Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri1: Always www.youtube.com/watch?v=IyW-VAMXo9c (2024.03.28. 19:52) Zeneszoba
  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/belfold/2024/03/28/gulyas-gergely-miniszter-mutet-gyogyulas-fajdalmak-kormanyinfo "Vélet... (2024.03.28. 18:56) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.12.10. 13:53 Fabius

Hé, Viktor!

Dear prime minister, kedves Viktor!

 

Hóvarjú? Igazán nem táncolni vagy rodeózni akarok harcokban megfáradt idegrendszereden, de a napokban történtek után úgy érzem szólnom kell: EZ ÍGY NEM JÓ

colleen_bell.jpg

Jú nó, bogaram, minálunk Júeszében az nem úgy megy, hogy a közbeszerzésen sorban álló cégek a bármikori elnök és miniszterei hozzátartozóival versengenek a zsírosabb cupákokért. Pedig van itt is elég Louis friendly meg házitáji Pitjú, mégse kell nekik kivilágítani az államokat Boston és San Diego, meg Seattle és Miami között.

Pedig van olyan is, aki csak egy ilyen megbízásért nőül venné bármelyik Obama görlt. 

De azt nyilván te sem akarod a még hajadon lányaidnak, hogy emberi helyett közbeszerzési értékük legyen a lányvásáron. Sokan mondják ugyan, hogy belőled ezt is kinézik, én nem hiszek nekik. De azért jó lenne, ha egy visszacsinálással eltörölnéd ezt a lehetőséget a picsába. Aztán ha már annyira fontostörvényezni akarsz, meglepheted a magyarokat egy román DNA mintára létrehozott független korrupcióellenes ügyészséggel. Take it easy, én tudom, nem azért bujkáltál a minap is a függöny mögött, mert kibaszottgeci-kínos lett volna minden kérdésre válaszolgatni, hanem mert akinek rejtegetni valója nincs, az magát bújtassa. Szórakozásból. NEm vagy te egy Ponta Viktor, hogy ilyesmibe belebukjál. 

Úgyhogy rajtad a world's eyes, csak bátran. 

Best regards/csókpuszi, Colleen

389 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr608154012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@parti_giano:
Ütöd a csekkes színvonalát, pláne, ha részeg vagy, neked szólt az idióta vicce.
Forgassál Petőfi köteteket, mert nagyon el vagy butulva.
@habakuk000: Na jó OK. Az Auris amúgy nem tetszik? Ebben van hybrid is, jóval tíz alatt. :)

www.toyota.hu/new-cars/auris-touring-sports/index.json
@parti_giano:
De vigyázz, hogy az eredeti köteteit, ne a nőjét, akit a nagyonmagyarok kiástak!!
@parti_giano: mondmeg pupitásznak, ha nem lesz rendes gyerek, ako ráeresztem ebolanénit. ő egy energiavámpír, ezé vigyázni kell vele. de az én haverom, ezé torokra megy, ha csettintek:)))
@taga20
Mennyivel jobb a komcsi,a libsi, jobbikos attitüd, he?
Nézzél már körbe, kik és mit írnak itt. Bunkók a köbön,műveletlenek, és még észre sem veszik.
Mondjuk te sem vagy kivétel,de te erősíted a szabályt.
Egy Petőfi verset nem ismer fel az izgága, és utána még tromfol is neki egy másik primitív közönséges módon, mert az agya egész életében csak az ilyeneket szívta fel, aki meg még a betűket sem ismeri, külföldről kalimpál.
@Imola Helyesi: kisköcsi, nyomjál egy forgatókönyvett, hogy a folyamatos szopásban vagy. de ne vajnának küldjed, hanem kovinak.
@Imola Helyesi: ebola te sötét kretén, vessző után szóköz. eszt itt tanultam meg!

nap-nap után szénné égsz. halvány fingod nincs szinte semmiről, és jártatod a kibaszott lepénylesődet. félelmetes a sötétség, amit te és a
kurva bandád áraszt magyarországra!
@taga20:
Tahó bunkó, ki vagy nyomva.Partival együtt.
No még egy kis quesztor így év végén. Kérdés, hogy minden károsult ilyen méltányos elbánásban részesül?

nol.hu/gazdasag/gyor-kamatostul-visszakapta-quaestor-befekteteset-1579595
@taga20: mocsok vagy, ha csak fenyegetéssel próbálsz élni. ő simán, érdek nélkül szeret téged. te meg ebolázol. most kívánjam, száradjon le a pöcsöd? ez olyan lenne, mintha csekknek mondanám, még megjött az esze.
@parti_giano: haver, ez sikerült. remélem ebola most má lemegy a söntésbe és leküldi a fél lityi kannás vodkáját:)))
@parti_giano:
Ja, péntek van, a homik napja, azért jár a pofátok,nem jutott semmi nektek. Fordulj csekkeshez bizalommal, vár téged, utána olvassál Petőfi-verseket.
5. o. Egy estém otthon - javaslom.
@taga20:
Igazad van, ez nem lehet hús-vér lény, ez valami malware spysoftware, vagy vírus.
A Siri-vel értelmesebb csevegni, az legalább közli, ha valamit nem ért:-)
@parti_giano: tudod, a jó rendőr, rossz rendőrt jáccom vele:)

holnap majd szerelmet vallok nekije:)))
@Imola Helyesi: kicsim, menj le gyökbe, mert nincs kedvem hatványozni téged. majd taga baba talán köbére emel.
taga, vigyázz magadra, környékeznek a homik, és lehet, hogy nem komcsi mind, aztán miről beszélsz velük utána?
@parti_giano:
Ajánlom: Petőfi Egy estém otthon 5. oszt,
@CsekklisztNo.10Reloaded: haver, ha ez az egysejtű pénzécsinálja gáz, ha szorgalomból még nagyobb gáz.

de inkább nézzük a csajok napos oldalát:)))

anyulontul.blog.hu/2015/12/11/mz_878
@taga20:
Vazze. Egy gyönyörű végszó volt;-))
@Imola Helyesi: te ebola, ako ez mi volt részedről?

"Tahó bunkó, ki vagy nyomva.Partival együtt."

én bírom a búzákat:)))
@Imola Helyesi: köszöm, de rólad az anyám tyúkja villan be. a költö ugyanaz.
@taga20:
Pénzért? Hé, paraszt vagy, melyik út vezet neked ... a budira.. oda való vagy a ronda száddal .
Magyarországot viszont ne vedd rá, sötétagyú, nem neked találták ki, jó lenne, ha elmenekülnél innen a hasonszőrű hazaárulókkal együtt, akik csak gyalázzák.
@CsekklisztNo.10Reloaded: csekk, a francba, ne udvarolj már neki. ez az érdi satumájszter egy kurva smucig.
@parti_giano:
Nekem meg ez rólad:
Mit nem beszél az a német?
........... a kurvanyádat!
@Imola Helyesi: kikeltél magadból, csibém, mint rogán lakása vagyonbevalláskor.
@parti_giano:
Ezt a versét sem ismered, te szerencsétlen?
Te jó ég, ezt a sötétséget, de az önbizalma akkora, mint ide Jeruzsáéem.
@parti_giano:
:-)) de baszott jófej. Ami jár, az jár
@parti_giano: irigykecc gec?:)
téged még ebola se szeret, csak a szegény prémes haverjaid:))
@Imola Helyesi: miért ne ismerném. mint te rogán lakását, mert minden szegletében művelted a fellációt.
@CsekklisztNo.10Reloaded: tagánk jófeh? valóban, ha lehúzza néha magáról a fitymát.
@taga20: hallod, mert enni adok nekik. szerinted imolának is a szájába kell valamit tennem, hogy szeressen?
Taga itt azért jó fej, mert a stílusa nagyon illik a poszt stílusához, ami förtelmesen trágár.
Mondanivalója nem nagyon van, és itt a jó kommentelő csak akkor jó kommentelő, ha ő is felveszi a személyeskedő trágár stílust. A Fideszt, a kormányt, személyeket kell szidni, mert ha nem, akkor az már terelésnek számít.
Ráadásul a poszt hírei többnyire kamuhírek, a legtöbbről harmadnap kiderül, nincs valóság értéke.
De sokszor egy sajtóblöff megállóhelyéül is szolgál ez a blog.
A jelenlegi is egy nagy semmi, Colin Bell kifogásolta a korrupciót. És? Mi meg a kétévenkénti háborúit, a lövöldözéseiket, stb.
@parti_giano:
Lesz, ami lesz, bevállalom: AZ! Baszott jófej, sőt...
Egyébként nagyon sok remek arc van itt, nem szeretném kobogózni a mátrixot, ki kivel kit igen és nem, komolyan nagyon jó csocseszeket van örömöm itt tisztelni.

Ugye csak szivatsz, ti csípitek egymást?
@parti_giano: ja, próbáld ki, hátha. de ha utána leesik, ako ne engem hibáztass!:)))
@CsekklisztNo.10Reloaded: ő csíp engem, én csak udvariasságból, me volt gyerekszobám:)

szegről-végről még rokonok is vagyunk:)))
@parti_giano:
Látod? Egyből leesett, öööö
Alvás:-))
@taga20: de ígérd meg, visszahegeszted, mint az ibizai tábcosnő habony szemét.
@CsekklisztNo.10Reloaded: jól beszélsz, csak sokat:)

megyek alukálni, me holnap is meg kell termelnem, hogy ebola éhen ne haljon. pedig igény lenne rá nálam:))

na álmogy kiszeltüncivel:)))
@taga20: hülye, nem hal éhen. mindig van valaki, aki tesz a szájába odavalót.
@habakuk000:
Szerintem ez az autó fetisizálás tök felesleges marhaság, mert ez is szujjektív - mint általában minden hasonló izé.
Kinek a Bömös, kinek a Velorex...

Én egy szartrágyafos Suzukival toltam 10 évig, vizsgánál csak legyintett a faszi - pecsét, viszlát. Ja, nem egy übertop verda, de én én szarok az autókra. Vigyen el. Meg hozzon vissza. Kész. Haverom Fordja meg öt év alatt elvitt 400 ezret - futómű-valami elektronika meg ilyesmi... ja, és adagoló, mert fasza olajos.

Lehet ezt, hogy hány centi, de én csak röhögök rajta.
Maj ha egyszer lesz annyim, hogy válogassak... akkor se lesz Merdzsó, hanem valami kompakt kis izé. Bevásárlószütyőnek.
@Knósszosz: mem versz át, knoszi. pénzed lesz (akkor sok ouzot kérek), simán azon fogsz versenyezni lökött érdi imolagyapjasítóval, hogy kinek tud az autójában egyszerre több ember szirtakit táncolni. de mindegy is, taga madzagja jelenleg nagyobb
@Imola Helyesi:

"_@taga20:
Tahó bunkó, ki vagy nyomva.Partival együtt._"

Engem is legyen szíves kinyomni. Haladéktalanul. Sőt, azonnal.
@parti_giano:
Jó, legyen...
A Millenium Falcon jöhet - ha öreg szar is!
Abban táncolhatsz te is ha kikapcsolod szíj R2-őt, hogy ne zavarja a lépéseidet.

Na, most jön a vacsora...
Jó éjt!!
@Mariann19:

"azt mondtam, hogy én bízom a csajokban, és megverjük a dánokat.
Naívnak gondoltak."

Igen,Én sem adtam volna a csapatért egy petákot sem a 'feketehegyiek utáni meccs után!Nem hittem,hogy felállnak,kishitű voltam,de most már "ide nekünk az 'oroszlányt is:)
Holnap kiderül a folytatás:)

Csak olvasni tudtalak benneteket délután,válasz nélkül,de azt levettem,hogy Taga a "mektérés útján van kézi 'fronton:))
@habakuk000:

Nézd, haba! Amit te "megcsontosodott, megmerevedett álláspont"-ként jellemzel, az a saját értékrendem.
A korszellem, vagy a világ változása miatt nem fogom automatikusan átértékelni.
Stabil.
A véleményem változhat bizonyos dolgokról új ismeretek birtokában, de az értékrendem aligha.
Mindenki így van ezzel, szerintem.

Angyalnak is szilárd az értékrendje. Ugyanolyan, mit 1-2-3 éve. Mostanság csak a kommunikációja változott.

A kommentjeim alapján a 47 éves, egyedülálló, határon túli gondolkodó nők viselkedését tudnád pontosan jellemezni. Ezt nem "francsetudjamineknevezzemdevégképpnemliberális ellenzéki emberke"

Nem kofola. Sárga KOFILA. Az egy csoki. Gyermekkorom óta a kedvencem.

Nem szoktam haragudni. Felháborodni, sértődni, patáliát csapni igen. De haragudni soha.
.
Ma, és most:
2015. december 12. szombat van,
ez az 50. hét,
1°C,
Gabriella névnap.

Remélem, nem feledkeztek meg Selmeczi Gabriella köszöntéséről!
.
Amúgy: vidám hajnalt, jó reggelt és kettő deci kerítésszaggató rézelejét - mert hideg van és köd.
.
@parti_giano:

Vagy úgy!?
Akkor megvizsgálom, mit lehet kihozni ebből a szép, ködös -s ha a felhők nem takarnák- napsütéses napból.
Pupitaszt is üdvözlöm.
@jaegtoer: munkanap. hozzál ki belőle egy szabadnapot.
jó reggelt. jenőkének is, ha még nem nyelte le a kerítésszaggatót. csak nehogy szerbia felé szagasson, bűntetik.
@parti_giano:
@jaegtoer:
@Orica Középföldi:

Homályos a látás, az utca nyirkos.

Nehéz eldönteni, hogy tényleg ivott az ember, vagy valóban köd van.
Sört csak az igyon, aki másnapos.
@Orica Középföldi: későnkelő vagy. fél hét után már jó napot, hiszen a nap is pitymallik ilyenkor.
@parti_giano:

Későn kelő, de nem későn ébredő:) Már 5-kor kávéztam, leveleket írtam.
Jut eszembe, ilyesmi a görényeknél is előfordul?

www.facebook.com/photo.php?fbid=953780944691455&set=a.138254966244061.28728.100001786741213&type=3&theater
@Orica Középföldi: kávézni nem szoktak, de a levelekre válaszolnak.

egyébként:
simán. mondjuk, lazac havonta legalább kétszer van nekik.
@parti_giano:

Erős a hasonlóság állatkáiddal, de jogos a pont. Dög vagy:))

Helyesen: Az alábbi... előfordul?
@Orica Középföldi: érdekes a vita a hvg-n a czunyinénak (be szép név) írt nyílt levél kapcsán.
jó reggelt!

nem ismeri véletlenül valaki aszt a szabolcska mihály verset, hogy borozgatánk apámmal és végighánytuk az előszobát, mire a mutter kiakadt?
@parti_giano:

Ez tipikusan az az eset, amikor nem lehet közös nevezőre jutni. Ebben, az élethelyzet által meghatározott érzelmek dominálnak, miközben tényleg nagyon avitt a kötelezők sora, és tényleg nem olvassák el a gyerekek. Ma már senki nem fog latin szótárral Jókait olvasni.

Vajon mit csinált volna az én gyerekem tanárával, aki azt mondta, tök mindegy mit olvasnak, de nyár végére legyen egy alapos olvasónapló, egy könyvről. Ki is értékelte mindet.

(Gyerek odaállt a polc elé, na nézzük melyik a legvékonyabb. A Riki Tiki Tévi volt. Kiröhögtem, de már nem is emlékszem mit olvastattam el vele:))
@gazoló:

Á, taga már esztergálja a hitel első törlesztőrészletét:)
Jó reggelt!
@Orica Középföldi: nekem ez a tanárnő is avittnak tűnik. azt mondja, betartotta a szolgálati utat. mint a katonaságnál. egyszerűbb lett volna odamenni a kollégájához, oszt megvitatni.
@Orica Középföldi:

Alattvaló:))

kepkezelo.com/images/hd8l3i95pu41lltnfi1w.jpg

Zenéd?
Ha van sürgősen,nem "bebaszombat,mert "szopónap' kezdődik,mert nem mindenki nyugger itt:))

www.youtube.com/watch?v=QkFUDYl3_Ow&list=RDFEupY25_krM&index=22
@gazoló:

Még nem is ittam,de már félrebeszélek:)

""szopónap'kezdődik,nem "bebaszombat :))"

Addig majd a cicék helytállnak:)

www.topviccek.hu/Thumbnails/584.w-800.h0.q100.jpg
@hacsaturján:

Én csak aztat ismerem, hogy borozgattunk vón apámmal, de lehányt minket anyám.:(
@parti_giano: olvastam, meg a Légy jót is (fogjuk rá alapon,mert az én kötelező olvasmányaimat ez a rész érdekes,ez a rész nem érdekes alapon végeztem ki,pl az Aranyember-t is onnan kezdtem olvasni,ahogy megérkeznek komáromba...)
az biztos,hogy a Légy jó elég nyomasztó,depis könyv egy lúzer srácról,és képes vagy azt hinni,hogy a szerzője is egy ilyen vesztes volt,pedig hát Mzs inkább egy huncut, néha 18+-os pasas volt..
tehát olvastam kötelezőket,és nem haltam bele, nem utáltam meg az olvasást,és a tanulmányai során is voltak olyan részek,amik untattak, feleslegesnek éreztem őket,de attól még nem gyűlöltem meg azt amitv tanultam,ami a szakmám.
egyébként meg ma is azt mondom,hogy az irodalomoktatást meg kell reformálni.
a, nem időrendi sorrendbe haladni,mert 14-15 évesen Dante nem emészthető
b, kötelezőknél is, az adott témához választani olvasmányt,és a diák is választhasson az adott témáhozstb stvb
@gazoló: kerékpárosok...inkább nem mondok semmit.
tisztelet a kivételnek
index.hu/belfold/2015/12/11/talaljak_ki_kit_vagtak_ki_a_habonyos-ibizas_videobol/

Sajnos én anno csak a rádo nevű műintézményig jutottam el, és nem is tudtan az elvtársaknak szórakozási tanácsokat adni. Afenébeis.

Most már csak azt nem értem, mi a fenét kell szégyelni azon, ha valaki ilyen helyen múlatja az idejét ( tanácsadás helyett )?
@látjátok feleim szümtükkel: lehet,hogy a tanácsadáshoz szükséges terepvizsgálat volt...
@PeniValdes:

"...ma is létező iskola múltjának a felidézése. A gyerekek számára gyökér-mű ebben a gyökértelen világban."

Ezt akár gyökös anyánk is írhatta.:D

Egyébként meg sem a dán írás, sem a légy jó nem való a mai tizenéves gyerekeknek. Szerintem. Kár, hogy ezt a gyöpös agyúak nem érzékelik.

Anno nekünk gimibe úgy 17-18 körül a Jeromos, a kőfejű lett kötelező, amit még annyira sem ismertek, hogy a könyvet meg tudjuk szerezni, olyan kevés példányban adták ki. Én már addigra nagyon sokat olvastam, még sem értettem meg, majd csak jó 10 év múlva amikor újra olvastam. Azóta is tisztán látom, hogy matatunk a biliben.:D
@PeniValdes:

Lehet, mert a saját lábon álló fiataloknak a szórakozás témájából nem árt meg néminemű, tapasztalt embertől származó info.
@Orica Középföldi:
Olvasónaplózásról jut eszembe, vagy 20 éve kérte segítségemet az unokaöcsém az Egri csillagok olvasónaplójához.
Kérdések (örök emlék)
1. A korabeli politikai helyzet Dobó és Cecey vitája alapján
2. 5 kiemelten említett tárgy a regényből (Jumurdzsák gyűrűjén és a várfalra felhúzott koporsón kívül mondj még hármat!)
Közöltem vele, ha így kellett volna olvasnom a regényeket, nem lenne a legkedvesebb szórakozásom máig is az olvasás. Az olvasónapló egyszerűen szívás!
@látjátok feleim szümtükkel: Ebben az esetben ajánlom Alex Haley: Gyökerek című művét.)
de gyökereinket a gyökvonással, és a gyökérkezelés során is megismerhetjük
nekünk az iszony volt kötelező, érettségin is azt húztam, és elmondatm, hogy a pasi nedvesebb volt,mint a nő,és ez feszültséget okozott...:)
Hé!
Hogyisvagyikezazunijósszabályokbetartása?
Vagy csak a narancsos párt szabályait kell a-tól z-ig betartani?

inforadio.hu/hir/belfold/foris-gyorgy-nem-indithato-szabalysertesi-eljaras-mert-nem-szeretnek-valakit-781977
@PeniValdes:

Mert ugye a régen a mondás úgy szólt, amikor a fiatal ment a lakodalomba ( bálba, mulatságba, kocsmába, stb. ), hogy oszt vigyázz, le ne tapossák a kezed.:D
Nem tudom Alex Haley regényéből készült-e, de sok évvel ezelőtt volt egy sorozat a tv-ben, abban volt eg Kunte Kinte, még a vesszője is szállóigévé vált.(:D ) Emlékeim szerint az a sorozat is valami családregény féle volt. Lehetett éppen ez is.
@PeniValdes:

Gondolom, a vizsgabizottság is nedves lett a röhögéstől. Vagy elpirultak?
@látjátok feleim szümtükkel: az egxik bőszen bólogatott, a másik meglepetten nézett,hogy lám a katolikus iskola diákja...igazat adtak nekem:)
@parti_giano: a kivel kérdést nem a bömös miatt "ajjaj"-oztam oldalba, hanem a német miatt. a bömösről is megvan a véleményem...
ja, ja kia ceed csilivil, hó végén kölcsön ad, ha gondolod ki is veri... 20 ezer kilométernél aszonta a haccsebességes kézi! váltómű, hogy RECCCSS, durva nagy reccss, maradt 140-nél ötödikben, az ótópálya közepin és csere. OK garancia meg minden, de azért pl a guminyomás ellenőrző szenzor garnitúráért 4 egész darab! kérni csekélyke 380 eurót... hm... nem egyedi eset, a szervizek már felkészülve várják a delikvenst...
@nincs_itt: sok autóról hallottam rosszat, ilyesmi, amit írsz, ahogy egyéb termékről is. még szérián belül is kaphatsz hibásat, mert a meon nem látható a bibi.
én tényleg azt látom, hogy sikeresen követik a többiek a németeket (japánokat). messze nincs akkora minőségi különbség, mint akár 10 éve.
@parti_giano: a minőségi különbség egyre nagyobb! valóban előfordulhat, hogy toyotának beragad az elektronikus gázpedál, meg hasonló izék.
csak vannak olyan gyártók, akik az árral akarnak versenyezni. az pedig egy módon csökkenthető, pl. az alkatrészek beépítés előtti legszigorúbb szűrés elhagyása, esetleg silányabb anyagminőség(de még megfelelő) választása stb, stb. alap példa, hogy a réz az drága, franciák előszeretettel "váltják ki" sima acél huzallal, a csatlakozókat NEM szigetelik, 1/2 centes szilikon gyűrű elhagyása, ez igen nagy tétel is lehet...
@gazoló:
Szia!
A sorsolás szerint a lengyelek még mindíg jobbak nekünk, mint Norvégia vagy Montenegro lettek volna.
Alig várom a hétfő 18.00 h-t, izgi lesz!
süti beállítások módosítása