Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/belfold/2024/11/22/pinter-sandor-gyermekotthon-reakcio-magyar-peter-miskolc Belügyminisz... (2024.11.22. 22:20) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2012.02.17. 05:22 Fabius

Orbán lett az Unió drótos tótja

Címkék: gazdaság fidesz eu

Új közellenséget választott magának a jobboldali többségű Európai Parlament. Tegnaptól hivatalosan is Orbán a rézfaszú bagoly és a drótos tót, akivel a rosszcsont uniós nebulókat riogatni fogják az európai polgárok. A három szörprájz feliratú csomagból az bontották ki, amelyikből a legrémisztőbb fejű Viktor figura ugrik elő, és hozza rá a frászt kötelezően mindenkire.
Most akkor mi van, Kedves Vezetőnk? Mondj már valami biztatót, mert értetlenül toporgunk, mint negyvenhétezerből megélő Zsiga Marci a farhátas pult előtt, hogy lehet ezt is győzelmi jelentésként eladni a jobboldali sajtóban, mint a legutóbbi vesszőfutást. Nem, dajcstomi rohadjon meg az összes kommunista kirohanása nem lesz elég, neked kell beszámolni vajon miért gondolta az Európai Néppárt pártcsaládja is úgy, hogy a rajtad számonkért európai értékek némileg fontosabbak a Nemzeti Tompor megmentésénél. A jobboldali többség mellett elért 315 igen, 263 nem és 49 tartózkodás ugyanis azt jelenti, hogy ezeknek az embereknek is elfogadhatatlan vagy annyira, hogy néhányan a tartózkodás és nemmel szavazás mellett döntsenek. Arról nem beszélve, hogy a Szájer és Gál Kinga által (is) jegyzett legvidámabb csomag kapta a legkevesebb szavazatot a háromból.
Tudom, a határozatnak szerintetek se jelentősége se jogkövetkezménye nincs, és amúgy is aki ilyet mond az egy elvakult koncepcióperes, de ennek azért némileg ellentmond Gyürk András tegnapelőtti, Mesterházynak címzett tesókáim, há'necsinájjátok már levele. Immár nyilvánosan is be vagytok tojva ettől:

"Ön is tudja, hogy a hetedik cikkely alkalmazása esetén Magyarország elveszítheti a szavazati jogát, és veszélybe kerülhet több ezermilliárd forint uniós támogatás is. Felesleges hangsúlyoznunk, hogy ez milyen drámai következményekkel járna hazánk számára."

Ezt hangsúlyozni tényleg felesleges, legfeljebb a szavazótábornak kéne picit hangosabban, mert a nem leszünk gyarmatisták szemmel láthatóan nem értik. Esetleg még a Jobbiknak lehetne elmagyarázni, mert ők sem. De gondolom Mesterházynak felemlegetni lényegesen könnyebb, és kisebb következményekkel jár, mint a Kossuth téren leparkolt békemenet előtt felolvasni, azzal a kiegészítéssel, hogy akkor haza lehet menni emberek, nincs itt semmi látnivaló.

Sokáig kérleltek titeket szépen, írtak levelet százat. Legutóbb viszont Navrának egyértelműsítették: a tilitolizásnak, a mellé és kettős beszéd korának vége van, és dejóvolna listát is felesleges írogatni a teljesülésig. Elfogyott a türelem, és bizony ha nem akarjuk a szavazati jogunkat elveszteni az uniós pénzfolyóval együtt, akkor meg kell tenni azokat a lépéseket amiket ezért önként vállaltunk. Igen, mi. Senki nem kényszerített, és nem kényszerít azóta sem. Mi népszavaztunk róla 2003.04.12.-én, hogy ezt kérjük. A csatlakozás feltételeit elfogadtuk, most meg azon megy a rinya, hogy a pénzükért cserébe számon mernek kérni olyan borzalmakat, mint a jegybank és az igazságszolgáltatás függetlensége, a média pluralizmus, az adatvédelem és az Alapjogi Chartával maradéktalanul harmonizáló alaptörvény?

Az a szégyen, hogy Magyarország kormányát egyáltalán figyelmeztetni kell erre 2012-ben, és a rézfaszú bagoly képe stigmaként jelenik meg miniszterelnökünk homlokán ahogy átlépi a határt Európa felé.

297 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr74122298

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Varánusz és a plágium 2012.03.13. 12:20:17

Lopott karikatúrákkal a plágium ellen? A Varánusz blog (amellyel korábban már többször foglalkoztunk karikaturisták szerzői jogainak tömeges megsértése miatt), januárban harcias hangú bejegyzésben állt ki Schmitt Pál disszertációja kapcsán a plágium el...

Trackback: A 47000 Ft ürügyén 2012.02.17. 11:38:55

Újabb nagyágyú szállt be a 47000 Ft dicsőítésébe. Matolcsy György és Zsiga Marcell után ezúttal Pintér Sándor. Szerinte is jól meg lehet élni ebből az összegből, igaz ő már kicsit árnyalta a képet. Véleménye szerint akkor lehet megélni a 47000 Ft-ból, ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Habakuk999:

"Mi lesz veletek Doktorok, ha Pali bátyánk követi?"

Abban a pillanatban felhagyok a szolidarítással, és visszavedlek mezei csaknézek...-ké.

Esetleg hiúságból ex-doktornak fogom nevezni magamat... :o)

Ja, és a hatályos törvények szerint Plagibának jár az életfogytos extra-szuper mindenféle, nekem ex-doktorként sajna nem.

Hol itt az igazság?

Követelni fogom, hogy iktassák tv-be a zexdoktorok járandóságait is! :o)
@Habakuk999: Ha szétnézel másik blogokon, meglátod, hogy mennyire megszaporodtak a doktorok.
Mi nem természetgyógyászok vagyunk, hogy KÉZRÁTÉTELLEL gyógyítsuk bizonyos hiány betegségeket
@Бабаяга: Minden jót tényleg! :-) Úhh, Rómában találtunk a neten egy zseniális lakást a Vatikántól 10 percre a Pratiban nagyon kellemes környéken, metróhoz, buszhoz közel, egy 200 éves házban. Akkora volt, hogy nemhogy 5-en, de nyolcan is elférnétek, mi is csak ődöngtünk benne. Annyiért adták ki - egy ügyvéd házaspár - amennyibe egy svábbogaras kis szoba került valamelyik kétcsillagos hotelban.

Párizsban ugyanígy a neten találtunk (az nem volt nagy, de az is nagyon zseniális kis manzárd jó helyen.) Vannak ilyen lehetőségek, ne add fel.

Azt nem értem amúgy, hogy minek öt diploma bármilyen álláshoz, ha csak a fidesznyikség a lényeg? Nem úgy áll az ábra, hogy akkora szakértelem bántaná őket... Rétvári, Zsiga, Vitézy - mit mondjak... De még Mattolcsynál is lefelé mutat a limbóléc.
@Gábriel angyal:

"orvosira jelentkezik és ha elvégezte húz is majd Angliába. De drága a lelkem."

Ha jól értem, kifogásolod az itthon diplomát szerzettek külföldre távozását.

És azt támogatod, ha idejön egy - például - orvosi végzettséggel rendelkező arab, zsidó, eszkimó vagy piréz?
Csak azért kérdezem, merthogy az nem magyar.
@Dr. csaknézek...: Ha ingyen autóval nem is szolgálhatok, továbbra is megadom a drdr titulus tiszteletét.:)
@Interlock:

"És ez nem jelenkori probléma; valaki megszámolhatná egyszer, hány olyan nagy magyar koponyáról szokás melldöngető büszkeséggel megemlékezni, akik inkább kivitték külföldre az eszüket azt elkerülendő, hogy itthon basszák potyára a rezet. Szerintem szomorúan nagy szám lenne a végeredmény..."

Rengetegen voltak, vannak.

Vajon ők valamennyien azért mentek volna máshová, mert nem volt nekik "édes" az anyaföld?

Külföldön óhatatlanul gyökértelenné válik mindenki, vagy ha el is fogadják, hosszú időbe telik.
És ne feledkezzünk el a honvágyról sem.

Új egzisztenciát teremteni, megszokni mindazt, ami a külföldi léttel együtt jár - már önmagában is komoly teher.

Vajon annyira egyszerű lenne ez a kérdés, hogy "hazaárulók", "a haza iránt közömbösek" vagy "külföldi érdekek kiszolgálói" kategóriákba lehetne ezt a nagyon hosszú ideje fennálló folyamatot beskatulyázni?
kérdéseket persze nem Neked tettem fel.)
@Fabius: :-Dd Érdekes ez a matekolása.

Ja kezdjük megint ragozni, hogy a szavazásra jogosultak felének hány százaléka is jobbikos szavazó? És ezt nekünk többi többségnek el kell tűrni... Wiki-adatok: 210-es választás első forduló Jobbikos voksok: 855 436 Szavaztok száma a Jobbikra, második forduló: 141 323

Most ez hol képezi le Magyarországot?

Akkor ők a nagyon egyértelmű csatlakozást miért is nem bírják? Köhög a bolha? Kukuxumusu=bolha csókja. Ajánlom kapja el őket mindenhol.
@dávidzoli: Igen, már ünnepelni kell a 290-et. Relativitásból ezek gigászok.
@Dr. csaknézek...: Akik itthon ilyenné teszik ezt az országot, hogy szinonimája lesz a legrosszabb suttyóságnak, azok a hazaárulók.

Aki miatt két éve cirkusz van az EP-ben, az hazaáruló.

Aki nem tagadja kint magyarságát de létrehoz valamit, amiért ott is felnéznek rá, az meg hazafi. A Lipták Béla-félék, mert kártékony röhejes paprikajancsik, hazaárulók. Esterházy, mert márka mindenhol, hazafi. Nekem ilyen egyszerű ez.
nol.hu/archivum/a_nyugat-bengali_kormany_sajat_szineit_szeretne_viszontlatni_kalkutta_hazain

Van hová fejlődni!

Nem is értem, miért nem jutott ez a sok %-os polgármesterek eszébe?
Mennyi pénzt lehetne ilyen egyszerűen kisíbolni!
Azért alakul a szövetési politika, lassan eljutunk Irán és Kína közé.
@Interlock: Vannak, akik visszajönnek vagy jönnének. De nem mindegy, mi várja őket. És legkevésbé csak a pénz számít ilyenkor a döntésüknél. Ha a kisszerűség, a hátba támadás, a kinyírlak, mert jobb lehetsz nálam, a bemószerollak, mert vetélytársam lehetsz, a politikailag döglesztek meg, stb.stb.-mentalitás marad a döntő itthon, akkor maradnak, ahol voltak.

Lehet itt ma valaki normális közgazdász? Akinek a szavára figyelnek fent? Mellár esete jó példa arra, hogy nem. Vonulnia kellett volna vagy legalábbis hájpolni egy elmebeteg békementetlést közpénzből. Nem bírta megtenni. Ki lépett emiatt a Professzorok Battyhány Köréből. mert azok meg gondolkodás nélkül nyalnak.

Ezért undorodnak jobb helyeken Levédiától, amivé most fajult. ha vonzó lesz itthon élni és alkotni - nem nyaligátornak kell állni, akkor jönni fognak vissza tapasztalatokkal.

A tehetséges magyaroknak igenis jó hírük van. Amit most erodál ez a barom.
Na már ilyen is van: államadósság elleni koncert Győrben vasárnap

www.femina.hu/hirhatter/borkai_zsolt_allamadossag
@a szív fészkei:

"Akik itthon ilyenné teszik ezt az országot, hogy szinonimája lesz a legrosszabb suttyóságnak, azok a hazaárulók.

Aki miatt két éve cirkusz van az EP-ben, az hazaáruló."

Túl van ez spirázva és mesterségesen gerjesztik is jól felfogott önérdekből.

Sajnos a történelmünkből eredően a magyarság megélése sokszor el volt fojtva, valóban más hatalmak uralkodtak Magyarország felett.

A "nagynogyoróskodás" ennek a tünete szerintem.

A múltbéli probléma valódi, a mai megvalósulása viszont hisztérikus.

Mert pszichológiai alaptétel, hogy ami elfojtott állapotban van (volt), az erőteljesen fog a felszínre törni.
Az inga először átlendül a másik végletbe, aztán szépen, lassan középen megnyugszik.

Sokáig bíztam benne, hogy a 90-es évek első felében tapasztalható ilyesféle érzület a helyére kerül, de sajna ma azt lehet látni, hogy erősödik a végletesen eltorzult "nemzeti kuruckodás".

Jó ideig el fog tartani, amíg középre, vagyis a helyére kerül ez a kérdés.

És folytatva a pszichológiai kisdoktorkodást: amíg nincs rendben ez a kérdés, addig szélsőséges reakciók fogják jellemezni az ehhez kapcsolódó megnyilvánulásokat is, és vevőközönség is lesz erre.

Pár hete ugyanezt a sémát fejtegettük mindketten egy más témávan az "Amerikai szépség" filmben látható tengerészgyalogos fater kapcsán.
Elfojtott homoszexualitás = ugyanezt támadni és kivetíteni a külvilágban szélsőségesen agresszív módon.

Az analógia ugyanaz.
Ryanair: www.vg.hu/lapokkepek/kepgaleria/offer/1000/1500_offer_1.jpg

Jaj de kis izgi fejlemény ez is: nol.hu/belfold/20120217-budai_gyula__ibolya_allamvizsga_elott_all

Na minek is öt dipo babajaga (nincs cirillem), ha jó fidesznyik elvtársnő vagy???

"Budai Gyula megmagyarázza: Ibolya államvizsga előtt áll

Vidékfejlesztés - Az elszámoltatási kormánybiztos volt titkárnőjét nevezték ki a LEADER-munkaszervezet élére
Hűtlen kezelés gyanúja miatt ismét büntetőfeljelentést tesz Budai Gyula elszámoltatási kormánybiztos, ezúttal a vidékfejlesztési célok megvalósítására elindított LEADER-program nyíregyházi munkaszervezetének gazdálkodásában talált kivetnivalót.

Az ügy egyik pikantériája, hogy Tisza utódaként – nem kinevezett, hanem megbízott vezetőként – az a Rácz Ibolya irányítja a munkaszervezetet, aki idén január elsejéig Budai Gyula személyi titkára volt, s korábban a Fidesz egyik választókerületi munkatársaként is dolgozott. Rácz Ibolya személyét azonban vidékfejlesztési szakmai körökben leginkább nem is ezért bírálják, hanem azért, mert csak érettségije van, jelenleg a Debreceni Egyetem Agrártudományi Centrumának hallgatója."
@Gábriel angyal:

"Neked még nem tűnt fel, hogy a mostani EU tákolmány robog az összeomlás felé???"

Óbazmeg, annyira unlak mér titeket kommunistákat! Lassan hetven éve nyomjátok ugyanazt a szöveget, a tényeket figyelembe nem véve.
Aztán ezzel a "haldokló nyugat" víziótokkal előbb majdnem éhenhalasztottátok az ötvenes években a nagyapámat, majd 40 évre bezártátok ebbe a posványba az apámat. Igaz, alig harminc év után már mentetek kuncsorogni a haldokló nyugat pénzéért, miközben hivatalosan szidtátok, pont, mint most teszi a KISZ-es generáció.
Majd ha az EU-ból a képzett (tehát jobban adózó) állampolgárok tömegestül emigrálnak Magyarországra és nem fordítva lesz, mint most, akkor majd egy szót is szólhatsz.
Addig meg miért kell nekem ugyanazt a mantrát hallgatnom, amit a szüleimnek, nagyszüleimnek?
Hidd el, sokan olvassuk a Varánuszt (is), akik nem szólunk hozzá, csak ritkán, de ha a hozzád hasonló idióták komolyabban aktivizálódnának és nem csak a fotelból nyomnák, akkor bizony felkerekednék és igaz ugyan, hogy leköpném utána a saját kezem, de akkor is bármelyik szarkupacra szavaznék, amelyik NEM dönti az ilyen ócska kommunista (vagy bármilyen más köntösbe bújó) szöveggel és tettekkel romba az országot, mint a magadfajta.
Na, ez kijött, de jól esett.
@Dr. csaknézek...: Pontosan. Kilengünk. Frusztrációból.

Én soha nem gondoltam, hogy engem - és az országot, amit ez nekem jelent - csesztet Cohn-Bendit, Lunachek, Swoboda vagy Merkel, Sárközy, akárki, ha szót emel a tahóság ellen. Ahogy nézem a FB-on, az olszok reakcióit, akik követik és figyelik pl. a tévésztrájkot (irodalmi emberek főleg), Orvbán dolgait - ők se a magyarokat en bloc baszgatják,sőt drukkolnak és sajnálják, hogy egy Duce-reinkarnáció van itt. (a békemenetről ez ugrott be sokaknak.) És igenis, tudnak az itteni dolgokról, konkrét törvényeket fordítottak le nekik szó szerint, hogy értsék.

De azt nem olvastam tőlük, hogy á hülye magyarok, mind húzzanak vérbe, fúj. Drukkolnak nekünk, hogy olyan értelmes megoldás legyen, mint náluk volt a megszabadulás Berlusconitól. Őt átélve megértik az itteni szitut. Látom azt is, ahogy a németek viszonyulnak ide: értik és megértik az országot, nem azt ítélik el.

De amikor Horn átengedte a nödökásokat, akkor mennyire dicsértek,hálálkodtak mindenhol nekünk, mennyire jó értelme volt a magyar szónak! Ez azért sikerült ledolgozni nemzetközi téren azóta.
@Kis ember: Amúgy ő ide van transzportálva Jobbik-szócsőnek és Barikád-linkelőnek, fáradhatatlanul, ahogy zsidózásban se lankad...

Nem tudni, mi céllal: toborozni igazmogyorókat Vona Burberry sálja mögé? :-DD

De unikumnak megtartja Fabius.
@Habakuk999: mondjuk a középkorban még nem volt internet, annak minden következményével együtt. A haladástól függetlenül én nem vagyok a tapasztalatszerzés ellen, menjenek a gyerekek, ha mernek, és érdemes; még lehet, hogy én is megyek, ha bedől a munkahelyem. Aki a távozókat hibáztatja, az vagy írigy, vagy elfeledkezett arról, hogy a politikusok jólétéből nem következik mások jóléte, életpályája.
Na azért vannak jó hírek is: www.mfor.hu/cikkek/A_Szilicium_volgybe_koltozott_a_magyar_elme.html

Kint.[..]"Az Intellisense Zrt. vezérigazgatója szerint részben a magyar oktatásnak köszönhető, hogy hazánk méretéhez képest lassan IT-nagyhatalommá válik. Emellett szerinte az is kedvez nekünk, hogy a nyugati világban egyfajta elkényelmesedés figyelhető meg, a mi erőnk abban rejlik, hogy nap mint nap meg kell küzdenünk bizonyos dolgokért. Halász Iván szerint a sok magyar világsiker egyrészt a jó emberanyagnak, másrészt pedig a könnyebb érvényesülésnek köszönhető, hiszen a szoftverpiacon nincsenek határok, egy kis országból is be lehet futni."

Ha Rauzsika le nem bombázza a jó emberanyagot.
@a szív fészkei:

Szerintem felesleges egy adott választás eredményét relativizálni. Gábriel hozzáállása ezért hülyeség. Ha nem tudjuk elfogadni a többségi döntést nem vagyunk demokraták, ilyen kurva egyszerű ez.

A relativizáláshoz nem kell bátorság. Liberálisként kimondani egy választás eredménye után, hogy adjátok oda a Jobbiknak ami ez alapján jár neki - akár nemzetbiztonsági bizottsági helyet is - ahhoz kell.

varanus.blog.hu/2010/05/12/nemzetbiztonsag_bt
@a szív fészkei:
Az az igazság, hogy én még röhöghetnék is rajta 7000 kilométerrel távolabbról, most épp a Bahamákon ülve, de amikor arra gondolok, hogy az ilyen idióták miatt havonta egy laptop árát küldöm haza a családnak, hogy megéljen, mert pl. a szüleim negyven év tisztességes (tényleg napi nyolc óra) munka után rászorulnak erre és az ilyen g*cik még le is nyuggerezik azokat, aki óvodába meg iskolába járatták, fizették a tanárait (igaz, azt minek), meg etették, akkor kinyílik a bicska a zsebemben.
Ma szabadnapos voltam, úgyhogy ráértem írni. Egyszer örülnék, ha fabius közzétenne egy statisztikát, hogy hányan olvassák csendesen a húsz törzskommentelő mellett.
Válaszolj nyugodtan, ha akarsz, olvasni tudok, de írni legfeljebb csak holnapután.
Üdv:
Kisember
@a szív fészkei:

Unikumnak Kara kánt tartom :-D

Gábrielről mást gondolok, azt sem hiszem, hogy kiküldetésben lenne. Idejött, itt ragadt, és képvisel valamit ami szerinte jó.

Igen, én is sokszor unom, meg sokszor fel is bosszant, de néha egyetértünk, és egyébként is több értelme van egy blogon vitatkozni, mint az utcán egymás pofájába ordítva fújni a magunkét.
@Interlock: A középkorban valóban nem volt net.
Viszont rájöttek, hogy fejlődni szükséges, új tapasztalatok, módszerek nélkül bizony csak állóvízben tapiskolnak, ami előbb-utóbb posvánnyá válik.
Lehetünk mi genetikailag rettentően okosak, ha nem lépunk be a villámgyors tudományos-technikai fejlődésbe, elszigetelten ugyan mit lehet csinálni?
S erre nem elég az internet.

Én nem tudom felfogni, 2012-ben hogyan tud valakinek a fejéből kipattanni a röghöz kötés ötlete. Nem értem. Egy autóipari szakember nem mehet Stuttgartba tervezni?
Egy orvos nem mehet három évre egy jól felszerelt kórházba elsajátítani valamilyen lézeres műtéti eljárást?
Ha így van, akkor miért mehetnek az esztergályosok, ők is állami pénzen tanulnak.
Vagy a rengeteg Angliában vendéglátásban dolgozó akárki.

Aki ilyet kitalált, annak vagy halvány gőze sincs munkaügyről, oktatásról, gazdaságról vagy Észak-Korea magába forduló rendszere a célja.
@Kis ember:

Sokan vagytok. Ma címlap nélkül a letöltések száma ötszámjegyű, 51 országból, 73% visszatérő látogató aránnyal.
@Kis ember: Hát irigyellek. :-) Innen ebből katyvaszos rosszkedvünk teléből! De legyen neked jó, mindennel egyetértek, amit leírtál.

@Fabius: Látod, én is próbálok vele zöldágra jutni, pedig amiket néha ideköp, attól azért levegőt se kapok első percben... Na mindegy, már beláttam, sokaknak ez valamiféle kielégülés.

De azért ahogy a Kis ember is írja, veszélyes: árasztani a hülyeséget, heccelni az embereket és nem törődni a következményekkel. Mindennap csak egy kis csepp - remélem, inkább immunissá tesz és megmutatja a Jobbik valódi -felelőtlen és kártékony - énjét azoknak is, akiket esetleg elkábított a szólamokkal.
@Fabius: Én sem mentem hidat foglalni tombolva és őrjöngve. Pedig azért az újbudai meg az angyalföldi választási éjszakázók elég érdekes jelensége voltak annak az áprilisi napnak ugyebár... Láttuk a buszokat a Kassák gimi előtt a József Attila Színháznál: megbuktatandó Tóth Józsit valakiket nagyon felhoztak egy éjszakára pesti lakosnak...

De nyertek, a Jobbik is, hát ez van. Azzal a fostalicska jújcsúnya sztálinista alkotmánnyal ugyebár. Az alapján kiszámolt választási matekkal.

Nyelem a békát azóta. De akkor ne hőzöngjenek már folyton EGÉSZ MAGYARORSZÁG nevében. Csak ennyi.
@Habakuk999: Őt nem kötötte röghöz senki. Oxford, New York járt a felcsútinak, ja.
@a szív fészkei: Pechünkre röghöz kötötte saját magát!
Oxford nem nagyon látszik meg rajta.:(
Felebrát kereste, de Tóta valamit megtalált a kölcsönös feljelentgetősdiből:
w.blog.hu/2011/01/28/ilyenek_voltunk_15

Aztán:"Wblog
Semjén Zsolt helyettes tökfej már elő is adta, hogy az EP-határozattal a szoci képviselők hazaárulást követtek el. Én nem szívesen foglalkozom Semjén Zsolttal, úgyhogy mindenki másnak, aki hasonló gondolatokat dédelget, ajánlom figyelmébe azt az esetet, amikor ezt személyesen Orbán Viktor játszotta el Lisszabonban: szövegezett egy nyilatkozatot, és aláíratta a külföldi elvbarátaival, mellesleg ma egészen viccesen hangzanak a vádpontok. Hasonlóan tréfás az akkori szoci kormány reakciója is. Semjén Zsoltnak még annyit üzenek, hogy ki-ba-szot-tul vékony jégen trappol, amikor a szoci EP-képviselők buziságán élcelődik."
@a szív fészkei:

Egyik másik első pillanatban nálam is kicsúszik egy óbezmeg :-))

Mégsem hiszem, hogy immunissá kell válni. Sokkal inkább közelíteni kéne az álláspontokat. A cigányzsidózást most hagyjuk, mondjuk inkább, hogy nekem a jobboldali szimbólumként kezelt földmoratórium tökre megfelel, és valahol örülök, hogy pl az adórendszerről már hasonlót gondolnak ma, mint én.
@Habakuk999: Ja, talán az ottani pubosok mesélhetnének róla. De mindannyiunkkal kicseszve hazajött. És maradt. És maradni is akar. Jaj nekünk.
@Habakuk999:

"Pechünkre röghöz kötötte saját magát!"

Őőőőő, nem lehetne elmozdítani azt az egy rögöt?

Csak pár száz kilométerrel... :o)
@a szív fészkei: "a nyugati világban egyfajta elkényelmesedés figyelhető meg, a mi erőnk abban rejlik, hogy nap mint nap meg kell küzdenünk bizonyos dolgokért"

Ó, ez mennyire így van... Amikor mondjuk elektronikai hibával tönkremegy egy gépünk, én ripityára bontom, és a műszaki korlátaim keretein belül megpróbálom megkeresni a hibás alkatrészt; ha sikerül, akkor sokszor bontásból történik a csere, egy-két napon belül restart, mindenki örül. Ugyanilyen hibával az ugyanilyen végzettségű német kolléga elindítja a beszerzési folyamatot, vár akár egy-két hetet is a komplett cseredarabra (a rosszat még kíváncsiságból sem szedi szét), beépíti, ők is örülnek. Nem is kérdés, hogy melyik a hatékonyabb, gyorsabb, olcsóbb megoldás, és mellesleg melyikből lehet sokkal többet tanulni, fejlődni. Főleg úgy, hogy a készülékgyártó csak az ő dobozára ad cseregaranciát, én meg az egész rendszer működését kell, hogy garantáljam, mert ha csúnyán elnézek valamit, ugrik az állásom.
Igaz, hogy néha eléggé tele a tököm a "szarból várat" technikával, de szerintem ez annyira jellemző itthon, hogy óhatatlanul megtanuljuk mindenből a maximumot kihozni. Félre ne értsétek: azokról beszélek, akik dolgoznak.
Akik nem dolgoznak, a maguk módján ugyanezt teszik, csak esetükben ez azt jelenti, hogy belőlünk hozzák (veszik) ki a maximumot...
@Fabius:

Szimpatizálok az elvvel.

Viszont a gyakorlatba - óbazmeg! - olyan qrva nehéz átültetni!
@Fabius: Eddig rendben van, de amíg minden gondolatuk mélyén az van, amire mondod, hogy most hagyjuk, addig nem megnyugtató, hogy talán az adózásban vannak világos perceik. Mert amiből és ahogy levezetnek mindent, az riasztó és régóta hangoztatott őrület, ahogy a bahamai kommentelőd írta.

Meg a külügyi preferenciáik, történelmi vonzalmaik, hát isten legyen irgalmas hozzánk, ha hatalomra kerülnek. Ill. ha ez bekövetkezne, akkor már tudnivaló, hogy nem ismer irgalmat.
@Interlock: Ugyanezt mondta egy Amerikában, az egyik legnagyobb gyógyszergyárban dolgozó egykori ismerősünk, aki ott biológus, laborvezető.

Hogy őt - meg a volt szoci országokból jövőket - ez markánsan megkülönbözteti huszonsok évi kintlét után is a helyi erőktől. Mert ők mindig mindent komplexen néznek, mindenből kihoznak valamit, nekilátnak esetleg az eredmény érdekében "rangon aluli" melónak is, hogy utánajárjanak és megoldják a problémát, lehetőleg mielőbb. És így eléggé nagy rálátásuk van mindenre.

Ott kint egy szegmenset nagyon-nagyon megtanítanak, így specifikálódnak és azon belül tudnak. És aztán kész.

Én úgy tudom, hogy a magyarokat pont ezért szeretik, mert sokoldalúak, találékonyak, rugalmasak és problémamegoldók.
@a szív fészkei: Közhely, de minden rosszban van valami jó.
Jobbiknarancs kormánytól lejjebb talán tényleg nem süllyedhetünk, megteremtődne a lehetősége az újjászületésnek.
@Dr. csaknézek...: @a szív fészkei:

Gyakorlatba átültetni kurva nehéz. Szerintem is el vannak rugaszkodva a földtől és a ködöt harapják általában, de...

Ha emberszámba veszed azt, amelyik gondolkodni képes, és elmagyarázod mi miért faszság, akkor lehet valami eredménye, lásd adórendszer, és ugyanezt gondolom a külügyi preferenciáikról és az Eu szkepticizmusukról is. De a büdösnáciakurvaanyádtól még semmi nem változott. Ezért tartom fontosnak a pártbeszédet akkor is, ha zömmel nem értünk egyet.
@a szív fészkei:

Öhm, azért van változás azon a gondolati síkon is:

"Vona Gábor kijelentette, hogy a Jobbik egyetlen parlamenti javaslatot sem terjesztett be, és nem is fog beterjeszteni, amely különbséget tesz faj, bőrszín alapján. Pintér Sándor viszont úgy ítélte meg, hogy bizonyos jobbikos megnyilvánulások igenis félelmet keltenek. Vona mindezért a sajtót okolta: pártja csupán annyit tesz, hogy tabunak számító, de valós problémákat hordozó kérdéseket feszeget. Ha valaki tud jobbat, akkor a „cigánybűnözés” kifejezést a maga részéről szívesen elcseréli másra."

Nem védőbeszéd ez, csak vegyük észre ha változik valami.
@Fabius: Értlek, én próbálom én is, amit te. Néha nagyon nehéz,mert azért mégis a családom fele úgy pusztult el (vagy arra volt szánva), ahogy ezek kétségbe vonják és minden aljas módon dehonesztálják.

Na és akkor kurva nehéz objektíven beszélgetni ugyebár.

Ugye indult ma azzal bombsztikusságával, hogy holokuaszttagadó a 168 óra. Mire igyekeztem higgadtan jelezni, hogy a hábprú ilyen: a nácik is szarrá bombáztak pár helyet akkor sajnos leégtek városok, kínhalált haltak emberek. Na ezután már nem volt ez téma.
Nem nagyon vitázik, hanem idekopizik számára megfellebbezhetetlen igazságokat, amik nem azok, sőt. Gondolkozni, hát az azért nemcsak barikádkivonatolást jelent nekem.

De mondhassa, igazad van, próbálok liberális lenni ebben is, ha ez azon a térfélen a lehető legnagyobb szitokszó a zsidóval együtt. Amúgy vicc, hogy állandóan önrendelkezés, a nemezt szabadsága a jelszavuk, ám a liberálizmustól meg úgy irtóznak, mint ördög a tömjénfüsttől és megmondanák mindenkinek hogyan éljen, miben higgyen, mi tehessen, hogy gondolkozzék, hány gyereke legyen, stb. Ki lenne szabad az országukban?

Na a mélykeresztényeknek egy szép háttérkép: www.blikk.hu/blikk_aktualis/imadkozo-vidrat-fotoztak-2080813
@a szív fészkei: atv.hu/belfold/20120217_politikusbunozo_belharc_a_jobbikban_egymasnak_esett_porzse_es_novak

Ők is tudnak lmp-s zsidóval jó példát állítani.

Nem hiszem, hogy vissza tudná magát fogni a Jobbik vezetése, a híveik pillanatok alatt elhajtják őket.
@Fabius: Ott voltál 2-án. Mit üvöltöztek a gyurácsnytakaroggyon kívül? Mit üvöltöztek az Új Színháznál? Mit üvöltöznek a meccseken? Ez olyan természets kell, hogy legyen?
Olasz barátnőnk azt írta, hogy Olaszországban nyílt színen mocskos zsidózni egyből lesittelés. Elképzelni se tud olyan szitut, amiben ez megengedett és látva ilyent itthon, szégyelli magát.

Aki nem akarja, hogy agyatlan nácinak lássák, az ne viselkedjék úgy. Ja persze, mi bérrettegők vagyunk, imádunk beszarni. Csak tudod, volt egy időszak, amikor ilyen idők járták. És ugye az kurva jó , hgy a Kossuth teret - tegnap beadtam most már pályázat minden nélkül a negyvennégy előtti anglatra és stílusra fazonírozzák. Dicső történelmi főhajtásul. azért amit meg lehet annak a mentalitásnak a becsempészésre tenni az Eu keretein belül, azt Vona@Orvbán megteszi. Nem megnyugtató.

Bocs, de nem annyira hülye Vona, hogy ilyet be merjen ma 2012-ben Európa közepén terjeszteni. De a híveket gerjeszteni azt lehet bizonyosak ellen.

Valós problémákat lehet és kell feszegetni, de fegyverrel áldott karácsonyt kívánni egy romák lakta, abból sok konfliktust megélt faluban, azért kicsit más. A sajtót meg mindig a jobboldal cseszegeti, hogy őt félreértik. Hát elég gazdag a magyar nyelv, lehet értelmesen fogalmazni ugye.

Azért olvasd át Gábriel dolgait, mosolyjelek között elég hajmeresztő, amiket ideír, amikben hisz és idekopizik.
jav: 44 előtti hangulatra

@Habakuk999: Ja a MIÉP is kevés volt már nekik. Azért ez is figyelmeztető jel lehetne, ahogy ellopták Csurka elől a showt,a szavazóbázist. Mivel? Higgadtsággal és toleranciával a cigányok, zsidók, külföld, mittoménmi iránt, ami ellen Csurka húsz évig uszított? Nem. rápakolással, radikalizmussal.

Láttad, valakik vezetik a Ki a zsidó-t, mindenkit felvéve oda, aki nem szimpi nekik. Mint stigmát sütik rá valakire és onnantól az kész szerintük, megvan, kit lehet utálni és gyűlölni.
A kurucot azért már leadta Novák Előd? Vagy részvesz a szerkesztésben?

Szóval lehet egy szájjal kétfélét? Hát a közgázon moderálja magát Vona is. És az az igazi arca?
A nyomor lovagjai:

Kevesli havi 1,5 milliós fizetését a fideszes megyei elnök
Lasztovicza Jenő nemet mondott saját fizetésének csökkentésére, pedig havi 1,5 millió forintot keres. www.femina.hu/hirhatter/megyei_kozgyulesi_elnokok_fizetes

Megélnének ők is biztos havi 47-ből, de nem kell nekik. Akiknek meg igen, hát az egyéni szocprobléma, nem az ő bajuk.
@a szív fészkei:

Egyáltalán nem kéne ennek így lenni, sőt.

Ettől függetlenül gondolom, hogy lassan nekik is leesik: ezzel a hangvétellel akit tudtak megszólítottak és innentől a stagnálás tart hónapok óra. Ezért kénytelenek konszolidálódni, hangból visszavenni, és - mint Vona a közgázon - a megegyezésre törekvés számára a kiskaput nyitogatni.

Ennyi ez, és nem több.

Viszont a Jobbik hivatalos elhatárolódása az Operaházi ellentüntetéstől is ebbe az irányba mutat.
@a szív fészke
Bármilyen lehet az arca, a hívek megkövezik, abban a pillanatban, ha szerintük meghátrál.
Ki van engedve a szellem a palackból.
Ezt visszaszorítani nem lehet, csak jóléttel.

Virágboltot és postát próbáltak rabolni Miskolcon 20 percen belül.
Virágboltot nem a whiskis rabol.

Sokan nem veszik komolyan őket, szerintem hatalmas gond, egyszerűen visszafordíthatatlan a cigánykérdés, a vidék felzárkóztatása és érzékelhető javulás nélkül.
Márpedig ez nem holnap lesz.
@Habakuk999:

"Ez a fajta hozzáállás és inkvizítori hangvétel egy nap alatt aláásta az én hitelemet is. "

Ez a mondat azért adja a kérdést: hogy lehet a nincset aláásni?
Ahogyan nincs illúzióm egy Szanyi, Egy Szekeres meg ilyesmik átváltozásával kapcsolatban, úgy nincs ezekkel szemben sem.

A kettős beszédet azért Orvbántól a polgári ökörkörben elsajátíthatta Vona és sok más figyelmes kis tanulótársa, aki mára kinőtte magát önjáróvá.

Konszolidált lehet, de akkor elveszíti a radi közönségét, ahogy habakuk999 írja. Mert diszkrét polgári patrióta szalonantiszemitának és eu-, multi-,nyugat-ellenesnek ott van Orvbán. Kettő ide minek, ahhoz kicsik vagyunk. :-D

Ő a zászlóégetőké, ott karmesterelte őket. Ha erről - meg többi alapjelszavairól - letesz, akkor ki fog rá szavazni? Orvbántól levesz a finomodásával voksokat?
@a szív fészkei:

Amit leírtam az egy szerintem látott pillanatnyi álláspont. Meglátjuk mi lesz belőle. Ha növekedni akarnak valamit lépni kell, és a cigányzsidózás több szavazatot már nem hoz.

Ezt attól függetlenül gondolom, hogy habakuknak ezzel a félmondatával:

egyszerűen visszafordíthatatlan a cigánykérdés, a vidék felzárkóztatása és érzékelhető javulás nélkül.

egyetértek.
@Habakuk999: Igen, tudom. Nem tudom a megoldást, csak a felzárkóztatást, ahogy Amerikában próbálják. De még ott is, noha van fekete elnök, volt fekete külügyminiszter, hadügyminiszer és kialakult azért már egy markánssá váló fekete középosztály, diplomás réteg, a sajtóban, tévében ott van a meghatározó fekete dollármilliárdos véleményformáló médiagurunő - Oprah - ,vannak számosan fekete sikeres dúsgazdag rendezők, sztárok, sportolók, mint követhető élő példaképek - mégis mennyi nyomor- és bűnözésprobléma van még!!

Hát akkor itt?
@a szív fészkei:

"Orvbántól levesz a finomodásával voksokat?"

Ma van minimum egymillió Orbánból kiábrándult jobboldali szavazó. Ez magában több, mint amennyien a cigányozós Jobbikra szavaztak. Szerinted mi a cél? Erről beszélek.
@Fabius: Sokat mászkálok Kelet-Magyarországon, s olyan emberek szájából hallom az eszméiket, akikről álmomban sem gondolnám.

Sokaknál van hitelük.
Vérszagra gyűl az éji vad.
Schmuck Andorra is szükség van már.

Ez jól mutatja a jobber nyomulást. Tudnak alulról szerveződni, erősödni.

A régi baloldali dínók pedig megfojtják az esetleges kezdeményezéseket.:(
@Habakuk999:

Egy miskolcinak akarod bemutatni Kelet Magyarországot? :-)

Sajóládot, Lyukót, Hétest, Rakacát látva nehéz azt mondani, hogy a probléma nem létezik. De sajnos amit annyi másban, ebben sincs konszenzus. Pedig tegyük fel, Osztolykán Ágnes (a halmozottan hátrányos helyzetből jött roma értelmiségi) Volner János ( a problémát testközelből ismerő ex körzeti megbízott) és Balog Zoltán (a kormány romaprogramosa) szépen leül egy asztalhoz, és törni kezdi a buksiját olyan megoldáson, ami előre visz. Kisülhetne ebből valami tényleges megoldás? Simán.
@Habakuk999:

Thürmerrel kiegészítve lassan összeáll az MSZMP újra. Kíváncsian vártom Pozsgay elvtársban mikor éled a honfivér.
@Fabius: Egyetértek veled. Ezzel kapcsolatban nagyon hasznos lehet megnézni ezt.

youtu.be/pIfEyKRXuag

Sokszor érintik azokat a témákat, amelyek a borsodi térségben is komoly gondot okoznak.
@Kis ember: Figyu. Ha minden igaz állítólag én vagyok az egybites barom széljobber de én nem írok rólad sem olyanokat, hogy "óbazdmeg" meg "kisgecik" stb. Ez csak téged minősít. Ez az egyik. A másik pedig az, hogy marhára nem vagyok komcsi sem, de ne zavarjon.

Továbbmenve azt is nagyon jó lenne már neked is észrevenni, hogy nem a hülye széljobber netes vagy akár komcsinak nevezett orgánumok, hanem mértékadó médiák és gazdasági elemző központok beszélnek már nyíltan az EU gazdasági hanyatlásáról, stb.

Végül abban is biztos lehetsz, hogy a pénzt a családodnak vagy a szüleidnek nem a jobbik miatt kell küldözgetned. Arról sokkal inkább ballibsik elődei tehetnek.
@Gábriel angyal: "... beszélnek már nyíltan az EU gazdasági hanyatlásáról"

Sokan nem szeretik ezt a témát, szentségtörésként kezelik, mégis van benne egy halvány igazság. Annyi helyesbítést tennék, hogy nem az EU, hanem a nyugati világ, és nem is annyira hanyatlik, mint inkább elkúrja a jövőt.
A tőkés világ a profitról szól, a tőke urai pedig rájöttek, hogy ha elmaradott országokba helyezik át a gyártást, akkor nagyobb lesz a profit. Az anyaország dolgozói egyre kényelmesebben, tiszta munkából élhetnek, néhány szupertitkos meg speciális biszbaszon kívül alig gyártanak valamit, inkább kereskednek, K+F felé fordulnak. A gyártó országoknak (mint mi is) ez valamilyen szinten jó, hiszen van munka, közvetlen (dolgozói), és közvetett (beszállítói) szinten is. A befektető ugyan elviszi a profit javát (mivel megteheti), de a gyártónál maradó pénz még mindig több, mint ha befektető sem lenne.
Csakhogy eközben a gyártó országban emelkedni kezd az életszínvonal, egyre inkább ügyelni és költeni kell a környezetvédelemre, növekedésnek indulnak a bér- és rezsiköltségek, szállítási díjak, meg úgy általában minden. Az idő előrehaladtával a gyártó ország is elkezdi kitermelni a saját szellemi tőkéjét, aztán már inkább befektető szeretne lenni, mert látja jól, hogy abból több a profit; és megnyílnak majdan Afrika, Belső-Ázsia kapui, ahol még elég nagy tartalék van.
Na, a gond akkor kezdődik, amikor az afrikaiak meg a mongolok is befektetők szeretnének lenni, a szóba jöhető helyek ugyanis addigra elfogynak. Legkésőbb ekkor ébred rá a nyugati világ arra, hogy olyan ügyesen emelte maga mellé a ma még fejlődőként kategorizált országokat, hogy búcsút inthet a folyamatos gazdasági növekedésnek, az extraprofit fogalmának, a kényelmes életnek. Nincs az a zsák, amiből folyamatosan csak kifelé lehetne venni, a feneketlen kút is csak buta mesékben létezik.

Erre az egészre két megoldási irányt tudok elképzelni:
1. A "tradícionális nyugat" folyamatos, jól irányzott, nyílt vagy álcázott háborúkkal biztosítja a gyártó, azaz profitra váltható országok, területek létezését, újratermelődését. Rabszolgasosrs 2.0, az idő haladtával egyre nehezebben fenntartható, egyre nagyobb árat kell érte fizetni, az egész emberiség létét kockáztatja.
2. A ma ismert gazdasági-politikai világ megszűnik, és saccperkábé igaza lesz Nemerének. Az emberek érdeklődésüknek megfelelően, de kötelező jelleggel dolgoznak, cserébe joguk lesz normálisan lakni, megélni, természetesen némileg differenciáltan, az elvégzett feladat értékétől függően. A munka nem egy-egy cég profitját gazdagítja, hanem a köz érdekeit szolgálja, a jogosulatlan haszonszerzés kísérletét keményen megtorolják (pl. Aranybolygó, 1988). És igen, Világkormány területi igazgatóságokkal, játék tatárok, akarom mondani világ határok nélkül. Egyesek ezt a színtiszta kommunizmussal azonosítják, szerintem meg érdektelen a neve, az ideológiák az országhatárokkal együtt fognak a digitális történelemtárakba bekerülni.

Én a második verzióban látom azt a lehetőséget, ami megadja az emberiségnek a túlélés esélyét, sőt, alkalmassá teszi azt a világűr összehangolt meghódítására, használatba vételére. Minél többen lesznek az utódaink (mert mi mindezt aligha érjük meg), annál nagyobb célok jönnek majd elő, és eljön az a pillanat, amikor az országok közti versengés értelmét veszti, globális összefogásra lesz szükség, és globálisan mindenki hasznát veszi majd az eredményeknek. Sok generációra sok szenvedés vár még addig, de én bízom abban a szép és nyugodt jövőben, az értelem végleges diadalában.

Húbazmeg, de emelkedett lettem a végére...
@Interlock: Neked írom te minden magyarságából kifordult szemétláda. Kismajom vagy te hozzám képest ha a párt a kisz világából ennyit tudsz.
csak olvastad. Te buzi,mocskos betelepült aljas.
Ige mi fasiszták nácik vagyunk.(szerintetek) Ti pedig tudod
kik...............de itt éltetek nem lesz.
Ti magyartalan faszkalapok! Anno őseink vérüket adták e földért.Amit ti az UNIÓRA HIVATKOZVA semmibe vesztek.
Pedig az unió nem más mint a globalista pénzvilág végrahajója. ...Ja igen 10 évre kötnénk,
röghöz az egyetemistáinkat akik az adófizetők pénzén buliznak éa plagizálnak. Ti már egy diplomamunkát internet nélkül képtelenek vagytok megírni. Googl az eszetek. Ha a VARÁNUSZOK védett állatok, is mi nem kíméljük..
@Fabius: Igen, jó ez a voksmatek, persze, meg az elméletek, bár abban Török a nyerő...

DE ha megszerzi ezt az egymilliót a Jobbik és utána változatlanul - immmár a felhatalmazásukkal - megvalósítja az őrülményeit, tudod, nem leszek boldog. Sőt az egész világ hányni fog és mi páriábbak leszünk a páriáknál.

Lehet két órára nagyon visszafogottan vicsorogni , persze. CSak ugye, mit mondott nagy tanítója, Orvbéán? Neazt figyeljék, amit mondok, hanem, amit csinálok. Na és az nála is meg a Jobbiknál hátborzongató.

És akkor ti beszéltek naiv és birka szavazókról! Hát most azért babafiúk láthatták, mit lehet politikusként kaszálni - még ilyen 16%-os pártként is.

Hát akkor uralkodóként??? Csak megéri kicsit besimulni látszatra, persze, megértem. De az alaphozzáállásuk nem hiszem, hogy fog változni. Én kétségbe lennék esve, ha győznének, legyek bár a szemedben intoleráns bérrettegő.
@Interlock: Kína már leigázza Afrikát, teszi tönkre, mert környezetvédelem az nála otthon se játszik szempontként.

A nyugati világ mindig egensúlyozott a határon - ahogy olvasom a mindig idézett Mika Waltarit - a mohácsi vesztés utáni időkben a szultán elképzelhetetlenül gazdagabb és befolyásosabb volt, mint a nyugati világ császárai: V. Károly, Ferenc francia király, Ferdinánd osztrák uralkodó. Azok csóri kis szegényház voltak. De nem tudta bevenni Bécset Szolimán, inkább megegyezésre törekedett volna V. Károllyal, aki ugye akkoriban a pápát is elkeregette Rómából. (valahol még ott figyelt VIII. Henrik is)

Mára hol van az a hatalmas, jól megszervezett, végtelenül gazdag török birodalom? Törökország évek óta hajt befelé az Eu-ba. Valamiért a nyugati - zsidó-keresztény alapokon álló civilizáció lett a földön az etalon, Japám, Kína az ő megoldásait másolja. szóval ez a nyugat szará megy, nem lesz, ilyesmi vágyálom azoknak, kik frusztrált irigységből már boldogan látnák a végét.

Igaza Kis embernek, nem Iránba, nem Kínába, nem É-Korába, mégcsak nem is Japánba, nem Tadzsikisztánba megy a jobb életben reménykedő tömege, hanem Amerikába, Nyugat-Európába, de úgy, annyian, hogy nem bírnak velük. És oké, hogy dolgoztatják őket, de rögtön adnak segélykét, adnak jogi tanácsot is, megvédik őket a saját abszurd törvényeiktől, lehetőséget az emberi életre, mert az még mindig nyugati receptre mérődik.

És azért is fuldoklik gondokban a Nyugat, mert még mindig kötelességének tartja a szegényebb felemelését, ahogy itthon se géppuskázzák le a romákat, hanem valahogy tartják. Ezt lehet undorral szemlélni, - és egy Hitler nevű meg is próbált tenni ellene, kinevezve magát, a randa féltökűt és hasonszőrűeket árja, a felsőbbrendű fajjá, másokat meg kiirtandókká, de nem ment neki. Belebukott, sirassa akárhány mai náci.

Kell lenni szolidaritásnak, kell lenni kooperációnak - és ha nagyon szarul, de ez látszik működni, a diktatúrák nem. Igenis én hiszek a nyugatban - lesz valami megoldás, ha nem az outsourcing istenítése, akkor más utat találnak,vannak ott koponyák, megoldják majd. És lehet választani, hogy nekik drukkolunk, vagy ordas eszméknek. Más út nincs.
@centenárium: Hagyjuk már a patetikus lózungokat haver. Azért mi is dúltunk rendesen a környéken, annak meg ott nem örültek, ennyi. A magam részéről normálisan akarok élni és ha nem hagyják, akkor elmegyek, csókolom. Gondolj Mária Teréziára, aki azt mondta, hogy meg kell hizlalni a birkát, hogy nyírni lehessen. A főnökeid csak nyírni akarnak, hizlalni nem, ezt meg mindenkinek joga van nem eltűrni. A bulizást egyébként nem az egyetem állja, hanem a szülők, vagy sokan vannak akik dolgoznak suli mellett, úgyhogy ehhez semmi közöd, meg nekem se, meg senkinek. Az meg csak neked meglepő, hogy rengeteg netes könyvtár és szakfolyóirat van, nagyon furcsa, hogy guglival is el lehet jutni oda. Az utolsó mondatodat gondolom a tömjénzsolti ihlette (jelesül, hogy nem kíméled a védett állatokat).
Na szevasz.
@dávidzoli: Lehetne erről valami normális lapon
beszélgetni."Főnökeid" Hát szereNcsére már nincsenek. Pártbéli főnök-nekem soha nem volt.
Munkahelyi az volt-nem is léptem előre 90-ig.
Én egy csonka országban születtem.
NEM A MULTIKULTURÁLIS,GLOBALISTA BANKCENTRIKUS
BUZIIMÁDÓ,MELEGHÁZASÍTÓ,EURÓPÁBAN VAGY ÁÁÁMERIKÁBAN.Szerencsétlenség hogy ez a trianonnal megalázott ország nem tud igazi jobboldali szervezetet kiállítani lassan 20 éve.
@centenárium: Csonkaországban születtél, s belekerültél egy olyanba, amely részben visszaadta az elszakadt részeket.

Van lehetőséged felvirágoztatni a Felvidéket, Erdélyt is.
Senki nem tilt, hogy menj, vállalkozz, oktass.
Megtetted?
Vagy egyszerűbb könnyeket hullatni továbbra is?
@centenárium: Barátom! Törököt fogtál. Multikulturális, Piaccentrikus, szélliberális, melegházasságpárti, melegjog párti vagyok, szóval minden, ami Te nem. Hogy a nemi másság egyeseket miért zavar, arra még nem tudtam rájönni, de az tuti, hogy amíg egyeseket kevesebb jog illet meg, addig baj van. Szóval Legyél csak ahogy Te fogalmaztál "buziimádó" mert azzal az esélyegyenlőséget és az emberi jogokat véded.
@Kis ember:
Az irásoddal az utolsó betüig egyetértek.

.” A kommunizmus tragédia, de az igazi ellenfél mindig a „nemzeti” jelmezbe öltöztetett képmutató kapzsi jobboldali.......”

Márai Sándor
@centenárium:

Kedves faszorrú majom!

Visszaveszel a pofádból, vagy fejedre szíjazom a szopóálarcot és kibaszlak innen.
@Habakuk999: Én már megtettem a magamét csak ti is tegyétek meg. Viszont ilyen hazaáruló seggnyaló spiclikre nem számítottunk mint
akik a pénzvilág seggét nyalják.
@Fabius: Mejom av te jó kurva anyád te mocsok zs g..i.
@Fabius: Bekaphatod te nagyorrú seggfej.
@Fabius: Ütünk titeket mint a répát te médiaszabadságharcos.
@centenárium:

Mi a baj faszorrú? Már lezsidógecizni se sikerül rendesen? :-D
Beremegtél baszki, mint Szegedi Csanád kezében a 6700 eurós fizetési cédula. Na, fuss neki újra, de hibátlan legyen ám.
@centenárium: Fizettél az államadósság csökkentési alapba?
Vagy KN rendszámú autóval szaladgálsz?
Vagy büszkén köptél egyet, határt lépve?
Avagy büszkén megnézted a tv-ben a csíksomlyói búcsút?
Szlovák rendszámú Nissan fekete terepjáróm van nekem csak.
Azzal mentem Csíksomlyóra is.
@centenárium: Akkor máris jót tettél felvidéki testvéreinkkel, oda fizeted az adódat, s nem az itteni gyarmatosítók talpnyalóinak.

Így tovább!
@centenárium: És az ilyen hozzászólások után, kérdezem mit is kerestél Csíksomlyón?
@egyvélemény: Nézd meg mire válaszoltam olyan ocsmányul...........
@centenárium: Ha már ilyen szép autód van, javaslom, ballagj el Zsolnára - térképeken Zilinának írják mostanság -, Slota mesterrel gyorsan megtaláljátok a közös hangot. Annak a pár tanknak három borovicska után találnátok új helyet.
A Sajó vagy a Hernád völgyén menj odafelé, vissza pedig ha bátorkodhatom javasolni a Vág mentén, Nagyszombat -Tranava- és Pozsonyon keresztül. Hogy saját szemeddel győződj meg, az az undorító karvalytőke mennyire tönkretette a régi szabad szürke putris vidékünket.

Éljen a szabadság!
@centenárium: nem született, és nem is fog születni olyan ember ezen a világon, aki megmondhatná nekem, hogy mennyire vagyok én magyar. Erről ennyit.
A párt és a KISZ világából igen, annyit tudok, amennyit olvastam, hallottam. Pont akkor hullott szét (legalábbis névlegesen) a régi rendszer, amikor annyi idős lettem, hogy be kellett volna lépnem a KISZ-be. Örültem, hogy az úttörőség után végre békén hagytak ilyen faszságokkal, és soha egyetlen pártba sem léptem be, sőt, soha nem szavaztam érvényesen még egyikre sem. És, tudod, én büszke vagyok arra, hogy csak kívülről, hallomásból ismerem a magadfajta közpénzből lenyúló tetvek világát; mondhatnám úgy is, hogy az én lelkiismeretem tiszta.
Betelepült annyira lehetek, mint te, mint bárki ebben a kevert vérű országban; azt meg nem mondtam, hogy náci vagy. Azt mondtam, hogy az agyrágóbogár benned kurva gyorsan éhen halna, de ezt továbbra is tartom.
Tök jó, lebaszod Magyarországot, mert soha nem tudott itt egy normális jobboldal létrejönni... Eszednél vagy? Ja, bocs, most egyeztünk meg abban, hogy olyanod nincs. Nézz már szét a jobboldalon, aztán kérdezd meg magadtól: kell ez nekünk, tényleg? Az egyik tele van őskomcsikkal, köpönyegforgató elvtelen gazemberekkel; a másik leragadt valami idealista világban, néhány jó ötlet mellett totál semmi köze a valósághoz, a teljes történelmi fejlődéssel szemben akar menni. Hát mi a faszból állítana ki ez az ország egy valamirevaló jobboldalt, ezekből? És ez az ország szerencsétlensége? Véletlenül sem a jobboldal balfaszsága, ugye? Én szinte csak jobboldali beállítottságú embereket ismerek, ők a hibásak, meg én vagyok a hibás, mert amit ti jobboldalként istenítenétek, az nekünk nem kell? Elmehetsz a bús picsába, haver.

"itt éltetek nem lesz" - de. Lesz. A saját kezével verem agyon azt, aki engem megpróbál elüldözni innen.
@Fabius: Nem kéne az ő szintjükre alászállni. Ha ennyire felmegy az adrenalin, írj naplót .
@Interlock: Egy jobboldali, Csíksomlyóra zarándokló "magyar" tagnak mondhatsz bármit üveges szemmel néz rád és nem is érti, hogy mi a problémád a fennálló helyzettel.
bazki én csak negyedízig vagyok magyar...most mi lesz?
@felebarát: Akkor Te viheted az Árpádsávos zászlót!

Szerinted a Kárpát medencében hányan mondhatják el ezt a magas százalékot magukról?
@Habakuk999: várj utána számolok, aszondja hogy...felvidék, erdély kunság, németalföld...néhány fura nevű , beazonosithatatlan származás...hmm..lehet csak 16-od
@felebarát: Ezt már elbuktad!

Számolgathatod, ahogyan csak akarod, zászlóvivő maradsz!
@felebarát: tudom, hogy csak vicceltek, de mekkora butaság már származási alapon értékelni az embereket ahelyett, hogy a tetteiket, az életüket néznénk... meg csonkaországon siránkozni ahelyett, hogy a maradékból hoznánk ki a legtöbbet... hogyan lehet leélni egy életet a történelem rabságában, másokat gyűlölve, az egyet nem értőket gyűlölve ahelyett, hogy a sok egyéni véleményből egy közös, erős, a döntő többségnek elfogadható valamit hoznánk létre...
@felebarát: ti mellesleg ennyire nyilvántartjátok az ilyesmit? Én a nagyszülőkön túl gyakorlatilag senkiről sem tudok (és a négy nagyszülőből is csak egyet ismertem, a többiek réges-rég meghaltak), nincs családfa, semmi. Utána lehet az ilyen dolgoknak járni? Kíváncsiságból talán egyszer megtenném (ha majd nem lesz melóm, mert addig úgysem érek rá).
@Interlock: persze...egyszer már neki áltam..meg voltak adatok..4 generációra sikerült..a többi levéltár...de nem egyszerű...bár vannak társaságok akik ezzel foglalkoznak
@egyvélemény:

Mindenkivel azon a nyelven beszélek amit megért. Lehet kritizálni és anyámat szidni, csak nem kell pislogni, ha visszaszólok. Az első hozzászólás hangnemével mindenki maga eldönti mit szeretne.

Viszont aki a kanapéra szarik az nézzen szembe azzal, hogy nem fog tetszeni.
süti beállítások módosítása