Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: rtl.hu/belfold/2024/03/28/osvath-zsolt-hajdu-peter-varga-judit-hangfelvetel?utm_source=hirkereso-h... (2024.03.29. 09:37) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Always www.youtube.com/watch?v=IyW-VAMXo9c (2024.03.28. 19:52) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.07.21. 02:50 Fabius

A helyzet komoly, Gyurcsány nem fogoly

Címkék: gyurcsány sukoró lmp schiffer andrás

Orbán Viktor és a mítoszirtók akcióba léptek tegnap, és Polt Péter egy pillanat alatt úgy szétrúgta a megfingatjuk Gyurcsányt mítoszt, mint másodosztályú focista a sukorói homokvárat nekifutásból.  

orbán mítosz.jpg

Sej, tavaly ilyenkor még zengett a harci ének, az uborkaszezon gumicsontja Gyurcsány fingófára szögelésének szándéka volt. A felcsúti félisten malmai dolgoztak, ha lassan is, és tegnapra kiőrölték

„Bár a hivatali visszaélés bűntettének megalapozott gyanúja Gyurcsány Ferenc vonatkozásában fennállt, ugyanakkor – a nyomozás során foganatosított újabb tanúkihallgatások, és különösen a párhuzamosan folyó polgári per eredményére figyelemmel – nem lehetett egyértelműen bizonyítani a volt miniszterelnök szerepét a cseréről hozott döntésben, mint ahogy az eljárásának a célját sem"

Gondolom a Gyurcsány vérre szomjazók táborában most keserű lehet a szájíz, mintha fonnyasztott mangalicabélben pácolt halepére haraptak volna. Nekik nem ez lett ígérve kéremtisztelettel! Az hagyján, hogy a gazdaság a béka segge alatt, rommá vagyunk adóztatva temérdek új adóval, letérdelünk ennek a mi bankunk IMF-nek, és még a túlmozgásos is megússza? Ráadásul Polt Péterre az univerzális gumimagyarázat - kommunistaliberális a szemét, rajta van Fletó fizetési listáján!!!! - se húzható rá még erőlködéssel sem. Szopóroller ez gyerekek, lássuk be. Bennem valamiért ott motoszkál a gyanú, hogy a nemzetközi bírói trendeket figyelve nem akartatok úgy járni, mint Apple a Samsunggal, mert ettől is kínosabb lett volna a Fidesz honlapján 6 hónapig hirdetni, hogy ez a Feri nem túl innovatív, de éppen ezért amit csinált a Sukoró ügyben az nem lopás. Így meg mit volt mit tenni, ugye. 

polt-gyurcsány.gif

Ez eddig tiszta és világos, az egyetlen amit nem nagyon értek az a témával foglalkozó cikkek és blogposztok alatt elharapózott, dögöljön meg a sifferandrás is egyúttal, lehetőleg mámma' még jelenség. Évek óta azon rugózik itt mindenki, mikor melyik oldalról, hogy miért nem tesz feljelentést soha senki, mikor visszás ügyet lát? Mé' mennek el szó nélkül mellette, hogyhogy nincs itt senki pucájában elég vér ehhez? Aztán mikor egyszer valaki véletlenül megteszi, akkor rohaggyon meg ahol van? Ekkora bűn lenne ebben az országban, ha valaki a hit és az oldalmeggyőződés helyett hatósági vizsgálatot akar egy nagy port felvert, ilyen ellentmondásokkal teli ügyben? Gondolom a kurva anyját az ördögbotosoknak akkor is, mikor Orbánnak nem hiszik egy szavát sem, és följelentést tesznek a földpályázatok miatt, na meg a Malév csődje ügyében is. Egyedül, ugye, mert tolakodás valamiért ezekben az ügyekben sincs a feljelentő pultoknál. Vagy ez csak akkor probléma, ha Ferit merik piszkálni, de Viktor és a NER baszogatása az már fasza? A közpénz nem közpénz, az állami vagyon nem állami vagyon minden kormány idején? Az ellenzéknek meg nem az lenne a dolga, hogy ha olyat lát ami minimum vizsgálatot igényel akkor azt kezdeményezze?

476 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr104669039

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szinte szavanként vághatta össze a Hír TV az iskolaigazgató szavait Gyurcsány plágiumbotrányához 2012.07.21. 10:53:35

A vágásokról árulkodik a fény-árnyék váltakozása, és hogy a vágásoknál a férfi mintha levegő után kapkodna. Az arc ki lett takarva, így nem tűnik fel, hogy nincs folyamatos arcjáték az összevágott mondatfoszlányok alatt. (Videó a poszt végén.) * * Az i...

Trackback: Hullanak, mint a legyek a magyar pártok 2012.07.21. 10:52:45

117 darab pártot fogyasztottunk el az 1990-es országgyűlési választások óta. Közülük csak öt pártnak sikerült a jelöltállítás minden egyes – vagyis összesen hat – országgyűlési választás alkalmával. Kisgazdákat próbált mozgósítani 20 párt, ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Penivaldes: Mondom, félreértés volt.
Azóta ismét beszélőviszonyban vagyunk-:)))
Jó éjt Peni, reggel lészen mingyá, nekem meg hatra köll jelennem valahol. (nem meló) Aztán délelőtt meg semmi. Szóval kaliníhta! Keresztanyát is várom, holnap futam lesz.
@glaci ph 5.5 álompolgár: Mielőtt ledöglök, hol vagy Te szerencsés??
@glaci ph 5.5 álompolgár: hát amilyen szövegek itt futnak, nem lenne csoda... :-)
@Knósszosz: csatlakoznék a hozzászólásodhoz :-)
@lbm: Várjuk a választ...
De Laci inaktív, tán elszenderült.
Én is megyek, jó éjt Neked!
@Knósszosz: cardiffban vagyok rövidke viziten, hétfőn london, tegnap dunkerque
Akkor én is távozom. Jó éjt :-)
@aritus: Én NEM tartom ellenségnek sem épészmérnököt, sem Fabiust: ők valamiért bíznak Schifferékben, míg én meg a családom nem. Nekem erről pusztám megérzéseim vannak, nem racionális dolgok: amit Rodeo írt, azt érzem, hogy valami nem stimmt körülöttük. És nem jövök rá mi, de de nem kerek a perec - de persze mit tudhatok. A blogjaikon az van, amit meg akarnak mutatni szépet és jót, mint minden politikus - de voltak ugye olyan helyeztek is, amikor drogoskurvázták egymást a kulisszák mögött....

Ezt a véleményemet le lehet söpörni azzal, hogy bőcsészfaszkodás, mert lám, mennyire figyelnek mindenre, performansz, feljelentés, molinó, dolgoznak ők feszt - de ott köröz fölöttük szent idoljuk, Sólyom árnya, aki nekem nagyon nem kóser a megválasztása körülményeivel és egyebe

Az, hogy noha annyi mindenre itt elfolyt közpénzből, annyi fura a szemünk előtt megtörtént, pont Sukoróval nyitottak, az valahol fura. Nem is megfogható váddal, hanem egyenesen Gyurcsányt feljelentve azzal, hogy nem mond el mindent azonnal erről, stb. Bele akartak menni és belementek. És most ezért sem marasztalták el, tehát azért ez a megmozdulás bukta volt, de mindenképp adott egy alaphangot Bugyuláéknak egy hajcihőzéshez. Ami tökre lejáratja az ilyen vizsgálatokat, mert Kellerhez hasonlóan -baráti főügyész és főbíró és kiszelektált bírói, ügyész kar dacára sem találtak semmit. Tehát közember ezentúl a vizsgálódásokban már nem fog hinni. Mert vagy dehonesztáló besározásnak veszi, amivel az elődöt baszgatják - mint most - , vagy a mutyisok összefogását bizonyítandó, ha mégsincs eredmény, lásd Keller-féle bizottság.

Ami Gyurcsány sara, az az övé, mert hol a nyálban van hibátlan politikus, pláne egy ilyen időtlen idők óta csalásra-lopásra-nepotizmusra szocializált helyen - de szerintem épp, hogy nem kellett volna lemondania! Mert miért is: a puccsistának, az önhatalomért reszketőnek önként kellett volna átadnia a hatalmat vagy netán Kiss Péternek???

Na és akkor mi van: annyi se indul be mint vele. Neki kell lemondani, mert kiloptak a bizalmasainak hitt munkatársai tőle egy feltáró beszédet és aljasul felhasználva elárulták?! Nem értem és akkor sem értettem. Hörögte minden jobbos fél éviga Kossuthon hugyálva és azóta is, hogy becsapta a népet. Akkor a becsapott szavazói miért nem verték szét még a fiesznyikek órabéres tömegei előtt kétségbeesésükben a Kossuth teret szeptember vasárnapján?

Én arra jártam, oda nagyonf egyelmezett irányított sorokban érkeztek zászlódíszen a fideszesek este héte.e. Semmi felhábnorodás de kurva nagy fegyelem. Semmi spontán reakció.

Nem a szavazójuk - de a koalájuké - voltam, engem nem csapott be, mert egy percig el nem hittem a "majd velünk eljön a Kánaán"-című áriát semelyiktől se. De azt 92 óta tudtam, hogy ha a Fidesz még egyszer kormányoz majd, na az a muhi pusztaságot eredményezi. Ecce.

Én nem őt tartom tehát bűnösnek
ám azt a tetűt, aki a szemébe nézve simán ellopta és nemcsak kiszivárogtatta, sőt effektív a Fidesz vezérkarnak küldte azonnal a szöveget, már inkább: mert tudván és akarva teljesen felborította az ország békéjét ezzel.

Tudta a kiszivárogtató, hogy mit ad át Orvbánnak és mit enged ki ezzel a palackból. Engem az érdekelne, mindezt mennyiért és kicsoda tette? Szóval a cui prodest.

Azt de nagyon akarja felelősségre vonni senki!
Nagyon divatos és hálás mindenért Gyurcsányt hibáztatni örökkön örökké, de azért neki köszönhetjük Bajnait meg hogy a masztodon maszoposokat legalább egy ideig kordában bírta tartani.
Abban igaza van vakapádnak, hogy soha senki nem segítette ebben se kívülről se pláne pártján belül, csak nyírta, ahogy most is. Mém lett, az elkúrás mémje, holott ami itt most megy, az már ezzel le sem írható, nincs rá fogalom, nincs rá mértékegység... Pedig az a törökvilág azért megtaníthatott minket egy s másra.

Igen, lehet, hogy neki jól jött volna a tyimosenkoi glória, fel is készült rá.
@aritus: Én nem vagyok senkinek a szárazdadusa és azt is tudom - valami pszichológiát megpróbáltak belém verni anno a BTK-n - hogy aki harmonikus egyéniség az pont nagyon közvetlen, önazonos és nyílt. De aki szorong, hemungos, kompenzál, BASSZUS NE MENJEN POLITIKUSNAK!!!! ilyen ből van nekünk a sifonérban - szerinte mGyurcsány is kompenzált ezerrel, unom a lelkibeteg barmokat vezetőnek. Bocs, éljen hasznos szürke eminenciás életet, de ne menjen az előtérbe, ha nem bírja a strapát.

Én megőrültem Sólyom hisztisen felhúzott orrú, örökösen megbántott stílusától is, az egész elnökségére ez nyomta rá a bélyegét és elnökként ezt közvetítette, nem téve jót a hazájának ezzel... Ha nem tud felülemelkedni a saját lelki nyavalyáján - Orvbán most ennek a kvintesszenciája - akkor válaszon más szakmát. Könyörgöm!!!!

Más és off: voltunk amúgy este a Bazilika előtt a Bándy-megemlékezésen - jó pár rendőr volt, két kocsijuk is ott posztolt, míg mi kb. 40-en -esett, elaludtak a mécsesek. Nem volt magyarkodás, csend volt, elég sok fiatal. Romát nem láttam, pedig az egyik meghirdetője az eseménynek az volt. Éjfélig tart ez.
@aritus: Én is konteozok ;-): Estée Laudernek hu.wikipedia.org/wiki/Est%C3%A9e_Lauder - ahogy tudom - agyon fontos volt a magyar származása, nagypapája hívta Esztikének, innen a márkanév. [..]"Estée így emlékezett vissza édesanyjára: „igazi magyar szépség, anyja egy francia katolikus, apja pedig egy magyar zsidó volt”." (wiki)

Tehát nem gondolom, hogy a fia, birodalma örököse, vagyona kezelője kicseszésiből akarta volna tönkrevágni anyja szeretett valahai nagyanyaföldjét.
@aritus: Én Dávid Ibolyára akkor sem szavaztam volna, ha piros hó esik. Azért mert utolsó éveiben konszolidálta magát Ovihoz képest és Bokrossal tunningolt, nem kéne elfelejteni, hogy nem értett a focihoz és az egyéb, Orvbánt igazságügyminiszterként abszolút segítő tevékenységét. Ő is kíméletlenül dózerolta a másként gondolkodókat a pártjában, neki volt hivatalos szent mentora egy Dr. Boross - a magyarkodást az MDF kezdte el anno és ő ennek örökösének tartotta magát - ilyenre szavazzak?? Atyám! Fel sem merült soha.
@Fabius: A legnagyképűbbek a legszorongóbbak, ja. De az ilyen ne menjen emberek közé. Adjon a háttérből jó és hasznos tanácsokat, dolgozzon ki nyerő stratégiát, legyen a párt megkerülhetetlen gyámköve a kulisszák mögött, stb. de ezt ne csinálja, mert belebukik. Csak szólok.
@glaci ph 5.5 álompolgár: ??????????? Titkos féreg foga rág rajta? Vagy mi van?
@aritus: Figyelj, kilépett pártvezérként a nagy nyilvánosság elé. Vállalnia kell ezzel mindent, ami vele jár, hogy találgatnak róla, ezt is, azt is feltételeznek és egyre vadabb dolgokat dob fel a kétely róla. Nem jó a titok körülötte, ő nem Greta Garbo. Aki homokos volt persze, de nem ezért szeressssük... 7ora7.hu/programok/garbo/nezopont?print=1 /én is írtam erről kritikát, nagyon jó darab és előadás, de nem találom, meg hová lenne az inkognitom?? ;-))

Viszont ő nem is politizált.
@a szív fészkei: nevetni fox, németországban már több helyen láttam fotót-plakátot angeláról glóriával feje felett, mint simon templar... szeretik. ezt nálunk melyik mondhatja el magá-ról? (ráadásul, szerintem szarnak is ránk gazdagon)
@a szív fészkei: ezt annyira jól összefoglaltad, hogy csak lesek! Mintha a magam gondolatait írtad volna itt össze. Pontosan azt írtad le, amiket én 2006-2007-ben más politikai fórumon, apránként.
Mert akkoriban bennem is megfogalmazódott, hogy kik azok, akik szétszedték az utcákat a teret, mondván be lettek csapva, miközben eleve sem volt nagy részük MSZP szavazó. Ment a duma, hogy értünk, mindenkiért csinálják a hacacárét, mert állítólag engem becsaptak, pedig én nem éreztem ezt. Majd ha úgy érzem, becsaptak akkor majd én magam megyek kiabálni. Most sem megyek, , mivel engem ez a mostani banda sem csapott be, hiszen sejtettem mi lesz, és nem is szavaztam rájuk, így aztán jogom sincs ordibálni, hogy becsaptak. És valóban! Én is kíváncsi lennék, kik és miért szervezték meg ezt a beszéd-kiszivárogtatást? Mert ez nagyon jól szervezett dolog volt, azzal kezdve, hogy a kiragadott részek már jól felverték a port, mire valóban hozzáférhető volt a teljes változat is. Márpedig azt végighallgatva egy rohadtul felfújt lufinak tűnik az egész. Ráadásképp pedig az szintén a szervezettséget támasztja alá, hogy az öszödi beszéd ekkora sz@rt kavart, és égett a város, miközben most milliószor komolyabb, és durvább dolgok történnek, valóban be lettek csapva FIDESZ szavazók, saját bevallásuk szerint is, és ez nagyfokú cinizmussal van tálalva, a város pedig békés, csak a net világa forr. És ne feledjük, a történésekkel a rendőrséget is lehetetlenné tették, gyengévé, olyanná, amely nem tudja mikor cselekszik jól. Márpedig ez nekem azt sugallja, hogy itt valami sokkal nagyobb dolgot terveztek meg, mindössze nem jött össze teljesen, így nem tudjuk a cél mi volt.
Én inkább ezt vizsgálnám ki.
@a szív fészkei: ez meg micsoda beszéd he? "Titkos féreg foga rág rajta? Vagy mi van? " ezüst metál autó, bordó metál tetővel,picit sötétített üvegekkel, nagy kerekek, sportkipufogó nagyon bitangul nézett ki
@glaci ph 5.5 álompolgár: hát nálunk vannak házi orbán oltárok...:-)
@lbm: Szia, építsél csak nyugodtan káromkodásból katedrális Nagy László módjára! Ne fogd vissza magad, az árt. ;-))
@glaci ph 5.5 álompolgár: ja és azért emlékezz vissza:

„Az ellenzék újra brutális támadást indított Orbán Viktor ellen. Mindenki a saját eszközével harcol. Vegyük fel a harcot! Minél többször mondjuk el az alábbi Ókeresztény Áldó imádságot Orbán Viktorért.”
Az ima így szól: „Az Úr legyen előtted, hogy igaz útra vezessen Téged. Az Úr legyen melletted, hogy karjaiba zárjon és oltalmazzon Téged. A Úr legyen mögötted, hogy megőrizzen Téged a gonosz álnokságtól. Az Úr legyen alattad, hogy felfogjon, ha elesel és kihúzzon Téged a csapdából. Az Úr legyen benned, hogy vigasztaljon Téged, ha szomorúság nehezedik Rád. Az Úr legyen körülötted, hogy megvédjen Téged, ha ellenség ront Rád. Az Úr legyen fölötted, hogy áldás szálljon Rád. Így áldjon meg Téged a jóságos Isten!"
A csepeli honlapon megjelent cikkben Németh Szilárd polgármester arra kéri az olvasókat: „Tegyék lehetővé, hogy minél több honfitársunk megismerhessék (sic!) az áldóimát!”
és ez még mindig megtalálható a neten ( csepel.hu)

Hát nem egy glória, de azért...
@glaci ph 5.5 álompolgár: Ajha. Szép lehetett. Mármint az XM.

Ha lenne pénzem rá, tudnék ötletet a miénket is csicsázni, bár az eredeti skarabeusz színe nagyon tetszik. De pl. ahogy elhoztuk frissen festve - nem a mélygettó Csikágóban, hanem anyámnál a Weset End környékén - valami baromarcú kulccsal végig meghúzta jó mélyen aznap.
@glaci ph 5.5 álompolgár: Na itt vannak német barátaink most nálunk, megkérdem, hogy ők már szeretik-e az angyalkájukat? Mert tavaly még nagyon rühellték, csak Orvbán léte - a pasi tolmácsolt neki néha kint kormánytárgyalásokon - azt mondatja velük, hogy ennél Angela fényévekkel jobb!
Nálunk, azaz a saját nyári villájukban. Még őket nem érte itt atrocitás, mint a másik német házaspárt.
@a szív fészkei: a mai napig jó az a forma, szépek a vonalai és rettenetesen kényelmes
@lbm: én is szentelek neki reggelente a magam módján:)
@a szív fészkei: itt mindenkit csak az ér semmi más. szerintem egy külföldi nem érti meg , ha elmondod mi folyik itt. azt hiszi ,hogy szinezed, vagy fordítási hibára gondol. beszélgettem egy hollandussal, amikor megmondtam mennyit keresek leiratta velem, mert nem hitte el. náluk a segély több
@glaci ph 5.5 álompolgár: Az. :-))) Heverek benne és tudom, hogy biztonságos is nagyon. Eltalálták, az már igaz.

Mamámnak meg külön megfizethetetlen, hogy fel lehet emelni és így be tud ő is simán szállni, aki alig mozog, pláne nem tud hajtogatódni, mint egy origami. Meg ki is.
@glaci ph 5.5 álompolgár: Persze. De az született holland volt, nem? A barátunk itt volt kollégám a - akkori!! - Magyar Nemzetnél, és húsz éve é két hónapot itt él a házában, anyanyelve a magyar és dolgozott-vacsizott is ezekkel többször, mint tolmács. Szóval jobban belelát a dolgokba, mint egy átlag kinti. Olvassa a hazai híreket, netet, lapokat. Barátokkal levelezik erről. Sőt sokszor ő küld nekünk dolgokat.

Azt mondja egy ilyen fideszes-ködönpés kormánydelegáció mostanában, ha beiszik a díszvicsorán rögtön cigányozik-zsidózik kivevés nélkül és, ebből csak egy kiút van: ha elmeséli, hogyan hányt előző esti sok piától.

Ehhez Kukorelly, mint LMP-képviselő tapasztalatai is idevágnak: magyarnarancs.hu/belpol/kukorelly-endre-interju-lmp-80993
@a szív fészkei: amikor megvettem, és először kezdtem próbálgatni, meddig kezes, hát meglepett. a vadabb dolgokra is jól reagált. csak a lábikézifékkel nem tudtam megbarátkozni.
@a szív fészkei: eindhovenben ismerkedtünk meg, panaszkodott, hogy a dzsudzsák otthagyta őket, pedig mennyire rajongtak érte. mióta lóryval kéz a kézben járom a világot, sok érdekes emébert ismertem meg és bátran állítom hogy a magyar nem ezt érdemli a szorgalma, tudása alapján
@a szív fészkei:

Azért mert egy adott dologban nem értünk egyet szerintem nem jelenti, hogy ellenségek lennénk. Van véleményed Schifferről, Gyurcsányról, nekem is van, megvitatjuk és annyi.

Az ilyen félreértések elkerülésére mindenkinek mondom, ebben a buliban nekem nem Schiffer személye érdekes, hanem "az ember, aki feljelentést mert tenni közügyben". Az ilyenek mellé mindig oda fogok állni mikor a feljelentés tényéért és nem a politikájáért piszkálják. Tökmindegy hogy hívják, és melyik párt tagja.
@Fabius: Persze, hogy nem vagyunk ellenségek!Én sokat kaptam eddig is a blogodtól, amit köszönök.

Úgy vélem viszont még mindig, hogy ez a közügy azért nála keveredett a magánjellegű nyűgeivel, de hát virágozzék száz virág - te így, én meg amúgy látom. :-)
@Fabius: szabadjon hozzászólnom! mint jogász, pontosan tudatában volt annak, hogy belefingik a nullás lisztbe. olyan ügyekben kéne feljelentéseket tennie, ahol sem bizonyíték,sem bűncselekmény hiányára nem hivatkozhatnak.
@glaci ph 5.5 álompolgár: Én-ahogy Rodeo felrója nekem, de hát ezt dobta a sorsom - csak turista voltam mindenhol külföldön. De ismerek hosszú ideje kint élőket: ott rekedteket és oda eleve kimenni akarókat. Az is azért két külön műfaj...

Abból, amiket meséltek, azt szűrtem le, hogy egy inspiráló környezet tényleg kihozza a magyarokból a legtehetségesebb énjüket és azt mindenhol nagyon megbecsülik. Itthon meg az ilyen gyakran széllel szembeni harcot követel, hogy kibírd a sok áskálódást.
@a szív fészkei:

Csekk fogalmazta ezt meg jól a héten: Orbán leváltása és a rendcsinálás iránti igény elég közös pont. Egymással ennek részletein vitázunk max :-)
@Fabius: :-) Nincs - még - Központi Bizottság, hogy mindent pontról pontra meghatározzon mindenkinek. Fájó hiány, de dolgoznak rajta szorgosék.
@a szív fészkei: ezen nincs mit felróni, ne úgy vedd. ha valaki 10 évvel ezelőtt azt mondja nekem, hogy manapság az otthonom és a fiam elhagyására leszek áttételesen kényszerítve, nem hittem volna el. lassan 3. éve oltogatom a gazdámat, hogy porolja le a hajókoffert és usgyi. mostanra ad igazat. sehol nincs válság európában, de angliában sincs nyoma. ma dover-dunkerque között annyi volt a turista, hogynem lehetett tőlük megmozdulni. a magyar meg azt számolgatja, melyik sárga marad a jövő hónapra
@glaci ph 5.5 álompolgár:

Szabad hozzászólni. De legyen szabad megjegyezni: szerintem tévedsz. Az is egy olyan időszak volt amikor éppen nem rajongtak a kiemelt ügyek piszkálásáért és az adatkérésekért. Az LMP nem csak Gyurcsányt perelte akkor, hanem az MVM-et is.
bodoky.blog.hu/2011/01/10/lmp_mvm

Tudom, Schiffer meg a személyes bosszú elmélet szépen hangzik, de ha rákeresel abban az időben hány adatkikérési pert indított csak az index magad is látod csak perrel és feljelentéssel ment az ilyen, úgyhogy az elmélet hamis. Gyurcsányék dönthettek volna a nyilvánosság bevonása mellett is, de nem tették. Így döntöttek, így jártak.
Amikor a félénkség, magának valóság kitör: www.borsonline.hu/20120721_james_holmes_6000_toltennyel_keszult_a_denveri_meszarlasra

Motozni fognak a mozikban? Detektoros kapukkal szűrnek? Hogy lesz ezután? Még lassan előkerülnek Dajcs régi kapu is a a raktárakból?
@a szív fészkei:
kösz...hát ennek alapján aljasság, egyébként a polgármester képviseli a helyi lakosokat mint demokratikusan választott vezető (ha nem demokratikusan választották, vagy a polgi nem demokratikus az nem a Fleto problémája...az egész helyi demokratikus izé lebonyolítása is a polgi és szervei dolga ha ebben volt hiba arra vannak az ombudsman meg a panasziroda és gyóntatófülke...) ezért már a vád eleve nem áll meg volt valami egyetértés...lehet, hogy a békákat is meg kellett volna kérdezni meg a siklókat és a csíborokat is...esetleg a nádast?

számomra ez kibaszott nevetséges és a sch szerepe nagyon partikuláris a vádlottal szemben...az objektivitás minimumát is nélkülözi

hozzáteszem a sch szerepe az utólagos őszödi beszéd dilivel kapcsolatosan is -ha jogásznak tartja magát- kibaszott gennyes

és ma az a meggyőződésem, hogy az őszödi beszéd a gengszterváltozás óta az egyetlen nagyszerű, becsületes politikusi akció...és sch-nek egy árva szava sem volt sincs annak helyretételére kis jogászkurvák...

a magyar zemberek meg analfabuták!!! gyalázat

brühühühühühü
@a szív fészkei:

így van, megkezdték...voltak akik hazamentek a bejárattól, és kurva sokan nem repülnek vagy botrányt csinálnak a repülőtereken...ez megint egy ok arra, hogy kibasszanak a néppel és legyen láncon vezetett nép de azt nem olvastad?, hogy:

AZ ÖSSZES FEGYVERT, RUHÁZATOT ÉS MUNICIÓT TÖRVÉNYESEN VÁSÁROLTA ÉS BIRTOKOLTA, ezért még ejnye bejnyét sem fog kapni

egyébként a californiai egyetem rektora azt nyilatkozta, hogy mint idegsebész (neurosurgeon) és ideggyógyász az egyetem legjobbjai között is a legjobb volt SUMMA CUM LAUDE lehetett volna a PhD-je megvédésekor

a lakása be volt aknásítva meg mindenféle csapdákkal a környéket kilakoltatták

speciálisan erre a filmre készűlt hetek óta...ma a világon felfüggesztették a Batman vetítését...de van biztonság ESŐ UTÁN KÖPÖNYEG

az elnökválasztrási izében egy rohadt szó sincs fegyverekről még ezután sem csak misét mondanak

brühühühühühü

a képmutatás csimborasszója
@glaci ph 5.5 álompolgár: Boris Johnson azt mondta, hogy nem akar Kínával versenyezni de a londoni olympia felejthetetlen lesz erre garanciát vállal

mellékesen az aggódóknak, minden létesítménynek van hosszútávú hasznosítási terve...semmi sem ideiglenes, kivéve a mobil egységek a kiszolgáló személyzet részére mert azokat közel kellett telepíten oda, ahol végleges egységeket nem is lehetett volna építeni

érdekes módon északamerikaiba ármaló turizmus rohamosan csökken pontosan a sok basztatás és az extra reptéri adók miatt, nincs alternatíva vagy egy vagyont fizet szarért hugyért vagy máshová utazik és

máshová utazik...az usában egyébként sincs semmi látnivaló Disnyland? Kanada meg olyan nagy, hogy a vonat 12 napig megy Montreálból Vancouverbe és ebből 9 napig csak a búzaföldeket lehet látni meg a tehervonatokat tele marhával...Quebec-re kell 10 nap, New Foundland-ra 6 nap Vancouver és környéke 12 nap Ontario-ra az 1000 szigetre 1 nap Toronto ban az AGO vagy ROM, a tv torony Algonquin Park és az északi tavak 5 nap de mindez összesen nem jön ki 30000 dollárból CRV-vel nem lehet mert ki a fasz vezet a pampákon 10 napig azért hogy a semmit lássa meg a kukoricaföldeket a gabonatáblákkal váltakozva

szóval ez van

brühühühühühü
@a szív fészkei: elolvastam a cikket, meg a kommenteket is, háááááát keresem a szavakat.
@rodeo36: azért a Grand Canyont nagyon megnézném, Chicagoban a Szt. Valentin napi mészárlás helyszínét, New Yorkot (bár Sampa sokkal nagyobb), a Sing-Singet, ott van a bjj szervezetünk központja és még rengeteg csodálatos dolog van ott.
Egyébként, amikor az amik bevezették az ujjlenyomatos beutazást, akkor cserébe a brazilok is bevezették. Szerencsétlenek ott lázongtak a sorban, hogy őket mindenhol elsőre beengedik, mire a Policia Civil csávó ráfogott a fegyverre, hogy minden amerikai a vonal mögé, itt Brazília biztonságáról van szó. Gurultam a röhögéstől (azt egyébként mondanom sem kell, hogy a babás családokat/öregeket előreengedték).
@a szív fészkei:
hogy legyen valami képed: bizonyos hitelkártya társaságok olyan hirdetéseket adnak le, hogy ha az ő kártyájával fizet akkor a repülőre felengedik a kézipoggyászát és beteheti a fejfeletti csomagtartóba (American Express Black, a Platinum már nem menő brühühühühühü)

egyébként nem viheted fel a kölnidet, sem a folyékony gyógyszeredet, még helyi járatokhoz is 2 órával előre ki kell menni és ott basztatnak mint cerkófmajmot a láncon hogy hova lépjél és hogyan meztenláb, aki mozgásképtelen azokkal azután csinálják az arénát és mindezt a nagy nyilvánosság előtt mindenki röhög mindenkin mint valami bevagonírozáskor amikor zemberek vártak az auschwitz-i csatlakozásra...

meghírdetnek egy jegyet Toronto London GBR (van Ontarioban is London ...de oda csak lepkék repűlnek) 350 CDN de amikor fizetsz akkor 950 mert ingyom bingyom is rajta van és akkor már csak vizet sem adnak ingyen és a WC használat is regulálva van, egyet hagynak nyitva hadd álljanak sorban és rugdossák az ajtót van aki bemegy és megfürdik hadd dögöljön meg a többi behugyoznak a Depardieux odahugyozott a mosdó ajtó elé a szőnyegre és egészségi okokból még csak ejnye bejnyét sem mondhattak neki nem kényszeríthetnek senkit arra, hogy behugyozzon...csak személyvonat azaz vicinális közlekedik minden kecskénél megáll Toronto New York 3.5 nap busszal is...szóval ...a világ urai...lőnek

brühühühühühühü
@glaci ph 5.5 álompolgár: ezt alá tudom támasztani: csuklással kevert röhögőgörcsöt kapott az ugyanannál a cégnél külföldon ugyanabban a beosztásban dolgozó kollégám(2007). 8x szorzó volt a havi keresetünk között.
@tucano:
hogy vulgáris legyek: a Grand Canyon egy repedés aminek az alján folydogál a Colorádo folyó...valaki kiszámolta, ha a folyó mosta volna ki akkor a Colorado folyónak több vizet kellett volna mozgatnia 3 milliárd éven át mint az egész Csendes Óceán

a Sing Sing meg chingado vagy sampaiúl fodasse...a chicago Symphony-t meghallgatnám de a éppen akkor amikor arra járok mindig turnétnak a többi ugorjfélrehalőnek,

Boston lehet valami nyugi és szép hely a többi nevetséges közelről én csak undorodtam...rsrsrsrsrsrsrs

a Policia jól csinálta hadd élvezzék a rendjüket
@tucano:
ez már megüti a Tchad-i színvonalat? vagy Ghana vidéken?

nézz utána Benguela vagy Huambo esetleg Malanje kb európai fizukat lehet kiküzdeni de tényleg tudni és dolgozni kell érte

rsrsrsrsrsrsrs

levédiában a szentkorona meg a turulpörkölt és griffmadárfing a menő sukorói nádnyilakkal
nem voltam még soha:(
@rodeo36: kaptam Luandába egy 20ezer dolláros ajánlatot, de kiderült, hogy a közepes iskola 5.000/kölök/hónap és ennyi pénz éhenhalni jó, olyan 100ezertől indul az élet. Annyi pénz meg nincs is, ezt Wagner úr már tisztázta:)))
@Fabius: :))))

nyilván tudod hogy nagyon demagóg vagy...

attól hogy van egy pont amiben emlékeztet egy demokráciára, attól nincs demokrácia...

a demokráciának van pár minimum feltétele amik természetesen nem teljesülnek itthon...

a választás... gondolom nem hiszed hogy a kopogtatózással és a párttörvénnyel ez demokratikus... pl.
a többit nem azért nem írom mert rendben van (pl bíróság függetlensége, válalkozás stb szabadsága)

hanem mert fordítva van... de nyilván enyni eszed van...

ha én mondok egyet ami nem teljesül... akkor NINCS demokrácia...

ha te mondasz egyet ami teljesül (részben) azzal nem bizonyítottad hogy van...
@tucano:
mennyi most a Kawanza? Luanda melyik része? anno 30000 KWZ-ból jól meg lehetett élni de akkor 1 USD=31KWZ a fekete piacon adtak 8000 KWZ-t 1 USD...hogy van ez ma?
@tucano:
ez mai adat:

1.00 USD = 95.1330 AOA
US Dollar ↔ Angolan Kwanza

te havi 100000 azaz egyszázezer Dollárról beszélsz megélhetésre? milyen árak vannak?

nagyon meglep amit írsz
@tucano:
a Miramar-on vagy a Sagrada Familia körüli negyedben ragyogó házakat lehet bérelni vagy megvenni, biztonságosak, tágasak, a Rúa Cabral Moncada de mások ott a közelben...ott voltál? vagy mondták amit írsz? tényleg érdekel
@rodeo36: Figy Rodeo. Nekem a Toronto-New York út busszal, kb. 9-10 óra volt. Ezt a 3.5 napot honnan szedted?? ;)
@a szív fészkei: Ez is hülyeség, hiszen valami hátsó vészkijáraton osont be az ámokfutó gyilkolászni.
@a szív fészkei: Ugye tudod, hogy ez csak vihar a biliben?? ;)
@Gábriel angyal:
a főbejáraton jeggyel ment be, majd a vászon melletti vészkijáraton kiment, kitámasztotta az ajtót, hogy vissza tudjon menni beöltözött/felszerelt a kocsija mellett ami ott a közelben parkolt, visszament már az előadás ment és egy könnygázgázgránátott dobott be majd lődözni kezdett egy 100-as tárból 70 személyt talált el köztük egy 3 hónapos bébit, majd kiosont és már a kocsijában volt amikor a rendőrök körűlfogták akkor lazán megadta magát...a haját vörösre festette mint a Joker...12 halott a többit maradandó sérülésekkel kórházban ápolják

olvasgass

a Union-ról mentél vagy máshonnan...NYNY érintésével Tennessy-be 3,5 nap átszállásokkal nincs közvetlen járat és a buszon magadra vagy hagyva...kurva jó utazás lehetett azokon a 25 éves GM vagy greyhound-okon
@rodeo36: Ez a 3 hónapos bébi fura.
Ki az az állat, aki a dübörgő Betmenre elvisz egy ilyen pici csecsemőt ?
Normálisak ezek ?
Én a szüleit is lecsuknám annak a meglőtt babának.
@K.Tomoceusz:

a közönség nagyrésze Batman szereplő jelmezben volt, úgy hogy a gyilkos nem volt feltűnő SWAT-ban állig felfegyverezve

a gyerekes szülőkkel készítettek interview-t...nézd embereknek nincs mit csinálniuk, a munka kizsigereli őket meg a napi gondok azután nincs a gyereket hová tenni vagy nem tudja megfizetni valami szórakozás kell

ha nem lődöz -unalmában- géppisztollyal akkor hülye Batman filmeket bámúl és nézi, hogy rombolják semmivé a világot az egész Földet meg az Universumot és emberek hullanak mint a legyek és attól izgúl...vagy jópénzért elmegy zsoldosnak és adrenalin készítéshez Afgán lakosokat lődöz a sötét sarkokon meg kábítószert csempész katonai géppel hadd legyen valami izgalom

a dinnyeszedés meg a paprika szedés a tűző napon ivóvíz nélkűl 6 dollárért óránként csak a chikánóknak való inkább rendőrnek megy és veri a négereket vagy akármi oltja a tüzeket mert a házak naponta égnek le papirmasséból vannak meg fenyőfából nem marad semmi utána vagy jönnek a tornádók és elsöprik a várost mert kiírtották az összes erdőt nincs ami megállíccsa

brühühühühühühü
@rodeo36: Na ja de nyilván amikor bement a főbejáraton akkor még nem voltak nála a fegyverek. Esetleg annak lenne így értelme, hogy a továbbiakban szigorúan ellenőrzik a vészkijáratokat is.

Igazából Hamilton (Ontario) New York volt az útvonal de a busz Torontóból jött. A Toronto-Hamilton meg ugye nem olyan nagy táv. Szóval kb. 9 óra volt és igen Greyhound busz volt.:)
De volt egy New York-Washington túrám is ami pont a júli 4-re esett. Nagy felhajtás volt DC-ben az ünnep miatt, de színes és látványos volt az egész, mintha épp a Forrest Gump forgatási napja lett volna. :)

Visszafelé meg egy olyan csajszi ült mellettem, akinek az apja Al Gore mellett melózott a Fehér házban. Csodálkoztam is, hogy a papa miért nem vett neki egy repjegyet New Yorkba a buszozás helyett. :)
@rodeo36: "hogy rombolják semmivé a világot az egész Földet meg az Universumot és emberek hullanak mint a legyek és attól izgúl...vagy jópénzért elmegy zsoldosnak és adrenalin készítéshez Afgán lakosokat lődöz a sötét sarkokon meg kábítószert csempész katonai géppel hadd legyen valami izgalom"

Cuki egy világhatalom nem?? ;)
@rodeo36: Annak azért örülök, hogy mondjuk baseball meccsen még nem kaszaboltak lézerkarddal játékosokat vagy szurkolókat. :)

www.youtube.com/watch?v=bJZ9evWLdlM
@Gábriel angyal:
olvastad amit írtam?

a Go train megy Toronto-ból 6.25-ért Hamiltonba

ja a csajszi bedumálta neked? én meg a Belfegor-ral utaztam és a Ronald Reagen-nel brühühühühü
messziről jött csajszi azt hazudik amit akar, pláne Greyhound-on

te meg élvezted hogyan rothad a kapitalizmus? Windsor-ból Detroit-ba kell autózni az alagúton ...az egy élmény...Holdutazás meg rablópandúr és Doomsday...
@Gábriel angyal:
ami késik nem múlik, filmet már csináltaqk róla

brühühühühühü
@Gábriel angyal:
ezért szeressük, nemdebár?

és ha két géppisztolyt veszel akkor ad discount-ot a sarki boltos a pult alól

brühühühühühü
@rodeo36: azt mondod, hogy biztos csak átvert??? ;) Elég normális csajszi volt, nem kételkedtem benne. Az úton kitárgyaltuk az egész kommunizmust meg 56-ot. Jópofi volt.:)
@rodeo36: Ja és jártál te is a 30.000 sziget Parry Sound-nál??? :)

www.youtube.com/watch?v=Z_2zdYOeHGo
@rodeo36: ebből a szempontból érdekes lenne egy forradalom az USÁ-ban. Fegyver az lenne hozzá elég rendesen. Vagy ilyesmi nem fenyeget, hiszen ők is ilyenek??? :)

www.tomcatpolo.hu/user_show_sticker.php?id=208
@Gábriel angyal:
a denver-i gyilkos is teljesen normális az egyetem legjobb tanulója -nem az évfolyam!!! az egész egyetem- idegsebész és ideggyógyásznak tanúlt...

a csaj meg lehetett akárki pláne ha tudta mi volt 56 és nem te meséltél neki ő meg okosan hallgatta...ő is olyan recsegősen sejppíti a a déltexasit? vagy a zarizonait ropogtattya amit ők maguk sem értenek...

brühühühühühü
@Gábriel angyal: ja Perry Sound...szép de nem jó a sör a hajón..és egyik sziget gyün a másik után...mind egyforma...vagy laknak rajta vagy nem...van akinek van saját szigettye és ott él el se megy csak a pontyok beszélnek hozzá meg a dollárok

brühühühühühü
@rodeo36: Hát megmondom őszintén az amerikai tájszólásban nem vagyok otthon. :) Nem igazán tudtam rájönni, hogy a Maryland-i vagy a Virginiai inglist beszéli. :)
@rodeo36: Egyébként nekem is jobban bejött volna British Columbia vagy Alberta a hatalmas hegyeivel. :)

A saját szigeteket én is láttam. Mondjuk nem lehet olyan rossz ha csendre vágyik az ember. :)
@Gábriel angyal:
amikor meggárgyúl tőle akkor meg már mindegy majd a pontyok dumcsiznak hozzá meg esetleg a hódok

Banff-ba menny legközelebb...ott tucc golfozni is...meg síelni

brühühühühühü
@Gábriel angyal:
Vancouver nem neked való ott sok a gay meg a mások az egész várost azok tervezték meg a kínaiak kurva sok dugó van minden értelemben

brühühühühühü

neked megártana a sok dugó...dugnak mindenkivel
@Húsleves: Hát, nem mindenki ül a gép előtt szombaton tűkön ülve és agyal egy frappáns válaszon. Nekem legalábbis van életem ezen kívül.
A jobbik, kapaszkodj meg, neonáci párt. Ezt nem kell összekínlódni, mert ezt még egy kétéves gyerek is tudja. Persze a kétéves azt is tudja, miért rossz a rasszizmus és antiszemitizmus, ellentétben a jobbik szavazóival.
@'Queenpin' lecsekkoltam "All in the game yo....":
A jobbik nem neonáci párt, hanem a hozzátok hasonló bérből és nácizásból élők ellen őszintén beszélő párt.
Mi sem bizonyítja jobban hogy igazuk van, mint hogy most is kimerül az "érv"-ed nácizásban, miközben egy konkrét információt kaptál arról (és nem a barikádtól, hanem az indextől), hogyan működik fű alatt a ti jogvédő bizniszetek.
Ott volt leírva feketén fehéren a nyilvános adatok eltitkolása és a törvény előtti egyenlőtlenség, erre a válasz a hozzád hasonló "toleráns" baromtól ennyi: nácik vagytok.
Hát ezért utál benneteket mindenki mint a szart, mert a legtöbb ember számára már világos, hogy ezek vagytok ti.
Az SZDSZ nem vész el, csak átalakul.
@rodeo36: DE magunk között ki az a baromarcú állat, aki egy három hónapos kicsit elvisz egy ilyen agyamszétfolyik - és sajnos tényleg - filmre??????

Igen, azt írja minden, hogy a fiú okos de nagyon egyedüllévő, bezárkózott, furimadár volt. Ergo, amit mindig mondok: a sok kurva elfojtott hemung - lásd Schifferben is azt látnak sokan - egyszer kitör. És így.

Kosztolányinak van erről egy zseniális - mást nem is tudott - novellája. Valami Átlag János már Jancsika korában szuper anyukák álma-gyerek volt: szófogadó, csendes, jól teljesítő éltanuló, Steinmann a grófnő, hogy idehozzam Kosztolányi barátját, a szintén lélekzsonglőr Karinthyt is. Fiatalembernek is haláludvarias, jómodorú volt,soha egy felemelt hang, káromkodás, semmi. Megnősült, tipptop asszonykájával maguk voltak az idill a köbön. És egyik nap János, ez az ideál, ez a csendes higgadtság és megbízható, mindenhol annyira hájpolt kispolgáriság aranyszobra egy teljesen köznapi dolgon, amit neje kérdezett tőle, úgy bepöccent, hogy ezerfelé szabdalt a nőt.
@'Queenpin' lecsekkoltam "All in the game yo....":
"Persze a kétéves azt is tudja, miért rossz a rasszizmus és antiszemitizmus, ellentétben a jobbik szavazóival."
Korán kezditek a gyerekeitek agymosását.

És nem kell a blogokat böngészgetni hogy értesüljek az érvek helyett beírt fröcsögéseitekről, mert a blogok olyan kedvesek, hogy levelet küldenek róla, úgyhogy ez a duma is rossz. De tudod te azt, csak személyeskedésen kívül semmi sincs a tarsolyodban. Úgyhogy kommenteljél szorgalmasan, hadd lássák sokan mit várhatnak tőletek.
Ja, és elnézést minden pszichológustól, pszichiátertől de - mivel elég sok ilyen foglalkozásút megismertem magánemberként - szerintem a pszichológusok a legkevésbé kiegyensúlyozott emberek. De megnyugtatja őket, ha mások bajával - nem kevésért - foglalkoznak, hisz akkor ők vannak a fenti, tanácsadó pózban, mégis többnek érezhetik magukat az előttük valló nyomorultnál. És ez sokat számít, hogy vannak nálam lejjebb...

Ahogy a sorállásnál: kiba peches vagyok, hogy ennyit kell várnom, de ha már mögém is felsorakozik egy csomó ember,akkor kicsit megnyugszom, na , nem én vagyok a leghülyébb, aki itt cseszi az idejét.

Biztos van kivétel, annak tengermély tisztelet, és Ranschburg, Popper öregségére valóban megérett a tanácsadó igazi szerepére, de az én ismerőseim mind kurva bizonytalan, rengeteg problémát magukkal hurcoló és azokkal szembe nem néző nők máig vagy egy olyan pasi - ő egy pszichová lett exbarátnőm apja,börtönpszichológus volt - aki totális jéghideg önzéssel szétcseszte ki tudja hány ember életét a folyamatos nőzésével, válásaival, a fia öngyi is akart lenni miatta: kiugrott a házunk gangjáról. Örök életére nyomorék maradt.

Ezt a pályát nagyon gyakran nem a mások segítsée miatt választja elsősorban valaki - aki amúgy okos, stb. - hanem önnyugatóul, egoemelésül.
Ez a fiús a sok agyával úgy megzakkant, mint a ripityom és nem volt, senkiben nem volt annyi érzés, hogy erre ráfigyeljen. Sem a kurva családjában - jó, külön élt tőlük: de ápolónő anyja volt!! - se a kurva tankörtársaiban, tanáraiban, szomszédaiban egy sem, aki látta volna rajta az üvöltő magányt. Amitől inkább gonosz rajzfilmfigurává válik, mert az a pszeudovilág talán befogadja. És ezt megvalósította bosszúból maga körül.

Őrület valóban. És ha nem kattan be így, hogy öl, lehet, hogy a legfelkapottabb pszichiáter válik belőle és ad tanácsokat egy ilyen sebzett lélekkel. Képzelem, miket...
@a szív fészkei:

Gumiszobába sohasem a nagy életproblémák miatt kerül valaki, hanem egy cipőfűző miatt, ami rosszkor szakad el. Elszakad. A cérna.

Nem tudom, ismered-e az áttétel-viszontáttétel fogalmát. Nagyjából annyit jelent, a pszimókusnak bele kell helyezkednie érzelmileg a páciens világába ahhoz, hogy gyógyítani tudjon. Ember legyen a talpán, aki kiegyensúlyozott marad, arra való elvileg a szupervízió ( a pszichiáter pszichiátere ), ahol megbeszélik az eseteket. Valóban, nem szabadna saját érzelmi sérülések miatt választani ezt a hivatást. A terapeuta sohasem ad tanácsokat. Ő kérdez és támogat.

Széles körű kutatások szerint az utóbbi pár évtizedben világszerte csökkent az érzelmi intelligencia szintje. A jobbereknek sem az IQ-val van problémájuk.
@Husz_János_Puszita: Kb. ismerem, és megértem, ha belerokkannak, kiégnek ebbe. Mert leszívja az életenergiát, megértést, mindent. Akikről én beszéltem, mint ismerőseimről, azokat pszichóvá válásuk előttről, gyerekkortól ismertem, vagy nagyon a kezdeti stádiumukból: én bizony, mind kiba labilis nők. Emberismeretük zéró, de nagyon okosak és tudtak seggelve fogalmakat betanulni. Támogatni, az rohadt nehéz. Kérdezni is.

Az lehet, hogy nem ad konkrét tanácsot a terapeuta - Popper és Ranschburg azért effektíve adtak pénzért médiában is megfogadhatót, meg a többiek is - de úgy kell a beszégletést a hallgatást irányítania, hogy kikerekedjék valami használható. Tehát benne van, kurvára szügyig a másik lelkében, életében.

A csepp a pohárban, cipőfűző szakadása valóban egy kis hülye momentum, de előtt hány nagy követte egymást? Amit nem szabad kimutatni, mert fegyelmezettek vagyunk, a gyengéket megvetjük, eltapossuk, átlépjük. Aztán a fiúk nem sírnak, mindent megoldanak, nem lehetnek piskóták, a nők legyenek full tökélyek mindenben, egyszerre öt szegmensben: anya-, dolgozó-,háziasszony-,kurva-,lelki barátnő-szerepben, stb.stb. És amikor mindenről azt hiszi az illető, hogy tudja, uralja, sőt hogy a legjobban csinálja, akkor elszakad a pertli...
@rodeo36: a tugák mondták, tudod egész Lisszabon kiköltözött már és nagyon felverték az árakat.
@a szív fészkei:

A stresszek nem összeadódnak, hanem összeszorzódnak. A stressznek mindegy, otthoni vagy munkahelyi...marha nagy szemétség a politikától, rájátszani az általános frusztrációra. Vegzálni, büntetni, bűnbakot csinálni...puskaporos hordó tetején gyújtanak rá a barmok.
@tucano:
tudnál privátban küldeni adatokat?
@a szív fészkei:
egyik pillanatról a másikra abbahagyta a tanulmányait!!! és Denver-be ment, annak van valami varázsa ott a hegyen, sok mindenki ilyen megy oda, California után San José ami egy tündéri város...de...

én a társadalom felelősségét húzom alá, ha az emberiség fenn akar maradni, akkor paradigmát kell váltani, helytelen az értékítéletünk, ha van egyáltalán ilyenünk

brühühühühühü
@a szív fészkei:
én az anyagi hátterére lennék kíváncsi, vadonatúj kétajtós sportkocsi, a fegyverek kibaszott drágák és a muníció meg a "jelmezek" és egyedűl bérelt egy lakást egy jól szituált helyen...fegyvert csak kp lehet kapni bár legálisan a sarki vegyesben...

szóvval a városnak meg az államnak és az országnak lesz min elgondolkodni de nem fognak

járulékos veszteség

egyik balfasz üvöltözni kezdett velem, mikor mondtam neki dolgokat, hogy márpedig ez "socialism" megkérdeztem tőle mijafaszbaja van socialism-mal és tuggya e hogy mi az? hát nem tudta de a szó maga hergelte...egyébként a kapitalizmus egyik tipikus, élhetetlen áldozata az ürge de ezt öntötték a fejibe amikor a bilit ürítették

brühühühühühü
@Husz_János_Puszita: Igen,ez látszik, teljsen kicsinálni és vadul üvöltő, egymás gyűlölő és lemészárló masszává gyúrni a népet. Két csoportra bontva, egymást öljék, ne őket.
@Húsleves: "A jobbik nem neonáci párt"

de.
az.
mondjatok mar el, miert vagytok nacik, ha szegyellitek?:-)

az, aki antszemita, rasszista, tokeellenes es nacionalista azt nemzeti szocialistanak, azaz nacinak hivjak. namost a jobbik zsidozik, ciganyozik, allandoan a toke ellen hoborog es az egyetlen velt, vagy valos erteke a magyarsaga, amit masok rovasara akar ervenyesiteni. tehat per definitionem, politologiai besorolasa szerint a jobbik egy neonaci part. politologiai partokat meg politologiailag szoktak betagozni, nem ugy, hogy "nem az, mert ti vagytko azok es a to anyatokat". ertem en, hogy a jobbik alulmnuveolt, kocsmaban szocializalodott sudribunko kozonsegeben ez eleg, de ha kileptek a fenyre, akkor bizony, ugy neztek ki mint a nacik, ugy viselkedtek mint a nacik es meg a szagotok is olyan, mint a naciknak...
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:
1. valószínűleg elfelejtetted, hogy amikor egy fórumon cigányok által elkövetett bűnözéssel kapcsolatban fejtetted ki az álláspontodat, téged is lenáciztak
2. valószínűleg elfelejtetted, hogy a te kedvenc pártjaid elődje volt csak igazán tőkeellenes
3. valószínűleg nem láttad, hogy én egy kedvenc liberálisaink által hitelesnek tartott fórumot (index.hu) belinkelve érvérveltem, a derék antifasiszták pedig nettó szitkozódáson kívül semmit sem tudtak felmutatni
4. valószínűleg elfelejtetted, hogy amikor még nem volt Jobbik, a Fideszt fasisztáztátok
5 valószínűleg nem láttad ki zsidózott itt, de mivel ez egy írott fórum, visszalapozgathatsz és bepótolhatod

A Jobbikosok alulműveltségéről itt van neked egy link (külön ajánlom a figyelmedbe az MSZP-vel való összehasonlítást):
www.hir24.hu/political-radical/2012/04/25/tevhitek-a-jobbikrol-(3.-resz)-az-iskolazatlansag-feltetelezese/

Az előítéletességről meg itt van egy másik:
boldogokasajtkeszitok.blog.hu/2012/03/19/vitatkozzunk_e_somogyi_zoltannal

És még esetleg azon is elgondolkozhatnál, mielőtt bőszen pennát ragadsz, hogy genetikai alattvalónak, moslékzabálóknak, irígy gyilkosoknak nevezni a magyarokat (vagy bármely nemzetet) az miért nem rasszizmus a ti (kettős) mércétek szerint, és a preferált pártjaid miért nem határolódnak el tőle.
hvg.hu/itthon/20120724_gyurcsany_sukoro_panasz
Remélem ez azt jelenti, hogy Gyurcsány vállalja a hazugságvizsgálatot az ügyben, hogy bizonyítékot mutasson fel ártatlanságának bizonyítása érdekében.
A kérdést (amire igen-nemmel válaszol a vizsgált) így tenném fel: Tudott-e arról, hogy a telekcsere ügyben beosztottjai a jogszabályokat készülnek megkerülni (vagy: jogszabályokat sértettek) ?
süti beállítások módosítása