Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @Neytiri1: " miért reméled, hogy nemsokára vége lesz?" Egyszerűen azért,mert az ukránok élőereje ... (2024.12.22. 12:55) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.06.08. 09:33 Fabius

A mi partizánunk: a plakátbűnöző

Címkék: fidesz rongálás gyűlöletplakát

Irreguláris csapatok szállták meg a fővárost és hajtottak végre rajtaütésszerű akciókat az Idegengyűlölet Szent Plakátjai ellen. Hallatlan, baszki, emberek mire nem képesek. De szerencsére a hatalom a helyén volt, egyes partizánokat elfogtak, mások önként adták fel magukat, számunkra pedig kiderült, itt akkora a faszaság, hogy nem csak teljesen értelmetlen, cserébe legalább undorító hangulatkeltésre telik a köz pénzéből, de minden plakátra jut egy rendőrpáros is.

rendor_plakat.PNG

"alosztályvezető őrnagy utasított bennünket, hogy sötétedés követően Budapest XIV. kerületében található Gundel étterem környékére, és ott keressünk egy Nemzeti konzultáció a bevándorlásról és a terrorizmusról felirattal fémjelzett plakátot, és azt tartsuk szemmel oly módon, hogy rendőri mivoltunk rejtve maradjon"

Nos, alosztályvezető őrnagy úr vagy nem hallgatta Kedves Vezetőnket pénteken a rádióban - megrovás - vagy önkényesen felülbírálta - fegyelmi. Mert azt gondolni sem merem, hogy Őfelsége esetleg füllentett mikor azt mondta, hogy bár a hibákat tíz órán át sorolhatná, amit meg kell említenie mégis az a közbiztonság, ami kívánni valót hagy maga után. Oszt' a fene tudja, de a közbiztonság javulásának nem módja, ha a rendőr párosok ott bakterolnak a fétisplakátok mellett, mert fontosabbak ezek minden másnál. Jó, tudom, végül is van olyan szemszög, ahonnan nézve még visszafogottnak is látszik az egész, mert a teket is kivezényelhették volna elhárítani a festékes terrorveszélyt. Éppen csak az a baj, hogy így a belihegett Orbán 2.0 más jelentést kap:

- A második is pont nulla, ahogy az első.

Az volt a mondás, az 1.0 erőpolitizálásához képest a 2.0  mások meghallgatását szeretné. Jó, azt nem mondta kik azok a mások, de ha egyszer ők vannak az egyatáborban, akkor a mások nyilván a táboron kívüliek. Meg az is volt a mondás, hogy konszolidáció lesz és figyelem. Sőt, egyenesen FIGYELEM lesz a meghallgatással együtt, amit sokan úgy értettek, hogy mostantól odafigyel mikor beszélnek hozzá. De az odafigyelés szellemi ráfordításigénye jelentős, sokkal egyszerűbb ukázba adni: hék, eriggyetek plakátőrnek!

Azok meg akik azt hitték, a véleményük bármilyen dologban figyelembevételre kerül, mert megint jön a polgári berendezkedés a suttyóparasztizmus helyett, tévedtek.

325 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr297525650

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az elterelés profitja 2015.06.08. 16:33:52

A gyűlöletkampány elterelés. Ebben igaza van Vágó Gábornak. Minden – egyébként ügyes, szimpatikus és tisztességes – plakátmém, minden fölhorgadó ellenzéki virnyantás háttérbe szorítja az új közbeszerzési törvény, a Questoron keresztül kormányközeliek á...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oszt Sömjén lövi-e a plakátra szaró madarakat, vagy kivezénylik a vadászokat? Közmunkások meg fényesíthetnék, takaríthatnák országszerte dicsőséges elmebetegünk legújabb fétiseit.
A plakátolási hisztériánál most per pillanat már csak a plakátrongálási hisztériát tartom nagyobbnak és feleslegesebbnek.

Azt a plakátot, amiről napokig azon ment a poén, hogy a célközönség úgysem érti, minek megrongálni? A plakátragasztásnak ugyanaz az ellenszere, mint -ha már ott van ez is napok óta a témák között- a melegfelvonulásnak és a homoszexualitásnak: le kell szarni. Plusz azzal spec nem értem, mi a konkrét baj, hogy tartsák be a magyar törvényeket és tiszteljék a magyar kultúrát.

Hogy közpénz megy erre, arról nem a plakát tehet, hanem aki a plakátot felragasztotta, aki azért, hogy a "kormány információ" mindenkihez eljuthasson, újabb és újabb plakátokat fog közpénzből felragasztani. Ráadásul biztos vagyok benne, már most arra csiszolja Kovács Zoltán a nyelvét, hogy a vandálok nem akarják betartatni a magyar törvényeket a bevándorlókkal, és hogy ők maguk sem tartják be azokat. Gratula a kétpontos öngólért!
Azé' az milyen meló lehet, órákon keresztül megfigyelni egy hirdetményt. Vajon mennyi az órabér?
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Bizony. A vandálok nem akarják betartani az idióta törvényeket. Tán még a munkatáborból is kiszabadítják majd a méltóságosuramék új rabszolgáit. Valóban helytelen. Igazságod vagyon.
az együtt aktivistái nem partizánok, kikérem magamnak.
.
Az Alaptörvény 2012. január 1-jén lép hatályba.
Az Alaptörvény bevezető része, a Nemzeti hitvallás: „Tiszteletben tartjuk történeti alkotmányunk vívmányait és a Szent Koronát, amely megtestesíti Magyarország alkotmányos állami folytonosságát és a nemzet egységét.”
Alaptörvény (R) cikk (3)): Az Alaptörvény rendelkezéseit azok céljával, a benne foglalt Nemzeti hitvallással és történeti alkotmányunk vívmányaival összhangban kell értelmezni.
Történeti alkotmányunk?
Akkor értelmezzük az összhangot.
Tripartitum 5. § … az evangeliumban van megírva; a mi azt parancsolja, hogy kiki azt cselekedje mással, a mit akar, hogy mások cselekedjenek vele és a mi megtiltja, hogy valaki azt tegye másnak, a mit magának nem kiván. Innen a vers: "Quod tibi vis fieri, mihi fac; quod non tibi, noli, Sic potes in terris vivere jure poli".
Ez a részlet a Hármaskönyv bevezető szövegéből származik: A scytha népektől szakadt vagy származott magyarok ugyanis, elhagyván őshazájukat, a Dunán innen és túl elterülő felső Pannóniában telepedtek le és Attila vezérük alatt országuk határait messze mindenfelé kiterjesztvén, győzedelmes fegyvereikkel Német-, Olasz- és Spanyolországok határaiba nyomultak be.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Igazad lenne, ha. De nincs, mert a kormány nem ad pénzt az ellenzőknek ahhoz, hogy ők is óriás plakátokon tiltakozzanak a kormány abnormalitása ellen. Ha benyeljük a plakátokat, akkor bezony itten van már, no nem a kánaán, hanem a diktatúra, amely csak magának engedi meg a vélemény kinyilvánítását óriási mértékben. Az ellenvéleménynek meg kuss. Én is gratulálok neked az öngólodhoz.
Az ügyészség anno, 2007-ben arra kérte a bíróságot, hogy marasztalja el a kordonbontókat, ennek ellenére a bíróság az eljárást bármiféle szankció alkalmazása nélkül szüntette meg.

A döntést az alábbiakkal indokolta a PKKB:

- Ami történt, az „oly csekély fokban veszélyes a társadalomra, hogy emiatt büntetés vagy intézkedés alkalmazása nem szükséges.

- A cselekményt megvalósító személyeknek szándéka nem a rendőri intézkedés tényleges megakadályozására vagy ellehetetlenítésére irányult, hanem pusztán azzal való egyet nem értésüket jelképezte cselekményük.

- A demonstrációnak szánt esemény kifejezetten békés volt és az abban részt vevők törekedtek a károkozás elkerülésére is

- A cselekmény társadalomra veszélyességi fokát csökkenti az elkövetés alkalomszerű jellege is.

Mesélje csak el nekem valaki, hogy ugyan mégis mi a lófütty a különbség a kordonbontás, és a plakátletépés indokai, és várható megítélése között?

Szerintem az égvilágon SEMMI!
Ez az egész bevándorló és menekült ellenes hiszti, amellett, hogy gusztustalan és kontraproduktív, még aljas is.
Mondjuk én a plakátrongálók helyében, ha bevisznek a sündőrségre, azt mondanám a sündőröknek, hogy én csak olyan polgári engedetlenségben veszek részt, mint amikor a Fideszes és KDNP-s honatyák kordonokat bontottak a parlament előtt. Vagy kordont bontani lehet polgári engedellenség keretén belül, a plakátrongálás az a felségsértéssel egyenlő?
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
.
Hülye is vagy meg vak is.
Olvass!
A már kint élő magyaroknak is szól.
Véletlen se jöjjenek haza, mert elveszik, elvehetik az itt dolgozó más magyarok munkáját, ezzel is növelve a munkanélküliséget.
A külföldön dolgozókat - mint tudni illik - a magyar statisztika itthon dolgozóként veszi figyelembe.
.
@látjátok feleim szümtükkel:
Igazad lenne, ha. De nincs, ugyanis a kormány és az ellenzék plakátolási képessége, anyagi forrása sosem volt azonos, és amennyire visszás és felháborító lehetett/volt a választások idején, hogy tényleg a legtöbb lehetőséget törvényileg lehetetlenítették el, hogy ellenzéki óriásplakátok kikerüljenek, itt annyira céltalan.

Amúgy itt mi is lenne az ellenzéknek a kormányéval ellentétes üzenete, amit a plakátra írna?
@dixietsalvavi: A Nemzet Képviselői honfiúi indulattal bontottak kordont, ugyebár. Aki meg egy ilyen ostoba szöveget "megrongál" (mintha nem rongálna nagyon sok mindent ez a primitív megfogalmazás önmaga is), az büntethető szabálysértő. Egyenlő pályák, egyenlő esélyek. Nemzeti Gyüttment Működés de luxe.
Basszus! Államilag támogatott oligarcha talicskázza ki a magyarok pénzét ( már ami nyereségként csuroghatna a közös kasszába. Mi van ilyen nyereséges vállalkozás ma ezen kívül a gazdaságban? No de vajon kinek is fütyül az a fülemile:

index.hu/gazdasag/2015/06/08/otvenmilliardot_kaszaltak_rogan_otleten/

"A vállalkozások amellett hogy olcsóbban jutnak a kötvényhez, de – a papír diszkont jellege miatt – drágábban adják azt tovább, ráadásul még 45 ezer euró, 14 millió forintnyi közvetítői díjat is kérnek az ügyfelektől. Ezek ráadásul szinte mind offshore cégek."

Na akkor hogy is van ez az off meg a shor fidesz módra?
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
"nem értem, mi a konkrét baj, hogy tartsák be a magyar törvényeket és tiszteljék a magyar kultúrát."

többek között az a baj vele, hogy a kormány, amelyik erre szólít fel, nem tiszteli a törvényeket, és nem tiszteli a magyar kultúrát.
pl.: visszamenőleges törvénykezés, kerényi imre.
soroljam még?
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Semmi más, csak ne hazudjon reggel-délben-este, meg amikor ráér.
Egyébként ezt mivel magyarázza a kormány és a Felcsúti Focialista: index.hu/gazdasag/2015/06/08/otvenmilliardot_kaszaltak_rogan_otleten/
Mert ha egy terrorista olyan nagyon be akarna ide jönni, akkor nem hiszem, hogx egy magára valamit adó terrorszervezet ne tudna megengedni magának 300 ezer eurót.
De én csak hangosan gondolkodom.
De nem inkább ezzel kellene a kormánynak foglalkoznia, hogy ne mi álljunk a korrupciós lista 2. helyén rögtön a FIFA után? Mert ott legalább már elkezdődött valami FBI segítséggel.
Mellesleg az adóforintokból létesített óriásplakátokon a nép hülyítése szerintem alaptörvényt sért. Lásd ebben magyarázatot: dr. jenőke (jenőke) 2015.06.08. 10:33:15
.
@dr. jenőke (jenőke):
Érts! Nem a plakátok szövegével értek egyet, hanem a rongálásukkal nem értek egyet. Kapisch? Akarod érteni a különbséget?

Látod, arra például, hogy a plakátok általánosító, kirekesztő szövege milyen üzenettel van a kint élő magyarok, köztük a határon túli magyarok felé is, pont lehetne építeni egy jó és célravezető szlogent a plakátok ellen:).
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Nem úgy van az koma!!
A plakát nem a kurd, szíriai, bangladesi, siera-leone-i menekülteknek készült, mert ők ugye, egy mukkot sem tudnak magyarul, el se tudják olvasni.
Nekik elég lett volna egy ócó kis A4-es fénymásolatot a kezükbe nyomni a táborokban.
A háromszáz millás parasztvakító valójában a Fideszes tátikáknak lett kitalálva, közpénzből, horror áron.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Magyarország egy nyitott, multikulturális befogadó ország, ahol szívesen lájuk azokat, akik otthonukból politikai okbokból menkülni kényszerültek. Mert azt ugye te sem hiszed, hogy ezek a menkültek fogják elvenni nyelvtudás, és kapcsolatok nélkül a magyarok munkahelyit.
Egyébként meg ajánlom az ileetékesek és különösen a Felcsúti Focialista figyelmébe Szt. István Imre herceghez intézett intelmeit!
@punkfrog:
Az, hogy a kormány a maga javára formálja a törvényeket, majd még azt sem tartja be, meg hogy a maga arcára a magyar kultúrát, eleve jogot képzelnek maguknak arra, hogy eldöntsék, mi/ki a magyar, részemről még mindig nem ok a rongálásra, legfeljebb undorítóan öntelt képmutatás.

A hülye törvények ellen nem lehet tenni megrongált plakátokkal, viszont könnyen rásüthetővé teszi az ellenzékre az "anarchista csürhe" bélyeget, ahogy ez a hungarocell Orbánnál is olyan "jól" sikerült.
@huzzadneki shakespeare:
Igen, és feltételezed, hogy ezt nem tudom? Ezt csinálta eddig az összes "kormány információ", kb. az IMF-estől meg a nyugdíjastól kezdve. Utálom is ezeket, mint a szart, főleg amikor azt hazudják, hogy ez nem Fidesz-propaganda, hanem tájékoztatás.

Igen, ennyi pénzből lehetett volna valami célzott kampányt csinálni a menekültek/bevándorlók tájékoztatására, és igen, ez így csak a fanatikusok hiszterizálását szolgálja, meg a haverok kitömését. Viszont van két rossz hírem: a haveri cégek kitömése és a közpénz kifizetése már pipa, a plakátrongálás meg csak fokozza a Fidesz-hívek önhittségét és elszántságát, hogy itt még ők a magyarság és a rend egyetlen letéteményesei a Kárpát-medencében.

Tőled is csak azt kérdezem: Ennyire nem érteni, hogy nem a plakátok szövegével értek egyet, hanem a rongálásukkal nem értek egyet?
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
.
A tudatrongáló hamis történelemkönyvekből tanítás ellen is ilyen vehemens vagy, vagy csak vemhes valamivel?
@dr. jenőke (jenőke):
??? Ennek mi köze a plakátokhoz? Vagy ha nem szánok a törikönyvekre is legalább annyi kommentet, akkor nem szólalhatok fel a plakátrongálás kontraproduktivitása ellen? Ez az új árfolyam?

Jelenleg az "egész pályás letámadásommal" szemben vagyok ilyen vehemens, csak mert nem hiszem az ellenzékiség csúcsának a plakátrongálást.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
.
Valahogy nem jól fogalmaztál.
Így fejezted be: "Gratula a kétpontos öngólért!"

Nem azoknak kell gratulálnod, akik valamilyen formában véleményt nyilvánítanak, hanem a fidesznek a remek ötletért.
Nagyon nehéz ennyi év után újabb ellenséget kreálni a nagycsoportos közös rettegéshez.

Pistikének tegnap elvették a homokozóban a kislapátját.
Csak ült és csodálkozott.
Milyen felnőtt lesz az ilyenből?
Most komolyan ki mire számított?
Amikor Vittorio jött ezzel a "figyelem" dumával nekem spec a hideg futkosott a hátamon mert ezalatt a "figyelem" alatt valami olyasmit véltem érteni mint ahogy az AVH is figyelte az embereket.

Erre meg tessék már be is igazolta a csávó pár nap alatt.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
Az a baj, hogy ezek csak ebből értenek.

Ugye egy csomó dologgal eddig az volt a taktika, hogy "le kell szarni...".
Ebből a koleszos parasztok azt a következtetést vonták le, hogy ujjé minden fasza mert nem lett belőle nagy balhé, csak így tovább...
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Akkor két véleményen vagyunk (ez nem baj).
Azért kell leszaggatni a plakátokat, mert vérszemet kapnak és a végén még teleragaszgatják mind a 93.000 négyzetkilométert a f@szságukkal (én nem vagyok rá kíváncsi).
A pótlás nyilván nagyon sok pénzbe kerül. Tudom, ez őket nem zavarja, EZÉRT ENGEM SEM!!! Legföljebb kevesebbet lopnivaló marad.
@Di622:
Talán pont inkább azt a "csomó dolgot" nem kellett volna leszarni...
@huzzadneki shakespeare:
Már vérszemet kaptak, a mostani 333 plakát lófütty ahhoz az aljas módon jogszabályokkal bevédett plakátcunamihoz képest, ami a választások idején itt volt.

A pótlás sok pénzbe kerül, amit a mi adónkból fizetnek ki jól túlárazva a haveri nyomdáknak, és még ellopni sem kell. Így sem zavar:)?
@Di622:
Ja, meg nem az egyéni helyek osztogatával kellett volna tölteni a választások előtti egy évet, az utolsó egy hónapban meg kapkodni, és baromságokat csinálni...
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

No jó, kicsit zavar!! :-)

Ez a felcsútti filoszemita cserebogár először az IMF-nek üzengetett, aztán jött Brüsszel, most meg itt vannak a menekültek.
Úgy látszik, ez lett a becses hobbija.
Bár az egész planétának sokkal jobb volna, ha visszavonulna egy barlangba böjtölni, meg imátkozni.
Nehéz lesz hatalmon maradni ha súlyos milliárdokba kerülő finkenstenbirnbaumhabony csapatnak csak birkaintelligenciaszintet is alulmúló éceszekre fussa.Már azok is felfogták ezek tényleg ennyire hülyék ráadásul lopnak és hazudnak.
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Ez nem plakátrongálás volt. Ez politikai tiltakozás, mert politikai a palkát is. Úgy, ahogy anno magyarázta Viktoriovics a kerítés bontást.
Azt tartja a mondás, aki kurvának áll, azt meg....
No aki politikai plakátokat rak ki közpénzen, az ne csudálkozzon, ha plakátját lepolitizálják.
"Ha Magyarországra jössz, találkozhatsz a Plakátrendőrséggel!"
@huzzadneki shakespeare: '...az egész planétának sokkal jobb volna, ha visszavonulna egy barlangba böjtölni,..."

Nekükn különösen.

Elvoltam a hétvégén a cseresznyefán, oszt csak ma döbbentem meg, hogy a németek és a franciák európai egyesült államokban gondolkodnak. No nem kell ezek után kizárni minket az únijóból, majd kilépnek a nagyok, oszt nekünk meg kimarad a seggünk. Viktor a Zsótijával meg szuvenerithatnak maguknak. Zsozsó nélkül.
Amúgy rájöttem a nyilvánvalóra.
Követi valaki a magyarfoci eseményeit?
Nos, szerintem Csányi, a banki baszakodásért cserébe, nekiállt szakszerűen tönkretenni a csúti kedvenc hobbiját, a magyarfocit. NBIII küldi azokat a csapatokat, amiknek a csúti éppen stadiont akar villantani.
Arról nem is beszélve, hogy a háztáji csapat kispadján éppen most veszi el a magyar ember munkáját egy gazdaságibevándorló menekültedző. Plakátot a kertvégi stadion kellősközepibe, de izibe!
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): "Plusz azzal spec nem értem, mi a konkrét baj, hogy tartsák be a magyar törvényeket és tiszteljék a magyar kultúrát."

Az a konkrét baj, hogy ennek a kútmérgező, felháborító szövegeknek te meg én vagyok a célközönsége, mi vagyunk, akinek a plakát szól.

Magyar nyelven egyelőre kevesen tudnak északafrikában, de tegyük fel, ha mégis, értelmezhetetlen lázálomszerű, hogy többezer km nyomorúságos megtétele után éppen plakátot fognak olvasni és értelmezni.

A lényeg az, már jó előre utáljuk meg az életveszélyes lélekvesztőn életüket mentő szerencsétlen, háború elől menekülő és többnyire arab anyanyelvű nyomorultakat.
Akik - a hírek alapján -lehet, hogy otthon harcolnak és állapotos feleségük, lányaik, kiskorú gyermekeik életét próbálják így megmenteni.
Te mit tennél?

Több szolidaritást.
Na, mondjuk inkább ezt tartom a polgári ellenállás meg a tiltakozás követendő formájának:

vastagbor.atlatszo.hu/2015/06/08/ellenplakatokra-gyujtunk-adakozz/

Tudom javasolni, hogy a 2000 forintos zsolddal kapmányoló Munkáspárti maki meg a plakátrongálók inkább ide fizessék a plakátrongálásos festékre szánt további forintokat.
@Spániel: az a baj, hogy ha bedobnak egy gumicsontot akkor van egy kb. fix tábor aki rácsap mint pulyka a takonyra.

Szórják is rendesen, ennyire egyszerű etetni a népet?
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
"plakátrongálók"
úgy használod ezt a szót, mintha valami érték kerülne megrongálásra!
ezek a plakátok, olyanok, mint egy ocsmány graffiti!
nem, hogy értéket képviselnek, hanem hányingert keltenek az emberben.
ne sajnáld már, ha eltűnnek!
@nemecsekerno_007: értelek, de mégsem. Világos, hogy gumicsont, de ha már hányni kell tőle, akkor hányunk.
Ha meg nem ugrunk rá, akkor tehetetlen lekvárok vagyunk.
Nem meghallgatások lesznek, hanem a kihallgatások! A többi stimmel... :)
@Spániel: ezt is jobban csinálta a fidesz, a komplett képviselő bagázs kiment kerítést bontani, nem is mert nekik menni a rendőrség. Most meg a "dicső" műellenzéki képviselők lapítanak a fűben, pedig nekik kellene elől menni, minek nekik a képviselői mentelmi jog, ha nem ilyen esetekre...
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: ebből sem lesz semmi, néhány ezer bünti, oszt jónapot.
Csak veretik a habot szerencsétlen Rezsiszilárddal, már ez is közröhej.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Bravó! Végre!
Kb. ez jutott eszembe arról, amikor jött az első hír a 2000 forintos plakátrongálói zsoldról.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Ha szigorúan szakmai alapon megtekintjük, akkor ellentmondást nem tűrő precizitással megállapíthatjuk: a jelenlegi ellenzékiek a saját ellenzéküknek gondolják magukat, ekképpen is cselekszenek. Más objektív magyarázatot nem tudok az eunochokat megszégyenítő balfasz impotenciájukra.
Ha így folytatják, még azt is megélhetjük, hogy a csúti baloldali lesz, hogy betöltse az ott keletkezett politikai űrt, és az új ellenség keresése közben saját maga ellen fog harcolni, amikor már a menekültekkel, a brüsszelitákkal és a sötét dzsedikkel is végzett. És elkezdi sk lebontani a stadionokat.
Én idejében szóltam...
Magyarország legnagyobb ellensége a ballibek által pártfogolt "buzi-kultúralizmus", a magyar munkahelyeket lerohanó afgán/szír/iraki bevándorlók. De szerencsére nem kell már sokáig várnunk, hogy Putyin Úrékhoz csatlakozzunk.
@látjátok feleim szümtükkel:
"A németek és a franciák európai egyesült államokban gondolkodnak."
A két állam gazdasági minisztereinek nyilatkozata volt ez, ami azt jelenti, hogy a "magállamok" megunták az eu töketlenkedéseit a kutakat mérgező Orbán megfékezése okán, és egy belső klubot alakítanak ki a nagyok, a benelux és az északi államokkal karöltve.
Úgy fogalmaztak, hogy Magyarország is a külső ligában találja magát.
Külön parlamentben gondolkodnak, ott adóznak is majd, és egységes minimálbért vezetnének be.
Elég sötét jövő elé néznénk, ha ez támogatás ügyben megvalósulna , valamint az egységesített minimálbér hozzánk viszonyított nagysága számunkra elképesztő leszakadást jelentene.
A napokban láttam egy európai minimálbér grafikont, több, mint négyszeres az első 6-8 államban a minimálbér.
Nagyon megelégelhették már Orbán eu-t illető pocskondiázását, miközben egyre követelőzőbben tartja a markát a támogatásokért.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Az előbb beszéltem Palpatine-nal. Egy stadionban. Még nem tartunk itt. De Palpi már csomagol, mert gazdasági bevándorlásra készül a Tatooinon, hogy elvegye a helyi párologtatók munkáját.
@Spániel: Az a baj, hogy a gumicsontokkal foglalkozunk, pedig épp elég tennivaló van v. lenne. 2020 után nem jön pénz az EU-ból, nekünk kéne megkeresni. Inkább arra kéne az erőnket, tehetségünket etc... fordítani, hogy kitaláljunk olyan dolgokat amit megvesznek a világban. Az talán nyílvánvaló, hogy ez nem egyszerű feladat.
Ebből lehet pénzünk, mert pénz nélkül nem nagyon van demokrácia, meg tolerancia...
@nemecsekerno_007:
Itt a legfontosabb tennivaló:
"A Fidesz szeretné, ha Biszku pere a halála után is folytatódna."
melléklet:

Óriásplakátot összefirkálni a hatályos törvények szerint pont olyan, mint kolbászt lopni a közértből: hacsak nem lopsz túl sok kolbászt, vagy nem firkálsz össze túl sok plakátot, szabálysértés.

444.hu/2015/06/08/ossze-szabad-e-firkalni-a-kormany-idegengyuloletre-uszito-plakatjait/
@nemecsekerno_007: persze, tudom, hogy így kellene lennie, de egymás torkának harapdálása közben a hogyant még nem találták ki. Néhány lelkes aktivista kivételével minden erre a célra megválasztott párt lapít, lemerül és kibekkel.
A háttérben már rég szervezkedni kellene, egy minimális közös célt kitűzve valami jövőképet adni az egyre elkeseredettebb népnek.
Ja, előtte a pávatáncost kellene végleg kivonni a forgalomból, a hátországa már romokban.

hvg.hu/itthon/20150608_Lazongas_es_belhaboru_a_gyengelkedo_Fides?s=hk
Fosik a kormány az uniós ügyészségtől

Inkább mi magunk vizsgálnánk ki, hogy rendesen költjük-e ez az EU-s pénzeket. Berke Barna, az Igazságügyi Minisztérium illetékes államtitkára tárgyalt erről Brüsszelben. Azt mondta: „Magyarország szerint a szubszidiaritás uniós elvének értelmében minél kevésbé központosított módon, tagállami szinten kell folytatni a nyomozásokat az EU pénzügyi érdekeit sértő bűncselekmények ügyében.” Elég para lenne, ha csak úgy idejöhetne valami EU-s nyomozóhatóság, és kérdezhetné, hogy hol a lóvé!

444.hu/2015/06/08/fosik-a-kormany-az-unios-ugyeszsegtol/
@Mariann19: Tudom, hogy ez neked nagyon-nagyon kellemetlen, de e közben Orbán még csak eszükbe sem juthatott.

Túldimenzionálod te Orbánt, annyira ezeket azért nem érdekli mint ahogy hiszed.

"Figyelőlistára került a magyar kormányfő" Ez viszont az indexen és legalább akkora baromság.
Na most azért el kell mondanom, hogy Orbán megint nagyon megszívatta a ballibsiket.

Most ugye az jön le, hogy Orbán a jó, mert megvédi az országot a ballibsi rossz, mert most nem 23 millió románt nem akar, hanem 23 millió afrikait akar.

Mert azért azt nyilván ti sem gondoljátok ugye komolyan, hogy a plakátokat nem pártkatonák tépdesik. Nem mintha mindegy lenne, Orbánnak nem a plakátok a legfontosabbak, hanem az, hogy a ballibsik jó hangosak legyenek. Azok pedig valóban jó hangosak:)))
Azért az vicces lesz, amikor majd a következő választási ciklusban a baloldal óriásplakátjait alakítják majd át az "aktivisták". Szerintem, ha valaki 5000 forintot kínál érte, akkor egy átlag, csak félig hülye hajléktalan ennél sokkal jobb poénokat is ki fog majd találni.
@midnight coder: Igen, én valójában azért nem szólok egy rossz szót sem a ballibsikre, hogyha 2018-ban a valódi tömeg elkezdi átrajzolgatni, letépkedni a plakátjaikat, ahogy 2010-ben, 2014-ben, akkor az is jogos legyen.
@♔batyu♔:
"De eközben Orbán mégcsak eszükbe sem juthatott."
Batyukám!
Mi szoktunk beszélgetni, és ismerhetsz már annyira, hogy elég precíz vagyok a hivatkozásaimban.
A kér miniszter vonatkozó nyilatkozatában így fogalmazott:
"Magyarország könnyen a második ligában találja magát."
Az európai Orbán ellenes hangulat megítélése részemről sem túldimenzionált, ahogyan írod.
A múlt hét keddi eu-s " magyar napok", az eheti
várható szerdai döntés, mely Orbán szerepét bírálja, azt jelenti, hogy az értők hasonlóan itélik meg Orbán szerepvállalását.
Csak nem azt akarod mondani, hogy hülye az eu, az USA, az egész világ?
Az eu-s tagországokat miért ne érdekelné, ha Orbán ellenük beszél, miközben felmarkolja az általuk nyújtott támogatásokat, melyek nélkül
a gazdaságunk a padlón heverne?
Le a plakátokkal! A mi adónkból nyomtatták akkor nyugodtan téphetyük! Ha majd a vidéki fiuk a " megtakaritàsukbol finanszirozzàk akkor lehet szakcionàlni! Rohadjon meg családostul aki ezt 300 millióért kitalálta !
@Spániel: ha igaz amit mondot O.V. miszerint most a figyelem kormányozása jön, akkor az egy pozitív fordulat lehet. Persze akkor a népeknek is inkább arra kéne koncentrálni mert 2020 után tényleg abból fogunk élni amit megtermelünk és exportálunk. Legyen az termék v. szolgáltatás.
Nagyon gyengén használjuk ki az erőforrásainkat és a termelékenységünk is kb. 60%-a az EU átlagnak. A fizetés ehhez illeszkedik amúgy. Na ezekről kéne inkább normális párbeszédet folytatni.
Olyan politikus meg nem fog jönni aki csak "vért, szenvedést és könnyeket" ígér, mert az sose választjuk meg. Pedig nagyjából ez lenne a valóság ha az egészségügyet, szociális ellátást, nyugdíjat, közigazgatást, oktatást nézzük.
Egyik plakáton se jön ki a G E C I K szócska kisatírozással? Úgy látszik erre különösen ügyeltek, ezért is lett ilyen hülye a plakátok szövegezése...
@Gyorgy Nagy: "Rohadjon meg családostul aki ezt 300 millióért kitalálta !"

Mármint a börtönben, akartad írni. Meg műanyaglakat...
@nemecsekerno_007: igaz amit mond????

Na, ki volt a miniszterelnök, aki a fiával együtt nézte a díszpáholyból a Barcelona-Juventust?
Orbán II - Orbán I - Csányi. Jean Catuffe/Getty Images

Kis segítség: az a miniszterelnök, akinek a fia hisztizni kezdett, miután hazája sajtója meg merte említeni, hogy a tavalyi vébédöntőre is szerzett neki VIP-jegyet apu.

444.hu/2015/06/08/na-ki-volt-a-miniszterelnok-aki-a-fiaval-egyutt-nezte-a-diszpaholybol-a-barcelona-juventust/
@Gyorgy Nagy:

"Ha majd a vidéki fiuk a " megtakaritàsukbol finanszirozzàk akkor lehet szakcionàlni!"

A megtakarításukat is a mi pénzünkből lopták.
vastagbor.atlatszo.hu/2015/06/08/ellenplakatokra-gyujtunk-adakozz/

A gyűjtés ideje: június 8-21 A plakátokat július 1-től fogjuk kihelyezni.
Fontos: 150 ezer forintnál többet légyszi ne küldjön senki, mert ööö hát bevallom nem értettem pontosan, de akkor valamit csinál a NAV.

Az MKKP-Vastagbőr ellenplakát-kampányának nyitottunk egy vadonatúj bankszámlát, ahova az adományaitokat küldhetitek. Az adományokért ellenszolgáltatást nem nyújtunk az adományozóknak. Csak magánszemélyektől fogadunk el adományt, és egy embertől egy évben maximum 150 ezer forintot. A legkisebb támogatás is számít, adakozz!

Bankszámlaszám: 16200106-11565857

IBAN: HU56 1620 0106 1156 5857 0000 0000

SWIFT: HBWEHUHB

Számlavezető bank: Magnet

Számlatulajdonos: Erdélyi Katalin

PayPal:

PayPal - The safer, easier way to pay online!

Szerintem ez korrekt akció, s a tisztelt kollégák is részt vehetnek benne.
@nemecsekerno_007: pontosan azt gondolom évek óta, hogy végre elő kéne állni ezzel a "vért-verítéket-könnyet" verzióval, hogy szokjuk, barátkozzunk vele.
De: mögé kellene tenni a tiszta és egyértelmű táblázatot, hogy mikor mi és hogyan fog történni és meddig.
Persze valami közös megállapodás is kellene, ahhoz pedig államférfiak.
Kedves Fabius !

Lehet persze támogatni a plakátrongálást, csak majd nem kell csodálkozni, ha az összes ballib plakát rongált állapotban végzi majd, mondjuk kampány időszakban.

Érdemes a széljobbereknek nyitva tartani a szemüket és fülüket, mert sokat tanulhatnak a liberálisoktól, hogy mi az amit szabad, és mi amit nem.

Pl lehet székházakat dobálni, oda felmászni, MSZP-s vezetők bábúit lefejzni, plakátot önkényesen rongálni, ...

Szóval sokmindent lehet, mint ahogy azta demokraták megmutatták végre valahára.

Bár a demokraták alatt működő rendőrség renszerint azonosító nélküli rendőröket uszít a delikvensekre, tömegoszlatásra alkalmatlan fegyverekkel való felszerelés után, ahogy azt 2006-ban megtanulhattuk.

Dehát demokraták esetén ez a demokrácia velejárója.
@maxval bircaman szerkesztő.: Haver!

Ez azért már sok volt....nem szeretném ha lebuktatnád magad.

Ezt már a főnökeid se fogják bevenni.
@habakuk000:

Remek hír.. Alig várom hogy kikerüljenek a plakátok.

Igazán érdekel hogyha letépem őket, akkor engem is megvédenek-e majd a gonsoz rendőröktől, és bírósági eljárásoktól.

Tutira ki fogom próbálni.
Vagy 10-20 ilyen ballib plakátot személyesen fogok gallyra tenni.
@bértrollbosszantó_kovi1970: Mégpedig?

Melyik részén fogtad a hasad nevettedben?
@Trackers: Gazda Albertnek van ma egy karcolata "Undor" címmel.

Nincs különösebb jelentősége, csak a kis szösszenetedről jutott eszembe.
@bértrollbosszantó@bértrollbosszantó_kovi1970: Pont ezen agyaltam hajnalban, hogy mit lehetne ebből kisatírozással kihozni.....az "orosz" szó az első sorban már megvan.
@Trackers: miért magyarázod félre ilyen átlátszóan és szándékosan?
Nem a plakátokkal van a baj, hanem birkák agymosására alaposan átgondolt aljas mondanivalójával.
Kár itt bármilyen demokráciaellenes rettenetet belevizionálnod a történtekbe, eddig minden békésen zajlott, még a netadó tüntetésén is csekély kárt okoztak, szemben az ismert jobboldali "eseményekkel".
@parti_giano: végtelenül hasonló érzelmeim vannak ezzel az egésszel kapcsolatban
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

majd kiderül, hogy igaz volt-e. Amúgy nem az számít, hogy mit mond hanem, hogy mit csinál.

Szájjal megváltásban egyébként is nagyon jók vagyunk, de abból nem lehet megélni. Ez meglátszik az elmúlt 25 éven.
@maxval bircaman szerkesztő.:

Tényleg? Tényleg nem tudsz komolyabb problémát találni mint a buzikat meg azt a 2 tucat afgánt?
Gyerünk Gyurcsány csicskák !

Mindent bele !

Szarjatok csak a törvényekre..

Csak majd ne felejtsetek el ordibálni, ha a ti mocskos hazug plakátjaikat tépkedik le tömegesen, tízszer annyi ember.

Mutassátok meg, hogyan kell semmibe venni a törvényt !

FIgyelünk, és tanulunk !

Gennyláda bújtogatók !
@Jarnyn:

Az a két tucat az tavaly cirka 40 ezer volt, idén meg már most több mint 50 ezer.

Hazug MSZP csicska !
@Trackers:

Eszed legyen má' bóbita!
A felcsútti ezt a háromszáz milliót is az éhezőktől és az elesettektől vette el.
A plakátoknak értelme abszolút NULLA, mivel a címzetjei el sem tudják olvasni.
Az egész a parasztvakításról és a mutyiról szól!!!
Szombat estére szervezhetnénk valami csavargós-plakáttépős-bebaszós hacacárét, persze ha van rajtam kívül olyan itt aki nem járókerettel poroszkál, és persze taga se jöhet mert tuti botrányba fulladna a buli.
szerintem nem kell megrongálni...
a következő szövegű plakát megoldja a problémát:

" Kedves menekült! Örömmel üdvözlünk! De hiába érkeztél ide, ugyanis minden ugyanolyan, mint ahonnan jöttél!"
@Trackers: taga haveromnak bekapta a jobbheréjét a fűnyíró, így enged meg, hogy helyette válaszoljak neked. Bazd szájba az útszéli, retkes kurva anyádat.
Helyzetjelentes a varosbol

Az ellenzeki kepviselok plakatragasztasara lennenek javaslataim. A kobanyai Keszenleti rendorseg, valamint a Tek kozpont kornyeken /a betonkeritesek mogott felett/ talalhato tobb plakat. Ezeket kellene muveles ala venni nemi media tamogatassal, hatasos belepo lenne vezenyloek elevenjebe ;)
@kentauri: a járókeretet kikérem magamnak! remek gurulós taligám van, persze sörösüveg tartóval és bmw szimbóleummal!

szombat estig nem érek oda, mer messziről csoszognák!
@kentauri:

Mé? Az idősebbeknek lehetne emelőkosár meg Mira víz. :-)
hvg.hu/itthon/20150608_Johet_az_ellenplakatkampany_milliokat_ad

már 2,3 millánál tartanak, ebbe mindenkinek be lehet szállni
@Trackers: te figyu'. mongyad má' megfele, hogy mitől vagy ilyen bátroll?? birkózó szőnyegen szunyáltál???
@nincs_itt: a Nissannak a villanyautója se jó?
@huzzadneki shakespeare: te, sékszpír! a hú-légballontot jobban bírom! mi legyen? mer' az a kosár imbolyog, meg a zasszony evitte a pijacra!
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Nem Cirbi. Fenntebb az élő példa valamelyik hatökör reakciója.

Zéróék akciója jó, ott a számlaszám.
@habakuk000: a leaf-re gondúsz? nem rossz, hál' Istennek abba a flansziják nem tudtak bele vau-vau, me' naggyon hüjjék hozzá!
de tök vicc, mindegyik villanyos fosch-taliga számszung akksival feszít...
ha esztet olvasná valaki, a zellenplakátton:
" Kedves menekült! Örömmel üdvözlünk! De hiába érkeztél ide, ugyanis minden ugyanolyan, mint ahonnan jöttél!"

akkó a kó-pja rájton csinyájjatok belőle sokkal többet!
@nincs_itt: ühüm, a hibridekben nem látom a csodát - az igaz, nem értek hozzá - a Teslát kurvára drágállom, s vidékre nem nagyon való még, de egy ilyen villanyautó vételen erősen gondolkodom.

Nagyjából kitart itthonról Pestig, bőven kitart, ha csak boltba vagy a szőlőbe megyek, piszkálja a csőröm erősen
@nincs_itt: ....gyere fel vonattal, esküszöm tologatlak mindenhova. Viszont pelust nem cserélek.
@habakuk000: átlagos használat esetén - nem nyomod ki a szemét, klima meg hasonló úrihuncfutságok nem mennek ám! - akkor szüken elég 50-80km-re egy töltés a tisztán villanyos járgánnyal, kukk mindegy melyik az. a hibrid azé' jobb, mer' ha delej elfogy, akkor megyen tovább benzinnal...
toyota prius és megoldva a kérdés...
@huzzadneki shakespeare: ...persze..... bármit, meg addig minden plakát elé leásunk 8-10 padot és odaszoktatunk egy galambfalkát.
@nincs_itt: Jaja Prius nekem is bejön. De talán az újabbak jobbak, mert a benzin motorja is erősebb.
Azt hallottam a korábbi típusok elég gyenguszak autópályán.
HA MAGYARORSZÁGRA JÖSSZ, NEM VEHETED EL,.....ORBÁN VIKTORT ! ...:o)))))

...akárki volt...KÖSZI !!! JÓT RÖHÖGTEM RAJTA !!!!! AZÓTA IS KÖNNYEZEM.....:o)

RTLklub hírekben mutatták ezt a plakátot....
@kentauri: na akkor meg elveszett, amit írtam... az a szimpatikus fijatalember, aki reggelre mindig átrendezi a szobámat... ööö... ja! Herr Alzheimer, talán ő volt, mert szokott ilyeneket!
@nincs_itt: 190-et ír a gyár, a szalonban azt mondták, gyakorlatban 150 km az a 190, de nekem könnyű lábam van, a Superbet is 5 liter alatt tartom, ha nem kell nagyon sietni valahová, nem beszélve a játék autótokról

igen, azt olvasom a prius az igazi hibrid, de olyan autót még nem láttam

A Tesla nagyon szép... csak rohadt drága, s nem való hosszú útra
@Gábris szomszéd: nem oda találták ki... hanem nagyfaluba, anya viszi gyerek isi, ovi, bót és uccu haza 25-30 km, ha elfelejti töltőre tenni, akkor is ott van benzin motor, ami tölti is az akksikat, illetve nem az, hanem a kerekek forgása. de mindegy...
@habakuk000: Hááát nézd meg ezt. Én egyből elfogadnám és jól is néz ki. :)

www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/prius/toyota_prius_1.8_hsd_executive_leather_automata_xenon.navi.kamera.head-up-9018384

Persze nincs itt majd megerősít benne, hogy ugyanilyet kb. féláron kapsz dajcslandban. :)
@habakuk000: a szalonban minden csajszi seggiggöndör szőke és 90-60-90, csak RÁD vár usw., usw, usw.
na szóval, egy darabig 2-4 alkalommal teljesíteni fog 100 km, majd ez egyre csökken, nem láb kérdése, mert vannak olyan super-ultra-eco fokozatok, hogy csak na, de akkor gyalog lenyomod a verdát...
50-80 km a realitás, tisztán villanyos úton.
@nincs_itt: Jó de néha azért az embör a családdal el akar menni nyaralni nem? :)
@nincs_itt: Figy. A leaf-et othon is lehet tölteni vagy csak az erre kijelölt állomásokon?
@Gábris szomszéd: gyerekek a mobile.de velem ellentétben ért angolul is... tehát akinek magas a német, az beállíttya angolra és vadul böngészik...
Mo.-n általában kicsit drágább az ótó:
csak mer beszótá!

suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=205481572&scopeId=C&isSearchRequest=true&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=27&pageNumber=1
@habakuk000: Itt vannak fasza HD képek is róla, amit jól ki lehet nagyítani. :)

www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/prius/toyota_prius_1.8_hsd_terra_automata_taxisok_figyelmebe-8908855

Ezzel városban szerintem simán elmész 4 lityi körül.
@Gábris szomszéd: arra van a benzin motor benne...
ovassad elfele, hogy mikor trolibusz, mikor benzin ótó!
@nincs_itt: Na bazz ilyen Priust itthon nem is nagyon láttam. :)
@Gábris szomszéd: ajánlom a magyar nyelvű tájékoztatót a nissan.hu honlapon...
@nincs_itt: erről vau-vau!!! folyton és miazmás!
@Gábris szomszéd: otthon is lehet, most adják ajándékba a madzagot

az mondjuk kicsit elgondolkodtató, hogy 9 milla, nincs itt autója pedig nincs 9.000 €
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Helló !

És ugyanolyan büntetés jár érte mint a kordonbontásért ?
@habakuk000: ja azt nem mondtam, hogy ha export lesz a taliga, vagyis kiviszid Németo.-nól, akkor kicsit még olcsóbb is lehet, keresni kell olyat, ami kifejezetten kereskedői export eladás akar lenni.
@nincs_itt: rögtön elugrunk érte Litvániába, télleg occsó lesz a vámmal együtt
@kentauri:

Most elzavartad a fidexqrvákat.
Uncsi lett, autók, csajok, pia ........
Blogger Géza merre kószál, hogy esne belé a fene? :))))
@hamucipőke: a durva annyát!! nem németül má nem is állítottam be a zországot!

köcsögöm széken!

állíccsátok beja Germany-t!!!
@nincs_itt: eddig nem vettem használt autót, valahogy úgy alakult, hogy a skoda kereskedő mindig meglepett valami visszautasíthatatlan ajánlattal, csődbe is ment szegény, de most már kezdem kivégezni az autókat, gondolkodom erősen második autónak a dodzsemen, elsőnek Lexus hibrideket nézegettem, de többet fogyasztanak, mint a nem hibrid fekete autóm, lehet tényleg nálatok kezdek nézelődni,

használt autóktól azért ódzkodom, mert rohadtul nem értek az autókhoz, minden kereskedő úgy csap be, ahogyan csak nem szégyelli
@hamucipőke: ja, bocsi. de EU az is... vám meg hason lovak nem vannak!
asszem...
@Gábris szomszéd: Angyal, adakoztál már?

Én azért most kifejezetten úgy gondolom, aki nem csatlakozik ehhez a Kétfarkú Vastagbőr kombóhoz, elveszti azt a jogát, hogy bármilyen politikai blogon okoskodva vagy szörnyülködve ugasson.
@habakuk000: Bocs elakadtam. Kiknek is kellene adakozni?

Ja egyébként nincs itt biztos segít majd, nagyon vágja a használt autó témát. :)
@nincs_itt: ja, tényleg. Boccsika. De azért nem vennék tőlük autót.
Használt kocsihoz vinni kell a kereskedésbe a laptopot, kábelt és a progit. Nem csak Mo-n, Németországban IS.
@nincs_itt: A Honda Civic hybridek amúgy milyenek?
@habakuk000:
Auris hybrid. Prius lejárt lemez. Ha akarod, beajánlak a legnagyobb hazai kereskedőhöz... :)
Mikor esz a rosseb erre?
@hamucipőke: oszt' minek??? ha akarják, akkor már korábban "tisztába teszik" a nagyon okos gépet a verdában...
viszont, itten a kereskedő - töröktől kebapot veszünk, orosztól kalasnyikovot, magyartól meg semmit -általánosan elfogadott szabály szerint 1 év garanciát vállal az eladott kocsira.
@Sir Bates dö Hól:
Ma olvastam én is. Erős mezőnyben az egyik legundorítóbb sunyi figura ez. A rendőrség meg csak egy kis pincsi.
@habakuk000: ne legyél smucig... (én sok mindent láttam már, de speciel puttonyos halottat még nem:-)... )

en.m.wikipedia.org/wiki/Nissan_GT-R (vagy a 350/370Z... az olcsóbb is... )
@Gábris szomszéd: igen! most komolyan, assziszed minden taligát ismerek, mint a tenyeremet? mittom én! az sicher, hogy nem nagyon xarok, de segéd fingom sincs, mert még nem is néztem utána...
@Sir Bates dö Hól: azt eddig ügyesen titkoltad, hogy van ízlésed!

de ehhez, hál' Istennek a flansziáknak semmi köze!
@nincs_itt:
Hosszút lépek. Lazán ebben a 30 fokban. Látom felétek 17 fok? B+... Melóztam eddig, hétvégén is, nincs sok időm, így is hetente van 2 sárk.edzés, plusz egy túravezetés a helyi wasseron, "karitatív" alapon.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: a vége a lényeg: pici moi háttérhatalom...
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: nincs olyan sok, csak 14-15 fok, 2 hete reggel még fagyott...

mikor jársz errefelé? mer' lapi-topi a ketedbe nyomnám, meg egy két rekesz szavóbadon választott komló szörpöt... meg majd mondod a zegyébb köccségeket! na? gute geschäft?
@habakuk000: egyik sem jo, es mind a ketto kell
Ellenkampany eselytelen nincs annyi penz ra, sot felesleges is.
Egyutt talan elgondolkoztat nehanyakat, egyebet nem varok mar reg.
@Sir Bates dö Hól:
Nem, dehogy... hisz egy sokkal alacsonyabb posztnál szétvizslatják az embert, ezek felett meg vki kimondta a megfellebbezhetetlen törvényenkívüliséget. Ez itt megtehető, csak...
@nincs_itt: figyelj, a francia autók hihetetlenül elegánsak/extravagánsak... használhatóságuk egy átlagpolgár számára (25000km/év) tökéletesen hozza az átlagot... viszont drágák, a japán vagy német konkurenciához képest megbízhatatlanok... a dacia az viszont jó ár/értéket képvisel... (megjegyzem, egy quasqait is használok: 1.6 dízel (!), kopogós műanyag műszerfal (mint a skoda 105-ön), a sebességváltója meg nem olyan, mint kés a vajon, enyhén szólva... sz'al nem az xtrail minőség... )
@nincs_itt:
Egyenlőre nem, horvátokhoz egy hét, az is neccesen lesz meg, de agyalok...
@nincs_itt: Igen, tisztába lehet tenni olyan autót is, aminek a fél eleje hiányzik. Ha valahol, akkor kereskedésben nem vennék használt autót. Sajnos 1x megtörtént.
Van a családban olyan magánszemélytől vásárolt autó, ami elöl - hátul törve volt, az eladó fényképekkel + szakszervizes javítási számlákkal dokumentálta a sérülést és a javítást. Ennek ellenére vásárlás előtt át lett nézetve, hogy valóban újra cserélték a sérült alkatrészeket vagy csak kókányolták. Nincs is semmi gond vele.
Más a szitu, hogy ismert az előélete, nem volt sumákolás. Jó áron, jó autó lett.
Aki teheti, vegyen újat vagy ismerőstől.
Az 1 év gari egy németnek oké, de amikor elhozod az autót, háááát...kicsit érdekesnek tűnik.
@Sir Bates dö Hól: az eleganciában és a kényelemben egyetértünk!
viszont a használhatóságot sok-sok statisztika cáfolja! nem csak én. szóval a francia autóknak az egyetlen erényük az áruk, mert jelentősen olcsóbbak, mint hasonló kategóriájú német társaik! a japán is olcsó, de legalább minőséget ad, kényelem az már más kérdés.
1,6-os dízelt, egyáltalán dízelt soha nem vennék! amennyiben 12 ezernél kevesebbet autózol évente, nem hozza be az ár különbözetet... a szerviz pedig horror... amióta flanszia kézben van a nissan, azóta felejthető, mi több el kell felejteni!
dacia, hm... ami újonnan 10 ezer ájró környéke...
Úgy vigyáznak a rendőrök a plakátokra, mint annak idején a Lenin-szoborra
plakat01

A szakma legaljaként értékelték a Hvg-nek nyilatkozó rendőrök, amit most az idegengyűlölő plakátok megfigyelése körül kell végezniük.

444.hu/2015/06/08/ugy-vigyaznak-a-rendorok-a-plakatokra-mint-annak-idejen-a-lenin-szoborra/
@hamucipőke: nem tudok mit hozzá tenni.
új autó, hm...
gondolkogyunk...
minden csak fikció!

ár:
30.000 eur
másnap, amint kihoztad a szalonból:
20.000 eur
ugyanaz használtan, jahreswagen 12-14 hónaposan 15.000 eur.
melyiket vennéd??
A Társaság a szabadságjogokért (TASZ) a Facebook-on állt ki munkatársa mellett, aki tegnap letépte a kormányzati kampány egyik bevándorlásellenes plakátját, majd önfeljelentést tett a rendőrségen. A jogvédő szervezet szerint ez a civil kurázsi jegyében fogant polgári engedetlenség: egy igazságtalan intézkedés ellen valaki azzal arányos válaszlépést tesz.

Az aktivistának a TASZ nyújt jogsegélyt, a szervezet egyben óvatosságra inti a plakátrongálást tervezők figyelmét: míg a 20 ezer forint értékű plakátok letépése csak szabálysértésnek, a 200 ezer forintba kerülő keret megrongálása bűncselekménynek minősül.

"Az önfeljelentés során érdemes elmondani, hogy a rongálás elismerése mellett tettedet polgári engedetlenségnek, politikai véleménynyilvánításnak tartod, álláspontod szerint tevékenységed nem veszélyes a társadalomra" – figyelmeztet a TASZ.
@hamucipőke: de mégis! sajnálom, de Mo.-on ez van!
természetesen itt is vannak csibészek, csalók, nepperek stb. de ha alapvető szabályokat betartasz akkor nem érhet nagy baj!
alapvetés itt is, van olyan összeg ami alatt NEM veszed meg a kocsit! (tapasztalatom szerint 3000 euró) van olyan akitől/ahol nem veszed meg, írtam: töröktől csak kebapot, orosztól csak kalasnyikovot, magyartól semmit nem veszek Németo.-ban.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

A kormány mindent megtesz annak az érdekében, hogy az ellenzőit felrázza és cselekvésre ösztönözze.
@nincs_itt:

lehet, hogy szőkenős, de mégis leírom. mi az istent lehet ennyit autókról beszélni???
kaszni+motor+4 kerék.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: franc se tudja, tele vagyok vendéggel, pedig nem is nyitottam keletre
@nincs_itt: Amennyiben a lehetőségek engedik, az újat. Én használt autón is buktam 3 év alatt a felét, amikor újnál számították be.
Használt autóban legfeljebb egy A2-t vennék (mivel már ezer éve nem gyártják) de azt is csak magánkézből. Vagy a barátnőm nem is merem leírni milyen autóját, amibe 5 évenként kb 10e km-t tapos bele.

Most nem is akarok semmilyent sem venni, csak belevauztam a témába.
@Sir Bates dö Hól: ez nekem puccos, gondolod, jól néz ki benne a gumicsizma és s csalános vödör?

a sok szemétről nem is beszélve...

Akkor már inkább a tesla, nagyon szép autó, egy picit drága, és nincs mindenütt konnektor
@Eszter jött: naja, kicsit szöszis a kérdés.
de azért xar várni az abschleppdienstet igaz??
@Eszter jött: Teljesen békés felvonulás volt, a felvidéki srác pedig egész szimpatikus dolgokat mondott.

alfahir.hu/kozeleg_az_ido_hogy_romaniat_is_fel_lehet_darabolni
@habakuk000:
:)
Azért, ha abban a bizonyos időpontban úgy bő 2 hét múlva esnél erre, telefonon előtte csörr, mert ott durván nem leszek 3 napig beszámítható, izé...telefonon elérhető!
@Eszter jött: Nem szőkenős, annál kicsit bonyolultabb. Van autód?
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: fél délután 2,3 millánál tartanak, ha pusztán a gyik törzse beszáll, simán megvan az négy öt

mindig azt papolja mindenki, nem a fotelből kell forradalmárkodni, itt a lehetőség, mindenki hozzáteheti a maga részesedését, ki-ki tehetsége szerint
Emőke bekiabálta, hogy a kormány hazudik - Kövér házszabályellenesen kitiltotta.

alfahir.hu/novak_bekiabalta_hogy_a_kormany_hazudik_kover_hazszabalyellenesen_kitiltotta
@habakuk000: Telepítesz a szőlőbe valami generátort:)
@hamucipőke: ízlések és ótók!?
újat nem érdemes, hacsak nem a sírig, nálam a terv a www.google.de/search?q=mercedes+g+300&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=CNx1VYDvEsr_UrfigagE&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=677

de ez már a kadáver hűtőig kitart!
@habakuk000:
"minden kereskedő úgy csap be, ahogyan csak nem szégyelli "

Mer' nincsen neked állandó, megbízható ótószerelőd, aki megnézné neked a használtautót? Vagy ez az emberfajta már nem divat? Nálunk még műxik :))
@nincs_itt:

vagy azzal kell utazni.

megmentheted magad.
@nincs_itt: Ehhez menne az órám is, és a terepszínű szerkóm. Belefér a gumicsónak és a horgászcucc is:)))
@Eszter jött: nagyon igaz! meg aztán mennyi üzemanyagot is megtakaríthatsz, ha eleve autómentős a pasid! felparkolTATOD a kocsidat a pasi autómentőjére!
@hamucipőke: látod, látod meg tudunk egyezni!
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: szakszervízbe hordom őket a garancia miatt, honnan lenne?

mondjuk a villanyautóban nincs olajcsere sem, ez évente minimum 120 kilo megtakarítás
@habakuk000: Nissan_GT-R puccos????
bezzeg a Tesla! az szerény!:)))))
@hamucipőke:

kihalóban lévő állatfaj vagyok. még jogsim sincs.
de jövőre elvesztem a szüzességem.
kénytelen vagyok megszerezni.
@habakuk000: ne sóherkodjál!... (plusz a gyíkod is nagyobbnak tűnikegy ilyenben!... carpe diem!...)
@habakuk000: bakker milyen olajjal járol te?? meg mennyit???? csak halkan súgom, hogy az akksikat is kell ám cserélni, az meg nem 120K!!!
verda szét-össze, akksik ki-be... hm??
@nincs_itt:

teljesen új dimenziót nyitottál számomra társkergetés terén.
@punkfrog: mééé? tök szolíd, szépnek szép, az igaz

www.teslamotors.com/
@Eszter jött: megszerezni sokkal eccerűbb, mint levizsgázni!

nem késői egy kicsit, a szűziesség elhagyása???
@nincs_itt: basszus sima skodával, harmincasával is két és fél szervíz évente, kb 60 ezer/darab
@habakuk000:

Jóvanna, nekem csak egyszer volt új autóm, a többit használtan vettem, muszáj ilyen emberfajtát tartanom :)
@habakuk000: festék??? há' hun bánatban furikázol te ennyit???
@nincs_itt: Na ugye? De azt nem mondtam, hogy tetszik:))))))
@habakuk000: ezek a vasak a dizlik?? me ha nem akkor, nem vagyol nagyon okos!
30 ezres olajcsere, aha... 7500 km max! oszt kapgya beja gyári marhaságát! megveszem 5 liter olaj+szűrő és magam megcsinálom, cirka 50-60 euro!
@habakuk000: Nem kell megvenned, tegnap olvastam, hogy júliustól lehet lízingelni 400+ havonta
@hamucipőke: nem is a szépsége fogott meg... hanem a műszaki tartalma! gondolj csak bele. szaloncukor papírba csomagolt canis merga... ez meg zsírpapírba csomagolt praliné!
@habakuk000: ja meg füttenni is tudol vele, ha kigyulladna, menetrend szerint!
@Eszter jött: Majd amikor vezetni fogsz, akkor már többről fog szólni, mint a kaszni+motor+4 kerék. Ez tuti:)
@Gábris szomszéd: te csak a számlaszámra koncentrálj
@nincs_itt: dizlik persze, utoljára s80 volt benzines, nevett is vagy 11-et, akkor fogadtam meg,új autónál a hat nulla előtt csak egy számjegy lehet, ellopták s a biztosító nem nagyon fizetett
@nincs_itt:

akkor levizsgázni.

sose késő. 20-30 évet nyugodtan vezethetek még.
nem leszek egy fittipaldi, de békésen eldöcögök ahová csak akarok.
mini cooper-re biztos nem lesz pénzem, de veszek magamnak egy virágmintás autót.
@Sir Bates dö Hól: parasztnak paraszt autó dukál...

az új alfák szépek, de nekem és a magyar utaknak - tényleg nem való, az a helyzet egyszer volt Fiatom is, volt francia is, nincs itt kollégával mélységesen egyetértek
@hamucipőke:

tudom. a benzinárakról.
@Eszter jött: egy betű és világégés?
"N"

virágmintás autó... vegyé egy kocsit és rakass rá virágokat! de föld nélkül!
@habakuk000: Ne mond, hogy nem tetszik és még a szőlőbe is ki tudsz vele menni. :)
@habakuk000: bakker! végre egy olyan autós, aki beismeri, hogy xar volt amit vett!
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: nekem az első egy négyütemű trabant volt, nagyobb sztár voltam az utakon - az első szállítmányból kaptam, becserélve egy skoda favorit x éves előfizetésre - mint ma a Baldauf a porséjéval.:)
@Eszter jött:
"veszek magamnak egy virágmintás autót. "

És ha nem találsz, matricázd fel, én is azt tettem :)
@Sir Bates dö Hól: télleg csudaszép a vas! de ez is kapu-garanciás, ahogy az összes potyolino és flamszia izé! egy darabig 3 centit dob a péniszeden, de aztán a pénztárcádra kezd vadászni a mocsok!
@nincs_itt: nem egy volt szar hanem négy, már nem volt jó az s80-as - a 850-es kurva jó autó volt még - a peugeot és fiat gyalázat, a freelander egy vicc, a skodákat viszont szeretem
@nincs_itt: A canis mergát mi reklámszatyorba csomagoljuk:)))) Nem sztaniolpapírba.
Szerencsére még nem vettünk, van kuty, aki termeli. Lehet, el kéne adni?

Nekünk a legeslegproblémamantesebb autónk egyébként egy 1410-es Dacia volt. Egyszer kellett benne egy 15 Ft-os műanyag csövet cserélni a levegőszűrőnél, mert el volt korhadva, porladva. Nálunk 14 évig volt az autó, ha hiszed, ha nem, még mindig meg van, a városban adják - veszik. Még az az üléshuzat garnitúra van rajta, amit mi csináltattunk. Asszem 33-34 éves körüli, a gyerekek még ovisok voltak, amikor vettük.
A gyerekem első autója egy hótt öreg kis Polski volt, felújítottan vette. Az is működik még, szoktuk látni. Azzal egyszer átvitt a szomszéd városba, de félúton már ki akartam szállni.
@habakuk000:

Én Skoda 120-assal kezdtem, aztán jött az Új autó, egy Skoda Felicia, imádtam!!! de nem volt szervókormány benne (nem volt alapfelszerelés, amikor vettem, és nem telt rá extrának, ilyen is van, bizony). Emiatt tíz év után lecseréltem egy Chevy Lacettire, amit szinte azonnal össze is törtem. Most egy kis Puntóval járok, igen kezes jószág, ilyen vénasszonynak való, mint én. Az évi pár ezer km-hez elég az... :)
@Gábris szomszéd: szép, bár a szőlő nem biztos, hogy tetszene neki,
@habakuk000: Szépen megy ha akarod, ő is hybrid és csak 4-5 lityi a fogyasztása. :)
E.T., ha Magyarországra jössz, ne lopd el a magyarok muskátliját.
(Mert úgy picsánrúgat a csúti kósával, hogy telefonálhatsz haza.)
@Eszter jött: Nem. Én a komfortérzetre és a biztonságra voksolok.
Az emberek 99 %-a nem megy el 2 km-t azért, mert ott 2Ft-al olcsóbb literje.
Viszont a jól bevált drágábbért már igen.
Mi speciel MOL kútnál soha nem tankolunk és óccsó magánkutaknál sem. Shell v. OMV jött be. Sajna csak a szomszéd városokban vannak, és figyelni kell a tankolásra.
@habakuk000: Örülök, hogy segíthettem:)
@Gábris szomszéd: a skoda nem hibrid és annak magától annyi a fogyasztása, ráadásul abban elfér kutya, fűkasza meg 50 darab minta
@Bakter: Légyszi az E.T.-t békén hagyni. Viheti a muskátlit, de csak piktorral. Emelje fel biciklistől és engedje el. Jó magasan.
Mindössze hét óra alatt összejött az adományokból az a hárommillió forint, amelyből a Kétfarkú Kutya Párt (KKP) és a Vastagbőr blog ellen-plakátkampányt indítana a kormány bevándorlókat figyelmeztető plakátjaival szemben.

hvg.hu/itthon/20150608_Johet_az_ellenplakatkampany_milliokat_ad
@hamucipőke:
E.T.-nek szívfénye van, nem emelget csútit. Ahhoz nagyobb űrhajó kell. A Predatoroké megfelelő lesz. Remélem hamarosan eljönnek, ilyen minőségi láthatatlan gumigerinceket semmilyen más fajból nem tudnak begyűjteni az univerzumban, mint a narancsosokból.
@Bakter: Egye fene, jöjjenek a Predátorék, de a láthatatlan gumigerincbe nem egyezek bele, az túl kemény, maradjunk a takonynál.
@habakuk000:
Ez a plakátkampány olyan bjútifúl kontraproduktív lett, hogy nem csodálkoznék, ha szépen csendben lejönnének róla a filyúgg, és elkezdenének harcolni, mondjuk balneológiailag a rozmárvadászat ellen.
@hamucipőke:
Zezaz, ezt a szót kerestem!
@Bakter: Tudok én, ha akarok.

Régen láttalak erre.
@Bakter: Tényleg nagy a verseny, de ez a plakátharc a magyar politika egyik szép mélypontja. Kutyába lemenő finkelstein- és habonyizmus, önmagukból és az ügyből is hülyét csináló rendőrök, meg persze a "hős" ellenzéki plakátrongálók. Ha lenne mellette más is, még akár el is menne, de nem, ez ma "A" magyar politika. :)
Nálam Daher Pierre lett a Nap Hülyéje:

index.hu/belfold/2015/06/05/a_fidesz_libanoni_ex_kepviseloje_egyetertek_orban_viktorral/

Tehát sorban:
- Nem politikai menekültként, hanem gazdasági bevándorlóként érkezett Magyarországra;
- Amikor idejött 22 évesen, még rohadtul nem volt "tanult" hiszen éppen azért jött, tanulni;
- Azért nem bevándorló, mert itt "él", azaz a 33 év előnyére veri magát;

Az "állibanoni" az milyen? Olyan, mint az "álcivil"? Ez lesz a Fidesz új baromsága, hogy aki ellen macera érvelni, az valamilyen "ál-" lesz?

Kedves Pierre, amikor idejöttél 1982-ben, még a kutya nem tudta, hogy 33 év múlva mi lesz belőled. Nem tudtuk, hogy "kicsoda" vagy te. Egy voltál a sok ismeretlen 22 éves pofa között, aki ide akart jönni a jobb élet reményében. Most már kapun belül vagy, azt is letagadnád, hogy honnan jöttél. Csak azért nem mondom, hogy gyökér vagy, mert pont most tagadtad meg azokat, és ezt bőven nem azért mondom, mert rajonganék a bevándorlókért, hanem mert rühellem az ilyen szintű képmutatást és értetlenséget.

Talán nem vagy még elég ideje Magyarországon, hogy tudd: a magyar nyelv szerint bevándorló az, aki életvitelszerűen átköltözik egyik országból a másikba. Pont. A kifejezés, amit te keresel, az "illegális bevándorló".
@Gábris szomszéd: Van. Adakoztál?

Érdekes, milyen kurva nagy itt a csönd erről a vastagbőrös történetről, pedig itt és most mindenki részt vehet benne.:)

A hős ballibsik és a még hősebb te.:)

Ennyit a tenni akarásról...

Lefekvés előtti mesének - Bella is ajánlotta délután - Gazda Albert: Undor.

Ajánlom az összes mélán hallgatónak.
@Bakter: Ugyan, végre lehet harcolni a gonosz plakátrongálók ellen. Erre vártak.

Remélem jók lesznek az ellen-plakátok, már Londonban is lesz, ha isten és Zéróék is úgy akarják.:)
@habakuk000: Neked melyik plakátterv tetszik? Szerinted ez egy hatékony "fegyver" a fidesz ellen?
Amúgy meg.

jobbegyenes.blog.hu/2015/06/07/szigoruan_ellenorzott_748#more7524172
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

"Azt a plakátot, amiről napokig azon ment a poén, hogy a célközönség úgysem érti, minek megrongálni?"

Szimbólum. Tudod, közismert történelmi tény, hogy amikor a Bastille-t lerombolták, összesen 8, piti köztörvényes fogoly volt benne. Ott sem a gyakorlati eredmény volt a lényeg - hanem a szimbólum.

A II. világháború egyik legutolsó kulcsjelenete sem azért volt az orosz zászló Reichstagra történő kitűzése, mert a Reichstag akkor, abban a pillanatban egy stratégiailag fontos épülete volt - hanem mert a Német birodalom szimbóluma.

Szimbólumokat "ledönteni" - akár szó szerint, mint a Bastille-t, akár képletesen, mint pölö kordont vagy plakátot - adott pillanatban nagyobb hatású, emlékezetesebb és fontosabb lehet, mint konkrét "ledöntendőket".

Hát, dióhéjban eztért.
@Gábris szomszéd: nagyon hatékony, fontos és nem csupán a fidesz ellen

szerintem sokkal fontosabb a netadós tüntiknél
@habakuk000:
Lenne egy-két ötletem, kik vagy mik ellen harcoljanak a filyúgg, főleg ez a csúti barom. Ténylegesen, fegyverrel. Ha harc, legyen harc...
@Gábris szomszéd:
A magyar politikai napról napra a saját seggét bámulja meg egyre mélyebbről. Lassan annyira, hogy a magmától lesz matócsipirospöttyös a valaga.
@Bakter: aki férfi az legyen férfi: egy jól megtermett kan mangalica elleni iszapbirkózásnak díja is lenne: aki győz övé a kolbász
@habakuk000: "Ajánlom az összes mélán hallgatónak."

Aszongyák felénk, hogy amelyik kutya ugat, az nem ér rá harapni. Aki adakozni akar, az nem dicsekszik vele. Teccikérteni?
@látjátok feleim szümtükkel: hallottam már ilyen mondást, de gyanús, hogy ez az este nem arról szól

természetesen tisztelet a kivételnek
@Bakter:
.
Rájöttem!
A katicabogár az igaz fideszes negatívja!

Ki volt az a barom, aki előhívta?
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:

a minta már megvan ))))

@hamucipőke:

egyenlőre arra a diadalittas érzésre vágyom, hogy irányítani tudok egy autót.

aztán jöhetnek a részletek.
@nincs_itt: egy alfát nem azért veszel, mert kalkulálsz... hanem, mert amikor még jó, akkor nagyon jó (mint a mini sport, a corvette vagy egy honda crx)... (ki venne 10kg német kaviárt[nyúlhal] 100g beluga helyett???)...
@Gábris szomszéd:

Itt az igazi felvidéki zászló és címer. De a cikk is nagyon találó.

"Itt érdemes megemlíteni a Publicus Slovensko kutatását, amelynek végső következtetése a szlovákiai magyarok identitáskutatásával kapcsolatban, hogy a „felvidéki magyar identitás” mindössze egy túlexponált lábjegyzet. Ravasz Ábel meggyőzően érvel amellett, hogy a „felvidéki magyar” identitás nem más, mint egy médiahack. A megkérdezettekről kiderült, akik magukat „felvidéki magyarként” azonosították, hogy erőteljes médiafogyasztók. Csonka Ákos állításával ellentétben tehát a „felvidéki magyar” identitás esetében nincs semmiféle regionális szempontról szó, csupán jól behatárolható médiapropaganda hatására tanulják meg kevesek ezt a mesterségesen kreált önazonosság-tudatot.
De nézzük a számokat: a válaszadók 52,8%-a választotta a szlovákiai magyar megjelölést, 37,4% a magyar, 5,4% a felvidéki magyar meghatározást. Láthatjuk: a most az ún. „felvidéki zászló” mellett érvelők egy elenyésző, szűk és gyakorlatilag a szlovákiai magyar közösség szempontjából törpe kisebbségben maradt csoportja próbálná ráerőltetni bizonyos médiumokból rátukmált identitástudatát a szlovmagyarok 95 százalékára."

www.parameter.sk/blog/csehszlovak-kem/2015/04/22/ledobta-minden-problemad-megoldodik-atombombat-az-mkp
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): "Daher, aki szerint a Fidesz által használt bevándorlófogalom mást jelent. Többek között azt, hogy menekült vagy politikai menedékkérő. Olyan, aki éhezik, problémája van.

Miért engednénk Magyarországra a bevándorlókat, akikről nem tudjuk, hogy kicsodák? Ezek nem tanult emberek. Ők nem azért jönnek, hogy tanuljanak, vagy fejlesszék az ország gazdasági helyzetét."

ezt a linket elmentettem:-D...
@Gábris szomszéd:

Na, még ezt ugyanonnan, aztán elhallgatok:

"Nyilván, a futóbolondokon kívül, ezt a parttalan, izzadtságszagú és értelmetlen kezdeményezést senki nem vette komolyan. Jól is van ez így. Ugyanakkor azt nem láttuk szembe jönni, micsoda kreatív szellemet szabadított ki a palackból a „zászlósítás”. Fantasztikus alkotások születtek már eddig is a témában, újra él a parasztbarokk! Nem tudtam megállni, hogy ne kérjem fel a Sustyáki stábját, tervezzék meg nektek a „Felvidék zászlaját”. Tudjátok, ők azok, akik már a Csallóközi Republika zászlajával is nagyot gurítottak, szerencsére most is kitettek magukért."
@habakuk000:

Mulatságos vagy, hogy finom legyek:))

Mint egy kóborló pátriárka beesel, és számon kérsz. Milyen alapon? Miért gondolod, hogy bárkinek számot kéne adnia egy nyilvános felületen, mikor, mennyit utalt át? Magánügy, még akkor is, ha jó közügyet szolgál.

Figyelmedbe ajánlom Dan Ariely pszichológus és viselkedési közgazdász most megjelent könyvének mottóját: Egyetlen módon lehet kideríteni valakiről, hogy becsületes-e - meg kell kérdezni tőle. Ha igennel felel, akkor szélhámos. (Groucho Marx)

Furán hangzik, ugye:))
@habakuk000:

Aki adakozni akar, az nem ér rá ugatni.

Így már megfelel?
Erről is csináltathatna néhány óriás plakátot a kormány ( különösen annak kereszténydemokrata fele:

"(Az Európai Bizottság 2013 októberében kötelezettségszegési eljárást kezdeményezett Magyarországgal szemben, és azóta folyik a vita a magyar hatóságokkal.)"

Oka: "Az ECRI olyan tájékoztatást kapott, hogy a menedékkérők mintegy 22 százalékát fosztják meg személyi szabadságától. Az Európa Tanács szakértői
nagyon aggasztónak találják, hogy a zárt menekültbefogadó állomásokra gyermekekkel érkező családok is kerülnek."

index.hu/belfold/2015/06/09/nagyon_durvan_beszolt_a_kormanynak_az_et/
"Az ECRI országjelentése nem csupán a menekültügyről szól, hanem kitér egyéb jelenségekre is. Megállapítja, hogy egy radikális jobboldali párt nyíltan fellép romaellenes, homofób és idegenellenes gyűlöletbeszéddel (feltehetően a Jobbikra gondoltak). A gyűlöletbeszéd azonban nem korlátozódik a szélsőséges pártokra és csoportokra, hanem máshol is előfordul a politikai spektrumon belül, és néhány alkalommal a hatóságok adósak maradtak azzal, hogy megszólaljanak az ilyen gyűlöletbeszéddel szemben. Ennek eredményeként
a romákra, zsidókra, melegekre és menedékkérőkre tett becsmérlő kijelentések közhellyé váltak a közbeszédben,
a média egy része pedig nyíltan rasszista tartalmakat terjeszt."

index.hu/belfold/2015/06/09/nagyon_durvan_beszolt_a_kormanynak_az_et/
Nem a plakátokat kéne már tépkedni, hanem a fideszes barmok pofáját.
index.hu/belfold/2015/06/08/tasz_csak_a_plakatot_a_keretet_ne/

"A plakátok letépése az Eötvös Károly Intézet szerint is a polgári engedetlenség klasszikus esete, amikor az állampolgár erkölcsileg elutasítandó jognak szegül ellen. Sőt, mint közleményükben írják, "az állam nevében szólók véleménynyilvánítási szabadsága távolról sem korlátlan; a plakátok kihelyezése sérti minden ember egyenlő méltóságának alkotmányos követelményét, a diszkrimináció tilalmába ütközik", alaptörvény-ellenes, és szembe megy az állam nemzetközi szerződésekben foglalt kötelezettségeivel.
Az Intézet szerint a plakátrongáló aktivisták fogdába zárása jogtalan, mivel arra csak bűncselekmény elkövetésének gyanúja esetén van volna lehetőségük, márpedig itt arról nincs szó. Az, hogy a rendőrök az igazoltatás után először le akarták zárni az eljárásokat, majd mégis előállították a rongálókat, arra utal, hogy felsőbb utasításnak engedelmeskedtek."
@látjátok feleim szümtükkel:

"Aki adakozni akar, az nem ér rá ugatni.
Így már megfelel? "

Nem.
Egy "kis demokrácia" OFF

Arról hallott, hogy szétvertek a Majdanon egy tüntetést?

Brutálisan léptek fel a kijevi Majdan téren tüntetőkkel szemben. Ez a hír 2013-14 telén vezető anyag lett volna a fősodratú médiában és a "nemzetközi közösség" éles tiltakozását váltotta volna ki. De most vasárnap este történt az azóta már "demokratikussá és szabaddá vált" Ukrajnában, így a kutyát sem érdekli. A demonstrálók a hétvégén vertek sátrat a főváros központi terén, hogy Porosenko elnök betartatlan választási ígéreteit kérjék számon.

A lassan 24 órája történt erőszakos események, a hatóságok cinkos magatartása, és bátorító nyilatkozatai a demokratikus értékek iránt elkötelezett "nemzetközi közösség", és az emberi jogsértéseket árgus szemmel figyelő nyugati média azonnali, határozott, és megalkuvást nem tűrő
hallgatását váltotta ki.

alfahir.hu/arrol_hallott_hogy_szetvertek_a_majdanon_egy_tuntetest

ON
@Gábris szomszéd:

Te, itthon minden rendben? Nem kéne már hajnalok hajnalán alfahírezned, mert elhányom magam.
ez az ellenplakát kampány, szerintem nagyon gyenge ötlet.
a "célközönség", akik ugye nem a bevándorlók, csak arra kapja fel a fejét, ha folyamatosan arról szólnak a hírek, hogy átfestik, letépik, átírják, a kormány propaganda plakátjait.
ha szembeállítunk vele egy vicces, vagy nagyon humánus mondanivalójú, hasonló plakátot, a kutya nem fogja érzékelni, hogy ez tiltakozás!
kb, annyi értelme van, mint az ellenzéknek a parlamentben!
legalizálja a kormányt.
Amikor ez a magyar valóság, akkor lehet plakátolni, de ez százszor többet elárul a hazai állapotokról:

"A jogosulatlan területalapú támogatások megszervezésével gyanúsított D. Miklós 30%-ot kért vissza az üzletért a cégektől, így 40 millió forintot kapott több részletben, készpénzben a segítőitől"

propeller.hu/itthon/3113690-pofatlansag-teteje-napi-millios-bukason-duhongott
No meg a tetves anyját annak, aki erre nem költ.
Igaz, tessék focizni és akkor egy bokaficamnál speciális helikopter viszi azonnal az izületi specialistához a 14 éves gyereket, az ország másik felébe (megtörtént eset).

propeller.hu/itthon/3114004-durva-kepek-arulkodnak-magyar-egeszsegugy-tragikus
Reggelt, Népek!

Valami új plakát? :D
@Orica Középföldi: Nem mondod, hogy a demokrácia alakulása csak itthon érdekel, főleg, hogy magyar testvéreidet is elég keményen érintheti az ott zajló folyamatok alakulása. Amelynek amúgy szintén lehet erősen köze, menekültek esetleges bevándorlásához. (poszt témája)
@Gábris szomszéd:

Nem mondod, hogy magyar testvéreid befogadása gond lehet?
Amúgy menj a francba ezzel a szöveggel.
@Orica Középföldi: Nem lehet gond, másrészt menj te a francba a szövegeddel, ha már ennyire pártolod a szólás és véleménynyilvánítás szabadságát.:)
Plakáttépés? Szimpla szabálysértés. Van hatályos törvényünk az ilyen barbár cselekedetre. Ennyit sikerült megértenetek az EU lényegiségéből, libbantkáim? Bár ezen nem csodálkozom. Szerencsére ezt Moszkvában másként "tolerálják" ;)
@Marcellusca:
reggel láttam egy plakátot: ha magyarországon vagy (élsz, laksz, jöszz, mittomén, nem emlékszem) akkor be kell tartanod a törvényeinket.

kedvem lett volna felmászni és aláírni: ha politikus vagy, akkor is.
@punkfrog: Igen és leforgattak hozzá egy hamis youtube videót is. Pihenj, folytasd tovább. :)
Az is teccik, amikor nem arról regélsz, hogy milyen demokrácia az, ahol békés tüntetőket szét lehet verni, hanem arról, hogy ki adta hírül. :)
@Sir Bates dö Hól:

Ez a párt-vallás egyik nagy buktatója: a dogmatizmus. Hogy mindig igazuk van, és ha nem, akkor is.

Daher Pierre bevándorló, de hogy fenntarthassák a negatív bevándorlós retorikát, így inkább megpróbálják megváltoztatni a szó jelentését a hívek fejében, amivel pont arra a kirekesztő mentalitásra játszanak rá, amit az általánosítások miatt a sokan sérelmeznek.

Akkor már csak az a kérdés: minek nevezhető innentől Daher Pierre, aki ugyan bevándorló, de a Fidesz szerint nem nevezhető bevándorlónak?

Álbevándorlónak?
@Gábris szomszéd: nem állítottam soha, hogy Ukrajnában kifogástalan demokrácia működik.sőt!
azt se mondtam soha, hogy ott most demokrácia van.
@punkfrog: Remek, akkor ezt is megbeszéltük. :)
@Marcellusca: D

"Ha a varánuszra lépsz,nem veheted el a zsákmányállat:)

"A komodói varánusz ragadozó állat, habár dögöt is gyakran eszik. Szinte minden lehetséges állat szerepel az étlapján: apró gerinctelenek, hüllők, madarak és madártojások, kisemlősök, majmok, vagy akár kisebb patások is, sőt, ennél a fajnál a kannibalizmus is előfordul. Még az emberek sincsenek tőle teljes biztonságban. Sok állat számára már a varánusz álkapcsainak szorítása is halálos lehet, de ezenfelül a harapása még mérgező is. A komodói sárkány szájüregében egyrészt méregtermelő mirigyek találhatóak, másrészt olyan baktériumok is nagy számban fordulnak elő az állat nyálában, amelyek a zsákmányállat vérébe jutva súlyos szepszist okoznak."
:))ja és ebben a 'zországban 'sokitta 'kötchöggg is az étlapon:))

www.google.hu/search?q=ha+magyarorsz%C3%A1gra+j%C3%B6ssz&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMI4Jb1iYOCxgIVxhXbCh0UWwAX&biw=1366&bih=612
@Orica Középföldi:

Ha nem alfa, akkor kuruc, betyársereg, vagy orientalista.

Meg a kenetteljes szöveg közben.
@Eszter jött: Ha nem index, akkor 444, HVG, netán egy kis szektATV.

Hozzá pedig sokszor a műrettegő álpíszi szövegek. :)
@Orica Középföldi: hoppá, a Swift-et követeltem? Francba, már megint eltévesztettem.

az egész témához egy, hozzád hasonlóan megsértődött tollú hozzászólás érkezett.

olyan témában, ami országos szegyenunk.

Vicces Ugye?

Alfabires Angyalt ostorozni az igazán komoly dolog, főleg úgy, hogy még igaza is van, belátom én.
@Eszter jött:

Tegnap a hideg vízre valót se kereste meg, gondolta, ma korán kezd:))
@habakuk000:

Haba, én utoljára 5 évesen sértődtem meg. Miután rájöttem, hogy ezért én körbe vagyok röhögve, beláttam, hogy nem vezet sehova.

Egyszerűen nem értettem az ostorozásodat, mit is akarsz, mit vársz el az itt kommentelőktől. Ennyi.
@Gábris szomszéd:

Hát inkább az, mint nemzethy parasztbarokk.

Egy kis segítség /lásd, kivel van dolgod/ arra az esetre, ha véletlenül Komáromtól távolabbra merészkednél tapasztalatot gyűjteni.

nullker.hu/2014/11/nagy-felvideki-szohatarozo/
@Eszter jött: Akik szintén mindig igazat írnak. :)
@habakuk000: Ha még nem láttad, picivel fentebb ott a lista az eddig befolyt adományokról.

@Orica Középföldi: Nekem erről ez a mondás jut eszembe. :)

"Az életben soha ne magyarázkodj senkinek. A barátaidnak nincs szüksége rá, az ellenségeid úgysem hiszik el, a hülyék pedig nem értik meg!"
@Gábris szomszéd: Szétverték? ezt teszed itt te is... annak ellenére, hogy kutyát nem érdekled
@gazoló:

Émmán ennek variációját/továbbfejlesztését is láttam:
kep.cdn.index.hu/1/0/862/8628/86283/8628325_1b5165e90a651371e04a62c5c8e0c15e_wm.png

"Ha Magyarországra jössz, ELVIHETED ORBÁN VIKTORT!

:DDD
@Orica Középföldi: semmit sem várok el, mi vagyok én, főelvaro?

IV.Henrik, a navarrai, csak erővel tudott nyugalmat kényszeríteni a forrongó franciákra. Sokkal egyszerűbb gyűlölködni, köpködni, méltánytalansággal válaszolni a méltánytalanságra.

Ezt látom itt is.
@KÁTÉó53éúétr6: Mókás egy demokrácia felfogásod van neked is. :)
@habakuk000: "...méltánytalansággal válaszolni a méltánytalanságra" szerinted mi a teendő, ami méltányos?
@Gábris szomszéd: a saját "kútfődből" még mókásat sem tudunk
@KÁTÉó53éúétr6: Természetesen ez sem igaz, de én legalább nem rinyálok miatta nálad sem. :)
@habakuk000:

"hoppá, a Swift-et követeltem? "

Ez több, mint jópofa.

Engedtessék meg nekem, hogy ne örüljek,és ennek hangot is adjak, ha hajnalban a Varánuszon az alfahír köszönt rám.

Ott is sűrűn linkelik a varánuszt? Vagy ott nem fontos a másik oldal véleménye?
@habakuk000: ha figyelmesen olvastam a kommenteket, akkor csak én írtam arról, hogy az ellenplakát kampány nem igazán jó válasz.itt: @punkfrog:
de nem sértődöttségből.
meg is indokoltam.(legalábbis próbáltam)
ha nem rám céloztál, akkor viszont 2, az 1!
@Fabius: Teszteld az új posztot, mert szerintem nem lehet kommentelni. :)
@Orica Középföldi: "Ott is sűrűn linkelik a varánuszt? Vagy ott nem fontos a másik oldal véleménye?"

mondanám, hogy várjuk az "illetékes" válaszát, de tudom mire számíthatunk.maszatolásra!
@Orica Középföldi: "Engedtessék meg nekem, hogy ne örüljek,és ennek hangot is adjak, ha hajnalban a Varánuszon az alfahír köszönt rám. Ott is sűrűn linkelik a varánuszt? Vagy ott nem fontos a másik oldal véleménye?"

Szeirntem az Alfahir facabook oldalán nyugodtan lehet azt is. :)

www.facebook.com/AlfahirHirportal?fref=ts

De a jobbegyenes blogba is nyugodtan kommentelhetsz. :)

jobbegyenes.blog.hu/2015/06/07/szigoruan_ellenorzott_748
"A gyűlölet pedig olyan súlyos következményekkel jár, mint a krónikus paranoia, hülyeségek kényszeres hangoztatása, a kocsmaasztal agresszív csapkodása, de rosszabb esetben a gyerekből felnőve könnyen válhat komplexusos, magányos, frusztrált, hatalommániás szerencsétlen nyomorult, aki kínjában már nem tudja, hogy kit is hibáztasson saját szánalmas kis kudarcaiért"
"Miniszterelnök úr, ön hogyan látja a kérdést? Lehetne szó arról, hogy lefóliázzuk őket? Vagy takarjuk ki a gyerekek szeme elé nem való szöveget? Esetleg feliratokkal is elláthatnánk ezeket a hirdetéseket: „A plakát szövegének elolvasása súlyosan károsítja ön és környezete egészségét, a szöveg elolvasását 18 éven aluliaknak nem ajánljuk!”
gepnarancs.hu/2015/06/nyilt-level-a-plakatolo-orban-viktornak/
@punkfrog:

Na mit szólsz? Megengedte!
Ennyire jól nem lehet játszani a hülyét.
@maxval bircaman szerkesztő.: Putyin úúúúúúúúúúúúúúúr"?
te ezt a kgb-s disznó pribéket még ennyire megtiszteled?
@punkfrog: amikor írtam, még nem olvastalak igy nem rád céloztam.

bocs, ha megbantodtal.
@Marcellusca:
ha szerencséd(nk) van, akkor az ördög, esetleg a dögvész tud olvasni (is) magyarul, és az általad idézett ajánlatra ugrani fog...
úgy legyen! :)
@Gábris szomszéd: üdv!
miért jó neked egy olyan blogon, ahol senki nem kedvel??
még életemben nem tapasztaltam ilyen mentalitást, mint a tied..
van neked önérzeted?
van neked büszkeséged?
te tényleg robot vagy, akit beprogramoztak?
"ha igazad" is lenne, nem ciki az ismerőseid,(szándékosan nem írtam barátokat)előtt, hogy szinte mindenki lábtörlőnek, propagandistának néz?
vagy abban a hitben leledzel, hogy te vagy a varanus megváltója?
komolytalan az egész kommentem! nem neked szól! ja!! -))
süti beállítások módosítása