Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: 444.hu/2024/04/19/hatarozatban-tagadja-a-srebrenicai-nepirtast-az-orbant-kitunteto-dodik-es-a-parl... (2024.04.19. 07:21) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Valamit súgok magának www.youtube.com/watch?v=b1nDwrxc0wM (2024.04.10. 10:30) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.04.02. 10:31 Fabius

Orbán talált magának félázsiai nagybácsit

Címkék: orbán kazahsztán rokonság

ÉdesDrágaAranyosEgyetlen Nurszultán bátyám, kazahok, rokonaink!

Megjöttünk hozzátok és mintha haza jöttünk volna. Mi itt vagyunk otthon nálatok, és nem a rohad kapitalista demokraták Brüsszelében. Nyugat? Pfejj! Ott nem botlunk mindjárt aranyból faragott csodaszarvasba a reptéren,

borat_orban2.jpg

nem fogadnak kucsmás, téeszelnök arcú magunkfajta rokonok. Itt nem vezetgetnek kézen fogva egyenest a mémgyárba, ugye, mint ahogy egy makrancos pulit szokás. Itt tisztelet van, béke, barátság meg szeretet. Ja, és stabilitás, amit Nurszultán bátyám jelent népének a szovjet idők óta. Meg családiasság, ami nekünk nagyon fontos! Örömmel látom, hogy a médiafelügyelettől a kazah Pop Idol zsűriéjig mindent sikerül megoldani a rokonságban, bárcsak mi lehetnénk ennyire hatékonyak.

De nem csak ebben!

Itt nálatok Drága Rokonok minden olyan más! Ellenzék gyakorlatilag nem létezik, nem kell se a megosztottságukra se a rájuk dobandó "atombombára" energiát pocsékolni. A sajtó nem szaglász, nem nyomoz, nálatok egy Kvesztor botrány sem lenne hír. Blokkoltak a mémgyárak, nincsenek ellenzéki honlapok, cserébe létezik statáriális tárgyalás és halálbüntetés. Nurszultán bátyámnak nem kell a választásokkal baszakodni, jogosítványai élete végéig élnek, és utódjára ruházhatóak. Mit nem adnék egy ilyen lehetőségért én magam is!

Csak ehhez egy olyan nép is kéne, mint a kazah!

Akik eltűrnek mindent és nem lázadnak, mint magyarok az internetadó ellen. Ti kellően messze vagytok Brüsszeltől, itt nem fertőz már a nyugati demokráciafelfogás fertője. Nem hőzöngenek szólásszabadságért, nem okoskodnak mikor eltűnik pár tíz-százmilliárd rokoni, haveri zsebekben. Nurszultán bátyám új fővárost épített a semmi közepén, én meg egy rohadt stadiont a kerti budi mellé, de nekem ezt sem nézik el. Felfoghatatlan, érthetetlen mivé változik a vérvonal csak azért, mert mi pár ezer kilométerrel nyugatabbra csencseltünk fehér lovat vízért-fűért-földért a morvákkal!

De késő bánat eb gondolat! Jön még lázadozó magyarokra néhány semjénátok és habonyárpád ötlet, mert ha kikaróztuk a Mészáros Lőrinc disznótelepét befogadni képes Új Felcsút helyét a Turáni-alföldön, akkor lesz hová jönni kánnak, mikor otthon már kergetnek!

467 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr397329898

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kaland Kazahsztánban 2015.04.03. 10:47:24

Vona Gábor már tavaly szeptemberben meglátogatta Kazahsztánt és erről így számolt be a párt sajtójában: „Miről esett itt szó?  - Természetesen a kazah-magyar kapcsolatokban rejlő kölcsönös gazdasági, kulturális és politikai előnyökről, amelyekben, az...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

'Jó reggelt!' -Mondá vala Orbán Viktor is.

Perspektíva 2015. év, Húsvét:

"_„A közmunka nem egy évig tart?" – lepődtem meg, de a sörözgető férfi megnyugtatott: egy évig, igaz, de neki és még egy sor embernek évről évre meghosszabbítják. [...]
Végül darabokra tört magáról a közmunkáról alkotott képem is. A kocsmáros huszonéves, tanult fia elmesélte: ő közmunkában irodai feladatokat végez az önkormányzatnál, 50 ezerért, köszönhetően annak, hogy rendszergazda végzettsége van.

Próbáltam valami biztatót mondani, de lefagyasztott, hogy megbirkózzam a ténnyel: a közmunkások hosszú távú alkalmazása vagy a felelős irodai munka azt jelzi, hogy létező munkahelyeket töltenek be közmunkásokkal. Ami persze praktikus, hiszen így a piaci ár töredékéért lehet elvégeztetni a szükséges munkát. És így végül is csak a keményen dolgozó kisemberek szívják meg.

„Szerényen, de meg lehet így élni" – próbált happy endet faragni a történetéből az egyik férfi._"

index.hu/belfold/2015/04/03/kozmunka_kisnyek_riport/
@kentauri:

"_hülye picsa._"

Bővebben?
@jaegtoer:
Orbitálisan nagyon "...".

Nyúlra gyúrtok?
@jaegtoer:

Jó reggelt!

Olvastad a Vincenten Béndek és jótündér csörtéjét? Nagyon szórakoztató:))
@Orica Középföldi:

Kedvelem ezt a jótündért:)
Annyira gyilkos posztot írt Béndek "működését" illetően, hogy az gyönyörű.
Béndek, ha tesz vagy ír valamit, azt csak azért teszi, hogy a következő szófordulattal, vagy eseménnyel hiteltelenítse amiben amúgy igaza lehetne.

[ az a 'középszerű' jelző már nekem is annyira fájt, hogy felröhögtem. ]
@gazoló:

Oh, bár ne kérdeztem volna! ...de azért köszönöm. Abszoltút felébredtem, és rögtön iszom löket rénkumiszt. A Finlandia ehhez placebó gyógytea.
@jaegtoer:

'csaktisztaforrásból:))
@gazoló: @jaegtoer:

Amikor megláttam ezt a képet, az jutott eszembe, igen, ez az igazi HÁZMESTERNÉ. Ő a mintapéldány. Ez egy habitus, tök mindegy milyen porhüvelyben leledzik.
@gazoló:

Nyilván nem gondolkodtál linkelés előtt Bélám. Most vagy három napig rémálmom lesz.:D
Ezzz mennyire szól:))

www.youtube.com/watch?v=jckZr7T9dDk

"Poros a kép. Közeledő karaván.
Repül a hír, a faluban cirkusz jár.
És a hangszórókból harsog, aki él, az jöjjön el.
Ez a műsor, amit mindenkinek látni kell.

A kocsma előt a köveken ül a bolond.
Néz maga elé és mosolyog, bármit mond.
"Tudod én is veletek mennék, de inkább itt iszom.
Holnap sírok, ha ma nevetek a cirkuszon."
Gyerekek futnak a téren át.
Ez egy boldog délután.
És az emberek nézik, hol lehet,
aki ünnepet csinál.

............:)

És jön a bohóc, és örül a nép,
és ragyog az illúzió:
ma a pokolba tűnik el az, ami nem jó.
Szünet után forog a szín,
jöhet az újabb szám:
ahogy átmegy
a tigris a tűzkarikán.

Zene is szól. Van, aki fújja a dalt.
Csoda is lesz, amikor az kell majd.
Tudod, elvarázsol mindig, de néha azt álmodom,
holnap sírok, ha ma nevetek a cirkuszon.
Gyerekek futnak az éveken át.
Kicsit fáradtnak tűnnek már.
Nézik, hol lehet, akit értenek,
aki ünnepet csinál.
Reggelt, Népek!

"Április 4-ről szóljon az ének!"

Vagy most/már/még/megint nem aktuális? :DDD
@gazoló:

Óóó, si, che bellissima donna! :)
@Marcellusca: 'hi

Rodi majd nyilván elhelyezi a megfelelö 'baritonlinkeket a táblán:))
@Orica Középföldi:

Hozzád megjöttek a gólyák?:))
@Marcellusca:

Melyik?
A'rózsahajpántos?:))
@Orica Középföldi: franc a bajotok vele. meg csini rozsaszinben is van, kell latnunk azt a pontot, ahova le tud sullyeszteni a demagogia, a butasag. tehat halasak is lehetunk e szellemi bojanak, hogy ott lebeg a szennyviz hataran, kikotva a gyorsnaszadhoz. d:
@gazoló:

Szépek:))))))))))

Ez elsőre tippem sincs, a másodikban a héricset vélem felismerni.
Nekem itthon egy nagy csokor jácint illatozik, ezzel gyerekem letudni vélte maga részéről a húsvéti előkészületeket:))
@Orica Középföldi:

A kvíz helyes'mekfejtése:)

Az első:
kökörcsin bibéi...

A második:
tavaszi hérics....adonis vernalis
@gazoló:
Monica-ból?
Mindegy! Bárhol, bármikor, bármiben, bármiben nem ... :)
@parti_giano:

Sok ilyet látok, és egyre erőszakosabbak, öntudatosabbak. Nem vidít fel.
Egy kis ünneprontás, talán a nagy áhítat közben ezekről sem feledkezik el a kormány kisebbik fele, mert ez fontosabb(kellene,hogy legyen), mint a vasárnapi boltbezárás:

www.atv.hu/belfold/20150404-40-ezerert-adtak-el-feri-bacsit-elmezonyben-vagyunk-az-europai-rabszolgasag-toplistan/hirkereso
@látjátok feleim szümtükkel:

Jajjj, tennap valami kormány tótumfaktum mondott olyat, hogy se eleje, se vége nem vót, de a lényeg, hogy lóf@szt a zeju szóvivőbe, mer nem tuggya, hogy kivel beszélt Magyarországból, de jó vóna, ha tunná, meg egyébkéntis mindenki hüjje, csak a magyar kormány a helikopter. :(
@Orica Középföldi:

"Nekem itthon egy nagy csokor jácint illatozik"

Jó zenék legyenek'oszt jónapot!!!
Na és persze vörösbor,sonka,finnlandia és persze egyeseknek az utóbbit helyettesítő azonnali 'északifény-napfogyatkozáskombót okozó rénalkatrész:))
@gazoló:

Köszi. Legyen mindannyiunknak szép ünnepe!

Nekem érdekesen alakul. Elromlott a gázbojler, nincs meleg víz a fürdőszobában.
A család Ibizán tölti az ünnepeket, mi meg lavórban mosakodunk.
Kinek mi jár.))))
@gazoló:

Egyik rémálom a másik után.
...de 'mecsoda különbség!'
@jaegtoer:

Hát így...a dolgok dialektikája 'mester:))
@jöttem:

Jó reggelt!

Neked akkor most egy 'rénálom:(
@Orica Középföldi:

Basszus! Ezt megettük. Mentségünkre legyen ugatva, nem láttunk még síelő nyulat, ezért azt hittük sarki róka. Azannyavauva!
@taga20: fiatal koromról tagának.

Ifjúként fiatal voltam, mint a nyiló hóvirág. Hajam hosszan lobogott a szélben bele a szemembe, amiért időnként sztárosan megráztam a fejem, hogy hátradobjam, de volt, hogy inkább összefogtam. Minden délután, ha nem volt eső, vagy hóvihar sétálni mentem, hogy begyűjtsem az elismerő pillantásokat. De elszállt ez a szélben, és most máűr csak romjai állnak a régi dicsőségnek.
@jöttem: nálunk meg a kolostorban elromlott a Wc tartály.
@gazoló:

)))))))))))))))))))))

Próbálom a dolgok jó oldalát nézni. Inkább a gázbojlernek történjen baja mint a néninek.
Majd kitalálom, hogyan fogom holnap megfürdetni a mamát.
A problémák azért vannak, hogy megoldjuk.
@Penivaldes:

Kolostor?
Felveszed a fátylat?
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

A mai világban?! Mit képzelsz?! Hasznosítottuk.
@Penivaldes:

Képtelenség. Nálunk még sosem romlott el.

jöttem (törölt) 2015.04.04. 09:08:36

@Penivaldes:

Én kolostor és fátyol nélkül is visszavonultam egy ideje. De majd állítok az ügyön.
@Penivaldes:

Ne törődj vele,inkább 'fényesítsél tojásokat:)
@gazoló: én tehetséges tojásfényesitő vagyok:)
@Penivaldes: DD

A nemzetthyyt vagy a 'zsidráklibbantad szoktad leginkább?:))
@ornagy50:

Jöttem azt 'állítja kiszabadíthatná már végre valaki:)
@gazoló: nem szoktam érdeklődni a tojások véleményéről.
@100 kóbor kutya: "Nálunk még sosem romlott el" ne is romoljon el
a javítására még Orbánék sem terveznek szakember -képzést
szellemes kis lüke
@Penivaldes:

Ez esetben rasszista, autoriter, illiberális tetszik akkor lenni. Amikor.
@Penivaldes:

Tényleg,'tökmindegy melyik volt előbb?:)

jöttem (törölt) 2015.04.04. 09:29:45

@gazoló:

Fizetésig semmiképp. Miből fizetem ki a házadót, kertadót, szemétadót?
Mindenkinek kívánok nagyon jó pihenést az ünnepekre.
A fiuktól sok kedves locsolóverset a lányoknak,NEM ilyet hogy,

egy tök két tök
nem tökölök,öntök
@Rodeo36:

brühüyyy DD

Még csak a 'tojásfestésnél tartottunk szó sem volt itt 'szaxiról:)

Április 4-re vártam valami 'deeprussianáriát:))
jó napot!

Mentovics Éva: Lángolj, kisze, vidd a telet!

Ahogyan a kisze ég,
úgy tűnjön el minden jég!
Csorduljon a jégcsap könnye,
éltet adjon minden csöppje!

Amikor a kisze lángol,
fusson a fagy hét határról!
Dőljön le az összes hófal,
tavasz jöjjön minden jóval:

gólyahírrel, napsugárral,
szárnyaljon a víg madárdal,
csattogjon a gólyakelep…
szaladj már tél, ott a helyed,

ahol hívnak, ahol várnak,
szíves szóval invitálnak.
Hadd fogadjuk a víg tavaszt,
mely orcánkra mosolyt fakaszt,

derűt ígér, víg kacagást –
felednénk már a havazást.
Csobbanjon a csermely fodra,
rügy pattanjon sombokorra!

Lila sáfrány, csillagvirág
hirdesse, hogy szép a világ.
Lángolj, kisze, vidd a telet,
bimbózz, tavasz, itt a helyed!

Kisze, kisze, szalmabáb,
égj el minél hamarább,
füsttel írd a kéklő égre:
Jöjj el, tavasz, jöjj már végre!
az előbbi költőtől pár locsolóverset is kaptok:

Tavaszi szél

Tavaszi szél fodrozza a vizeket,
házunk mellett szaladgált két nyúlgyerek.
Piros tojást rejtettek a kosárba,
hadd locsoljak parfümöt a ruhádra.

Locsolóvers 1.

Húsvéthétfő reggelén
kis bokrétát szedtem,
tarkabarka virágokról
illatot gyűjtöttem.

Bezártam egy szelencébe,
repültem is hozzád,
hogy illatos harmatvízzel
megmosdassam orcád.

Szabad-e locsolni?

Locsolóvers 2.

Harangvirág kék kelyhében
harmatot gyűjtöttem,
tarka mező friss illatát
hozzávegyítettem.

Szeretnélek meglocsolni,
mint rétet a felhő.
Lengje körül hajad selymét
üde illatfelhő.

Locsolóvers 3.

Kora reggel elindultam,
erdőn, mezőn jártam,
ringatózó tölgy tövében
kisnyulakat láttam.

Tojást cipelt mind a három:
lilát, sárgát, kéket.
Ha nem bánod, én örömmel
meglocsollak Téged.

Locsolóvers 4.

Kerek erdő szegletében
nyuszicsalád szunnyad szépen.
Alszanak a lombok alatt –
múlt héten sok dolguk akadt.

Te is kaptál hímes tojást,
ott látom az asztalon.
Ha a ruhád meglocsolom,
a kéket megkapom?

Locsolóvers 5.

Fehér szőrű gyapjas bárány
ugrabugrál a réten.
Locsolásért, hogyha lehet,
azt a tojást elkérem.
@gazoló:

nálatok az ma nemzeti ünnep, ha jól tudom? április 4-ről szóljon a zének mert orbán geci viktor most keletiesedik és már az ő nyönyörű kappanhangján sejpít a szájaszélét nyaldosva hogy íme megjött a taffassz taffaszfanbimbasznakagecik...

ilyen deep russian aria meg nincs, hatetucc (tudod: tucci hucci yemenből bombázva) told föl

brühüyyy
sajnos engem megfognak locsolni, nem húzhatom ki magam alóla, mert "rokon"..
Nemtom, ott a kisvasút állomása mellett, még a csónakázótó előtt, na ott pont jól mutatna egy űrkikötő.
egy kis "esti" hangulat zenében...

www.youtube.com/watch?v=PLpLBssY9ko

nálam meg akinek kedve és ideje engedi megnézheti:

offforever.blog.hu/2015/04/04/az_ersek_latogatasa
@guma: DD

"Locsolásért, hogyha lehet,
azt a tojást elkérem":))....hm...

Tényleg jöhetne valami tavaszféle,mert itt én tegnap nagypéntek alkalmából a 'zösszes fagyosszentetket elküldtem a halálfa@ára,olyan mocsok idő volt!

A Börzsöny tegnap:(

kepkezelo.com/images/al4vsj5a3y7m877x3mt.jpg
@Imola Helyesi:

A félázsiai nagybácsival az a baj, hogy gyakorlatilag egy diktátor. Nurszltán bá' üldözi az ellenzéket, gyerekein keresztül uralja a médiát.
Ezért cirkuszjegyet Orbán csak tőle kaphat. Az uncle America azért nem hívja, mert ő ott, persona non grata.
@huzzadneki shakespeare:
tévedés: non persona non gratis...

persona cara

brühüyyy
@gazoló: :)

volt egy 10 perces utam délután. mikor elindultam elkezdett cseperegni az eső. pár lépés után átváltott hódarára...
az utsó 2 percben meg elkezdett a nap sütni...
érdekes volt.

www.youtube.com/watch?v=Dpk1haiYa3c

további szép napot!
@Rodeo36:

Orbán persona cara (elb@szta). Gondolom, ez digó nyelven van. :-)
@huzzadneki shakespeare:
lehet digó lehet dugó de latin mindenképpen mert nagyon drága

azaz nincs ingyen

brühüyyy

elvanezbaszvaalapösen
@jaegtoer:
Rodeo36 2015.04.04. 11:09:05

@HaFr:
beleolvasva a blogodba kurvasok szó és kevés tartalom, a társadalmi változáshoz semmi más nem szüxégeltetik, mint társadalmi változás, a többi rablómese és a semmi körüljárása amit sokan filozófiának mernek nevezni de nem tuggyák, hogy azt eszik e vagy isszák

menj dolgozzál a társadalomért és hagyd a soxót azzal még dobálózni sem érdemes

ha párt leszel akkor is ilyen maracc az rosszabb, mint kdnp-be oltott dzsobbik a fidex hónalja alatti izzadmány

majd ha tettél akkor szólj, hogy íme itt van amit csináltam...a többiről lehet etimológiai és kertvégi akadémiai vitákat ki mihez ért kevésbé alaptézisen

kellemes jelenképet, a jövőt hagyd békén azt nem festeni, hanem építeni kell, utána be lehet festeni

brühüyyy
@Gábris szomszéd:

Te, egy közel egy hetes hír már nem hír:)) A megjelenés napján olvastam. Felejthető. A kommentek kevésbé.
@Gábris szomszéd:

Máig nem tudom megfejteni, hogy egy kádári, kvázi karrierdiplomata gyerekéből hogyan lesz ilyen idióta jobbos.

Miért kellett szmájli? Nem ismered a pontot vagy kettőspontot?

Tényleg felejthető az eszmefuttatása.Erősen hiányosak a történelmi ismeretei. Ettől még lehet kiváló könyvvizsgáló, azzal kéne foglalkoznia.
Biztos az ő pénze is bennragadt a Quaestorban. :)

Súlyos valótlanságokat állított a pestisracok.hu Szávay Istvánról, aki pert nyert a hírportál ellen, azonban Huth Gergelyék nem hajlandóak fizetni.

alfahir.hu/eliteltek_a_pesti_sracokat_megsem_fizet
@Orica Középföldi: Nem hiszem, hogy túlságosan idióta lenne.
@gazoló: Fájlalom de nem tehetem .én is műszaki
gondokkal küzdök!(

jöttem (törölt) 2015.04.04. 16:16:14

@ornagy50:

A szándék a fontos őrnagyom. ))))
@Gábris szomszéd:

Nem, nem tetszik. A mondandóját értem, a ma közönye és a közöny falansztere mögött a magányos Jézus.

Mi a célja ennek a rajznak? Kinek szól? A hívőnek nem, a nem hívőt nem érinti meg. A tétovának erőszakos, mert időszerűtlen a közelítés, ráadásul túl didaktikus.
Szóval nem jó.
Stratégiailag kiemelt lett az eto stadijony. Ennek olyan hivatali visszaélés szaga van, mert az, hogy mi lehet stratégiailag kiemelt, jogszabály szabályozza. Ez a stadijony ( a többi sem ) nem tartozik közéjük. Szóval megint a gyevi bíró effektus működik?

www.atv.hu/belfold/20150403-vadai-agnes-eb/hirkereso
én utálom a sok illatot, szagot keverve. úgy kevereg tőle a gyomrom, mintha részeg lenék. ezért a locsoló napot több évtizede kikerülőm...

nektek azért hoztam egy kis Apostol kavalkádot, hogy a locsolás és az itóka se maradjon ki annak aki ezt értékeli:

www.youtube.com/watch?v=1NwiPfeJbFk

ha türelmes vagy a következő videón Bajor Imre esik túl a felejthetetlen népszámláláson... :DDD

(mert mire kijózanodtam véget ért a tanfolyam, ezért,) további szép és jó napot! :))))
süti beállítások módosítása