Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri111: Leesett egy fikányi mennyiségű hó. Vége a közlekedésnek. A mk felkészült a télre. Mi lenne, ha eg... (2024.11.22. 09:04) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2010.04.17. 08:00 Fabius

Riszálom, úgyis!

Címkék: jobbik szabó attila választás 2010

Új taggal bővült a Jobbik liberális frakciója. Ha ilyen ütemben gyarapodnak, lassan kiszorulnak az igazhívő, bibliával kelő-fekvő tagok a pártból. A keresztény konzervativizmus fárasztó dolog. Ettől talán csak a nyakig begombolt Atillában képmutatás fárasztóbb. Nem csoda, ha mentét levetve előbújik a partiállat a tagokból, és kieresztik a gőzt.

Menő fiatal pedig nem lehet idióta közönség nélkül. Otthon a négy fal között, társaságban dokumentálatlanul se a faszpumpa derbi, se a pucsítóverseny nem az igazi. Elmarad a közösségi élmény, oda lesz a májvip fíling, a faszbúkos trendiskedés, nem látják az iwiwes barátok amint éppen kurvajófejek szegények. Dúró Dóra meg magyarázkodhat, hogy a választási eredmény a média lejárató hadjáratának köszönhető. Elkenődés nincs, de azért a hangulat komor. Ezen vélhetően nem sokat fog dobni a legfrissebb "szenzáció", Szabó Attila seggparádéja. Bár ha összetereljük az önfeledten szórakozó fiatalokat egy képre.....

 

 

 

 

 

 

 

 

...akkor néhányan joggal gondolhatják, micsoda buli lehet Jobbikosnak lenni. Azt azért nem értem, a sokadik eset után nem volt egy eligazítás, amin Vona Gábor bánatos faszpumpázást ordítozva követelt a tagoktól radikális változást?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Király Andrással elkezdődött cirkusznak miért nem volt egyenes következménye az óvatosság? Kubatov beszédek és Szanyi videók korában lehet építeni arra, hogy úgysem derül ki valami? Jó reggelt, ez itt Agyarország, ahol az általatok nem gyakorolt tolerancia nem jár automatikusan nektek sem. Sőt, minél hangosabban zsidóztok/buziztok/komcsiztok, annál hangosabb a röhögés egy-egy fedetlen púzó feltárulkozásán.
Jóakarók mindig lesznek, egy ekkora társadalmi megosztottságot okozó párt esetében különösen. Igen, lesznek akik kárörvendve röhögni fognak ezeken a képeken. Egyrészt a káröröm a legőszintébb emberi érzés, másrészt pedig igazolva van a sokak által hangoztatott tézis:

Bordélyházban az erkölcsoktatásnak annyi értelme van, mint kandisznón a mellbimbónak.

179 komment · 5 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr571928450

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Éljen a Jobbik kétharmada 2010.04.17. 19:37:46

Mióta kiszámolták, h ez csupán 16,7%-ot jelent, a jobbik aktivistái keserű csalódásukban őrült aktivitásba jöttek, ahogy szokták, beindult a kórus, a hörgés, a bőgés, a nyálgép. Egyetlen párt körül nem tapasztalni ennyi ideggyenge őslényt, aki ilye...

Trackback: Nem azért, de... 2010.04.17. 18:07:00

Szeretettel üdvözlök mindenkit! Nem azért, de nem tudom, hogy vagytok vele, engem néha felpiszkál ez-az! Ti is így vagytok vele? Engem legutóbb az piszkált fel, hogy már megint zsidózás

Trackback: A magyarok 2010.04.17. 17:03:44

Tegnap, miközben a hokedlin ücsörögtem a konyhában és a hűtőben talált lecsókolbász maradékán nyammogtam, végre rájöttem a nekem rendelt célra. Ideje pislákoló gázlángot gyújtanom az éjfekete sűrű rengetegben, és összefoglalnom – miért is a magya...

Trackback: A popsivillantós jobbikos jegyezte volna el a pornós gárdistát 2010.04.17. 12:04:41

  A Borsodblog által megénekelt jobbikos popsivillantó, a radikális változás bulitagozatának új arca, Szabó Attila nem ismeretlen a Mandiner előtt sem. A Jobbik miskolci egyéni jelöltje (aki minden negyedik választópolgár bizalmát nyerte...

Trackback: Újabb botrányos kép: meztelenül fotóztatta magát a Jobbik jelöltje 2010.04.17. 11:00:53

forrás: atv.hu"A szerkesztőségünk birtokába jutott felvételen Szabó Attila, a Jobbik Borsod-Abaúj-Zemplén megyei jelöltje pózol több társával.   „Szabó Attila már gimnazistaként felismerte, hogy a parlamenti pár...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Google: "De, ha ők ezeket az elveket (melyekről beszéltél) betartották volna, nem állnának 17%-on, ha ezeket az elveket betartanák, már nem Jobbik lenne a nevük."

A név csak egy szó. Olyan, mint a "szocialista" az MSZP-ben, a "fiatal" a Fideszben, és a "lehet" az LMP-ben. Egy szó, ami önmagában nem kötelez semmire, és nem zár ki semmit.
Hogy nem állnának 17 %-on? Persze, hogy nem. Nem álltak volna meg annyinál. Választható, vállalható alternatíva esetén a kanyarban sem lettek volna kényszerből akárhová szavazók, olyanok, akik jobb lehetőséget nem érezve maradtak a járt úton, minden kátyú ellenére.
Szerintem.
Mindenesetre megnyugtató, hogy a Jobbikba semmi másért, csak néhány részeges buliképpel "sikerül" belekötni :)

Ha már másba nem lehet... legyen meg a cionlibsik öröme, egészségükre :)
@Interlock: "Kérdés, mi a fontosabb: az ország (vagyis tízmillió ember) érdeke, vagy az önmegvalósítás."
Szerinted a radikalizmus kizárólag a Jobbik érdeke, szerintem meg (minimum) tízmillió ember érdeke. Amennyiben radikalizmuson a 20 éve folytatott politikával való gyökeres szakítást értjük, a nemzeti érdekek radikális képviseletét az EU-ban és mindenhol. Ne mossuk össze a radikalizmust a szélsőségességgel, ez annak az érdeke, akinek megfelel a jelenlegi status quo. Ugye nem gondolja senki komolyan, hogy a Jobbik kormányra kerülve hozzákezdeni koncentrációs táborok építéséhez, zsidók és cigányok oda hurcolásához, esetleg kiirtásukhoz? Nyilván nem gondolják, de remek dolog ezzel riogatni.
„Politikai célzatú, hamis látszatot keltő kampányfogásnak” tartja Meggyes Tamás az MSZP mellett kampányoló Piroslapok blogon megjelent 1998- as videófelvételt. A felvételen Meggyes Tamás egy olyan társaságban látható, amelynek néhány tagja marihuánát fogyaszt. A felvételen az nem látszik, hogy Meggyes Tamás is szívna, csak az, hogy egy alkalommal valamilyen füstöt fúj ki. "Az ellenem folyó karaktergyilkosság újabb epizódja ez az erőtlen próbálkozás az interneten. Azt a látszatot próbálják kelteni, hogy marihuánát fogyasztottam. Ezt a hamis látszatot kelteni aljasság, azt állítani pedig, hogy valaha is fogyasztottam akár marihuánát is, hazugság. A sugalmazottakkal ellentétben az 1998- as felvétel éppen azt bizonyítja, hogy én itt sem fogyasztottam semmilyen tiltott szert" - olvasható Meggyes Tamás közleményében. Az esztergomi polgármester közlése szerint  a videó egy majd ötvenfős szlovákiai sítáborban készült. A társaság nagyobb része semmiféle szerrel nem élt, "csak jóféle helyi sört és Becherovkát ivott." Ejnyebejnye, hogy tehet ilyet egy kereszteny part tagja? Ezen miert nem hoborog senki?
@szkepi: Kedves szkepi :) (már jó)

Kérlek olvasd el ezt, és vitassuk meg. Kíváncsi vagyok, mi a véleményed erről.
www.bogarlaszlo.info/archives/nemzet-program
Mindenesetre egyet levettem az utobbi hetek "történéseiből", amig az MSZP " a Jobbik fasiszta, rasszista párt" kijelentései csak növelték a párt népszerüségét, addig amikor beindult a FIDESZ karaktergyilkos szekciója A Jobbik ellen, alapozva az emberek többségének "álszentségére", ez bejött, és megtorpant a Jobbik szavazóbázisának növekedése. A Tény , hogy ezt is profibb módon csinálták, mint a baloldal. Ezzel együtt ezt a 2/3-ot szivni fogjuk valamennnyien.
@zsoltix:

Pedig Meggyesahibas ki is kockázta a videót, és egyértelműen látszódik, hogy mi is történt:

meggyesahibas.blog.hu/2010/04/17/de_miert_fogja_be_az_orrat
A ballibeseknek nincsen seggük.
A ballibesek nem basznak, nem élveznek.
A ballibesek nem finganak.
A ballibesek az erkölcsi tartás mintaszobrai /hányan is vannak sitten?/.
A ballibesek nem szeretik a finom ropogós basznivaló pornós csajokat.
A ballibesek nem néznek pornót.

Nekem ezek a következtetések jöttek le a posztból.
Sajnálom a ballibet.
@cserepj: @zsoltix:

Nézzetek be a tegnapi poszt alá:

varanus.blog.hu/2010/04/16/csak_feles_meg_sor_legyen

Világosan kiderül a kommentekből, Meggyest összemosni bárkivel az skandallum. :-)
Nekem bejönnek a másokat megbotránkoztató bulizós képek. Jókat derülök rajtuk. Szerintem ez nem lehet probléma, legalábbis nekem nem, nem miattuk nem szavazok a Jobbikra...:)

Miért baj az, ha valaki züllik egy kicsit? Paulus/Szent Pál története ismerős?
Tudom, erre az a válasz: "...de ők azt mondják, hogy így meg úgy kell élni, miközben szó szerint basznak az egészre...".
Nos attól még, hogy nem mindig gyakorolják, tudhatják, hogy mi a helyes, vagy mi lenne helyes. A cél nem a szűznemzés, hanem a jóra való törekvés. Más kérdés, hogy ők is elbuktak már párszor az üdvösség felé vezető úton, mint ahogy mindannyian...:) Emberi dolog.
@Fabius: jellemzően politikával/fikázással foglalkozó blog, amely rendszeresen fent van az index címlapon. sok embert érsz el így, és csak gerjeszted a feszültséget...
@világoszöld:

Ebből is látszik, hogy némely fidesz-palántának egyedül több esze van, mint az egész maszopos frakciónak. Más kérdés, hogy ez eddig azért nem hozott eredményt, mert sajnos sok ember ebben az országban szellemileg annak a bizonyos frakciónak a szintjén áll.
Egyszer elkezdtem a parlament.hu-n szemezgetni a szoci képviselők végzettségét, múltját. Hááááát... Nem a szakértelen sugárzott belőlük...
@Motherhacker:

Ez egy nagyon jó történet. Kb. 10 percig mulattam rajta, mikor elolvastam...:D

Tényleg köszönöm, hogy belinkelted!

Találékony ember a magyar, de ennyire?
@szkepi:

Álságosabb, képmutatóbb banda 98 óta? GYF és klikkje. Kóka, vagy csak egyszerűen az szdsz. Szóval lehet válogatni. S az egész hányadékízű vacsora megfűszerezhető némi cinizmussal, s máris fletó beszédeinél, mimikájánál, hatásszüneteinél tartunk, amely témától függetlenül mindig ugyanúgy jött elő.
@Gaudi Nagy Lajos:

Mi a jobb? Néhány politikus, aki szeret bulizni, de konzervatív erkölcsökről papol, vagy álszent, cinikus, képmutató politikusmaffia, amely húsvétkor megveregeti az otthonban a nyugdíjasok vállát, majd szépen kirabolja a nyugdíjkasszát?
Vagy takarékoskodás címszó alatt meghúzza mindenki nadrágszíját, majd a gyermekétkeztetésen "megtakarított" 1 milliárd forint harmincszorosát tolja ki a bkv-nek, az atv-nek, a saját gazdasági maffiájának?
@Win Elen:

Nézd. Te ezt nem értheted. Egy igazi "demokratának", a köztársaság egyik megmentőjének minden párt ugyanolyan, amely zavarhatja az óhajtott lendvaiegypártrendszer köreit. Tehát az lmp meg a jobbik is amolyan "hülyefiatalok" ordíbálnak valamit jelleget ölt, s valahol ugyanazt jelenti...:)
Szerintem mindegyik pártban van,homokos,drogos,és kurva.

Ettől függetlenül a Jobbik az egy csürhe,de még ettöl is fuggetlenül,baszki 17%-ot szereztek.
@kukatr: És? Ha nem beszélünk valamiről az nincs? Témát szolgáltat a közélet eleget.
A lehetőség számodra is adott. Egy blogot létrehozni három kattintás. Ráadásul ingyen van.

Hadd kérdezzem meg, hogy a kuruc, a barikád, az mno.hu, a nol.hu nem kelt semmilyen feszültséget?

Vagy csak a nem elég lelkesen bólogató bloggereknek kell befogni?
@Simon Perverz:

Tévedsz.
A ballibesek igenis finganak, de mindezt udvariasan elvonulva, zacskóba teszik, s nem eresztik ki a légbe. Miért is tennék? Hisz haza is vihetik, s egész nap szagolgathatják, másba meg úgyis kár lenne, mivel nekik még a pukijuk is különb, mint másé...

Azért is járnak nagyméretű táskákkal mindenhová, hogy elférjen benne a sok zacskó...
@Fabius:

Éljen a szabad hülyeség! Éljen a bloggerkedés!
Gyerekek! Értsétek már meg, hogy ennek semmi értelme...
Ha mindenki, aki szabadidejében a billentyűzetet baszkurálja, valami értelmes dologgal - mondjuk sörpalackozással, bortermeléssel, közszeméremsértéssel, stb... - foglalkozna, itt kánaán lenne...:)
@Motherhacker:

Helyes, hogy szóba hozta, de elégedetlen vagyok velük szemben.
Miért nincsenek például szabadcsapatok, amelyek pl. Hűvösvölgyben visszaveszik az ebül szerzett vagyonokat? Vagy köztörvényes, szabadlábon élvezkedő bűnözőket irtanak? Pl. Tasnádit miésrt nem lőtte le még senki?
Ez itt a kérdés és nem 4-5 pucér valag...
@hairytiger:

Dehát már késő... Állítólag cionisták is vannak közöttük. Meg volt mszmp-sek, akik az Addams Family-ben illő Dúró Dóra szerint jelezték múltjukat, beismerték eddigi eltévelyedésük, s megjavultak....:D:D:D:D:D

Ennél nagyobb vicc nincs...:)

Mert az ember nem a szájával hazudik, mi?:)

Kb. mint az óvodában a homokozóban. Ez az a szint.
@pimpalini: Hahhh milyen naiv elképzelés.
Az LMP egy csalo pártnak nevezett tákolmány,akiket csalás utján juttattak a parlamentbe.Nem is volt feltünő azM1 en mikor ment a választási müsornak nevezett cirkusz,és az egyik politologus nevetve mondta,délután az LMPt meglátogatta az USA nagykövete ,lehet nagy meglepetésre számithatunk tőlük.Egész véletlenül ennyi átszavazo soha nem volt,csak éppen most.Kis SZDSZ jol helyezkedik Koka,és a többi.Ez a politologus asszem szokott kommenteket is irni.Ez a botránynak nevezett kép pedig szerintem szánalmas,legközelebb meztelen gyermekkori képet találnak valakiről.Nem is merek belegondolni miket fognak irni rola.
@zsoltix:

Ha cizelláltan akarok fogalmazni, csak annyit mondanék, hogy marha vagy fiam.
De a vágni való fajtából...

Azon hőbörögsz, hogy az illető - akit nem is ismernék, ha itt nem írnának róla - füvesekkel mutatkozik és cigit szívott (egyszer). Ez olyan nagy baj? Az nem baj, hogy sörözött és becherovkát ivott? Fúj. Ezzel rossz példát mutat az ifjúságnak, s miatta most sokkal többen nyúlnak majd az alkoholhoz és néznek rendszeresen a pohár fenekére...
2 év múlva ki lehet majd jelenteni, hogy M miatt bizonyítottan 2,58 %-al nőtt Magyarországon az alkoholisták száma. Mert hát a politikus példakép, s neki szent életet kell élnie...:)
@pimpalini: épp ez a lényeg, szabadidejében mindenki azt csinál amit akar (és amit lehet). soha nem fogom megérteni a horgászokat akik, órákat töltenek el csendes üldögéléssel a tó/folyóparton, de nem is megyek oda órák hosszat (jó hangosan) győzködni őket arról, hogy sokkal jobb dolgok is vannak annál, mint amit épp csinálnak :-D
@dezsöke:

Amúgy az amerikai nagykövet utána meglátogatta a többi pártot is...

Ha figyelmesen nézted volna a műsort, tudnád, hogy közölték ezt az információt.

Tehát itt egy jelentős amerikai összeesküvést fedezhetünk fel, melynek résztvevője majd mindegyik magyarországi párt...:)
@pimpalini: tévedsz, a Jobbikhoz nem ment, később kijelentette, hogy a Jobbik szerinte nem demokratikus párt. Nem fejtette ki, mire gondol, pedig érdekelne, hogy amelyik párt a demokratikus játékszabályok szerint bekerül a parlamentbe, és a párt programja, valamint minden prominensének nyilatkozatai szerint a jelenlegi demokratikus (egyébként teljesen szar) játékszabályoknak megfelelően kíván politizálni a jövőben, az miért is nem demokratikus?
@úriparaszt:

Már ne is haragudj, de annak aztán végképp semmi értelme nem lenne...
(Bár a jelenet biztosan jól nézne ki.)

Mivel sok esetben a horgászat a legális alkoholfogyasztás egyik bevett módszere, amivel mindig el lehet számolni az asszonyok felé.:)
Inkább a halakat kellene győzködnöd, hisz ők a hülyeségükkel ráadásul saját magukat tűzik horogra. Attól a pár szem kukoricától meg gilisztától nem mondhatnák, hogy kint lennének a vízből, mégis ráharapnak. Miközben naphosszat úszkálhatnának fel-alá, meg fetrenghetnének az iszapban.

Szóval mindenki hülye, aki ilyen szép időben a képernyő előtt ül, ahelyett, hogy mondjuk füvet nyírna, vagy kutyát sétáltatna...:)
@Motherhacker:

Amúgy miért baj, hogy nem ment? A Jobbik végülis utálja a tőkét, s ezen keresztül annak legnagyobb exportőrét, az USA-t is. Vagy nem?
Én sem hőbörgöm azon, hogy nem látogatott meg botoxildi, bár a sajtótájékoztatón a Mesterházy mellett álló, a kamera által félbevágott hölgyeményt el tudnám viselni...:)
@pimpalini: Sajnos elég nagy összesküvés ez mert igy van.USA a demokrácia élharcosa,röhejes bevásárlo központokban szavaznak az emberek mert oda legalább elmennek.Lebombázzák a fél világot nekik lehet,akkor ezt a pitiáner dolgot miért ne tehetnék meg.Merjen valaki szolni,ők csak tudják hogy kel csalni,elvégre csináltak egy kamu válságot is.A trágyát meg szétszorták,had fizessük mi is többek között.
@úriparaszt:

"Egyetlen centivel sem jobb, mint az mszp, fidesz, akármelyik képviselője. Szó sincs új, pláne nem tiszta erőről! "

De legalább vicces...:)
@dezsöke:

Amúgy lehet, hogy igazad van, mert nemrég olvastam, hogy az amerikai nagykövetek általában laptoppal járnak. Ráadásul minden választásnál (demokratikus országokban) kötelességüknek érzik a nagyköveti szinten történő megjelenést, mint a demokrácia és szabadságjogok élharcosai.
Mármost ilyenkor valójában nemcsak beszélgetni, hanem azzal a céllal érkeznek, hogy megtárgyalják a pártokkal, kinek mennyi lenne az ideális eredmény. Majd ők megmondják, hogy számukra mi lenne, s ezen alkudnak egy jó fél órát. Majd bemennek szépen a szervezszobába, és a laptopjukról feltöltik az eredményeket, melyek majd megjelenhetnek a médiában (internet, televízió, újságok).

Mármost. Nálunk nem az OVB-vel volt gond, meg nem a sok kinn rekedt szavazóval, hanem egyrészt nehezen egyeztek meg a konkrét százalékokban, másrészt tönkrement a követségi laptop, s újat kellett hozatni. Ezért késtek az eredmények idén.
Nem vagyok egy nagy jobbikos. :) De speciel én megvédtem a srácot. Ilyen kép szinte mindenkiről készülhet. :)
@pimpalini: Már ne haragudj,de ha te ezt igy elhiszed hogy ök érdek nélkül tesznek bármit is vagy nagyon naiv vagy,vagy mást nem irok.Nem szeretnélek megsérteni.Nézd meg pl ki volt aki majdnem bedöntött bennünket.PSZÁF
@pimpalini:

Egyik sem jó. Sem az álszent, sem a tolvaj.
És hogy is mondják: alkalom szüli a tolvajt.
A szociknak alkalmuk az volt, a Jobbiknak még kevésbé.
Majd ezután.
@dfcwolf:

"Nem vagyok egy nagy jobbikos. :) De speciel én megvédtem a srácot. Ilyen kép szinte mindenkiről készülhet. :) "

De nem! Tévedsz!
Mi az, hogy buliznak a jobbikosok?! Mi az, hogy isznak?! Mi az, hogy szexelnek?! Mi az, hogy egyáltalán... élnek?! Én liberális vagyok!

Igen!
Majd én megmondom, hogy mit szabad! Meg, hogy kinek mit szabad!
Irgumburgum!!!
Jobbikosnak semmit sem szabad!
Mert nem demokratikus.
Nekem meg mindent!! Mert én liberális vagyok!
S én mondom meg ki demokratikus, ki nem!
Én mondtam meg annak idején 30-40 évvel ezelőtt is! S milyen rend volt! Visszasírják maguk azt! Ugye?
Akkor még a fűszálak sem füvethettek, csak a Fletó meg én! Nekünk szabad volt, mert mi már akkor is demokratikusak, meg liberálisak voltunk!
A Gyula is megmondta: ha nem azt csinálod, amit mondok, kapsz egy demokratikus pofont, vagy egy liberális tökönrúgást!
S milyen igaza volt...
Mert akkor még rend volt... Meg nem kellett izgulni holmi választások miatt...
Most meg itt van ez a Jobbik, hiába fasisztázzuk őket, csak nem akarnak eltűnni...
Kár, hogy a Gyula már megöregedett, mert embert verne belőlük...
@pimpalini: A jobbikosnak ugyanazt szabad, mint a liberálisnak. Csak éppen: a liberális nem hirdeti magáról, hogy ő a "tiszta, új erő". A jobbikos meg igen. Ha pedig SAJÁT MAGA ilyen magasra teszi a mércét, hát ugorja is át... Ennyi.
@pimpalini: Azért az orosz tőkét nem annyira utálja, mint a zsidót... (Orosz zsidó tőkével nem tudom, mi a helyzet, arra szerintem még nincs kidolgozva az irányvonal).
Én halkan zsidózom, de azt kitartóan :-)
Látom megint megy a bántják szegény jobbikot. Elvárnának egy kis toleranciát. Mert ugye ők olyan marha toleránsak. Jó volna felfogni, hogy ha kihirdetik magukat erkölcsi nonplusz ultrának akkor vagy 7/24 bibliaszakkörösek lesznek most és 20 évre visszamenőleg, vagy hiteltelen képmutatók akik verik a díszmagyarba bújtatott mellüket. Lehet kontrázni elempével meg más pártokkal. Ők cimkézték magukat liberálisként. Ez tudjátok gondolom mit jelent. Ha máshonnan nem, akkor ifjúkorotokból vagy egyetemista éveitekből, mikor tucatjával lőttétek a liberális képeket. (Ezekre megy a hivatkozás faszpumpázás típusú képeknél még mindig, ugye?)
Nincs mit hozzátenni: szánalmas mint az Index általában, ill. az egész ország.
@pimpalini: "Tehát itt egy jelentős amerikai összeesküvést fedezhetünk fel, melynek résztvevője majd mindegyik magyarországi párt...:)"

Röhögve vártam, hogy melyik lófaszpumpa-oldali savazó bukik rá, mint gyöngytyúk a nemes, érlelt takonyra. És csak jött egy. :DDD
@dezsöke:

Hát igen. Ezek a dillettáns szocik valóban majdnem bedöntöttek minket.
Még azért a 19 %-ért is kár ezek után.

De kérdés, hogy "ők" mit akarnak? Mert "ők" aztán akarnak. Mindig is akartak. Nem is akármennyire. S még csalástól sem riadnak vissza. S persze a fideszt is megvették. Vannak erre utaló jelek. Pl. látták Orbán Viktort az amerikai nagykövettel. Sőt. Azt is látták, hogy Orbán Viktor Gyurcsány Ferenccel beszélgetett. Beszélgetett!! Értik? Biztosan forralnak valamit! Nagykoalíció lesz. Beveszik ezt az szdsz-utód homokos pártot is. Csak azért, hogy kiszúrjanak a Jobbikkal. De mi nem hagyjuk magunkat! Mi minden összeesküvést átlátunk. Mi sem egyszerűbb ennél. Aki nyitott szemmel jár, látja. Gyurcsány is Budán lakik meg Orbán is. Biztosan egy követ fújnak. Az egyik is tárgyalt az IMF-el, meg a másik is. Kell ennél több?
A fidesz is lopott. Nem is keveset. Ellenzékből lopott. Meg a szocik is, ők ne loptak volna? Meg itt van ez az lmp, ők meg fognak lopni. Ez biztos. Mi nem. Mi sosem lopnánk. Ha a múltban loptunk is, hát megváltoztunk. Nyugodtan elhihetik, mert mi mondjuk.
@dezsöke: "Az LMP egy csalo pártnak nevezett tákolmány,akiket csalás utján juttattak a parlamentbe."
Jól beszélsz. Mocskos csaló választók beszavazták őket. Pfujj demokrácia, pfujj. Micsoda csalás, hogy nem azvan amit te akarsz, hanem az amit a többség akar. És hogy másoknak is van szavazati joga? undorító.

"Egész véletlenül ennyi átszavazo soha nem volt,csak éppen most"
Jah. Kivéve 98-ban, 2002-ben meg 2006-ban. De máskor tényleg nem. Ja, meg az EU parlamenti választásokkor. Mert nagyságrendiség meg tendencia ugyebár.

"az LMPt meglátogatta az USA nagykövete "
Ja, meg a többi pártot is. Kijárási tilalmat kéne elrendelni. Hogy képzelik eyesek, hogy csak úgy meglátogatnak másokat? Csak neked elmondom, hogy a kuklux klánnál is jártak. Akarom mondani a jobbiknál.
Én arra is kiváncsi lennék,hogy a mandiner blogot honnan ismerte minden csatornán okoskodo politologusnak nevezett ingyenélő.Főleg az érdekelne ez a blog honnan tudta a hivatalos előtt az adatokat ennyire pontosan.A hivatalos is ugyanezeket irta utána.Több mint feltünő,indexen jelent meg most is poszt tőle,LMP közelállonak tünik nagyon.Ki adta az infokat ennyire pontosan,még a jobbikrol is.
@pimpalini:
"... Meg itt van ez az lmp, ők meg fognak lopni..."
Kár jövő időben beszélni róla. Csak meg kell szépen nézni a képviselő jelöltjeik múltját. Nem kell ide csoda, meg előrelátás, csak utfg...
Szerintem inkább seggmutogató, buzifelvonulásra járó, pornósztár politikusok legyenek, mint korrupt, tolvaj, pártállami múlttal rendelkező cenzor, pufajkás stb. politikusok. Az előbbiek ugyanis nem ártottak senkinek...
Csak pár hónapja hogy olyan "nagymérvű" növekedést értek el, hogy a médiáknak is felkeltsék a figyelmét. Ez hozza magával a sok kipattanó botrányt . Most , hogy kezdi mindenki megszokni, hogy a közélet részei lettek , várható hogy még nagyobb figyelmet kapnak és ami ezzel jár , még több kínos momentum miatt kell magyarázkodniuk .
@silent76: "Az előbbiek ugyanis nem ártottak senkinek..."
Nem is ezért röhög rajtuk magyarország 84%-a. Hanem azért, mert jobboldali nagykeresztényként és erkölcsi bástyaként pozicionálták magukat. A fránya szavazók meg már csak olyanok, hogy számonkérik a politikusaiktól ezeket a dolgokat.
Ilyenkor persze megy az összeesküvésgyártás a lejáratókampányról. Abba gondolom nehéz belegondolni, hogy ha erkölcsi Mount Everestnek kiáltották ki magukat, egyúttal az emberek ezt is várják el tőlük. Amikor pedig kiderül, hogy ők is ugyanolyan gyarló férgek, mint mi átlagmagyarok, akkor bizony megy a kárörvendés ezerrel. Tudniillik az a 84% nem gondolja magáról, hogy erkölcsi szemét lenne csak mert nem szavazott a faszpumpásokra. Intoleránsak. Akkor a maradék 84% miért legyen toleráns???
@lyken:
Ennek qrvára semmi köze a toleranciához. Sajnos a Jobbik most belement ebbe a bugyuta baromságba, amit pár elmerokkant libsi elkezdett, hogy ássunk elő egymásról képeket, a ki mit csinált 10 éve jegyében. Régi bolsi taktika ez, amit a mai baloldal Aczél elvtárséktől tanult. Ha te szar alak vagy ne próbálj jobb lenni, hanem rántsd magad mellé valahogy a másikat is. Az elején a Jobbik nagyon helyesen azt mondta, ők ebbe a szánalmas baromságba nem mennek bele, mivel a mostani tettek és gondolatok fontosak. Azonban valamiért ők is elkezdték most a hasonló képek előásását. Ez volt nagy hülyeség...
@világoszöld: Bárcsak már ott tartanánk,hogy "szívjuk" a kétharmadot!!! Alig várom.

Mellesleg az index is vastagon részt vett a karaktergyilkos kampányban, pedig az nem fideszes.

A joobbik mióta is likudviktorozik meg zsideszezik? Aztán csodálkoznak, hogy a málnafagyi visszanyal...

Mellesleg egyáltalán nem biztos, hogy a lejáratókampány miatt kaptak kevesebbet. Szerintem inkább amiatt, hogy bejött a választások előtti győzteshez húzás effektusa. Egy hét múlva is be fog jönni.
Inkább a többi párt lopásaival, választási csalásaival kellene ilyen lelkesen foglalkozni nem azzal hogy egy részeg egyetemista letolta a nadrágját...

Az embereket nem ez érdekli, hanem a fenti dolgok + hogy este amikor haza megy a munkából leütik és kirabolják a cigányok + gyerekét megkéselik a diszkóba, másik gyerekét megverik és zsarolják az iskolába...

A faszomat nem érdekli, hogy Sanyi letolta a nadrágját a faszom tudja hol...!!!
A Szanyi téma már lefutott dolog. Mára el is tűnt az index főoldalról, de ha egy Jobbikos bulizik...

Nem az a baj, hogy támadjátok a Jobbikot, mert nyilván az ellen oldal támadja, na de így?
Így már az oviban sem viselkednek, mert rájuk szól az óvónéni, hogy ehhez ti már nagyok vagytok.

A helyzet az, hogy féltek, de nincs mibe belekötni. ennyire látványosan ne féljetek már.
@Muad\\\'Dib:

Az mszp-politika lényege a sárdobálás. A negatív üzenetek szajkózása, a másik lejáratása, mert így program szinte nem is kell, ráadásul a saját hibák relativizálhatók. Ezt sok szavazó nem fogta fel az utóbbi 16 évben. Sajnos most sem ábrándult ki belőlük elég ember, sőt, várható 4 év múlva a megerősödés.
Az ország szavazóinak ötöde számára elég volt annyi, hogy utáljuk Orbán Viktort, s mivel "szerintünk vannak fasiszták, mi meg megvédjük a demokráciát, az sem számít, hogy hazudtunk, loptunk, csaltunk minden lélegzetvételünkkel".
A Jobbik ott követte el a hatalmas hibát, hogy nem egyeztetett, nem gondolkodott sstratégiában, nincsenek vállalható arcai, s elkezdett jobbra is tüzelni. Nem kérdés, hogy idővel összeomlik, magába fog temetkezni. Ha vannak itt Jobbikosok, tessék ez ellen tenni valamit. Tessék megváltozni.
Igazuk van azoknak akik védelmükbe vették a Jobbikos embereket, sokan elkövetnek fiatalkorukban dolgokat amiket később megbánnak (és itt most nem sikkasztásra, rablásra etc köztörvényes dolgokra gondolok természetesen), emiatt felesleges másokat elítélni, megbélyegezni.
Remélem, ha hasonló képek, videók kerülnek ki a netre egy baloldali, liberális, fideszes vagy bármilyen más poltikusról, ezek az emberek ugyanúgy elnézőek lesznek vele szemben, és nem fogják mellüket döngetve ordítani hogy de ilyen alja embernek a politikában...
Illetve ugyanúgy nem itélik el a Gödörnél füvező egyetemistákat, részeg fesztiválozókat, elvégre ők is fiatalok, most kell elkövetniük ezeket a hibákat nem később.
@Joe84:

Itt le írtad a lényeget...
A másik dolog, hogy az ilyen és az ehhez hasonló primitív próbálkozásokkal, amik igen feltűnőek kezdenek már lenni...!!!

Nagyon az ellenkezőjét érik el ezek az emberek,mint amit szeretnének, mindezt a zsidex fő oldalán... :)

Köszönjük nektek...!!!
@mokas_gizi:

Ez egyértelmű. Legalábbis számomra. Bár a liberális(magyar)-szoci szavazónak mindig sokkal inkább a látszat, a körítés a fontos, mint a valóság és a száraz, unalmas tények.
@mokas_gizi:

Én személy szerint azt várom, hogy a Jobbik mikor kezdi el beperelgetni a zsindexhez hasonló portálokat, újságokat, blogokat stb-stb...

Igen gyorsan lefognak állni az ilyen oldalak a 2-3 polgári perek után és a 2-3 kifizetett milliók után, igen gyorsan befejezik ezeket a dolgokat... :)
@marxcie:

Annyiban módosítanám a gondolatfüzért, hogy igaz ember nem bánja meg.:) Ezeken nincs mit megbánni. Szerintem.
@pimpalini:
Ez így borzalmas csusztatás, hogy nincsenek vállalható arcai a Jobbiknak. Az, hogy a neten ugyanaz a 200 megmondóember, ugyanazon a 10 oldalon és 20 blogon megmondja, hogy senki nem vállalható ne legyen már alap.
Ami pedig a stratégiákat illeti, ez a választás kényszerpályán futott végig. Kár lenne ezért kizárólag a Jobbikot hibáztatni. A Fidesz rendesen maga alá rittyentett, amikor kiderült, hogy téves az a nézet, hogy a Jobbik kizárólag balról szív el szavazókat. És amit utána a bencsik féle megélhetési barommal (aki azt reméli, hogy a Fidesz majd most pumpálja az újságjának a pénzt, de hülye szegény, mert még most is ír ott 1-2 olyan ember, akit a Fidesz nem fog nyíltan támogatni) az élen a Fidesz sajtója művelt az kritikán aluli volt, amire a Jobbik nyilván szintén nem fogta magát vissza.
@dezsöke: a Mandiner politikai blog, ami évek óta létezik; az a csoda, ha valakit érdekel a politika és nem ismerte korábban :P Mondjuk őket LMP-közelinek kikiáltani rám hozta a röhögőgörcsöt.

@mokas_gizi: mit tettek a hírportálok, amiért perelni lehetne őket? Nevetségessé tettek pár vizet prédikáló és bort ivó jelöltet az összes politikai oldalon? :D
@mokas_gizi:

"Én személy szerint azt várom, hogy a Jobbik mikor kezdi el beperelgetni a zsindexhez hasonló portálokat, újságokat, blogokat stb-stb...

Igen gyorsan lefognak állni az ilyen oldalak a 2-3 polgári perek után és a 2-3 kifizetett milliók után, igen gyorsan befejezik ezeket a dolgokat... :) "

Kedves Gizella (Zsizella?)!:)

Nomen est omen. Szokták mondani. Jelen esetben ezen falvédőszövegen végigszántva tudom csak az IQmérleg semleges rovatába csúsztatni a fenti hozzászólást.

Nyilván Ön több száz évre visszanyúló családfával rendelkezik, melyből kiderül, hoggy Ön teljesen magyar, magában nem folyik sem szláv, sem germán vér, de még albán díszcsődör nedve is inkább, mint zsidó örökítőanyag.
Nyilván Önnek vitathatatlan információi vannak arról, hogy az index, s némely újságok csakis fitymahiányban mérik az újságírást, akinek túl sok van az említett bőrdarabból, az nem kap papírt, tollat, számítógépet, s szerződést.
Nyilván azzal is tisztában van, hogy a szólásszabadság vívmánya elsősorban arról szól, hogy amit én meg a "vértársaim" mondanak, azt szabad, más meg úgy sincs, mert hát azoknak az arcoknak, akik másképp gondolkodtak, idejében torkukra forrasztották a szót.

Értem én, hogy Ön dühös, de kérem ne végezzen félmunkát.
Mi az, hogy perek? Blogok ellen? Újságírók ellen? Ugyan már. Ez kevés. A kommentelőket is be kell perelni!
Ráadásul az egészért az internet a hibás. Tiltsuk be az internetet! Semmi haszna sincs. Az internet csak azért létezik, hogy a zsidó-globalista összeesküvés minden embert megfertőzzön, minden igaz honpolgár agyát kimossa! Perwollal. Ez tűrhetetlen. Be kell tiltani! Most!
De ugyanúgy a fidesszel is gondok vannak.
Én az Ön helyében a fideszt is feloszlatnám. Mi az, hogy léteznek? Egyébként is többen látták Orbán Viktort fiatalon kóser szilvapálinkát fogyasztani. Persze nem a nyilvánosság előtt... Őszinte ember vállalná a hovatartozását... Ebből is látszik, hogy Orbán Viktor zsidó. Kóser italt fogyaszt és nem őszinte ember. Tehát be kell perelni. Be kell tiltani! A pártjával együtt! Most!! Raus!!!

Egyébként is mi ez a konkurencia jobboldalon??
Mi nem "szeressük" a vetélytársakat! Nem igaz, Kedves?
@mokas_gizi:

El kell keserítselek :-) A közszereplő abban a pillanatban mondott le a jó hírnévhez való jogáról, amikor közszereplővé tette saját magát. Az emberek alkothatnak róla, a tevékenységéről véleményt szabadon, míg nem hatszoros anyagyilkossággal vádolnak meg valakit.

Addig viszont tetszőlegesen röhöghetünk bárkin, aki hülyét csinál magából, Hajdú Péterkétől Király Bandikáig.

Ez az aki kurvának áll esete.
"minél hangosabban zsidóztok/buziztok/komcsiztok, annál hangosabb a röhögés"

Pedig ebben ki is merül a tudásuk a primkó nylonnáciknak, nem tudnak mást.
@Muad\\\'Dib:

Nézd.

Morvai sokat beszél, s sajnos hülyeségeket is. Én megértem a palesztin ügy után, de ha ma zsidózik, akkor holnap ne mondjon olyat, hogy náluk is vannak. Most akkor minden zsidó hülye, vagy csak az, aki nem nálunk van?

Vona: jó politikus, ezt senki sem vitatja. De ELTE-BTK töriszakkal tanácsadó (persze falállás mint más pártoknál) egy cégnél (valami biztonságtechnika tán?)...

Szegedi: nem tud szimpatikusan nyilatkozni, dühből beszél. Tanuljon már meg viselkedni végre.

Több ex-mszp/mszmp-s egyed került a listára, aki dúródórásan mondva 2"megjavult", mint rossz gyerek az óvodában.

De nyílt vagyok a vitára, meggyőzhető vagyok, ha hozol nekem olyan arcokat az első 10-20-ból, akikre felnézhetek, meggyőztél.

A fidesz? Hát nem tudom kik kezdtek el zsideszetzni, meg kuruc.info-n hazaárulással vádolni. No meg a 20 évért 20 évet üzenet...
Pl. az ex-mszp-s ex-mszmp-s jobbikos politikusokra nem vonatkozik? Mondom. Nem voltatok eléggé átgondoltak. S egyáltalán nem a pornós múlt, meg a szex, meg a szívás itt a lényeg. Abba csak a buta maszopos bagázs kapaszkodik, meg csinál belőle propagandát.
@Fabius:

Tudom, gyerekség, de a vasárnap este 10 körüli, TV2-ös szarrágót nem lehetne nem néven nevezni? Mert magam, s több társam szerint nem méltó rá (pl. ezen a néven egy híres nyelvész, tudós is fut, s anévről inkább ő jusson eszünkbe) Ezért javasolnám minden velünk együtt érző honpolgárnak "az ember, akinek nem mondjuk ki és nem írjuk le a nevét" kitételt, mert ugyan ez hosszabb és fárasztóbb, de legalább jelzi a képződmény tehetségtelenségét és nyalonc mivoltát.
@pimpalini: Uram, Ön akár a Kínai Népköztársaság vezető elitjébe is bekerülhetne ezzel a hozzáállással :-)
Ne vedd a szívedre, nem azért mondom :-)
@Fabius:

Maximálisan NEKED VAN IGAZAD...!!!

De én nem az ilyen esetekre gondoltam, hanem az egyértelmű hazugságokra...

Pl.: Morvai Krisztina pedofil...stb-stb...

vagy hogy a Jobbik Fasiszta stb-stb...

Szerintem az elkövetkező hónapokban kifejezetten szórakoztató polgári pereknek nézzünk elébe...

Tehát az egyértelműen hazug cikkek, amik egyértelműen hazudnak és a jó hír szándékos bemocskolása a cél...
lehet más a provokáció
@pimpalini:
Morvait személy szerint nem kedvelem túlságosan, mert egy sértett hisztis liba minden tünetét mutatja. De ez most mindegy. Az viszont nem, hogy soha olyan kijelentés a Jobbiktól el nem hangzott, hogy minden zsidó ilyen vagy olyan. Az, hogy az állandó paranoia állapotában tengődő hazai zsidóság vezetői, némi anyagi érdek miatt ezt szajkózzák, még nem teszi igazzá a vádat. Valóban elhangzott és én mélységesen egyetértek vele, hogy döntse el mindenki mit akar. Egy seggel két lovat nem lehet megülni. Álmodhatom én azt, hogy Izrael a legtökéletesebb állam amit minden áron segíteni kell és megvédeni, csak akkor ne akarjam azzal eladni magam, hogy ugyanannyira fontos nekem Magyarország, mint másnak. Ettől még senki nem akar majd kiirtani senkit, csak ne beszéljünk mellé. De ez most elég nagy kitérő itt.

"...De nyílt vagyok a vitára, meggyőzhető vagyok, ha hozol nekem olyan arcokat az első 10-20-ból, akikre felnézhetek, meggyőztél..."
Szerintem hiába írom én itt le a neveket, mert ez alapvetően szimpátia kérdése, ugyanis az ellenvetéseid jórészt ilyen alapon hangzottak el.

"...A fidesz? Hát nem tudom kik kezdtek el zsideszetzni, meg kuruc.info-n hazaárulással vádolni. No meg a 20 évért 20 évet üzenet..."
Egy szóval nem mondtam, hogy a Jobbik szent volt ebben az ügyben. Ez kölcsönös dolog...
@marxcie@mizrolist: Oké nem ismertem a blogot elötte.Oké,sejtem honnan tudták az adatokat,ez akkor azt jelenti van egy hivatalos feletti forrás,akik mindent tudnak előre?Miért nem vizsgálja ezt senki?MI van ebben az országban abszurdisztán,néhány okoskodo politologus ingyenélő hamarabb tud mindent mint a hivatalos?Senki ne jöjjön azzal,hogy semmi értelme a kampánycsendnek,ez igaz,de valakik akkor is törvény felettinek gondolják magukat.LMP akkor is egy tákolmány,semmi program zöld maszlag,parlament előtt smile figura nevetséges.Mint mikor a HIT gyüli táncolt.
@pimpalini: Grat, purlitzer kategóriás. :D
@Muad\\\'Dib:

Ha a kuruc nem az általános zsideszezéssel van elfoglalva, hanem konkrét eseteknek megy utána, mint a Kubatov ügy, az akár még hasznos is lehet.
@Lófasz Hadnagy: Akkor szarban lesznek, mert a parlamentben a szájkarate már nem lesz elég. Hamar küszöb alá fog esni a 16%.

@Muad\\\'Dib: "Az viszont nem, hogy soha olyan kijelentés a Jobbiktól el nem hangzott, hogy minden zsidó ilyen vagy olyan."
Ez valóban igaz. De az is igaz, hogy folyamatosan sugallják. Nem kell nekem lenáciznom senkit, de ha Adolf-ként emlegetem akkor ugye evidens lesz a párhuzam. Aki Salamonozik(egész véletlenül ugye) az számítson rá, hogy lecsapják a magas labdáját.

"Valóban elhangzott és én mélységesen egyetértek vele, hogy döntse el mindenki mit akar."
Megtörtént. 84% nem kért a jobbikból meg a nép nevében stílusból.

"Szerintem hiába írom én itt le a neveket, mert ez alapvetően szimpátia kérdése, ugyanis az ellenvetéseid jórészt ilyen alapon hangzottak el."
Te leírtál neveket, ő meg leírt tényeket. Ha a jobbikus politikus valakinek nem hiteles az nem a választó problémája. A politikusnak kell hitelessé válnia a választó felé és nem fordítva. Ne a víz legyen a hülye azért mert a kacsa nem tud úszni.
Nem tom mi a probléma! Van élet a pártjukban na! :)
@lyken:
Kösz, a múzsámé az érdem...:)
@lyken:
"...Megtörtént. 84% nem kért a jobbikból meg a nép nevében stílusból..."
Milyen érdekes, hogy amikor egy 5% körüli párt ugráltatta az országot 8 éven át, ez valahogy nem volt probléma. Mármint, hogy 95% nem kér belőlük...
Egyébként pedig nem erre értettem, hanem arra, hogy nem lehet valakinek két kedvenc hazája, mert az nem fog menni. Nem véletlenül kell sok demokratikus országban lemondani a másik állampolgárságodról, ha megkapod az övékét. Nincs ebben semmi kirekesztés, csak józan paraszti ész.

„...Te leírtál neveket, ő meg leírt tényeket...”
Én nem írtam neveket. Az, hogy valaki dühből beszél, és ezért vállalhatatlan nem tény, hanem vélemény. Pont ezért nem akartam itt hitvitát folytatni a személyes szimpátia témakörében.
@Muad\\\'Dib:

Azzal egyetértek, hogy sok esetben lejárató kampány folyt a Jobbik ellen, de ettől függetlenül azért hibáztak ők rendesen.
Maga a témafelvetés nem volt rossz, de ezt fentebb már valaki (tán Interlock) tökéletesen megfogalmazta.
Persze nem rossz a 16-17 %, de más retorikával, más célcsoporttal ez több is lehetett volna.
Persze az is igaz, hogy az már nem a Jobbik lett volna.:)

Egyébként nem felesleges személyekről, jelöltekről vitázni, mert lehet, hogy csak nekem kerülte el néhány érdekesebb dolog, értékesebb ember a figyelmemet. Tényleg kiváncsi lennék a véleményedre, hogy kit tartasz szavahihetőnek, jó politikusnak, hiteles embernek közöttük.
Ilyenkor miért nem hallani a jobbik táborból megszokott, bizonyos alkalmakkor tömegesen skandálandó "Mocskos buzik" felkiáltást?
Esetleg Vona sajtótájékoztatóját a hatvannégy vármegyével és a betyársereggel, hogy "ha kell erőszakosan is megakadályozzuk a deviánok" kezdetű szövegét?
Esetleg a "társodalaomra való káros hatás" kifejtését az olyannyira visszataszítónak talált nyíltszíni seggmutogatással kapcsolatban?
Ja és persze az elmaradhatatlan tojásdobálás sem képezi részét ilyenkor a műsornak...
@pimpalini:
Balczó Zoltán
Gaudi-Nagy Tamás
Zsiga-Kárpát Dániel
Szabó Gábor

Most pedig megyek kocsmázni, hátha rólam is készülnek kompromittáló fényképek, amit majd lehet felrakni a netre.
Adjon az Isten, Szebb Jövőt!
Bizton állítom,egy 10 perces beszélgetés alatt ,jól irányított kérdésekkel mindenkire rá lehet fogni hogy liberális.!!!
@marxcie: "Remélem, ha hasonló képek, videók kerülnek ki a netre egy baloldali, liberális, fideszes vagy bármilyen más poltikusról, ezek az emberek ugyanúgy elnézőek lesznek vele szemben, és nem fogják mellüket döngetve ordítani hogy de ilyen alja embernek a politikában..."

Ugyan már, elég megnézni mi zajlik bármelyik Meggyes-füves témával foglalkozó blogon.. Egyébként van igazságod.
De: ez az egész a politikai kampányok velejárója, nem csak itthon, a világon mindenütt.
Nekünk, földi halandóknak meg az a dolgunk, hogy megnézzük, elolvasuk amit az arcunkba tolnak, majd saját belátásunk és vérmérsékletünk szerint tovább menjünk legyintve, vagy jól okoskodjunk egyet, és erre vagy arra szavazzunk.
@nemjogasz:

Nézd. A seggmutogatással nincs semmi gond. A seggmutogatásnak történelmi hagyományai vannak. A segggmutogatás időről-időre elmarasztaló üzenetként szolgált az ember nyelvét nem értő, így a trágár verbális üzeneteket dekódolni nem tudó ellenség számára.
Például William Wallace serege is bátran mutatta dicső, és a skót időjárási viszonyoknak megfelelően szőrös nemesebbik felét a hódító angol hordák felé.
De a néphagyomány szerint Eger vár védői is alkalmazták eme közérthető üzenetet az ostromló török sereg bosszantása céljából, sőt, a kurucok is éltek hasonló "fegyverrel" a labancokkal szemben Dunaföldvárnál.

Szóval ami valakinek deviáns viselkedés, másnak csak némely hagyományok felelevenítése, vagy bizonyos történelmi alakok cselekedeteinek reprodukálása. Hagyományőrzés.
@Muad\\\'Dib:

No meg megfelelően behűtött sört!:)
@Muad\\\'Dib: "Most pedig megyek kocsmázni, hátha rólam is készülnek kompromittáló fényképek, amit majd lehet felrakni a netre."

Ha az életben nem leszel politikus, senkit nem fog érdekelni.
De ha mégis beállsz közéjük, legalább ezt az egy mondatot írd bele a bemutatkozásodba: "Tény és való, hogy nem voltam egy szentéletű remete én sem" - (linkek hosszabb-rövidebb sora ide) - ", múltamat meg nem történtté tenni nem akarom és nem is tudom, de ifjúkori tévelygéseim emléke vezetett rá arra az útra, melyen haladva a jelen fiatalságát megóvhatjuk a zülléstől, a sehová sem vezető viselkedéstől".
Ez a kijelentés, kemény és következetes magatartással, munkával párosulva ugyanis nem a nevetség tárgyává tesz valakit, hanem olyan emberré, akiről példát lehet venni. Állítólag kurvából lesz a legjobb feleség, igaz, nekem ettől még nem kellene :-)
Rövidre zárva, a kárörvendők azért csapkodhatják nevetve a térdüket egy-egy újabb kép vagy hír láttán, mert a fentihez hasonló mondatok kimaradtak a bemutatkozásokból. A régiekéből is, de azokat már nem kell bemutatni senkinek...
Éljen a Radikális Liberalizmus :)
A baloldalileberálisértelmiség meg nyugodtan nácizhat/nyilasozhat/miniduce-het/kirekesztőzhet /retteghet és ami a legfontosabb bagatellizhálhatja az elmuttyantott közpénzeket tovább.
@Muad\\\'Dib: 5% körüli párt: A megválasztott kormánypárt hibája. A választások tükrözték is az emberek véleményét. Több mint 80% nem kért többé belőlük. Hiába probléma menet közben, ha változtatni csak 4 évenként lehet.

"nem lehet valakinek két kedvenc hazája"
De lehet. Nem egy barátom, ismerősöm van aki USA és magyarország közt ingadozik. Szerinted nem lehet. Fontos különbség.
Amire te gondolsz jelen esetben, abban van egy logikai vakvágány. Számomra úgy tűnik, hogy nem különböztetsz meg 3 fogalmat. Vannak akkik zsidó vallásúak. Vannak akik zsidó származásúak. Vannak izraeli állampolgárok. Van aki ezek közül kettőnek vagy mindháromnak is vallja magát egyszerre. Utóbbiak ugye nem itt élnek, hanem izraelben. Attól, hogy egy magyar zsidó nem kér a jobbikból, még nem lesz két hazája. És attól, hogy valaki nem kér a jobbikból még nem lesz senkiből zsidó. Az más kérdés, hogy a jobbikosok túlnyomó hányada szerint aki nem azt írja ami neki tetszik, az zsidó. Gondolom azért, mert a zsidókra begyakorolták már asszociative a dolgokat és a nép eccerű gyermekei is azonnal vizualizálnak a zsidó trigger-szóra. A legeccerűbbek is.
@pimpalini: "Persze nem rossz a 16-17 %, de más retorikával, más célcsoporttal ez több is lehetett volna."
A más célcsoport baloldalrra van. Ha balra tartanak egy kicsit is, akkor veszítenek a 16%-ból, plusz meg kell küzdeniük egy bejáratott és tabil brand-el(Fidesz). A kevésbé radikális, észérvek menén gondolkozó szavazók megnyerésére egyszerűen nem volt meg bennük a potenciál.(és nem is lesz)
Az atilla mint ruhadarab köznév, kisbetűvel írandó.
Ülj le fiam, egyes!
@Sátán meg a Jocó: csak néhány bulifotó???
pornós kurva, drogos kis pöcs, részegen fetrengő emberek. ha ez az ultraliberális, "nálunk mindent lehet" fostalicska SZDSZ-nél lenne meg se lepődnék. de a Jobbik pont egy olyan párt, ami a normális értékrendet, elveket, erkölcsöt hirdeti, ezek miatt volt szimpatikus sokak szemében. sajnos ezekkel a nyilvánosságra került dolgokkal sikerült leírnia magát a Jobbiknak.
@lyken:

Ha az elsődleges céljuk a politika eszközként történő felhasználása a magasabb életszínvonal elérése érdekében, ül amit mondasz.
De sok jobbikos tényleg hisz a pártban, s nemcsak karrierből csinálja.
A problémák felvetése pedig jogos, s ha ezeket ügyesebben vezetik fel, többet szakíthattak volna.
@dru.:

Engem inkább az érdekelne, kiktől származtak a felvételek.
Mert ugye szóvivő barátunk valószínűleg nem az ellenségeivel ment nyaralni...:)
@pimpalini:
Nádudvari János volt FIDESZes újságíró áll a történtek mögött, szerinted kinek játszik? Erröl bezzeg nem beszél senki...
@dezsöke: a szavazatszámláló bizottságokban ott voltak a pártok emberei, mint ahogy az OVB-nél is. A számlálás adatait leadták a saját pártjuk központjába, ahogy korábban is tették :) és nyilván volt olyan is, aki megsúgta akár a Mandineren, akár Török Gábor blogjában, hogy mi a nem hivatalos állás. Vagyis az infók ezeken a blogokon a pártoktól jöttek...
süti beállítások módosítása