Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: www.youtube.com/watch?v=uOiTX8lF3R8 Isten éltessen Dani! Kívánom, hogy legyen úgy, ahogy szeretné... (2024.03.28. 14:23) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: @pollutio: naná :) (2024.03.21. 08:26) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2016.01.18. 10:17 Fabius

Rágalom!

Rágalom! - nincs itt semmi látnivaló, oszoljunk kérem - ennyit reagált a miskolci polgármester a fekete kassza - választói szavazatszállítás vádra, amit a nyíregyházi vállalkozó Lakatos Miklós robbantott a hétvégén. Oké, azt mondjuk nem várta senki, hogy Kriza majd ennyitől megtörik és bevallja: igen, tekintetes közvélemény, én bizony összeesküdtem a megválasztásomért bárkivel aki hajlandónak mutatkozott megsegíteni ebben.

kriza1.jpg

Volt fekete kasszából fizetés és ígérethalom, hogy a klientúrám része lehet a jóember, aki nevére vette az ellenfelemet lejárató fotót, 150 cigányból álló különítménnyel szállította előbb az ajánlásokat, majd elhordta kocsival szavazni a hezitálókat. Eddig semmi meglepetés, csak a papírforma.

Jóval meghökkentőbb, hogy Kriza vagy a miskolci önkormányzat - esetleg a Fidesz helyi szervezete - helyett a Nemzet Legnagyobb Feljelentője, Tényi István szaladt a BAZ. megyei rendőrséghez hamis vád(!!!!!!!) gyanújával.

Mert ez a Lakatos fószer nem támasztotta alá semmivel az állításait, bibibí, nem baj, hogy még alkalma sem volt erre túlságosan, nem kell kivárni semminek a végét. Az mondjuk igaz, hogy Lakatos az állítások bizonyítása helyett jobbára csak beszélt vasárnap is:

„A Kriza úr meg, ha azt mondja, hogy hazudok, akkor magyarázza el nekem, hogy kerülhettem én el Nyíregyházáról Miskolcra, hogy mehettem be az önkormányzatba úgy, mintha ott dolgoztam volna, miért csinált velünk egy közös céget a Kovács Zsolt, a polgármester kabinetfőnök-helyettese, miért kértek tőlünk árajánlatot? Miért adták ide a kulcsokat a lakásokhoz, amiket fel kell újítani? Én erre várok választ”

Jó sok kérdés, amikre a válaszokat mi is várjuk. De én azt is várnám, hogy Lakatos Miklós nem csak betakarózik azzal, hogy vannak bizonyítékok, tuti, csak letétben vannak az ügyvédemnél és majd, ha oda jutunk akkor előveszem. Érdekelne továbbá az is, hogy mik azok a "más fórumok", ahol eddig igyekezett elérni igazát? A miskolci önkormányzat Moslékos Dézsa Hozzáférést Elosztó Bizottsága? A Nemzeti Oligarchák Érdekvédelmi Szövetsége, vagy mi?

Ja, ha megtalálja az igazát, és a nem létező fekete kassza kifizetői oldaláról a megbízásokkal teli visszaosztó-feltöltő oldalára kerül, akkor minden okés, és teljesen rendben van?

 

158 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr968282298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@parti_giano:
mi is volt a márkaneve és hol gyártották, mert én nem emléxem ilyenre... a "szürketaxi" sem magyar gyártmány volt

szóval soroljad a magyar személyautókat és a gyárak nevét valamint az évenkénti mennyiséget

annyit tudok volt egy főjavító a szürketaxikhoz de az nem gyártott, csak max főjavított néhányat

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

ne gyerünk mesélj rémusz bácsi a magyar személyautó legendájáról

a T1 Ford model nem érvényes az USA Detroit magyar tervezővel
@Rodeo36:
"a T1 Ford model nem érvényes az USA Detroit magyar tervezővel"

de Galamb József és a Magyar Felső Ipariskola azért érvényes......ugye?

/súg/ ...az én iskolám....
@látjátok feleim szümtükkel: Épp ezt akartam belikelni én is. Hogy a picsába van az, hogy a Fidesz csak ilyen enyhén szólva is megkérdőjelezhető figurákkal veszi körül magát?
Mert ez is egy olyan alak, aki csak egy kicsivel jobb, mint a bukott Farkas Flóri. De mivel a don Pintért pártfogoltja ezért bármi lehet belőle.
@öregmatróz:
kkkkkkkkkkkk

légy büszke!!!! még anno is Bánki Egyetemnek neveték a nebulók, bár ugye "a fűtéscsövek tartották össze az épületet" na kimondta?

ma már Bánki Egyetem és rokonságban az Óbudai val

de attól a Ford nem magyar gyártmány

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@The Ghost Wolf:
"De mivel a don Pintért pártfogoltja"

végigolvasva a cikket még az is felmerül bennem, hogy nem véletlenül a pártfogoltja. ex-BM-esként ilyen pozícióban simán lehet X/X-es valaki, aki esetleg pintérről is tud(hat) valamit. vagy csak pintér arra rendezkedik be, hogyha egyszer kórházba kerül, akkor legyen hátszele...
@parti_giano:

itt láccik milyen seggfej vagy, sohasem volt személyautógyártás (semmilyen!!!) magyarországon

Hungary
Main article: Automotive industry in Hungary

Some original car production in the Hungarian part of Austro-Hungary at the beginning of the 20th century was lost. Post WWII socialist Hungary widely imported cars and trucks from Soviet Union and other countries. In the same time Hungary produced small number of heavy trucks (Rába) and had strong specialization in Soviet block in manufacturing of buses (Ikarus), that made it one of the largest bus producers end exporters (including outside Soviet block and Europe). The Ganz Works, also a long lived Hungarian company, has been manufacturing engines, wagons specialized for electric railway equipment.

Post-socialist Hungary significantly decreased the manufacturing of buses but found a large assembly capacities of foreign brands (such as Mercedes, Suzuki, Audi and Opel) with annual production of more than 400 thousands cars.

(Wikipedia does not have an article with this exact name. Please search for Automotive industry in Hungary in Wikipedia to check for alternative titles or spellings.

Log in or create an account to start the Automotive industry in Hungary article, alternatively use the Article Wizard, or add a request for it.
Search for "Automotive industry in Hungary" in existing articles.
Look for pages within Wikipedia that link to this title.) AZAZ MÉG CIKK SEM LÉTEZIK A NETEN

en.wikipedia.org/wiki/Automotive_industry_by_country

HÜLYE EMBEREKKEL ÁLLOK LE IDŐMET POCSÉKOLNI,

BRÜHÜYYY

kkkkkkkkkkkkk
@Secnir: a Pintérnek nagy oka van egészségügy baráccságot fenntartani, rákja van

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@Rodeo36: Azért ezt a két linket nézd meg: tortenelemportal.hu/2009/10/a-magyar-autogyartas-hoskora/
totalcar.hu/magazin/szerelem/magymot2/
Ha Magyarország nem is volt akkora autógyártó nagyhatalom, mint Németország vagy Franciaország, igenis volt Magyarországon is autógyártás.
A II. Világháború után pedig a KGST-n belüli szakosodás miatt lett nálunk a buszgyártás. Ekkor került az autógyártás az NDK-hoz Csehszlovákiához és Lengyelországhoz. Amit a szőröstalpúak autógyártásáról írtál, abban nagy szerepe volt a Renault és Citroen autógyáraknak és Románia KGST-n kívüliségének az átkosban.
De még jöhetsz vissza egyéb baromságokkal is.
Rágalom!

"Ipari méretekben 1904-ben indult meg az autógyártás Magyarországon. Podvinecz Dániel és Heisler Vilmos angyalföldi Malomépítészeti és Gépgyárában egy aacheni gyártól kapott tervekkel és alkatrészekkel szereltek össze automobilokat, Phönix nevű kocsijukból 1911-ig harmincat gyártottak. Az autóiparban a négykerékmeghajtás kidolgozása és megvalósítása elsőként a győri Magyar Waggon- és Gépgyár Rt. (a későbbi Rába) nevéhez fűződik."

Aki nm hiszi...tortenelemportal.hu/2009/10/a-magyar-autogyartas-hoskora/
@látjátok feleim szümtükkel:

opsz!

"Egy-két hazai gyártási kezdeményezést is feljegyeztek: a Ganz-gyárban dolgozott két műegyetemi tanár, Bánki Donát és Csonka János. Ők stabilmotorok mellett egy kisebb motoron is dolgoztak, amelyet 1895 környékén kísérleti motorkerékpárba is beépítettek. Szintén e páros alkotása volt az a két motoros tricikli, amelyet a Posta több éves kísérleti üzem után számos külföldi gyártmánnyal egyetemben szolgálatba állított a levélgyűjtő szolgálat munkatársai számára."
@Rodeo36: trotyi, a kiindulási alap az volt, hogy villogtattad a dacia dustert, s hogy hol van ehhez mo. semmi bajom a daciával, de ezt a renault mérnökei fejlesztik, az egész platform a francia autón alapul. ennyire létezik magyar autó is (suzuki, audi, opel, mercedes).
a másik, a kgst előtt romániában kisebb volt a személygépkocsigyártás, mint nálunk. azt, hogy nálunk megszüntették, ott fejlesztették, egy politikai döntés volt, nem gazdasági. a magyar autógyártás múltjáról, ha túl akarsz látni a wikipédián:

tortenelemportal.hu/2009/10/a-magyar-autogyartas-hoskora/

persze, nem volt a fordhoz mérhető, de ezt nem is állítottam.
Rágalom!
Ilyen csak a rákosi rendszerben, no meg a kádár rendszer elején történhetett meg, nem a mai, szép sárga demokráciánkban.:D

nol.hu/belfold/aki-nem-fideszes-nincs-helye-az-onkormanyzatnal-1585311
Azért a magyar Ikarusz és a Rába igen komoly gépjármű gyártó volt, amit szerncsésen tönkre is tettek a nagy rencerváltók.
@The Ghost Wolf:
szóval nem volt autógyártás, én is csináltam autót a garázsban de nem lett belőle egy sem a linkjeid pont eszt mongyák, hamvába holt, nem volt beruházó, 30 autó nem autó

ezekre összességében ez vonatkozik:

Some original car production in the Hungarian part of Austro-Hungary at the beginning of the 20th century was lost.

és hány darab autót gyártott a magyar autóipar (személyautót (nem biciklit, nem traktort nem mást személyautót az elmúlt 120 évben

ugye összesen 50-80 darabot

ugye mekkora nagy seggfej vagy bugyuli

brühüyyy
kkkkkkkkkkkkkkkkk

a többieknek is mondd meg nincs nekem hülye emberekre időm

pedig milyen szép lett ez a vadonatúj levédiabasznádi múlt,

és volt repülőgyártás főleg lökhajtásos vadászrepülőgépek és Intergalaktikus űrhajók is készűltek még Csaba királyfi idején

legyen már egy vadiújlevédiabasznádi múlt

görkorcsolyát is gyártottak???

brühüyyy

kkkkkkkkkk
@The Ghost Wolf:
mondd bendegűz, t6e vagy a zorosz szabvány a farkos goszty csak a "the" az honnan jött oda az a zorosz tea spanyolúl?

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkk

ilyenkor kisderűl milyen okoskák is lettetek volna ha... de ha nincs

van viszont:
brühüyyy

és
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@Rodeo36: Azt már nem mondom el, hogy a II. világháború előtt is Magyarország egy iparilag fejletlen agrárország volt. Erről lehet, hogy te is olvastál vagy esetleg tanultál. Tuéajdonképpen kereslet sem volt az autókra, leszámítva néhány gazdag földbirtokost, vagy iparmágnást. De ha jól emlékszem, akkor Magyarország Triannon után elvesztette területének és lakosságának 2/3-át. ahhoz, hogy az autógyártást gazdaságosan lehessen fenntartani, ahhoz rendes mennyiség is kell. A Saab autógyár is becsődölt az évi 50-100 ezer darabos termelés mellett. Pedig Svédország jóval gazdagabb Magyarországnál. De ha körülnézel a világban elég sok olyan ország van akár Európában is, ahol nincs saját jogú gépkocsigyártás. Ausztria, Svájc, Dánia, Norvégia, Anglia, Portugália, a volt Jugoszláv államok, Görögország, Finnország, soroljam még? És elég jól elvannak autógyártás nélkül.
Anglia az egyetlen kakukktojás, mert ott jó darabig volt autógyártás, de mára már az olyan patinás autógyáraik sincsenek meg, mint a Rolls Royce vagy Bentley. A kisebbeket már nem is említem.
A budapesti olimpiának csak a hatástanulmánya 720 millió forint

Előbb 480 milliót kapott a Pricewaterhouse a kormánytól, hogy átdolgozza a korábbi tanulmányát. Aztán érkezett még 240 millió.

444.hu/2016/01/19/a-budapesti-olimpianak-csak-a-hatastanulmanya-720-millio-forint
@The Ghost Wolf:
szóval, akkor ez egy vallomás? nem volt és nincs magyar autógyártás, az összeszerelés nem számít (ugyanez igaz Canada-ra is)
a BBC román autóként reklámozza, hogy a sok csicsa és kurfli mellett van egy eccerű amit bárki megvehet 12000 angol font alatti áron (és részletezi a kereskedelmi feltételeket)

namost az egész dili parti kecske vagyhogyhíjjamagát bedobásáról szól, amely által személyesen engem akart baszogatni, hogy márpedig van magyar személyautóipar

a többi a te nyögéseid, meg az övéi most felszívódott mint a húgy fapadlón

pontosan annak ismeretében írtam amit írtam, amit te itt most apologetika címén bedobc, nincs rá szüxég

hogy miért nincs az másik kérdés és én arról egy árva betűt nem írtam

azért tréfából??? a zorbángeci miért büszke a zaudira meg a mercire és a suzuki ra meg a zopelra? semmi köze sohasem volt hozzá kivéve, hogy abból is lopik

ezzel ugye a mai basztatásomnak is vége mint múltkor amikor más fidexkft bölcsek lebasztak, hogy cubából is emigrálnak (ott északra meg délre de arról már hallgattak) kérdezvén, hogy miért nem keltre mentek?

mert a világtörténelem során egyetlen eccer volt kelet északi emigráció tömegesen, amikor kínaiak benépesítették közép és délamerikát és váltak indiániánokká...

minden egyéb esetben az emigráció nyugtra irányúlt lásd a magyar törzseket azok sem más irányba menekűltek és a mai levédiabasznádi menekűltek sem keletre mennek hanem nyugatra

érdekes módon a nagy felfedezések mind keletre Jazón, Odysseus, Agamemnon (trója) még Columbusm is asszitte, hogy végső soron keletre megy Magalhaes és a többiek délre de végűlis keleti irányban

szóval sötét az egész gyík mint a belfegor segge fingás előtt

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkkkk
@Rodeo36:" de attól a Ford nem magyar gyártmány"

igaz, de van benne 1 kis spiritusz tőlünk, különösen az a sebváltó érdekes amit a Joe kitalált.

Makón még van 1 eredeti példány ami mükszik is, a nyáron megnézem.....

kkkkkkkkkk
a bloghoz is:

NINCS ITT SEMMI LÁTNIVALÓ, TESSÉK TOVÁBB MENNI. PONT !
a hírcsárda kezdeményezni fogja a domainnév átirányítását a CÖF weboldalára:

CÖF-CÖKA: meg kell szüntetni az Európai Bizottságot

Budapest, 2016. január 19., kedd (MTI) - Meg kell szüntetni az önhatalmúan működő Európai Bizottságot, és az Európai Unió vezetését a demokratikusan választott állam- és kormányfők alkotta Európai Tanács kezébe kell adni - jelentette ki a Civil Összefogás Közhasznú Alapítvány (CÖKA) kuratóriumának tagja a CÖKA és a Civil Összefogás Fórum (CÖF) sajtótájékoztatóján kedden Budapesten.

Fricz Tamás azt mondta, ezzel párhuzamosan az Európai Tanács ellenőrzését az Európai Parlamentre kell bízni, amelynek létszámát jelentősen csökkenteni kell.
Ugyanakkor a keleti, a délkelet-európai és a balti államok kezdeményezésére úgy kellene módosítani az Európai Unió alapokmányát, hogy az szuverén nemzetállamok szövetségévé váljon - tette hozzá.
A politológus úgy vélekedett: azért jutott az unió intézményi válságba, mert a vezetői eltávolodtak a demokratikus normáktól és önhatalmúlag hozzák meg a döntéseiket.
Ezzel pedig éppen a bizottság sérti meg az uniós alapértékeket, ugyanis beavatkozik például Magyarország és Lengyelország esetében a tagállamok belügyeibe, abba, hogy miként működtessék a demokratikus intézményeket - érvelt Fricz Tamás, aki szerint a bizottság nem veszi figyelembe az európai polgárok véleményét sem, akik követelik a migránsáradat leállítását.
Csizmadia László, a CÖF alapítója, a CÖKA elnöke úgy vélekedett, hogy az EU-ban erősödik a demokratikus deficit, a média pedig ultraliberális hatás alá került, ami a szélsőjobboldalt erősíti.
Ugyanakkor ahol a polgárokat meghallgatják, mint például Magyarországon és Lengyelországban, ott a szélsőségek nem erősödnek - fűzte hozzá.
Úgy értékelte, hogy az Egyesült Királyság fenyegetőzése az EU elhagyásával csupán színjáték, hiszen az Egyesült Államok, mint Nagy Britannia legfőbb szövetségese ezt soha nem engedné.
Szerinte David Cameron brit miniszterelnök összemossa az EU-s polgárok szabad munkavállalását a közösség területén kívülről érkező gazdasági bevándorlókkal.
Ifj. Lomnici Zoltán, a CÖF szóvivője közölte: azt javasolják az EU-nak, hogy a migráció koordinálásában nagyobb szerepet szánjon az Európai Menekültügyi Támogatási Hivatalnak. Úgy vélik továbbá, hogy meg kell szüntetni azt a rendszert, hogy az euróövezeti tagállamok kordában tudják tartani azokat az országokat, akik nem a közös pénzt használják.
A regionális fejlesztési támogatások területén pozitív diszkriminációt kell alkalmazni a szegényebb tagállamok esetében és a nemzeti parlamentek kezdeményezhessék jogszabályok selejtezését - ismertette indítványaikat a szóvivő.
Javaslataikat megküldik Martin Schulznak, az EP elnökének és Donald Tusknak, az Európai Tanács vezetőjének.

bták \ bhi

MTI 2016. január 19., kedd 13:05
@öregmatróz:
Bánki Egyetemen van egy nagyon szépen konzervált model

brühüyyy

kkkkkkkkkkkkkkkkkk
@Secnir: egy az egyben jobbikos agymenés, egyesült nemzetállamok, fából vaskarika.
Egyenes út egy új háborúhoz Európában...

Navracsicsot is beáldoznák a békemenetesek

Forradalmi javaslattal állt elő a CÖF, illetve Fricz Tamás kuratóriumi tag: eltörölnék az Európai Bizottságot, és az Európai Unió vezetését az Európa Tanácsra bíznák. Az EU alapokmányát pedig úgy írnák át, hogy szuverén nemzetállamok szövetségévé váljon. Javaslataikat el is küldik az EU döntéshozóinak.
@Rodeo36: Köszi az infót. 9 éve mikor az 50. találkozónk volt, még nem volt ott.
Meg fogom nézni....kkkkkkkkk
ennyi:

Tényleg teljhatalmat kap Orbán egy terrorhelyzetben?

Lezárhatnák a határokat, korlátozhatnák a médiát, ellenőrizhetnék a leveleket, kijárási tilalmat vezethetnének be. Átírná az alaptörvényt a Fidesz, terrorveszélyhelyzetben a kormány rendkívüli jogokat kapna: a Jobbik nyitott, a baloldal kiakadt. De mit akar Orbán?

dex.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fbelfold%2F2016%2F01%2F19%2Ftenyleg_teljhatalmat_kap_orban_egy_terrorhelyzetben_-_terrorveszelyhelyzet_az_alaptorvenyben%2F

Putyin hívta Moszkvába Orbánt

dex.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fbelfold%2F2016%2F01%2F19%2Fputyin_hivta_moszkvaba_orbant%2F

Soros György: Orbán Horthy Magyarországát állítaná vissza

dex.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fbelfold%2F2016%2F01%2F19%2Fsoros_gyorgy_orban_horthy_magyarorszagat_allitana_vissza%2F
Egy időszerű főhajtás margójára

Horvátországban hajtott főt a KDNP a magyar haditengerészet emléke előtt.

444.hu/2016/01/19/egy-idoszeru-fohajtas-margojara
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
.
Ha érdekel:
www.mozgovilag.hu/revesz-sandor-a-nemzet-mint-minden-es-semmi/

Szemelvény:

''''A nem­ze­ti ér­dek az, hogy mi­nél na­gyobb te­rü­le­tet ural­jon a nem­zet, an­nak a te­rü­let­nek a la­kos­sá­ga mi­nél na­gyobb arány­ban tar­toz­zon a nem­zet­hez, és a nem­zet tag­ja­i­nak mi­nél na­gyobb ré­szét fog­ja át a nem­zet ál­tal bir­to­kolt ál­lam. A nem­ze­ti ér­dek­nek ez az ér­tel­me­zé­se ha­tal­mas erő­ket és tö­me­ge­ket moz­ga­tott. Evi­den­ci­a­ként mű­kö­dött. És ki­e­gé­szült az­zal a má­sik evi­den­ci­á­val, hogy a nem­ze­ti ér­dek erő­sebb az egye­te­mes ér­ték­szem­pont­ok­nál.''''
.
@dr. jenőke (jenőke): svábként ebben nekem semmi új nincs sajnos:

" A né­pes­ség­moz­ga­tás­ban a győz­te­sek nem­igen ma­rad­tak el a ná­cik mö­gött, és a há­bo­rú utá­ni ha­tal­mas tisz­to­ga­tá­si ak­ci­ók­ba is be­le­halt leg­alább egy­mil­lió ci­vil. Túl­nyo­mó­részt né­me­tek. A há­bo­rú után 12 mil­lió né­met tűnt el Ke­let-Eu­ró­pá­ból."
@gazoló:

Hát előfordul, hogy nagyot akar a szarka oszt nem bírja a farka. Meg aki a kicsit nem becsüli, az a nagyot sem érdemli. Ezért el is kotor más tájakra, és ott képzeli magát nagynak.

Magyarország kicsi lett, ezért hiú ábránd nagynak látni. Minden sikere és eredménye ellenére. A kisegér is elefántnak gondolta magát mindaddig, amíg az rá nem lépett. Véletlenül.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: bizony, sajnos erről keveset tudunk,pedig izgalmas,dédapám a magyar haditengerészettel hajózott távoli vizeken
Ez teccik, cöf-cöf-cöf.
Csizmadia László, a Civil Összefogás Fórum alapítója, és a CÖKA elnöke azt mondta, az EU-ban erősödik a demokratikus deficit,

a média pedig ultraliberális hatás alá került, ami a szélsőjobboldalt erősíti.

Ahol viszont a polgárokat meghallgatják - mint például Magyarországon és Lengyelországban, ott nem erősödnek a szélsőségesek - tette hozzá Csizmadia. Szerinte az Egyesült Királyság csak fenyegetőzik az EU elhagyásával, az egészet színjátéknak tartja.

A CÖF szóvivője, Ifj. Lomnici Zoltán úgy vélte, a regionális fejlesztési támogatások elosztásánál pozitívan kellene diszkriminálni a szegényebb tagállamokat."

Nahát, miket is nem tudtam eddig.:(

http://vs.hu/kozelet/osszes/az-eu-szetesese-elott-a-cof-meg-szetkergetne-az-europai-bizottsagot-0119?utm_source=hrkrs&utm_medium=rss&utm_campaign=main#!s61
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
.
Nem tudhattam.
Viszont az esszé valóban jó összefoglalás, ha nem is tartalmaz sok újdonságot.
"A magyar gáztőzsdén alig van forgalom, szlovákiai vezetékünket nem használják, az MFB gázkereskedőjének pedig már keresni kell valamilyen feladatot, jelezve, hogy az állami tulajdon sem mindenható."
( www.vg.hu/vallalatok/energia/minuszos-a-gazuzlet-464164)

Hm. Hogyan lesz így további rezsicsökkentés?
@látjátok feleim szümtükkel:
nem ott a deficit, ahol keresik, belül kellene megtalálniuk, a szellemi deficitet...
@dr. jenőke (jenőke): tényleg jó írás, kár hogy akiknek kellene nem olvassák el, lásd mint fent a cöfös barmokat
@látjátok feleim szümtükkel: most még tartják az árakat, és ha majd kidelegálják a haveroknak ezt is, na akkor majd jöhet az áremelés, nehommá veszteséges legyen a jóhaver...
muhahhahhahhahhaaa, van még kérdés a tüntető taxisok elmeállapotáról??? :D

Tüntető taxisok: "Lázár egy úr"

Estére vidékről érkezhetnek taxisok, hogy csatlakozzanak a Deák tér környéki tüntetéshez. Eközben a demonstrálók nagyon bíznak a Miniszterelnökséget vezető miniszterben, aki szerintük az egyetlen, aki "érdemben reagált", és még az is lehet, hogy ma találkozik velük.

hvg.hu/itthon/20160119_Tunteto_taxisok_Lazar_egy_ur
@látjátok feleim szümtükkel:
.
Konzekvens megállapítás.
'''Ahol viszont a polgárokat meghallgatják - mint például Magyarországon és Lengyelországban, ott nem erősödnek a szélsőségesek...'''

Mint a sorban álló gyerekek. A legszélső szerteszét nézelődik és a legnagyobb nyugalommal mondhatja: tőlem jobbra semmilyen szélsőséget nem látok.
Mit vagytok beszarva?
@Rodeo36: azé a dácsijja dusztertot, nem sorolnám az autók közé!
aki egyszer is látott olyat - belülről - annak azonnal beugrik a jó öreg dácsijja téeliksz! 9 ezer euróért vesztegetik itten, a többi rönyóval és hasonló flansziával, olasszal egy árban! de csak nem akargyák megvenni... megnézi eccer a reménybeli vevő, és azonnal átkocog egy másik márkához, assenem baj ha kéccer annyiba kerül!
Mészáros Lőrinc egymilliárdot is elkölthet az új horvát focicsapatára

Orbán Viktor bizalmasa beszállt a teljesen eladósodott eszéki klubba. A Magyar Narancs szerint új stadiont is ígért.

444.hu/2016/01/19/meszaros-lorinc-egymilliardot-is-elkolthet-az-uj-horvat-focicsapatara
@Rodeo36: nem volt ótógyártás mo.-on. próbálkozások voltak, de semmi több...
Sokáig marad az Orbán-rendszer - Disneylanddé válhat Magyarország

Romkocsmáival és múzeumaival Disneylanddé válhat Magyarország, amelynek barátságtalan lakói képtelenek megoldani a modern társadalmak szociális problémáit, és amelyet korrupt politikai-gazdasági rendszere miatt kinevetnek a külföldiek és elkerül a külföldi tőke. Így látja egy amerikai professzor.

www.napi.hu/magyar_gazdasag/sokaig_marad_az_orban-rendszer_disneylandde_valhat_magyarorszag.608864.html

---

Soros: "Orbán igaztalanul vádol engem"

Soros György sötéten látja az Európai Unió jövőjét, és úgy tartja, hogy a megoldás a németek kezében van. Egy német lapnak adott interjúban a milliárdos üzletember összehasonlította az új lengyel és a régi magyar kormány politikáját, és úgy találta, hogy bár Kaczynski butább, mint Orbán, az általuk forszírozott rezsim igencsak hasonlít egymásra. Soros beszélt arról, miért találja ártalmasnak a magyar menekültpolitikát, és elmondta, mi a legfőbb dolog, amit élete során megtanult.

hvg.hu/itthon/20160119_Soros_Orban_igaztalanul_vadol_engem
@Secnir: Medve anyám...
Ezek is lábon hordták ki az agyhalált.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: nekem kábé ennyi a véleményem erről a taxisok kontra übereresek dologról.

www.napiszar.hu/showPost/1895
"Donald Tusk 2 hónapot adott az EU-nak
Két hónap áll rendelkezésre, hogy az Európai Unió megoldja a migrációs válságot, máskülönben a belső határellenőrzés nélküli schengeni övezet összeomolhat - közölte kedden az Európai Parlament strasbourgi plenáris ülésén Donald Tusk, az Európai Tanács elnöke."

www.atv.hu/kulfold/20160119-migransvalsag-donald-tusk-2-honapot-adott-az-eu-nak/hirkereso
"Brüsszelben közben az unió széteséséről beszélnek."

http://vs.hu/kozelet/osszes/ket-honapon-belul-osszeomolhat-schengen-0119?utm_source=hrkrs&utm_medium=rss&utm_campaign=main#!s62

Köszünnyük....
@látjátok feleim szümtükkel:
Nem annyira az unió belső országaiért, a magért kellene aggódni, pillanatok alatt Nickelsdorfnál felhúzzák a határzárt, oszt "külső eu tag-ként" a szopóágon maradunk. Illetve sejtem én, hogy balfasz narancsbolsik az eurázsiai unió című örömcsapatba azonnal megindokolnák, hogy mijjenfaca...
Elképzelem a sok munkavállalót, ahogy reggelente a keleti határ felé sorolnak autóikkal... detélleg...
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: occsó na! oszt' ez is flanszia, a háromszor megvett ótó: 1: először 2: utoljára 3: soha többet!!!
@taga20: Hello haver! Az alábbi nyalánkságokra készülsz már? :)

"Abszurd módon 30 évre titkosítják még ezt az Alaptörvény-módosító javaslatot is, melyhez pedig még csak háttéranyagot sem adtak az összpárti(nak tervezett) egyeztetésen

...a kormány szinte bármit megtehetne, kontroll nélkül: az egész országban lekapcsolhatnák az internetet, beszüntethetnék az általuk kívánt médiumokat, felfüggeszthetnék a gyülekezési jogot, kijárási tilalmat rendelhetnének el, kitelepíthetnék az ország valamely részén élőket, akárhogy korlátozhatnák a járműforgalmat, elkobozhatnák „a biztonságot veszélyeztetők” vagyonát, bevezethetnék a jegyrendszert…"

index.hu/belfold/2016/01/19/tenyleg_teljhatalmat_kap_orban_egy_terrorhelyzetben_-_terrorveszelyhelyzet_az_alaptorvenyben/

kuruc.info/galeriaN/egyeb/otpartiegyezteteshatteranyaga-AT20160112.pdf
@parti_giano: és én vagyok a perverz?:)))
@Gábris szomszéd: majd ebola aszt is megmagyarázza nekünk:)

más. remélem azé te mész, és nem vagy olyan, mint előd:))

dex.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fbelfold%2F2016%2F01%2F19%2Fnovaknak_tulzas_az_ss-veteran%2F
@habakuk000:
Hallottam... Itt nálunk meg a sok romániai magyar munkavállaló fut.
Amúgy becarnál, tegnap fémipari n-magyar fémipari cégnél melóztam. Nincs munkájuk... nagyon nincs...
Jan. elején a hasonló profilú, állami cégek, több mint 20%-al csökkentették az áraikat! Azok a cégek, amik technológiailag, gazdaságilag gyengébbek és eddig is veszteséggel dolgoztak! -20%.
Végül is, az adófizetők majd tovább fizetik az állami veszteséget... ILYEN BUTA ORSZÁG NINCS!
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: a döntéshozók gazemberek, megy a kivéreztetés, az unortodox privatizáció ezerrel
@Gábris szomszéd: nem kéne! mert a jó magyariak, akkor is megmutatták...

großvaternak éppen üdülő beutalója volt, 4 éves a hidegben, a oma meg aszonta, hogy nem megy sehova!

aki meg erre rátelepül(dzsobbik) annak:

bilder1.n-tv.de/img/incoming/crop11366316/054132126-cImg_16_9-w1200/42527256.jpg
@nincs_itt: Nem kell senkinek rátelepülni, de emlékezni érdemes.
@Gábris szomszéd: úgy gondolom, meg lehet emlékezni. a baj csak az, lesilányítjátok az egészet a szereplésetekkel.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: megnéztem, háccsóhátasztánba már 2,2 misitől "elérhető" ez aaaaaa.... ööööööööööö.... na, közlekedési eszköz.... ez nincs 7000 euró, meg még akciózzák is...

maradjunk annyiban, hogy itten 50 ezer darabot adtak el... 2015-ben, a német új autó piacot tekintve a ladával áll egy szinten...
@habakuk000:
+ mindent a foglalkoztatási statok-ért!
Viccország...
@Gábris szomszéd: csak a hellókittináczikok(dzsobbik+csatolmányok, akiket letagad) na, azok a közelébe ne menjenek!
mert ettől undorítóbb dolog kevés van!
@nincs_itt:
Annyi ladát adtak el németeknél? Bazz...

www.adac.de/infotestrat/unfall-schaeden-und-panne/pannenstatistik/

Akkor faca a lada, mert az adac statban sehol a lada. :)
@nincs_itt: szerintem az acurából se adtak el többet dajcslandban. úgy, hogy coki haver!:)))
@taga20: fingom sincs... de a dácsija sem most, sem korábban nem volt autónak nevezhető...

ajánlom bolinak hivatkozott linkeket!!
@taga20: bocsi, de a rönő sem! meg a flansziják úgy ánblokk!
@nincs_itt: Én támogatom a Lada felfejlesztését.
Mert lenyegesen jobb autót lehet belőle csinálni, mint a Daciából. Remélem ezt a közös tulajdonos Renault is tudja akinek ugyan mostoha gyereke a Lada, de mégis a KGST szektor legnívósabb márkája volt nem véletlenül.
@nincs_itt: szerintem a dácsia dászter ennyi pénzért korrekt, és még kamu szoftvert se kapsz hozzá:))
@taga20: szerintem is, négy autót tudsz venni egy hibrid golf árából,
@Gábris szomszéd: b+, te még egy autós beszélgetésben is tudod hozni a szolgalelkűséged, ez azért nem semmi...
@Gábris szomszéd: "Mert lenyegesen jobb autót lehet belőle csinálni, mint a Daciából"

eszt honnan a faszból szoptad? miért lehetne jobb autót csinálni belőle?

a ruszkik csak atombombát, meg vadászgépet tudnak csinálni :))
@habakuk000: Köszi ha te mondod, akkor biztos úgy van.:) Amúgy neked mibajod a ladával?
Látom, dübörög a választási kampány ezerrel...
@Gábris szomszéd:
.
A Lada, a Niva modellel vett részt a sivatagi erõpróbán és nem is szerepelt rosszul. ’81-ben több szakaszgyõzelem után a Briavoine - Deliaire páros harmadikként fejezte be a versenyt. (A rákövetkezõ két évben másodikként értek célba Nivával.)
.
@habakuk000: Na szép, akkor te is szolgalelkű vagy. :)
@habakuk000: Meg ugye a sláger téma. :)

Vona Gábor Facebook-bejegyzésben üzent Orbán Viktornak, aki februárban Moszkvába látogat, hogy Vlagyimir Putyinnal tárgyaljon.

"Engedelmével, mint Magyarország legerősebb ellenzéki pártjának elnöke az ügy fontossága miatt egy javaslatot tennék a tárgyalásuk napirendjére.
Arra kérem, Miniszterelnök Úr, ha találkozik az orosz elnökkel, akkor kérdezze már meg tőle bizalmasan, de egyértelműen, hogy támogatták-e a Jobbikot, mert hogy önök hónapok óta ezzel fárasztják a magyar sajtót és a közvéleményt, és ideje lenne már valami konkrétumot is felmutatni. Gondolom, ha Oroszország támogatta a Jobbikot, akkor arról Putyin elnöknek tudnia kell"
- írja bejegyzésében Vona, aki szerint jó lenne tisztába tenni végre az ügyet, mert úgy látja, Orbánt is zavarja, hogy az egészségügy, az oktatás vagy a közbiztonság égető problémái helyett napi szinten ezzel foglalkozik a pártja sajtóosztálya, de semmilyen előrelépést nem sikerült elérni.

Bejegyzése végén Vona megismétli Orbánnak decemberben tett ajánlatát is, melyet a miniszterelnök akkor érdemi indoklás nélkül utasított el:

"Mindettől függetlenül a december végén Önnek tett ajánlatom továbbra is érvényes. Állítsunk fel két vizsgálóbizottságot. Az egyiket vezessék Önök, és vizsgálja meg a Jobbik esetleges orosz támogatásának kérdését. A másikat meg vezessük mi, és megvizsgálná az Ön környezetébe tartozó személyek - különösen Mészáros Lőrinc, Andy Vajna és Habony Árpád - meggazdagodását.
Ez szerintem lovagias, tiszta és egyértelmű ajánlat. Sajnálom, hogy tavaly megfutamodott előle. De ahogy mondani szokták: új év, új lehetőség" - írja Vona.

alfahir.hu/vona_a_facebookon_uzent_orbannak_kerdezze_meg_putyint_a_jobbikrol
Rágalom, hogy 400 hektárnál több földet lehet venni! A minisztérium megmagyarázza.

1.Egyáltalán az állami földek eladásakor van valakinek elővásárlási joga?

2.A magyarázat alapján akár az összes földre licitálhatott vol a Mészáros.

hvg.hu/gazdasag/20160119_A_miniszterium_megoldast_talalt_a_Meszaro?s=hk
@Gábris szomszéd: hát a roxfortban, se dumbledor, se pyton...
Nocsak-nocsak! Talicskázzuk kifelé a magyar nyerséget?

"Mészáros Lőrinc nagyvállalkozó cége, a Mészáros & Mészáros Kft. megveszi a horvát NK Osijek futballklub többségi tulajdonrészét, és kész új stadiont is építeni a csapatnak."

www.origo.hu/sport/focivilag/20160119-meszaros-lorincz-nk-osijek-vasarlas-stadionepites.html
Királyság! Lenyomtuk a horvátokat 8-5-re. :)
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Ezek szerint az agyatlan cöfös birkáknak az még nem jutott eszébe hogy ha minden tagállam szuverén tagállammá válik akkor vajon melyik szuverén tagállam küld ide lóvét hogy össze ne dőljön a g..i szaros kártyavára.
Mert a szuverén tagállamok gondolom magukra költik a lóvét és nem másokra.
Cöfös birka még mindig úgy gondolja hogy a lóvé az jöhet de amúgy szuverénok vagyunk és nem pofázhatnak Brüsszelből.
Na ezt fogja megunni egyszer Brüsszel hogy pitiáner kis senkik akarják megmondani a tutit, akiknek Brüsszel nélkül kilóg a seggük a gatyából.
@dr. jenőke (jenőke):
Annak a nivának a nevén kívül semmi köze nem volt az orosz technikához. Úgy persze ment is... :)
Magánszemély legfeljebb 300 hektár földet vehet, de Mészáros Lőrinc valamiért mégis 400-at tudhat magáénak. Hogy ez hogyan lehetséges? A Földművelésügyi Minisztériumnak van magyarázata a dologra.

hvg.hu/gazdasag/20160119_A_miniszterium_megoldast_talalt_a_Meszaro
Szép napot mindenkinek és csak pozitívan. :)

Stephen Hawking: önmagát fogja kiirtani az emberiség

vs.hu/kozelet/osszes/stephen-hawking-onmagat-fogja-kiirtani-az-emberiseg-0119
Rágalom! Nem esik meg mindenkivel, csak aki beiszik, és volánhoz ül.

Akinek meg az állami dotécióból akkora a pénze amekkora, az jobban vigyázzon magára. Ha én lennék a csapat tulajdonosa, egyből kirúgtam volna őket, mert veszélyeztették a csapat sikereit. Valami ilyesmiért rúgnák ki tagát is, ha részegen esztergálna. Meg őrnagyot is, ha részegen repülőzne, meg a buszsoffört, meg az ügyintézőt a hivatalban.

A focistának a magánéletét is úgy kell/ene élnie, hogy azzal a csapatát ne sodorja veszélybe.

index.hu/sport/sportgeza/2016/01/20/reszeg_ittas_ferencvaros_futballista_karambol_vezetes_doll/
@taga20: na ja... egy komolyabb bicikli áráért vesztegetik, olvastad a linkeket, amit Bolinak hivatkoztam???

amennyiben valakinek pont elég a trabantba oltott wartburg belső tér, némi zastava tekknológijával megbolondítva, azok veszik is. igaz, épp kaptam egy rönyós szórólapot, ahol már 5000 euróért aggyák a twingót, a cliót 6-ért...

valóban nem is érnek többet!
@parti_giano: hogy erőszakolna meg téged az ebola, te ártány!:))
A Dacia egy jó autó volt, kenyert tudott adni a hozzáértők kezébe.
Anno Debrecenbe lehetett átvenni a Dáciákat. Úgy 100 km megtétele után azonban adódtak kisebb-nagyobb gondok, pl. elveszett menet közben egy-két fontos csavar.
Debrecentől 90 km-re lévő településen egy jó érzékű fickó csinált egy szervízt, azt Dacia klinikának nevezte el, és ezt jó nagy táblára ki is tette a kerítésre ( a főút mellett lakott ). Szuperül megélt belőle.
Rágalom, elvtársak. Rágalom!

Hallani hogy a csuti mé-szaros Horvátországban vesz fóóótball csapatot.
Az eszéki városházán össze is ült a horvát képviselő testület hogy szavazzon az eladásról.
Na itt hangzott el az egyik horvát képviselő szájából, idézem.
"Azért legyünk óvatosak mert egy alvilági üzletemberről van szó"

Hihetetlen sebességgel terjed a "jóhírük" a g..iknek a világban.

Vagy csak rágalom elvtársak. Rágalom?
süti beállítások módosítása