Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @Neytiri111: Megtakarítást/befektetést nem csak pénzben lehet eszközölni, léteznek különféle érték... (2024.11.21. 19:53) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2011.07.22. 06:08 Fabius

Nemzeti Együttműködés Példatár

Címkék: magyar hírlap zugló gyöngyöspata nemzeti együttműködés

 A Nemzeti Együttműködés Rendszere a születése pillanatában is pont annak látszott, ami: egy párt dekrétumnak, aminek jelentése röviden: bólogatsz, vagy szopsz.

Az utóbbi egy évben még igyekeztek bizonygatni legalább szóban, áhh, ez a mi kormánypártunk (igen, egy párt, Lázár óta tudjuk, koalíció az nincsen) nem olyan, detélleg, istibizi, és aki ezt nem látja az minimum egy rohadt elmúltnyócév. Aztán jött Balázs József, akinek már az oviban is narancsmagos szarkupac volt a jele, és bemutatta a fideszes kézibáboknál hogyan is néz ki az együttműködés - nemzetileg - a gyakorlatban. Mit lehet erre mondani? Legfeljebb annyit, hogy Gyöngyöspata friss polgármestere, Juhász Oszkár kezdeményezze, hogy cserélje le a falu a címerállatát. Nem mintha bármi baj lenne a vadászkutyával, de egy ekkora marhára, mint Balázs, illik majd emlékezni az el nem nyert fejlesztési támogatások, és a legközelebbi országgyűlési választás alkalmával.
Igen, a jómunkásember és a pártja nem a szarbúl vonja ki a zokszigént, így a jelek szerint pozícióban éri meg a következő választásokat. Gulyás Gergely szerint nem a szavak, hanem a tettek beszélnek az ember helyett. Akkor nyilván úgy van ez, hogy a tettek beszélnek egy párt és egy kormány helyett is, amik most ugye elmaradtak. Sehol egy lemondás, egy oppardon, bocsesz, nem így gondolta ez a gyökér - kijelentés, vagy legalább egy koki az EP maradékból, a látszat kedvéért. Nem, ez így teljesen rendben van, így jár az, aki nem működik együtt. Nemzetileg.

Most azt kérdi a nyájas olvasó, hogy járnak a jófiúk? Mutatom:

Zugló fideszes önkormányzata nemrég úgy határozott, művelődni jó, ezért éves szinten 10,5 millió értékben hírlap előfizetést vásárolt a Magyar Hírlaptól és a Magyar Nemzettől. Igen, jól érted, ez sacc/kb napi 140-140 darab nyomtatott lapot takar, jut belőle minden közintézménynek, de még az iskola konyhákra a pucolni való zöldség alá is. Oda mondjuk meg is felel.

Természetesen kialakult belőle némi adok kapok: Várnai László képviselő beszólt érte a blogján, mire Szentesi Zöldi László nyílt levélben ekézte Várnait, leginkább a múltjával, mire újabb válaszlevél érkezett Várnaitól a Hírlapba.

Eddig nincs ebben semmi meglepő. Várnai is teszi a dolgát, meg Szentesi Zöldi is az övét. Az más kérdés, hogy a Papcsák Harsonát, akarom mondani Zuglói Lapokat is a Hírlapnál házon belül készíti Pindroch Tamás főmunkatárs, ( közpénzből ) így a mundér védelme különösen fontos a nagyszerűeknek. Az meg megint más kérdés, hogy Várnait ekézni divat lett a múltjával - volt már SZDSZ-es álruhás Moszad ügynök is, amire a bizonyítékot napokon belül ígérték néhány hónapja - bár ez engem bizonyítékok nélkül korlátozott mértékben érdekel.

De a lényeg nem ez. Sokkal inkább a Várnai válaszleveléhez fűzött szerkesztői ( Szentesi Zöldi?) megjegyzés, amiben a kismókus kijelenti:

"Mi úgy látjuk: független sajtó nem létezik. Ha Várnai László lenne Zugló polgármestere, nyilvánvalóan ő is támogatna nem szükséges, de más okok miatt fontos kisebb kiadásokat."

Az derék dolog, ha egy szerkesztő nem köntörfalaz és bevallja: nem független, megélhetési bérfirkászok ők, és semmi egyéb. De mesélj már arról kismókus, mik azok a nem szükséges, de más okok, amiért a zuglói önkormányzatnak 10,5 milliót kell elkölteni rátok a kerület pénzéből? Ez maximum nektek fontos, mert a zuhanó példányszámot és az UPC csomagból kiesést látva nyilvánvaló, hogy a piacról megélni nem tudtok, ami a színvonalat nézve nem csoda. Úgy gondoljátok, hogy innentől finanszírozza a párthűséget a Fidesz a zuglóiakon keresztül (is), mert ti aztán hasznos és nélkülözhetetlen tagjai vagytok a Nemzeti Együttműködésnek?
A vicc, hogy a kismókus szerint ez nem abszurd, hanem egyenesen "felelős polgármesteri döntés." A milliárdos zuglói költségvetési hiány tükrében mindenképpen, mi más lenne? Gondolom ugyanez volna a véleménye akkor is, ha Népszavát járatna a kerület milliókért, és Dési János írna vezércikket arról, hogy Tóth Csaba hol járt nyugdíjast simogatni.

Azt hiszem a fenti példatár remekül bemutatja a Nemzeti Együttműködés Rendszerét, és annak filozófiáját. Alaptulajdonságokként elkönyvelhetjük a mérhetetlen pofátlanságot és arroganciát, az egyetlen ajánlott útnak a feltétel nélküli megalkuvást és engedelmességet. Lehet ezt csinálni még egy ideig. Csak aztán nem kell csodálkozni, ha a példák hosszú során felbőszült embertömeg nem kokit és saller fog leosztani a következő választás alkalmával, hanem akkor állast, amilyet a szocik se kaptak.
 

255 komment · 8 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr13088090

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ártatlanságra ítélve - ha szeretnek, tiszta maradsz 2011.08.09. 14:46:25

 Vannak újra közpénzügyek a napirenden: az önkormányzatok hiánya nőhet a frankárfolyam miatt, a Strabag a Magyar Nemzetnél hirdet, a szocialisták az államtitkárok lakhatási támogatását firtatják, a kormány pedig átcsoportosítgat és harcot fol...

Trackback: "Nem történt fenyegetés" - számolt be a Magyar Nemzet a zsaroló hangfelvételről 2011.07.22. 11:26:07

A gyöngyöspatai polgármestert megfenyegető Balázs József hangfelvételéről egyetlen hír számol be a Magyar Nemzetben. Ennek címé, idézőjel nélkül: Nem történt fenyegetés.A cikkben egy szóval sem említik meg, hogy a fenyegetésről hangfelvétel van. A ci...

Trackback: A kínai olaj 2011.07.22. 11:19:28

Kevés szó esik róla, de Kína nem csak a zoknik és olcsó elektronikai eszközök gyártásában a világelső. Az ún. ritkaföldfémek kitermelésében is monopolhelyzetbe került, habár a készleteknek „csak” az egyharmadával rendelkezik....

Trackback: Déjà vu 2011.07.22. 11:03:15

Amikor a tegnapi gyöngyöspatai hírt olvastam a Balázs József vs. Juhász Oszkár beszélgetésről, rögtön beugrott egy emlék. Ugyanis nem először lett hír abból, hogy fideszes képviselő zsarolni próbálta a vetélytársát. Íme egy tudósítás a 2006-os választá...

Trackback: A szavak hatalma 2011.07.22. 10:50:42

   Sajnos nem beszélek idegen nyelveken (még oroszul sem, pedig azt 8 éven át próbálták a fejembe sulykolni, de eredménytelenül), így nem tudom más nyelvekben van-e arra példa, hogyan lehet szavakkal kozmetikázni a csúnya valóságot? De m...

Trackback: Források és csapok 2011.07.22. 10:25:12

- Hello, hazaértem!- Józsikám, na beszéltél telefonon a pártelnök úrral? Ugye, megint képviselő leszel 2014-ben? Nem bírnám elviselni, ha a hátam mögött kinevetnének a faluban. Tudja meg mindenki, hogy ki a legnagyobb ember Nagyrédén, sőt az egész meg...

Trackback: Mire jó a korrupció? 2011.07.22. 09:51:03

A nagyságnak is megvan a maga átka. Mert van az úgy, hogy az emberre rábíznak valamit: mondjuk, adnak alá hogy egy buszt, hogy tehetségtelen senki ugyan, de szarni rá, vezesse. Vagy egy vonatot is akár, hogy azt már ne is mondjam, hogy azokat a ...

Trackback: Tessék szarozni végre! 2011.07.22. 09:33:42

Óhatatlanul merül fel az újságírói kérdés: Le lehet-e szarozni egy politikust? Aki ember, ugyebár, még ha olykor nem is tűnik annak. Tehát meg lehet sérteni a méltóságában, még akkor is, ha nem mindig tűnik úgy, mintha rendelkezne ilyennel. Az Ember...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miért sírsz Fabius? Neked is elő kellett fizetni a Nemzetre és a Hírlapra? Nem? Még lehet, hogy kell!.....
Tudom, hogy hihetetlen, de ezek tényleg azt hiszik, hogy nekik igazuk van, és mindenki más hazudik, így logikus, hogy ezt el akarják terjeszteni mindenképp, nehogy a hazugság terjedjen helyette. A dolog hasonlít az evangelizációhoz: Jézus, ugye, azt mondta, hogy vigyék el mindenkinek az Örömhírt. Azt speciel nem mondta, hogy minden más hírt el kell rekeszteni az emberek elől. Ezt már a Római Katholikus Anyaszentegyház kreatívkodta hozzá.

A többi adódik.
Mindjárt 9:00 kezdődik a gátlástalanul pofátlan, gerinctelen orbánimádó férgek műszakja.
Vajon mi lesz az első reakció? Ja tudom: "A poszt szar"
Köszönöm istenem, hogy nem vagyok fideszes...
És még mindig ott figyel a kis szöveg a kommentek felett. Akár tetszik, akár nem, itt most a Fidesz 2/3-a az úr. Teccettek volna nem "forradalmat" csinálni!
"istibizi, és aki ezt nem látja az minimum egy rohadt elmúltnyócév"

már ezért érdemes volt ma felkelni, pedig nem így indult a nap! :-D
A kis nemzeti törpe, a magyar álszent, a magyar sunyi, magyarkodó, a sose dolgozott és nem hazudó magyar diktátorunk a HORVÁT tengeren sütteti a magyar hasát.

Folyton magyarkodik, beavatkozik a szomszédaink belügyeibe, miért nem a magyar Balatonon, a nemzeti Szelidi tónál vagy a csodaszép Orfűn piheni ki a károkozásait?

Magyar dumálni, magyarul hazudni, nemzeti blöffölni könnyű,- amit tesz a mindennapjaiban,- itt is magyar simlizik!

Készülj az új választásokra, ezek is megbuktak!
Így legyen lottó ötösöm :)))

"ursus artos 2011.07.22. 09:29:04
a poszt szar. "
@Orbán takarodj!!:
Ne bízz a következő választásban. Kedves új erdélyi nemzettestvéreid majd kihúzza őket a sz..-ból, NEKIK a mi adónkból semmi se drága.
@ursus artos: Te szar, miért veritek ki inkább egymásnak bátori komáddal, annak több értelme lenne :D
@Mindfield: A 2/3 leetoseg, nem megoldas. Es eppen elkurjak. Nem kicsit, nagyon. Tul sok mandatum, tul nagy hatalom= tul sok senkihazi, alavalo, hazug, tolvaj gazember.
Attol, mert narancsszinu a munder, meg azok.
Már semmin sem csodálkozom a Fidesz tetteivel kapcsolatban. A média területén már mindent elfoglaltak - TV-t, rádiót, és az újságokat is. Közpénzen támogatják a Magyar Nemzetet és a Magyar Hirlapot, valamint a kerületi újságot is. Tehát mit hallanak, olvasnak az emberek, csak azt, hogy minden rendben, csak a szocik miatt ilyen nehéz a helyzet. Ezt hallják nap mint nap a média minden területén. Sokan vannak, akik ezt el is hiszik. Remélem ennek ellenére majd csak elszáll a narancsos köd és felébrednek álmaikból azok, akik ezt csendben tűrik.
@Orbán takarodj!!: Hogy is van ez,kérem? Ha a Nagy Elme-Háborodott tengerre száll,az a kinevezési szezon kezdetét jelzi? Akkor most a Nemzet Tola, szögelli kezét a zasztalhoz?
Érdekes.

Nekem kezd beugorni megint a "Haza nem lehet Ellenzékben" OV örökérvényű, csak most a másik oldalról. Vicces lesz, hogy a 30% alá apadó 2/3 privát játszóternének gondolja az országot, míg az őket (is) elutasító vagy politikától megcsömörlött valós többség csak nyel.

A kérdés, hogy a nyelésben nagyon jó átlagmagyar mikorra lesz torkig az ilyen Balázs féle arcokkal. Ha valaki fejlettebb demokráciában ilyeneket megenged magának telefonon (amit ugye tuti fölvesz minden éppelméjű) és az sem érdekli ha bebukik vele, mert KÉT-HAR-MAD az soha az életben a politika közelébe sem kerül úgy vágják ki.

Itt még meg se kell magyarázni a tényt, hogy Balázs effektíve egy települést az összes benne lévő emberrel együtt radíroz le a térképről, csak azért mert az új Pógi nem FIDESZ-es. Ez nem a politikusokról szól leginkább, hanem arról, hogy az emberek akik ott élnek vannak leszarva.
Take it easy. Ezeket az embereket úgyis megbünteti a sors így vagy úgy. Kutyájuk hal meg, elveri a házukat a jég, esetleg ők szenvednek majd hosszú évekig, mielőtt kilehelik a lelküket.
Remélem, akkor eszükbe jut, hogy mindezt azért kapták, mert így éltek.
És azért kapták.
A sors nem igazságtalan, csak türelmes...

És ne kárörömmel szemléljük ezeket a tudatlan majom politikusainkat ("úgyis megkapjátok, ti kis mitugrászok"), hanem enyhén fölényes szánalommal ("ilyenek vagytok, kispajtások, előre sajnállak benneteket").

Megnyugtató tudni, hogy nekünk lesz igazunk.
Felugrottam horgászatból, benéztem, hát nem megint itt acsarkodnak és ugatnak a tehetetlen kutyák?

Mindegy, hörögjetek csak, de ne feledjétek:

A kutya ugat, a karaván halad.
@Mindfield: "Azelmúltnyolcévben" minden szoclib komment azzal kezdődött, hogy ne panaszkodjak, majd a szavazáson X-elhetek, addig kuss legyen, mert ez a demokrácia.
A fagyi visszanyal.

/Félreértés ne essék, részemről a Balázs Józsit nem csak lemondatnám, hanem börtönbe is záratnám. A post lényegével alapjában nincs gondom./
Ez a kiskirályos címer annyira tetszik, hogy elmentettem.
@popocatepetl: Esetleg mi a velemenyed a dologrol? Mert ugye ezt a faszsagot, amit ideboffentettel nem tekintem erdemi hozzaszolasnak.
Amugy ne lepodj meg, ha majd ezek a tehetetlen kutyak egyszer nem csak acsarkodnak, hanem harapnak is...
A mi "karavanunk" (orszagunk) meg kibaszottul egy helyben topog...de az, amin a penz viszik kifele ( a szoci talicska kis kapacitasunak bizonyult...) az nagyon is sebesen halad....sajnos. Ebben igazad van.
Normálisabb élhetőbb lett az ország az elmúlt év alatt. A köztisztviselők dolgoznak, nem lopkodnak, mint a szoci időkben. Majd rájön a sok Amerikát meg a nyugati világot istenítő liberális is, hogy itt csak magyar érdekek mentén érdemes politizálni, nem kell megfelelni olyan hatalmaknak, amelyek a csőd szélén tántorognak. Csak magunktól várhatunk segítséget!
@prolee: Jogos, de sajnos a nem tokeletes demokraciank ilyen. Sajnos. A gond vele az, hogy negyevente ugyanabbol a szarbol valogatunk....
@tomwar: Ez kódolva van a "demokrácia" rendszerében. Az isten adta nép "választ", a globalizált nagytőke pedig kilóra megveszi a választott politikust, aki ugye nem viszahívható és kesztyűsbábként használja.
Az isten adta nép meg nem érti, hogy miért szarja le az ő érdekeit egyik politikus a másik után, akárhogy is szavaz. :)
Ugyan már, majd Józsi bácsit biztosan börtönbe záratják. Nemzeti főügyészünk kideríti, hogy nem történt itt semmi, ez így tisztességes, és elindul egy kiskocsmába Pintérrel randizni vagy a Fideszoton meccsre Hernádi Zsolt, Picsányi társaságában.
Kubatov-lisa is tisztességes, Németh Marica is, a nemzetilegkonzultációs vonalkód sem bűncselekmény, ugyi. Mit ugatéroztok mán! Végre van egy erkölcsileg feddhetetlen Pártunk és Kormányunk.
@reálisan: @popocatepetl: ritkán szoktam ilyet írni de most már elmehettek a jó tetves kurva anyátokba!
a többiektől elnézést kérek.
@csárli hárper: Ne idegeskedj, inkább menj le a strandra, kutyuli! Persze csak munka után.
@popocatepetl: Az a rohadt nagy gond, hogy nem halad. Csak a maszek szekerek.
@prolee: Hat nem tudom....valahogy nekem nem menne...ahogy most sem lopok, vagy csalok...
Ha engem egyszer megvalasztananak, akkkor en lennek a legcsorobb plitikus, az biztos. Aki "politikussagbol" meggazdagodik, azt rogton felkotnem. A mostani termest elnezve, sok szep majusfat lehetne csinalni...
@Pontos: Szerinted nem halad, sokunk szerint pedig halad és jó irányba halad. Ez van.
@reálisan: Magyar érdek = Fidesz érdek? Mert csak ez megy, az ország meg a szakadékba.
@popocatepetl: Szerintem az a "sok" csak a lakosság töredéke, de majd ők is megvilágosodnak.
@csárli hárper: Charlie, ne huzd fel magad: kutyabol nem lesz szalonna. Keselyubol se enekesmadar. Popocatepetl es tarsai is maradnak azok, akik voltak, mert onmagukkal kerulnenek ellentmondasba, ha gondolkoznanak.
Szavuk fulemnek legyzummoges. Ettol meg persze ha nagy ritkan suroljakaz ertekelhetoseg hatarait a hozzaszolasaikkal, meg lehet probalni egynehany gondolatmagot elultetni a betonagyakba...de nem konnyu. Sot, Zuzuval beszelgetni is konnyebb volna...de hat ebben van a kihivas!
@tomwar: Akkor elkapnák a párodat, a gyerekedet, megzsarolnának, kicsinálnának, ellehetetlenítenének.
Nagyon sok pénz forog kockán, nagyon nem viccelnek a táskás emberek. Addig jó, míg pénz van benne és nem más.
Egyébként a rendszer úgy van felépítve, hogy civil közel sem kerülhet ahhoz a lehetőséghez, hogy megválasszák.
@popocatepetl: A karaván ugat, mert azt még lehet... Amíg rá nem uszítják a kutyákat...
@reálisan: Ez a legjobb vicc :) Hol élsz, melyik országban? Tisztára mint az 50-es évek Rákosi-propagandája: a hanyatló nyugat a szakadék szélén tántorog. Mi meg egy lépéssel előtte :)
@tomwar: az a szomorú hogy már nem is húzom fel magam ilyen fasztarisznyákon, odabaszok nekik egy két "kedves" szót, mondatot és onnantól kezdve nem törődöm velük...
Olajos Péter + Olajos Zoltán:

Jól fizető állást kapott a helyettes államtitkár unokatestvére, a tárca irányítása alá tartozó állami cégnél.

hirszerzo.hu/belfold/20110722_jol_fizeto_allast_kapott_helyettes_allamt
@popocatepetl:

rosszul látod kiscsákó, a karaván ugyan halad, a bölények viszont fogynak

és ezt úgy látszik momentán csak a kutyák veszik észre

sebaj, a karaván fog éhenhalni, nem a kutyák
ehh, türelmes vagyok, de már odaadnám az országomat /ezt a mostanit meg főleg :)/
egy működő "toplákmentesitő"-ért ;)
Kedves ballibek a verbális erőszak figyelmeztetés, hogy készüljünk a fegyveres polgárháborúra? NATO tok bombázni fogja a Fidesz létesítményeket? Vagy mi a menü? Vagy csak meneküljünk ki merre lát? A stílusotok alapján még emberszabásúnak sem látszotok. A állatokat sérteném veletek. Miért nincsenek érveitek amiről lehetne eszmét cserélni, a puszta gyalázkodás és az ordenáré trágárság csak undort kelt. Esetleg Fidesz provokátorok vagytok és így akarjátok lejáratni a ballibet?
Épp itt volt az ideje, hogy valaki a tökére lépjen a sok inaktívnak, akármilyen stílusban is teszi. Ki kéne végre verni a fejekből, hogy „az állam majd ad, ha baj van.” Hát, ne adjon. Pláne így, hogy adót fizetni meg nem akar a magyar.
@reálisan: "Normálisabb élhetőbb lett az ország az elmúlt év alatt. A köztisztviselők dolgoznak, nem lopkodnak, mint a szoci időkben. Majd rájön a sok Amerikát meg a nyugati világot istenítő liberális is, hogy itt csak magyar érdekek mentén érdemes politizálni, nem kell megfelelni olyan hatalmaknak, amelyek a csőd szélén tántorognak. Csak magunktól várhatunk segítséget!"

Kezdésképp ajánlom a "zelmúltnyócév" mantrát újraálmodni, mert már benne van lassan másfél év fidesz kormányzás is. Így meg olyan mintha magatokat is kritizálnátok, ami ugye lehetetlen hiszen a tökéletességet nem lehet.

A köztisztviselők nem dolgoznak, hanem állást keresnek, mert vagy kivágták őket vagy nemsokára fogják, hacsaknem hithű fideszhívők. Ez a Nemzeti Együttműködés a gyakorlatban..

Az általad "csőd szélén" lévő hatalmak a modern világgazdaság alappillérei, ha "hanyatlanak" akkor tökmindegy, mert úgyis megy minden a szemétbe mi meg vissza a kőkorba.

Nem utolsósorban a hanyatló hatalmak finanszírozzák az ország államadósségét és adnak pénzt autópályára, metróra hídra stb stb. Emellet foglalkoztatják azt a réteget aki rendesen teljes jövedelem alapján adózik, és fizeti az összes adócsaló, nyugdíjas,tanuló és parlamenti bűnöző megélhetését.

Magunktól én nem várnék segítséget!!! Akik rendesen adóznak már így is az ország háromnegyedét viszik a hátukon, akik meg adót csalnak, offshore vitézkednek vagy teszem azt politikusok nem fognak hirtelen megjavulni és elkezdeni adótfizetni, lóvét hazahozni, vagy isten bocsáss dolgozni.
Bár lenne már egy poszt/blog/publicista/bárki ami/aki érdemben elkezdni tárgyalni a "kik lesznek helyette" kérdést!

Mert a dolgok jelen állása szerint 2014-ben is a Fidesz kapja a többséget és ez független attól, hogy esetleg csak 20% megy el szavazni.

Úgyhogy reális* utód nélkül kb. ez meg még 20 évig.

* nem MSZP, nem fletó, nem LMP, nem jobbik
@Kivlov: "Épp itt volt az ideje, hogy valaki a tökére lépjen a sok inaktívnak, akármilyen stílusban is teszi. "

a cel szentesiti az eszkozt ideologia lelkes hivei voltak sztalin, hitler, rakosi is..:-)

tudod, nem az tesz fasisztava, hogy a fideszre, vagy a jobbikra szavazol. az tesz azza, hogy barmilyen eszkozt hajlando vagy igenybe venni a celjaid elerese erdekeben.

egyszeruen ez jellemhiba. hianyossag. mentalis zavar.
Beszélni kéne igazi gondokról is! Hamarosan kiderül 500 ezer Manyup tag nem fog kapni reálhozamot. Eltapsikolták a pénzük kamatát!Biztos megköszönik a jó MSZP kormánynak, aki belekényszerítette ebbe a zskutcába őket. Népszerű lesz a párt nagyon!
Nehogy stroke-ot kapjatok, munkásőr kutyák! Pihizzetek, nyár van, holnap már napsütés is lesz!
Azert azt kell mondanom, olyan politikai elitje van az orszagnak amit ki tudunk termelni.
Nem az a sulyos hogy ezek mennek, hanem az, hogy nem vagyunk kepesek kitermelni az alternativat. Egyszeruen ugy tunik nincs ra intellektualis keret. Kerdem en, mi a francnak termesztjuk ezrevel a bolcseszeket sulyos penzekert evek ota, ha ez hosszutavon egyaltalan nem jelenti egy intellektualis reteg kiepuleset, akik eleg kepzettek es okosak ahhoz hogy ilyenkor tomoruljenek es pofanbasszak egy jol kivitelezett jobb horoggal a mostani elitet?
Mert ha ez nem tortenik meg, akkor megintcsak hiaba, a kovetkezo valasztasokon ugyanazok a jol ismert, megelhetesi politikusok lesznek a jeloltek, akiket mar az anyjukba kivan mindenki, de alternativa nelkul muszaj valasztani egyet beloluk..
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Shift a gomb neve, sok gépen egy vastagított, felfelé mutató nyíl a jele.
@alfacharlybravo: " A stílusotok alapján még emberszabásúnak sem látszotok. A állatokat sérteném veletek."

"Miért nincsenek érveitek amiről lehetne eszmét cserélni, a puszta gyalázkodás és az ordenáré trágárság csak undort kelt. "

Őőőő ajánlom figyelmedbe az első mondatodat, aztán a másodikat amit idéztem. Nem érzel ellentmondást, nem kínos picit hogy 2 mondaton belül kerültél ellentmondásba és aláztad meg sajátmagad?? Vagy neked lehet amit másnak nem?
@tomwar:

Lássuk csak, a következő "érvek"-et ismerik a Fidesz-rajongók:

- elmúlt8év,
- bezzeg a gyurcsányi,
- százak szemének kilövetése,
- rohatt idegenszívű nemzetáruló ballibsik.

Ezek bármilyen helyzetben alkalmazhatók, amint (alighanem némi segítséggel) a delikvens rájön, hogy Vezérét és a Pártot kritizálták éppen.

Egy ideje csatlakozott ezekhez a 'kutya ugat, a karaván halad is' (fontos szempont, hogy sosem tudja elmondani a próbálkozó, hogy pontosan mi is az a karaván és hova halad, csak az, hogy ezt a haladást csak a beavatottak láthatják - de legalább a 'kutya' azonosítható, ez is valami).

Szóval inkább örüljünk, hogy 2-3 havonta születik egy új érv. ;-)
@milyen szép a Vértes, ó: Nem kell érveket találnunk a számotokra, az indexen ugató hazátlanok úgysem terelhetőek a helyes irányba, ők már menthetetlenek. Nem meggyőzni jövünk ide az ex-munkásőröket és elhülyült csemetéiket, hanem idegesíteni.
@popocatepetl:

Legfeljebb azt idegesítitek, aki sokat élt a Kádár-rendszerben és viszolygással emlékszik vissza az akkori talpnyaló-gárdára.

Másokat csak szórakoztattok. ;-)
@tintamin: "A sors nem igazságtalan, csak türelmes..."

Milyen igaz mondás! Remélem így van, ezt meg is jegyeztem magamnak.

Amúgy irtó jó poszt, igaza van az írónak!

Az ilyen @reálisan féléknek meg üzenem, hogy örülök, hogy jobb lett a dolga az elmúlt egy évben, de azért készüljön: hamarosan szopni fog, de nagyon!
@reálisan: "Beszélni kéne igazi gondokról is! Hamarosan kiderül 500 ezer Manyup tag nem fog kapni reálhozamot. Eltapsikolták a pénzük kamatát!Biztos megköszönik a jó MSZP kormánynak, aki belekényszerítette ebbe a zskutcába őket. Népszerű lesz a párt nagyon!"

Forrást légyszi azért dobjál már ide, egy link teljesen jó lesz, mert így akár azt is gondolhatnám, hogy csak az altájodból húzod ki a számokat és az állításokat.

www.fn.hu/tmg/20110720/nyugdijpenztari_realhozamok_elso_eredmenyek/

Itt a valóság.

Persze nem is kell elolvasni, mert ha tényleg úgy lenne ahogy állítod, már mindenhol szines szélesvászonnal ezt üvöltené minden média. A kormány tuti nem hagyna ki egy ekkora ziccert..
@milyen szép a Vértes, ó: Nem írnál 50 soros novellákat ha nem idegesítenénk. A mosolygó fejecske pedig vicsorgást takar, de sebaj, ez a cél. Az a legeslegjobb a mostani helyzetben, hogy megőrültök a tehetelenségtől.
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
és aki az, azzal mivan? semmi.
egyébkénr meg fel kéne végre fogni, hogy vagy csökkentünk kiadász vagy csődbe megyünk és akkor majd sírhat mindenki, mikor 500 ft lesz az ojró meg 400 a chf, és az emberek fele bukja a pecóját.
@popocatepetl:
Popo, nem idegesitesz engem...sertegetesz. Munkasor kutyanak titulsz masokat, akikrol fogalmad sincs. Nem ervelsz, mantrazol. Faszsagokat irogatni barki tud, Te is, igy ez nem ereny.
Hazatlan? Ha a haza Te vagy, akkor en kulfoldi...inkabb leszek a vilagon barhol magyar, mintsem ilyen honfitarsaim legyenek.
Azt nem mondja meg a cikkíró, hogy kire szavazzunk a Fidesz helyett a következő választásokon.
KDNP: az ugyanaz, a Fidesz seggnyalói.
LMP: az ő álarcukban szivárog vissza a bukott SZDSZ (nem sajnáltuk!).
MSZP: akik mindent elkúrtak, amit csak lehetett.
Jobbik: lehet, hogy egy faluban rendet tudnak csinálni, de országot vezetni képtelenek lennének.

Nem hiszem, hogy ezeken kívül alakul egy olyan új párt, amely 2014-ben képes lehet választást nyerni.

Nyugodjunk bele, hogy a következő választást is a Fidesz nyeri, valószínűleg kisebb, nem kétharmados többséggel.
@Squid:

Neki megmondták, hogy a gonosz idegenszívűek 'eltapsolták a kamatokat', miért gondolod, hogy holmi számokkal meg tudod győzni?

(Amúgy az OTP is eltapsolta vajon a kamatokat?)
@laci_52: Amit leirsz, az a magyar rögvalosag. ´s fajdalmasan igaz.
@Squid: Pld az egyik családtagom magánnyugdíjpénztár-tag volt, kb 5-6 évig, kb havi bruttó 500e fizetéssel, a hozam 12000 ft. Ez aztán a nagy teljesítmény.
@popocatepetl:

50 sor? Senki nincs, aki segíthetne számolni? :)
@tomwar:

Ez a népség jelen van minden országban (Slotáék, Funarék ésatöbbi), miért kellene bárhol átengedni nekik a terepet?
@alfacharlybravo:
tőled kérnék érdemi választ, hogy miért nem gond amit a a fideszes csávó mondott?
@milyen szép a Vértes, ó: Bezárt a bánya ahol szakszervezeti bizalmi voltál? Én sem lennék túl boldog a tatabányai panelban ahol nyáron még a napi 12 üveg söröd sem hűt le rendesen, így érthető az indulatod.
index.hu/gazdasag/magyar/2011/07/22/lehangolo_az_elso_feleves_hiany/

Erről kéne inkább beszélni!

Az adósság ellen vívott háború jegyében sikerült történelmi csúcsra vinni a magyar államadósságot.

Ezt kéretik nekem megideologizálni esetleg megmagyarázni ha kérhetem.
egyébként nem feltünő, hogy a fideszt védő hozzászólók a jobbikos retorikát alkalmazzák?
bár már jobban zsidóznak,mint a jobbikosok.
@popocatepetl:

Ó, tényleg, az 'indulat'. Akkor még egy szó, amelynek nem ismered a jelentését. Mondjuk 3 szótag, ne legyünk telhetetlenek.
@popocatepetl:
"Nem meggyőzni jövünk ide az ex-munkásőröket és elhülyült csemetéiket, hanem idegesíteni."

Sajnos a pártod is ilyen konstruktívan áll a politizáláshoz...ellenzékben és kormányon egyaránt, legfeljebb 180 fokos tartalmi eltéréssel.
@Squid:

Egyszerű, kérlek: 'az elmúlt 8 év'.
@alfacharlybravo: Agyatlan barom, a népharagra készüljetek, meg a valódi forradalomra.
Addig még lophattok, hazudozhattok kedvetekre, de minél tovább kínozzátok a magyar népet, annál jobban fog fájni a fajtátoknak a bukás.

"Miért nincsenek érveitek amiről lehetne eszmét cserélni, a puszta gyalázkodás és az ordenáré trágárság csak undort kelt."

Eddig ez a legtalálóbb orbánimádó önjellemzés amit valaha halottam :)
ne etessétek már a fideszes trollokat...
@Squid: Főleg ez a rész tetszik benne:

"A magas hiánynak ismertek az okai, a januárban bevezetett 16 százalékos szja mintegy 400 milliárd forint bevételtől fosztja meg a büdzsét..."

Remek intézkedés volt. Nekik, meg a gazdagoknak!
@popocatepetl: "Pld az egyik családtagom magánnyugdíjpénztár-tag volt, kb 5-6 évig, kb havi bruttó 500e fizetéssel, a hozam 12000 ft. Ez aztán a nagy teljesítmény."

Melyik pénztár és melyik portfólió lett volna ez? Tudod közzé van téve ki mennyit hozott az adott konstrukcióban. Kérlek írd le az adatokat és én kiszámolom neked itt és most mindenki előtt.

Előre is köszi.
@Squid: Történelmi csúcs nem 2006-ban volt? Legalább a magad által hivatkozott cikkel ne hazudj szembe! És az okok is ott szerepelnek benne ... ha nem ragadtál volna le az index által elgusztustustalankodott címnél.
@akimellon: A zsidó szót te írtad le itt elsőnek.
@kissiú: És igazuk is van. Nem kell leállni egyezkedni a fajtáddal.
@Pontos: Nem, Popocatepetl biztosan arra célzott, hogy ő is a Fidesz maffia része. Mert ha nem, akkor arra csak egy magyarázat van: az agya helyett szartekervények vannak a fejében.

Na jó, lehet, hogy csak élvezi, hogy idejön ellenugatni <trollface />
@orbánmentesítő: Forradalom? Dolgozni is lusták vagytok, majd pont harcolni fogtok. Pfff.
@laci_52: "Nyugodjunk bele, hogy a következő választást is a Fidesz nyeri, valószínűleg kisebb, nem kétharmados többséggel."

Inkább nyerjenek még egyszer, egyszerű többséggel. Az ő nyakukba hulljon vissza a Matolcsyzmus eredménye, amikor elfogy a MANYUP-lóvé. Utána mszp-szint következik nekik is. Ráadásul egyszerű többségben rájönnek, mégsem kellett volna sok törvényt 2/3-osra betonozni.
@popocatepetl:
"És igazuk is van. Nem kell leállni egyezkedni a fajtáddal."

Már bocsánat, de csak nem a Nemzeti Együttműködés Kormányáról beszélsz?
@popocatepetl: A rokonod jo hulye volt. Tudod, a SAJAT penzere illett volna figyelni...es par alapveto kozgazdasagi ismeret sem artana.
Onmagaban a 12000Ft semmit s mond...mikor, melyik penztarnal, melyik portfolia.... Sokan veszitettek 2008-ban a valsagon a kockazatiban, es "okosan" kiszlltak belole masnap...eselytelenne teve onmagukat, hogy kevesebb legyen a veszteseguk.
De Te csak maradj a 12000Ft-nal, ne kerdezz, ne gondolkozz!
@Squid: Csak elfelejtik közzétenni a "működési költségeket", "tagdíjat" és hasonló finomságokat. És mit akarsz te számolgatni nekem? Tegnap néztem az egyenlegközlő levelüket. Újraszámolnád? Ezek szerint nem rosszul gazdálkodtak az imádott bankos bandáitok, csal esetleg "tévedtek"?
@kissiú: Nem vagytok a Nemzet része. Pá.
@popocatepetl: Ilyen konnen nem adom fel...latod, Neked is igyekszem ertelmesen valaszolni...
Last Man Standing. Nagy kedvencem...
@sárkányfő: Etetni? Ide max. szopni járnak! :)
A sok ecceri lélek, azt hiszi, hogy a kis 60-as IQ-jával mintakommunikációt folytat. Egymást még meg is etetik!
A poszt jogos, bár azt nem értem, hogy miért nem hangzott el, hogy a cocik is így loptak. Pedig azok is, tényleg...
Fabius! A címer állat! Ezeknek kb. ilyen is van, az A8 oldalára is feltehetik! A fotó változhat benne.
@popocatepetl: " Történelmi csúcs nem 2006-ban volt? Legalább a magad által hivatkozott cikkel ne hazudj szembe! És az okok is ott szerepelnek benne ... ha nem ragadtál volna le az index által elgusztustustalankodott címnél."

Összegszerűen a legmagasabb és emelkedik amikor azért vették el a MNYP vagyont mert csökkenteni kellett, csúsztathatsz százalékokkal, de itt az a lényeg, hogy mennyivel növelték összegszerűen a hiányt.
@tomwar: Szerintem pedig nem kellett volna figyelnie a nyugdíjára, ezért kapják a jó nagy jutalékot és tagdíjat az istenített bankáraitok. Ha pedig nem figyelnek, akkor húzzanak a jó tetűhintás apjukba!
@alfacharlybravo: ez mi? NATO-tok? A "baloldal" mióta sajátította ki magának a NATO-t?
Amibe amúgy a Fidesz lépett be anno...
(1999. március 12.)
@popocatepetl: Egy pontal komolyabb geometriai alakzatot felismernel?

Amugy imadom a sztereotipiaid. A munkasort kihagytad. Es a Szofit.
@Squid:

összekeverte szegény az államadósságot a cikk hiánytáblázatával :)
@popocatepetl:

"Nem vagytok a Nemzet része. Pá."

Definiálnád nekem, kia nemzet része? Ja, aki Őrá szavazott, és most is Őrá szavazna, akár mit is csinált kormányon?
@popocatepetl: Te mit dolgozol? Csak kivancsisagbol...hatha kedvet kapnek hozza.
MÁR MEGVAN A NEMZETI ÖSSZEFOGÁS A A NEMZETI KIS SZAROS ÉS BANDÁJA ELLEN.
VÉRES LESZÁMOLÁS LESZ, NEM VÁLASZTÁS 2014 BEN !!!!!!!
@popocatepetl: "Csak elfelejtik közzétenni a "működési költségeket", "tagdíjat" és hasonló finomságokat. És mit akarsz te számolgatni nekem? Tegnap néztem az egyenlegközlő levelüket. Újraszámolnád? Ezek szerint nem rosszul gazdálkodtak az imádott bankos bandáitok, csal esetleg "tévedtek"?"

Az összes működési költség és tagdíj törvény által volt szabályozva PSZAF által felügyelve. Ha annyira baszta volna a csőrét Selmeci kisasszonynak, akkor mondjuk kezdhette volna ott, teszemazt a szabályok átírásával.

Extrém esetben, ha igazi népi hősök akartak volna lenni és tényleg "megmenteni" akarták volna az emberek befektetéseit, akkor visszamenőlegesen csökkenthették volna a kezelési költségeket a pénztártagok javára.

Persze akkor nem lehetett volna ellopni..

Igen újraszámolnám neked, mert hát hogyismondjam hogy ne fájjon... Kevés a bizalmam a szavaidban. :D

Köszi
@tomwar: Azért van gyomrod! :)) Ehhez??? Nem értelek... Még ha a "szájtépő" gyerek fizuját adnák, akkor sem!
@Squid: Reménytelen vagy! :) Ezeknek még azt sem lehet elhinni, amit kérdeznek.
Folyamatos hazudozás, csúsztatások, mellébeszélések. Tényt nem tud és nem is akar mondani, mert borulna a szerencsétlenje, hisz hülyeségeket beszél. Akkor??
@tomwar: Nem narancs az, hanem napszítta vörös, tudod, mint az 1200-as Lada fényezése az évek teltével. :))))
@popocatepetl: NEM, nem azert kapjak, s kozel sem akkora a jutalek. S amugy torvenyben szabalyozott, nem padig pofatlanul novekvo, mint a devizahiteeke. Ott sokkal tobb megy a zsebbe.
Kezdjuk az alapoknal:
1. Megnezte a rokonod, milyen penztarba tette a penzet?
2. Utananezett, hogy a portfolioja megfelelo-e? Mert erre a ket dologra lehetett befolyasa, es ezt a ket dolgot KELLETT eldontenie.

Ha olyan kibaszottul lenyultak a lovet, akkor a semminek hogy lehet hozama? Epp 12000Ft erv amellett a kedves rokonodnal, hogy hazudtak, amikor felszamoltak a MANYUP-ot. Ezt azert kar lenne vitatni. Azon BARKIVEL hajlando vagyok vitatkozni, hogy jo volt-e a rendeszer...
@Llee: Es fako,mar-mar rozsaszin hatso lampaval...(es ez nem burkolt buzizas!:-))
a fidesz az egy szarkavaro szarcsimbokokkal toltott szarzsák
@Boli: Na megjött a magát nemesi srajnak hazudó proletár is. Szevasz kutya!
@Boli: Nem szep dolog feltetelezni, hogy Popo egy berdroid...hiszen lehet, hogy csak egy tatabanyai exvajar, aki par uveg sor mellett a panelban most epp annk orul, mhogy jol megaszondta...:-))
@Boli: Félreértetted apádat! Nem kutyabőrösök voltatok, hanem kutyák.
@Boli: csatlakozom :) ehhez a munkához a törzsfejlődés kezdeti állapotába kéne visszafejlődni, ahogy a példamutató biódiszletek is megjelenítik, kb. a zsákállatka szint, ahol be, ott ki is, no gerinc stb :)
@reálisan: Csak kérdezem: Az ország melyik részén élsz??
@Ezt elkúrtad Gonosz Törpe: Aztán nehogy nemzeti összefosás legyen belőle, te kis fotelforradalmár! Ne nagyon rázd az öklöd, mert kilöttyen a sör és eláztatja a népszabidat!
@tomwar: Vállalkozom ... és tetszik, hogy szabályok születnek ... és tetszik, hogy be vanak tojva a mutyizó komcsoládék.
@Squid: Ne faraszd egyszeru baratomat a nominalis es GDP aranyos allamadossag kozotti kulonbseggel.
Legyen eleg annyi, hogy az elmult nyolc evben volt a legmagasabb az allamadossag. Igy boldog is lesz, es igazat is mond...
@popocatepetl: Neked nyasgem köcsög. Te nem ember vagy...
@Link Elek: ... és mégis feletted állnak több szinttel. Atyaég, akkor te mi lehetsz?
@popocatepetl: látom szereted a csokoládét
@Boli: Inkább tekergesd a fürtjeidet, nehogy bepáljanak a tetvek!
@gramercy: Nem szeretem. Na, jöhet a "poén".
@popocatepetl: Es ha tovabb kerdezhetnek...mire vallalkozol? Ipar, kereskedelem, mezogazdasag? Csak ugy nagyjabol...s ne tunjon tolakodonak: en epulet-uzemeltetessel, vagyis facility-management-tel foglalkozom...es mellette van egy kis egyszemelyes cegem...
Azert erdekel ennyire, mert mindenkit lustanak titulalsz, aki itt irogat, de ha Te is itt logsz...erdekelne, hogy a betonkevero vagy valami as van flugyelet nelkul...
Vagy persze az is lehet, hogy mindenki a Te bizniszedben erdekelt, es valojaban ezert irogat it....es Te is ezert utalod oke, a konkurencia miatt.
@popocatepetl: " Vállalkozom ... és tetszik, hogy szabályok születnek ... és tetszik, hogy be vanak tojva a mutyizó komcsoládék."

Érdekes! Gondolom adót is fizetsz a teljes jövedelmed után és az (esetleges) alkalmazottaid is teljes jövedelem után vannak bejelentve.

Ha esetleg nem így lenne akkor azt kéne mondjam, hogy kurvára nem kéne megmondóembernek lenni és szuperszittya túrbómagyarnak lenni. Hazafi az aki rendesen adózik, tarsolylemeztől és rovásírásos pólótól meg nagymagyarország matricától nem leszel patrióta.
@tomwar: Ipar. Cégeim vannak. Nincs szükség a folyamatos jelenlétemre a napi operatív munkához és most éppen horgász-szabadságon vagyok. Esett az eső, így bejöttem kicsit, várnom kellett egy emailre, közben benéztem az indexre, hogy jól vannak-e a kutyusok.
@Squid: Mi ez a prejudikáció? Nálam éhen halna bármelyik adóellenőr. Viszont még mindig nem tetszik, hogy sok-sok millióval támogatom a korkedvezményes bohócokat és a munkakerülő hitványakat.
@popocatepetl: kérlek, ne hazudj ekkorát Te becsületes turbómagyar! Nyomonkövethető, mikor mit szólsz hozzá... te nem dolgozol, hanem élősködsz valakin, mert ennyi időd nem lenne cégvezetőként kommentelni!
inkább legyen megint ávh, meg jöjjenek vissza az oroszok, csak ezek a fidesztetvek legyenek végre megérdemelt helyükön, a latrina legalján!!!!éljen a cseka!!!!!
@babraba: Óh, majd mindjárt nekiállok magyarázkodni egy kutyának.
@tovabb a jezsovi uton: Felesleges volt odatenned az "inkább" szócskát. Álmaid eddig is egyértelműek voltak.
@tomwar: A magyar bankok a pénzügyi analfabéta népességből élnek. Sok ember azt sem tudja, hová, mire teszi be a pénzét, csak azt látja, nem kap érte semmit. A zsé a bankban lószart sem fiall.
@popocatepetl: Latod, en folyamatosan szamiogepeket figyelek...neha munkalatokat felugyelek...igy oven van idom beleugatni a NER zsoltaraiba...hatha egyszer feltunik, hogy hamis am a nota...
@Boli: Örülj neki, ha mindenki értene hozzá, akkor nem lenne meg ez az előnyötök!
@popocatepetl: naja, nem is volt rossz, mikor a sok büdös burzsujt, meg kulákot rákosiék végre megtanitották dolgozni.....
Kicsit OFF: megfigyeltem utóbbi időben, hogy van kb 5 db fideszdroid (mint pl a realis meg a horgászparaszt) akik minden blogra betérnek védeni a védhetetlent és tök ugyanazokat írják. Ezzel csak annyit akartam mondani, hogy szépen kirajzolódik az igazi fidesznyik jellem: ostobán hajtogatja ugyanazt a baromságot általában indokok nélkül, ha esetleg valamit indokolnak az meg a valóságtól elrugaszkodott. Én azt mondom hadd higgyenek az ilyenek, a fidesz szavazók nagyrészének van önkritikája és már megérezte vagy megérzi a bőrén előbb utóbb, hogy mennyire jó neki ha a fidesz kormányoz és valszeg nem fog legközelebb rájuk szavazni...
@Kivlov: Rendben, csökkentsünk, de miért nő???
@tovabb a jezsovi uton: És lefejezték az országot szellemileg, erkölcsileg, ízlésileg, stb. Eredmény: pld te.
Na, megyek vissza a partra, itthagyom a kutyusokat.

Jó csaholást, de túl ne pörögjétek magatokat, mert még kiégtek a nagy proletárforradalmatok megkezdése elott!

És ne feledjétek:

A kutya ugat, a karaván halad.
@popocatepetl: Véletlenül nem az OTP produkálta ezt a kiemelkedő eredményt? Az ING-nél az értesítőm szerint 425 eFt hozamot kapnék, de nem fogok, mert maradtam.
@popocatepetl: jujj, csak nem megsértettem a hited? Fuss, panaszold el a halaknak!
@reálisan: "Normálisabb élhetőbb lett az ország az elmúlt év alatt. A köztisztviselők dolgoznak, nem lopkodnak, mint a szoci időkben. Majd rájön a sok Amerikát meg a nyugati világot istenítő liberális is, hogy itt csak magyar érdekek mentén érdemes politizálni, nem kell megfelelni olyan hatalmaknak, amelyek a csőd szélén tántorognak. Csak magunktól várhatunk segítséget! "

Te atyaúristen, visszahozták a kötelező hangulatjelentéseket? :)

bio
@popocatepetl: nektek a balázs péter kabaré, meg a videoton meccs ugyis elég kulturális löketnek....ja, esetleg némi vas albi, aki tud olvasni a jobbaldalon, csak annak
@popocatepetl:

" Ipar. Cégeim vannak. Nincs szükség a folyamatos jelenlétemre a napi operatív munkához és most éppen horgász-szabadságon vagyok."

Hogyne, kisfiam, én meg a Dalai Láma vagyok és éppen az imént sz*pott le Calcuttai Teréz Anya.
@Ezt elkúrtad Gonosz Törpe: "VÉRES LESZÁMOLÁS LESZ, NEM VÁLASZTÁS 2014 BEN !!!!!!! "
Na!!!! már csak 2014-ben lesz forradalom? legutóbb még július volt, előtte meg tavasz, azelőtt meg az őszön!
Mi van fotelforradalmárkám? csak a duma a duma?
@orbánmentesítő: ne nagyon dumálj itt a lopásról, te adócsaló!
@ursus artos: nem az a lényeg mikor, hanem hogy meglegyen a véres leszámolás!!!!
@popocatepetl: Hazátlan a jó ........! Kiba...ttul be kellene már fejezni azt, hogy megmondjátok, kié a haza, és kié nem. Mert a végén itt marad fél millió roma, három millió nyugdíjas, 1 millió rokkantnyugdíjas, meg "hagyományőrző", fradi"drukker", ute"drukker", "nemzetirokker" "gojmotoros", tarsolylemezkészítő, nemezelő, lenvászoning-készítő összesen úgy 50 ezer. Érdekes ország lesz.
Fogadjátok már el, hogy nem mindenki ellenség, vagy kommunista, aki nem ért egyet veletek! Miért gondolod, hogy ha behányok a mostani rendszertől, az azért van, mert az előzőt szerettem??? Hogy van, hogy kettő bit van összesen az agyatok helyén, b+???
Igen, szar volt az elmúlt 8 év. OK. És nekem személy szerint nem volt különösen jó az azon kívüli 25 sem, amit eddig megértem. Valószínűleg többek közt ezért nincsenek 100millióim. Sajnos azt gondolom, hogy aki valamelyik "rendszert" élteti, az jó eséllyel azért teszi, mert az adott körülmények közt neki sikerült baromi jól lopni. Mondjuk lehet, hogy nekem is menne, ha próbálnám, de nem teszem. Aztán ha majd végleg betelik a pohár, akkor majd elmegyek innen én is, mint ahogy a munkavállalók, vagy az értelmiségiek döntő többsége (szerencsére mindkettőbe beletartozom, és büszke is vagyok mindkettőre). Lassan tényleg az lesz, hogy csak az marad itt, akinek nincs más választása.
@Lófasz Hadnagy: akinek vannak cégei az ért valamit a gazdasági folyamatokhoz és látja, hogy ez a kormány eddig csak nehezítette a hazai piaci résztvevők dolgát. Szóval ez a faszi maximum piaci kofa...
@reálisan: Te nyomorult. Szerinted az elmúlt nyolc évben a köztisztviselők lopták el a nagy lét???
@alfacharlybravo: ha nem hiszed járj utána...
@Vegyi Ali:

Figyi, ezek a szokásos, bevett paneljeik, mint a zelmútnyócévgyurcsány, szemkilövetés, hazátlan, tetűhinta stb. mind-mind terelési kísérletek, mert kurva ciki nekik ami a posztban van. Nézd csak meg, hogy a narancsszoponcok böffentéseiben egyetlen árva szó nem esik a balázsjózsef ügyről. Egyszerűen nem értem, mi a francnak ültök fel nekik és mentek be az (egyébként sötét és egyirányú) utcájukba.
gyors váltás volt, valaki el, valaki jön, micsoda munkaszervezés :) "eszem, faszom, megáll"
-----------------------
@Vegyi Ali: ott a pont, ezért tartunk itt, és ezért látják egyre többen ezt a setét jövőt.....
@blah:

Na, kb. erről van nagybaszó.
@popocatepetl: ugyanolyan fizetéssel voltam pénztártag 4 évig, és sokkal rosszabbal 3-ig. 10-szer ennyit kapok. A valami az egyébkénti s az, hogy az átlagos kifizetés 80ezer körül van fejenként , tehát a befizetett pénz nemhogy nincs eltőzsdézve (különben nem is államosították volna...), hanem megőrizte értékét. Mióta a manyup-rendszert bevezették, folyton 4-6% volt az infláció, és a pénztáraknak nagyon kis mozgásterük volt abban (egyébként helyesen), hogy a nagy nyereséget hozó befektetési formákba tegyék a pénzt. Ennek ellenére a lóvé megvan, nemhogy névértéken, hanem reálérték fölött. Ezzel szemben, ami a kincstárba ma befolyik, az holnap el lesz költve. Rosszabb esetben már tegnap el volt...
@popocatepetl: "Na, megyek vissza a partra, itthagyom a kutyusokat."

Popóka, azt nem partnak hívják, hanem gumiszobának, azok meg nem kutyusok, hanem az ápolóid!:x
@Lófasz Hadnagy: Leginkább azért, mert jól esik elmondani, hogy mennyire van velük tele a tököm.
@Lófasz Hadnagy: Miért? Mi az a Balázs József ügy? Miért? Az egyáltalán ügy? Az nekik természetes! ezért az nem is ügy!

Csak annyit szeretnék még a poszthoz hozzáfűzni, hogy a rá fogok hugyozni a Fidesz sírjára!
@Vegyi Ali:

Sokkal idegesebbek lesznek attól, ha le se szarja senki a hülye mantráikat. Azt pontosan tudják, hogy agyfaszt kapsz tőlük és felidegesítenek, ez a céljuk, erre áll fel a kis bögyörőjük. Miért adod meg nekik azt az örömöt, hogy kielégíted a vágyaikat?
Kedves Fabius!
Nem lehetne ezt popófaszt úgy kibaszni innen, hogy a lába csak a mno akolmeleg ölelésében érjen földet?
mindenki jól járna;
gyorsan hős mártírt csinálnál belőle, (úgyis ez a célja ennek a jelentéktelen agyatlan majomnak) amivel felvághatna a hozzá hasonló hülyék között, de ugyanakkor ezzel az intézkedéssel a topic IQ átlaga egycsapásra jelentősen emelkedne.

szerintem ez jó üzlet. be kell látni, hogy vannak olyanok, aki nem tudnak különbséget tenni a között, hogy rajta, vagy éppen vele nevetnek.
@melchi zadok:

Shadow moderáció lenne az ideális (amikor csak ő látja a saját hsz.-eit, senki más). Így a balfasz leforrázva kullogna el, mert senki nem harapott rá a baromságaira, mást meg nem idegesítene fel, mert nem is látná a böffentéseit.
@reálisan: szerinted ez mi ha nem lopkodás?
Pofátlanul osztják maguknak a pénzt.
@melchi zadok: @Lófasz Hadnagy:
készül már a szűrés, csak fennforgások vannak, bocsánat hogy Fabius nevében beszélek, de már sokan várjuk a megváltást :)
Kicsit elmegyek kajalni, erre Popo lelep. Ejnye...pedig mar pont ra akartam terni Balazs Jocira...hogy mi baja a csapjanak, vagy mi...mert nyilvan elromlott, es kellene egy szerelo...ezert felhivta Oszit, hatha tud egyet kuldeni...kozmunkaban...csokkentendo a munkanelkuliseget...egyesek meg felremagyarazzak...
@popocatepetl: en mar akkor szamitogepen dolgoztam kisgyerek, amikor te meg hattal ultel a monitornak mert azt hitted, hogy falra vetit..;-)
@Llee:
Azért mert öregszik a társadalom, a naplopó C-k létszáma. Nőnek (nőni fognak) a kamatok a válság pénznyomdái után. EÜ, oktatás, rendészet…
Plusz az átlagmagyar gondolkodás is ez „ha baj van, majd segít az állam.”
@Cirbi: @melchi zadok: @Lófasz Hadnagy: @tomwar: nono, popó nélkül inger szegénnyé válna a környezet!:O
@Kivlov: en nem fogok csodbe menni es nem fogom bukni a kecomat, mert nekem volt agyam es nem zalogositottam el a jovomet, mint a sok barom.

aki hulye, az meg bukjon, ha ennyi esze volt.
@popocatepetl: én meg majd hiszek egy majomnak...
ritka nevetséges egy figura vagy...
Nem a témához ... Szóval Gyurcsányt nagyon sokan nem szerették, akik ide írogatnak a különböző blogokba. Na de amit Orbán kap, az azért "nem semmi"! Messze túlszárnyalja az Orbán iránti gyűlölet a Gyurcsányét.

Gondolta volna ezt valaki úgy bő egy évvel ezelött? Én biztosan nem.
kurvannyát minden hazaárulózónak
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
Sipi, a gond az, hogy a devizahiteleseket megmenteni akarjak...de valojaban nem teszik. Mert akkor a bankokat kellene jol megvagni...mert valamiert furan szamoljak a kamatokat, meg a koltsegeket...gyakorlatilag nem hiteleznek, hanem hitelt kozvetitenek extramagas jutalekert.
Az a párt, amelyik összekeveri a lojalitást a seggnyalással, az építő kritikát az ellenségeskedéssel, az hosszútávon halálra van ítélve. Ha ehhez még olyan választási törvényt is csinál, amelyik az erőset erősíti, akkor még azt is elérheti, h ha nem is 2014-ben, de 2018-ban 2/3-hoz juttatja valamelyik ellenérdekeltségű pártot.

Én okosabbnak, jobb taktikusnak képzeltem a fijjúkat.
@tomwar: mondjuk ki nyíltan: uzsoráznak, csak az irreális kamatokat beépítik a kezelési költségekbe, árfolyam átváltásokba, egyéb cimkézett lehúzásokba......
/aki hitelt vett fel, tudja miről beszélek: készenléten tartási díj, utalási díj, készültség ellenőrzési díj, közjegyzői dij stb-stb. hosszú a sor...
@malacz69 eurofanyalgó:

Na most menten lepetézek, TE kritizálod a fijjúkat..?

Kész, ez már egy másik dimenzió, vagy én halluzok...
@tomwar: a bank nem szocialis intezmeny.
azert van,hogy penzt keressen abbol, hogy penzt ad kolcson. a peknek a kenyeren van haszna, a gumisnak az autogumin, a gyogyszeresznek a gyogyszeren, a banknak a penzen.

ha nem tetszik, ne vegyel fel hitelt. ha felvetted es alairtal egy szerzodest, legyen gerinced es fizesd. mert kotelezettseget es kockazatot valaltal. es nem erdekel, hogy megvaltozott a helyzet.
A budös k... é... be ! Csak egy fenti megjegyzésre reagálva, az eltapsikolt reálhozam meg nyugdíj kapcsán kérdezném, most mi történt a ténylegesen meglévő pénzzel? Ja, hogy eltapsikolták és hagytak helyette sok kibaszott ködös ígéretet? Ja, nem ment a kasszába, jah nem, vettünk belöle Molt is, jó lesz az, meg hát csökkent az államadósság, mert az is jó. Igaz, hogy a saját állampolgáraink felé való eladósodottság, de csökkent. Bravo.
A NER -ről meg ugyanaz elmondható mint a Széchenyi tervről, nyalsz-kapsz. A fidesz példásan nekiállt mindennek amihez hozzá kell nyúlni, és amelyek elkúrásában aktív ellenzékként részt is vett, amik ellen anno hevesen tiltakozott, most álszent pofával zúdítja ránk. Nem is ez a baj, hanem, hogy sikeresen szétszarja kibaszott magabiztosságával arroganciájával és agymosott pribékjeinek, és vigyorgóinak tehetséges együttműködésével. Mindezt ismétlem úgy, hogy beszédjük nincs összhangban tetteikkel, de mindent megmagyaráz, hogy az országért cselekednek, és a karaván meg halad, aki szerint meg nem az nem való ide sőt esetleg ellenség.
Addig gyártják az ellenségképeket amíg meg nem lepődnek egyszer.
@malacz69 eurofanyalgó: én is ezt látom, csak félek tőle, hogy van valami nagyon mélyen, amiről még halvány gőzünk sincs, és ettől félek-tartok jobban....
@Cirbi: Jol latod, errol beszelek. Magyarazd el egy zurichi bankarnak a folyositasi jutalekot...amit az OTP ad pl. (es a tobbi is) sajat maganak..vagy valojaban mas penzet kozvetiti? Aha! Akkor viszont mas szabalyok szerint kellene jatszani...
@tomwar: egyszer mar elfogadtal egy szabalyrendszert, amikor alairtad a szerzodest...

kiderult, hogy nem tudsz benne jatszani. akkor most irjak at gyorsan?:-)
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Rendben is van ez...de milyen kockazatot vallal a bank? Semmilyet...ergo, miert ker/elvar extra hasznot? A semmiert?
Ne erts felre: az emberek, akik felvettek, vastagon hibasak. (jelzem, kifizettem a sajatom, meg idoben. Figyeltem a jelekre.) DE! A szabad rablas sem megengedheto...mert nem minden az arfolyam, es a kamat. Az allam felelossege nem az, hogy sajat hulyeseguktol mentse a polgarokat mas polgarok penzen, hanem olyan szabalyozok "uzemeltetese", ami megvedi a polgarait masok kapzsisagatol.
Mert a devizahitelezes minden volt, csak nem korrekt uzlet...
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: tudok mutatni egy szerződést, amit az ügyfél betartott, de még is ő szívta meg, csak az volt probléma, hogy a másik oldalon az otp és az állam volt
-persze ők rugalmasan kezelhették a dolgokat...
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Leirom, hogy ertsd: engem (mar) nem erint a dolog. Ettol meg akkor is latom a buktatoit. A szabalyrendszert onkenyesen tobbszor is megvaltoztattak. Ezt azert jo, ha tudod...
@Kivlov: Értem, s látom, hisz a korfa is ezt mutatja, de :

"EÜ, oktatás, rendészet…"

Miért pont erre a három tényezőre jut kevesebb??

Nem érdekel, hogy mi volt, mert bár múltunk is számít a jelenben, azonban itt a jövő elképzeléséről (költségvetés 2012-re) van szó. Tehát miért ezeken kell spórolni, miért van szükség inkább a népbutítás erősítésére (közmédia)? Miért?

Költői kérdés volt, tudom, hogy a hatalomért, mindenki tudja.

Már éltem 1998-2002 között is. Jelenleg ugyanazon szisztéma megvalósítása zajlik, kicsit másabb viszonyokkal, először a szopatás a biztos hatalom tudatában, aztán kb. 2013 elején jönnek a parasztvakításnak kitűnően megfelelő intézkedések a kormányzat részéről, s a fennmaradó időszak már a választásra készülés jegyében telik el.
@tomwar: igen
es neked nem nagyon van beleszolasod ebbe.

ha felvetted, akkor fizesd. senki nem kenyszeritett ra. amikor felvetted mar tisztaban kellett volna lenni vele, hogy a bank nem karitativ szervezet, abbol van penze, hogy penzt ad el haszonnal. lehetoleg minnel nagyobb haszonnal. nem azeret van, hogy neked segitsen, veled jofej legyen, teged kihuzzon a szarboil, hanem hogy te hasznot hajts neki. minnel nagyobbat.

johetsz ezekkel a csegevaras suket dumakkal, de te felelsz a helyzetedert.
@tomwar: oke, akkor nem te
akkor altalanossagban

senkinek nem tettek pisztolyt a fejehez, amikor hitelt vett fel. az, hogy valaki akkora segg, hogy azt hiszi a hitel valamifele segely, az jobb is, ha igy jar, hatha legalabb ebbol megtanulja, vagy a gyerekei megtanuljak, hogy a penz es a hitel nem jatek.
@Llee:
Nekem hót mind1, milyen népbutítás megy vagy nem. Az a lényeg, hogy végre valaki meg mert lépni olyan intézkedéseket, amiket régóta meg kellett volna. És ezért kellene még orsósnak egy ciklus 14től, mert ha visszajön a maszop, akkor lesz megint osztogatás, hitelből…
Csak hát, a hülye magyar ez kell: adózni ne adózzunk, de az állam adjon nekünk. Miből???
Annyira birom amikor ezek a liberó köcsögök folyton azzal fenyegetőznek, hogy majd az "embertömegek" utcára mennek. Ha az embertömegek utcára mennek, akkor ti lesztek az elsők akik karón fognak csicseregni, mert nem kormánypárti embertömegeket itt maximum a jobbik tud mozgósítani. Számotokra az utca veszélyes hely. Macskákkal, utcagyerekekkel találkozhattok, aztán nem győztök hazaszaladni gatyát mosni.
@P.mester: "kurvannyát minden hazaárulózónak"

Egyetértünk, akkor ideje leváltani őket!:P
@Kivlov: Nem kell aggódnod, két eset lehetséges, az MSZP nem fog visszajönni 2014-ben. Persze, kivéve, ha végre találnak egy olyan alternatívát, akivel el tudják képzelni a zemberek a jövőt, a bonsai góré és szabadcsapatai helyett.

Szóval, vagy a kifakult vörös csapat marad, vagy a Jobbik kihasználja ezt a lehetőséget, ami most előtte áll. A második lehetőség is erősen sanszos, hisz a zemberek mindig is protestáltak a szavazatukkal, ha nem válik valóra, amit írtam a korábbi kommentemben (osztogatás, parasztvakítás), akkor ez könnyen bekövetkezhet.

A baj nem ezzel van, hanem azzal, amit sokan mások leírtak már, itt szó sem volt arról, hogy a zemberek, vagy birkák karámban eltöltött életének jobbá tétele lenne a céljuk az igazhitű kormányzóinknak, hanem a hatalom bármi áron megszerzése, és megtartása. Üzleti tapasztalatokkal rendelkező emberek tudják, hogy az ügyfelet megszerezni sokkalta könnyebb feladat, mint megtartani. Na ez vonatkozik a hatalomra is. Ezért szükséges ennyi energiát ebbe beleölni, ezért nincs idő mással foglalatoskodni.
@Húsleves: Az általad "liberó köcsögöknek" nevezett népek nem mennek az utcára balhézni, mert tudják, hogy nem ez a megoldás, hisznek a szellem erejében...
@Llee:
Persze értem én, ezért próbálnak másokat felbégázni maguk helyett. Csak az a helyzet tudod, hogy az embertömegek is ismerik már ezeknek a szellemi fogyatékosoknak a szellemi erejét, ezért ha tényleg odacsapnak valahova, akkor azok először ők lesznek.
@Húsleves: Melyik szellemi fogyatékosokra gondolsz???
@Húsleves:"nem kormánypárti embertömegeket itt maximum a jobbik tud mozgósítani."

Tudom, tudom, a Nemzetvezetőt éppen kitakarta a tömeg: img2.hvg.hu/image.aspx?id=b71f893c-eceb-46ab-820b-ac63b5249dd7&view=77b35f82-3c9f-4f85-88fe-7bbfe9f7ce2c
@Llee:
Az olyanokra, akiknek az érveik kimerülnek abban, hogy mindenki fidesz droid aki nem azt fújja, amit ők, de kibaszott érzékenyek lesznek, ha hasonló stílusban szólítják meg az ő nemes lelküket.
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Sipi - a csegevaras dumam lenyege, hogy eloldaluan, az ugyfel karara ne lehessen szerzosest modositani...es igen, (pl. CDS) legyen olyan is, ami a bank rizikoja. Ne pedig azert emeljek a kamatot, mert bebuktak a hiteleik egy reszet, es raverik a rendesen fizetokre, stb.... A tobbi reszevel egyetertek.
@Lófasz Hadnagy:
"Azt pontosan tudják, hogy agyfaszt kapsz tőlük és felidegesítenek, ez a céljuk, erre áll fel a kis bögyörőjük."
Óriási tévedés. Épp az a lényeg, hogy nem áll fel a kis bögyörőjük. Se erre, se másra.

És éppen azért ilyen frusztrált kis elmebeteg majmok, mert nem működik a két legfontosabb szervük: a pöcsük és az agyuk.

Jobb is lenne, ha piszkálódás helyett inkább megpróbálnátok együttérezni velük. Tudom, nehéz. Normálisan működő testtel és lélekkel szinte lehetetlen.
@Llee:"Nem narancs az, hanem napszítta vörös, tudod, mint az 1200-as Lada fényezése az évek teltével"

A mai nap beszólása. Nálam nagy mezei napszítta pirospont! :)
@malacz69 eurofanyalgó:
Malacz, vigyázz! Épp hasad a személyiséged!
@Húsleves:

És azokkal mi van, akiknek az érveik abban merülnek ki, hogy mindenki libsibibsi, kommunista, hazaáruló, tolvajmaszopos, gyurcsánybérenc stb., aki nem azt fújja, amit ők, de kibaszott érzékenyek lesznek, ha hasonló stílusban szólítják meg az ő nemes lelküket, vagy kritizálják a nagyvezírt?
@Húsleves: Honnan tudod, hogy szellemi fogyatékosok? Nem lehetséges, hogy csak annyiról van szó, hogy elegük van az ellenkezőjéből?

Ha háború van, akkor próbálj meg az ellenség fejével gondolkodni, csak így értheted meg, s csak akkor nyerhetsz ellene, ha megértetted. Mondom ezt úgy, hogy nincs sem háború, sem ellenség. :))
A Hárshegyi OPNI-t felújítják. Ősztől ott tartja frakcióüléseit a fidesz.
"Zugló fideszes önkormányzata nemrég úgy határozott, művelődni jó, ezért éves szinten 10,5 millió értékben hírlap előfizetést vásárolt a Magyar Hírlaptól és a Magyar Nemzettől. "
"Természetesen kialakult belőle némi adok kapok..."

Minek? Attól még nem vonják vissza a megrendelést.
@hááááát: Oooohhh, köszönöm, bele is pirultam...
@Lófasz Hadnagy:
Jogos a kérdés. Szerintem velük dettó ugyanaz a helyzet. Nem csoda, hogy a szavazók - akiket ti rendszeresen le szoktatok birkázni - két választáson is elutasították az ilyen parttalan fröcsögést. Most viszont a másik (éppen megújuló) oldal részéről látom ezt.
@Lófasz Hadnagy: Ne várj tőlük megértést. Ők más anyagból vannak gyúrva.
Vagy: bólogatva szopsz.
@aha, persze:

Ez így van.
A legnagyobb baj a hihetetlen arrogancia és cinizmus.Az tényleg határtalan.Remélem megbosszulja magát, ha eljön az ideje.
Részemről csak ennyit: az állasok betárazva, a kokik és sallerek levezetés ill. szükség esetére készenlétben tartva.
@Cartman (ex Cartman):

Dehogy hasad, dehogy... Van a "jóhiszemű fideszszavazó", és van a "mindenáron fideszszavazó". Mivel én az előbbi voltam 2010-ben, nem tudom nem észrevenni a hibáikat, míg az utóbbi kategória annyira hívő, h a kritikát vagy magába fojtja, vagy meg sem fogalmazódik benne. Nah, az ilyenek ártanak legtöbbet az országnak, mert ha én Orbán Viktor lennék, nem azokra hallgatnék, akik mindig is utáltak, sosem bíztak bennem, hanem azokra, akik valaha hittek nekem, ám most csalódottak és elfordulni látszanak. Azonban, ha Viktor őket sem hallja meg értő fülekkel, akkor el fog veszni, az utókor lenézően emlékezik majd rá.
@baba jaga: Nem fogja megbosszulni önmagát. Addigra úgy megszedik magukat, hogy nem számít, ha nem kerülnek vissza a parlamentbe.

Egyzserű a recept: egyszer kell a tűz közelében lenni. amit tudsz, azt vedd el. Akkor sem lesz következménye, ha meg is égeted magad. Ennyi. Ezeknek adja a nép a saját pénzét.
@malacz69 eurofanyalgó:

"ha én Orbán Viktor lennék, nem azokra hallgatnék, akik mindig is utáltak, sosem bíztak bennem, hanem azokra, akik valaha hittek nekem, ám most csalódottak és elfordulni látszanak"

Nem tudom, hogy mikor jutsz el a felismerésre, vagy eljutsz-e egyáltalán valaha, de Orbán Viktor kurvára SENKIRE SEM hallgat.
@malacz69 eurofanyalgó:
De azért még pár hete is ilyen "érted aggódom, nem ellened" típusú kommentjeid voltak. Mi tette be a kaput?

Nekem is elegem van, pedig én is szavaztam rájuk. (Mostmitfogokkapni? :) ) De az az igazság, hogy ha visszamehetnék, akkor is nagy kínban lennék, hogy kiafrancra szavazzak (Ld. @laci_52: ). És mi lesz három év múlva...?
@popocatepetl: Államiban meg lenne nulla, sőt tőke se lenne semmi, mer már kifizették azt is a következő hónapban.
Ehhez képest a 12kHUF hozam is pont végtelenszer több.
Bukni azok buktak inkább, akik a nem sokkal a gazd.válság előtt vagy alatt léptek be, virtuális veszteség lett volna csak, ha marad minden ahogy volt, de a Fidesz ezt realizálta nekik veszteségként. Megköszönhetik a kiflisGabinak.
@aha, persze:
Ez teljesen igaz, de legalább nem őket fogod látni mindennap, minden hullámhosszon, hirdetve a sunyiságot, ostobaságot, dilettantizmust, demagógiát.
És ha másért nem, már ezért megérte.
@tovabb a jezsovi uton: "hogy meglegyen a véres leszámolás!!!! "
Most mikor kezdődik az elszámolás, akkor is nyavajogtok, hogy politikai meg mégiscsak a gyurka családja is mondta..
@Vegyi Ali: Ne húzd fel magad annyira. Az ilyent (másik megnevezést kihúztam, mert udvariasság mindenek felett), mint popocatepetl azért fizeti a Fidesz, hogy rajta élje ki magát a nép. Füstfelhő, semmi egyéb. Ő most politikus előképzőbe jár, az ilyen kis oligarchákból, akik "ráérnek" politizálni, lesznek majd a politikusaink, akik meresztik a seggüket a parlamentben és felvásárolják a fél országot, és követelik, hogy övék az ország. Meg kéne nézni azt a negyedikkoztarsasag.hu/-t. Te, huszonéves fejjel, már nem kell, hogy megértsd, min civakodnak a szocik és a fityiszesek. Kezdjetek új életet, azt mondom.
@Lófasz Hadnagy: Na, ezt mondom én is Alinak.
@popocatepetl: Mivel említve lett a neve, az úgy való, hogy nem a másik háta megett ugye...
@ursus artos: az a fránya helyesírás, ejnye, ejnye...
A mai hírek újabb szép tétellel gyarapítják a Nemzeti Együttműködés Példatárat.

július 4: OV ismertette a szociális konzultáció eredménytét. "Orbán Viktor tájékoztatása szerint a válaszadók 91 százaléka támogatta a védett kor bevezetését."

július 22: Kirúghatják a kisgyermekeseket és a nyugdíj előtt állókat. "Megszűnik a nyugdíj előtt állók védettsége is; az öregségi nyugdíjkorhatár előtt 5 éven belül is bárkit el lehet majd küldeni rendes felmondással is... Az előterjesztés szerint kikerülne a Munka törvénykönyvéből az a rendelkezés is, hogy csak különösen indokolt esetben lehetne rendes felmondással felmenteni azokat a munkavállalókat, akiknek kevesebb, mint 5 évük van hátra az öregségi nyugdíjkorhatár betöltéséig."

Ismét odafigyeltek a zemberek véleményére, és Bölcs Vezérünk óvó keze a kívánságaink figyelembevételével irányítja a törvénykezés nehéz munkáját.
Azért jók a trollok, mert mire az ember élőben vitatkozni fog ezekkel a genyákkal, addigra kurvára összeáll egy csomó gondolat benne! Köszi popókata és többiek!
@crashdummy:
kedves vezényló tábornokunknak és és zrt-jének->Toplákmentesítő-t ;)
@popocatepetl: Azért mindig megnyugszom, amikor a hozzád hasonló, magukat "polgárinak" valló férgek ilyen kedélyesen zsidóznak. Csak nem volt kalandod, valamelyik rabbival?
Intelligenciád dicső fényében, áruld el vadbarom narancskomcsi barátom, csak kedvenc Orbánod feleségével és lányával, azok vallásával van bajod, vagy magad is ezen, a keresztyén vallás alapjait képező vallás "hiteles vallója", vagy kikeresztelkedettje vagy-e?
"Boldogok a lelki szegények, mert övék a mennyek országa." Sajnállak azért, mert ecceri vagy, mint a faék, te szerencsétlen!
@Llee: "az a fránya helyesírás, ejnye, ejnye...
"
Ennyi?
@ursus artos:

Nem tudod, melyik szóra gondoltam?

Mi egyebet tehenék hozzá? Parttalan lenne az a vita. Semmiféle elszámoltatás nem lesz, ez csak a: "Panem et circenses."-nek a cirkusz része. Már csak a kenyér hibádzik. :))
@Llee: tudom.
Szerintem lesz elszámoltatás, csak a felkészüléshez idő kell.
@ursus artos: Mármint itt? Ebben az országban? HU? Neee....
Te sem gondolod komolyan! Ha akarták volna, már minden oldalt el lehetett volna számoltatni. De akkor szó szerint mindegyik oldalnak el kellene számolni, az pedig nagyon nem akaródzik itt senkinek. Hisz itt mindenki tudja a másik stiklijeit, de nagyon nem akarják egymást forszírozni, hisz markolják egymás tökét rendesen.
Csak, hogy mást ne mondjak, a kis hazánkban háromszoros áron épülő autópályák nem véletlenül kerültek ugye ennyibe. Nagy fantázia sem kell, vajon miért... Legyünk reálisak! Ezek soha nem fognak a verbális szintnél továbbjutni - oszt akkor nem tévedek nagyot. A vörösök ezeket csak verbálisan b..zogatták, most meg a narancsosok b..zogatják őket verbálisan. Piti kis majmokat beáldoznak, de ennyi. A plebs meg rágja-rágja a gumicsontot, ők meg csak röhögnek rajtunk.
@reálisan: Nem lopnak???? Lefordítsam neked, mit jelent az, Balázs a fejlesztési pénzek felett diszponál? 60%-ot kell zsebbe/pártkasszába visszaosztani a pályázatokból.
@ursus artos:

"Szerintem lesz elszámoltatás, csak a felkészüléshez idő kell."

Készülnek a perkoncepciók?
@melchi zadok:

melchi zadok2011.07.22. 12:43:20
„Kedves Fabius!
Nem lehetne ezt popófaszt úgy kibaszni innen, hogy a lába csak a mno akolmeleg ölelésében érjen földet?
mindenki jól járna;”
Lófasz Hadnagy2011.07.22. 12:46:49
@melchi zadok:
„Shadow moderáció lenne az ideális (amikor csak ő látja a saját hsz.-eit, senki más). Így a balfasz leforrázva kullogna el, mert senki nem harapott rá a baromságaira, mást meg nem idegesítene fel, mert nem is látná a böffentéseit.”

Mindkét variáció elmenne, de látjátok kivel vitáztatok? Kár volt, nem kell vele szóba állni. Biztos haver, mert Berényi Konrád (onlinemarketing.blog.hu/2011/06/30/vissza_a_startra_ket_dobasbol_kimarad )
a Halk, birodalmi ének című művéhez írt kommentemet kimoderálta, sőt még azt is amikor egy magát, popocetepetl nevében sértettnek érző senki engem retardáltnak nevezett, pedig ott is csak összegyűjtöttem nevezett műveit.
Kevencünk Adatlapja:
popocatepetl 0 bejegyzést írt és 1635 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.2010.03.16. óta tag.
Teljesítménye darabszám tekintetében nem rossz, de a tartalmát illetően ítéljétek meg magatok:
MOST NÉZZÉTEK MEG POPOCATEPELT mai ÖNARCKÉPÉT!
popocatepetl2011.07.22. 10:02:43
Felugrottam horgászatból, benéztem, hát nem megint itt acsarkodnak és ugatnak a tehetetlen kutyák?
Mindegy, hörögjetek csak, de ne feledjétek:
A kutya ugat, a karaván halad.
popocatepetl2011.07.22. 10:24:42
@csárli hárper: Ne idegeskedj, inkább menj le a strandra, kutyuli! Persze csak munka után.
popocatepetl2011.07.22. 10:31:23
@Pontos: Szerinted nem halad, sokunk szerint pedig halad és jó irányba halad. Ez van.
popocatepetl2011.07.22. 11:03:41
Nehogy stroke-ot kapjatok, munkásőr kutyák! Pihizzetek, nyár van, holnap már napsütés is lesz!
popocatepetl2011.07.22. 11:05:28
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Shift a gomb neve, sok gépen egy vastagított, felfelé mutató nyíl a jele.
popocatepetl2011.07.22. 11:08:41
@milyen szép a Vértes, ó: Nem kell érveket találnunk a számotokra, az indexen ugató hazátlanok úgysem terelhetőek a helyes irányba, ők már menthetetlenek. Nem meggyőzni jövünk ide az ex-munkásőröket és elhülyült csemetéiket, hanem idegesíteni.
popocatepetl2011.07.22. 11:14:08
@milyen szép a Vértes, ó: Nem írnál 50 soros novellákat ha nem idegesítenénk. A mosolygó fejecske pedig vicsorgást takar, de sebaj, ez a cél. Az a legeslegjobb a mostani helyzetben, hogy megőrültök a tehetelenségtől.
popocatepetl2011.07.22. 11:17:38
@Squid: Pld az egyik családtagom magánnyugdíjpénztár-tag volt, kb 5-6 évig, kb havi bruttó 500e fizetéssel, a hozam 12000 ft. Ez aztán a nagy teljesítmény.
popocatepetl2011.07.22. 11:18:09
@tomwar: Akkor pá!
popocatepetl2011.07.22. 11:23:16
@milyen szép a Vértes, ó: Bezárt a bánya ahol szakszervezeti bizalmi voltál? Én sem lennék túl boldog a tatabányai panelban ahol nyáron még a napi 12 üveg söröd sem hűt le rendesen, így érthető az indulatod.
popocatepetl2011.07.22. 11:27:22
@Squid: Történelmi csúcs nem 2006-ban volt? Legalább a magad által hivatkozott cikkel ne hazudj szembe! És az okok is ott szerepelnek benne ... ha nem ragadtál volna le az index által elgusztustustalankodott címnél.
popocatepetl2011.07.22. 11:27:50
@akimellon: A zsidó szót te írtad le itt elsőnek.
popocatepetl2011.07.22. 11:28:42
@kissiú: És igazuk is van. Nem kell leállni egyezkedni a fajtáddal.
popocatepetl2011.07.22. 11:29:31
@orbánmentesítő: Forradalom? Dolgozni is lusták vagytok, majd pont harcolni fogtok. Pfff.
popocatepetl2011.07.22. 11:31:32
@Squid: Csak elfelejtik közzétenni a "működési költségeket", "tagdíjat" és hasonló finomságokat. És mit akarsz te számolgatni nekem? Tegnap néztem az egyenlegközlő levelüket. Újraszámolnád? Ezek szerint nem rosszul gazdálkodtak az imádott bankos bandáitok, csal esetleg "tévedtek"?
popocatepetl2011.07.22. 11:32:19
@kissiú: Nem vagytok a Nemzet része. Pá.
popocatepetl2011.07.22. 11:34:09
@tomwar: Szerintem pedig nem kellett volna figyelnie a nyugdíjára, ezért kapják a jó nagy jutalékot és tagdíjat az istenített bankáraitok. Ha pedig nem figyelnek, akkor húzzanak a jó tetűhintás apjukba!
popocatepetl2011.07.22. 11:45:06
@Boli: Na megjött a magát nemesi srajnak hazudó proletár is. Szevasz kutya!
popocatepetl2011.07.22. 11:45:39
@Boli: Félreértetted apádat! Nem kutyabőrösök voltatok, hanem kutyák.
popocatepetl2011.07.22. 11:48:00
@Ezt elkúrtad Gonosz Törpe: Aztán nehogy nemzeti összefosás legyen belőle, te kis fotelforradalmár! Ne nagyon rázd az öklöd, mert kilöttyen a sör és eláztatja a népszabidat!
popocatepetl2011.07.22. 11:48:00
popocatepetl2011.07.22. 11:49:17
@tomwar: Vállalkozom ... és tetszik, hogy szabályok születnek ... és tetszik, hogy be vanak tojva a mutyizó komcsoládék.
popocatepetl2011.07.22. 11:51:53
@Link Elek: ... és mégis feletted állnak több szinttel. Atyaég, akkor te mi lehetsz?
popocatepetl2011.07.22. 11:52:52
@Boli: Inkább tekergesd a fürtjeidet, nehogy bepáljanak a tetvek!
popocatepetl2011.07.22. 11:53:40
@gramercy: Nem szeretem. Na, jöhet a "poén".
popocatepetl2011.07.22. 11:56:55
@tomwar: Ipar. Cégeim vannak. Nincs szükség a folyamatos jelenlétemre a napi operatív munkához és most éppen horgász-szabadságon vagyok. Esett az eső, így bejöttem kicsit, várnom kellett egy emailre, közben benéztem az indexre, hogy jól vannak-e a kutyusok.
popocatepetl2011.07.22. 11:58:42
@Squid: Mi ez a prejudikáció? Nálam éhen halna bármelyik adóellenőr. Viszont még mindig nem tetszik, hogy sok-sok millióval támogatom a korkedvezményes bohócokat és a munkakerülő hitványakat.
popocatepetl2011.07.22. 12:00:36
@babraba: Óh, majd mindjárt nekiállok magyarázkodni egy kutyának.
popocatepetl2011.07.22. 12:01:38
@tovabb a jezsovi uton: Felesleges volt odatenned az "inkább" szócskát. Álmaid eddig is egyértelműek voltak.
popocatepetl2011.07.22. 12:04:23
@Boli: Örülj neki, ha mindenki értene hozzá, akkor nem lenne meg ez az előnyötök!
popocatepetl2011.07.22. 12:11:22
@tovabb a jezsovi uton: És lefejezték az országot szellemileg, erkölcsileg, ízlésileg, stb. Eredmény: pld te.
popocatepetl2011.07.22. 12:12:20
@blah: Álmodj, takonypóc!
popocatepetl2011.07.22. 12:16:43
Na, megyek vissza a partra, itthagyom a kutyusokat.
Jó csaholást, de túl ne pörögjétek magatokat, mert még kiégtek a nagy proletárforradalmatok megkezdése elott!
É ne feledjétek:
A kutya ugat, a karaván halad.

A „mi kutyánk kölyke” kiugatta magát, ennyire futotta, a mi karavánunk meg halad, jó éjszakát mindenkinek.

Ja, egyébként a blog nagyon jó!
@látjátok feleim szümtükkel: ÉS FABIUS

Szerintem az ő véleményük is szabad, és jogukban áll elmondani. Egy bizonyos határig. A határt a vállalhatatlan eszmék/normák terjesztésénél/hirdetésénél/népszerűsítésénél húznám meg.

Fabius ígért szűrést, remélem lesz belőle valami.
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Nekem nem a véleményével van bajom, hanem azzal, hogy senkivel nem tud úgy beszélni, hogy emberszámba venné. De nem csak itt, máshol is ezt teszi, beleköt az élő fába is oly módon, hogy sértegeti, megalázó kifejezésket használ általában mindenkivel szemben. Ez sem türhető, nem csak nála, de másnál sem.
Egyébként te olvastál kedvencünktől véleményt? Mert én nem nagyon láttam még tőle ilyet.
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Ugyanaz a szűrő van nekünk is, mint a vabőrnek és a mandinak. Azokkal a blogsablonokkal megy, ezzel egyelőre valamiért még nem. Okos emberek - akik nyilván nem én vagyok - rajta vannak a megoldás keresésén.
@Fabius: Epedve várom.

@látjátok feleim szümtükkel:
(Visszanéztem az aktivitását)
Igazából nincs véleménye. Mindig csak mocskolódik. Másra mutogat. Tereli a témát.
szíjártó betegsége esetén remek papagájhelyettes válna belőle.

Megítélésem szerint a jelenleg hatalmon levők finoman szólva kevesebb erénnyel rendelkeznek az elődökhöz, még önmagukhoz képest is.
Ahhoz, hogy ország-világ szeme kinyíljon, milyen emberek is ők valójában, szükség van arra, hogy a fröcsögésük és hazudozásuk, tématerelésük és mellébeszélésük, valamint a visszamutogatásuk teret kapjon, mert egy jó bort csakis önmaga az áru tud eladni, azaz egy negatív emberről úgy tudják meg minél többen, hogy negatív, ha hagyjuk beszélni.
Ha példának okáért én holnap kiállok, és azt mondom, itt nincs deokrácia, akkor engem lehurrognak, hogy de van, mert ezt elmondhattam. Ha viszont azt mondom, a főnök lába büdös, és ezután hol az APEH (Nav), hol az ÁNTSZ, hol a kéményseprők, gázművek stb ellenőrzi nap mint nap a lakásomat, könyvelésemet, kertemet, vállalkozásomat stb. akkor az a legékesebb bizonyítéka annak, hogy nincsen demokrácia, és ezt nekem egyszer sem kellett kimondani, mindenki saját maga, ki hamarabb, ki később jut a vonatkozó következtetésre.

Ha majd a szűrés működni fog, kiszűröd, és onnantól kezdve téged nem idegesít, de azzal, hogy ontja magából a szart, esélyt kap arra, hogy még egy embert elidegenítsen az eszmétől.
@látjátok feleim szümtükkel:

Popóka és még néhányan ezért fizetést kapnak. Az a dolguk, hogy belekössenek mindenkibe, és szét offoljanak bármilyen topikot. Minden oldalnak megvannak az ilyen emberei, nincs kivétel.

Ha átnéztek rajtuk elmegy a kedvük és elhúznak a vérbe.
@Fabius: Ha kitiltod, akkor új nicken visszajön, és minden kezdődik elölről.

Ha kiszűrhető, akkor lásd előző kommentem.
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Nem áll szándékomban kitiltani senkit. A véleményszabadságot elég komolyan veszem, még ha popókákkal együtt jár is.

Ezért dolgozunk a szűrőn.
@tomwar: Itt egy cikk a mondandód alátámasztására: Róna Péter elmondta: Európában egyedülállóan Magyarországnak van olyan pénzügyi rendszere, ahol lehetséges olyan szerződést kötni, melyet nem lehet követni, ezért egy teljesen független szakértői bizottságnak kellene górcső alá vennie a bankok szerződéskötési gyakorlatát.

Szerinte a hazai pénzintézetek jelentősen túlszámláztak az ügyfeleknek, ezért az Európai Bankfelügyeleti Hatóságtól kellene segítséget kérni, mert a szervezet szakmai hozzáértése megkérdőjelezhetetlen. Róna Péter "a bankok által összeharácsolt összeggel" csökkentené a devizahitelesek tartozását.

"Első körben stabilizálni kell a szerződéseket, úgy, hogy mindenki értse."
hvg.hu/gazdasag/20110722_rona_peter_devizahitel

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára Neked is ajánlom a fenti cikket, és azt mondom, sajnos nincs igazad. Sok értelmes ember nem látta és látja át ezt az egészet. Több empátiát...
@látjátok feleim szümtükkel: Árulkodsz a tanító bácsinak, kisfiú? Brühühü mikor lesz?
@Boli: Lekutyáztalak, nem lezsidóztalak. Ha neked a kettő ugyanaz, akkor az a te bajod.
@dbeata: De rá vagytok kattanva erre a "fizeti a Fidesz" baromságra. Nem tudtok elrugaszkodni a saját fajtátok szokásaitól.
@zeddez: "Államiban meg lenne nulla, sőt tőke se lenne semmi, mer már kifizették azt is a következő hónapban."

... gondolod te ... és írod le bizonyosságként ... liberális nagyképűséged jegyében.
@babraba: Nem baj, a majom még mindig közelebb áll az emberhez mint a kutya.
@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Annál inkább meg kellett volna tanulnod te nagyon-nagyon okos.
@Battlestar Galactica: "Csak annyit szeretnék még a poszthoz hozzáfűzni, hogy a rá fogok hugyozni a Fidesz sírjára! "

Csak el ne felejtsd elobb kihúzni a liberálkutyus barátaid seggéből a hugyozódat!
@popocatepetl: Rossz emlékű ez a fajtázás, egyszer én is elragadtattam rá magam, és amikor valaki szólt, hogy mégse kéne, hát elgondolkoztam, és igaza volt. Most akkor üzenem tovább, hogy nem kéne fajtázni. Meg inkább egy boxzsákot venni, ha felgyűlt az agresszió.
A fizeti-n meg ne húzza fel magát, a libsibolsik is nap mint nap kapják a fejükhöz.
Cc: @Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Jót nevettem!
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: élvezettel olvasom a kommenjeit. És ez most nem a nyalás helye akart lenni. Kívánom, hogy tartson ki. Nekem már elment a kedvem kicsit, meg túl sok időt is elvesz, arra jöttem rá. Meg energiát.
@dbeata:

Nem szabad lelankadni, mert a fiúk apátiára játszanak. a minél kisebb részvétel jó a Zor-bánnak a választáson. Ezt ő maga mondta az amerikai nagykövetnek választás előtt 2010-ben.

Nem szó szerint idéze:

" Az lenne a jó, ha minél kevesebben mennénk el szavazni, mert akkor valószínűleg 2/3-ot kap, és le tud végre számolni a szocikkal."
Amióta ezt olvastam, azóta tudom, hogy a fiatal demokrata nemcsak megöregedett.
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Na lankadni, azt aztán nem! Odavágok én, ha kell! Csak már nem ezzel kelek-fekszem adok-kapok. Csak szóljon, és jövök, az igazságérzetemnek rosszul esik,ami ma történik. (ami a szocik idejében volt,azok között is volt, ami nagyon nem tetszett).
süti beállítások módosítása