Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • taga20: @Neytiri111: te most a háborús bűnös putlernek drukkolsz? brávó! ja és, slava ukraini! (2024.11.22. 17:59) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2010.03.25. 08:00 Fabius

Lebilincselő joghurtot a Jobbiknak!

Címkék: kampány jobbik képviselőjelöltek

Kedvelem a Jobbikot. Ilyen rekeszizom szaggató kampányunk nem volt még talán soha. Ezt nekik, és a jelöltjeiknek köszönhetjük. Ezért kacagás közbeni erőlködéstől pókhálósra repedt retinánkat fordítsuk az ég felé, és rebegjünk hálaimát a magasságosnak a jótéteményért.

Minden hétre dobnak valami rágni való koncot. Tudják ők, ez kell a népnek! Cirkusz és kenyér. Cirkusz már van, kenyér meg csak lesz valahonnan ellenzékből is. A köztörvényesek után felpuhították a közhangulatot. Kaptunk egy mélymagyar szóvivőt, aki nem turulokkal szárnyal, hanem rendes agrár módjára fűféléktől várta a tudatmódosító másállapotot. De nem juthat minden hétre egy Király András, néha meg kell elégednünk kevésbé színes, de legalább ennyire mókás történetecskékkel.

Elszámoltatást! -zengik napról napra, ezt ordítják arcunkba az óriásplakátokról. Le a politikusbűnözéssel! -harsogják joggal, ugyanakkor a politikus szabálysértésekről egy árva szó nem sok, annyi sem esik. Pedig kellene. Főleg, ha minden magyarok ősanyja, a nemrég még leszbikus óvodák képét szivárványszínű színes látomásként kergető Morvai Krisztina kerül szorult helyzetbe. A tiltott helyen parkolás szar ügy, pláne, ha bilincselnek is érte a szervek. Az átlag polgár ilyenkor kurvaanyázik egyet és fizet. De egy vérbeli harcos nem hátrál meg. Majdnem azt írtam, hogy nem is alkuszik, de esetünkben azért próbálkozott ezzel erősen. Fizetés helyett hangoztatta mentelmi jogát rögtön, mert ezzel takarózni ősi politikus szokás. Ne gondoljuk, hogy az ellene leghabosabb szájjal tiltakozók nem akarják felhasználni a legpitiánerebb alkalom esetén -kerékbilincselésnél- is. Ez igazi lengyel zozói mélység, tapsot neki! Csöndben kérdezem, ilyen szarul fizetnek Brüsszelben, hogy egy bírság sem jön ki belőle a családi kassza megterhelése nélkül? Egyúttal javaslom a hangzatos szlogenek közé felvenni a következőt:
 

 

 

 

 

Elszámoltatást, tiszta erővel, jah. Még egy üres frázis elfér a jobbik polcon, nem?

Ám ezzel a heti viccparádénak nincs még vége.
Takarodjanak a multik haza! -így a szólam, és ki harsoghatná ezt hangosabban őszinte átéléssel, mint egy belső munkatárs?

Kovács András, a Jobbik Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei 10. evk jelöltjének adatlapjáról:

"Kovács András szülei mezőgazdasággal foglalkoztak, saját diplomáját is ezen a területen szerezte. A vágóhíd bezárásáig kereskedelmi vezetőként dolgozott, ma a FrieslandCampina Hungária Zrt. mátészalkai üzemének termeléstervezője."

Ízlelgessük ezt egy picit. A FrieslandCampina a világ legnagyobb szövetkezeti tulajdonon alapuló tejipari vállalata. Világszerte 25 országban 30-nál is több márkával van jelen. Hazánkban övéké a Milli, a Pöttyös és a Completa. Nevezhetjük multinak? Nyugodt szívvel, nem a céggel és a termékeivel van a bibi. A szebb jövő programjának III.1.15. pontja foglalkozik a multinacionális cégek hazai jelenlétének újragondolásával:

"Egyidejűleg több területen történő intézkedéssorozattal versenyképessé tesszük a hazai vállalkozásokat, megszüntetjük
a gazdaság dualitását. Az esélyegyenlőség megteremtése miatt az országból esetleg kivonuló multinacionális vállalatok
helyét a versenyképessé tett magyar vállalkozások hónapokon belül betöltik."

Egyrészt érdekelne, hogy ha a FrieslandCampina a választások után kivonul Magyarországról, akkor ki lesz az aki a helyét betölti hasonló nagyságrendű vállalkozással? Vagy onnantól nem iszunk tejet, nem eszünk pöttyös rudit?
Másrészt érdekelne az is, hogy Kovács András miként tudja összeegyeztetni munkáját az általa képviselt párt törekvéseivel és politikájával? Gondolom melóban nem túlságosan erőlteti a szebb jövő program idézett pontjának hangoztatását. Ettől még lehet hangosan követelni ezt különböző párteseményeken. Csak az a fránya kettős beszéd ne lenne, ez a mikor hova nyalok. Elképzelem ahogy egy álomszerű választási eredmény után másnap bemegy a mátészalkai üzembe, falhoz vágja a szaros-tejfölös lángost, és elkurjantja magát:

-Takadoró hazafelé nemzetrontó köcsögök! Pusztultok má' kifelé az országból, megjött Bandi, hozta a szebb jövőt!

Lesz öröm a munkatársak körében. Nézegetik majd, mint városi gyerekek az ásót, és nem fogják érteni: munkanélküliek legyünk a szebb jövőben? Valami azt súgja, hogy Esze Tamás hazájában ilyesmivel játszani nem lesz túl szerencsés. Hacsak nem lesz Kovács András multi alkalmazott mélymagyarból egyszeriben Károlyi Sándor módra szatmári főispán.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*Ahogy látom Esze Tamás unokái is kibökték a dolgot.

526 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr131866798

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Pénisznagyobbítóval pózolt a jobbikos nemzetpolitikus 2010.03.25. 13:10:09

Szávay Istvánról, a Jobbik nemzetpolitikusáról privát fotók kerültek ki az internetre, melyeken részegen pénisznagyobbítóval pózol. A politikus életrajza szerint „evangélikus parasztcsaládból származik, meghatározó érték számára a magyar föld szeretete, a…

Trackback: Egy rosszul értelmezett Morvai-akció 2010.03.25. 10:33:34

 Kedves barátaim, blogolvasók, kommentezők!   Úgy látom, olvasom, hogy a magyar nép rosszul és teljesen hibásan értelmezeti Morvai Krisztina tegnapi esetét a kerékbilinccsel.  Úgyhogy megint rám vár az a feladat, hogy az széles nagyköz...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Samuzia:
A szava igaz, hogy nem ért semmit, de a tette igen. Sajnos. Egyébként mint ember respect. Csak ilyen pozícióban lévő halandó tetteit máshogy ítéli meg az ember. Ennyi erővel adolfot is kitüntethetnék a németek a "Néró" rendeletéért és öngyilkosságáért.
@nickg19810331:

múlt nékül nincs jövő.
Nézd meg hova vezetett a múlt nélküliség.
Nem kell mindent elhinned, az értelmiség nyugodtan fog ülni a helyén, amikor a multik GDP termelési adatait (40%) nézzük akkor senki sem számolja ki, hogy mennyi lenne ez a szám ha azt a támogatást amit ők kapnak esetlen a magyak kkv-ba pumpálnák.
Senki sem számol utána, hogy a különböző külföldi cégek hogy szívják el a nyereségüket a leányvállalatoktól, hogy ne kelljen adózni.

Az a tény, hogy nem szarakodnak az adómentes zsebbefizetéssel nem jelent semmit, csak azt , hogy, ha megkapnák ugyanazt a támogatást a kkv-k akkor nem kellene trükközni.
@zsulek:
Mit legfeljebb agyonlövik? A kommunista történelem írás így is úgy is rossznak állította volna be...
A Tette sem ért semmit. A nélkül is Szálasi lett volna a németek jelöltje, eltudod képzelni, azt az embert kellett kineveznie akit börtönbe vágott.
És ha a fiam életéről lenne szó lehet hogy megtörnék akárki is legyek.
@Bozdurgán: Egyet ne felejtsünk el. A multik annyi külföldi tőkét hoztak az országba, amnek a tizedét sem bírtuk volna összedobni. Azért kapnak adómentességet x évig, mert a saját zsetonjukból itteni cégekkel építtetik fel a gyárat, áruházat akármit, és magyar dolgozóknak adnak munkát, fizetik utánuk a járulékot stb.
Hogy megfelelő-e a szabályozás az más kérdés, de, hogy versenyképesnek kell maradnunk, az is biztos.
Azt azért senki ne feledje el, hogy Morvai mégis csak a ballib sztárjának (Baló) elkényeztetett felesége, akinek mindig minden járt.. Ezt a szellemiséget hozta a Jobbikba.. és ott is mindig mindent megkapott.. ezek után NANÁ, HOGY INGYEN PARKOLHAT A TILOSBA.. MI AZ HOGY!!!

Ő ingyen parkolna, a másik műpénisszel fotóztatja magát erősen ittasan, a harmadik melegek kebléről harcol a tiszta erkölcsökért.. Mindez nem is volna olyan nagy baj, ha nem az ősi magyar erények szellemében lépnének fel a globális tőke és kultúra behatolása ellen.
@ZX: Na és azt se feledjük, hogy a multik amit hoztak azt már vitték is kifelé.. vagyis a megtermelt javakat és azok hozadékát szépen még jövedelmezőbb helyekre fektették be, miközben az ország ilyen leromlott állapotba került.
@Samuzia:
Dzsugásvili nem tört meg. Nála is bepróbálkoztak himmlerék gyermekrablással :))
Más fából faragták, na...Mondjuk sztálin fia nem is tért haza.
@nickg19810331: Ne értékelje túl a Jobbik jelentőségét .. Ők lesznek az elsők akik belesimúlnak majd a globál tőke markába.. úgy ahogy a melegek ellen tüntető párt prominensei imádják a meleg bulikat.. és a sliccük táján matató férfi kezeket.
@tölgyes: Ez megint erősen sarkított, mert a dolgok nem feketék és fehérek. De akkor a MOL is és az OTP is egy mocsok szemét multi, szüntessék meg a külföldi kirendeltségeiket.
@zsulek: Ami Sztálint illeti:

1. Amikor az érdekei úgy kívánták azonnal kiegyezett Hitlerrel és közvetlenül is részt vett Lengyelország lerohanásában. (Az a szemét Horthy volt az, aki megnyitotta a magyar határt a menekülő lengyelek előtt...:(.

2. Sztálint egyszerűen még a saját gyerekei se érdekelték. Nem csak a fia nem érdekelte, de a lánya és a felesége se.
@Aullah: orulok, hogy segithettem. Kicsit visszaadhatok azert a sok vicces dologert cserebe amit a un. Jobbik hozott nekunk mostansag. Hilarious! : )
(jobban tenned ha te is inkabb azokon rohognel, es azt nem venned komolyan amik ok mondanak)
@tölgyes: es melyik multi allitja magarol azt, hogy nem profitorientalt vallalkozas, hanem karitativ szervezet?
Ismét egy jobbikot fikázó, ámde sekélyes, felületes, "jólmegmondom" poszt.
Hidd el, a "rekeszizom szaggató kampánynál" az ilyen irományok röhejesebbek. De ne add fel. Írj még párat, hátha egyszer majd egy értelmeset is sikerül lekarcolni:)))))
@Samuzia: Honnan a faszbol tudnam?!
Az a hazug gazember aki biztosra allitja mi lesz a jobb. Ha nem hazug akkor onamito nulla.
De egy biztos, az un. Jobbik az nem lesz jobb. Meg azt is elbasszak ami eddig ugyahogy megvolt. Hogy a rosszul mukodo dolgokat ok nem fogjak korrigalni ha korultekintes nelkul belecsapnak a szarba, csak szetfroccsen majd az egesz, az tuti. Hogy csak hangzatosan - mint mar konkretan is latjuk - kepmuatatoan hazudnak, az nem visz elore senkit.
Max magukat. Megszedik magukat, es kesz.
@ZX: Kedves ! No de meg kéne nézni az OTP és a Jobbik tulajdonosi szerkezetét is...:)) Egyébként persze a globális tőkének ez a tulajdonsága. Éppen ezért nem kell tőle azt elvárni, ami a természete ellen van.. de rá kell venni arra, ami még neki is jó és az országnak is jó.
@az igazi Sipi: Az SZDSZ-MSZP szerette őket a megváltó szerepében bemutatni.. mert az elitjüknek ez volt az érdeke..!(lásd Volán- D. busz ügye és az USA)
@tölgyes:
Ezzel egyet értek. Azért azt hozzátenném, hogy szintén Horthy volt az, aki megynyitotta a déli határt, hogy utat engedjen a németeknek Jugoszlávioa lerohanásához, holott Mo. ígéretet tett a jugóknak, hogy ez nem fog megtörténni. Teleki írta alá ezt a megállapodást. Miután megnyitották a déli határt, és átengedték a wehrmacht-ot, Teleki öngyilkos lett. Benne volt tartás.
@tölgyes: Ez lenne az ideális állapot, és egy felelős kormány erre is kell, hogy törekedjen.
"Egy izraeli torténész: "Izrael abban a helyzetben találhatja magát, hogy el kelljen söpörnie Európát"

Al-Quds (Gerusalem) - az izraeli katonai történész Martin Karfeld kijelentette, hogy Izrael kényszerítve érezheti magát az egész európai kontinens megsemmisítésére; fölhasználva minden katonai lehetőséget, beleértve a nukleáris fegyvereket is azon esetben, ha úgy véli, hogy végveszélyben van. Még azt is hozzá tette, hogy Izrael Európát egy makacs ellenfélnek tartja."

pár napja u.erről írtam :D nem az iráni atomtól kell védeni, sőőőt: az fog minket megvédeni.

viszont a zsidónácikat el kell takarítani a Föld színéről...
@Samuzia: ezt en is tamogatnam. Az egyenjogusitast.
Maskent elerni, hogy erdemes legyen Mo.-n maradni, nem ajandekokkal kivalasztottaknak. Ha lehetoseget adunk, nem ajandekot, az olcsobb is es tartosabb is. Ugy gondolnam.
@tony zionist: Ezt milyen elmeroggyant mondhatta? Komolyan elhiszi valaki ezt a szánalmas szöveget?
Látom a napi 5-10 hasonló blog a Zsindex címoldalán azért április 11-ig ott lesz...

Ennek örülök, mert így még több ember áll a Jobbik mellé, csak így tovább KÖSZÖNJÜK!!!
@segges gábor:
"Igazi magyar" aha. Mutass már nekem egy igazi magyart te, te fajtiszta árja.
Tudod te hogy néztek ki az igazi magyarok? Ha a történelmi kutatásokból indulunk ki, és miért nem onnan indulnánk ki, akkor az igazi magyarok leginkább a mongolokra hasonlítottak.
A mai élő magyar emberekben szinte mindenfajta vér keveredik. Török, szláv, cseh, cigány, lengyel, zsidó, bolgár, stb. stb.
"Igazi magyar"...az...te szerencsétlen idióta.
a baj, hogy a szegénység gyűlöletet szül. a gyűlölet meg még több gyűlöletet, és soha nincs vége.

"a jobb láb további edzéséért dobjon be még 20 Ft-ot"
@ZX:

Ez igaz, némely esetben, a nokiánál, vagy az audinál, ill. most a mercedeszes beruházásnál.
De egy alacsony technologiai szinten lévő összeszerelő üzem, vagy egy kereskedelmi lánc, semmilyen + tudást vagy értéket nem hozott, ráadásul a kereskedelmi láncok hirtelen ráengedése egy friss gazdaságra halálos volt.
@mokas_gizi: Na már megint ugyanaz a hülyeség. Ezt tanítják valahol?
@Bozdurgán: ne kelljen adózni???? hol élsz? a multik az egyetlenek, akik normálisan és időben fizetik az áfát, tao-t, hipát. nem beszélve az alkalmazottak bérjárulékairól, egyéb adókról!
a kényszer kisvállalkozó kénytelen trükközni az elb.szott adórendszer miatt.
ha kivernétek a multikat, két hónap alatt éhen halna kishazánk fele, és visszalőne minket a középkorba.
hol a józan, paraszti ész?
@ZX:
ezt nem tanítják, a hülyeség csak terjed....
@Bozdurgán: De milyen alacsony technológiai szint? Hiszen 20 éve is annyira le voltunk maradva, hogy a külfüldi legalacsonyabb szint is a csillagos ég volt számunkra.
@Bozdurgán: A kereskedelem szerves része a gazdaságnak. Mit hozott? 190Ft-os Milkát 12 féle változatban. Nélkülük Bécsbe járnál és 3 EUR-ért vásárolnád meg.
@Bozdurgán: tévedésben vagy. nem a kereskedelmi láncok térnyerése volt halálos, hanem hogy kiárusították "szakmai" befektetőknek a pl. cukoripart; de ők két év múlva lehúzták a rolót - közben elárasztva a saját termékeikkel a piacot.
az állam nagyot hibázott, és mi emberek is.
amíg az átlag megveszi a tecsó zsömlét, húst - ami ugye kritikán aluli, addig nem változik semmi.
Nincs fogyasztói érdekképviselet. ez nulla.

Ez Olaszországban milliárdszor jobban működik. Igaz, tecsó sincs. És fosen sincs. Csak minőség...
@mokas_gizi: tényleg mókás vagy... és ostoba is, ha tényleg hiszed, amit írsz... :DDD
@rendszerhiba: De miért veszi meg, ha tudja, hogy szar? Mert tized áron jut hozzá. itt kezdődik a probléma.
@ZX:

alacsony technologiai szint:
összeszerelni egy akármit.egy szalag mellett.
Ez egy alacsony tachnologiai szintű vállalat.
Nincs fejlesztés, nincs szükség mérnökökre, csak betanított munkásokra.
Ezt 2 hét alatt pakolja el akárhova a világban.
@szkeptikus vagyok:
De mit nem lehet azon megérteni, hogy a következmények lesznek majd olyanok, hogyha a multik lelépnek az országból, akkor kb. ilyen Albánia szintjére fog visszasüllyedni az ország. Arról nem is beszélve, hogy olyan állapotokban SOKKAL valószínűsíthetőbb egy polgárháború. Vagy a jobbik erre játszik? Mert akkor mindent értek.
@Bozdurgán: Ennek ellenére a románoknak sikerült 3x annyi selejtet gyártani ugyanazon a soron, mint nekünk. Akkor miért is vinné el a gyárat? Ráadásul kellenek a betanított munkások is, elvégre nem mindenki diplomás kis hazánkban.
@Bergeroth: Totalitárius diktatúrára törekszenek.
@Bozdurgán: Technológiai szint? Műhold építésből még egyik gazdaság sem erősödött meg. Ha a faéket veszik meg akkor azt kell eladni.
@zsulek: Önnek igaza van. Mégis Horthy háborús hibáiról, bűneiről sok szó esett.. erényeiről azonban szinte semmi. Én egyet megemlítettem. Ami Telekit illeti: sajnos ő hajlamos volt a depresszióra. Ha ő ölte meg magát, -ami nagyon valószínű - akkor az egyszerre szólt tartásáról és gyengeségről.. mert talán inkább élnie kellett volna a hazájáért.
@ZX: Valóban, immár "divatot" teremtettek. Ez remek.
Ettől még, most a Jobbik vélt programját fikázza a szerző, és a leírtak nem fedik a valóságot. Ez, gondolom, természetes ebben a blogban (is) és ez valószínűleg a hozzászólókat nem igazán zavarja/ezzel ők is tisztában vannak. Ezért írtam, hogy akit esetleg érdekel a valóságos program, az elolvashatja: www.jobbik.hu/sites/jobbik.hu/down/Jobbik-program2010OGY.pdf
@Bozdurgán:
1. Nekem úgy tűnik, hogy a Jobbik mnden ellen van ami nem magyar. Tök mindegy hogy értéket képvisel vagy sem.

2. Szerintem olvassál jó néhány könyvet el a régvolt magyar nagy íróktól. Továbbá ajánlok korrajzokat is. A magyar mindig is egy vendégszerető, befogadó nép volt. Ha ezzel nem értesz egyet akkor nincs miről beszéljünk és ismereteid elég hiányosak. Pl. Szlovákok, Horvátok 1000 évig magyar uralom alatt éltek. Miért nem lettek beolvasztva? Azért ez simán megtörténhetett volna 1000 év alatt. Sokkal nagyobb népeket tüntettek el mint a szlovák a történelemben kevesebb mint 1000 év alatt. Magyarországon a nemzetiségek sohasem voltak kötelesek magyarrá válni vagy beolvadni. Még a Slota és mások is csak a 19 sz. végétől és 20. századtól tudnak példákat hozni a magyarok "gonosz tetteiről" ellenük, de korábbról semmit mert nem is volt SOHA. Janosik a szlovákok Robin Hood-ja aki egy lázadó volt érdekes módon nem a magyarok ellen harcolt, hanem Rákóczit segítette az osztrákok ellen. Annyira ezért nem lehettek sanyargatva Magyarországon. Amiért később kis is végezték szegényt. A történeteket irogathatnám oldalakon keresztül. Ez azért mind egy befogadó, toleráns népről tanúskodik. Nem egy Jobbik féle politikáról.

A németek ide lettek hívva, nem az osztrákokkal keveredtünk hanem svábokkal és szászokkal. Semmit sem követtek el magyarok ellen csak idejöttek, és ráadásul hívva lettek. Szóval a velük való keveredés igen is normális volt nem erőltetett. De ugyan ez igaz a többi népre is. A cigányokról, zsidókról soha sincs negatív említve pedig nagyon sok műben és régi magyar regényben szerepelnek. Sohasem negatív tulajdonságokkal.
Az erdélyi fejedelemség volt az első vallásilag szabad állam Európában. Mindenki szabadon gyakorolhatta a vallását, muszlim, zsidó, keresztény egyaránt.

Ezek mind olyan történelmi bizonyítékok amik teljesen ellentétben állnak a Jobbik szemléletével. Aki mást állít az nem ismeri a régi magyar kultúrát. Itt Európában és nem a sumeroknál.

De hát nem koptatom a pofámat mert a fiatal magyarkodó suhancok jobban tudják ezt.

Könyveket kéne olvasni emberek, magyar könyveket és rájönnétek a Jobbik mennyire magyar!

De hát már a sulimban is az összes ilyen nagy magyar, aki állandóan zsidózott és cigányozott sosem tanult hanem tanárt vert, ivott, cigizett, cikizte azt akinek jó jegyei voltak, skinheadet játszott és életében semmit sem olvasott.

Valszeg most anyázik mert nincs munkája és erről is a zsidó meg cigány tehet, nem ő aki nem tanult ingyenes állami képzésben.
@ZX: Íme egy ok, amiért a fideszt és Orbánt nem igazán szerették a nyugati kollégái. Ő mégis tett egyet-mást..(ha nem is eleget) ellentétben az őt megelőzőekkel és követőkkel.
@ne most:

Ez persze ferdítés, mert nem csak milkát hozott.
Hozott polcpénzt, belistázási dijjat,60 napos fizetési határidőt.Ha egy erős lokálpatrióta gazdaságba érkezik ahol működnek a termelők érdekvédelmi szervezetei nem tudta volt teljesen letarolni a merzőgazdaságot, és a hozzájuk kapcsolahtó ipart.

A tőkerős vállalatok egy jól működő terítési rendszeren keresztül(Tesco és társai) gyakorlatilag kampámyárakkal a nagyon gyenge lábakon álló termelőket csődbe vitte,azzal hogy egy lehetetlen árversenybe kényszerítette őket.

A becsődölt élelmiszeripart, lehetett felvásárolni fillérekért, a termelést beszünetetni és piacot nyerni.
Mindezt állami támogatással.
Kína mitől erősödött meg? Nem a lézer szkennerből.
@orient: A Jobbik minden ellen van, ami nem magyar.. írja!..A Jobbiknak sincs több köze a magyar értékekhez, mint bármelyik másik pártnak.. ebben még az MSZP-t is alulmúlja. "Nem elég csak emlegetni, tudni is kell jól szeretni. Tudni bölcsen a hazát...".. No a bölcsesség az messze elkerüli őket!!
@orient: XIX szazadbana magyarok kemeny nemzetisegi politikat folytattak
el kell olvasni masfajta konyveket es nem scak Wass Albertet
@rendszerhiba:

Volt szerencsém a szolnoki cukoripar elpusztítását végignézni.
Tipikus történet, és az a döbbenetes, hogy már a rendszerváltás előtt előkészítették.
88-ban utasították a tsz-eket, hogy minél tovább hagyják a földben a cukorrépát azzal az indokkal , hogy "nagyobb legyen a cukorfoka" természetesen belefagyott az egész,és a korábban nyereséget termelő gyár elkezdett veszteséges lenni.
Jöttek a Beghin Say és vagonokban hozta be a francia cukorszirupot , hogy itt végezzék el az otlsó technologiai műveletet.
Közben a Gazdák mentek tönkre mert nem vették át a cukorrépát.
A gazdák megsegítéseként az állam azért fizetett hogy a paraszt ne termeljen cukorrépát.
Aztán szép lassan csomagolóüzemmé alakult a Mátra cukor irányítása alatt, és tavaly porig rombolták.

Mára egy cukorgyár maradt az országban kaposvári.
@tölgyes: igen, valo igaz a megvalto szerep, ugyanis a multik nelkul szophatnank lovat egeszen konkretan, mert amit mi itt meg tudunk termelni, az arra eleg kb.

vagy lehet, arra sem...
@Bozdurgán: Persze nem fehér és fekete, de fejlődés volt. Mivel egy túlméretes óriásról van szó állami feladat a versenyhelyzet megteremtése. A kereskedelmi láncoknál még mindig nagyobb a verseny mint pld a MATAV féle cégeknél.

A kemény versenyben a tőkeszegény magyar vállalat meg megpattan, mert a korrupt kormányzat szivesebben tárgyal egy naggyal, mint 100 kicsivel. Nem véletlenül vannak súlycsoportok a Boxban. Ha másért nem hát azért kéne eltakarodni mindenkinek aki eddig a politikus volt, befeküdt a nagynak a kicsi hazaiból meg igy rabszolga lett.
@Bozdurgán: igy mukodik a piacgazdasag...
nem fognak a muzealis es emocionalis erteke miatt uzemeket fenntartani es rossz hatasfokkal termelo dolgozokat fizetni csak azert, hogy munkajuk legyen.

errol a szocializmus szolt, amit sikeresen lecsereltunk. kurva nagy egyetertesben, 20 eve...
@Bergeroth: Nézzed, neked is javasolom a program elolvasását: www.jobbik.hu/sites/jobbik.hu/down/Jobbik-program2010OGY.pdf
Mert a Jobbik ezt vallja, ennek érdemes nekimenni.

És ebből a programból nem következik az, hogy minden multinak menekülnie kellene. Hidd el, hogy annál ők jóval több hasznot tesznek zsebre.
Nyilván nem az autógyárak azok, amelyek a leginkább veszélyeztetik a magyar kisvállalatok létét, hanem pl. a Tesco, amely jövőre deklaráltan Szlovákiából kívánja beszerezni az élelmiszereket, és amely ugyan 40 alkalmazottat foglalkoztat egy közepes áruházban, de kb. 80 kisvállalkozást vágott tönkre, amely mondjuk kistermelők termékeit árusította. Persze mondhatod, hogy most legalább 20 Ft-tal olcsóbb a parizer kilója, de ha megnézel sikeresebb országokat, ott felmérték, hogy nem annak a 38 embernek az éhbére (a 2 jól megfizetett vezető külföldi) a cél, hanem a 80 kisvállalkozás fenntartása. Ugyanis azok ugyanúgy bért fizetnek, de ide is adóznak, és hasonló mentalitással (törvényi szabályozással) hazai beszállítókkal dolgoznak. Egy lánc alakul ki, mely ide adózik, nem végtelenül kiszolgáltatott, és ezért felelősséget is érez környezete iránt.
Sajnos mindezt nehéz kifejteni óriásplakáton, s ezért született meg a program már januárban.
@orient: Látom, szeretsz olvasni. Gondolom szereted azt is elolvasni, amiről véleményt alkotsz. Ezért javaslom elolvasásra a Jobbik programját, hogy ne hallomásból, és blogokról kelljen véleményt alkotnod róla. (www.jobbik.hu/sites/jobbik.hu/down/Jobbik-program2010OGY.pdf) Nem kell vele egyetérteni, de az értelmes vitát ez viszi előbbre.
@az igazi Sipi: Igy működik a piac gazdaság? Ha Franciaországban ennek töredékét megcsinálták volan a parasztokkal, akkor trágya hegy alá temetik a parlamentet és az összes képviselő házát.

Ott ha sztrájk van, akkor nem arról megy a vita hogy mi az elégséges szolgáltatás, hanem a radiátor vágja ki a 8 emeleti ablakon a dolgozó a ház előtt álló autóra és még csapból sem folyik a víz a pályaudvaron.
@orient:

igen sztereotip a látásmódod a jobbikos törzsszavazóval szemben:)Még jó hogy én nem tartozom közéjük:)
És a jobbikkal szemben is.

Mivel kioktattál és olvasásra biztattál, én is szeretnék hosszáadni igen hiányos történelmi tudásodhoz:)
A Magyar Szent Korona Országai
A hosszú távon ténylegesen birtokolt, részleges önállósággal rendelkező területek:
Erdély ,Szlavónia , Horvátország ,Dalmácia ,Fiume. Ezek a területek részleges önállósággal rendelkeztek.Sosem voltak magyarország részei.
Viszont az ott élő népek a magyar jelenlétet elnyomásként élték meg, aminek hangot is adtak elég példának felhozni a 48/49 es szabadságharcunkat amikor is az első dolguk volt ezeknek a népeknek hogy ellenünk forduljanak.Vagy jó példa még a magyarok liberális nemzetpolitikájának hozadékának amikor 45-ben szabadkán a szerb partizánok a bevonulásuk örömére válogatés nélkül mészároltak magyarokat,terhes magyar anyákból vágták ki csecsemőket.Gondolom a szeretetük jeléül.
Amugy befogadó nemzet voltunk és nagy neépszerűségnek örvendtünk tényleg.
@ne most: jahkerem, franciorszagban a parsztok nem egymast szurkaljak hatba, hanem _szovetkezetekben_ dolgoznak es sajat jogaszaik es marketingeseik vannak, akiket a szovetkezet fizet, akik vedik a jogaikat es promotaljak a termenyeiket...

szokjunk mar le az allam csocserol...

ideje lenne megtanulni, hogy aki az allamra szorul, azt retardaltnak, nyomoreknak, serultnek nevezik. egeszseges felnott ember _onellato_.
@pakesz:
1.Wass Alberttől semmit sem olvastam.
2.19 században igen volt már kemény politika, de ez a kommentemben is benne volt. Viszont 19 sz. előtt nem volt.

3.Klasszikus magyar írókat olvasok sokat. Jókai, Mikszáth, Móricz...stb.Ezeknek a régi klasszikusoknak a művei köszönő viszonyban sincsenek a Jobbik szemléletével. Se pl. Széchenyinek és más nagy magyaroknak. Petőfi sem volt a nemzetiségek ellen, csak a hazáját szerette és a Habsburgok uralma ellen harcolt. Radnóti aki egy zsidó volt, hazafiasabb verseket írt a halálmenetben mint sok más költő. Sorolhatnám még de aki csak az ellentéteket keresi az meg is fogja találni.

4. Magyarok problémái nem a multik miatt vannak hanem a MÁV,BKV,Posta és többi állami vállalat miatt ami nem más mint a rohadt politikusok rablófészkei. Ha Jobbik odakerül ők is onnan fognak lopni. A MÁV-n keresztül több pénz folyik el mint az összes multi együttvéve.
@szkeptikus vagyok:
Ezek voltak a legelső mondatok a köszöntő után:

"A multinacionális tőke szabad mozgására épülő globális kapitalizmus az egész világon megbukott. Emberek milliárdjai
nyomorodtak meg fizikailag és lelkileg..."
És itt hagytam abba az olvasást.

Az első mondat egy hazugság, úgy ahogy van, ezen nincs mit szépíteni.
A második mondat szerint pedig, a Föld lakosságának 6-7 milliárd lakója közül, legalább a fele fizikailag és lelkileg megnyomorodott!?
Nem akar itt a jobbik semmilyen változást, semmit. Hatalmat akarnak, a törvények rájuk vonatkozó kettős mércéjét és totális kontrollt minden felett. Pont.
@az igazi Sipi:

A piacgazdaság nem egyenlő azzal, hogy szándékosan tönkreteszünk valamit, hogy aztán bagóért eladhassuk, hogy paktumok alapján valaki piacot szerezzen.
A piacgazdaságnak nem része, az, ha látva a kaposvári cokorgyár túléléséért folytatott harocot, az eu elkezd fizetni a parasztnak hogy NE termeljen cukorrépát.vagy hogy a a tescoban nem árultak egy időben kváló minőségű versenyképes árú kaposvári cukrot, mert kellett a hely a francia cukornak.

Ez gyarmat és nem piacgazdaság.
@szkeptikus vagyok: "A jobbik programja" miért olvasnék el egy olyan programot, aminek nincs lehetősége, hogy megvalósuljon.

A jobbik ellenzék lesz és feladata lesz ellenőrizni a kormányzó pártot. Ha ezt jól csinálja később lesz esélye a kormányzásra.

Inkább a fidesz programját kellene olvasni, de abban nincs több annál, hogy "Itt az idő", bár egyre inkább látszik magukra gondoltak.
@Bozdurgán: Gyarmat esetében nem fizettek volna, hogy ne termeljen cukorrépát. Amúgy ha szép summát kap, akkor a kapott pénzből termelhet a cukorrépán kívül amit akar. Vagy eladja a földet, csinál a pénzzel amit akar, és az új tulaj majd termeszt cukorrépát. :)
@Bozdurgán: Igen befogadó nemzet voltunk és sok problémánk ebből adódott. Ebben egyetértünk azonban a tényen nem változtat. A magyar alapvetően egy békés és vendégszerető nép volt. keleti hagyomány, amiben egyetértünk.

Igen igazad van, azok az államok mind önállósággal rendelkező tartományok voltak, azonban mennyi lett volna leigázni őket teljesen? Nem sok, valljuk meg. Szlovákiának semmilyen önállósága sem volt és mégsem lettek gyilkolászva és pénzbírságra ítélve mert nem magyarul szólaltak meg.

Erdély is külön fejedelemség volt és nem a magyar királyság, azonban inkább Erdély volt Magyarország maga mert saját fejedelmei voltak, és nem egy idegen Habsburg uralkodó. A legtöbb történelmi forrás Erdélyt tekintette a valós Magyarországnak szemben az osztrákok által megszállt területtel.

Nem hiányos a tudásod, csak sajnos sokan félreértelmezik a régi nagy magyarságtudatot a 20. sz-i nacionalizmussal.
@orient: Ugye azt tudod, hogy a Budapest-Fiuma vasútvonalon kirúgták a kaluzokat akik nem beszéltek magyarul? Szóval azért nekünk is voltak ám nyelvtörvényeink. :)
@az igazi Sipi: A jogászok főleg az EU-s támogatások megtartása, az amerikai, dél-amerikai élelmiszer import, génkezelt termékek, ausztrál bor miatt szükségesek. Államon belül nem panasz levelekt irnak,
ha sztrájkolni kell nem a jogászaikkal egyeztetnek abban biztos lehetsz.
@ne most: Ez most egy olyan blogbejegyzés, ahol a Jobbik vélt programját taglalják. Nyilván nem azokra gondoltam, akik anyázni vannak itt, hanem azokra, akik azt hiszik, hogy a szerző tényleg a Jobbik programjából idézett. Amúgy érdekes lehet, hogy a legnagyobb ellenzéki pártnak mi a programja, mert akkor lehet miről vitatkozni, ha már a Fidesz nem köti az emberek orrára, hogy pontosan mit akar.
@ZX: nem olvassátok el a kommentjeimet. Írtam hogy igen Magyarországon is sajnos kezdődött ez a 19szban. De én 1000 évről beszélek itt nem egy nacionalizmustól túlfűtött 19 sz-ról és 20-ról ami végül két világháborúban teljesedett ki.
Sajnos a nacionalizmusnak mindig háború a vége. Slotáék is ezt próbálgatják.
Legyünk büszkék az országunkra, kúltúránkra, történelmünkre azonban ne mások és a saját kárunkra.

Legjobb példa az arab világ. Szegények halálára vannak szívatva, Izrael, USA és most már az egész nyugat által és próbálják magukat tartani a saját kis nacionalizmusukkal - Iszlám, azonban a legtöbb káruk nekik maguknak van belőle. Több millió áldozat Irakban, Palesztínában, és máshol azonban továbbra is küzdenek. Bele kéne nyugodnni, hogy Izrael ott van és kész. Nekem sem tetszik, de ezen már lehetetlen változtatni. Legalábbis most. A nacionalizmus és 1 nemzet a mind fölött sohasem vezet jóra.
@szkeptikus vagyok: Nem kell program az túl bonyolult ide. A program a kormányzó párt dolga. A fuvarozó sem ir stratégiai tervet.
Egy két dolog kell, amit ki lehet kényszeríteni és megvalósitható 15%-ból.
@orient: Azért ha lehet, ne sajnáljam szegény arabokat. (Amúgy semmi bajom nincs velük, többször jártam már arab országban), de azért valljuk be olyanok, amilyenek Izrael nélkül is. És ha belegondolsz egy kicsit a zsidók helyzetébe, akor a másik oldalat is látod. Egyik fél sem hófehér. Maradjunk ennyiben.
A nacionalizmus valóban "új" dolog, a francia forradalommal kezdődött, és sosem lett jó vége.
@Bergeroth: Mai hír, hogy Indiába 200.000 paraszt lett öngyilkos az elmúlt 30 évben. Ők a multikra fogják. Ők eléggé megnyomorodtak? És a családjuk?
A mondat elemzése után kereshetünk időhatározót, de nem találunk. Illetve felmerül a kérdés, hogy mi számít lelki, ill. fizikai megnyomorodásnak. Nem lehetetlen, hogy a kapitalizmus utolsó 50 évében volt több milliárd ember is, akin valamilyen módon negatívan csapódtak le a folyamatok.
Persze ez tekinthető túlzásnak, hiszen a filozófiai felütést olvastad. Végül is te döntésed, megértem, ha alacsony az ilyen jellegű ingerküszöböd.
@orient: Arab világban nincs nacionalizmus. Mi értelme lenne? Iránban nem beszélnek más nyelven mint Kuvaitban, Jordániába az Emirátusokban . Az arab világ teljesen jól megvan olajával. Egyedül Palesztínában van a tüske. Továbbá Szadamnak nem kellett volna annyira arcoskodnia, pont akkor amikor a Tálibok már felnyomták az ideget az USA-ban.
@ne most: Ebben speciel tévedsz, mert Iránban perzsául beszélnek, a többiben arabul.
@ZX: Igen csak erre jön egy Jobbik aki hasonló húrokat feszeget. Végre viszonylag normális a viszonyunk minden országgal kivéve Szlovákiát. Velük nem is lehet amíg a Slota ott van mert debil gyerekkel nem lehet beszélni.
Jobbik azonban ezzel a politikával nagyon sokat fog ártani a határon túli magyaroknak. Mindenhol a Trianon előtti Magyarország jelképekkel és kijelentésekkel, nyílt üzenetet küldenek körbe. Ez senkinek sem fog tetszeni és az ottani magyarok isszák majd meg a levét. Amit lehetne inkább hogy az ottani magyarok jogait érvényesíteni, és kiállni érte keményebben. Ezeken a határokon belül nem pedig kívül.
@orient: Ez sajnos így van. De nem látnak tovább az orruknál.
@ne most: Ebbe ne menjünk bele.
1. Iránban nem beszélnek arabul de ez részletkérdés.
2. Irakot mindenki tudja miért támadták le. Semmi köze Szaddamhoz, Tálibokhoz, de még csak a terrorizmushoz sem.
3. Az arabok olyanok amilyenek, de az sem normális hogy egy akár KERESZTÉNY arab kinyit valami újságot a repülőn olvasni és mindenki sikoltozik hogy terrorista meghalunk. Eltúlzom kicsit de majdnem ez a hisztéria megy az egész világban. Azért kicsit túlzás.
@orient: de elotte volt nemzetisegi politika egyaltalan?
szoval europa szerte erdekelt egyaltalan valakit?
@ne most: Arab nacionalizmus nem létezik?
Svájcban betiltották a mecsetépítést és mindenki lázong meg Dzsihádozik. Ha Szaúd-Arábiában megtalálnak nálad egy Bibliát azonnal bíróság elé állsz és imádkozz, hogy ne valami főtéren végezd. Megjegyezném, hogy Mohamed-t mikor elüldözték a szülővárosából az arabok akkor Medinába menekült és zsidó törzsekkel(3)kötött szövetségben harcolt az arabok ellen. Hát azóta kicsit fordult a kocka :))) A lényeg, hogy a 20. sz Iszlám nem más mint arab nacionalizmus, a politika eszköze, semmi más.

Ami minket érint ebből, hogy lehetőleg ne essünk ebbe a csapdába és szép magyar kultúránkat felhasználva önös érdekekre, és politikai célokra.
@pakesz: Hmm. Azért volt É-D Amerikában történt ez meg az. Nem nacionalizmus, de népek és kultúrák lettek kiirtva. Máshol is a történelemben azért olvasni. Magyarországon lett volna 1000 év a szlovákok magyarosítására, kiirtására, mégsem tették meg. Próbálkozás sem volt. Miért? Talán mert alapvetően a magyar nem gyűlölködő fajta.
@szkeptikus vagyok:
Forrás, forrás, forrás! Forrásokat akarok látni és nem leírt infókat, amik vagy igazak, vagy nem!
@szkeptikus vagyok: A kapitalizmus 1 kizsákmányoló államforma kétség sem fér hozzá.

Azonban mióta Indiába mennek a multik azóta van 10%-s fejlődésük évente. Azóta kezdenek kimászni a gödörből. Maguktól a büdös életbe nem jutnának. Semmi sincs ott, se ipar, semmi nem nő szinte, halálra vannak ítélve. Egyetlen reményük. Üldözd ki a multikat Indiából...kíváncsi leszek mennyire leszel népszerű.
@ZX: Való igaz. Szadam is azt hitte Afganisztán (perzsa) az nem Irak (arab), ami igaz is, de ez az USA-t nem érdekelte.
@orient: Muszlim vallási fanatizmus nem egyenlő arab nacionalizmussal.
@ne most: Így fogalmazva nem, azonban a politikai vezetők tökéletesen használják a vallási fanatizmust a céljaik eléréshez. Aminek egyébként semmi köze magához a valláshoz, de mégis nélküle nem lehetne az embereket mozgatni!
Nincsak, nicsak, Morvai máshogy emlékszik.
barikad.hu/node/49756

Nem akarok igazságot tenni, de ez így szó-szó ellen. Nem feltétlenül kéne olyasmiből hírt csinálni, amit 1 ember állít.
kuruc.info/r/2/57239/

Ennyit erről, mocskos, tetves, drogos zsIndex.
Hát igen, a kuruc.infó egy elég hiteles weboldal...
Teli fantasztikus,
Másrészt pedig, őszintén mit vártatok eygyexSZDSZ-es Balónétól? Biztos, hogy be fogja vallani, hogy hazudott?:D
Abban is biztos vagyok, hogy ha a kurucinfón írnak valamit egy Fideszesről és az a politikus azt saját blogján tagadja, akkor a politikusnak adtok igazat, mint ebben az esetben...
Hülye jobbikos barmok...
IQ átlag:90
Az indexes sztorit csak az szophatta be, aki nem ismeri Morvai Krisztinát.
Majd pont egy jogász nincs tisztában azzal, hogy a mentelmi jog az adott esetre semmiképpen sem vonatkozhat.
Majd pont Morvai fog büntetőjogászként a nem létező mentelmi jogára hivatkozni..
A nő egyébként nagyon odafigyel még a szimbolikus dolgokra is.
Nagyon kényelmetlen lehet, de a szimbolikus jelentése miatt nem vásárol a Tescoban, Auschanban, és a többi nemzetközi áruházlánc üzleteiben. Szívás.
Megérthető, ha valaki a sztori szereplőinek ismerete nélkül elhisz minden, ezért nem hülyézek le senkit, aki beszopta ezt a nagyon ostoba indexes sztorit.
@valaki ellopta a nevem: A te helyedben nem dicsekednék a vége főcímben a 90-es intelligencia hányadosoddal.;-))
Azt mindenesetre magyarázza, hogy miért szoptad be a sztorit.
És megszólalt Rogán Kipa Celeb Antal is.
@m.logic: Mit nyilatkozott a baromarc anti?
@m.logic: Ez a Rogán Anti nagyon homály. Nem véletlenül került kispadra.
Attól, hogy a mi Antink elalélna a gyönyörtől, még nem fog egy bírói szakvizsgával rendelkező, egyetemi tanár büntetőjogász akkora marhaságot elkövetni, hogy az adott esetben köztudottan nem alkalmazható mentelmi jogára hivatkozik.
Ha valaki ezt beveszi, annak komoly képpel, akciós árleszállítás keretében el kell adni a Parlamentet a Gellért heggyel, augusztus 20,-i tüzijátékkal együtt. Nagyobb tétel rendelése esetén olcsóbban.

Továbbmegyek. Ekkora ökörséget még a HirTv által szakmányban szívatott, dr. Helmeczyről sem hinnék el, pedig róla örömmel hinnék el bármekkora ökörséget.
Hát, Morvai stílusát ismerve simán kinézem belőle a dolgot, + azt, hogy utána letagadja.
@ZX: Na ne maszatolj! Én egy csapatban üdültem vele. Ismerve Morvai stílusát, teljesen kizártnak tartom, hogy az indexes verzió legyen az igaz.

videotar.mtv.hu/Videok/2010/03/26/10/Mit_gondol_a_mentelmi_jogrol__Morvai_Krisztina.aspx

Az talán egy kicsit túlzás, hogy a kiérkező szervilis, ostoba vezető provokátor lett volna. Annak sokkal nagyobb a valószínűsége, hogy simán helyezkedni akart.
Mindenesetre Morvai Krisztina üldözési mániája érthető. Akit üldöznek, annak joggal van üldözési mániája.

Én annak idején, huszonéves emberként a Magyar Televízióban is dolgoztam.
Olyan szervilis barmokkal is találkoztam (egy rendőr és egy portás személyében), akik addig amíg nem közöltem velük, hogy hol dolgozom, elfogadhatatlanul lekezelőek voltak. Utána meg azt sem tudták, hogy hajlongjanak. Nagyon undorítóak voltak.

Morvai esetében nyilvánvalóan végig az áhitatos szervilizmus volt jelen.
Azt simán el tudom hinni a Krisztináról, hogy fizikai undort érzett a kiérkező szervilis lekvár ajánlkozása miatt.
Azután, hogy szabálysértői, erkölcsileg vesztes pozícióba szorult, a korrumpálási kísérlettel tálcán kínálták neki a vesztes pozícióból való kitörés lehetőségét. Azt, hogy ezzel nagy hangon, teátrálisan külsőségekkel élt, nagyon is el tudom képzelni róla.
Szerintem nem kellett volna megaláznia a kiérkező áhítatosan szervilis marhát.
Kicsit visszavehetett volna a Magyarok Nagyasszonya szerepből és akkor a megalázott, szervilis főnök nem akart volna bosszút állni a maga életszerűtlen verziójával.
Mr balu nagyon okosan küldte b. nejét gumicsontnak a József Nádor térre !

Azóta is ezen rágódik boldog-boldogtalan, a Jobbik ismertsége 7.000, Ft-ért annyit nőtt, mint más pártoknak 7 milliárdért, amit persze elloptak a kedves pógároktól.

"Mindegy, hogy mit mondanak, csak beszéljenek rólad." (PR lexikon)
Fabius! Azt tudtad, hogy nemcsak engem ért az a "megtiszteltetés", hogy kikerültem a fidesz.hu blogajánlójába, hanem téged is?

fidesz.hu/index.php?Rovat=10152

:-)
@Fedor:

Egy ideje kacarászunk már ezen :-) Főleg, mert a posztban lévő link a szatmárfigyelőre visz, ahol behatóan foglalkoznak Tilki Attila Fideszes képviselőjelölt viselt dolgaival :-)
Most így a választások után csak annyit kérdeznék, hogy hol a 70%-os győzelem, a Vona miniszterelnöksége és miegyebek. Gondolom Orbán V. Vona avatarja, tehát ez jó magyarázat, a 70%-os győzelemről meg hallottuk, hogy még nem tudjuk, de elérték.
süti beállítások módosítása