Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: rtl.hu/belfold/2024/03/28/osvath-zsolt-hajdu-peter-varga-judit-hangfelvetel?utm_source=hirkereso-h... (2024.03.29. 09:37) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Always www.youtube.com/watch?v=IyW-VAMXo9c (2024.03.28. 19:52) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.09.07. 05:22 Fabius

Orbán: hazudtam reggel, éjjel és este

Csak akkor hazudok, ha úgy van,
és általában úgy van,

itt a Fidesz klubban.
Mert nekem bejön ez a szitu,
a sok kamu sztori rólam,

hazudtam most olyat,
amit megbánunk majd holnap.

 Választó, ou, szia, helló!
Az IMF egy rohadt szemét genyó!
Na figyu már, mondom mi a szitu,
te hülye, én meg hiú,

na mizu, mizu, mizu?

(via)

Orbán Viktor és a leghűségesebb lakájmédia hazudott. A linkelt cikkben és Fénylő Csillagunk faszbúkján is az ország összes kedves választópolgára megcsodálhatja, ahogy miniszterelnöke egy elítélt kupec könnyedségével az arcába hazudik. Csodálatos a látvány, fantasztikusan élethűek a gesztusok, az alakítás egy baltával faragott berényimiki szobrot és egy kóla-kávé Rózsa presszó kupont simán megérne.

Azért a teljesítményt ne becsüljük alá. A mutatványt végigülő képviselő szerint a Csodálatos Tehetség maga elé kapott egy levelet, és felolvasta róla azt a tíz pontot amit megírt a Magyar Nemzet, és ami nem szerepelt a papíron. Az ami egyébként pontosan szerepelt a levélben annyira nem volt fontos, hogy a jelenlévőknek tanulmányozásra szétosszák, és a pontos tartalmát is az Indexnek kellett közzétenni. Ha azt hitted kedves honpolgár, hogy a baltás gyilkosnál hányingerkeltőbb üggyel nem találkozhatsz, akkor tévedtél. Nem kellett egy hét sem hozzá, hogy Viktor rácáfoljon erre, és a saját inkompetens viselkedését kompenzálandó pánikot keltsen benned, és a nyugdíjas apádban és anyádban is. 

 De legyünk őszinték: meglepett ezzel valakit? A mindent az IMF-re kenünk szándék kiszivárgott már régen, ennek tükrében habonyárpi nekifutásból rúgta herén magát, a Vezért és a Pártot mikor elhitte, hogy ez a kacsa azért is hápogni fog. A kormány kamunikációs tagozata a végét járja, már azt kell hangoztatni, hogy merjenek hülyék lenni, de ez különösebb bátorság és rákészülés nélkül alapjáraton is megy. Habony nagyobbat perecelt ezzel, mint a rosszabbul élünk kampánnyal, mert pechjére az államháztartás központi alrendszerének hiánya legutóbb 2006 augusztusában állt ennyire szarul. Igen, az őszödön párttársaknak előadott hazudtunk reggel, éjjel és este beszéd, és annak nyilvánosságra kerülése közti hetekben. Ilyen gazdasági környezetben, a kiszivárgott és ismertté lett előzményekkel Viktort hazudozásra biztatni olyan amatőr dolog - ennyire gyors lebukás mellett - amit egy legkedvesebb kebelbarát pályája sem biztos, hogy túl él. Mert a párhuzamot különösebben erőltetni sem kell a számtalan Füstbement Terv, a recesszió, a tripla bóvli, és a nyilvános hazudozás mellett. 

Ezek után fog még valaki csodálkozni, ha az IMF a Vezér fejével labdázik majd? 

orbán-imf.gif

 "Nem úszható meg az IMF-hitel, a valutaalap-program. Ettől a lehetőségtől pedig nem félni kell, hanem okosan használni, hogy a magyar gazdaság szerkezetét javítsuk"

 Ha ezzel ti is tisztában vagytok, ki is van mondva, akkor vajon ez az istenesen elbaltázott és megkésett pávatánc ugyan minek van? Szerdán még Viktor is azt mondta külföldi hírügynökségek munkatársainak, hogy a tárgyalás rendben halad, még az ősszel el lesz sikálva minden. Ezek és az azeri fiaskó után nem színes tollú pávának látszol, te bohóc, hanem szürke tollú, sánta és rekedt bölömbikának, aki a valóság Kamazának hűtőrácsába fúródás közben is ordít.

 

 

649 komment · 7 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr224760524

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.09.07. 22:39:36

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.09.07. 22:39:34

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Igenis van választásunk 2012.09.07. 13:41:05

"Ha emberszámba vesszük azokat, akikkel a változások történtek, és elmondjuk, hogy nincs más választásuk, megértik. Az állampolgárnak bíznia kell abban, hogy az állam jót akar, akkor is, amikor átalakítja az ember életét." (Balog Zoltán a Kossuth rád...

Trackback: Igenis van választásunk 2012.09.07. 13:40:04

"Ha emberszámba vesszük azokat, akikkel a változások történtek, és elmondjuk, hogy nincs más választásuk, megértik. Az állampolgárnak bíznia kell abban, hogy az állam jót akar, akkor is, amikor átalakítja az ember életét." (Balog Zoltán a Kossuth rád...

Trackback: Mire készülnek Orbánék? 2012.09.07. 09:46:39

Orbánék múltheti erkölcsi mélyrepülése valamint a tegnapi produkciója (amiről ugye kiderült, hogy ordas nagy hazugság, és aminek annyira kiszámítható volt előre a forintosítható eredménye, hogy felveti bizonyos büntetőjogi kategóriák gyanúját, de persz...

Trackback: Mire készülnek Orbánék? 2012.09.07. 09:44:45

Orbánék múltheti erkölcsi mélyrepülése valamint a tegnapi produkciója (amiről ugye kiderült, hogy ordas nagy hazugság, és aminek annyira kiszámítható volt előre a forintosítható eredménye, hogy felveti bizonyos büntetőjogi kategóriák gyanúját, de persz...

Trackback: Mire készülnek Orbánék? 2012.09.07. 09:44:07

Orbánék múltheti erkölcsi mélyrepülése valamint a tegnapi produkciója (amiről ugye kiderült, hogy ordas nagy hazugság, és aminek annyira kiszámítható volt előre a forintosítható eredménye, hogy felveti bizonyos büntetőjogi kategóriák gyanúját, de persz...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@rodeo36:
Oszt aztad mondtad,nem térítesz el a linkjeiddel:-)))
Téríccs csak! Ez kurva jó volt!
Szeretnék annyit érteni a mjúszikihoz, mint te. De nem értek, csak "bejön" ami jó. Ez ugyanaz, a Mester tolmácsolásában: www.youtube.com/watch?v=xs-p1oEvuGg
Elképesztő, ráadásul Mehta dirigálja a...
Na, Te aztán érted.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Genya kekec vagy csak...
Stefike, itt van ez a Cirbolya gyerek, sváb ősökkel... Ráér... Mi lenne, ha... :DD
The incident casts light on Hungary’s cack-handed leadership. The foreign ministry is known for its shrewd diplomats; during the Libyan conflict last year the Hungarian embassy in Tripoli was one of a handful to stay open and was representing some 50 states by the end. But it seems that the Safarov affair was masterminded by Mr Orban and Peter Szijjarto, the minister for external economic relations. Hungary’s woeful dealings with the IMF are their responsibility, too.

www.economist.com/node/21562199

Itt a három napos csoda.
@dr. Balta$ar:
Kinek a kisbaltájával dicsekszel??? Stefinknek fokosa van, azzal járja az erdőt... (Szegény elmebeteg) :D
Dr. Orbán az "axe (ejtés: eksz) kormányfő"...
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: ne te neeee, ti vagytok egy léjerben, nálam protokol konvertálás kellene, és altesti fixálást is neked ajánlott, igaz csimmával ;)
@Stefánia kisasszony [teuto-nordikus parasztlány]: még jó, hogy kimosakodott a fotózáshoz a földjein töltött nehéz nap után

biztos a nehéz paraszti munkától szálkásodott ki ennyire a feje
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Nem is jártál messze az igazságtól, mert egyébként az.:(
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: nektek meg eszetek nincs, már bocsánat.
Sokadik poszt alatt baszódik el az egész kommentfolyam a naccsasszonyka ökörségeitől, róla, neki szólnak írások százai. Ti tényleg elhiszitek magatoknak, hogy szükségetek van udvari bolondra? Elgondolkodtatok már azon, hogy a nevetéshez nem feltétlenül kell egy balfasz, akin lehet? Tudjátok, miért nincs rend az országban? Ezért, basszátokmeg. Mert jólesik így múlatni az időt, mert nincs elég akarat és keménység ahhoz, hogy azokat, akikben láthatóan éhen halna az agyrágóbogár, kibasszák mindenféle társaságból, pártoktól a haveri közösségekig mindenhonnan, á, nem, inkább etetik a sok istenverte trollt a maguk szórakozására, mintha azzal akár egy fél lépésnyit is előbbre volnánk. Nekünk dolgunk van, a kutyaúristenit neki, nagyon dolgunk volna, de nem ez, kurvára nem.
Sokadszor húzom föl magam ezen, és valószínűleg sokadszor fogom megkapni, hogy húdeszar lehet ilyen szigorúan élni, inkább be se írja senki, mert nem igaz. Csak azt látom, hogy ideje lenne megkomolyodni, mert pocséklás minden perc, amit olyanokra fordítotok, akikre nem hat a józan szó; mintha rájárnátok a lehúzatlan budira, azon élvezkedve, milyen büdös a szar. El kell küldeni őket a picsába, egyszer s mindenkorra kirekeszteni, ahogy ők bármikor megteszik, ha tehetik, pusztuljanak meg a szobájuk sarkában őrjöngve, ki nem szarja le.
Nekünk dolgunk van.
Jó estét Mindenkinek.
Egyéb elfoglaltságok miatt csak most fogom utánolvasni az elmúlt napok post-jait.. De annyi tuti, hogy mind baltás ügyben, mind az IMF igények ügyében: GYENGE....
Egy pszichológiai alaptétel szerint kivetítjük a bennünk rejlő félelmet és gonoszt, mert nehéz belül elbánni vele. Nos, ez a libsibolsik mellett (miközben a finesz bolsi :) ) az IMF-re való kivetítés olyh annyhira szánalmas... Mert az IMF nem mond olyat, hogy "aggyá pénzt" - se nyugdíjból, se a bankoknak.
Mert hiszen, még ha mondana is ilyet: ha a nyugdíjakat megvágjuk, az nem feltétlen vezet sikerre, mert a többi 450 ezer paraméter is befolyásolná ennek a megtérülését.
Ez csak egy példa.
Ócska. Populizmus.

Az Orvbán-kormány mindig uganabba a helyzetbe hoz engem: hogy nem tudom eldönteni, mi nagyobb gáz: ha ennyire hüjék, vagy ha ennyire hüjére vesznek és a pofámba hazudnak feszt.

Ócska, gyenge. ŐS: Tudom, hogy a hülyét ellipszilonnal írják, a pontosjé csak szimbolizálja abbéli meggyőződésemet, hogy normálisan kéne beszélnünk egymással....
(Ez kvázi a magánügyem, de szeretném, ha nem az maradna.)

Durva hetem volt, lehet, csak enyi telik, köszönöm, hogy itt lehettem.
@a szív fészkei: Tegnap este Viña del Mar-ban a Városi Színházban a Jubilate kórus Marco Dusi vezényletével előadta Bárdos Lajos egyik miséjét. Ez a kórus folyamatosan tart magyar szerzőket a repertoárján, egyik alapdarabjuk az Esti Dal.

A Valparaisoi Katolikus Egyetem Zenei Intézetében a múlt héten eldöntötték, hogy Kodály Központot/Intézetet alapítanak, és nemzetközi Kodály Szemináriumot rendeznek. A pedagógia szakosok a szolfézst és a metodológiát is a Kodály-módszerrel tanítják.

Chilében már öten vannak, akik képzést kaptak a kecskeméti Kodály Intézetben.

Törjük itt magunkat, ezek a nyomoroncok meg szétcsapkodják a baltájukkal, amit elértünk, azt, hogy egyre többen hallottak Magyarországról, becsülik és tisztelik.
@whatsoever: @Légifarkas: igazatok van, csak sajnos kevés ez a néhány fecske, és szerintem jelen pillanatban, a humor és az ilyen olyan karakírozás eredményesebb és hatásosabb, néhányunknak talán erőt is add, meg reményt.
@Knósszosz:
vigyázz

www.youtube.com/watch?v=X_tXqQlFdcQ

ez egy két hegedűre és a brácsa helyett contralto-ra komponált borzalmas zene, két komplett zenekar koncertál a szólistákkal

Beethoven sohasem írt egyetlen művet sem h-moll-ban mert azt mondta az az öngyilkosok hangneme

és itt az abszolút árulásról szól a zene, a Világegyetem összerogy és térden állva könyörög, hogy ha esteleg valaha lehetséges az árulását bocsássa meg

Maureen Forrester a mjdnem elfeledett zseni adja elő

olvasd, sajnos teljes partitura amit most kinyitottam, de a kivonat is megteszi

ilyen zokogás elcsukló hangon kiszáradó torokkal és a borzalmas fájdalom vonaglása

és a szöveg: megtalálod magyarúl, költői fordítás
@Knósszosz:
létezik egy olyan partitura amelyben a két symphonikus zenekart két ilyen orgona helyettesíti, ez egy orgonára Átirat Widor által figyelj e névre, és hallgasd nagyon jó visszajátszó kell hozzá

www.youtube.com/watch?v=rZQ--KHn21A&feature=related
@a szív fészkei:
Viszont nem adom magam könnyen! :DD

@Légifarkas:
:)) Vááááááááááááááááááááááááááá.... Igazad van amúgy. Ignorálom a parasztját. Ezentúl simán lerúgom és nem pazarlok rá időt.
Evégre egy ilyen látens shemale-t nem illik ütni...
@rodeo36:

létezik egy olyan partitura is amelyben két katonazenekar adja elő, egy kaptafára.
Átirat álatalam, figyelj e névre, és hallgasd tök egyszerű pc-s visszajátszó kell hozzá... :))

1.
www.youtube.com/watch?v=PiUg_QdVEZc

2.
www.youtube.com/watch?v=H8aNv1XNv9c&feature=related

"Milyen sokat énekeltük ezt a dalt Orbán Viktorral a Bibó Kollégiumban, nem gondoltam akkor még, hogy tényleg bolsevik!
SzaboJumurdzsak 1 évvel ezelőtt 41"
@Knósszosz:
ha figyelmesen nézed, rájössz, hogy Mehta "kíséri" a teljes hatalmas zenei apparátussal a Mester-t, neki az a dolga, úgy dirigálja az összes többit, hogy azok kísérjék az énekest, az énekes úgy áll, hogy nem is láthatja a karmestert, annak meg hátra kell nézegetnie, nehogy elbassza és kakofóniát csináljon, ezért hívjuk őket szólistáknak
www.youtube.com/watch?v=VtTqpqGIIYU

a híres d-moll Mozart zongora verseny, figyeld ez a klasszikus előadás nem volt karmester a szólamvezetők követték a szólistát

élvezd ez egy fantasztikus Mozart, még Mozart-nál is kiemelkedik, az egyetlen műve amiben a Világegyetem mélységeibe téved és nem igen talál vissza...egyszer a kölök is megkomolyodhat???
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: @Légifarkas: Stefi révén csomó mindent elmondhatunk Orvbűnről, Anikójáról, Rasikájáról, glaciális nordzord nácikról, stb. Viccesen, komolyan.
Arról a hamis lózunggyűjteményről, amivel a jobbboldalt letaglózza és fogva tartja Orvbűn lehúzhatjuk röhögéssel a leplet, hála Stefinek.
Mert Stefink kiszáradt balatonira hajazó nethekk, persze, de millióan valóban gondolkoznak így, mint ő Ezeket karikírozza,és nem rosszul. Oké, a rá hasonlítók nem minket olvasnak vagy undorral. De valakijük talán mégis elgondolkozik. És ő a huszadik rizsánkat tán idézi nekik, a vadhívőknek, amiket írunk, a harmincezredik dumánk ugyanerről meg még talánabbul picit elültetődik.

Munkánk van sok, írod. Mi? Szervezzünk pártot itt éhgyomorra? Szerveztünk - mert mondhatom, hogy szerveztünk, hisz itt vertük egy hete páran a nyálunkat, hogy legyen már tünti, valami a baltásbiznic ellen és lett - tehát valami becsületdélutánt és arra páran, akik megtehettük elmentünk. Aztán aki tud, gyűjt infókat és itt bekopizza, ennyival előrébb vagyunk általa. Más, aki érti a dolgokat, értelmezi. Az is segítség. Rodeo komolyzenei kurzusokat tart, hogy ne tűnjön itt minden szánalmasan szar csepűrágó nullának...
Még mi a mi munkánk szerinted? Civileknek itt? Beszólogatunk politikusnak - ha van olyan merész és idejön. Mi a francot csináljunk még itt?

Én röhögök legtöbbször Stefin, a Kurt-epizód direkte tetszett, jó: én ilyen sekélyes hülye volnék. Nem titkolom, Gábriel sok jobban zavar, mert ő sajnos igazi. És nagyon nem viccel.
@Légifarkas: Igen, igazad van, de ... Mit kell csinálni, azon kívül, hogy az információt meg az értékrendet valahogy megpróbálom közvetíteni? Egyedül nem megy! Azt hittem, az ellenzék mögé leht állni.. De az ellenzék is leszar mindent, abban az értelemben, hogy váltóképesek, gyakorlatban eredményesek legyenek...
Jó a szellemi közösség, de többet akarunk, már csak azért is mert nem szertnénk beledögleni, de HOGYAN?? Nem téged kérdőjelezlek meg, sőt... Igazat adok!!!!! Hogyan? Mit? Nem kell nekem ellen-Orbán, de valami kivitelezhető a csodavárás és a jelenlegi között / helyett....
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:
az Alexandrov-ék is felvették ezt

hallgasd

www.youtube.com/watch?v=rShKiE3IeAA

egy egyszerű vasárnapi misére benész a hívők is így adják elő 6 szólamban és eleve úgy is ülnek le és nincs karmester, mert Nagy Péter megtanította őket rá, hát még egy üveg vodka után amiben én is résztvettem

a törpe kis tetű marad
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:
te addig rángatod le az isteneket a bütykös nagylábujjuknál fogva, hogy egyszer a nyakadba zuhannak...és akkor?

brühühühühühü
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: "eredményesebb és hatásosabb"
Aha, pont úgy tűnik. Minden nap eredményes és hatásos, annyira, hogy másnap tovább gerjeszti az egészet.
Erő kell, meg remény? Bennetek van, mindenkiben, legfeljebb nem hiszitek. Előjön, ha nem hagyjátok, hogy ők - akár indirekt módon is - irányítsák, miről beszéltek, mit tűztök ki március 15-én, kivel álltok szóba és hogyan, és így tovább. Erőt az ad, ha tudod, hol tartasz, és hová akarsz eljutni; reményt az, hogy élsz, és az agyadat, a gondolataidat csak te magad tarthatod rabságban, senki más. Minden fecske számít.
@rodeo36:
Pajti, kurva jó Neked, hogy ennyire otthon vagy a zenében.
Ez nekem nem adatik meg, max annyiban, hogy hogy leszarom a kultúrsznobizmust, azt hallgatom ami tetszik. Például szeretem az operát, szeretem a rock és a metál műfaját is, szívesen hallgatom Kövi Szabolcs relax-izéit, nagyjából mindenevő vagyok. A cintányér püfölő izét is, bár megkérdőjelezted, hogy azt a szart meg miért? Azért, mert! De emiatt nem fogunk vitázni, mert az általad kedvelt zenékből is tudok olyanokat idézni, amiktől nekem is jó érzéseim támadnak. Van sok. De vannak olyanok is, amitől a víz kiver. Szokolay Sanya vérnásza, az nem tudom mi? Nekem leginkább förtelem, nem zene, persze én csak a fülem után megyek. De van még más szerző is, akitől elhányok Bakuig. Igaz, az a kottát nem ismeri, én se…
Viszont ez a Mozart concerto ott van, ahol a Vespri Siciliani, kurva jó. A szerethető (és számomra érthető) kategória…

Grazie
@rodeo36:
Nekem azért a csúti ramszeszről inkább ez jut az eszembe:

www.youtube.com/watch?v=xCkp0N29RDY
@Knósszosz:
Yessssss... :))
Minden jó zenét szeretek.
@Knósszosz:
egy borzalmat nem lehet "szépen" megzenésíteni, a Vérnász egy borzalom

mint az Erbarme Dich is olyan zene ami édesnek elringatónak hat, dehát ugyanazt érzed amikor megfagysz a hóban az orosz styeppén mint a Trepak-ban Musszorgszkij (keresd Boris Christoff zenekari kíséretes előadásában) a záró G-dúr akkordok a fagyhalált magát csengetik, és borzalmas...pedig milyen szép

esztétikát tanúlj és művészettörténetet

sajnos nekem megmarad az a véleményem, hogy nagyon sok mai "zene" zaj csupán és a semmi körűljárása sok sok meg nem érdemelt pénzért és a fel nem készűlt közönség pofánröhögése és kigúnyolása egyétek baszdmeg ez való nektek mint disznónak a moslék és ezt csinálja a nyomorbán és gittegylete mert ők maguk üresek, parvenűk hát senki se legyen más...a Hellertől megőrűl szó szerint mert annaka pillantásában is több van mint az egész gittegyletben

brühühühühühü

érték ami növeli értékét az idő múlásával és nem elveszíti a feledés halotti leple takarja hetek múltán...miért...mert sohasem ért semmit és a másijk szar jön a helyére mert az fizet...
@rodeo36: Miért írod, hogy egyszer tévedt oda? Mozartra jobban tejelnek a tehenek. Megnyugodik tőle valahogy a lélek, még az állaté is. Hisz már a tudattalan ősit érinti, ami állatban, emberben egyaránt ott van, tehát mindig a világegyetemet közvetíti.
Az ottani könnyedséget, természetes létezést, hogy van, mert lennie kell valaminek. És ha már van valami, az szép és harmonikus egész. Mozart mindig az és mindig kicsordul belőle az öröm... Biztos a mélyén ott a halál és a harc - tudott erről is mindent - de akkor is minden mindig ilyen kerek egész nála, ő a világ maga.

És a létezés egyszerű kéje. Hogy vagy, mert lehetsz és akkor próbálj magad lenni, az aki tényleg te vagy. Ez a gyerek érti talán meg a legjobban. Minek komolyodott volna meg?
@fletwwod_mac: ez a híres Sidney-i felvétel, ott jegyezte meg valaki, hogy a Rebroff minden operaénekes rémálma mert a kontrabasszustól a szopránig játszva mindent kiénekel és ráadásúl hogyan, imádom ezt az egész 12 részes felvételt
@fletwwod_mac:
ugye tudod, hogy német és orosz szülők német gyermeke?

hát igen ez a kedvencem a falsett?

én most csinálom vele ugyanezt
@Knósszosz: +++
Mozart kürt concerto-i is... meg a Csajkovszkij B moll concerto 3. tétel.. a kürt, mert lágy.. és a 3. tétel, mert ODAVÁG.. nem értek hozzá, csak szeretem...
@Fabius:
Nem, dehogy...
Az alcsúdba.znádi MGTSZ karperecgyártó üzemére tippeltem volna egyébként. :))
Viszont faszok voltak, ha ennyire bebukták... :(
@a szív fészkei: Igen, Mozartra és Bach-ra jobban nő a növény is, mint Kurtágh györgyre, vagy Sosztakovicsra... :) A zene matek, még akár valami magyarázata is lehet, nem mintha azt állítanám, hogy matek rulez... sőt, matek az fraktál attribútuma csak, valsz...
@rodeo36: Nem, sok mai zene Orvbánnak a halál lehetne. Nézd meg , kiket tüntetget ki, kik a bérdalnokai, az róla mindent elárul. Ölni lehetne őt modern zenékkel. Óha!!!

Attól, hogy nem olyan kiművelt - gyakran kiszámított - hangzású és harmoniájú, még rengeteg mai szám kifejezi ugyanúgy a pl. világegyetemet, mint Mozart. Máshogy, más aspektusból, talán egyszerűbben, de kifejezi. És aki erre vevő - és talán Mozartra vagy pláne a nehezebb Bachra, Wagnerra nem annyira van füle - annak ez is ajándék, egy kis rés a végtelenbe. A mai nagy popidolok nem nemcsak a reklámhadjárat miatt lettek és maradtak csillagok.

Ezt az boriszgodunovi imádságot egy Leonard Cohen Halellujája is eléri szentségben.

De nem nyitok vitát, szerintem vesztesz azzal, hogy kizársz sok mindent a műveltségből valamiért... Lebecsülsz így embereket. Orvbűnnek csak nincs ízlése és ezért acsarog szegény.
Elmegyek aludni. Jó éjt és minden jókat Mindenkinek..
:)
@a szív fészkei:
ez esztétika: a Requiem-en kívűl ez az egyetlen műve -ha nem tévedek- amit d-mollban komponált...az összes többi művére igaz amit írsz, és milyen költői lettél, megihletett? míg ebben olyan mélységekbe téved ahová csak a legnagyobbak és csak nagyon ritkán és ő sem tudta megúszni...ha ugyanannak a műnek alssú tételét teszed fel, megvan Guldá-val...akkor megérted miről beszélek, egyébként nem mondtunk egymásnak ellent, sőt
@Fabius: Hajrá!!! A rákos daganatra rá kell küldeni a sugarat.
@a szív fészkei:

senkibe sem fér bele minden...én megpróbáltam teljesen nyitottan és ez maradt nekem...mikor mondok valamit az az én személyes élményem és véleményem és nem abszolút, soha, tisztelem a másokét és azt is hogy másiknak más az ami nekem egy másik más...mint már mondtam ez már kimarad néha sajnálkozom nagamon...azután felteszek egy Lohengrin II felvonás nyitányt és minden megoldódik:
ime

www.youtube.com/watch?v=XW7UeX2LD44
@rodeo36: Hogy lehet rangsorolni melyik zeneszerző mekkora? Valaki - kicsoda - kihirdeti, hogy melyik a legnagyobb? Verseny ez? Mélység, az mi? Mindig a rohadt küzdelem?
Szerintem az nagy művész, aki megsimogatja az embert, hogy ne féljen az űrmagányában. Hogy ezt matekkal vagy mással éri el, másodlagos. Nem hiszek az egyetemleges legnagyobban. Hálisten, sokan vannak és sokfélék.
@rodeo36: Fantasztikusan tud énekelni, nem csodálom, hogy ilyet mondtak.

Az én zenei ízlésem még Knósszosz-ét sem éri el és akkor még nagyon finom voltam. :)

Vannak olyan zenék, sok modern és klasszikus, ami tetszik, de nincs kategória - max. arra, hogy mi nem :).

Belefér a Pink Floyd ugyanúgy, mint Verdi, vagy a következő no-name énekesnő is:

www.youtube.com/watch?v=UeeVNDAGhiM

Amit sosem hallgatok, az a romantikus tuc-tuc, lakodalmas és egyéb rágógumi, ami zene ürügyén előadott környezetszennyezés.
@rodeo36: Neked ettől, nekem mástól. Képzeld, ha kötelező lenne a Lohengrin-nyitány ezentúl! Az maga lenne a halála.
@a szív fészkei:
Nekem Bach, Vivaldi, Mozart... minden, ami dallamos és kellemes jöhet. A zajt úúúútálom. Márpedig tényleg gy csomó mai "zene" csak zaj.

Viszont ezeket nagyon szeretem!
(1984)
www.youtube.com/watch?v=129kuDCQtHs

www.youtube.com/watch?v=lrpXArn3hII&feature=relmfu

www.youtube.com/watch?v=77gKSp8WoRg&feature=relmfu

www.youtube.com/watch?v=-YNAzCq68N8&feature=related
@a szív fészkei:

ebben abszolút egyetértünk...pillanatok váltogatják...az idők változnak (örökké)
Na akkor magyarkodok még: fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/530020_10151140669468467_1270789992_n.jpg

Tóth Tamás ezüst-, Sors Tamás pedig bronzérmet szerzett pénteken 100 méteres gyorsúszásban a londoni paralimpián.

Nem Orvbűnre koncentráltak talán Londonban sem. Köszönet nekik is ezért! És járjon annyi számukra, mint az épeknek!
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:
sajnos én a Springsteen-t sohasem hallgatom, mert a recsegő emberi hang és az ordítozás számomra!!!!! (személyes) nem tartozik a kifejezési formák közé, bár a mai nemzedék az utóbbi 45-50 évben meg kellett tanúlja, hogy nem marad más...különösen ha olyanjai vannak mint a nyomorbán és gittegylete és nem tudja őket páncélszekrénybe zárni...és akkor üvölt mint a fába szorúlt féreg...összes tiszteletem...de
@fletwwod_mac:
az utolsó mondatod az én hitvallásom zenéről ami szar annak biliben a helye
@rodeo: Nem tudtam, csak az éneke érdekelt, nem a származása.

@a szív fészkei: Nem értek veled egyet! Nem lehet minden szemetet ugyanarra a szintre emelni, mint Vivaldit vagy Bachot, mert nem éri el. A művészet egy több és más, mint ezek a tömegtermékek. Esetleg meghallgatok olyan slágereket, melyeknél nem kapcsolom ki azonnal a készüléket, de nem érzem azt, hogy még a hajam is lúdbőrözne, annyira szép.

Vannak utált zene?számaim. Vannak, amik közömbösek, mint egy nem irányba eső buszjárat. Az igazán jó zenéket nem tudom elmondani, miért tetszenek, mert nincs rájuk szavam.
@rodeo36: tömör, de találó! :)) csak nincs akkora bili, sőt a szartelepek is megtelnek lassacskán.
@fletwwod_mac: De tudod, lehet, hogy valakit meg ez tesz boldoggá. Mert ennyi jut el hozzá és akkor az neki nyit egy kis ösvényt. Nincs mindenkinek Rodeo-füle és műveltsége és hajlama.

Én úgy tudom, hogy a leningrádi éhínséget - felgyújtották a németek az élelmiszerraktáraikat - vele a náci ostromot úgy vészelték át a lakók lerongyolódva és félig megfagyva a szörnyen hideg télben, hogy a Csárdáskirálynőt játszották nekik valahol egy épen maradt moziban vagy hol.
@a szív fészkei:
Pedig van! Legalábbis Piktort elnézve én is úgy érzem, hogy ŐŐŐŐŐŐ a legnagyobb!
Kerti törpe... :) Még gagyogni is képes.
@a szív fészkei:
amint megszólal Wagner az összes szálkád és tüskéd égnek mered...és velem veszekszel...légyszi...az, hogy valaki olyannak is tetszett akit mindketten útálunk az semmit nem vesz el az értékéből...tüske ide tüske oda

legközelebb Beethoven-nél messzebb nem megyek...persze ha ismernéd Mahler-t és őt idézném akkor miket mondanál...pedig ő egy hatalmas zseni

www.youtube.com/watch?v=3M8buteRry4
@fletwwod_mac:
hallgasd a Mahlert amit szivemnek küldtem most
@fletwwod_mac: Nem a tömegdalokra gondoltam, bár Vivaldi és Bach,, stb. idejében is volt tömegtermelés a zenében, amire éltek és élveztek a népek. DE a pop számaiban is vannak szőfelállítóan szépek, mélyek, örökek.

Szerintem a zenét nem is kell elmondani. Azért zene.
Phil Collins - Another Day In Paradise
www.youtube.com/watch?v=Qt2mbGP6vFI&feature=related

Phil Collins - In The Air Tonight (Official Video)
www.youtube.com/watch?v=YkADj0TPrJA&feature=relmfu

Ezt búcsúzásképp, alukába menés okán... :))
@rodeo36: Bruce Springsteen kurva jó. Ne vesd össze Orvbűnnel, közelébe se jön. Attól, hogy te nem szereted a hangzása, a karcossága, a fasztudja mi miatt, nem orvbűni minőség, hanem nagyon jó és tiszta, őszinte zene.

Nem találok eredeti Viszockij-felvételeket. Neki gyak. nem volt hangja. De ő Oroszország modern énekes szentje, egy szál gitárral, a legnagyobb basszusok se közelítették meg a hatását. Amikor énekelt, összedőlt a Kreml hivatalos palotája, annyira rettegtek tőle.
@fletwwod_mac: Milyen sokfélék vagytok!:)

Szeretem ezeket az esti lecsendesedett zenei ízelítőiteket.

Azt is, ahogyan Rodeo ír a különböző koncertekről. Van stílusa.

Nekem hangulat kérdése, mit hallgatok. Ezen a héten fölpampogtam magam az országos szégyenünkön, így főleg Sibelius és Grieg volt porondon.

Ha igyekezni kell hosszabb úton, akkor Nightwish avagy Apocalyptica.

Igen, jó meghallgatni a belinkelt zenéket.
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...: Sting is jóóóó! És annyian!! Pécsett nyílt egy John Lennon-kiállítás. Szemüveg, rajzai ilyenek vannak ott. Fiam megnézte és hozott egy plakátot. Ül rajta farmerszerkóben. Mint ma kapták volna le. Imádom.
@fletwwod_mac:
ez a 2/4 tehát egy négyrészes ciklus, költeményre és ...szecesszió ahogy azt a kortárs látta és nagyon helyesen...ilyen volt nézd az szines ablakokat amik akkor születtek?

www.youtube.com/watch?v=qMNZzl7QCoo&feature=relmfu
@a szív fészkei:

www.youtube.com/watch?v=Vj3pd-a-js8&feature=related

www.youtube.com/watch?v=Cf8PmxTpzBM

Ott a bakeliten a polcomon Cgyelano b CCCP. Ha majd lesz időm, egyszer átlököm MP3-ba és elküldöm neked is... :)
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:
igazad van...bár...nekem nincs hiányérzetem, mert ha lenne, akkor azonnal felraknám és bolondulásig hallgatnám...dehát nekem ez jutott...le is vagyok sajnálva, tövig

brühühühühühü

milyen jó a sokféleség
@a szív fészkei: Elnézést, azt hittem, hogy ezekre habkönnyű művecskékre gondoltál.
Persze, nem is vitatom, van jó néhány mai zene, ami nekem is tetszik. Hallgatok Kitaro zenéiből, Dream Theater gitárszólóit, stb.

Sajnos jóval kevesebb van, mint komolyzenéből. Mondom ezt annak ellenére, hogy komolyzenét jóval ritkábban hallgatok.

Utolsó mondatodra: úgy gondoltam, ha már elmondtam, hogy vmi miért _nem_, akkor az ellenkezőjét is illene. Aztán írás közben rájöttem, hogy nem megy. :)
@rodeo36: Nem szóltam Wagnerre most semmit. Annyit mondtam, hogy attól, hogy neked a Lohengrin-nyitány végtelenül sokat nyújt, lehet, hogy másnak nem. Ne legyen kötelező azt és csak azt élvezni, mint a szépség egyetlen forrását, ezt írtam. Ez nem Wagner cikizése, csak a sokféleség kérése. Mert nagyon gazdag az emberiség zenéje, mindenki talál benne magának való örömet. Hálistennek!
@fletwwod_mac: Én nem tudok megmagyarázni érzést, hogy miért nem érint meg Wagner - mert nem és kész, szegény Rodeo, hiába veszkődik velem - miért leszek tócsa Lennontól, nem tudom hány évtizede. Csak, mert valamit eltalált bennem; szarok az elemzésre, jól esik vele lenni és kész.

Muszájból végigülni egy koncertet, annál nem bírok szörnyűbbet elképzelni.
@Habakuk999:
remélem érted a szöveget is, Sir Georg Solti a pulpituson

www.youtube.com/watch?v=-2a0WiwMKEQ

a Bölcsesség Megdicsőülése
Innen fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/558841_192051000927805_1797544710_n.jpg ment ki a zene,a jó könyv, bármi. Ezt akarja szétverni a csicskáival.

Andy Vajna már ott van a filmnél. Mikor kezd Simicska nyomdákat és könyvkiadókat venni? Színházban már rég elkezdték a nyomulást.
@a szív fészkei: Akkor örülnél egy bayruth-i Wagner fesztiválnak.:)))

Pedig tök jó részek vannak benne, na jó, egy kicsit hosszúak.:)))))
@rodeo36: Bocs, hogy belekoty de ez annyira fantasztikus és magával ragadó. Az nem ciki, ha nekem inkább csak a zenekari részek tetszenek az operáiból?? :)
@Habakuk999: Nem érdekel. Ciki, tudom, nem értelmiségihez méltó megnyilvánulás, hisz még Szalonnamária is rohan oda, de akkor se.

Ez viszont www.borsonline.hu/20120907_agy_nelkul_temetik_el_lenint elgondolkodtat. Lenin holtában lett agynélküli, míg nekünk életében jutott ilyen vezető.
Na drágáim ecce Orvbűn lovagja: www.borsonline.hu/20120907_pataky_attila_orok_eletet_arul

Az aloé vera, ha rászokik az ember, mindig kell, mert borzasztó hasi panaszokat okoz a megvonása. Etikus kurvára ezzel házalni. Örök élet, fiatalos külső Patakytól, váááááááá: ez egy Duce-klón a műfogaival, továriskonyec-hájas tarkójával. Szövege meg okádék, brrrrrrrrrrrrrrrrr.
@Félázsiai fahéjas Boli – Ch.T. is, meg’há...:
ma a leginkább aktuális Magyarországon, szóról szóra!!!!!!!!!!!!!!

hallgasd, minő szégyen érvényes, és mekkora és egyszerű

www.youtube.com/watch?v=3OgPczDlNmM

aki vakon hisz ??? azt így kell -gyengéden de ridegen- megnevelni
@a szív fészkei: Könyvkiadás? Haldokló világ.
Ponyva és tankönyv maradt, kevéske szakács, számtech könyv. Ezotéria dögivel.

Pl. fémipari témában a magyar könyvkiadás és nyomdászat az ezredforduló óta szinte semmit nem tartott érdemesnek megjelentetni.

Ez épp nem jelenti azt, h vki ne kaszál6na belőle, de itt tartunk, ezen aszinten.
Na 1., ez laza pettingre felkérés? hvg.hu/itthon/20120907_regisztracio_LMP_Fidesz

Na 2., nem lesz utasgrillezés?hvg.hu/itthon/20120907_Foto_uj_metrokocsi Kezdik Budapestet szőrmentén simizni? Indul a kampány tényleg.
@fletwwod_mac:
szánd rá az időt

www.youtube.com/watch?v=tlhbFk2GbcY&feature=related

didaktikus rendezés, de segít
és Sir Colin Davis...hát garancia...2 óra 43 perc 30 másodperc
@fletwwod_mac: Szakkönyvekhez ne értek, nem a világom, de azért a Magvető, Európa meg csomó más kiad szépirodalmat, nem is akármit és nem is akárhogyan. Régen recenzáltam, akkor cserébe kaptam, ma könyvtárazunk, így olvasunk, mert kurvadrága megvenni és már nem is férünk tőlük.

De vannak gyönyörűen megcsinált könyvek komoly tartalommal. Ahogy ponyva is, na ja, mikor nem volt? Szakácskönyv meg lehet ismeretterjesztő és irodalmi, mint Váncsáé pl. Anikó asszonyság hasít abban is, amilyen tökély asszonyka.

Ez meg a mi kis üzleti baltapartnerünk portréja: index.hu/kulfold/2012/09/08/aliyev_elnoktol_van_mit_tanulnunk_dorzsoltsegben/ Orvbűnöcske nagyon kisipari tanuló még hozzá.
@rodeo36: A szöveget soha nem értem. Vagy a zenét hallgatom vagy a szöveget, nekem együtt nem nagyon megy.

Gimnazistaként jártam legtöbbet operába, a hagyományos módszer, előtte operakalauz, aztán ha tetszett, megkerestem a szöveget is könyvtárban.

Most már kiírják fényújságra legtöbbször.

De én a zenét hallgatom.

Már beteg volt amikor ezt írta.
Kíváncsi vagyok, ötven hatvan éves korára mit tudott volna írni?
@rodeo36: köszönöm, de már csak holnap, vagyis ma délelőtt vmikor. Most jó éjt mindenkinek!
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:
ő maga írta a szövegeit is -szegényebb maradsz nélküle- de ha tudsz, válogass
egyszer legalábba 16 óra Ring-et meg kéne hallgatnod úgy, hogy minden szöveget is megértesz...

de kezdheted ezzel is:

www.youtube.com/watch?v=tlhbFk2GbcY&feature=related
@Habakuk999:
semmit...az Ave Verum és a Requiem Agnus Dei-je után már nincs mit megírnia

hallgasd meg a Cosi fan tutte-t és a tercett-et amiben -egyszerűen, mert neki hatalma volt hozzá- megállt az idő

ime:

www.youtube.com/watch?v=eRCPwPXMsKM
@a szív fészkei: "hála Stefinek"
Vajon miért szükséges ahhoz bárkinek a léte vagy álláspontja, hogy neked véleményed legyen a világ dolgairól? Könnyebb-e rájuk mutatva eldönteni, mi jó, és mi nem az? Nem lehet könnyebb, hiszen azt tudni, érezni kell, és te érzed is, csak jólesik a májadnak, ha visszaszólhatsz. Közismert kifejezéssel élve, velük vitatkozni nem más, mint aktív szellemi faszverés.

+ @whatsoever: azt kérditek, mi a dolgunk: én úgy gondolom, mindennek a megoldása a mi dolgunk, ami nem tetszik. Vannak nehezen megoldható feladataink, mint pl. a következetes, türelmes kitartás egyes elvek és elvárások mellett, illetve vannak könnyen végrehajthatók, ezekre példa a csöndben maradás képessége, a tahótlanító gomb, vagy a bloggazdák "kibasztalak" fedőnevű akciói. Két dolog biztos: hülyékkel vitatkozni nem a mi dolgunk - és különösebben nem is érünk rá.
A szellemi közösség tényleg jó, és valóban kicsi, de amíg egy-egy értelmesebb idetévedő azt látja, hogy húszan csépeltek valami trollt kommentek százain keresztül, addig nem is lesz nagyobb, mert ezt (sajnos) bárhol megkaphatja, és dögunalmas. Gondolatébresztő, pezsgő, hírét vinni érdemes, valóban hasznos műhely akkor lehet belőle, ha több benne a gondolat, mint az indulat.
Na, kénytelen vagyok igazságot szolgáltatni Orvbűnnek: nem olajmaffinnal szurkolt: index.hu/belfold/igazamiigaz/2012/09/07/orban_olajszokivovel_szurkolt/

Jávor indexen szólva lenyomta Schiffert: index.hu/belfold/2012/09/07/javor_lenyomta_schiffert_csillebercen/

Na zenéljetek tovább, de ez a VV
@Légifarkas: És néha azt is ki kell. Jöjjön ki, ja.

Akkor baszd le emiatt még a bloggazdát és a többieket is, ha kérhetlek. Arról az igényes, fényes-kényes szellemi magaslesedről. Ha szerinted én csak Stefire reflektálva bírom itt élni a kis nyomorú pszeudoéletem, akkor hanyagolj, kérlek. Kösz.
@Habakuk999:
hozzátenném, hogy Bach (JS) 1070 darab körüli művet írt, tanított be és vezényelt és el is adta ő maga volt a marketing direktora a vállalkozásának és sikeres...az én véleményem az utolsó előtti tétel a Máté Passió-ban utólérhetetlen és felűlmúlhatatlan, a mélyen hívő Bach kihagyta a feltámadást az Universum legnagyobb művéből...sokan mégis a Wohltemperiertes Klavier-t tartják a csimborasszónak pedig csak a "kalapácszongora" feltalálásához elengedhetetlen ujjgyakorlatok az összes lehetséges diatonikus hangnemben a teljes KVINTKÖR, igaz ihlet nélkűl nem lehetett volna és a Phythagoras-i Komma beültetése a zenei rendszerbe amit ugye az orgona nem használ és a vonós hangszerek sem és ettől gazdag a zenekari hangzás frekvencia bősége...

és élt 61 évet...vagy közel annyit és felnevelt egy teljes szimfónikus zenekart mint gyermekeit és feleségeket...

szóval gondolkozz el ezen
@Légifarkas: Ja bocs: indulat, na az nálad van most. Nem kevés.
Amúgy béke, szálem alejku.
@rodeo36: Van benne valami. A Requim-hez tényleg kell látni az út végét.

Érdekes ez. Mozart és Bach, két egészen más életút.
Egy zseni és egy szorgalmas művész.

Mégis mindketten halhatatlanok.
@a szív fészkei: nálam többnyire van, de meg lehet szokni, és akkor szinte kezesbárányként terelhető ;-) Nem igazán ment át, mire gondoltam, sebaj.
Wa alejkum esszálám.
@lkovacsik: Persze, mert Mozartnak nagyobb volt az orra!
Persze Orbánnak is akkora lenne már, ha Pinokkió lenne, mint ide Lacháza.
Apropó, mi a zseni definíciója? Aki másfél év alatti teljes tevékenységének felét idehányta?
süti beállítások módosítása