Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/belfold/2024/11/22/pinter-sandor-gyermekotthon-reakcio-magyar-peter-miskolc Belügyminisz... (2024.11.22. 22:20) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2016.08.17. 10:44 Fabius

Gyurcsány nyerte a kvótanépszavazást

Gratulálok, Gyula, szép volt! Mióta te lettél a zemeszpé elnöke azóta új arcot és lendületet kapott a párt. Ja, nem, várjál, azt Feri kapott megint ti meg nem vagytok egy párt. A megválasztásod után aszontad, itten majd elhangzanak egészen karakteres mondatok, meg ilyesmi. Na, ehhez képest azt sem vagytok képesek egy közepesen karakteres mondatban összefoglalni, hogy akkor mostan lesznemlesz bojkottösszenemfogás Feriékkel, vagy nem lesz. Motyogtok, makogtok, összevissza beszéltek, zavarosabbak vagytok, mint egy ifjú kádéenpés szexualitásról írt házi dolgozata.

Viktor meg röhög. Ferivel együtt.

A túl nagy jelentőséggel és téttel nem bíró népszavazásnak - vagy küldünk egy üzenetet a zúniónak, ami semmire nem kötelezi őket, vagy nem - csak sikerül jelentőséget adni azzal, hogy már megint Feri lett az igazodási pont. Ezzel Gyurcsány és a DK meg is nyerte amit lehetett a népszavazással, mert ismét kiderült, belőle csináltok centrumot, megkerülhetetlen, megrághatatlan és lenyelhetetlen. Olyan szereplője a politikai palettának, aki bármilyen összetételű MSZP elnökségből képes ugyanazt a reakciót kiváltani üzembiztosan.

gyf2_1.jpg

Nem tudom szólt-e már valaki, de a népszavazási kampányszezon elindult. Ehhez képest a honlapjaitok nem mondanak semmit a témáról, nincs üzenet, nincs semmi, csak a bizonytalan toporgás és a Ferihez való méricskélés. Pedig a szavazóitok még nem döntötték el mit is fognak tenni egészen pontosan októberben.

211 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr6610416896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dehogynem... Leszarom a cocikat, a narancsos qrvákat, meg az összes hasonló élősdit... A szaros 5000 millióba kerülő szavazósdijukat dugják fel anyjuknak!
Csatlakozom az előttem szólóhoz!!!
Egyre valószínűbb, hogy 2018-ra a Kétfarkú lesz a legütősebb ellenzéki formáció! Megnéznék egy KDNP (pl.Harrach) kontra KKP vitát. Meg közben Kövér képét! :))
Csak így tovább. :)

120 millió forintért árulja a Horn-kormány idején az államtól 24 millió forintért megvásárolt ingatlanát Varju László, a DK alelnöke, most panzió működik az egykori honvédségi területen.
A Direkt36 nemrég arról írt, hogy Varju László áprilisban a Facebook-oldalán ajánlotta az ismerőseinek a taksonyi Zöld Sziget panziót, mire Lamperth azt írta: „Lacikám, nem láttam a vagyonbevallásodban ezt a kis pecót.”

www.blikk.hu/aktualis/belfold/120-millioert-arulja-24-millioert-vett-panziojat-a-magyar-politikus/8l4zbs1

Kunhalmi beolvasztaná az MSZP-t a DK-ba, a többiek még nem biztos :)

pestisracok.hu/kunhalmi-beolvasztana-az-mszp-t-dk-ba-tobbiek-meg-nem-biztos/
Nagy kő esett le a szívemről. :)

Makulátlannak találták Andy Vajnát

"Andy Vajna nemzetbiztonsági átvilágítása befejeződött, azon az átvilágított személy megfelelt" - közölte Lázár János az aktuális Kormányinfón a filmügyi kormánybiztos C-típusú átvilágításáról. A kormánybiztos és kaszinóguru átvilágítása ugyanis évek óta elmaradt, de utólag most megtették.

hvg.hu/itthon/20150813_Atvilagitottak_Andy_Vajnat_es_makulatlann
Ekkora botrányt!Varju az ő kis pecója!Na ehhez szóljon hozzá Valdemort Nagyur!Ilyet még ő sem tudott csinálni, bár mindent megtett!Na és a kis ÍTonika, a rugalmas lakásával és az uj fetalálásával?Elmehetnek ők a fenébe, azt csinálják meg amit Varju, és akkor majd lesz is jó világ!Hülyék gyülekezete!
@nakivagyok: Meg ahogy Kósáné Kovács Magda maszopos néni mondta egyszer (mást idézve), "nem elég tisztességesnek lenni, annak is kell látszani". :)
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Prostisrácok... A fidesz kis "független" médiaqrvái?

index.hu/belfold/2016/08/17/egy_jobbikos_kepviselo_allergias_lett_a_szinekre/
Mondjuk erre a dzsobbikos primitív baromra ennyi időt vesztegetni...
Mennyi ostoba faszt fúj még össze a képviselőtestületekbe a szél?
Amúgy csak én nem értem a coci és hasonló, állítólag "ellenzéki" majmokat?
Merthogy Fodor Gábor is lement kutyába, az nem újdonság, de hogy Gyurcsány a legellenzékibb magatartású figura, azt már csak viccesnek se találom. HU 2016, rögvaló. :(
Szoci majmok fizetésén se csodálkoznék, ha a Piktorunk állná...
@Gábris szomszéd:

Nehány megjegyzés:

1./ A Varju által megvett ingatlan, mint olvasom, honvédségi csapatpihenő volt.
2./ Jelenleg 24 db összkomfortos faház, központi épület és medence van az objektumban. Nem hiszem, hogy a csapatpihenőnek ezek részei voltak, azaz a felépítésükbe "némi" pénzt bele kellett invesztálni. Becsüljük ezt kb. 20 millióra, a régi akármik bontásával és a tereprendezéssel együtt.
3./ Az infláció az azóta eltelt 21 év alatt kb. 290 %-os volt(ebbe nem értendő bele a mai ingatlanárak megfutása, mert azt is beleszámítva még több lenne)
4./ Fentiek alapján mondható, hogy maga az objektum, ha ma 120 millióért eladják eladják, gyakorlatilag semmi pluszpénzt nem hozott, a haszon csak az az objektum panzió jellegű működtetéséből származhatott, melynek a telek megvételéhez semmi köze.
5./ Ebből látszik, hogy maga a cikk az ostobák ismételt megvezetésére szolgál, egyéb értelme nincs. Annak viszont hatásos.

Sok az ostoba.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Tehát azt akarod mondani, hogy a nem szavazók számával, a választás után, nem fogod bizonygatni majd azt, hogy mind GYurcsányhoz és/vagy az MSZP-hez tartoznak ?

Pedig 2014-es válawsztások elött:
- "Aki nem szavaz, Orbánra szavaz" - mondotta az MSZP és DK. Majd választások után:
- "A nem szavazók elégedetlenek a kormánnyal".
@vakapad:

Igazán hithű elvtársnak kell lenni ahoz, hogy egy Varjú szintű mocskos tolvajt valaki önként a védelmébe vegyen, ilyen elszántsággal, mint ahogyan azt te tetted.

Rogán védelmezői is csettinthetnének erre, őszinte mosollyal, és jegyzetelhetnek a módszertant illetően.
@vakapad: Tudod tudom mindenkinél patyolat tisztábbak, arról nem is beszélve, hogy a sok barom még szembe is jön a dékás autópályán. :)
@Ballib cenzúrázók réme 17: Primitív fideszgeci felfogtad amit írt vagy csak ruszkibérenc hazaáruló féreg módjára megint ömlik belőled a szar ?
@Ballib cenzúrázók réme 17:

1./ Nem kell bizonygatni. Aki októberben nem megy el, az ebben az esetben mind Gyurcsányhoz és/vagy az MSZP-hez tartozik. Egyértelműen, ugyanis mindkét párt azt mondja, hogy nem szabad elmenni.

2./ A 2014-es választásokkor igaz volt, hogy aki nem szavaz, az Orbánra szavaz, mert neki sokkal több a vakhitűje (te csak tudod). Ugyanakkor igaz volt az is, hogy aki nem szavazott, az elégedetlen a kormánnyal, persze elégedetlen az ellenzékkel is (azért nem szavazott), de ez a mondat első részének igazságtartalmát nem cáfolja.

Értettél ebből valamit?
@Gábris szomszéd: Eddig hány kecskekúró muszlim homokmajmot szoptál le fossabikos patkány ?
m.cdn.blog.hu/te/tenytar/image/jobbik_4.jpg
@Gábris szomszéd:

Tőled már nem várok konkrétumot. Most se vártam, be is jött. Neked nincsenek érveid, csak billentyűzeted van, mégpedig kontrollált szókinccsel meg a már nagyon kopott Ctrl v, Ctrl c kombinációkkal.
@vakapad: Miért állsz le ilyen egybites fideszbarmokkal ?
@Ballib cenzúrázók réme 17:

Ennyire tellett? Mocskos tolvajozásra?
@viktorputyin:

Mert nem szeretem, ha az állításaik ott maradnak lógva, és azok, akik nem néznek utána az ügyeknek, állandóan azt látják.
@vakapad: Nyilván sokkal jobb a részedről a fost körmondatokban fényezni. :)
@vakapad: Gondolod hogy egy agyhalott szektásra tudsz bármilyen hatást gyakorolni érvekkel, tényekkel ?
Ha a csúti patkány ma azt mondja egyenek szart mert az nemzeti, a pöcegödör alján terítenek meg a családnak.
Népszavaznánk, de már késő,
Kiemigrált a Nép és ő-
-nélkülük nincs Népszavi se...
Vitya, vár a magánmise!
:)
@vakapad: ez azért szép volt, le a kalappal előtted:)
@Ballib cenzúrázók réme 17: ez igaz, a békemenetesek tanulhatnak vakatyától:)
@vakapad: Persze ehhez már nem igazán fűztél pontokba szedett litániát. Nem is értem miért? :)

"A Direkt36 nemrég arról írt, hogy Varju László áprilisban a Facebook-oldalán ajánlotta az ismerőseinek a taksonyi Zöld Sziget panziót, mire Lamperth azt írta: „Lacikám, nem láttam a vagyonbevallásodban ezt a kis pecót.”
@habakuk000: Nagyon helyes, ezek kellenek igazán. :)
@Ballib cenzúrázók réme 17:

Még mindig az az idiotizmusod:
"1 találat (0,38 másodperc)
Keresési eredmények
Gyurcsány nyerte a kvótanépszavazást - Varánusz
varanus.blog.hu/2016/08/17/gyurcsany_nyerte_a_kvotanepszavazast
6 órája - "Aki nem szavaz, Orbánra szavaz" - mondotta az MSZP és DK. Majd választások után: - "A nem szavazók elégedetlenek a kormánnyal""

Hehe....az egyetlen forrás....mit forrás hehe....mocsár te vagy ,és ez ugyi annyira hiteles mint Orbán sohasemhazudnék....hehehee...

Ellenben:
2016. augusztus 17. szerda
Hét korrupciógyanús ügy, amikbe Rogán Antalnak régen bele kellett volna buknia
atlatszo.hu/2016/08/17/het-korrupciogyanus-ugy-amikbe-rogan-antalnak-regen-bele-kellett-volna-buknia/

A fideszdrukkerek körében sem különösebben népszerű. Nevét több mint tíz éve emlegetik zavaros ügyekkel összefüggésben. Politikai karrierje mégis töretlen – eddig legalábbis. Vajon miért? Vajon így marad-e? Rogán Antal titkát próbáljuk megfejteni, s arra jutunk: a támadható ember nem rossz az erős pártvezetésnek, ellenkezőleg. A legújabb fejlemény a feltaláló-mutyi, de korábban is volt már legalább hét olyan ügye, amikbe egy jogállamban belebukott volna.
@Gábris szomszéd: azon gondolkodom, kellene egy kiállítást csinálni azokból a képecskékből - és persze cikkekből -, amiket belinkelgetsz.

a terror háza mellé, az ember fejlődésének akadályozása, a renegátság, stupidság múzeumát.

Nem szégyelled te magad oroszbérencként orosz propaganda képecskéket linkelni?

Igazi fostalicska vagy.
@PeniValdes: de ők dolgosak, ők jó migráncsok
@PeniValdes: akkor kék plakátot a büdös zöldjeinek..
@habakuk000: Én meg azon gondolkodom, miért jó neked napról-napra alulmúlni saját magad? :)
@Gábris szomszéd: én is ugyanezen gondolkodom, mi is az oka, hogy szóba állok mindig veled, tahósítalak is rögtön
@Gábris szomszéd: mert különleges tehetséged van visszamászni a ketrecből,

biztosan én csinálok valamit rosszul

a windows nyomtatási várólista szolgáltatást hol érem el? frissített éjjel a gép, s ugrott egy nagy csomó program
A kvótanépszavazás úgy hülyeség, ahogy van, mivel NINCS kötelező betelepítési kvóta, és a nullával szorozhatsz-oszthatsz, csak nulla lesz az eredmény. Tehát az igen és a nem is nullával ér fel- azaz az el nem menés a matematikailag igazolható eljárás. Ahogy a kétfarkúak nagyon helyesen közlik: egy átlagos magyar pógár ufóbol is többet lát, mint menekültből.
A javasolt betelepítés száma valóban eléri a LEGKISEBB magyar város lakosságszámát (Zalakaros 2000 alatti) ezzel szemben a települések száma 3000 feletti. Azaz a települések fideszes 2/3-ába kellene 1-1 főt befogadni. Csak kínaiból több van kies kis hazánkban! Csak az ő ellátásukat nem a zúnió fizeti.
És akkor még a maffiózóknak ingyen osztogatott letelepedési engedélyekről ne is szóljak. Mivel a letelepedési KÖTVÉNYT majd valamikor vissza kell nekik fizetni - azaz INGYEN jutnak a magyar állampolgársághoz.
Na ez hívom én hazaKIárusításnak!
@kekex: nullával osztani nem olyan nagyon lehet, de ha mégis lehetne, akkor inkább a végtelenhez tartana az eredmény

amúgy fölhívnám a figyelmedet Peni nagyon helyes megállapítására, miszerint az ufo is migráncs, így a kétfarkúak megállapítása őszinte sajnálatomra helytelen
@habakuk000: sőt,mi magyarok is a Mag népeként migráncsok vagyunk e bolygón
@habakuk000: Mondjuk Start Menü/Futtatás oda beírod, hogy

services.msc

Ott tudod megtekinteni, újraindítani vagy leállítani a szolgáltatásokat.
@habakuk000: vagy pedig "Ez a gép" jobbklikk, itt kezelés és "szolgáltatások és kiszolgálói" alkalmazások menüben vannak a szolgáltatások. :)
@habakuk000:
Stimmel. Einstein szerint is az emberi butaság végtelen. A világegyetem végtelenségében már nem volt annyira biztos.
Egyébként meg mélységes megdöbbenésemre a mandin megírták, hogy nem az a kérdés, ami a szavazólapon szerepel, de nem ám!
"„A honi balfertály most azt ötölte ki, hogy a népszavazás kapcsán az unióból való orbáni kiléptetéssel fog riogatni ahelyett, hogy a feltett kérdésre koncentrálna: feladjuk-e a lopakodó birodalomnak a maradék nemzeti szuverenitásunkat?"
De a baloldalnak coki, hogy oda valami mást érthessen.
mandiner.hu/cikk/20160817_csontos_janos_mozgaskultura_baloldali_modra_maradj_a_fenekeden
@kekex: "A kvótanépszavazás úgy hülyeség, ahogy van, mivel NINCS kötelező betelepítési kvóta, és a nullával szorozhatsz-oszthatsz, csak nulla lesz az eredmény."

Te is nagyon jól tudod, hogy rühellem a fideszmaffiát, de nem teljesen úgy van, ahogy írtad.

"Bár az Országgyűlés által elrendelt népszavazás nem érintheti a tavaly szeptemberben elfogadott tanácsi kvótahatározatot, annál van sokkal veszélyesebb uniós javaslat is, melyre azonban a referendum már kihatással lehet. Az esetlegesen érvényes népszavazás eredménye ugyanis csak a jövőre vonatkozhat, visszaható hatállyal nem bírhat: a kvótahatározat jogszerűségéről egy magyar indítvány nyomán az EU Bírósága fogja kimondani a végső szót.

Ugyanakkor az elmúlt időszakban az Európai Bizottság több olyan javaslattal is előállt, mely felső határ nélkül irányozná elő a kényszer-betelepítést, teljesen központosítaná a menekült- és bevándorlás-politikát, ráadásul súlyos pénzbüntetéssel sújtaná az abban részt venni nem akaró tagállamokat. Ezen kényszer-betelepítési javaslatokra pedig, ha azokat a népszavazást követően fogadná el az Unió, a referendum eredménye vonatkozni fog.

A Bizottság által múlt héten közzétett jogszabály-kezdeményezés állandó, felső korlát nélküli betelepítési kvótát hozna létre. A javaslat alapján az új rendszerből kimaradókkal migránsonként évente 250 000 eurós (kb. 77 millió forint) „szolidaritási hozzájárulást” fizettetnének. A Bizottság hivatalos előrejelzései alapján idén 1,5 millió migráns érkezik majd Európába, ezt a számot az újfajta kvótára vetítve megállapítható, hogy hazánknak közel 4,4 milliárd euróba (1350 milliárd forint)
kerülne az új rendszer negligálása. Az összeg azért megdöbbentő, mert a jelenlegi hét éves uniós költségvetés alapján egy magyar állampolgárra mindössze 570 euró (176 ezer forint) támogatás jut évente."

gondola.hu/cikkek/101073-A_nepszavazas_megakadalyozhatja_az_allando_betelepitesi_mechanizmust.html

Ettől függetlenül 5 milliárdot is spórolva a kormány egy alkotmánymódosítással is erős üzenetet tudna küldeni.
@Gábris szomszéd: köszönöm, újraindítottam, de rá se hederít, a tűzfallal tudok valamit kezdeni?
McAfee

komolyan gondolkodom, hogy átállok almára
@habakuk000: Nem a legolcsóbb megoldás. :)
Az előbb azt mondtad frissítést tettél fel és azután jöttek a gondjaid. Most milyen windowsod van? 10-es vagy más?
@Gábris szomszéd:
1. 2016. március:
www.kormany.hu/hu/miniszterelnoki-kabinetiroda/kormanyzati-kommunikacioert-felelos-allamtitkar/hirek/a-magyar-nemzet-szempontjabol-a-kovetkezo-idoszak-egyik-legfontosabb-kerdese-a-bevandorlas-lesz
"Tuzson Bence arról beszélt, hogy az Európai Unió állandó kötelező betelepítési mechanizmus elfogadására készül."
2. 2016 május a NAGYONFÜGGETLEN reakció:
www.hirado.hu/2016/05/11/alapjogokert-kozpont-megakadhat-az-allando-betelepitesi-mechanizmus/
3. mond beeeee! (ha már egyszer hagyod magad terelni)
egyébként meg:
nepszava.hu/cikk/1086775-hamis-a-betelepitesi-kvotakotta
szarláda cionballibek - csak vergődjetek! mikor veszitek már észre hogy nincs mondandótok!
@Ballib cenzúrázók réme 17: birka

444.hu/2016/08/17/buncselekmeny-hianyaban-a-rendorseg-megszuntette-a-nyomozast-a-valasztasi-iroda-kopaszai-ellen

Nem történt bűncselekmény mi birka? Bezzeg a zacskóstóni elleni joghurtos támadás, az már igen, az már kurva nagy riadalmat keltett az egész társadalomban mi birka? Az már kurva nagy bűncselekmény.
Na de te csak taposd továbbra is a szart míg megteheted, egy napot ki ne hagyjál.

Hajrámagyarország, hajrámagyarok.
@Ballib cenzúrázók réme 17: birka.

Elég szarul nézel ki mikor a szocialisták ostoba, pitiáner kis faszságait próbálod összehasonlítani, a zacskóstóni féle bűnözők milliárdos tolvajlásaival.

Hajrámagyarország, hajrámagyarok.
@Gábris szomszéd:
De egyébként nem látok nagy különbséget aközött, hogy egy jövőbeli esetleges, meg nem szavazott javaslatról, vagy egy jövőbeni, előre látható, de napirenden MÉG nem szereplő uniós kiszambázásról van szó, amikor fenntartom, hogy maga a szavazólapon szereplő kérdés úgy hülyeség, ahogy van, és számtalan jobb program is lehet, mint elzarándokolni a szavazóhelyiségbe egy ilyen marhaság miatt.
Viszont honi polgáraink (névre szóló, telefonos- tehát az előfizető azonosítására alkalmas) módon megkérdezett 53 %-a "menne el" szavazni, de aki tényleg elmegy, az MINDIG ez alatt marad. Viszont gőzerővel agitálják a külhoni magyarjainkat a szavazásra. Majd leszen levélhullás!
@Siger:
Hihihi! Neked van ezen a beszóláson kívül? Kétlem!
@Ballib cenzúrázók réme 17:

gepnarancs.hu/2016/08/mar-ot-eve-feltalaltak-roganek-talalmanyat/

Tudtad? birka.

Ennek ellenére a zacskóstóniék lenyúltak 250 milla közpénzt. Ezt mindenhol csalásnak hívják, csak itt nem, szarosmagyarországon. Itt az ostobább gyökerek még tapsolnak is hozzá.
Csak ez az egy húzás 5 év börtön lesz a zacskósnak, a többit most nem említem.

Hajrámagyarország, hajrámagyarok.
@Gábris szomszéd:

Ebben Varju sáros. Ő maga is beismerte, nem is mentegeti senki.
@Gábris szomszéd: abba nem, viszont a számlázó programot nem tudom megnyitni

szerencse, hogy nem én számlázok, most klassz lenne így áfabevallás előtt program nélkül maradni

így már nem is olyan drága az alma, nem kell víruskereső, nem zümmög a ventillátor

naivaképző (törölt) 2016.08.17. 20:31:14

@vakapad:

Sáros helyett sármost olvastam. Aztán 10 perce azon töprengek, az miért baj?

naivaképző (törölt) 2016.08.17. 20:37:50

@kekex:

"feladjuk-e a lopakodó birodalomnak a maradék nemzeti szuverenitásunkat?"

Én egyetlen lopkodó birodalmat ismerek, a jelenleg regnáló kormányt és tsait.
na most el vagyok bizonytalanodva, én ugyan be nem teszem a lábam szavazófülkébe októberben, de akkor kinek a szekerét fogom tolni?
@habakuk000: Nem könnyű a helyzet. :(

"Igen, a miniszterelnök tökéletesen jól látja: az Unió elitje menthetetlenül elszakadt a valóságtól. Igen, üzenni kell Brüsszelnek. De az egész szart sem ér, ha a saját népük nyomorúságára ugyanolyan vakok ás süketek, mint az uniós elit a migrációs áradat alatt összeroppanó Európa jajkiáltására.
Vakok üzennek világtalanoknak, s közben azon veszekszenek, hogy a szakadékba vezessenek minket lezuhanni, vagy a tengerbe megfulladni.
Üzenni kellene, igen. A brüsszeli bürokraták luxus apartmanjaiba, de a pasaparki luxuslakásokba is. Egyetlen szót: Takarodjatok!"

jobbegyenes.blog.hu/2016/07/25/vak_uzen_vilagtalannak_kilatas_a_tusvanyosi_elefantcsonttoronybol
@naivaképző: Ennyire azért ne értékeld túl a fideszmaffiát.
@viktorputyin:

Ezen sokat röhögtem.

A ballib tények:

"Aki októberben nem megy el, az ebben az esetben mind Gyurcsányhoz és/vagy az MSZP-hez tartozik."

Látom magam elött ahogy a magadfajta Gyurcsnyista barom örül majd a 45%-nyi nem szavazónak, és elkönyveli magában, hogy mind a Gyurcsány őszinte híve.

Aztán 2018-ban majd nem győztök pofára esni, szerencsétlen agyhalott ballib marhák ! :DDD
@vakapad:
Mi a francokat ismert be? hogy azért nem szerepelt a vagyonbevallásában, mert nem privát , hanem cégtulajdon volt?

Egyébként a Horn kormány tudod mikor volt? 94-98 között.
középarányosan 20 éve. Akkor is felmehet az ingatlan akkori értéke 20 év alatt az ötszörösére, ha semmit sem csináltak vele, nemhogy egy lepukkadt honvédségi épületből egy működő panziót.

De ez az egész terelés pont a fidesz pofátlan szabadrablásairól próbálja elterelni a figyelmet. Neked is: mondd BEEEEEEE!
@Oxica:

Senki nem tapsol Rogán lopásainak, és nem is védte.

A GYurcsanyista elvbarátod védte csupán a Varjú nevű MSZP-s mocskos tolvajt.
Én Rogánt soha nem védtem és nem is fogom.
Ő is tolvaj.

naivaképző (törölt) 2016.08.17. 21:24:58

@Gábris szomszéd:

Hagyjál békén, Tartuffe!
Egyébként meg:
"„Két hónap múlva népszavazunk. Egy olyan kérdésről, amit az Európai Unió soha nem tett fel. Sem nekünk, sem másnak. A magyar kormánynak sem. A kérdést a kormány tette fel, azt a látszatot keltve, hogy az EU akaratunk, illetve a kormány akarattal ellentétesen, a megkérdezésünk nélkül akar menekülteket betelepíteni Magyarországra. Az EU, ha akarna sem tehetne ilyet, mert ez saját jogrendjébe ütközne. Ez azért van, mert az EU jogrendjének legkényesebb része a tagországok jogrendjének és a közösségi jog összeillesztése."
mandiner.hu/cikk/20160816_herenyi_karoly_egy_nepszavazas_margojara
@kekex: Betettél egy februári népszava cikket.
Ezzel szemben pedig.

"Az EU belügyminisztereinek tanácsa 2015. szeptember 22-én minősített többséggel 120 ezer migráns Görög- és Olaszországból más EU-tagországokba való áttelepítése mellett döntött egy rögzített kvóta alapján.[6] Magyarországra eszerint 1294 fő kerülne. A belügyminiszteri tanács általában egyhangúan szokott határozatot hozni, és nézeteltérések esetén inkább elhalasztják a döntést. Ezúttal azonban Magyarország, Románia, Szlovákia és Csehország nemmel szavazott, Finnország pedig tartózkodott. Bár Lengyelország igennel szavazott, a 2015 novemberében megalakult új jobboldali lengyel kormány később mégis támogatásáról biztosította a kvótadöntés elleni magyar fellépést.[7]
Magyarország és Szlovákia a belügyminiszteri tanácsi döntés miatt az Európai Bírósághoz fordult.
Az Európai Tanács 2016. február 18–19-én tartott kétnapos csúcstalálkozójának záródokumentuma – több más fontos döntés, így David Cameron brit miniszterelnök szociális juttatásokra vonatkozó szigorítási kezdeményezése mellett – jóváhagyta a belügyminiszteri tanács migránsok áttelepítésére vonatkozó döntését. Mivel Orbán Viktor nem vétózta meg az EU-csúcs zárónyilatkozatának elfogadását, így kizárólag a Európai Bíróság döntésétől függ, hogy végül életbe lép-e vagy sem a szeptember 22-i belügyminiszteri tanácsi döntés.
Az EB a 2015-ös eseti elosztási mechanizmust állandó elosztási mechanizmussá szeretné tenni, tehát az elfogadott arányszámok felső korlát nélkül lennének érvényesek a későbbiekben a migránsok szétosztása során."

https://hu.wikipedia.org/wiki/2016-os_magyarországi_népszavazás
@naivaképző: túlértékeled, Tartuffe csak álszent csaló, ha jól emlékszem, Angyal még renegát is
A magyar ezt érdemli. A fideszt, a jobbikot, a zemeszpét, a dékát. Itt normális párt, akármilyen oldali, amelyik képes jobbá tenni az országot, nem lesz. Ugyanis arra a többségnek nincs igénye.
Itt csak pártnak nevezett bűnszervezetek vannak és lesznek, amelyek kizárólag a haszonra és a hatalomra gyúrnak.
@Gábris szomszéd: én nem utállak, ne éld bele magad a picsgásba

mégis jó név az a Tartuffe, bár valamiféle Ivan Iljicses előtaggal lenne az igazi, de nem jut eszembe semmi orosz vadmajom, csak a Harpagonon jár az eszem, de ahhoz nem sok közöd lehet
@habakuk000: Megnyugodtam viszont egyre inkább félreismersz. :)
@Gábris szomszéd: miért, zsugori is vagy? akkor jó a Harpagon, ha már Moliere

(milyen óriási volt a technikai fejlődés, Moliere az a Napkirály idejében élt, ma is játsszák, s még kardoztak erősen, s nem csupán az olimpián)
@habakuk000: remek ötlet!
szerintem még a jobbikosok is hanyatt esnének tőle!
@habakuk000: Neked úgy tűnt, hogy az vagyok?
@kekex: az EU mi (is)vagyunk.senki nem diktál brüsszelből.teljes jogú tagok vagyunk.
@Gábris szomszéd: "a kormány egy alkotmánymódosítással is erős üzenetet tudna küldeni."
Kinek?
ki kell lépni az EU-ból ha nem tetszik!
Senkinek nem hiányzik egy ország, amelyik csak kivenni akar a közösből, hozzàtenni meg semmit.
@Fabius:
Már érezni az új szelet a MASZOP-osoknál az új vezérkar belépésével!
Csak az a baj, hogy áporodott!
A Fekete ruhás nővér egy Rambó ehhez a nyafogó töketlen bandához képest!
A Fidesznyikek legalább támogatták a pártjukat amíg "illegalitásban" voltak.
De ezek a puhapöcsök? Nézd meg pld. a Leisztingert, aki egy marék szotyiért megkapta az összes (SZOT) Hunguest Hotelt! Aztán, hogy a seggét ne rúgják szét, a Kisvasutas miatt vett egy focicsapatot. Most meg szépen megkérték, hogy a magyar hoteleit szépen adja át a narancs cimbiknek! Megtette!
Csak nyarvognak: nincsen se rádióm, se TV-m!
Ott volt a Simicska példája elöttük!!
@Gábris szomszéd: "120 millió forintért árulja a Horn-kormány idején az államtól 24 millió forintért megvásárolt ingatlanát Varju László, a DK alelnöke, most panzió működik az egykori honvédségi területen."

Hinnye no.
A Horn-kormány alatt én - az akkor még létező - 75%-os másodosztályú diákjegyet 200 km-re 150 (egyszázötven) Ft-ért vettem, elvégezve a matekot a teljesárú 600 Ft lehetett. Ma ez a jegy 3410 Ft.
Tovább egyenlő a vasúti jegyek többet drágultak, mint az említett illető tulajdona...

"Lamperth azt írta: „Lacikám, nem láttam a vagyonbevallásodban ezt a kis pecót.”"

Ha jól emlékszem a nemzet straumannja valami milliárdos tételt felejtett ki a sajátjából (a tévedés jogát fenntartom).
Sajnos nincs következménye annak, ha valaki "kifelejt" valamit a vagyonbevallásából, vagy épp csak valami kamut ír oda. Persze ha igaz a varnyú úr szégyene, nyilván.
@Gábris szomszéd: basszus!
ezek szerint ehhez se értesz, ha ezt képes voltál linkelni!
@Gábris szomszéd:
és mennyit spórolt volna a felesleges népszavazáson az ország, ha Orbán vétózott volna?
Egyébként meg visszatérek a legelejére, Magyarország legkisebb városa Zalakaros, és nem éri el a 2000 főt.
Tehát eleve ordas nagy hazugság, hogy "egy városnyi embert" akarnának betelepíteni az 1294 fővel.
Ezzel szemben:
'Ez év március végéig 3490 letelepedési államkötvényt jegyző külföldi kapott Magyarországon tartózkodási engedélyt, a családtagjaik száma pedig 6148 fő. Letelepedési engedélyt 2249 személy kapott, az ő családtagjaik száma pedig - akik szintén letelepedhetnek az országban - 3871."
www.napi.hu/magyar_gazdasag/hanyan_jottek_letelepedesi_allamkotvennyel_magyarorszagra_pinter_valaszolt.613758.html
És ez a 10.000 emigráns nem böki senkinek a csőrét? A kötvényekből lenyúlt milliárdokkal?
Ja, és az uniós emigránsból nem jutna még minden második faluba sem 1 fő. 1294/3000 feletti településszám.
De amíg ezt csócsáljuk, addig sem a szabadrablásaikkal foglalkozunk.
@Gábris szomszéd: mikor értitek meg végre!brüsszel mi (is) vagyunk!
@kekex: "A kvótanépszavazás úgy hülyeség, ahogy van, mivel NINCS kötelező betelepítési kvóta, és a nullával szorozhatsz-oszthatsz, csak nulla lesz az eredmény."

Nullával oszthatsz, nulla lesz az eredmény? Még az általános iskolai matek sem megy, de azért osztod az észt a népszavazásról mi?

Háppersze, nincs kvóta ezért nincs is értelme szavazni róla, mi? Ha nem szavazunk róla, akkor biztos nem is lesz... :D
@kekex: "Tehát eleve ordas nagy hazugság, hogy "egy városnyi embert" akarnának betelepíteni az 1294 fővel."

Az 1200 fő több mint egy éves adat. Azóta besokalltak az angolok, besokalltak a svédek, az osztrákok kerítést építettek és németország is elkezdte pedzegetni, hogy nem tudja hova tenni a bevándorlókat. Tavaly egymillióan jöttek...

A svédek már jelezték is, hogy most azonnal megindítanának 1000 főt felénk, nyilván olyanokat, akikről kiderült, hogy orvosi diplomájuk van, informatikusok is és büntetlen előéletűek, sőt a katolikus egyház már most gondolkodik a szenté avatásukon. :D
Gyuszi feladata, hogy valhogy visszahozza Ferit a buliba. Ha kell az MSZP brand-et is beszántja, nem számít csak a küldetés.
Hiába no, nem könnyű ennyi pártnak a liberális értelmiséget képviselni
@Gábris szomszéd:

nem jól világították át, gamma sugárral meg röntgen sugárral kellett volna 3 napig, amíg felragyog zöld fényben majd balra északkeleti irányban elszáll

brühüyyy
kkk
@habakuk000:
a McAfee az egy vírus Kaspersky, windows firewall, Malwearbytes, Spyboot Search and destroy,

hányszor bénúlt le a rencered az utóbbi időben mióta a McAfee ott terpeszkedik és milyen lassú?

na majd Gábris elmeséli mi is a stájsz ezek az én tapasztalataim és Kaspersky-t is meg kell regulázni mert ha nem akkor az is a legrohadtabb kurva vírussá válik

brühüyyy
kkk
@habakuk000:
nekem az ünnepien műxik...a frissítések meg "újdonságok" legnagyobbrészt valami lófaszt tartalmaznak amire sohasem elsz szüxéged de ott csücsül és rákérdez, meg baszogat és lassíttya az egyébként is lassú forgalmat...képzeld el a világ összes hakkerei ránk vannak akaszkodva hátha valami beugrik Moszad,l Cia, NSA, KGB és a többi 25000 akik egymást basztattyák rajtunk keresztűl

brühüyyy
kkk

én már régen feladtam be van töltve a hírdetésgyilkos super program semmilyen hírdetés nem tud megtámadni (Adblock Plus) ingyen van és kurva jó nem árúlnak krumplit meg reszelős kotont hamburgerrel
@$pi$: "A svédek már jelezték is, hogy most azonnal megindítanának 1000 főt felénk, nyilván olyanokat, akikről kiderült, hogy orvosi diplomájuk van, informatikusok is és büntetlen előéletűek, sőt a katolikus egyház már most gondolkodik a szenté avatásukon."

Tizenötszörösére emelkedett a nemi erőszakok száma Ahmedéknek köszönhetően "Svéd"országban

www.hirado.hu/2016/08/17/ez-tortenik-ha-sok-a-fiatal-egyedulallo-ferfi-migrans/

Svédországban 1975-ben 450 nemi erőszak volt, tavaly csaknem a tizenötszöröse, 6620, és más bűncselekményfajtáknál is emelkedés tapasztalható. Jellemző az is, hogy Kanada bevándorlási politikájának egyik alapelve: egyedülálló fiatal férfiakat nem fogadnak be, csupán nőket és gyereket.
@Gábris szomszéd: Gábris, nem akarok kötözködni, de a 90-es években mindenki azt privatizált nevetséges árakon, amit tudott. Emlékezz csak a Fideszre, az MDF-re és a tisztikaszinó épületére. De ezen az alapon végig lehet nézni a Római partot is, vagy akár a többi balatoni üdülőt is.
Egyébként én is támadható vagyok, mert 1994-ben egymillió forintért vettem egy telket Érden, amit 2010 körül 7 millió forintért adtam el. Szóval a 24 millió és a 120 millió az semmi, én nagyobb nyereséggel adtam túl a telkemen... :)
@The Ghost Wolf: és neked még vagyonbevallást sem kell vezetni. :)
@punkfrog: Természetesen ebben is helikopter vagy. Na toljad gyorsan a megoldást nagyokos. :)
@Gábris szomszéd:

444.hu/2016/08/18/poros-veres-es-azt-se-tudja-hol-van-a-sziriai-polgarhaboru-uj-arca

Tudtad? Gazdasági bevándorló mi?

Üzenjünk a neonáciknak, hogy ők is megértsék. Az emberek nem viccből menekülnek Szíriából.

Hajrámagyarország, hajrámagyarok.
Ki nyer ma?, magyar módra?????

"A Voldemort ügy folytatódik: Tállai vagy Polt segítette Mengyit?"

"Nagy György gyanúsított idézése kivágta a biztosítékot a székesfehérvári VIP-páholyban. Az ügyészség a legmagasabb szinten lépett is, majd utasították a NAV-ot, hogy szüntesse meg a nyomozást. Ám az adóhatóságnál ellenszegültek, és több oldalon keresztül bizonygatták az igazukat, sorolták a terhelő bizonyítékokat. Erre aztán az ügyészség elvette a NAV-tól a nyomozást, visszavonták a gyanúsítást, Nagynak így aztán már el sem kellett mennie a gyanúsítotti kihallgatására. Az ügyészség egy tollvonással felülbírált mindent és mindenkit, aztán megszüntette a büntetőeljárást."

MIIIIIIIIIIIIII?

www.168ora.hu/itthon/voldemort-ugy-folytatodik-tallai-polt-148148.html
"A Voldemort ügy folytatódik: Tállai vagy Polt segítette Mengyit?"

"Nagy György gyanúsított idézése kivágta a biztosítékot a székesfehérvári VIP-páholyban. Az ügyészség a legmagasabb szinten lépett is, majd utasították a NAV-ot, hogy szüntesse meg a nyomozást. Ám az adóhatóságnál ellenszegültek, és több oldalon keresztül bizonygatták az igazukat, sorolták a terhelő bizonyítékokat. Erre aztán az ügyészség elvette a NAV-tól a nyomozást, visszavonták a gyanúsítást, Nagynak így aztán már el sem kellett mennie a gyanúsítotti kihallgatására. Az ügyészség egy tollvonással felülbírált mindent és mindenkit, aztán megszüntette a büntetőeljárást."

Mivan????????

www.168ora.hu/itthon/voldemort-ugy-folytatodik-tallai-polt-148148.html
Ismétlés a tudás attya?

Főleg, ha nem jelenik meg a hsz.:D
@kekex:

vakapad, 2016.08.17. 16:10:54
@Oxica:

Így integráld a migránsodat:

888.hu/article-otven-migranst-sikerult-eddig-munkaba-allitani-a-2-milliobol-nemetorszagban
Ötven migránst sikerült eddig munkába állítani a 2 millióból Németországban.
...

magyaridok.hu/kulfold/19-milliard-eurot-koltenenek-nemetek-jovore-migransokra-815095/
Németországban a szövetségi kormány jövőre 19 milliárd eurót fordítana a menekültügyre a költségvetés szerdán elfogadott tervezete szerint.
---
az állástalan migránsok munkanélküli segélyére 4,1 milliárd eurót szánnak, és szintén 4,1 milliárd euró jut a menekültek beilleszkedését szolgáló programokra.
...
@Oxica:

szóval??? azzal kezdődött, hogy volt egy virágzó ország, békébehn és egyenletes fejlődéssel ami néha lassúlt néha gyorsúlt ahogy az keleten a mediterrániumban szokás...azután "valakik" teremtettek forradalmi erőket, hogy megdöncsék aszt a kurva rezsimet mert béke van és semmi háború és az mégsem mehet ott a Levantén!!!! közel Tel Mahabharata hoz...lett ellenzék és lett neki pénze paripája és fegyvere a semmből mert csak... és lőni kezdtek majd ugyanazok a valakik csináltak másik izét az alkaloida után szabadon úszva aszt ma sokféleképpen hívják de nem Al Nuszra mert arról assem lehet tudni kinek énekel a géppisztolya...szóval pisisek csak homok és lövészet és ordítanak, ezért fizetik őket...és lett kis kalamajka és a kis Omar Daqneesh ennek egyik áldozata mindez két okból: asszád nem gazsulál az atlantidáknak csak élni akar...másrészt amíg szíriáról ordibálnak nem jut idő GÁZÁRÓL ORDIBÁLNI a sok hülye palesztin 1800 évig rossz helyen élt...na majd lett rend és most seholsem élnek de lőnek rájuk és ők meg vissza vagy fordítva de erről nem szabad beszélni mert akkor holokausztgyalázó leszel és anti meg szemétia...megamit akarc

szóval ez ilyen lenne

brühüyyy
kkk

kis rezsimcsere ???
ukrajnában sem jött be ott is szétbaszták, csődbevitták majd rá akarták testálni a csődtömeget ejjujjujjjujjrópára az meg kiköpte most ott lebeg mint Mohammed koporsója ég és föld között és nincsegyedűl a világban legalább másik 30 ország van hasonló helyzetben ezek nem akarják az atlantizmus nekik a zöld busz kell nem a kék

brühüyyy
kkk
@Gábris szomszéd:

És ezek nem is "csak szimla" nemi-erőszakok.
Hanem a brutálisabb fajtából valók.

www.liveleak.com/browse?q=swedish%20gang&sort_by=shared
Horrific gang rape of 29-year-old white mother of two by Muslim asylum seekers in Swedish refugee camp. Seven-hour non-stop gang rape by 12 Afghan MUSLIM refugees was the 'most gruesome rape
@Ballib cenzúrázók réme 16:

Ugyaninnen:

www.liveleak.com/browse?q=swedish%20gang&sort_by=shared
20 muslim refugees rape an 11 year old girl in Swedish bathouse Files: 1
to all our Swedish media chose this week to cover up the gang rape that occurred at Husby pool in northern Stockholm on Sunday. 20 unaccompanied refugee children from Björkuddens transit accommodati
@Oxica:
egy tipikus történet a konteo ról:
Bill Cosby??? mond ez neked valamit??? egy nagydarab néger komikus volt aki betegre kereste magát, ma már közel 80 éves ha nem több... és előkerűltek némberek akik megvádolták (nincs semmilyen bizonyíték...itt kanadában az ilyent -ha hosszsúidő után ism - a bíró kibaszta a bíróságról és a némbereket meg is fenyegette ha mégeccer akkor börtönbe bassza őket csakis gazdag emberrel fordúlhat elő akinek pénze sincs az nem erőszakoskodik vagy a kutyát sem pérdekli) hogy drogozta őket meg szeszelte és utánam megdugta...az egyik a fővádló az egy guru a szépséghez tudod aki edzi a többieket és ő vidáman él a bevételből...de úgy láccik kevés volt a bevétel és elfogadta a GENERAL ELCTRIC pénzét nehéz milliókat hogy ugyan vádolja már meg a Cosby nevű négert mert ha nem akkor megveszi a CBS televízió társaságot és az mégsem lehet hogy az usa ban egy négernek saját tévé társasága legyen...tönkre is kell tenni az sikerült most már megy a hallgatás de az ürge abba fog belehalni mint a Biszku Béla mérgében hogy felült a Skrabsky Fruzsina süket picsa ármányának... és a tévécsatorna marad fehér kezekben mert ott demagográcia van és szabaccság

brühüyyy
kkk
ennyit ezekről a vádakról a kérdést sem hittem el már évek óta és mitadisten igazam lett mindegyik ügy a vádló kirúgdosásával végződött látnod kellett volna a kanadai bírót aki 2.5 év herce hurca után miket mondott annak a 3 részeg bedrogozott basztalan kurvának...azok meg mint csótányok a szőnyeg alatt távoztak a bíróságról
@Rodeo36:

Nem is beszélve pl Roman Polanski féle alaptalan vádakról.

Általában minden ballib akit nemi erőszakkal vádolnak az hazugság.

Kiss Laci, aki leülte a büntetését, és kinevelt több tucat olimpikont, na neki pusztulnia kell !
@Ballib cenzúrázók réme 16:
te rémeteg!!!

assem tudom kijaza romanpolanszky...nemhogy aszt, hogy mivel vádolják...tehát róla nem beszélhettem...amiről viszont igen abban a ballib meg jobblib és középlibb nek semmi szerepe sincs mindegyik eset a fősodratú médiákon belüli kenyérharc járuléka, (Bill Cosby a közel 50 éves karrierje alatt milliárdos vagyont gyűjtögetett, nem volt szüxége arra, hogy holmi névtelen picsákat berugasson meg bedrogozzon és megdugja annyit vett kilóra amennyit akart, de a felesége aszongya, hogy hűséges férj már 50 éve, ő csak tudhassa???)
a kanadai esetek szintén hasonlók egyik sem ballibbant vagy jobblibbant hanem hamis vádakkal pénzt akartak kicsikarni és aszt akarták elérni, HOGY AZ ÜRGE TÉNYLEG SZERETGESSE ŐKET EGY KICSIT KACIFÁNTOSAN MERT ŐRÜLETIG BELE VANNAK ESVE EGY PERZSA ANGOL SZÉPFIÚRÓL VAN SZÓ AKI TÖBBSZÖRÖS MILLIOMOS... az egyik pina el is sírta magát mondván, hogy mennyire bele van esve és azután, hogy megvádolta kilószámra küldte a pasinak a szerelmes emileket..
brühüyyy
kkk

ne szólj bele olyanba amihez nem értesz
@punkfrog:
MÉG. Eddig teljes jogú tagok vagyunk.
Kövér úr szerint is "elemi érdekünk" az Uniós tagság. Naná!
Legalább amíg leszívják mindazt, amit több évre szánt az Unió.
Amit ma ellophatsz, ne halaszd holnapra.
@vakapad:
"1./ Nem kell bizonygatni. Aki októberben nem megy el, az ebben az esetben mind Gyurcsányhoz és/vagy az MSZP-hez tartozik. Egyértelműen, ugyanis mindkét párt azt mondja, hogy nem szabad elmenni."

Ezt inkább ne hangoztasd! Nem túl jó reklám a nem szavazás mellett. Arról nem is beszélve, hogy bár és sem szándékozom szavazni, ezt nem azért teszem, mert a DK vagy az MSZP ezt mondja, hanem mert ebben a néphülyítésben nem akarok részt venni. De az MSZP-t meg a DK-t magasról...

"2./ A 2014-es választásokkor igaz volt, hogy aki nem szavaz, az Orbánra szavaz, mert neki sokkal több a vakhitűje (te csak tudod). Ugyanakkor igaz volt az is, hogy aki nem szavazott, az elégedetlen a kormánnyal, persze elégedetlen az ellenzékkel is (azért nem szavazott), de ez a mondat első részének igazságtartalmát nem cáfolja."

Kár, hogy a szoci kommunikáció leragadt az első felénél, és csak azt hajtogatta, hogy ha nem szavazol, Orbánra szavazol. Pedig sokan tényleg azért maradtak távol, mert nem csak a kormánytól, de "ellenzékétől" is a hányinger fogja el őket. Ezen el kellene gondolkozni azoknak, akik a régi arcok újra és újra szerepeltetésétől várják a csodát.
@$pi$:
Nézd, én is tudom, hogy több ország is vissza akarja küldeni a nálunk regisztrált határátlépőket, hogy itt folytassák le a menedékkérelmi eljárást. Kb 50.000 főt.
Viszont erre elég egyértelmű a magyar kormány álláspontja, hogy hozzánk csak úgy jöhetett emigráns, hogy legalább egy uniós ország határát átlépte, és nem vagyunk felelőek azért, hogy ott elmulasztották a regisztrálást.
Mondjuk Ukrajna nem uniós ország, tehát ez valahol sántít.
De az 50 ezer főt nagyobb problémának látom, mint a tucatszázast. Ráadásul ERRE nem terjed ki a "kvóta" mivel nemzetközi egyezményen alapul, és arról nemn lehet népszavazni.
EZ a népszavazás viszont úgy hülyeség, ahogy van!
Megy az ember az élet sürejében (jelen esetben én), és ahogy megy, kezdi magát egyre magányosabbnak érezni. Nálam ez nem akkora meglepetés, magányos küzdő voltam világéletemben, sose tartoztam szívvel-lélekkel sehová, ésszel annál többször (ma is), ami sajnos azt jelenti, hogy a csoportot (ahová ésszel tartozom), nem istenítem, és nem ördögítem az ellencsoportot, azaz vannak néha eltérő véleményeim, melyet a csoport tagjai általában rossz néven vesznek, és igazából nem is tekintenek odatartozónak. A minden jó, ami a mienk, és minden rossz, ami odaát van, nem az én világom. Ezért van az, hogy mikor menés közben minden oldalról azt üvölti felém a világ, hogy az élet faék, faék, faék, bizony egybites, barátom, nem csak érzem a magányt, hanem abban is vagyok. Mert szerintem nem az. Korántsem az.

A jelenleg regnálók hatalmas fegyvere, hogy szintén ezt a faék jelleget hangsúlyozzák (hangsúlyozzák? Ugyan! Sulykolják minden vonalon és teljes erőből!), így tudják megszólítani a népességnek pont azon részét, melyet (bár nagy híve vagyok a demokráciának), néha kihagynék a megszólításból. Két láb rossz, négy láb jó. Punktum!

Az ember azt gondolná, hogy az értelmiség viszont átlát a szitán, rámutat a nézet tarthatatlanságára, de aztán mindig kiderül, hogy a magyar értelmiség túlnyomó része liberális, pont olyan kemény és sziklaszilárd elvekkel, mint a Békemenet, és mivel az elv, mint olyan csak faék minősítést tesz lehetővé (Prokrusztész ágy, aki nem pontosan illik bele, az meghal, és miután senki se illik pontosan bele, még a maguk a Prokrusztészek se, a másik szemében mindenki piréz itt minálunk), a mai magyar értelmiség teljesen alkalmatlan bármilyen helyzet kezelésére, pláne a megoldására, bármennyire katasztrofális is lenne jelenleg, és bármennyire is elemi igény lenne a változásra (kivéve az egykulcsossal jól járók esetét, mert nekik az ellenigényük elemi).

Itt van napéldául jelen bejegyzés. Mint tudjuk, az MSZP sok hívét elvesztette (aki nem emlékszik: Gyurcsány hazudott, és ezt a magyar értelmiség 250 dB-re erősítette fel, nehogy valaki ne tudja meg). Az MSZP-nek jelenleg kevés a pénze (az is kell ám a politizáláshoz, ha valaki még nem értesült volna róla), kevés a szavazója, kevés a képviselője, viszont nagy az adóssága, ezért elemi érdeke, hogy legalább a meglévő szavazóit megtartsa. A közvélemény kutatásokból ugyanakkor tudjuk, hogy az MSZP szavazók migránsügyben rendkívül megosztottak, ezért nagyon óvatosnak kell lenni a kérdést illetően. Az MSZP ezt is teszi, jelenleg az otthon maradás pártján áll (az igencsak ravasz kérdésre nem lehet jó választ adni, csak a vérliberálisok szavaznának igennel), de ezt nem sulykolja.
Ha valaki ezt már megint teszetoszáskodásnak nézi (ahogy mindent és állandóan), annak azt javaslom, ne menjen politikusnak, mert nagyon nem ért hozzá. Pluszként javasolható, hogy ha már nem segít, legalább ne erodálja tovább azt, amely jelenleg (és még nagyon sokáig) Magyarország egyetlen reménye. Az MSZP (DK, PM, Együtt) ugyanis olyan, mint a demokrácia. Lehet, hogy rossz, de nincsen jobb.
@vakapad:
"Ha ketten mondják ugyanazt, attól az nem lesz ugyanaz"
Ne ess abba a hibába, hogy csak azért elutasítasz egy állítás igazságtartalmát, mert nem tetszik, aki mondta.
Egyébként maguk a fidesznyikek is elismerik, hogy a népszavazási kérdés "tökéletes csapda". Tehát az egyetlen ésszerű viselkedés nem belelépni. Akkor is, ha az mszp, akkor is, ha a DK, és akkor is, ha pityipalkó mondja.
Viszont a poszt arról szól, hogy Ferink tudta ezt eddig a leghatásosabban mondani. Hja: "vakok között félszemű a király"
Továbbra sem látszik a fehérlovonherceg az ellenzéki oldalon, aki leválthatná.
@Scagnetti:

1./ Ez egy válasz volt, nem hangoztatás.
2./ Ha hányingered van, ne szavazz.
@kekex: "Mondjuk Ukrajna nem uniós ország, tehát ez valahol sántít."

Egyetértek. Ha maradéktalanul betartanánk a nemzetközi szerződéseket, akkor ráfaragnánk, mert több százezer bevándorló itt várakozna.

"De az 50 ezer főt nagyobb problémának látom, mint a tucatszázast."

Az 1200 fő csak egy fiktív szám, amit valamikor régen egy nyilatkozatban belengettek. Abban a pillanatban, hogy ebbe az 1200 főbe belemennénk már emelkedne. Nyilván nem 1200 fő miatt csinálják a fesztivált hónapok óta.

Sokféle becslést lehet adni arról, hogy hosszú távon mennyi migránst helyeznének el nálunk, de persze mind csak becslés, nem tudhatunk biztosat.

Én a következő becslést gondolom korrektnek: az EU lakosok száma kábé 500 millió (európa lakossága 740, azzal is lehet számolni), azaz minden 50-edik EU polgár magyar állampolgár. Tavaly jött kábé egymillió bevándorló. Ha őket a lakosság arányában osztanák el, akkor 20 000 bevándorlót kellene elhelyezni magyarországon évente.
@vakapad:
Na már megint! Gyurcsány hazudott "hisz ű maga monta"
Csakhogy az a bizonyos "hazudtunk" szöveg az 56 utáni pártkongresszus (talán Marosán) felszólalásában volt először "hazudtunk reggel, hazudtunk este, hazudtunk minden hullámhosszon" és a szocik nagyon is értették ezt a visszautalást. A többieknek meg volt a lebutított három mondat.
Orbánban az a zseniális, hogy rájött, hogy nem érdemes a magyar néppel értelmes lényekként bánni, elég a 60-70 IQ közé belőni a szöveget, csak sokszor kell ismételni.
Na ezért sem vagyok mostanában büszke arra, hogy ezekkel osztozom az országon.
@kekex: "és a szocik nagyon is értették ezt a visszautalást. A többieknek meg volt a lebutított három mondat."

Tehát Gyurcsány nem tartott beszédet arról, hogy hazudtak, csak visszautalt? Mondcsak, te olvastad vagy hallottad azt a beszédet? Normális vagy te?
@$pi$:
"Nyilván nem az 1200 fő miatt csinálják a fesztivált"
Nem is! Kenyeret nem tudnak adni, ezért a cirkusz túladagolás. Na meg addig sem a lopásaik és a polt banda
összetartása a téma.
@kekex:

Próbáljunk meg valamit tisztába tenni:
1./ Én megvédtem Varjút, bizonyítva, hogy a pártlapok irománya szennyes hazugság, aki ebben az ügyben mesés üzletről meg korrupcióról beszél az hazudik. A második hozzászólásomban viszont közöltem (Gábris feszegetésére), hogy ebben a máasodrangú kérdésben igaza van, az hiba volt, hogy kihagyta a vagyonbevallásból. A DK ezt közleményben be is ismerte.
2./ Erre ugrottál nekem, amire beidéztem a Varjút megvédő hozzászólásomat.
3./ Hogy ebből hogyan jutottunk el a népszavazáshoz, és mit akarsz mondani, azt nem tudom. Majd megmagyarázod.

Egyébként a fehér lovon csak úgy magától nem érkezik senki. A mi feladatunk(!) felépíteni a fehér lovon érkezőt, de amint látom a felépítéssel senki sem foglalkozik, a várásával annál inkább.
@$pi$:

1./ Gyurcsány nyilvánosan sohasem hazudott. A hazugság az volt, hogy nem mondta meg, a választások után rögtön megszorítások lesznek.
2./ A beszéd kizárólag(!) arra szolgált, hogy az így megfélemlített frakció a megszorításokat a Parlamentben megszavazza. Ezt persze Gyurcsány sohasem mondhatta el.
@kekex: "Orbánban az a zseniális, hogy rájött, hogy nem érdemes a magyar néppel értelmes lényekként bánni, elég a 60-70 IQ közé belőni a szöveget, csak sokszor kell ismételni."

Közismert tény, hogy a fidesz szavazók körében jóval magasabb a felsőfokú végzettséggel rendelkezők aránya mint az mszp (és társpártjai) szavazói körében. Tehát nem igaz, amit mondasz.

Amúgy persze nem kell ehhez statisztika: az ún. demokratikus ellenzék mást sem csinál hat éve, mint ugyanazt a pár primitív vádat ismételgeti végtelenül primitív módon mindenféle zavaró bizonyítékok nélkül.

"orbán lop"
"a fidesz lop"
"orbán kiléptet minket az euból"
"mutyi, mutyi, mutyi"
"hol a manyup"

Ezek az igazi IQ 60-as hívószavak ahogyan az index hozzászólókon is létszik. Rajtad is! Benyögöd, hogy a fidesz szavazóknak 60-as az IQ-ja, aztán elégedetten hátrdőlsz. Gáz!
@$pi$:

Szerencsétlen ballibek rendre leírják hogy ők az értelmiség meg a fiatalság, csak persze nehéz ezt a mantrát löketni úgy, hogy közben a nyugdíjas kommcsik a fő szavazóbázis, és a fiatal értelmiség szavazati alapján a parlamentbe se kerülénének be.
@$pi$:
ÉN olvastam. De nekem jobban fekszik az a hazugság, hogy az ország teherviselő képessége fölött is lehet, sőt kell a jövedelmi különbségeket csökkenteni, és akár eladósodás útján is támogatni az elesetteket, minthogy "nem hagyunk senkit az út szélén" mert aki nem tud kocsiba szállni vagy elhúzni, mint a vadludak, azt majd jól az árokba rugdossuk.
De persze ízlések és pofonok...
Ha lenne a szociknak érteliségi háttere, már régen kiszámolták volna, hogy az adósság megugrásában mekkora része volt a fidesz kormánytól örökölt nyakló nélküli lakástámogatásoknak, mint kiadás növekedésnek, és az eszetlen 50 %-os minimálbér emelés miatt leépült könnyűipar miatti adóbevétel kiesésnek, stb.
+ Medgyessy igazmondásának, aki beváltotta a választási ígéreteit a nagyarányú bérrendezésről.
Gyurcsány egy Augiász istállóját örökölt, és Öszödön pont azt jelentette be, hogy nekikezd a kitakarításnak.
A szarban addig tapicskoló "értelmiségnek" ez nem igazán tetszett, oldaltól függetlenül.
Egyébként disztingváljunk: vannak értelmiségiek, diplomások és szellemi munkások, utóbbi kettőnél nem kötelező a szakbarbárságon kívüli sokoldalú műveltség.
Tehát náluk is célravezető a 60-70 IQ-s üzenetküldés.
@vakapad: "1./ Gyurcsány nyilvánosan sohasem hazudott. A hazugság az volt, hogy nem mondta meg, a választások után rögtön megszorítások lesznek."

Gyurcsány konkrétan letagadta, hogy mit terveznek. A tévé vitában gyakorlatilag hazugsággal vádolta Orbánt, azt kérte, hogy a "gyógyszerfelírási díj" vádat vonja vissza, "senki sem akar olyat, hogy" alapon. Vizitdíj lett a neve.

Utána is, előtte is folyamatosan hazudott, mint ahogyan ő maga is mondja.

"2./ A beszéd kizárólag(!) arra szolgált, hogy az így megfélemlített frakció a megszorításokat a Parlamentben megszavazza. Ezt persze Gyurcsány sohasem mondhatta el."

Ez teljesen irreleváns. Képzeld el a következőt:

- Vádlott igaz -e, hogy ön a cellatársának elmondta hogyan rabolta ki az áldozatot?
- Tisztelt bíróság, én csak azért mondtam el ezt, mert azt akartam, hogy irigyeljenek.
- Igaz -e, hogy elmondta hogyan ölte meg az áldozatot.
- Igen, dehát azt csak azért meséltem el, mert már nagyon unatkoztunk.

Érted a védekezés gyenge pontjait, ugye? :D
@vakapad:
Talán mert a poszthoz szóltam. Egyébként köszi, hogy megspóroltál nekem egy magyarázatot, a tieddel ugyanis egyetértettem. Csak kiegészítettem a cégtulajdonra vonatkozó résszel. Tudod: amivel Mészáros is mentegeti a 700 millás ingatlanának kifelejtését.
@$pi$:
Hát ha neked nem tűnnek fel a "zavaró bizonyítékok" a lopásokra, akkor nincs miről vitatkozni!
@kekex: "Gyurcsány egy Augiász istállóját örökölt, és Öszödön pont azt jelentette be, hogy nekikezd a kitakarításnak."

- Tisztelt bíróság, igaz, hogy betörésekből éltem másfél évig, de szerintem az nem számít, mert amikor letartóztattak, akkor éppen abba akartam hagyni. :D

"+ Medgyessy igazmondásának, aki beváltotta a választási ígéreteit a nagyarányú bérrendezésről."

- Tisztelt bíróság, nem vagyok bűnös, mert én ugyan elloptam a kocsit, dehát megígértem az asszonynak, hogy mercédesszel megyünk az anyósékat meglátogatni.

"Tehát náluk is célravezető a 60-70 IQ-s üzenetküldés."

Irreleváns. A mondás az volt, hogy a fideszre jellemző ez, ha érted amit mondok. A fidesz választói közt sokkal magasabb a felsőfokú végzettséggel rendelékezők aránya, nem igaz tehát az eredeti hipotézis.
@$pi$:

Ezek szerint a diplomával mindenki kap egy szemellenzőt, amelyen át nem látszik Sárazsadány, az Orbán bányák a Szajol Püspökladány vasútvonal plusz 27 milliárdja (még Simicska áldott idejében), a MET 50 milliárdja, a letelepedési kötvények off-shore céges tízmilliárdjai, a mi Andynk kaszinói, Mészáros és Garancsi állami megrendelései, melyek mind az adófizetők pénzéből voltak kifizetve magánembereknek.
Akik nem(!) a börtönben ülnek, mint Zuschlag az ellopott 70 és a visszafizetet 50 milliója miatt (kár: 20 mFt).
@kekex: "Hát ha neked nem tűnnek fel a "zavaró bizonyítékok" a lopásokra, akkor nincs miről vitatkozni! "

Irreleváns. Nem az volt a kérdés, hogy kinek mi "tűnik fel", hanem az, hogy mit sulykol a párt.

Ha a bizonyítékokat nem kell sulykolni, mert azok úgyis feltűnnek, akkor a lopás tényét ugyanúgy nem kell sulykolni, mert az még nyilvánvalóbb. A bizonyítékokat ennek ellenére nem sulykolják, csak azt ismételgetik, hogy "lopnak, lopnak, lopnak".

Ez az a 60-as IQ-val megérthető propaganda sulykolása, amivel épp a fideszt váldoltad, nem?
@$pi$:

Asszem, itt befejezhetjük. Nem látom sok értelmét a folytatásnak.
@$pi$:

2006-ban talán volt némi hitele a ballib érveknek.
Ám azóta az egész Öszödi védekezés leginkább röhejes, és szánalmas, tekintve hogy Öszöd után ugyanott folytatta Gyurcsány ahol abbahagyta mind a hazudozást, mind az elkúrást és a lopást is.
Némi ellenzék veretéssel megspékelve, beazonosíthatatlan karhatalmistákkal amolyan "demokrata" módra, ahol a redőrfőkapitányt a brutalitás után kitüntetik.
@vakapad: "Ezek szerint a diplomával mindenki kap egy szemellenzőt, amelyen át nem látszik Sárazsadány, az Orbán bányák"

Látod erről beszélek! mer az orbán bányák, mer az orbánbányák, mer az orbánbányák.

Egyszerű, sokat sejtető és minden 60-as IQ-jú proli ugrik rá, hogy neki miért nincsenek bányái. Bizonyíték arra, hogy bármi lenne nincs, ha lenne, szaladna vele az mszp a bíróságra.

És ne mond, hogy a fidesz megakadályozza őket, orbán apjának már akkor is bányái voltak, amikor még az mszp volt hatalmon.
@vakapad:

Na persze...
A magadfajta Gyurcsány bérenc, legfeljebb azzal a 25 DK-s magyargyűlölővel tud érdemben vitázni.. :DDD
@$pi$:
Bocsika, de a TV vitában Gyurcsány a SZOCIK nevében beszélt. ŐK konkrétan nem is terveztek sem ilyen, sem olyan díjat. Közismert tény, hogy az a szadesz mániája volt. És tudod a parlamenti matek miatt a koalícióra szükség volt, és az egészségügyet a z SZDSZ-nek adták, tehát az ötleteiket támogatni kellett. Amikor ezt a megállapodást Gyurcsány felrúgta (az mszp-sek lelkes helyeslése mellett)- borult a koalíció is.
Egyébként a legtöbb kultúrországban van valamiféle eü. hozzájárulás, csak nálunk hat az a mese, hogy az egészségügy ingyenes és "jár" mindenkinek.
Aztán meg is lehet nézni a hazai "ingyenes" egészségügy lerohadását!
@$pi$:
forrás? Mármint a magasabb arányra? Merthogy a nagyobb tömegben az általános arány nagyobb abszolút számot okoz, azt nem kell bizonyítanod.
De talán nem lep meg, hogy a fidesz szavazóságot eleve a "nem értelmiségi" kategóriába sorolom!
@Ballib cenzúrázók réme 16: "2006-ban talán volt némi hitele a ballib érveknek."

Így van! Ha akkor lemond a kormány, választásokat csinálnak és az mszp kemény magja visszavonul már talán lenne esélyük.

Csakhogy a kemény mag nem hajlandó lelépni. Eltérítették az egész baloldalt. Nem baj, nekem mondjuk nem hiányoznak.
@$pi$:
Valahogy (nem is tudom miért?) a "zavaró bizonyítékok" nem férnek bele a pártirányítású médiába. Ha több irányból is tájékozódnál, akkor a nem kormányközeli médiákban igenis a bizonyítékokat hangoztatják.
De persze egy hithű jobbosnak megnyugtatóbb abban bízni, hogy ezek hazugságok és nem támasztják alá bizonyítékok, mint elismerni, hogy kötésig szaros az egész bagázs!
Nem kell a fesztivál ! Aki igazán aggódik a jövőért, az nem azon akad ki, hogy végre együttműködnek a balos pártok egy olyan triviális kérdésben, mint az orbán-féle hamiskártyás népszavazás teljes elutasítása !
@kekex: "forrás? Mármint a magasabb arányra?"

Közismert tény, a google egy csomó találatot ad. Te hoztad fel a témát, te tetted az eredeti állítást, nem? Nem neked kellene bizonyítékot is hoznod? :D

Itt egy grafikon pl. : 24.hu/poszt-itt/2012/04/25/tevhitek-a-jobbikrol-3-resz-az-iskolazatlansag-feltetelezese/

"Merthogy a nagyobb tömegben az általános arány nagyobb abszolút számot okoz, azt nem kell bizonyítanod."

Végig az arányokról volt szó.

"De talán nem lep meg, hogy a fidesz szavazóságot eleve a "nem értelmiségi" kategóriába sorolom!"

Az értelmiség hagyományosan kevésbé vonzódik a baloldalhoz mint a jobboldalhoz. Ezen nem kell csodálkozni, a baloldal eleve a társadalmi különbségek eltörléséért küzd, a lusta, iskolázatlan, műveletlen emberek nyilván jól járnának ezzel.
@kekex: "hogy ezek hazugságok és nem támasztják alá bizonyítékok, mint elismerni, hogy kötésig szaros az egész bagázs! "

Mindig mindent csak bizonyítékok alapján hiszek el. Ha Orbán apja törvénytelenül jutott vagyonhoz, akkor azt nagyobbrészt az mszp uralma alatt tette. Ha most bizonyítékaik vannak a lopásokra, akkor hogyan lehet, hogy amikor hatalmon voltak akkor semmi sem volt?
@$pi$:
Már régen meghaladott a "bal és jobb" felosztás, csak nincs más még helyette. Sem az Mszp, sem a DK, sem a többi ellenzéki párt nem igazán balos, mindenki középen tülekedik, a DK meg eleve nem baloldali pártként határozta meg magát.
Az Mszp mostanában jön rá, hogy balra húzódva vannak szavazói tartalékok, de a baloldali fordulatot szanyikapitány jobban hitelesítette volna. Molnárnak kevésbé fogják elhinni. Főleg, hogy a régi gárda fogja a tökét, ő maga meg a Fábius szívecsücske Tócsát emeli magas funkcióba.
@$pi$:

Jó kérdés..

Tekintve hogy 2006-2010 között ballibek kezében volt az ügyészség, főügyészestül, és mégse ítéltek el egy darab Fidezses nem sok annyit se, így felmerül a kérdés jogosan:

Mi a f@szt hadoválnak bizonyítékokról a lopásokat illetően a ballib bérbloggerek ?
@Ballib cenzúrázók réme 16:
Nézd az állításod az volt, hogy a fidesz körében a legmagasabb az értelmiségi támogatók aránya. A linked ezzel köszönő viszonyban sincs, korcsoportokat elemez.
Tudod: Gizike nem gőzeke!
@$pi$:

Tudod, mikor Orbán Viktor miniszterelnök 2000. környékén a televízióban (ilyen televízió volt akkor, bizony) megkapta azt a kérdést, hogy az állami(!) útépítéseknél a mészkő és dolomit szállításoknál miért mindig a miniszterelnök apja(!) nyer, és Orbán a szemembe mondta a tévén keresztül, hogy ő ugyan ebben nem lát semmi kivetnivalót(!), de majd szól az apjának, hogy ne nyerjen annyit, akkor azt hittem, hogy ő már soha többé nem lesz Magyarország miniszterelnöke. Ez az érzésem megerősödött akkor, mikor az állami(!) tulajdonú Dunaferr igazgatóját leváltották, hoztak helyette egy újat, akinek első dolga az volt, hogy Orbán Győző konkurensét kirúgta, és attól kezdve Orbán Győzőtől rendelt dolomitot meg mészkövet.

Tévedtem. Volt már ilyen.

Egyébként nagyon érdekes az érvelésed, hogy ne beszéljünk állandóan arról, hogy a tolvaj lopott, ráadásul hogy rengeteget lopott, mert ezzel az alacsony IQ-júak szemében csökkenni fog a népszerűsége.
Beszéljünk inkább az időjárásról. Ja.
@kekex: "Már régen meghaladott a "bal és jobb" felosztás"

Nem az. Ha az lenne, akkor nem tülekednének a prolik a baloldali szavazók közt. Ne az ideológiát nézd, hanem azt, hogy hogyan próbálja a baloldal eltörölni a társadalmi különbségeket.
@$pi$:
Nézd nem fogok neked linkeket keresgélni az autópálya építéseknél előnybe hozott bányákról,az onnan kiutált versenytársról, stb. csak megemlítem, hogy Sárazsadány speciális "szőlőbánya" (nézz utána, ne légy lusta!)
De egyébként senki sem annyira vak, mint aki nem akar látni - ezért ezt tényleg befejezem veled. Ki miben hisz - abban üdvözül. Légy boldog abban a hitben, hogy "ezek" nem lopnak, csak rájuk fogják! "Boldogok a lelki szegények, mert övék a mennyeknek országa!"
Érdekesek ezek a műbalhék a kis baloldali pártok között. 2018-ra azért majd most is meglesz a nagy összeborulás és a közös lista, mert külön-külön mindegyiknek rezegne a léc, és könnyen kipottyanhatnak a parlamentből, ha így folytatják.
A kvótareferendummal kapcsolatban meg azt kellene megérteni (nem csak a politikusoknak, hanem a bloggereknek is), hogy az nem pártpolitikai kérdés, hanem külpolitikai és nemzetbiztonsági. Ezekben pedig a civilizált országokban létezik a nemzeti minimum, az alapvető konszenzus a különböző politikai oldalak között.
Bár a baloldal már rengeteg kárt okozott az országnak, azzal, hogy ilyen mélypontra kerültek, most hála Istennek nem tudnak.
Belegondolni is rossz, hogy mi lenne, ha ők lennének hatalmon. Akkor már nem százezrével, hanem millió számra özönlenék el az országot az arabok. Ők meg arról papolnának, hogy ez milyen jó. Ahogy azt tavaly is tették.
@Ballib cenzúrázók réme 16:
Nézd, 2006-2010 között egy nyugdíj előtt álló senki volt a főügyész, viszont a BŰNÜGYI FŐOSZTÁLY VEZETŐJÉT poltpetinek hívták. Ezért tudta elévülésig elfektetni a fidesz első országlása idején elkövetett lopások bizonyítékait.
Demokraták voltak a szerencsétlenek, hogy az első panasznál nem rúgták fenékbe. De ilyen hibát (remélem) még egyszer nem fognak elkövetni!
@Gábris szomszéd: Azóta is várom, hogy a NAV mikor indít vagyonosodási vizsgálatot ellenem... :)
@kekex:

Te kezdted az egészet a másik oldal lefikázásával, bárminemű statisztikai, megerősítő adatsor közlése néálkül, így cseppet fura, hogy éppen te követelsz adatsorokat.

Mindenesetre az tisztán látszik ebből, az általam közölt adatsorból is, hogy a ballibekre a nyugdíjas komcsik szavaznak elsősorban.
@Andy73:
" az nem pártpolitikai kérdés, hanem külpolitikai és nemzetbiztonsági."
Hány éves vagy királyfi/királylány? És még hiszel a mesékben?
@vakapad: "Egyébként nagyon érdekes az érvelésed, hogy ne beszéljünk állandóan arról, hogy a tolvaj lopott,"

Ne hazudj, én ilyet nem mondtam.

"mikor Orbán Viktor miniszterelnök 2000. környékén a televízióban"

Ne terelj, nem erről volt szó. Arról volt szó, hogy ki nyom primitív 60-as IQ-val érthető propagandát. Nem arról volt szó, hogy ki lop meg ki nem lop, hanem arról volt szó, hogy ha valaki ezerszer mondja, hogy "lop, lop, lop" az miért nem beszél a bizonyítékokról.

"Beszéljünk inkább az időjárásról. Ja. "

Folyamatosan nyomod a szalmabáb érvelést, ami 60-as IQ-val beszopható propaganda. Világos?
@Ballib cenzúrázók réme 16:
Édes drága rém! Osztán van fogalmad arról, hogy az átkos rendszer közoktatásának köszönhetően milyen nagy arányú az idősebb népességben a felsőfokú végzettségűek száma?
Tudod, ahol még a linked szerint is megugrik az mszp szavazóinak aránya.
A fiatalokat meg Morvai Krisztinák tanítják az egyetemen, hát csoda, hogy az itthon maradó fiatalok nagy része Jobbikos? Az értelmesebbek ugyanis elhúznak innen a francba!
@Andy73: "azért majd most is meglesz a nagy összeborulás"

A baloldal azt hazudja, hogy a választási rendszer a fidesznek kedvez, közbe meg az elmúlt választáson az mszp ÖT pártot vitt be a parlamentbe. Merthogy az öt pártra külön 25% a küszöb, az öt pár koalára meg 15%.

Egy apró választási szabályt kellene megváltoztatnia a fidesznek és az ellenzéki pártok nagy része menne a levesbe.

De ennek ellenére megy a propaganda, hogy a fidesz teljhatalomra tör, magához ragad minden hatalmat, meg ilyesmi. Egyszerű, lehet sulykolni, nyolc általánossal be is veszik.
@kekex:

A valóság az, hogy se a ballib tolvajokat, se a Fideszes tolvajokat nem vonták eddig felelősségre.
És nem is fogják.
Az elszámoltatás duma csak egy parasztvakító 60-70-es IQ-jú (by kekex) balekoknak szóló mézesmadzag.

És leginkább azért nem mert nem törvénytelen amit tesznek, és ahogy lopnak. EGy két baleket ugyan megpróbáltak leültetni akik a törvényesség látszatára se adtak (pl Hunvald, HAgyó), de a Gyurcsány és Rogán kaliberek jogászok tucatjai segedelmével lopja a milliárjait.
Törvényesen.

És baromi etikátlanul.
De etekintetben nincs különbség egyik oldal között sem.

Talán csak az, hogy az MSZP 100 millákért cserébe eladta a külföldi multiknak a pályázatokat, csorgatta vissza az EU-s pénzeket, a Fidesz pedig ingyen a saját klientúrának csorgat melókat.
@$pi$:

A jelenlegi választási rendszer az egyetlen ahol a baloldalnak lenne esélye önnállóan kormányozni.

Ugyanis az első két helyen jobboldali párt van, akik MSZP-s DK-s koalícióban soha nem kormányoznának.

A harmadik helyezet a választáson, többek között nálunk se alakíthat kormányt, így világos hogy diktatúra van.
Agyrém.
@Ballib cenzúrázók réme 16: "És leginkább azért nem mert nem törvénytelen amit tesznek, és ahogy lopnak."

Egyetértek. És az ország nagy része nem érti. :D
@$pi$:
noch einmal: Ha szerinted csak hangoztatás a lopásra való állandó utalás, akkor egyértelmű, hogy a pártirányítású médián lógsz állandóan. Ott bizonyítékokat nem fogsz látni. A másik oldalon ugyanis számtalan bizonyítékot találsz - csak nem keresed. Téged ez tesz boldoggá.
Engem meg elkeserít, hogy nem elég, hogy lopnak, de közben a régió elhúz mellettünk, és a magyarok a környező államokba járnak át dolgozni - és nem viszont. És pont a szülőképes, magasabban képzett fiatalok húznak el tőlünk.
@Ballib cenzúrázók réme 16: "A harmadik helyezet a választáson, többek között nálunk se alakíthat kormányt, így világos hogy diktatúra van."

Igen. A baloldaliak meg vannak győződve, hogy az az igazságos, hogy a baloldal marad hatalmon, mert nekik van "igazuk" és ennek ellenére "deokratikus ellenzéknek" hívják magukat.

Visít az ember a röhögéstől. :D
@Ballib cenzúrázók réme 16:
az "ingyen" meg a 90 %" között van egy iciripiciri különbség!
@Ballib cenzúrázók réme 16: "...a Fidesz pedig ingyen a saját klientúrának csorgat melókat."

Ki kell egészíteni a feni mondatodat, ... jelentősen túlárazva, hogy legyen miből visszaosztani... Fentebb valahol van egy link, nézz bele, abban vannak lehallgatási jegyzőkönyvek, amiben erről társalognak az érintettek. Érdekes módon a kormányzat még egyiket sem cáfolta, sőt a királyi médiában nem is beszélnek róla, hogy a nertársakat lehallgatták.

Arról meg, hogy mi a törvényes, majd akkor beszélj, ha téged, mint alsókenőt megtalál a nav, elhegedál, és még fel is jelent. Rögtön meg fogod tudni, hogy mi a törvényes.
@$pi$:

B+, én az összes jövedelmem bevallottam, nem loptam, mégsem tágult a házam soha.
Jah, és a szüleim sem adtak kölcsön csak 20 ezret, azz is egy nyanvadt tv-re.
@vakapad:

Szerintem beszéljünk a lábgombáról, meg a hüvelygombáról. Mindekttő igen érdekes, ha a más lábán, vagy a más altestében van.:D
Mik nem vannak ebben az országban?

Ez huszárvágás a jáavából:
"Polt Péter legfőbb ügyész kezdeményezte, hogy függesszék fel Mengyi Roland fideszes parlamenti képviselő mentelmi jogát – jelentette be csütörtök délelőtt Fazekas Géza, a Legfőbb Ügyészség szóvivője.
Két bűncselekmény merült fel Mengyivel kapcsolatban. Az egyik bűnszövetségben és bűnsegédként elkövetett különösen nagy vagyoni hátrányt okozó költségvetési csalás kísérlete. A másik vesztegetést állítva elkövetett befolyással üzérkedés. Ezeknek a büntetési tétele kettőtől-nyolc, illetve öttől-tíz év szabadságvesztés."

Mert ugyé a befolyással üzérkedéssel ki lehet védeni, hogy Mengyin túl lássanak. Hehehe.

index.hu/belfold/2016/08/18/legfobb_ugyeszseg_fazekas_geza_parlamenti_kepviselo/
@$pi$: Ez friss.
Ebben persze az is jól látszik, hogy a fidesz vezet a '8 általános és alatta' kategóriában is. :)

republikon.hu/media/20993/partok2015_v4.pdf
@Ballib cenzúrázók réme 16:

Ugyanezt a Fidesz is eljátszotta az ún. "elszámoltatással", aminél két évig gyúrták a fikát nagy hőbörögve, hogy most aztán az összes szoci sitten végzi, aztán a vizsgált többezer ügyből találtak vagy harmincat, amit a saját ügyészségük már nem tartott cikinek és vállalhatatlannak, de valahogy utána nem láttam a tömeges letartóztatásokat, hogy ebből bármelyikből is elmarasztaló ítélet lett volna. Ellenben a pofázás a "rendszerszintű lopásokról", nulla bizonyítékkal és ítélettel persze nagyon ment Lázárnak. Még az olyan emblematikus figurákat sem "sikerült" börtönbe juttatni, mint Hunvald, Simon meg Hagyó, a legendás Nokiás-dobozról meg kiderült, hogy egyetlen vallomásban szerepelt, amit azóta vissza is vontak, és huss, köddé vált.

Csodálatos dolog az internet, hogy mindent megőriz, nem?
vastagbor.blog.hu/2012/08/31/beszamoltak
@The real Donky: "Ebben persze az is jól látszik, hogy a fidesz vezet a '8 általános és alatta' kategóriában is. :)"

Nos igen. Viszont még mindig jobban vezet a felsőoktatást végzettek közt. Az MSZP-nem a csak általános iskolát végzettek 21%-át, a főiskolát/egyetemet végzetteknek csak 8%-át sikerült meggyőzniük. Hát ez az! :D
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Akkor bizonyára azt is tudod, ha ilyen tájékozott és olvasott vagy, hogy a Hagyó, Hunvald ügyek nem a Fidesz elszámoltatás alatt kezdődtek, hanem még az MSZP kormány alatt.
@látjátok feleim szümtükkel:
jobb, ha tudod szerte a világban az acélipar ilyen de nem jó bezárni és errefelé nem is teszik, hanem valamilyen csűrcsavarral megolgyák a világ egyik legnagyobbja Krivoj Roh ban üzemel aszt pölö svájci bankárok üzemeltetik és sohasem volt probléma vele...alapanyag árak mármint a kohóba betáplálandó alapanyagok áraival kell játszani az ócskavas és a többi ára a tőzsdei tétel de ha valaki (Krivoj Roh megtette) évekre előre leköti az összes leheccséges ócskavasat és ezzel szabályozni képes az árát ami vetexik az aranyéval de ezüstöt messze meghalaggya

brühüyyy
kkk

és sok minden más tényező is belejátszik a vezérigazgatónak nagyon okosnak és villámsebesnek kell lennie, és hitelképesnek ha nincs pénze nem érdekes ha van eladási szerződése akkor kap hitelt
@látjátok feleim szümtükkel:
az acélmű ugye sok fő elemből áll: különféle kohók, meleghengermű hideghengermű és a hulladék hőre telepített erőművek, melegvízellátó rendszerek és mindezen termékek eladása
az ócskavas, vasérc (szinte nullára redukálható a hányada mint értéktelen alapanyag!!!!)mészkő és a többi ásványi anyagok beszerzése és biztosítása egy nagy országos vagy nemzetközi kapcsolati hálózatot tételez fel...még olyan extrém esetek is vannak, hogy együttműködnek régi hajóroncsok kiemelésével és újrahasznosításával még mindíg jobban megéri, mint a vasérc aminek a minősége és előkészítési költségei nagyon magasak lehetnek, és mindebben hatalmas szállítmányozási szerződések évekre évtizedekre előre lekötött hajóflották szerte a világban (nagyon jó lenne ha legalább addig a tengerjárók újra tudnának hajózni és nem uszályozni kellene (kellene szólni az usa nak hogy a kurva annyát és emelje ki a berobbantott dolgait a Dunából saját kölcségén)

brühüyyy
kkk
@látjátok feleim szümtükkel:
az elhasznált vasúti sínek aranyárban kelnek el... és minden vasúti acélhulladék első osztályúnak van minősítve...soxor gond a rozsdamentes acélok újrahasznosítása de meg kellene oldani (a NYNY -i metro leselejtezett több ezer vagont és nem taláktak más megoldást valami agymentes döntéssel, a tengerbe sűllyesztették, állítólag ki lettek pucolva kkk)

ez a körforgás egészséges de mozogni kell és nem a babérokon űlni

brühüyyy
kkk
@$pi$:
A tények azok tények.
Viszont a fidesz (és a többi párt) nem százalékot akar megszólítani, hanem darabszámot, ha győzni akar.
Asszem. :)
Ateisták fegyvere: Azt hiszik, hogy a logika és a tudomány, de a valóságban nem. Legbutább dogmájuk: Nincs Isten, de hogy mi is az ami nincs, azt nem tudják. erkolcstan.blog.hu/2016/08/18/ateizmus_vallasi_kartyan
@$pi$:

Város csak olyan település lehet, aminek legalább 10.000 lakosa van. Ezért hazug a kék-plakát kormánypropaganda állítása.
epitesijog.hu/fooldal/1745-melyik-kzsegbl-lehet-varos-a-varossa-nyilvanitas-felteteleinek-modositasa

A többiről, hogy miért is problémás ez a populista kampány, nem írok, tele van az okokkal az internet.
@TanBá:
mondád?:
"Nincs Isten, de hogy mi is az ami nincs, azt nem tudják."

a probléma fordítva ugyanaz: aszt sem lehet tudni hogy mi az ami van, ha van? )))))

vagy te tudod Bá????

brühüyyy
kkk
@De hová tűnt Columbo felesége?: "Város csak olyan település lehet, aminek legalább 10.000 lakosa van. Ezért hazug a kék-plakát kormánypropaganda állítása."

Ó, b+ ennél elkeseredettebb fingfűrészelést már rég hallottam. Te minden mondat minden szavára rákeresel a neten, hogy mi a csoda lehet a definíciója és aztán megpróbálsz belekötni mi?

Ha egymillió bevándorló jött tavaly és azokat a lakosság arányában osztanánk el, akkor magyarországra egy év alatt arányosan 20 000 bevándorló jutna. Ha öt évig jönnek, akkor 100 000, ha egyre többen jönnek, akkor több. A kormány becslése szerint ez a szám 160 000, mert ők úgy gondolják, hogy növekedni fog a bevándorlók száma. Úgy tudom a tudományos akadémiát kérték fel arra, hogy becsülje meg a bevándorlók várható számát.

De azért szerintem biztos neked van igazad, tényleg tilos, abszolút tilos a "kisvárosnyi" szót használni, mert a városokban legalább 10 000 lakónak kell lenni.
Elkeseredett az, aki tévesen használ egy jelzőt.
Másrészt, minden egyes szónak jelentősége van.

Perpill, amiről szó van, az, ha jól tudom, 1172 fő. Mindegyik regisztrált menekült.

Azért kell a városnyi szócskát használni, mert régi főhősöm, Özv. Szedlacsekné, Jámbor Manyi néni Jászkarajenőn nem tudja ezt a számot de a városnyi jelzővel könnyen megbírkózik és meg is benne a vér, rendesen.

Egyébként pedig.
Nem örülök ennek az egész mizériának, és magam sem szeretnék százezres számú regisztrálatlan "menekültet" látni a hazámban.
Viszont aki rászorult, és/illetve nemzetközi jog védi azon asszem segíteni kell, ez nem lehet kérdés.

Ebben az egészben, ami zavar, de nagyon:
- a kormány uszítása (Brüsszel ellen is)
- a hazug propaganda
- mindezt az adófizetők pénzén, mindennemű kontroll nélkül teszi
- a magyar határ nem volt rendesen védve, több ezer regisztrálatlan jött át rajta és mi ezt hagytuk.

Végül pedig: bárki csak egy kicsit is támadja mindazt, amit a kormány bevándorlás témakörben tesz, rögvest jön a libsi, bolsi, komcsi, hazaáruló, idióta jelző és ezek variációi.
Miközben Merkel,aki ezt az egészet tolja, kereszténydemokrata.
Még egyetlen kormény, vagy fideszközeli szájból sem hallottam azt vissza, hogy Merkel valójában nem baloldali politikus, ez csúnyán el van hallgatva.
De az egységsugarú szavazó ezt nem tudja, így a libsi dumával patent módon hergelhető szavazatmaximalizálás reményében.
Ez folyik.
Szégyenkeznem a városnyi szó (és társai) miatt nem nekem kell.
@$pi$:
Hogy mennyi jött / jön, az mellékes. Számolhatunk akár 1 milliárddal is, mert mi van, ha Kína is megindul...

1. A lényeg, hogy mennyit akar befogadni az EU.
2. Tényleg a lakosság arányában osztják ki a kvótákat? Nem lehet, hogy más tényezőket is figyelembe vennének?

öregmatróz (törölt) 2016.08.19. 00:00:56

Mi van?
Kifujt a gőz?
Annyira tartjátok a témát amennyit a népszavazás érni fog?
HELYES a bőgés oroszlán! De mennyire helyes és IGAZ!!Főleg az utolsó mondatot jó lenne sokat agyába lángbetűkkel beírni!@kekex: ekex:
@De hová tűnt Columbo felesége?: lehet hogy x ido ota csak 10000 fo lakos felett lehet vmi varos de.....
jo par olyan telepulest tudok ami varos es a lakszam messze nem 10000......pl bfuzfo varos.aztsn cssk 4000 fos
@De hová tűnt Columbo felesége?: régen jártál erre
@PeniValdes: Igen, léteznek 10 ezer lakos alatti városok is.
A Fidesz szóhasználata akkor lenne elfogadható, ha 1170 fő valoban egy varosnyi embert jelentene. De attól tartok, nincs ilyen magyar város. Ha azonban van is, nem hiszem, hogy jellemző magyar sajátosság lenne ilyen népességű város.
@habakuk000: Lefoglalt pár dolog... Most sem voltam itt sokat, de látom, a midi a régi.

öregmatróz (törölt) 2016.08.19. 20:49:49

@PeniValdes:
Errefele laksz?

Bocsi a túl bizalmas kérdésért.....:)
@öregmatróz: öreg, mekszikóváros lakossága cca. 9 millió. nem ott lakom mégis tudom.

te csak hülyeségeket tucc kérdezni, vagy?

öregmatróz (törölt) 2016.08.19. 21:31:18

@taga20:
Na ottvan a...

valamelyik nap 0 órától nem vagy itt.....?
@öregmatróz: ha rajtad és a többi nyuggeren múlna, a gyík má kimúlt volna rég.

úgyhogy szerényebben öreg, me nagyon gáz a szar dumád.

u.i.: visszafogtam magamat, me má csak a fityesz maratt neked.
@taga20: " ha rajtad és a többi nyuggeren múlna, a gyík má kimúlt volna rég."

öregmatróz nevében kikérem ezt a szemtelen és igaztalan megjegyzésedet, úgyhogy szerényebben taga, mert nagyon sértő a sz.. dumád.Képzeld el, hogy nem minden szépkorú fidesz szimpatizáns...de akkor is, így ne beszélj velünk, ha megkérhetlek.
puszilok mindenkit, de most az asszony jön:))

természetesen megdumáljuk a világpolitikát dugás előtt:))

nem kamu:)
@taga20: ooo,ooo. má megint túl toltam:)
@$pi$: A felsőfokú végzettség nem jelent automatikusan nagyobb intelligenciát. Biztosan vannak neked is példáid erre.
@kekex: "Orbánban az a zseniális, hogy rájött, hogy nem érdemes a magyar néppel értelmes lényekként bánni, elég a 60-70 IQ közé belőni a szöveget, csak sokszor kell ismételni."
Bocsi, hogy futtában beleszólok, de ezt már Antonius is tudta Cézár temetésén.
Goebbels pedig nagyban alkalmazta
süti beállítások módosítása