Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: @taga20: én szeretem a békességet. Próbálkozom békét teremteni, neked elmondani, hogy olyan ő is, ... (2024.11.26. 21:28) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2010.03.04. 08:00 Fabius

Nyúlnyaló mennybemenetele

Címkék: kampány kdnp pálffy istván

Találós kérdés: kit jellemeztek ezekkel a sorokkal?

"Nagyívű életélvezetéről, dzsentroid kalandozásaiból annyit mutat, amennyit jónak lát, kis személyes pörcöket a családi asztalról. X Y, szokatlan módon, nem bajlódik akkurátus pedantériával az önfényezés fáradtságos lakatosmunkáival.
Hatásos és érett eleganciájával nem kiöregedő világfi, inkább régi vágású úriember, aki, ha kell, szó nélkül kiegyenlíti kártyaadósságát s feltételezhetően egyéb kötelezettségeit is. Annyit ad vissza, amennyit kap, ha kell, arcból-arcba. Produkciós hatáselemként csinál marhaságot is: énekel zsenge kuplét, nyal nyulat"
No, ki lehet ez a dzsentri vonásokat felvonultató, kártyaadósságot mosolyogva fizető, énekelve nyúlnyaló csodalény? Kitaláljátok, vagy segítsek? Ma így vall ő saját magáról:

„Azt az elköteleződést, amelyet civilként vállaltam egy értékrend mellett, most határozott politikai kiállássá változtattam”Csak én érzek itt némi ellentmondást? Kedves Pálffy István! Melyik értékrend az, ahol a nyúlnyalás, a borvirágot szikkadtra szoláriumozással takargatás életképes? De kérdezhetem úgy is, miként lesz egy dzsentriből ájtatos manó nyolc rövid év alatt? A kérdés nem költői, nagyon is választ várnék rá. Ugyanis is elég bután néz ki a dolog.

De megfordíthatjuk a kérdést, és feltehetjük az itt olvasgató, kommentelő KDNP tagoknak: nektek nem ciki, ha egy ilyen (mise)borszakértő kíván csatlakozni hozzátok? Akinek legfőbb indoka, hogy még "sosem indult keresztényeket kardélre hányni"?
Ez komolyan érdekel. Már ha akartok rá a pártmaszlagot félretéve véleményt mondani. Szerinte ő már két éve szólt Semjén Zsoltnak, hogy elkészült az elkötelezettségével. Hol késett idáig a nagy egymásra találás? Vagy esetleg köze van ehhez a holnap új kormányának, és a Fidesz várható lépéseinek a közmédiumokkal kapcsolatban? Pálffy egyszerűen elébe megy a nagy változásnak, és keresi kutatja a helyet, ahol lébecolhat tovább, és az ideológiát magára húzza,mint járulékos muszáj dzsekit?

Bevallom, nekem elsőre számtalan ízetlen tréfa jutott eszembe mikor olvastam, a Nyúlnyaló kereszténydemokrata politikus kíván lenni. Elsőre elképzeltem a megtért dzsentrit, amint túldobja a feladatot őszinte áhitatában:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De ezen az alapon nyilván nem érné be ennyivel. Sőt, saját reformokat vezetne be, hisz tudjátok derék keresztények, a marketing mennyire fontos tényezője ennek a fránya materialista világnak. Nem lehet meg a kereszténység sem nélküle, a demokrácia meg pláne nem, ezért akár az úrvacsorák kelléktárát is ki lehet bővíteni egy hiánypótló eszközzel:

 

 

 

 

 

 

 

Ugye, hogy mennyivel jobb így? Azért a misebor se legyen már akárhonnan. Jó pap is holtig tanul, és néha addig iszik is. Innen már csak egy lépés a mennyország, feltéve, ha Szent Péter nem szabotálja szégyenében a feljutást, és nem lökdösi el a lajtorját, mint égi Dobó István.
Szerintem nem véletlen az sem, hogy Pálffy a hungarikum ügyek felelőse lenne legszívesebben ezen túl. Naná! A Fidesz támogatja az otthoni pálinkafőzést, szükség lehet egy hitelesítési szakemberre. Házi páleszt, termelői bort csak tiszta forrásból, autentikus elbírálással.

 

 

 

 

 

Várszegi Asztrik főapát ezt mondta:

"Joggal merül fel a kérdés, hogy mit keres az alkohol az egyházban. Az egyház, a kolostor része a társadalomnak, a szenvedélybetegség nem áll meg egy közösség kapujában sem." Aztán társaival meglapította a Hivatásőrző Házat Leányváron, ahol az alkoholbeteg papok rehabilitációja zajlik. Csöndben kérdem, ha sikerült a jelenséget felismerni, is igyekeznek kezelni, akkor nem kellene köszönettel visszautasítani ezt a lelkes ajánlkozást? Szenvedélybeteget termeltek a keresztények eleget, nem kell importálni sehonnan. De az is lehet, hogy tévedek, mint Friderikusz, és ez itt nem egy szétcsúszott alkesz portréja, hanem egy egészségesen pirospozsgás emberé.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A közeljövő kereszténydemokrata politikusáé.
 

171 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr911807707

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sötét erők működnek a KDNP-ben 2010.03.04. 13:08:08

A kereszténydemokraták a sátánnal is hajlandóak voltak cimborálni, hogy a netes teret meghódítsák. Egész pontosan a sátán egyik közeli hozzátartozójával. A klérusban megfáradt párt ifjúsági szervezetének honlapját ugyanis sötét erők hozták létre. Úgy l...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagyon örülök annak, hogy egy újabb hiteles arc fogja képviselni a keresztényeket. És annak, hogy így legalább eltűnik az mtv vasárnapi ma reggeléből. Mióta megjelent ott, azóta próbálok keresni benne valami pozitív dolgot, hogy hátha mégse csak a nagybácsinak köszönheti tévés karrierjét, de nem és nem találok. Februárban volt a házasság hete, vagy mi, aminek a Süveges házaspár volt az arca. Pálfi meginterjúvolta őket, és mindenáron a kereszténység, meg a házasság szentsége felé próbálta elnavigálni a szimpatikus fiatal házaspárt, de szerencsére nem hagyták magukat... :-)
Summa summarum: megtalálta a folt a zsákját!
De ki az a Harkai Péter, aki ezeket a feledehtetlenül benyalós sorokat leírta?
ezt nem hiszem el
*meredt szemekkel bámul maga elé*
A Helyi Témában Balázs Péter pártvonalon kinevezett szolnoki színigazgató beszél arról, hogy elképesztő méretű a korrupció (közerőforrás magáncélra használása).

Ő csak tudja.
Hajrá Pálffy István, mindent bele, sok sikert az új feladathoz! A fanyalgókkal, sárdobálókkal ne foglalkozz, csináld csak a dolgodat!
Nem értem a csodálkozást.Meggyújtották a tüzet a húsosfazék alatt, lehet helyezkedni.Fognak még tőle bizarrabb kaméleonok is felbukkanni a közeljövőben.Akik "lemerültek, és kibekkelték" ezt a nyolc gyönyörű évet.Igazuk lehetett, de a tartós oxigénhiány tüneteit mi, plebejusok fogjuk megszenvedni.
@Vagyok, aki vagyok...: Mit nem hiszel el? Hogy ilyen van? Hogy pálfi hithű keresztény? És az is volt mindig? Hogy otthagyja a médiát? Hogy alkesz?
:-)
@kisa: ebben a sorrendben. ill. az utolsót talán mégis. ha nagyon muszáj :)
@Titus Pullo Urbino: jaj már te kis "pozitív hang"! Azt miért nem tetted hozzá, hogy "majd imádkozom érted"?
Most hogy a jobboldalnak all a zaszolo, meg tobben fogjak felfedezni magukban, hogy ok igazabol oda tartoznak... en a fidesz/kdnp helyeben azert jobban biznek azokban, akik a szuk esztendokben is kitartottak mellettuk.

Ez a csoka a diszpeldanya az elobbieknek... 1.650e fizu, 150e kocsira, 50e mobilra... a csod szelen tamolygo, allami mtv-tol. O tenyleg oszinten ellenzeki volt az elmult evekben... :) tenyleg ilyen alakokkal kell egetnie magat a jobboldalnak?
Mióta vallja magát "kemény, kuruc, keresztény" embernek? Ez még a válása előtt tört rá vagy utána tért meg?
Mekkora egy alkesz ez a tulok!

Köcsög feje van, bebaszik seggre minden nap, és itt veri magát, hogy mekkora keresztyén.

Hát bazmeg nem csak akkor kell istent szeretni, amikor a misebort töltik, hanem amikor szerénykedni is kell.
@Samott: és ő még mindig felette áll a KDNP átlagának...
@Simplicio
Nagyon szimpla a megnyilatkozásod is. Mindegy, hogy a blog a Pálffyról szól, neked ez is elég ürügy arra, hogy belerúgj abba akit te nem szeretsz...
@borovi: legyen meg az akaratod: "majd imádkozom érted". Érted is. Érted?
@Vagyok, aki vagyok...: Szoktasd magad a gondolathoz! A fineszesebbje már 10-15 éve felfedezte magában a régóta elfojtott kereszténységet, a többiek (pálfi mellett sugár andrás) most ébredeznek... Talán még nem késő, szurkoljunk nekik! Nekünk úgyis mindegy. :-)
@maxrothman: Aki nem szereti pálfit, az szoci? Egyszerű ez, mint a faék, igaz?
@is: ez most nem a kdnp-rol szol, hanem ezekrol a gernictelen "ejtoernyosokrol" akik ramozdulnak a husosfazekra. Gondolom a kdnp tobbsege ellenzekben is kdnp-s volt. Vagy fideszes, de ez a ket part osszenovese miatt nagyjabol mindegy.
nem értem egyébként, mi az összeférhetetlen?
ha valaki szereti az italt, az már nem lehet hiteles keresztény?

mindenkinek vannak bűnei/hibái. mindenkinek. aki azt mondja, hogy neki nincs, az vagy csak nem tud róla, vagy khm... hazudik.

ha csak bűntelen emberek lehetnének keresztények, meglehetősen üresek lennének a templomok.

"Nem az egészségesekért jöttem, hanem a betegekért."
@kisa: Azzal, hogy Pálffy a Magyar Királyi TV-től átigazolt a KdNP-hez, mindkét társaság átlagintelligenciája emelkedett.

Pálffyt amúgy, a már sok felsorolt kedves tulajdonsága mellett, vagy inkább előtt, a már-már feledésbe merülő szexizmusa miatt kedvelem. Ahogy hanyag eleganciával ledegradálta a műsorvezetésben partner hölgyeket.

Nagyn fog hiányozni nekem is, már alig várom!
@krampam: Hofinak volt egy erre hajazó tréfája. Az a bizonyos szavalókórus:

"- Nyugaton nincsharc az alkoholizmus ellen!
- Nálunk van harc - és van alkoholizmus!

Tudják: Harcolunk, hátha mégis elveszítjük..."
---
Nem gondolod, hogy az érvelésed még farizeuskodásnak is nyakatekert?
Kínoz a kérdés: mit jelent a nyúlnyalás?
Rá kell nézni a püffedt fejére: gyakorló alkesz.
@krampam: Nem az a baj vele, hogy szereti az italt. És attól még természetesen lehet keresztény, papokkal is megesik az ilyesmi, mint tudjuk... Olvass komplexebben, és akkor rájössz talán, mi a baj vele...
miniszterelnök lehet alkesz, de képviselő nem?
Kedves bloggerünkből süt és fröcsög az irigység...sztem az ilyen jellegű kritikára akkor kéne visszatérni, ha Pálfyhoz képest negyedannyi produktumot letesz az asztalra.
Egy kis önkontroll tényleg jót tesz időnként!
@nem1rem1: Mégis, milyen legyen egy keresztény, szerinted? :-)
Az ÁVH-s nagybácsi, a Magyarország c. hetilap elkötelezett főszerkesztője, Ipper Pál és Komlós János cimborája most foroghat. Illetve nem is, hiszen egykor más, most katolikus. Egykor párttag, most jobboldali. Legfeljebb iszunk rá egyet.
1. miért lett ebből hír itt?

2. miért zavarja ennyire a blogírót, h egy tévés arc elmegy KDNP-snek? nagyobb pálfordulás is volt már, a csipa kinyílhat 50 évesen is. Ha ekkor ébredt rá, h neki ez kell, hát ez van.

3. A királyi TV-ben kényszerszünetre küldték vgy fél évre, mert be mert szólni a szociknak. Házon belül ő egyedül. Szóval nem most találta ki a kurucságot :)!

4. azért ennél fontosabb dolgaink is vannak, én megyek és azzal foglalkozom.

5. Összességében király a blog.
az önértékelési zavarral küzdő messze túlértékelt dilettáns tehetségtelen köpönyeget forgat. helyzet van. erre tessék, vegyen Ön is most olcsón konzervatív részvényt!

ejj, milyen sokan rá fognak jönni, hogy ők valójában mindig is konzervatívak voltak. meg keresztények.

'89 után is a templom első sorába ültek át az ilyen gerincoszlopok a párt első sorából.

ez a nyálka itt elmegy, hagyománya van.
Pálffy templomba járó ember, hívő és gyakorló katolikus, elég gyakran fellelhető a csíksomlyói búcsúban is, évek óta rendszeres résztvevője a búcsúnak. Innentől kezdve érthető, hogy a média (és az internet is)miért köpködi, ugyebár bármiféle devianciával szemben toleránsnak kell lenni (ez az ájrópéer szabály), de katolikusnak ne merjél lenni, mert azért annyira nem toleránsak a médiadolgozók, hogy ezt elnézzék. És akkor jön a sárdobálás: iszik, szexista, kirekesztő, fúj. 1956-ban nem ő lövetett a Kossuth téren? Hajrá Pálffy! Ne szégyeld a hited, tegyél tanúbizonyságot minden nap, minden percben, mégha támadnak is érte!
Az elbeszélés szerint egy Saulffy nevű ifjú, „gyűlölettől lihegve” Pestről Budára tartott, hogy befeketítse Viktor követőit, akik hittek Orbán Viktor feltámadásában. Minden másképpen történt, mint ahogy elképzelte. Az úton megjelent neki Viktor, s megkérdezte tőle: „Saulffy, Saulffy – miért üldözöl engem?” Saulffy összeomlott, tehetetlenné vált, megvakult, s magába fordult, majd egy bizonyos idő elteltével tanítvánnyá akart lenni. Azonban hosszú időbe telt, míg a nemzeti keresztények elhitték a megtérését. Hiteles változásának egyetlen feltétele volt: mindent bevallani. „Igen, Saulffy voltam, de Pálffy lettem” – vallotta. Csak így válhatott politikussá, majd marketingessé.
Forrás: hu.wikipedia.org/wiki/Damaszkuszi_%C3%BAt
@Titus Pullo Urbino: Tehát, ha én kéthetente elmegyek a templomba, és évente egyszer Csíksomlyóra, akkor jó keresztény leszek és jó ember?
"Havi 1,5 millát keresni munka nélkül, az az igazi kereszténység."
(Assissi Szent Ferenc: Töredékek)
milyen szerencse, h a ballib oldal annyira felsobbrendu, h egyaltalan nem jellemzo rajuk a patasjobbosok elvakult, frocsogo, hazug, csusztato, rosszindulatu askalodasa. a poszt bizonyara egy korrekt, targyilagos kritika egy mediaszereplo politikai szerepvallalasarol.

vagy nem jo posztot olvastam?
és akkor mi van?
ez a poszt csak egy a vallását nyíltan vállalók ellen?
vagy ezt lehet? keresztényezni trendi?
szánalom

és az is belátható
nem lehet mindenki olyan hiteles kampányarc mint lendvai ildikó...ugye.
Alkesz? Nem meglepő, na és. Nem hiszem hogy rosszabb politikus lenne, mint a mostaniak.

De ha nem lenne rosszabb, csak ilyen, akkor se politizáljon, azzal, ha csak vedel, nem árt senkinek.

Ha jobban csinálná mint a mostaniak, akkor meg nyugodtan legyen alkesz. De van egy sejtésem, hogy csak olyan lenne, mint a maiak, mindegy, milyen párt színeiben.
@nem1rem1: @kisa: Azzal, hogy Pálffy a Magyar Királyi TV-től átigazolt a KdNP-hez, mindkét társaság átlagintelligenciája emelkedett.
Ez nagyon teccik! Alkalomadtán idézhetem?
az a vicc, hogy igenis betámadta a bácsi a katkókat... volt egyszer egy fogyatékos kiskorú csaj, akit felcsináltak, és egy kicsit hardcore csoportosulás a kat egyházon belül azt mondta, hogy az élet akkor is élet, ők szeretnék segíteni szegény fogyis csajt, hogy ne kelljen elvetetnie a gyerekét.
akkor a mi dzsentrájunk rákvörösen veszekedett a stúdióba berendelt pár hívvel... igaz, akkor még nem nézett ki zsíros állás azért, ha valaki felfedezi a megélhetési vallásosságot magában...

ahogy így közeledik a választás, egyre többszor jut eszembe az istván a király egy vonatkozó dala:

FŐURAK:
Mindig a győztes mellett álltunk,
És vérünket adtuk a hatalomért.
Mindig egy nagylelkű főnökre vágytunk,
Ki hálás lesz majd a győzelemért.

SOLT:
Gyarló az ember
SUR:
De ha nincsen birtoka, hát nem sokat ér.
BESE:
Gyarló az ember
EGYÜTT:
A jótett helyébe jót remél (-ünk).
@Titus Pullo Urbino: Szegény-szegény üldözött katolikusok!

Biztos nem tűnt fel, hogy Pálffy KdNP-hez pártolását megelőzte egy megnyilvánulása, amiben Kedves Pálffy Úr tett provokatív kijelentéseket... Enélkül fel sem tűnt volna talán senkinek, talán még az sem, ha eltűnt volna a képernyőről.

Tehát a recept a következő: Le kell fikázni néhány nemzetközi tekintélyű szellemi nagyságot, akik nem a magyar konzevativista birkanyájjal együtt bégetnek, aztán ha már elég nagy a paláver, tökösen be kell jelenteni, hogy azon zombi-párthoz állsz, amelyiknek az agyatlanságait szajkózod, és legvégül meg kell sértődni a Szent Anyaegyház üldöztetése miatt.

Egy kis só, bors, paprika, és tálalható a frissensületlen XXI. századi mártír.

Az egésznek mi köze amúgy a kereszténységhez, leszámítva a címkét a pártlogón?
@kisa: Igen, de ragaszkodom hozzá, hogy "(c) nem1rem1" :o)
Nem a vallásával van a baj, hanem az értékrendjével.
Ez a jóember -súlyos alkoholista-, és a Kndp - seknek több esze is lehetne.
"bort iszik és vizet prédikál" - feelingem van:)
Ha Pállfy az MSZP színeiben indulna, akkor ez a post most nem jelent volna meg. Hehehe. Egy kitűnő somelier. És hát emberek vagyunk, senki sem tökéletes, mindenkinek lehetnek hibái. Pálffynak esetleg a bor, Lendvainak meg Gyurcsánynak a sok mocskos hazugság és egy ország tönkretétele. Vajon melyik nagyobb bűn?
@nem1rem1: "Nem gondolod, hogy az érvelésed még farizeuskodásnak is nyakatekert?"

ezt nem értem. Te hogy érted?
@Mécsvilág: Nézd, mégegyszer: Ha Pálffy azok után, amit néhány magyar íróról kijelentett, állhatott volna felőlem a sarokba is, ugyanez lenne a véleményem.

Nem a KdNP-ről szól a sztori, hanem elsősorban Pálffyról.

Persze, ha egyetértesz vele, és a KdNP elveivel megegyezőnek tartod, mint ahogy Pálffy egyéb vislet dolgait is, akkor a pártról is.

Azt pedig tuggyuk, hogy hazudni Magyarországon csak a Gyurcsány meg a Lendvai szok. A Pálffy legalább őszintén bunyesz.
@krampam: Kiforgatott nyakatekertséggel védeni a "Mikutyánkkölyke"-védhetetlent.

Na, ezt fejtsd meg! :)
@nem1rem1: Természetesen tiszteletben fogom tartani a szerzői jogaidat. :-) Köszi :-)
@DArchAngel: próbáld ki és meglátod, attól még senki sem lett beteg, hogy végighallgat egy misét, hogy mondjam, hogy senkit se bántsak meg, szóval az európai egyetemes kultúra EGYIK része a kereszténység, ha valaki önként, csak kíváncsiságból beül egy misére, mint kultúrprogramra, nem bánhatja meg. Szerencsére nem kötelező misére járni, de ez így is van jól, mindenkinek meg kell adni a lehetőséget, hogy miben higgyen és miben nem. Béke veled!
mikor fog ujra felbukkanni a köd homályából vajon pl. USZTICS MÁTYÁS ??
egyébként kár hogy így eltűnt évekre, nemkellene ennyire komolyanvennie az oldalakat, neki sem tett jót ez a hosszu hallgatás szerintem.
@nem1rem1: Pálffyt évezetes olvasni, akár a Helyi Thémában, korábban METROban, vagy akár egy könyvében. Horn Gyula ugye nem votl alkesz? Továbbra is tartom, hogy igazából az a bajod, hogy jobbra húz a közszereplő. :-) :-( :-)
Készülhetünk arra, hogy mindazon "fontos emberek", akiket az előző rendszerben valamilyen okból parkolópályára tettek, Pálffyhoz hasonlóan találják meg - pár héttel a már most is megjósolható kimenetelű választások előtt - új, eddig jól titkolt identitásukat. Nem csodálkoznék, ha mondjuk a fél Budapestet körbevizelő, ittasan kocsikázó rendőrtábornoktól kezdve akár Fletóig (merthogy valamiképpen őt is félreállásra kényszerítette az előző korszak) sokan döbbennének rá, hogy hova tartoznak mostanság. Legalábbis a következő egy-két választási ciklusban, merthogy a zsíros fizetésért el lehet egy kicsit kurvulni. Ez a kis csavar megéri, ha továbbra is közpénzt lehet milliós nagyságrendben keresni munka nélkül.

Igazán nem rajtuk kell csodálkozni, hanem azon, hogy a "keresztény" szót felvevő pártocska ezt befogadja. Milyen megfontolások lehetnek mögötte? Miért éri meg elfogadni a KDNP-nek ezeket az erősen ön-pr ízű pálf(y)fordulásokat? Nem hiszem, hogy Pálffy annyira népszerű lenne, hogy egy választókerület lányai és fiai kapát elhajítva rohannának rászavazni. Pocsék televíziós, arrogáns ember, aki műsoraiban fél szavakat sem engedélyezett alanyainak, annyira maga akart szerepelni. Ráadásul még a közéletben elterjedt hírek is kétessé teszik, mely szerint az alkohol rabja.
A KDNP-nek miért van szüksége ilyen kétes figurákra? Egyáltalán van-e valami önálló arca a pártnak, amelybe az ilyen celebek beleférnek? A Fidesz plakátokon alul látható kis pártemblémán kívül sehol sincsenek, akkor minek ilyen akciókkal hitelteleníteni azt a keveset? Mit szól ehhez a "nagy testvér"? Egyáltalán észreveszi, hogy mi történik a sufnipártjában?

Hasonlatos a dolog ahhoz, ami a 89-90-es években történt az akkori MTV környékén. Aki még emlékszik, felidézheti, hogy a vallási műsorokat nagyrészt KISZ titkárok kezdték el, ők voltak a szerkesztők és a műsorvezetők. Ez akkor számukra jó döntés volt, hiszen máig benn tudtak maradni, sőt... Úgy látszik, hogy a vallási köntös nagyon jó a kritikus társadalmi változások átvészelésére. Aztán nézzük meg pár évvel később, hogy mennyire távol lesz Pálffy és a többi hasonló ettől a révülettől. De pozícióban lesz valahol - az biztos. Mi meg hányni fogunk tőle akkor is - az is biztos.
@nem1rem1: nekem úgy tűnik, mintha most éppen Pálffyt gyalázná ez a poszt, ti csináltok belőle mártírt, nem mi, akik védjük. Egyébként minden egyes médiaszereplést (ezt is) megköszönhet az illető, bármit írnak róla, neve forog a hírekben és ez neki csak jó. Gábor Zsazsa óta szabály: mindegy hogy mit, csak írjanak rólam. Pálffy kétszeresen lehet hálás emiatt a cikkért: egyrészt a nevét hangoztatjátok, másrészt gusztustalanul támadjátok, ami miatt sok olvasóban szimpátiát kelt a személye, ugyebár itthon nem nagy bűn, ha valaki bort iszik, az átlagemberben ez szimpátiát kelt, jé, ez is csak olyan, mint mi. Szerintem.
@Titus Pullo Urbino: Miért pont misét? Istentiszteletet nem lehet? Ott nem kell annyiszor fel-le ugrálni... :-)
Rispect amúgy a keresztény köröktől elég távoli, majdhogynem liberális kommenthez.
@nem1rem1:

:)
kösz.

de amit leírtam, az nem nyakatekertség. Krisztus Urunk végtelen jósággal fordul felénk, s leginkább a bűnösök felé. A lényeg, hogy ezt észrevegyük.
Hogy ki Pálffy István? Azt tudjuk: egy remek magyar ember, erényeivel és hibáival egyetemben.Hogy ki a blogíró? Hát azt csak sejthetjük. Valószínűleg póló, vagy bögregyűjtő, de leginkább SENKI. Pálffyhoz képest mindenképpen.
Ez a sok komcsi a választás után mind el fog i9nnen tűnni.
Ez nyugtat!!!!
@krampam:
mellesleg nekem sem kóser a kdnp, sajnos teljesen benyaltak a fidesznek, s nem elég keresztények. afféle szalonkeresztényeknek tűnnek, de remélem nincs igazam, s csak a tudatlanság szól belőlem...
@Mécsvilág: Neked kell tudnod, hogy mit és miért gondolok, nem nekem, hisz én csak leírom...

Pálffyval nem az a bajom, hogy alkesz, hanem az, hogy bunyesz. Olvasd csak el, mit írtam róla. Meg sem említettem, hogy 190 km/h-s sebességgel félrészegen vezetve majdnem kiirtotta a saját családját, mert ez egyrészt irreleváns, másrészt ezt itt még senki sem hozta fel keresztényi eényként.

Az alkoholizmusával kapcsolatban is, ha egyáltalán igaz, csak áttételesen tettem megjegyzést, amennyiben egy hittérítő kartács meg akarja magyarázni, hogy az, aki élcsapattagként keresztényi példát mutat, lehet megbocsájthatóan gyarló.

Valahogy nekem meg erről tűnt úgy, hogy az alkoholizmus csak akkor megbocsájtható, már-már követendő, ha valaki két pohár között látványosan keresztet vet.
@kisa: Arkangyal kérdést szegezett nekem, egyértelműen miséről és búcsújárásról szólt a kérdés, én erre válaszolva írtam misét és katolikus szertartást. Tőlem mindenki ott gyakorolja a vallását, ahogy akarja, misén, istentiszteleten, imaházban, erdélyi fazsindelyes unitárius házban, bárhol. Ez benne a szép, nem kötelező egyik sem. Béke Veled!
@krampam: Szerintem Krisztus akkor bocsájtja meg a gyarlóságot, a bűnt, ha azt tudatlanul követjük el. Ha ismerjük a követendő utat, akkor már nem. Különösen, ha a nevével a szánkon követjük el.

De ez hosszabb mise lenne.
Undorító a stílusod. Azért belinkeltelek az egyik blogomba, hagy szörnyülködjenek mások is.
:)
Sajnos én is emlékszem, hogy a dávodi lány abortuszügyében nagyon keményen támadta azokat a katolikusokat, akik meg akarták győzni a lányt, hogy ne vetesse el a gyerekét.

De azóta tényleg megtérhetett. Az más kérdés, hogy nekem szimpatikusabb lenne egy csendes megtérés, nem kéne rögtön a politikai katolicizmus élharcosaként domborítani.

(Azt meg csak nem értem, hogy ilyen durván alkeszként miért keresi a közszereplést? Vagy abban bízik esetleg, hogy a közügyekbe beveti magát, és ez segít neki kijönni az alkoholizmusból?)
@Titus Pullo Urbino: Voltam már misén, érsekszentelésen, hittanon, egyházi főiskolai előadáson. Nem a kérdésemre válaszoltál, én arra kérdeztem rá, hogy ennyi lenne-e a jó keresztény ember ismérve, aki ráadásul alkalmas politikusnak is?
@krampam: valóban a tudatlanság szól belőled. Ugyanis sokan -valószínűleg Te is - összekeverik a kereszténységet és a római katolikus vallást. Ez olyan, hogy mint a biológiában: minden bogár rovar, de nem minden rovar bogár. Vagyis minden katolikus keresztény, de nem minden keresztény katolikus. A keresztény egyházak sokfélesége, hagyományaik, liturgiájuk, szemléletmódjuk más és más. Közös vonásuk azonban a kereszténység alapelveinek elfogadása. Ezért a keresztény ember nem feltétlenül jelent bigottan vallásos római katolikust, hanem például jelenthet reformátust is, más hagyományokkal kultúrával.
@nem1rem1:

ha tudatlanul követjük el, az nem bűn. ha tudatosan, akarattal követjük el, az bűn, akár halálos bűn is. ám erre is van bocsánat, ha teljes szívéből megbánja az ember.

valóban, ha tudom az utat, de nem tartom be, az elítélendő. de sajnos az ember gyarló. akarata rosszra hajló, stb...
@Titus Pullo Urbino: Kérdés, hogy lehet-e ezt a szerecsenmosdatást még fokozni.

Javaslom egyébként a rablógyilkosságot, azzal még több poszt születne róla, még többet forogna a neve, és mégmártírabb lehetne a mégdurvább támadások miatt.
@krampam: Ki is kérdezte, hogy mit értek nyakatekert farizeuskodás alatt?
@jan: Kérdésedre valószínűsíthető válasz az, hogy az MTV-ben sejtik, hogy a következő politika szét fogja rúgni a kócerájt. Naponta jönnek a hírek arról, hogy ki hogyan próbálja eljátszani az új gazdához való hűségét. Pálffy ezt az utat választotta, remélve millió fölötti havi állami dotációjának megőrzését.
@nem1rem1: nem jól tudod, Isten és az Ő fia Jézus Krisztus a tudatosan elkövetett bűnt is megbocsájtja annak, aki felismeri és megbánja a bűneit. Ugyanis Krisztus a kereszthalálával megváltotta mindnyájunk bűneit, az üdvözüléshez azonban be kell fogadnunk Jézus tanait, Isten igéjét.
@krampam:
idézet Tőled: "mellesleg nekem sem kóser a kdnp, sajnos teljesen benyaltak a fidesznek, s nem elég keresztények. afféle szalonkeresztényeknek tűnnek, de remélem nincs igazam, s csak a tudatlanság szól belőlem..."
Hát erre.
@Spéter46:

"Ez a sok komcsi a választás után mind el fog i9nnen tűnni.
Ez nyugtat!!!! "

Nem mondod? És hova fognak menni? Akkor csak ~6 millió lesz Magyarország lakossága? Zsír! Bár nem emlékszem, hogy 2002-ben eltűntek volna Fideszesek a választások után. :S
Hát, sok mindent gondoltam, de ezt nem.
Egyébként sok az alkesz politikus. Ott az a Fideszes, aki verekedett a rendőrökkel, meg begyógyszerezte magát (neve nem jut eszembe), aztán ott volt Horn Gyuszi is stb.
Jó az, ha a politikusok hasonlítanak a választókra! Reményt adnak a 24/7 kocsmában vedelő embereknek, hogy talán Ők is viszik majd valamire, valamelyik párt színeiben.

Bár, ha én KDNP képviselő lennék, akkor Pálffy komát a detoxba irányítottam volna. :S
@Cselo:

de hogy jön ide ez a felekezeti dolog, amit felhoztál?
(mellesleg valóban rom.kath. vagyok)
@Cselo: Ha valaki magát kereszténynek,ezen belül is példaképnek (keresztény közszereplőnek) nevezi, és ezzel együtt követ el tudatosan bűnt (vagyis tudja az elkövetés pillanata előtt is, hogy amit el fog követni, az bűn), az megbocsájtható?

Én nem akarok se Isten, se Jézus nevében beszélni, és ítélkezni sem. Ítéletet nem a bűnről, hanem a hazug képmutatásról mondok, földi mércével szembeállítva a viselkedést a csomagolással.

Amit írsz, az számomra általánosságban is hamisan cseng. Lehet, hogy a katolikus intézmények, mint a gyónás, ezt szolgálják és támasztják alá, de a katolicizmus számomra nem egyenlő a kereszténységgel.

De ez a vita nem erre a blogra való.
Ha arról lenne szó hogy Bolgár György az Mszp arca az rendben lenne ugye kedves elvtársak.Pedig évek óta tudjuk hogy Bolgár Úr hova húz Megint a kettős mérce kedves elvtársak.Már csak 37 nap és nagytakarítás.
@bmezei:

Nem, itt most Pálffyról van szó.
@bmezei: Ne is próbáld megérteni, hogy miről vitatkozunk, mert megárt.
@nem1rem1: A gyónás pont erre lett kitalálva: felment a kínos lelkiismereti gondok alól, majd jól meggyónom, elmondok 10 Miatyánkot meg 5 Üdvözlégymáriát, oszt jónapot, minden megvan bocsátva.
@bmezei: Bolgár hol szerepel a maszop listán? Melyik körzetben indul?
@bmezei: Egyébként lemaradtál: a 37 napos fenyegetőzéseddel ebben a blogban csak a 2. helyezést érted el. Már megelőzött más fenyegetőző, tudatosítva bennünk, hogy hamarosan el leszünk tüntetve.
@kisa:

Milyen ügyes húzás ez! Szóval a vad hívő keresztény elmegy kurvázni, népligetben péniszt nyalogat, pókerezik, iszik, veri az asszony, aztán vasárnap bezúz egy templomba és minden el van intézve? :) :) :) Remek! Aztán mondhatja magáról, hogy igaz, keresztény, jó ember... :D
@Hümüzhümümüz:

"ha én KDNP képviselő lennék, akkor Pálffy komát a detoxba irányítottam volna. "

Erről szól ez a poszt, és nem többről.

@bmezei:

Ez a kettős mércézés meglehetősen mellé ment. Ennek tükrében különösen:

varanus.blog.hu/2010/02/27/bolgar_vesz_torok_vesz
@Hümüzhümümüz: Valahogy így...De nem elég bezúzni, ha katolikus, akkor meg is kell gyónnia.
Mennyi ilyet ismerek!
Szar ügy, hogy egy ismert arc nem a füvezők, a melegek, vagy a sehonnaiak mellé állt. Nosza, támadjuk meg! Vagy legalább próbáljuk nevetségessé tenni!
Szánalmas próbálkozás...
Ha ezt te fenyegetőzésnek veszed lelked rajta. De még egyszer a gyengébbek kedvéért Ha érted Ha a listán lenne Ha érted Ha akkor az tuti rendben lenne nem? Kedves elvtársak már megint a kettős mérce. Egyébként most őszintén mi fog történni mikor a Fidesz hatalomra kerül. Én jobban féltem 2002-ben mert akkor is volt elszámoltatás Keller feljelentőügyi László révén. Most is lesz elszámoltatás megint a kettős mérce kedves elvtársak.
@Fabius: "Erről szól ez a poszt, és nem többről."
Bakker, most mondod? Mi meg itten már spirituális magasságokba emelkedtünk!
@Hümüzhümümüz:

lelke rajta... ettől még nem nyer bocsánatot. ugyanis ahhoz igaz bűnbánat szükségeltetik. ha nem őszinte a megbánás, akkor mit sem ér.
@kisa:

Szegény Peter Griffin! Neki nem oldódnak meg ilyen egyszerűen a problémái. :) Pedig Ő is iszik és tesz bűnös dolgokat. :)
@Hümüzhümümüz: És szellemi fogyatékos? :-)
@bmezei:

Ugyan már! Tudhatnád, hogy a "politikai elszámoltatás" csak egy választási szóparádé. Mindkét oldalról! Feljelentgetik egymást, kicsit vitáznak, aztán mennek haza. Sem 98-ban, sem 2002-ben nem történt az, amire a választók számítottak.
Vagy tudsz mondani olyan - akár Fideszes, akár MSZP - képviselőt, akit elszámoltattak rendesen és börtönbe került választás után?
@kisa: Igen! Valamelyik epizódban kapott is igazolást, hogy szellemi fogyatékos. :D
@nem1rem1: "vagyis tudja az elkövetés pillanata előtt is, hogy amit el fog követni, az bűn, az megbocsájtható?"
A katolikus tanítás szerint bűnt CSAK tudatosan követhetsz el. És megbocsájtható, de kizárólag rajtad múlik.
Hogy ez a Pálffy hol gyakorolja a vallását azt nem tudom, de pár éve egy papgyilkosság híre kapcsán kiderült, hogy a katolikus egyház szervezeti rendjéről fogalma sincs. Arcnak nagy, de épp a KDNP-nél hiányzott? Szomorú...
@bmezei: Kedves bmezei! Ha jól ítélem meg, a blogban írók többsége legfeljebb mezei állampolgárként írja le a véleményét, amit szabad tennie. Ha ezért olyan politikai fenyegetés jár, amit te ígérsz, az leginkább Sztálin elvtársra jellemző módszer. Hadd legyen mindenkinek önálló világlátása, ha szimpatikus, ha nem. Az ilyen fenyegetések helyett eszedbe juthatna, hogy pl az államadósság ledolgozásában közös sors jut nekünk, mindnyájunknak, amit a politika az előző rendszerben ugyanúgy levett rólunk, mint ahogy a következő is le fog venni. Akár a leköszönőket szereted, akár a beköszönőket. Van bennünk közös, a teher. És ebben egy a sorsod az ellentétes oldalt kedvelőkkel. Ezért hagy élni őket is, mert ha lecsuknád a fél országot, akkor helyettük is neked kellene megdolgozni az államadósság részükért. A fenyegetést hagyd meg a politikus osztály kampányjátékának. Aztán majd vedd észre úgy egy év múlva, hogy ők sokkal könnyebben fognak megbocsátani egymásnak. Te meg fizetni fogsz.
lehet, hogy egy másik univerzumban élek, de nem tudom, mit jelent a "nyúlnyaló", "nyulat nyal", stb.
2002-ben boszorkány üldözés folyt de semmit nem talált Keller Lackó pedig akart.Annyira unom már amikor a baloldalról folyton Schlecht Csabával Kaya Ibrahimmal vagy Joszip Tottal jönnek a nevüket nem tudom hogy írják. Elmondom NEM TALÁLT SEMMIT akár melyik nyomozó hatóságnál próbálkozott a Lackó. Most ha akar ha nem a Fidesz akkor is lesz elszámoltatás csak néhány pl. bkv 4-es metró stb.stb.
@kisa:

De Ő kisgazda... Mindig a kicsik szívják meg! :)
@kisa: Hagytalak szárnyalni benneteket :-D

@bmezei: Tudod mi fog következni elszámoltatás címen? Pont az, ami Keller feljelentőügyi László idejében: csinnadratta után a nagy semmi. Attól sajnos nem kell félnie senkinek, hogy itt egyszer valakinek el kell számolnia bármivel.
@cato fong: Talán ez?

Laár András: Nyúlnyálvers
(Írta Laár András verse)

Ha a nyulak nyála nyúlik,
nyúlós nyálú nyulak
nyeldeklik nyamnyogva
nyulamlós nyálukat.

Nyálnyúlványt nyel a nyúl,
ám nyúlós nagyon a nyál.
Egy köpés... és megszabadul
nyálterhétől a nyúl,
S repül a szélben a nyál.

Nyálpacsnit köp a nyúl,
miközben bealkonyul...
Így sötétbe hull a nyál...
a nyúlós nyálú nyúl
egy kicsit még vár...

vár, hogy jön-e még nyál,
vagy száraznak bizonyul
a nyálzacskója már.
@cato fong: Mert nem jelent semmit. Pálffy egy "szórakoztató" műsorban lépett föl ezzel az egykori körkettőn. Megnyalt egy nyuszit, ez volt a produkció.
@Hümüzhümümüz: kormánytag volt, de iagazad van: mindig a kicsik szívnak. Ezért nem lesz most nagy elszámoltatás, maximum feláldoznak néhány icipici cuslagot...
@Fabius: Aztán majd jön a pofára esés! :-)
@bmezei: Királyfi az a népnek/neked szóló mese volt! És most nyálzó szájjal várod az újabb mesét, mert azt hiszed, az a valóság?
@kisa:

Lásd SZDSZ... Szinte az összes balhé onnan indult, illetve liberális politikusokat áldoztak fel, csuktak le és off is lett az egész SZDSZ-nek. Kuncze is még jókor dobbantott és kimaradt a boszorkány égetésből. :) Csippantom is a komát, nagy forma! Magyar Peter Griffin. :D:D:D:D
@Fabius: Kösz, már azt hittem, valami értelmes dolgot nem ismerek.
Szóval belinkeltem, de elfelejtettem írni, hogy ma kicsiny városunk vendége lesz a megénekelt személyiség. Tehát teljes mellbedobással elkezdi hirdetni az igét, Fehérgyarmaton is.
@bmezei: Nagyon offba megyünk át, de ne állom meg: Keller boszorkányüldözése számomra ugyanúgy hányingerkeltő volt, mint ahogy most a politikusokat akarja (legalább retorikai szinten) felelősségre vonni politikai döntéseiért az eljövendő Grál-lovaghad. A köztörvényes rabló-csalók persze takarodjanak, de ne csak egy oldalról.

Kaya Ibrahimról, Josip Totról és Schlecht Csabáról: A csalás, fedezetelvonás bűncselekménye nyilvánvaló volt náluk. Az is, hogy ki övette el, és az is, hogy az elkövető hol található. Nem tehet róla az illető, hogy a Fidesz-kormány alatt nem sikerült időben megtalálni, mire meglett, addigra pedig elévült a büntethetősége.

De szerintem Pálffyról kéne csacsogni, nem Kellerről, az ördögűzésről meg a komplexusaidról.
@sofalwy:
Megkerestem neked, olvasd:
In Memoriam dr. K. H. G.
– Hölderlin ist Ihnen unbekannt? – kérdezte Dr. K. H. G., miközben a lódögnek a gödröt ásta.
– Ki volt az? – kérdezte a német őr.
– Aki a Hyperiont írta – magyarázta Dr. K. H. G. Nagyon szeretett magyarázni. – A német romantika legnagyobb alakja. És például Heine?
– Kik ezek? – kérdezte az őr.
– Költők – mondta Dr. K. H. G. – Schiller nevét sem ismeri?
– De ismerem – mondta a német őr.
– És Rilkét?
– Őt is – mondta a német őr, és paprikavörös lett, és lelőtte Dr. K. H. G.-t.
Ilyen alkoholista barom való a Tömjén Zsolt ( és Fityisz)bandájába
KDMP re szavazni sem lehet....(1% ot sem érné el), az csak egy Fityisz csökevény,... hogy többen szajkózhassanak a parlamentben:)))))
Pálfy mehetsz a szarok közé!
@DArchAngel: Értelmes? Az nem. A magyar médiatörténelem legkínosabb műsorszáma, az talán igen :-)

@Artaban: Esetleg írhatnál majd róla, milyen igét hintett. Engem érdekelne. :-)
@nem1rem1: Dolgoztam helyetted, én ráérek, bár most mennem kell. További kellemes csacsogást!
Mindenkinek!
Apropó! Valami KDNP-hez hasonló nyomi párt felkérte Fásy Ádámot (igen, Zsülike apukáját) hogy legyen a miniszterelnök-jelöltjük. Egyelőre Fásy gondolkodási időt kért, de valószínű, hogy belemegy...

Szóval nem csak olyan bukott médiabohócból lehet politikus, mint Pálffy koma, hanem szárnyaló mulatós királyból is! :) Lehet jön majd Bunyós Pityu is??? :)
@Fabius: szívesen megtenném, de akkor megkezdődik - tényleg kicsiny- városunkban a boszorkány üldözés/em.
Arról nem beszélve, hogy nem biztos, hogy nem állítanának falhoz, ha beszólnék a végén.
Ha valahogy megismerem mondanivalóját, akkor saját 2 blogom valamelyikén tájékoztatlak.
@bmezei:

Ha tudnád milyen szánalmas, amikor értelmes érvek helyett elkezdesz elvtársazni!
Nagyon.
A KDNP-nek végre lesz önálló listája?
Ezen igencsak meglepődnék.
@Hümüzhümümüz:

A Vállalkozók Szövetsége, és a Reformokért párt jelöltje lenne :-) Íme a mulatós kabinet:

www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/mulatos-kabinet-2012524

@Artaban: Üldöztetést nem ér a dolog :-) Elég, ha tárgyilagosan leírod, abból baj nem lehet. Mi meg majd szűrjük a kényeget.
@Fabius: Ne bosszants fel / :) /
Te is tudod, hogy nem kell indok az üldöztetés eléréséért...
@Artaban: Nem bosszantalak :-) Csak arra céloztam, úgy tedd, ahogy jónak látod :-)
@Fabius: Ok.
Ha úgy tenném, akkor már kivégeztek volna.
Így csak óvatosan, fontolva, és így lassabb lesz a kivégzésem... ha küldesz e-mail címet az artaban.blog@gmail.com címre, kérdeznék valamit!
@kisa: @Fabius:
kösz, most már minden világos!
olyan jó, hogy a "keresztényeket", "konzervatívokat" nem zavarja a köpönyegforgatás, nem zavarja, hogy honnan jön az illető. nem számít.

gondolom, azért nem, mert jó részük is az aktuális szélirány miatt lett keresztény, ahogy '89-ben is. ahogy most pálffy is. hitem mint a gatyám.

ha lenvdai ildikó holnap megtérne, és minden vasárnap elmenne úgy tenni a templomba, és be akarna lépni a kdnp-be, gondolom azzal sem lenne semmi gond.

akkor is csak az lenne a büdös komcsi, aki öklendezik az ilyentől, mi? nem az, aki tényleg az volt vagy tényleg közéjük tartozott.

és az számít "balosnak", akinek nem tetszik pálffy "jobboldalisága"? ne röhögtessetek már. :) és az a konzervatív, aki mától annak vallja magát? micsoda elvek, micsoda gerinc.
@Fabius:

Pont Blikkes linket dobsz??? :) Akkor képzelem, hogy mennyire lehet komolyan venni... :)

No mindegy! Pálffy bácsi szépen menjen nyugdíjba, vagy százalékoltassa le magát és a mája egészségét állítsa helyre, ne a politikában matasson!

További szépeket!
Pálffy ?? szerintem jó fej, intelligens ember.
DE ki ez a gyökérzet, aki itt "blogolhat" ilyeneket ?
Olyan mint 1 gyenge elTóta utánzat... :))
Amikor már ilyen szintet ér el a gyűlölet, ez már kezd röhejessé válni, főleg, hogy nyilván magukat liberálisnak tartó elvtársak öklendeznek itt ilyen okosságokat.
Szánalmas...
@krampam: úgy jön ide, hogy a KDNP nem csak a katolikusok, hanem általában a keresztény, keresztény emberek, keresztény elveket valló emberek pártja. Ezzel szemben itt jónéhány hozzászóló, a szigorú, romai katolikus valláshoz köthető előírásokat kéri számon, a magukat kereszténynek valló embereken.
@makacs szennyeződés:
Persze, fontos az, hogy ki honnan jött. De azért ne felejtsük el, hogy Saulusból is Paulus lett, vagyis Szent Pál is keresztényeket üldöző katonából lett kereszténnyé, katolikussá.
@Cselo: Ilyen alapon Lucifer is arkangyalként kezdte, és lám, mi lett belőle...:-)
1, Pálffy a korábbi "Az én hazám"-os mondandójával bátor tette hajtott végre, szemben pl. e blog írójával és az öszses szocival, aki nem vállalta be a lemondást a hazugsággal nyert választás után. PÁlffy velük szemben vállalta értékrendjét és azt, hogy ezzel félre is állították.
2, Vicces amikor olyanok támadnak jobboldali gondolkodásúakat, akik nem kritizálják a baloldaliakat. KÖnyveket lehetneírni a ketttős mércéről: pl azok védenék meg a demokráciát, akik szemkilövetők okt 23-án, azok akarnak miniszterelnöki vitát, akik hazudnak ilyen esetben, azok bezsélnek felelős magatartásról, akik semmilyen politikai felelősséget nem vállalnak, azok beszélnek a versenyről, akik állami megrendelésekből tudnak csak megélni, mert amúgy nem versenyképesek.
PÁlffy attól, hogy szereti a bort, attól még jót akar tenni az orsággal és ezért áll be a csapatba. Az elmúlt 8 évben irányítók ugyan mit tudnak felmutatni ? A 100m-es dombokra épített viaduktot és alagutat, a 4-es metrót, a tönkretett egészségügyet, felszedett síneket, bezárt kórházakat, vagy a segélyen támogatott ingyenélőket...
Kár folytatni, aki még mindig szoci szimpatizáns, az vagy pénzt kap azoktól, vagy buta.
@makacs szennyeződés: Nem az a döntő, hogy ki honnan jött, hanem hogy hol tart most, és pl. milyen gondolatok jöttek tőle az elmúlt években. (Sipítkozó Lendvait idekeverni költői túlzásnak tűnik...)
Király a helyzet nálunk, ha ez a legfontosabb pár emberbek,h Pálffy belép vmilyen pártba. :)
Persze, ha maszop-ba vagy szadesz-be lépne be, akkor nem születnének ilyen IQ írások. :))
nem is értem...
@nick68: Megnyugtatlak, születnének akkor is. :-)
Olyan cuki, ha a baloldalt rúgom farba, akkor szemét jobber vagyok, ha a jobbot, akkor meg geci ballib. Meg kell hasadni, de tényleg :-)
"Pálffy István rádiós jegyzetében egyébként egyebek mellett azt mondta: "veszélyben van az én hazám. (...) Szerkezetének eresztékei recsegnek-ropognak, eltűnik az 1000 éves rendszer, tíz falu nem épít templomot, helyette bezárja az iskoláit, a kispostát, holnap már a hivatalt is, holnapután pedig a vonat meg a busz sem jön többé. (...) Aki még mozdulni tud, az meg menekülőre fogja. Elhagyja a földet, amelyből vétetett, a helyét génmanipulált nagyüzem foglalja el".

"Tatárt, törököt, Trianont még túléltük, de most, most veszélyben van a mi hazánk" - zárta szavait Pálffy, amelyek kapcsán az MTV szóvivője akkor azt nyilatkozta a Népszabadságnak: a szövegben nincs politikai állásfoglalás, így az nem sérti a közszolgálati műsorszolgáltatási szabályzatot."

index.hu/kultur/media/palffy8482/
@Fabius: Nem kell meghasadni.
Csak fura, hogy a hatalmon lévők szétlopják AZ országot és pár blogírónak az az élete, hogy mi történik a KDNP környékén és hol lehet még belerúgni 1 újabbat a keresztény értékekhez közeledő emberekbe.(Olyanokba is, akik nem álltak távol ezektől az értékektől korábban sem.)
Ez a hozzáállás elég fura gondolkodásra/"értékrendre" vall...
Végülis mi történt?
Egy harmadosztályú celeb összeállt egy harmadosztályú fantompárttal.Egymásra találtak.
Minden párt szívesen használ fel ismert arcokat húzóembernek.Pár szavazatot ez is hozhat.
Nem primitívebb mint a képviselők nagy átlaga, nem is rí ki közülük a fene nagy eszével.Különben meg a tíz parancsolat egyike sem szól úgy, hogy Ne igyál!
Akkor meg mi a baj?
@nick68: póló és bögregyűjtők ezek. Arról bezzeg nem írnak blogot, hogy miként lopnak a hatalmon levők az államtól, vagyis mindnyájunktól milliárdokat!
@ZON:
ez a komment összefoglal mindent, amit az elkövetkezendő években élvezhetünk majd.
+1
Alkoholista az, aki annyit iszik mint mi, csak utáljuk :))
@nick68: @Cselo: Tényleg nem írnak "ezek" a bloggerek erről semmit?

varanus.blog.hu/2010/02/26/artatlanorszag_vezerkara

varanus.blog.hu/2010/02/20/perelunk_1

varanus.blog.hu/2010/02/15/demszky_es_az_oromszerzes

Nem lehet, hogy bezzegelés helyett csak olvasni kéne egy kicsit? Egyébként meg arról írok amiről tetszik, és ahogy tetszik. Mindig lesz olyan, akinek valamiért szúrni fogja az orrát.
@Cselo:
De, most pont erről van szó, csak kb. fél évvel előretekintve az időben.

De nem értem, mit csodálkoztok, abban a pártban, ahol gyűlölszájú Semjén és Harrach valakinek számít, ott Pálffy is elfér, nem fog feltűnni.
@Cselo: én nem kértem számon...

---
de természetesen a rom. katolikus az igazi! ;)
az eretnekekkel ne foglalkozzunk... :D
Dzsentroid demokrata felajánlotta a függetlenségét.
Miért, a többiek honnan kerültek a Fidesz-Kdnp-satöbbihez?
@nick68: szerintem akkor is születnének ilyen írások, az viszont csak akkor történne meg, ha ők állnának nyerésre.

helyezkedik a csávó, könyökölget a fazék mellé, ennyi a történet. kicsit talán be is szart, hogy lehet, hogy megszűnik a gazdatest (mtv).

igazi mindenhez, azaz semmihez sem értő puhatestű párttitkár-típus, aki jókor lefetyel jó helyen.

talán az mtv elnöki pizíció a cél? szerintem meglehet, elég tehetségtelen, és ezek szerint elég gerinctelen hozzá. ezek pedig alapkövetelmények lesznek.
Az O. Viktor megszólította a siker érdekében a pálinkafőzéssel az alkeszeket is.

Hamar mozdultak rá!
@makacs szennyeződés: nekem nem az jött át Róla amiket Te következtetsz...
Nem gondolom, hogy pl 4 éve is a pozicióra hajtott :

index.hu/kultur/media/palffy8482/
@Fabius: Abban igazad lehet, hogy olyat nem lehet írni, ami mindenkinek tetszik.
DE olyan vehemenciával támadni valakit, mint a bűnöző,csaló politikusokat, csak azért , mert belép 1 neked nem szimpatikus pártba, ez min. nem korrekt...
és akkor pár árnyalattal diszkrétebben fogalmaztam , mint Te.
@nick68: Ennek a posztnak a pártpreferenciához nincs köze. Azt meghagyom mindenkinek, ahogy a hitbéli meggyőződést is. Az emberrel és a hirtelen megtéréssel van bajom, erről szól a poszt. Ha másfelé orientálódott volna, akkor szegfűárusnak, narancsszedőnek, turulvadásznak figuráztam volna ki.
Tényleg érdekelt volna, a kereszténydemokratáknak nem ciki ő a nyúlnyalós haknijával, és a szederjes arcával? De erre nem kaptam választ.
@bmezei: tévedel, sokmindent talált Keller Lackó bácsi, akkor , éppen a multkor került ismét szóba, csak az akkori ügyészség nem volt valamiért partner az Ezüsthajó, Aranyhegy Joszip És Kaja ügyekben, mert a stadionos beléptetőrendszer is smafu volt nekik..
Semmi más nem hiányzik ebből a büdös országból, csak az azonos mércével való mérés elve, de az nagyonám !!

MINDENKI KAPJA MEG A JÓLMEGÉRDEMELT BÜNTETÉSÉT !!
Pálffy kurvára undorító, a poszt meg kurvára gyenge. Ezt hívják nagyegymásratalálásnak.
@krampam:

„...természetesen a rom. katolikus az igazi! ;)..."

Na, egen, nem is tudom, a kdnp-ben terpeszkedve nem jut eszükbe az egyéb k*r*sztényeknek, hogy mit keresnek ők egy bandában olyanokkal, akiknek a történelem során oly sokszor halálos ellenségei voltak és öldösték is egymást rendesen? Ha meg ennyire dúl az ökumenizmus mostanában, hogy fátylat borítanak a múltra (meg főleg a különbségekre), akkor nem lehetne a felekezeteket összevonni? Még az mtv is spórolhatna egy pár milliót a kötelező vallási műsorokon...

Ha jól tudom, sok minden között még a „kannibálos-ostyás" színjáték értelmében sem egyeznek meg. A vki által már említett Tömjén Zsolt jót gúnyolódott pár éve az amerikai k*r*sztények zenés-táncos miséin - lehet, hogy azok is találtak valami röhögni valót a k*t*likus ceremónián?

S, persze, akkor még nem beszéltünk egy csomó más képzelgésről, amelyek követői ugyanolyan szentnek tartják a saját különbejáratú minden6ójukat - legyen az s*ntoista vagy éppen egy kis természeti vallás követője az amazonasi őserdő mélyéről.

Nos, melyik az IGAZI? Tibetben imamalmot pörgetni vagy füstölőset játszani Mo.o.-on? S nem csak a ceremóniákat találták ki különbözőképpen (minél messzebb földrajzilag, annál inkább), de még - természetesen - UGYANAZ a világ is különbözőképpen teremtődött, hiszen más-más népcsoport fantáziájában más-más mese jött létre.

Egy kis olvasmány: mek.niif.hu/00100/00192/html/index.htm

Igen, komolyan is jogos a kérdés: MELYIK AZ IGAZI?
rábíznád-e a családodat, míg neked dolgod van?
a kdnp nem bigott katolikusok gyülekezete? minek a lándzsája semjén zsolt saját szavai szerint? alkesznak lenni krisztusi, füvet szívni ördögi? marilyn mansont hallgatni?
elvész a lényeg! szerintem a kdnp súlyosan kirekesztő párt, mely szive szerint betiltana minden, nem az ő értékrendje szerinti szabadidős tevékenységet!
a pálffy meg úgy néz ki, mint vmi öregedő pornóproducer!
és érdekes gondolat... ha jó tévés, akkor biztos jó politikus is!
grosics gyula bácsinak is biztos igaza van, meg mindenkinek, aki letett vmit az asztalra! aki meg nem, annak kuss!
zöld jövőt
@ügyeske: a Keller az tuti... :) már épp az M7-es vegyi analízisénél tartott(konrétan mi lett bépítve az aszfaltba), amikor szóltak neki föntről....hogy izééé' lacika...elég volt a görcsölésből... :)
meg nyilván a rendőrség is fideszes volt...
elég erőltetettnek tűnik mindennapos 10-100 millás lenyúlások idején ilyenekkel előjönni.
Mi a baj a really (vagy méginkább: realistique) hungarian (vagy méginkább: hongroise)

monseieur somelierr-el?

Hát ilyen szép névvel maghiar ember, ugye, csak így adhatna ki borajánlót, nemde?

Azt hiszem, g nem találta g. pontját- bár kissé ismét elsült.

Sajátos szellemi szint, sajátos megszólalási hely.

Dolgozik a termelő szövetkezet- alpáron. Az alpári termelő szövetkezet.

Csak kocsisbor (figyelem, belpógári nyócker) lett belőle!

Talán érdemesebb lenne valami magyar, s épeszű dologgal foglalkozni, monseieur somellier? Nem? De!

Ja, és a magyar költőink, íróink kapcsán- én - mivel magyar vagyok- nem dakota közmondást említenék- s egyben utalnék arra is, az Úrhoz mi jut el:

"Kutyaugatás, birkabégetés- nem hallatszik a mennybe!"

v.

(Egyébként imádkozom a monseieur somellier-hez hasonlókért, különösen, hogy ha azok - bár azt állítják magukról, magyarok- mégis a "radicalle" dolgokat hírdetnek plakátjaikon. )
Mit várunk egy olyan "keresztény" párttól ahol egy seggnyaló Semjén lehet elnök. A Pálffi meg most világosodott meg. Biztosan van az pénz....
Mit várunk egy olyan "keresztény" párttól ahol egy seggnyaló Semjén lehet elnök. A Pálffi meg most világosodott meg. Biztosan van az pénz....
Én talán nem mennék bele holmi személyeskedésbe, illetve annak firtatásába, hogy ki milyen meggondolásból lép jobbra meg balra, meg félre.Az viszont nagy "ballépése" Pálffynak jobbról, amikor az otthoni pálinkafőzés ügye mellé áll, szakmaismeret nélkül.Egyszerűen arról van szó,hogy az otthon-főzésnek nincsenek meg az alapvető technikai feltételei, nincs szaktudás, így a végeredmény jól kiszámítható,"kutya" rossz pálinka lesz, mint ahogyan most is az, a jelenlegi "zugfőzési" gyakorlatben!Ez persze az egyik része a dolognak, a másik pedig az, hogy a legálisan otthon-főzött pálinka előbb, vagy utóbb úgyanúgy a feketepiacon fog megjelenni (a legálisan bérfőzött pálinkákkal együtt) extra profittal, közterhek megfizetése nélkül, rossz minőségben.Szép vízió a hungarikumnak, igazi magyaros, szakmaiatlan megoldás, hozzá nem értő, ámde híres emberek segítségével. Miért? Szavazatért!
Én már nem lepődök meg ezeken. Csak ezt a gőgös mohóságot és szereplési vágyat nem fogom soha megérteni. A hibákat takargatni az egyik legszarabb amit tehet. Mióta híradózik? Hány éve pontosan? Ha csak a mindenkori jövedelme negyedét havonta lekötötte volna, amit lehet, hogy meg is tett, a kamatokból vígan ellehetne élete végéig. Kényelmesen. Ehelyett amit látunk: A szesztől püffedt arccal, már majdnem a kamerába büfögve, elmondja azt az átlag húsz-negyven mondatát esténként. És ha át kell adja a szót a kolléganőjének, aki lehet, hogy nem olyan dörzsölt róka még mint őkelme,és akit gyakran poénnal, vagy valami egyéb apró zavarkeltéssel próbál kínos helyzetbe hozni. Ha meg ismét Ő következik, akkor meg egy papírokat csörgető balfaszt láthatunk gyakorta másodpercekig. Mindezt havonta annyiért, mint amiért én egy évig gürizek és keccsölök. R.Katolikus vagyok(származásilag), de a KDNPnél képmutatóbb, álszent brancsot elképzelni sem tudok. Pont oda való az emberünk. A reményvesztett, magukra hagyott emberek tömegének a szemében még lehet egy kis hitele.
@nick68: nem én hoztam elő vazze, én csak válaszoltam ha jólkövetted az eseményeket.
De akkor szerinted anno minden rendben volt, csak most vannak lenyúlások, ugye?
Vagy a másik tanulság:
-ugy kell lopni hogy ne bukjál meg.
De ha már megbuktál, akkor ugy , hogy netudják rádbizonyítani.
de ha már rádbizonyulna, akkor ottanvan az ügyászség (érdekes, ott még mostis ugyanazok ülnek, mint anno, kivéve a legfőbb ügyészt, majd ők elintézik , hogy teljesüljön az első két pont !!

Na haggyámán, ezt te sem gondolod komolyan...
Azoknak, akik se a nyúlnyalást, se a Guglit nem ismerik:

"Egyszer együtt szerepelt Pálffy valami műsorban Geszti Péterrel, már nem tudom, milyenben, de valami gyerekkori élményt kellett mesélniük, és Pálffy azt találta mondani, hogy ő egyszer kissrác korában nyalogatni kezdte a házinyulukat. Igen, nyalogatni... Mire Geszti a Quarda comme dondolo kezdetű özönvíz előtti olasz sláger dallamára énekelni kezdte: "Pálffy Pista nyúlnyaló, Pálffy Pista nyúlnyaló!"
Csak úgy általában tenném ezt hozzá. Mondhatnánk a reklámmal: kezdődik, kezdődik...
Interjú Demján Sándorral:
"Engem képletesen elküldtek Magyarországról. Emlékezetes mondattal: "El lehet menni Szlovákiába" - mondta el a hetilapnak a nagyvállalkozó, idézve Gyurcsány Ferenc korábbi szavait. Demján Sándor emlékeztetett arra, hogy az Arcadom majdhogynem "tiltott vállalat" volt."
Szaporodnak az üldözöttek.
@Ne szavazz a 4 mutyi pártra, Fidesz-Mdf-Mszp-Szdsz:
a neved nem tetszik, de amit írtál, az csúcs!
Ja! És egészségedre!
@Fabius: Ez a modern Ungarische Tschardas: A farbarugdosások elől kettő lépés jobbra, kettő balra.

Csak nehogy eltéveszd az ütemet! :o)

Egyébként meg, javíts ki, ha tévednék, de más blogokból (is) nekem az jött le, hogy bértollnokozni egy bloggert inkább az egyik oldal jellemzője... De lehet, hogy én is féloldalasan látok...
@AnnaKarenina: Eszterházy írta a rendszerváltás környékén, hogy Mayarország lakossága harmincmillióra tehető. Itt tízmillió üldözöttet védelmezett ugyanis tízmillió ellenálló a tízmillió elnyomó ellen...

Úgy tűnik, azóta csak szaporodtunk. Centrifugális kráterek garmadája a damaszkuszi úton... Még szerencse, hogy nem léptem bele!
@nem1rem1:

A bértollnokozás általános jellemzője a közéleti blogoknak. :-) Ha nincs belőle egy az első húsz kommentben, akkor kezdek gondolkodni, hogy valamit elkúrtam írás közben :-)Teljesen mindegy miről vagy kiről írsz, az "ellen" legfőbb fegyvere ez. A politikai aktivista kommentelők többnyire mulatságosak.

Csak -mint ma is- néha megunom a kettős mércézést, és mutatok ezt-azt az archívumból. De időnként az is megesik, hogy sikerül hangot találni velük, és érdemi párbeszéd is kialakul. Volt már itt olyan, aki a beköszönő hőzöngés után elnézést kért visszaolvasás után, és valóban érdemi beszélgetést folytattunk. Azóta képviselő jelölt lett, én meg csendben figyelem mire jutnak, mert az ember -szerintem- inkább való a t.házba, mint elődei.

A kampány után majd kigyűjtöm tételesen, mi minden voltam én itt a kommentelők szerint. Tanulságos baleset lesz, az biztos :-D
Ez a Pálffy mióta lett ilyen nagy keresztény? Érdekes, hogy eddig nem hangoztatta az értékrendjét, csak most. Érzi az idők szavát, na.

Azért nem lehet elítélni senkit, mert próbál alkalmazkodni, meg érvényesülni.

Olvastam viszont a cikkét a Demokratában: tíz falu épít egy templomot, stb.

Azzal a cikkel büntetni lehetne, vagy bemásolni az enciklopédiába "fellengzős népnemzeti gagyi" címszó alá.
süti beállítások módosítása