Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: 444.hu/2024/04/28/ki-kell-adnia-az-mvm-gazkereskedojenek-hogy-kik-kereshettek-az-orosz-magyar-gaza... (2024.04.28. 17:47) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2011.09.03. 05:29 Fabius

Költségvetés: a pénisz nélküli nászéjszaka

Címkék: gazdaság fidesz matolcsy györgy

Furcsa szagok terjengenek a kormány gazdaságpolitikai boszorkánykonyhájából. A megpörkölődött arcbőr jellegzetes szaga keveredik az odakozmált gazdaságpolitika bűzével, az örömapa-főszakács ráolvasással igyekszik a lángot kisebb hőfokon égésre bírni, míg leghűségesebb kuktája, személyes jobbkeze éppen kapitulál az általa okozott őskáosz láttán.
Nem túl ígéretes a látvány így közvetlenül a nász előtt, amit úgy vár Orbánisztán minden lakója. Ilyen körülmények között fogja nőül venni Államadósság Csökkentés szegény Gazdasági Növekedést, hogy frigyükből szerelemgyerekként szülessen meg az országot felemelő új nemzedék?

Az kiderült már egy ideje, hogy az örömapa Orbán jövőképe egy önálló életre kelt GPS-re hajaz, ami megkergült Moha bá módjára ordítja tele az étert: újratervezés, újratervezés! De azt talán nem gondolta senki, hogy a meglepetések tárháza az ötletekkel ellentétben milyen kiapadhatatlan. Orbánisztán kedves népe és a Családi Kupaktanács is csak pislogott, mikor a vőlegény elvileg készen lévő jövőtervéről kiderült, hogy az ilyenkor szokásos sokoldalas okfejtés és sorokra lebontott kiadás-bevételi jegyzék helyett mindössze két lapot tartalmaz, egyiken a faszsetuggya, másikon a majdleszvalahogy szöveggel.

Számokat és konkrétumokat egyáltalán nem tartalmaz a jövőkép.

Vagyis vőlegényünk használható pénisz nélkül ment a lagziba, és a nászéjszakán csak verbális maszturbációt fognak folytatni az ifjú arával:

- De jó lesz?
- Nagyon!
- Ne de hányszor?
- Azt nem mondom meg!
- De mit kell adnom cserébe?
- Mindenedet!
- Jó, de mégis hányszor?!
- Azt nem mondom meg!
- Akkor mit mondsz meg?
- Hogy jó lesz!

Ezen be kell szarni, de tényleg. Így gondolhatta ezt az örömapa is, akinek a csempék hűvösében, a fajansszal édes kettesben legalább volt alkalma rájönni, hogy a jövőben mire lesz alkalmas a Családi Kupaktanácsban megszerzett kétharmadnyi voksa.

221 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr973199002

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Akarsz-e játszani? 2011.09.03. 06:46:51

  Mint katonaló a trombitaszóra, úgy kaptam fel a fejem arra, hogy megint szólt hozzánk AZ államtitkár. Igen, a kedvenceim egyike. Nem volt elég ma a szemem elé került másik államtitkári felszólítás az alkotmány, akarom mondani az Alaptörvény Aszt...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sok trutyi fog még a szennyvíz csatornán lefolyni, mire ez az ország és nemes lakói realizálják az örömapa bánatát.
Nem tudom sírjak vagy röhögjek. Van valami a számok nélküli költségvetéstől lejjebb?

Mit csináltak ezek? Megbeszélték, hogy lesznek kiadások amik szoktak, meg bevétel is talán, és EZ a költségvetés?

Bazmeg!

Amúgy a szarós kép a voksra bontott lapokkal odabasz :-)
"Orbán jövőképe egy önálló életre kelt GPS-re hajaz, ami megkergült Moha bá módjára ordítja tele az étert: újratervezés, újratervezés!"
most ezt mié' kellett, így korán hajnalban??
a zegész család felébredt az ordító röhögésemre...
No igen, azon túl, hogy minden szavával egyetértek, a képeket is nagyon ütősnek látom... A GPS-es duma zsír, meg sajnos igaz. Egyébként javítsatok ki, de úgy látom, hogy Pártunk és Ormányunk egyre debilebb.

A kormány mottója egyre inkább az, hogy "Nem elég, hogy hülye, de még szorgalmas is!"

Az elszabadult hajóágyú kispikula ezekhez képest. Komolyan úgy tűnik, hogy a lottószámok behúzásakor nagyobb tudatosság és tervezés van Mari néni részéről jelen a vidéki lottózóban, mint Nagyon Forradalmi Vezetőnk és Nagyon Szent Jobbja gazdaságpolitikai boszorkánykonyhájában.
A legkomolyabban sajnálatosnak tartom a dolgot, mert Mari néni max. azt a 150 forintját és egy újabb álmot veszít, de ezek a szerencsétlen balfaszok egy országgal játszanak, annak a 10 millió lakójával együtt, és azok pénzét, álmait verik tönkre zsinórban.
Ekkora kretén, szerencsétlen, impotens csapatot narancskomcsi elvtársaink csak hosszas és kitartó munkával tudtak összehozni. De sikerült nekik! Most pedig élvezhetjük a gyümölcsét! NAGY NÉPI HURRÁ! Éljen a Párt! (Valahol máshol...)
@néma bárány: No, no... Viktorka legkomolyabb teljesítményét láthatod a képen. (A kiguvadó szeme az nagyon ott van.)
Alatta pedig az életműve! :)
Az egész poszt baromság.

A nászéjszakán semmi szükség péniszre. Csak arra jó, hogy mindig a hányás útjában legyen...

Egyébként meg szerintem nem lehet ilyen kreatív munkát végezni időre, nyomás alatt. Majd amikor eljön az idő, matolcsi bedob egy NZT-t (ld. Csúcshatás / Limitless), és simán megálmodja nekünk a költségvetést. Az meg viszont olyan lesz, hogy nem győztök majd bocsánatot kérni a mostani hitetlenségetek miatt.
@Cartman (ex Cartman): :O megszúrt a nap??? :D
Amúgy meg semmi álmodás nincs, csak kemény munka, most DNS-ezik az aranytojó tyúkot, mert már valaki megette /MANYUP píízz /, oszt még mindig éhesek az álmodók

Hétvégén is dolgozni fognak Matolcsy minisztériumában
A kormány csak néhány oldalból álló, számok nélküli költségvetési törvénytervezetről tárgyalt eheti ülésén...
Csak azért megkérdem, ki fog dolgozni, mert aparátus az rég nincs, vagy ezt is a sz.jobb kéz felesége és a vezényló tábornokunk készíti, két kapurarugás között? :D

www.portfolio.hu/gazdasag/hetvegen_is_dolgozni_fognak_matolcsy_miniszteriumaban.154779.html
@Cirbi:
"A kormány csak néhány oldalból álló, számok nélküli költségvetési törvénytervezetről tárgyalt eheti ülésén..."
Ja, és az új költségvetésben számok is lesznek, meglássátok. Ott lesz majd minden oldal alján, középen, csak figyeljétek! Hitetlen, neretlen banda...
Számok nélküli költségvetés olyan mint hazugság nélküi kampány nem?
@Cartman (ex Cartman): emígyen: 1-2-3-4.....
és meddig tartó sorozat lesz????
Igaz, lehet hogy még ezek a számok sem lesznek a "dokumentumon", mert még is egyszerűbb az oldalakat cserélgetni, ha eljő a szükség ;)
Viszont a vigyori Matolcsy Gyuri gyorsan reagál minden helyzetben, és optimista.
@lobster thermidor:
"Viszont a vigyori Matolcsy Gyuri gyorsan reagál minden helyzetben, és optimista."

Erről egy klasszikus vicc jut eszembe:
A PC és a Mac beszélget:
PC: 2+2=5
Mire a Mac: Nem inkább 4?
PC: De gyors voltam, ugye?

És persze én is optimista lennék az ő fizetésével. Pláne, hogy a gyerekkedvezményt is a saját szintjükhöz lőtték be, és nyilván az egykulcsosról se véletlenül nem akarnak lemondani. Ezt tulajdonképpen vehetjük önkritikus megnyilvánulásnak is. Tudják, hogy legkésőbb két és fél év múlva mennek a levesbe, így muszáj addig megszedni magukat. Részemről viszont inkább dobjuk akkor össze nekik a pénzt, akár duplán, csak utána húzzanak a fenébe...
Hogyan szerezte meg Orbán a teljhatalmat?
1. Nem ismerte el, 2002.ben sem és 2006-ban sem a vereséget. Nem fogadta el a demokratikus választási rendszert. Ez ellen használta föl a titokban megszerzett jelentős gazdasági hatalmat. Miközben Medgyesit bankárkormányozta, Gyurcsányt oligarházta.
2. A jelentős parlamenti erőt amivel rendelkezett, arra használta, hogy megakadályozza a szoci kormányokat a gazdasági kiigazítások megvalósításában. Csak olyan törvényt nem kritizált ami kiadásnövekedéssel járt. A többit viszont a leg alpáribb módon a leg mocskosabb hazugságokkal ócsárolta a zembereket ellene uszította, ha ettől sem riadt vissza a kormány akkor népszavazást kezdeményezett.
3. Lejáratta a politikát és a politikusokat. Aki a jobb oldalról nem állt mellé, azt ellehetetlenítette. A Baloldali és liberális politikusokat gátlástalanul becsmérelte, hazug módon a zemberek ellenségének állította be, a minimális tiszteletet is megvonta tőlük. (még azt is sikerült elérnie, hogy Gyurcsányt és Bajnait is harácsolónak állítsa be, akik a Miniszterelnöki munkájukért egy forintot sem vettek föl.
4. Mind ezeket a mértékadó értelmiségiek jelentős része érzéketlenül, kajánul nézte.

Annyira akarták a hatalmat, hogy a nép végül totálisan beletörődött. Pedig csak annyit tudnak, hogy egy hazugságot addig kell ismételni amíg (jelen esetben 8 évig) mindenki igaznak gondolja.
Nem kell aggódni fiúk! Menni fog itt minden a maga útján, jó emberek vannak jó pozícióban.
Látjátok, a foci is rendbe lett téve, s még nem telt le a kormányzási ciklus fele sem. Türelem, még egy kis idő, s az egész ország pipec lesz.
@kvasztics47:
Ezt kár volt ilyen bő lére ereszteni. Elég rá egyetlen szó: bolsevik. :)
A szakértelem egy komcsi trükk. Viktor a mindenhez értő szakember - tehát egy komcsi a jobbkezével együtt. Neeeem?!
most már hivatalos: Batthyány óta ők a legdilettánsabb kormányunk.

igen, beleszámítva Gyurcsány "El Curo" Ferencéket is.
semmihez nem értő kutyaütők. és rengeteg súlyosbító körülmény is van:
- nagyon tettre kész, szorgalmas emberek, nem riadnak vissza semmitől, hogy az ökörségeiket egy országon tesztelgessék
- pont nekik van kétharmadjuk, és azt tesznek, amit csak akarnak,
- egy beteg (igen, beteg) ember által kézivezérelt az egész csürhe, így még abban sem bízhatunk, hogy egyikük véletlenül felébred.

és még van 3 év az újragurításig... :(
@Lasombra: optimista verzió szerint, ezt is hozzá kell tenni, jelen állapotok szerint......
A vezényló tábornoknak és zrt-jének, lassan tényleg csak az olyan idiótákkal kell törődniük, mint ő maguk, meg azzal a néhány szerencsétlennel, akik valamiért ebben az "izgalmas" országnak nevezett valamiben maradtak:

www.portfolio.hu/gazdasag/munkaugy/kapkodnak_a_munkasokert_nyugat-europaban.154767.html
@Boli: Most már csak egy a kérdés van.Vagy azért mered a szem,mint egy zetorlámpa, mert a hivek nyelvei utban vannak,vagy azért mert a hivek befele másznak.
@Boli: Nem elég, hogy hülyének lennek, annak is kell láccani...
@chateautorres: kiganézzák végre a diszkóólat?
Partunk es Kormanyunk (roviditve: PaKo) hatarozott leptekkel halad az osszeomlas fele.

Tobb uveg sorben is hajlando vagyok fogadni, hogy legkesobb 2013-ban visza fogjuk szepen kuncsorogni magunkat az IMF-hez. Reszben, mert addigra kiderul a matolcsyzmus remenytelensege, reszben pedig azert, mert valasztasi ev jon, es kelleni fog a penz.
@kvasztics47: "2. A jelentős parlamenti erőt amivel rendelkezett, arra használta, hogy megakadályozza a szoci kormányokat a gazdasági kiigazítások megvalósításában. Csak olyan törvényt nem kritizált ami kiadásnövekedéssel járt. A többit viszont a leg alpáribb módon a leg mocskosabb hazugságokkal ócsárolta a zembereket ellene uszította, ha ettől sem riadt vissza a kormány akkor népszavazást kezdeményezett."

Ne hidd el, hogy kár ilyen bőven. Amíg "azelmúltnyócév" müsor megy, láttatni kell a Fidesz elmúltnyócévét is. Keményen. Mert a törvényeket nem Megyó gyártotta, meg nem a kormány, hanem a parlament. A Fidesz pedig nemcsak megszavazta a költekező törvényeket, hanem egyenesen követelte azokat.
@Panzer: SOHA

ad1) visszáról nem lehet szó, annak tagja, tulajdonosa vagyunk, mint egy kft nek...

ad2) az imf hitelek most is számosak, lásd mol részvét...

ad3) PaKo sose hátrál meg. inkább 3szor anyniért vesz fel hitelt akár északkoreától...

ad4) mi meg beledöglünk... (ez az egy tuti csak, a többi részlet változhat)
ORBÁN VIKTOR!
"Utcai harcosként jellemezte magát Orbán Viktor a budapesti amerikai nagykövettel folytatott beszélgetés során - derül ki egy, a WikiLeaks által kiszivárogtatott, 2007-es diplomáciai táviratból. A nagykövet "nyugodtnak és pajkosnak" látta Orbánt, aki beszélt arról is, hogy mit gondol a Fidesz akkori vezetőségének tagjairól. Kósa Lajost a párt fenegyerekének nevezte, Varga Mihályt pedig a helyetteseként jelölte meg."

1. Igen, egy utcai harcosnak minden aljasnak számító ütés meg van engedve!
2. Igen, az utcai harcos nem tarja be a szabályokat, mert nincsenek számára előírva!
3. Igen, az utcai harcos intelligenciája mindig fogy, hiszen kapja az ütéseket a sallereket, kokikat és egyre inkább meghülyül!
4. Igen, az utcai harcosnak csak a pillanatnyi hatalom számít a másik felett és soha nem fair!
5. Igen, az utcai harcos bundázik, ha érdekei megkívánják.
6. Igen, az utcai harcos kegyetlen, nem is az úriemberek sportja.
7. Igen, Orbán egy utcai harcos, akit irányít a "háttér"!
Katasztrofális helyzetben vagyunk és ami még rosszabb, ennél már csak rosszabb lesz. Sokan 2012-ben várják a világvégét, én 2014-ben. Ezek addigra teljesen le fogják amortizálni az országot és nem létezik, hogy le lehessen őket váltani, nem fogják átadni a hatalmat senkinek.
Számok nélküli költségvetést vitt be a miniszter úr a kormányülésre?
Ez sima ügy, gondolom ott helyben fel is mondott neki a főnöke, nem?
@sárkányfő: Hogyne! Ezzel csak az a baj,akkor saját magát is ki kellett volna rúgnia!Na ez az ami soha nem fog bekövetkezni.
@sárkányfő: fordítva. akkor rúgta volna ki ha vannak számok. vagy ha szavak... pl mexorítás... de szerencsénkre nem volt. így nem a zemberek fizetik meg!
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Minek kellenének a számok? Van aki írni se tud!Képzelhetitek a számokkal milyen bajba lennének,bár a fizetés cetlijét azt valahogy mindegyik el tudja olvasni.(igaz, ez se igaz, hiszen Petike hónapokig nem bírta elolvasni!)
@mezga-aladar:

Igazad van, pontatlanul fogalmaztam.
PaKo ujabb hitelert fog visszakuncsorogni az IMF-hez (az altalad emlitett meglevon tul.)

Nem lesz ugyanis mas valasztas. A harmadik vilagbol nem lehet annyi hitelt felvenni, amennyi kelleni fog valasztas elott.

Szemely szerint 2013-ra varom az osszeomlast.

Igazad van abban is, hogybeledogles is lesz, megpedig sok. Egy akut pelda:
Az ev vegen beremeles hianyaban felmondo kb. haromezer orvos beremelesere nyilvanvaloan nem lesz penz. Mind nyilvan nem fog felmondani, de mondjuk 1500-2000 biztosan. Az o penzuk egy reszet vissza lehet ugyan osztani a maradok kozott, de ezzel egyutt is tul nagy lesz az orvoshiany. Ez pedig rosszabb, lassabb ellatast jelent - ami pedig tomeges halalozast. az idosebbek, szegenyebbek es kronikus betegek koreben.
@Panzer: az egészségügy és az oktatás összeomlása az nem tul látványos és többév mulva jön elő...

én 1,5 éve mondom: 1011 év feudalizmus + fides = államcsőd + polgárháború

ez a képlet sajna... nincs megtorpanás
Nyilván az államadósság további növelése: jó.
Nyilván a szegényeknek több pénzt: jó.
Nyilván a "gazdagok" adóztatása: jó.
(Gazdagnak a br. 300k+ keresőt nevezzük. dr. Zacher bevallottan 450k-t keres. Ő gazdag. meg kell adóztatni még jobban és a pénzt odaadni a szegényeknek.)
@Wolff: hűűű bazz, leestem a székről, ezeknek már az OPNI is kevés lenne.........

– Matolcsy György lendületes optimizmust sugároz. Lehet, hogy a számokat nem ismeri, de eszes és gyors. Láthatóan nem nyomasztotta a hiányzó százmilliárd megkeresése sem – mondta lapunknak egy fideszes politikus, aki szerint a miniszterelnöknek gazdasági veszélyhelyzetben kell a lélektani megerősítés, „és Matolcsy miniszter úr rendkívül jól rezonál erre”.

Ezt erősítette az a tónus is, amelyet a miniszterelnök használt vele szemben csütörtökön, amikor zárt ajtók mögött tizenegy közgazdásszal tárgyalt a Parlamentben a válsághelyzetről. „Gyuri” – Orbán Viktor, aki egyébként rendkívül formális ember, végig így szólította gazdasági miniszterét. A lapunknak nyilatkozó résztvevők – elmondásuk szerint – ezen a megbeszélésen szembesültek azzal, hogy noha a közvélemény és a közgazdászelit is Matolcsy György nevéhez köti az egykulcsos arányos adózást, „az a miniszterelnök fi xa ideája”. És az arányos adózáshoz nem gazdasági minisztere víziója miatt ragaszkodik, hanem „mert azt hiszi, hogy ami arányos, az igazságos is”.
ursus te vagy az első akin tahótlanítok, nem semmi eredmény, gratulálok :D
@Cirbi: én azt hittem a fides akcion gúnyolódik, hogy a fides 1,5 billió/év hitel-kötvény lendülettel lehet rekorder is...
@mezga-aladar: lehet, megsúgom, még nem klikkeltem ;)

Ez az utód keresés valahol már megjelent, már ebben sem tud a vezényló tábornok újat kitalálni, csak másol-utánoz, csak azt nem értem, hogy pont a gazdaságban ne találna működő megoldásokat, miért csak itt kell délibábokat kergetni?????
"Lehet, hogy a számokat nem ismeri, de eszes és gyors. Láthatóan nem nyomasztotta a hiányzó százmilliárd megkeresése sem – mondta lapunknak egy fideszes politikus,"

Ó, Ó, Ó.......

Én elhsizem, hogy jót akarnak.

De ez így nem fog menni kurvára nem.

Én csak abban bízom, hogy nagyon rövid időn belűl jön az összeomlás, ami egy új kezdet lehet.
@Doubledecker: az összeomlás betervezve, az új kezdet kérdéses, ha a vezényló tábornok marad.....

"Ha ugyanis adott esetben úgy gondolná, hogy át kell adnia a stafétát valakinek, nem a miniszterelnökhelyettesek, Navracsics Tibor, illetve Semjén Zsolt közül választana utódot. Fideszesek is úgy sejtik: a karcagi Fidesz-alelnök Varga Mihály lehet valamikor az Orbán Viktor által nem hivatalosan „kijelölt” miniszterelnök. Ez mindamellett nem zárja ki, hogy egy kormányzati struktúraátalakítás után mégis külön pénzügyminisztériumot hoznának létre, és annak élére Varga Mihály kerülhetne."
www.portfolio.hu/gazdasag/meddig_birja_magyarorszag.154555.html

"Az igazán arcpirító azonban az, hogy ugyanakkor a magyar állam a kibocsátott számla után elvárja az ÁFA befizetését a vállalkozásoktól (ami ideális esetben csak egyik állami zsebből a másikba pakolást jelentene). A 60-90 napon túli fizetések világában ez azt jelenti: nem elég, hogy a közszférának munkát végző vállalkozások nem jutnak pénzükhöz, de átmenetileg még ők maguk előfinanszírozzák azt a magyar államot, amelyet például Papp József docens a "hipokrita parazitizmus" iskolapéldájának tart. Ezért jelenhetnek meg időről-időre újsághírek, hogy állami megrendelés vitt csődbe egy-egy céget. "

"Hipokrita parazitizmus" - azt hiszem ennél találóbb jelzőt a magyar kormányok/állam mindenkori tevékenységére és mentalitására még soha nem hallottam, könnyfakasztóan szép... :)
@Cirbi: nyugodtan tedd meg, lehet. Nekem más véleményem, máshogy látom, nyilván tahó vagyok...
@rajaram:

". Ezek addigra teljesen le fogják amortizálni az országot és nem létezik, hogy le lehessen őket váltani, nem fogják átadni a hatalmat senkinek."

Akkora felébrednek majd a népek, remélem sokak megtalálják a gerincüket is, a rendőrség remélem nem áll ki melletük.

Reméljük felcsendülnek majd a sorok, bár felül a gálya, alul a víznek árja....

Ezt tartsa mindeki szem előtt, és probálja mások figyelmét is erre felhívni.
@mezga-aladar:

Ezzel viszont csak reszben ertek egyet. Az oktatas osszeomlasa valoban hosszu, es nehezen erzekelheto folyamat. Az egeszsegugye viszont NAGYON gyors es latvanyos lesz: a szo legszorosabb ertelmeben nem lesz eleg orvos, 100-150 agyat fognak ellatni egyedul, ebbol egyenesen kovetkezik a tobb hiba, stb. Kevesebb orvos (es nover!) kevesebb korhazi agyat jelent, rosszabb minosegu ellatast, kevesebb ugyeletes korhazat, stb. Ebbol pedig egyenesen kovetkezik a valoban raszulo, am szegeny (ersd: a fizetos, maganellatast igenybe venni nem tudo) , akut betegek novekvo szamu halala.

A polgarhaboruban megint nem hiszek. Nem hiszem ugyanis, hogy kielezett helyzetben az eroszakszervezetek megvedenek PaKo-t. A TEK onmagaban semmit sem er, az csak arra eleg, hogy nehany tucatnyi embert szukseg eseten kijuttasson az orszagbol. Keves is, es en PaKo helyeben a lojalitasat sem mernem eles helyzetben tesztelni.

Abban viszont egyetertek veled, hogy nagy az eselye a rendszer nem demokratikus befejezodesenek. Demokratikusan levalthatatlanok lesznek, viszont ugye alapelvkent elfogadhatjuk, hogy semmi sem tart(ott) orokke: se Roma, se Bizanc, de meg a Szovjetunio sem. Ergo ez is veget fog erni egyszer valahogy. Demokratikusan nem tud veget erni. Tehat...
@Panzer:

"Demokratikusan nem tud veget erni. Tehat..."

Az eddigi teljesítményük alapján nem hiszem, hogy újracálasztják őket, de soha nem lehet tudni.
Azért nem csinálnak költségvetést, mert nincs rá szükség. Ha kell még 100 milliárd vagy 500 milliárd, gyorsan kivetnek valami különadót visszamenőleges hatállyal. Akkor és annyit vesznek el az emberektől, amennyire éppen szükségük van. Ez eddig sem okozott nekik problémát. Gondolom most előírják majd a nemzeti összefogás keretében, minden Magyar lakos a banki megtakarításának felét államkötvényben köteles tartani és máris meg van oldva minden.
@Doubledecker: panzerrel értek egyet... ez demokratikusan már nem tud véget érni... ha nem őt választod akkor választási csalás... nem akarom ragozni az opciokat, de azzal indul hogy nem lehet ellenjelölt...

@Panzer: viszont az államcsődnek a kórházak bezárása és a börtönök kinyitása egy KÖVETKEZMÉNYE... nem az ok...
Rákosi reincarnated.
@Panzer:
egészségügy.
rohadó kórházak, eszközhiány, gyógyszerhiány, nővérhiány, orvoshiány. vagy 150 háziorvosi poszt már most is betöltetlen, teljes kórházi osztályok szűnnek meg. a rezidensek menekülnek.

na most a sok okos kommentelővel szemben én nem vagyok egészség-közgazdász zseni, de ha valamit tényleg megpróbált az előző, illetve a kettővel ezelőtti kormány, akkor az az egészségügyi reform, meg a (bűnös szó jön, aki nem bírja, ne nézze) magánbiztosítók rendszere.
Ami kapásból átláthatóbbá és piaci alapúvá tette volna a rendszert, és a valóban jó orvosoknak piaci fizetést, a jelenlegi többszörösét adta volna. Legalábbis ha ebben az országban ilyet meg lehetett volna csinálni, de hát a visszahúzó erők erősebbek voltak. A Fidesznek a politikai érdeke mindennél erősebb volt, a 300 ft-os népszavazással országos tömeghisztériát generáltak és kinyírták az eü. reformot is... és tessék, sikeresek voltak és most ők küszködnek egy fenntarthatatlan, átláthatatlan, ezer-millió sebből vérző rendszerrel... ők megérdemlik, "aki másnak vermet ás". de az ország nem.

no mindegy, csak úgy mondtam. ez az ország így is úgy is menthetetlen.
Matolcsy, Hoffmann, Gubcsi, dajcstomi, szijjártó, smitpali, lázár, meg a többi... istenem, micsoda dilettáns, elborult, gátlástalan gyülevész banda uralkodik felettünk...
Ahogy rosszabbodik a gazdasag ugy javul a blog minosege.

Csak igy tovabb!(?)
@mezga-aladar:

: panzerrel értek egyet... ez demokratikusan már nem tud véget érni... ha nem őt választod akkor választási csalás... nem akarom ragozni az opciokat, de azzal indul hogy nem lehet ellenjelölt..."

Nem lesz mögöttük erő, ha mindenki kiábrándul, amire most minden okot meg is adtak. Akkor talán felébrednek majd a népek.

Ha nagyon határon lesz a dolog, valószínű csak egy kicsi szikra kell majd.

Így nem hiszem, hogy elővennék a szokásos mantrát, csak felemeli majd a fejét a sok csinovnyik és nem szolgálja ki ezt a hatalmat.
@Doubledecker:

Lehet, de ehhez szvsz hozza kell tenni, hogy egy antidemokratikusra atalakitott valasztasi rendszerben hiaba nyer egy part valasztast, attol nem lesz valodi demokratikus legitimacioja. Ezert mulik nagyon sok az uj valasztasi torvenyen...
@kvasztics47: Jól összefoglaltad.

@többiek: Megtenné vki, hogy leírja, a magyar nemzet (a sajtótermék) hogyan magyarázza a jelenlegi helyzetet?
@mezga-aladar:

Ize... lehet, hogy megint en fogalmaztam pontatlanul.
Az egeszsegugy osszeomlasa nem az allamcsodnek lesz az oka (igazad van, itt az egeszsegugy radikalis leromlasa valoban kovetkezmeny), de a tarsadalmi osszeomlasnak igenis az egyik kivalto oka lesz szvsz.
@ursus artos: :) na tudsz te kopi pészten kívül is írni, még ha nem velünk azonos véleményt :P
@Doubledecker:

ez demokratikusan már nem tud véget érni... ha nem őt választod akkor választási csalás... nem akarom ragozni az opciokat, de azzal indul hogy nem lehet ellenjelölt..."

Pedig nagyon erdekes lenne osszeszedni az opciokat.
- Nem lehet ellenjelolt: a "sokkal rovidebb ido alatt sokkal tobb kopogtatocedula" klasszikusan egy ilyen eszkoz: jelentosen redukalja az uj politikai erok megjelenesenek eselyet.
- Mediahoz valo hozzaferes, "mediaegyensuly": ez nyilvanvalo
- Uj valasztasi korzethatarok: ez trukkosebb, de szinten ide tartozo eszkoz (bovebben lasd a gerrymandering cimszonal)
- Ugyeszseg feletti partiranyitas: ez a valasztasi visszaelesek ki(nem)vizsgalasanak jut(hat) szerephez
- kompenzacios szavazatok beszamitasanak megszuntetese: ez talan meg a kopogtatocedulanal is durvabb eszkoz, ha tenyleg megvalosul.

Ezeket mar kitermeltuk, illetve megjelenoben vannak. Es akkor meg el sem kezdtunk kulfoldi (szir, belorusz, orosz, stb.) peldakat keresni.
@Panzer: jo akkor modernizálom a jóslatom

államcsőd > kórházbezárás, börtön kinyitás > államcsőd

;)
szerintem most lenne itt az ideje hadat izenni 1-2 ős ellenségnek: románok, szlovákok, németek, usa, svejc....

óriási csipsz+kóla+energiaital készleteket halmoztak fel az üzletek...

hajrá magyarok! előre!
@mezga-aladar: elírtam

államcsőd > kórházbezárás, börtön kinyitás > polgárháború
Azt hiszem most igazán illik a képhez az általam emlegetett orbán "beszari" viktor név.
Ez az ember nem ért semmihez és soha a büdös életben nem dolgozott még 10 percet sem.
Egy tipikus semmihez nem értő balfasz, aki jókor volt jó helyen. Ennyi.
Ennek az embernek csak és kizárólag annyi az érdeke, hogy a hatalomban maradhasson. Pont.
Ha kiesne belőle, akkor éhenhalna, mert csak a hazudozáshoz és a lopáshoz ért.
Se szakmája, se szakmai tudása nincsen. Ez az ember 1 napot nem élne túl a nagybetűs életben.
@mezga-aladar:

Ugy gondolod, hogy PaKo kepes lenne fegyvert hasznalni a nep ellen? Lenne barki, aki ilyen parancsot hajlando kiadni, es plane vegrehajtani? Lovetni? (nem, nem konnygaz es gumilovadek, mint 2006-ban, hanem "rendes" elesloszer)
Ne ertsd felre, nem cseszegetlek, vagy ilyesmi - tenyleg erdekel, hogy valoszinunek gondolod-e.

Ezzel egyutt fenntartom, hogy PaKo nem merne ilyen szintu tesztnek alavetni az eroszakszervezeket lojalitasat.
@Panzer: a PaKo t védők, azok balf@szok, debilek mint a kormány... minden hivatal IMPOTENS... (lásd poszt) minden intézmény minden pénzét SZÉTLOPJÁK

azaz se emberük, se fegyverük... ez igaz...

DE. a bukott eszme... ugyibár. sok agyatlan zombi fides fan = fidesiszta irányítható és egymás ellen fordítható...

ha más nem még mindig ott vannak kéznél a zsidók és a cigányok... mindig ők okozzák a válságot és a bajokat
@Cirbi: mindig is kopipész nélkül szoktam írni. A saját véleményemet. És az, hogy azt meg mi formálja... Hát, mikor mi.
A mai folyamatok nem féléven belöl mutatják meg jótékony hatásukat. Volt idő, amikor az egykulcsos félév múlva már mutatta volna a jó hatását, de azok az évek már elmúltak... Most kicsit többet kell rá várni, de egy alacsony adókulcs és egy egyszerű adórendszer sohasem lehet rossz.
@Bergeroth: egy politikusnak mindig a hatalom az érdeke. Gyurcsánynak is és neked is az lenne, ha az lennél.
Orbán a társadalom működéséhez ért. Vagy legalább is tudja, a benne zajló folyamatokat.
"orbán "beszari" viktor " ez akkor lenne igaz, ha nem merne évtizedes dogmákhoz hozzányúlni.
@ursus artos: ezt normálisan én is így gondolnám....

pl ha 200ezer nettó lenne a LEGKISEBB és 400ezer nettó a LEGNAGYOBB bér...

de mivel ez most nem így van. ezért KINYOMLAK a tahótlanítóval...

te csak írjad a söralátét adóbevallásod... fidesznyik hason élvező. önző po:cs
@néma bárány:

Tisztelt néma bárány!
Sírjál!
Örömkönnyeket.
Ezek olyan vérprofik, hogy számok nélkül is tudnak olyat, amit más számokkal sem.
Egyébként is.
Ha eddig nem vetted volna észre, a számokkal mindig is problémája colt Maximus Balfusnak, Matolcsyné férjének.
Most ezt kiküszöbölték.

Nevessél!
Nevesd ki azokat, akik azért tettek hányást Matolcsy szemére, mert x alkalommal módosította a költségvetést.
Nos, jövőre ilyen nem lesz.
A számok nélküli költségvetés legnagyobb előnye, hogy akár minden nap más számokkal lehet behelyettesíteni x-t, y-t, z-t.
Tanulhat tőle a világ!

Tisztelettel:
anonymand
@ursus artos: mihez nyúlt hozzá po:cs? mert amihez igen az mind sz@rrá vált... lehet ő a sz@r kezű...
@anonymand: ****

így van. ez mindenképp teljesíthető...

nem akarok a szemedre hányást tenni:)

de... ha nem kell költségvetést tervezni akkor nem kell törvény. ha ezek nem kellenek, akkor NINCS SZÜKSÉG SEM MINISZTÉRIUMOKRA, SEM KÉPVISELŐKRE...
és még egy megjegyzés...

igenis Matolcsyné férjének zsenialitására vall, hogy 500 milliárdot szerez

be fogja hajtani a BEHAJTHATATLAN adókat is...

zseni... meglátjátok még ki lesz függesztve a mátyás templom kapujára...
@Panzer: Emlékszel, hogy kretén fidesznyik politikusok a parlamentben tették szóvá, hogy miért nem éleslőszert használtak az MTV székház védelmekor a rendőrök? No akkor az, az aktuális hatalom gyakorlóinak a fejében sem fordult meg, ellentétben fidesznyikék asztalcsapkodásaiban igen.

Egyébként olvastátok ezt?
hvg.hu/itthon/20110902_orban_kettos_jatek

Tanulságos, hogy mi van pofázásuk és a valós cselekedeteik mögött... Anyjukat is eladnák ezek (az egész magyar "politikai elit"), csak a hatalom maradjon meg.
@mezga-aladar: namost, ha tahótlanítasz, akkor miért kérdezel utána még egyet?
@Boli: egyébként nem az a baj hogy ezek a debilek vannak ott, hanem hogy ráteremettek így nincsenek a kormánynál
Az öszödi beszéd után mindenki tudta, hogy a következő választást a FIDESZ fogja nyerni. Ha ezeknek az elmebetegeknek lett volna egy csepp eszük, akkor hagyták volna Gyurcsányt, majd Bajnait, hogy hozzák meg az összes megszorító intézkedést, hajtsák végre a szükséges reformokat és aztán beülhettek volna a "készbe", mint a Bokros csomag után. Nem! Utcára vitték az embereket 300 forintért, mindent megakadályoztak, szétverették a várost, szembeállították egymással a fél országot. Most természetesen nem tudnak mit kezdeni a helyzettel, totálisan tehetetlenek.
@ursus artos: aha, amit bemásoltál, már szerepelt egy másik poszton, kb ugyan így ;)
a várjuk már ki amíg jó lesz, és az eredmények is láthatóak lesznek, ez is lejárt lemez a fidess-nél és különösen viktornál, mert én emlékszem, hogy ezt a szöveget nyomták a szocik is, de viktorunk magasról szrt rá, és még szavazósdit is benyomott ellene /pl. eü reform, de hát most neki kell a szrból várat építeni, amit ha okos, meghagyott volna a szociknak ;)
@rajaram: miért, lenne valaki, akire nyudodtan rábízhatnánk?
Hiába no, kutyábul nem lészen szalonna!
Nem tudnak ezek számolni. Már várom a rózsika mikor jelenti be, hogy jövőre el fogják törölni a matematikaoktatást az iskolákban. Az nem járja ugye, hogy egy ötödikes is jobb legyen a fidesz össz vezérkaránál számtanból...
@ursus artos: "Most kicsit többet kell rá várni" szted kábé mennyi az a kicsi?
@ursus artos:
"Gyurcsánynak is és neked is az lenne, ha az lennél."

Ebben bizony tévedsz, engem becsületesnek neveltek a szüleim, nem tolvajnak.

" "orbán "beszari" viktor " ez akkor lenne igaz, ha nem merne évtizedes dogmákhoz hozzányúlni. "

Egyetlen példát mondj, amikor kitalált valami orbitális baromságot, majd kiállt a tömeg elé, hogy elkezdje megvédeni a védhetetlent.
Egyetlen példát mondj és esküszöm hamut szórok a fejemre.
orbán "beszari" viktor tipikusan az az ember, aki a háttérből irányít, de teszi mindezt úgy, hogy mindig a vonal mögött áll és sosem lép ki az árnyékból.
@rajaram: Pont azért akadályoztak itt meg minden épeszű változást, hogy mire eljönnek a választások a lehető legszarabb legyen a gazdasági helyzet. Aztán majd ők helyrehozzák. Pont mint ahogy Móriczka elképzelte.
De a legjobb az egészben, hogy miután két gyűlölködő félre osztották az országot még volt képük a nemzeti együttműködési programot kihirdetni ahogy megkaparintották a "hatalmat"...
@ursus artos: Csak egyetlen lehetősége van bárki is kormányoz itt. Az adók drasztikus csökkentése. E nélkül nem fog a gazdaság talpraállni. Ezzel együtt ami adó lesz azt mindenkitől kivétel nélkül be kell szedni. Még a csókosoktól is. Ez a két alap dolog amit először meg kell lépni. Aztán felül kell vizsgálni az elmúlt 21 év privatizációit, különös tekintettel azokra akik az átlagot jóval meghaladó mértékben tettek szert hatalmas vagyonra. Főleg állami beruházások révén...
@ursus artos: "egy egyszerű adórendszer sohasem lehet rossz."

De hát nincs egyszerű adórendszerünk, barátom. Egyszerűség = gyorsan megérthető és kevés munka van vele. Te komolyan elhitted, hogy az adókulcsok száma (=adó kiszámításához szükséges matematikai műveletek száma) adja az adórendszer bonyolultságát? Nem, az adórendszer pl. attól bonyolult, hogy:
- külön szakképzési hozzájárulást kell fizetni
- külföldi kibocsátótól is csak kézzel aláírt számlát lehet elfogadni (tehát e-mailben, faxon stb. nem küldhető el)
- a bérszámfejtőnek minden egyes dolgozó minden egyes napjáról jelentést kell tennie az APEH-nak
- a TB-járulékok megfizetésére a különböző jövedelemfajtáknál a legkülönbözőbb szabályok vonatkoznak
- a vállalkozásoknak a folyószámlájukra kapott havi 100 Ft kamatot is minden alkalommal be kell vallaniuk
- stb.
Nem a kulcsok száma és mértéke, hanem ezek az apróságok adják ki, hogy a bevallások benyújtásához és az adók teljesítéséhez mennyi adminisztrációt kell lebonyolítaniuk a vállalkozásoknak, és ez egy másodperccel sem csökkent az egykulcsos adó bevezetése révén.

Van olyan jövedelem ma Magyarországon, amire ránézve te egy egyszerű számítással meg tudod mondani, mennyi adót kell fizetni utána? Nincs. Van olyan akármilyen pici vállalkozás, amiben egy többéves előképzettséggel nem rendelkező ember is el tudja végezni az adóadminisztrációt? Nincs. Tehát Magyarországon kurvára nincs egyszerű adórendszer.
Azta, nem cicózol posztíró! Pláne nem a vizuális gerjedelmekben. :-DDD Kurvajók!

Odáig jutottak csibehusikáim, hogy Éger István is csődről beszél,pediglen ugye ő nagyon Sancho Panza volt az előrevágtató Don Kihitte mellett! www.femina.hu/hirhatter/ez_az_osszeomlas_a_csod

És ez "csak" az egészségügy, a oktatást már kiveséztétek (de lesz díszszékely a kis árváknak Böjte atyánál)... Mintha Orbánszentség azt nyiladozta volna, mi fogjuk legyőzni a válságot. Úgy, ahogy, ha pénisz nélkül, akkor anélkül.

Rakovszky Zsuzsa új könyvében egy VS monogramú, a múlt-múlt században férfiként élő grófnő pazarul működött fasz nélkül, ráadásul feleségei voltak, stb. Bár meséltek valamiféle harisnyába töltött izéről, amit alkalmanként bevetett. A nejei rá nem jöttek, hogy ő se más csapatban játszik.
@rajaram: Na szó szerint, tehát nemcsak én látom így! Már rég minden meg lenne - valahogy, de ennél jobban - oldva, ha nyugiban kivárja Pöttyönpötty Lovag a maga idejét, amíg a patásgyurcsány vért pisálva valamit helyreránt. De nem, fizetett székházforradalmárok kellettek, lángok és balhé kíséretében, hogy maga se tudjon zöldágra vergődni semmivel.

Ki meri mondani, hogy ez egy politikai zseni? Hát akkor életében egyszer nyugiban kivár, ölébe hullik egy konszolidált helyzetű ország, amelyik megváltót lát benne. Ő már csak cáratyuskázhatott volna jóságosan. Most meg fogak csikorgatása is az égre hallik.

És ha Gyurcsányt bekasztliztatja őszi elterelő műsorszámként, csak neki tesz szívességet a mártrírglóriával. atv.hu/cikk/20110902_gyurcsany_ha_lecsuknak_erosebben_fogok_kijonni Ez nem előre, ez sehogyse gondolkozik, csak hagymázolgat.
@mezga-aladar: Mármint a Matolcsayné férje testi valójában lesz kifüggesztve a Mátyás templom kapujára, vagy a szemelvényei? Annyira nem mindegy.
@Bergeroth: Van annyija már, hogy túlélne, nem is akárhogy.
@HVC:

Ez már az a helyzet, mikor a Magyar Nemzetben megjelent Mellár cikket szemlézi a sajtó: ( az eredetit nem találtam meg...)

index.hu/gazdasag/magyar/2011/08/26/mellar_a_gazdasagpolitikank_megbukott/

...és a hírlapi fellegvárban is felüti fejét a kritika:

www.magyarhirlap.hu/velemeny/tukrom_tukrom_20110830.html

Nekik is pont mellig ér a trágyalé, ahogy mindenki másnak.
Bocs bulvárszenya szügyig, de annyira jellemző mentalitás valahol erre az egészre: Nem feldarabolta a férjét a gyilkos asszonyka, - kérte ki az ügyvédje - "csak" a kályhában elégette. www.borsonline.hu/news.php?agyonutotte-majd-a-kalyhaba-dugta-ferjet-a-gyilkos-asszony&op&hid=46272

Na kábé, ennyi a mi választékunk is mostanság. Daraboljanak 164-be vagy égessenek? Az eredmény a hullának gyakorlatilag ugyanaz.
Nahát! nahát! ilyen poszt cimet! csakis a Fabius tud kitalálni???

Matolcsy -féle, számok nélküli költségvetés, csodaváró gazdaságpolitika.Romokban a gazdaság, és a kormányfő harcról beszél.

Csaba László: nem várható gyors gazdasági javulás"

Orbán Viktor miniszterelnökkel és Matolcsy György nemzetgazdasági miniszterrel folytatott mai egyeztetésen arra biztatta a kormányfőt, hogy vegye komolyan a nemzetközi válságot, reálisan tervezzék meg a jövő évi költségvetést, e mellett óvta a miniszterelnököt attól, hogy gyors gazdasági javulást várjon 2013-tól."

Nagyon jó. Nem is kell ahhoz szakembernek lenni, hogy tudott dolog legyen, nem várható javulás, hiszen még azt is elkurták ami jó volt.
Totálisan ledöntötték még az is, amit a Bajnai felépitett.
Szánalom az egész gazdaságpolitika, úgy ahogy van.
:((
Verje már ki orbán f@szát valaki, mert úgylátszik, hogy attól hülyült meg ennyire, hogy sajátmagának kell.
Gyönyörű a poszt, a hozzászólások is, és így a végére érve már csak egy kérdésem lenne?
Hová tűntek a rajongók?
Ki fogja így megmagyarázni, hogy minden így jó, régen minden rossz volt, satöbbi satöbbi?
@Zigomer Trubahin: Lehetne csinálni ilyet- de akkorkderülne, hogy a sok milliós jővedelmúket nem lehetne elfitkolni. Így meg inkább szorítanak az adórabszolgák terhén, meert a saját jővedelmüket nővelhetik.
@Jofiu: "Ki fogja így megmagyarázni, hogy minden így jó, régen minden rossz volt, satöbbi satöbbi?"
Én: A Zemberek a választások alkalmával ezt szerették volna! Hiszen sírva vígad a magyar! Miért ne tehetne a tetszésünkre a kormányzat? Egyszerűen nem akarják elrontani a vígságunkat. Egyébként a jó magyar és állatszerető paraszt akkor sem veri agyon a kutyáját, ha az megzabál egy kiscsirkét. Legfeljebb drágábban adja a többit.
@Jofiu: Természetesen a zemberek eztet akarták! :)
A végső egymondatos érvük az eccerieknek, hogy 2014-ben lesznek legközelebb választások.
Addig a droidok úgy érzik, őket most nem szívatják, az csak a cocik alatt volt. "Boldogok a lelki szegények, mert övék a mennyek országa."
Minden "hátsó" gondolat nélkül... :))
"Máté Evangyélioma 5. rész
29.
Ha pedig a te jobb szemed megbotránkoztat téged, vájd ki azt és vesd el magadtól; mert jobb néked, hogy egy vesszen el a te tagjaid közül, semhogy egész tested a gyehennára vettessék.
30.
És ha a te jobb kezed botránkoztat meg téged, vágd le azt és vesd el magadtól; mert jobb néked, hogy egy vesszen el a te tagjaid közül, semhogy egész tested a gyehennára vettessék."
Ezek bizony több ezer éves bölcseletek...
A Portfolio.hu szerint is hülye Pártunk Forradalmi HArcos Vezetője... Na de ennyire?
"A kormányfő jelzése abból a szempontból is furcsa, hogy ha valamilyen kormányzati intézkedése (ösztönző) hatására a lakosság az eddigi betéti jellegű megtakarításait a közvetlen állampapír alapú megtakarítás irányába csoportosítja át, akkor az a magyar bankrendszeren belül a hitelezés támogatását szolgáló betéti állomány csökkenését eredményezheti, ami tovább ronthatja a bankok hitelkihelyezési aktivitását, azon keresztül pedig a gazdasági növekedési kilátásait. Mindez persze csak akkor lenne igaz, ha a lakosság széles rétegei csoportosítanának át megtakarításaikból az állampapírok irányába, amelynek esélye jelen ismereteink szerint csekély."
www.portfolio.hu/deviza_kotveny/akk/furcsa_terven_dolgozik_az_orban-kormany.154784.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox

Kivéve, ha tényleg kötelező lesz a "békekölcsön" jegyzés. Bár... akkor meg az osztrák bankok járnak nagyon jól megint. :(
Az a rohadt kommunista szemfényvesztés mi, az a szakértelem? Na az is, meg a józan ész is hiányzik.
Magyarországon komoly gazdasági válság van, ami mélyülni fog a következő időszakban"

atv.hu/cikk/20110902_heim_peter

Úgy tűnik, lassan mindenki felfogja? felébred!.?
Csak azok nem akiknek a legjobban kellene)
A Matolcsynak el sem tudom képzelni mi lehet a problémája) ha még mindig látja a fényt, amit a gazdaságpolitikája eredményezett. (csak most nem találom a cikket, de végülis nem annyira érdekes) Tények.
@márta)): Azt hiszi, ami vele szembe jön az alagútban, az a fény nem a vonat... De téved. Nem is érdekelne, ha nem emögött a barom mögött ülnénk mi is.
@Boli:

Nem lesz itt békekölcsön.

Orbánnal elhitették, hogy a harmadik negyedév egyszerűen nem lehet olyan rossz, mint a második. Most kivárnak, húzzák az időt, mondják a semmit.

Ha megjönnek a harmadik negyedév makrogazdasági adatai, amik nem nullásak, hanem várhatóan már mínuszosak lesznek, Orbán beadja a derekát, és ha az egykulcsos nem is bukik, olyan megszorítás lesz jövőre, hogy a fal adja a másikat.

Ezért nincs egy árva szám sem a költségvetésben.

Pluszbónuszként én számítok valamilyen formában vagyonadóra is.
@márta)): a szentséges jobb csak végrehajtó, egy megvilágosodott elme bábja:

– Matolcsy György lendületes optimizmust sugároz. Lehet, hogy a számokat nem ismeri, de eszes és gyors. Láthatóan nem nyomasztotta a hiányzó százmilliárd megkeresése sem – mondta lapunknak egy fideszes politikus, aki szerint a miniszterelnöknek gazdasági veszélyhelyzetben kell a lélektani megerősítés, „és Matolcsy miniszter úr rendkívül jól rezonál erre”.

Ezt erősítette az a tónus is, amelyet a miniszterelnök használt vele szemben csütörtökön, amikor zárt ajtók mögött tizenegy közgazdásszal tárgyalt a Parlamentben a válsághelyzetről. „Gyuri” – Orbán Viktor, aki egyébként rendkívül formális ember, végig így szólította gazdasági miniszterét. A lapunknak nyilatkozó résztvevők – elmondásuk szerint – ezen a megbeszélésen szembesültek azzal, hogy noha a közvélemény és a közgazdászelit is Matolcsy György nevéhez köti az egykulcsos arányos adózást, „az a miniszterelnök fi xa ideája”. És az arányos adózáshoz nem gazdasági minisztere víziója miatt ragaszkodik, hanem „mert azt hiszi, hogy ami arányos, az igazságos is”.

nol.hu/belfold/20110903-matolcsy_gyorgy__az_ikon
Eh, sajnos a világgazdasági válságok - mert ugye most is dől a szar kintől is - betették a kiskaput. Lehetett volna itt akár növekedés is, meg meg is lehetett volna a hiánycél is, ha kint nem borul a bili.

Így aztán megszívja megint mindenki. Legjobban mi.
A kormány is hibás, de nem 100%-ban, volt egy kalkulációjuk, borul, jóhogy újra kell gondolni mindent. De legalább nem mondják rá, hogy mindegy, csak mi lophassunk. Vagy nem olyan látványosan.
Itthon ez már valami.
@Zigomer Trubahin: "külön szakképzési hozzájárulást kell fizetni"
Eddig olvastam. A szakképzési hozzájárulás megszünt, tavaly.
@Zigomer Trubahin: Nem csak ennyi. Igaz, amit írsz, de két kiegészítés :
- mindegy mennyire egyszerű, amíg egy csomó nagyhaltól be se szedik az adókat
- mindegy, mennyit szednek be, ha elfolyik ellenőrizetlen csatornákon... amennyit itt mi befizetünk, vernünk kéne Svejcot is...
@ursus artos: Mindegy, majd bejön helyette három másik baromság. Olvasd csak végig, nem ír hülyeséget.
@Fabius: Nem mondod, hogy a hasonszőrűeket akarja Viki megadóztatni? A droidoknak hogyan magyarázzák meg? Bár igazad van, azoknak bármit, hisz mindent bevesznek. :) A harmadik negyedév körvonalai is azért már látszódnak és nagyon liberális közgizdának kell lennie annak, aki ott valami varázslatos kitörést jelez előre! :))
Ha ezek után még fenntartják az egykulcsost, akkor netán még több chipsadó féle baromságot kell kitalálni. Legfeljebb megint azok a rohadt multik lesznek a nép megrontói, akik ezeket a "nemmegszorítást" eredményező többletköltségeket továbbhárítják a népekre. HURRÁ! De jó is lesz nekünk!
@kovi1970: "Még a csókosoktól is. "
És az újságíróktól, akik ekho szerint adóznak!
Majd rájönne a posztoló is, hogy szar, ha a br 300k-ból nem 255-et visz haza, hanem csak 187-et. Ugyhogy legyen több kulcsos adó, az újságíróknak 60%!
@ColT: de minek, mikor valótlanságokat állít. Ma az újságok ezzel vannak tele. Jön HR és a koncepciója és ezek a blogok és főként a szerzőik kész tényként közölnek olyat, ami benne sincs. Fabiusok fejében már kényszer-munkatáborok vannak, pedig ilyenről soha sehol sem volt szó.
@ColT: "amíg egy csomó nagyhaltól be se szedik az adókat" A multik és a bankok nagy halak. Keményen oda is basztak nekik... Vagy nem?
@ursus artos: Sok a sarkítás, de sajnos a tények tények : az adórendszer leginkább egy ősleveshez hasonlít, és az egykucsos nem sokat változtatott a helyzeten.
@Shinigami Daiko: "szted kábé mennyi az a kicsi?" sztem egy év, max másfél...
@Cirbi: "amit bemásoltál, már szerepelt egy másik poszton"
Begépeltem. lehet, hogy egy másik poszton is ugyanezt írtam. Mert ott is az volt a véleményem és most is az.
@ursus artos:

Tudom számodra felfoghatatlan, hogy egy blogger nem újságíró, hanem mezei dolgos paraszt a nerben.

Aki pont úgy és pont annyit adózik, mint mindenki más. És igen, én az a fajta fasz vagyok, aki annak ellenére pofázik az egykulcsos ellen, - mert a gazdaságot hazavágja - hogy a saját zsebe dagad tőle.

varanus.blog.hu/2010/07/27/modellezzuk_az_egykulcsos_szja_t

Döbbenet, baszki, döbbenet. Hogymikvannak.
@ursus artos:

Na, mesélj, mit közöltem kész tényként ami nincs benne a rózsaforradalmi tervezetben?

Végülis igen, a közmunka a kitelepített konténervárosokban nem lesz kötelező. Éppen csak ellátást nem kap, aki nem vállalja.

Vagyis az éhenhalás nem kényszer, hanem szabadon választható opció.
@Fabius: "Döbbenet, baszki, döbbenet. Hogymikvannak. " :))) Szerintem ha 5x magyarázod el neki, akkor sem akarja megérteni! Vagy mert megéri neki, vagy mert ennyire hülye. Több variáns nincs! :))
@ursus artos: és ha 1-1,5 év múlva a romokon vigadhatunk, mert mégsem jött be, akkor mi van? Nem lenne jobb egy kicsikét rugalmasan kezelni az álmokat, csak hogy maradjon remény is a jóra. Most látva a világgazdaság, és ebben a számunkra elsődleges Német gazdaságot, nagyon nincs okunk örömködni....
Jók legyetek, leléptem evezni! Majd jövök... :)
Jahhh, a belső fogyasztás felpörgetését meg felejtsük el, az már sokaknak a pofáraesését okozta, pedig ők sokkal nagyobbak voltak mint mi...
@Cirbi:

A lapunknak nyilatkozó résztvevők – "
Én ezt elhiszem. Illetve azt amiket leirtál.
De a véleményem nem fog változni,nem árulok el titkot, hogy a társadalom egy nagy csoportjának sem.
Azoknak, akik nagy vesztesei ennek a kormányzásnak és a gazdaságpolitikájának.
Egyébként nem volt ez másként e a multban sem, csak egy kicsit igazságosabb volt.
Mindig azt a réteget sujtják/sujtották, akik a vállukon viszik a terheket.
Még tetőzve a lejtmenetet, a szegénységet:
Teljesen hülyének nézik,- tönkre tették a vidéket.
Ha még ezek után sem nyílik fel a szeme a nagybetűs népnek) akkor nincs is mit mondani.

Teljesen mindegy kik- mit nyilatkoznak, vagy nem nyilatkoznak, a tények magukért beszélnek.
@Boli:

A droiddal az a jó, hogy neki nem kell magyarázni semmit, az mindent támogat feltétel nélkül.

A gondolkodni képesek elvesztése meg kalkulálva van: Viktor a napokban megmondta, azért kell mostazonnal sarkalatozni és még jobban átalakítani, mert 2012-ben már nem lesz elég a "lendület".
Nem árulok el titkot, hogy ezért erősödik a jobbik, lesz nagyobb támogatottságuk, mert az emberek egy nagy csoportjában hatalmas indulat van felhalmozódva.
Amit okoz a kilátástalanság, az elszegényedés.
Talán úgy gondolják, hogy ha a szélsőjobb mögött sorakoznak fel. valamiféle elégtételt "vesznek" a sok "jóért":( , amit velük szemben táplál a kormány.
Mindenki maga döntheti el kinek, jó és kinek nem jó.
Igen. a felsőtízezer általában egész nyáron nyaralni, evezni, hullámlovagolni jár....
Ilyen ez.
@ursus artos: Tévedésben vagy, a szakképzési hozzájárulás nem szűnt meg. Még nincs két hónapja, hogy befizettem az első félévi részletet.

De egyébként írhattam volna közzétételi díjat is, vagy írhattam volna, hogy gyakorlatilag évente fizetned kell azért, hogy a számlázóprogramod készítője igazolást adjon neked arról, hogy a program megfelel a 34/1999 (XII.26) PM rendelettel módosított 24/1995 (XI.22) PM rendeletnek - nem mindegy? A lényeg, hogy az SZJA állítólagos egyszerűsítése mellett százezer különféle jogcímen pumpolják a cégeket meg az embereket továbbra is, és ha neked erre az a reakciód, hogy "nem olvasom tovább", akkor ehhez csak gratulálni tudok.
@Cirbi:
Nem veszett el. El nem tudom képzelni mit linkelketed kétszer is egymásután.
Világosan írtam) a tényeken nem változtat.
@Fabius: a vagyonadó tuti... de csak az 50 milla alatti vagyontárgyakra:) fidesisztánban nem basszuk a gazdagokat

apropo akkor Mádit reha bili tálja OV?
@ColT: csak hogy tudd. az adótartam 82% (benne minden vagyon, kommunális, jövedéki, forgalmi, illeték típusú adók)

Dániával vagyunk közösen az elsők...

az állami szolgáltatásokban (utak, infrastruktúra, intézmények, hivatalok, jogzsabályok) is csak nüansznyi a különbség, sőt nincs is (szinte)
@Fabius: @Boli: a harmadik negyedév??? az amelyikben a fran 273 is volt? hihihi... az jó lesz bizonyára...

félúton a kánaaán! itt akartok kiszállni? kishitűek!
@márta)): blogmotor késett, de amúgy nem értem mi a gond, mert nem vitatkoztam veled ;)
@Cirbi:

mert nem vitatkoztam veled ;) "

Azt jól teszed.
@márta)): oops, ez nagyon csajos lett, nincs apelláta, uff én beszéltem :D
@mezga-aladar:

Mádi rehabilitációja megvolt régen, bár csöndesen, feltűnés nélkül ment végbe:

www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20100706-madi-laszlo-volt-fideszes-kepviselo-lett-a-magyar-sorgyartok-szovetsegenek.html

Most ő az alkohol lobbi, akire szükség is lesz. Ő fogja elmagyarázni, hogy a megemelni tervezett fogyasztási adók szépek, jók és kívánatosak lesznek a sörgyárak számára is.
@Fabius: akkor csak pár hónapot volt "száműzetve"...

csak nem egy kommunikációs lufi volt? láccat elzavarás? ;)
@Zigomer Trubahin: ezek a kisadók nem mai keltezésüek. Mintha egy éve arról lenne szó, hogy vagy húszat kivezetnek a rendszerből. Ez is része az egyszerűsítésnek. Csak az egyik napról a másikra nem megy...
@Cirbi: mert a német gazdaság csődben van???
És a magyar mitől van csődben????
@ColT: "az adórendszer leginkább egy ősleveshez hasonlít, és az egykucsos nem sokat változtatott a helyzeten. "
Nem is megy egyik napról a másikra...
@Boli: a probléma abban rejlik, hogy neked az igazságos, hogy a "gazdagok" annál is többet adóznak, mint amennyit kéne, nekem meg az igazságos, hogy ha tízszer annyit keresel, akkor tízszer annyit adózz!
Ez nem droidság, hanem nézőpont kérdése.
@Fabius: értem én, hogy furcsa, egy olyan világ, ahol nincs ingyen pénz, mint ahogyan Simor is mondja, helyesen: nincs ingyen ebéd. Nos, a segélyekben sincs ingyen pénz. Valamit tenni kell érte.
Sok embernek húsz év után nehéz erre átállni. Persze egy fordított világban, ha a segéylért munkát rendszer lenne már a rendszerváltoztatás óta és a Fidesz most ennek éppen az ellenkezőjét akarná, tehát, hogy ne kelljen dolgozni a segélyért, még a mostaninál is nagyobb hiszti lenne, mondván: na nehogy mán az adómból fizetett segélyé ne kölljön dógozni...., hát mitakarazorbáááán...
Szal egy új világ, új nézőpont jön. Valszeg a fideszdroidok agyában hamarabb megvolt a programfrissítés, mint a konkurencia gyártmányainál...
@Cirbi: Az első link egy gondolati kísérlet. A hírek csak lassulásról szólnak...
Vagy brutális visszaesésről?????
@ursus artos:

Soha sehol nem írtam le, hogy a közmunka ördögtől való, sőt. Nagyjából ötvenhétszer írtam le, szerintem 3 lépcsős megoldás kellene szakképzettséget figyelembe véve.

Azt mondom most is: ez a közunka program nem ér szart se amit kitaláltak.
lassulásról, de ez nekünk brutális visszaesés lesz párosítva a chf-el, és a belső-külső eladósadottsággal és a nem kicsi és nem 100milliárdos hiánnyal
@mezga-aladar:

Kárpótolt (be)áldozat a kampány oltárán.
@Cirbi: a felsorolásodból a chf és a külső, belső eladósodás nem Orbán sara. A kisebb gdp növekedés sem feltétlenül, de erről mindenki azt gondol, amit akar.
@Fabius: biztos jó egy háromlépcsős is, meg a Kodolányi Főiskolán végzett munkanélküli kommunikáció szakos izéknek is mgasabb segélyt kéne adni, mert mégis csak diplomás, de! A közmunkának, bármi is az, van értékteremtő vonzata. Az árokásás, öntözőcsatorna tisztítás stb, bár nem közvetlenül, hanem közvetetten hasznot termel. Pl. nem árasztja el a belvíz 10 hónapra a földeket, stb, stb, stb...
Sajnos nem lehet mindenkinek a háza elé vinni a közmunkát reggel nyolc órára, így aztán van ahol a közmunkást kell a közmunkához vinni. Értem én, hogy most menő a blogszférában ezt erőltetett menetként vízionálni, de az csak a felesleges hangulatkeltésre jó. Mint az is csak hangulatkeltés, hogy "szerintem biztos az lesz majd, hogy Orbán kihajccsa(sic!) az 55 éves kirúgott tanító nénit a betonkeverő mellé..."
@Zigomer Trubahin: "a szakképzési hozzájárulás nem szűnt meg."
Hla istennek, legalább az iskoláknak lesz egy kis pénzük fejlesztésre...
@ursus artos: ha tízszer annyit keresel, akkor tízszer annyit adózz!
Ez nem droidság, hanem nézőpont kérdése."
Sokan nagyon egyszerűen képzelik az életet.
Magyarországon még 100 éve is jobbágyság volt. Nem volt szavazategyenlőség. Amerikában ekkor, már régen megszüntették a rabszolgaságot, ami a jobbágysággal azonos.
Ha valaki 2 Milliárdot keres egy évben és ebből be fizet 32%-kot, még mindég marad 1,4Milliárd forintja. Szerintem kevésbé hozza nehéz helyzetbe, mint, ha 65000 Ft-ből levonnak 16%-kot10.000 forintot és marad neki 55.000 forintja.
Az 65000 forintból a vásárláskor fizet 11.000 forint adót. A gazdag polgár fölél az 1.4Milliárdból 300ezret fizet 60ezer forint adót, de a 11 ezresből van 9 millió =99 Milliárd a 60ezer forintos 1 millió =60 Milliárd Forgalmi adó folyik be. Nem beszélve arról, hogy a nagy jövedelműek tehetik meg, hogy a vásárlásaikból vissza igényeljék az ÁFÁT
@ursus artos: A probléma abban rejlik, hogy nem érted, vagy nem akarod érteni az alapvető problémát. A Fabius által leírtak érthetőek?
Ha nem, akkor innentől kezdve Ferenc Jóska után szabadon a te véleményed: "Minden natyon szép, minden natyon jó, mindennel natyon meg vagyok elégedve." Csak a tények zavaróak egy kicsit?
Nem, nagyon is nem az a probléma, hogy "a "gazdagok" annál is többet adóznak, mint amennyit kéne", hanem az egysávos aránytalansága és marhasága nagyon sokba kerül.
Egy adószakértő (és matematikus) szerint a kormányban egy friss diplomás jogász gyerek számolta ki a lehetséges adókülönbözetet és tévedett egy nullát! Ennyi! Ennek az eredményét látjuk és ezt próbálja egyéb eszközökkel kompenzálni Pártunk és Ormányunk... Komolyan normális, az ebből kieső 500 milliárd ilyen-olyan foltozása és áthárítása az alacsonyabb keresetű rétegekre?? Igazságos is és "kreatív" is... Aha... Tényleg.
Biztos is, de akkor tényleg alapvető nézőponti különbségek vannak köztünk.
A kritikák elvetése és elvtelen mutogatások összevisszasága olyan tehetségtelen és ripők társaságot takar, akiknek az impotenciája, a Fabius által említett "pénisz nélküli nászéjszaka" rémképében meredezik országunk apraja és nagyja előtt. Szívunk, mind. Persze, ha te 300-400e forint felett keresel, akkor te nem.
Az pedig külön megemlítem neked, hogy első kézből tudom, hogy pl. nálunk, a helyi (Fideszes) önkormányzat vadászik a szakképzési hozzájárulást begyűjtő iskolákra, azért, hogy elvonhasson tőlük ezzel arányosan pénzt. Komolyan dugdossák előlük és arra játszanak, hogy a pl. 17-én befolyó pénzt 18-án pánik szerűen elutalhassák valamire, mielőtt az önkormányzat meglátja a számlán és zárolja (amit nem tehetne meg), vagy annyival gyorsan csökkenti a költségvetését az intézménynek. A ti logikátok szerint, akkor ez is normális.
Tényleg, csak nézőpont kérdése...
S a nép, az istenadta nép,
Ha oly boldog-e rajt’
Mint akarom, s mint a barom,
Melyet igába hajt?

Felség! valóban koronád
Legszebb gyémántja Velsz:
Földet, folyót, legelni jót,
Hegy-völgyet benne lelsz.

S a nép, az istenadta nép
Oly boldog rajta, Sire!
Kunyhói mind hallgatva, mint
Megannyi puszta sir.
@ursus artos: bakker, ursus, néha tényleg fel tudod az ember agyvizét nyomni...
"nekem meg az igazságos, hogy ha tízszer annyit keresel, akkor tízszer annyit adózz!"
vegyünk konkrtét számokat- ha nem te vagy személyesen matolcsy, akkor még arra is van remény, hogy megérted, hogy az egykulcsos miért igazságtalan...
egész számokkal példálódzok, a könnyebb érthetőség kedvéért:
jövedelem
10.- ft adókulcs 10% - marad 9.- ft
100.- ft adókulcs 10%- marad 90.- ft
*
*
*
jövedelem
1000000.- adókulcs 10%- marad 900000.- ft

ki szívta meg a legjobban..?
@ursus artos: "nekem meg az igazságos, hogy ha tízszer annyit keresel, akkor tízszer annyit adózz!"

Nagyon sok igazságtalanság van a magyar társadalomban, tegyük föl, hogy a gazdagok túladóztatása volt az egyik. Valóban arra kell most az ország összes összekaparható erőforrását összpontosítani, hogy ezt az egyetlenegy igazságtalanságot megszüntessük, pont most, pont ebben a helyzetben? Annyira égbekiáltó volt a jól keresők szenvedése, hogy ezt a prolémát kellett orvosolni elsőnek, és ahogy kinéz, utolsónak is, mert másra nem maradt már pénz? Ebből az évi 500 milliárdól pl. helyre lehetett volna tenni az egészségügyet, és sokkal hatékonyabb oktatást lehetett volna szervezni minden szinten. Kicsit jobban szolgálná az ország hosszú távú érdekeit, nem? Aztán amikor már nem szorít ennyire a nadrágszíj, akkor el lehetne kezdeni orvosolni a jól keresők problémáit is.

Az meg, hogy az adóreformnak köszönhetően a rosszul keresők foglalkoztatása jelentősen drágult, csak egy újabb mínusz pont a kormánynak. Pont hogy az alacsony képzettségű emberek elhelyezkedését kellene segíteni (ugyanis őbelőlük áll az ország számára mindennél nagyobb koloncot jelentő inaktív réteg), ehelyett nehezítettek a dolgon.
@nandras01: az meg már milyen rendszer, ami arra blazírozik, hogy mennyi marad?????? Meg hogy ki szív? És akkor többet vonjunk el, mert neki több marad? A faszt. Akinek kevés van, tegyen róla, hogy több legyen.
Egyébként is aki sír attól el kell venni.
@kvasztics47: "Sokan nagyon egyszerűen képzelik az életet."
Adó szempontjából annak kéne lenni!
@Boli: "Persze, ha te 300-400e forint felett keresel, akkor te nem. "
Igen és lehet, hogy ezt a pénzt két három melóval keresem meg. Azaz szorgalmas vagyok, dolgozok sokat, mert mondjuk nagyok az igényeim és két évente cserélni akarom a Kawasakimat. Többet dolgozom, többet keresek és még többet adózzak. Aha! Itt viszik...
Az igazi nagyegerek (Oszkó, Bajnai meg egy csomó "gazdag" már régen nem itthon adóznak, hanem mondjuk... Cipruson? Pont ezért, mert az állam egyre többet és többet akart tölük elvenni...
A progresszív adórendszer a lustaságra ösztönöz. Meg arra, hogy a vállalkozó mindig is minibéres legyen....
@ursus artos:
"Akinek kevés van, tegyen róla, hogy több legyen.
Egyébként is aki sír attól el kell venni."

...ezt hívják majd utána megélhetési bűnözésnek? Mikor a félmilliót érő vasúti berendezést eladják kettő, azaz 2 ezerér'?
Támogatandó, meg lehet cikkezni is rúla, mint "cigánybűnözés", nem?:-(
Második: A bankok megen' rínak, lehet, meg leszenk sarcolva újfent! És nem hárítanak át, dehogy, mint tuggyukki...
@namitirok: én már nem is írok, inkább homokot hordok a szaharába :D
@ursus artos: Ennél már csak az lenne igazságosabb, hha vki 10szer annyit keres, az 10szer annyit is dolgozik (munkaidő, kilojoule v konkrétan megtermelt GDP arányosan, lehet választani)
@MolnarErik: Az már maga a komenizmus lenne, nemdebár?
Mindenki érdeme szerént (a lá Lázár) és mindenki igénye szerént (szintúgyan:-)!
@namitirok: Ma fejezzük be a költözést lézer városába, szóval mától vásárhelyi vagyok :))
Mától személyesen tapasztalom majd milyen nagyszerű érzés egy lézerblokkolós várósában munkát keresni :)
@orbánmentesítő: Ebben az esetben a helyedben én már hajnalhasadtával (kukorikú, török császár) sorba vergődnék a Polgár Jenő (Jani) Hivatal elé, hogy részesülhess a "napszám" áldásaiból, mer' mint hallám, arrafelé nem osztogasság csak "úgyan" a segílyeket, hanem mög köll dógozni ért', mint a Főnyöknek!:-)
@namitirok: fasza a szatíra, csak Vásárhelyen nem így beszélünk! Ezen még csiszolj egy kicsit!
@namitirok: hát igen... ha a bankok adómentességet élveznének akkor meg levinnék a kamatokat???
@namitirok: Bármilyen munkát szíves végzek, ami biztosítja a megélhetésemet ;)
@ursus artos: Így ütősebb:
orbanviktor.hu/cikk/tobbkulcsos_adorendszerre_van_szukseg

nol.hu/gazdasag/orban_es_schmitt_atbeszelik_egymassal_a_valsagot
"A miniszterelnök szerint a korábbi, többkulcsos adórendszer munkaellenes volt, tönkretette az országot, és döntő szerepe volt abban, hogy a magyar gazdaság csődközelbe sodródott. Ezért - mondta - nem hajlandó visszalépni annak irányába"

El kellene lassan gondolkodnod töki....
@orbánmentesítő: miről, miről te köcsög. Arról, hogy a főnököt nem főnyöknek modjuk ITT HÓDMEZŐVÁSÁRHELYEN!!!
meg nem ért' hanem érte.
A dógozni, meg a mög köll az oké...
@orbánmentesítő: ha úgy tetszik, most egy kulcs van és több kategória.
Hintázz tovább...
@ursus artos: vásárhelyi vagy te szarzsák ? :))))
Akkor nemsokára remélem találkozunk :D
Meglátjuk mekkora a pofád.

Olvass csak anyabaszó féreg:
"namitirok 2011.09.04. 11:05:59
@orbánmentesítő: Ebben az esetben a helyedben én már hajnalhasadtával (kukorikú, török császár) sorba vergődnék a Polgár Jenő (Jani) Hivatal elé, hogy részesülhess a "napszám" áldásaiból, mer' mint hallám, arrafelé nem osztogasság csak "úgyan" a segílyeket, hanem mög köll dógozni ért', mint a Főnyöknek!:-) "

Ha lenne működő agysejted akkor fel tudtad volna fogni hogy egy "namitirok" nikknevű kommentelő használta a "Főnyök" kifejezést.
Persze megint túl sokat vártam a fajtádtól bélféreg.
Itt az ideje hogy szépen elhúzz a retkes anyádba.
@ursus artos: "ha úgy tetszik, most egy kulcs van és több kategória.
Hintázz tovább... "

Na szarzabáló húzd már ki a beled a hősök terére, ott megdumáljuk ;) Várni foglak a Hordó Pub közelében a kőfalnál. Ha nem jössz el, akkor nem vagy egyéb mint egy utolsó szar senkiházi, gerinctelen trágyahalom.

15:00-16:00 között várlak faszfej.
@orbánmentesítő: igeen?

hódmezővásárhelyi??? érthetők a kommentjei így...

sajnálom nagyon... szerencsétlen po:cs...

vásárhely a legfeudálisabb városunk... 99,9% paraszt... (na jó eljöttem, vagyis akkor 100%)

addig kussoljon míg egy jelöltjük van a választásokon...
@ursus artos: Nem akart H'mező'heji lenni a szatír a', csak ígyen megyen újmagyarul, mostanság felínk...itt ene, Pöst-Budán...
@orbánmentesítő: Wazze, Don Kolompár, Don Mészáros, Don Lakatos, Don Orbán... Gyönyörűek! A vér nem válik vízzé! (Kézcsókok is voltak? Viki le is térdelt?)
Szerintem is szörnyű ez a hátrányos faji megkülönböztetés! De tényleg!
@orbánmentesítő: csak nehogy lézer jani legyen a tekintetes úr, aki megjelenik az invitálásodra, tán még hasra esnél szentséges színe elött ;)
@mezga-aladar: Én meg most költöztem ide :((((
Egy helyi nyugdíjas pár megvette a csabai házat, így a 2.7 milliós hitelt sikerült 823000-re csökkentetni.
Üdítően tapasztalom hogy lázárhelynek hatalmas a belvárosa, még a Móricz Zsigmond utca is beletartozik....
Onnan tudom hogy parkolási díjat kell fizetni.
@Cirbi: Három lehetőség van szerintem :)

1. a szarkupac nem vásárhelyi
2. olyan szíjjas-cserpkalkó féle "kemény gyerek"
3. ütünk egy jót :) (1% esély)
@orbánmentesítő: hát akkor jobb ha átálssz a fidesisztákhoz... vásárhelyen nincse ellenzéke lézerjani királynak...

van a zöld munkáspárti hurvinyek...
meg a jobbikos bombázó...
mszp nincs is ugye?

polgár voltál? vagy paraszt? mert előbbi esetben mexívtad...
@mezga-aladar: Azt mondod hogy ez a hely még Békéscsabánál is szarabb ???
Azért választottam mert közel van Szeged, ott hátha hamarabb akad meló.
@ursus artos: :) Mint tudjuk, ez nem erről és a te szorgalmadról szól. Bár a kormányszóvivői tájékoztatón és a demagóg dumákban szerintetek jól néz ki az a szar szöveg, hogy "aki 10-szer annyit dolgozik, az keressen 10-szer többet", de azért ezen a kis hülye Nagy Annán is rajta maradt ez a szar duma. Ez alapján a képviselő elvtársaid szart sem kereshetnének, nemhogy milliós állami jövedelmeket. De a demagógiában és ebben az Abszurdisztánnak nevezett országban müxik a dumád, a sok 1 bites meg is eszi! :)
@orbánmentesítő: Az eredményről és a kis "romantikus" találkozótokról azért lécci egy kis beszámolót! Epedve várjuk!
No de inkább azért észérvek, meg sör legyen! :)
@orbánmentesítő: Ne bántsd, hisz elég neki az is, hogy narancskomcsi! :) Lehet, hogy Lézer Jani futtatja magát ezen a néven... bár annál értelmesebbnek tűnik.
@orbánmentesítő: Fél Vásárhely oda jár át dolgozni, nem reménytelen vállalkozás számodra sem, bár Szegeden sem arra használják a gátrendszert, hogy a kicsordulni akaró bankjegytömeget visszatartsák valahogy. Egyszerűbben: ott is kevés a pénz.
@mezga-aladar: "vásárhely a legfeudálisabb városunk... 99,9% paraszt"
gratulálok!
A fidesz mai üzenete:
index.hu/belfold/2011/09/04/schmitt_a_magyar_emberek_egeszsegeert_faradozni_felemelo/
Világos. Dolgozz hobbiból, fizetést kapni a munkáért szinte már megalázó. Milyen jó, hogy ezt a megaláztatást a mi kedves drága politikusaink leveszik a vállunkról. Sőt! Ugye az egykulcsos adó + családi adókedvezmény kombóval már havi több százezres plusz megaláztatást is bevállalnak ezek a derék emberek. Mindezt csak értünk. Megható.

Vajon van ezeknek fogalmuk róla, mennyi egy kezdő orvos fizetése? Vagy hogy milyen megélhetési költségek társulnak hozzá? Nyilván nincs. Ezt tudta összehozni skiccpali az alkalomra:
"Akarjanak minél többet tudni, tájékozódjanak szenvedéllyel, tanuljanak nyelveket, töltődjenek művészetekkel és sporttal, használják bölcsen és józanul az európai nyitottságból adódó lehetőséget."
Hát, szerintem is. Ha erre jár egy orvos(tanhallgató), én is csak azt tudom neki javasolni, hogy tanuljon nyelveket, aztán használja bölcsen az európai nyitottságból adódó lehetőséget...
@ursus artos: Menj a kurva anyádba te szardarab, nem jöttél el, elbasztam rád egy órát!!!
Számomra többé nem létezel faszfej!!
TAHÓTLANÍTVA VAGY!!!
@Zigomer Trubahin:
Nem fogod tudni neki megmagyarázni.

Buta hozzá.

De nem szabad neki felróni. Ma ez evolúciós előny, ez kell a sikerhez. Az sem árt egyébként, ha a butasághoz csökönyösség és akaratosság is társul. Így, együtt az igazi. Ha valakiben mindez megvan, gazdasági miniszter, vagy akár miniszterelnök is lehet belőle.
@orbánmentesítő: Ne is haragudj, de nincs igazad! :) Ezzel az egy órával adóztál Pártunk és Ormányunknak.
Miből gondoltad, hogy oda fog menni? Szerinted mennyire vásárhelyi? Ha azzal kezdted volna, hogy Pécsen vagy, lehet, hogy pécsinek vallotta volna magát. Egyébként valami kis 150 cm-es nyüzüke fotelhuszár, Budapest, 12.ker-ben, akit anyu odaengedett a gépéhez... Ne idegesítsd magad! Nem ér annyit.!
hm. Olvasom a kommenteket, nagyon érdekesek??
Paraszt?
hm. Lehet ragozni, és fokozni. Vadparasztok is vannak szinte mindenhol) lehet találni, vidéken, de még a fővárosban is) Óh. de még mennyire, hogy lehet.

:)
elvtársak, ártunk és ormányunk dicső hurrázói és a normálisok, egyetlen egy ünnepelt -a gólyák közül- mert felállni és azt kérni a skiccpalitól, hogy szolidaritásból az ádozathozatalhoz a kormány, a parlamenti képviselők és az álomfely dolgozzon minimálbérért amíg az államadósság nem lesz 49% és meg lesz az 1000000 új munkahely, és járjanak tömegközlekedéssel BKV bérlettel amit ők maguk vesznek, és hogy tegyenek felajánlásokat az alapba amibe kúrvára nem akar gyűlni a zsuzsu...milyen rohadt szemét geci az ilyen az egész családja az USA-ba küzd és van pofája kiállni és elpofázni a baromságát? ti droidok meg hülyék---meg is érdemlitek hogy a szátokba szarjanak
@Rodeo36:
Kedves Goya Úr/NERtárs!

Ez most egy l(y)ukkal arrébb tévedt, miként a népi mondás tartja(csa)!
A heles link:
varanus.blog.hu/2011/09/04/a_sejttelep

ide kérjük elhelyezni eme magasröptű guanóböffentést, ha lehet!

Nertársi üldözettel:

akivagyok
Azt már tudjuk, hogy a kormányfő a héten újabb adósságcsökkentést jelent be, annak mértéke is nagyjából ismert, az viszont egyelőre titok, miből fedezik azt.
Elejtett mondatok persze voltak az elmúlt hetekben, most azt próbáljuk számba venni, honnan lehet előteremteni a csökkentéshez szükséges összeget."

Elejtett mondat volt már elég, világos, egyenes beszéd kellene.
Totálisan unom már a parsztvakitást)
:(

www.mfor.hu/cikkek/Honnan_huznak_elo_meg_1000_milliardot_Orbanek_.html
@menőmano:

Tisztelt menőmano!

A szükséges pénzt a zemberek nem éppen feneketlen zsebéből fogják kivarázsolni.

Parasztvakításról szó nem van.
Háború van. A háborúkban az elsötétítés megszokott eszköz. Itt is elsötétítés folyik, harcászati és hadászati szempontból egyaránt.
A harcászati elsötétítés felelősei: Lószerszámlészítő Petike (nap, mint nap), Matolcsyné férje (hetente), Bonsai Duce olykor naga is (egy hónapban átlag egyszer).
A hadászati elsötétítés intézkedései: szabad pálinkafőzés, kevesebb középiskolás, felsőoktatás fizetőssé tétele (állami támogatás csökkentése).
Nem mintha eddig nem lett volna elég sötét (az elsöprő 2/3 nagy része).

Tisztelettel:
anonymand
@anonymand: Tisztelt anony, aki mand!
A fenti soraiban a Bonsai Duce felirat után elírás vala, vagy valóban a szankszrit kelgyóre teccik utalnyi?
www.terebess.hu/keletkultinfo/lexikon/ananta.html
Idézet innen:"(szanszkrit: „kígyó”), a hindu és a buddhista mitológiában részben ember-, részben kígyótestű, erős, jó megjelenésű félisten."

Namost a "félistennek" neve napja vagyon, így ennek megfelelvén tessen kiejtegetni a Vezénylő Tábornok és Nemzet Csillaga nevit:
2011. szeptember 5., hétfő - Viktor, Lőrinc.

A dinnyébe vizelgető másik most elhanyagolható, mert nem tömegek, csak tömegnevek állnak megette:
pl. Szabó...
továbbiakat a szintén névnapos Leslie L.Lawrence (vagyki) sagáiban (magyaroscht: Szágá) lehet megtudni a témában!

Dísz teleddel: a dörrög zolt ám!
@namitirok:

Tisztelt namitirok!

Sajnos elütés, a mondat értelmét keresve (már ha van egyáltalán), ez ki is derül.

Hiába a jeles ünnep, én nem kiejteni, felejteni szeretném nevüket.

Tisztelettel:
anonymand
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: szép hosszú cikk, angolul nincs véletlenül, vagy kérhetném kivonatolva, sajna elég vérszegény a németes tudásom....
@orbánmentesítő: ott se voltál...
Azonkívül miből gondolod, hogy te fogod nekem meghatározni, hogy mikor, hol legyek... Látod, látod! A te jellemed az akarnok, igazából...
@Boli: "Szerinted mennyire vásárhelyi? "
Teljesen. Mellé lőttél, mint mindig!
Nocsak Nocsak, már itt is ??? :D

Népszerűtlen intézkedéseket kell végigvinnie számos szektorban a kormánynak ahhoz, hogy a 2012-es költségvetést össze tudja rakni - vélekedett Oszkó Péter volt pénzügyminiszter a Magyar Hírlapban!!!

www.napi.hu/magyar_gazdasag/oszko_nepszerutlen_intezkedeseket_hozhat_a_kormany.494565.html
@ursus artos: Életem legnagyobb tévedése! Mea culpa, mea maxima culpa! Valahogy kibírom majd... :)
@Cirbi:

A közmunkával kezdi, ahol is Gyöngyöspatán tölgyerdő lesz telepítve, ami 80 év múlva lesz eredményes, míg ma a hecsedli mázsája hozna 25€-t.

Feszegeti a kényszermunkatábor kérdést.

Jelenleg is olyan projekteket keresnek, ahol a közmunkásokat foglalkoztatni lehetne.

Nem mindig látni át, mi értlme orbán törvényeinek, egy látszik: sietnek. Az egész kezdi egy felülről végrehajtott államcsíny képét magára ölteni.

Meggyesit, Gyurcsányt, Bajnait próbálja jogilag felelősségre vonni. Kimondja a cikk, amivel vádolni akarják őket, az a tényállás nem volt bűncselekmény, sőt! még ma sem az.

Kéri Laci mondta neki egyszer: (ov-nak) Isten óvjon tőle, hogy egyszer miniszterelnök legyél, ugyanolyan agresszív vagy, mint Kun Béla Leninfiúi.

Ír még sok konkrét esetet (média, visszamenőleges törvény, Iványi Gábor támadása, aki összeadta őket, Heller Ágnes elleni nyomozás, független gondolkodók ellehetetlenítése.)

Bocs, hogy csak ennyire röviden, keress egy embert akiben bízol és tud németül.

Megemlíti a cikk, hogy az EU-nak már meg kellett volna szólalni, de Merkel hallgat, viszont az amik már szóltak.
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: köszönöm ezt is, egyeztetek az őseimmel, hátha genetikailag könnyebb lesz megtanulni megint a németet :D
Az Orbán kormány legújabb szlogenje érvényesülni látszik:
"Nem hagyunk senkit az út szélén."

Ez igaz.
Ebben nem hazudnak.
Cselekednek, mert:
Mindenkit belelöknek az árokba.
süti beállítások módosítása