Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: @Neytiri1: telex.hu/belfold/2024/12/27/tiborcz-istvan-interju-forbes-gazdasag "„Aki szeret, az an... (2024.12.27. 10:24) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2016.04.02. 11:31 Fabius

Orbán, a vagyon meg a bukás

Aszonta nekünk a juhászpéter, hogy:

"Orbán Viktor vagyonosodásával kezdtem foglalkozni, mert egyértelmű, hogy ez a Fidesz Achilles-ínja, ezzel senki nem mert még foglalkozni. Bevallom, nem gondoltam volna, hogy ilyen hullámot vet. De a reakciókból látszik, hogy ez milyen fontos: ha valamivel, akkor azzal lehet megborítani a Fideszt, hogy Orbán személyes vagyona mekkora, hiszen azt senki sem gondolta, hogy ekkora birtokon él. Nagyon kevesen gondolták, hogy nemcsak a "polgári Magyarország" egy politikai termék, hanem az is, hogy a miniszterelnökünk puritán életvitelt folytat egy kis parasztházban, Felcsúton."

Kicsit túlzásnak éreztem én akkor, hogy Orbán személyes vagyonának vakarásától borulna meg a Fidesz. Nem mondom, biztos kényelmetlen, hogy Nárcisz kutya lábnyomai egy dácsához vezettek és beindult a feltételezés, Viktorunk öreg napjait József főherceg egykori kúriájában kívánja majd eltölteni, de én nem éreztem, hogy ennek ekkora jelentősége lenne.

Aztán történt itt pár eltúlzott reakció, ami azért elgondolkodtatja az embert.

A Kunfalvi-Gét végül nem Juhász, hanem a TV2 megrogyását eredményezte, majd legújabban a Bicskei Járási Földhivatal szegült szembe a törvényekkel és az adatgyűjtést végező újságíróval. Mert az van, tecciktunni, hogy a törvények betartása és az adatszolgáltatás nem vonatkozik ám mindenkire egyformán a mellékelt ábra szerint. A kedves sajtó csak ne oknyomozza, hogy nem csak dácsa, de esetleg fele királyság vagy saját megye is kerül a kisvasút és stadizóleum mellé szépen csendben, megbízható gázszerelők és egyéb vazallusok révén.

orban_rambo_1.jpg

A hiszti és túltolás roham viszont eléggé egyértelművé teszi, mennyire idegesek lesznek ezek mindannyian, ha Viktor személyes vagyona - és jövőképe - körül szaglásznak olyanok, akiknek nagyon nem kéne. Úgy látszik ezek semmit nem tanultak a taggyűlés nélküli szőlőbányákból.

Ebbe a nem tanulásba viszont már csúnyán bele lehet bukni.

423 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr188553934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Már a látszat, hogy "ne mi nyerjük a legtöbbet" c.szar se számít. Bolsi tolvajtempóban nyomják az ettársak.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Sietni kell, mert az emberek kezdenek felébredni Rip Van Vinkle álmukból. Csak arra nem emlékszik a Fecsúti Fodballbáró, hogy elődje Nikolae és Elene sem tudta már élvezni azt amit szorgalmas munkával összeloptak.
Ez a kétségbeesett tempó a nagy elődökre emlékeztet engem. Március 15. kordonok mögött 800 ember előtt elmondott beszéddel. Azóta is mindentől félnek...
@fabibaba
tanulj inglisül
a zinglis aszongya:
It looks like you want to transcribe from English spelling to phonemic script.

This is how to write gate in phonemic script:

/'geɪt/
This form will allow you to transcribe any word to or from phonemic script. Just type it in and search.

www.phonemicchart.com/transcribe/?w=gate

azaz a te szöveged helyesen ebből ami helytelen: A Kunfalvi-Gét >>>>>>>>> a Kunfalvi géjt

bocsika de kiszorúlt belőlem mint sokminden kora reggel

egyébként neked is jó napot és jó egészséget meg hosszú életet és allah növessze hosszúra

brühüyyy
kkk

all Ah Kbár
Ugyan, kérem, ez lófütty ahhoz képest, hogy Gőgös két műszakra beállt kórházi kisegítőnek, és így jól kiröhöghető (amint azt látjátok feleim szümtükkel kolléga éles szemmel észre is vette, nem kihagyván a kiröhögést se).

Orbán sohase tenne ilyet, meg is van a kétharmada.

Nem beszélve arról, hogy miniszterelnök korában Horn, Medgyessy, Gyurcsány és Bajnai is lopott.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
képzeld -ugyitudod- sokat akar a szarka de nem bírja a farka,
hát amikor még az is előaggya magát, hogy nincs is neki farka

kappanhangon kornyikál Márc Ilus Idus Án titokban függöny és derótháló megett lengyel szagtársaknak akiknek azonnal le is fordította a nagy tévé a nagyhatalmas eszmeileg kifutott alu'ttejet

szép volt pláne kívűlről...onnan ordibáltak befelé, hogy mit neki és hogy hová

brühüyyy
kkk
" Arra a kérdésre, hogy "hogyan tud véget érni egy ilyen totális, mindenre kiterjedő hatalom?", dr. Varga Zoltán, egyebek mellett, ezt mondja:
"– Vége lesz, de attól tartok, már nem tud békésen vége lenni. Mert azt nem lehet kulturáltan ordítani, hogy Orbán, takarodj, nem lehet úgy, hogy tisztelt miniszterelnök úr, szíveskedjék eltakarodni. A pillanat bármikor eljöhet."

fullank.com/index.php/belpol/3916-megdobbento-jellemzest-ad-orbanrol-egy-tekintelyes-pszichologus

És van aki fel tudja adni. :-(

www.sztarklikk.hu/sandor_maria_blogja/sandor-maria-feladom/254454
"...a feudalizmus eszközrendszerébe fért bele, hogy a végrehajtó hatalomnak – az államfővel és a kormányzattal együtt – egy várban kell lennie, erőt sugározva, és egyben szimbolikusan jelezve, hogy hol is van az ő és egyszerű állampolgároknak helye"

tenytar.blog.hu/2016/03/31/varfoglalas_ujabb_200_milliardot_koltunk_orban_ertelmetlen_megalomaniajara
@rdos: Nagyon sajnálom, ha Sándor Mária tényleg feladja, de valahol megértem. Széllel szemben nem lehet, még ha akarunk sem. Csak az a baj, hogy a kormány ezt is győzelemnek fogja fel, és esze ágában nem lesz az érintettek anyagi és erkölcsi megbecsülésén változtatni.

@vakapad: "Nem beszélve arról, hogy miniszterelnök korában Horn, Medgyessy, Gyurcsány és Bajnai is lopott." Lehet, de a mértékeken azért hagy vitatkozzak. A fentiek összesen nem loptak annyit, mint a Geci és strómanjai
@rdos: Gondoljunk arra, hogy Szent Gellért is valamilyen formában lejött a róla elnevezett hegyről... A Geci és sleppje is hasonlóképpen fog majd lejutni a várból. Ha ez jó lesz a Gecinek.
Döbbenet, hogy ez a kretén felcsúti focialista és a futsalos külügy mennyire nem rendelkezik külpolitikai elképzelésekkel, jövőképpel! A külügyi tanácsadók ennyire sötétek?
Ez meg most tüntetgette ki a Baltavári Moszlimot Azerben... ennyire hülye zsigerből, vagy beégetik direkte??? :(

index.hu/kulfold/2016/04/02/ujrakezdodtek_a_harcok_ormenyorszag_es_azerbajdzsan_kozott/
Juhászpéternek mondja meg valaki, hogy az ember gyenge pontja az Achilles-sarok, nem az Achilles-ín. A tipikus fideszes a feje helyén hordja.
@The Ghost Wolf: Egy valódi demokráciában már régen megbukott volna már csak a "gyanú árnyékára" is.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Most majd meglátjuk melyik oldalra állunk az iszlám azerire, vagy a keresztény örményre.
Ha nem Magyaerországon laknék, és nem magyar lenne az állampolgárságom, akkor most dőlnék hátra egy tál pattogatott kukoricával, és néhány sörrel és nézném a "magyar kormány" vergődését. Mert az idióta faszok saját maguknak okozták a blamát.

De ennek a bandának is széles nyelvcsapásokkal tisztogatja a valagát a Csúti Törpe:
vs.hu/kozelet/osszes/az-oroszok-lebuktattak-a-torokok-fegyverszallitasat-az-iszlam-allamnak-0401?utm_source=hrkrs&utm_medium=rss&utm_campaign=main . Lassan már kiszorulunk a civilizált világból
Biztosan emlékeztek a Sukoró ügyre.
Érdemes megnézni Sukoró-Felcsút viszonylatot a google-maps-on

de:

utca-terkep.info/cim.php?cim=Sukor%C3%B3%2C%20Magyarorsz%C3%A1g&end=Felcs%C3%BAt%2C%20Magyarorsz%C3%A1g
@The Ghost Wolf: @Boli – Ch.T. is, meg hát!:
szánalom ez a narancsmaffiás bagázs:

Tarlós István nagyon szeretne közterületet elnevezni Ankaráról

Elsőre arra gondolt, hogy a Tövis utca pont jó lenne erre. A Tövis utca. Ahol a kerület legrégibb, a nándorfehérvári hős Kapisztrán Jánosról elnevezett katolikus temploma is áll.

q.444.hu/k/http%3A%2F%2F444.hu%2F2016%2F04%2F02%2Ftarlos-istvan-nagyon-szeretne-kozteruletet-elnevezni-ankararol

---

Ijesztő beszámolót tett közzé egy orosz munkás arról, hogyan épül Paks 2 referenciablokkja

Viktor Alejnyikov szerint hozzá nem értő emberek rossz eszközökkel hegesztettek, és ebből katasztrófa lehet. Szerinte aznap is csaltak a műszerekkel, amikor éppen magyar delegáció érkezett megnézni, mi épül majd Pakson.

q.444.hu/k/http%3A%2F%2F444.hu%2F2016%2F04%2F01%2Fijeszto-beszamolot-tett-kozze-egy-orosz-munkas-arrol-hogyan-epul-paks-2-referenciablokkja

---

és a válasz, olyan szovjetúniósra sikeredett:

A Roszatom szerint minden rendben van a Leningrád II építése körül

A vádaskodó munkásnak pedig munkaügyi vitája van a cégekkel.

444.hu/2016/04/02/a-roszatom-szerint-minden-rendben-van-a-leningrad-ii-epitese-korul
@The Ghost Wolf: szerintem majd kimegy eligazításra putyinevtárshoz.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: csak nehogy megkínálják egy csésze csájával, persze cukor helyett polónium lesz benne.
@The Ghost Wolf:

Úgy látszik, már megint érthetetlen voltam (nagy sorscsapás ez, senkinek sem kívánom).
Mint az köztudomású(!), az általam felsorolt miniszterelnökök EGYIKE SEM került soha még csak a a gyanú közelébe se, hogy miniszterelnöki posztját kihasználva a saját vagyonát gyarapította volna. Gyurcsány a fizetését jótékony célra utalta át minden hónapban, Bajnai meg egy forintért vállalta.

De azért őket pontosan ugyanannyira nem szeretjük, mint Orbánt (ha nem így lenne, Orbán már hatalomra se jutott volna 2010-ben). Hogy ez miért van így, azt kifejthetné valamilyen hozzáértő.
@taga20:
Idesanyja..csája! Az... Erre a csicskára felesleges a polonium, gazdi csettint, ez meg lógó nyelvvel lohol, bőnyállal.
fullank.com/index.php/szerintunk/3915-jonnek-a-nok-jonnek-a-nok

"Ezért az Európai Unió kemény, példátlan lépésre szánta el magát, amely egyelőre nem publikus, de mégis kiszivárogtak erről a hírek.

2016 szeptember elsejétől Magyarországnak alaposan át kell alakítania a kormányát.

Az esélyegyenlőség biztosítása érdekében úgynevezett női kormány váltja fel a jelenlegi kizárólag férfiakból álló kabinetet."

Ez most komoly? Hírekben máshol nyoma sincs.
csak simán ezért a képért megjegyzések nélkül sittre vágnám az egész bagázst!
@Anna Kisfaludiné Baán: melyikre teccik gondolni? gecivitya és bandájára?

me nem világos nekem.
@taga20: nemááá, a volt kégébés ilyeneket csinyá, nem hiszem én eztetetet el arról a zarany emberrű, olyan peckesen üli meg a lovat, hokizik, na meg cselgáncsol :D
öööööööööööööööööööööö, hmmmmmmmmmmmmmmm

Lehaltak a kormányzati weboldalak

>>>Telekomos netről bejöhet a kormány.hu<<<<

de se Digiről, se UPC-ről nem működik.

444.hu/2016/04/02/lehaltak-a-kormanyzati-weboldalak
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: most jut eszembe! mi ez a hétvégi aktivitás részedről, itt a gyíkon?:))

persze nem azé kérdezem, me baj lenne, csak meglepett.
@Anna Kisfaludiné Baán:

"_csak simán ezért a képért megjegyzések nélkül sittre vágnám az egész bagázst! _"

Ezzel a nick-kel?

El teccik menni az ótvaros picsába.
@Anna Kisfaludiné Baán:
Meg tetszett szokni a Lenin képet a falon, oszt a szolgalélek ezt nehezen dolgozza fel... Orvosnál próbálta kezeltetni? Párttagkönyv most nem ér!
@jaegtoer: úgy látom, hogy csak becsöngetett a néni és utána elrohant:)))
@taga20:
Szép is amikor a szervilis ecceri házhoz jön.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: bakker, lehet hogy félreértettük a nénit. eszt akartam tisztázni vele, de elszaladt.

ako lehet, hogy nem is értettük félre:))
@taga20:
Béla haverod idecsődíti a banyaklubbot? Durva lesz a Cavintonra éhes nyuggerhorda... :)
@taga20: megijedt, mert a képen a király félmeztelen. még fél...
@parti_giano:
Nézd, legalább az a sok milliárd nem zavarja, amit a fidesz nevű csipetcsapat eltüntet. Agymosás müxik, a népesség mentális állapota kritikán aluli.
@Anna Kisfaludiné Baán:

édes, jó béla bácsi, tuttam ám, hogy maga nem murdelt meg!
@jaegtoer: nagy zsírfolt egy kis ország orcáján ez a felcsút.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Bejön az vazze!
A kérdés csak az, hogy mi a faszt keresel a kormányzati weboldalon hétvégén?
A 444-nél még megértem, mert első a szolgálat, de nálad?
Mi ez? Valami becsípődés? Önsanyargatás?

Hétvégén pihenni, lazítani vagy kertészkedni-sörözni kell.
@parti_giano: szerintem az ilyen barmok, mint ez az annanéni, két perc alatt segget váltanak.
ezeknek a seggnyalás a lényeg, nem a gazdaállat minősége:))
@hacsaturján: béla az örök, nem csoda.

Béla, a pap: Megkérdeztem tőle, mondja meg, de őszintén, csoda ez vagy hiba?
Józsi: Mit mondott?
Béla, a pap: Azt mondta nékem az Úr, ritka nagy marha vagy te, Béla.
Józsi: Ezt mondta?
Béla, a pap: Ezt. És még hozzátette, hát azt hiszed te vén marha, hogyha nékem végre valahára eszembe jut egy valamire való csoda, akkor ezt pont ezeknél a kommunistáknál csinálnám meg? Hát azt hiszed, hogy olyan hülye vagyok? Hogy pont a szocializmusban csinálok csodát? Hogy azt mondhassák Isten nincs, ipi-apacs, kimondtuk! Ezt a csodát is mi csináltuk! Egy frászt nekik, de nem csodát! Mondta dühösen az Úr. Aztán megivott még egy hosszúlépést, és elment.
@Anna Kisfaludiné Baán: Nem kell erre a blogra jönni. Ott van a 888.hu és a G.Fodor Gábor mind a 20-as IQ-jával. Biztos magasabb szintű olvasmány magácskának, mint ez a "ballibsi" Varánusz.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: igaz, gyatra a mentális állapot, egyesek még rá is tesznek egy evezőlapáttal. vizi iq nuq.
@parti_giano: ki van zárva! egy százéves ember nem tud gépezni.

szerintem a nője:))
Há..há..hádea...hádeagyurcsányis..lopott..!
birkáknak ennyi jön le.
@taga20: @Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:DDD

Folyatólagos,pornografikus fertő,na és a bloggazda is fedetlen testet mutogat:))
Sittre mindenkit,a csajokat is...ha lehetne kérni közös cellát:)))
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: bakker, te tényleg beferdültél:)

a guminőm tök így néz ki, egy hatos sörért köcsön adom:)))
@gazoló: tucc élni!

ja és! remélem a te binyiglid is modern:))

www.napiszar.hu/showPost/Modern_kerekpar
SEGÍCCSETEK MÁ!

mé utálom én annyira zálog farkast, annyira?
talán a napgép miatt?
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: "Lehaltak a kormányzati weboldalak"

Biztos túlteljesítettek. Vagy a reformok műkszenek.:D
Ez az Anna télleg a Béla álruhában.:O
@látjátok feleim szümtükkel: a fasz tuggya, ezek olyan egyformák, mindegyiknek gecivitya seggében van a nyelvük. az meg ugye barna:))
ogv-t talán az unkáink fogják megbuktatni... de a vagyona biztosan nem!
@nincs_itt: te lelépett arc, a csau név mond neked valamit?
@parti_giano: hibás! ennek a csókának nincs rávarrva a napgép a fejére:)

ez max. egy csöves lehet:))
@taga20: arra román csávóra gondolsz, akit a kicsit lelőttek?

van aki le meri lőni a ogv-t? mert egyenlőre nekem úgy tűnik, hogy kicsit habzanak a szívatottak, osztán mennek a faxba vissza a dolgukra...

most olvastam, hogy a sándor mária is szépen abbahagyta, amit elkezdett. ahogy nézem: "érdeklődés hiányában"
@nincs_itt: ez a szépen csúnya volt!

ja, gyere haza, ha ennyire kemény vagy!

szerintem csak a szád nagy, élvezed a németállam javait, szidod merkelt, és kurvára arcoskocc!

gratulálok neked, itt ekézed eszt az egyenes csajt!

nem sokkal vagy jobb, mint ebola!
@taga20: éppen ellenkezőleg! szurkoltam a nővérkének, de ugye megint ez lett belőle!
mondtam már, nem megyek mo.-ra.

csak halkan szólok, ti, ott, mo.-on élők szívattátok meg!

ne kend a xart!
@parti_giano: megfogtál!
a haja, a haja olyan gyönyörű. az agya olyan fényes, a nyelve olyan barna.

na ezé utálom:)
@nincs_itt: a szart te kened haver, mert 1200km-ről arcoskocc!

én ott vagyok a tüntetéseken, mit vársz még tőlem? gecivitya fejét?

vegyél má vissza, me idegesítő a hülyeséged!

na azé még szeretlek, csak belerúgnék a kis picsádba:))
@taga20: há' bizony nem a szomszéd uccából járatom a pofámat.

sokan ott vannak még, csak talán nem elegen?

a zellenzéki(most nem röhögtem) "politikusok" mijafaxt csinálnak? felszólalnak napirend előtt? meg azonnali kérdésekkel bombázzák a fidextot? oszt' jónapot? mer köll a zapanázs, meg a kombájnra, a választásira, a zállami támogatás. kicsit morgunk, mer' a népek asztat szeressék, de igazán nem harapjuk meg a gazdi kezit!

remek, mint látjuk!

tanárok kocekás ingivel mizujs?
@taga20: Barna a nyelve?!?!
Az valamilyen "betegségre"utal!!!
@ornagy50: rosszabb, mint a rák. az egyik biztos, hogy nyer, a másik csak akkor, ha engedjük.

ebben azé igazat adok, ennek a hondás nincsittnek:))
@nincs_itt: "tanárok kocekás ingivel mizujs?"

ez megint mi a szar?

iszol te rendesen?:)
BAZDMEG! nézitek a havasapályánt?
@taga20: Képzeld haver ma egész nap a mecset utca környékén voltam. :)
@Gábris szomszéd: mit keresel ott? fel akarod robbantani a minaretet?

terrorista vagy?:))
@nincs_itt:

Azt szeretem bennetek, hogy tele vagytok tenniakarással meg ésszel. Nem is tudom, melyik a több.

Egyébként szerintem te lennél az elsők között, akik, ha valamilyen ellenzéki politikus (kifejezvén a kérdésben elfoglalt álláspontját, hogy mindenki tudja, mi a sokszor követelt "program") csak a közelébe merészkedne bármilyen civil megmozdulásnak, az onnan való elbotozását követelnék, valamint ugyancsak te lennél az elsők között, akik az ellenzéki éhségsztrájkot, éhségmenetet meg az ilyesmiket a leghangosabban röhögnék ki. Az index a HVG és a 444.hu vezetésével of course.
@taga20: bakker, ujjat akartam!:)))
@taga20: Dehogy a sportpályáknál voltam. :)
Nem kiderült,hogy mások teljesítenek jobban.:D

"Az elmúlt 24 órában több hullámban, ezres nagyságrendben támadás érte külföldi szerverekről a kormányzati informatikai hálózatot annak nyilvános pontjainak kihasználásával, így például a kormányzati weboldalon (Kormany.hu) és az akadémiai hálózaton keresztül - közölte a Belügyminisztérium az MTI-vel."

index.hu/belfold/2016/04/02/kulfoldrol_tamadjak_a_kormanyzati_halozatot/
@Gábris szomszéd: ó faluban mit keresel? csak nem a rokonokat látogattad meg gázsi:)))
" A tárgyalást előkészítő ülésen a törvényszék megállapította, hogy a vádirat hiányosan tartalmazza
a bizonyítási eszközök megjelölését,
valamint azt, hogy azok mely cselekmény bizonyítására szolgálnak.
A vádirat hiányosságainak pótlására a törvényszék 60 napos határidőt határozott meg."

Nocsak-nocsak, ilyen jelentős ügyben egy vádiratot nem tudnak rendesen elkészíteni? Vagy nem zörög a haraszt...ha nem rázza a paraszt?

index.hu/gazdasag/bankesbiztositas/2016/04/02/a_birosag_szerint_trehany_volt_az_ugyeszseg_quaestor-ugyben/
@taga20:

El clasico!!
'Csehkettest kapcsold ki!
@Gábris szomszéd: tudod mit nem tudok?

az örményeknek, vagy az azerieknek drukkolunk:)
@gazoló: látom láttad a csinibabát:))

ez az "el" baszott fociszarra, miért veri ki több millió embernek kinéző tárgy?:))
@taga20:

'csak a Barca:)

Labdarúgás felsőfokon!!

..nem 'fodbal,mint itthon:(
@Gábris szomszéd: ártu örülünk? béla is beadta a kulcsot.

ilyenkor mindig elgondolkodom, hogy ha van, ako hol a faszban volt az isten?
@taga20: csak azért kérdezem, mert attól is ogv bukott...
@vakapad: eszem is van és tenni akarásom is!

ha megbocsátasz, van véleményem a jelenlegi "ellenzéki politikusokról".
csak halkan kérdezem: mit tettek a fent nevezettek a civil megmozdulásokért? annyiban kimerült a tevékenységük, hogy pr és kampány célokra kihasználták, majd visszavonultak az elefántcsont toronyba, köldök szöszt vizsgálgatni, átlagbér 8-10 szereséért.

valóban mókás lenne, egy parlamenti képviselőkből verbuválódott "éhség"-akármi!

végezetül, jó magyar szokás szerint, majd valaki más... változást, változást! csak semmi meg ne változzon!
@taga20: Én meg azt nem értem, hogy miért pont a Mazsihisz kórházában kezelték. :)
@Gábris szomszéd: jó kérdés, ők is eszt kérdezik maguktól.

viszont arról beszélj, hogy az örményeknek, vagy az azerieknek drukkolunk?

elárulok egy titkot. én is ambivalens vagyok:)
@vakapad: csak egyetlen kérdést engedj meg nekem:

kit tudnátok, holnap reggel, orbán helyére ültetni?
@nincs_itt: ember, ha rajtad múlna még 100 év múlva is ez a geci uralkodna!

hülye hondás!:)
@nincs_itt: százat BAZDMEG! százat!

mi a faszt csinált ez a geci, amit ennyire szerecc?
@taga20: öcsi, aki nemrég ébredt öntudatra és vett végre egy autót!

miattatok fog még száz évig uralkodni!

csak ezt nagyon nehéz bevallani! olyan nehéz, mint azt, hogy a flanszija fosch helyett, kellett már venni valamit, ami működik!

télleg mesélj még!

ki lesz holnaptól a mini.elnök, ha ogv megbukik?
@taga20: akkor ültessétek! mert a 100 az szép kerek szám, csak nem vezeti jobb irányba a zországot.

de úgy látom, hogy ti szeretitek. mert már a 3. ciklusát tölti. meg lesz még 4., 5. is ha ilyen nagyon remekeltek!
@nincs_itt: öcsi, hagyjuk már eszt a fasz autós szarságot. ha igazad lenne, akkor a renault már megszűnt volna rég.

ami meg a geciorbánról szól, arról csak hányni tudok.

remélem tiszta volt a levezetésem?
@taga20: A "KIT"?-ben Nincsnek igazsága vagyon!!!:(
@nincs_itt: ha ebola faszságait nyomod, ako ne dumáljunk. mindkettőnkre nézve szánalmas lenne.

ha értelmesen akarsz vitatkozni, akkor partner vagyok.
@ornagy50: elmész a k. életbe! legalább te légy értelmes, ha már mi túltoltuk:)

egy kérdés. gecivityánál nincs jobb, szerinted se?
@taga20: A "KIT"-ről!!!Van SZÓ Te vadfasz!!!
@ornagy50: nem vágom, segícs haver.
@Gábris szomszéd: ez a zé gyerek, nem olyan, mint a hangya, de most kap tőlem is egy +:))

zene!!!!!!!!!

www.youtube.com/watch?v=rjFaenf1T-Y&list=RDrjFaenf1T-Y
@taga20: Nevezd meg KIT tartanál egy "sperma"VÁLTÓ
Egyénnek!!!
@taga20: jó haggyuk! de azért nem vettél még egy flansziját...

szóval, tényleg érdekelne, mert én nem merem/bírom látni, hogy ki ülhetne a fodball zseb-dúcse helyibe!

vagyis, innen kívülről, meg a zelmeroggyant fidex+dzsobbikos bagázsnak, úgy láccik, hogy tényleg nincs jobb.

a zellenzék egymás között acsarkodik, meg baszaxik.

közben meg ogv, szépen széthorgya a szajrét. röhög a markába, a sok balfácánon.

ellen vélemény???
@ornagy50: lehet itt barkobázni, de ha pelikán evtársat beültetnénk már egy egységgel bejjebb lennénk.

persze, ha értelmesen beszélgetünk, akkor az én favoritom oszkópéter lenne.

ennyi.
@nincs_itt: "ó haggyuk! de azért nem vettél még egy flansziját..."

mondtam má gázsi, hogy szeretlek?:)))
@taga20: én is bírom a burádat!

tudod én meg ilyen vagyok:

www.youtube.com/watch?v=FeKpejUVRxg
@nincs_itt: ha szerinted: " a zelmeroggyant fidex+dzsobbikos bagázsnak, úgy láccik, hogy tényleg nincs jobb." ,akkor nincs miről beszélgetnünk.
Esetleg mesélhetnél róla, hogy az eddigi nem fidesz kormányok miért is voltak szarabbak a mostaninál?
@taga20: oszkó meg már vizzerben ül..
@vakapad:" Hogy ez miért van így, azt kifejthetné valamilyen hozzáértő."

A multkor valaki belinkelte, hogy ezt már FEJTŐ FERENC

kifejtette..........:)
@punkfrog: mert odáig jutott mo.. hogy ogv a legjobb választás!
ez azért elég súlyos hiba volt! nem????
@taga20: az is.) de ha sokat dohányzol,akkor a nyelved is..
vagy gomba
@Anna Kisfaludiné Baán:

Hűűűűűű de keménynek tettszik lenni......
@nincs_itt: soha nem volt orbán a legjobb választás!
De miben voltak szarabbak az elődeik?erről mesélj!
@taga20: szép volt 1999-ben... mert a képek alján ez a felirat van. Azóta eltelt 16 év. Frissebb husi nem akadt? Nonnyuk 1 bicós?
@öregmatróz: olvastad a könyvet ami róla szólt?
@taga20: nem én, de ki lehet ez?
@graphics: ami szép az örökké szép! neked nem szép a milói, vagy willendorfi?

ismerem a fajtádat, sörhas és nagyarc:))

mint én:)))
@punkfrog: akkor te másik tévét nézel? mert éppen harmaccor mini. az elnök...

akkor a népek szerint jobb, mint az előzőek.

szerintem sem jobb, sőt szarabb, de ez sem kis teljesítmény, hiszen magasra tették a lécet az elődök!

mo. 27 év alatt olyan mélyre süllyedt, amit elképzelni sem mert, egyikünk sem.

ebből egyenes következik, hogy ogv csak pont az "i"-n.
@taga20: pont nem látom, mert valami jogdífaxság van
@taga20: nekem is bejönnek a kar nélküli emberek:)
@PeniValdes: mi van húgi vége a kibaszott farmnak, most má ránk is szánsz időt?
@taga20: én arra utaltam, hogy az öreg már régen /60 valahányban/ irt arról, hogy Mo-n a közértelmesség igen alacsony szinvonalon van....

és ezt most még lefele srófolják.....
@nincs_itt:
nem, orbán nem pont az i-n!
Lebontotta a demokratikus intézményrendszert, saját alkotmányt írt, a választási rendszer buherálásával elcsalta a választást, becsatornázta a közpénzeket saját magához és a haverjaihoz.
Ez nem pont az i-n, hanem egy teljesen más betű!
@gazoló: ezzel a kockás inges borotválatlannal közös cellába:

ohemgeesa.files.wordpress.com/2012/05/image002.jpg
@nincs_itt:

".. mert éppen harmaccor mini. az elnök...

akkor a népek szerint jobb, mint az előzőek."

ha nem ismernélek azt hinném, valamelyik fidesztroll hányt be az ajtón-ablakon.
ez az ő szövegük.
@taga20: ja, majdnem megittunk egyet! :)))
@öregmatróz: érteni véllek, de ez a régen mindenki erkölcsös faszságot soha nem értettem.

ako hogy a faszba lett fasizmus, kommunizmus, és orbánmaffia?

bazdmeg eszt nem értem az életem második felében.

zene:)

www.youtube.com/watch?v=CGrR-7_OBpA&index=3&list=PLQIl8_iBK-rmAJvMQOElefAN-729dw2St
@nincs_itt:" ki lesz holnaptól a mini.elnök, ha ogv megbukik?"

hát ennél még a lötéri sánta kutya is jobb lenne.....

pláne ha puli lenne mert a puli ha beszélni tudna elmehetne tanácselnöknek....

mondta volt ősöm annak idején.......:)))))
@punkfrog: ,,...jobban teljesít...''
@taga20: hát éppen közértelmesség okán.....

a népeknek mindent be lehet adni ha nincs bennük 1 csöpp kritikai érzék.

tudod......ha majd a szellem napvilága......

megmondta ezt 1 "migráns" 1 x

Petőfinek hitták....

addíg meg csak a szerencsére támaszkodhatunk.....:((((((
@punkfrog: de azért érted, mit is szeretnék mondani?!

@Eszter jött: remélem számodra is világos, hogy 27 év alatt hova zülött mo.!?
@PeniValdes: húgi, vakok között király a félszemű.

te szereted, ha bénák köszt te vagy a usainbolt?

te azé faszább csaj vagy:))
@taga20: Már nem robbanásszerű a változás, csak olyasmi, mint amikor a rossz kutyát beengeded az előszobába és másnap már nem tudsz a szobában sem tv-t nézni, mert morog ha a fotelhez közelítesz. Az, hogy a házat kellene őriznie? ehh... még mit nem! kávét főz a betörőnek
@parti_giano: na most fogsz elhasalni! pupi fülét fogd be!

meg van?

bazdmeg el is olvastam, és néhol a könnyem is kicsordult.

váratlan fordulat, mi?:))))
@taga20: itt miről beszéljek? kivel?
tudom,hogy fasza vagyok:)
@parti_giano: Ez van. Esztergáncsos létére még a milói Vénuszról is hallott! Hallatlan!
A végén kierül, hogy főmérnök-képzőre jár! :D
@graphics: benne van a könyvben,meg a Tutanhamon,akitől anno féltem
@PeniValdes: húgi, ha senki nem beszél velem, ako sem megyek le a kocsmába, me ott kibaszott baromságokat nyomnak.

egyébként, ha itt bekiabálod, hogy dumáljunk, ako csináljuk:)

zene!!

www.youtube.com/watch?v=Xq428DZI-eg&list=RDXq428DZI-eg
@taga20: tudtam ám, hogy nemcsak a garfieldot nézegeted. azért ne bizd el magad, továbbra is gyepálom a lökött formád.
@PeniValdes: Hercegnő! Annyian vesszük körül Önt nagybecsű hódolattal, amelynek okán arra kérem, hogy tartózkodó magaviseletét háttérbe helyezni szíveskedjék eme úri közönség kedvéért! :)
@taga20: tudod,hogy depeche mode-dal le tudsz venni a lábaimról.)
itt már rég magányosnak érzem magam,mindenki elmegy,senki sem marad...:((
semmi kedvem újra profilozni..
@PeniValdes: taga20 benne van a könyvben? Ő az egyik szereplő? :))
@parti_giano: ha valamiért/valakiért idejárok az te vagy. minden igyekezeted ellenére értékes ember lehecc:))

zene!!

www.youtube.com/watch?v=EFeh8TGOVrQ&list=RDEFeh8TGOVrQ
@graphics: nem a Tutanhamon,a gerincen...és anno úgy éreztem hogy néz
@graphics: hagyján, a csajsi hiányzó kezeit ki is esztergálta önszorgalomból. picit star warsos lett, de hogy fénykardot is tegyen a kacsóba, arról sikerült lebeszélni.
@nincs_itt:

punkfrog nagy vonalakban összefoglalta, mi vezetett ehhez a helyzethez.
az ajvékolásnál hasznosabb lenne elgondolkodni a tényeken.
@PeniValdes: volt egy lány, aki meg a szekrény két fénylő gombját nézte a szekrényszörny szemeinek és sokáig nem mert elaludni... szegényke.
@PeniValdes: "itt már rég magányosnak érzem magam,mindenki elmegy,senki sem marad..."

eszt fejtsd ki! me ez így köcsög farmos, hogyvoltos szar!
én bármikor dumálok veled, nem kell a hülye duma!

bakker ezek mennyit hakniztak dajcslandban:))))

www.youtube.com/watch?v=iflGxqjxUiE&list=RDiflGxqjxUiE
@graphics: én egy ideig azt éreztem,hogy állnak mögöttem
@PeniValdes: tudod te azt! :)
voltam már itt pár éve más nickeken.
@taga20: ok,de engem már nem érdekelnek ezek a közéleti cuccok,hogy orbán,meg áder...
@taga20: azért nincs_itt francia autókhoz szóló szerelmes megjegyzéseit se hagyd ki. mi lenne, ha tényleg értene az autókhoz? mondjuk, akkor nem egy bajor szekérgyárban dolgozna.
@PeniValdes: én nem. viszont elalvás előtt félálomban soxor voltak zuhanásszerű élményeim. nem épp kellemes.
@parti_giano: ollókezű Lüke Skywalker lenne. :)
@PeniValdes: idővel megváltozik majd.
@PeniValdes: vagy Stefike arathatna tavasszal :D
@graphics: egyszer pl egy félmeztelen férfival kellett harcolnom
@parti_giano: ne pirujj haver, nem vagyok búza:))4

zene! csak neked, me szeretem az illatodat:))

www.youtube.com/watch?v=trzqUC6aZVA&list=RDtrzqUC6aZVA
@parti_giano: szerinted vágja a rigaláncot?

és a verhovinaláncot?:)))
@taga20: ezt már unom. különben meg asszonyom van, ne nyomulj. de rezsisziszinél még lehet esélyed.
hetkoznapihosnok.blog.hu/2016/03/31/miert_nem_lesz_nyugdijunk

Ha ,,jobban teljesít'', akkor még emelni is kéne!

Pár idiótát leszámítva nem várja el senki, hogy eltartsák őt. Elég, ha az alapján normálisan kifizetik, amit az évtizedek alatt félretett (közelező levonások). Elvileg ez a pénz akár kamatozhat(na) is, nem? Feltéve, ha létező összegről van szó és nem azért etetik a linkelt szöveggel a népet, mert üres a kassza. Csak analógiaként: ha a pénztáros más célra használja a tábízott pénzt, az jogi értelemben sikkasztás.

Az idő előtt elhalálozottak nyugdíjával pl. mi történik...

Végül pedig ha valaki 50/55 évesen rádöbben, hogy esetleg nem lesz nyugdíja, akkor mennyit tegyen havonta félre? és miből?
@PeniValdes: félmeztelen ellentétes neművel már ,,küzdöttem'' álmomban, de sajnos felébredtem :))
@PeniValdes: és komárról hallottál má? meg rometról?

nem vagánykodok tovább:)))
@taga20: maximum a komár mopedből a komár lesz ismerős neki.
@PeniValdes: egy ezoterikus rögtön rávágná, hogy gladiátor voltál előző életedben!
@parti_giano: dehogy, csak a hülye vekker! :D

Aztán amióta anyóka itt van mellettem, eltűntek ezek az álmok. És a pici babánk fogai is érdekesek. :)
Milyen unalmas ez a varánusz, hogy én nem írok, és némely kommentelőt nem olvasok, mert nem látom. És milyen ronda ez a poszt. Na megyek is.
Ez a varánusz egyre rondább.
@PeniValdes:
Addig fogadjál, amíg van jelentkező:)))
@PeniValdes: is.
és:
www.komar-rometmoped.eoldal.hu/img/original/8/komar3.jpg

A név egybeesés véletlen.
A mopedet lewngyelországban gyártották:
retronom.hu/node/3642

A komár szó egyébként szúnyog-ot jelent.
@graphics: úgy-úgy, majd egyszer elindulsz tagához kölcsönkérni valami felfúhatót, de mire odaérsz a csöngetés után csak annyit mondasz, taga, b+ a gumicsajod.
@graphics: és fijú vagy lány a szemetek fénye?:)

remélem ilyen lesz, ha megöregszik:)))

zene!

www.youtube.com/watch?v=uT1BuLYt2RU&index=1&list=RDuT1BuLYt2RU
@PeniValdes:
Sajnos, nem, éppen valami fiatalítószer után ácsingózok. Pedig milyen szép voltam. Meg azért vagyok is még egy kicsit.
@Imola Helyesi: egyetértek, mert később sajnálni fogja az elvesztett éveket. Ám azok nem jönnek már vissza.
@PeniValdes: a selejt bosszúja hatodik évfolyam:))

félelmetes hogy az agyhalál durvább az ebolánál!
Eszter, ha majd jössz, olvasd el, le a kalappal a rimóci népviselet előtt, tele volt vele a net, és én meg hozzátettem a versedet.
@taga20: nem nyert. Kislány. :)
@PeniValdes:
Inkább most válaszd ki a legszebbet meg a legtürelmesebbet közülük, ne zavard el mindet, mert fiatalon az ember hajlamos erre.
@PeniValdes: én viszont boldogan ágyba bújok azzal a nővel, akit szeretek
@nincs_itt: nem 27 év alatt jutottunk ide!
orbán 2010-ben szabad kezet kapott!
Azt csinált, amit akart! Ezt akarta! Bebetonozni magát a hatalomba bármi áron.
Ha a sallerek és kokik helyett, a legjobb helyzetbe hozta volna az országot az EU-ban! Ha tudomásul venné, hogy az ország önmagában életképtelen. Ha nem putyinnak adná el az országot évtizedekre, ráadásul kóklerekkel épìttet egy atomerőművet!
Magyarország egyetlen lehetősége egy erős EU és ott maximálisan kihasználni a lehetőségeket.
Idecsábítani a tőkét de kökemény feltételeket támasztani az ország és a munkavállalók érdekében!
De nem! Ezek egész iparágakat nulláznak le. Hadd ne soroljam!
Szóval ne akard szétkenni a szart!
Nagyon nem ugyanakkorák a felelőssegük a különböző kormányoknak! Ez csak arra jó, hogy orbánékat mentegesd és lebeszéld az embereket a változtatás szándékárol is!
@Imola Helyesi: talán a belső béke a legjobb fiatalítószer.
@graphics:
Akkor csábítsd el Pennit, elég rendes lehet.
@PeniValdes: amikor fiatalka voltam, én is ezt gondoltam. ma másképp látom
@graphics: remélem a gázleolvasóra hasonlít és nem rád, me gáz vagy:))
@graphics: erre lett kitalálva a manyup!
de maradt nekünk a felosztó-kirovó rendszer.ott meg nincs mi kamatozzon!
@graphics: tőlem,szép szavakból kaptam eleget, de tettek..na az nem megy nekik
@Imola Helyesi: a Korán szerint négy feleségem lehetne.
Kicsit késő ezen gondolkoznom és a bigámia büntetése 2 anyós! :)
@taga20: nem nyert:) asszonykám fanatikus rajongóm
@PeniValdes: na ne csináld má, hogy nincs ott felétek egy bika, aki kinyalna rendesen:))

zene!

www.youtube.com/watch?v=PbgKEjNBHqM&list=RDuT1BuLYt2RU&index=6
@punkfrog: tudom és nem is ez a gondom.
bár... elvileg azok az összegek is kamatozhatnának...

A gondom az, hogy azért kezdik ezt a dumát az eltartottakkal, mert üres a kassza. Ahogy írod, nincs ami kamatozzon.
@graphics: aszt nem hallottad, hogy minden csaj hazudik?

ja és zene!:))

www.youtube.com/watch?v=uCrf7IIqsQg&list=RDuCrf7IIqsQg
@Imola Helyesi:

Ezzel csak az a baj Imola, hogy Rimócnak semmi köze a Rima folyóhoz. A Rima gömöri folyó, Rimóc pedig Nógrád megyében van.
@PeniValdes: nem csak a te korosztályod létezik. Ha kicsit idősebb felé nézel, találhatsz olyat, aki nem csak a zsenge pipihúst fogja benned látni, hanem meg is becsül. Ne nagypapát keress azért! :D :D de pár év nem igazán számít.
@taga20:

Mi lenne, ha egyszer az életben átgondolnád mit írsz le?
@taga20: azt nem. azt igen, hogy bízni csak akkor, ha kecske legel a sírján :)
@Eszter jött: ebolának tök mindegy, hogy csapba vagy szarba! a lényeg a segg:)
@Eszter jött:
Jó, de Rimóc biztosan a Rima folyóról vagy patakról kapta a nevét, nem?
@Eszter jött:
Meg egyébként is közel van a határhoz.
@parti_giano: dehogy. tegnap azt írta, hogy megy, felfújja és bicózik egyet. aztán soká volt távol.

asszonykámnak nem lenne kifogása egy kis tesó ellen... erre edzésben kell lenni, hogy amikorra kell, akkor minden rendben menjen :)
@Eszter jött: igazad van:) de azé nekem is.

küldöm a másodikat kompenzálás képen:)

www.youtube.com/watch?v=BJceRTvD9Fo&list=RDBJceRTvD9Fo
@graphics:

Nálunk is a legtöbb férfinek van négy nő az életében, ha nem több, csak nem veszik el feleségül őket, van annyi eszük.
@taga20: remek! nálam most egy másik megismételhetetlen szól

m.youtube.com/watch?v=fK92hdp6u18
@Imola Helyesi:

A Rima folyóról Rimaszombat, Rimaszécs, Rimajánosi stb. kapta a nevét.
"A Rima a Sajó jobb oldali mellékfolyója. A Vepor lábánál ered, Sajópüspöki és Velkenye között ömlik a Sajóba. Hossza 90 kilométer."
hu.wikipedia.org/wiki/Rima

Nógrád megye folyói a Zagyva, az Ipoly és a Galga.
@Eszter jött: https://hu.wikipedia.org/wiki/Rimóc
@taga20:

Nekem ne kompenzálj! Gondolkodj, b+!
Egy nyilvános blogon vagyunk.
@Imola Helyesi: már nagyapám is megmondta: ,,minden nőt nem lehet megkapni, de törekedni kell rá!''
@Eszter jött: ha haragszol rám, ne haragugy, ha a világra, ako se rám:))

zene!

www.youtube.com/watch?v=wp43OdtAAkM
@Imola Helyesi: egyszerre? kizárt. nem lehet megszervezni lebukás nélkül.
jó éjt mindenkinek!
@Imola Helyesi:

Ilyen esetekben nem létezik "egyébként is".
Én gömöri palóc vagyok. Szívemre venném, ha valaki a nógrádi palócokkal azonosítana.
@Eszter jött: én is, de lehet, hogy büszkének kéne lenned:))
@taga20:

taga! így nem beszélhetsz egy nővel. még akkor sem /vagy főleg akkor nem/ ha úgymond közeli barátod. akár virtuálisan is.
@Eszter jött:
Már megnéztem, még a palócok közt is különbség van ezek szerint.
Taga ki van kapcsolva nálam, azt mond, amit akar, töröltem.
@graphics:
Nem egyszerre csak fokozatosan:)))
@punkfrog:

A hulladék akkor is hulladék marad,ha megyényi föld,kastélyok,svájci bankszámlák,haveri tömjén állnak is mögötte,még akkor is ha egy népet tud cipollaként hülyíteni és hűbéri rendszerben tartani!
..
A székházeladás,a lakáseladás,a'szőlőbánya csak a felvezetés volt és nem is ezek a legnagyobb mocskai!
Egy népet oszt meg,csap be és semmiz ki,folyamatosan korrupt,féleszű tapsikáló bandájával karöltve!

..."Éhe kenyérnek, éhe a Szónak,
Éhe a Szépnek hajt titeket.
Nagyobb igaza sohse volt népnek,
Hitványabb Nérók még seholse éltek."
@punkfrog: tényleg nem 27 év kellett, hanem több! az előző kormányok, talán - mondom, talán! - voltak kevésbé balfaxok!
2010 nem ogv eredménye, csak kihasználta, amit az elődök elbaxarintottak! 2002 és 2010 között 3 mini.elnök volt! ugyanabból a galeriből, mindegyik balfaxkodott - még úgy is, hogy kisebb gazember volt, mint ogv -, szerinted miért kapott teljhatalmat?
ha pedig te úgy érzed, hogy ogv mentegetése az, hogy felismerjük a hibákat, tévedéseket...

de! mindegyik kormánynak, rohadtul egyforma a felelőssége!

tőled is kérdezem! van olyan akit holnap reggel nyugodt szívvel látnál a kormány élén? olyan emberekkel körülvéve, akiket végre kormánynak lehet nevezni?
@nincs_itt: van.
Bárki, aki egy erős EU-ban gondolkodik, és az országot is ott szeretné tartani! Olyan mélyen integrálódni az EU-ba, hogy megkerülhetetlenek legyünk! Minden erőnkkel küzdeni az EEÁ megteremtéséert! Ez az egy lehetőségünk van. Én az EU egyik tartományában szeretnék élni, mint te! Erre pedig nekünk csak az egyesült európa által van esélyünk.
És igen, még akár Gyurcsányt is elfogadnám!
@gazoló:
.
Ne gondold, hogy támogatói, és az ész nélkül hívők között nincsenek szánni való csórók, vagy akár hajléktalanok is, csupán azért, tengődő nyugdíjasok, mert jó érzés a győztes csapathoz tartozni, és remélni néhány leesett penészes morzsa megszerzését.
Némelyiknek elég az a tudat is, hogy a nagybácsi első felesége húgának az egyik csemetéje milyen jól él, csak sajnálatos, hogy az utcán nem akarja megismerni az anyját sem.
@punkfrog:
:))
Így is jó. Bokros is.
Azért Meseházi billeg mint, a matróz szerves részén a hetedik varjú.
@jaegtoer:

Ezt nem kötelező tudni, jég. Imolát sem kötözködésképp igazítottam helyre.
@Eszter jött:

De... azért a csömörig idézett gyököktől még láthatná Gömört.
@jaegtoer:

Bagatell. A süntől sem látta a sült:)
A posztkommunista baloldal által korábban elakasztott rendszerváltás befejezése folyik 2010 óta, ami a korábbi politikai- és gazdasági elit lecserélésével, és a hatalomból való kiszorításával jár.

Ez többször, több helyen el lett magyarázva, de az ostoba vagy hivatásos értetlenkedőknek úgy tűnik, még mindig újdonság.

A többi ködösítés, mellébeszélés, a nyugati sajtó félrevezetése, egyszerű bugyuta sz@rkeverés.

Az is a silányabb fajtából.

Ez is csak az ellenzéki olvasótábor további elhülyítésére jó, mert egy kormánypárti szavazó röhög rajta.
@nincs_itt: abban az elbaszarintásban vastagon be benne volt ogv a 2002 -es kibaszott bukása utáni aljasságával, az csak levédiabasznádon fordulhatott elő, hogy egy többszörösen bukott párt elnökét megtarcsák elnöknek a párt léte alatti legnagyobb bukás után, és utána mást sem csináltak, mint fúrták a fennállót és 2006 ban még államcsínnyel is próbálkoztak és akkor volt a nagy tévedés amikor nem baszták be rács mögé 4000 évre mindazért amit csinált és az ítélet teljesen jogos is lett volna NA EZ VOLT A NAGY TÉVEDÉS amiből a 2010 egyenesen következett, mert az az aknamunka amit fidex csinált az 2002 és 2010 között kikészítette az országot és persze volt az a propaganda, hogy a gyurcsány a hibás, egy lófasztbabám, az ogv és rablóbandája a hibás 1988 óta mindenért meg a demagógia csimborasszója amit a seggfej levédiabasznádi zabált mint császárszalonnát, meg a tokaszalonnát és önmaga szétbarmolójává vált mert a levédiabasznádi (Kertész Imre sora igazak aljas szolganép) népnek nevezett majmok csapata a mindíg csak a tagadás és nem a tagadás tagadása (ami az ógörög dialektika alapja) elvén él mai napig, kibaszni bárkivel és bárhol és bárhogyan mert akkor az nekem jó ha neki rossz, EZ A TAGADÁS HAMIS FILOZÓFIÁJA ÉS A TÖRTÉNELEM SORÁN SZÁMTALANSZOR VEZETETT VÉRES LESZÁMOLÁSHOZ, ÉS EZ A TÖRTÉNELEM TÖRVÉNYE, AZAZ LEVÉDIABASZNÁD SEM ÚSSZA MEG, vér fog fojni patakokban a semmiért egy senkiházi cigánysurmó buzi szikópata az oka

bárki, a Náncsi néni is jobb nála, csak börtönbe vele addig amíg lehet mert amikor már nem akkor lesz vérontás

brühüyyy
kkk

én majd tévén nézem a napi kis hírekben
Na, ujabb fideszpatkány a láthatáron. Tehát a "rendszerváltás" azt jelenti, hogy ezután mások lopnak, csak sokkal szemérmetlenebbül. Ld Orbán: "nem a rendszerrel volt bajom, hanem a fenntartóival". Ércsük mi ezt, és már azt is ércsük, miért mondta Kertész amit mondott. Igaza volt.
@Rodeo36:

Nagyjából ennyit akartam mondani :))
Ez a "taggyűlés nélküli szőlőbányák" szöget ütött a fejembe, így előkerestem ezt a cikket, én is régen olvastam már, bár biztosan nem itt. Érdemes a figyelemre.
hu-hu.facebook.com/DK.Jozsefvaros.Ferencvaros.tamogatok.kore/posts/239744736155119
@Rodeo36: ott a pont nálad, haver.
@rdos:

ÁÁÁ dehogy …

Olyan, hogy kormánypárti szavazó nem is létezik …

A Fidesz csak elcsal minden helyhatósági és országgyűlési választást 2006 ősze óta.
@Andras J Fazekas:
.
Az, akinek ez véleménye: ''''Az összes balfék-libsi kormányzás után kivétel nélkül, 2010-ig bezárólag, gazdasági- pénzügyi válságintézkedéseket kellett bevezetni, úgyhogy az ócska kis hazugságaidat azoknak mondogasd, akinek nincs, vagy hibás a memóriakezelése.'''' - nem ebben az országban él, vagy a hit tette vakká a társadalmi mozgások érzékelésére.
Esetleg jól fizetett állása védelmében nem is lehet más a véleménye.

Nem nagy baj. Ilyennek is kell lennie.
.
@Andras J Fazekas: andris ne fokozd a hülyeséget:)
@jaegtoer:

Látom, jég. Az előbb jártam a kert végében, onnan csodás a kilátás. Szép napos idő van, ellátni a Tátráig.
Holnap jönnek boronálni, kezdődhet az ültetés.
Morzsolgatom majd kezemben ezt a kicsit agyagos gömöri földet. Közben arra gondolok, bizonyos dolgok sosem változnak meg.
Édesanyám, nagyanyám és az összes női felmenőm ugyanezt tették tavasszal. Kivonultak a kertbe kapával, gereblyével, öntözővel.
Mindig egyedül dolgoztak, én is úgy szeretek.
Elszórták a magokat, életet leheltek a földbe. Ha kint dolgozom, ők vezetik a kezem.
Szinte hallom nagyanyám hangját: " A babot olyan mélyre ültesd, hogy meghallja a harangszót!"
Engem a gömöri föld összekapcsol az őseimmel. Ez tart meg, húz haza, ha távol vagyok.
@DarthVader:
akkó' most már nem rettegek egyedűl, legalább ketten vagyunk,
itt gyászoljuk Kertész Imrét aki szépen elmondta és hajszál pontosan a fidexes aljanép meg ordított és fejét követelte pedig a saját fejüket kellett volna kézbe adni nekik, akkó' nem lett vó'na késő mint most és így

brühüyyy
kkk

eszt kell azon pudvásagyúakba beleverni baltával, hogy már késő és az ő fanyalgásuk meg a seggsötét butaságuk tartya élve a zogv-t és nem a fidex!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ki az az agymentes aki aszt ordíttya, hogy nincs ellenzék és az ellenzék nem tesz semmit és még mielőtt bárki tenne is valamit a buta leugattya, mert esze az nincs csak aszt szajkózza amit a buzi orbán a szájába ad

ugyanaz, mint a zusa elnökválasztási csinbummcirkusza, csak arról beszélnek, hogy a trump meg a miért en a trump azaz pontosan aszt csinálják amit a trump akar, csakis róla beszéljenek bármi okból, addig a másikakról szó sincs csak zárójelben és a lap alján apróbetűvel...a trump nak van egy követő majomparádé bandája műveletlen, buta seggfejek akik a vállukon hordozzák és nem veszik észre ez egy maroknyi cerkófmajom nagyobb hanggal (Kipling ugye egy zseni volt ahogy megszemélyesítette a Dzsungel könyvében az állatokban az embertípusokat és amikor Balú a medve némely fejbecsapás után, hoggy összerázza Mawgli rendezetlen gondolatait, mingya neki: a majmokkal pedig mi nem érintkezünk, és meg sem láttyuk mert amint megláttyák, hogy megláttuk akkor assziszik hogy ők a nagyok és ez a tömegpszihózis a majmok csak hadd ordibáljanak és egyék meg a saját szarukat rikoltozva nem ismerős márc ilus idu sa ogv beszéd?) MI TESSZÜK MIT TENNÜNK KELL ÉS NEM VESZÜNK TUDOMÁST A MAJMOKRÓL

KKK
@Eszter jött: ez olyan szép volt, hogy felállt a szőr a hátamon, és libabőrős lettem:))
@dr. jenőke (jenőke):

A legjobb ellenzék a saját magát önként, és a hatalom szempontjából teljesen ingyen megvezető, magát téveszmékbe navigáló ellenzék.

Ne gondold, hogy zavar a ostobaságod.

Épp megfelelő, hogy a hatalom hasznos hülyéi vagytok.
@Andras J Fazekas: :-) Te mondád :-).

Amúgy most hogyé fizetnek a bérkommentelésért? Csak azért bátorkodom kérdezni mert IRL fityisz szimpatizáns egy-egy szenilis nappapa kivételével Nárcisz kutyus esete óta nincs.
@rdos: bakker, pont eszt akartam kérdezni ettől a terhelttől, hogy komunistaszombaton van vasárnap, vagy teljesítménybéren van:)

mondták má neked, hogy mentalista vagy?:)))
@Eszter jött:

[Eszter. Nem rád értettem. Mikor vesztél te bele a gyökökbe?:)]
@rdos:

Akár bérkommentelő vagyok akár nem ez rajtatok nem segít.

Ócska, ráadásul végtelenül ostoba, a fát saját maga alatt fűrészelő, nagypofájú szélsőséges kisebbség vagytok, és ettől a buta szellemi lánccsörgetéstől nem lesztek többen.

Hajrá!
@PeniValdes: szerintem a farmon mind a tíz ujjukat megnyalnák:))
@Rodeo36: DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
@Orica Középföldi:

Valahol/valahogy azért végtelenül lehangoló, hogy a gyök-(h)eréig hivalkodó ennyire tájékozatlan a múltat és jelent illetően, de azért megszabná a jövőt.
@Eszter jött:

Szia!

" Szép napos idő van, ellátni a Tátráig. "

Ezzzzzzzt 'kvára szeretném,'epedezem,sóvárkodom:)))

www.youtube.com/watch?v=S1jXMGUGFyw
@taga20: :-) Nem ezt nem, de azon elfilóztam hogy már hány bérkommer nick jelent itt meg. Érvelés helyett személyeskedés fröcsögés, kb semmi a hangulatkeltésen túl.

@Andras J Fazekas: Akkor gyorsan mondom, mielőtt "lefűrészelem magam alatt a fát", nincs semmi baj, ne parázz, az orvostudomány csodákra képes, nincs lehetetlen elmekórtani eset.

Egyébként én is szeretlek mint minden embertársamat.
@dr. jenőke (jenőke):

Olyan tényeket, gazdasági folyamatokat, simán letagadni az internet korában amikhez bárki hozzáférhet, nettó ostobaság.

Próbálkozni azért lehet, csak semmi hitelessége, és politikai haszna nincs a dolognak.

Rajta, izmozzál vele tovább …
@Andras J Fazekas:

Ne fokozza, ne fokozza, mert fokos lesz a vége, vagy egyszerűen fos.
@taga20: Ja és csak nekem tetű lassú ma Fabius blogja, vagy netán ezt a blogot is technikailag lassítják lassíthatják?

Mondjuk távolról sem vagyok túl a vinyó és oprendszer frissítés utáni optimalizáláson, szóval a hiba meglehet az én masinériámban van.
REMÉLEM MINDENKI NORBIT NÉZI!!!
@rdos:

A hozzád hasonló idióták vajon miért hisznek abban, hogy egy huszadrangú blogban való szájkaratéval, meghajlíthatják a valóságot?
@Andras J Fazekas:
.
Amit akartam, elmondtam.
Saját tükörképeddel, hamis érvek alapján vitatkozol.
Ehhez nekem semmi közöm.
@rdos: szerintem a te vasad a lassú, az enyém hasít:)
@Andras J Fazekas: A megbízóidnak akkor miért ilyen fontos azt a látszatot kelteni hogy a fityisznek még maradt támogatottsága kérdőjel.
@jaegtoer:

Rád is az vonatkozik, amit @rdos-nak írtam.

Nem írom le még egyszer.
@taga20: Köszi, akkor még próbálok "reszelni valamit rajta".
@Andras J Fazekas: a hozzád hasonló faszkalapok, ako mi a pöcsért izmoznak itt?

andris érzitek ez má a végjáték, tessék lopni sokat, me egyszer vége lesz a dalnak.
@rdos: reszelőzsírt külgyek?:))
@taga20: Köszi, nagy szíved van. Inkább választékos modorú új barátunknak Andrisnak küldjed, nickem elejéről ugyanis csak le kéne reszelni a "kakacot", hiszen az nem a nickem része. Direkt nem néztem meg hány kommentje van Andrisnak és mióta, ránézésből és ráérzésből gyakorlatlan kezdő, meglehet még próbaidős. Nehogy miattam ne véglegesítsék. Mosolygós szmájli.
@taga20:

Te, meg a többiek itt annyira hülyék vagytok, hogy nem fér ki belőletek egy politikai győzelem, pláne nem egy kormányváltás.

Ráadásul ezzel mocsok dumával amivel itt nyomultok, még a potenciális szavazóitokat is elriasztjátok.
@Andras J Fazekas: andris egyet kérdezek tőled. olyan teszt féle.

lehet veled értelmesen vitatkozni, vagy ne erőlköggyek:)
@rdos: ő a te pádávánod:)
türelem, pozsgaievtárs is megjavult a végére:))
OFF:
Noé elmegy Skóciába, és mondja a skótoknak, hogy minden fajta állatukból 2-őt azaz egy párt akar, a skótok megkérdezik: és hogyan fog érte fizetni? Noé mondja, hogy nem fizet, mert ő Isten küldötte
és neki meg kell mentenie a világot, mert Isten azt üzente, hogy 40 napon és éjen át fog esni...a skótok megkérdezik tőle: és Isten mást nem mondott? mert jobb ha tudod, már túl vagyunk az 52-diken és még nem állt el, tudsz jobb sztori-t?
ON
kkk
brühüyyy
@taga20: "Az illetékes szerint csak baj származna belőle, ha a betegek megismerhetnék a kórházi fertőzésekkel kapcsolatos adatokat."

hvg.hu/itthon/20160403_Nem_kell_az_orrunkra_kotni_ugysem_ertenenk_meg

Pedig szerintem a kórházak is jobban járnának, megszűnne a túlterheltség (aki csak tudja megoldja kórház nélkül) és a betegek is jobban járnának a fusiban végzett beavatkozás miatt legalább otthon lennének vagy halnának meg legrosszabb esetben. :-(

Közben főcímben, a becsődölt Pápai húsgyár és kedvenc felcsúti polgimesterünk egy mondatban.
@Andras J Fazekas:

Azért ne hánykolódjék kend olyan nagyon.
Csak most nincs se időm, se hangulatom magára karaktereket vesztegetni.
@rdos: bocs haver, de mennem kell. csinálom a padlást, hogy a drága feleségemnek legyen hova pakolnia:)
@taga20:

Téveszmés idiótákkal nem állok vitatkozni, egyszer, mert nem vagyok ingyenes oktatási intézmény, másodszor, pedig nem tisztem bárkinek a téveszmét kidumálni a fejéből.

Azért írtam az első bejegyzést, hogy gondolkodjatok egy kicsit, mert nettó valótlanságokon, ostobaságokon lovagoltok.

Egy érdemi vita egyébként is szétfeszíti ennek a kommentelős műfajnak a kereteit.

Végül pedig őszinte leszek:

Évek óta művelem ezt a műfajt, de balfék irányból, csak hazugságokkal, téveszmékkel, szájkaratéval, vagy hazug logikai struktúrába ágyazott érveléssel találkoztam.

És a legaranyosabb amit szerettek előadni, hogy egyes kirívó eseteket, ami nektek tetszik, azt megpróbáljátok általánosságként feltüntetni.

Ez egy kommunikációs trükk, és ha egy csöpp eszed van, beláthatod, hogy értelmes ember nem áll le ilyesmivel vitatkozni.

Ezért nincsenek politikai viták manapság Magyarországon, és amíg az ellenzék ilyenekkel nyomul, nem is lesznek.

Nincsenek illúzióim azzal kapcsolatban, hogy te pont ilyesmivel próbálkozol előhozakodni.

Azon túl, pedig felhívom a figyelmedet egy megkerülhetetlen igazságra:

"Egy jelenségről, vagy folyamatról folytatott vita végeredménye nincs befolyással magára a jeleségre, folyamatra."

Szép napot!
Az összes többiekre taga20-nak írt legutolsó bejegyzésem vonatkozik.

Azt legyertek szívesek olvasgatni.

Bye!
@taga20: Jó munkát.

@Andras J Fazekas: Tucatnyi nagy gonddal megformált mondat konkrétum benne nulla, plusz egy dezinformáció.

Magyarországon ugyanis nincs parlamenti ellenzék, ezt csak a vak nem látja. Eddig látszat demokrácia volt, fityiszék már a látszatra sem adnak, illetve meglehet megmarad ezúttal már "folytatólagos-látszatnak" az ellenzék.

Ha addig kihúzzák biliburulás nékül.
@Andras J Fazekas:

Bóvliba minősítés:
S&P 2011. dec. 21.
Moody's 2011. nov. 25.
Fitch 2012. jan. 6.

Azóta ott vagyunk.
(Hogy ne csak "kirívó esetek általánosításáról" legyen szó - remélem, elég általános)
@rdos:

Deklaráció:

Ezennel csatlakozom a vakokhoz. Ugyanis, vagy hogy kell ezt mondani.
@rdos: kösz haver.
visszanéztem, hátha andris normális, de nem komp lett a srác:))
@vakapad: Most akkor látja, vagy nem látja, vagy nalátja? :-)

@taga20: Valóban nem komp lett :-), de már elment. Amúgy mifelénk most szépen süt meglehet sétálok egyet lélekben készülődve a holnapi országos ünnepnapra. Mert április 4-ről szóljon az ének, felszabadítók, ... nem nem most már Paks2 a sláger.
@Andras J Fazekas:
Óh, te egy úriember vagy, taga nem százas ezt nem érti meg, ha visszakáromkodnál neki, azt legfeljebb egy darabig.
, attól függően, éppen milyen az idő.
Ez itt olyan, mint egy maffia, sok csúnyán beszél, sok csúnyát gondol, ám inkább demagóg téveszméket fejteget, néhányan humorizálnának /trágáriádákban/, és végül a tetejetlen fa rendet csinálna, ha tudna.
@Eszter jött:
Egyszer elmegyek Gömörbe, olyan jóízűen beszélsz róla. Én csak annyit tudok róla, hogy Mátyás király Gömörbe,beletojt a gödörbe.
Ne vedd komolyan azért túl komolyan ezt, , ez vicc, mert ma mindent meg lehet tudni az internetről is.
Tudod, nem az én hibám, sajnos az oktatásban sem volt rendszerváltás, nemzedék nőtt úgy fel, hogy semmit nem tanítottak a határon túli területekről.És most sem.
Az meg külön szép, hogy ennyire szeretsz kertészkedni, nekünk is volt nagy kertünk, de nem füllött a fogam hozzá, inkább olvastam a fa alatt, igaz, hogy volt, aki megcsinálja a kerti munkát.
@Imola Helyesi: na benézett ebola is, az erő sötét oldala:))
@Andras J Fazekas:
Itteni parádés fellépésednek célja láthatóan a kormány méltatása volt olyan érveléssel, hogy aki nem azonosul ezzel, az hülye.
Előre bocsájtom, hogy hibás módszert választottál missziód teljesítésére, a vitatechnikád is gyenge.
Ugyanis egy virtuóz érvelő az általa védett kormányt vagy tanokat megfellebezhetetlen tényekkel támasztja alá, konkrét eseményekkel és történésekkel.
Te, ehelyett a múltat idézed kétes értékű, homályos magyarázatokkal, ezzel paralel a kommentelőket személyükben támadod.
Azért állítom, hogy hibás ez a taktika, mert a kormányt még ellenszenvesebbé teszi ez az elvtelen kiállásod, senkit semmiről nem vagy képes meggyőzni. Ugyanis oda még nem jutottál el, hogy felfogd egzakt módon, hogy mi is ennek a kormánynak az érdeme.
Amennyiben készen állsz e tárgyban egy vitára, állok rendelkezésedre.
Az, hogy ki a hülye, egy vita szintetizálása után könnyen kiderül.
@Mariann19:
DDD + balta, a favágó¡ amivel a fafejeket is írtyuk

brühüyyy
kkk
@Andras J Fazekas:

"Épp megfelelő, hogy a hatalom hasznos hülyéi vagytok."

Hát, az speciel pont te és a hozzád hasonló idióták vagytok.
@Rodeo36:
Szia Rodi!
Érdeklődéssel várom, hogy András barátunk reagál-e a kihívásra.
Vagy csak a hülyézésig jut el?
@Andras J Fazekas: "Egy jelenségről, vagy folyamatról folytatott vita végeredménye nincs befolyással magára a jeleségre, folyamatra."

v.ö.: Putyilov gépgyár.
@Andras J Fazekas: ,,legyertek szívesek''

ezt hogy kell érteni?
@Mariann19: nem fog. Csak becsöngetett és bölcsességének tudatában elrohant.
@Mariann19:
le van horgonyozva a "gyorsan a szád"-ra a Mariana árok mélyén teljes a sötéccség

ismerős a "mószer"??? fidex hívő menekül a válasz elől: "én nem foglalkozom napi eseményekkel és egyébként a dolgok úgy általában jól mennek, te mint a kérdező ezzel egyúttal le is vagy szarva és kikáltva hazaárulónak aki kívűlről ugat bele a dolgokba"

nem ismerős ez neked? már régóta 2011-től lassan de biztosan kezdődött amikor láthatóvá vált, hogy aki rájuk szavazott mert elhitte, az már akkor megbánta mint a kutya amelyik 40-et kölkedzett...de beismerni még saját magának sem, mert akkor önmagát is lefossa!!!!!!!!!!!!!!!

brühüyyy
kkk

anderástól ne várj semmit mert mása nincs is
@Rodeo36:
Kányádi Sándor: A favágó és a fejsze

a fejsze végzi a maga
tervszerű végeznivalóját
hiszen arravaló a fa
ha már erdőnyi letarolják

és az se bánt ha belejő
s már-már eszelős mámorában
sikongat úgy is újranő
utódom kit nyomomba vágytam

csorbulnak itt még fejszeélek
köszörülhetik szüntelen
a favágó meg hadd rikoltson

nem gyűlölöm viselve sorsom
de a belőlem hasadt éket
mely belémhasít megvetem
Kányádi Sándor:
A fölfuvalkodott béka és az ökör

bevallom engem néha már gyötör
nemcsak gyötör de szinte mintha fájna
a nagyravágyó béka s az ökör
ezópusz óta híres fabulája

mert mindeddig harsányan kinevettük
a pukkadásig fölfuvalkodót
s most mintha nevetni nem volna kedvünk
ökörnyi már az öklünknyi se volt

fújja magát s a magáét a béka
megvalósulni látszik vágya célja
mind hatalmasabb csődöt mond a vén

fabulák minden eddigi receptje
hőköl szomjan az ökör s még remény
sincs arra hogy a béka kirepedne
Off

Boccs és linkem nem is rövid olvasmány, egy könyvismertető. Akit viszont érdekel az együttműködő és önzetlen emberré válásunk folyamata, annak hasznos lehet.

24.hu/kultura/2016/04/03/itt-a-magyarazat-minden-haborura/

On

Aki pedig kíváncsi az ellenkezőjére, az olvassa Fabius jelen posztját. :-(
@graphics:
"Bölcsességének tudatában elrohant."
Pedig elédelegtem volna vele arról, hogy az államadósság az istennek sem akar csökkenni, na, meg hogy bóvliban vagyunk, meg éhezés van, ilyesmi...
Milyen jól elszórakoztunk volna, és lehet, a bölcsessége is veszített volna a fényéből.
@rdos:
a könyvnek van "egy" hatalmas hibája: a bigbang-et valóságnak állíttya be, ezzel nálam máris a könyv azonnali becsukásához vezetett...volna de az ismertető szellemes akar lenni

még ott nem tartok hogy a méheket és hangyákat mikor értékeli a homo-k fölé mint csodálatos szervezett társadalom egy cél érdekében túlélés és szaporodás a fajfenntartás és a munka a munka okán (lásd még Kazohinia) Orwell..???

holott az "emberi" az ezekben nem jelenik meg az valami más, amit régen keresünk és vannak akik megtalálni vélik a művészetekben (szerénységem is)

brühüyyy
kkk
megyek F1-re a Leicester Southhampton helyett
@Rodeo36: Már boccs, de a nagy bumm az ma az egyik legelfogadottabb elmélet. Megjósolt - megtalált háttérsugárzás, miazmás. Mi a baj vele?
@Rodeo36: Ja és bár nekem a forma egy az egyforma, de elismerem gyermekként én is szívesen néztem. Röviden jó szurkolást.
@Rodeo36:
"A Fidesz hívő menekül a válasz elől."
Ez valami központi instrukció lehet a Fidesz részéről, hogy amikor kínos kérdéseket tesznek fel a számukra, akkor támadásba lendülnek.
Olyankor nem a kérdésre válaszolnak, hanem elkezdik előrángatni az MSZP-t, a múltat idézik, és teljesen elterelik az adott témáról a figyelmet.
Különösen a parlamentben bosszantó, hogy az ellenzék miért nem fogalmazza meg minden esetben, hogy a kérdés a jelenről szól, és nem történelem óra van.
@rdos: A ,,nagy bumm'': A kérdésem csupán annyi, hogy mi váltotta ki?
@rdos: beleolvastam az ismertetőbe, de mindenről szól, csak a címre nem adott választ. ha a könyv is ilyen...
akkor csak egy informatikai lufi.
@Mariann19: szerintem a házelnöknek is kötelessége lenne(!) rendreutasítani a világos, egyértelmű választ láthatóan kikerülő képét viselő egydeket, pártállástól függetlenül.
@rdos:
szvsz egy baromság!!!!!!!!!!!!!!!!!!
az egyistenhit másolata 1 az 1 ben!!!!!!!!!!!!
háttérsugárzás? ja meg a kurva annyát, hogy deriválja abból a jelből amit ma lát (ha láttya?) hogy az hol és hogyan volt bármikor az időben, leginkább az a bosszantó seggség, hogy ma már messzebbre látunk, mint ahol a nagy csinnadrattát lefestették krétával palatáblára, azaz a "világ közepe" humbug, és az, hogy manapság (már vagy 100 éve asztsejtyük)
a "szingularitás" azaz "A NINCS SEMMI OTT" volt valahol...és akkor önmagától az idők végtelenségében unatkozva létrehozta saját magát (még a Holy Trinity hiányzik a képsorból, mert akkor nem unatkoztak tudtak snapszerozni a semmi közepén mint a HÁROM SEMMI) ÉS MOST VAN

ha fejére állíttyuk eszt a baromságot és jól megrázzuk akkor a semmi is a valami része azaz a SEMMI az ami nem létezik...

engem mindíg az orbánhívőkre emlékeztet az egész hacaca, valamiben hinni kell, még akkor is ha az baromság mert hit nélkül
és akkor ordítani szeretnék...

kérdésem a "tudósokhoz" (ugye nem brit tudósok akik megállapították a dongóhoz hasonló tárgyakról hogy repülésre képtelenek, de a dongót nem kérdezték meg), hogy hol és mikor volt pontosan (csilliárdad másodperc pontossággal a nagy kecmec?)

hát nem eccerűbb aszondani, hogy az anyag van és annak formái is örökké valók sohasem és senkisem hozta létre, van!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a kurva annyát neki, és kész

brühüyyy
kkk
@Mariann19:

"Különösen a parlamentben bosszantó, hogy az ellenzék miért nem fogalmazza meg minden esetben, hogy a kérdés a jelenről szól, és nem történelem óra van."

www.parlament.hu/documents/10181/56618/ny160321/60cce6d0-bca4-4498-9407-630b73999644

Első napirend előtti felszólalás (Dr. Bárándy Gergely)
Válaszol: DÖMÖTÖR CSABA, a Miniszterelnöki Kabinetiroda
államtitkára

A válasz alatti közbekiabálások:
(Dr.Bárándy Gergely: Mi köze ennek a választási csalásokhoz? Magyarázd már el!)
(Dr. Bárándy Gergely: Vigyázz, mert nem lesz időd válaszolni!
A választ még meg se kezdted!)
(Dr. Bárándy Gergely: Csak válaszolj!)
(Bangóné Borbély Ildikó: Nem ezt kérdezte a képviselő úr!)
(Dr. Bárándy Gergely: Ennyire jó egy propagandaminisztérium!
- Demeter Márta: Hol a válasz?!)
(Dr. Bárándy Gergely: Legalább kommunikációban lennétek jók, ha már egy külön minisztérium van erre! - Taps az MSZP soraiban.)

Az a baj, hogy nem nagyon olvasgatjuk ezeket a parlamenti naplókat, így aztán tényleg "bosszantó" az ügy. Főleg engem bosszant.
@rdos:
miért háttér, sugárzik vannak sugarak és közlekednek összve visszva azaz nincs origójuk, és nincs időpont mikor és miből gyünnek
azzal együtt hasznosak mert valamire lehet használni

erőltetik a Big Bang -et én nagyon jól megvagyok nélküle és nincsenek álmatlan perceim miatta...

kérdésem? MIÉRT VAN SZÜXÉG A A NAGY BUMM RA ÉS KINEK JÓ AZ HA VAN? ÉS FŐLEG MIRE?

brühüyyy
kkk
@rdos:
ha valamit ennyire akarnak akkor az bizonyosan elő is kerül a sifonérbúúúúúúúl

az a szerencsétlen agymentes aki addig deriválja a zizét, hogy eljut a szingularitásig azaz a SEMMI-ig...
ismétlem: a semmi az ami nincs!!!!!!!!!!! minden egyéb meg van

kkk
brühüyyy
@vakapad: elvileg az általam is kifogásolt házelnöki rendreutasítás, szó megvonás intézménye létezik!

forrás www.parlament.hu/bevezetes7

''...Az ülés vezetése lényegében a következő mozzanatokból áll:

-- az ülés megnyitása,
-- ismertetések, bejelentések, amelyeket az elnök vagy a jegyző olvas fel (pl. mentelmi megkeresésekről, bizottsági döntések a tárgysorozatbavételről stb.),
-- a viták megnyitása,
a szó megadása a napirenden kívüli, az ügyrendi, illetve a „normál" felszólalásokra,
a vita figyelemmel kísérése (ha szükséges, figyelmeztetés a tárgyra térésre, az idő túllépésére, illetve rendreutasítás, majd szómegvonás),
-- a viták lezárása, illetve elnapolása....''

A valóság nemileg más.
@graphics:
"Szerintem a házelnöknek is kötelessége lenne rendre utasítani a világos, egyértelmű választ láthatóan kikerülő képviselőt."
A magyar parlamentben erre nemigen kerül sor, mert láthatóan az üléseket vezetők a parlament formai működésére ügyelnek, tartalmilag nem veszik a bátorságot arra, hogy fellépjenek.
@vakapad:
A parlamenti üléseket gyakran nézem, a parlamenti naplókat ritkán.
Kiragadtál egy esetet, amely a bekiabálásokat jelzi, de ezek pusztába kiáltott szavaknak tűnnek a nagy forgatagban, nincs súlyuk.
Sokkal nagyobb tekintélye lenne az ellenzék részéről azonnal a választ adó személyének szóló felhívás.
Erről beszélek.
@rdos: a nagyok milyen sportot néznek? segícs má!:))
@Andras J Fazekas:

"Ez is csak az ellenzéki olvasótábor további elhülyítésére jó, mert egy kormánypárti szavazó röhög rajta."

Ejjjh komán..., be jó hogy jöttél, most már legalább mi is tuggyuk, hogy aki csak a fényt keresi az sosem lel rá a MEGVILÁGOSODÁSRA. Éppúgy, mint az is, aki hosszan néz a napba, mert végül megvakul.

Szijjártó Petike, Rezsi Szilárd, Kaósa Lajcsi, Rogán Tónyó mellett brekegsz itt elhülyítésről? Ezek egyenként is hülyébbek, mint a sokévi átlag együttvéve!

Kérdem én, noormáális Margit......????
@Rodeo36:

Szemmel láthatóan nem természettudományos végzettséged van :))

A holdraszállást gyerekként a nagyszüleimnél néztük, amikor nálunk a TV közvetitette, akkor felhőtlen éjszaka volt és jól látszott a Hold. Egy öreg szomszéd felmutatott rá és azt mondta: ezek ott vannak fent-e? Nem igaz a'! (Ő volt nálunk az első holdraszállásszkeptikus :))
@DarthVader:
én empirikus is vagyok meg pragmatikus, hogyan jöttek vissza a Holdról?

mivel többféle végzeccségem is van azok is keverednek bennem

nem hiszek!!!! az kihalt belőlem nagyon régen amikor a kedvenc lelkészem nem volt képes nekem a kedvenc tanítványának megválaszolni, hogy hogy is volt a feltámadás?

a Holdra szállás gumicsont az akkori politikai izé egyik leheccséges megoldása a nagyzási hóbort

azóta miért nem mászkálnak oda s vissza és hoznak bolhafingot onnan ha olyan közeli és eccerű?

Hollywood egyik nagy terméke még a mekkléjn kapitány idejéből sok sok lámpa villog mert nem volt más

brühüyyy
kkk
@taga20:

Ilyenek ezek, közpénzen reklámozzák magukat, és a lejáratást is abból finanszírozzák. Simán hihető a dolog!
@Rodeo36:

Hogy jöttek vissza? Morzsát szórtak el odamenet, visszafelé meg a morzsákat követték. De fantáziaszegény vagy!!!
@punkfrog: rohadtul egyetértünk végre!
A bohócainkról:

"– A hatalom személyiségtorzító hatása közismert. Romboló hatása annál súlyosabb, minél „egyszerűbb,” kevésbé differenciált személy kezébe kerül. Még a legkiválóbbak is csak korlátozott mértékben immunisak vele szemben. Ilyen személyiség a mai magyar vezető rétegben nem található. A miénkhez hasonló primitív, kulturálatlan otrombasággal, ilyen megrendítően alacsony intellektuális teljesítőképességgel nem találkozhatunk a civilizált világban. „Stílusról” szó nincs már jó ideje. Nem tudom elképzelni, hogy az angol királynő szotyolát köpködjön Ascotban, hogy bármelyik civilizált ország vezetője a parlamentben a neki feltett kérdésekre szinte soha nem válaszol, vagy hogy – nyilvános adatokkal bizonyíthatóan – rendszeresen valótlan dolgokat állít az ország nyilvánossága előtt. A hangütés, a szóhasználat is elképzelhetetlen a mégoly éles európai politikai vitákban, vagy hogy a kormányzó párt rangos képviselője egy televíziós interjúban a kockás alsógatyájával „érveljen”. Ez a tereken való részeg vitatkozás stílusa és nincs mögötte semmi szellem."

www.vasarnapihirek.hu/fokusz/sancho_panza_kiralysaga

Kérdésem sincs... A hihetetlen az, hogy van sok olyan szőröstalpú hegyikretén, aki ezt nem is kívánja látni.
@Rodeo36: minden szavaddal egyetértek! csak kiegészíteném annyival, hogy ezt az ámokfutást valakik végignézték és NEM VETTÉK elég komolyan! úgy gondolták, hogy csak egy kis senki vergődése!

ezek a "valakik", bizony igen súlyosat hibáztak!ami mára bűnné gyarapodott!
@DarthVader:
kösz...megnyugtattál...már asszittem, hogy

akkó' nincs értelme részletezni és csámcsogni rajta

kkk^16

brühüyyy
@nincs_itt:
sok mindenki hibázott, az EU vastagon benne van a félreértelmezett szagos demográciájával, a levédiabasznádi mindenki aki a sarokban vagy a kocsmában vagy közösségi oldalakon dorombol...errefelé (mi úgy híjjuk: WE THE NORTH)
mindenki akinek követelése van tuggya, ha nem harcol, akkor veszít, itt nincs béremelés(tényleg már 25 éve) csak annak aki lerakja a munkát a többiekkel eccerre és aszongya: akkó' most te a tulaj (még ha az állam is az) fogod megcsinálni, és kivonúl az uccára (ha embervonatkozású a munkája akkor egyre minimálisabban aszongyuk by and up to the rules azaz kizárólag a humán károsodást elkerülve) a többi az leteszi és nem veszi föl, csak ebből értenek, a kapitalista állam nem képes másra, mint ígér adócsökkentést amit azután számszaki gyermekjátékok követnek és egy év múlva derül ki, hogy a szenvedő alany ott van ahol a part szakad, a kapitalizmust a kapitalisták irányíttyák mindenki másnak pofa be, a legkibaszottabb diktatúrák vannak kerítésen belűl, demagográciáról még szó sincs!!!! mikor kívűl vagy reklamálhatod a jogaidat amik kevesek...vannak hulladék pénzekből kialakított védő rencerek mint walfare ami éhenhalás ellen jó (eszt levédiában segélynek híjják, de itt törvényesen jár és az is törvény hogy mennyi de eszt is kemény harcokkal és a valóság felismerésével lehetett elérni a kapitalistának sem érdeke, hogy mindenki az uccán legyen de az igen, hogy a profittya max legyen, és aszt nem osztya el!!! zsebreteszi...láccik, hogy egyre kevésbé műxik a rencer de rettegnek a szociális államtól, mert a munkanélküliség az egyetlen erő amivel fel lehet mutatni, hogy idáig süllyedhecc ha nem robotolsz mint rabszolga)

hosszú lenne, most majd kapok hideget meleget, de a kapitalizmus a maga verseny szellemével és a korrupció amit lobbyzásnak hínak még létrehoz eredményeket de szemetet, hulladékot termel, és túltermel, mindent mert bizonyos mennyiség alatt nem kifizetődő a jelen rencerben és a termékek mennek a goodwill be meg a szemétbe mert kb 45% eladhatatlanúl túrtelmelt de ez a % lehet hogy több a fölösleg javára

és ember is felesleges az a legnagyobb baj

brühüyyy
kkk

te megkapod a béredet vagy a munkád értékét (szerződése válogattya) és utána a magad ura vagy, ha ez elég arra amire te akartad, ha nem??? akkó' gyün még problem
@Rodeo36: megint csak egyet érteni merek! viszont, azt hozzá kell tenni, hogy a nép(mindegy melyik) addig nem emeli fel a seggét a forma1 meg fodbal, meg nhl, nfl meg miazmás bámulásából, ameddig fussa a hitelekre, meg a szemét megvásárlására!
kapitalizmus, stimmel.
Ez eddig nem volt divat, hogy az ügyszség vissza szójon a bíróságnak. Közben meg arra nem gondol, hogy a vádlott csak az ellen tud védekezni, amit tételesen bizonyítékként megjelölnek neki. Ki fog győzni? Majd esetleg a parlament a régi libsibolsikomcsi büntetőeljárás viszaállításával?

index.hu/gazdasag/2016/04/03/ugyeszseg_quaestor-ugyben/
" A svédek követ gyűjtenek, a franciák boroznak. Úgy látszik, Nagy-Britannia is közelebb van, mint Budapest, hiszen járt már Komlóskán London főépítésze és David Cameron egyik közeli barátja is."

Magyar "méltóságok" még nem.

mno.hu/hetvegimagazin/komloska-adoparadicsom-hajoflottaval-1335614
@nincs_itt:
elkaptad a tökeit!!!!!!!!!!!!!!!!!
most nem részletezem (Mariann majd megteszi?) de a hitel az kényszer illetve létforma (autóvásárlásnál van az, hogy valaki bebattyog órákig válogat elmegy meg visszamegy és a végén amikor mindenki assziszi na most végleg távozik akkor előszedi a csekkönyvét és mekkérdezi mennyi ez cash ben (azaz mennyi árengedményt ad a dealer) és kiállíttya aláírja elviteti magát a bankba és az új autóval távozik

eszt ma házakkal nem lehet megtenni itt (errefelé) egy normális kégli 650000-850000 között és akkor jön a mortgage és vannak millión felüliek és elkelnek (nem kanadai veszi meg mert annak ennyi pénze nincs!!!!!!!!!!!)

pedig a real estate az alap a kapitalizmusban bármi ami annak fogható fel (birtok)

brühüyyy
kkk
tehát van is pénz meg nincs is
@látjátok feleim szümtükkel:
.
Értsem úgy, hogy a vád képviselete átvette (vagy megkísérli átvenni) a "hatalmat" a bíróság felett?
Vörös-iszap esetén ugyanis a kísérlet már megtörtént, de nem volt rá fogadókészség.
@gazoló: Online pénztárgépeket kötne Vajna kaszinóira a Jobbik.:) A párt szerint az államkasszából hiányzó akár 450 milliárd forint adóbevétel java része származhatna a "kaszinóbizniszből", amely nagyságrendileg 100-200 milliárd forintos üzletág, ám abból csak mintegy 3 milliárd forint adót fizettek be tavaly.

alfahir.hu/a_kaszinokiraly_tovabbra_is_az_atlagemberek_folott_all
@Gábris szomszéd:

Sosem fogom megérteni,mit keres itt 'l'bacnádon a mikulás?:)---sokat...
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: David Cameron apjától, Jackie Chan-en át Lionel Messiig? :)
@dr. jenőke (jenőke):
Simán... ahogy a fideszes képviselő offshore ügyei is most jöttek ott elő, mégsem lesz semmi. Az ügyészség érdekes, mindössze a KÖTELESSÉGÉT felejti el.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
kedves @boli
az OFFSHORE az nem orosz találmány az usa találmány azzal tették és teszik taccsra a saját gazdaságukat...a részletekben van rejtve az ördög maga

az usa állampolgár nem tuggya megfizetni aszt az árat ami akkor lenne ha nem lenne offshore, a mostan NYNY California harc a minimum wage-ért 15 USD/óra-ban az már régen elkésett és ennek eredménye hatalmas munkanélküliség lesz, mert a Meki, Walmart és hasonlók csődbe jutnak azonnal ezzel, és kirúgdossák a melóst aki képzetlen két NHL osztálya van jéggel vagy jég nélkül és beszélni sem tud és ebből nekik van legalább (minimakalkula) 50 millió ez saját statisztikájuk azaz a kapitalizmus most harap a saját farkába és kergetni kezdi mint a bolond kutya

ha nincs bér nincs vásárló ha van bér akkor nincs állás

számolj utána a négerek között 65% a munkanélküli (ebben a sportolók nincsenek benne)

brühüyyy
kkk
@látjátok feleim szümtükkel:@dr. jenőke (jenőke): @Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Latin-amerikában,feketeafrikában is korrektebb az igazságszolgáltatás!Szomorú,hogy akik ezért tehetnének nem,vagy kevesen lázadnak a nyilvánvaló 'betartások,peráthelyezések,'nemnyomozások,ködösítések,falazások ellen:(
talán egyszer itthon is... :

Brutális mennyiségű pénzt kerestek a külföldön dolgozó magyarok tavaly

Tavaly annyi pénzt kerestek a külföldön dolgozó magyarok, mint előtte még soha - derül ki a jegybank erre vonatkozó adataiból. Tavaly év végére már 118 ezer viszonylag rövid ideje külföldön dolgozó magyart regisztráltak.

hvg.hu/itthon/20160404_Brutalis_mennyisegu_penzt_kerestek_a_kulfoldon_dolgozo_magyarok_tavaly?s=hk

addig is, szép napot:

www.youtube.com/watch?v=n6SQTlfgdiE
majd elfelejtettem! :(

itt az új angol nagykövet! "cuki" meglepetés ér ha megnézed a videót:

www.youtube.com/watch?v=-BFfxTtFkw0
@punkfrog: Az ott volt a címben főokos. ;)
a közlekedéssel meg vigyázni!

Marháktól bénulhat meg ma a forgalom Budán, majd Pesten is

Tüntetnek a tejtermelők ma Budapesten, mert szerintük az unió és a magyar állam által nyújtott támogatások nem elegendőek, ezért tehenekkel vonulnak végig a városon.

faktor.hu/faktor-marhaktol-benulhat-meg-ma-a-forgalom-budan-majd-pesten-is
a poszt hoz egy kis szösszenet:

Föld S. Péter: Audiencia

– Hívattál, Főnök!
– Hol a francba voltál idáig, Árpád?
– Eltévedtem, Főnök. Jobban ki kellene világítani ezt a hatvanpusztai birtokot, ahol lakol. Nem látja a dzsípíesz.
– Majd szólok a vejemnek, ő szokta ezeket a világításos dolgokat intézni.
– Miről van szó, Főnök?
– Árpád: van még valami, amit nem loptunk el ebben az országban?
– Mozdítható?
– Lehet az is. De ha ingatlan, az sem baj.
– Ehhez át kellene néznem a feljegyzéseimet..
– Árpád, neked feljegyzéseid vannak arról, amit elloptunk? Meg vagy te hibbanva? És ha megtalálják?
– Csak vicceltem Főnök. Akartam látni, milyen az, amikor elsápadsz, remegni kezdesz és kiráz a hideg.
– Rossz vicc volt. Ennél még az is jobb volt, amikor Ibizán mozgattad az orrodat.
– A kedvedért mozgathatom most is. Akarod?
– Erre most nincs idő. Az érdekel, hogy van-e még valami, amit még nem loptunk el. Kaszinó, föld, trafik, letelepedési kötvények. Bármi.
– Megint lopni akarol, Főnök?
– Épp ellenkezőleg.
– Visszaadni?
– Na, hülye azért nem vagyok! Csak válaszolnék az ellenzéki vádakra, hogy még mennyi minden van, amit nem loptunk el. Erről kellene egy lista.
– Rövid lesz, Főnök!
– Legföljebb majd kétszer is elmondom, Egyébként, hogy vagy? Család?
– Nincs semmiféle csalás. Minden törvényesen zajlik.
– Ennek örülök. Tudod, nem szeretnék miattad börtönbe kerülni.
– Nem miattam fogsz, Főnök.

huppa.hu/fold-s-peter-audiencia/
Van új a nap alatt? A magyar nap alatt.:O

"De hiába jött a sok megrendelés, Ganzot is majdnem csődbe vitte az építőipar legnagyobb csapdája, a körbetartozás."

index.hu/tudomany/tortenelem/2016/04/03/bevandorlobol_lett_magyar_forradalmar/
@taga20: Az igazán nagyok szerintem azt a sportot nézik, amelyiket űzik.
@Rodeo36: Félig mérnök emberként hiszek abban (lám lám, a materializmus is csak egy hit), hogy a mérhető dolgok megismerhetők. Talán a nem mérhetők is, de ebben már annyira nem vagyok biztos.

Ez a "hitem" még akkor sem rendül meg (bár ez most kitérő), amikor éppen tegnap olvasom hogy a todományos publikációk fele nem megismételhető (nem feltétlenül azért mert csalt, hanem "csak" azért mert nem írja le, miből mit hogyan számolt). Mondjuk ez a "jelenség" az iskolapadból doktoráló doktor doktort, vagy inkább az ezt hagyó idősebb generációt minősíti, de majd csak megtisztulnak.

Már most a tudomány a technika története erről szól. Megismerünk - megmérünk valamit, felismerünk egy folyamatot (az általunk ismert univerzumban szinte minden távolodik mindentől), aztán ezt az időben (létezik elképzelés hogy nincs is idő, de ezt most hagyjuk és különben is ezt a svájci óragyártók is tagadják) visszafelé kiterjesztve adódik, hogy kellett lennie egy startnak (nagy bumm). Hogy ez az anyag az energia megmaradásának a feladására kell késztessen minket? Igen. És egy csomó újabb kérdés is felmerül.

Gyerekkoromban az univerzum életkorát 21 mrd évre becsülték. Most 13-nál járunk. Lesz az még pontosabb is, vagy egészen más.

Az örökké lévővel egy gond van, a legstabilisabb parány (emlékezetből a proton) élettartama sem végtelen a mai, méréseken és statisztikán alapuló ismereteink szerint.

Az indulataidat nem értem, de azt mondjuk soha sem értettem.
"A szerverek leállása inkább technikai vagy adminisztrációs hibára utal, ez azonban könnyen orvosolható kellene hogy legyen..."

?????????????????????

mno.hu/belfold/kibertamadas-helyett-adminhiba-1335884
@graphics: Túl sokáig voltunk a tápláléklánc közepén, ezért megtanultuk a feltétlen együttműködést a túlélés érdekében. Aztán amikor meg már sikeres vadásszá is váltunk (70-100 ezer éve) minden nagyvadat, minden egyéb homót sikeresen kiirtottunk.

Nagy bumm hogy miből lett Rodeo-nak már megválaszoltam. Abból hogy feladtuk az anyag és energia megmaradást. Na, azért ez már elég nagy bumm, vagy nem?
@látjátok feleim szümtükkel: És a legszomorúbb hogy nem is az a nagy kár ami ofsórba megy, holott éppen az sem kevés. :-(

Hanem az, hogy közben szó szerint szétbombázzák az országot az agyament rendeleteikkel. Ma 4 papírral leszek kénytelen foglalkozni, aminek semmi értelme. Közben a beruházó meg áll és vár értetlenül, ő betartana minden szabályt, fizetne, beruházna de nem teheti mert a hivatal fontosabb mint a beruházás. Na ez az igazán abszurd. :-(

Na, délben még benézek.
@Rodeo36: Remélem ezt a "remekbe szabott" történetet is olvastad már?? :)

Kiderült, hogy a romantikus náci hős háború utáni nyugodt életének egészen más oka volt! Skorzeny a hatvanas évektől kezdve a Moszad ügynöke volt!

„Skorzenyt 1962-ben Madridban szervezte be Kurt Weismann. Skorzeny cserébe csak azt kérte, hogy vegyék le a leghírhedtebb nácivadász, Simon Wiesenthal halállistájáról. Ezt meg is ígérték neki. Ezt követően Skorzeny Izraelbe repült, még a Jad Vasemet is meglátogatta! Majd folytatta a titkos ügynökök „romantikus” életét. Egy levélbombával meggyilkolt öt embert Egyiptomban, akik dolgoztak a rakétaprogramban, ezután a német tudósok hazamenekültek az országból. A Moszadnak tett egyik utolsó szolgálataként egy Münchenhez közeli erdőben saját kezűleg lőtte agyon Heinz Krugot, a németek egyik legismertebb rakétaszakértőjét. A gyilkosságnál pedig nem más volt jelen, nem más segédkezett a nyomok és a hulla eltüntetésében, mint Jichák Samir, Izrael későbbi miniszterelnöke!

E most napvilágot látott, megdöbbentő történet azért felvet néhány kérdést. Például azt, hogy mennyire vehető komolyan ezek után Izrael mai napig tartó „nácivadászata”, hiszen, mint látjuk, a leghírhedtebb, legveszélyesebb nácit is hajlandók voltak futni hagyni, feltéve, hogy az őket szolgálta. S persze nem elhanyagolható kérdés az sem, miképpen egyeztethető össze a legalapvetőbb erkölcsi normákkal egy ilyen együttműködés. Továbbá kérdés az is – és ezt a kérdést természetesen a mai Németország soha nem fogja feltenni! –, miképpen volt lehetséges az, hogy a Moszad a hatvanas években német területen likvidáljon német tudósokat? S a Moszad vajon felhagyott ebbéli tevékenységével, vagy a mai napig folytatja a világ bármely pontján?

S úgy egyáltalán: miképpen és meddig állhat minden törvényen felül a zsidó állam vélt vagy valós érdekeire és biztonságára hivatkozva?”

www.atv.hu/kulfold/20160330-leleplezes-izraelnek-dolgozott-a-naci-legenda-hitler-kedvenc-tisztje/

www.atv.hu/kulfold/20160330-ujabb-megdobbento-titkok-derultek-ki-a-moszadnak-dolgozo-naci-tisztrol/

ON
@rdos:

"olvasom hogy a todományos publikációk fele nem megismételhető (nem feltétlenül azért mert csalt,"

A komoly tudományok a nem megismételhetőeket kivetik. Volt ebből már botrány, és öngyilkosság.

Az egyéb "tudományos" publikon elég csócsálás folyik a vincenten. Most éppen a Corvinus leendő rektora van terítéken:)
@gazoló:
Sajnos nem láttam a Veszprém-Vardart, mert a digin volt.
Úgy emlékszem egy előző kommentedből, hogy te is cidriztél a végkifejlettől.
Megcsináltuk, boldog vagyok.
@rdos:

érzelmek és indulatok nélkűl nem vagyok ember!!!

az anyag és energiamegmaradás akkor is igaz lenne, ha a Nagyon Nagy Bumm (vagy más szóval az Egyik Nagyon Nagy Bumm, azaz egy végtelen sorozat bummokról van szó és a Bumm maga is valami és nem a semmi...kkk Rocco mester szavai a Fidélió-ban amikor aszongya: "...sok nagy semmit összeadva semmi lesz az higgyed el..." ) az miért érdekes, hogy egy adott proton -vagy bármi más részecske- önmagában nem örökéletű, az ugyanolyan, mint a szervesanyag körforgás mikor rodeo mexünik rodeo lenni attól még az a sok izé amiből volt az nem szűnik meg, hanem átalakul és sokak reménye, hogy megismételhetetlen az valósággá lesz, éppen arról kutatnak a CERN ben, hogy hátha még egy "lépéssel" (nem hosszúlépés nem szeretik a bort vizezni) "előkerűl" a sifonérból a tavalyi bundabugyi alól egy még kisebb és még instabilabb valami és ha már akkor izé akkor legalább legyen bozontos...még nem sikerült de szorgalmasak...az a két konkrétum a két szám amit írsz, az a 21 és a 13 az annak a mértéke, hogy meddig látunk el a távolságban milliárd fényévnyire=21 és hogy az Akárhányadik Nagyon Nagy Bumm hol is volt=13 milliárd fényévnyire a Föld nevű bolygótól a Tejútrencer szélén

namost akkor mennyünk át mérnökbe és geometriába (Euklídes-i ha megengeded) ilyenem nekem is van, csak titkolom. Szóval ha Föld-et a megfigyelésünk KÖZÉPPONTYÁNAK ÁLLÍTTYUK BE, AKKOR NEM MARAD MÁS VÁLASZTÁSOM, MINT ELKÉPZELNI EGY GÖMBÖT AMINEK A FÖLD A KÖZEPE!!!!!!!!!!!! ÉS ONNAN PÁSZTÁZUNK A TÁVCSÖVEINKKEL SZERTE SZÉJJEL

ugye ha elfogaggyuk és miért ne, a homokozóba belefér a kislapát mellé hogy ez az egész nem egy "hólyag" azaz a Föld nem a hólyagon van rajta a végső határon, hanem körbe körbe ellátunk 21 milliárd fényévnyire és akkó' megmarad a kérdésem, hogy az AKÁRHÁNYADIK NAGYON NAGY BUMM hol is volt, koordináták szerint, milliméter milliárdad pontossággal azaz zero tűrésmezővel (nekem is van ilyen tűrésmezőm és abban is a zero az elfogadható)

nem tudom eléggé szemléletes e amit mesélek, de az összes leheccséges irányban a gömbrádiuszai mentén van 21 illetve 13 milliárd fényév mint távolság akkor összesen 42 milliárd fényévről beszélünk és 26 milliárd fényévről beszélünk

elmagyaráznád eszt itt nekem, hogy megércsem?

másik kérdés ami izgat amint "fekete lukak"-ról van szó, mindíg csak aszt az oldalát mutattya a luk ahol a zanyag beleszédűl és sohasem aszt ahol kiszédűl belőle, miért van ez?

ez a minden meindentő távolodik most!!!!!!!!!!!!! hogy "tegnap" mit csinált aszt nem "tudhassuk" mert nem húzott kondenzcsíkot és a homokban sem hagyott féknyomokat, "logikusan" aszt is gondolhatom (ugye jogom van rá?) hogy tegnapelőtt meg zsugorodott, másrészt mivel a határát azaz hólyagság héját még nem találtuk meg (hálistennek) ezért -én feltételezem és erre is van jogom- hogy a látóhatárunkon túl ott ül a Belfegor és kurvára röhög a zemberen amint nyögve keresi a végtelen végét... és még pelenka sincs megengedve hozzá azaz kibaszott büdösch

szóval mint mérnök mérd eszt meg nekem és meséljél még nagyon érdekel, sőt még annál is nagyobban geometrikus alapokon, jó???
mikor ama tevékenységedet hogy hogyan lesz 4 papírból 5 papír megoldottad akkor talán majd jut időd erre is, köszike

addig is
kkk^16
valamint
brühüyyy
@Gábris szomszéd:
nem akarom felbőszíteni az admin-t (bár lehet megérné?)
szóval a holokauszt az előszőr izraelben volt, amikor sorozatban legyilkolták a körülöttük élő népeket még olyan kedves trükköket is bevetettek, hogy örök baráccságot kötöttek és annak az volt az ára, hogy a felnőtt férfiakat a zúj barátokat, körülmetélték és mikor azok ott fetrengtek vérben és fájdalomban akkor lemészárolták őket és ez nem egyetlen eset, egy a sok közűl, és senki ne mongya, hogy nem igaz, mert itt van előttem a Biblia kinyitva és onnan olvasom az Ó testamentumból!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
namost, hogy ők fájdalom díjként már mit kaptak a mai napig az egy kérdés és a másik kérdés, hogy az összes többi másfajta kiírtott népek (demokrácia bemegy kripta kinyílik) egy buznyák vasat sem és még csak fel sem merűl a kérdés az usa mikor fizeti ki Iraq és Lybia, Afganisztán milliós emberveszteségét és az anyagi veszteségeket a sok megembargózott népnek mikor fizeti vissza (lásd Cuba 60 éve) aszt amit elrabolt tőlük,

az usa nincs arra felhatalmava hogy egymaga eldöncse kinek mit és hogyan szabad és a kezire csapjon vagy lecsapja a kezit, söprögessen a saját háza táján és legyen america great again (tramp után szbadon aki eszt is lopta)
mér, már volt eccer great?

brühüyyy
kkk^16

és izrael mikor fizet a gázai övezetben koncentrációs táborban tartott népnek fájdalomdíjat?... még csak most adtak nekik halászati jogot a saját tengerükön
@Rodeo36: Nagyon megtisztelő hogy ilyeneket kérdezel, és piszok gyorsan válaszolok is. Fogalmam sincs. Pedig egy kevés relativisztikus fizikát tanultunk (na ez sem most volt), de már akkor sem értettem (ettől persze levizsgáztam belőle, ma már ez sem menne).

Valahol hallottam hogy nincs ellentétben az általunk ismert világ átmérője és a kora a relativitás elmélet szerint. Még a számok nélküli magyarázatot sem értettem már akkor sem.

Bozontoztál itten a nagy hadron ütköztetőben. Na, az még cifrább történet, mert hogy ezt a részecske - hullám kettős természetet végképp nem értem (kvantum... os tankönyvek elején azzal kezdik, ezt senki sem értei, de megtanulható). Mondjuk ha érteni szeretném abból meg az jön ki hogy az univerzum és mi egyek vagyunk. Már most ez az eddigi ismereteink fényében annyira abszurd, hogy a végén még akár igaz is lehet.

21 oldal és talán ide illik (lehet hogy egyedül vagyunk az univerzumban).

www.scribd.com/doc/304960526/A-Kivaltsagos-Bolygo

És abban is igazad van hogy a mai folyamatokból nem feltétlenül lehet következteti a múltra. Mégis sártekénk, annak történetének a megismerésében egész szépen halad és pontosodik az emberiség, ugye ez már részben (bánya)ipar is.

Abban is igazad van hogy kérdezni kell, meg főleg jól kell kérdezni, de sok választ vizilófiai dolgokról tőlem ne várj.
@Orica Középföldi: Igen én is hiszek abban hogy ami nem számolható számszerűsíthető az nem hogy nem tudomány, de még szakmának is alig.

Vincentéket ismerem, jótündér jó fejnek tűnik, nekem sokszor fárasztó a nyelvezete, ezért járok ritkábban feléjük.
@rdos:
a Föld térténelme kőbe van vésve, azaz abban különbözik a világegyetemtől, hogy a világegyetem (szvsz a Multiversum is egy azaz Universum mivel az abban lévő akármi is része az egésznek)
történelme nem hozott létre kövületeket, és mi Hubble teleszkópjával is csak és kizárólag a régmúltat láttyuk!!!!!!!!! a jelent soha, a Nap jelenét sem ismerjük csakis a 8 preccel korábban történt múltyát

a Voyageur 1 és 2 azért is érdekes, mert amikor a nagy Naprencer nevű buborék héjához közeledett akkor el kezdte észlelni amit addig csak fizikusok rémálmaiban létezett: a NAPSZÉL NEM MEGY, HANEM JÖN BEFELÉ, AZAZ A NAP MINT EGY ENERGIACSOMÓ VAN EGY VÉGTELEN "FONALON", KÉPZELD HA LÁTTÁL MÁR AMIKOR A POLIPOK SZAPORODNAK AKKOR EGY SZÖGESDRÓTHOZ HASONLÓ BONYOLULT SZERVEZET JÖN LÉTRE ÉS AZ INDIVIDUÁLIS POLIPOK MINT KIS ZAFIRKÉK HÓLYAGOCSKÁK LÓGNAK RAJTA ÉS A SZÖGESDRÓT ÖLELÉSE HALÁLOS...NAMOST ESZT NEM IGEN PROPAGÁLJÁK

visszatérek arra a kérdésre amit te materilista hitnek neveztél (teljes joggal) a zember az olyan állat, hogy szüxége van valamire amiben hihet és amit állandóan meg tud vádolni azzal, hogy már megint kibaszott vele meg hogy jótb tett vele, gyávaság, butaság ÖNMAGÁT VÁLLALNI KÉPTELEN EGYED AZ ÉGRE NÉZ ÉS MINT LIONEL MESSI A GÓL UTÁN A MENNYRE MUTAT, A GÓL IS ONNAN GYÜTT neki a messi nek semmi köze hozzá

és manapság egyre inkább szüxégessé vált a valamiben (bármi lófaszban) való hit és aszt persze meg is személyesítik azok akiknek szüxége van rája azaz teremtenek maguknak egy teremtőt és azután már minden amit a kis buta fejivel nem ért az onnan gyün ahová eldugta mint a befőtt a nagymamát a stelázsi belső sorában balról a negyedik na az ISTEN A MINDENHATÓ AzÉRT MINDENHATÓ MERT ÉN OLYANNAK TEREMTETTEM MEG MAGANAK AZ ENYÉM OTTHON TARTOM A SPÁJZBAN

és az AKÁRHÁNYADIK NAGYOBBNÁL NAGYOBB BUMM AZ PONTOSAN UGYANAZ MINT, JÓZSINK KÜLÖNBEJÁRATÚ TEREMTŐ ISTENE AKIT TEGNAP TEREMTETT A KOCSMÁBAN MERT NEM TUDTA KIFIZETNI A CEHHET ÉS VALAKIRE RÁ KELLETT FOGNIA

beszélnek a vallási jelképekről a turbán, a hájdzsán niqqab meg a rossebb tuggtya mi más vásári jelmez az képvisel valamit, persze a sivatagban, mert a por nem ment a fülibe meg az orrába
de amikor ugye Nóé elvtárs megérkezik Skóciába és állatpárokat akar akkor megkérdezaik tőle és mivel és mennyit fizet, akkor aszongya hogy nem mert ő isten küldöttye és a zisten aszon'ta hogy 40 napéon és éjen át fog esni és az borzasztó a skót meg rászól mondd meg istenednek itt már 52 napja esik és még nem is tuggyuk mikor áll el találjon ki más mesét

a lé(T) meghatározza a tudatot

brühüyyy
kkk
@rdos:
Pablo Picasso Guernica-ját hogyan méred és mivel, és mennyi literje?

brühüyyy
kkk
@Rodeo36: "NAPSZÉL NEM MEGY, HANEM JÖN BEFELÉ" Bocsi, de az más csillagoknak vagy valamiknek a részecske sugárzása. Ez a kozmikus részecske sugárzás és az amennyire tudom nem irányfüggő és amennyire tudom csillagászati értelemben nem is távoli forrásból - forrásokból ered(nek).

A Nap részecske sugárzása az a Napból megy kifelé (nagyobb fler - korona kidobódás ha jól rémlik a magyar neve - után 1-2 nappal eléri Földünket és a sarki népek nézhetik a sarkifényt). Ahol a két részecskeáram "kiegyenlíti egymást" azt tartjuk a Naprendszer határának (ami persze "kissé" pulzáló). Na szerintem Te erről beszélsz és hát igen, az egy elég durva sugárzás.

És még a hármas védelemnek köszönhetően (napszél Föld mágneses mezeje, Föld légköre) is tengerszinten minden ember 137 (kozmikus és Napszél) részecskét kap másodpercenként.

Guernica-t árverésen pénzben kiállításon colostokkal. De hogy jön ez ide, hiszen a művészet az más mint a többi szakmák. Legalábbis szerintem.
@rdos:
szvsz bizonyos mérnöki tevékenységek eredménye művészi és némely művészinek mondott az meg kókler

kiegészítő kérédés

ha a Napteljesen egy nukleáris izé akkor hogy lehet a fekete és hatalmas napfoltok amik hőmérséklete 50 K azaz ötven Kelvin

nem kellene, hogy láccon a Nap "bele" a lukon?
vagy nincs bele és egy üres hólyag?

brühüyyy
kkk
@rdos:
másszunk vissza abba a kérdéscsoportba amit @oricával olyan élvetegen emlegettek az exactság a pontosság, a megmérhetőség!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

na akkor maraggyunk zenénél, annál pontosabban és exactabban semmit semm lehet meghatározni (közben Bach Kantátát hallgatok John Elliott Gardiner vezényletével)
a frequécia, a a hangok egymáshoz viszonyított harmóniái és mégis amikor eljutunk odáig, hogy a BWV 244 két utolsó tételét (semmi mást kkk) meghallgassuk és akkor ott állunk a döntésképtelenség legvégső határán és ez "csak" egy közel 400 éves izé (emberi alkotás azaz teremtés) és nem lehet megfejteni, mit???????????????? aszt hogy az agy melyik szegmensén és mit okoz kémiai és fizikai reakciók kombináccióiban és az elektromosságot sem felejtve és akkor jön a biológia és a kombinált változtatai

megvan
mely agylebeny és mely hatásra hogyan reagál

és az mit eredményez és mindez még mindez, mit tudok csinálni azzal az agylebennyel amelyik kéjes érzéseket ad a központnak és amikor keserűt meg savanyút és ami még leheccséges...azért jobb mindenek előtt meghallgatni Karajan vagy Otto Klemperer vezényletével ( a többit nemítélem el de ezek etalonok) és utána beszéljünk a számszerűségről ami már pontosabb nem is lehet

Phytagoras óta aki a homokba rajzolt szmokkal kialakította a phytagoras-i komma-t vemmát és a többit

a Wohltemperiertes Klavier 2500 éves előggyeként

www.youtube.com/watch?v=CXPpiXdpIq4
wierm setzen uns utána

brühüyyy
kkk
Zion:
Nun ist der Herr zur Ruh gebracht.

The Faithful:
Mein Jesu, gute Nacht!

Zion:
Die Müh ist aus, die unsre Sünden ihm gemacht.

The Faithful:
Mein Jesu, gute Nacht!

Zion:
O selige Gebeine,
Seht, wie ich euch mit Buß und Reu beweine,
Daß euch mein Fall in solche Not gebracht!

The Faithful:
Mein Jesu, gute Nacht!

Zion:
Habt lebenslang
Vor euer Leiden tausend Dank,
Daß ihr mein Seelenheil so wert geacht'.

The Faithful:
Mein Jesu, gute Nacht!

68. Chorus I & II

Wir setzen uns mit Tränen nieder
Und rufen dir im Grabe zu:
Ruhe sanfte, sanfte ruh!
Ruht, ihr ausgesognen Glieder!
Euer Grab und Leichenstein
Soll dem ängstlichen Gewissen
Ein bequemes Ruhekissen
Und der Seelen Ruhstatt sein.
Höchst vergnügt schlummern da die Augen ein.

Peter Schreier, Evangelist
Ernst Gerold Schramm, Jesus
Siegmund Nimsgern, Judas & Pilatus
Helen Donath, soprano
Julia Hamari, alto
Horst R. Laubenthal, tenor
Walter Berry, bass

Karl Richter, Münchener Bach Orchester, Chor & Chorbuben
@rdos:
ezzel elutazunk nagyon meszire
erről nem vitatkozok soha!!! itt megmutatkozik hogy mivé is válhat az ember ha ember akar maradni, az alkotó a TEREMTŐ az egyik kis sejt JS Bach
BWV244
www.youtube.com/watch?v=JKJoPFz9J2k
és Furtwangler
BeschreibungMatthäus-Passion BWV 244 by Johann Sebastian Bach
Elisabeth Grümmer, soprano
Marga Höffgen, contralto
Anton Dermota, Evangelist & tenor arias
Dietrich Fischer-Dieskau, Jesus
Otto Edelmann, bass
Chor der Wiener Singakademie
Wiener Sängerknaben
Wiener Philharmoniker
Wilhelm Furtwängler, conductor
Wien, 15.IV.1954
az a baj, hogy nem merek egyet sem kiemelni mert mind a"naccságosok"
hallgasd Anton Dermota -t

és ezzellezárjuk mert én most addig nem megyek sehová amíg eszt végig nem hallgatom a Dermota okán

figyelj mé Höffgen re és Dfd-re
brühüyyy
kkk
@rdos:
figyelj az 1:34 től a következő 20 percre
www.youtube.com/watch?v=xBXzM6ac_kE
Margga Höffgen nagyot alkot, nem egy Christa Ludwig de tuggya

ugye itt a h moll ba vát Bach és Beethoven sikoltozni kezd: EZ AZ ÖNGYILKOSOK HANGNEME igen az az áruló meg kell haljon önkezével

és még nincs vége
majd lesz Nun ist der Herr zu ruh...

brühüyyy
kkk
ez mind számszerűsíthető de aki megcsinálja gyűjjék idés mutassa meg
kkk
@gazoló:
nincs idő sem meg... de
ez most neked szívből szívbe
www.youtube.com/watch?v=xBXzM6ac_kE
BeschreibungMatthäus-Passion BWV 244 by Johann Sebastian Bach
Elisabeth Grümmer, soprano
Marga Höffgen, contralto
Anton Dermota, Evangelist & tenor arias
Dietrich Fischer-Dieskau, Jesus
Otto Edelmann, bass
Chor der Wiener Singakademie
Wiener Sängerknaben
Wiener Philharmoniker
Wilhelm Furtwängler, conductor
Wien, 15.IV.1954

hallgatván segg részegen aszt hiszem Bach többet tudott m int Einstein... és az nem baj...Bach elvisz bennünket "oda"...és akkor Nun ist der Herr zu betracht

az árulókat sohasem szerettük...

és a kőrtánc wir uns...D dúrban
a "halál után" aldoZat elfogadva és most miénk a világ képzeli a gyenge

de a szopránt azért hallgasd meg a végén!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

brühüyyy
kkk
életreszólónak szánom
@gazoló:
izé...lécci mondd meg a rdos nak, hogy eszt neki!!!!!!!!!!!!!!
www.youtube.com/watch?v=e8OeXFvCph4
amikor ez szól akkor más a .........szóval minden

de ez csak titokban!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
www.youtube.com/watch?v=xBXzM6ac_kE
kkk
brühüyyy

és

www.youtube.com/watch?v=upyIvoWdNFQ

brühüyyy
kkk
@Rodeo36:

brühüyyy
kkk ....ehhhh:) kösz!
@Rodeo36: A zenei témát hagyjuk, hozzászólni sem tudok. Ez Nap felszínén ötven Kelvin nem ötezer lesz véletlen? Először azt hittem csak lemaradt két nulla, gépeléskor megesik de aztán látom hogy karakteresen is ötven az ötven. Ha a környezete 6 ezer Kelvin fokos akkor persze hogy sötétebb lesz a hidegebb napfolt. Na de ezen miért kellene belátni a Napba?

Bocsi de nem bírlak követni.
@rdos:
ugye a "protuberanciák" azok több millió Kelvin fokot mutatnak, azonnal mellette van egy féleuropa nagyságú fekete folt ami (na legyen 5000 K) ami mongyuk 1000 szer hidegebb mint a közvetlen környezete...ott nem műxik a nukleáris "máglya" ott odaégett a szalonna?

nekem ez meglehetősen gyanús...még drótkerítés sincs a folt körűl

brühüyyy
kkk
@Rodeo36: Amennyire tudom ezek méréseken alapuló ismeretek. Megmagyarázni nem tudom, de a folt az a "levesben" van (valójában a mágneses tér "zavarának" és a Nap felszínének a metszetén), a protuberancia (minő szép magyar szó) az meg a Nap légkörében van ritka plazma gáz formájában. Talán ezért.

A MHD, a magneto-hidrodinamika nem egy "büfészak"-os tárgy, valahol ott lehet a magyarázat. Amúgy a Föld légköre is olyan, hogy van benne hőmérsékleti inverzió, igaz olyan magasan ahol a légkör már piszok ritka.

www.geogebra.org/b/991113#material/640975
süti beállítások módosítása