Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @taga20: Jajj.. hát ezzel a verssel amúgy sikerült magadat rendesen tökön lőni.. de tuti, hogy nem... (2024.11.23. 19:21) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2017.02.20. 09:17 Fabius

Botka László azt üzente

Kisebb csoda történt a hétvégén: egy emeszpés mondott valamit. Mármint nem csak beszélt, hanem tényleg mondott is valamit. Ritka pillanat ez az utóbbi időkben, érdemes foglalkozni vele egy kicsit.

Botka László zászlóbontásától nem biztos, hogy pont ezt és pont így várták az érintettek. Bonyolult körmondatok helyett világosan beszélt, amitől páran összementek, mint lehányt gyapjútakaró a főzőmosásban. "Tehertétel" - mondta, és a "bizalmat eljátszók" vonuljanak szépen vissza az arcvonalból a zembereknek hazudókkal együtt.

Hoppá, mi?

Ráncba szaladt pár megsápadt arc fölötti homlok a baloldalon. Először is Fletó a maga részéről úgy érzi, ha kellett is lakolnia akkor már meglakolt, meg egyébként is pukkadjon meg mindenki, aki belép a Lengyel László Szürke Kardigán Szövetségbe. Másodszor ott vannak azok, akikről olyan hírek érkeznek időről időre, hogy jó nekik az őfelsége ellenzéke szerep, fő a túlélés és a biztos bársonyszék. Legutóbb a Demeter Márta - gét kapcsán volt arról szó, hogy egyes emberek nem feltétlenül a kormányváltásban érdekeltek arrafelé.

Erre most jön a botkalackó és kijelenti: aki ilyen, az pusztul-gurul a lista és a kampány közeléből.

Érdekes meccsnek ígérkezik ez. Gyurcsány összehozott magának egy középpártot, ami egy önálló indulás esetén is nagy valószínűséggel megugraná a bejutási küszöböt. Szemmel láthatóan nincs szándéka hátrébb lépni akkor sem, ha maga is tudja, egy közös listán még mindig többeket taszít, mint vonz. Abban igaza van Botkának, hogy egy Ferenctelen listának sokkal nagyobb esélye van kormányt váltani, mint egy Ferenccel felállítottnak. Akkor különösen, ha a "bizalmat eljátszók" is gondosan kigyomlálásra kerülnek mellette. De ott az egó ami azt mondja, szarok én négy évet a háttérben ücsörögni, mikor a pártommal és a szavazóbázisommal ismét nehezen megkerülhető tényező lettem. Pedig mi történne, ha Gyurcsány nem lenne rajta semmilyen listán, és nem volna tagja az - esetleges - Orbán utáni első parlamentnek? 

Semmi sem történne. Az egósérülésen kívül.

Ugyanúgy maradhatna a DK elnöke, a pártból kikerülő képviselőkön keresztül befolyása is lenne a történésekre. Csak ő maga személyesen nem parádézhatna Orbán lógó orra előtt feszítve peckesen. Azt mondja, majd "a választók eldöntik, hogy kinek van helye a demokratikus magyar közéletben". Ez igaz, de a választók fogják eldönteni azt is, a vele felálló listának és összefogásnak mekkora esélye lesz a kormányt leváltani. Erről pedig van már egy nem túl üdvözítő tapasztalata a baloldalnak.

 

 

549 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr6712274709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@kekex: tulajdonképpen igazuk van, mi közük nekik a politikához?

boldogabb országokban nem azt várjuk el, hogy a nép politizáljon, hanem ott az a divat, hogy a politika megtalálja adott esetben mondanivalójával a népet, lásd Trump milyen szépen megtalálta az elfeledetteket:)
@kekex:

A nagyi feltételezhetően átélt már ennél iszonyúbb éveket is. Kormányok jöttek-mentek, ő maradt.
De nemcsak iszonyúbbakat, hanem jobbakat is. Fényévekkel.
Pontosan tudja, hogy x forintból kell megélnie minden hónapban.
Végigdolgozta az életét, felnevelte a gyerekekeit. Csak azon aggódik, hogy ne betegedjen meg, és ne legyen terhére a családnak.
Ne tőle kérd számon a rezignáltságot!
Ő már megtette a magáét!
A politikusokon kérd számon, vagy a fiatalabb generációkon!
Főleg azokon, akik gumicsontokat hajigálnak elénk.
Akiknek a menekültügy, az amerikai belpolitika vagy Trianon taglalása fontosabb, mint a mai magyar valóság.
444.hu/2017/02/23/bencsik-andras-kitart-amellett-hogy-a-266-ezer-alairo-hazaarulo

A bencsik munkásőr vérkomcsi elvtárs is vastagon benne van, hogy összejött a 266151 aláírás.

Most jönnek az ügynökakták, bencsik elvtárs, oszt kiderül, hogy kik is a hazaárulók.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok.
@taga20: „Miniszterelnökként szembejön velem a nép, és azt mondja, hogy nono, kedves barátom, ez nem fog menni.
Ne hazudj, beszélj érthetően, ne rekeszd ki a társadalmat a kormánydöntésekből, és légy szíves a szociális biztonságunkat ne emészd fel a mániáid érdekében." Na ki mondta ezt tíz éve ellenzékből? :D

www.facebook.com/magyarinfo/?hc_ref=NEWSFEED&fref=nf
@habakuk000:

Anyukám, aki 76 évesen halt meg, élete utolsó éveiben azzal kezdte a napot, hogy átolvasta a hvg-t, indexet és az origót.
Ez a népi-urbánus vita is dohszagú, mint a fidesz és kdnp retorikája.
"Imádom", mikor egyesek a vidékről értekeznek. Mintha Magyarország zusammen nem lenne egy hatalmas vidék. Abból is a periféria, sajnos.
Nincs különbség vidéki és fővárosi emberek problémái, világlátása között. Mindenütt vannak hívek, csőlátók. Mindenütt a megélhetéssel küszködnek a kormány áldásos tevékenysége jóvoltából.
Az entablishment pedig egyaránt jól él, lakhelytől függetlenül.
@Eszter68: vitatkoznék, pedig én is erősen vidéki vagyok, adott esetben taga szívesen tanúsítja, attól tartok:(

van különbség sajnos, a vidéki életformából adódóan is, s történelmi-identitásbeli, oktatásbeli, kulturális különbség is

a népi urbánus vita pedig értelmiségi szemléletbeli vita elsősorban, nem városi falusi nyugdíjas összehasonlítgatása, végül is az egész Kárpát-medencei történelmünket végigkíséri ez a kettősség Koppánytól Csák Mátén és Caroberton át a nyugatosokig, akár mostanáig, a sokat gyalázott libsi értelmiségig kontra "nemzeti" szellemiségű írástudókig
@Oxica: most látom, hogy mit írtál.

most törölhetem a kommentemet:)

www.youtube.com/watch?v=h23EaKQPpEU
@Oxica:

Az nem jut eszedbe, hogy az aktákat már rég kiválogatták és többek között ezzel zsarolják a Bencsik-féléket?
@Eszter68: ezek nem olyan fajták, ezek az emberszabású csúszómászók természetükből adódóan behódoló fajták

nincs annyi ügynökakta, ahány gazember segít orbánnak életben tartani és fölépíteni a ner-jét
@habakuk000:

"akár mostanáig, a sokat gyalázott libsi értelmiségig kontra "nemzeti" szellemiségű írástudókig"

Konkrétan ez egy politikai marketingfogás. Ahogy Habony mondta Orbánnak, viseljen kockás inget, mert abban jólfésült vidéki gyereknek néz ki.
Az utóbbi tizen akárhány évben fellángoló népi-urbánus /liberális- nemzeti/ vita csak arra volt jó, hogy megossza a magyar közvéleményt.
Kiválóan használták fel erre a célra.
@habakuk000: haver! jó beszélsz, csak sokat:)))
@Amelanchier:
sajnos igaz én ugyan arra a parasztra gondoltam akit én személyesen ismertem és nagyon bölcsnek tartom mai napig és őt még rákosi pajtás idején ismertem meg...akkor volt még csak bölcs igazán...

sajnos igazad lett és ez sokat árt igazi paraszt nélkűl az ország félkarú törpe

brühüyyy
kkk
@taga20: pedig dógom lenne, s koncertet is hallgatok
@Mariann19:
tegnap a NY Times (is) egy lapra tette krump lee, erdogan és kim il szuszu meg a többieket a magyar miniszterelnökkel mint xenofób megosztó és hátrahúzó senkiháziakat

röhögés nincs benne, csak maró gúny

brühüyyy
kkk

nekem ez a győri andrás érdekes ha lenyuxik egy kicsit és nem hadar akkor már sokkal jobb is lehet
@Eszter68: Na. Ez egy 27 éves terelés. Az ügynökakták és egy könyvtári katalógus között nincs lényegi különbség. Pontosnak kell lennie minden egyes "tétel" esetében, ja és hogy klasszikust idézzek, minden körülmények között :-).

Kik találták ki ezt a marhaságot (hogy az ügynökaktákat meg lehet másítani - ki lehet radírozni, ... miazmás)?

A szolgálatok, pont azért hogy ne kelljen teríteniük az aktákat. A jónép pedig beflamózta. :-( Honnan tudható hogy elméletem igaz?

Hát onnan, hogy a szolgálatok tokkal vonóval érintetlenek maradtak a módszerváltás után. Ha sérült volna az adatbázis, lazán kirúghatók lettek volna, nyilván ki is rúgták volna őket. Nem ez történt, vagyis az akták a mai napig sértetlenek. :-)

Elemi logika.
@Eszter68: mi a picsa az a közvélemény, hogy nem lehet megosztani? Koreában - északon - nincs megosztva, milyen baromi jó is nekik

az viszont sajnos tényleg tény, hogy egész történelmünket végig kiséri ez a kettősség, nyilván alapból mindig különböző világnézetek és rendszerek határvidékén billegtünk ide-oda, nem véletlen ez

de ez nem divat, hanem folyamatosan egymással küzdő trend, ha úgy tetszik valódi hungarikum,
@Eszter68:
3 millió a nyugdíjas. Ez az a masszív, ivarérett, választókorú réteg, amelyikre muszáj minden pártnak - legalább az ígéretek szintjén - tekintettel lenni.
A 8 millió választóból 2 milla ha az ég leszakad sem megy szavazni - ez történelmi tény. A maradék fele a nyugdíjas!
És nem azt mondom, hogy nincs egy aktív rétegük (elég csak a tüntetéseken körülnézni) hanem azt, hogy a zömük iszonyúan nehezen elérhető és mozgósítható.
Majd ha a Momentum kimozdul Pestről - majd rájön.
Ráadásul nézd meg egy átlagfalut a szavazás napján - a miséről kicsődülnek a plebános úr által eligazgatott hívők, és mennek csapatostól szavazni. Otthon meg a vitrinben a család képe mellett az Orbáné.
@rdos:

Emlékszel a Duna-gate botrányra? Abban bezúzott, bezsákolt iratmaradványokról volt szó.
Bár Csehszlovákiában volt lusztrációs törvény, de az elfogadásáig hasonló eszközzel semmisítették meg iratok százait.
Pl. a Meciar aktáit is.
@Eszter68: nem marketing, ez valóság, persze a kettő nagyon szépen együtt is működhet, egy picit suta példa zenéből::))

1 óra hét perctől:

www.youtube.com/watch?v=T1YShYGk_6o&t=2616s
"Arról nem ejt szót, hogy a gazdaság gyenge, mint a nyári harmat, és arról sem, hogy ahhoz, hogy valakinek adjunk, valakitől el kell venni, márpedig itt el kell venni a családi adókedvezmények jelentős részét, progresszív adót kell bevezetni, ami a vékony középosztály vastagját érintené, de ezt kimondani veszélyes és tilos.
Vagy ha nem, hát akkor az nem baloldali politika, hanem szarmaszatolás, mint ahogy annak sincs értelme, hogy az így elszedett pénzeket beleöntsük egy idejétmúlt oktatási rendszerbe és egy lepukkant egészségügybe, mely képtelen lesz a pénzeket hatékonyan és okosan felhasználni.
Ezekről a kérdésekről lehet vitatkozni, de szerintem alapvetően rossz megközelítés az, ha valaki kijelenti, hogy mostantól kezdve majd ő mondja meg a tutifrankót, "
www.pupublogja.hu/2017/02/kamubasult-pogatsa.html
@Gábris szomszéd: aki demagográcián nevelkedett annak a démos krácia olyan magas mint békának a templomtorony

brühüyyy
kkk

a démos kráciá t tudod e? ott tőlem délre sem ismerik csak duma van habbal de aszt is pofánbassza most a krump lee rendeletekkel

kis diktátorkácska

brühüyyy
kkk
assziszi hogy pedig dehogy
toby4president

twitteren
@Eszter68: Emlékszem, persze. Még a TV is leadta. Akkor biztosan igaz. :-)

Olyanról már hallottál hogy könyvtári katalógust zsákoltak volna be - másítottak volna meg (tudod, valaki micimackót szeretné kikölcsönözni és 6.lenin összeset talál helyette:-))? Pedig az a nyilvántartás "csak" könyvekről szól.
@kekex:

A nyugdíjasok között is van lábbal szavazó. Pont annyi, mint a többi kategóriában.
Ha valakinek, nekik aztán lehet dezsavű érzésük az elmúlt évek történéseit nézve, hiszen visszaköszönnek az ötvenes évek.
Épp annyi Orbán-fan van közöttük, mint a 40,50-es generációban. Talán az a különbség, hogy választások alkalmával elmennek szavazni, mert úgy szokták meg.
A fidesz-rezsim fenntartói nem a nyugdíjasok, hanem a rendszer haszonélvezői.
444.hu/2017/02/23/a-kormany-tobb-mint-2-milliardbol-valtja-ki-a-kiskunfelegyhazi-sportcsarnokot

Tehát, ezt a puszta közepén álló kihasználatlan szart is én fizetem, aztán még én vagyok a hazaáruló. A kurva anyád bencsik.
2020 után lesz itt akkora bukfenc és ezek a sportcsarnokok, mind lerohadnak a picsába, mert nem lesz aki fizesse a fenntartási költségeket.

Olimpiát,mi g..ik?

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok.
@Eszter68: Ismét csak a szemellenzőid mögül látod a dolgokat, de majd segítek. Szóval nem állítottam szembe a pesti fiatalokat a vidéki lakossággal. Viszont úgy nehéz lesz majd meghallaniuk őszintén a vidék hangját, ha közben a momentum egyik elnökségi tagja, korábban az alábbi gondolatokat fogalmazta meg a vidékiekről.

cink.hu/igazabol-ezt-gondoljak-a-budapestiek-a-videkiekrol-1492167970
@Rodeo36 11: milyen ez a trámp!
pedig polóniumos csáját is rendelhetne:)
@rdos:

Valóban!
Az ügynökakták ott porosodnak hiánytalanul az irattár polcain. Időnként Jucika néni kiszellőzteti a helyiséget.
Ez még viccnek is rossz. )))))
@Gábris szomszéd: mi lenne, ha befejeznéd eszt?

egy valaki írt egy félre érthető véleményt, te meg nap-nap után berakod.

én is rakjam be minden nap, hogy vona mit mondott az iszlámról?
@Gábris szomszéd:

Ez a 2013-ban megjelent írás egy karakterparódia, amit a szerző a megjelenés után pár nappal világossá tett a Music FM-en.
Épp a "fővárosi" gondolkodást figurázza ki.
Nemrég a 888 porolta le, ezzel támadva a MOMO-t.

sztarklikk.hu/kozelet/a-szerzo-szerint-a-videkieket-gyalazo-irasa-csak-karakterparodia/317344

Akkor most hogy is van ez?
A Habony média csak akkor ellenszenves számodra, ha Vonát támadja?
Különben hivatkozási alap?
A Jobbik ennyire tart a MOMO-tól?
@Eszter68: Közben azért halkan megsúgom, hogy
a rendszerváltás után hosszú évekkel megalakult Jobbik, illetve az LMP is számtalanszor követelte ügynökakták nyilvánosságra hozatalát a parlamentben.(is)

alfahir.hu/egyszer_az_eletben_legyenek_meltoak_56_emlekehez_hozzak_nyilvanossagra_az_ugynoklistakat
@Eszter68: Engem a habonymédia nem érdekel. Sokkal inkább az mit kezdenek majd a vidék valós problémáival, ami nagyon nem a romkocsmák világa lesz.
@Gábris szomszéd:

Majd meglátjuk.
Nincs külön vidék vagy főváros problémája. A kettőt nem lehet elválasztani, vagy szembeállítani.
Értem én, hogy rá akarjátok húzni a bevált szdszt gyalázó szöveget a momo-ra. A vidéki embereknek pedig szájába rágni, hogy azok csak egy budapesti romkocsmás alakulat, akiknek sejtelmük sincs a vidék problémájáról.

Ez is csak egy politikai marketingfogás, vastagon fűszerezett karaktergyilkossággal.

Mi lenne, ha fele annyi szimpátiával fordulnátok feléjük, mint Orbán Viktor tette a Jobbik párttá alakulása idején?

Orbán Viktor, a Fidesz elnöke 2003.május 18-án így nyilatkozott a Jobbikról: – Alakult egy új párt, a Jobbik átalakult, pontosabban párttá. Fölveszik-e velük, vagy fölvették-e velük a kapcsolatot? – Én ismerem a szervezők jó néhány erőteljes figuráját. Nagyon nehéz helyzetben vagyok, amikor azt kérdezik, mert furcsa dolog egy negyvenedik életévében járó embertől talán, de ilyen bátorító szeretettel vagy nem is tudom, hogyan nézem azt, amit ők csinálnak. – Nem akarta azt mondani, hogy atyai. – Hát igen, szóval az bántó lett volna. Hát nézze, nagyon sok mindenben nem értünk egyet. Tehát beszélgettünk velük például a Szövetség a Nemzetért Polgári Körnek az ülésén, hiszen ott is néha fel szoktak bukkanni, sőt képviseltetik ott magukat tagi minőségben is. De látom, érzem a bőrömön keresztül mindazt, amit velünk kapcsolatban érezhettek Antall Józsefék tizenegynéhány évvel ezelőtt. Tehát nagyon nehéz elfogulatlan véleményt mondani. Szerintem amit én látok, becsületes, rendes, nemzeti érdekek iránt elkötelezett, az élet mélyebb értelmét kereső fiatalokról van szó. Én nagyon kívánom nekik, hogy legyenek sikeresek az életben, és itt a közéleti próbálkozásaikat is siker koronázza. Hogy éppen pártot kellett-e nekik alapítaniuk? Hát nekem más tanácsom lett volna. De én sem hallgattam akkortájt más tanácsára, tehát az idő lehet, hogy őket fogja igazolni.”
@Eszter68: Emlékeim szerint Pesty Fekete Doboza hozta nyilvánosságra az ügyet.

beszelo.c3.hu/cikkek/a-fekete-doboz-%E2%80%93-20-eve

"Karácsony este a budapesti Hősök terén több ezren gyűltek össze, hogy megemlékezzenek a romániai forradalom mártírjairól. Ezen az éjszakán kereste meg munkatársunkat Végvári József belügyminisztériumi őrnagy, hogy video-folyóiratunk segítségével tudassa Magyarország polgáraival: telefonjaikat lehallgatják, leveleiket felbontják, szimatolnak utánuk, valamint nagy erőkkel folyik a belügyi iratok megsemmisítése. "

Tehát a megsemmisítésről ki "szivárogtat"? Végvári József III per 3-as őrnagy. Aha?

hvg.hu/itthon/20050304hivatasoslista

Laci meg lefilmezte, hogy sötétben (mikor máskor) egy teherautóra papírzsákokban vélhetőleg aktákat pakolnak fel, amúgy felismerhetetlen emberek. Ez egy olyan erejű bizonyíték, ami a világ összes bírósága előtt "megállna". :-)

Az őrnagy az Antall kormány megalakulásáig állományban maradt! Nagyon életszerű. Igaz?

Majd utána Antallék alatt kapott valami büntit (formailag ekkor és csak ekkor minden rendben, szivárogtató megbüntetve). Erre meg a kedvencem a börtönőr. Egy csapat maguk, ne is tagadja. Vagy valami ilyesmi. :-(

Neked "Juci néni szellőztetése", nekem meg ez az a valóság, amit még mindig nem értek (hacsak úgy nem hogy minden karton érintetlen). :-)
@taga20: ismerd meg közelről

most csináltak egy gumibabát róla kibaszott randa de a lényeg, hogy olyan kis pöcse van, hogy alig láccik

mint minden nagyotakaró senkiházinak akik a hatalommal akarják ellensúlyozni a hiányaikat

brühüyyy
kkk
@Eszter68: Már megbocsáss de karaktergyilkosságot én sokkal többet látok tőled, pld. velem kapcsolatban.
Egyébként meg nem lehet tudni, hogy miről van sejtelmük de majd lesz ha őszintén beszélgetnek a vidéki emberekkel. :)
@Rodeo36 11: mondasz valamit haver!
a geci is akkora, mint a kutya ülve.
ja és a főnöke, még nála is alacsonyabb pár centivel:))
@taga20:
a krump lee ről csináltak egy gumiobabát (többek között) ami kibaszott randa de a lényege hogy olyan kis pöcse van hogy alig láccik
ez a diktátorok hatalmi küzdelmének oka helyettesíteni a hiányokat
brühüyyy
kkk
@Gábris szomszéd:

Nosza, fuss Fab-hoz, ahogy a régi szép időkben! ))))
@Gábris szomszéd: mongya egy zuglói csóka!

apám, te nagy bennihil vagy!:)))
@taga20: Hitted volna? :)

100 helyett 190 milliárdba kerül az új Puskás Stadion

index.hu/sport/futball/2017/02/23/lazar_janos_puskas_stadion/
@Gábris szomszéd: a főnököd helyettese!

ha tovább baszogatod ferit, vasárnap felnyomlak az istennél:))
@Eszter68: Tévedésben vagy, hiszen nem emiatt említettem. Csupán csak a kilógó lóláb miatt, miközben tőlem számonkéred a bizalmat mások felé, ugyanezt nekem már semmiképp sem adod meg. :)
@Gábris szomszéd: királylány, te még hiszel a fehérlóban?

lesz az még 390 is a végére.

alkotmányos köcségről még nem hallottál? meg saját lábról?

uploads.disquscdn.com/images/f830774074e8c66bb714b3cd0bdef6b90e78396ae10c10c91911592a856ab217.png
@taga20: A főnök pontosan tudja, hogy milyenek a helyettesei. Sőt még az érdi forgácsolókat is számon tartja. :)
@Eszter68: Ja és a Végvári büntiben az a legérdekesebb, hogy nem azokat büntették akik az iratokat "megsemmisítették" (mai napig nem tudni hogy kik voltak azok akik ezt tették, ha egyáltalán tették), hanem az állítólagos szivárogtatót. :-( Gondolj bele, csak egy könyvtári katalógust kivág a szemétbe a könyvtáros azért mit kap egy közgyűjteményes?

Ügynökügyek. Vagy tizenöt évvel a módszerváltás után régi jó - ritkán látott gyermekkori cimbivel söröztünk jó kedélyben politizálva. Ügynökkérdés is felmerült. Erre mondja cimbim, hogy mindketten tudjuk, hogy te nem vagy, vagy voltál? ügynök. Seritalt majdnem félrenyeltem. Néztem vagy 3 másodpercig szótlanul gyermekkori jóbarátom (közben végig pergettem történetét - "mindig jókor volt jó helyen"), majd csak annyi kérdeztem tőle:

Te ezt honnan tudod?

Fél sörömet és a cimbit ezután szó nélkül otthagytam (nem pont így volt, de majdnem). :-( Mai eszemmel a sört még megittam volna. :-)
@Gábris szomszéd: jáj, ne ijeszgess!
nem merek lefeküdni:))
@Gábris szomszéd: ühüm, azt a karaktert azért nem egyszerű legyilkolászni vagy bármit tenni vele

a te karaktered az, ami, ne éld bele magad, hogy közönséges földi halandó bármi rosszabbat képes lenne belőle kihozni, mint önmagad
@habakuk000: Nekem más a véleményem arról, akivel személyesen is találkoztam. :)
@taga20: Ezért most küldök neked egy kis retrót. :))

youtu.be/KxwXNICZ5DI
@Gábris szomszéd:

Ha János vitéznek hívnák azt a reget, aki elkötelezett jobbikosként írogatna ide, tőle kérdezném.
A Jobbik és a MOMO viszonyáról írtam.
Azt hittem, világos. ))))
@habakuk000:
Így kéne működni az ellenzéknek is - külön saját szólamok - és mégis jól együtt hangzik. Persze ahhoz el kellene fogadni egy karmestert is.
De az milyen lenne, ha Vona ilyen szerelésben menne a Parlamentbe. A bácsi gatyája inkább tűnt szoknyának.

Eszter68 (törölt) 2017.02.23. 21:51:09

@rdos:

Meggyőződésem, hogy az ügynöklisták mára már foghíjasak lettek. Viszont még a megmaradt anyagokból is sok disznóságra derülhet fény.

"Az ÚPN csütörtökön már a honlapján is közzétette annak a 29 StB-ügynöknek a nevét, akiknek aktáit a kommunista rendszernek véget vető "bársonyos forradalom" napjaiban valakik eltüntették, de az StB múltját kutató, annak levéltári anyagait őrző UPN azóta egyéb fellelhető dokumentumokból rekonstruálta a történteket.

Így derült fény most arra is, hogy kommunista ügynök volt például "a szlovák újságírás nesztoraként" aposztrofált nacionalista tollforgató, Jozef Darmo, akinek az ügynökaktáit nyilván azért kellett eltüntetni, hogy Vladimír Meciar kormányzása alatt őt nevezhessék ki a szlovák közszolgálati televízió (STV), egyszersmind az újságírók szakmai szövetségének elnökévé, a médiatudományok egyetemi előadójává.

Az említetteken kívül a 29 megszépített múltú kommunista ügynök soraiban további ismert nevek, ma is élő személyek vannak. Köztük találjuk a legnagyobb szlovák könyvkiadó tulajdonosát, vagy Meciar pártjának korábbi parlamenti képviselőjét is, aki most a Dubcek nevét viselő trencséni egyetem oktatója."

mult-kor.hu/20080808_siraso_jelentett_dubcekrol
@Eszter68:
Eszter nem akarunk mi semmit sem szembeállítani. Próbálunk néhány tényt és a nagy tespedés okait elmagyarázni.
De ha nem megy át, akkor kisnyúl.
@Eszter68: Van viszonyuk egymással? Te kis hamis. :)
@Gábris szomszéd:
És tűzbe tennéd a kezed, hogy a stadion ára megáll 190 mrd-nál? Mert az kis magyar csoda lenne.
@kekex: én a fideszesekre minden pénzt rá mernék bízni. :)
@Gábris szomszéd:

Mire ezt leírom már cirka kétszázmilliárdnál fog tartani az új Puskás árfolyama.
Mekkora cinizmus kell ahhoz,hogy telipofával vádaskodjanak olimpia ügyben,hogy szakadjanak meg(
Komolyan mondom a tűzzel játszanak ezek a börtöntöltelékek(

kepkezelo.com/images/00kqmarjtmxjuozw0fgm.gif

kepkezelo.com/images/hrawx8sy5yoabf5hqd42.gif
@kekex: OFF

én már nagyon várom, hogy kiderüljön ebben az ügyben is az igazság.

nepszava.hu/cikk/1121606-tisztazni-kell-ki-lotte-le-a-rendort-bonyben

ON
@kekex:

Gémesi is beszáll a 'párttáalakulunk buliba(

Háwazz

2018 "a sírt hol nemzet sűllyed el pártok veszik körül((
@gazoló: én is pont erre gondtoltam, amikor megláttam a hírt. :)
"A Fővárosi Közgyűlés tegnapi ülésén sikerült megakadályozni a Rác fürdő eladását, ami a hírek szerint Orbán vejének, Tiborcz Istvánnak az érdekeltségi körébe kerülhetett volna." :)

alfahir.hu/2017/02/23/jobbik_rac_furdo_tokody_marcell_tiborcz_istvan
@Eszter68: Akkor a közvélemény deformáló ügynökök meggyőztek. :-)

Átkosban teljesen polgári cégnél a térképtár TÜK Titkos Ügyirat Kezelés hatálya alá tartozott (topográfiai térképek voltak benne, ma már régen nem titok, de akkor komolyan vették). Csak onnan tudom, mert én voltam a TÜK-os (én voltam a legfiatalabb, mi a 3. emeleten voltunk, a térképtár a pincében, röviden lóti-futi voltam :-)). Na kérlek. Onnan egy "gombostűt" sem tudtam volna úgy elhozni hogy le ne bukjak. Csak jelzem ez egy teljesen hétköznapi ipari cég volt.

Akkor majd a béemből zsákszámra?

Meggyőződésed ellenére én ezt nem hiszem el. :-(

És akkor már a linkedből kiemelem Dubcek "autóbalesetét". És még mennyi ilyen van, amiről nem is tudunk. :-( Aztán amiről nem sokat mesélnek azóta sem, az ügynök az alapvetően nem "hírszerzett" (azt is csinálta ugyan), hanem befolyásolt. Újságírónál, videós újságnál (Pesty fekete doboc), vagy akár itt.

"Minden népnek olyan kormánya van, amilyent megérdemel" ma "hallottam" itt. :-(
@Gábris szomszéd:

Kimazsolázzák a legjobb cuccokat a brigantik,remélem el lesz kobozva a legelső adandó alkalommal!
Elég siralmas volt látni az agóniáját ennek a remek vagyontárgynak,de valószínűleg várt a "menyasszonyra(

Eszter68 (törölt) 2017.02.23. 22:38:29

@kekex:

Nem értem, hogy a tespedés okainak vizsgálatát miért épp a vidéki nyugdíjasok életvitelének elemzésével kezded?
Számomra sokkal riasztóbb a tőlük fiatalabb generációk rezignáltsága.
@Gábris szomszéd:

A Rác fürdő (tabán) környéke a tizenkilencedik században)

kepkezelo.com/images/dxjcqizff31p1lbh20mc.jpg

Jó éjszakát,nézd a csekettesen a zolimpiát)

kepkezelo.com/images/sa54o0eso7stvsgkj15i.gif
Kellemes éjszakai tevékenységeket
Chorus:
So bugger off, you bastards bugger off! (Fuck You!)
www.youtube.com/watch?v=jrXP5zoFxss
és
F**k You I'm Drunk
www.youtube.com/watch?v=8MnF6tonFY4
@gazoló:
Pedig Gémesi tanulhatott volna Bajnai kudarcából A párttá alakulás egyenes út a eljelentéktelenedéshez.
@Gábris szomszéd:
Egyrészt idén már nem "összefogásról" hanem együttműködésről beszéltek. Másrészt együttműködni lehet külön listákkal is. Megegyezni az egyéni körzetekben kell. A jobbikot is tolerálva 4 lista elfér egymás mellett kis súrlódással. Frakciót csak pártként bekerült alakulat alakíthat. A kdnp azért, mert kötőjellel rajta volt a fidesz mellett. A DK meg azért nem, mert a választás után vált ki az mszp-ből. Amikor meg bekerült, rögtön emeltek a szükséges létszámon.
A kicsiknek lenne értelme választási pártot alapítani, mert akkor együtt ugorhatnák meg az 5 %-ot, amire külön esélyük sincs. Pl visszasündöröghetnek a shiffertelenített lmp-hez.
@Eszter68:
Tényleg nem? Pedig onnan indultunk, hogy miért tarolt pont vidéken a fidesz, és én egyenes arányosságot állítottam az 1000 főre eső értelmiségiek relaltív alacsonyabb arányával
Budapesttel szemben. Amit te vitattál.
Mire a népies-urbánus ellentéten keresztül eljutottunk a vidékiek életviteléhez.
Ha csupa atomtudós lakna vidéken - akkor is politikailag hülye a többségük.
@Gábris szomszéd:
Egyébként a jobboldali pártocskák alakulása inkább a jobbikot aggaszthatná (Gémesié gondolom ilyen lesz, meg Béndeknek van egy pártkezdeménye, de ő is most írta, hogy ki Gyurcsánnyal és Orbánnal a közéletből. Hja, ha nincs ellenfél akkor bárki győzhetne)
A választók meg nem hülyék, az esélytelenekre azért nem szavaznak, nehogy elvesszen a szavazatuk. Szentendrén speciel a Munkáspárt nulla egész zéró szavazatot kapott, azaz még a jelölt sem szavazott saját magára.
Pedig az induláshoz kellett aláírásokat is gyűjteni.
Szép álmokat az együttműködésről:
www.youtube.com/watch?v=aE2GCa-_nyU

Eszter68 (törölt) 2017.02.24. 00:21:44

@kekex:

Én nem az 1000 főre eső értelmiségiek relatív alacsonyabb arányát vitattam, hanem azt a stílust, ahogy a vidéki nyugdíjasok életvitelét jellemezted.
Sem budapesti lakhely, sem az értelmiségi lét nem garancia a politikai "okosságra", a felvilágosult gondolkodásra.
Főleg Magyarországon nem az.
...".. Abban igaza van Botkának, hogy egy Ferenctelen listának sokkal nagyobb esélye van kormányt váltani, mint egy Ferenccel felállítottnak. .."

amíg ez a cselédnép ÍGY érzi..addig csak maradjon neki a mostani hűbéruras rendszer...

mert megérdemli !!
@kekex:

'aprópénzek ever!

..háwazz,elgondolkodtam törvényes és vagy etikus témában)

Ügyes,amikor az 'unyyót üzemeltetik népjóléti minisztériumként(

A gyűjtésünk szerint érintett polgármesterek a mostani és az előző ciklusból nagyrészt függetlenek, de fideszesek is vannak köztük. Nyert például
Edelény városi Fidesz-alelnökének, Lak polgármesterének felesége 35 milliót
Jászapáti fideszes exalpolgármestere, jelenlegi képviselője 5 milliót
Rózsafa fideszes polgármestere 20 milliót,
Salgótarján volt fideszes alpolgármestere 7,3 milliót
Nagyharsány fideszes polgármesterének felesége 22 milliót
Jászboldogháza fideszes polgármestere 5 milliót
Napkor fideszes polgármesterének öccse 35 milliót
Csincse fideszes polgármestere 18 milliót
Megtaláltuk Daher Pierre fideszes exképviselő feleségét is a listán 35 millióval
És persze Mondok József izsáki polgármester két háza is ide tartozik.

index.hu/belfold/2017/02/24/eu_szallashelyek/
keményevagye Deni?)

444.hu/2017/02/24/kemeny-denes-harcolt-volna-az-olimpiaert

Lehet,hogy belőlük is hülyét csinált a 'triumvirátos,avagy "aki kurvának áll ne csodálkozzon,ha ba@@ák)
@gazoló:
Sok kicsi sok milliárdra megy. A haszonélvezőket nem is csodálom, hogy támogatják a fideszt. Na de azok akik "ugyanazt kapták jutalmul, mint mi büntetésül"?
De szép is az, amikor az oroszok az illiberális/undemokrata országunkat elrettentő példaként ekézik!
privatbankar.hu/makro/apa-kezdodik-igy-nyulnak-bele-az-oroszok-a-kovetkezo-valasztasba-304270
"„A magyar kormány politikáját bíráló és a hazánk és az EU konfliktusával foglalkozó cikkeknek is az lehet a céljuk, hogy rajtuk keresztül rámutassanak: az Európai Unióban sem minden tagállam tartja tiszteletben az emberi jogokat; az EU-n belül komoly nézetkülönbségek vannak, ami azt mutatja, hogy az Unió hanyatlik és szétesőben van.” „A vizsgált médiumok közül a Regnum a legmanipulatívabb. Célterülete a volt szovjet utódállamok, emiatt „Magyarországot revizionista szándékokkal rendelkező, ezért destabilizáló tényezőként igyekszik bemutatni, hogy ezzel bizonytalanságot és félelmet keltsen.”
"A holgy ugyanaz az egyszeru magyar diaklany, aki a Mandineren esett neki a Momentumnak. Egyszeru magyar diaklanykent a FIDELITAS kulugyi kabinetjenek a vezetoje."
orulunkvincent.blog.hu/2017/02/23/orban_magyarorszag_atyja_fidelitasposzt
(Lázár) "Kijelentette: ha minden fideszes szavazó támogatta volna az olimpiát, akkor sem lettek volna többségben a referendumon. Az MSZP szerint ezzel Lázár elismerte, hogy az emberek többsége már nem támogatja a Fidesz-KDNP kormány politikáját."
nepszava.hu/cikk/1121711-olimpia---elarultak-hany-milliardot-dobtak-ki-az-ablakon/
(Nem épp mai) napi Gyurcsány. De azért még időszerű:
(Hazudott-e Gyurcsány?)
https://books.google.hu/books?id=zLdTCAAAQBAJ&pg=PT159&lpg=PT159&dq=Gyurcsány+nobel+díjas&source=bl&ots=mWvSddgMux&sig=zivZ
444.hu/2017/02/24/arban-szinte-paratlan-lesz-az-uj-puskas-stadion

"A 190 milliárd az 618 millió euró vagyis 654 millió dollár."

Kibaszott sok pénz egy kurva stadionra. Csak a baráti és szintén korrupt Azerbajdzsánban építettek hasonlót ennyi pénzből.

A románok 50 milliárdból felhúzták egy év alatt a nemzeti stadionjukat.
Itt szarosmagyarországon meg már 190 milliárdnál tartunk és még csak a rombolásnál vagyunk. Hol van még a vége.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok.
444.hu/2017/02/24/orban-alomgyilkossag-tortent

"És még arra is futotta, hogy a népszavazást kezdeményező Momentumot "az új SZDSZ-nek" nevezze. "Kis lökdösődés az MSZP-vel, aztán koalíció, erre kell felkészülni" - mondta."

Tele lett a gatya, mi g..i?

Na de itt a válasz is.

"Nem a Momentum kezdte az SZDSZ ifitagozataként a politikai karrierjét, hanem a Fidesz. Nem a Momentumnak voltak az SZDSZ-szel közös jelöltjei, hanem a Fidesznek".

Hát ennyi.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok.
444.hu/2017/02/24/ujra-1982-van-az-mszmp-belugyi-tudositoja-teljes-lenduletbol-nekirohant-a-momentum-mozgalomnak

A régi komcsi reflexek működnek, mi elvtársak?

Gondolom ez a g..i is szeretett volna hasznot húzni az olimpiából, mint az 56-os emlékévből.
Csak hát nem a Momentum vonta vissza a pályázatot, hanem a teknyős.
Ebből is látszik, hogy soha nem volt "nemzeti egység" az olimpiával kapcsolatban, különben nem fosták volna össze magukat az elvtársak egy népszavazástól.

Amúgy meg elvtársak, minél jobban támadják a Momentumot, annál inkább igaza van a Momentumnak és megerősíti azt.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok.
@Oxica: Van egy ötletem. Ne azt írd, hogy szarosmagyarország, hiszen mi is itt élünk. Legyen helyette valami más. Mondjuk szarosviktor, stb. Na mit szólsz? ;)
@Oxica:
Drága álom. Viktornak azt üzenték a választók: drágÁlom!
@Gábris szomszéd:
és ha körbenézel - nem trágyát látsz?
444.hu/2017/02/24/mi-lett-volna-szegyen-a-nepszavazas-varatlan-helyrol-kapott-ugynevezett-kerdest-orban-viktor

A szégyen az elvtársak, hogy a régi mocsok komcsik, mocskolják a Momentumot, az egyetlen olyan erőt amelyik már nem a múlt rendszerben nevelkedett.
Akkor is hajrá Momentum, takarítsátok el ezeket az őskövület, g..i komcsikat.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok.
@Gábris szomszéd:

Nem. Amíg a g..i hatalmon van, addig a szarosmagyarország is marad.
Hiszen ebben élünk, a szarosmagyar valóságban. Amerre nézek, szar szar hátán.

Mikor eljön a nap, hogy a teknyős lemond, vagy megbukik, akkor én sem írom többet hogy szarosmagyarország, de addig kitartóan írom, mert én kitartó vagyok, mint egy gepárd.

Éppen tegnap jelentette be lázár g..i, hogy 100 milliárd helyett 190 milliárdból épül meg egy szaros stadion, itt szarosmagyarországon. Akkor? Hol élünk? Itt, szarosmagyarországon.
Ennyi.
@kekex:

Amikor Gyurcsány 2008-ban javasolta, hogy hozzanak létre pénzügyi mentőalapot a bajba került országok segitésére -természetesen akkor Magyarországra gondolva - mindenki sietett elhatárolódni tőle. Eszükbe nem jutott, hogy lehet még borúsabb a helyzet. Aztán jött a PIGS pánik,( en.wikipedia.org/wiki/European_debt_crisis ) majd a görög bukta, holott ha az a mentőalap már üzemel, akkor nem lett volna egyikből se olyan pánik, mint igy, és nem lett volna annyira mélyrepülés az európai gazdaságban sem.
@DarthVader:
Na látod, ez jó példa a jó ötlet rosszul kivitelezve technikára. Mivelhogy mindenféle egyeztetés és lobbizás - tehát támogatás szervezése nélkül - dobta be az ötletet.
Mivel mi a lehűtött gazdaságunkkal előbb megéreztük az első hullámokat- sokan azt hitték, hogy ez vihar egy biliben, ő meg csak kapkod fűhöz-fához, és az egész marad "magyar ügy".
Aztán persze, amikor a hullámok ott is borogatták a hajókat - már hiába látták be, hogy "kétszer ad, aki gyorsan ad", és lehetett volna fékezni a válság mélyülését, akkor már az a szekér elment.
De nem véletlenül volt pont válságkezelésből közgazdász társszerző.
"A halálomról szóló hírek erősen túlzóak”. (Mark Twain)
mandiner.hu/cikk/20170224_lakner_zoltan_az_ellenzek_vege
@Gábris szomszéd:
Igazán bájos lesz a tülekedés, hogy kinek a népszavazási kérdését fogja hitelesíteni az OVB? Merthogy az lmp is bejelentkezett az indításra.
Ha a MOMO azt hiszi, hogy az a 266e aláírás mind a pártjuk támogatója lehet - nagy-nagy meglepi fogja érni!
De nekem secko jedno: ha legalább valamiben egyet tud érteni az ellenzék - az éppen Paks2 lehet/ne.
444.hu/2017/02/24/szanyi-tibor-szerint-a-fidesz-penzeli-a-momentum-mozgalmat-haris-evan-keresztul

Szanyi kapitány elvtárs!

Aki interjút ad a prostisrácoknak, az annyit is ér. Bizony szanyi elvtárs, lassan vége lesz a kényelmes ellenzéki életnek, az örökös ellenzéki pozíciónak, mert jön a Momentum és elsőnek az MSZP t söpri le a palettáról, aztán persze majd a fideSS is sorra kerül, de ők még had vergődjenek egy kicsit a saját szarukban.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok.
süti beállítások módosítása