsútbasznádon jegyzi a helyi Mészáros-tőzsde, de az a nemzetközi piacon nem releváns izé.

Kérdezd Rodeo-t, Ő majd levezti számszakilag iss.
@Knósszosz: bedől a malév (wizzair felnyomja); ner nem tesz semmit (kínaiakat, demjánt elhajtják); wizzair átveszi a malév desztinációit; az új gépeket a kínaiak lízingelik nekik a magyar-kínai keret terhére (eddig csak ezt hívták le ebből→szijjártó ezt keresi a wizzairben).
Nem fikázok én senkit, de az igazsághoz ez is hozzátartozik. Piaci alapon ők maradtak fenn. De a nernek azért nem keveset köszönhetnek.
Hogy a malév megmaradt volna-e vagy sem piaci alapon azt nem tudom. De hogy a BA rábaszott az biztos.
Hogy változott-e a wizzair tulajdonosi összetétele a közelmúltban? Nem tudom, de nem csodálkoznék azon, ha valaki bekerült volna oda.
Mint a trafik. Csak itt még volt idejük, nem kapkodtak.
@sírbateszezazegész:
Én nem osztom az észt, pusztán azt mondom amit repülős berkekből hallok, meg amit összeszedek innen-onnan.

Van egy barátom Ferihegyen, aki a Cargolux Jumbóit lövi ki, nem sok mindenkinek van rá "jogsija", tán négynek. Ő imádja a szakmáját, figyelemmel is kíséri azt, ami történik.

Véleménye szerint a Wizz nem habostorta, de ha már hasonlítani köll, a Ryanair az hozzá képest maga a szartrágyafos.
Sok kollégája véleménye szerint is.

A Wizz kitalált valamit és működik, a faszért kell ledegradálni? Magyar virtussch, értem én. Nem Téged akarlak evvel piszkálni, nem.

Találjon ki valaki hasonlót, bizonyítsa be alátámasztva számokkal, hogy ez kurva jó, aztán lehet vartyogni. Addig viszont kuss van.
Szerintem.
@Knósszosz: mem degradálom le.
De kérdezted mit keres kint Lacinénnye a szimulátor átadásán. Leírtam mit. Az, hogy a wizzair vagy a ryanair szarosabb-e azt nem tudom. Piac, mindenki úgy él meg ahogy tud. Azt egy szóval sem mondtam, hogy váradi nem csinálta jól.
De ne rám haragudj, hogy ebbe is beleszált a ner. Nem én raktam őket oda:)
De ez egy ilyen ország. Itt minden előbb-útóbb szaros lesz.
Persze arra hívják le a keretet amire akarják. Csak nem erre kapták. Csak emögött állami vagy mnb garancia van.
@sírbateszezazegész:
Ezt nem itt és most, szóval jó éjt Neked!
@OPHELIA: nem akarok prűd lenni:), de ez drukker kocsma? 2mérce! ezt azért vágod ugye?:) jóreggelt
@Knósszosz: le kell, hogy hervasszalak, de pasi vagyok:) és végre valami normálisat dobott fel Gábris:) nem a szokásos témáját...
@taga20: Ez óriási, imádom, egyik kedvencem.
@taga20: higgyed ezt. megszoktam hagyni az embereket hitükben.
Nem, ez nem Hírcsárda... Fidesz-körökben Deutsch Tamás neve is felbukkant Szalai Annamária utódjaként.

index.hu/belfold/2013/05/15/deutsch_lehet_szalai_annamaria_utodja/

Kijafaszom-puhapöcsöző twitterkirály Deutsch fogja majd esetleg megmondani a tutifrankót arról, hogy mit illik mondani a médiában és mit nem...
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
Akkor milyen szórakoztató lesz, ahogy az összes hivatalos állásfoglalás azzal kezdődik:
"Ki a faszom ... mondta, hogy..."
Ez lesz a szint, tehát kapaszkodjunk!
A Kisbüdös kocsmában legalább mindenki érteni fogja ezeket a nem túl szofisztikált állami bejelentéseket! :))
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: közelebb vinni az állampolgárokhoz a közigazgatást, hagyjuk el a bonyolult mondatokat, fogalmazzunk egyszerűen.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Szegény Szebeninek is csak az volt a hibája, hogy túlságosan előrelátó volt :)...
süti beállítások módosítása