Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: wmn.hu/kult/61888-a-rajzfilm-varazslat-es-tundermese--macskassy-gyula-tortenete Macskássy Gyula m... (2024.04.19. 16:33) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Valamit súgok magának www.youtube.com/watch?v=b1nDwrxc0wM (2024.04.10. 10:30) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2010.01.18. 08:00 Fabius

Ájláv Békávé!

Címkék: vélemény bkv sztrájk

Nincs több repedt búrám, se kiégett utastér világításom. A világ egyik legszebb és legnehezebb nyelvét beszélem, de millióan értik mire gondolok mikor azt mondom: ne lopjatok Szalainék!
Járatomra ráelőz a lovas szekér, és nem szeretem, ha a turisták összekeverik buszsofőrt a trolivezetővel.
Büszkén gondolok Mátyásra az Igazságosra, aki a rohanó utast odazárva benyögte a mikrofonba: elkaptalak, te gyökér!
Szeretem a pulykapénzt, az internet támogatásra váltható melegétel utalványt, és a nyugdíjpénztárba jattolandó pénzem mind a három százalékát.
Itt félek Budapest szívében.
Szekus troll gyártásban mi vagyunk a királyok, és igenis Kocsis Pityu egy teleszart zokni!
Békávém! Én így szeretlek!

Képes "beszámoló" az érintettek sztrájk utáni megnyilvánulásaiból:

Mit lehet hozzáfűzni a sztrájkhoz? Mindenkinek a saját szája íze szerint amit gondol. Sokak szerint a békávésok kiálltak a kisemberek jogaiért, farba billentették a felettük hatalmaskodó vízfejeket, rávertek a Szalainék mohó kaparó kezeire.  Mások szerint takarodjanak a duzzadt herébe sztrájkolni és követelőzni a válság közepén. Megint mások mozgalmárkodtak a közösség megsegítésére, és voltunk néhányan akik csatlakoztunk ehhez.
Személyes tapasztalatom szerint pedig közelebb került egymáshoz autós, gyalogos és biciklis. Ha gesztust tettem a gyalogos felé, mindjárt nem szemétgeci autós voltam, ahogy én sem zebrán elém lépő öngyilkos jelöltet láttam bennük. A krízis generálta helyzetben megláttuk egymásban az embert, amit normális hétköznapokon nem.
Ezt a tömegközlekedés helyreállása után is erőltetni kellene.

Szerintem.

19 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr231681055

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sztrájkbúcsúztató 2010.01.18. 09:31:18

Ezt most kaptam e-mail-en: Szereted, ha simogatnak?Szereted, ha megérintenek?Szereted, ha fogdosnak?Szereted, ha felizgatnak?Szereted, érezni a másik leheletét, szuszogását a nyakadnál, esetleg a fülednél vagy az arcodba?Szeretsz új pozíciókat kipróbál...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mélyen egyetértek az utólsó két mondattal. mondjuk a többivel is :)

mi lesz már azzal a párttal?? kire fogok így szavazni??
Ugye tudod, hogy te vagy a nemzet új Petőfije?:-)
Az utolsó két mondat a lényeg :) Én is egyetértek, nehéz is lenne nem így tenni.

A sztrájkol meg összetett a véleményem. Egyrészről egyetértek vele, lévén valóban rosszabb helyzetbe kerültek volna, de más részről az ő helyzetük koránt sem egyedülálló. Sőt átnézve a dolgokat, még csak messze nem is a legrosszabb. Az más kérdés, hogy van szakszervezetük és ezáltal lehetőségük végig vinni egy ilyen sztrájkot.

Ami miatt - és ez az előbbiek tükrében talán disszonánsan hangzik - ismét melléjük tudok állni, bár a konkrét esetnél azért jóval túlmutatóbb dologról van szó, hogy a munkavállalónak valahol nem csak érdeke, d kötelessége is lenne kiállni a hasonló esetekben. Ez csak akkor működik, ha képes felismerni a helyzetet és a lehetőséget. Persze ésszerű kereteken belül. Ugyanis én úgy látom, hogy ma a politika és a gazdaság prominensei, nem vezető, hanem uralkodó szerepet töltenek be. Ez pedig elméletileg a feudális berendezkedés megszűnése óta eltelt időben felszámolásra kellett volna kerüljön. És félreértés ne essék, ezért nem csak az a felelős aki visszaél, hanem akik - azaz mi - hagyjuk, hogy visszaélhessen.

Nagy hirtelen, tömören, csípőből ezt gondolom.
@Vagyok, aki vagyok...: a jelenlegi szavazást már elbuktuk, de szerintem 2014-ben még nagyobb szükség lesz ránk ;-D
@Hirmondo Helen: mitől is vagyok én Petőfi? :-)

@Win Elen: "ma a politika és a gazdaság prominensei, nem vezető, hanem uralkodó szerepet töltenek be" -ez egy jól fogalmazott igazság. Sajnos.

@Vagyok, aki vagyok...: ahogy a dolgok most állnak, és amerre haladni fognak, csak növekedni fog az irány jövendő pártunk iránt :-)
Van mikor nem elég színes az ember fantáziája az idióták faszságaihoz...Olvassátok el ezt:

index.hu/belfold/budapest/2010/01/18/presztizscsata_a_bkv-s_szakszervezetek_kozott/

Na innentől szívapát, és takarodjon az összes barom dolgozni!
@Fabius: olvastam és (kínomban) röhögtem. nem mellesleg a bkv vezetés ismét bizonyított, amikor elfogadta az adhoc követelést...
@úriparaszt: a bkv vezetésen nem csodálkozom. Komolyan gondoltam amit Kocsis képére írtam, és nagyjából fedi is a valóságot.

Viszont ez a szarpaskolás amit a szakszervezetek csinálnak egy megnyert csatározás után, gyakorlatilag a semmin, azon berágtam, mint anyóka az üres dianás cukron...
@Fabius: addig is amíg megalakultok, van itt valami lovasi-féle szerveződés. hallott róla valaki? a fél fülem is máshova figyel most...
@aJeti: igen. Lovasi az LMP és a Humanista párt színeiben indult az EU parlamenti választásokon, listán 16. volt. Ennyi erővel ezredik is lehetett volna, kb. Mielőtt félreérted: nagyon kedvelem Lovasit. Csak az LMP mint szerveződés nálam nem komoly politikai tényező meghatározó arc és valódi program nélkül.
@Fabius: Már miért ne lenne programja? Ha picit is erőlködsz, te is megtalálod. Arca pedig van, több is, meghatározó arcok pedig nem születnek egyik napról a másikra, importálni meg nem akarnak. Érthető.
@iii: per pillanat ez a kisebbik gond, jelenleg igyekezniük kellene a tisztakéz látszatának visszaállítására...
nekem ez a mostanság napvilágra került elszámolás/beszámoláshiányos dolog kicsit visszatetsző.
1. vagy sunyiznak (ez a normális politikus körökben) hisz sok éves dologról van szó
2. segghülyék hozzá, ez esetben mit akarnak a parlamentben? bohócnak jó volt egyszer torgyán, több olyan nem kellene...

de sajnos csak az idő igazolhat bármelyikünket is.
@iii: a kezdeményezésünk céljai menüpont volna a program? Egyéni ízlés kérdése, de én már öreg vagyok a címszavakba szedett lelkes kezdeményezésekhez. Engem konkrét számokkal, a nemzetgazdaság általuk hozott intézkedések hatására történő változásának számaival lehet meggyőzni. Ilyen viszont ebben nincsen. Ha te tudsz más programot, muti.

Importálásról: te minek nevezed az LMP prominensét, Ivády Gábort? Aki volt már Fideszes, MDF-es, most LMP-s. Ez a fajta politikai szédelgés vajon mitől más, mint szépemlékű Lengyel Zoltáné?
ja, hogy ti az lmp-ről beszéltek? bakker, az vidéken nem is létezik.
félreolvastam (azaz nem olvastam), jobbikra asszociáltam :-D
@Fabius: Importálás alatt azt értem, hogy élvonalbeli, működő politikus importálása, csak azért hogy egy ismert névvel felturbózzák magukat. Miért lenne negatív dolog, hogy valaki foglalkozott korábban politikával? Az nem szédelgés, hogy valaki többfele próbálkozott és nem találta meg az igazit. Ivády nem töltött be vezető pozicíót egyik volt pártjában sem ráadásul.

@úriparaszt: de, létezik.
@iii: a 'létezik' az azt jelenti nálam, hogy ismerőseim/barátaim közül random kiválasztva 20-at van legalább egy, aki ténylegesen támogatja.
fidesz/mszp/jobbik/szdsz(!)/mdf előfordul, lmp-ről nem tudok. vagy csak rejtőzik :-)
süti beállítások módosítása