Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @Neytiri111: Megtakarítást/befektetést nem csak pénzben lehet eszközölni, léteznek különféle érték... (2024.11.21. 19:53) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2013.02.25. 03:07 Fabius

Fletó megfejtette a világot

Címkék: gyurcsány ferenc összefogás választás 2014

"Most csak a tükörben állok, nézek rám, és csak nézem,
Fura, nem én vagyok, és nem értem, miért nem...
Olyan kicsik a csaták, csak a szavak nagyok,
Amíg a völgyvidékek élén egyedül vagyok."

(via)

Üzent nekünk Feri a fészbúkon, aszongya rájött mi a baj. Mer'hogy ő ilyen nagy megfejtő táboron belül, azt is hogy tudta előre mi lesz az őszödölés következménye, meg azt is, hogy a sajátjai mennyire fogják kiherélni őt magát 2008 ősze és 2009 tavasza között válságkezelés helyett. Szóval vannak nekem ilyen izéim, na hogyishíják, fenntartásaim az ő jövőt illető megfejtéseivel kapcsolatban. Mert úgy van ő a rejtvényekkel, mint Kusza Szem a sudokuval: nem  tudja mi a logika benne de legalább fog rá a toll. 

Azt mondja a szentem, a "köztársaság pártiak" gyengeségének több oka van. Először is nem árt tisztázni vajon kik azok a köztársaság pártiak? Azok akik kint voltak az Operánál, mondjuk? Vagy akik szerint ÉdesViktornak bele tetszett gyalogolni a jogállamiságba mangalicaszaros stoplis gumicsimmával? Végül is legyen bármelyik, rólam (is) és a gyengeségeimről is beszél mikor azt mondja:  

"közülük sokan megvetik a politikát, mint eszmék, ideológiák küzdelmét, lenézik a hatalmi harcot. Szakérto kormányra vágynak. (...)  sokan ma is ennek csapdájában vergődnek....Nincs politikamentes politika. A szakértelem adott filozófiai keretben értelmezhető csak. A demokraták nem hazudhatják, hogy nincs világnézetük, ezért csak a racionalitásban bíznak."

Ferikém, nem tudom emlékszel-e még mi volt a feladvány 2010-ben eredetileg, de hogy a kérdésre ez a megfejtés baromság arról ezúton tájékoztatlak. 

Tudod az van, hogy ti, és ezek szerint te magad is tévelyegtek abban a zsákutcában amit a lelkesítő beszédeket hallgató (kormányváltáshoz) kevesek ütemes bólogatására elhisztek. Magatokról, magatoknak. 

gyurcsány_1.gif

Mármint, hogy a kormányváltáshoz és az üdvösséghez Orbán elkúrása önmagában is elég lesz. Mert ti nem vertétek szét a jogállamot és Hagyó Miki is szemérmes zsúrfiú Simicska Lajoshoz képest. Csak az a baj, hogy egyik nem teszi meg nem történtté a másikat. Mert a jogállamisággal nem így álltunk az tény, de ha a morálisan ingoványos dolgaitokat mind listába (sic) szedem és a kezedbe adom, akkor ha összehajtogatod is kiad egy új gyaloghidat a Duna felett. 

Ezért van az, hogy ma Magyarországon hosszú ideje legnagyobb tábora a minden hülye húzzon a picsába szavazótábornak van. Nem a politikát és ideológiákat vetik meg, hanem titeket politikusokat, akik azt csináltatok ezekből, amit. Ezért van az is, hogy minden tüntetésen szembesülnötök kell a közélet iránt tüntetés szintjéig fogékonyak úgynevezett politikamentességével, azért van köztünk többsége az itt ne jelvényezzé, baszod' véleménynek. És nem utolsó sorban ezért van az is, hogy a kormányváltó összefogásra meglévő széles társadalmi igény a közvélemény kutatások támogatottsági százalékaiban nem jelenik meg hosszú ideje.  

Ha a "köztársaság párti demokrata" magamból indulok ki is világos a képlet: nem hazudom magamnak, hogy nincs világnézetem, mert van. Éppen csak most úgy érzem abban a helyzetben vagyok, mikor megválogathatom kik és milyen összetételben képviseljék az én világnézetemet. Olyan emberek olyan összetételű választási szövetségben, akiket én, és nem ti tartotok alkalmasnak erre. Mert önjelölt világmegváltó van elég, itt vagy példának te. Én téged nem utállak, pláne őszödért nem, egyszerűen minden érzelem nélkül nem tartalak alkalmasnak a szerepre amit választottál. Akivel miniszterelnök-pártelnökként el tudta játszani a pártja és frakciója amit veled eljátszottak mellig érő szar idején, az gyenge vezető. Nem kell autokrata Orbánnak lenni és kézivezérléssel intézni mindent, de akkora balféknek se kell lenni, aki nem képes az azonnali válságkezelésről meggyőzni a saját párttársait, nem képes egy reformot se végigcsinálni maradéktalanul, és azt sem veszi észre, hogy nem a nyakkendőt köti a nyakába titkárnő Gizike, hanem a selyemzsinórt pénztárnok Lacika. 

Ugyanez a bajom a szocialisták ősbetonba öntött, változásképtelen, megúszásra játszó vezérkarával, és a minden rendezvényen megjelenő "kultikus első sorral is". Azt már láttuk ti mire mentek egymással, mennyire vagytok kompromisszum készek és hová vezet, ha egymásnak eresztünk benneteket. A szakértelmetekről is volt alkalmunk meggyőződni elégszer. Nem értem miből gondoljátok egyáltalán, hogy ezt újrázni akarja az ortodox híveiteken kívül bárki? Különösen, mert egy sokszínű, törékeny kényszerkoalíció lesz ami legyőzheti Viktort, ami egy - egy múltbéli tőletek tapasztalt attitűd miatt pillanatok alatt juthat a sokban hasonló szlovák koalíció sorsára. Lehet még egy darabig a faszbúkon morcoskodni mert nem szeretünk titeket elegen, de a derpegés idejét lassan átveszi a lépéskényszer ideje: muszáj lesz eldönteni akartok-e kormányt váltani tényleg, vagy csak a szátokkal.

Ha akartok akkor meg kell lépni az arccseréket még ha fáj is. Lendvai Ildikó elsőként értette meg, ez nem csak a "köztársaságpárti demokraták" hanem a jövőbeli szövetségesek baja is, Együttösöktől PM-esekig. Az összefogás gátját - többek között - a te arcodban, Veres Jánosok, Szanyi Tiborok, Kovács Lászlók stb képében látják, nem a titeket támogató Staubinger Joli néni DK szimpatizáns és Kiss Dezső szoci szavazó személyében. Ideje elállni az útból, végrehajtani a sorcseréket. Ha másért nem azért, mert legtöbbünknél ideológiákkal tele a padlás, lánglelkű ideológistákkal meg a tökünk. Az ország állapotát nézve nem elharsogott jelszavakra, hanem egy mérsékelt, mértékletes technokrata szürke eminenciásra várunk, aki unortodox álomfejtés helyett kirángat minket a recesszióból, növekedési pályára állítja a gazdaságot, amíg a többi tényleg szakember a jogállamiság felé visszabillenti az országot. Nem tetszik? Ne tetsszen. Bőven elég lesz tudomásul venni, tetszenie nem muszáj. 

Úgyhogy nem kell itt a nagy megfejtésekkel ennyit bíbelődni Ferikém. Egyszerűbb meghallani amit mondunk, és tudomásul venni kikre leszünk hajlandóak a kormányváltáshoz szükséges tömegben szavazni. 

668 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr985102659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Penivaldes:

"hozom a kistányérom"

Vérző szívvel - apropó, Knósszosz: mi van Szívvel? - sajna szükségesnek látom csihadó, kistányéros sztrapacs-reményeidet rútul halomba dönteni...

Mert hát emlékezetes, topicos sztrapacs-feelingek, egykori ínycsiklandó érzetek ingerenciái kezdték el felröppenteni Boli által az ígéret tökéletes sztrapacsát amelyre fentebb reflektáltam, s melynek soha meg nem kapható mámorát - mert virtualicés erőteljesen! - ma este itt bizonyosan nem fogod kóstollani...

Sajnálom!
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:
a legszebb a nemes bosszú senki halja meg magát és tovább görög

brühühühü
@Knósszosz:
Maraggy'má! A második neved a "Sztarpacska"! Úgyhogy vegyé'vissza!
Zabagép!
Na ezt kapjátok el. :)

80 éve házasok – díjat kaptak
A szülei annak idején máshoz akarták hozzáadni a lányukat, aki megszökött, hogy összeházasodhasson a szerelmével. Jó döntés volt, nyolc évtizede tart a frigy.

www.nlcafe.hu/csalad/20130207/hazassag-80-ev-elismeres/#step1
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

"Fabius meg rohadék... Direkt csinálta!"

Az Ittenségek má' csak ilyenek!

És még szép, hogy direkt!
Mert ugyan hány istenségről olvastad a mitologikus írások között, hogy remegő szívvel, kételyek közepette dobtak volna be egy lottó szelvényt?
Nem vót egyse!
Mer' azok tuggyák, tutták előre! :o)

És direkt ilyenek! :o)

Békülj meg, testvérem! :o)
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

Steiles Felsenufer. Das Meer nimmt den größten Teil der Bühne ein; weite Aussicht auf dasselbe. Finsteres Wetter; heftiger Sturm. Das Schiff Dalands hat soeben dicht beim Ufer Anker geworfen: die Matrosen sind mit geräuschvoller Arbeit beschäftigt, die Segel aufzuhissen, Taue auszuwerfen usw. Daland ist an Land gegangen; er ersteigt einen Felsen und sieht landeinwärts, die Gegend ist zu erkennen.

Matrosen
Hojohe! Hallojo! Hojohe! Ho! . . . usw.

Daland [vom Felsen herabkommend]
Kein Zweifel! Sieben Meilen fort
trieb uns der Sturm vom sichren Port.
So nah dem Ziel nach langer Fahrt
war mir der Streich noch aufgespart!

Steuermann
Ho! Kapitän!

Daland
Am Bord bei euch, wie steht's?

Steuermann
Gut, Kapitän! Wir haben sichren Grund!

Daland
Sandwike ist's! Genau kenn' ich die Bucht.
Verwünscht! Schon sah am Ufer ich mein Haus!
Senta, mein Kind, glaub' ich schon zu umarmen:
da bläst es aus dem Teufelsloch heraus!
Wer baut auf Wind, baut auf Satans Erbarmen!

[an Bord gehend]
Was hilft's? Geduld! Der Sturn läßt nach;
wenn er so tobte, währt's nicht lang.
He, Bursche! Lange war't ihr wach:
zur Ruhe denn! Mir ist nicht bang!

[Die Matrosen steigen in den Schiffsraum hinunter.]
Nun, Steuermann, die Wache nimmst du wohl für mich?
Gefahr ist nicht, doch gut ist's, wenn du wachst.

Steuermann
Seid ausser Sorg'! Schlaft ruhig, Kapitaen!
[Daland geht in die Kajüte. Der Steuermann allein auf dem Verdeck.]

Mit Gewitter und Sturm aus fernem Meer
mein Mädel, bin dir nah!
Über turmhohe Flut vom Süden her -
Mein Mädel, ich bin da!
Mein Mädel, wenn nich Südwind wär',
ich nimmer wohl käm' zu dir!
Ach, lieber S&uuuml;dwind, blas' noch mehr!
Mein Mädel verlangt nach mir!
Hohojo! Hallohoho Jollohohoho! . . . usw.
[Eine Woge schwillt an und rüttelt heftig das Schiff.]
Von des Südens Gestad', aus weitem Land -
ich hab' an dich gedacht!
Durch Gewitter und Meer vom Mohrenstrand
hab' dir was mitgebracht.
Mein Mädel, preis' den Südwinr .d hoch,
ich bring' dir ein gülden Band;
Ach, lieber Südwind, blase doch!
Mein Mädel hätt' gern den Tand.
Ho-ho! Je holla ho! . . . usw.

Er kämpft mit der Müdigkeit und schläft endlich ein. Das Schiff des "Fliegenden Holländers" naht sich schnell der Küste nach der dem Schiffe des Norwegers entgegengesetzten Seite; mit einem furchtbaren Krach sinkt der Anker in den Grund. Der Steuermann zuckt aus dem Schlafe auf und brummt den Anfang seines Liedes erneut.
Mein Mädel, wenn nicht Südwind wär'...

und so weiter

brühühühü
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

eztet érted?

Matrosen
Hojohe! Hallojo! Hojohe! Ho! . . . usw.

brühühühü

ez a kórusz
@iii:

"Keress rá."

Nem fog.
Vagy ha igen, itt nem fog válaszolni a kérdésedre.

Angyalnak régi szokása ugyanis ebben a blogban, hogy a kellemetlen kérdésekre nem válaszol, hanem ilyenkor jön azzal, hogy "debezzeg".
Meg jön a terelés.

Ez van, sajna.
"ha a morálisan ingoványos dolgaitokat mind listába (sic) szedem és a kezedbe adom, akkor ha összehajtogatod is kiad egy új gyaloghidat a Duna felett. "

Ezt az "elmútnyócévezést" "gyurcsányelkúrtázást" a Fidesz olyan mélyen beleégette az emberekbe, hogy az egyáltalán nem agyhalott Varánusz is képes gondolkodás nélkül leírni ilyen baromságot. Persze, nem volt szeplőtelen az a 8 év, de könyörgöm, egy gyaloghídnyi helyett soroljon fel valaki csupán 10 olyan ügyet abból az időből, ami jelentőségénél fogva akár csak halványan súrolja azokat a disznóságokat, amelyekból 2010 óta szinte hetente jön elő olyan, amiről előtte azt gondoltuk, hogy na ezt azért már nem lehet...
Az elmúlt nyolc év és Gyurcsány legnagyobb bűne, hogy képtelenek voltak hatékonyan hárítani mindazt a szart, amit a hazaáruló módon destruktív akkori ellenzék szünet nélkül a nyakukba öntött.
Várom az ÉRVEKEN alapuló cáfolatokat, 10 konkrét komoly ügyet, annak pedig külön adok egy pirospontot, aki megmondja, mit is hazudott Gyurcsány 2006-ban (ugye ez ma evidencia), annak pedig 2 pirospontot, aki megmondja miként lehet, hogy azért a "rengeteg" elkúrásért, hazugságért, országtönkretételért miért nem került senki börtönbe? De hol is vannak a konkrét vádak? Ti hallotatok ilyet? Pedig 2010-ben a Fidesz és szavazói szinte az egész ballibet a börtönönben láttaták már!!
Gyurcsányhoz meg:

Összemosni őt a jelenlegi MSZP-vel, különösen annak negatív értelemben vett prominenseivel hiba. Kilépett, új pártot gründolt, mi a fenét csináljon még, hogy mindenki elfogadja, szakított velük? Kiss Péter, Puch és társai egy ideje Mesterházy és az MSZP-vel ambivalens szavazók gondja, nem az övé. Gy. többször kijelentette, hogy nem szándékszik miniszterelnöknek indulni, gondolom, nem követelmény, hogy ezt naponta jelentse be sajtótájékoztatón. Amennyire követem, nincs olyan akciója, gesztusa, amivel ő akarna bármilyen feltételt szabni egy ellenzéki összefogásnak, bár tény, hogy ebben nem vagyok naprakész. Ha a jelenléte elég ahhoz, hogy orbán becsináljon, akkor legyen része egy ellenzéki tömörülésnek a pártjával együtt.

Amiben nagyot hibázott, az az, hogy nem épített ki erősebb alkupozíciókat 2002 és 2006 között a saját pártjában és valószínűleg hatásosabb lett volna, ha ő és az őt a pártban/koalícióban támogatók csak egy nagy ágazat átalakítására összpontosítanak, komoly előkészítéssel, az összes kapkodó átállítása helyett. Jelzem, az orbáni végtelenül mocskos karaktergyilkosság és az önkormányzati deficit árán finanszírozott országbénítás mellett még így sem lett volna egyszerű eredményt elérni. Fentiek hiányában a második nagy hiba a lemondásának elhúzódása volt. Látva a saját pártjának szűklátókörűségét (igen, ebbe beleértendő a Gy. által pontosan tudott mutyirendszer is!), le kellett volna mondani, előrehozott választásokat kiíratni (Sólyom boldogan megtette volna!). Akkor vagy nem lett volna 2/3, valamint a fidesz ügyködhette volna végig a válságot (kérdés, mire mentek volna...), vagy igen, de akkor már elértük volna az aljzatot, amit így 2014-2018 között fogunk.

De azért az értékelésekor ne feledkezzünk már meg arról, hogy az egyetlen pártfinanszírozási botrány, ami megjárta jogerős eredménnyel a bíróságot (Zuschlag), az ő ideje alatt került kivizsgálásra és tárgyalásra, valamint az azóta szintén csodálatos módon megvilágosodott akkori KE szerepéről se, aki leginkább a közjogi bizonytalan hangulatot gerjesztette égő tv székházzal a háttérben! A jogrendről, meg a lenyúlások jóval szerényebb mértékéről meg ne is beszéljünk, nem szólva arról, hogy ő azokat semmilyen módon nem segítette elő (ellentétben orbánnal), valamint a mai napig ő az egyetlen, aki legalább beterjesztett egy, a pártfinanszírozást rendbe tenni kívánó törvényjavaslatot.

A magam részéről sajnálom, hogy a kritikus időszakban (lásd fentebb, a lemondásáról) a helyzetfelismerése cserben hagyta, ennek issza azóta is a levét, sajnos orbánnal sűlyosbítva mi is. De pl. direkt a nyakába varrni orbán térnyerését igencsak téves logika, mivel az sokkal inkább a néplélekből táplálkozott/táplálkozik.

Bajnai az utóbbi időben retorikai szinten is javuló tendenciát mutat, nemcsak szürke szakember, hanem már vállal kísérleteket érzelmi azonosulási platformok (pl. mi olyan országban akarunk élni, ahol már most is van perspektíva a gyerekeinknek stb.) megteremtésére. Még gyakorlatot kell szereznie, de ez minden sikeres politikus eszköztárának egyik alapvető eszköze, ő sem mellőzheti. Momentán valóban ő látszik annak a személynek, akit a rezsim ellenes mozgolódás az arcául (és persze egyben célpontul) is választ. Ám dominánsan intellektuális, konfliktusban nyílt erőt csak vonakodva mutató természete miatt most még érzékelhetően ambivalens számára a kihívás. Emellett az a fajta tényeken alapuló, józan belátásra építő meggyőzés, amiben erős, hosszabb idő alatt fejti ki a hatását a hallgatóságra. Sikere attól is függ, mennyire képes kiépíteni egy korszerű jobboldali erőt, mert ennek hiánya ma Mo-n a legnagyobb kerékkötő a fejlődést tekintve.
resszkess prolipolip:-)

Megehető az elütött antilop Montanában
Elfogadtak egy törvényt az amerikai államban, amely szerint néhány kivétellel megehető az elütött vad.

www.origo.hu/nagyvilag/20130225-megeheto-az-elutott-antilop-montanaban.html

én a rémekre hajtók... és még lesz egy bónusz télapóm, meg szánombánom is:-)
A hibák csontig égnek
Orbán Viktor megtartotta az eddigi legrosszabb évértékelőjét. A beszédben elkövetett szarvashibák legyűrik az első Századvéges lelkendezéseket.

www.komment.hu/tartalom/20130224-orban-viktor-evertekeloje-es-a-retorikai-teljesitmeny.html
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Vissza vettem.
Mostantól csak a bélszínlágosra ugrom, aminek a szaftját úgy fogja fel egy valamire való séf, hogy pírit egy szelet kenyeret, picit vastagabbat mint az átlag (nem túl gondolva természetesen), arra ráhelyezi a vesepecsenyéből kikanyarított szelet husit, ami a hőkezelés okán ízletes szaftot izzad ki magábúl, amit a pirítós magába zár, megőrizve az ízeket, ami egyéb iránt egy hozzá nem értő mosogatólyány tevékenysége folytán a csatornában végezné.

Ezt megfejelésképpen leönti az ember egy bacon szalonnából olvasztott zsiradékon párolt, gombás-lecsós alapban készített libamájas, zöldspárgás raguval, és tálal hozzá köretként sonkás rösztiburgonyát, na az már nevezhető egy hétfő esti menzakajának.

És akkor esetleg lehet inni mellé egy kis portóit is, bár részemről az édes lötty a desszert mellé való, inkább egy igazi karakteres Chianti passzolna a menüsorhoz.

A NER sikerihez ez passzol, szerintem.
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

www.origo.hu/tudomany/20130225-optikai-illuzio-agyunk-szerint-kesik-a-felvillano-targy.html

Optikai illúzió: az ön agya is késik?
Az emberek úgy gondolják, hogy a mozgó tárgyakat az agy helyes időben érzékeli. Ez az optikai illúzió ennek ellenkezőjét igazolja.
@mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik):
Mi lenne, balfac vagy! :))
Notiról írsz és benyomtad NumLock gombot.
@Csaknézek...: Próba!
Sikerült, izé..köszcse! (újraindítás a heles megódás:-)!
@mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik): ottateszt a régebbi egymagosról... javallott. a mostaniban 5mp a kamerád és 2 magos a procc állítólag samskopp, csak xarabb kijelzővel.
Vajon szándékos-e, hogy degenerált trollok háborítatlanul szétoffolhatják a topicot?
@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
Tudod Te, mi az igazi aljasság?
A legjobb kép róla, az:
beautiful-pics.org/wp-content/uploads/2010/12/charlize-theron-1a.jpg
Mmmmhhhh... és akkor semmit se mondtam.
LooPhas 1 bejegyzést írt és 21 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
@LooPhas:

"Vajon szándékos-e, hogy degenerált trollok háborítatlanul szétoffolhatják a topicot?"

Passz.
Te nyilvánvalóan tudod erre a választ, érintett lévén...
Titkolja saját kalkulációját Orbán
MTI|2013. 02. 25., 22:37|Utolsó módosítás:2013. 02. 25., 22:38|

www.origo.hu/itthon/20130225-titkolja-sajat-kalkulaciojat-orban.html

Tündérbogaram elengedte zsebében a farkát, elővette a golyós számolóját és megvilágosodott... mindig tudtam, hogy egy pénzügyi zseni veszett el benne. Nem is értem, mit keres matócsnyi mellette. De mégis tudom: sokat.
jajajajajajajajajjjjjjjjjjj

"Arról is beszélt, hogy az e-útdíj bevezetését és a pénztárgépek adóhivatallal való összekapcsolását a kormány végre fogja hajtani, és szerinte jó esély van szerinte a pedagóguséletpálya-modell eredetileg idénre ígért bevezetésére is.

A gazdasági visszaesést mutató 2012-es GDP-adatot Orbán Viktor úgy értékelte, hogy beütött az eurózóna második válsága, így Magyarország nem tudja eladni az EU-ban az itt megtermelt árukat olyan mennyiségben és olyan áron, mint korábban. Szerinte azonban az ország ma már más elvek alapján működik, mint korábban, ami jó alapot ad ahhoz, hogy idén érzékelhetően növekedjen a gazdaság."
Még nem tudni, miről tárgyal szerdán Rompuy és Orbán
2013. február 25., hétfő, 21:50 • Utolsó frissítés: 1 órája

hvg.hu/itthon/20130225_rompuy_budapest_orban

hmmmmmmm

"A kormany.hu eseménynaptárában hétfő este mindössze egyetlen esemény szerepelt szerdára, méghozzá a HungaroControl új irányító központjának ünnepélyes felavatása. A hvg.hu-nak hétfő délután ígértek tájékoztatást a kormányzati kommunikációtól Herman Van Rompuy látogatásáról.

Az EUrologus információi szerint Van Rompuy az Európai Monetáris Unió, az euró és az európai gazdasági kormányzás erősítéséről kíván szót ejteni Orbánnal. Márpedig a magyar miniszterelnök nem támogatja a közös európai tranzakciós illeték bevezetését, és az ország továbbra sem rendelkezik semmiféle céldátummal az euró bevezetéséhez. Pedig a gazdasági kormányzás megerősítéséről szóló hatos csomagot Orbán Viktor saját értékelése szerint is a magyar soros elnökség vitte el a célvonalig, a lengyeleknek már csak be kellett pöccenteni a labdát."
Csak úgy, mintegy előrevetve jegyzendő meg, hogy egyre többen foglalkoznak itt a blogvilágban meg másutt is (lásd: Népszabadság) Gyurcsánnyal. Nem csodálom, Orbán össze-vissza hazudozik, ha ötmillió táblázat, grafikon és diagram cáfolja, akkor is (ergo: vele nincs mit kezdeni), az ellenzék egyéb prominensei meg éppen a pávatáncot járják mindahányan, ezúttal a „se veled, se nélküled” változat helyett a „veled ugyan, de mégse” változatokat (by Bródy). Utóbbi se csoda, hiszen az egyik szereplő Gyurcsánnyal szemben fogalmazta meg önmagát (azért jutott be egyáltalán a Parlamentbe), a másik kettő meg jobbról, illetve balról határolódik el tőle, amennyire csak bír (szavazatszerzési célból, természetesen), mert mindkettőnek volt köze Gyurcsányhoz. Fenti okból egy jelentéktelen párt elnöke, aki semmise akar lenni, maga az origó, akihez önmagát mindenkinek viszonyítania kell. A viszonyítás egy mondatból áll: semmi közöm Gyurcsányhoz. Orbánék se tehetnek mást, meg kell próbálni egybemosni Gyurcsányt mindenkivel, aki él, és mozog.

Fenti okból magától értetődik, hogy jelen bejegyzés szerzője is elindul a kályhától. Vegyük tehát szemügyre, miket is ír ezen szerző konkretice, lehámozván a műről az általános pocskondiázást:

1./ „Tudod, az van, hogy ti, és ezek szerint te magad is tévelyegtek abban a zsákutcában, amit a lelkesítő beszédeket hallgató (kormányváltáshoz) kevesek ütemes bólogatására elhisztek. Magatokról, magatoknak. Mármint, hogy a kormányváltáshoz és az üdvösséghez Orbán elkúrása önmagában is elég lesz. Mert ti nem vertétek szét a jogállamot és Hagyó Miki is szemérmes zsúrfiú Simicska Lajoshoz képest. Csak az a baj, hogy egyik nem teszi meg nem történtté a másikat. Mert a jogállamisággal nem így álltunk, az tény, de ha a morálisan ingoványos dolgaitokat mind listába (sic) szedem, és a kezedbe adom, akkor, ha összehajtogatod is kiad egy új gyaloghidat a Duna felett.”

Szerző véleménye tehát, hogy ők se jobbak a Deákné vásznánál, azaz Orbán ugyan nem jó, de a többiek se. Összefoglalhatjuk tehát a szerző véleményét: amíg az új Messiás nem jelentkezik, maradjon Orbán.

2./ „Én téged nem utállak, pláne őszödért nem, egyszerűen minden érzelem nélkül nem tartalak alkalmasnak a szerepre, amit választottál. Akivel miniszterelnök-pártelnökként el tudta játszani a pártja és frakciója, amit veled eljátszottak mellig érő szar idején, az gyenge vezető. Nem kell autokrata Orbánnak lenni, és kézivezérléssel intézni mindent, de akkora balféknek se kell lenni, aki nem képes az azonnali válságkezelésről meggyőzni a saját párttársait, nem képes egy reformot se végigcsinálni maradéktalanul, és azt sem veszi észre, hogy nem a nyakkendőt köti a nyakába titkárnő Gizike, hanem a selyemzsinórt pénztárnok Lacika.”

Nomostan, elsőleg is tisztázandó, hogy milyen „szerepet választott” Gyurcsány. Szerző ugyan kijelöli neki a szerepet, ugyanis rögtön miniszterelnök-pártelnök szöveggel folytatja, de ebből csak a pártelnök stimmel, a másik maximum a hagymázos belemagyarázás kategóriájába sorolható. Egyrészt azért, mert Gyurcsány esetében még a legvadabb sci-fi író fantáziája se tud olyan körülményeket rittyenteni, ahol Gyurcsánynak esélye lenne bármilyen „szerepre”, másrészt azért, mert maga a delikvens is elég sokszor jelentette ki, hogy ő nem. Nodehát, tudjuk mi asztat, hogy a Gyurcsány hazudós, hászen tuti miniszterelnök akar lenni, kacsint velünk össze a szerző jóízűen, ezzel mintegy tudtunkra adván azt is, hogy Gyurcsány hülye, mert nem ismeri a lehetőségeit. Azért lehet ezt még fokozni, a szerző „minden érzelem nélkül” nevű önhiggadtság minősítése például nagyon tetszett.

Hogy mit „játszottak el” Gyurcsánnyal, azt én nem tudom, szerző nyilván tisztában van vele, mondom én, látván az akkori események megítéléséből az SZDSZ-es keményvonal kisejlését. Gyurcsánynak kétszer kellett válságot kezelni, az elsőt a 2006 nyarán meghozott megszorító intézkedésekkel simán abszolválta (köszönhetően az őszödi beszédnek), a másodikba belebukott (2008 – 2009 fordulója). Jöhetett Bajnai, akinek papírja volt arról, hogy mindent megszavaznak neki. Hja, úgy könnyű, mondhatnók, de nem mondjuk, ugyanis valóban igaz, hogy Gyurcsánynak már nem szavazták meg. Gyurcsány gyönge volt. Gyöngeségét a „mindenki egy ellen” hadihelyzet okozta, amely meggyőzte az MSZP-t arról, hogy Gyurcsányt ejteni kell. Az ellenzék ebben csak marginális szerepet játszott, a Gyurcsányt permanens rugdosással gyöngítők vezérének az SZDSZ jelentkezett, szövetségesként pedig ott volt a teljes magyar médiabirtokló értelmiség, jobb- és baloldal egyaránt. Kíváncsi vagyok, hogy ebben a helyzetben ki tudta volna a 13. havi nyugdíj megvonását átverni az MSZP-n.

A „nem képes egy reformot se végigcsinálni maradéktalanul” kifejezés (az értetlenek kedvéért) azt jelenti, hogy az SZDSZ kitalált ezt-azt, és Gyurcsány szerepe az SZDSZ szerint annyi lett volna, hogy azt az MSZP-vel megszavaztatja. Mégpedig szó szerint. Snitt. Mivel nem pontosan így lett (egészen véletlenül az MSZP volt a nagyobbik párt), következett a „maradéktalanság” hiányolása, lásd szerzőnk neheztelését ez ügyben. Az SZDSZ volt annyira hülye, hogy mikor a „szociális” népszavazás „győzött”, és Orbán nyilvánosan bejelentette, hogy számtalan Albert házaspárja van még neki talonban, azaz bármivel próbálkozik a kormány, azt ő lenépszavaztatja, folytatni akarták, mégpedig ott, ahol abbamaradt, pedig csak a vak nem látta, hogy ez most nem megy.

Gyurcsány valóban nem vette észre a hurkot. Nem hitte el, hogy valakik vannak annyira ostobák, hogy őt ugyan elkaszálják, de vele együtt a pártjukat, meg önmagukat is. Hibájáért most tölti méltó büntetését. Viszont úgy látszik, ez egyeseknek még nem elég.

Hogy a szerző hová ragadtatta el önmagát azon egyszerű gyurcsányi megállapítás ürügyén, hogy a politikát politikusokra kell bízni, nem pedig egy excel táblázatra (nopláne, ha annak függvényei közgazdásztól függően variábilisak), azt ítélje meg mindenki maga.
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:

"ez a lófasz hadnagy lennetán?"

Tuggya a lófütty! :o)

De az garantáltan a Degec-en született énemet aktiválja, ha:

- távdiagnoszták jelennek itt meg, akik bizonyosan "tudják", hogy itt - pölö - csupa degenerált van,
- Mr. Frisshús kéri számon a topic témájának hoffmanrózsai szigorúságú betartását, anélkül, hogy bármi relevánsat hozzászólt volna előtte,
- olyan nick-kel cuppan ide, amit nem túl bonyolult dekódolni, s ez sem vall sem az általa számon kért komolyságra, sem jótét lélekre.

És lehetne folytatni...
a bunkó megjegyzések hidegen hagynak. Aki gondolkodni is tud, nem csak a tahóságát fitoktatni, annak:
galamus.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=193364%3Aa-koezep-mitosza-i-resz&catid=83%3Aacssniedermullerpeter&Itemid=121
@vakapad:

"Összefoglalhatjuk tehát a szerző véleményét: amíg az új Messiás nem jelentkezik, maradjon Orbán."

Nem talált, és akkor még finom voltam.

Láttam már a nickedet itt, emlékszem, tehát sejtelmem szerint valamelyest tájékozott lehetsz "errefelé".

Ennek alapján: már bocs', de hogy írhattál le ekkora loo phaszságot...? (Na, MOST viszont nem voltam finom! Elismerem.)

"Jöhetett Bajnai, akinek papírja volt arról, hogy mindent megszavaznak neki."

Nem VOLT papírja, hanem LETT!
Mert ezt feltételként állította ahhoz, hogy elvállalja a minielnökséget.

És ha már ekkora "geci" volt, azt kérdezem: ugyan vajon miért is nem tolongtak a minielnöki szék felé azok a szoci prominensek, akiknek lett volna esélyük erre?

És utána miért is az akkor tök noname Mesterházy lett az elnökük?

Tán csak nem fáztak volna a hatalom székében akkortájt a Nagy Szoci Ősbölények?
És tán ezért nem akarták vállalni a hálátlan szerepet egy bukott párt élén?
Merthogy akkora volt(?) a trutyi az MSZP-nél?

De nem folytatom.

Egy dologban egyetértünk viszont: az SZDSZ nagyon elbaszta, sajna akkor már totális mélyrepülésben voltak.
Ezt egykori Szadeszes szavazóként írom ide.
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:

NYULAMBULAM

ott kizárólag a MNB elnök váltásról lesz szó semmi másról

brühühühü

és kurva keményen a kedves vezetőt már kezelik
Ha Matolcsy olyan jó miniszternek, kiváló az ország gazdasági helyzete, miért is kell belőle bankvezért csinálni?
Azért mert szart sem ér, rájött a kismajom is és inkább felfele buktatja, így teszi félre!

Soha többé fidesz!
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

szerdán von Rompuy

MNB elnöke lesz napirend

brühühühü

nem jelentenek be semmit pénteken gyásznapok következnek
@Rufus78: Aranyapa, az 55% akkor sem fog megmozdulni, ha holnaptól lecserélnék az összes párt, összes tagját. Nincs másik jónép, ahogy másik elit se, baszod. De ha azt gondolod van, alapíts Te új pártot - ahogy a Fletó javasolta. Soxerencsét, nagyokos.

Fabius, ez gyenge cikk volt.
@Cilka:

Egyenesebb lett volna, ha nyíltan leírod: szerinted itt majd' mindenki bunkó, mert ez a stíl honos ebben a topicban.

"fitoktatni"

Hm, ez a kifejezés valami egészséges életmódot tanító egyént jelent? (kérlek, bocsásd meg tájékozatlanságomat és feltétlenül bunkó személyiségre utaló kérdésemet! Csak azért tettem fel, hogy igazoljam és megerősítsem a fentebbi sorokban jelzett véleményedet.)
@Csaknézek...: világos a dolog. Cilka egy fit-oktató. Testnevelő tanár.

Amúgy csak egy kérdésem van a Gyurcsány-témával kapcsolatban.

Ha Gyurcsány nem akar politikai szerepet vállalni, akkor mégis, miért vállal politikai szerepet? Ott nyüzsög mindenütt. Tematizál.
BUNKÓVAGYOK-BUNKÓVAGYOK-BUNKÓVAGYOK-BUNKÓVAGYOK-BUNKÓVAGYOK-BUNKÓVAGYOK-BUNKÓVAGYOK-BUNKÓVAGYOK-

vagy valami hasonló...
a 3 diplomámmal törlöm a seggem-a 3 diplomámmal törlöm a seggem-a 3 diplomámmal törlöm a seggem-

és ragyás is vagyok meg iNpotens... jó lesz így?:-)
jött egy kis lekrámot csinyáni a galamuszi-nyuszinak. Azért tavaly nyári hivatkozásokat beszúrni... eléggé megalázó... persze ki meddig jutott a restanciában...
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője:

Csak várok, csak várok. Senki nem válaszol a kérdésemre.

Ha Gyurcsány nem kíván politikai szerepet vállalni, akkor miért vállal politikai szerepet?
@épészmérnök: ha nagyon jóindulatú akarok lenni, akkor azt mondom: felmérte, hogy vannak még hívei, és felajánlja, hogy bedobja őket a közösbe. Hogy neki konkrétan mi a célja? Setét ló... egyelőre lehet jó is, rossz is az eredmény... korai itéletet mondani.
Mondhatnám, a jelenlegi felállásban Ő a Piszkos Fred. És ha Orbánt a nyüzsijével folyamatosan izgalomban tartja, fosatja és szívatja, nagy esélyes, hogy Orbán csinál valami orbitális hülyeséget, másrészt az ellenzék szétgyalázására kevesebb energiája marad. Ez is egy taktika lehet. Lássuk be, Orbán számára Gy. a legnagyobb mumus, önmagát kivéve...
Az sem véletlen, hogy az MSzP meghívta Pontát és az meg elfogadta a meghívást. Bomoljon az erdélyi egység, vagy amit Orbánék annak hisznek. A székelyzászlózáspedig különösen nagy öngol.
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője: Úgy érted, hogy a taktikája szerint amíg őt bactatják, addig sem Bajnaival foglalkoznak?
@Vérnyúl a Szent Kézigránát Igazi Őrizője: a székely zászló egy akkora sztori, mintha Moldova találta volna ki.
@vakapad:

Az minden ellenzéket kritizáló poszt alatt a kedvenc részem, mikor jön a kormánykritikára naponta itt hálelújázó, és azon nyomban egyenlőségjelet tesz a közém és az Orbánt marasztalók közé.

Új látszik az egy Ferenc hit semmiben nem különbözik az egy Orbán hittől, módszerben, kritika tűrésben és tényleg semmiben. Gondolom most meg leszel sértve mikor azt mondom: annyi eszed van, mint a ki nem fideszes az maszopos!!- jelszót ordítóknak. És a módszereid is ugyanazok.
@épészmérnök: nyulambulam mond valamit itt később és én meg egyetértek vele

basztattya a kedves vezetőt aki hisztériás rohamokat kap amikor ez sima szóval értelmesen szól minda 12 emberhez aki odamegy meghallgatni és a többiekhez akik rejtekről ugyanazt

a fleto-nak meg van még a külföldi renoméja??? "csak" a saját pártja gúrta el a párt renoméját?

érdekes dolgok ezek, mennyi energiát és milliárdokat kellett abba feccölni, hogy a fleto félreállítódjon? és a kurva nagy siker kedves vezetőnek ennél 100x annyiszorba kerűl a megmaradása és minden nap rosszabb neki és már a lila tablettákat szedi zöld békákkal

naponta 36-ot

brühühühü
Jó írás, csak olvasás közben valahogy mindig eszembe jutott, hogy te álladóan habzó szájjal véded Gordonkát, meg a PM-nek csúfolt SZDSZ 2.0-t. Azt tudom javasolni számodra is mint amit te Ferinek.
@rodeo36: Tulajdonképpen már minden meg van mondva, és minden meg van mutatva.
Nincs más hátra, mint várni, mi lesz.
Mert valami biztos lesz, még sohasem volt úgy, hogy ne lett volna valahogy...

Azt hiszem, túl sokat képzelnek magukról az emberek. Azt hiszik, ők irányítják a dolgokat. Pedig leginkább a nyúltagyukban lakozó gyík, vagy sárkány.
Kedves Fabius!

"ha a morálisan ingoványos dolgaitokat mind listába (sic) szedem és a kezedbe adom, akkor ha összehajtogatod is kiad egy új gyaloghidat a Duna felett. "

Bár fentebb (21:50) már kértem az olvtársakat, ezúton szeretném az idézet gazdájától megkérdezni: tényleg olyan nehéz a gyaloghídnyi helyett nyomorult 10 db konkrét ügyet felsorolni? Vagy elég a puszta tudat, hogy elkúrta?
@74. Vladys: Gyermek, ne szólj bele a nagyok beszélgetésébe. Nem illik.
@épészmérnök:

a Rumpuy vagy hogy hívják az egy második ember az EU-ban és pénzügyekben első

mi a frász más dolga lenne, mint körbebeszélni a témát hogy ki is legyen az MNB elnöke és hogyan próbáljanak vonalban maradni...mert ugye vannak szankciók...a levegő már úgyis fagyott körülöttük...most még a Ponta meglátogattya a Maszopékat csak úgy cum trucc...valószínűleg nem visz székely zászlót sem, hanem a románt...

most éppen március ídusa környékén lesznek mindezek hogy ne feleggyük

Óoz a Csodák csodája és a hangyafaszú törpe minibolond szerintem nincs az a dilibogyó mennyiség ami egyben tuggya tartani...szét fog esni mint egy rakás tehénszar amire a marha rálép

brühühühühü

persze hogy lesz valahogy mert tényleg úgy még nem volt hogy valahogy ne lett volna
@rodeo36: "persze hogy lesz valahogy mert tényleg úgy még nem volt hogy valahogy ne lett volna"

Nagyon csodálatos dolgok történnek mostanság, pont, mint mindig. Huhognak egymásra a népek, mint a gyerekek a sötétben. Az egyik harmadlagos frissességű Übü király, a másik Till Euleinspiegelként ugrándozik. Aztán ott a kisdobos, aki elment a háborúba. Van Barba-család is. Nincs új a nap alatt.
@LooPhas:

Nekem nem nehéz, ha te ettől jobban érzed magad:

- BKV közbeszerzés,
- Kocsis István és b. neje ofsór biznisz,
- vasi tagbotrány,
- Cuslág,
- Fővárosi kerületek tanácsadóbiznisze,
- Mesterházy - Tóth Csaba - EMC Consulting Kft tanácsadó biznisz,
- Kivágóné - HMEI Zrt.
- Szűcs Erika - milliókért el nem végzett sajtófigyelés,
- Dupla áron épített M6,
- Sedesa bizniszek kormányzati negyedtől Sávolyig.

Elég tíz, vagy kell az egész mert sk akarod a hidat hajtogatni?
@Fabius: várjá', mingyá' összehasonlítja neked súlyozva, mert érteni kell azt, hogy az a nyolc év összességében annyira sem volt ártalmas, mint egy eltévedt lázári fing a hódmezői centrálparkban... oszt még szégyellheted magad, hogy csak ilyenekkel tudsz előállni, mikorbezzeg :-)
Sosem fogom megérteni, miért nem lehet tudomásul venni, hogy a választójogúak zöme már nem súlyoz. Legfeljebb betonnal, bokára.
@épészmérnök: @Légifarkas:

Bírom mikor fölkerül az itt aztán semmi nem volt, csak rájuk fogják lemez.

Valami új fiú lehet, a rutinosabbak nem provokálnak pont engem ilyennel :-))
@Fabius: csodálom, hogy még bírod, naponta itt... én kezdem kurvára unni, hogy ha Caligula miniszterelnökünk lett volna, őt is rohanna valami jó kis relativizálással megvédeni valaki. És kezd ahhoz viszketni a tenyerem, hogy egy relatíve kibaszottnagy pofont rögtön kiosszak ilyesmiért, de akkorát, hogy az összes foga körmérkőzést játsszon a bennmaradásért.
@épészmérnök:

tudod nekem erről az unatkozó disznó jut eszembe, ott dagonyázik és csak dagonyázik de valami sohasem jó a sárban de azért ki nem szállna belőle mert az mégis dagonya és ők ketten összetartoznak

na ez a levédiai állapot csak azt nem értem mi a gond?
van dagonya a disznó is ott csak össze kell "keverni" és máris műxik

brühühühü

magyar élet
@LooPhas:

loophas-t nehéz...de akkor te mi a büdös loophas-t fogsz csinálni...keresd meg és sorold föl és nézegesd

semmit sem akarsz csinálni csak kritizálni a kritikusokat?

le vagy kritizálva

brühühühühü
@fuck_a_but: gyenge a cikk valóban, talán mert GFG letépett álarcait keresgéli ő is ... Békesi meg nem, és ez itt - öncélúan - nagyon elsikkadt
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Najó, de mi van a zsidó táblákkal? Vagy Vona mégiscsak őr volt Auschwitzban?
@74. Vladys: Mire alapozod, hogy a PM Szdsz-2 lenne? Az Szdsz mikor volt zöld és baloldali? Az, hogy emberjogilag liberális, ne tévesszen meg, mert az minden kultúrpártra igaz - a Lajtától nyugatra.
@épészmérnök: Miért van az, hogy GYurcsány mondásaiból mindig mást értenek egyesek, mint amit mond? Azt mondta: nem akar a kormányban szerepet vállalni
@LooPhas:
@Fabius:
+ még az az időszak:
hunvald
hagyó
földügyek
@Légifarkas: Sajnos ehhez képest a szocik gyenge kezdők voltak.:((
És még így is mekkora károkat okoztak.
És erre méginkább sajnos a fidesz rátett nem egy hanem több lapáttal.:((
@kifordított nagyanyó: egyszerűen ez már nem érdekel. Legszívesebben mindenkinek, aki azzal jön, hogy "de amazokhoz képest...", függetlenül attól, éppen kik is az amazok, szóval minden ilyen összehasonlítgató emberkének ráülnék a szájára, és onnantól levegőt is csak akkor kapna, ha én engednék neki.
Kurvára elegem van ebből a felfogásból, mert - ha csak a végét nézem - ez nyerte meg 2010-et Orbánnak, és erre alapozva akarnak '14-et nyerni ellene azok a szocik, akik máig mind bandailag, mind viselkedésileg ugyanazok a szocik. Nem tudom összehasonlítani a gazdasági teljesítményt, mert állandóan lefelé megyünk, akárki mereszti a seggét odafent. Nem tudom összehasonlítani a demokratikus, jogállami stb. dolgokat, mert itt mindig voltak, akik okkal vagy anélkül elnyomottnak, kisemmizettnek érezték magukat, és sosem volt cél az, hogy megbeszéljük, megegyezzünk, megoldjuk, inkább árkot ásott mindenki. Nem tudom összehasonlítani a külkapcsolatainkat, mert az egyik a faszát tologatta mások torkába, a másik meg a nyakukat szorongatva kúrja őket seggbe. És végezetül, nem tudok és nem is akarok összehasonlítgatni senkit senkivel, semmit semmivel, de még mát a múlttal sem, mert megtörtént eseteket tekintve kibaszottul végeredményorientált ember vagyok, és mivel kibaszottul hulladék a végeredménye mindannak, amit itt a sok önjelölt marhaszar leművelt vagy leművelni hagyott, kis emberként csak annyit tudok tenni, hogy milliomodszor is elküldök a redvás faszba minden egyes mocskosgecit, aki az elmúlt évtizedekben választott felelősként akár csak egy egyetértő bólintással is hozzájárult ahhoz, hogy ez az ország ilyenné váljon, és hogy álmai utazómagasságából hol a hátára rajzolt ejtőernyővel "segítve", hol a hasára kötött téglákkal nehezítve, de szigorúan monoton mód zuhanva egyre közelebb kerüljön a szent anyaföldhöz, amiben aztán vagy kráterré konvertálódhat, vagy szarhalomként csattanhat szét.
@Légifarkas: Igazad is van.
De én rohadtul anyagias vagyok.
Írtam már,hogy Trianon is ezért zavar engem többek között.
A szocik nagy károkat okoztak.
De a fidesz osztályokkal többet.
Ezért van az,hogy én is mindkét felet rühellem.
@épészmérnök: Lári-fári

@iii: Attól még ugyan olyan gyorsan befeküdtek az MSZP alá.
@74. Vladys: Nem feküdtek be alá. Együttműködnek velük, nagy különbség.
@kifordított nagyanyó: anno elég sokat csépeltük egymást öcsémmel, aztán jött anyánk, és egy-egy nyaklevessel zárta az aktuális csörtét. Pontosan ugyanannyit kapott az is, aki kezdte, mint aki folytatta, és jól volt ez így, mert aki azzal érvelt, hogy "de én csak egyszer ütöttem vissza egy kicsit", az is érthette, hogy szarral teli mederben akart gázolni.
Anyagiasnak lenni veszélyes lehet: ha én az volnék, a Fidesz elkötelezett szavazójának kellene lennem, de ez valahogy nem akaródzik. Ettől függetlenül azonban mártír sem leszek egy szoci főnixmadár kedvéért - inkább kezdjük el kiosztani a nyakleveseket, kezd nagy lenni a restanciánk e téren.
@Légifarkas: Igen.Erre mondtam anyámnak,hogy a fecót majd a viktor mellé akasztjuk!:))
Az anyagiasság.Én úgy számolok,hogy egymilliárd forint az sok helyen 1000 embernek az egy éves fizetése.
Tehát ha ennyit lenyúl valaki akkor ennyi emberrel baszik ki.
Mindenkinek lehhetne kicsit több és akkor élhetőbb lenne az ország.
@kifordított nagyanyó: mikor hagyjátok már a büdös faszba ezeket a tehetségtelen nímandokat, mint GyF, vagy OV, vagy a többi soxoremlegetett? Basszátok meg, előre szólok, de úgysem hiszitek el, míg a halálos ágyatokon be nem kell majd magatoknak vallani: egy kanyi vasat sem fogtok soha, de soha visszaszerezni abból, amit lenyúltak, vagy haverokhoz segítettek; egy tetves tégla sem áll össze abból, amit szétromboltak. Ők arra kurva jók, hogy az elszámoltatás ígéretével fel lehessen benneteket hergelni, hol ezen az oldalon, hol azon, de már fogást venni sem tudtok rajtuk, mert mire erre szándék születne, ideérne üdvözlő képeslapjuk is a Bahamákról. Ki kell őket rugdosni a közéletből, a középületekből, a köztudatból, ha szólni akarnak, rá kell baszni a fejükre, és hazakergetni mindet, vagy határon túlra, galaxishatáron túlra, azt is leszarom; de a "jól megbüntetjük, jól visszaszerezzük" akkora illúzió, ami sárga írigységbe döntené még a D. Copperfield nevű témaspecialistát is.

Az el nem lopott pénz nem osztogatásra való, hanem a jövőt kell rajta "megvenni" iskolákba, infrastruktúrába, fejlesztésekbe, technológiákba történő, okosan és előrelátó módon végrehajtott beruházásokkal. Semmi nem lesz élhetőbb attól, hogy osztogatsz, mert az csak az igazságot, a fájó igazságot takarja el: rendes lóvé rendes melóért jár. Na, az el nem lopott pénz, és az említett beruházások azért kellenek, hogy a rendes melóhely évről évre egyre több ember rendelkezésére állhasson, és közben ott is legyen az alkalmas munkaerő; akkor rétegről rétegre, kicsi, de stabil lépésekkel előbbre juthat mindenki (aki akar), és nem is fújja el egy válság erőtlen alfarhangja az egészet fél perc alatt, hiszen nem két-három behemót cölöpön csüng milliónyi nyomorult, hanem milliónyi lábbal a talajon áll milliónyi, tettekhez szokott ember.
Ellentétben a nagy rakás Fletó fannal, én egyetértek a posztolóval. Csak szóltam.
Nálam Bajnai a határ.
@Légifarkas: Persze sajnos igazad van.
Ezektől csak egy rendes forradalom után lehetne visszaszerezni a pénzt,ha a fejükhöz pisztolyt tartanánk.
Amit meg lehetne tenni,ha már generációkra előre összelopták magukat,hogy még az unokáik se kapjanak közpénzt,ne indulhassanak közbeszerzési útépítési stb, tenderen.
A második bekezdés meg úgy ahogy van tökéletes.
@kifordított nagyanyó: morzsákat ha össze lehetne kapirgálni, már az maga a csoda volna. Nincs náluk pénz, családtagoktól haverokig van szétszórva minden, ennek a hálózatnak utánamenni iratok, eltökélt és profi apparátus, na meg idő és költségek nélkül mostanra lehetetlen, a fél országot meg csak nem kéne stukkerral inzultálni. Morzsák, amik visszahullhatnak. Sajnos. Nem figyeltünk, odalett.
Az unokás részt támogatom, sőt, tőlem lyuksógortól ükunokáig is nyúlhat a tiltás. Csak itt megint dönteni nehéz, mert adatok, tények nélkül a fene tudja, ki kapott baráti kézfogást, és ki - suttyomban - milliókat. A szóbeszéd nem elég, nagyon elszaladt már ez a ló. Valahol húzni kéne pár vonalat a közéleti szerepeknél, és aki fölötte van, annak pá, még ha ki is esne néhány hasznos ember, majd valahogy túléljük. Persze, aki nyilvánvalóan (értsd: rendes eljárásban) bűnös, annak minden mehet, amit a törvény enged.
De nem lesz itt nagytakarítás, ahogy látom.
@kifordított nagyanyó: ez ennél nehezebb, mint hogy az unokákat is kitiltjuk azért eltiljuk mert valamely őse rosszat tett.
@Légifarkas: Meg sajnos jogaik vannak,meg pénzük ügyvédre.

@Penivaldes: MIért ne? Ha valaki milliárdokat lop,azt csak be tudják már osztani,a jó életbe már!De az hogy az unokája is lenyúlásból éljen az durva lenne.Osszák be,fektessék be!

Na jóéjt!
@Penivaldes: Most nem veszem elő a témát amin megy a vita általában a múlttal való szmbenézésről.
Tisztellek annyira.:))

De tényleg jóéjt.
@Penivaldes: Szépségem.Én amúgy itt ülhetnék egész nap,de ha mennem kell,akkor mennem kell.
Nem csak én használom ezt a gépet.
Munkahelyem nincs már,így az ottani gép kilőve.
Itthon este meg meccs,sorozatok,esetleg rajzfilmnézés.
És hogy a másik hagy aludjon.
süti beállítások módosítása