Orbán Viktor lassan akkora aranyérgyökeret növeszt azon a két hónapja megült széken, hogy ha így haladunk nemzetközi orvoscsoport fogja róla leoperálni. Hiába no, koldulásban jók vagyunk, ettől jobbak talán csak a hitelezőcsalogatás megy. Lássa meg ország világ, a mi kormánypártunk igazi felcsúti gavallér módjára tud kunyerálni a pénzt hozó Európai Bizottságtól:
Orbán Viktor:
„Ezzel a mentalitással egy vidéki kócerájt sem lehetne elvezetni”.
Kövér László: ( a hitel csúszásáról)
"Meglehetősen becstelen, aljadék játéknak látom, függetlenül attól, hogy milyen motívumok vannak a háttérben"
Kósa Lajos:
"Az Európai Bizottság alapvetően "telek pozitív". Otthon van egy régi kanapénk. Kidobni nem szeretnénk de nézni sem akarjuk már. Szóval a telken még pont jó lesz."
Ezek után nagyjából borítékolható, hogy Orbán a következő két hónapot is ugyanannál az asztalnál, ugyanazon széken ülve fogja eltölteni. Egyedül. Bennem meg fölmerül a kérdés, hogy vajon a diplomáciánk és ezzel kapcsolatos kommunikációnk áll ennyire magas fokon, vagy mindössze arról van szó, hogy a kormány romaprogramja valójában ennyi: átvenni a mentalitást, ordítva követelni a segílykét mert nekünk ahhoz jogunk van, nekünk az jár, de aki a kötelességünkre figyelmeztetne, azt mindjárt kikiáltjuk illegitim kirekesztőnek.
Pedig ha jobban belegondolunk az Európai Bizottság csak azt játssza el velünk, amit kormányunk játszik - kivételesen helyesen - az iskolából igazolatlanul hiányzókkal: a családi pótlék (kohéziós alap) felfüggesztésével ösztönöz a tanulásra. Csak Európában a lazaságot nem igazolatlan órákban hanem kötelezettségszegési eljárásokban mérik. Ahogy a hiányzókat figyelmezteti megvonás előtt a jegyző, úgy figyelmeztettek minket is, hogy vannak törvényeink amiket gondosabban, szorgosabban kellene kivitelezni. Most meg járhatunk korrepetálásra, és zárkózhatunk az osztályhoz felfele. Pikantériája a dolognak, hogy az igazolatlan hiányzás törvényt itthon Kósa Lajos jegyzi, akit gondolom a családok is kibasztak volna valamelyik telekre, mint egy szakadt és rugója törött kanapét, de ennek ellenére csak sikerült neki Mintaváros polgármesterének maradni.
Viktor a vidéki kócerájért Európában már megkapta a magáét, szerintem Kövér és Kósa szájmenése is legalább ennyire sikeres lesz. Az csak az ő fejükben létezik, hogy a pártmédiákban megszólalás kizárólag a saját közönségnek szól, azt nem nézi, nem hallja az igazhitűeken kívül senki. Legutóbb az ötös rajtszámú fotelkuruc Bayer Zsolt volt kénytelen elnézést kérni Ulrike Lunacektől, mert ebbe a tévedésbe esett.
Kövér azt mondta, "a demokrácia akkor működik egészségesen, ha az emberek maguk tartják fenn, nem pedig elszenvedik az általuk megválasztottaknak a döntéseit". Igaz erről esetében az jutott elsőre eszembe, hogy ők is úgy vannak a demokráciával, mint 90 éves Gazsi bácsi a dugással: csak húzni tudja, tolni már nem, de időnként rágondolni a nyálcsorgásig jólesik. Másodikra azért beismerem igaza van: ebben az időszakban ugyancsak elszenvedjük megválasztottjaink döntéseit, és nem mellesleg kiszólásainak következményeit is. Ez az út pedig nem a gyors stabilizációhoz és megegyezéshez vezet, hanem egy egészen másik irányba.
2012.03.11. 05:00
Brüsszel! Hozd a pénz és kuss!
Címkék: gazdaság fidesz kósa lajos kövér lászló európai bizottság
812 komment · 5 trackback
A bejegyzés trackback címe:
https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr594308759
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: A Varánusz és a plágium 2012.03.13. 10:11:47
A Varánusz blog (amellyel korábban már többször foglalkoztunk karikaturisták szerzői jogainak tömeges megsértése miatt), januárban harcias hangú bejegyzésben állt ki Schmitt Pál disszertációja kapcsán a plágium ellen. “Lehetséges az, hogy a Nemze...
Trackback: Lopott karikatúra II. 2012.03.12. 19:39:12
Mindennapi érdekvédelem A napokban kiváló szlovák kollégánktól, Shooty-tól (Martin Šútovec) eltulajdonított és barbár módon átalakított karikatúra kapcsán már foglalkoztunk egy rövidke bejegyzés erejéig a Varánusz című politikai bulvárbloggal. Az ügybe...
Trackback: Mi tesz gazdaggá egy országot? 2012.03.11. 16:53:48
Ugyanaz az ember, aki a születési helyén reménytelenül szegény és esélye sincs, hogy valaha kitörjön a nyomorból, egy másik országban prosperálni fog. Nyilvánvaló, hogy nem az egyénben van a hiba. De nem mindegy, milyen környezetben kell boldogulnia.Mi...
Trackback: Mikor hagy bennünket Orbán az EU-nál? 2012.03.11. 15:21:47
Mert, hogy előbb-utóbb otthagy az biztos. Honnan veszem? Mondom a példát, amit tapasztalatból ismerek és annak a párhuzamát.Elmegy a Gazsi a Polgármesteri Hivatalba. (Elmegy Orbán az Európai Parlamentbe.)- Gyüttem egy kis segílyé’. (Jöttem a kohé...
Trackback: Európai Unió: klubcsapat vagy válogatott? 2012.03.11. 14:03:51
Ez a cikk még napokkal ezelőtt került volna fel, de minden napnak egy új híre szorította átdolgozásra, csak önmagában Orbán Viktorból háromféle bukkant fel. Szóval hétfőn, az EU-csúcs előtt Wolfgang Schäuble, a német pénzügyminiszter megbeszélés...
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
@Rodeo36: Ezt nem tudtam, de ha igen, végre valami újabb maradandót alkotott az Egyház, vagyis a perselypénz!
@Fabius: klaSSZ, DE EZT NEM ŐFŐTÖRPESÉGE ORSZÁGÁNAK TÖRVÉNYEI ALAPJÁN? VAGY AZOK ELLENÉRE? HOGYAN IS VAN EZ? bocs bennmaradt a nagybetű nem ordítok hahahaha
@mamitirtok dr.:engem meg lelankasztott még anno, a Pasolini Maté Passió-ját kiutálták és az meg hatalmas maradt, mert ő Pasolini és a Pápa ki is volt akkor XXIII János vagy a faszomtuggyamelyik
@a szív fészkei: "Mintha te is Eu-szkeptikus lennél, pedig nem nagyon látok én más irányulási lehetőséget, mint a nyugat."
Ja, értem. :) Akkor ez csak egy félreértés. (Gábriel is ezért örömködhetett.) A benyomásod nem csalt meg, a szkepszisem valóságos, de egészen más jellegű-természetű.
Az én szkepszisem az EU jelenlegi állapotának szól, és abból a határozott meggyőződésből táplálkozik, hogy kétségem sincs felőle: ilyen formában, azaz egységes közigazgatás több tucat hivatalos nyelvvel, központi irányítás szuverén tagállamokkal, nagyhatalmi státuszra való törekvés birodalmi hadsereg nélkül, egységes kül- és belpolitikai törekvések egységes ideológia nélkül, laicista vezetéssel kereszténydemokrata pártok élén, növekvő muszlim szavazóbázissal; központosító törekvések nemzeti identitást erősítő irányelvekkel, eltérő gazdasági teljesítőképességű tagállamokkal azonos piaci versenyfeltételek mellett, egységes pénz nélkül, világpiaci versenyben való helytállást célzó törekvések a szociális Európa eszméjével és még sorolhatnám... nos, ahogy Besenyő Pista bácsi mondaná: „Nem fog nekik sikerülni.”
Annak idején nem egy uralkodó szerette volna feltámasztani a Római Birodalmat. Minden ambiciózus egyeduralkodó (császár, pápa, nagy király) ebben gondolkodott, mert még élt ennek a formációnak az emléke. Azt persze nem értették (mert nem érthették), hogy például kiterjedt úthálózat, egységes közigazgatás, és az ahhoz szükséges nyelv és pénz nélkül miért nem fog sikerülni, akármilyen címet aggathatnak magukra. Mondjuk, Nagy Ottónak zseni apukája volt (Madarász Henrik, aki két lábbal állt a földön /olyannyira, hogy a filozófiát kétkedő ostobaságnak tartotta/), és mivel Ottónak legalább volt hadserege, összehozott egy Szent Német-római Birodalmat. Úgy vélem, még ő is jobban átlátta a feladatot és a kihívás jellegét, mint a mai európaiak.
A szkepszisemből fakadó konklúzió persze nem az, hogy EU rossz, EU nem kell - épp ellenkezőleg: 2000 évvel le vagyunk maradva Kínához képest, ideje volna belehúzni. Egyetlen nyelv, egyetlen pénz, egyetlen kormány, aki bújt, aki nem... Ebben látok perspektívát.
Ja, értem. :) Akkor ez csak egy félreértés. (Gábriel is ezért örömködhetett.) A benyomásod nem csalt meg, a szkepszisem valóságos, de egészen más jellegű-természetű.
Az én szkepszisem az EU jelenlegi állapotának szól, és abból a határozott meggyőződésből táplálkozik, hogy kétségem sincs felőle: ilyen formában, azaz egységes közigazgatás több tucat hivatalos nyelvvel, központi irányítás szuverén tagállamokkal, nagyhatalmi státuszra való törekvés birodalmi hadsereg nélkül, egységes kül- és belpolitikai törekvések egységes ideológia nélkül, laicista vezetéssel kereszténydemokrata pártok élén, növekvő muszlim szavazóbázissal; központosító törekvések nemzeti identitást erősítő irányelvekkel, eltérő gazdasági teljesítőképességű tagállamokkal azonos piaci versenyfeltételek mellett, egységes pénz nélkül, világpiaci versenyben való helytállást célzó törekvések a szociális Európa eszméjével és még sorolhatnám... nos, ahogy Besenyő Pista bácsi mondaná: „Nem fog nekik sikerülni.”
Annak idején nem egy uralkodó szerette volna feltámasztani a Római Birodalmat. Minden ambiciózus egyeduralkodó (császár, pápa, nagy király) ebben gondolkodott, mert még élt ennek a formációnak az emléke. Azt persze nem értették (mert nem érthették), hogy például kiterjedt úthálózat, egységes közigazgatás, és az ahhoz szükséges nyelv és pénz nélkül miért nem fog sikerülni, akármilyen címet aggathatnak magukra. Mondjuk, Nagy Ottónak zseni apukája volt (Madarász Henrik, aki két lábbal állt a földön /olyannyira, hogy a filozófiát kétkedő ostobaságnak tartotta/), és mivel Ottónak legalább volt hadserege, összehozott egy Szent Német-római Birodalmat. Úgy vélem, még ő is jobban átlátta a feladatot és a kihívás jellegét, mint a mai európaiak.
A szkepszisemből fakadó konklúzió persze nem az, hogy EU rossz, EU nem kell - épp ellenkezőleg: 2000 évvel le vagyunk maradva Kínához képest, ideje volna belehúzni. Egyetlen nyelv, egyetlen pénz, egyetlen kormány, aki bújt, aki nem... Ebben látok perspektívát.
@Gábriel angyal: Szabadkőműves nálatok szitokszó. Én meg nem sorolom fel, ki mindeki volt büszke, hogy odatartozhatott. Az emberiség krémje.
Buzik kérlek az emberiség 10 %-a voltak, lesznek, vannak. Mert nemfelakasztani és börtönbe vetni gondolják nyugaton, hanem ugyanolyan embernek nézik, mint te vagy én, ez is nektek felháborító. Izland miniszterelnöknője nőt vett feleségül, ezzel ott nem törődnek: imádják, virágoztatja fel az országát. (amire mindig hivatkoztok amúgy).
Berlin főpolgármestere homokos, vállalja, és láss csodát, a buzigyűlölő Tarlós papával szemben élhető és szuper városa van. mert nem a homokossága határozza meg a munkáját. Nálatok igen. Feminista, ha nők érdekeiért kiáll, az olyan szörnyű - tán nem az volt Morvai Szentanyátok?????
Soros rengeteget segített, ha te ezt bomlasztásnak látod, az a te hemungod.
A gyerk akkor lesz egészséges - kettőt felneveltem - ha nem gyűlöletre kondícionálják. Képezeld el. Még te sem tudhatod, hogy a szép ötévesed majd kamaszkorában fiút vagy lányt hoz-e majd bemutatni nektek. Ja. Minden homokos heteróktól fogant és a legtöbb heteró családban jött rá, hogy mégis a hasonló nemű izgatja. Valamiért bassza ez a csőrötöket és az iráni buzilógatás meg az rossz buziverés a minta a szép államrezonra. Nekem nem.
Az meg a legutálatosabb genyaságotok, hogy mindig pedofiloztok, mondván, aki buzi, az az. Nem az; pedofilokat mindenhol üldözik, a legjobban pl. Amerikában: az Interpol a világon kergeti keresztül az ilyeneket, ami minden nációban, színben, vallásban sajnos megtalálható. Abuzált gyerekből nagy valószínűséggelválik ilyen felnőtt...
Pedofileket csak pár gyakorló elmebeteg véd - valami holland banda volt ilyen - normális ember Sorostól Bill Gatesig undorodik tőlük.
Persze, mivel Cohn-Benit ugatta le Orvbán fejét látványosan, őt kell most ilyennel mocskolni, mert erre vevő a közönségetek. A többit úgysem értené.
Jelzem elítélt pedofil fideszes körökben található. De ugye a szadeszt is így kellett jellemezni, mert azzal le lehet írni egy életre, ha nem is kötődik ilyen hozzájuk. Pedig bácsik nagy számban gyerekeket a katko egyháznál szoktak rongálni évszázadok óta. Az se libsi fészek.
Putyin és Medvegyev szent harca a KGB szent harca, ájulj tőle, én hányok. Olvastam a módszereikről, szabályos játszma oroszoknál, mit mondjak, az a sci fi-kategória. A zsidógyűlölet se újság náluk,van igény rá - Sztálin erősen készült a ritkításukra, csak meghalta magát. Valahogy ennyi szépség dacára nem oda megy a tömeg, nem oda akar tartozni a legtöbb ember és ország, csak ti.
Váljatok ki belőlünk és by-by Gábriel - miért nem vagy Vologya? - mehettek.
Buzik kérlek az emberiség 10 %-a voltak, lesznek, vannak. Mert nemfelakasztani és börtönbe vetni gondolják nyugaton, hanem ugyanolyan embernek nézik, mint te vagy én, ez is nektek felháborító. Izland miniszterelnöknője nőt vett feleségül, ezzel ott nem törődnek: imádják, virágoztatja fel az országát. (amire mindig hivatkoztok amúgy).
Berlin főpolgármestere homokos, vállalja, és láss csodát, a buzigyűlölő Tarlós papával szemben élhető és szuper városa van. mert nem a homokossága határozza meg a munkáját. Nálatok igen. Feminista, ha nők érdekeiért kiáll, az olyan szörnyű - tán nem az volt Morvai Szentanyátok?????
Soros rengeteget segített, ha te ezt bomlasztásnak látod, az a te hemungod.
A gyerk akkor lesz egészséges - kettőt felneveltem - ha nem gyűlöletre kondícionálják. Képezeld el. Még te sem tudhatod, hogy a szép ötévesed majd kamaszkorában fiút vagy lányt hoz-e majd bemutatni nektek. Ja. Minden homokos heteróktól fogant és a legtöbb heteró családban jött rá, hogy mégis a hasonló nemű izgatja. Valamiért bassza ez a csőrötöket és az iráni buzilógatás meg az rossz buziverés a minta a szép államrezonra. Nekem nem.
Az meg a legutálatosabb genyaságotok, hogy mindig pedofiloztok, mondván, aki buzi, az az. Nem az; pedofilokat mindenhol üldözik, a legjobban pl. Amerikában: az Interpol a világon kergeti keresztül az ilyeneket, ami minden nációban, színben, vallásban sajnos megtalálható. Abuzált gyerekből nagy valószínűséggelválik ilyen felnőtt...
Pedofileket csak pár gyakorló elmebeteg véd - valami holland banda volt ilyen - normális ember Sorostól Bill Gatesig undorodik tőlük.
Persze, mivel Cohn-Benit ugatta le Orvbán fejét látványosan, őt kell most ilyennel mocskolni, mert erre vevő a közönségetek. A többit úgysem értené.
Jelzem elítélt pedofil fideszes körökben található. De ugye a szadeszt is így kellett jellemezni, mert azzal le lehet írni egy életre, ha nem is kötődik ilyen hozzájuk. Pedig bácsik nagy számban gyerekeket a katko egyháznál szoktak rongálni évszázadok óta. Az se libsi fészek.
Putyin és Medvegyev szent harca a KGB szent harca, ájulj tőle, én hányok. Olvastam a módszereikről, szabályos játszma oroszoknál, mit mondjak, az a sci fi-kategória. A zsidógyűlölet se újság náluk,van igény rá - Sztálin erősen készült a ritkításukra, csak meghalta magát. Valahogy ennyi szépség dacára nem oda megy a tömeg, nem oda akar tartozni a legtöbb ember és ország, csak ti.
Váljatok ki belőlünk és by-by Gábriel - miért nem vagy Vologya? - mehettek.
@Rodeo36:
Viktorkának nincs ehhez köze. Legfeljebb annyi, hogy a csodás vállalkozásbarát irányultságát nem respektálja senki, és inkább kifelé terjeszkedik és arra fejleszt.
Amúgy meg nem nagy durranás. Csak el kell hinni magadról, hogy nem vagy hülyébb egy németnél vagy franciánál, és az egyenlő szabályokkal és lehetőségekkel élni kell neked is.
Az Unió ugyanis nem csak arról szól, hogy defasza srácok, adtak egy vagon pénzt négyes metróra, és a felit el lehet lopni.
Viktorkának nincs ehhez köze. Legfeljebb annyi, hogy a csodás vállalkozásbarát irányultságát nem respektálja senki, és inkább kifelé terjeszkedik és arra fejleszt.
Amúgy meg nem nagy durranás. Csak el kell hinni magadról, hogy nem vagy hülyébb egy németnél vagy franciánál, és az egyenlő szabályokkal és lehetőségekkel élni kell neked is.
Az Unió ugyanis nem csak arról szól, hogy defasza srácok, adtak egy vagon pénzt négyes metróra, és a felit el lehet lopni.
@Gábriel angyal: Hidd el nekem, férfiként sem élnél ott, ha fizetnének sem. Oroszország, ahol újságírókat ölet meg az állam?! És az orosz kém, aki most is csernobilt játszik szegény a sírjában?!
Irán, ahol nőket köveznek halálra?! Nem lopásért, gyilkosságért, hanem feltételezett hűtlenségért. Ja, mert a nő esetében elég a férj szava, de a férj esetében tanúk kellenek kamatyolás közben rajtakapni, ja és a tanú legyen férfi... Ahol nők jogait vonják el, és a házba zárják őket?!
Irán, ahol nőket köveznek halálra?! Nem lopásért, gyilkosságért, hanem feltételezett hűtlenségért. Ja, mert a nő esetében elég a férj szava, de a férj esetében tanúk kellenek kamatyolás közben rajtakapni, ja és a tanú legyen férfi... Ahol nők jogait vonják el, és a házba zárják őket?!
@mamitirtok dr.: És hogy tud énekelni....
Ne hagyd, hogy gábriel elvegye a kedved, csak a szája jár. Idecitálhatja ezerszer is iránt és az oroszokat, de kb 1 hét után farokfelvágva rohanna haza moszkvából, ha pedig szereti a lányát iránba be nem viszi, nemhogy olyan országban nevelje fel...
Ne hagyd, hogy gábriel elvegye a kedved, csak a szája jár. Idecitálhatja ezerszer is iránt és az oroszokat, de kb 1 hét után farokfelvágva rohanna haza moszkvából, ha pedig szereti a lányát iránba be nem viszi, nemhogy olyan országban nevelje fel...
jav: orosz buziverés,Cohn-Bendit
@Pantagruel: Ja, szóval te a működőképességet félted a mai erodálástól. Hát látod, egy ilyen, végülis egy olyan több éve nyökögött korrekt felkérésük, hogy "Baszodalássan, aláírtál egy belépési nyilatkozatot, tartsd már beee!!" is mekkora hazaffyass hisztit ver ki. Akkor ha keményebben központosítanának, mi lenne? És melyik lenne az az übernyelv? Az eszperantó? :-))
Talán pont a te félelmeid miatt álltak a sarkukra Orvbánnal kapcsolatban, nem verjen már szét a kicsi huszármacskajancsi mindent, amit úgy, ahogy összetákoltak.
@Pantagruel: Ja, szóval te a működőképességet félted a mai erodálástól. Hát látod, egy ilyen, végülis egy olyan több éve nyökögött korrekt felkérésük, hogy "Baszodalássan, aláírtál egy belépési nyilatkozatot, tartsd már beee!!" is mekkora hazaffyass hisztit ver ki. Akkor ha keményebben központosítanának, mi lenne? És melyik lenne az az übernyelv? Az eszperantó? :-))
Talán pont a te félelmeid miatt álltak a sarkukra Orvbánnal kapcsolatban, nem verjen már szét a kicsi huszármacskajancsi mindent, amit úgy, ahogy összetákoltak.
@dr lecsekkoltam:
Hmmm. Elgondolkodtató.
Gábriel! (ez nem genyózás, komolyan érdekel)
Ha a lányod azt mondaná holnap, hogy fátter beleszerettem egy perzsába, és megyek Iránba lakni, akkor mit szólnál a fentiek ismeretében?
Hmmm. Elgondolkodtató.
Gábriel! (ez nem genyózás, komolyan érdekel)
Ha a lányod azt mondaná holnap, hogy fátter beleszerettem egy perzsába, és megyek Iránba lakni, akkor mit szólnál a fentiek ismeretében?
@dr lecsekkoltam: Hát le lehet vonni a mosolygó Gábriel milyen eszményt dédelget...És mit kívánna a kicsi lányának is. Teljes elnyomást, benne a Kinder, Kirche, Küche-szentháromságot?Mondom ezt úgy, hogy - templom kilőve - de szeretek háztartani: főzni, mosni, mosogatni, vasalni, nekem nem derogál és zokszó nélkül csinálom 34 éve. De magamtól, nem parancsra!!! És mellette lehetett mást is.
DE Iránban fellógatják a tizenéves homokosokat is. index.hu/kulfold/meleg0803/ Ez a rend? Ettől lesz kevesebb? Bújkálnak majd és hazudnak, szép világ!
DE Iránban fellógatják a tizenéves homokosokat is. index.hu/kulfold/meleg0803/ Ez a rend? Ettől lesz kevesebb? Bújkálnak majd és hazudnak, szép világ!
@mamitirtok dr.: a vízen is szondáztathatnak, megsérted a vízi KRESZT, arra ittasan ráfázhatsz.
mit vérunk mi...
leégett krasznahorka büszke vára
mandineres kommentek
mandiner.hu/cikk/20120311_cigarettazo_gyerekek_okozhattak_a_krasznahorkai_tuzet#comment1013008
ugyan ez a helyezt a szlovák választásokkal kapcsolatban is...
mandiner.hu/cikk/20120311_rudas_dora_az_egyetlen_magyar_part_es_a_sajtoszabadsag#comment1013012
leégett krasznahorka büszke vára
mandineres kommentek
mandiner.hu/cikk/20120311_cigarettazo_gyerekek_okozhattak_a_krasznahorkai_tuzet#comment1013008
ugyan ez a helyezt a szlovák választásokkal kapcsolatban is...
mandiner.hu/cikk/20120311_rudas_dora_az_egyetlen_magyar_part_es_a_sajtoszabadsag#comment1013012
@mamitirtok dr.: jaj de idegesít ez a reklám.
@anyósnyelv: Isten mentsen ilyen botorságtól! Víz közelibe ne kerüljek!
Ne zavard köreim, új szerelmem akadt Rodeo jóvoltából!
Ne zavard köreim, új szerelmem akadt Rodeo jóvoltából!
@Fabius:
Döntés előtt Gábriel figyelmébe:
www.youtube.com/watch?v=-L-Ykkz7AJw
en.wikipedia.org/wiki/Betty_Mahmoody
De tudok adni ismerősöm elérhetőségét, aki tud mesélni az iráni pasikról.
Döntés előtt Gábriel figyelmébe:
www.youtube.com/watch?v=-L-Ykkz7AJw
en.wikipedia.org/wiki/Betty_Mahmoody
De tudok adni ismerősöm elérhetőségét, aki tud mesélni az iráni pasikról.
@Pantagruel: ez olyan szép, hogy ihaj...lemaradva Kína megett 2000 évvel? szerintem Ó Egyiptom mögött is 3500-zal, pedig még csak fejtegettyük kik is voltak valójában...amit én írtam @szívemcsücskének azt is figyelmedbe ajánlom: a tagadás tagadásának törvénye az a TERMÉSZET NAGY TÖRVÉNYE és nem ember alkotta csak felismerték sokan a nagyok... és Kína elsők között...én éltem hosszú ideig törzsi viszonyok között és jól éreztem magam -most jut eszembe akkor már megvolt a 2xPhD-m- és engem is jól éreztek...mindenféle viszonyban ami emberi lehet élni, de akkor amikor embertelenné válik valamui abban nem
és én azt állítom, hogy ma Magyarországon a a magyarok embertelen viszonyokat ápolnak és kifejlesztették a méhkirálynőjüket a zalcsútbasznádi parvenűt ehhez és táplálják
miért?
és én azt állítom, hogy ma Magyarországon a a magyarok embertelen viszonyokat ápolnak és kifejlesztették a méhkirálynőjüket a zalcsútbasznádi parvenűt ehhez és táplálják
miért?
@a szív fészkei: Mit szóljunk akkor ehhez mi, helyi pasik, mikor csokifiú dehonesztál minket!
(Ar)kangyal, hogy kell belépni hozzátok? Elég, ha elviszem a farkát nektek vagy a többi testrészét is oda kell hurcolnom netán?
(Ar)kangyal, hogy kell belépni hozzátok? Elég, ha elviszem a farkát nektek vagy a többi testrészét is oda kell hurcolnom netán?
@a szív fészkei: "És melyik lenne az az übernyelv? Az eszperantó? :-))"
Ugyan már, hova gondolsz!? Természetesen a magyar. :) Esetleg a sumer. De nem fogunk róla szavazni, hanem megkérdezzük az EU elnökét, Smitt Pált, hogy ő mit gondol. A tudomány nyelvének az ő doktorija lesz az alapja. Vágod. A közigazgatásnak pedig a felcsúti nyelvjárás.
Ugyan már, hova gondolsz!? Természetesen a magyar. :) Esetleg a sumer. De nem fogunk róla szavazni, hanem megkérdezzük az EU elnökét, Smitt Pált, hogy ő mit gondol. A tudomány nyelvének az ő doktorija lesz az alapja. Vágod. A közigazgatásnak pedig a felcsúti nyelvjárás.
@a szív fészkei: Gábriel európában felnőtt, keresztény, akit a szülei a nők tiszteletére neveltek. Egy dolog a szélsőjobbal kacsingatni, másik dolog perzsa módon nevelni a lányodat.
@dr lecsekkoltam: Biztos vannak nagyon emberségesek is az iráni férfiak között - rendezők, ellenzékiek - , akiknek elege van ebből. Csak a kifejezett irány az nagyon borzasztó és felerősíti a szemeteket, ahogy itthon is.
Rájöttem, mire emlékeztet!
www.youtube.com/watch?v=BoXsxYf2UMA
www.youtube.com/watch?v=BoXsxYf2UMA
@a szív fészkei: A barátnőm tudna neked mesélni, milyen az amikor a pasija beperzsul, ahogy ő mondja. Kb 25 éve él európában, orvos, több nyelven beszél, de annyira beleívódott az a mentalitás, hogy nem tudja levetközni. Nem szándékos dolgokra gondolj, hanem gesztusokra.
@a szív fészkei: Más kultúra, más szemlélet!
Szudán jobb lenne netán?
terebess.hu/keletkultinfo/lexikon/infibulacio.html
Szudán jobb lenne netán?
terebess.hu/keletkultinfo/lexikon/infibulacio.html
@hacsaturján:
"a fülike revolúcijó átvetemedett ülő sztrájkba. annak viszont megvan az az előnye, hogy átnéznek a delikvencs feje fölött. ha meg igenyösen le is szarják, az a lényeges magasságbéli külömbség miatt lehet"
Ritkán szólsz, de mindig magvasat! :o)
"a fülike revolúcijó átvetemedett ülő sztrájkba. annak viszont megvan az az előnye, hogy átnéznek a delikvencs feje fölött. ha meg igenyösen le is szarják, az a lényeges magasságbéli külömbség miatt lehet"
Ritkán szólsz, de mindig magvasat! :o)
@Fabius: Nem támogatnám az ötletét. :) Viszont ne essünk megint abba a hibába, hogyha bizonyos dolgokat értékelek a ruszkiknál vagy Iránban akkor az azt jelenti nálam, hogy mindenben egyetértek velük. Pld. Irán esetében (de itt gondolok az iszlámra is) a nőkhöz való hozzáállástól nekem is égnek áll a hajam.
@a szív fészkei: technikai kérdés: a nyelv a latin 12 európai nylevnek az édesanyukája és aki latinul beszél az megérti ezeket, ezen felül ott van a szláv nyelvcsalád -én nem változtatnám a cyrill betűket olyan klasszak és sokat mondóak- azokkal meg másik 8 nyelven megértik az emberek egymást az európai zsidó a Jidisch meg ezek keveréke egy arab és zsidó akármiből és a napi megértést szolgálja és megtanulható minden nyelv idyosyncrasia is, jó megtartani..amerikában az angolt 52 féle képpen törik ripittyára azaz nincs angol ott sem csak assziszik és nem értik egymást egyébként is ott van a latin a sok portugálúl és spanyolúl beszélő akik még 35 szlenget visznek be próbáld megérteni a guatemaltéca angolját texas-ban egy útszéli faluközösségben nem fog menni...pedig én beszélem mind az összes 200 szlengjüket ha ittam elég Calvados-t
europa a jövő meg kell tanulni európainak lenni és akkor jó ez ilyen eccerű és a zalcsútbasznádiparvenű és gilisztáis nem európaiak...sajnálom még a navra sem pedig arról azt hittem, hogy ember..de az sem az
europa a jövő meg kell tanulni európainak lenni és akkor jó ez ilyen eccerű és a zalcsútbasznádiparvenű és gilisztáis nem európaiak...sajnálom még a navra sem pedig arról azt hittem, hogy ember..de az sem az
@dr lecsekkoltam: Az arab kultúra, egy ideje. Nem, nem(csak) a tuoristnak szóló, hanem más is, fokozatosan.
De most ez kezdésnek:
www.youtube.com/watch?v=_eAfcrBjKU8&feature=related
De most ez kezdésnek:
www.youtube.com/watch?v=_eAfcrBjKU8&feature=related
@aritus:
"A magyar kormány megmenti Krasznahorka várát!"
Juhuj, akit/amit ők megmentenek, annak annyi!
"A magyar kormány megmenti Krasznahorka várát!"
Juhuj, akit/amit ők megmentenek, annak annyi!
Annyi kutya volt itt ma (és nem mind politikus), hogy hoztam Nektek cicát, mindjárt kettőt is!
www.youtube.com/watch?v=_eAfcrBjKU8&feature=related
Csak ekl ne aludjatok (rajtuk:-)!
www.youtube.com/watch?v=_eAfcrBjKU8&feature=related
Csak ekl ne aludjatok (rajtuk:-)!
@mamitirtok dr.: :D
Azt hiszem nekem ez a vége is, mert most lépek aludni.
Legyenek jók hölgyeim és uraim! Holnap délelött ugyanitt.
Azt hiszem nekem ez a vége is, mert most lépek aludni.
Legyenek jók hölgyeim és uraim! Holnap délelött ugyanitt.
@Gábriel angyal:
Csekk felvetése alapján az jutott eszembe, hogy sokszor én is úgy ítélek meg eszmét, vallás, akármit, hogy el tudom-e képzelni magam vagy a családomat benne. Csak kíváncsi voltam te hogy vagy ezzel.
Ennyi volt a kérdés apropója. :-)
Csekk felvetése alapján az jutott eszembe, hogy sokszor én is úgy ítélek meg eszmét, vallás, akármit, hogy el tudom-e képzelni magam vagy a családomat benne. Csak kíváncsi voltam te hogy vagy ezzel.
Ennyi volt a kérdés apropója. :-)
@dr lecsekkoltam: Teszbáh alá khér, Habíbi!:-)
@Stefánia kisasszony:
"Az ilyen mocskos idegenszívű hazátlan állatok hívták be a szovjet harckocsikat '56-ban!"
Konkrétan én voltam, elismerem.
Aztán 11 évig pihi, majd eccercsak megszülettem.
Asszem, ez egy részletes beismerő vallomás.
"Az ilyen mocskos idegenszívű hazátlan állatok hívták be a szovjet harckocsikat '56-ban!"
Konkrétan én voltam, elismerem.
Aztán 11 évig pihi, majd eccercsak megszülettem.
Asszem, ez egy részletes beismerő vallomás.
Ahogy korábban már szó volt róla. :(
www.jovonk.info/2012/03/11/krasznahorka-megvannak-tettesek
Krasznahorka: megvannak a tettesek
Mint beszámoltunk róla korábban, a tűzvész okozóit gyorsan előkerítették. Az elkövetők egy 12 és egy 11 éves cigánypurdé, akik a vár alatt dohányoztak, ez okozta a katasztrófát. A kulturális miniszter tegnapi nyilatkozatának egy részletéből már lehetett sejteni akkor is, hogy cigányok: „bizonyos határok közé kell szorítani az alkalmazkodásra képtelen polgártársainkat".
Kíváncsi leszek Ficóék mit kezdenek majd velük.
Jó éjszakát mindenkinek. :)
youtu.be/nkaJNDZMdh8
www.jovonk.info/2012/03/11/krasznahorka-megvannak-tettesek
Krasznahorka: megvannak a tettesek
Mint beszámoltunk róla korábban, a tűzvész okozóit gyorsan előkerítették. Az elkövetők egy 12 és egy 11 éves cigánypurdé, akik a vár alatt dohányoztak, ez okozta a katasztrófát. A kulturális miniszter tegnapi nyilatkozatának egy részletéből már lehetett sejteni akkor is, hogy cigányok: „bizonyos határok közé kell szorítani az alkalmazkodásra képtelen polgártársainkat".
Kíváncsi leszek Ficóék mit kezdenek majd velük.
Jó éjszakát mindenkinek. :)
youtu.be/nkaJNDZMdh8
@Fabius: Csekk!? Ha ezt meglátja, hú, mi lesz itt? (újabb évődés, elsőre ez ugrott be:-)!
Azért a sztereotípiák működnek, nemcsak országon belüli népesség esetén, állítom!
Azért a sztereotípiák működnek, nemcsak országon belüli népesség esetén, állítom!
@Rodeo36: @a szív fészkei: hát eu-gye, pont ezt mondom, hogy az EU jelen formájában komolyan vehetetlen. az érdekérvényesítési szervezeteinek mechanizmusa egy bürokratikus kirakat-rémálom (vagy rémálom-kirakat). meg lehet nézni, hogy mennyire veszik komolyan a tagállamok. mondjuk Magyarország vagy Görögország. aztán az már tészta, ha Orbánék kifinomultságában egyedülálló, felülmúlhatatlan, lehengerlő diplomáciai érzékének köszönhetően majd épp Mo.-on kezdik a szigort gyakorolni. valahol el kell kezdeni. Dajcstomika beírhatja a panaszkönyvbe, hogy ELSŐ
@Gábriel angyal: Szándéko gyújtogatás, ezt már korábban is valószinűsíthettük, a MAGYARSÁG ellen, ugye? Valamelyik Hölgy délután kukoricával próbálkozott, de nem volt vár a közelben, ami leéghetett volna..ezért úsztuk meg eszmefuttatásod az esetről, reménylem..
Jobb éjt!
Jobb éjt!
@Habakuk999:
"A múltölők a radikálisok szövetségesei, ha tudják, ha nem. Meg azoké, akik a politikamentes politikában hisznek, így persze a gyengélkedő ellenzék elől szívják el a levegőt és a Fidesz malmára hajtják a vizet."
Apádfaszát Ferikém. Ja, meg a picsába is elmehetsz.
"A múltölők a radikálisok szövetségesei, ha tudják, ha nem. Meg azoké, akik a politikamentes politikában hisznek, így persze a gyengélkedő ellenzék elől szívják el a levegőt és a Fidesz malmára hajtják a vizet."
Apádfaszát Ferikém. Ja, meg a picsába is elmehetsz.
@Pantagruel: És ez így lesz, úgy tűnik!
Görögország más tészta még, Mo. nem az ő kutyájuk kölyke olyannyira, szerintem.
Ha itt tüntetnétek és ott pofáznának ennyi hülyeséget, sem változna lényegében a helyzet.
Görögország más tészta még, Mo. nem az ő kutyájuk kölyke olyannyira, szerintem.
Ha itt tüntetnétek és ott pofáznának ennyi hülyeséget, sem változna lényegében a helyzet.
@mamitirtok dr.:
A sztereotípiák működnek, és működni is fognak amíg emberből vagyunk. Ellenük tenni mindig kizárólag a tipizált csoport tud. Ha akar.
A sztereotípiák működnek, és működni is fognak amíg emberből vagyunk. Ellenük tenni mindig kizárólag a tipizált csoport tud. Ha akar.
@Fabius: Ez az ember azt hiszi, pajzson viszik Viktor helyébe.
Az még előfordulhat, ha nem is úgy, ahogyan elképzeli.
Az még előfordulhat, ha nem is úgy, ahogyan elképzeli.
@Fabius: Ez is az?
"A magyar média, üzleti, kulturális elit sokat tett a fiatal magyar demokrácia válságáért. Nem többet, mint mi, politikusok, de majdnem annyit. Mert a politikai középszerre, a bűnre, az alkalmatlanságra könnyebb volt a demokratikus új Magyarország politikai rendszerének egészét diszkvalifikáló ítélettel reagálni, mint árnyalt elemzést adni, néven nevezve a bűnt és a bűnöst. Így mindenki mehet a levesbe, politikussal és politikai rendszerrel együtt. És mi marad?"
Mi, ba(e)lgák, netán?
"A magyar média, üzleti, kulturális elit sokat tett a fiatal magyar demokrácia válságáért. Nem többet, mint mi, politikusok, de majdnem annyit. Mert a politikai középszerre, a bűnre, az alkalmatlanságra könnyebb volt a demokratikus új Magyarország politikai rendszerének egészét diszkvalifikáló ítélettel reagálni, mint árnyalt elemzést adni, néven nevezve a bűnt és a bűnöst. Így mindenki mehet a levesbe, politikussal és politikai rendszerrel együtt. És mi marad?"
Mi, ba(e)lgák, netán?
@Fabius: Én népcsoportokat, országokat lehetőleg nem bélyegzek meg, kormányokat, ideológiákat sokkal gyakrabban. Nem az én Harcom, csak világképem szerint.
Ami szintén lehet hibás persze..
Ami szintén lehet hibás persze..
@Fabius: Bassza a csőrét rendesen, hogy leszarja már mindenki széles -e hazában is. :)
@Pantagruel: a zeuban minden lehetséges izé rögzítve van -tehát te tévedsz- a végrehajtatásának mechanizmusai és kötelezettségek behajtásai hiányoznak -részben- türelemre épül ami neked sincs 3500 év után, miért?- nem kell diktálni semmit vagy csak néhány idiótába hatalmasat bele kellene rúgni -én a törpébe? te kibe?- van egyolyan scifi a STARTREK egyik részletében, halálos betegség tör két ellenséges népre és nincs kúra csak egy, a két népet egyesíteni kell és közös házasságokkal a géneket keverve megoldódik a probláma automatikusan de enélkűl halál...mit gondolsz házasodtak?
ez van ma njincs halál csak játék meg pénzek és egyéb gyermek kindergarten dolgok de majd eljön -esetleg már itt is van?- a halálos fenyegetés nem lehet túlélni bizonyos dolgok nélkül? akkor mi lesz? nem lesz háború!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????
ez van ma njincs halál csak játék meg pénzek és egyéb gyermek kindergarten dolgok de majd eljön -esetleg már itt is van?- a halálos fenyegetés nem lehet túlélni bizonyos dolgok nélkül? akkor mi lesz? nem lesz háború!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????
@Stefánia kisasszony:
"hiszen ezek a liberálbolsevik majmok általában nem tűrik a kritikát és az ellenvéleményeket."
Fogalmak tisztázását javallom.
Help:
Liberalizmus nem egyenlő a bolsevizmussal.
Majmok makognak, emberek érvelnek.
Kritika nem egyenlő a leugató üzemmódban történő üvöltéssel.
Ellenvéleményt nyilvánítani mindenkor lehet - hogy ez téged meglep, avval csak saját magadat minősíted, s egyben le is leplezed - de ha a véleményszabadságot a más véleményen lévők leugatásával azonosítod, akkor elárulom: megint mellélőttél.
"hiszen ezek a liberálbolsevik majmok általában nem tűrik a kritikát és az ellenvéleményeket."
Fogalmak tisztázását javallom.
Help:
Liberalizmus nem egyenlő a bolsevizmussal.
Majmok makognak, emberek érvelnek.
Kritika nem egyenlő a leugató üzemmódban történő üvöltéssel.
Ellenvéleményt nyilvánítani mindenkor lehet - hogy ez téged meglep, avval csak saját magadat minősíted, s egyben le is leplezed - de ha a véleményszabadságot a más véleményen lévők leugatásával azonosítod, akkor elárulom: megint mellélőttél.
@Dr. Boli Ch.T:
"Baszki, Te egy mártír vagy! :))"
Egy ír önvallomása:
Mért ír a mártír? Mert ír! :o))
"Baszki, Te egy mártír vagy! :))"
Egy ír önvallomása:
Mért ír a mártír? Mert ír! :o))
@mamitirtok dr.: Egyébként meg nem értem, hogy mi a faszért sír a szája azok után, hogy ő hirdette meg annak idején a "megunják és úgyis hazamennek" doktrínáját. :)
@Dr. csaknézek...: Úristen, de már majd' délnél jársz?
Reggel megnézlek, végeztél-e a penzummal!
Addig írd le százszor ék(írással)es gót bötűkkel!
"Ruszkik haza!":-D
Reggel megnézlek, végeztél-e a penzummal!
Addig írd le százszor ék(írással)es gót bötűkkel!
"Ruszkik haza!":-D
@Gábriel angyal: Valóban érzek én is egy kis blaszfémiát a témában, akként, ahogy Fabius röviden össze is foglalta feljebb!
mandiner.hu/cikk/buntetnek_a_blaszfemiat_az_irek
mandiner.hu/cikk/buntetnek_a_blaszfemiat_az_irek
@mamitirtok dr.:
"Úristen, de már majd' délnél jársz?"
Hátralék-feldolgozás.
Mert a restancia természeténél fogva gyülekezésre hajlamos... :o) (kérdéses, hogy egyezik-é mindez a zaktuális törvényi háttérrel!)
Ok, eccer leírom: puszik haza! :o)
"Úristen, de már majd' délnél jársz?"
Hátralék-feldolgozás.
Mert a restancia természeténél fogva gyülekezésre hajlamos... :o) (kérdéses, hogy egyezik-é mindez a zaktuális törvényi háttérrel!)
Ok, eccer leírom: puszik haza! :o)
@Dr. csaknézek...: Miért nem viszed haza, kiküldetésben vagy itt?
Csak nem a "Fekete tó" hazájából?:-P
Csak nem a "Fekete tó" hazájából?:-P
@Rodeo36: "türelemre épül ami neked sincs 3500 év után"
nekem nincs? :D szted miért nem kampányolok az EU mellett vagy ellen? mert tudom, hogy Róma sem egy napa alatt épült fel. háború? háború nélkül még sosem ment. talán nem is fog. nem ment Kínában, nem ment az USA-ban, miért menne épp Európában? meglehet, ez az EU legnagyobb tévedése, hogy azt hiszi, elkerülheti a háborút, ha egységet akar. persze még az is lehet, hogy mivel Európában meg épp háborúval nem ment a modern korban, arra gondol, hogy talán anélkül sikerülhet. meglátjuk
nekem nincs? :D szted miért nem kampányolok az EU mellett vagy ellen? mert tudom, hogy Róma sem egy napa alatt épült fel. háború? háború nélkül még sosem ment. talán nem is fog. nem ment Kínában, nem ment az USA-ban, miért menne épp Európában? meglehet, ez az EU legnagyobb tévedése, hogy azt hiszi, elkerülheti a háborút, ha egységet akar. persze még az is lehet, hogy mivel Európában meg épp háborúval nem ment a modern korban, arra gondol, hogy talán anélkül sikerülhet. meglátjuk
@Pantagruel: keserű lettél? igyál valami jófajtát mint én...egészségedre megyek valami ezotérikusat hallgatni, még nem tudom mit...
@dr lecsekkoltam: hidd el,ha rajtam múlna,bevezetném a 10napos munkahetet es a napi 18óra munkát,és akkor télleg nem lenne időtök sírni,prolik.
@Spacecake: ..és ígyen változik az velág és Viktorunk (áldassék a lába nyoma) idvessége isch!
@Gábriel angyal: Csak a bibi, ha odatendálunk, akkor nincs mazsola, hogy ez kell, az meg nem. Választasz akkor csomagban kapsz mindent.
Eu-ban is vannak nemszeretem dolgok, tudod. De még mindig sokkal kevésbé égnek álló hajat eredményeznek, mint ezek.
Eu-ban is vannak nemszeretem dolgok, tudod. De még mindig sokkal kevésbé égnek álló hajat eredményeznek, mint ezek.
@Rodeo36: nem :) én az egész folyamatot érdeklődéssel figyelem. nem részese akarok lenni, csak tanúja. a folyamatoknak sem átélője, csak szemlélője. például még sosem éltem ilyen rendszerben, mint ez a mostani. egy könyvben olvasni róla más lenne. így sokkal érdekesebb.
@mamitirtok dr.:
Árnyalt elemzést hiányol a jóember, pedig...Pedig mintha lettünk volna páran, akik a memoárja után is írtunk árnyalt véleményt:
varanus.blog.hu/2010/05/07/menj_a_picsaba_feri
Árnyalt elemzést hiányol a jóember, pedig...Pedig mintha lettünk volna páran, akik a memoárja után is írtunk árnyalt véleményt:
varanus.blog.hu/2010/05/07/menj_a_picsaba_feri
@Fabius: "Azonos piaci versenyfeltételek mellett nem állítok rajthoz senkit, én magam állok oda."
Nem tudsz odaállni. Most idézek neked egy könyvből, itt van előttem. Az a címe, hogy „Érdekérvényesítés az Európai Unióban” (Kégler, Ádám, MTA Politikatudományi Intézet, 108).
Tagsági idő: Ez Európai Unióban eltöltött idő sokkban (sic!) befolyásolhatja egy tagország hatékony fellépését, hiszen időigényes folyamat a közigazgatási apparátust és a diplomáciát maradéktalanul felkészíteni az EU-s követelményekre.
Az alapító tagországok a hőskorszakban a maguk képére, közigazgatási berendezkedésükre alakították ki az Európai Gazdasági Közösséget, a számos átalakítás és reformok ellenére továbbra sem mellékes ez a fajta kezdeti előny. A tagsági időből még a különböző „network”-ök minősége és terjedelme is következik, hiszen egy régi tagállam sokkal kiterjedtebb és bejáratottabb kapcsolatrendszerrel rendelkezik az egyes uniós intézményekben.
Nem tudsz odaállni. Most idézek neked egy könyvből, itt van előttem. Az a címe, hogy „Érdekérvényesítés az Európai Unióban” (Kégler, Ádám, MTA Politikatudományi Intézet, 108).
Tagsági idő: Ez Európai Unióban eltöltött idő sokkban (sic!) befolyásolhatja egy tagország hatékony fellépését, hiszen időigényes folyamat a közigazgatási apparátust és a diplomáciát maradéktalanul felkészíteni az EU-s követelményekre.
Az alapító tagországok a hőskorszakban a maguk képére, közigazgatási berendezkedésükre alakították ki az Európai Gazdasági Közösséget, a számos átalakítás és reformok ellenére továbbra sem mellékes ez a fajta kezdeti előny. A tagsági időből még a különböző „network”-ök minősége és terjedelme is következik, hiszen egy régi tagállam sokkal kiterjedtebb és bejáratottabb kapcsolatrendszerrel rendelkezik az egyes uniós intézményekben.
@Dr. csaknézek...: Nézd reggel iderontott a baranyai vasszűz, felnyársalt mindenkit, aztán elment ebédelni és vissza se gyütt hálisten. És címlap le van véve, hisz csak beszélgetgetünk már mióta, de sehol Kara kán, vagy még a nála is karakánabb anyázók: Stefivel letudták a vérbealázást reggel, oszt annyi, békén vagyunk hagyva.
@Pantagruel: na, még én is tetéztem az elütést. Az Eu-ban. Na mindegy, ha már erratázok - még valami, ez az előbbi csak egy dolog. Egy másik, hogy ráengeded-e (rászabadítod-e) a gyengébb gazdaságra a szabad piacot, vagy több lépcsőben nyitsz. Mi a fokozatosság és méltányosság helyett szélesre tártuk a kapukat. Másutt másképp csinálták.
@Pantagruel: De például azt tudom, hogy a volt külügyért nagyon tisztelik és becsülik még mindig az Eu-ban a munkája nyomán. Balázs Pétert ugye. És még van biztos csomó magyar ember, aki kivívott jó véleményt magának,mondhatjuk hírnevet akár.
De azokat eltakarították azonnal, hiába értették a működést, a kapscolati rendszerek finomságát, inkább kényszeres túlmozgásos hülye nyálfolyósokkal töltötték fel a hajdan komoly felkészültséget igénylő szakmákat. Kezdve az álamellnökkön.Akkor mit csodálkozunk, hogy érdekérvényesítésünk nimolé?
De azokat eltakarították azonnal, hiába értették a működést, a kapscolati rendszerek finomságát, inkább kényszeres túlmozgásos hülye nyálfolyósokkal töltötték fel a hajdan komoly felkészültséget igénylő szakmákat. Kezdve az álamellnökkön.Akkor mit csodálkozunk, hogy érdekérvényesítésünk nimolé?
@Pantagruel:
Továbbképzés neked és Kégler Ádámnak:
"Magyar vállalkozók mindennemű korlátozás nélkül az adott tagország által szabályozott feltételekkel indíthatnak vállalkozást az EU tagországaiban. A vállalkozásokra vonatkozó letelepedési jog szabadságának biztosítása érdekében a tagállamoknak lehetővé kell tenniük, hogy azok a gazdasági társaságok, amelyek valamely tagállam rendelkezései szerint alapítottak, és amelyek alapszabály szerinti székhelye az unión belül van, szabadon végezzenek gazdasági tevékenységet bármely tagállamban.
Az 1994. február 1-jén hatályba lépett társulási szerződés értelmében a tagállamok kötelesek biztosítani a magyar vállalkozóknak is az Európai Unió területén történő letelepedést.
A tőke szabad áramlása biztosítja továbbá minden uniós polgár számára azt a jogot, hogy szabadon alapíthasson vállalkozást bármely tagállam területén.
A jelentkezőnek ugyanolyan feltételeket kell biztosítani - például a vállalkozói igazolvány kiváltásakor - mint saját állampolgárainak, tehát többletkötelezettségek nem írhatók elő.
A társaságok formájában történő letelepedés, a társaságalapítás szabadsága lehetővé teszi azt, hogy bármely cég leányvállalatot, kereskedelmi képviseletet, fiókot vagy ügynökséget hozzon létre bármely tagállamban. "
Ezek szerintem egyenlő piaci és versenyfeltételek. Az a különbség a politikatudományi szobatudós és az uniós vállalkozó között, hogy előbbi elképzeli hogy működik a világ, utóbbi meg benne él.
Továbbképzés neked és Kégler Ádámnak:
"Magyar vállalkozók mindennemű korlátozás nélkül az adott tagország által szabályozott feltételekkel indíthatnak vállalkozást az EU tagországaiban. A vállalkozásokra vonatkozó letelepedési jog szabadságának biztosítása érdekében a tagállamoknak lehetővé kell tenniük, hogy azok a gazdasági társaságok, amelyek valamely tagállam rendelkezései szerint alapítottak, és amelyek alapszabály szerinti székhelye az unión belül van, szabadon végezzenek gazdasági tevékenységet bármely tagállamban.
Az 1994. február 1-jén hatályba lépett társulási szerződés értelmében a tagállamok kötelesek biztosítani a magyar vállalkozóknak is az Európai Unió területén történő letelepedést.
A tőke szabad áramlása biztosítja továbbá minden uniós polgár számára azt a jogot, hogy szabadon alapíthasson vállalkozást bármely tagállam területén.
A jelentkezőnek ugyanolyan feltételeket kell biztosítani - például a vállalkozói igazolvány kiváltásakor - mint saját állampolgárainak, tehát többletkötelezettségek nem írhatók elő.
A társaságok formájában történő letelepedés, a társaságalapítás szabadsága lehetővé teszi azt, hogy bármely cég leányvállalatot, kereskedelmi képviseletet, fiókot vagy ügynökséget hozzon létre bármely tagállamban. "
Ezek szerintem egyenlő piaci és versenyfeltételek. Az a különbség a politikatudományi szobatudós és az uniós vállalkozó között, hogy előbbi elképzeli hogy működik a világ, utóbbi meg benne él.
@Fabius: Hát az volt a belépési reklám: cukrászdanyitás Bécsben!
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Egy kis meghitt dizájnötlet neked és ChT-nak: allatbarat-blog.hu/index.php/2012/03/fulbevalo/
@Gábriel angyal: Arról a Putyinról van szó akinek összes létező ellenfele és piszkos ügyei után szaglászó ember mind fűbe harapott "rejtélyes" módon? :D
Hát az lesz az igazi fejlődés ha arra az útra lépünk mi is. Lol.
Hát az lesz az igazi fejlődés ha arra az útra lépünk mi is. Lol.
@Kompli: Alig várják. Hiszen ott a vágyott rend lesz/van. Ahogy temetőkben is: a halottak tényleg fekszenek, kulturáltan szórakoznak, ahogy Fábry kutyája anno a showban.
Ez jó! hirszerzo.hu/nyuzsi/2012/3/8/Ami_a_Heti_Valaszbol_kimaradt_EOTCZ9
Ez jó! hirszerzo.hu/nyuzsi/2012/3/8/Ami_a_Heti_Valaszbol_kimaradt_EOTCZ9
nol.hu/kulfold/nyt__carno_a__magyar_igazsagszolgaltatas_elen
[..]"Azt is megemlíti: az OBH elnöke bármely ügyet bármelyik bíróság elé utalhatja, és a döntését még indokolnia sem kell. Scheppele szerint alapvetően még üdvözlendő döntés is lehet a túlterhelt bíróságok munkájának könnyítése azzal, hogy oda helyezik az ügyeket, ahol épp kisebb a teher. Megjegyzi azonban, hogy "három olyan büntetőügy, amelyet a fővárosból vidékre utaltak, politikailag kényes. Az egyik egy ismert korrupciós ügy, amelyben a legnagyobb ellenzéki párt, a szocialisták is benne vannak" – utal a Hagyó-ügyre. "Ezt Kecskemétre helyezték", ahol a megyei bíróság elnöke (aki majd eldönti, melyik bíró foglalkozik az üggyel) azon kevés vezetők egyike, akik nem írták alá a kormánynak küldött, az igazságszolgáltatás reformja elleni tiltakozást."
[..]"Azt is megemlíti: az OBH elnöke bármely ügyet bármelyik bíróság elé utalhatja, és a döntését még indokolnia sem kell. Scheppele szerint alapvetően még üdvözlendő döntés is lehet a túlterhelt bíróságok munkájának könnyítése azzal, hogy oda helyezik az ügyeket, ahol épp kisebb a teher. Megjegyzi azonban, hogy "három olyan büntetőügy, amelyet a fővárosból vidékre utaltak, politikailag kényes. Az egyik egy ismert korrupciós ügy, amelyben a legnagyobb ellenzéki párt, a szocialisták is benne vannak" – utal a Hagyó-ügyre. "Ezt Kecskemétre helyezték", ahol a megyei bíróság elnöke (aki majd eldönti, melyik bíró foglalkozik az üggyel) azon kevés vezetők egyike, akik nem írták alá a kormánynak küldött, az igazságszolgáltatás reformja elleni tiltakozást."
@Spacecake: Zömünk már így dolgozik. Csak nem figyelsz.
@Fabius: ezt a hozzászólást kicsit lekezelőnek éreztem, de legalább már értem, minek örülsz.
@Dr. csaknézek...: Igen ezek nem tudnak mást csak mindig a választott az emberek által
nagyrészben tisztelt hatalmat ócsárolni.
de azt nem értik mennyire szánalmas ez a liberális söpredék. Milla meg éhségmenet.
Ez az ő stílusuk. Meg a ""sájtószábádság""
Hogy büdös szájukból még több szennyet tudjanak a magyarra öklendezni.
Dr.Kololompár meg Kertész legény meg a Magyarvész Viktória jelzi nektek az utat. S akkor olvashattok szábád Kánádát.
Elmentek Ti a mocskos picsába.
nagyrészben tisztelt hatalmat ócsárolni.
de azt nem értik mennyire szánalmas ez a liberális söpredék. Milla meg éhségmenet.
Ez az ő stílusuk. Meg a ""sájtószábádság""
Hogy büdös szájukból még több szennyet tudjanak a magyarra öklendezni.
Dr.Kololompár meg Kertész legény meg a Magyarvész Viktória jelzi nektek az utat. S akkor olvashattok szábád Kánádát.
Elmentek Ti a mocskos picsába.
@quendelapo: Azon gondolkodtam az este, hogy a borászat jó minta lehetne a többi ágazat számára is, hogyan kell piacokat szerezni, és megszervezni a termelést.
Viszonylag kevés pincészet van, szakmaiság alakul, igény is van exportpiacok szerzésére, a hatalom is érdekelt benne, ráadásul divattá is válik.
Ahogyan érintőlegesen látom, lépések is történnek nem?
Regensburgban véletlenül belebotlottam egy magyar (igaz nem bor), pálinkafesztiválba, komoly sikere volt, ahogyan láttam.
Viszonylag kevés pincészet van, szakmaiság alakul, igény is van exportpiacok szerzésére, a hatalom is érdekelt benne, ráadásul divattá is válik.
Ahogyan érintőlegesen látom, lépések is történnek nem?
Regensburgban véletlenül belebotlottam egy magyar (igaz nem bor), pálinkafesztiválba, komoly sikere volt, ahogyan láttam.
A magyar borok egyelőre Magyarországon világhírűek. Érdemes végignézni az európai borkereskedések kínálatát. Az osztrák bormarketing oldalon sok európai importör honlapja elérhető: www.austrianwine.com/producers-market/wine-merchants-and-importers/
Alig találni magyar borokat. Ez részben marketing kérdés rlszeben pedig a rossz termékszekezeté.
A Magyarországon drága vörösborok nagyrészt copy borok, olyan világfajták, amelyek nem bírnak helyi jellegzetességgel, a világ sok borvidékén jó minőségben termelik, ráadásul sokszor olcsóbban mint mi. A magyar borvidékeknek - Tokajt és Egert leszámítva - nincs jellegzetes, a hely szellemét tükrőző, brand-ként felépíthető boruk.
Az azonban igaz, hogy a többi mezőgazdasági ágazatnál - talán a pálinkát kivéve - jobb a szerkezet, jobbak a termékek és tudatosabbak a termelők. De még ez is leginkább csak a magyar piacra épül.
Alig találni magyar borokat. Ez részben marketing kérdés rlszeben pedig a rossz termékszekezeté.
A Magyarországon drága vörösborok nagyrészt copy borok, olyan világfajták, amelyek nem bírnak helyi jellegzetességgel, a világ sok borvidékén jó minőségben termelik, ráadásul sokszor olcsóbban mint mi. A magyar borvidékeknek - Tokajt és Egert leszámítva - nincs jellegzetes, a hely szellemét tükrőző, brand-ként felépíthető boruk.
Az azonban igaz, hogy a többi mezőgazdasági ágazatnál - talán a pálinkát kivéve - jobb a szerkezet, jobbak a termékek és tudatosabbak a termelők. De még ez is leginkább csak a magyar piacra épül.
@Pantagruel:
Lekezelő nem volt, kicsit kioktató viszont de. Bocs.
Csak mindig elkap az indulat, ha a Kégler féle szobatudósok állnak neki nagy megfejtéseket gyártani csupa-csupa feltételes módban. Ennek a fejtegetésnek is az alapja a befolyásolHATja.
Lekezelő nem volt, kicsit kioktató viszont de. Bocs.
Csak mindig elkap az indulat, ha a Kégler féle szobatudósok állnak neki nagy megfejtéseket gyártani csupa-csupa feltételes módban. Ennek a fejtegetésnek is az alapja a befolyásolHATja.
@centenárium:
Szerintem tilcsukbe. A zösszes újságot meg a zinternettet is. A véleményszabadságot meg főleg. Mondd, faszlakalap, a kurucinfó, a barikád meg a metapédia maradhat?
Szerintem tilcsukbe. A zösszes újságot meg a zinternettet is. A véleményszabadságot meg főleg. Mondd, faszlakalap, a kurucinfó, a barikád meg a metapédia maradhat?
@Fabius: Én nem mondom,hogy valamelyiket tiltsák
be de akkor ne kavarják a szart,hogy Magyarországon nincs sajtószabadság. s ezzel
menjenek sírni fűhüz fához.
Meg csak rá kell nézni, akik ezt csinálják a nép alja. Nem ám a vidékiek akiket Ti lebunkóztok. Balliberális egyenlő magyartalan szarkavaró,de még tudatlan is. A mi szemünkben padig ezek a millások meg egyéb förmedvények.
be de akkor ne kavarják a szart,hogy Magyarországon nincs sajtószabadság. s ezzel
menjenek sírni fűhüz fához.
Meg csak rá kell nézni, akik ezt csinálják a nép alja. Nem ám a vidékiek akiket Ti lebunkóztok. Balliberális egyenlő magyartalan szarkavaró,de még tudatlan is. A mi szemünkben padig ezek a millások meg egyéb förmedvények.
@centenárium:
Pintér et. vár szeretettel benneteket! (én nem annyira)
www.youtube.com/watch?v=qwyKcyX5m8c
Pintér et. vár szeretettel benneteket! (én nem annyira)
www.youtube.com/watch?v=qwyKcyX5m8c
@Fabius: Hát ha amúgy is csak az indulat, felindultság beszélt belőled, akkor pláne nincs vita, meg bocsánatot sem kell kérned (kivel nem fordul elő), meg amúgy is totál értetlenül álltam a kioktatás előtt: egy triviális, kopipésztelt euvonal-infó rajtam nem segít, hogy meglássam a különbséget egy politikatudományi szobatudós és egy uniós vállalkozó elméleti felkészültsége és gyakorlati jártassága között.
Egyébként sem azért szóltam bele, hogy kellemetlen perceket okozzak, vagy, hogy ellentmondjak. Engem amúgy sem kell meggyőznöd, mert egyetértek veled, már ami a „menni vagy maradni” kérdésben elfoglalt álláspontodat illeti. Érdeklődéssel figyelem a Gábriellel folytatott párbeszédeteket az EU-ból való kilépés estleges következményeiről, és egyszerűen nem fér a fejembe, hogy miért olyan válaszokat adsz, amilyeneket.
Még amikor valaki azt mondhatná - joggal -, hogy némelyik posztod alig vagy nem több könnyed, agyatlan böfizénsél: vaskos, trágár, sikamlós csipkelődésnél, élcelődésnél és gúnyolódásnál, ami a kényszeres napi hörgésingernek épp megfelelő, még akkor is kiderül a poszt alatti hozzászólásaidból, hogy a véleményed zsigeri helyett racionális, észszerű. Ezzel szemben ebben az esetben mintha félvállról vennéd - már nem a kérdést, hanem a válaszadást. Még arra is gondoltam, hogy Gábrielt veszed félvállról, de hát itt más is követi a vitátokat, szóval az nem lenne jó.
Ez persze csak az én benyomásom, tojhatsz rá, vagy akármi.
Egyébként sem azért szóltam bele, hogy kellemetlen perceket okozzak, vagy, hogy ellentmondjak. Engem amúgy sem kell meggyőznöd, mert egyetértek veled, már ami a „menni vagy maradni” kérdésben elfoglalt álláspontodat illeti. Érdeklődéssel figyelem a Gábriellel folytatott párbeszédeteket az EU-ból való kilépés estleges következményeiről, és egyszerűen nem fér a fejembe, hogy miért olyan válaszokat adsz, amilyeneket.
Még amikor valaki azt mondhatná - joggal -, hogy némelyik posztod alig vagy nem több könnyed, agyatlan böfizénsél: vaskos, trágár, sikamlós csipkelődésnél, élcelődésnél és gúnyolódásnál, ami a kényszeres napi hörgésingernek épp megfelelő, még akkor is kiderül a poszt alatti hozzászólásaidból, hogy a véleményed zsigeri helyett racionális, észszerű. Ezzel szemben ebben az esetben mintha félvállról vennéd - már nem a kérdést, hanem a válaszadást. Még arra is gondoltam, hogy Gábrielt veszed félvállról, de hát itt más is követi a vitátokat, szóval az nem lenne jó.
Ez persze csak az én benyomásom, tojhatsz rá, vagy akármi.
@mamitirtok dr.: A doktori címeteket is bevetve
sorban kúszva nyaljátok majd Chon Bendit hátsó fertályát.
sorban kúszva nyaljátok majd Chon Bendit hátsó fertályát.
@Fabius: egyszeriek miatt, a másikon nincs értelme bedobni, ide talán igen
a megoldási stílus, hajaz a nem szüntetjük meg, de ellehetetlenítjükre vagy az elüldözzükre, a nagy többségnek még ez is jok havonta, ha nem marad legalább egy aki elfogadhatót ajánl, akkor ez is okosan fideszesen letudva
Tagdíjat szedne az OTP Magánnyugdíjpénztár
Index
2012. március 13., kedd 07:49 | Tumblr Email
Május végéig havi 1000, június 1-től pedig havi 5000 forint kötelező tagdíjat kell fizetniük az OTP Magánnyugdíjpénztár tagjainak az öthavi díjat június 30-ig lehet egy összegben befizetni, írja a pénzcentrum.
index.hu/gazdasag/magyar/2012/03/13/tagdijat_szedne_az_otp_magannyugdijpenztar/
a megoldási stílus, hajaz a nem szüntetjük meg, de ellehetetlenítjükre vagy az elüldözzükre, a nagy többségnek még ez is jok havonta, ha nem marad legalább egy aki elfogadhatót ajánl, akkor ez is okosan fideszesen letudva
Tagdíjat szedne az OTP Magánnyugdíjpénztár
Index
2012. március 13., kedd 07:49 | Tumblr Email
Május végéig havi 1000, június 1-től pedig havi 5000 forint kötelező tagdíjat kell fizetniük az OTP Magánnyugdíjpénztár tagjainak az öthavi díjat június 30-ig lehet egy összegben befizetni, írja a pénzcentrum.
index.hu/gazdasag/magyar/2012/03/13/tagdijat_szedne_az_otp_magannyugdijpenztar/
Az utolsó 100 komment: