Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: 444.hu/2024/11/28/racz-andras-9-oldalnyi-atvett-szoveg-szerepel-hivatkozas-nelkul-orban-balazs-dis... (2024.11.28. 15:27) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2010.03.17. 08:00 Fabius

Felcsút felé, félúton

Címkék: kampány gazdaság fidesz járai adócsökkentés

Hetekig, hónapokig, évekig hallhattuk: majd a Fidesz.
Minden hétre jutott egy ilyen szólam. Majd mi visszavonjuk, létrehozzuk, eltöröljük, bevezetjük.
A hatalom ne fáradjon, majd a Fidesz megoldja. Egymillió munkahelyet, azonnali nagyarányú adócsökkentést, Jézus kezét aranyból, gyémánt körmöcskékkel. Mert jön a kánaán, a bőség, az elszámoltatott szép új világ a maga kolbászkerítésével.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hiába mondott ellent ennek a józan paraszti ész, az összes gazdasági elemző, csak szajkózták orrvérzésig. Az MSZP töketlenségétől és visszásságaitól joggal behányó emberek elhitték. Mert el akarták hinni. Hátha igaz mégis legalább egy része. Talán változik valami, jön egy másik aki határozottan állítja magáról, meg tudja csinálni. Aztán lassan de biztosan kiderül a megnyilatkozásokból, Orbán nem Patás, de nem is Messiás. Sziklából vizet fakasztani, sivatagból termőföldet varázsolni nem képes. Az egyetlen hiba ott van, hogy nem mondja ezt az arcunkba. Eldugja pártemberek mondandójába, mert a választóknak ígérünk, de pénzemberek előtt nem mutatjuk magunkat hülyének. A végén nem vesznek elég komolyan.

Járai Zsigmond egykori jegybank elnök tartott előadást a HBLF rendezvényén. Ahol ilyen kijelentésekkel dobálózott:

"A kormányváltás után sem lesznek csodák a gazdaságban, nagyon gyorsan nem fog javulni a helyzet". Az első néhány hónap kihívása: hogyan javítsunk úgy a versenyképességen, hogy ne nőjön kezelhetetlen mértékűre a hiány? Ha nagyon jól fejlődünk, akkor 10 év múlva utolérjük a velünk csatlakozó országok akkori szintjét, ha ez sikerül, akkor 30-40 év alatt elfogadható szintre lehet hozni az államadósság szintjét. Volt már, aki megcsinálta, mi is meg tudjuk csinálni"Ugye mennyire más ez így? Jó alaposan lehűtött minden esetleges csodavárót. Akik valóban elhitték az azonnali nagymértékű adócsökkentést, azok csalódottan fognak pofára esni. Az első lufi kipukkadt, a választók felé lebegtetett első üstökös fénye kihunyni látszik.
 

 

 

 

 

 

 

 

Pedig mennyire másképp beszélt Járai is néhány napja még a Munkaadók és Gyáriparosok Szövetsége előtt:

"Járai szerint a kormányváltás utáni első lépés a kiadáscsökkentés és az adócsökkentés kell hogy legyen. A közgazdász szerint a több mint ötven adónemet akár öt adónemre is le lehetne szűkíteni, az adózók körét a terhelés csökkentésével együtt pedig szélesíteni kell, miközben az állami kiadásoknak is csökkenniük kell."Hisz 25%-al élünk rosszabbul, mint kellene. Hát persze kedves Járai Zsigmond, és tisztelt Fidesz. Hülyék vagyunk mind, egytől egyig. Soha semmire nem figyelünk, mert elég a változás maga.
Lófaszt!
Én nem kedvelem Orbán Viktort, se a Fidesz retorikáját. De el tudom fogadni az észérveket, ha meggyőzőek. Az ideológia nem érdekel a mellig érő szarban, ha valaki képes kivezetni az országot belőle, akkor megtapsolom bárki legyen. A politikai nézeteim a ténytől nem változnak, de elismerem, ha valami előre viszi az országot.

Viszont ettől a kettős beszédtől hányok.

 

 

 

 

 

 

A szavazatmaximálás érdekében sem elfogadható bármilyen eszköz. Emlékezzünk Ferenc páter vallásos imádattal emlegetett őszödi szavaira: hazudtunk reggel, délben és este!
Ez itt fönt vajon micsoda? Füllentés? Túl színesen fogó kampányceruza okozta nyelvbotlás? Az elhülyített emberek csalódásukban mikor fogják mondani először, ideje volna egy felcsúti beszédnek?
Ami ezúttal lózungoktól és sallangoktól lecsupaszítva tartalmazhatná a valóságot.
Változásra szükség lenne. De így csak új nevet adunk a régi gyereknek.
Meg kitöltött biankó csekket.
 

218 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr391845896

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Két millió dalolva ment... 2010.03.17. 10:05:36

A Fidesz megsemmisíti a le nem adott ajánlószelvényeket –szólt Szijjártó, a Fidesz megmondóembere. Mert ugye összejött a több mint kétmillió –állítják. Elhiszem. Nem is kérdőjelezem meg. Ha ők mondják, akkor ez bizonyára így van, mégis...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

én bízok a Fideszben, persze, nem lesz 1 millió munkahely, de dolgoznak rajta, nekem részükről ez egyelőre elég, és ha összejön év végére 1% munkanélküliség csökkenés, akkor már MESSZE MESSZE jobb, mint az mszp-s átlag. már csak azért is emrt pozitiv:)
és lesz az több is, bízom benne
Aki választást akar nyerni (nagyon), az taktikázik. Még mindig jobb egy fokkal ez a megoldás, mint fletó meg lendvai nemleszgázáremelés ildikó megoldásai.
Kár ezen rugózni.
Ergo, ez egy semmitérő poszt.
Nekem az is elég, ha elszámoltatnak, visszaállamosítanak, leültetnek pár száz embert és elkobozzák a mutyizásszal szerzett vagyonukat.
Ahogy a házat is stabil alapokra lehet csak építeni, úgy egy egészséges országot sem lehet toldozott-foldozott mutyiszövetségek megtartásával és a gyakorlatilag kisemmizett tömegek hülyének nézésével létrehozni.
@t0thl: ahogy mondod. Az alapok egyike, hogy az utóbbi 8 évre rámondja a törvény hogy BŰN, már amire kell, mert az ami volt, hogy belénk lett verve szó szerint is hogy nincs törvény, csak törvényhozás, nincs helyes ítélet csak ítélethozó. Ezzel leszámolni az emberek, átlagemberek tudatában messze jobb morált fog eredményezni, mint mondjuk... most
Enne a bejegyzésnek amúgy mi a mondanivalója?
Te Varánusz!

A két idézet abszolút nem üti egymást. Milyen lufi pukkadt ki?
Ezek a lufik igen: "nem lesz gázáremelés", "nem lesz vizitdíj", "nem lesznek új adók".
Hajrá magyarok!
Ugyanúgy igérget mindenki és az Mszp sem tartotta be az igéreteit vagy ha igen csak rosszat tett vele az országnak mert minden pénzt megért a nyugdíjak növelése meg 13 havi fizetések és nyugdíjak stb aztán elvették mert rájöttek nem bírja a költségvetés érdemes volt hogy még nagyobb legyen a hiány és máshonnan vettek el kiktől hát a vállalkozóktól munkavállalóktól akik az adó fizetik szép volt. Szerintem megvolt az esélyük 8 év nem sikerült lehet húzni aki megint rájuk szavazna az nem ebben az országban élt eddig az is biztos.
Ez a két Járai nyilatkozat nem mondott ellent egymásnak. Az általános Fidesz-retorikának igen (a kiadáscsökkentés ott tabu, mert a kiadáscsökkentés =megszorítás =népnyúzás, sőt az állami szerepvállalás csökkentése neoliberalizmus, ami mint tudjuk épp most bukott meg stb.), de egymásnak nem. Remélem, hogy így is gondolja.
Én azon csodálkozom, hogy az MSZP egyáltalán szavazatokat fog kapni. Aki rájuk szavaz az konkrétan elmebeteg, nincs más magyarázat.
Eclipse Kft. rulez !
@t0thl:
Magyarország kb 10% itta el az eszét vagy szenved valamilyen elmebetegségben. ;-)
Aki itt azt várja, hogy lesz akár csak 50.000 új munkahely attól hogy a Viktor góré lesz az egy tudatlan baro..... Mitől lenne??? Csak a világgazdaságon múlik a dolog. Persze lehet itt belső kereslettel megpróbálni hajtani a gazdaságot de az sehova nem vezet. Amerika is abból próbál meglenni és egyre lejebb jut. ( Persze az egy másik szint, de az irány a lényeg)De ő évi 100.000 munkahelyet igér. Bár ő sose hazudott még tehát akkor ez is "igaz" lesz.
Ez mitől kettős beszéd? Járai ugyanazt mondja hosszú ideje: adócsökkentés és az adókör szélesítése kell. Ehhez azonban korlátozottak a lehetőségek, mivel a hiánypálya már most 5-6%-ot predesztinál év végére újabb megszorítások nélkül (már most IIRC 50% körül vagyunk, márciusban...). Ráadásul azok az inaktív rétegek akik eddig az állami transzfereken éltek nagyon kemény szigorításként fogják ezt megélni.

Azt is látni kell hogy itt lófasz nem volt nemhogy reform, attól hogy kicsit átcsoportosították az adókat érdemben nem változott a versenyképességünk. Érdemi adócsökkentés nélkül pedig nem is fog, pedig most már nem az a tét hogy Ny-Európához milyen időtávon zárkózunk fel, hanem hogy Szlovákiához, Csehországhoz és Lengyelországhoz vissza tudunk -e sorolni, illetve Románia és Bulgária is beelőz -e minket.

Járai jól látja, és az sem véletlen hogy minden nyilatkozatát és beszédét úgy kezdi hogy "most szigorúan a magánvéleményemet mondom el". Ha az MSZP-seknek lenne egy szikrányi agya (szerencsére nincs), akkor ezen bizony könnyen fogást tudnának találni, mehetne a demagóg "a Fidesz elveszi a nyugdíjakat meg a cociális segílyt" lemez.
Persze arra kíváncsi vagyok, hogy az Eclipse ügy után hogyan lesz Pintér Sándorból belügyminiszter! (gyk: Pintér Hajnalka az Eclipse projektvezetője)
Ha mindezek ellenére az lesz, akkor egyértelmű, hogy az új kormány is a MUTYI mellett kötelezte el magát.
Baszki ez a kolbászból van a kerítés duma e szar :-) Azt szeretem, hogy az MSZP-s megmondó emberek kitalálnak FIDESZ-es hiedelmeket, aztán a tények láttán megmagyarázzák, hogy minden FIDESZ-es naív együgyű aki mindent elhisz, de végül még azt is elfogdja OV-tól ha mégsincs kolbászból a kerítés. Az már nem zavarja őket, hogy soha nem is mondta senki, hogy kolbászból lesz a kerítés.
Talán végig kellene nézni az elmúlt nyolc éven, meg az MSZP n számú programján csomagján és azok eredményein. Hova jutott ez az ország? Mire kerül elköltésre az az adó meg járulék ami a térségben, de az EU-ban is élen járó terhelés?
A poszt is gyík.
Már régóta kevés ez a fingreszelés.
Nade amíg 5 milliárdot adnak egy ratyi szoftverért, addig mit akar itt bárki előrelépést bármilyen téren ?
Nagyon szar poszt!
Az mszp takarodjon és szűnjön meg! És lássuk, hogy mit tud a fidesz kezdeni ezzel a szarkupaccal, amit itt hagytak. Majd 4-8-12 év múlva lehet értékelni a tevékenységüket és nem most, előre.
Tényleg negatív IQ-val rendelkezik az, aki az mszp-re szavaz.
a sok idiota tothl felek, meg akkor sem fogjak elhinni hogy atbasztak oket, amikor az arcukba vizelnek majd orbanek. :DD
Varánusz! A Rammstein koncertről lekéstél, arra már nem kapsz ingyen jegyet az ifjúkommerektől, de ez a poszt 2 db piros bögrére még jó lesz...
Egy újabb, jellemző hozzászólás...
@Lord_Valdez: Nincs igazad. A kiadás csökkentés nem feltétlenül megszorítás és állami szerepvállalás csökkentés. Bár az elmúlt 8 évben ezt jelentette, de ennek egyetlen oka van. Nem ismerik a felelősség szó jelentését. A kiadások felelős felhasználása a kiadáscsökkentés egyik hatékony eszköze. Ideje lenne kipróbálni. Az ugyanis nem a nyugdíjasok miatt van, hogy 1 km autópálya nálunk több mint 3 milliárd forintba kerül, míg mondjuk németországban ennek a fele. És nap mint nap látjuk, hogy mennyire kezelik felelősséggel az illetékesek a rájuk bízott vagyont.
neked meg majd a szadba székel az mszp. hol írtam en barmit is a fideszrol, te eszleny...?
Tisztességesebb dolog még a választások előtt korrigálni az ígéreteket, mint a kánaán ígéretével nyerni, majd utána visszavonni mindent.
Abban a fideszes baráti társaságban bízni, amely 1989 óta asszisztál az összes mszpszdsz országellenes intézkedéshez, alulmúl bármiféle logikai és értelmi alapkövetelményt, ami akár az általános iskola kezdéséhez is szükséges volna.
Ha 20 éven keresztül szarik valaki a szádba, még most is keresel hozzá egy szalvétát, hogy a nyakadba kösd az újabb menüre?
Hihetetlen, de a szocik még a karaktergyilkosságot is a Fidesztől tanulják.

Csak nem jön be, mert mint valaki fent mondotta az átlagos Fidesz szavazó nem azért szavaz a Fideszre mert OV majd varázsütésre megoldja a dolgot, hanem mert az elmúlt nyolc év fertelmes kormányzása utána esély nyilik egy értelmes, célok és értékek mentén történő, számonkérhető, és felelős kormányzásra, ami majd meghozza az eredményét.

Szóval kár a karaktergyilkosságra bazírozni, akik erre fogékonyak már úgyis a Jobbik táborában vannak.
Egy esély van, a parlamentről kívűlről jöttek, az éhes, új csapat.
A jóllakott varánuszoknak elég a dögökön csámcsogni.
@jet set: tényleg ezt akarod? Hatalommal megszüntetni egy pártot? Aki rájuk szavaz először csak elmebetegnek kikiálltani, utána esetleg átnevelő tábor? Nem emlékeztet ez téged valamire?
@Oreg: Ez aztán nagy jövőt vetít elénk!
@Oreg:

Ezt a logikát követve a következő 4 évben a Jobbik is "asszisztálni" fog a Fidesz "országellenes" intézkedéseihez, hiszen ott fog ülni a Parlamentben.
@RobinGood: Sajnos nekem is ez a véleményem.
Amíg bármilyen beruházás nálunk többe kerül, mint nyugaton, a megvalósítás minősége pedig egy közepes reggeli fekália szintjét sem éri el, a különbözetből pedig jól élnek páran, a munkakönyvekből pedig még a minimálbért tanusító tinta is eltűnik, a kis alvállalkozók nem kapják meg még azt a kevés pénzüket sem..amíg az EU -s pénzek csak arra jók, hogy ne érjenek célbe mert a drága vezetőink csak a nyúlás lehetőségét látják bennük és elszórják mindenféle kamu projektre amiből jó sokat tudnak visszaforgatni maguknak, pl. a fent említett módon, meg ilyen Eclipse-s hülyeségekkel, vagy mondjuk tegnap voltam a vásárcsarnokban azt sem tudom miért kell újrakövezni....de tippem az van.....na addig nem lesz itt semmi sem.
MSZP-vel, vagy anélkül, Viktorral, vagy Viktor nélkül.
@Krujs:
Igazad van, ha már csak az aktivistákat beültetik az állami apparátba az a Te költségeidre csökkenti a munkanélküliséget:)
@Gurney Halleck: Hát engem a Te hozzászólásod emlékeztet valamire. Úgy hívják MSZP. Hazudni és kiforgatni. Ennyire futja két lopás között a fiatal baloldalon?
Milyen 4-8-12 évről beszélsz? Azt senki nem mondta, hogy ilyen sokáig fog tartani. 12 év alatt szerintem talán én is tudnék kezdeni valamit. Ha csak a fele pénzt engedem ellopni mint amit a mostani elit elrakott már isten király lennék.
Ez a kolbászból kerítés szöveg, ez max az iq80-as idiótáknak szól. Gondolkodó ember nem kánaánt vár, hanem jó környezetet munkához, vállalkozáshoz.
@RobinGood: nem én írtam:Az mszp takarodjon és szűnjön meg!" " Tényleg negatív IQ-val rendelkezik az, aki az mszp-re szavaz."
Akkor most mi is van?
Na, Fábius! Kapsz Te mindent! Kitartás!
Tegnap tőlem is megkérdezték a postom miatt, hogy kommunista vagyok-é?
@RobinGood:
"A kiadások felelős felhasználása a kiadáscsökkentés egyik hatékony eszköze."
Ha te ezt beveszed, akkor meg is érdemled...
Ez fontos dolog, de apró pénz, ezzel nem váltod meg a világot. Ráadásul, ha nem csak ennyit olvastál az interjúkból kiderül, hogy igenis gondol a szociális rendszer (egyébként ez a legnagyobb tétel) visszavágására is.
@Gurney Halleck: mutasd már meg hogy hol van ebben a "Hatalommal megszüntetni egy pártot" és az "átnevelő tábor"???
@RobinGood: Ráadásul úgy a fele, hogy ott nem szotyiért kapirgálják az út szélét a melósok, mint itt, hanem komoly bérért.
@zoli29: Téves a logikád. Ők még nem kaptak esélyt a bizonyításra és nem a rég bevált kádergenerációk gazdasági politikai hálójából jönnek.
Igen, megeshet, hogy nem érnek el olyan átütő változást, mint programjukban felvázolták, ha nem kapnak elég szavazati arányt a tökéletesen bombabiztosra csiszolt parlamenti rendszerben, amely csak a kivételezettek uralmát szolgálja fenntartani.
Az ő elszántságuk, programjuk viszont teljes egészében a változást szolgálja, s én bízom egy emberben, aki az életét és biztonságát áldozza egy cél érdekében, mint olyan eltespedt gengszterekben aki évtizedek óta csendben asszisztálnak bármiféle elvtelen döntéshez.
Egész életemben ilyen emberekben bíztam és nem csalódtam, s az én világomban az életed múlhat egy rossz döntésen és társon - nem csak pár forint a fizetési szalagon.
Vihar kell vagy készüljetek Argentínára.
@Lord_Valdez: Természetesen nem csodálkozom rajta, hogy számodra ez hihetetlen, hiszen nem igen láttál rá példát az ellenkezőjére viszont eleget. Azt nem mondom magam sem, hogy ez az egyetlen megoldás, de ez igenis tétel. Számold ki, hogy mennyit jelent ha az állami beruházások csak a felébe kerülnek. Az pedig, hogy hozzá kell nyúlni a szociális ellátó rendszerhez nem feltétlenül jelent megszorítást, bár az tény, hogy az élősködők úgy fogják megélni.
@RobinGood: Igazad van, biztosan én értettem félre. Akkor csak szimplán hülye vagyok.
Húsz éve az aktuális politikai elit csak lopott, csalt és hazudott? Lehet, hogy így van. De ha így van, akkor a jobbik is csak ezt csinálná. Mitöl különbek ök, mint a többi ember? Esetleg "más anyagból vannak gyúrva?"

Egy lófaszt!
@Gurney Halleck: nem hülye vagy csak gonosz és rosszindulatú. Csak alkalmazod a tanultakat. Lásd Meseházy hétfői beszéde
AJánlószelvény gyűjtés közben kérdezték, mi a programunk. Nagy vonalakban vázoltam és erre beszól a kérdező, már odaadtam a Fidesznek... :)

Kit érdekel a program? Úgysem tartják magukat hozzá...
Egyetértek a poszt írójával. Engem sem érdekel az, hogy ki húzza ki az országot a sz...-ból bajból, a lényeg, hogy tegye. Az MSZP leszerepelt, foglalkozni sem érdemes velük. De attól tartok, hogy a fideszes ígérgetések csak arra lesznek elegendők, hogy fölénnyel nyerjék a választásokat, de utána jön a fekete leves. És a csalódás, megint. Nem lehet adót csökkenteni, ha nincs miből pótolni a keletkezett hiányt. 1 millio munkahely megteremtéséhez rengeteg pénz és támogatás kell,- plussz 1 millio olyan ember, aki dolgozni akar. Ha figyelembe vesszük, hogy ma kb 2,5 millioan dolgoznak az országban összesen, akkor ez már önmagában egy húzós kihívás, még ha 10 év alatt akarják is megvalósítani.
De az biztos: ha valaki jól csinálja,legyen az sárga, vörös, csíkos, madaras, az számíthat a gondolkodó emberek támogatására ...
Sajna nem a "büdös száj" a legrosszabb benned, hanem, hogy a büdös mellett butaság, rosszindulat ömlik belőle(d), amit ráadásul megpróbálsz 1 "független értelmiségi" mázzal leönteni, ami persze nem kevésbé büdös...
"Emlékezzünk Ferenc páter vallásos imádattal emlegetett őszödi szavaira: hazudtunk reggel, délben és este!
Ez itt fönt vajon micsoda? Füllentés? Túl színesen fogó kampányceruza okozta nyelvbotlás?"

Nálad a tények következetes elsikkasztása, a folyamatos hazudás ill. a jövő képlékeny lehetőségeinek többféle megfogalmazása ugyanaz a kategória ??
Az egyik múlt idő, a másik jövő... Tudod, az egyik megtörtént, a másik többféle módon valósulhat meg.
Persze nem gondolom,hogy nem ismered a különbséget a két verzió között, a helyzet sokkal rosszabb...
Álljon meg a hegyi menet.
"Az MSZP töketlenségétől és visszásságaitól joggal behányó emberek elhitték."

Nem feltétlenül elhitték, hanem ahogy a világon az összes ember, a magyar ember is bizakodik hogy a dolgok jobbra fordulnak. Amit idéztem tőled annyira finoman fogalmazott hogy már-már dícséret az mszp részére. Nem töketlen, hanem hozzánemértő kontár, nem visszásság hanem korrupció, csalás, lopás, hazugság, hülyének nézés!

Na ebből volt elég, ha nem fognád fel kedves szerző.
Mivel a maszop ellenében jelenleg egyetlen lehetséges erő van amely kormányzőképes lehet, ezért értelemszerűen az fog a maszop helyére kerülni. Ha lesz jobb majd lesz más, de ezt a kártékony bandát csak a pokolba kívánjuk, ide vissza nem.
emberek, ne minősítgessük már egymást a másik véleményéért, meg a meggyőződésért? mégis hogy veszed a bátorságot magadnak?

észérvekkel, normálisan, értelmesen lehet érvelni...nem érzed hogy különb vagy ha így teszel?

amúgy az elszámoltatással semmi bajom, csinálják csak meg, de ne tartson 10 évig és ne erről szóljon az első 4 év.
A másik, hogy én nem szeretem a Fideszt. Az MSZP-t sem. Igen, a SZDSZ-t sem.Sőt az MDF-et sem.Jobbikot inkább ne is említsük.

de ha Fideszék megcsinálják, hogy itthon is 1,5 milliárdból épül autópálya és elindulunk felfelé, akkor meghajlok kellő tisztelettel.
szerencsére Deutsch kint lesz Brüsszelben, így sok baromságot nem fog tudni csinálni:-)
@Oreg: "Ők még nem kaptak esélyt a bizonyításra és nem a rég bevált kádergenerációk gazdasági politikai hálójából jönnek"

Hö-hö, na ez a legnagyobb és legalapvetőbb tévedése minden egyszerű Jobbik-hívőnek. Ezek az emberek is itt éltek az elmúlt 20-40-60-80 évben, ugyanitt szocializálódtak.
És ugyan kinek kell életét és biztonságát áldozni itt bármiért is? :) Persze, a kisembernek szüksége van mítoszokra és hősökre, amikre/akire mindennapok sarából feltekinthet...
A kedves bejegyző várja csak meg a jövő év elejét, és aztán ítélkezzen. A Fideszt úgy látom, hogy pontosan figyel arra mit mond, nehogy később össze lehessen mosni a Gyurcsányi hazugságokkal. Ezért fogalmaztak óvatosan a nyugdíjakkal kapcsolatban is, hiszen semmi mást nem ígértek, csak hogy megtartják a reálértékét. Ugyanígy van az adócsökkentéssel, csak annyit ígérnek, amit meg lehet tenni. Az más kérdés, hogy mit mondtak tavaly év elején, mert akkor még teljesen más volt a helyzet, akkor még meg lehetett volna lépni.
Ha akkor meglépik, akkor az több életben maradt cégtől ugyanannyi bevétel lett volna, mint a kevés megmaradótól a magasabb adóterhek miatt. Most viszont a már kevés megmaradt cégnél nehéz ezt meglépni, ezt fokozatosan kell megoldani, és már az is nagy segítség lenne, hogy csökkentenék az adónemek számát és a bürökrácia mértékét.
Lehet sok dologtól hányni, de én jelenleg az előre mocskolódástól hányok.
@genyamagyar: Nagyon tetszik, ahogy így a jövőbe látsz, a gondolatmenet meg egyenesen brilliáns.

Én egyszerű parasztgyerek vagyok, szerintem akiről kiderült, hogy meglopott az menjen a börtönbe, aki viszont nem lopott meg, annak jár az esély.

És hogy mitől különbek ? Ha MÉG nem loptak, akkor bennük rejlik az a csodálatos lehetőség, hogy esetleg nem is fognak, hanem megpróbálnak kezdeni valamit ezzel a szánalmas szarkupaccal amiben úszkálunk, egyre erőteljesebb karcsapásokkal, mert mélyül és szárad is. Én nem szeretnék belekötni.

A magam részéről akár a becsületes juhászbojtárt is megtenném gazdasági fönöknek, mert egy kiműveletlen de becsületes fő kevesebbet árthat és többet használhat, mint egy kiművelt amelyik csak a saját boldogulását keresi. Így jártunk mi az elmúlt 20 évben a szakértői kormányainkkal, kiművelt politikusainkkal, kárpótlásokon olajügyeken át a BKV ig és az Eclipse-ig.
@RobinGood: bocsánatot kérek, igen is hülye vagyok a kollegád szerint. Ismét idézek: " Tényleg negatív IQ-val rendelkezik az, aki az mszp-re szavaz." Akkor azért hülye mégiscsak vagyok, nem? És azért azt elmagyarázhatnád nekem ideológiailag képzetlennek, hogy ezt a mondatot mégis hogyan kell értelmeznem? " Az mszp takarodjon és szűnjön meg!" De biztosan gonosz, és rosszindulatú vagyok. Üdv.
@Rejtett Változós Elmélet: Nézd, Gyurcsány megcsinálta volna a reformokat, ha a fidesz hagyja. Nem hagyta! "Minél rosszabb, annál jobb" elvet követte a fidesz. Lesz*rta az embereket, csak a hatalom érdekelte.
@Gurney Halleck: Nos egy olyan jóféle, fordított mszp-s skálán a negatív az pozitív, szóval minden viszonylagos.
Innen Szlovákiából azért érdekes ez az egész, mert Mo ott tart, ahol mi 1998-ban ( nem gazdasági értelemben) Mindenki már várta a csodát, mikor szabadulunk meg Mečiar kormánytól. Aztán jött a kiábrándulás: reformok nélkül nics megváltás. Lehet, hogy "bezzeg" ország lettünk, de azt nem teszik hozzá, hogy megszorítások révén is. pl. ha otthon laksz, és nincs munkád, akkor 25 éves korodig nem kapsz munkanélküli- segélyt, csak olyan 10 ezer forintnak megfelelő segélyt. Azért kiváncsi lennék, hogy mekkora ordibálás lenne Mo-n ha ezt bevezetnék. Mo ország azért áll úgy ahogy, mert képességihez képest túl szolidáris volt. Majd nem lesz, és nem csak a cigányokkal szemben.
Régi-új műfaj született, miután az MSZP menthetetlen, a hívek dühükben a még választást sem nyert Fideszen kérik számon már nem csak a múltat, de már a jövőt is. Komor, sötét színekkel ecsetelik mi vár ránk, és verik a az asztalt, hogy a Fidesz ezzel kampányoljon, ne a kerítéskolbásszal. Hátha így tovább csodálhatjuk Lendvai Ildikó ránctalanító műtétjeinek eredményét, és kedvenc pártjukat változatlan formában megőrizhetik a Fidesz utáni időkre, ami hamarosan visszatérhet. Hiszen ki tudná jobban, hogy amit örökül hagynak, abba csak belebukni lehet.
A Járai nem pártember.

Orbán azt igérte bele a képernyőbe, hogy lesz egyszeri nagyarányú adócsökkentés.
Hogy ez fogja felpörgetni a gazdaságot - ugye ezt is.

A Járai meg csak egy független exjegybankelnök.
Ha pártember lenne, nem is lehetett volna jegybankelnök - ugye.

A Járai nem a Fidesz nevében beszél, mert nem is fidesztag.
Ugye.
Tehát várjuk nyugodtan az adócsökkentést.
Viktor nem hazudik.
@t0thl: Nézd, ha eddig mindenki lopott, akkor a jobbik is lopni fog. Ők is itt szocializálódtak. De ők eddig annyira hülyék voltak, hogy nem is kerültek a hatalom közelébe. Még a lopáshoz is hülyék voltak. Majd most fognak.

Láttuk Csurka borházát meg a meg nem írt könyve utáni felvett zsozsót.

A baloldali lopás és a jobboldali lopás közt csak annyi különbség, hogy míg a baloldalon legalább szégyellik, addig a jobboldalon szerintük nekik "ez jár"!
@genyamagyar: nem kéne talán az embereket akartuk ellenére boldoggá tenni és folyamatosan reformálni... van 1 párt amelyik 50-60 éve ezzel próbálkozik és akkor sem ment nekik, mikor nem volt fidesz.
az emberek nem hülyék, idővel átlátnak mindenféle szocdem , szoclib mázzal leöntött "reformokon"...
@Oreg:

"nem a rég bevált kádergenerációk gazdasági politikai hálójából jönnek"

Tián József volt MSZMP-tagot, a Jobbik közbiztonsági kabinetjének vezetőjét 2007-ben Szekeres Imre kitüntette.
Lenhardt Balázs, a Jobbik gazdaság kabinetjének vezetője a Gazdasági Minisztériumnál dolgozott tanácsadóként - Kóka János alatt is.
Pősze Lajos, a Jobbik szakmapolitikai igazgatója az 1990-es választásokon az MDF kampányfőnöke volt, később a Szerencsejáték Rt. elnök-vezérigazgatója lett.

Ez lenne az "új erő"? :D
Na, akkor várom a kolbászos kerítést, és az összes adóm eltörlését...:):):):)

sexhell.hu
anotherlife2time.qwqw.hu
@genyamagyar: Ezt talán meg kellene köszöni! Hol lennénk, ha azokat az ökörségeket megteszik?
Az meg nem reform, hogy új adókat találok ki!
@old_field: Igen ebben igazad van: nem kell az embereket akaratuk ellenére boldoggá tenni! De akkor az emberek ne sírjanak mint a fürdős kurva, hogy úgy áll az ország, ahogy! Akkor tessék elfogadni ezt a fél- (vagy egész) balkáni állapotot.
@nyuszichat: akkor fordulj a "büdös szájú gyíkhoz"... : ) , Ő ígért ilyeneket.
@genyamagyar:
Milyen reformokat?

Könyörgöm hagyjuk már ezt az ethoszt, hogy a 300 Ft-os vizitdíj egészségügyi reform lett volna. Szarba csapás tipukus esete, csak arra volt jó, hogy arcba kapjuk a kakit. GyF erre volt képes: hetente bejelenteni egy újabb neszi semmi fogd meg jól programot, hogy még azt se hajtsa végre.

A szocikat két dolog foglalta le. Az egymással szembeni helyezkezdés, fúrás faragás, úgy hogy közben a zsíros bödönhöz is hozzáférjenek.Elismerem nem egyszerű stratégiai feladat, amit kiválóan oldottak meg.

Csak éppen az országot tették közben tönkre.

Soha többet MSZP-t!
@DW73: azokat az "ökörségeket" már minden normális állam megtette.
Szerintem a kommentelők lassan elkezdhetnék szervezni az adócsökkentés elleni tüntetésüket.
@genyamagyar: igen? Akkor sorold kérlek, hogy milyen reformok maradtak el szerinted!
@Sealed tender: nem csak a vizitdíjról van szó, de arról is.

Mindent megfúrt a fidesz, miattuk tartunk itt. Remélem nem lesz 2/3-a fidesznek és az MSZP mindent megfúr. (Bár ők azért ennél felelősségtudatosabbak)
@DW73: ja hogy te nem is vagy képben, hogy milyen reformokat akart az MSZP? Így könnyű! :)
Aki az MSZP-re szavaz az ugye az elmúlt 8 évet nézve idióta. Az MSZP hazudott, hazudik és hazudni fog. Gyakorlatilag minden bűn őket terheli. Mutyiznak!

Ennyi.

Megfordítva a retorikát.

Aki a Fideszre szavaz az hülye, hisz az elmúlt nyolc évben csak nemet tudtak mondani, javaslatokat sosem tettek, a jelenlegi programjuk sem tartalmaz semmiféle számonkérhető számadatot (jah de, egymillió munkahely), populista sz@r az egész. Mutyizás? OV húsz éve ott van a fazák körül, ami ugye azt jelenti, hogy érdemi munkát nem végzett, csak papíron, de van neki Felcsúti focisuli, felesége nevén vagy 35 ingatlan, szőlő, stb. Mégis miből, hisz dolgozni nem dolgozott soha?
Mutyi? Ugyanmár... Grupo Milton, Sávoly, Páty. Nem csak ám MSZP-s kezek vannak benne könyékig, Fideszes is.

Tehát aki az MSZP-re szavaz az mindenképpen egy ökör! Aki a másik oldalra az micsoda? Csak nem ugyanazt a rizsát nyeli be és még büszke is rá?
@genyamagyar: Na itt a nagy tévedés. Amit ők akartak, ahhoz elég lett volna a többségi (51%).
@genyamagyar: nem látok fürdős kurvákat a közelben, csak jogosan elégedetlen embereket,
akik valószínű nagyrészt arra a pártra fognak szavazni,akiket a 1 másik párt gátlástalan, tolvaj , hazudozó 8 éve emelt ebbe a pozícióba, ahol most van.
Ezért az embereket vagy az ellenzéket hibáztatni nem tűnik értelmes, korrekt reakciónak...
/kórházbezárások és várólisták nem = reform...
iskolabezárások nem = reform... és vasút felszámolás nem = reform... stb/
@zoli29: pedig ez lesz...kíváncsi lennék, hogy ugyan mire alapózódik a munkahelyteremtés. Nálunk nincs termelőágazat mert azt a rendszerváltók szétkúrták. Vannak szép üres irodaházaink meg a külföldi cégeknek bérmunkában bedolgozó üzemek. Amíg az anyacégek szarba vannak addig itt sem lesz jobb a helyzet bárhogy rúgoznak a hittérítők.
@DW73: Azt tudod-e, hogy Gyurcsány 300 milliárdos adócsökkentést akart, hogy küönnyitse a terheket és javítsa a versenyképességet? És ki furta meg? Na ki? Igen, a fidesz!

Ez van!
@old_field: már me3gbocsás, de ha valaki nem akarja a változást, a reformokat, ha minden jó úgy ahogy van, akkor ne sírjon!
Miért baj az ha nem mondja meg a frankót? Az jobb ha hazudik mint az MSZP 4 meg 8 éve? Vagy ha megmondja, de ezáltal a sok primitív gyökér szavazatát elveszíti, akiknek amúgy is csak az általános választójog nevű ostoba tévedés miatt van szavazati joga, és akkor megint lesz valami szerencsétlen koalíció aki egymásra mutogat?
Aki a Fideszre szavaz az úgysem programra szavaz. Személyekre, értékekre, hitelességre. Politikusokra akikre rá meri bízni az országot, akikről feltételezi hogy jó gazda módjára fogják kormányozni, világos értékeken nyugvó ideológia alapján kialakított jövőképpel. És nyilván lesz ennyi újdonsült közszereplő között tolvaj is, de amíg az ország szekere jó irányba zötyög ez kevésbé fogja csípni a szemeket.
Elég volt abból hogy kádárista inaktívak tömegei döntsék el az ország sorsát egy zacskó rézkrajcérért amit a választás előtt odavetnek nekik.
Kell egy erős, felelős, egyedül kormányozni és alkotmányozni képes főhatalom. Ennyi. Aki picsog az nem érti eddig mi volt a baj.
@genyamagyar:

Ez másik kedvencem, hogy az Orbán gáncsolta el az MSZP terveit.

Nyolc évig birtokolták a kormányzati hatalmat annak minden lehetőségével. Ennél többet senki sem kívánhat, mert Demokráciában ennél több nem jár a választáson nyertes pártnak.

Ha a Fidesz most nyer ők sem fognak ennél többet kapni.

MSZP-nek parlamenti többsége volt, ő adta Miniszterelnököt, vezette a kormányt, végrehajtó hatalmat.

Mi kellett volna még ezen felül az MSZP-nek, hogy megvalósítsa gyönyörű terveit???

Most komolyan egy olyan formációban bizzunk, akinek még a kormányzati pozició is kevés ahhoz, hogy a terveit megvalósítsa.
Akkor én sorolom:
Egészségügy: Vizitdíj, kórházak bezárása (köztük az elmebetegek ellátását is hivatott intézmény: lásd az eredményét!),
Közlekedés: Vasútvonalak megszüntetése, jegyára megduplázása.
Oktatás: iskolák bezárása, évismétlés eltörlése, osztályozás eltörlése, bolognai rendszer.
Energia: gázár megduplázása, villamosenergia ár emelése.
Gazdaság: építőipar lenullázása, munkanélküliség 10%-ra emelése, új adók tömkelege.
soroljam még???
@min:

Nem ártana figyelni, hogy mit mondanak a fideszes politikusok az elmúlt hónapokban: szigorú és takarékos költségvetési politika, szigorú intézkedések, nehéz talpraállás, nem lesz kánaán, stb.
fidesz-igeretek.blog.hu/
@genyamagyar:

"Azt tudod-e, hogy Gyurcsány 300 milliárdos adócsökkentést akart, hogy küönnyitse a terheket és javítsa a versenyképességet? És ki furta meg? Na ki? Igen, a fidesz!"

Megsúgom, hogy adócsökkentéshez nem kell kétharmados többség, úgyhogy a Fidesz semmilyen adócsökkentést nem tudott volna megfúrni. Az MSZP-SZDSZ-nek 8 éven keresztül meg volt a többsége a Parlamentben. Ha valamit nem csináltak meg, akkor az nem a Fidesz hibája, hanem egyedül a sajátjuk.
Srácok! A bináris ítélkezés ami nagyon zavaró az egész "párbeszédben". Értsétek meg végre: Ha valakinek nem tetszik a Fidesz (akármilyen okból!), akkor az még se nem kommunista MSZP bérenc, se nem szemellenzős Jobbikos (stb.) automatikusan.

Higgyétek el, hogy van olyan is, hogy egyik sem tetszik (ez ezért, az meg azért).
Én most jelenleg a Fideszre haragszom - de érte haragszom, és nem ellene!

És remélem, hogy később kevésbé "kell" majd haragudnom rájuk.
Az a jó a fideszben, hogy nem csak ígérget, be is fog tartani :)
Kedves Elvtársak!

Bizony nem lesz könnyű, ha végre már sikerült az utódpárti siserehadat eltakarítani, mert ők ugyan mennek de mocskuk, az elkúrásaik itt maradnak a nyakunkon.

Gyurcsányék az adóinkon felül elkúrt 18.000 milliárdot. Gyurcsány ment, Bajnai megy, de a 18.000 milliárdos adósság marad.

Gyurcsány a csökkenő GDP arányos hiány tendenciáját megfordította és 53%-ról 80% fölé emelte. Gyurcsány-Bajnai megy de a GDP arányos hiány marad 80 % felett.

Gyurcsány-Bajnai megy de a külső eladósodottságunk marad 130% felett..

Gyurcsány_bajnai megy, de az ország IMF felügyelet alatt marad. Hiába érte el Orbán, hogy ez a felügyelet 2000-ben megszűnjön.. az elkúrt gazdasági döntésekkel az MSZP visszahozta őket a nyakunkra.. így elveszítettük gazdasági szuverenitásunk egy részét.

Gyurcsány-Bajnai megy, de a szétkúrt, egészségügy, a lerohasztott iskolák a szétvert vasút, a BKV csődje, a Metro építése körüli kaotikus állapot, a rendőrségnél tapasztalható fejetlenség, a vidéki közbiztonság csődje stb. az marad.

Ezzel a hatalmas csődtömeggel kell valamit kezdeni.. méghozzá úgy, hogy igazából nem is tudhatjuk, hogy mennyi az az annyi...A fidesz radikális változást hoz.. nem azzal, ha a kerítés kolbászból lesz, hanem azzal ha RADIKÁLISAN SZAKÍT AZ ORSZÁG KIRABLÁSÁT SEGÍTŐ EMBEREKKEL, POLITIKÁVAL...HA EZT MEGTESZI, AKKOR LEGALÁBB AZ EMBEREK ERŐFESZÍTÉSEI NEM A CSŐDÖT ÉS A TOLVAJOKAT SEGÍTI, HANEM A BAJOK ORVOSLÁSÁT.
Tényszerüen nem igaz, hogy a Fidesz "nem hagyta"
hogy megvalósuljanak az MSZP zseniális ötletei.
Ezt mostanában a kizárólag Népszabin/ATV-n nevelkedők szajkózzák,mert nincs más érvük.
A pontos számokra nem emlékszem, de többszáz Fideszes előterjesztésből csak néhány darabot
/ha jól emlékszem tíznél kevesebbet/ fogadtak be a szocik.Persze,joguk volt hozzá.Akkor viszont - hazudozás helyett - illene vállalni a felelősséget is.
Erős bástyájának tartja az LMP Baranya megyét
– A Lehet Más a Politika (LMP) párt négy baranyai jelöltje is leadta a múlt héten a 2010-es parlamenti választásokon való induláshoz szükséges ajánlószelvényeit, egy pedig ma fogja, kettőért azonban még küzdünk – jelentette be Balogh Edina, a párt Baranya megyei koordinátora, s egyben a siklósi választókörzet képviselőjelöltje.
– Jelen állás szerint úgy látjuk, hogy az a két jelölt is összegyűjti a pénteki határidőig a kopogtatócédulákat, akiknek ez eddig nem sikerült. Kész a területi listánk is, amelyet Ladányi Attila komlói jelölt vezet, ezzel úgy tűnik, Baranya az egyik legerősebb LMP-s megye lehet.
Úgy vélik, a választók bizalma megrendült a parlamenti pártokban, ezért szívesen és örömmel fordulnak az új politikai stílust ígérő Lehet Más a Politika felé.
– Amióta politikai „tényező” lettünk, megindultak ellenünk is egyes politikai erők besározó akciói. A Lehet Más a Politika azonban tiszta eszközökkel, korrekt módon készül a választásokra és a parlamenti munkára – szögezte le határozottan a múlt heti tájékoztatón Kóbor József, kertvárosi jelölt.
Beszélt kertvárosi programjáról is, melynek fontos része a városi és regionális tömegközlekedés integrálása, az ambuláns rendelőintézet kérdése, az elkerülő út megoldása és az épületek energiahatékony, értéknövelő felújítása. A körzethez tartozó falvakról szólva kijelentette, segíteni kell a kertgazdálkodást.
@zoli29: "Megsúgom, hogy adócsökkentéshez nem kell kétharmados többség, úgyhogy a Fidesz semmilyen adócsökkentést nem tudott volna megfúrni. "

Megszavazta? Nem, nem szavazta meg!

Akkor????
@vidiki:
Mi még nem jutottunk el idáig. Attól tartok, hogy ha már éhezünk se fogunk rájönni, hogy Kádárt el kellett volna temetni.

@DW73:
Párthűségből jeles, de gazdaságból elégtelen.
Olvasd inkább vidikit és egy közgáz könyvet. Ezek nem mind a kormányon múlnak, és amik igen, azok sem feltétlen a sátán művei... A gázár támogatás csökkentése nagyon is kívánatos dolog.
@DW73:
A vizitdíjat kár volt eltörölni csak a felhasználásának módját kellett volna megváltoztatni. Az egészségügyet meg senki nem meri megreformálni mert rögtön tiltakozik a nép aki a régi rendszerből nem kér de az újat sem akrja.
Én akárhogy nézem a számláimat meg kutakodok az emlékeimben a téli fütésem nem került feleannyiba 8 éve...Akkor mi is emelkedett a duplájára?
Az építőipar bukása nem az államon múlott. A pénzintézetek hozzálása az anyacégeik hatására többet ártott valamint a válság is közrejátszott ami akárki van hatalmon így is úgy is lenulláza ezt az ágat. Egy jó nagyra fújt lufi volt már ami kipukkadt.
A munkanélküliséget szintén a külföldi anyacégek veszteségei gerjesztették hisz saját termelő iparunk gyakorlatilag nincs. Ez köszönhető a rendszerváltás óta hatalmat gyakorló mindegyik pártnak.
Az iskolai példák helytállóak valamint az adókérdés is.
@genyamagyar: akkor lassan írom, h megértsd : kórházbezárások és várólisták nem = eü.reform...
iskolabezárások nem = oktatási reform...
és vasút felszámolás nem = közlekedési reform... stb
8év bénázás, lopás, csalás nem = kormányzás.
HagyóNokia Miki nem = tömegközlekedés.
folytassam...? ha nem érted/érzed ezeket, akkor nincs értelme.
A REFORM lényege szerintem a széleskörű szakmai és civil egyeztetés, és az ezt követő kompromisszumos elképzelések megvalósítása. Ez ilyen egyszerű és qrvára nem ellenzék kérdése...
@old_field: demagóg vagy! Egyébként, ha a fidesz a reformok mellé állott volna, már rég túllennék rajta. Csak hát a fidesznek semmi sem drága a hatalomért.
@Lord_Valdez: Kádárt Gyurcsány el akarta temetni, de a fidesz mindig kihantolta.
@micu: halljuk az előterjesztéseket...
@genyamagyar:
"akkor lassan írom, h megértsd : kórházbezárások és várólisták nem = eü.reform...
iskolabezárások nem = oktatási reform...
és vasút felszámolás nem = közlekedési reform... stb
8év bénázás, lopás, csalás nem = kormányzás.
HagyóNokia Miki nem = tömegközlekedés.
folytassam...? ha nem érted/érzed ezeket, akkor nincs értelme.
A REFORM lényege szerintem a széleskörű szakmai és civil egyeztetés, és az ezt követő kompromisszumos elképzelések megvalósítása. Ez ilyen egyszerű és qrvára nem ellenzék kérdése... "

1 pontot mondj ezek közül , ami nem valós, aztán gyere a demagóg szöveggel !
@zoli29: arról, hogy a fidesz nem állt az ország mellél. Maga mellé állt mindig.
@genyamagyar: HÁLÁS LENNÉK, HA KIFEJTENÉ!!!VAGY CÁFOLNÁ AZT AMIT ÍRTAM...Mert a kezeltetésre könnyű tanácsot, adni. Ahhoz elég annyi ész is mint amennyit most megmutatott magából!!!
Komolyan mondom, nem értem... 8 év kormányzás után van aggyal bíró, aki tényleg elhiszi, elég és ideje a Fideszt szapulni? Hihetetlen korlátoltság!
Sajnos elég gyenge ez a poszt, akinek kis esze van, már régóta tudhatja, hogy nem lesz csoda, hanem lesz helyette pofáraesés, csalódás, stb..
Ezen az alapon nekimenni a Fidesznek már egy kicsit lejárt lemez.

Szerintem OVI-ék sem hülyék, nagyon jól tudják, hogy lelkesítő szövegekből nem lehet államadósságot fizetni. Az utóbbi időben jöttek elő az "előbb leltárt kell csinálni, és utána meglátjuk, mit tehetünk" szöveggel, vagyis kezdenek már óvatosabb hangot megütni.

Szerintem két hónappal kormányalakítás után a következő lesz a szöveg: "nagyobb a baj, mint hittük."

Talán elhiszik az emberek, hogy jobb lesz, talán csak úgy csinálnak, mintha elhinnék. Egy viszont biztos: MÁS lesz, és szerintem inkább erre van igénye a választóknak.
@old_field:

Ezt talán még kiegészíteném azzal, hogy egy reformpolitikus először definiálja a hiábát (amit úgye reformálni kell), majd meghatározza a célt az ahhoz vezető lehetséges alternaítvákat, és ezeket összevetve, a civil szférával egyeztetve döntést hoz majd végrehajt úgy hogy közben az egész folyamat a "honnan is indultunktól" a "hová is akarunk elérni" kérdések mentén kontrollálható.

Most ehhez képest milyen MSZP-es egészségügyi meg egyéb reformról beszélünk? Szimpla, cash flow alapú szanálás volt. Ehhez értenek a szocik.

(illetve még ehhez sem, mert kormányzati hatalom birtokában sem ment a dolog, amiért az ellenzékre mutogatnak, ami önmagában is vicces. Impotensek!!!)
Az, hogy ki miért felelős:
Az extra költségvetési hiány legnagyobb tétele a 13. havi nyugdíj. Ez tény.
Ezt a parlamentben - az MDF kivételével - mindenki megszavazta (a Fidesz is - a 14. havi nyudgíj kampányt ne is említsük). Ez is tény.
Akkor most ki a felelős?
@Gurney Halleck: "És azért azt elmagyarázhatnád nekem ideológiailag képzetlennek, hogy ezt a mondatot mégis hogyan kell értelmeznem? "Az mszp takarodjon és szűnjön meg!" "

Te kitalálsz nem létező problémát. Ki mondta, hogy "ideológialag képzetlen" vagy? A kiindulási alap az volt, hogy hoztad a szokásos MSZP-s módszert és kiforgattad egy kommentelő mondatait. Nem az általad citált mondat tartalma volt a kérdés, hanem hogy ebben hol is van az hogy hatalmi eszközökkel meg kell szüntetni az MSZP-t??? Ezután megpróbáltad a számba adni (szokásos MSZP-s módszerrel) hogy hülye vagy, de én ezt nem mondtam. A többi csak ködösítés, amolyan MSZP-s. Ez az amikor már nincsenek érvek nincs mondanivaló. Akkor folyton előjöttök a demokrácia védelmezőiként hazugságokkal telekürtölni minden felületet. Amit tesznek nagyjaitok azt ti gyakorlojátok kicsiben.
egy tény, az mszp soha semmit nem csinált jól, folyton hazudoznak és mindegyik tolvaj,az ország a csőd szélén áll, jelenleg utolsók vagyunk mindenben, nagyjából uganda szintjén állunk, ha a fidesz nem nyer előfordulhat hogy felszámolják az országot és végünk lesz. Kár hogy a könnyen befolyásolható mszp-sek ezt nem értik meg, mert egytől egyig idióták. Nincs mese már, az egyetlen megoldás Orbán Viktor, ő legalább igazi hazafi nem úgy mint azok akik még akkor is hazudoznak amikor kérdeznek. Orbán Viktor eddig nem hazudott nekünk. Mikor éltünk a legjobban? 1998-2002 között. Ki kormányzott? Fidesz. Ha utána kormányon maradnak, mára már megelőztük volna a legtöbb nyugat európai országot. Ez a 8 év csak szenvedés volt, ahogy vége lett a választásoknak 2002-ben én már rögtön utána 2 nappal szenvedtem, de ezzel sokan voltunk így. Most áprilisban le kell szavazni ezt a gyűlöletkeltő erőszakos pártot akik megosztották az egész országot és akiknek a provokátorai szétverték Budapest utcáit. Aki nem így látja az egy idióta elmebeteg maszopos komcsi majom.
@genyamagyar: Akkor ezek szerint teljesen mindegy, kire szavazunk?... Valahol félő, hogy így van.
@old_field: amiket felsoroltál, azok a te reform értelmezéseid, nem Gyurcsányé. Miért is lennének reformok?

De menjünk sorban:

- Meg kell reformálni az eü.-t? Igen!
- Az oktatást? Igen!
- A MÁV-ot? Igen!
- Az adórendszert? Igen!
- A BKV-t? Igen!
- Az egész közigazgatást? Igen!

stb. stb. stb.

Ezeket Gyurcsány, MSZP mind meg akarta csinálni. A fidesz keresztbe tett, nem is sikerült. Az emberek szívják ennek a következményét.
Mennyi gazdasági és politikai szakértő van itt... akkor hogyhogy mégis itt tart ez az ország?
Várja csak mindenki a csodát...
2-3 évig hallgatjátok majd, hogy "adnánk mi szívesen, de nem tudunk, mert elbaszták a komenisták"...

Magyar seggbe magyar lófaszt!!!!!
@vmary: hát... kevés a választék, az biztos.
@Szevasztok: ki terjesztette be? ki "vásárolta" meg a nyugdíjasokat 19.000 Ft-tal 2002-ben? Ki volt akkor a miniszterelnök amikor az országgyűlésben megszavazták a 13. havi nyugdíj lépcsőzetes bevezetését? Most akkor ki a felelős?
Golden, idared, jonagold, mindegyik egy kicsit ütődött...
De hát a mi almáink, válasszunk:)
@genyamagyar: mivel tett keresztbe azon kívül hogy pofázott??? Ne gyere már ezzel a baromsággal, hogy 8 évig azért nem kormányzott az MSZP mert a FIDSZE keresztbe tett :-)
@morning só:

Nagyjából egyetértve az utolsó mondattal vitatkozva:
"Aki nem így látja az egy idióta elmebeteg maszopos komcsi majom"

Ez így önmagában kevés. Sajnos az értetlenkedőknek jó okuk van erre.

A Fidesz illetve a 98-2002 közötti kormányzás semmit nem jelent azoknak, akik kizárólag az állami apanázsból kívánják megoldani az életüket.

Az adókedvezményeken keresztüli támogatás illetve a Széchenyi terv csak a magukkal kezdeni akaróknak jelent bármit is.

Viszont országot csak erre lehet építeni.

A nagy kérdés, hányan jöttek erre rá 2002 óta.
Fabius, te nem tudod vagy szándékosan nem akarod érteni amit olvasol?

Két bekezdést idéztél Járaitól, az elsőben a gazdaság hosszú távú fejlődéséről van szó, a másodikban adókról, amelyeket minél előbb csökkenteni kellene. Ezek összefüggő dolgok, mivel az első feltétele a második teljesítése, viszont semmiképp nincs ellentmondás közöttük, ahogy azt te be szeretnéd állítani.

Egyébként meg nem csodavárás van, amit az agyatlan ballibek annyira szeretnek emlegetni, hanem azt akarjuk, hogy végre felfele haladjunk, ne lefele, ahogy a szocik miatt eddig.
Például azt akarjuk, hogy azok kerüljenek jobb helyzetbe, akik dolgoznak, és ne az ingyenélők. Ez egyértelműen jövedelemadó-csökkentéssel valósítható meg, és ez hosszú távon több munkahelyhez és gazdasági növekedéshez vezet. Ilyen egyszerű, mit nem lehet ezen érteni?
@Sealed tender: persze-persze, így teljes! :)
amiket kiemeltem , azok inkább a demokratikus menetét jelentik a folyamatnak, amit a maszop-szadesz brigád hajlamos elfelejteni, majd csodálkoznak, hogy az emberek nem akarják a tutit...
persze mszp szocializációja miatt nem csoda, hogy zavarja őket a demokrácia, de az szdsz a rendszerváltás legnagyobb árulója ! az értelmiséginek tartott réteg legnagyobb árulói és nem kevesen közülük köztörvényes bűnözőkké is váltak közben!
és ezek után még van pofájuk hülye népről és "hatalomvágyó" ellenzékről beszélni...
@simonmondja.: Ez az év poénja, rég röhögtem ekkorát! Hogy aszonyga, hogy a Járai nem párt ember... :D
Azért arra kíváncsi leszek ha végrehajtják az adócsökkenést(amit szerintem nem fognak) valóban kevesebb lesz a minimálbéren bejelentettek vagy a feketemelósok száma?
Háát ennyirre nem vagyok optimista. Inkább zsebre teszi majd a pluszt a munkadó.
Kedves Posztíró!

Te a jövőbe látsz? Vagy csak fingasz egyet és próbálod a bűzét előrefelé legyezgetni?

Nem lesz kolbászból a kerítés, hisz vissza kell fizetni az államcsődelkerülő IMF és EU hitelt.

4 év alatt 2700 milliárdot.. kapíse? Tudsz számolni? Az ingatlanadó mennyit hozott volna? 40 milliárd? vizitdíj 23 milliárdot?

Hol van ez az évi 700 milliárdhoz amit vissza kell fizetnünk?
@morning só: Csak megjegyezném, hogy 2003-ban jobban éltünk, mint 2002-ben: 13. havi nyugdíj, 50%-os közalkalmazotti béremelés stb.
Csak ennek most fizetjük az árát...

2006-ban meg lecsökkent az ÁFA 20%-ra - újabb "jobban élés". De hát ezt is meg kell fizetnünk most...
@genyamagyar:

"Ezeket Gyurcsány, MSZP mind meg akarta csinálni. A fidesz keresztbe tett, nem is sikerült."

Veled nincs mit kezdeni.

Valószínúleg nem létezik olyan szituáció, amiben nem találnál mentséget Ferencnek.

De talán a többség látja, hogy már önmagában igazolja GyF alkalmatlanságát az a szimpla tény, hogy kormányzati hatalom birtokában is másra mutogat.

Ennyi.
@min: anno a járulék csökkentésnek a járulék bevétel emelkedése lett az eredménye.
Amúgy szerintem hatékony, következetes és szigorú ellenőrzéssel kell párosulnia akkor eredményt hoz.
Elmondom a saját példámat, amíg a fidesz volt kormányon megvolt mindenem, jól fizető munkahely, szép nagy ház, autó. Utána ahogy átvette az mszp a kormányzást, néhány hónap múlva már kirúgtak a munkahelyemről, az autómat ellopták (valószínű egy maszopos komcsi volt) és a házamat le kellett cserélnem egy kisebbre. Teltek múltak az évek és a 8 év eredménye az lett, hogy most albérletben élek a 10. emeleten, olyan helyen ahol nem működik a lift sem, mert a majom maszopos közös képviselő ellopja a pénzünket. A fűtést alig bírom kifizetni, már csak vizen és háztartási kekszen élek. De most végre eljött az idő, újra beindulhat az életem és elérhetem azt ami már 8 éve megvolt egyszer. Ez a szemét tolvaj banda ellopott az életemből 8 évet :((((((((((((((((((((
@Sealed tender: Gyurcsány nem mutogat másra. Aki másra mutogat, az a fidesz.

"Valószínúleg nem létezik olyan szituáció, amiben nem találnál mentséget Ferencnek."

Nézd, a tény az tény marad.

Ennyi!
@Szevasztok: Azért azt a közalkalmazott béremelést állandóan szajkózni...
25 év munkaviszony után nettó 120 E Ft-ot tényleg a pedagógustól kell sajnálni...
Lett volna más terület, amit okosan és tisztességesen lehetett volna kezelni, költségtakarékosan, de nem az oktatás és nem az egészségügy. Nem véletlenül tartanak ott, ahol... S itt nem a bérek, hanem az összes többi tényező, amit nem kell bemutatni senkinek.
Fő pillérek összeomlófélben...
@genyamagyar: kicsit lemaradtál : nem a kérdések a kérdés, hanem a válaszok és a megoldás folyamata...

pl:
Sealed tender 2010.03.17. 11:14:15
@old_field:

Ezt talán még kiegészíteném azzal, hogy egy reformpolitikus először definiálja a hiábát (amit úgye reformálni kell), majd meghatározza a célt az ahhoz vezető lehetséges alternaítvákat, és ezeket összevetve, a civil szférával egyeztetve döntést hoz majd végrehajt úgy hogy közben az egész folyamat a "honnan is indultunktól" a "hová is akarunk elérni" kérdések mentén kontrollálható.

Most ehhez képest milyen MSZP-es egészségügyi meg egyéb reformról beszélünk? Szimpla, cash flow alapú szanálás volt. Ehhez értenek a szocik.

(illetve még ehhez sem, mert kormányzati hatalom birtokában sem ment a dolog, amiért az ellenzékre mutogatnak, ami önmagában is vicces. Impotensek!!!)
@Szevasztok: ne hazudozzál itt te komcsi tolvaj, nem te vagy a közös képviselő?
@Toporodottordog: A pontosság kedvéért az IMF hitelt piaci hitelből fogjuk visszafizetni, tehát csak technikailag fizetjük MI.

Az államadósság meg minden évben nagyobb volt mint az azt megelőző évben - igen a Fidesz kormány alatt is!!!

Sőt továbbmegyek: az államadósságot valójában SOHA nem fogjuk visszafizetni. És nem azért mert a kormányok "csúnyák", hanem azért mert ez egy kicsit másképp működik, mint az autóhiteled.
@morning só: elmondom a saját példámat: amikor gyerek voltam, kádári diktatúra volt, de én akkor nagyon sokat fociztam. Most, hogy demokrácia van, nincs időm rugni a bőrt.

Vissza a Kádár-rendszert! :-))))
A Fidesznek max 1-2 évet adok. többet nem lesznek hatalmon. A jobbik eleve erős pártként kerül ki a választásból. Utána pedig azt fogja csinálni amit a Fidesz az mszp-vel mindenben keresztbe tesz neki. Hogy lopnak csalnak nem igaz magyarok stb... ismerős recept. Ugyan ugy lesznek tüntetések szemkilövések stb csak most hangosabban durvábban. Aztán jön az igazi kánaán a Jobbik de a genyo embereknek ez sem fog tetszeni hogy pl nincs a teszkoban kaja meg uj szuzuki 100havi hitelre mindenhol csak szittya zavaros faszságok...
Na akkor lesznek durva dolgok ugyanazok akik most öket éltetik fogják a kötelet a lámpavasra dobni...
Ne legyen igazam...
Ha nem is kormányoztak 8 évig az egy dolog, de hogy az időt lopásal töltötték az megbocsáthatatlan.
@vmary: Elnézést, de a tényt nem minősítettem! Nem mondtam, hogy rossz - azt se hogy jó. Ha ilyet kiolvasol, akkor azt csak te olvasod bele.
@morning só: Vajon miért van az, hogy előre tudatm a válaszodat...
@RobinGood:
Bár úgy lenne ahogy írod de akárki kerül a hatalomra az általános vállalkozói mentalítás szerintem nem fog sajnos változni.
@genyamagyar: látszik, hogy valami agymosott maszopos vagy aki bedőlt ennek a tolvaj, hazug, erőszakos, megosztó csőcseléknek. Navracsicstól tanulhatnátok egy kis illemet, ő egy igazi úriember, valódi politikus. Csak azért említettem őt, hogy ne mindig Viktort dícsérjem.
@Szevasztok: Fidesz=8000 milliárd mszp=21000 milliárd. Melyik a lényegesen szarabb szám?

Egy ötödikes tudja.. és te?
@old_field: Nézd, az a helyzet, hogy az elvi céllal mindenki egyetértett (jobb, szebb, olcsóbb, hatékonyebb) de amikor azért tenni kéne, áldozatot hozni, neadisten dolgozni, adózni, akkor már büdös az.
@morning só: Navrasics még életében nem mondott igazat. Ja, és az MSZP-re még sosem szavaztam. Talán most...
Azt mondtad, ennek fizetjük most az árát. Szerintem nem ennek.
@t0thl: pontosan, mindegyik lopott aki tehette már külföldön nyaral közülük, de majd most lakat kerül a kezükre amiért tönkretették sok millió ember életét. A sok agymosott nem veszi észre hogy nyomorban van az ország, vidéken már a kerítés lécet rágják az emberek mert nincs mit enniük, százezrek, milliók vesztették el a munkahelyüket miattuk. A fidesz tanácsait egyszer sem hallgatták meg, inkább a nokiás dobozokkal voltak elfoglalva.
@Toporodottordog: Mennyi autópályát épített az MSZP? És mennyit a fidesz? Ez utobbi nulla métert. Ha ha ha! :-)
@genyamagyar: na most ez utóbbiban vagy az a poén hogy azért mert az autópályákat az útépítők építik vagy szimplán hülye vagy.
@genyamagyar: Ez is egy ordas hazugság, az mszp nem épített semmit, csak befejezték amit a FIDESZ elkezdett annak idején. Tudod mit tudtak csinálni? alagutat a puszta közepére meg völgyhidat 8-szoros áron.
@morning só: de egy béna pöcs vagy! Én a Fidesz kormány alatt is jól éltem, meg most is. A balfaszságodat ne a kormányra kend. Megbaszhatnám az életem, ha a kormánytól várnám (bármelyiktől), hogy nekem jó legyen.
@vmary: Arra próbáltam utalni, hogy minden olyan "osztogatás" (nagyon kérlek ne értsd félre!) aminek nincs fedezete, (mikor volt bármi ilyennnek is fedezete a költségvetésben???) azt előbb utóbb meg kell fizetnünk. Nincs ingyen edéd! Soha, sehol, semmilyen formában!
@morning só: Milyen az élet ott nálatok Bangladesben? Itt mifelénk, egy magyar kisvárosban kicsit más: a családoknak két autójuk van, plazma tévéjük, télen sielni mennek, nyáron nyaralni. A fiatalok a legújabb mobiltelefonnal, i-poddal járkálnak. A tecsó, lidl tele van, bármikor mész, nem látok éhezőt, hajléktalant. Pont annyian dolgoznak, mint 10 évvel ezelött.

Szar lehet felétek, gyere haza!
@genyamagyar: Hát ez az : az elmúlt 8 évben csak az elvi célban voltak (rész)egyetértések a kormány és az ország többi része között.
Demokráciában nem lehet nagy reformokat végrehajtani az emberek megkérdezése nélkül, az akaratuk ellenére .
Főleg nem olyan pártoknak, akikről naponta újabb bűnügy derül ki...
@Gurney Halleck: csak irkál össze-vissza ne dőlj be neki vagy szimplán hülye akkor meg azért :-)
Ma ilyen minősítős napom van.
@RobinGood: az M7-es újitották fel. Emlékszel arra a fickóra aki lebetonozott 1 - azaz egy - métert, hogy elmondhassa, hogy ő több autópályát épített, mint a fidesz? Országos hír volt!
@genyamagyar: Ezt a pártgyűlésen hazudták neked? Navrasics az egyik legjobb politikus ebben az országban. Az a nagy büdös helyzet, hogy akár hányszor felszólal a parlamentben egyből fújolnak a maszopos komcsik. Nem csodálom mondjuk, a tolvaj hazugok nem szeretik, ha kimondják nekik az igazságot.
@morning só: "Ez is egy ordas hazugság, az mszp nem épített semmit, csak befejezték amit a FIDESZ elkezdett annak idején. "

ha ha ha!

Amit befejeztek, az a Nokiás doboz volt. Tudod, kaya ibrahim meg a többeiek :(
@Toporodottordog:
Kenyér, 1975: 3Ft 60 fillér /kg
Kenyér 2001: kb 110 Ft /kg. Melyik a lényegesen szarabb szám?

Egy ötödikes tudja.. és te?
@genyamagyar: Te nem Magyarországon élsz az tuti, vagy Nokiás dobozban kapod a fizetésed.
@old_field: akaratuk ellenére nem. De akkor ne is legyen sírás-rívás!
Gurney Halleck 2010.03.17. 11:42:25
@morning só: de egy béna pöcs vagy! Én a Fidesz kormány alatt is jól éltem, meg most is. A balfaszságodat ne a kormányra kend. Megbaszhatnám az életem, ha a kormánytól várnám (bármelyiktől), hogy nekem jó legyen.

Ez a legértelmesebb hozzászólás!
@morning só: Navrasics egy robot: bedobod a pénzt és nyomja a sületlenséget. Persze hogy utálta mindenki hallgatni! Egy épkézlább mondata nem volt.
@RobinGood: De, itt élek. Dunántúl, kisváros.
@genyamagyar: Ezt hol láttad, valamelyik agymosó tv csatornán? Ha kilépnél a valóságba és nem azt hinnéd el amit hazudnak neked, akkor láthatnád, hogy az emberek nagy része csődben van, ahogy az ország is az összeomlás szélén van a komcsik miatt. Már leírtam a saját példámat is, rajtam kívül több százezren vannak ilyen helyzetben, olyanok akiknek mindenük megvolt, de az elmúlt 8 évben elloptak tőlük mindent és még annál is többet. Egyedül a Fidesz képes helyretenni az országot.
@genyamagyar: Azt ugye Te is tudod, hogy azt amit a FIDESZ kormány idején elkezdtek építeni nagyrészt a Megyóék adták át és valóban építettek egy csomó autópályát az elmúlt 8 év alatt. Ennek meg is van az ára. Európa legdrágább autópályáin autózhatunk, de valahogy nem lkátom, hogy özönlik a tőke kelet-magyarországra, bár ez volt az indok arra, hogy mindenhova autópálya épüljön.
@genyamagyar: basszus melyik ez a város, mert erre felénk nem az a jellemző, hogy a családoknak két autójuk van meg plazma TV-jük, bár vannak ilynek is.
@morning só: apokaliptikus látomások... Egyébként hülyeség. Egyáltalán nem élnek rosszul az emberek. Sírni persze sírnak.
@morning só: eléggé a valóságban élek, ne aggódj!
@morning só: Azt hiszem - sőt mélyen meg vagyok róla győződve - hogy az ország dolgai addig nem fognak jó irányba fordulni, amíg az egyes egyének a kormánytól várják a boldogulásukat.
Amint azonban uralkodóvá válik, az a nézet hogy "Ne azt nézd hogy a hazád mit tehet érted, hanem azt, hogy Te mit tehetsz a hazádért" akkor lesz az ország igazán "Pannon Puma".

...vajon a "pumázásra" hányan ugrotok rá? -:))))
@RobinGood: A fidesz az M7-t újitotta fel. ennyit tett.
@RobinGood: Az emberek félnek kilépni az utcára, a közbiztonság nulla, leütnek, kirabolnak, megerőszakolnak, ellopják az autódat kirámolják a házadat mert a komcsik ide juttatták az országot. Ezzel akarják elterelni a figyelmet arról, mennyit lopnak valójában. Amíg az átlagember azzal van elfoglalva, hogy ne haljon éhen, addig ezek szétlopják az országot és kis nokiás dobozokban eladnak minket fillérekért.
@Szevasztok: úgy, úgy, ahogy mondod. de ez nem fog eljönni soha! Már a Himuszban is az Istenhez fohászkodunk, ahelyett, hogy dolgoznánk...
@morning só: Nem lehet, hogy beléptél valami pilótajátékba és jól megszívtad?
@genyamagyar: újabb hazugság, a fidesz 2002-ben kezdett volna neki az építkezéseknek, és most nem párszár km méregdrága szar minőségű autópályánk lenne hanem sok ezer km kiváló minőségű olcsó autópálya.
@RobinGood: És vajon azon autópályák esetében, amiket a Fidesz szerződött le, kezdett el és Megyó adott át, ki tette zsebre (pártkasszába) a pénzeket?
Fogalmam sincs, kérdezem.
@morning só: "a fidesz 2002-ben kezdett volna neki az építkezéseknek"

Tehát négy évig semmi. Pont erről beszélek.
@RobinGood: Menj el pl. Kecskédre: vadiúj falu épül a tó közelében. Menj el Vértestolnára, Bakonybélbe, Ipolytölgyesre - sehol nem látod azokat a gyalázatos állapotokat. Menj be egy "vidéki" plázába (Pl Tatabánya, Vértes-Pláza), azt látod, hogy ugyanúgy tele van vásárló népekkel, mint bármelyik fővárosi... Persze, ha csak azt látod meg, ami szar, mert azt akarod látni, akkor ne menj sehova!
(Hozzáteszem, Kelet-Magyarországon valszeg más a helyzet, de 10-20-30 éve is más volt Zalaegerszeg és Salgótarján.)
@Szevasztok: És a Grippenek? Orbán nagy biznisze?
@morning só: Rossz lehet neked, hogy a kormánytól várod a boldogulásod és nem saját magadtól. Amig ilyen ingyenélők lesznek itt addig sehova nem jutunk
@morning só: Én most pl. munkanélküli vagyok, ahogy voltam az 1999-ben is. De nem mondom, hogy a mindenkori kormány miatt vesztettem el a munkámat, és nem is tőlük várom az újat...
@genyamagyar: Az autópályákon kívül van más is ami fontos és azzal foglalkoztak, nem véletlen, hogy akkor éltem a legjobban. A maszop 8 évig csak lopott, keresztbe tett ott ahol tudott, adót, gázt, benzint, élelmiszer árakat, villanyt MINDENT emelt. Tönkretette az egészségügyet, amihez hozzányúlt az elromlott, becsődölt. Nálunk drágább az élet mint svájcban és ezt a maszopnak köszönhetjük.
Örülök, hogy ennek az időnek már vége lesz.
@morning só: Nézd, valamihez biztosan értesz. Alakíts egy Bt-t, hirdess, dolgozz, hajsd a melót. Ha szorgalmas vagy és kitartó, nem fogsz éhenhalni. Ja, és napközben ne hülye kommenteket írj, hanem melózz!
@kisa: Ja, és 2000-ben váltam el: ez is a zorbán bűne!!!!!!!!!
@kisa: Ha nem volt munkád 99-ben az azt jelentheti hogy valami mszp-s pártkatona lehettél már akkor is. Idiótáknak pedig nem jár munka.
@morning só: Ahol magasabb az életszinvonal, ott általában alacsonyabbak az árak. Nincs ebben semmi különös.
@Szevasztok: és vajon mennyibe került akkor 1 km és mennyibe ma? fogalmam sincs kérdezem.
@morning só: Te szegény!!! Április 26-án lesz munka, kolbászból kerítés: hát hiszen rólad mintázta a posztoló a csodaváró archetípusát. Nagyon pofára fogsz esni!
@morning só: még az a jó, hogy ebben a mocskos világban legalább internetre fussa ott a 10-en az albérletben.
@genyamagyar: beszarok, hogy ebbe is beletaláltam, tényleg olcsóbb ott élni? XD
@kisa: Így van! Pedig az ő személyes útmutatását megfogadva, nem váltál volna el. :)
@morning só: Te meg most vagy fideszes pártkatona, vagy mi? Egyszerű vagy, barátom, mint egy sószóró...
@kisa: nehogy elhidd egy szavát is. Nekem ott dőlt meg, amikor azt írta, hogy biztos egy kommunista lopta el az autóját...:)
@morning só: Nem tudtad? Pl. Németországban magasabb az életszinvonal, mint Ausztriában. Az árak viszont alacsonyabbak.

ennyit nem tudsz?
@Gurney Halleck: Azért fussa internetre, mert a helyi fidesz közösség összedobta a pénzt rá.
@kisa: hehe nem az a kérdés, hogy van-e ilyen? hanem hol ez a jellemző? hol jellemző az, hogy a családoknak két autójuk van, mert én Bp mellett élek itt is vannak olyanok akiknek két autójuk van vagy több, de nem ez a jellemző
Az viszont az ilyenek esetében sokszor jellemző, hogy valahogy a közösbe nem igen szeretnek betenni. És ezért szeretik is az MSZP-t
@Gurney Halleck: kommunista ellopta az autóját és kicsempészte Putyinnak. :)
@genyamagyar: Ja, és lenne 5 szép magyar (nevű) gyerekem is, meg 3 szobám, 4 kerekem (ami most nincs (ki), hogy itt pofázok! :-)
@morning só: bazmegg, ekkorát rég röhögtem. Ráköptem a hamburgerem a monitorra!!! De jó fejek!
@Gurney Halleck: Bakker, én azt hittem arra a kommentre, hogy irónia... Még mosolyogtam is, hogy milyen szellemes...
@genyamagyar: De tudtam, csak teszteltelek. Kíváncsi voltam mit hazudozol már megint. Ügyesen csinálod, biztos kaptál te is pár nokiás dobozt.
@RobinGood: Bp csak az ország 20%-a. Másrészt bp-n jó a tömegközlekedés, nem kell feltétlenül 2 autó. Azoknak akiknek csak egy van, megtehetnék, hogy vegyenek még egyet, de minek?
@morning só: Csak hogy lásd, hogy valamiben egyetértünk: Mo-nak most kell egy erős tömegbázissal rendelkező stabil komány. Ez most egyetlen forgatókönyv szerint lehet - ha a Fidesz 2/3-ot szerez.

De attól viszont egyáltalán nem érzem jól magam, ha tudom, hogy a Felcsúti fociklubba érkező ~100m Ft is valószínűleg sokat segített a Sávolyi motorpálya ügyének, a Fidesz ugyanis nagyon hallgatott ez ügyben. (Egyedül az Index és az LMP emelt szót ellene - szerencsére sikerült)
@morning só: szóval tudtad? akkor meg mit nyavajogsz, hogy jobban élnek a svájciak?

Csúnyán megbuktál! :)
@morning só: Te figyelj, ha valaki nem akkora balfasz, mint te, hogy a fidesztől várja a sorsa jobbra fordulását, az csak Nokiás dobozban kaphatja a fizetését? Más alternatíva nincs? Nekem pl. Motorolásban jön, de tudok olyat is, akit LEGO-s(!) dobozban fizettek ki.
Látom, az éhenhalástól nem kell tartani, mert mindenki elment ebédelni. :-)

Megyek én is!
@genyamagyar: bp-n jó a tömegközlekedés? Nyilván a kommunista álmaidban így van.A valóságban a villamosok kisiklanak, a buszok kigyulladnak, a metro megáll az alagútban, a hév megráz, a troli buszok beáznak. Ez a tömegközlekedés pesten. Az utcák retkesek, omladoznak a házak, kutyaszar mindenhol, az utcára este kimenni gyakorlatilag életveszélyes, mert bármikor megtámadhatnak. Ennek mind az mszp az oka, akik hazudtak reggel délben este és tönkretették az országot.
@genyamagyar: Jó indok arra, hogy eloldalogjál innen megalázva te hazaáruló.
Robin Good itt vagy még? Látod, hogy vannak, akik lehazaárulózzák a másként gondolkodókat? Hatalmon mi jön akkor ezután, te mondd meg, nehogy elragadjon a képzeletem, és átnevelő tábort vizionáljak. :) Olvasgasd morning só (magyar ez egyáltalán?) hozzászólásait. :)
@Gurney Halleck: Tényleg nem akarlak megbántani, meg úgy látom jóval több hozzászólást generáltunk mint amennyit ez a topik érdemel, de most ugye csak viccelsz, hogy egy nyílván valóan szándékosan hülyeségeket írkáló figurára hivatkozol?
De a felvetésedet komolyan véve az nem kérdés, hogy vannak akik hazaárulózzák azokat akik nem ugyan abból a kottából olvasnak amikből ők, de ettől még nem lehet eszementen pogromot vízionálni. Mert éppen az ilyen gondolkodás vezet azokhoz a közállapotokhoz amikben mainapság leledzünk. A belemagyarázás sőt a jellemzőbb MSZP-s módszer a belehazudás iszonyatos károkat eredményez. Mondom ismét lásd Mesterházy és azóta többször Lendvai hazug állítását a genetikai kódoltságról.
@genyamagyar: "
genyamagyar 2010.03.17. 11:56:36
@Szevasztok: úgy, úgy, ahogy mondod. de ez nem fog eljönni soha! Már a Himuszban is az Istenhez fohászkodunk, ahelyett, hogy dolgoznánk...
"
nem csak a demokrácia felfogásod elég egyedi, de a spirituális dolgokban sem vagy topon, ha neked a Himnuszból ez jön át...
@RobinGood: Egyre inkább az az érzésem, hogy te valami bértrollnok vagy. Mennyit fizetnek neked? 1-2 nokiás doboz nincs az autód csomagtartójában? Én felismerem azokat akik hozzánk tartoznak, te valami ballibes csőgörény lehetsz.
@RobinGood: Javaslom, olvasgass jobb oldali sajtót. Úgy látom még te sem vagy ideológiailag elég képzett.:)
megyek nézem a szomszédokat
@morning só: Te melyik bolygón élsz ember? :-D A komenisták ellopták a családi házad, autódat de még a gravírozott narancshámozót is? 16 éves elmúltál már? Vagy csak az ápolók nem figyeltek amíg a billentyűzettel rendetlenkedtél?
"Az első néhány hónap kihívása: hogyan javítsunk úgy a versenyképességen, hogy ne nőjön kezelhetetlen mértékűre a hiány?"

"... a kormányváltás utáni első lépés a kiadáscsökkentés és az adócsökkentés kell hogy legyen. A közgazdász szerint a több mint ötven adónemet akár öt adónemre is le lehetne szűkíteni, az adózók körét a terhelés csökkentésével együtt pedig szélesíteni kell, miközben az állami kiadásoknak is csökkenniük kell."

Hol itt az ellentmondás? Sehol. Az viszont ténykérdés, hogy volt némi különbség a 98-2002-es és a 2002-től tartó (ún.) kormányzás "eredményei" között...
@segges gábor: Kirúgtak a komcsik a munkahelyedről, csak nem az Ezüsthajó Kft. volt az, vagy a Happy End? :) A BKV-nál nem próbálkoztál egy tanácsadói állásért? Nokia telefon csak van a családban? Pedig ha ügyesebben politizálnál nem ilyen egyoldalúan, többre vihetted volna az elmúlt 20 évben. Ügyesen kell ezt csinálni, ha elkötelezed magad, akkor minimum 4 évet kell várnod, hogy jobban élj. Szegény Vikiék is ezért ennyire frusztráltak már, 8 év nélkülözés hosszú idő ám, jól jönne már egy kis állami megrendelés. Fletókámék meg nyugodtabbak, mert 8 év hosszú idő ám, lesz tartalék a következő néhány évre. Börtönről hiába is reménykedtek, senki "nagykutya" nem fog bevonulni. A nokiás dobozok elterik a témát. 20 éve sosem ment nagykutya börtönbe, szerinted miért? Ne legyetek ekkora bránerek. Ébresztő!!!
Ahelyett, hogy dógoznátok itt osztjátok az észt egymásnak, hogy ki a jobb, és szidjátok egymást! Ki a nagyobb magyar! Hát ez az ország nem a szardobáló agymosott párthívektől lesz valami, az már látszik.
@HAJRÁ NÉMETEK:
lehet hogy dolgoznod kellett volna, nem azon hőbölögni, hogy a maszop igy, a komcsik úgy..Szerintem egyszerű lúzer vagy, aki a párthovatartozásával szeretne pénzhez jutni.Tipikus Fideszes mentalitás.
Gratulálok hozzá!
süti beállítások módosítása