Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: index.hu/belfold/2024/11/25/gyurcsany-ferenc-demokratikus-koalicio-orban-viktor-fidesz-bukas-balol... (2024.11.25. 13:39) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2016.08.13. 09:14 Fabius

Mese az olimpiai fikagyúrás jogáról

Tudom én, hogy a szuperhajnal után a témát feszegetni szentségtörés. Az olimpikonoknak van elég baja, összenyomja őket az elvárás, kifakadnak - otthon semminemjó sehogyse!!!! - van aki feltétel nélkül védelmébe veszi őket, ennek ellenére szerintem mégis van, amiről beszélni kéne. Itt van például az úszok dolga. 7 érem, ebből három arany, világcsúcs, szenzációs hármas holtverseny amiben Cseh Laci partiba került korunk férfi úszófenoménjával, Michael Phelpsszel. A fiatal generáció - Kapás és Kenderesi - egy egy bronzéremmel mutatkozott be a világnak, látszólag minden a legnagyobb rendben van.

Pedig talán ez nem egészen van így.

Ha jobban megnézzük a sikersort azért egy valami nyilvánvaló: 7 éremből négyet - köztük a három aranyat - a szövetségtől különutas Hosszú Katinka nyert. Aki nem is olyan régen még azt mondta:

" nem pénzt kért, hanem azt, hogy a szövetség végezze a munkáját. Alakítson ki olyan elméleti és technikai hátteret, sporttudományos bázissal, ami lehetővé teszi a magyar úszósport fejlődését, mert a jelenlegi körülmények között és azzal a felfogással, amit most a szövetségnél tapasztal, nem lehet előrelépni, de még a jelenlegi pozícióinkat megtartani sem."

És innen ahol én ülök úgy tűnik, neki van igaza, a hazai úszás körül igenis gond van. És szerintem egyáltalán nem szentségtörés kimondani, hogy például a Gyurta, Verrasztó testvérektől és a csapat többi tagjától a tehetségük és eddigi eredményeik alapján lényegesen többet vártunk. Lehet magyarázkodni, hogy az elvégzett munka így, a nem megtalálta tempó meg úgy, nem értem mi lehetett a baj, de aztán az ember ránéz például erre a képre:

verraszto-david-mti-kovacs-tamas-2-1000x600.jpg

és csak egy kérdése marad: a fókazsírt muszáj volt magaddal vinni Rióba?

Bónusz hadd ne érezze magát senki lelketlen szarembernek azért, mert egy ilyen - szerintem jogos - kérdést föltesz.

296 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr6310407586

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fabius: Mese az olimpiai fikagyúrás jogáról 2016.08.13. 12:00:01

Ha jobban megnézzük a sikersort azért egy valami nyilvánvaló: 7 éremből négyet – köztük a három aranyat – a szövetségtől különutas Hosszú Katinka nyert.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Gábris szomszéd: cukker, de ez most, hogy jött ide?
@Harry Hole: "Arra a kis időre?
Fel sem tudnád dolgozni, mert ha jól olvastam, holnaptól már nem vagy."

az tegyé egy próbát, hátha:)

egyébként, azé távozok, hogy te, és a sok barom, feltuggya emelni a gyík színvonalát.

aranyos vagy, hogy így aggocc értem, de idén nem megyünk nyaralni, me a kocsibejárót, és a személybejárót meg akarjuk csináltatni kovácsoltvasból, ami cca. ötkilo.

remélem képbe kerültél?:)))
@taga20:

Személybejáró?

Mi parasztok, itt vidéken, ezt kiskapunak hívjuk. Az ötkiló meg sok. Átbasznak..., mint mindig.
A szarpotyogásra visszatérve, a blog törzsközönsége álomvilágban él. Semmi közük a rögvalósághoz és azt hiszik, hogy a rögzült magatartásformák megváltoznak egyik napról a másikra csak azért, mert valaki azt itt leírta, kijelentette.
Persze megy a csodálkozás, hogy az ajtó újra az orrukra csapódik, hogy az egyszeri és egyszerű polgártárs rossz helyre voksol, nem úgy gondolkodik és reagál helyzetekre, ahogy a törzsközeg itt gondolta.
Szar ügy.
Többet kellene élni, emberek között mozogni és nem csak itt kommentelni.
@Harry Hole: legyen kiskapu, te kis paraszt:)

egyébként, az ötkilóban benne van az elektromos ajtónyitogató mechanizmus is, tűzihorganyzás, festés, felszerelés.

"Többet kellene élni, emberek között mozogni és nem csak itt kommentelni."

ez nagyon komoly.

tudod, téged foglak a legjobban hiányolni itt a hülyék közül.:))
A festést, a felszerelést te csinálod, gondolom az anyag beszerzése sem okozott gondot egy fémipari szaktekintélynek.

Van egy fogadásom, hogy legkésőbb egy hónap múlva itt kommenteltek mind és halálosan megsértődtök, mikor az arcotokba tolják, hogy csak eddig bírtátok. Még olyan is lesz aki új néven, amit persze bőszen tagad majd.
Primadonnák vagytok. Ez az életetek és a gyík nektek a nagy színpad.
@Harry Hole: herri, én aszt hittem, hogy haverok vagyunk! erre te meg prejudikálsz!

tudod, mit barátom.
egyezzünk meg abban, hogy novhetedikén egy napra visszatérek, és beleverem az orrod a saját szarodba:)

áll az alku?
@naivaképző: Már rég volt,mikor én is az voltam!
Így már nekem is lehet!:))
@Harry Hole: "A festést, a felszerelést te csinálod, gondolom az anyag beszerzése sem okozott gondot egy fémipari szaktekintélynek."

te valami könyvtáros lehecc, me szerintem egy szöget nem tucc beütni a falba.
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: azé a nagyanyót ideje lenne visszafordítani:))))
@taga20:

Áll.
De amennyiben előtte, akár csak egyszer is, vagy álnéven, akkor egész hátralévő életem minden, nehezen kiszorított és kommentelésre szánt idejét arra használom majd, hogy az említett matériát szaglószervedhez dörgölve emlékeztesselek arra, hogy mekkora gyíkfüggő pöcs vagyol.

:)

Bár ez most meglehet, hogy nem volt tisztességes tőlem, mert szokták mondani, hogy úriember tutira...
De hát úriember sem vagyok...
@taga20:

Ne röhögtesd ki magad azzal, hogy egy kapunyitó automatikát sem tudsz felszerelni egyedül.
Azt sem hiszem, hogy a tartó zsanérokat is mással rakatod fel.
Szerintem a festéshez sem kell mestert hívnod...
Vagy tévednék?
@Harry Hole: annyira röhögök a hülyeségeidtől, hogy áruld má el nekem, hogy te mi a pét csinálsz hétköznap, napközben!

előre szólok, közmunka nem ér!

"akkor egész hátralévő életem minden, nehezen kiszorított és kommentelésre szánt idejét arra használom majd,"

te egy benihil vagy, valld be!:))))))))))))
@Harry Hole: "Ne röhögtesd ki magad azzal, hogy egy kapunyitó automatikát sem tudsz felszerelni egyedül. "

elmész a picsába! aszt írtad, hogy átbasztak az ötkilóval, erre most meg azon rugózol, hogy nem tudom felszerelni.

áruld má el nekem, hogy minden fityeszes, vagy jobbikos, ekkora fasz, mint te!

semmi gecizés, csak a kíváncsiság hajt:)
@taga20:

Könyvtáros vagyok.

:)

No de töki, ne mond, hogy gondot jelentett, kapcsolataidat felhasználva, némi kovácsoltvas szálanyag beszerzése, amit aztán elvittél a szakinak, aki összedobta neked a két kaput, megcsinálta a zsanérokat, a nyitó automatika tartóit, amit neked már csak fel kell szerelned.
Én bontott, faragott kőből magamnak csináltam a kapuoszlopokat, magamnak csináltam a bejárók térkövezését és azt a tetves Hörmann kapunyitót is magamnak raktam fel.
Ja és én nem csak a kapukat csináltattam meg, hanem az utcafrontra néző kerítés is kovácsoltvas.
@Harry Hole: hagyá most egy félórára, MOTOGP-t nézek:)
@habakuk000: a sport mindig is a kemény munkáról szólt
@Gábris szomszéd: ja, csak a szépre emlékezem:))
Talán szólni kéne tömjén zsótinak, hogy honosítani kéne Erik az angolnát, mert így sehova nem fogunk jutni Tokióban.
Ha kató néni lebukik vagy disszidál, akkor meg pláne.

Hajrámagyarország, hajrámagyarok.
@Oxica: Gyárfás már hízeleg Hosszúnak, szeretne új fejezetet kezdeni

A szövetség elnöke értékelte a magyar úszók riói teljesítményét, és úgy fogalmazott, fejet hajt Hosszú Katinka és edzője, Shane Tusup előtt. Nagyon reméli, hogy az olimpia után új fejezet nyílhat a felek között, mert „össze kell fogni, együtt kell működni".

www.origo.hu/olimpia-2016/uszas/20160814-az-uszoszovetseg-uj-fejezetet-nyitna-hosszu-katinkaval.html
@taga20: akkor téged megint átbaxtak! a kovácsoltvas sokkal nehezebb!!! öt kiló! apám...
@nincs_itt: nem a súlya ötkiló!
az ára!
ötszázezer.
forintban.
és ez nem érdi tájszólás.
valszeg túl régen söröztél magyar környezetben!:)
@punkfrog: a vége igaz! de poénnak se volt rossz(szerintem).

csak azért pirosra fesse, ha nekimegy a piros madzaggal, akkor nem annyira láccik!
"De hiába a szándékosság, a kidolgozott koncepció és a többszázmillió forint, az egész felhajtás még annyira sem szippantja be a fesztiválozókat, mint egyszeri brit legénybúcsús társaságot az ottfelejtett golyónyomok.

Ez se rossz ponén a jubileum évében. A fiatalok nem hátra, hanem előre néznek, és ott nem azt látják ami 60 éve volt. Rossz volt nézni a tv-ben, hogy a standon az 56-os koktélt a kutya sem kereste. Pedig tüchtig magyar szilvapálinkából ké$szítik.:D

index.hu/kultur/zene/2016/08/15/1956_sziget_fesztival_terror_haza_emlekev_hosok_fala_szabadsag_tornya/
Kaparj kurta, hátha nem tudod majd eladni. Kérdés, miért nem támadta már meg valaki ezt a hülye hozzájárulásos rendelkezést az Alkotánybíróságon, mint a tulajdonjogot korlátozó rendelkezést?

nol.hu/belfold/foldeladas-keresztbe-tesz-a-magyar-a-magyarnak-1627737
@Gábris szomszéd: Nem feledékenységből, direkt nem válaszoltam majdnem 2 napig ötletedre (Katinka for President) különben is, korábban már támogattam. :-)

Látjátok (nem Szümtük!)? Ide vezet az "árok". Most még persze "valami nagy-nagy falat is kéne rakni", akkor aztán teljes lenne a virtuális megosztottság a "Nyugat" és "Kelet-Berlin" között. :-(

Ártu kitalált valamit, ami szerintem akár komolyan vehető is lenne. Reakció, netán támogatás a "Nyugat-berlini" oldalról nincs. Okát nem tudom, de ha az ok az "árok", akkor egyszerű (kiscsoportos) picológia. Párbeszéd.

Miért nem?

Csak! Csak azért mert ő (túloldal) mondja!

Oviban még elmegy, de! Kedves kommentelő társaim, vegyük már észre teljesen mindegy ki mondja ha jó, ha az mindannyiónknak jó, akkor azért össze kell(ene) fognunk egymással.

Különen a "fejünkre nő a nagyfal", plusz bónusz. Ha ráadásul moszkoVitya építteti kalákába pár hónapra rá még össze is rogyik (a fal) és maga alá temet minket. :-(

Boccs a sok képzavarért, de így kevesebb karakter.
@rdos: mit talált ki ártu, amit támogatni kéne?
Miközben sok felé háborúskodásnak látszó cselekmény zajlik, addig a mai fiatalok elmennek előre, és mi lemaradunk, majd csodálkozunk, hogy nem értjük őket. Főleg azt nem, miért nem állnak be a gyűlölködés-sértegetés-egymás bántása folyamatába.

index.hu/kultur/zene/

www.youtube.com/watch?v=9SvfLB6bLHM
@punkfrog: (Katinka for President)

vagy ha látni akarod R2-D2 eredetijét, a kommentek felett a "Szeretném látni az összeset" linkel meg tudod nyitni az utolsó száznál régebbi kommenteket is és akkor a beszélgetést vissza tudod nézni.
@rdos: köszi a tanácsokat de meg tudok talalni egy hozzászólást.
a kérdésem konkrétan neked szólt, hogy mit találtál gábris mondanivalójában támogathatónak, pláne általa kitaláltnak.
jól sejtettem, hogy arra a hatalmas lózungra gondolsz, amit bedobott.
had ne kelljen elmagyaráznom, hogy hány névvel és hány ezerszer hasznalták mar ezt a jópofa semmit!
te meg számon kérsz embereket miért nem támogatjuk?
mit?
kit?
Katinka alkalmas lenne szerinted az ország vezetésére?
az egész annyira komolytalan, hogy válaszolnom is kár volt!
@látjátok feleim szümtükkel:

"Főleg azt nem, miért nem állnak be a gyűlölködés-sértegetés-egymás bántása folyamatába. "

Ezt most az egy hetes dzsembori, a Szigeten történtek alapján szűrted le?
@punkfrog:

@rdos kolléga álmodozó. Angyal meg kihasználja ezt /is/, valamiféle közös platform reményében.
@rdos: egyetértek veled...sajnos a sértegetők és gyülölködve árkot ásók könnyebb helyzetben vannak, nem kell legyőzniük saját magukat...
@punkfrog: " hatalmas lózung " ?

Ez most komoly? Katinka plusz férje - menedzsere már letett "valamit", persze hogy nem akármit az asztalra. Saját bizniszük köszönik szépen megy szépen, és ehhez még "nyárfás" sem kellett. :-)

Ilyen - olyan oldali politikumunk eddig meg csak lesöpörte az asztalt, a padlást és sajna a jövőnket is felélte. :-(

Kicsit más, de még előjön benne a más szó, de nem a másság. Napokban olvasom, hajdani lömpöpé (lehetettvolnamás) politikusai megalapították a kalózpártot. Ezúton gratulálok nekik, nekik ha jól értem mindegy hogy mit képviselnek, csak az a lényeg hogy minket akarnak képviselni.

Hát aki engem akar képviselni, az engem ne képviseljen! Engem az képviseljen, akinek eszébe sem jutott, és becsületes és sikeres. Katinka mindhárom feltételnek megfelel.

Csak addig lózunkg, amíg milliók nem kérik. :-) Most a jogi formát elsőre hagyjuk, az részlet kérdés.
@naivaképző: A helyzet az, hogy konkrét ügyekben, ha magával Luciferkével is volnék egy véleményen igen is összeállanék, összeállok. Arra az egy (vagy tetszés szerinti egész számú) ügyre. Ez kicsit régebbi demokráciákban a legnormálisabb és gyakorlatban is működő szokvány.

Jah, de hát a mi "demokráciánk" az a hajdan volt népit is lassan veri. :-(
@evasanyoca: Örülök neki. :-)

Többieknek mondom. Pedig nem bonyolult. Nem azt kell nézni hogy ki mondja, hanem azt, hogy mit mond, de főleg azt hogy mit tesz. :-)

Mondjuk nem állítom hogy igazam van, csak a véleményem mondom. Kicsit más, de még a kisdobosban, mikor a hegyek között völgyek között -et danolásztuk (ja, hogy rímeljen vonyítottuk), már akkor nem értettem. Emlékezetből.

Egy a jelszónk tartós béke
Állj közénk és harcolj érte

Basszus, a mai napig itt tartunk. Az átkosban a tartós békéért (akkor ugyan még tartós sör se volt, de a komisszárok értettek a parasztvakításhoz), most meg egymás ellen "harcolunk". :-(

Harcoljon az oldalakkal akinek ehhez kedve van! Amíg vannak "oldalak", persze hogy szóba egyeledek velük, de remélem lassan felébrednek az oldalak aktivistái, hogy kiért (nem értünk) és ki ellen (ellenünk) vannak. :-(
@rdos:

Nézd! Ez nem "ügy". Ez egy álomkép. Hasonló a világbékéhez.
Lehet csócsálni, filozofálgatni rajta. Megvalósulásának esélye nulla.
A szövetkezésnek is vannak szabályai. Olyannal sosem szövetkeznék, akiben nem bízom.
Inkább egyedül.
@rdos: "lassan felébrednek az oldalak aktivistái, hogy kiért (nem értünk) és ki ellen (ellenünk) vannak"
az a baj, hogy nem alszanak, nagyon is ébren teszik, amit tesznek, ugyanis ahogyan Mephisto a Rondóban énekli "Eladó az egész világ",ők is pénzért ássák az árkokat, és nem kevés pénzért.Elemi gazdasági érdekük, hogy a békétlenséget fenntartsák.Mert az, hogy ahányan vagyunk, annyiféle véleményünk van, az szerintem természetes, de a másikat a véleménye miatt lehordani a sárga földig, az nem, ezért nem hogy közelednének az álláspontok, de inkább távolodnak, mert pl.én is utálom az "azért is megtérítlek" stílust.
@látjátok feleim szümtükkel:

A fiatalok, fiatalok. Lánglelkűek, elutasítják a tekintélyelvű magatartást, keresik az útjukat.
Ők is bántják egymást, csak másképp.
A bulik alkalmával, mint a Sziget, mindenkit szeretnek.
Úgy, mint taga.))
@naivaképző: Valóban, ez (Katinka legyen a kormányfő) ma még nem ügy.

Iron Lady amennyire tudom az arckönyvön (nem ismerem, csak tudom hogy van ilyen) nem akármekkora követő számmal - vagy hogy mondják - rendelkezik.

Meddig tartana ebből politikai pártot csinálni?

Ha indulnának a párttá válás útján, és bejegyeznék, Te kire szavaznál?

Ez már ügy lenne?

Meg lehet csinálni?

Katinkában nem bízol? Akkor kiben bízol, ha Benne nem?

Nem véletlenül ötletelek. A nőpárthoz (vagy Iron Lady párthoz) nem akármilyen nő kell. Katinka bizonyította, Ő nem akármilyen nő. :-)

Ja, jut is eszembe a Tóbiás József is nagyon karizmatikus volt. Azzal "robbant be" a maszop ifi tagozatából a vén (bolseviki) rozmárok mellé, hogy aszongya hogy

Tapossa laposra!

A sörösdobozt, mielőtt másra gondolnál. :-)
@evasanyoca: "mert pl.én is utálom az "azért is megtérítlek" stílust. " :-)

Ennél már csak egy "jobb van".

Igazam van, vagy igazam van. :-)

Ezen mindig jókat somolygok magamban, csak az a baj, hogy szinte mindenki aki ezt elmondja komolyan gondolja. :-(
@rdos: ennél már csak attól hányok jobban, ha valaki úgy adja elő a saját teoriáját, hogy közben a zsebében tuszmákolja a bölcsek kövét...DDD senkinek nem lehet igaza, csak ő tejfel. Őmiattuk, mert sajnos ilyen kis agressziv malackákkal van tele a légterünk,sok új árkocska hasad itt is ott is.
Mindig sokra becsültem azokat az embereket, akik tettek valamit az álmaikért...))
@evasanyoca: :-) Ébren álmodni? Igen! Abból mi baj lehet. :-)

Előző hsz-ed "aktivistáiról" jut eszembe. Azért van remény. Az átkosban nyolcszáz-ezer párttag volt. Hat évvel ezelőtt az összes pártnak nem volt tized annyi tagja sem. :-) Kívácsni lennék a mai állapotokra.

Katinka hazai (arckönyves) "követői száma" ha jól rémlik százezrekben mérhető. :-) Aki rajta van az arckönyvön könnyen leellenőrizheti hogy mekkorát tévedtem. :-)
@rdos:

A nőpárt ugyanolyan idealista elképzelés, mint a "Katinka for prezident".

Azzal a véleménnyel egyetértek, hogy hiányzanak a nők a közéletből.
De attól még, hogy valaki nőnek született, nincsenek különleges képességei.
Nekünk már volt miniszterelnöknőnk. Ugyanúgy működött, mint férfi kollégái.

Visszatérve a "Katinka for prezident"-hez.
Katinka jelenleg egy sikeres sportoló. Pályája csúcsán van. Talán várjuk ki azt az időt, amikor eldönti, mit akar kezdeni életével, ha befejezi a versenysportot.

Nem szavaznék a nőpártra, mert homályos alakulatnak tartanám.
Milyen elvek, milyen ideológia mentén szerveződne?
Számomra ez lenne a döntő kérdés.
@naivaképző: Ja, igazad lehet. Tapossa laposra a Tóbiás József! Ez a realista elképzelés. :-(

Az ideák meg azért bocsánat, de csak rajtunk múlnak. A nőpártot most hagyjuk, utoljára Eszterrel (Eszter jött, de egy ideje elment, vagy nincs itt - ajjaj, ez meg egy másik nick) beszélgettem róla, a mai - pár napi ötlet Katinka kormányfőnek, Katinka pártja (ma még csak rajongói tábora) pedig a parlamentbe!

Értem én hogy Katinka úszni szeretne, meg eszébe nem jutott a közélet, de ha sokan kérik meglehet eszébe jut. :-)
@rdos:

Nézd! Én egy valódi naiva vagyok. Mint olyan, idealista.
De a mai magyar közéletben nem tartom reálisnak a nőpártot.
Szerintem, ha már vizsgálódsz, gondolkodsz, érdemes lenne azon, miért nem alakulnak Magyarországon új pártok?
Nálunk Szlovákiában minden választás alkalmával bejut egy-kettő a parlamentbe.
Nálatok miért nincs így?

A jöttem, Eszter jött és a Nszo Csi is eltűnt azon az éjszakán.
@rdos: ne felejtsd el, hogy Katinka egy egészséges lelkületú szabad szellemű kutya kemény elveket valló becsületes, tisztességes, nem megalkuvó egyenes jellemű nő. Több esze van annál, hogy a mai magyarországi politikai mocsárba megmártózzon.Nézd meg Máriát, millióknak kellett volna a háta mögé állnia, Katinka is így járna, ha kilépne a porondra, arról nem is beszélve, hogy rögtön kiderülne róla, hogy születésekor a szomszédja doppingolt, a kutyájuk kénytelen saját magának elásni a csontot és már 9 éves korában volt tömött foga!!.Katinka és a férje gyerekeket szeretnének és családot, hiszen eddig csak a hajtás volt, a politika nem kedvez a családi életnek.
@rdos: igazán megtisztelő az az elképzelés, hogy a nők jobbak lennének a parlamentben...már látom lelki szemeimmel, hogy egy vitánál belemásznak egymás hajába, mig a hátuk mögött ülő képviselőhölgy elmélyűlten lakkozza a körmeit. Az ellenzéki sorokból zokogás hallatszik, egy kormánypártival csalt meg a férjem, szégyen!Elnézést, de mennem kell az ovodába, iskolába, csemegébe,főznöm kell, ma van a férjem szülinapja, tortát sütök a gyereknek....nem kivánt törlendő..mert nehogy azt hidd, hogy a teremtés koronái akceptálnák az annyuk feladatát, egyáltalán nem, vagy csak kevesen.....DDD
@naivaképző: "Nálatok miért nincs így?"

Te is nálunk vagy. :-) Ahogy Szlovákia (további 6 szomszédunk) is nálunk. :-) Újabban már játszik London is. :-(

Eu.

Csak ez az únió még nem az igazi. :-(

Jót beszélgettünk a nőpártról, csak én - Ártu után - Katinkáról beszéltem.
@evasanyoca: Igazad lehet. Mondtad. "és már 9 éves korában volt tömött foga"

Látod erre nem is gondoltam. :-(

Marad a tapossa-laposra. :-(

Utolsó hsz-edhez, boccs, de most fáradt vagyok. Nehéz elvonatkoztatni a vakkomondorosmaszkulinvilágtól. :-(

Jó éjszakát mindenkinek.
@rdos: jó éjt és köszönöm a beszélgetést.
@rdos:

"Te is nálunk vagy. :-) "

Ezt írtad nekem egy napja az előző posztnál.

"A környező országok valóban hasonlóak, de ahogy az átkosban is minden szatellita kicsit más volt (kísérleteztek a komisszár eftársak hogy milyen lehet a "jó" cucializmus), jól tapinthatóan minden volt szatellita és volt SzU tagállam most is egy egy kicsit más. :-( "

Akkor most más, vagy nem más?

Nézd! Egy politikai-közéleti blogon vagyunk. Szimpatikus a nők iránti elhivatottságod.
De mint kifejtettem, egyik verziód sem tartom megvalósíthatónak.
Az egy személyre épülő megoldásokat nem tartom jónak.
Főleg úgy, hogy nincs valóságalapja.
@rdos: a lózung a: xy for president!
Katinka es a férje tudja, hogy kell a leggyorsabban úszni egy medencében.
ez meg nem jelenti azt, hogy egy orszagot is tudnanak vezetni!főleg nem Katinka egyedül, hiszen a sikereihez kellett a férje is.
@rdos: "A helyzet az, hogy konkrét ügyekben, ha magával Luciferkével is volnék egy véleményen igen is összeállanék, összeállok"
azt felejted el, hogy ők nem állnak össze veled!a nemzetből is kitagadnak!
@naivaképző: "miért nem alakulnak Magyarországon új pártok?
Nálunk Szlovákiában minden választás alkalmával bejut egy-kettő a parlamentbe.
Nálatok miért nincs így?"
a fidesz választási rendszere ellehetetleníti ezt!
egy forduló.
nincs érvényességi küszöb.
kenyszerkoalíció a valasztások előtt.
kis (új)pártok pedig indulnak itt is sokan.a fidesz szervezésében, közpénzből megtámogatva.
@punkfrog:

kényszerkoalíciósdi nálunk is volt. ezért olvadt össze a 3 magyar pártunk, ami azóta kétfelé szakadt.
ma néztem a közvéleménykutatást.
35% politikai árva van.
ez azért elgondolkodtató.
@rdos:
igen ott most női miniszterelnök van...London ban

brühüyyy
kkk
@naivaképző: Fején találtad a szöget. A komisszár eftárak, újabban politikus urak valóban próbálkoznak minden országban (kissé mássá tenni azokat a többitől), a trend azonban (eddig a brexitig) az Eu egységesülése irányába mutatott. Igazad van. Várjuk ki a végét az "egyek vagyunk-e" témában. :-(

Igazad lehet, hagyjuk a csajokat a kkk szentháromságában (konyha - templom - gyerek, de dajcsul), majd a "tapossa laposra" megoldja. :-(
@punkfrog: "hogy egy orszagot is tudnanak vezetni"

Ez egy komenyista - bolsevista csökevény, hogy a politikus az szakma (lásd tudományos szocializmus)!

Nem az!

A politikusnak elegendő egyetlen tulajdonsággal bírnia az alkalmassághoz, mindem más - szakmai képessségben nyugodtan lehet teljesen átlagos.

Ez az egyetlen tulajdonság a becsületesség.
@punkfrog: A puding próbája. Hogy is volt?

Ártu (= jobbklikk?) fölvetette hogy Katinkát kár lenne "veszni hagyni" felteszem ha már nem aktívan sportol, majd a valamikori jövőben, de a részletek most nem számítanak.

Ha ezt megvalósítják (mondjuk el kezdenek aláírást gyűjteni hozzá az utcán), akkor ehhez nekem egyszerű mindenkin kívüliként kell csatlakoznom mondjuk egy aláírással.

Mikor kalligrafálom alá a nevem, jön luciferke és kicsavarja az ujjaim közül a plajbászt, miközben még a nemzetből is kitagad? Ne már!

Komolyra fordítva, egy rendes(ebb) parlamentben nem ideológiák mentén üzemelnek, hanem konkrét ügyek mentén. Amik ráadásul nem is a plenárison dőlnek el (formailag igen), hanem a bizottságokban, de ez most mellék szál. A lényeg hogy minden konkrét ügy (pl. a halászati kvóták újraosztása az piszokul nem ideológiai téma, hanem egyszerű gazdasági, még egyszerűbben "csak" pénz).

Erre mondhatod, hogy de hát a bolsik meg a zöldek mindenből tudnak ideológiát csinálni és sajnos csinálnak is.

Igen, így van, igazad van.

Ebből látszik mire jók a vörösök és a sötétzöldek (dinnyék, kívül zöld, belül vörös).

Működő parlamentáris struktúrákat szétzilálni.

Még egyszerűbben. Rombolni. :-(
@rdos:

Ne sértődj meg rám, amiért rákérdeztem, miért értékelsz egy helyzetet naponta másképp.

"Igazad lehet, hagyjuk a csajokat a kkk szentháromságában (konyha - templom - gyerek, de dajcsul), majd a "tapossa laposra" megoldja. :-("

Na, ez meg a hab a tortán. Ezt mondod nekem a nőnek.
A nők nem Willy, akit meg kell menteni.
A nők önálló gondolkodó lények, szervezik az életüket, alakítják a sorsukat.
Ne erőszakold ránk az elképzelésed, azt nem nagyon szeretjük! Mondom ezt a többi nő nevében, beleértve Katinkát is.
@naivaképző: Miért sértődnék? Vizilófikusan szemlélődve, ugye kétszer ugyanabba a folyóba nem tudunk belelépni. Ennyit a változásról, és még mindig filozófálva, egy állandó dolog van a világban és ez a változás. :-) Amúgy jobb lenne, ha még mindig ragaszkodnék a lapos Föld teóriájához? :-)

Kkk-t nem titkolom, provokációnak szántam. :-) Na ugye hogy ugye, tudsz Te ha akarsz a "sarkadra állni". :-)

Állj!
"Ártu (= jobbklikk?) fölvetette hogy Katinkát kár lenne "veszni hagyni" felteszem ha már nem aktívan sportol, majd a valamikori jövőben, de a részletek most nem számítanak."

Ártunak pontos listája van arról, kinek mi a kedvenc témája. Évek óta figyelem, hogyan dolgozza meg a regeket.
Ha holnaptól a herevasalásra esküdnél, abban is egyetértene veled.
Mindezt abban a reményben teszi, hogy legközelebb nem teszed szóvá a Jobbik vízgazdálkodási programjában lévő hibákat.
Ne csodálkozz rajta, ha privát levelezésben foglalkozik tovább veled.
Ezt hívják manipulációnak.
A Katinka példa elég szembetűnő. Az is, hogy mostanában bekerül szótáradba az atlantista kifejezés.
Eddig nem volt rád jellemző.
@rdos:

Szeretem a nyugalmat, de ha kell "sarkamra állok".
Még egyszer mondom. a nőárt szép idea, ahogy a matriarchátus is.
De mi nem így működünk.
A leglilalibább nőbe is belé van kódolva a racionalitás.
Ez mondatja velem, hogy az ideáid nem állják meg helyüket a való világban.
@naivaképző: Hagy ne foglalkozzak angyallal és a technikáival. Priviben sem leveleztünk soha.

Igen, változom. Ahogy öregszem, egyre csak "csiszolódok", azaz kopok. :-()

Az viszont elszomorít, hogy hsz-emből ártu technikája és "változó korom" ment át. :-( Mert ugye abban pont nem ez volt a lényeg, de ahogy a postás kisasszonyka mondta, mindegy,

csak ragadjon a bélyeg! :-(
@rdos:
ugye a tudom (ÁR) mányos kapitalizmusról hallgatásba burkolódzol???

az utolsó "becsületes" politikus -talán- Kreón lehetett

ha Kon Fu Che és Buddha nem kimarad ebből a sörből

mondd te szidolt reggeliztél??? kibaszottúl jól humorizélsz ...élvezet a zolvasásod és persze röhögény

gratulalalalala

brühüyyy

kkk
@rdos:

Nem a változó korod, hanem a megváltozott stílusod jött át.
Nagyon régóta olvaslak.
Eddig nem észleltem ezt a cinikus felhangot, ahogy az említett kifejezést sem.
Másképp építetted fel a gondolatmenetedet.
@naivaképző: Állj a sarkadra! Hát de hiszen én is ezt mondom. :-)

Hogy hogyan működtök, azt nem tudom, de látom hogy működtök, ez afféle tapasztalati tény. Ahogy minden más élőlény is "működik" szemlátomást. Kérdés ki melliket favorizálja. :-)

Engedd meg nekem hogy benneteket válasszalak. Cserébe megengedem Neked hogy Te azt válaszd, akit csak akarsz, még ha Tóbiás a József is lesz az. :-)
@Rodeo36: Krassó György, Csengey Dénes, Ángyán tanár úr, Gémesi Gödöllőről, Wittinghof Tamás Budaörsről, most így korán reggel 5 becsületes politikus aki az eszembe jut. :-)

Reméljül lesz több is. :-)
@naivaképző: Szinte jól esik hogy a felhangjaimra, a felharmonikusaimra, meg annak változására figyelsz és ügyelsz, de ahogy mondtam változunk.

Ha hiszed ha nem 18 éves koromig párton kívüli kommunistának tartottam magam. 19 évesen már nem. Voltam én már szittya pista, atlantista, anarchista, jóska pista újabban feministákat jobbról előző ista is, ennek még nincs neve.

Na, mentem dolgozóba. Kellemes beszélgetést. Sziasztok.

naivaképző (törölt) 2016.08.16. 08:53:27

@rdos:

Hagyd ezt a huszonhetedik senkit!

A mi dolgunk az élet. Bármilyen nagy világégés közepén tüzet rakunk és ebédet főzünk.
Rendszerben gondolkodunk, kicsiben kezdjük.
Ha a családom rendben van, nincs nagyobb baj. Aztán jön a környezetünk.
Koncentrikus köröket képzelj magad elé!
Közben korrigáljuk a felmerülő problémákat.

Családom bővelkedett bölcs asszonyokban.
Nagyanyáim végigcsináltak két háborút.
Hála az égnek, hosszú életűek voltak, így átadták tapasztalataikat.
@rdos: eleg érdekes névsor.
Csak "Ángyán tanár úrra" reagalnék.
Végig asszisztálta a fékek es ellensúlyok felszámolását, megszavazta a fideszes partalkotmanyt, amik mind kellettek ahhoz, hogy szét lehessen osztani a haverok között a földeket!
Aztán nagy boci szemekkel rácsodálkozott mi folyik itt!
@punkfrog:

Lehet, hogy neki nem jutott dinnyefőd, és azért kerekíti, a szemét.:D
@naivaképző: :-) Az a benyomásom nem vagyunk egyformák. :-) Nem fontos, de ha mán szóba került a világégés közbeni tűzgyújtás (ez ugye eddig könnyű), plusz gasztronómia hát biza zsíros kenyeret és porlevest tudok csak főzni. Ez utóbbival hónapokig kínlódtam, míg el nem olvastam a használati utasítást. :-)

A koncentrikus körökre koncentrálok, arra viszont nem gondoltam volna hogy nagyijaid ilyen karakán amazonok voltak.

"Nagyanyáim végigcsináltak két háborút."

Boccs (főleg a nagyiktól), a szóviccért, tudod, ha bennem marad, nem mondhatom el, megfekszi a pocomat. :-)
@punkfrog: Nem lehet mindenki olyan tájékozott mint Te. Vélelmezem koncentrált a szakterületére, aztán ha szóltak neki hogy most igent vagy nemet nyomjon, akkor nyomta. :-(

Nem mentegetni akarom, csak emlékeztetnélek, hogy volt egy (nyerő választási) agrárprogramja. Aztán amikor látta hogy az nem valósult meg, akkor erre tételesen felhívta a figyelmet, majd utána szépen apránként kipöcölték a frakcióból, a munkahelyéről, ... :-(

És igen, meglehet "nézett boci szemekkel", de ha egyszer Neki az agrárium a szakterülete, akkor ugyan hogyan nézzen a csalódottság után ha nem búbánatos bociszemekkel?

Bocsánat Ángyán tanár úr!

naivaképző (törölt) 2016.08.16. 17:53:33

@rdos:

Szívesen írta volna, hogy végigélték. De amit elmeséltek róla, azt életnek alig lehet nevezni.
Az első háborút gyermekfejjel, árván. Mindkettőnek apja a fronton maradt.
Másodikat fiatalasszonyként. Közben szültek, a nincsből naponta egyszer jóllakatták a gyerekeiket. Egyik nagyanyám három kisgyermekét temette el.
Férjeik a fronton, ők pedig csinálták a mindennapokat. Mert ahhoz erő kellett és vasakarat.
@rdos: szépen összefoglaltad miért volt alkalmatlan politikusnak.
@naivaképző: Sajnálom. Ezzel nem kellet volna humorizálnom. :-(

Bocsánatot kérek.
@punkfrog: A "mieink" közé valóban nem való.

Az ilyen olyan oldali mostani pokitikusaink ugyanis a gondosan kontraszelektált legalja. :-(

naivaképző (törölt) 2016.08.17. 11:23:00

@rdos:

Semmi gond. :)
Nem tudhattad.
Faszfejek,akkor kritizálj ha többet tudsz,vagy egyátalán tettél e valamit az életedben,ÖRÜLJÜNK már egy kicsit annak ami van,nem kis dolog !
@László Tenke: "Faszfejek,akkor kritizálj ha többet tudsz,"

pénctár, felcsút! ma má nem kell többet csicskulnod!

a geci megjutalmaz, te szardarab!
@taga20: Az én szám széle sohasem volt szaros,nem nyalok be senkinek,veled szemben ! Csak éppen nem becsmérlem amit elértünk !
@László Tenke: laci, én nem mondtam, hogy a nyelved szaros, erre neked ez ugrik be:))

apám, te még trolnak is szar vagy.
szólok kubatovevtásnak, hogy basszon ki az árok szélére:)

mit értünk el te szerencsétlen barom? közmunkát, klikket? vagy téged?

annyira szánalmas fasz vagy, hogy még lézer se rúgna beléd!
@taga20: Engem mindíg a tetteim után itéltek meg,soha semmilyen párnak nem voltam tagj,sem szimpatizánsa ! Világ életemben küzdő típus voltam,vagyok,és nem vártam a potyát,nem szeretem a pofázókat akik saját gyengeségüket keresik másban, én egy 66 éves nyugdíjas vagyok,aki aktívan dolgozik minden nap reggeltől estig,az hogy 45 év után a nyugdíjam 63 ezer forint ,nyilván erről én tehetek,mert nem mentem valami link állami állásba,gépész mérnök létemre ! Az hogy most az Orbán féle brancs van,az egy dolog ,legközelebb majd mást választanak,de nem ezeken múlik a jólétünk,hanem azon amit mi teszünk a hazánkért
@László Tenke: látom te a normálisabb nyugger fajta vagy:) (ha besértőc , ako besértődök:)

szerinted mészaroslörinc és társai, csak egy kicsit többet loptak?

szerinted, a csúticigány, ne rohagyon el az apjával együtt a sitten?
@taga20: nem vagyok sértődös fajta,szeretek eszmét cserélni ,de nem szoktam szélirányba állni,mindenki annyit vesz el amannyit hagyunk neki,ha van ,vagy lesz igazság szolgáltatás akkor ezek,vagy azok akik lopják az állam,vagyis a köz vagyont,bühődni fognak! De ehhez igazi alátámasztott vádak kellenek,nem olyan találgatós kocsmai duma !
@László Tenke:

Mi abba a találgatás, hogy egy hivatalnok száz év alatt sem tud összerakni egy százhetven millás villára valót, legfeljebb csak a vasvillára valót.
Azért 45 év után a 63 ezer forintos nyugdíjat elérni szép teljesítmény, ezt el kell ismerni. Ebből a 45-ből pedig már 27 a kapitalizmusban jött össze, ezért külön gratula, hogy "...nem becsmérlem amit elértünk !".
süti beállítások módosítása