Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: 444.hu/2024/04/23/eldugott-hirdetmenybol-derult-ki-hogy-43-ezer-negyzetmeterrel-bovul-a-godi-akkug... (2024.04.23. 19:01) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: "A Muzsikáló Magyarország 2024 program a kávéházi cigányzenét támogatja 1 milliárd forintos keretö... (2024.04.23. 14:24) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2016.08.18. 09:07 Fabius

Halszagú Magyarország puhapöcs generációja

Magyarország halszagú - éneklik a legújabb ner himnuszban, de amúgy szabadok vagyunk mert kivívták ezt nekünk.

Márhogy szabadon írhatja elő a Főni, nekünk itt mit szabad és mit nem szabad. Egy pártfunkci feleségének és segítőjének kopaszok segítségével szabad megakadályozni egy népszavazási kezdeményezést, arcon fosva ezzel az állítólagos szabad jogállamot, amire oly büszkének teccünk lenni. A térfigyelők által jól dokumentált esetet szabad bármiféle következmény nélkül hagyni, nekünk pedig szabad ezt eltűrni. Mi pedig eltűrjük, azt is, ha ezért puhapöcs generációnak hívnak minket.

Magyarország halszagú, hányatsz és mész.

A szakképzett munkaerővel együtt Európába. Mert te még tényleg szabadon tanultál, nem voltak ezek a szabadságnak beállított keretvágások, korrupciólájkoló Lánczi rektorok, élethosszig tartó szakmunkás létre kárhoztató, röghöz kötő oktatási reformok. De ma ez a szabadság, amit megdanolnak kampánydalocskában, hogy méltón emlékezzünk.

Mert "mindenki érezze azt, amit érezni KELL".

658 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr9410423896

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Halszagú recycling Orbánék 56-os "himnusza" 2016.08.19. 09:23:49

Sokadszorra bizonyosodik be, hogy a FIDESZ csak a szlogenek szintjén törődik a nemzeti érzelmekkel, a valóságban viszont csak cinikus hivatkozási alap a lopáshoz. Örökre emlékezetes marad például, hogy mit is sóztak ránk 2000 augusztusában: a McDonald...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@taga20:

Kenyeres forrás,Királykút,ahol anno Mátyás táncikált udvarhölgyeivel:)
Csupa erdő,tisztás,patak,hegyek és zavartalan nyugalom!
Fognám 'asszonkát és azonnal indulnék a helyedben!
@gazoló: má voltunk, vác fölött a kettesen csapattunk egy honda xx-szel, asztán diósjenőnél balra.

át kemencére, közben a szénégetőket megnéztük:)

régen minden jobb volt!:) a faszt!

www.youtube.com/watch?v=AX4Tk-pzEeM&list=RDAX4Tk-pzEeM
@taga20: "régen minden jobb volt!:) a faszt!"

Lehet azért még ezt is überelni nyugi. :)

"Schmidt Mária: Bayer Zsolt keresztes lovag, aki nem engedi, hogy józan eszünket elveszítsük"

propeller.hu/itthon/3236967-schmidt-maria-bayer-zsolt-keresztes-lovag-aki-nem
@taga20: mert nincs füled, hallgatni, hallgatni végig..

www.youtube.com/watch?v=3ALY_mvAVsU

az össze-visszákat én sem hallgatom meg, mint Rodeo:)
@taga20: ha már Apocalyptica, akkor hegyi kirány barlangjában, Grieget ki ne hagyjuk:

www.youtube.com/watch?v=SGigthgbpDI

nagyon szimpatikusak, voltak Karcagon vagy Szarvason is egyszer - ezt keverem- s a koncert végén simán lehetett velük beszélgetni, kedves emberek
@taga20: D

Az igen régen lehetett,mert már legalább tíz éve nincsenek szénégetők:)
@habakuk000:

Hevesbe készülünk a jövő héten!
Azt súgd meg Haba merre mérik Egerben a legjobb borokat?!
@taga20: és legutólsónak Marta Jandova és a finnek:

www.youtube.com/watch?v=9b6cPItNqBc

hadd fejlődjön a németed
@gazoló: remélem az ipoly meg van még, meg a zöd fű, meg a patak, ami kemence felé/vagy felől folyik.:)

a kurvaéletbe, édesélet:))

zene!:)))

www.youtube.com/watch?v=08w0LQUIZ9E&list=RD08w0LQUIZ9E
@gazoló: 27-én Grassi fesztivál lesz, egy olasz család, nagyon kedvesek, adnak enni, inni szép a pince, én odamennék a helyetekben

két három évig nem voltak, följelentették őket a hős magyar borászok, de túlélték

Borvacsorára a Thummereréket javaslom,a vő szakács, hétfogásos vacsorák vannak aktuális borokkal, a végén finom törköllyel grappával

ha szép pincét akarsz látni, érdemes megnézni a Bolykiékat, én ott bort nem innék, az igaz

de ízlések és pofonok, tudod, fejlődik az egri borászat, mindenhol lehet találni finomat, de a Grassit nézd meg, nagyon jó hangulatú, családias szokott lenni, nem olyan, mint a hivatalos kurzus és a jó marketing által felkapott túlzsúfolt Bolyki napok, ahol ráadásul kifejezetten rosszak a borok
@habakuk000:

Kösz tudtam,hogy bízhatok'kékvérű ízlésedben:)
@gazoló: haver, lehet hogy homárnak fogok tűnni, de te mijattad nem farcoltam innen le:)

ja és a csajok miatt:))

és az út!

www.youtube.com/watch?v=U_oaPY0Brrw
@gazoló: thummerer.hu/hu/

www.grassi.hu/

szerintem elírták, mert jövő szombat az 27 és nem 29, de majd rájuk kérdezek, ha érdekel
@habakuk000: elírták???
és ha az agyműtétüknél elírják, hogy nem 1500 köpcenti, hanem 150?

ennyi barmot:))
@taga20:

Tudtam,hogy nem mész el bár azt írtad annak számonkérő számvevő fasznak:)DDD
@habakuk000:

Kösz!

www.youtube.com/watch?v=LYBw6XTcww4

Azt mondd meg nékem, hol lesz majd lakóhelyünk
Maradunk itt, vagy egyszer majd továbbmegyünk?
Itt van a város, vagyunk lakói
Maradunk itt, neve is van: Budapest

Reggelre kelve, ahogyan ez itt szokás
Közértbe megy le tejért János és Tamás
Házakon rések, azon kilépnek
Házak közt járat, azokon járnak, indulnak el

Azt mondd meg nékem, hol lesz majd lakóhelyünk
Maradunk itt, vagy egyszer majd továbbmegyünk?
Itt van a város, vagyunk lakói
Maradunk itt, neve is van: Budapest

Reggelre kelve, ahogyan ez itt szokás
Közértbe megy le tejért János és Tamás
Tócsák tükrében magukat nézve
Dohányszemcsékkel zakók zsebében, indulnak el

Kérdésem volna, pálinkát mérnek-e már
Felismer tanár úr, vagy tán elfelejtett már
Éva tegnap volt az abortusz bizottság előtt
Téli kabátomra hasztalan keresek vevőt

Házmesterünknek adjunk szép mosolyokat
Nézd, homlokomra egy boríték nem ráragadt
Más vagyok, nem az, akit épp maga most keres
Fáskerti elvtárs, legyen már olyan szíves

A fekete lyuk egy nem létező égitest
Három év múlva nem vagyok hadköteles
Felismer tanár úr, vagy tán elfelejtett már
Kérdésem volna, pálinkát mérnek-e már

Azt mondd meg nékem, hol lesz majd lakóhelyünk
Maradunk itt, vagy egyszer majd továbbmegyünk?
Itt van a város, vagyunk lakói
Maradunk itten, maradunk itt, maradunk"
@gazoló: tudod, kíváncsi lennék, hogy Cseh Tamás hogyan reagálná le a Bayerzsótti-féle lovagságot.

Mai napig tudom énekelni ezt az albumot:)
@gazoló: egy faszkalap a csóka, de van igazsága.

de ameddig a geci és slepje, nap-nap után a pofánkba hazudik, és szarrá lop, ako rajtam mit kér számon bárki is?

persze, magamat sokkal többre tartom, mint a gecit, lézert, mészarost, és a bűnözőtonit.

u.i.: azé látom te is hezitálsz.

ja és zene!:)

www.youtube.com/watch?v=wkKueyJaA0A&list=RDwkKueyJaA0A
@gazoló: amúgy meg nagy hókuszpók az egész:)

"Magát szakavatottnak vélő borkedvelő közönség kóstolóasztalhoz tódul és cseveg a borról. Szeretem, nem szeretem? Tetszik, nem tetszik? Ez a kérdés. És röpködnek a szakszavak: sav, tannin, egyensúly, extrakt. Megy a pózoló villogás. Aztán van a sokat kóstolt, kiiskolázott társaság, mely lögyböl, szagol, kóstol, köp, és pontozással megítél. Dönt - a bor sorsáról. Akár a színházi kritikus. A színészek hónapokig készülnek a premierre. Magolnak, gyakorolnak, izgulnak. A bemutatót követően a színikritikus pedig megírja az elmarasztalást. Mindkét szakma eljátssza, hogy élet-halál ura.

Az alkotó meg azt kívánja, mennétek el inkább kapálni! Hosszú órákat, napokat görnyedni a kapanyélen. "

imad.blog.hu/2013/07/06/a_kapalas_elmelete
@habakuk000:

Úribaszott társaság,'divatbul!
Tudnák,mit kell kibírnia egy fürtnek áprilistól????
@habakuk000: a hülyeségre látom találtál filozófiát.

te olyannal nem találkoztál, hogy a pokolhoz vezető út, jószándékkal van kikövezve?
@habakuk000: Boccs hogy közbeszólók. Lereagálta, pedig nem tudta, nem tudhatta mi lesz, legfeljebb csak sejtette. :-( Éppen idézted is. :-)

"Maradunk itten, maradunk itt, maradunk"
@habakuk000:

Megállapítaná, amit Bródy: Ezek ugyanazok.
Aztán eljárna egy indiántáncot.
@habakuk000: "Aztán van a sokat kóstolt, kiiskolázott társaság, mely lögyböl, szagol, kóstol, köp, és pontozással megítél. Dönt - a bor sorsáról. Akár a színházi kritikus. A színészek hónapokig készülnek a premierre. Magolnak, gyakorolnak, izgulnak. A bemutatót követően a színikritikus pedig megírja az elmarasztalást. Mindkét szakma eljátssza, hogy élet-halál ura.

Az alkotó meg azt kívánja, mennétek el inkább kapálni! Hosszú órákat, napokat görnyedni a kapanyélen. ""

erre voltam ez.

a látszólag sok munka, nem garancia a minőségre.

persze leninevtárs szerint(ha nem csal az emlékezetem), a mennyiség átcsap minőségbe.

u.i.: a DM-nél a minőség átcsapott még nagyobb minőségbe:)

zene, vidéki barátom:)))

www.youtube.com/watch?v=M2VBmHOYpV8&list=RDM2VBmHOYpV8
@rdos:

5-6 éve halt meg. Akkor már látható volt minden.
@rdos: nem nem, ez az itt maradunk, az nem az az itt maradunk egy helyben lemaradva minden fejlődéstől amire célzol, hanem egy végtelenül erős szeretem a hazámat itt maradunk

legalábbis az én értelmezésem szerint:)
@naivaképző: viszont én balekvizsgán énekeltem, s annak sajnos már van vagy harminc éve
@taga20:

"Vidéki barátom.."

A másik posztban meg sötétezed a vidékieket.
@habakuk000:

Mindannyian énekeltük Cseh Tamást. Táborozáskor Nagy Lászlót mondtunk soronként, felváltva a tábortűznél.
Nagy szégyen volt, ha valaki nem tudta folytatni.

Ennek is majdnem 30 éve.
@taga20: nem is a minőség miatt linkeltem, hanem az úri közönség sznobizmusa miatt, mert eszembe jutott, hogy bólogat boldog boldogtalan Bolyki fesztiválján a -természetesen szerintem - gyakorlatilag ihatatlan borokat szürcsölve:)

mi az a DM? ezt se értem, de fafejű vagyok, Rhapsodyt és Shaktit hallgatok, ne linkelj vackokat:)

meghallgattad a Gargoylt és a Martat? nyilván nem, mert akkor nem nyomnád a Depesht:)

én is emeletes sznob vagyok, nem csak Rodeo vagy Orica, aki csak s kizárólag Mozartot hallgat:)
@naivaképző: Érdtől erősebb vidéki nincs, ott csoportosul az összes, akit nem engednek be jeles fővárosunkba
@gazoló:

)))

Hétfőn. Majdnem szentté avattak itt, mikor kimondtam, hogy tudok nokedlit készìteni.
@taga20:

Csípja a szemem ez a semmitmondó közhely.
Sokfelé jártam már, de butább emberekkel nem találkoztam a kispesti szomszédaimnál.
Ennyit a híres Budapestről.
@habakuk000: orica, vivaldira csinálta a tojásrántottát! úgy hogy pofa alap állás:))

és zene, te vidéki csöves!:))

www.youtube.com/watch?v=g47J1xE4sgI&list=RDg47J1xE4sgI
@naivaképző: "Sokfelé jártam már, de butább emberekkel nem találkoztam a kispesti szomszédaimnál."

ezen behaltam. a saját sötétséged, a legnagyobb verem!

ha aszt gondolod, hogy többre tartom magam, az ostoba vidéki baromnál, ako tévecc:))

u.i.: a vidékiek tényleg birkák:))))
@taga20:

Azt gondolom, hogy össze-vissza beszélsz. Aztán ha szembesít vele valaki, magyarázkodsz.
@naivaképző: látom ráérsz, ako dumáljunk!

szeretnék egy olyat látni, ahol ma csak a levegőbe dumáltam!

rajta, pajta!
@naivaképző: 13.30 asztán csak a nagy kuss van. mi van?
@taga20: egyszer ezt és a két Metallicás változatot és az előbb linkelt Martat folytonos ismétlésre téve autóztam le egy éjjel Záhonyból az Olymposz tövébe, mentve egy ismerősömet egész napos azeri tárgyalást követően, hajnal hatra értem le, nagyon jó ütemben lehet rájuk autózni

www.youtube.com/watch?v=weStzJV8ZTo

egész éjjel a négy dal ordított:)
@naivaképző: @habakuk000: Cseh Tamás. Sokáig nem szerettem. Mert hogy zeneileg kissé monoton. Aztán egyszer egy hétig Cseh Tamást voltam kénytelen hallgatni (unokanővérem kedvence volt, választásom nem volt :-)). Ugye addig én (hátulgombolósként) szokva voltam az olyan nagyszerű dalszövegkehez, hogy aszongya hogy "tölcsért csinálok a kezemből" (ha jól rémlik Kátya Kovacsova).

Cseh Tamásnak volt mondanivalója. Alkalmasint több értelemben is. Ezt már tizen-alig évesen is le lehetett kagylózni. Azóta egyik kedvencem.
@rdos: jó, hogy közbeszóltál, ennek kapcsán elgondolkodtam azon, Bereményinek ez a "maradunk itt"-je mennyivel többet tartalmaz hazából, Radnótiból, kavicsokból, kövekből, mint pl a polgári népek által mostanában kötelezően dicsőített Ismerős arcok giccses frázispuffogtatásai
@habakuk000: Na ez a gondolat (több réteg, egyik mélyebb mint a másik) egyszerre ment. :-) Ja, és persze hogy Bereményi. Cseh Tamás "csak a hangszóró volt". Bocsánatot kérve a hangszóró szellemétől.
@naivaképző: 13.56, asztán a nagy semmi!
@rdos: vagy ez a jól sikerült halásznóta
@rdos: bocs, de nem a Zalatnay?
@evasanyoca: Biza meglehet hogy a Cini volt a "tölcséres". :-) Jobban belegondolva igen. Utána mehetnék a zeneszövegenponthun, de annyira nem fontos.
@habakuk000: Na, ezt nem értem. :-( Ha fontos segítséget kérek. :-)
@rdos: "Jobban belegondolva igen. Utána mehetnék a zeneszövegenponthun, de annyira nem fontos"

tudom nehéz, de nem lenne egyszerűbb, ha aszt mondanád, hogy igazad van évikedrága?

a nyuggerek ennyire barmok, vagy csak te tolod a hülyeséget?
@gazoló: az én időmben mindegy volt, csak a Szépasszony völgyébe menjünk, akármelyik pincébe mentünk be, jó volt. A bor is, a zsiroskenyér hagymával is, de a legjobb, hogy 20 éves voltam...)))
@taga20: Igazad van. Igaza van @evasanyoca: -nak.

Mentségemre szolgáljon legalább az előadónak a "nem"-ét eltalátam.

Rákérdezhetek?

Igen.

Kátya Kovacsova?

Nem! :-)

Én kérek elnézést, magyarról magyarra nehezen lefordítható szójáték(nak szántam). :-)
@evasanyoca: "de a legjobb, hogy 20 éves voltam...)))"

ez a hajó elment drága évike:)

nekem mit üzensz, így a negyvenes éveim derekán? ne higgyek a csajoknak?

zene! csak neked!

az egyik elsőmet küldöm, me szeretlek, mégha öreg és ráncos öregasszony vagy is:))

www.youtube.com/watch?v=4F2R5vZYUh0&list=RD4F2R5vZYUh0
@taga20: édes drágám! azt üzenem neked, az élet egy szép mese, olyan a története, amilyennek te írod. Te tehetsz azért, hogy boldogsággal, örömmel legyen tele, és ellenkezőleg is te tehetsz.Mint mondá valaki, saját életünk van a saját kezünkben, ha elszurjuk, csak magunkat hibáztathatjuk....kkk..aztán egyszer csak, mint ahogyan a mesének, vagy a kolbásznak, vége lesz...kkk
@rdos: tudtad, hogy Kovács Kati egri lányka?
@taga20: szeretem a Jonny gyereket...kkk
@evasanyoca: Nem tudtam. Ma is tanultam valamit. :-)

Bár, ha inkább csak leányka volna. Na! Elég! Ronda voltam és férfisovén. Mindig mindent félre értek. :-(

www.google.com/search?q=egri+le%C3%A1nyka&client=ubuntu&hs=I8o&channel=fs&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiwj6bnnNDOAhUBsxQKHTdeCxsQsAQIJw&biw=1223&bih=708

naivaképző (törölt) 2016.08.20. 17:09:57

@taga20:

dolgozik.
""A megjegyzések le vannak tiltva ennél a videónál."

ilyen nagy a szabadság! pont erről pofáznak a videóban, de nem baj. nem zavarja őket , pontosan tudják hogy hazug propaganda, vagy fel se fogják."

kkbk.blog.hu/2016/08/17/az_1956-os_emlekev_imazsfilmje
@rdos: hidd el, pontosan tudják, ez is csak ismétli önmagát, mint már oly sokszor a történelemben, és bizony zsíros a konc.
@naivaképző: és szünet nincs a kapitalizmusban?:)))
@evasanyoca: Jól értem? Van az a pénz?

Nem fogják fel ezek a labbancok, bacchuszárok hogy mit tesznek?

Úgy látszik nem. :-(

Nem kell aggódni. Mindig azt szoktam mondani, olyan rossz még sohasem volt, hogy annál ne lehetne rosszabb. :-(
@rdos: no jó, de komolyan azt hittem még pár évvel ezelőtt, hogy a Duna sosem fog visszafelé folyni, dehát ugye hótthülye pesti lévén ez is megtörtént, minden megtörténik, ha apánk mondja.
@taga20: én sose voltam veled együtt fiatal aranyom, mert a fiam lehetnél...kkk
@evasanyoca: Hú, bocsi Évi ez nekem új. Mikor és hol folyt visszafelé a Duna? Ha képletes akkor értem, de hát hiszen velem is lehet dumát - ha nem is Dunát - rekeszteni (a vízügy még nem vette át a szabadalmamat, a lényeg hogy lyukat kell beszélni a töltés oldalába). :-) Na ez is csak vicc volt, ez ma még ingyért van. :-)

naivaképző (törölt) 2016.08.20. 18:29:01

@taga20:

Mint a rendes cselédeknek, nekem is van kimenőm.
De azt nem a neten töltöm.)))
@rdos: azt hittem 89-ben, elszámolás lesz, vagyonelvonás lesz, Kisédenkert lesz Magyarországból,végre, aztán a volt párttitkár lett a suliban az igazgató, a volt párttagok a vezetőségi tagok, csak mostmár nem pirosban, hanem sárgában osztották az észt....Orbánnal a Duna is visszafelé kezdett folyni, amit kiharcoltunk az évek folyamán, azt a komondorok semmissé tették, és mint nagyanyám, mehetünk a konyhába......szóval ilyenekre értettem...szeretem a vicceidet.:))
@taga20: de jó lenne, ha apró részlet lenne......kkk
@naivaképző: azé a netre, azé kirakod:))

más! hamá olimpina, ako legyen kövér:)

www.youtube.com/watch?v=IzBI0_6G_Mw&list=RDIzBI0_6G_Mw

naivaképző (törölt) 2016.08.20. 18:40:49

@taga20:

Miért?
Nem szégyellem én a munkám.
Szabad akaratomból döntöttem úgy, hogy ideje megmerítkezni az élet sűrűjében.
@evasanyoca: Így már értem a "visszafelé folyó Dunát". :-(

Igazad van, új és hiteles "arcok" kellenek. Az eddigiek elhasználódtak és teljes mértékben lejáratták magukat. :-(

A vicc az, hogy könnyedén verhető lenne ez a mostani többpártállami bagázs egy új párttal, akiket pont olyanokból lehetne megalakítani, akik már csak a - szavaiddal élve - a "konyhába fordulást látják maguk előtt reális lehetőségként". Régen mondom. :-)

És hogy ne Offoljak, rögtön nem számítana jelen generáció puhapöcörője. :-)
@Sir Bates dö Hól:

aha, 1/3-áig mindenképpen.

akkor állt ki mellette és támogatta, amikor nem kellett volna, és akkor kezdte kritizálva támadni, amikor már okafogyottá vált.

Ha az az érv, hogy a nép vagy a szavazók harmada jobbikos vagy jobbik szimpatizáns, és ezért meg kell tanulni velük együtt élni, akkor a magam részéről következetes weimari attitűddel a jobbik jelöltjeikre fogok szavazni, ezzel támogatva azt az teljesítendő és jogos igényt, hogy minél többen együtt élhessenek a jobbikkal és a jobbikosokkal és hogy kiélvezhessék mindazt, amit a jobbik nyújtani képes.
Bizakodok, hogy ez az eléggé kreatív és konstruktív hozzáállás túlszárnyal minden eddigit, és nem csak a slagfertig, hanem a fix und fertig értékelésre is érdemesnek bizonyul.

Gut'nmorogon zu Mordor! Avagy - időnként megesik és nem is baj, ha a gondolat csak csoszog, klaffog a papucsa...és messzire rikít ezer lyuktól ékes a zoknija.
@mizantroll: megkérdezném tőled, aki oly régen itt vagy, és oly kevésszer szólaltál meg, hogy mi a véleményed arról, hogy kinek nagyobb a felelőssége:
annak aki szőnyeg alá söpörve hallgat a cigányság problémájáról és harminc év nemtörődömségével mindenkivel közösen taszítja a legmélyebb nyomorba és reménytelenségbe vagy annak aki a partvonalon túlról ugatja a gyűlöletbeszédet a kialakított helyzetnek megfelelő Marionett bábként rángatózva?

tudod mit, felejtsd el, a gyűlölettől és sértődöttségtől úgysem gondolod át a kérdést, gyűlöletbeszédre pont elég nekem a kék táblák tömkelege és a muzsik propagandája

apropó: támogattad a kutyákat nemes antináci?
@habakuk000: s megerkezunk az onellato gazdalkodashoz... csak az az agrarollo ne nyilna...
@Sir Bates dö Hól: 35 ft a takbúza, 40 körül a malmi, árpa eladhatatlan, pedig van víz a Dunában, sőt hajók is jöttek a héten

de ha nem akarunk éhen halni, akkor nem árt megtanulni kenyeret sütni:)
nincs molnár, nincs pék, legfeljebb albán

ezelőtt jó negyven évvel kezdett elterjedni a "kistigrisek" kifejezés egyes délkelet-ázsiai országokra, ha jól emlékszem.
A Goldstar és társai nem hinném, hogy sokkal képzettebb erőforrásokkal indultak, aztán szinte már mindent ők csinálnak.

Ugyanakkor nem érzem - de beszűkült fejű vén majom vagyok már -, hogy az utánozhatatlan magyar szellemi tőke platínium (káli) völgyi startupjai munkát biztosítanak a sok tanulásra vágyó munkás részére.

Így marad a bogyó és kamilla gyűjtögetés - a kőbaltások is milyen jól megvoltak - valamint a fakapa.

Pazar kilátások, pazarok.
@mizantroll: szerintem ez nagyon helyes magatartas: mindent a kozert...
@habakuk000:

a kérdés át van gondolva.
mégis miért kellene a kkp-t támogatnom, amikor a jobbikkal való együttélésre van igényed, igényetek, s annak megjelenítőjére? nem gondolod, hogy eszetlenül elkezdem szórni a pénzt, holmi ellen-plakátokra, amikor markáns igény mutatkozik a jobbikkal való együttélésre, és harsány igenlés gábriel működésére, s mindarra ami ezzel jár?

az viszont egy tanulmányt érne, ahogy a feltételezéseidből tényeket csavarintasz, majd ezekből újabb feltételezésekre ragadtatod magad.
Jó étvágyat hozzá:)
@habakuk000: sz'tem a baltat inkabb a "nem erik el/tagadjak a liberalis minimumot" egyenek fejevel hozd kolcsonhatasba... de ne beszelgess veluk... az nem vezet sehova...

(baszom, azert nem normalis egy oskor-feudalizmus kombot elfogadni)
@mizantroll: konkrétan azt gondolom, hogy hülye vagy
@Sir Bates dö Hól: végül is bővíthetjük a műegyetem hallgatói létszámát is

úgyis mi vagyunk a Nóbel díjasok gyülekezete állítólag
@taga20: sajnos nagyon igaza van. Ha benéznél néhány ,,borászatba'', megdöbbennél, milyen trükköket követnek el neves vállalatok az egri szőlőlé ,,javítása'' érdekében.

Bakker a szőlő hazájában 500 Ft körül van egy kiló a piacon és erős a gyanúm, hogy nem is helyi...

Haba majd mond pontosabb árat, remélem.
@habakuk000: Egy mondás szerint az ész van a legjobban elosztva: mindenki azt hiszi, hogy neki jutott a legtöbb.
@Sir Bates dö Hól: a pazar kilátások emlegetésekor szerintem nem épp az elfogadásra gondolt.

Eszter jött (törölt) 2016.08.24. 21:01:02

@Sir Bates dö Hól:

minden bokorban swiftet keresel....
Ugyan már, mi az a 0,05 mrd az ingyenesen betelepedő 10ezer fő után lenyúlt 80 mrd-hoz képest?
nol.hu/belfold/letelepedes-kotveny-letelepedesi-kotveny-habony-arpad-uzlet-penz-1629109
" a 2012-es jogszabály külön garantálta az ötéves lejáratú kötvények kamatát, a diszkontot, ami nem lehet évi két százaléknál kevesebb. Ennek köszönhető, hogy a 315 milliárd forintnyi lejegyzés után a cégek eddig 33,6 milliárd kamatra tettek szert, amit még megfejelnek az egyszeri ügyintézési díjjal is. Ez azt jelenti, hogy kötvényenként 74–89 ezer eurót (23–27 millió forintot) keresnek a közvetítők. Öt év után a letelepedett külföldi visszakapja a pénzét, de a közvetítő néhány hét alatt keres ennyit."

Na ERRE mondom, hogy ingyen osztogatják, ha visszaadjuk nekik a kötvény értékét.
Magyarról magyaránra fordítva: az Orbán qurmány megszüntette a svájci indexálását a nyugdíjaknak, törvénybe foglalt egy alacsonyabb mértéket, aztán mert egy 2 milliós szavazótgömeget mégsem mert megharagítani, csak részben hajtotta végre, és ezt nevezi a 13-ik havi nyugdíj "visszahozásának"
www.portfolio.hu/gazdasag/nyugdijrendszer/az_orban-kormany_kifizeti_a_13_havi_nyugdijat.230853.html
Csak gyengébbeknek: azt az mszp-szdsz kormány a svájci indexálás FÖLÖTT adta, és csak a világgazdasági válság miatt volt kénytelen visszavonni.
Némi kritikai észrevétel a Népszavától ehhez a poszthoz:
nepszava.hu/cikk/1103974-a-belato-generacio/
@kekex:

Én nem látom kit is kritizál az írás (én már egy generációval a puhapöcsűek előtt járok ).:D
Nem a kritika a lényeg, hanem hogy foglalkoznak a Varánusz posztjával.
@kekex:

Miért? Te nem tudtad, hogy foglalkoznak a gyíkkal? Na nemár!:D
süti beállítások módosítása