Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @látjátok feleim szümtükkel: Bla-bla-bla. Nem volt érett :)))) Meg a szándékai sem voltak tiszták... (2024.11.25. 14:09) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2016.08.13. 09:14 Fabius

Mese az olimpiai fikagyúrás jogáról

Tudom én, hogy a szuperhajnal után a témát feszegetni szentségtörés. Az olimpikonoknak van elég baja, összenyomja őket az elvárás, kifakadnak - otthon semminemjó sehogyse!!!! - van aki feltétel nélkül védelmébe veszi őket, ennek ellenére szerintem mégis van, amiről beszélni kéne. Itt van például az úszok dolga. 7 érem, ebből három arany, világcsúcs, szenzációs hármas holtverseny amiben Cseh Laci partiba került korunk férfi úszófenoménjával, Michael Phelpsszel. A fiatal generáció - Kapás és Kenderesi - egy egy bronzéremmel mutatkozott be a világnak, látszólag minden a legnagyobb rendben van.

Pedig talán ez nem egészen van így.

Ha jobban megnézzük a sikersort azért egy valami nyilvánvaló: 7 éremből négyet - köztük a három aranyat - a szövetségtől különutas Hosszú Katinka nyert. Aki nem is olyan régen még azt mondta:

" nem pénzt kért, hanem azt, hogy a szövetség végezze a munkáját. Alakítson ki olyan elméleti és technikai hátteret, sporttudományos bázissal, ami lehetővé teszi a magyar úszósport fejlődését, mert a jelenlegi körülmények között és azzal a felfogással, amit most a szövetségnél tapasztal, nem lehet előrelépni, de még a jelenlegi pozícióinkat megtartani sem."

És innen ahol én ülök úgy tűnik, neki van igaza, a hazai úszás körül igenis gond van. És szerintem egyáltalán nem szentségtörés kimondani, hogy például a Gyurta, Verrasztó testvérektől és a csapat többi tagjától a tehetségük és eddigi eredményeik alapján lényegesen többet vártunk. Lehet magyarázkodni, hogy az elvégzett munka így, a nem megtalálta tempó meg úgy, nem értem mi lehetett a baj, de aztán az ember ránéz például erre a képre:

verraszto-david-mti-kovacs-tamas-2-1000x600.jpg

és csak egy kérdése marad: a fókazsírt muszáj volt magaddal vinni Rióba?

Bónusz hadd ne érezze magát senki lelketlen szarembernek azért, mert egy ilyen - szerintem jogos - kérdést föltesz.

296 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr4410407586

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fabius: Mese az olimpiai fikagyúrás jogáról 2016.08.13. 12:00:01

Ha jobban megnézzük a sikersort azért egy valami nyilvánvaló: 7 éremből négyet – köztük a három aranyat – a szövetségtől különutas Hosszú Katinka nyert.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jogos a felvetésed Fabius!

Valami azért érdekelne (nem igazán követem a sporthíreket). Napokban hallottam, hogy az év elejei sokak szemében botrányos "nyárfás - Katinka meccs" után mintha mégis megkapták volna a magyar úszók azokat a kütyüket, amiket Katinka kért, és ami helyett nyárfás "2 m-ig vízálló polaroid kamerát" vett.

Röviden ha a felkészülés tárgyi feltételei adottak voltak, ez a szűk fél év alatt hathatott-e a többiekre (Katinka enélkül is hasított, az jól látható)? Azt is érteni vélem, hogy szaki is kell a legmodernebb technika kezeléséhez értelmezéséhez, vagyis hiába van (ha van egyáltalán) okos kütyü, ha az az edzőnél okosabb. :-(
azért a Verrasztó testvéreket félbe vágnám, Evelyntől nem vártam többet, ő nem egy világ legjobb 8 úszója,Dávid azonban lehetett volna döntős.
Gyurta meg jó ideje formán kívűl van enyhén szólva....amit persze nem kellett volna hagyni.
a csapat többi tagjától én nem vártam többet. sokan nem a földön járnak..
Sós Csaba: gyárfáselvtárs teljesen elkeseredett, hogy a többi versenyző esélye aznap elszállt, hogy már nem maradt energiája örülni Hosszú Katinka sikerének !!! (idézet szabadon/
na........, ezt hiszem, ez mindent elmond !!!!!!!!!!!
Akkor tegyünk néhány dolgot gyorsan tisztába.

1. Gyárfás a fideszmaffia része. Ezt mindenki tudja.

2. Katinkának az előző edzője is amerikai volt, akkor amikor Londonban nem nyert aranyat és a legjobb eredménye egy 4. hely volt.

3. Ahogy az előző posztban is jeleztem Shane maga is magarnak tartja magát.

mno.hu/rio2016/shane-tusup-mirol-beszel-en-magyar-vagyok-1355898

Nyilván nem a fidesz vagy Gyárfás miatt, hanem a bennünk is rejlő értékek miatt.

4. Épp most megy az inforádióban egy interjú Katinkával, és azt mondja pont azt tanulta meg az USÁ-ban Shane mellett, hogy igenis büszke magyarnak kell lenni és nem farokvisszahúzva ugrani a medencébe a versenyek alatt

5. Errefelé is nagy oltásokat tesznek a sportolóinkra az emberek. Nagyon nagy részük írja, hogy ugyan miféle nyomás volt Gyurtán, Cseh Lacin vagy Szilágyin, Emesén - de most mondhatnék ide bárkit...
Az olimpia 4 (!) évente kerül megrendezésre. Egy sportoló életében ez a legnagyobb dolog, a legmagasabb szint, amit elérhet. Még akkor is, ha a kvalifikáció többször megadatik neki.
Fogyatékos nyelvre lefordítva, a munkahelyeden vezérigazgatói szint, vállalatvezető, tulajdonos stb.
Kicsit térjünk el a sport fogalmától. 4 évente van. Több, mint 1200 nap.
Csak néhány egyszerű példa járt a fejemben.
Nem lenne nyomás rajtad, ha:
- 4 évente láthatnád a szüleidet?
- 4 évente lenne esélyed arra, hogy a munkádban feljebb léphess?
- 4 évente mehetnél nyaralni?
- 4 évente vehetnél magadnak pl. húst?
- 4 évente vehetnél ki szabadságot?
- 4 évente...érzitek már a nyomást?!
Kis országunk van. Olyan országokkal vagyunk versenyben, akik sokszor akár 4-5-ször annyian vannak, mint mi, sőt...mégis ott vagyunk a legjobbak között.
Mert bizonyos szempontból tehetségesek és kitartóak vagyunk.
Kicsit több tiszteletet kellene mutatni a három szín alatt tevékenykedő sportolók iránt.
Persze vannak hibák, vannak elvárások aluli teljesítmények, de ott vagyunk a világ (!) legjobbjai között, büszkén, mérhetően, nagy teljesítményekkel. Ez nem mindennapi. Hajrá minden magyar válogatottnak!
Basszus... egy rakár felelőségteljes beosztás van, ahol folyamatosan hasonló feszültésg alatt van a munkavállaló
@PeniValdes: Király. Ja és a "merjünk kicsik lenni" hozzáállást hagyjuk meg a ballibbantanak meg a taga mesternek. :)
Ha már erre jártam, bár kevésbé érint meg a téma. Miért van ez? Mármint, hogy mi ilyen jól szereplünk? Kiváncsi vagyok a "magyarázatokra". Jelent valamit, hogy az éremtáblázatban legalább 7-8 érmet begyüjtők érem eloszlása sokkal jobban hasonlít egy talpán álló karácsonyfára, azaz kevesebb arany, több ezüst és bronz? Ellentétben velünk. Kihatások a sport egyéb területeire? Főleg azokra, amelyek nem járnak Olimpiára? Stb.
Mondhatnánk úgy is, hogy a foci válogatottunk majdnem a kőkorszak óta először volt jelen egy rangosabb bajnokságon, a fél ország teljesen megőrült, mindenki szétvert mindent örömében, és nagyon büszkék voltunk rájuk amikor kiestek.
Az olimpián rendre hozzuk az érmeket, az emberek nagy része nem is követi az eseményeket, de ha valaki nem hoz érmet akkor irgum-burgum.
@Gábris szomszéd:

1. Most. Előtte meg máshol nyomta. Ravasz pasi.
2. Előfordul. Most viszont nagyon jól megy.
3.Ezt hívják PR-nak.
4. Így van. De ha nem kell mindennap szembesülni a mocsokkal, akkor ez is könnyebben megy.
5. 250-ból a 91. népesség szerint az ország. ez a középmezőny.
A nyomásról meg annyit, mindenkin van és mindenre nem lehet kifogás. A többi ország versenyzője is ebben él, pont egy az egyben.
De én nem látom borúsan az olimpiai szereplésünket. Persze volt jó pár csalódás, de kellemes napok is. Felesleges túldimenzionálni a dolgot, szeptemberben már másról beszél mindenki. Így megy ez.
a zépá (=portugálúl a köcsög megfelelője) vágósúlyban van, és nem kell kapálódznia, fennmarad a vízen a zsír könnyebb mint a víz és a szar is

és hajóvonták találkozása tilos meg a gázlókat el, kell kerűlni

brühüyyy
kkk

ez legalább 3 db úszót kiadna ha ügyesen nyúzzák
@NYJetsTD: Az 1-es ponthoz. Igen korábban a ballib maffia tagja volt de gyorsan váltott. :)
@PeniValdes: Aki egy versenyben rajthoz áll, csak ezzel a hozzállással teheti. Ettől függetlenül nem lehet elszállnia senkinek sem és tisztelni kell az ellenfeleket is.
Egy biztos, senkinél sem vagyunk alávalóbbak.
@Gábris szomszéd: meg persze edzeni is kell mint az állat az eredményhez:)
Fab!

Kulcsár Győző is ezt feszegeti:

Lá­za­dók nye­rik a ma­gyar arany­ér­me­ket Ri­ó­ban

Hosszú Ka­tinka vi­szo­nya egy­ál­ta­lán nem ne­vez­hető ró­zsás­nak a ma­gyar szö­vet­ség­gel, de Szász Emese edzője sem ért egyet azzal, ahogy a szö­vet­ség mű­kö­dik.

ripost.hu/cikk-lazadok-nyerik-a-magyar-aranyermeket-rioban/?source=hirkereso
Lassan kilyukadunk oda, hogy a riói aranyérmek valójában a ballib ellenzéknek köszönhetőek. :)
.
a csőlátás orvosolható! vagy aki hülye az az is maradhat - ez szabadon választott gyakorlat!

hiszen bizonyítottan minden eredményt a regnáló politikai elit a támogató jobbikkal ért el!
meg is látszik!
.
@Gábris szomszéd: látom ártu, ma is gyagyás üzemmódba kapcsoltál.

ne szívózzál velem, ne adjál olyan szavakat a számba, amiket nem mondtam. persze, ha szövegértési próblémáid vannak, ako nem szóltam.

u.i.: miért ballib az aki, mondjuk nem ért egyet gyárfásékkal???
@taga20: ez az 1 bites világ hátulütője, vagy vele vagy ellene.
@Gábris szomszéd:

Itt speciel nem az érem nincs irgum burgumról van szó.

Sokkal inkább arról, hogy ha pl az olimpiai címvédő 17. lesz a legerősebb számában, ha egy top8 úszó nem jut döntő közelbe sem, majd a további égést elkerülendő inkább hazajön, akkor ott felkészítési-szövetségi szinten komoly bajok vannak. Pont olyan bajok, amiről Hosszú beszélt.

Ennek pedig nincs köze semmiféle nemzeti öntudathoz. Legfeljebb annyi, hogy "nemzeti hülyeség" homokba dugott fejjel nem felismerni a hibákat, és azt hajtogatni: csak a részvétel a fontos, mindenkire büszkék vagyunk, minden pont úgy jó ahogy van.
@taga20: Megint hülye a logikád, hiszen én sem értek egyet Gyárfással. :)

@Fabius: Nincs köztünk vita, de szerintem Gyurta nem Gyárfástól jó vagy épp nem jó, ahogy Katinka sem miattuk nem szerzett aranyakat Londonban, most pedig hármat is.
@Gábris szomszéd: ako mija francért ballibsizel?

hol mondtam én olyat, hogy merjünk kicsik lenni?

bakker, én aszt mondtam, hogy tuggyuk, hogy mekkorák vagyunk és ne csináljunk úgy, mint te/ti, hogy pl. a környező népek alábbvalóak, mint mi.
@taga20: Pont erről beszélek. A tévképzeteidben az van, hogy én különbnek gondolom a magyarokat más népeket pedig alábbvalónak. Pedig az igazság teljesen más.

A sportban és az életben pedig önbizalommal kell odaállni, ha nem így teszel lófasz se lesz belőled. :)
@Gábris szomszéd:

De, átvitt értelemben Gyurta Gyárfástól jó vagy nem jó. Mármint akkor, ha van valaki - Hosszú - aki azt mondja, Tomika szar van a palacsintában, ha így folytatjátok elúszik mellettünk a világelit, az évek óta tartó mismásolásban fasorban sem leszünk hamarosan, - és erre Gyárfás nem reagál, nem tesz érdemben semmit.

Aztán Rióban kiderül, Hosszúnak van igaza, két világklasszisunkat és két feltörekvő klasszist leszámítva a többiek mellett bizony elúszott a világelit.
@Gábris szomszéd: te és a fityesz keveritek az önbizalmat a felfuvalkodottsággal, a beképzeltséggel, a csekonicsbárósággal.

u.i.: a legszebb mikor, te és az elvbarátaid(jobbik), bedobjátok, hogy hány nobeldíjasunk van.
ako szoktam szakadni:)
@taga20: Nem is tudom. Nekem nincs közöm a fideszhez. Gondolom neked sem a dékához vagy az együtthöz. :)
Tényleg a nobel díjasok akkor kik is igazán?
@Fabius: Te is tudod, hogy rühellem Gyárfást és a fideszmaffiát. Viszont az nem igazán nevezném jó következtetésnek, hogy Gyurta most azért volt eredménytelen mert nem szarpalacsintázott, Katinka meg azért nyert három aranyat mert ő igen. :)
@Gábris szomszéd: haver, nem aszt mondtam, hogy közöd van, hanem aszt, hogy keveritek, a szarba csapnit, a csapba szarnival:)

te ma különösen hülye vagy haver, de jó veled dumálni:)))
nekem az a véleményem, hogy nem minden uszó/élsportoló háta mögött van egy tréner/férj, mint Katinkának,egy amerikai másodlétforma (vagy első) aki ráadásul rendelkezik minden olyan tulajdonsággal, ami egy igazi élsportolóra jellemző.Bele tudta vágni Gyárfásék képébe az igazságot, és nem kellett attól félnie, hogy tehetsége ide vagy oda, nem utaztatják az olimpiára..és ,ha netán jajj Istenem, nem én leszek a bajnok, akkor mit szól ez meg az....az élsportolók világa egy kemény világ, kiskoruktól fogva éveken keresztül lemondanak a sportjuk érdekében mindenről, és a család is alárendeli ennek magát, nem lehet még az aktuális politikai érának is megfelelni, annál is inkább,hogy mi a fene köze van ahhoz egy politikusnak, hogy Katinka mennyit uszik százon, ha csak az nem, hogy biztosítsa a megfelelő infrastruktúrát a tehetséges fiatalok számára. Ezt mondta ki Katinka félelem nélkül és bizonyította be, hogy igaza van.Nálunk viszont maradt az a jól bevált gyakorlat, ami a szoc.érában is volt, hogy egy sikeres ember körül lebzsel egy rakás sakál-vokál, és élősködnek rajta mind, szívják a vérét.
Úgy kell úszni hogy minden kilégzéskor azt kell mondani hogy : Óbán takarodj , Óbán takarodj és akkor szép lesz a világ Elvtársak.
@evasanyoca: évike drága, ne tessék má fikázni a volt cocializmust, me ma van fityelevtárs szülinapja:)

dex.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fnagykep%2F2016%2F08%2F12%2Fa_karib-tenger_kommunistai%2F
@evasanyoca: :-) "sakál-vokál" :-) Találóbban nem is írhattad volna le a szomorú valóságot. :-(

Amúgy Ártu @Gábris szomszéd: kezdeményezését támogatom, Katinka legyen a "főgóré". :-) Játszik - játszhatna még Sándor Mária is szívem szerint. Mindketten a való életben bizonyítottak.
@werecke: neked nem kéne levegőt venni, és ako lenne az igazi, pozsgaievtárs, vagy kövérevtárs.
Jut is eszembe. Ho moszkoVitya beköltözik a várba a Sándor palotába, akkor jogtalan lakásbitorló lesz. A palota nevében is benne hogy Sándor (Mária) palota. :-)

A másik és boccs hogy Off-csapongok. Napokban hallottam hogy túl kedves vezetőnk tán a szokásos péntek reggeli "rádiómiséjében"? mondta ki az ő szájával, hogy az Ádert (Közt.elnök, jó, mára köztársaság nélkül), valami nemzetközi eseményre elküldte, mert ő nem ért rá! Utólag filóztam csak el a beismerő vallomáson.

A közt.elnök ha jól tudom a(z egyik) legfőbb közjogi méltóság, és formailag nem alárendeltje az államfőnek! Szerintem egy kevésbé formális demokráciában már ezen megbukna a csuti kisvasút ötletgazdája. :-(
@taga20: Mivel nincs hozzájuk közöm, ne használj többesszámot. ;)
@rdos: Szerintem ezt az ötletem még itt is sokan támogatnák.
@Gábris szomszéd: bakker, tégedet kár volt tanítatni. tök hülye maradtál!
@rdos: "Szerintem egy kevésbé formális demokráciában már ezen megbukna a csuti kisvasút ötletgazdája. :-("

irjál egyetlen egy olyan tevékenységét, ami nem bukna meg egy kevésbé formális demokráciában...(((
dehát ugye, jönnek a jogászok, oszt jónapot. Gyönyörű álmaimban nem ők jönnek, hanem az FBI, és vezetőszáron.....
@taga20: Nyugi azért te is eléred ezt a szintet.
@guma: Ha ilyen hülyeségeket állítasz, akkor tedd gyorsan hozzá, hogy a többi ellenzékivel meg veled. ;)
@evasanyoca: Jaj, dehogy is jönnek. Csak a nemkívánatos személyeket tiltják ki legújabb szövetségi rendszerünk vezető országából. Vida Ildivel az élen a piszkos (fél) tizenkettő. :-(

És igen, igazad van, szinte minden napra jut valami botrány, amit a lelkes média kimagyaráz, megmagyaráz, relativizál, ja és az nem is úgy volt. :-(
@rdos: és azért az is beszédes, hogy miért nincs egy erős ellenzéke Orbánnak és a fidesznek?
..nem lehet, hogy azért, mert nincs egy ember, akinek a napon ne olvadna a szemébe a vaj???
@rdos: a lelkes médiánál, a közmédiára gondoltál?
@evasanyoca: :-) Hacsak úgy nem. :-( Jól látod, szó szerint "le van vajazva" az egész. :-(
@taga20: Éppen az "ellenzéki" sajtó is kimerül abban hogy a fityiszt kritizálja, de a lényegről meg nem beszél. :-(

Ezért mondom régen, mindet el kell zavarni a közéletből. És a csehekkel ellentétben nem tíz évre, hanem örökre. A módszerváltás idején terjedt el, hogy osztályvezetőtől fölfelé mindenkit, az oszt.vezeket is beleértve el kellene küldeni. Nem így történt. :-(
@rdos: és mi a lényeg, ha lehetek lényegre törő? me eddig tőled csak hagymázas összeesküvés elméleteket olvastam, semmi mást.

na lássuk!
@taga20:talán, amit én is mondok ugyanúgy: teljes rendszerváltást, elszámoltatással! ...csak kinek van hozzá elég becsülete?
@evasanyoca:
látytad e a Phelps-t amint vízbemártózás előtt egy jiffy vel eltépte a sponsor jának az úszósapkáját...és nem volt kéznél másik egy eccerű fekete kotont húzott a fejire...nagyobb izgalom volt mint az egész verseny

brühüyyy
kkk

engem ezek a bulvárhírek érdekelnek a sportból...mert nem értek hozzájuk...de azért mondom a véleményem ha kell ha nem...ez megy mindenfelé ezért fizetnek elő egyetlen tv csatornára havi 15 dollárt, vagy vesznek meg egy első sorba szóló kosárlabda jegyet 2500 dollárért...hogy még a szagát is érezzék

brühüyyy
kkk

egyébként a Katinka -sajnos- második lett mert az usa úszónéje nyújtott karral érkezett a becsapódáshoz a Katinkának meg meg még egy 1/3-ot csapnia kellett ez 0,06 másodperc és az aranyérem...nem is igen állt szóba a Maya dirado val
@evasanyoca: oké, de kezgyük a nomenklatúrával, utána a többivel!
@evasanyoca: Gondolom ha a jobbik csinálna elszámoltatást, az egész világ fujjantidemokratikusozna. ;)
@Gábris szomszéd: gondolom bélával, meg a volneradolffal, párdon janival kezdenék!

csak, hogy hitelesek legyenek:)
@Gábris szomszéd: semmi erkölcsi jogalapja sincs olyan politikai formációnak elszámoltatást csinálni, aki egy követ fuj a tolvajokkal.
én egy teljesen pártoktól mentes elszámoltató bizottság felállításában gondolkodom.
@Rodeo36: igen, néztem és nem tudom, miért volt az az érzésem, hogy elengedte az aranyat azért, hogy hagyják őt békén a doppingvádakkal.Amikor az amcsi uszónő vagy Phelps bezsebel x aranyat, eszükben sincs doppinggoltot kajabálni, de ha nem amcsi nyeri ugyanazt, azt már nem birja el a yenki rohadt nagy önérzetük...úgy rohantak neki Katinkának, mint a veszett ebek:((
@taga20: Mi a lényeg? Oktatás, nevelés (sportolók nevelése is, pl. jelen poszt témája), eü így első nekifutásra.

www.ksh.hu/interaktiv/korfak/orszag.html

Egy összeesküvés elmélet csak addig elmélet, amíg ki nem derül hogy nem is elmélet, hanem gyakorlat. :-) Ajánlott irodalom.

konteo.blogrepublik.eu/2013/06/09/konteonak-indult/
@evasanyoca: évike drága, eszt az eszükbe sincset fejcse má ki!

kinek? obamának? vagy az amerikai olimpiai bizottság elnökének?

ne húzd má rá egész amerikára, me valaki bedobta eszt amcsiba!
@rdos: nagyon faszák ezek a konteok, csak tudod mi a bibi? hogy csak az amcsikról szól.

semmi polóniumostea, és társai.

nem akarok beszállni a versenyetekbe, de te orosz ügynök lehecc:))
@taga20: "
ne húzd má rá egész amerikára, me valaki bedobta eszt amcsiba!"

de bedobom, mert nem volt egy valaki sem vele szembe, aki vitába szállt volna!
ha itthon valami marhaságot csinál a vezérkarból bárki,bármilyen érában, arra azt mondták, na tessék, már megint a magyarok nem bírnak magukkal...hát akkor visszafelé én ezt ugyan miért is nem mondhatnám??
@evasanyoca:
hááát valami lehet a meglátásodban...mintha tényleg visszafogott volna az utolsó néhány karcsapásban??? eszt csak ő maga tudná de nem fogja

ha bántod usá t akkor fekete seggű leszel seperc alatt és a taga zakkant azonnal le fog rohanni hogy mégis hogyan képzeled mindesztetetetetet ők???? ártatlanok, már csak azért is mert aszt is ők döntik ki az ártatlan és ki nem

brühüyyy
kkk

lásd: Phelps ugyanaszt a drogot kapja mint amit a Sharapova 10 éve szedett és a Phelps nem doppingol????

Egerszegi mondta volt: csak az nem doppingol aki nem bukik le
@evasanyoca:
te kis putyin ügynök???
na megállj most majd rádboríttyák

brühüyyy
kkk
@Gábris szomszéd:

Értem.

Tehát akkor felesleges azon lamentálni a példa kedvéért, mi lett volna, ha Cseh Laci az olimpia előtt nem csak edzőt, de edzési metódust is vált Hosszúhoz hasonlóan, hogy a kismillió kisebb verseny után Rió ne AZ OLIMPIA, hanem "egy verseny" legyen a sorban. Katinkának bejött, Laci meg hetedik lett a főszámában maga szerint azért, mert agyonnyomta a teher. Úszók sora próbálja a következő időszakban összekaparni magát a gyengébb szereplés után, de ne vonjunk le következtetést mert elég, hogy te is utálod Gyárfást.
@taga20: Onnan lehet tudni hogy nem vagyok ügynök, hanem csak egy (meglehet rosszul) gondolkodó egyén, hogy sohasem az érzelmekre játszom. Ahogy a megszálló szojveteket sem utáltam (igaz, nem is szerettem őket), az amikat sem utálom. Ja és Ártuval ellentétben csak ráérő időmben és tényleg csak passzióból krampácsolom itt a klavit.

Orosz ügynök és polónium? Na ez az igazi átverés vagy ha akarod konteó, mert szerintem az orosz ügynök (ha tud róla ha nem) az végső soron amerikai érdeket szolgál (még ha be is veszi a "nagyorosz impérium növelésének az érdekében tettem" "nacionalista" maszlagot). :-(

A népesedési korfa az viszont sajnos nem konteó. :-(
@Rodeo36: rodikám, én nem kapok attól lábrázást, hogy engem bárki is feketeseggűnek titulál a véleményemért...mindenkinek szabad a saját véleményét kifejteni normális hangnemben.......2016-ban az egyik l9 a másik egy híján húsz,és ugyanazt látom, mint a hatvanas években, a világnak kifelé ment az undorkodás, a háta mögött meg rohadt nagy búza és egyéb üzleteket kötöttek....emlékszel? fordítottam nem egyet, se nem kettőt....kkkk
@Fabius: az egyetlen korrekt válasz az úszószövetségtől az lenne, hogy igen, el lett cseszve a felkészülés, Katinkáéknak volt igaza...és akkor gyertek haza és adjátok át, vagy csináljátok ti a többiek felkészülését is.Katinka végigtúrázta a földet a különböző versenyekkel, rajta kivül a többi magyar csak elvétve...nem tudták kifizetni? nem volt szponzor? többet érnek a focisták? szóval Cseh Lacit is ez nyomta össze, nem az olimpia, 30 évesen már versenyzett ahhoz eleget, hogy semmise nyomdossa össze!!
@evasanyoca:
jaaa, nekem meséled aki beépített kágébéla és minden egyéb nyalánkság

brühüyyy
kkk
@Rodeo36: bolhás, egy egészészséges ember miért is szed szívgyógyszert 10 évig?

és a ruszkik, miért csinálják állami keretek köszt a kokszolást kágébével csinosítva?

mi a faszról pampogsz?
@rdos: megadom magam, te profi vagy.

ehhez nem férhet kécség.
@taga20: tudomásom szerint haza is lettek küldve...mint ahogy volt olyan magyar kettős, akik szintén haza lettek zavarva, és most derült ki a vizsgálatokból, hogy nem is drogoztak....((( de az olimpia már elszállt...(((
@taga20: igazán befejezhetnéd édesem ezt a "bolhást", nem áll jól, és durva.
@taga20: Jaj miről beszélsz? Beszélgettünk. Ennyi. Viszont én télleg megyek. Este még benézek.

Mindenkinek a legjobbakat. Sziasztok. :-)
@taga20:

azért -drágám-mert ott majdnem minden állami a sportok sponzorálása is
nem úgy mint az atlantidáknál...nem szívgyógyszer hanem a vérkeringést elősegítő adalék, azaz járulékosan a szív munkáját is megkönnyíti

nem lenne jobb ha te maradnál az esztergálásnál, ahhoz -talán- értesz

azaz nem doppingszer csak jó volt rámondani, hogy kiüssék a Sharapová-t most a Serena van kiütve de a pályán ráadásúl egy ukrán csajszi győzte le

brühüyyy
kkk

az usa "biztonsági" szolgálatai tök ugyanaz mint a KGB vagy mostanában FSZA... még a szervezeti felépítésük is hasonló, hogy ne kelljen sokat keresni melyik kém ki ellen kémkeggyen

nekem akarod eszt mesélni aki be vagyok épűlve mint tégla

forródrótom is van (azzal forralom a teavizet a szamovárban)
@evasanyoca:
így a legkönnyebb győzni az olympián: elüti az autó az ellenfelet és máris egy gonddal kevesebb (autó= doppingbizoccság)

teljes a sportszerűség

brühüyyy
kkk
@Rodeo36: "azért -drágám-mert ott majdnem minden állami a sportok sponzorálása is
nem úgy mint az atlantidáknál."

az annyira szép érvelés, hogy még fityelkásztro is rápipálna egy szivarra, ha olvasná:)

csak aszt nem értem, hogy mé kanadában, és nem vlagyivosztok alsón mérgezed a levegőt!
@Rodeo36: azért remélem vagy annyira óvatos, hogy ahová csak tudtál, beépültél, csak azt nem értem, hogyha te vagy a tégla, hová tetted a Kőmives Kelemennét?....
@Fabius: Lamentálni mindig megéri, akár a magyar úszás helyzetén is. Jelen esetben csak arra próbálok utalni, hogy Katinka sem szerepelt túl jól az előző olimpián, de felállt és mégsem jött el a világvége, sőt épp most ért a csúcsra.
Ugyanígy mondjuk Gyurta eddigi érmeit sem kisebbíti, hogy most nem jött ki neki a lépés.
Az pedig szomorú, hogy a politika - pártállástól függetlenül - mindig igyekszik rátelepedni a sportolók eredményeire vagy eredménytelenségeire.
@taga20: és te miért érdalsón mérgezed a magyar jövendőt. :)
@evasanyoca: szerintem meg kedveskedő, olyan cuki:)

azé érdekes, hogy a bolhás bárkire bármit mondhat, te egy kurva szót se mondasz.

egyébként, hétfőtől nem kell elviselned.
@Gábris szomszéd: mongyuk felsőn, ha má:)

ráadásul, megint hülye vagy, mint a segg.
ártu, nálatok ez egy betanult dolog, hogy elterelitek a lényegről a figyelmet, a lényegtelen dolgokra reflektálva?
@Rodeo36: "egyébként a Katinka -sajnos- második lett mert az usa úszónéje nyújtott karral érkezett a becsapódáshoz a Katinkának meg meg még egy 1/3-ot csapnia kellett ez 0,06 másodperc és az aranyérem..."

Egy kis érdekesség. :)

"...a Nemzetközi Úszó Szövetség, a FINA a hetvenes évek óta nem mér ezredmásodpercekre, csak századokra.
A technológia meglenne, hogy ezredmásodpercekre mérjenek, de nem is ezzel van a gond. Kiszámolták, hogy egy ötvenméteres versenymedencében a jelenlegi ötven gyors világcsúcs-tempójában egy ezred alatt 2,39 millimétert tesznek meg az úszók.
A FINA viszont maximum háromcentis eltérést engedélyez a pályák között egy ötvenméteres versenymedencénél, ez a még engedélyezett különbség pedig több mint tízszeres eltérést jelenthet ilyen tempó mellett. Emiatt nem is nagyon lenne értelme ezredre mérni, mivel nagyon nehéz lenne tökéletes ötvenméteres pályákat biztosítani."

index.hu/sport/2016/rio/2016/08/13/phelps_leclos_cseh_holtverseny_pillango/
@taga20: Ez is hülyeség, hiszen lényegtelen vagy, oszt mégis reflektálok rád állandóan. :)
@evasanyoca:
ő a malter

brühüyyy
kkk

hétfőtől tagátlanítás lesz.. elutazik Érd alsóról Érd felsőre 210 km/óra sebességgel a Zámori dűlőben
@Fabius: meg lehetett volna próbálni,ezzel együtt szerintem Csehnél nem az játszott,hogy kevés versenyhelyzetben volt,nem az nyomta össze..
@taga20: "egyébként, hétfőtől nem kell elviselned."

Szóval itt a vég és végleg itt hagysz minket? Tényleg hány órától? :)
@Gábris szomszéd:
na látod ez nekem újdonság... 3 cm es eltérés pálya és pálya között...akkor a KHEOPSZ PYRAMIS TÁJOLÁSA PONTOSABB???
meg a Stone henge? -é

brühüyyy
kkk
@taga20: és az okairól mondasz valami közelebbit? :)
@Gábris szomszéd:
ugye mai napig a solstice-t mérik a Stonehenge -dzsel

a Kheopsz meg amikor ép volt a külső felülete az egyik oldala komplett fényárban úszott a Nap éjegyenlőség pillanatában és ez cca 5000 éves azaz a csúcsa pontosan a Napra mutatott és még teodolittyuk sem volt

brühüyyy
kkk

ezért épűlt sohasem volt benne pháraó
@Gábris szomszéd: má megint igazad van haver.

vagy megint igazam van. me folytatod:)
@Gábris szomszéd: nézz körül, és nézz tükörbe!

de ma inkább vigaggyunk, nevessünk, baszogassuk egymást:))))

zene!

www.youtube.com/watch?v=hE0jxF_9Ipk
@taga20:
honnan tudod, hogy hol vagyok???

a konspirácijá hoz hozzátartozik az álcázás...

ne is próbáld kitalálni

én mint ügynök és tégla csak meg tudok oldani holmi áthelyeződést?

brühüyyy
kkk

ne fáraszd magad, az ilyennek mint én mindenhol nagyon jó, azért vagyok beépűlve
@Rodeo36: ismerünk má stirlicevtárs, jó evtárs vagy, csak sokat dumálsz:)

ja és így utólag is kösz a kubai infokat, kedves volt tőled.
@taga20: idefigyelj édes öregem! megpróbál mindenki a poszt témájához szólni, véleményeket ütköztetni, de ti csak-csak visszatértek az egymást csesztetéshez...miért is kellene nekem rodit nyüstölnöm, mikor ő volt az egyetlen a valaganyózáskor, aki mellémállt? még te sem! unalmas ez az állandó személyeskedés, és ezt már ma előttem egyik kommentelő társunk meg is mondta neked, hogy mért nem kommentelsz, miért szidsz mindig mindenkit, és ez nem én voltam...most belém is belém harapsz, miért is???
@evasanyoca: nem kell nyüstölni,de nyalni sem kéne neki.
@taga20: Nehogy ezt is rámfogd g..i. :)
@evasanyoca: nincs már kedvem vitatkozni. igazad van.

ha úgy tűnt, hogy beléd haraptam, ako jól láttad, me neked mindig minden körülmény között az a szempontod, hogy ez a szarkeverő melléd állt, és ez nálad a józan eszedet is átírja.

nem a k a r o k, öreg, idióta lenni!

zene! hallgasd végig, ez a véleményem:)

www.youtube.com/watch?v=S2hAliLtlng&list=RDS2hAliLtlng
@Gábris szomszéd: mi az a g..i?

mindig szerettem volna tudni, de soha nem mertem megkérdezi:))
@PeniValdes: furcsa fogalmaid vannak a barátságról......bár én nem toporzékoltam, hogy de azonnal meg most , és azt mégsem aposztrofáltad nyalásnak...hát igen, más a véleményünk, van akinek mindent lehet, és van, akinek nem...ez van, és ha én nyalni akarok neki, azt ki szabja meg rajtam kivül?????
@taga20:
odamész hétfőn éjféltől?

brühüyyy
kkk
@evasanyoca: senki,csak nem vall stílusra. egyébként meg itt ne beszélj barátságról,ez nem a krizantém nyugdíjasklub,hanem egy blog,ahol senki sem ismer senkit,csak nickneveket.
@taga20: Most már bevallhatod, hogy azért nem leszel itt, mert te is tartalékos kiképzésre mész. :)

youtu.be/bf6oIuXpl_k

nol.hu/belfold/novak-honved-fut-sarban-kuszik-celra-tart-es-szelfizik-1627063
@PeniValdes: ne akard nekem megszabni, mit és hogyan tegyek, csak rám tartozik, bezzeg eszterre kellemetlenül rá tudtál förmedni, mikor érdeked ugy kívánta.. most te követed el ugyanazt, amit kikértél magadnak.. nem tudtam, hogy a krizantém nyugdijasklubba jársz, lehet, hogy te igen, de én már személyesen is vendégül láttam pár "nicknevet"....kkkkk...
@evasanyoca: bocs nem tudtam,hogy együtt grilleztetek rodival:)
@PeniValdes: vele még nem, de remélem áll még a meghívása...kkk
@PeniValdes: hát persze, legfeljebb nem válaszolok....kkkkkkkkk
@evasanyoca: ezekről a k-ról akarok,tehát egyszer 3 k-t írsz, aztáén 2-t,aztán huszat. mi ebben a lényeg?
@PeniValdes: a k-k száma a mosolygástól a hangos röhögésig terjedő jókedv kifejezése, így nevetnek a portugálok..egy netes játékban összebarátkoztam egy portugál nővel, telefirkálja k betüvel az emiljeit....nekem már nem új...most mosolygok ...kkk
@evasanyoca: elsőre azt hittem,hogy véletlen rádőltél a billentyűzetre,de ezt aztán kizártam...
@PeniValdes: mivel többnyire fekve tudok irni, ez kizárt, hogy én még hömbölögjek is....kkk
"Elég volt! Nyílt levél az olimpikonoknak és az összes magyarnak!

Olimpikonok, hozzátok szólunk!

Küzdjetek, de ne csak az országért, magatokért is, ez a Ti életetek, amibe nekünk, egyszerű szurkolóknak semmi beleszólásunk. Engedjétek el a megfelelést, az elvárásokat! Örülünk az aranynak, az ezüstnek és a bronznak is, de soha senkit sem fog érdekelni az, hogy hányadik helyen végeztek, ha a szíveteket, lelketeket kiteszitek ebben a néhány napban, és mindig igyekeztek erőfeszítést tenni azért, hogy folyamatosan fejlődjetek, újra és újra legyőzzétek önmagatokat.

Nem baj, ha negyedik leszel, de az sem, ha tizennegyedik, csak éjszaka ne kelljen amiatt forgolódnod, mert nem adtál bele mindent.

Figyeljetek arra a rengeteg biztató üzenetre, amit kaptok, engedjétek, hogy az a hatalmas pozitív energia, ami a világ ezer csücskében élő magyartól érkezik, eljusson hozzátok!

Gondoljatok arra, hányan éjszakázunk és szenvedünk másnap a munkában, csak hogy lássunk Titeket néhány másodpercre, és örülhessünk annak, hogy Ti örültök.

Bármi történik, mi Veletek vagyunk, és büszkék vagyunk Rátok! Köszönjük, amit ezért az országért tesztek, köszönjük, amit értünk tesztek!
Hajrá, magyarok!

www.nemzetisport.hu/rio-2016/eleg-volt-nyilt-level-az-olimpikonoknak-es-az-osszes-magyarnak-2519527
@PeniValdes: én bízom magamban, csak az egészségi állapotom nem bízik bennem...kkk
@PeniValdes: a "csak egy állapot" miatt két és fél hónapot voltam szanatóriumban, mostanában jöttem haza....szóval szerinted kiről-miről vegyek példát?
@evasanyoca: biztos voltak ott jó arcok,akikkel együtt zúztatok:)
@PeniValdes: jajaja, bár én egyedül zúztam....kkk
@PeniValdes: no túldumáltuk, térjünk vissza a posztra, mielőtt jogosan le nem csesznek bennünket Penikém...kk
...Anthony Ervin már Tokión gondolkodik, bm az a csávó már akkor nyert,amikor én még matricás albummal rohangásztam.
@PeniValdes:

Szerintem meg de.

Ott állsz a valszeg utolsó olimpiádon, a legjobb időt te úsztad az olimpia előtt - vagyis aranyat várnak tőled - és ott áll melletted az évtizedes mumus Phelps, plusz a feltörekvő nemzedék tagjai Kenderesivel az élen, akik az "örök második" címedtől is megfosztanának minden erővel.

Ez azért össze tudja nyomni az embert.

100 méteren nem volt toronymagas favorit, a 7 hely után úszott egy mindenmindegyet és tádám...
@PeniValdes: hugi, most mé vagy ilyen? hát szabad eszt?:)))
@Fabius: most ugyanazt mondjuk. én arra gondoltam, hogy Cseh esetében nem biztos hogy segített volna ha körbeutazza Katkához hasonlóan a világot
@taga20: kénytelen voltam befelé fordítani Tutanhamont
@Fabius: Katinka úszásain valahogy ezt nem láttam, hogy a végeredmény összenyomná, egyszerűen úszik, mint egy hal, lételeme a víz, végigussza az egész évet, mint egy pancsoló kislány, nem érdekli, mit várnak el tőle, csak az érdekli, ő mit vár el magától.....mert szabad, Laci nem.
@Gábris szomszéd: kész vagyok! ez annyira giccses, hogy má szép:)

ennyi barmot.
Nahálisten, sikerült megint csúcsrajáratni a közhelyekbe csomagolt ostobaságot. Már mosolyogni sincs kedve az embernek.

1./ Rióban a tökéletes papírforma érvényesült, egy-két versenyző rosszabb teljesítményének kivételével, de ők sem voltak esélyesek. Jelenleg négy világklasszis úszónk van (Hosszú, Kapás, Kenderesi, Cseh), ők nagyjából hozták, ami elvárható volt. A többi csak európai klasszis, az meg az olimpián kevés. Egyébként egy kisebb idő- és évszakeltolódású olimpián igen nagy valószínűséggel jobban szerepeltünk volna.

2./ Hosszú kicsi kora óta elképesztő tehetség, csak Tusup felbukkanásáig nem volt, aki érzelmileg motiválja. Ma már van.

3./ Gyurta már rég kiszállt a versenysportból, csak ezt saját maga sem akarja tudomásul venni (vagy nem köti mások orrára). Már az kissé röhejes volt, hogy a londoni EB kihagyását a Rióra való felkészüléssel indokolta (ha ott indul, hamar kiderült volna, hogy Rióba nem érdemes elvinni), én egyáltalán nem számítottam tőle semmire, és ezt megbízhatóan hozta is.

4./ Az úszósport nem egy önmagát eltartó valami, az úszószövetség elnökének tehát minden kormánnyal jóban kell lennie. Ugyanakkor ha megbízhatóan hozza a sportdiplomáciai és az uszodai eredményeket, akkor a kormány majd hülye lesz nem együttműködni vele. A fentiek alapján a "Gyárfás a FIDESZ embere" szövegnél kövérebb bornírtságot elég nehéz lenne kitalálni.

5./ Hogy a magyar úszósportban gond van, azt London fölényesen cáfolta (2016. május). A legutóbbi nagy időeltolódásos olimpia Pekingben volt, ott úszásban három ezüstöt szereztünk (Cseh 3*), jelenleg Hosszú nélkül egy ezüstöt és két bronzot, ezért javasolnám a fanyalgó "szakembereknek", hasonlítsák össze a magyar úszóeredményeket néhány hasonló népességű és fejlettségű országgal, és csak aztán kapják maguk elé a klaviatúrát, mert különben a valódi szakemberek hülyének fogják őket nézni. Ha meg még politikát is csomagolnak mellé, akkor végképp.
Jogosan.
@taga20:

Ezután már csak a "Szeressük egymást.." kell elénekelni, aztán a magyar himnuszt.
@naivaképző: plusz a székelyhimnuszt visszafelé:)

na az lenne forgóajtós:)))
@vakapad:

Igazad lehet. Főleg az évszakeltolódással. Megterhelő lehet az európai 27-30 fokos nyárból átruccanni a 25 fokos brazil télbe. Brrr.

Javasolnám a fanyalgó "szakembereknek", hasonlítsák össze a magyar időjárást a helyszín időjárásával, és csak aztán kapják maguk elé a klaviatúrát, mert különben a legegyszerűbb emberek hülyének fogják őket nézni. Jogosan.
@vakapad: Athénban nem volt nagy időeltolódás,és 1 ezüst,meg 1 bronz volt az eredmény..
@PeniValdes: ne zavard má össze az összeesküvés elméletét, me nekem is teccett!:)))
@taga20:

és akkor még nem is említettük az "Ott ahol zúg az a négy folyó"-t.
nemzeti műdalokból ugyanolyan jó vagyok, mint mozgalmi dalokból.
@PeniValdes: anyám, nem véletlenül vagyunk tesók.

ez nem lehet véletlen, me te is olyan hülye vagy, mint én:))
@naivaképző: azé a zorba, mindent visz:))
@Penzkeresesaneten12: olyat lehetne, hogy nem csinálok semmit, te meg utalod a zsét?

merjünk nagyot álmodni, mint rógántonyo:)
Persze a köcsög ballibeknek most nagy a pofájuk,mert nyert a mi jó Laci bácsink legnagyobb ellensége!:))

Amúgy mikor ment a vita Hosszú -ügyben én úgy voltam vele,ha valami szép helyezést elér "csak második vagy harmadik" nem muszáj nyernie, az már így is valami.
De így persze még jobb lett.
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: köcsög, neked nem kell indulni melózni?

haver, azé lacibácsit is szerettyük, persze csak a magunk módján:)
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

énekeld el a székely himnuszt visszafelé /nagy ötlet taga!!/, aztán csitulj el!
nem vagy képes ballibezés nélkül létezni?
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: bezzeg ha még ott lenne Lacibácsi,akkor behúzta volna a 200 hát araynát is,nem beszélve a férfi 4*100-ról is,egyedül megverte volna a komplett mezőnyt.
@naivaképző: ne feszüjj cica, tájger srác jó arc.

csak zrikál:))
@PeniValdes:

Ja. 2004-ben még nagyobb baj volt a magyar úszással, mint most, pedig már ez is maga a borzalom.
@vakapad: látom nem vetted az adást.
nem borzalom,hanem realitás. Hosszú világklasszis, cseh nagy küzdő, Bogi szintén. Tomi fiatal titán. gyurta túl van a csúcson. a többiek meg futottak még.
@taga20:

csegavara hangulatom van. valószínűleg ezért lövök vaktában.
@PeniValdes:

igen. forradalmár naiváknak.
@naivaképző:
lüke Na Í va:
Ché aszt jelenti argentinúl, hogy öcsémbátyám, öcsi, halljakend...
de csak argentínában!!!!!!!!!!! máshol nem jelent semmit de a spanyolajkúak értik!!!!!!!!!
Guevára az az egyik családi neve és nem gavara ami semmit sem jelent

Ernesto Che Guevara de la Serna

az egyik leggazdagabb argentín család sarjaként született

brühüyyy
kkk
@Rodeo36: bolhás, rólad mindig ez a tangó jut eszembe:))

www.youtube.com/watch?v=eweTAk07juA
@taga20:
nem nyitom ki a link linkjeidet

beeeeeeeeee
brühüyyy
kkk
@Rodeo36: és ha éppen putyinevtársat dicsőítem?

csak szólok! nem lesz ebből bajod?:))
@taga20: az, hogy te "agent provocateur" mijafaszt csinyácc a sarki uborkát sem érdekli...nem vagy rajta a listán aminek a címe: futottak még

brühüyyy
kkk

menny "utazni" el ne téveggy ott a Zámor és Sóskút közötti dűlőben 210 km/órával (van órád???)
@Rodeo36: kabbe a kilencvenméteresszivart, amit fityelkasztronak csináltak.

ez a tróger is megúszta, remélem jutalmul a pokolba kerül melléd!:)
@Rodeo36: "agent provocateur" :)))
2016 van.
csak szólok!
frissíteni kéne a szoftvert!
@punkfrog:
juciiiiiiiiii ...magadhoz tértél???

akkor tetves... ez is van olyan bájos, mint a bolhás???

na ugyi megmon'tamén

brühüyyy
kkk
@Rodeo36: a te jelzőid überelhetetlenek itt!
keress már egy tükröt!
@taga20:

nem sodortak neki 90 métereset...vagy ha igen aszt te szívod már hetek óta

azon kevesek közé tartozik, aki nem ette meg a maszlagot

te meg nyeled mint kacsa...tudod? mint naívaképző kedves barátnéd mondá vala: aminek sárga csőre van és hápog az nagy valószínűséggel kacsa

brühüyyy
mit is akarsz mondani attila?
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

gurgula és röhögény
@punkfrog:
tükör van!!! mit kell vele csinálni?

és az űber nincs kitiltva?

brühüyyy
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@Rodeo36: azon kevesek közé tartozik, aki lenullázott egy országot!
@punkfrog:
a zembargó asz taszót ismered? na megfolytani egy pohár vízben most az oroszokkal és a perzsákkal csinálják és utána szongyák szar rencer... Cuba 60 évig ellenállt... önmaga akart lenni a disznóöbölben meg is mondta nekik, hogy kuss...

te hogyan ugribugrálnál ha levágnám a hátsó lábadat és az elsőt meg megbilincselném?

ott várnék és mondanám te nem is vagy sem béka sem ugrani nem tucc az egész egy nagy kalap szar, most van bebizonyítva... és te meg ordibálnál: brekekekekekekeke

én meg kiröhögnálek és a propaganda gépezetem továbbra is c sapkodná a menndergetős ménküt szerte széjjel

na ez van

mesélj még mivel véded a seggségedet?

brühüyyy
kkk
@punkfrog: ne erőkögy, me a bolhás még északkoreából is kanadát varázsol neked:)
@taga20:
attilám drága lelkem... te kanadához annyit értesz, mint a siklókígyó a sóskúti dűlőben lévő forrás mellett

asse tudod eszikevagyisszák

tudod...ott a szólóhegyen az árnyasban

brühüyyy
kkk
ne erőlköggy, nem megy esse neked se
@Rodeo36: mi a faszról dumálsz kígyó? félelmetes, hogy mekkora a szarkupac vagy.
@taga20:

visszaszámlálás van nulláig

akármennyi

brühüyyy
kkk

kifogytál a szóból, csak a szar maradt?
@Rodeo36:csak te maradtál? igazad van köcsög!
@Rodeo36: fidel vágta le a lábukat!
örüljenek, hogy a szemet usa bojkottálta őket!
egyszerű a gondolkodásod(mint gábrisé!).
ha beavatkozik az usa, az a baj!
ha nem foglalkozik valakivel, az a baj!
talán nem volt elég kubanak a nagy szovjetúnió baratsága?
:)))))))))))))))
@punkfrog:

a nagy szovjetunió is meg volt embargózva, az volt még csak igazán

kár, hogy nem értesz semmit és annak a visszáját sem...hajtogatod a hülyeségeidet mint az imamalmot

és gondolkodás nem tulajdonságod

brühüyyy
kkk

miért van LAS FAR Columbiá-ban???

elűltették és kirügyezett majd szárbaszökkent 30 éves cserje
@punkfrog:
mintha a Las FAR 30 évvel ezelőtt előpróbája lett volna az alkaloidának, az isisnek és a többi kedves pestis 1, 2,3,4,5...10000000 nek

és egyik sem -teljesen- sikeres de basztatásra jó

brühüyyy
kkk
@Rodeo36: szóval az usa nélkül szart se tudtak elérni.
és ezért az usa a hibás.
itt a vége fuss el véle!
@punkfrog: a későn érkezők kedvéért jegyzem meg, hogy az usa-t nem én kevertem bele ebbe a vitába.
mielőtt még...
@punkfrog:
eccerűke vagy mintfaék
brühüyyy
kkk
én is azon lamentáltam, lényegesen több igazság lehet a Katinka féle verzióban, a botrány idején csak feltételezni lehetett, nem értek hozzá
ma sem, viszont a tények ezt valószínűsítik

ezt erősítette a foci eb is, jöttek a németek az alapos munkájukkal, s az egyébként falábúak tudtak három egyenest is rúgni és szerethetővé varázsolták magukat

a sport mára nem pusztán tehetségekről szól, hanem végtelenül komoly és kemény szakmai munkákról,
@Gábris szomszéd: én mindig mondom, hogy barmok az emberek. és nem nyítok erről vitát!:)

www.napiszar.hu/Thumbnails/30350.w-800.h0.q100.jpg
@Gábris szomszéd:

Ezt nem értették azok a csőlátásúak, akik akkor fikázták a focirajongókat.
És nem értik a helyzetet most sem, ezért is értelmetlen ez a poszt.

Ezek az emberek sosem értik, hogy miért is potyog a szar állandóan a fejükre.
"És innen ahol én ülök úgy tűnik, neki van igaza, a hazai úszás körül igenis gond van. "

Nem csak az úszás körül, ez az ország úszik a saját verítékében, oszt eredmény meg nem nagyon akar lenni, csak ha hátulról nézzük, ki látszik elsőnek.:(

Tudomásul kéne már venni, hogy aki megöregedett, az többé-kevésbé le is maradt a vilgától, mert már nem bírja a tempót. Talán a matuzsálemeknek át kéne adni a helyet a fiataloknak, és hátra dőlve a fotelból örülni, hogy maguk is boldogulnak. Mondjuk ehhez egy kissé erőszakosabb fiatalok is kellenének, akik nem várják meg a matuzsálemek mumifikálódását, hanem tesznek is azért, hogy a kormány hozzájuk kerülön, legyenek akár a fidesz fiataljai is. Mert ha nem tesznek, akkor maguk is begyöpesedett trottyok lesznek 50 éves korukra.
@Harry Hole: na befutott a főokos.
kire milyen fos hullik? meséjj má!
@látjátok feleim szümtükkel: tudod, azt nem tudom, vannak-e baloldali, esetleg liberális, esetleg konzervatív, vagy bármilyen, nem fidesz irányította ifjúsági szellemi műhelyek
a fidesznek van, tudom, ott képzik ki az új "elit" fiataljait, gyakorlatilag származási alapon

a többinek van? ha nincs, akkor miért nincs? ha nincs válasz, akkor miért hisszük azt, hogy vannak többiek?
@habakuk000:

Mert vannak akik hisznek a fidesznek, nem Orbánnak-Rogánnak-Lázárnak-Kövérnek stb., hanem a fidesznek, amiről talán maguk is csak annyit tudnak, hogy nem a szocik, és nem a Gyurcsány. A korrupciójuk, a kivagyiságuk és a saját maguk felé hajló kezük azonban nem nagyon tetszik, a napi kenyérvadászat mellett pedig nem érnek rá politizálni.
@taga20:

Arra a kis időre?
Fel sem tudnád dolgozni, mert ha jól olvastam, holnaptól már nem vagy.

Azt már meg sem merem kérdezni, hogy miért távozol.
Bár az a gyanúm, hogy a nejed és a faterod végre elvisz nyaralni, mert előbb utóbb bekattansz itt a gyíkon.
@látjátok feleim szümtükkel: a fideszben van utánpótlás nevelés, de nem olyan, mint a Bibó-kollégium régen, ahol gyakorlatilag a saját ellenzéküket nevelték ki, hanem rendes multifunkci agytágítós csakafideszes,

szóval arra reagáltam, a fiatalokban bízni viszonylag hiú ábránd, az "elit" életére képződők rosszabbak lesznek, mint a mostaniak, egyéb műhelyek, klubok pedig számomra - akinek három egyetemista gyereke van - láthatatlanok,
@Gábris szomszéd: cukker, de ez most, hogy jött ide?
@Harry Hole: "Arra a kis időre?
Fel sem tudnád dolgozni, mert ha jól olvastam, holnaptól már nem vagy."

az tegyé egy próbát, hátha:)

egyébként, azé távozok, hogy te, és a sok barom, feltuggya emelni a gyík színvonalát.

aranyos vagy, hogy így aggocc értem, de idén nem megyünk nyaralni, me a kocsibejárót, és a személybejárót meg akarjuk csináltatni kovácsoltvasból, ami cca. ötkilo.

remélem képbe kerültél?:)))
@taga20:

Személybejáró?

Mi parasztok, itt vidéken, ezt kiskapunak hívjuk. Az ötkiló meg sok. Átbasznak..., mint mindig.
A szarpotyogásra visszatérve, a blog törzsközönsége álomvilágban él. Semmi közük a rögvalósághoz és azt hiszik, hogy a rögzült magatartásformák megváltoznak egyik napról a másikra csak azért, mert valaki azt itt leírta, kijelentette.
Persze megy a csodálkozás, hogy az ajtó újra az orrukra csapódik, hogy az egyszeri és egyszerű polgártárs rossz helyre voksol, nem úgy gondolkodik és reagál helyzetekre, ahogy a törzsközeg itt gondolta.
Szar ügy.
Többet kellene élni, emberek között mozogni és nem csak itt kommentelni.
@Harry Hole: legyen kiskapu, te kis paraszt:)

egyébként, az ötkilóban benne van az elektromos ajtónyitogató mechanizmus is, tűzihorganyzás, festés, felszerelés.

"Többet kellene élni, emberek között mozogni és nem csak itt kommentelni."

ez nagyon komoly.

tudod, téged foglak a legjobban hiányolni itt a hülyék közül.:))
A festést, a felszerelést te csinálod, gondolom az anyag beszerzése sem okozott gondot egy fémipari szaktekintélynek.

Van egy fogadásom, hogy legkésőbb egy hónap múlva itt kommenteltek mind és halálosan megsértődtök, mikor az arcotokba tolják, hogy csak eddig bírtátok. Még olyan is lesz aki új néven, amit persze bőszen tagad majd.
Primadonnák vagytok. Ez az életetek és a gyík nektek a nagy színpad.
@Harry Hole: herri, én aszt hittem, hogy haverok vagyunk! erre te meg prejudikálsz!

tudod, mit barátom.
egyezzünk meg abban, hogy novhetedikén egy napra visszatérek, és beleverem az orrod a saját szarodba:)

áll az alku?
@naivaképző: Már rég volt,mikor én is az voltam!
Így már nekem is lehet!:))
@Harry Hole: "A festést, a felszerelést te csinálod, gondolom az anyag beszerzése sem okozott gondot egy fémipari szaktekintélynek."

te valami könyvtáros lehecc, me szerintem egy szöget nem tucc beütni a falba.
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: azé a nagyanyót ideje lenne visszafordítani:))))
@taga20:

Áll.
De amennyiben előtte, akár csak egyszer is, vagy álnéven, akkor egész hátralévő életem minden, nehezen kiszorított és kommentelésre szánt idejét arra használom majd, hogy az említett matériát szaglószervedhez dörgölve emlékeztesselek arra, hogy mekkora gyíkfüggő pöcs vagyol.

:)

Bár ez most meglehet, hogy nem volt tisztességes tőlem, mert szokták mondani, hogy úriember tutira...
De hát úriember sem vagyok...
@taga20:

Ne röhögtesd ki magad azzal, hogy egy kapunyitó automatikát sem tudsz felszerelni egyedül.
Azt sem hiszem, hogy a tartó zsanérokat is mással rakatod fel.
Szerintem a festéshez sem kell mestert hívnod...
Vagy tévednék?
@Harry Hole: annyira röhögök a hülyeségeidtől, hogy áruld má el nekem, hogy te mi a pét csinálsz hétköznap, napközben!

előre szólok, közmunka nem ér!

"akkor egész hátralévő életem minden, nehezen kiszorított és kommentelésre szánt idejét arra használom majd,"

te egy benihil vagy, valld be!:))))))))))))
@Harry Hole: "Ne röhögtesd ki magad azzal, hogy egy kapunyitó automatikát sem tudsz felszerelni egyedül. "

elmész a picsába! aszt írtad, hogy átbasztak az ötkilóval, erre most meg azon rugózol, hogy nem tudom felszerelni.

áruld má el nekem, hogy minden fityeszes, vagy jobbikos, ekkora fasz, mint te!

semmi gecizés, csak a kíváncsiság hajt:)
@taga20:

Könyvtáros vagyok.

:)

No de töki, ne mond, hogy gondot jelentett, kapcsolataidat felhasználva, némi kovácsoltvas szálanyag beszerzése, amit aztán elvittél a szakinak, aki összedobta neked a két kaput, megcsinálta a zsanérokat, a nyitó automatika tartóit, amit neked már csak fel kell szerelned.
Én bontott, faragott kőből magamnak csináltam a kapuoszlopokat, magamnak csináltam a bejárók térkövezését és azt a tetves Hörmann kapunyitót is magamnak raktam fel.
Ja és én nem csak a kapukat csináltattam meg, hanem az utcafrontra néző kerítés is kovácsoltvas.
@Harry Hole: hagyá most egy félórára, MOTOGP-t nézek:)
@habakuk000: a sport mindig is a kemény munkáról szólt
@Gábris szomszéd: ja, csak a szépre emlékezem:))
Talán szólni kéne tömjén zsótinak, hogy honosítani kéne Erik az angolnát, mert így sehova nem fogunk jutni Tokióban.
Ha kató néni lebukik vagy disszidál, akkor meg pláne.

Hajrámagyarország, hajrámagyarok.
@Oxica: Gyárfás már hízeleg Hosszúnak, szeretne új fejezetet kezdeni

A szövetség elnöke értékelte a magyar úszók riói teljesítményét, és úgy fogalmazott, fejet hajt Hosszú Katinka és edzője, Shane Tusup előtt. Nagyon reméli, hogy az olimpia után új fejezet nyílhat a felek között, mert „össze kell fogni, együtt kell működni".

www.origo.hu/olimpia-2016/uszas/20160814-az-uszoszovetseg-uj-fejezetet-nyitna-hosszu-katinkaval.html
@taga20: akkor téged megint átbaxtak! a kovácsoltvas sokkal nehezebb!!! öt kiló! apám...
@nincs_itt: nem a súlya ötkiló!
az ára!
ötszázezer.
forintban.
és ez nem érdi tájszólás.
valszeg túl régen söröztél magyar környezetben!:)
@punkfrog: a vége igaz! de poénnak se volt rossz(szerintem).

csak azért pirosra fesse, ha nekimegy a piros madzaggal, akkor nem annyira láccik!
"De hiába a szándékosság, a kidolgozott koncepció és a többszázmillió forint, az egész felhajtás még annyira sem szippantja be a fesztiválozókat, mint egyszeri brit legénybúcsús társaságot az ottfelejtett golyónyomok.

Ez se rossz ponén a jubileum évében. A fiatalok nem hátra, hanem előre néznek, és ott nem azt látják ami 60 éve volt. Rossz volt nézni a tv-ben, hogy a standon az 56-os koktélt a kutya sem kereste. Pedig tüchtig magyar szilvapálinkából ké$szítik.:D

index.hu/kultur/zene/2016/08/15/1956_sziget_fesztival_terror_haza_emlekev_hosok_fala_szabadsag_tornya/
Kaparj kurta, hátha nem tudod majd eladni. Kérdés, miért nem támadta már meg valaki ezt a hülye hozzájárulásos rendelkezést az Alkotánybíróságon, mint a tulajdonjogot korlátozó rendelkezést?

nol.hu/belfold/foldeladas-keresztbe-tesz-a-magyar-a-magyarnak-1627737
@Gábris szomszéd: Nem feledékenységből, direkt nem válaszoltam majdnem 2 napig ötletedre (Katinka for President) különben is, korábban már támogattam. :-)

Látjátok (nem Szümtük!)? Ide vezet az "árok". Most még persze "valami nagy-nagy falat is kéne rakni", akkor aztán teljes lenne a virtuális megosztottság a "Nyugat" és "Kelet-Berlin" között. :-(

Ártu kitalált valamit, ami szerintem akár komolyan vehető is lenne. Reakció, netán támogatás a "Nyugat-berlini" oldalról nincs. Okát nem tudom, de ha az ok az "árok", akkor egyszerű (kiscsoportos) picológia. Párbeszéd.

Miért nem?

Csak! Csak azért mert ő (túloldal) mondja!

Oviban még elmegy, de! Kedves kommentelő társaim, vegyük már észre teljesen mindegy ki mondja ha jó, ha az mindannyiónknak jó, akkor azért össze kell(ene) fognunk egymással.

Különen a "fejünkre nő a nagyfal", plusz bónusz. Ha ráadásul moszkoVitya építteti kalákába pár hónapra rá még össze is rogyik (a fal) és maga alá temet minket. :-(

Boccs a sok képzavarért, de így kevesebb karakter.
@rdos: mit talált ki ártu, amit támogatni kéne?
Miközben sok felé háborúskodásnak látszó cselekmény zajlik, addig a mai fiatalok elmennek előre, és mi lemaradunk, majd csodálkozunk, hogy nem értjük őket. Főleg azt nem, miért nem állnak be a gyűlölködés-sértegetés-egymás bántása folyamatába.

index.hu/kultur/zene/

www.youtube.com/watch?v=9SvfLB6bLHM
@punkfrog: (Katinka for President)

vagy ha látni akarod R2-D2 eredetijét, a kommentek felett a "Szeretném látni az összeset" linkel meg tudod nyitni az utolsó száznál régebbi kommenteket is és akkor a beszélgetést vissza tudod nézni.
@rdos: köszi a tanácsokat de meg tudok talalni egy hozzászólást.
a kérdésem konkrétan neked szólt, hogy mit találtál gábris mondanivalójában támogathatónak, pláne általa kitaláltnak.
jól sejtettem, hogy arra a hatalmas lózungra gondolsz, amit bedobott.
had ne kelljen elmagyaráznom, hogy hány névvel és hány ezerszer hasznalták mar ezt a jópofa semmit!
te meg számon kérsz embereket miért nem támogatjuk?
mit?
kit?
Katinka alkalmas lenne szerinted az ország vezetésére?
az egész annyira komolytalan, hogy válaszolnom is kár volt!
@látjátok feleim szümtükkel:

"Főleg azt nem, miért nem állnak be a gyűlölködés-sértegetés-egymás bántása folyamatába. "

Ezt most az egy hetes dzsembori, a Szigeten történtek alapján szűrted le?
@punkfrog:

@rdos kolléga álmodozó. Angyal meg kihasználja ezt /is/, valamiféle közös platform reményében.
@rdos: egyetértek veled...sajnos a sértegetők és gyülölködve árkot ásók könnyebb helyzetben vannak, nem kell legyőzniük saját magukat...
@punkfrog: " hatalmas lózung " ?

Ez most komoly? Katinka plusz férje - menedzsere már letett "valamit", persze hogy nem akármit az asztalra. Saját bizniszük köszönik szépen megy szépen, és ehhez még "nyárfás" sem kellett. :-)

Ilyen - olyan oldali politikumunk eddig meg csak lesöpörte az asztalt, a padlást és sajna a jövőnket is felélte. :-(

Kicsit más, de még előjön benne a más szó, de nem a másság. Napokban olvasom, hajdani lömpöpé (lehetettvolnamás) politikusai megalapították a kalózpártot. Ezúton gratulálok nekik, nekik ha jól értem mindegy hogy mit képviselnek, csak az a lényeg hogy minket akarnak képviselni.

Hát aki engem akar képviselni, az engem ne képviseljen! Engem az képviseljen, akinek eszébe sem jutott, és becsületes és sikeres. Katinka mindhárom feltételnek megfelel.

Csak addig lózunkg, amíg milliók nem kérik. :-) Most a jogi formát elsőre hagyjuk, az részlet kérdés.
@naivaképző: A helyzet az, hogy konkrét ügyekben, ha magával Luciferkével is volnék egy véleményen igen is összeállanék, összeállok. Arra az egy (vagy tetszés szerinti egész számú) ügyre. Ez kicsit régebbi demokráciákban a legnormálisabb és gyakorlatban is működő szokvány.

Jah, de hát a mi "demokráciánk" az a hajdan volt népit is lassan veri. :-(
@evasanyoca: Örülök neki. :-)

Többieknek mondom. Pedig nem bonyolult. Nem azt kell nézni hogy ki mondja, hanem azt, hogy mit mond, de főleg azt hogy mit tesz. :-)

Mondjuk nem állítom hogy igazam van, csak a véleményem mondom. Kicsit más, de még a kisdobosban, mikor a hegyek között völgyek között -et danolásztuk (ja, hogy rímeljen vonyítottuk), már akkor nem értettem. Emlékezetből.

Egy a jelszónk tartós béke
Állj közénk és harcolj érte

Basszus, a mai napig itt tartunk. Az átkosban a tartós békéért (akkor ugyan még tartós sör se volt, de a komisszárok értettek a parasztvakításhoz), most meg egymás ellen "harcolunk". :-(

Harcoljon az oldalakkal akinek ehhez kedve van! Amíg vannak "oldalak", persze hogy szóba egyeledek velük, de remélem lassan felébrednek az oldalak aktivistái, hogy kiért (nem értünk) és ki ellen (ellenünk) vannak. :-(
@rdos:

Nézd! Ez nem "ügy". Ez egy álomkép. Hasonló a világbékéhez.
Lehet csócsálni, filozofálgatni rajta. Megvalósulásának esélye nulla.
A szövetkezésnek is vannak szabályai. Olyannal sosem szövetkeznék, akiben nem bízom.
Inkább egyedül.
@rdos: "lassan felébrednek az oldalak aktivistái, hogy kiért (nem értünk) és ki ellen (ellenünk) vannak"
az a baj, hogy nem alszanak, nagyon is ébren teszik, amit tesznek, ugyanis ahogyan Mephisto a Rondóban énekli "Eladó az egész világ",ők is pénzért ássák az árkokat, és nem kevés pénzért.Elemi gazdasági érdekük, hogy a békétlenséget fenntartsák.Mert az, hogy ahányan vagyunk, annyiféle véleményünk van, az szerintem természetes, de a másikat a véleménye miatt lehordani a sárga földig, az nem, ezért nem hogy közelednének az álláspontok, de inkább távolodnak, mert pl.én is utálom az "azért is megtérítlek" stílust.
@látjátok feleim szümtükkel:

A fiatalok, fiatalok. Lánglelkűek, elutasítják a tekintélyelvű magatartást, keresik az útjukat.
Ők is bántják egymást, csak másképp.
A bulik alkalmával, mint a Sziget, mindenkit szeretnek.
Úgy, mint taga.))
@naivaképző: Valóban, ez (Katinka legyen a kormányfő) ma még nem ügy.

Iron Lady amennyire tudom az arckönyvön (nem ismerem, csak tudom hogy van ilyen) nem akármekkora követő számmal - vagy hogy mondják - rendelkezik.

Meddig tartana ebből politikai pártot csinálni?

Ha indulnának a párttá válás útján, és bejegyeznék, Te kire szavaznál?

Ez már ügy lenne?

Meg lehet csinálni?

Katinkában nem bízol? Akkor kiben bízol, ha Benne nem?

Nem véletlenül ötletelek. A nőpárthoz (vagy Iron Lady párthoz) nem akármilyen nő kell. Katinka bizonyította, Ő nem akármilyen nő. :-)

Ja, jut is eszembe a Tóbiás József is nagyon karizmatikus volt. Azzal "robbant be" a maszop ifi tagozatából a vén (bolseviki) rozmárok mellé, hogy aszongya hogy

Tapossa laposra!

A sörösdobozt, mielőtt másra gondolnál. :-)
@evasanyoca: "mert pl.én is utálom az "azért is megtérítlek" stílust. " :-)

Ennél már csak egy "jobb van".

Igazam van, vagy igazam van. :-)

Ezen mindig jókat somolygok magamban, csak az a baj, hogy szinte mindenki aki ezt elmondja komolyan gondolja. :-(
@rdos: ennél már csak attól hányok jobban, ha valaki úgy adja elő a saját teoriáját, hogy közben a zsebében tuszmákolja a bölcsek kövét...DDD senkinek nem lehet igaza, csak ő tejfel. Őmiattuk, mert sajnos ilyen kis agressziv malackákkal van tele a légterünk,sok új árkocska hasad itt is ott is.
Mindig sokra becsültem azokat az embereket, akik tettek valamit az álmaikért...))
@evasanyoca: :-) Ébren álmodni? Igen! Abból mi baj lehet. :-)

Előző hsz-ed "aktivistáiról" jut eszembe. Azért van remény. Az átkosban nyolcszáz-ezer párttag volt. Hat évvel ezelőtt az összes pártnak nem volt tized annyi tagja sem. :-) Kívácsni lennék a mai állapotokra.

Katinka hazai (arckönyves) "követői száma" ha jól rémlik százezrekben mérhető. :-) Aki rajta van az arckönyvön könnyen leellenőrizheti hogy mekkorát tévedtem. :-)
@rdos:

A nőpárt ugyanolyan idealista elképzelés, mint a "Katinka for prezident".

Azzal a véleménnyel egyetértek, hogy hiányzanak a nők a közéletből.
De attól még, hogy valaki nőnek született, nincsenek különleges képességei.
Nekünk már volt miniszterelnöknőnk. Ugyanúgy működött, mint férfi kollégái.

Visszatérve a "Katinka for prezident"-hez.
Katinka jelenleg egy sikeres sportoló. Pályája csúcsán van. Talán várjuk ki azt az időt, amikor eldönti, mit akar kezdeni életével, ha befejezi a versenysportot.

Nem szavaznék a nőpártra, mert homályos alakulatnak tartanám.
Milyen elvek, milyen ideológia mentén szerveződne?
Számomra ez lenne a döntő kérdés.
@naivaképző: Ja, igazad lehet. Tapossa laposra a Tóbiás József! Ez a realista elképzelés. :-(

Az ideák meg azért bocsánat, de csak rajtunk múlnak. A nőpártot most hagyjuk, utoljára Eszterrel (Eszter jött, de egy ideje elment, vagy nincs itt - ajjaj, ez meg egy másik nick) beszélgettem róla, a mai - pár napi ötlet Katinka kormányfőnek, Katinka pártja (ma még csak rajongói tábora) pedig a parlamentbe!

Értem én hogy Katinka úszni szeretne, meg eszébe nem jutott a közélet, de ha sokan kérik meglehet eszébe jut. :-)
@rdos:

Nézd! Én egy valódi naiva vagyok. Mint olyan, idealista.
De a mai magyar közéletben nem tartom reálisnak a nőpártot.
Szerintem, ha már vizsgálódsz, gondolkodsz, érdemes lenne azon, miért nem alakulnak Magyarországon új pártok?
Nálunk Szlovákiában minden választás alkalmával bejut egy-kettő a parlamentbe.
Nálatok miért nincs így?

A jöttem, Eszter jött és a Nszo Csi is eltűnt azon az éjszakán.
@rdos: ne felejtsd el, hogy Katinka egy egészséges lelkületú szabad szellemű kutya kemény elveket valló becsületes, tisztességes, nem megalkuvó egyenes jellemű nő. Több esze van annál, hogy a mai magyarországi politikai mocsárba megmártózzon.Nézd meg Máriát, millióknak kellett volna a háta mögé állnia, Katinka is így járna, ha kilépne a porondra, arról nem is beszélve, hogy rögtön kiderülne róla, hogy születésekor a szomszédja doppingolt, a kutyájuk kénytelen saját magának elásni a csontot és már 9 éves korában volt tömött foga!!.Katinka és a férje gyerekeket szeretnének és családot, hiszen eddig csak a hajtás volt, a politika nem kedvez a családi életnek.
@rdos: igazán megtisztelő az az elképzelés, hogy a nők jobbak lennének a parlamentben...már látom lelki szemeimmel, hogy egy vitánál belemásznak egymás hajába, mig a hátuk mögött ülő képviselőhölgy elmélyűlten lakkozza a körmeit. Az ellenzéki sorokból zokogás hallatszik, egy kormánypártival csalt meg a férjem, szégyen!Elnézést, de mennem kell az ovodába, iskolába, csemegébe,főznöm kell, ma van a férjem szülinapja, tortát sütök a gyereknek....nem kivánt törlendő..mert nehogy azt hidd, hogy a teremtés koronái akceptálnák az annyuk feladatát, egyáltalán nem, vagy csak kevesen.....DDD
@naivaképző: "Nálatok miért nincs így?"

Te is nálunk vagy. :-) Ahogy Szlovákia (további 6 szomszédunk) is nálunk. :-) Újabban már játszik London is. :-(

Eu.

Csak ez az únió még nem az igazi. :-(

Jót beszélgettünk a nőpártról, csak én - Ártu után - Katinkáról beszéltem.
@evasanyoca: Igazad lehet. Mondtad. "és már 9 éves korában volt tömött foga"

Látod erre nem is gondoltam. :-(

Marad a tapossa-laposra. :-(

Utolsó hsz-edhez, boccs, de most fáradt vagyok. Nehéz elvonatkoztatni a vakkomondorosmaszkulinvilágtól. :-(

Jó éjszakát mindenkinek.
@rdos: jó éjt és köszönöm a beszélgetést.
@rdos:

"Te is nálunk vagy. :-) "

Ezt írtad nekem egy napja az előző posztnál.

"A környező országok valóban hasonlóak, de ahogy az átkosban is minden szatellita kicsit más volt (kísérleteztek a komisszár eftársak hogy milyen lehet a "jó" cucializmus), jól tapinthatóan minden volt szatellita és volt SzU tagállam most is egy egy kicsit más. :-( "

Akkor most más, vagy nem más?

Nézd! Egy politikai-közéleti blogon vagyunk. Szimpatikus a nők iránti elhivatottságod.
De mint kifejtettem, egyik verziód sem tartom megvalósíthatónak.
Az egy személyre épülő megoldásokat nem tartom jónak.
Főleg úgy, hogy nincs valóságalapja.
@rdos: a lózung a: xy for president!
Katinka es a férje tudja, hogy kell a leggyorsabban úszni egy medencében.
ez meg nem jelenti azt, hogy egy orszagot is tudnanak vezetni!főleg nem Katinka egyedül, hiszen a sikereihez kellett a férje is.
@rdos: "A helyzet az, hogy konkrét ügyekben, ha magával Luciferkével is volnék egy véleményen igen is összeállanék, összeállok"
azt felejted el, hogy ők nem állnak össze veled!a nemzetből is kitagadnak!
@naivaképző: "miért nem alakulnak Magyarországon új pártok?
Nálunk Szlovákiában minden választás alkalmával bejut egy-kettő a parlamentbe.
Nálatok miért nincs így?"
a fidesz választási rendszere ellehetetleníti ezt!
egy forduló.
nincs érvényességi küszöb.
kenyszerkoalíció a valasztások előtt.
kis (új)pártok pedig indulnak itt is sokan.a fidesz szervezésében, közpénzből megtámogatva.
@punkfrog:

kényszerkoalíciósdi nálunk is volt. ezért olvadt össze a 3 magyar pártunk, ami azóta kétfelé szakadt.
ma néztem a közvéleménykutatást.
35% politikai árva van.
ez azért elgondolkodtató.
@rdos:
igen ott most női miniszterelnök van...London ban

brühüyyy
kkk
@naivaképző: Fején találtad a szöget. A komisszár eftárak, újabban politikus urak valóban próbálkoznak minden országban (kissé mássá tenni azokat a többitől), a trend azonban (eddig a brexitig) az Eu egységesülése irányába mutatott. Igazad van. Várjuk ki a végét az "egyek vagyunk-e" témában. :-(

Igazad lehet, hagyjuk a csajokat a kkk szentháromságában (konyha - templom - gyerek, de dajcsul), majd a "tapossa laposra" megoldja. :-(
@punkfrog: "hogy egy orszagot is tudnanak vezetni"

Ez egy komenyista - bolsevista csökevény, hogy a politikus az szakma (lásd tudományos szocializmus)!

Nem az!

A politikusnak elegendő egyetlen tulajdonsággal bírnia az alkalmassághoz, mindem más - szakmai képessségben nyugodtan lehet teljesen átlagos.

Ez az egyetlen tulajdonság a becsületesség.
@punkfrog: A puding próbája. Hogy is volt?

Ártu (= jobbklikk?) fölvetette hogy Katinkát kár lenne "veszni hagyni" felteszem ha már nem aktívan sportol, majd a valamikori jövőben, de a részletek most nem számítanak.

Ha ezt megvalósítják (mondjuk el kezdenek aláírást gyűjteni hozzá az utcán), akkor ehhez nekem egyszerű mindenkin kívüliként kell csatlakoznom mondjuk egy aláírással.

Mikor kalligrafálom alá a nevem, jön luciferke és kicsavarja az ujjaim közül a plajbászt, miközben még a nemzetből is kitagad? Ne már!

Komolyra fordítva, egy rendes(ebb) parlamentben nem ideológiák mentén üzemelnek, hanem konkrét ügyek mentén. Amik ráadásul nem is a plenárison dőlnek el (formailag igen), hanem a bizottságokban, de ez most mellék szál. A lényeg hogy minden konkrét ügy (pl. a halászati kvóták újraosztása az piszokul nem ideológiai téma, hanem egyszerű gazdasági, még egyszerűbben "csak" pénz).

Erre mondhatod, hogy de hát a bolsik meg a zöldek mindenből tudnak ideológiát csinálni és sajnos csinálnak is.

Igen, így van, igazad van.

Ebből látszik mire jók a vörösök és a sötétzöldek (dinnyék, kívül zöld, belül vörös).

Működő parlamentáris struktúrákat szétzilálni.

Még egyszerűbben. Rombolni. :-(
@rdos:

Ne sértődj meg rám, amiért rákérdeztem, miért értékelsz egy helyzetet naponta másképp.

"Igazad lehet, hagyjuk a csajokat a kkk szentháromságában (konyha - templom - gyerek, de dajcsul), majd a "tapossa laposra" megoldja. :-("

Na, ez meg a hab a tortán. Ezt mondod nekem a nőnek.
A nők nem Willy, akit meg kell menteni.
A nők önálló gondolkodó lények, szervezik az életüket, alakítják a sorsukat.
Ne erőszakold ránk az elképzelésed, azt nem nagyon szeretjük! Mondom ezt a többi nő nevében, beleértve Katinkát is.
@naivaképző: Miért sértődnék? Vizilófikusan szemlélődve, ugye kétszer ugyanabba a folyóba nem tudunk belelépni. Ennyit a változásról, és még mindig filozófálva, egy állandó dolog van a világban és ez a változás. :-) Amúgy jobb lenne, ha még mindig ragaszkodnék a lapos Föld teóriájához? :-)

Kkk-t nem titkolom, provokációnak szántam. :-) Na ugye hogy ugye, tudsz Te ha akarsz a "sarkadra állni". :-)

Állj!
"Ártu (= jobbklikk?) fölvetette hogy Katinkát kár lenne "veszni hagyni" felteszem ha már nem aktívan sportol, majd a valamikori jövőben, de a részletek most nem számítanak."

Ártunak pontos listája van arról, kinek mi a kedvenc témája. Évek óta figyelem, hogyan dolgozza meg a regeket.
Ha holnaptól a herevasalásra esküdnél, abban is egyetértene veled.
Mindezt abban a reményben teszi, hogy legközelebb nem teszed szóvá a Jobbik vízgazdálkodási programjában lévő hibákat.
Ne csodálkozz rajta, ha privát levelezésben foglalkozik tovább veled.
Ezt hívják manipulációnak.
A Katinka példa elég szembetűnő. Az is, hogy mostanában bekerül szótáradba az atlantista kifejezés.
Eddig nem volt rád jellemző.
@rdos:

Szeretem a nyugalmat, de ha kell "sarkamra állok".
Még egyszer mondom. a nőárt szép idea, ahogy a matriarchátus is.
De mi nem így működünk.
A leglilalibább nőbe is belé van kódolva a racionalitás.
Ez mondatja velem, hogy az ideáid nem állják meg helyüket a való világban.
@naivaképző: Hagy ne foglalkozzak angyallal és a technikáival. Priviben sem leveleztünk soha.

Igen, változom. Ahogy öregszem, egyre csak "csiszolódok", azaz kopok. :-()

Az viszont elszomorít, hogy hsz-emből ártu technikája és "változó korom" ment át. :-( Mert ugye abban pont nem ez volt a lényeg, de ahogy a postás kisasszonyka mondta, mindegy,

csak ragadjon a bélyeg! :-(
@rdos:
ugye a tudom (ÁR) mányos kapitalizmusról hallgatásba burkolódzol???

az utolsó "becsületes" politikus -talán- Kreón lehetett

ha Kon Fu Che és Buddha nem kimarad ebből a sörből

mondd te szidolt reggeliztél??? kibaszottúl jól humorizélsz ...élvezet a zolvasásod és persze röhögény

gratulalalalala

brühüyyy

kkk
@rdos:

Nem a változó korod, hanem a megváltozott stílusod jött át.
Nagyon régóta olvaslak.
Eddig nem észleltem ezt a cinikus felhangot, ahogy az említett kifejezést sem.
Másképp építetted fel a gondolatmenetedet.
@naivaképző: Állj a sarkadra! Hát de hiszen én is ezt mondom. :-)

Hogy hogyan működtök, azt nem tudom, de látom hogy működtök, ez afféle tapasztalati tény. Ahogy minden más élőlény is "működik" szemlátomást. Kérdés ki melliket favorizálja. :-)

Engedd meg nekem hogy benneteket válasszalak. Cserébe megengedem Neked hogy Te azt válaszd, akit csak akarsz, még ha Tóbiás a József is lesz az. :-)
@Rodeo36: Krassó György, Csengey Dénes, Ángyán tanár úr, Gémesi Gödöllőről, Wittinghof Tamás Budaörsről, most így korán reggel 5 becsületes politikus aki az eszembe jut. :-)

Reméljül lesz több is. :-)
@naivaképző: Szinte jól esik hogy a felhangjaimra, a felharmonikusaimra, meg annak változására figyelsz és ügyelsz, de ahogy mondtam változunk.

Ha hiszed ha nem 18 éves koromig párton kívüli kommunistának tartottam magam. 19 évesen már nem. Voltam én már szittya pista, atlantista, anarchista, jóska pista újabban feministákat jobbról előző ista is, ennek még nincs neve.

Na, mentem dolgozóba. Kellemes beszélgetést. Sziasztok.

naivaképző (törölt) 2016.08.16. 08:53:27

@rdos:

Hagyd ezt a huszonhetedik senkit!

A mi dolgunk az élet. Bármilyen nagy világégés közepén tüzet rakunk és ebédet főzünk.
Rendszerben gondolkodunk, kicsiben kezdjük.
Ha a családom rendben van, nincs nagyobb baj. Aztán jön a környezetünk.
Koncentrikus köröket képzelj magad elé!
Közben korrigáljuk a felmerülő problémákat.

Családom bővelkedett bölcs asszonyokban.
Nagyanyáim végigcsináltak két háborút.
Hála az égnek, hosszú életűek voltak, így átadták tapasztalataikat.
@rdos: eleg érdekes névsor.
Csak "Ángyán tanár úrra" reagalnék.
Végig asszisztálta a fékek es ellensúlyok felszámolását, megszavazta a fideszes partalkotmanyt, amik mind kellettek ahhoz, hogy szét lehessen osztani a haverok között a földeket!
Aztán nagy boci szemekkel rácsodálkozott mi folyik itt!
@punkfrog:

Lehet, hogy neki nem jutott dinnyefőd, és azért kerekíti, a szemét.:D
@naivaképző: :-) Az a benyomásom nem vagyunk egyformák. :-) Nem fontos, de ha mán szóba került a világégés közbeni tűzgyújtás (ez ugye eddig könnyű), plusz gasztronómia hát biza zsíros kenyeret és porlevest tudok csak főzni. Ez utóbbival hónapokig kínlódtam, míg el nem olvastam a használati utasítást. :-)

A koncentrikus körökre koncentrálok, arra viszont nem gondoltam volna hogy nagyijaid ilyen karakán amazonok voltak.

"Nagyanyáim végigcsináltak két háborút."

Boccs (főleg a nagyiktól), a szóviccért, tudod, ha bennem marad, nem mondhatom el, megfekszi a pocomat. :-)
@punkfrog: Nem lehet mindenki olyan tájékozott mint Te. Vélelmezem koncentrált a szakterületére, aztán ha szóltak neki hogy most igent vagy nemet nyomjon, akkor nyomta. :-(

Nem mentegetni akarom, csak emlékeztetnélek, hogy volt egy (nyerő választási) agrárprogramja. Aztán amikor látta hogy az nem valósult meg, akkor erre tételesen felhívta a figyelmet, majd utána szépen apránként kipöcölték a frakcióból, a munkahelyéről, ... :-(

És igen, meglehet "nézett boci szemekkel", de ha egyszer Neki az agrárium a szakterülete, akkor ugyan hogyan nézzen a csalódottság után ha nem búbánatos bociszemekkel?

Bocsánat Ángyán tanár úr!

naivaképző (törölt) 2016.08.16. 17:53:33

@rdos:

Szívesen írta volna, hogy végigélték. De amit elmeséltek róla, azt életnek alig lehet nevezni.
Az első háborút gyermekfejjel, árván. Mindkettőnek apja a fronton maradt.
Másodikat fiatalasszonyként. Közben szültek, a nincsből naponta egyszer jóllakatták a gyerekeiket. Egyik nagyanyám három kisgyermekét temette el.
Férjeik a fronton, ők pedig csinálták a mindennapokat. Mert ahhoz erő kellett és vasakarat.
@rdos: szépen összefoglaltad miért volt alkalmatlan politikusnak.
@naivaképző: Sajnálom. Ezzel nem kellet volna humorizálnom. :-(

Bocsánatot kérek.
@punkfrog: A "mieink" közé valóban nem való.

Az ilyen olyan oldali mostani pokitikusaink ugyanis a gondosan kontraszelektált legalja. :-(

naivaképző (törölt) 2016.08.17. 11:23:00

@rdos:

Semmi gond. :)
Nem tudhattad.
Faszfejek,akkor kritizálj ha többet tudsz,vagy egyátalán tettél e valamit az életedben,ÖRÜLJÜNK már egy kicsit annak ami van,nem kis dolog !
@László Tenke: "Faszfejek,akkor kritizálj ha többet tudsz,"

pénctár, felcsút! ma má nem kell többet csicskulnod!

a geci megjutalmaz, te szardarab!
@taga20: Az én szám széle sohasem volt szaros,nem nyalok be senkinek,veled szemben ! Csak éppen nem becsmérlem amit elértünk !
@László Tenke: laci, én nem mondtam, hogy a nyelved szaros, erre neked ez ugrik be:))

apám, te még trolnak is szar vagy.
szólok kubatovevtásnak, hogy basszon ki az árok szélére:)

mit értünk el te szerencsétlen barom? közmunkát, klikket? vagy téged?

annyira szánalmas fasz vagy, hogy még lézer se rúgna beléd!
@taga20: Engem mindíg a tetteim után itéltek meg,soha semmilyen párnak nem voltam tagj,sem szimpatizánsa ! Világ életemben küzdő típus voltam,vagyok,és nem vártam a potyát,nem szeretem a pofázókat akik saját gyengeségüket keresik másban, én egy 66 éves nyugdíjas vagyok,aki aktívan dolgozik minden nap reggeltől estig,az hogy 45 év után a nyugdíjam 63 ezer forint ,nyilván erről én tehetek,mert nem mentem valami link állami állásba,gépész mérnök létemre ! Az hogy most az Orbán féle brancs van,az egy dolog ,legközelebb majd mást választanak,de nem ezeken múlik a jólétünk,hanem azon amit mi teszünk a hazánkért
@László Tenke: látom te a normálisabb nyugger fajta vagy:) (ha besértőc , ako besértődök:)

szerinted mészaroslörinc és társai, csak egy kicsit többet loptak?

szerinted, a csúticigány, ne rohagyon el az apjával együtt a sitten?
@taga20: nem vagyok sértődös fajta,szeretek eszmét cserélni ,de nem szoktam szélirányba állni,mindenki annyit vesz el amannyit hagyunk neki,ha van ,vagy lesz igazság szolgáltatás akkor ezek,vagy azok akik lopják az állam,vagyis a köz vagyont,bühődni fognak! De ehhez igazi alátámasztott vádak kellenek,nem olyan találgatós kocsmai duma !
@László Tenke:

Mi abba a találgatás, hogy egy hivatalnok száz év alatt sem tud összerakni egy százhetven millás villára valót, legfeljebb csak a vasvillára valót.
Azért 45 év után a 63 ezer forintos nyugdíjat elérni szép teljesítmény, ezt el kell ismerni. Ebből a 45-ből pedig már 27 a kapitalizmusban jött össze, ezért külön gratula, hogy "...nem becsmérlem amit elértünk !".
süti beállítások módosítása