Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @Neytiri111: Megtakarítást/befektetést nem csak pénzben lehet eszközölni, léteznek különféle érték... (2024.11.21. 19:53) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.10.22. 05:35 Fabius

Bayermenet: no kecmec!

Címkék: eu október 23 imf bayer zsolt milla békemenet

Kedves naplóm!

A büdös picsába. Abba. 

Itt majdnem be is fejeztem, mert olyan nehezen találom a szavakat most, mint egyszeri Meggyes Tamás a perköltségeim árát. Hogy dűlt volna rá a turul szobor ennek a hülyének a fejére. Detélleg. Lassan inkább mennék az orgoványi erdőbe régésznek, mint szervezzem ezt az izét ni. Gyalogoljak Széna tértől egész a Kossuthig, mikor ingatagabb lábakon állok, mint a Matócsnyik rohadt költségvetése? Jóhogy megy a térdcitera, mikor emez a legkisebb aszonta a büdöséknek, monnyanak egy számot és ő teljesíti. Oszt mi van, ha a Barrózó Józsit legyőzi a Lunacek lobbi, oszt aszongyák: öt? Mármint nem ötmilliárdos megszorítás kell még, hanem az ötös számú tagkönyv tulajdonosa fáradjon a vesztőhelyre a kohéziós pénzek feltételeként? 

Ezek most simán eladnak, vazze!!!!

Hogy feláldozta a forradalmat az hagyján. De már a barátokat is? Engem is? Országomat egy számért? Arra nem gondol mit fogok a rohadt molinójára írni? Nem elég, hogy lóg a lóláb kifele a kecskeméti ingyen buszokkal, még ez is? Minden odavan. Minden előkészület hiába. Pedig már a híradósokat kirendeltem Baross térre, mert onnan tutira nem lóg bele a képbe a Milla, pintérsanyi izégyurinál volt leckét venni tömegszámtanból, és minden szerkesztőnek kiadtam, aki a képklónozást kiszúrja és szóváteszi az ki van rúgva. Mert kell a tömeg. Nagyon kell. Szerencsére Keresztes Ildikém angyalom adott kölcsön rácsodálkozó konzervarcot amit végtelenítve lehet majd mutogatni. 

békemenet.gif

Mert kell a tömeg. Nagyon kell. A tömeglétszám forradalomban nem maradhatunk alul! A Bajnaik, Balaványok, TGM-ek és a gyűlölt Társadalmi Igények nem törhetnek át. No pasaran! No fear! No kecmec!   "Az nem lehet, hogy ész, erő és oly szent akarat hiába sorvadozzanak egy átok súly alatt!" És mégis, mégis letérdelt és kimondta: megteszünk bármit. Értitek? Bármit. Én meg ezt írjam föl a kurva molinóra, és sétáljak vele keresztül a városon? De hát hogy? És főleg minek? Még, ha kikötötte volna, hogy mondjatok egy számot, kivéve az ötöst. Mert az ne mondjátok. De nem, az ötös éppen úgy benne van a rohadt pakliban, mint a hatos, a tizenegyes és huszonhármas is. Mintha neki mindegy lenne, hogy öt, ötszáz vagy ötezer tökegyforma embert tudok egy képre fölszerkeszteni. Mintha a számoknak nem lenne jelentősége. Jó, a költségvetésben nincs, mert a hiányplafont elnapoltuk és negyedévente újra írjuk, de bassza már meg, hát minden az öt körül forog!

- Öt égtáj.

- Öt elem.

- Öt íz.

- Öt szag.

- Öt érzék.

- Öt zsiger.

- Öt testnedv.

- Öt erény.

- És ötös a tagkönyvem.

Hogy a francba nem jutott ennek eszébe még térdeltében is? Mikor a számmisztika szerint legalább öt kezet meg is csókolt. És, mert ez nem elég, Lázár rátromfol, hogy az IMF hitelszerződést még az idén megkötni bölcs dolog lenne? Ezt írjam arra a kurva molinóra a megteszünk bármit mellé? Mikor amott meg személyesen a Társadalmi Igény az ellenpont? 

Kedves naplóm! Neked megsúgom mert bizalmas viszonyban vagyunk: ha lenne kéznél egy hídelem lehet felrúgnám amilyen mérges vagyok! Bár lehet mégsem. Mert Viktor nyelvét a Lajos zsebe vezérli, így vigyáznom kell az egészségemre. Ha megsérülök 2014-ben nem tudom megtenni az egymillió lépést a szlovák határig. Futva pláne. 

977 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr884862039

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A reális alternatíva 2012.10.22. 16:13:27

Bajnainak egyáltalán nincs könnyű dolga. Nehéz megfelelni a sokféle elvárásnak, amit támasztanak feléje. Hisz abban sokan egyetértenek, hogy ennek a kormánynak távoznia kell a porondról az első adandó alkalommal, és ezek többsége abban is egy vélemény...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Knósszosz:

Sokan vannak akik ezzel szórakoztatják magukat. Pláne, ha felrúgsz valami szentséget, mint ez a balfaszmenet.
@Mariann19: Boli szárnyai alá vesz, és az osztrák boltokból élelmezi a csapatot ellenszolgáltatás fejében persze. Ahogy hallom, már lassan olcsóbb ott minden és sokkal jobb a minőség is.
@Fabius:
Fáradsz, ez jobbfaszmenet-:D
@iii: Félreviszem? Ezzel? Aham, újfent. Ja Gyurcsány égette maga ellen a kukákokat meg kérlelte Gyuri bácsit tankozni kicsit, feldobva az ifjúságot a műsorral. Hogy aztán tutira lehessen szemki9lövetni.

Biztos így volt. Orvbűn akkor született bárány volt meg a többi...
@Knósszosz:

Nono, komcsibbak ezek bárki másnál, úgyhogy balfasz lesz az mégis :-))
@Fabius:
Nem, bár köszönöm a hihetetlen lehetőséget, de akkor előbb lennék buzi, mint egy ilyen Stefi féle kretén nőcit (már ha nőbül van) meghúzzak! :) Finnyás vagyok, na!
Mert utána beszélgetni is kéne vele, ezzel meg miről?
Piktor nőtt-e 2 centit, vagy már hármat is...
Vagy a bajonett élezését az amerikai bajonetteknél régebben kézzel, vagy célszerszámmal végezték-e? :D
No nem!
@Stefánia kisasszony ►gleccserkék szemű parasztlány: Mi van??? Te már a homoszexualitás bugyrában is otthon vagy? Hány homokos hobbifotós ismersz? És azokat ugyan honnan? Baranya megtűr ilyen elferdült lelkeket? Némááá...

A nem hobbifotós az mind macsó? Őszintén érdekelne, honnan jönnek ezek a fejedbe, akár parasztlány vagy akár G. Fodor a kedvenc cöveke mellől!
@Mariann19: :-) Mindig gyötröm a nálam magasabbakat - ami nem kunszt a 164-mel - hogy mivanmivanmivan?? Nyakba venni már nem bírna el szegény férjem, mint jobb rockkoncerteken teszik a hamvaskákkal a pasijaik.
@Fabius: Nagyon megihletett téged a Keresztszemes szépasszony. Azzal Halloweenre való fejivel.
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: Azért fikáz le, mert egy germán félisten se kepeszt a képeiden. Valami szőke angyalkát beszervezhettél volna nimfának...
@Fabius:Olvasok én a sorok között, tehát egy kövér mhangalitza gyesznó az... az?
Mindegy, majd csiripthomasz holnap este beveri a turit a nettre.
Csak győzzed kapkodni a fejed.
Erre én is kíváncsi leszek-:))
Előlegbe: muhahahaha
@a szív fészkei: Milyen csapat lesz együtt holnap? De jó lesz Neked!
Nem olyan régen még Téged is a nyakukba vettek, csak mivel már elmúltál 20, inkább az illendőség miatt tartod távol magad ettől a mutatványtól. Igaz?
Tünti-útvonal és megközelíthetőség: fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/403741_443763705660412_995467160_n.jpg

A rendőrségtől kapott tájékoztató levél és a www.police.hu-n található információk alapján összeállítottunk nektek egy térképet, hogy merről közelíthetitek meg és merre hagyhatjátok el a Milla tüntetést. Osszátok meg ismerőseitekkel is!

www.millamedia.hu/2012/10/22/megkozelites_es_tavozas/

A megközelítési és távozási térképet nyomtatóbarát verzióban itt találod: www.millamedia.hu/wp-content/uploads/terkep_print.pdf

Nyomtasd ki mielőtt elindulsz! Ha bizonytalan vagy, esetleg eltévedsz, kérdezz meg egy rendezőt vagy rendőrt!
@a szív fészkei: Ja, tehát Gyurcsánynak semmi köze az egészhez, ugye? Orbán szervezte meg az őszödi beszédet is, biztos. Meg azt is ő szervezte meg, hogy "két éven keresztül ne csináljunk semmit" meg a "trükkök százait" is ő szervezte meg. Hagyjuk már ezt a bullshitet.

Ismétlem: igen, félreviszed, mert ennek nincs köze az eredeti témához vagy nagyon női logikád van, hogy egy kicsit ne legyek PC :).
@a szív fészkei:
Az a fene nagy élettapasztalata lehet az! :)
Ezek után még jöhet az, hogy van akváriumod? Nincs? Akkor buzi vagy! :D
@Mariann19: Engem soha nem vettek nyakba, pedig voltam őzike-súlycsoport is anno-anno. :-DD CSak irigyekedek a mai csajokra. Amikor először volt itt a Rolling Stones, ott is ment ez a fajta gesztusgyakorlás a srácok részéről, és az egyik - zuhogott az eső amúgy - tényleg szép, abszolút átázott és így semmit sem rejtő lányt mutatta a kivetítő is a pasija nyakában.

Jagger meglátta, és felüvöltött: DE szíp csájjok vánnak itt! :-DD
@iii: Na, jó itt hagyjuk abba. Őszödi beszédet orvbűnosen értékelni - magadnak ártasz, ha folytatod. Szeretnék egyszer Orvbűntől ehhez csak hasonlítót hallani. És igen, ezért nem kellett volna állandóan felgyújtogatni a várost.

Nagyon női a logikám, jesssz.
@Mariann19: A férjemmel megyünk, ha mázlink van, belefutunk a fiamba is, meg talán egyéb rokonokba. Vagy ismerősökbe. :-) Varánusz őrssel mi lesz? Én a Mackó őrsnek voltam az őrsvezetője.
@a szív fészkei:
Még szerencse, hogy nem Piktor hívő a kis lömöpös szívem. Mert ha az lenne, akkor...
@iii: Ja, hogy nála landolt a kilopott beszéd, biztos a véletlenek furcsa összjátéka. Uszkve nyár óta volt ideje hergelni a bandáját és rákészülni szeptemberre.

Októberi tüntijét véletlenül Astoriához szervezni.

Mondj nyugodtan nem PC-dolgokat rám, engem nem zavar. Tudod, ismerek okos pasikat és ugyanezt gondolják, mint én a lehülyézett nő. Kicsit tarlósos vagy , nem zavar?? ;-DDD
Ja, jut eszembe, ezek a faszik szeretnek fotózni is, ergo ők meg stefisen buzik. Na akkor el is van intézve a dolog. Csak Schiffer tündököl fényesen és nincs összefüggés közte és az ügyfele között semmi.
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: Panelprolik nem az ügyfeleik. Ők az elesett oligarchákat támogatják.
@a szív fészkei: Miért ártanék magamnak, nem értem. Te még mindig ott tartasz, hogy Gyurcsány csodálatos kormányfő volt? Én már kigyógyultam belőle. Nem magával az őszödi beszéddel van probléma, hanem amiket állított benne.

Akkor harmadszor is megismétlem, mert úgy látszik, nem ment át: teljesen mindegy, hogy milyen volt a TASZ tevékenyésége meg akár az őszödi beszéd, ebből nem következik, hogy akár Schiffer, akár az LMP Orbán-párti lenne.

@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: Ezzel most mit akarsz mondani? Aki Gyurcsányt támadja, az már egyben Orván-hívő is? Látszik, hogy nem vagy elempés. Csak ezt a kettőt ismered.
@a szív fészkei:
Anya, egy kérdést tennék fel.
Tarolósnak:
"Önnek, mint kívülállónak mi a véleménye az intelligenciáról?
Olga is megkérdezné, de az Ő ikúja ennél magasabb, és ez: brühühühühü
@iii:

"hogy egy kicsit ne legyek PC"

Nem kicsit, nagyon.
@P.Guszti:
de gustibus non est disputandum
A tiéd nagyon szar, és ez...
keresd a klasszikust!
@a szív fészkei: Értem. Tehát az LMP összes nyilatkozata, 3 éves tevékenysége, tüntetései, etcetera, az mind nem számít, egyedül az számít, hogy egy tagja 6 évvel ezelőtt egy teljesen más szervezetben, a szólásszabadság védelmében Orbánt védte?

Talán még vedd elő a Zöld Pardon ügyet és akkor fasisztázni is lehet egy jót.

Nyilván a te logikád szerint gyilkosokat se lehet védeni az ügyvédeknek, mert akkor maguk is gyilkosok lesznek.
@Knósszosz: Ne bántsd a Pityu Kosevoj bácsit, van elég baja.
@iii:
Ellentétben veled, nekem nem kellett kigyógyulnom sem Gyurcsány mániából, sem Piktor imádatból... Ez azért sokat elárult rólad. De te tudod...
Az LMP? A kicsit büdös, kicsit zöld, nagyon káosz? Akkor ti lehettek...
Majd ha valami épkézláb mondandótok és egységes fellépési képességetek is lesz, akkor "valami" lesztek. Addig semmi...
Akkor megnézem majd, mennyire vagytok hitelesek. Majd akkor! Addig a nullával vagytok egyenlőek a szememben.
Az párt, vagy mi a franc, ami még jelöltet sem képes kiállítani, miközben nagy hangon handabandázik, az mi is? Gittegylet?
@iii: Azt hiszem most te csúsztatsz. Mi Csekkel azt mondjuk - ill. én mondom, majd ő szól, ha akar - hogy ez nekem nem szimpatikus. És kész. Minden ügyvéd megválaszthatja a klientúráját szerintem. Schiffert nem fejhez tartott Kalasnyikovval késztették Orvbűn vádelmére egy olyan ügyben, ami számomra több, mint kétséges. Pláne benne Orvbűn szerepét ismerve,amit te kicsinyítesz, ahogy bírsz.

Az LMP-ről már írtam párszor, amit most is fenntartok: hogy a láncolósdi és egyéb akcióik elismerése mellett még mindig nem látok tisztán. Mindenesetre Gyurcsány-fóbiájuk nagyobbnak látszik az Orvbűn-fóbiánál szerintem. Nálam meg fordítva van.

Apám hosszú évtizedekig a város egyik legjobb védőügyvédje volt. Kirendelt védő is volt, nagyon sokszor pénztelen romákat védett és vett nekik kaját a saját pénzéből. Húsz forintot kapott egy-egy ilyen ügyért, ami kurva nagy gazdagodás: nekem adta, mert legalább szép ropogós friss bankjegyben kapta az államtól. Szóval tudom, hogy az ügyvéd nem lesz automatice gyilkos, ha gyilkost véd. És ő sokakat megmentett az akasztófától.

DE Schiffer szerepe nem ez volt.
@Knósszosz: :-) Ilyen jól nevelt dedet kívánok minden magyari anyának!!!
@iii: Gyurcsány nem volt csodálatos, rengeteg hibája volt. De nem volt Orvbűn. És ez óriási különbség mindenben.
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: Azt elegánsan kikerülted, amit kérdeztem, hogy miért is kellene Orbán-imádónak lenni, ha valaki Gyurcsányt támadja. Főleg, ahogy állítod, magad egyikben sem vagy érintett.
@a szív fészkei: Nem értem, mit csúsztatnék. Egyszerűen nem következik abból az égvilágon semmi, hogy Schiffer 6 évvel ezelőtt a TASZ tagjaként Orbánt védte egy szólásszabadságról szóló perben. Hol van ebben csúsztatás?

1. Schiffer minden nyilatkozata cáfolja ezt a vádat.
2. Az LMP nem Schiffer.
3. Az LMP minden tevékenysége cáfolja ezt a vádat.

Akkor ki is csúsztat?

Ha apukád ügyvéd volt, akkor kérdezd meg tőle, hogy ügyvédet ügyfele alapján megítélni az milyen dolog. Nagyon sok hasonló pere volt a TASZ-nak, védték például azt a fazont, aki nyilvánosan lófaszozott vagy mit csinált, már nem emlékszem pontosan, védték a Munkáspártot is. Ennek semmi, de semmi köze nincs Schiffer személyes szimpátiáihoz.
@iii: Majd fent a habosbabosban megkérdem. Politikust ítéltem meg. Csurkának meg volt írói munkássága. Ja, válasszuk mindenkinél a politikust meg a magánembert.

És bármennyire is hajtod ezt a bicajt, lehessen már nekem az LMP-ről tőled különböző véleményem. Schiffer elég markáns arca az LMP-nek. Aki pl. nekem nem szimpi. Na lehet lebarnanőzni, mert szőke nem vagyok. :-DD Igen, ilyen alapon is ítélek.

Ha egy ügyvéd politikusnak megy, annak lesznek következményei, pl. felemlegetik neki az ügyfeleit. Ilyen aljasok az emberek. Pláne a női logikásak.

Én kiszállok ebből, mivel elmondtam, amit erről gondolok. Te is elmondhattad, mindenki más meg majd eldönti, mit gondol erről.
Remélem, Alcsút már közelít lassan ehhez, pláne ha meglesz a műemlék izémizé is: gazdagisztan.blog.hu/2012/10/22/ilyen_egy_16_8_milliardos_birtok
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: Ugorgyunk! Te ezt érted? hvg.hu/vilag/20121022_Ovszerek_okoztak_muszaki_hibat_a_Baratsag :-OOOO Mi volt ott? Köteles Varga népszaporulati gigapartyja?? És rögtön szültek is ott helyben?
"Mi nem koldulunk, nem kérünk, nem könyörgünk. Teljesítünk, és elvárjuk, hogy megkapjuk azt, ami a teljesítményünk alapján jár nekünk"

Ez valami kupi felirata? Ribancok bölcsessége.
@a szív fészkei: Te ott leszel a tüntin?
Én igyekszem a Börzsönyből vissza érni. A haverom lebaszott, hogy mindenképpen menni kell. Igaza van!
Hajnalban húzok Szobra, aztán vissza.
Ha sikerül, tán oda érek.
Bár ez nem biztos, hogy mennem kell.
Szív-em, kurva jó éjt Neked!!!
Ez az ember még sokszor nyifogjon Twitteren, sértegesse az RMDSZ-t és akkor bukják, remélem, Erdélyt is, ahogy Felvidéket: hvg.hu/vilag/20121018_Deutsch_Tamassal_talalkozni_eleve_egy_meg
@Pantagruel: Miért a kurvák nem okosok szerinted? Ők aztán igazán a díszletek mögé látnak.
@a szív fészkei:

Orbán Viktor vályogtéglából épült felcsúti parasztháza. Egyszerű, szerény, puritán.

(És ezt nevezik a balliberális médiumok kacsalábon forgó palotának...)

i49.tinypic.com/25gugef.jpg
@Stefánia kisasszony ►gleccserkék szemű parasztlány:
Ha én lennék az a gané aki téged alkalmaz, akkor téged alkalmaználak. Szerencsére nem vagyok egy szinten veled, ahhoz szkafander szükségeltetne.
Aludj jól, álmodj szépeket!
Barom
@a szív fészkei: Hogyne lehetne neked akármilyen véleményed az LMP-ről. De itt nem arról volt szó, hanem egy hibás következtetésről. Az pedig nem vélemény kérdése.
@a szív fészkei: Nem is az a lényeg egy koncerten, hogy felkapnak vagy sem, hanem az az atmoszféra, a semmihez sem hasonlító egysége annak az alkalmi közösségnek. Sehol nem tudtam úgy elengeni magam, mint olyankor.
Van Varánusz őrs?
A négy nap valamelyikén fát akartam ültetni, van egy vízparti telkünk, oda. Hallottam egy kínai sárkányfáról, nem tudod hol lehet hozzájutni?Most telepítik be az országba.Ilyenkor ősszel kéne ezt lerendezni, de eltököltem a dolgot.
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:

"Ezek után még jöhet az, hogy van akváriumod? Nincs? Akkor buzi vagy! :D"

Jut eszembe: Sámsonról elkezdik a jóakarói terjeszteni, hogy meleg.
Sámson tiltakozik, de a pletyka csak tartja magát!
Erre főhősünk bemorcosul, és közzé teszi, hogy a piactéren fényes nappal meg fog hágni kereken 100 nőt.
Összegyűlnek a népek, Sámson elkezdi a témázgatást. Jól halad sokáig, ám 90 után lassul a tempója, majd 98-nál nem bírja tovább, feladja.

Az emberek vigyorognak, majd rákezdenek:

Na ugye!
Mondtuk, hogy buuuzi! Buuuzi! Buuuzi!
Boldog tüntetést mindenkinek!

A holnap tehát az összes jelentősebb, magát valamire is tartó politikai csoportosulás tart valamiféle rendezvényt. Egymástól elkülönülve mondja majd mindenki a maga igazát. Még jó, hogy 56-ban ez másképp volt, különben most nem nagyon lenne miről megemlékezni…

Holnap ismét az 1956-os forradalom évfordulóját ünnepli az ország. Mivel a magyar ember nagyon szeret megemlékezni tüntetni, ezért a „szervezők” idén is színes programokkal várják az érdeklődőket. Talál majd elfoglaltságot magának mindenki, kicsik, nagyok, bátrak, családok, liberálisok, nemzetiek, radikálisok, rendőrök. Majdnem olyan ünnepi hangulat várható, mint karácsonykor, csak itt mindenki utál mindenkit.

Lesz minden, ami szem-szájnak ingere. A hagyományos zászlófelvonással kezdődik majd a nap. De olyan elfelejtett politikai formációk is előbújnak a vackaikból egy rövid „megemlékezésre”, mint az SZDSZ. Idén is tartanak a kormány melletti szimpátiatüntetést békemenetet, a Bayer-Bencsik-Kerényi trió szervezésében. Gyurcsány és Vadai koradélután az Egyetem téren fog Orbánozni meg a demokráciáért aggódni egy sort.

A belvárosban tengődő liberális megmondó emberek is hátrahagyják a romkocsmákat, egy délutánra talán lerakják a füves cigit, és kimennek a Milla-Szolidaritás tüntetésre ahol többek között a baloldal visszatérő „Jedi-lovagja”,Bajnai Gordon fog felszólalni. Ezzel egy időben a radikálisok a Deák téren tartanak seregszemlét. A tavalyi programtól eltérően Szegedi Csanád a Jobbik idei rendezvénye helyett feltételezhetően már inkább az Egységes Magyarországi Izraelita Hitközség megemlékezését színesítené felszólalásával, ha tartanának ilyet...

Orbán Viktor pedig a Kossuth téren fogja beröffenteni a szokásos bullshit-generátort. Várhatóan a dakota közmondások meg az IMF és Brüsszel elleni látszat-szabadságharc alkotja majd beszédének a lényegi részét.

A holnap tehát az összes jelentősebb, magát valamire is tartó politikai csoportosulás tart valamiféle rendezvényt. Egymástól elkülönülve mondja majd mindenki a maga igazát. Még jó, hogy 56-ban ez másképp volt, különben most nem nagyon lenne miről megemlékezni…

jobbegyenes.blog.hu/2012/10/22/boldog_tuntetest_mindenkinek
@a szív fészkei:

"Méltó helyen lesz a subád."

Ez mekkora duma:)))
A holnapi ünnepnapra hangolódva.

IA - Talán csak álom:
youtu.be/YrwxTdGilxI

Márai Sándor - Mennyből az angyal
youtu.be/5S4Jwsj-sw8
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Életemben nem volt füves cigi a kezemben, ellentétben néhány Jobbik-szóvivővel, ellenben a Milla tüntetésen ott leszek. FYI.
@iii: Ő is nagyon szépen mondja ezt a gyönyörű verset.

youtu.be/GD7wA_ElCy0
@iii: Kicsit szomorú, hogy mindenki azt gondolja majd holnap, hogy ő az igazi hazafi a másik meg hülye vagy hazaáruló. :(
@Stefánia kisasszony ►gleccserkék szemű parasztlány: Azt hiszem neked sokmindenrol nincs fogalmad, mar ami orban Felcsuti dolgait illeti...
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: Nem is vagy te igazi jobbikos, ha ilyeneket írsz le.
@Mariann19: Nem tudom, van-e ilyen őrs. :-) Akár lehetne is, csak kinőttünk a zúttörőből. Sokan benne se voltak.
@a szív fészkei: A sárkányfa az a Dracena. Ammeg szobanövény :-)
@Mariann19: Bocs, hogy belebeszélek, és bocs, hogy off.
A sárkányfának hívott növények kicsiny hazánkban a Dracaena -fajok. Ezek szobanövények, bár nyárra kitehetők :-)
Amire Te gondolsz az valószínűleg valamelyik Paulownia lehet (dragon tree -nek is híjja a mívelt bantu). Ezek napon, és nem túl fagyveszélyes helyen el vannak a szabadban. De azért hazánk nem California :-)
Pillants ide. Itt magyarul is van róla valami. Vagy ez, vagy egy rokona lehet a Tied. Tényleg nagyon szép a virága :-) Annak idején a sulim kertjében volt. Még az is lehet, hogy ma is kapható náluk. www.vmszki.hu/iskola/tortenet/
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Érdekes pityergés ez a tipizáláson egy tipizálásra alapozó poszt becitálása után.
@a szív fészkei: Szív, fáj nekem ez a vita.

Fáj, hogy azok, akiknek szót kéne érteniük egymással, egymás mellett elbeszélnek. Fáj, hogy nem csak a "jobboldal" előítéletes, hanem azok is, akik vele szemben állnak, és nem kicsit.

Én magam szoktam prédikálni, hogy nem lehet elvárni tökéletességet. Elképzelem, hogy az otthoni feszült helyzetben milyen könnyen felcsattan az ember, hogy könnyen rövidre zár olyan vitákat, amelyekből még épülhetne is.

Mégis, nagyon fáj, hogy így viselkedtek, mert nekem ebből az jön le, hogy semmi sem fog változni. Annyira biztosak vagytok az ítéleteitekben, a véleményetekben. Semmi nem fog változni, vagy csak rosszabb lesz. És ebben bizony ti is benne lesztek vastagon.

A pokolba vezető út jószándékkal van kikövezve.

Azt hiszem, egy darabig nem fogok erre járni. Belefáradtam. Reménytelen.
@épészmérnök:

Nem fogok döntőbírót játszani, csak egy tanács: nem neked kell ezt ennyire mellre szívni.

Szívnek nincs igaza abban, hogy Schiffert az ügyvédi munkájáért piszkálja, és nincs igaza azoknak sem, akik Sukoróért baszogatják.

Az Orbán ügyre a TASZ ugrott rá - aminek akkor Schiffer volt a vezető jogásza - ugyanúgy, ahogy ma is kivétel nélkül ráugrik minden hasonló ügyre. Ha Orbánt baszogatják fétisként imádva vannak, ha Gyurcsánnyal tették akkor morrmorr. Szóhasználatot lopva: barnanő logika, hagyjuk.

Sukoró minden hiedelemmel ellentétben kurvára nem volt átlátható ügy, és a feljelentést igenis meg kellett tenni:

www.greenfo.hu/hirek/2009/10/06/jogszabaly-megrendelesre-az-lmp-feljelenti-gyurcsanyt_1254824487

Schiffer megtette, ahogy Orbán alatt is megteszik a BNPI pályázatért, a pusztaottlakai közmunkaprogramért, a dunaújvárosi átvilágítási jelentésért, stb. Akkor most Orbántól is kérjen elnézést, mert tisztán akarnak/akarunk látni? Barnanő logika, hagyjuk.

Viszont van tanulság. Igaz nem neked, hanem az LMP-nek: Szív LMP szavazó, és itt tart a véleményével. Csalódott, többet várt, kritizál hol joggal, hol oktalanul, de a véleménye számít. Nem neked, hanem annak a pártnak akire szavazott, és amelyik csak ácsingózna a szavazatára újra. Erre meg nem megoldás, hogy jön iii és tények helyett a sajátos magyarázataival megpróbálja leosztani, te pedig megsértődsz.

Bloganyánk szívós, véleménypitbullként védi amit gondol, de érvekkel és tényekkel meggyőzhető. Nekem legalábbis sikerült már néhányszor.
@Fabius: szép végszó, szent Fábiusz, kérem a képet és Boli javaslat alapján, néhány nyugdíjazott pécé alkatrészből megkreálom magasztos szobrod :)
@iii: nézzük csak, orbán ügyvédje. Fideszes holdudvarral alapít klubot környezetvédelemre.
Vess meg, de hogy is van ez? Orbán besétált az irodájába és az mondta, hogy fiam, hallottam milyen jó ügyvéd vagy, és bármit megadok, hogy ebben a perben védj meg? Mert neki a fidesz ügyvédei nem elég jók, akik kimosták 1-2 ilyen perből?!
Ez tényleg csak nekem fura? Csak én nem hiszek az ilyen tündérmesékben? Noname kis ügyvéd megkapja élete lehetőségét egy világraszóló nagy perre?
Utána pedig úgy fellelkesül, mint kevin kline a dave-ben és indul a választásokon. Hát, kb olyan jóképű is, nem igaz?
Megint megkérdem, most kinek sminkelitek magatokat?!
@Queenpin lecsekkoltam Alfonsine: Milyen fideszes holdudvar, milyen klub???

Orbán nem sétált be az irodájába, a TASZ tekinti fontosnak, hogy a hasonló ügyeket, amelyben a szólásszabadság sérül, felvállaljon. Ennek semmi köze se Schifferhez, az LMP-nek meg, amely majd 2 év múlva fog elkezdődni, pláne. Capisco?

Nem volt semmilyen világraszóló per, arra se emlékszik már senki, miről is szólt tulajdonképpen. Azonkívül, ahogy azt már leírtam (olvasni is kellene, nem csak írni):

1. Schiffer minden nyilatkozata cáfolja ezt a vádat.
2. Az LMP nem Schiffer.
3. Az LMP minden tevékenysége cáfolja ezt a vádat.

A valódi történet, hogy hogy keletkezett az LMP, azt itt tudod meghallgatni:
www.youtube.com/watch?v=ez1S4LOqfaE
@Fabius: "tények helyett"???

Folyamatosan tényeket mondok. Szerinted hogyan máshogyan kellene vitatkozni?
@a szív fészkei: Zsenge korunkra tekintettel nyugodtan alakíthatunk Varánusz őrsöt. Demokratikus választással neveznénk ki az őrsvezetőt. Jelentkezés önkéntességi alapon.
Van szobanövényként is ismert sárkányfa, igen, de ez nem az.
@GeoCracker: Nagyon szépen köszönöm a segítséget, ez lesz az, a császárfa.
Rádióban hallottam, hogy most folyik a honosítása,rendkívül gyorsan fejlődő fa, a levelei elérhetik a 30 cm-t is.
Ipari hasznosításra alkalmas.
@Mariann19: Jó az öreg kertészmérnök a héznál. Ha egy csepp esze sincs :-))
@GeoCracker: "Ha egy csepp esze sincs." Neked ne lenne?Szinte gátlásos voltam a tegnapi eszmecserénknél az általad írt okfejtések olvastán. Jó volt kicserélni a gondolatokat, örültem neki.
@Mariann19: Megtisztelő :-)
Miközben néha én vagyok feszélyezett, hiszen sokan itt sokmindenről sokkal többet tudnak nálam (nem a bértrollokra gondolok). S persze, ez természetes, hiszen pont ez a jó.
A tegnapihoz. A sors ugy hozta, hogy egy szektoradókkal sujtott mult magyar leányánál dolgozom mostanság. Sajnos látom ennek dinamikáját belülről.
@Mariann19: S látom a dinamikáját akkor is, ha nem próbálok magyarázatokat keresni. Ellenben, ha megtalálok valami magyarázatot, miért ne osztanám meg mással. (megjegyzem a magyarázatkeresés nem okvetlen jó tulajdonság)
@épészmérnök: Én megértem, hogy neked ott rossz ezt olvasni. De az furi, hogy mindig minket ítélsz el, soha nem az LMP hozzáállását. Nekem meg az fáj - mivel én végigéltem - noha nem voltam az utcákon, de néztem a tévét, olvastam az Index percről percesét és Tóta blogján egy pasi vagy 300 képpel is dokumentálta, amit a saját ablakából akkor 23-án készített, hogy az az ártatlan tömeg meg, amiről Morvaitól Schifferig hablatyolnak azóta is mitológiát alkotva, hogyan is provokálta a rendőröket, és egyáltalán hogyan robbant ki az a hat évvel ezelőtti balhé. Arra jártunk a kezdetekkor hazafelé a Parlamentnél, láttam a spontán tömeget, ja. Kurva spontán volt este fél hétkor.

Ezt nem tudomásul venni, csak mindent az Őszödi Beszéd című toposz=bűnbeesésre kenni és minden akkoriért kizárólag Gyurcsány hibáztatni, nekem nagyon rosszízű csúsztatás. Orvbűnt védeni - még ma is - , mint a szólásszabadság angyalát, aki bátran ostorozta a rendőrállamot - holott az egész cirkusz az ő műve, mit mondjak, tragikomikus tévedés. Ha az iii fedőnevű - és inkluzíve az LMP - ezt nem látja be, az az ő dolga, hogy én ebből indulok ki, az meg az enyém.

Ne haragudj, de álegyetértés kedvéért ebből nem engedek, mert én igenis akkor is , ma is úgy láttam, hogy egyetlen kibaszott magyar politikus - Gyurcsány Ferenc ex KISZ-titkár, oligarcha, Apróvő,ripacs, stb., amit akarsz negatívumot még fel lehet ellene sorolni - de egyszer legalább szembe nézett magával, a szarságaival, a pártja reménytelenségeivel, és próbált ez ellen tenni.
Bűne valóban, hogy ezt csak zárt ajtók mellett sunyiban tette, de legalább a jobbítás szándékával, ám más még ennyit se volt képes lépni huszonhárom genya év alatt.
Hogy azóta viszont ezerrel azt védjük, aki a kilopott - tehát az elárult ember - anyagával aztán csinálta a BP sokszáz millájába fájó fesztivált: városégetést-rombolást, véres műsort a hatalommániáját kiszolgálva és ezért csakis Gyurcsányra köpködünk, nekem érthetetlen. Ennyire női a logikám, sajnos. Vállalom. Nincs biztos 90 se az IQ-m. Nem leszek LMP-s vagy Tarlós, nem vagyok méltó rá. ;-DDD

Fentebb ui. olvashattad, az LMP képviselője, mely párt a női jogok élharcosa, lazán veti be ezt a tarlósi fegyvert, ha valami nem tetszőt írnak számára, és az illetőről tudható, hogy nő. Mondjuk, ez sem teszi túl hitelessé a kurva nagy kiállásukat ezután.

Nekem se hús, se hal volt eddig is az LMP, noha rá szavaztam: ha tesz jó lépést ezután, elismerem, ha nem, azt meg szóvá teszem. Ennyi. Sajnálom, ha fájdalmat okoztam neked.
@Fabius: Kösz, de jelzem Sukorót nem ejtettem ki a klavimon. Újra leírtam, szerintem mi miért necces, noha barnanősen, vállalom. :-DDD

Amúgy Kokoma - Kósáné Kovács Magda szoci képviselőnő, a betonba öntött szőke hajak élharcosa még Mátrai Márta előtt jóval - mondta volt, hogy nem elég tisztességesnek lenni, annak is kell látszani. Hát most a látszattal volt gondom.
@Fabius:

Ha kinyilatkoztatod, hogy nincs igazuk azoknak, akik megkérdőjelezik Schiffer tevékenységét, akkor nyilván úgy is van, még ha túl sok érvet nem sorakoztatsz is fel, hacsak a "barnanőlogika" nevű izét nem tekintjük annak.

"Az Orbán ügyre a TASZ ugrott rá - aminek akkor Schiffer volt a vezető jogásza"

Szerinted a TASZ a vezető jogászának (vagy az LMP az egyik meghatározó vezőjének) véleményétől függetlenül döntötte el, hogy mire ugrik rá? Mi értelme ilyen átlátszó látszatérvet fölhozni?

"Schiffer megtette, ahogy Orbán alatt is megteszik a BNPI pályázatért, a pusztaottlakai közmunkaprogramért, a dunaújvárosi átvilágítási jelentésért, stb."

Bírósághoz fordulni adatokért enyhén szólva sem ugyanaz, mint az ügyészségen (jogilag is megkérdőjelezhető) büntetőfeljelentést tenni konkrét személy ellen. Különösen, ha politikus teszi politikus ellen, mégpedig olyan politikai és jogi környezetben, ahol ennek hatásai nyilvánvalóak, és nem a tisztánlátást, hanem a legundorítóbb puccsista, populista politikai maffia érdekeit szolgálják.

Ha nem lenne világos: mindezzel természetesen nem az ellen érvelek, hogy az átláthatatlanság, a korrupció és a törvénytelenség ellen föl kell lépni.
@a szív fészkei: Az egész 2006-os tüntetés dolgot meg őszödi beszédet te keverted bele az egészbe, semmi köze ennek ahhoz a vitához, ami eredetileg volt. Erre többször figyelmeztettelek, de te csak nem akarsz leszállni róla. Ha gondolod, lehet erről is vitatkozni, de most nem erről volt szó.

Nem vetettem be semmiféle tarlósi fegyvert, egy gyenge viccet eresztettem meg. Elnézést kérek, ha ezt ennyire a szívedre vetted.
@GeoCracker: "Ellenben, ha megtalálok valami mgyarázatot, miért ne osztanám meg másokkal."
Ez a természetes emberi magatartás.A kommunikációs igény bizonyos értelmi szintnél és afelett fokozottan igényli a beszélgetést. Nem szeretnék közhelyeket mondani, inkább helyzetelemzésnek mondanám, hogy a munkahelyi közösségek beszűkülése vagy megszűnése miatt nincs tere a találkozásoknak.
A családi kapcsolatok résztvevői adottak, nincs mód arra, hogy itt találjuk meg azokat a társakat, amelyeknél az irányultság azonos.
Hála a netnek, itt szelektíve partnerre lehet lelni, véleményt cserélni és horribile dictu tanulni is sokat lehet.
A minap az egyik kommentelő társunk mintegy magát fölénk helyezve, itészként lebecsülte az eszmét cserélőket, értelem nélküli fecsegésnek minősítette az elhangzottakat, időtöltést emlegetett.
Első blikkre nem esett jól ez a kritika nemcsak a tartalma miatt, hanem a lekezelő stílusa miatt sem. Később rájöttem, hogy akinek csak a bírálatig ér a gondolata, annak nem sok fogalma van érdemi témákat feszegetni, megosztani a gondolatokat azokkal az emberekkel, akikkel sorsközösségben él, persze tágabb értelemben véve.
Kedves Barátom! Mi, sokan, akiknek igényünk van a gondolatiságra, gyakoroljuk ezt továbbra is bőszen, mert értékesebbek leszünk általa.
@a szív fészkei: Még valami: az is a te félreértelmezésed, hogy a "női logika" az szőke vagy barna női gondolkozást jelentene. Egyáltalán nem és semmiképpen nem 90-es IQ-t. A női logika kifejezés, egy másfajta, nemlogikus logikára utal.
@Fabius:

A Schiffer két stratégiai ponton volt Orbán segítségére a hatalomra jutásban.

A rendőrterror-kampányt tette lehetővé azzal, hogy Orbán mellé állt a rendőrség rágalmazásában.

Ez volt az első - amikor jogvédőként lépett fel.
Mert ugye itt rendőrállam ellen kellett védeni szegény picurka Orbán-állampolgárkát.

A másik a Gyurcsányahibás-Sukoró bűntett kampány.
Ami szintén a Fidesz kampánya volt.
Ebbe segített be feljelentőként.

Ez kettő Fidesz-kampány fölkarolása a kétharmadért.

Aztán lazázik, mint LMP, a híres ellenzéki bimbampárt.
Egy másik alapítója ennek az LMP-nek Elek István - most olvastam az életrajzában...

" A Fidesz 1998-as hatalomra kerülése után Orbán Viktor miniszterelnök egyik főtanácsadója lett (ekkor távozott a Magyar Nemzettől), tisztségét a 2002-es kormányváltásig viselte. Közben 2000-ben a Természet- és Társadalombarát Fejlődésért Közalapítvány elnöke lett, amely 2002-ben (kormányzati támogatással[1]) megalapította a Heti Válasz című konzervatív hetilapot. A lapnak 2004-ig volt alapító főszerkesztője, azt követően több éven át szerkesztőbizottságának tagja. 2008-ban részt vett a Lehet Más a Politika nevű társadalmi kezdeményezésben, majd annak 2009-es párttá alakulása során egyik alapítója lett. 2010-ben a párt az újonnan felállított Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsába kívánta delegálni, ..."

Csudára ellenzékiek.
Orbán háziügyvédje és főtanácsadója, mint ellenzék.

Hát ezen muszály röhögni.
@Dr. simonmondja.:

Az elvakultságon. Na, azon muszáJ röhögni.

Szegény Feri szent, mindenki más maga az ördög.

Innentől legyetek következetesek, és baszogassátok Schiffert az Orbán elleni feljelentésekért is. Sőt, követeljétek, hogy kérjenek bocsánatot.

Ez a minimum, hacsak nem akartok demagógnak és kettős mércével méricskélő álszenteknek látszani. Persze, ha akartok akkor nem muszáJ.
@londonterminals:

Schiffer tevékenységét ezer ponton meg lehet kérdőjelezni teljes joggal.

Speciel ez a kettő nincs köztük. A "barnanő" logikát szívtől loptam és azzal tromfoltam, de úgy látom ha Feriről van szó már az olvasás és értés is nehezen megy.

De van áthidaló javaslatom a konstruktivitás jegyében: ti kezdeményezzétek Bendzsi pápánál Feri boldoggá majd szentté avatását, mit többiek meg addig is tisztán akarunk látni úgy Sukoró mint Közgép ügyekben. Feljelentéseket akarunk gyanús ügyletek és mismásolások esetén, és vizsgálatot, eljárást a sunyiskodás helyett.
@Dr. simonmondja.: És nyilván álcázásból támadják Orbánékat nap mint nap, álcázásból láncolják magukat a Közgép kapujához... Az a gyanús, ami nem gyanús, igaz-e?
@Fabius:

Túl magas labda lenne az általad előszeretettel alkalmazott stílusnál maradva "úgy látnom", ha Schifferről van szó, már az olvasás és értés is nehezen megy. Ha ezt szerinted megfelelően pótolja, hogy kénytelen vagy elengedni a füled mellett az érveket, és úgy tenni, mintha mindenki más lenne komplett hülye, csak rajta. Igaz, volt már példa arra is, hogy hülyézel és pocskondiázol, csak mert nem esett le, hogy mit jelent, amit írtam. Pedig veled ellentétben akkor sem a sértegetés szándéka vezetett. De borítsa a feledés jótékony homálya azt is. Cserébe tippelj, melyik pártra szavaztam 2010-ben.

Valamiért bizonyára jobb ez így, mint véleményt cserélni. Pedig amilyen naiv vagyok, részemről hajlok rá, hogy nagyeszű barátunkat inkább csak hülyének, a saját doktriner tévképzetei foglyának, amolyan hasznos idiótának tekintsem, mint rafinált Orbán-bérencnek. Ugyanakkor el kell ismerned, áthidaló javaslatod értelmében legkésőbb tegnap óta ideje lenne a kérdéses feljelentésben ugyancsak említett Bajnait a tisztánlátás és elfogulatlanság jegyében végre szintén feljelentenie, nemde?

Ja, és természetesen nyilvánvaló volt, hogy a barnanőt Szívtől vetted; épp azért utaltam rá, nagyon pontos. Persze nem azért, mert amit Szív írt, ne lenne logikus, hanem mert viccesen lebarnanőzni az érveit pont ugyanakkora hülyeség, mint komolyan leszőkézni.
@londonterminals:

Kaptál kompromisszumos menekülő utat, de ha nem élsz vele akkor tessék:

1. A TASZ 1994 óta deklarált programja a politikai szabadságjogok világnézettől független védelme, és a precedens értékű ügyek felvállalása. Ez le van írva a honlapjukon, bárki által hozzáférhető módon.

tasz.hu/magunkrol

Ergo: az ilyen képviselet nem személyi, hanem társasági döntés. Egy olyan társaságé, akikről évtizedek óta tudjuk, ez a gyakorlatuk.

2: Schifferék feljelentéseit "bírósági adatkikérésnek" minősíteni nettó tájékozatlanság, vagy szándékos csúsztatás, hogy utálni lehessen. Ettől viszont a tények még tények maradnak:

Rendőrségi feljelentés Tisza-gát ügyben:

index.hu/belfold/2012/09/14/feljelentest_tett_az_lmp_a_zsurmo_sikere_miatt/

rendőrségi feljelentés Zuglói Vagyonkezelő ügyben:

lehetmas.hu/sajtokozlemenyek/35891/feljelentest-tett-az-lmp-a-zugloi-vagyonkezelo-zrt-szerzodese-miatt/

rendőrségi feljelentés OHÜ ügyben:

www.origo.hu/gazdasag/20120821-feljelentest-tett-a-hulladekugynokseg-miatt-az-lmp.html

rendőrségi feljelentés NFA földpályázatok ügyben:

www.origo.hu/itthon/20120615-feljelentest-tett-az-lmp-a-foldberletpalyazatok-miatt.html

(itt ráadásul a vád ugyanaz, mint Gyurcsány esetében: hivatali visszaélés és hűtlen kezelés)

rendőrségi feljelentés MALÉV felszámolás ügyben:

www.origo.hu/gazdasag/20120404-feljelentest-tett-az-lmp-a-malev-felszamolasa-miatt.html

Gondolom tökvéletlen, hogy ezekben az ügyekben is Schiffer meg a pártja az egyetlen, aki megteszi ezeket a feljelentéseket. Holott a szociknak és a dékának is módjában állna. Éppen ezért azt gondolom, ezzel piszkálni Schiffert kizárólag Szent Ferenc mosdatását és Schiffer lejáratását szolgálja. Függetlenül attól, hogy te kire szavaztál 2010-ben. Mert az speciel nem érdekel.
@Fabius:

Aligha viselném el a rám nehezedő iszonyatos nyomást, ha nem kínálsz ilyen kerülőutat, mégis, bár nem szeretnélek megfosztani attól az örömtől, hogy feljelentéseket számolhass, acélos jellememről visszapattant a kísértés. :)

Talán nem függetlenül attól, hogy nyilvánvaló logikai hiba azonosnak tekinteni egy - politikailag, jogilag és morálisan kifogásolható - feljelentés kritikáját a feljelentett szereplő "mosdatásával". Ha valami, akkor ez csúsztatás. Ahogyan az is, hogy ez a kritika a legcsekélyebb mértékben is a korrupcióellenes fellépéssel menne szembe.

Ami a két konkrét állítást illeti:

1. Változatlanul nem látni, miért lenne releváns azt emlegetni, hogy a TASZ (vagy akár az LMP) testületként hozza meg ezeket a döntéseket, hiszen Schiffer e testületek meghatározó tagjaként befolyásolja ezeket a döntéseket és egyetért velük.

2. Bírósági adatkikérésnek az általad épészmérnöknek adott válaszban említett eseteket neveztem, amilyen például a dunaújvárosi.

Viszont a most felsorolt feljelentésekre valóban nem gondoltam akkor, és ezek valóban szembeállíthatók bizonyos szempontból a Gyurcsány elleni feljelentéssel.

De a létezésükkel nem cáfolják az eredti állítást, miszerint Schiffer Gyurcsány elleni feljelentése erősen megkérdőjelezhető, mert:

- jogilag kifogásolható, mivel a hivatali visszaélés tényállását nem alapozza meg az, amit a feljelentés kifogásol

- morálisan kifogásolható büntetőfeljelentést tenni valaki ellen jogilag megalapozatlanul, a vélelmezett jogsértésnek megfelelő enyhébb eljárás elindítása helyett

- politikailag kifogásolható, mert mindez olyan helyzetben történt, amikor nyilvánvaló volt, hogy nem az átláthatóságot szolgálja a feljelentés, hanem újabb manipulációs eszközt ad a joggal, az intézményekkel és eljárásokkal a jogállami berendezkedést súlyosan veszélyeztető módon visszaélő maffia kezébe.

Nem az a kérdés tehát, hogy kell-e minden politikai szereplővel szemben élni a korrupcióellenes eszközökkel - igen -, hanem az, hogy miképpen, és sikerül-e megállapítani a nagy küzdelemben, hogy valójában eleget tesz-e a választott lépés a jogi és morális követelményeknek, valamint hogy mit szolgál - például nem nagyobb-e jóval a collateral damage, mint a várható "tisztulás".

Schiffer sukorós följelentése iskolapélda, és bárki számára nyitva áll a lehetőség, hogy jól értelmezze, hacsak nem akar demagóg, hamis leegyszerűsítésekkel méricskélő álszentnek látszani.
@londonterminals:

Én a hiteddel nem fogok vitatkozni, te meg a tényekkel nem tudsz, és kizárólag hitbéli meggyőződésedet hangoztatod.

1: Itt a legfrissebb TASZ buli, állásfoglalás a Millán zsidózó faszokról:

index.hu/belfold/2012/10/24/nem_volt_bejelentve_a_rendszervagas/

Lehet érte anyázni őket, minden jogvédők őrangyala, aritus barátnénk a mai alatt meg is teszi, szidja a TASZ-t mint a bokrot. Érted, a TASZ-t. Nem Dienes Balázs vezető jogászt. Mert az állásfoglalást a TASZ adta, ahogy Orbánt is a TASZ védte. Nem Dienes Balázs és nem Schiffer András egyéni ügyvédek.

Ilyenek ezek. A szabadságjogokba szerelmesek, nem abba akit éppen kívánatosnak vagy szimpatikusnak tart(asz) a közvélemény. Monnyanakle. De a rohattsiffer különösen monnyonle.

2: A Gyurcsány hisztin már csak röhögni tudok.

-Az a miniszterelnök, aki a kiemelt beruházásról szóló kormányrendelet megalkotásakor nem hajlandó a nyilvánosságot bevonni - ami amúgy törvényi kötelezettsége - nem hajlandó a beruházásról a civilekkel egyeztetni - ami amúgy törvényi kötelezettsége - és nem hajlandó a projekt részleteit nyilvánosságra hozni, az bizony hivatali visszaélést követ el. És bizony legyen följelentve a francba. Aki ezt morálisan kifogásolhatónak tartja az meg menjen a picsába, szigorúan az én magánvéleményem és korrupciódemagóg értékrendem szerint.

Innentől pedig:

- jogilag nem kifogásolható, mert Gyurcsány többszöri felszólítás ellenére sem tett eleget törvényi kötelezettségének.

- morálisan legfeljebb azok kifogásolják, aki szerint a kiemelt beruházás körülményeivel elszámolni nem fontos, és éljen a korrupció. Na ők azok, akiknek a morális fintorgása kurvára nem érdekel.

- politikailag kifogásolni meg kizárólag a gyurcsányisták szokták, mert szegény Ferinek -pontosabban már Bajnainak - el kellett számolni. Az LMP bejegyzett ellenzéki párt volt, Feri törvény szegett, mit kellett volna csinálniuk azon kívül, hogy kétszer kérték szépen, majd feljelentették a francba? Tudomásul venni szó nélkül, hogy ha nem számolsz el Feri az ország éppen legnagyobb projektjének körülményeivel, akkor nem baj, ne számolj, bízunk benned különösen azután, hogy szerinted "végighazudtuk az elmúlt másfél évet, hazudtunk nappal éjjel és este".

Röhej.
@Fabius:

Na ennyi tömény hülyeséget válogatott sértésekkel dúsan fűszerezve régen láttam. Bámulatos. :D

Szalmabábérvelsz, hadilábon állsz a tényekkel, és merőben ok nélkül, ámde folyamatosan sértegetsz is. Vagyis a jelek szerint esély sincs arra, hogy a tévképzeteid és előítéleteid helyett azzal vitatkozz, amit írtam. Rám sütheted, hogy a "hitemről" van szó és nem a tényekről, utána folytathatod a lélegzetvétel nélküli pocskondiázást, de ettől nem lesz igazabb, amit mondasz.

1: Hol mondtam olyasmit, hogy nem a TASZ döntése volt Orbán védelme? Amit mondtam, az az volt, hogy ha egy vita arról szól, hogy valaki - ez esetben Schiffer - védőként szerepel egy ügyben, és ennek helyességét (okkal vagy ok nélkül) megkérdőjelezik, akkor értelmetlenség azt felhozni, hogy nem a védő, hanem a szervezete döntött így - hiszen a szervezet döntésében és a védelem elvállalásában nyilvánvalóan szerepe van. Ha ezt nehéz megérteni, akkor persze lehet belőle azt levezetni, hogy aki ezt állította, az agyalágyult, és képtelen felfogni, hogy nem személyre szabottan és rokonszenvek szerint, hanem ezektől függetlenül képviselné a szervezet és annak tagja az ügyet. Persze ez evidens, csak a levezetésnek nincs semmi értelme, ellenben kiváló példa a szalmabábérvelésre.

2. Tévedsz. Vagy ha úgy jobban tetszik, hülyeségeket beszélsz. A feljelentés a hatáselemzés, az állampolgári részvétel és a közzététel elmulasztását kifogásolta. Ezek törvényi kötelezettségek, természetesen számon lehet és kell őket kérni, de önmagukban semmi közük a hivatali visszaélés büntetőjogi tényállásához. Az így hangzik: "Az a hivatalos személy, aki azért, hogy jogtalan hátrányt okozzon vagy jogtalan előnyt szerezzen, hivatali kötelességét megszegi, hatáskörét túllépi, vagy hivatali helyzetével egyébként visszaél, bűntettet követ el, és három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő." Vagyis a kötelességszegésnek/mulasztásnak ok-okozati összefüggésben kell lennie a szerzett előnnyel/okozott hátránnyal. Márpedig a Schiffer-féle feljelentésből egyszeri elolvasásra is kiviláglik, hogy kötelességszegésként ugyanazt jelöli meg - a közzététel stb. elmulasztását -, mint amit szerzett előnyként - a közzététel stb. elmulasztását, mert ezzel lerövidül az eljárás -, ami finoman szólva is csűrés-csavarás. Vagyis a feljelentés jogilag kifogásolható.

Innentől pedig ismét szalmabábozol, hiszen természetesen nem azt mondtam, hogy korrupcióellenes feljelentést tenni lenne morálisan kifogásolható, hanem - koncentrálj - büntetőfeljelentést tenni megkérdőjelezhető jogi alapon. Ezt hétköznapi nyelven hamis vádnak hívják. És ha szerinted a politikai összefüggés, amiről írtam, annyit jelent, hogy sajnálom, hogy el kellett számolniuk, akkor sajnálom. Mármint azt, hogy nem érted. :)

Na mindegy.
süti beállítások módosítása