Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Neytiri111: @Ma született bálvány: a cikk egy éves. A cikk úgy született, hogy az újdonsült apuci mondja. És e... (2024.11.25. 12:45) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.03.20. 09:37 Fabius

Összeállt a Gyűlölet Szövetség

Címkék: zugló méltatlanság várnai lászló

 

idezet.jpg

(idézet: György István, budapesti kormányhivatal vezető)

 

A fentiek felolvasása és megértése után - illetve ellenére - mennyire kell utálni valakit ahhoz, hogy törvényi felhatalmazás nélkül mégis megfosszák képviselői mandátumától? Szövetkezve leggyűlöltebbnek mondott ellenségünkkel, nyilván, hisz a többséghez mindenképpen szükséges velük egy baráti testnedvcsere. Hogy pontosan kik voltak a kurvák akik átmentek strichelni a jobboldalra azt nem tudhatjuk meg, mert ilyen kis szemérmes a zuglói MSZP TóCsával az élen. Titkos szavazás, az kellett nekik, mert Zugló mégse Amszterdam, hogy kiüljünk kurválkodni a kirakatba.

tocsa_rozgonyi.jpg

Az esti recskabajnokság után - mert nyilván megünnepelték Várnai kigolyózását - meg indulhat a mutyibuli polgármester urunk asszisztálásával. Várnai ugyan mondogatta időnként, hogy összefonódások vannak bőven a két oldal között, meg is kapta érte a magáét mikor az MSZP együtt szavazott Papcsákékkal az ingatlaneladásokról, de Karácsony akkoriban még nem zuglói polgármester akart lenni, így bizonyára elkerülte a becses figyelmét.

Vagy leszarta pont, még az lehet.

Esetleg úgy érezte kijár ezeknek a méltó uraknak egy mámorító pillanat, mikor egymás helyett a közös ellenséget lehet gyűlölni szívből, és összeállhat Gyűlölet Szövetsége. Az LMP a pártszakadás után mandátumtolvajnak tartott minden kilépőt, Várnaival elég viharosan váltak, tőlük nem meglepetés a szavazat. A többieket meg jobban összekovácsolja egy ilyen a zökkenőmentes lopás - oppardon, működés - közben, mint a felek között gondosan elosztott önkormányzati cégek, bizottsági helyek és miegyebek. Azzal sem kell foglalkozni, hogy Gyügyei Attila fideszes képviselőt sem találni a KOMA-n, elég ha Várnait lehet baszogatni. A munkaügyi bíróság döntéséig sincs útban, nem kéri ki, nem piszkálja a szerződéseket, nem mutogat, hogy ni, már megint milyen lepukkant arcokat húztak elő a dicstelen múltból.

Kedves Várnai!

Neked meg kurvára ideje lenne kinőni a trehányságot! Mert hiába gondoljuk úgy néhány ezren, szüksége lenne rád a kerületnek, ha a világ legbalfaszabb módján gáncsolod el saját magad időről időre. ÉBRESZTŐ!

211 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr607285559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

húsvétra megeszik a karácsonyt. gyügyei meg tanácsnok is, családvédelmi és egyházügyi. nem tud elszámolni a perselypénzzel?
Nem lehetne úgy mindet a Bosnyákon sorbaállítani és fejbelőni?
mit lehet mondani erre?

kb ennyit:

"Cirka 3 évvel ezelőtt írtam (keresztre is feszítettek érte), hogy messzemenően egyetértek Kertész Ákos minősítésével, miszerint ez az ország nagymértékben a diktatúra pocsolyájában boldogan dagonyázó, röfögve moslékot zabáló emberek országa, akik nem akarnak tudni arról, hogy le fogják szúrni őket. "

hacsaknem.blog.hu/2015/03/19/szep_uj_vilag_a_diktatura_pocsolyajaban_rofogve_figyeljuk_a_provokatorokat
Ady Endre: A perc-emberkék után

Otthon bolondját járja a világ,
Majmos, zavaros, perces, hittelen,
Nagy, súlyos álmok kiterítve lenn,
Fenn zűrös, olcsó, kis komédiák.

Magyar Bábelnek ostoba kora,
Ments Atyaisten, hogy bennelegyek -
Engemet kötnek égbeli jegyek
S el kell hogy jöjjön nászaink sora.

Most perc-emberkék dáridója tart,
De építésre készen a kövünk,
Nagyot végezni mégis mi jövünk.
Nagyot és szépet, emberit s magyart.

Robogok honról rejtett vonaton,
Ebek hazája ma, nem az enyém -
S ha marad csak egy hivőm, szent legény,
Még a holttestem is ellopatom.

Ez a ricsaj majd dallá simul át,
Addig halottan avagy éberen,
Pihenjen a szent láz s az értelem,
Míg eltünnek a mai figurák.

Magyar leszek majd hogyha akarom,
Ha nem sutáké lesz itt a világ,
S fölcsap minden szent és igazi láng
Rejtekből avagy ravatalon.
@gazoló: Nem tudom, hogy mikor írta ezt a versét Ady, de csak az utóbbi napok eseményei: közhír ty, zuglói történések, Szili etnő "munkavállalása", mint perc-emberkék...
Moldova is hasonlókat emlegetett ma az ATV-n, /pitiáner ügyekkel foglalkozó politikusokról is/ és sötét felhőket, amelyet csak egy vihar oszlathat el...de mikor ?
@KÁTÉó53éúétr6:

Tóth Árpád és sokan mások is pontosan ezekről a dolgokról és ezekről az emberekről beszéltek!!

"Az Antikrisztus napjai ezek,
Csillog a világ szörnyű arany-szennye.
Röhögő senkik, balkörmű gazok
Szállnak mennybe.

S én lent vergődöm, és nem tudja más,
Hogy csöndem éjén milyen jajok égnek.
De légy türelmes. Jön még ideje
Szebb zenéknek."
Ma is jön emberünk elmagyarázni, hogy a hivatalos állásfoglalás ellenére most akkor hogyan?
Meg törvényesség, meg hasonlók .... vagy az a törvényes amire EGYESEK azt mondják?
Mert akkor értem.
@gazoló: Azok nem szállnak a mennybe. ;)
Mindenkinek további szép napot és 'napfogyatkozást:)))))

www.youtube.com/watch?v=emdH_r0KNUI
egyebkent elgondolkodva a szituacion nagyon kivancsi vagyok, hogy mit is vart sok evnyi mszp-kopkodes utan Fabius es Varnai:-)

(mellesleg 9 fideszes, 1 jobbikos, 1 lmp az mar egybol 11, mert ugye ezek egy csapat. ehhez eleg volt egyetlen mszp-s vagy pm-es szavazat. hjakerem, karma goes around:-))
@ausländer Sipi:

Nem gondolom, hogy Fabius alapvetően befolyásolt volna bármit az önkoriban. Egy lapon emlegetni Várnaival, enyhén szólva is csúsztatás/összemosás.

Kizárólag a képviselőé a felelősség, ha maga alatt vágja a fát. Röviden, Várnai hülye volt. Ennyi támadási felületet adni, ilyen kis támogatottság mellett, nem vall józan ítélőképességre
@Orica Középföldi:
Ez így van. Neki még a zebra mellé sem szabadna lépnie, mert egyből támadná azért is a többi. Ahhoz képest ez meg marha nagy támadási felület.
@Orica Középföldi: nem is azt mondtam, hogy Fabius ezt befolyasolta, mindossze arra celoztam, hogy mit vart o es varnai? gyakorlatilag boritekolhattak mindketten a tuti buktat, hiszen addig jar a korso a kutra.
@ausländer Sipi:
Nem is értelek, hisz itt demokrácia, törvényesség, meg hasonló izék vannak, kicsinyes, pitiáner bosszúállás, mutyik, lopások, hazudozás meg nincs! Tócsáéknál meg pláne nem szokás...
Essetunni... :(
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: nicns iott kicsinyes bosszuallas. az van, hogy varnai betart az mszp-pmnek, akkor politikai ellenfel. tehat mi tortenik, ha lehetoseg lesz a kigolyozasara? ki kesz golyozva.

ezen kivul szerintem feleséeges tovabb szarpofozni es az mszpt szidni. 9 szavazat fidesz, 1 jobbik, 1 lmp. innentol eleg volt, ha varnai beallt valamelyik mszps, vagy pmes helyere, vagy megdugta az asszonyt es mar buko is.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: kár a szóért...
felesleges ez a képviselői izéééke, a lényeg az ez, és a többi fájó dologról még nem is beszéltünk.:

Ma is van olyan kórház Budapesten, ahol barkácsáruházban vásárolt fúrót használnak a műtőben. Előfordul, hogy a kórházak mezőgazdasági boltból szerzik be a műanyagcsövet az altatógéphez vagy a katéterezéshez, de az is, hogy horgászdamilt használnak sebvarráshoz és klasszikus franciakulcsot a csontcsavarok eltávolításához. A pénztelenség ilyen kreatív megoldásokat is szül, ezek azonban már azon a határon vannak, amik rendkívül kockázatossá teszik a betegek ellátását.

index.hu/belfold/2015/03/20/barkacsfuroval_es_horgaszdamillal_is_dolgoznak_a_mutoben/
@ausländer Sipi:

Az a boldogtalan csak azért írta, és talán te is csak azért értesz@Boli – Ch.T. is, meg hát!: vele egyet, mert nem volt szerencséd enni az általam alkotott töltött káposztából, a főtt füstölt csülök és kísérő zenekara etüdből, és nem élveztél semmit -triviálisan 'csak'- meggyes-marha munkanéven futó eposzból.

Nem minősíteném Kertészt, sem téged, hiszen lehet, hogy csak a moslékos oldalra volt rálátásotok, de biztosíthatlak, hogy a gourmandok országa is ez a 'kicsiny kis ország, messze ringó gyermekkorod világa',

"de élnek dolgozók itt, költők is bűntelen,
és csecsszopók, akikben megnő az értelem,
világít bennük, őrzik, sötét pincékbe bújva,
míg jelt nem ír hazánkra újból a béke ujja,
s fojtott szavunkra majdan friss szóval ők felelnek."

A napfogyatkozás megvan.
@ausländer Sipi:

Egy olyan típusú képviselő, mint Várnai, mindenkinek ellenség, aki nem érdekelt az átláthatóságban. Aki ebbe beleáll, tudnia kell, mindenért támadni fogják.
Ha igaz, ha nem.

Szerintem Karácsony igen nagyot hibázott, amikor hagyta eddig fajulni a dolgot. Őt pontosan így fogják kigolyózni.
Azt hittem okosabb. Tévedtem.
@ausländer Sipi: a Jobbikos pont nem. És valószínűleg fideszes sem mind.
@jaegtoer: látom,bepaníroztad a radnóti kötetet.

@ausländer Sipi: egyébként neked meg ajánlom tizma tegnapi kommentjét:

varanus.blog.hu/2015/03/19/lesz_fidesz_mszp_nagykoalicio_zugloban/full_commentlist/1#c26518107

"Hosszas vita után titkos szavazáson 12 igen, 4 nem, 5 tartózkodással méltatlannak találta a testület Várnai képviselőt."

tehát volt ott összefogásos szavazat is az igenek között. egyébként meg mszpt szidni nem kell félnetek jó lesz.
@Orica Középföldi: ugyan. varnai sem mas, mint egy kompromisszumkeptelen figura, aki most racseszett, ahogy mindenki aki nem kepes kompromisszumokra elobb-utobb csunyan rabaszik. azzal, hogy varnai kimaradt az osszefogasbol deklaraltan az ellenzeknek es a kormanynak is a politikai ellenfele lett, nincs itt szo masrol, mint politikai pozicioharcrol. atlathatosag, ugyan mar. varnai beallt don quijotenak es pofanverte a szelmalom.
@ausländer Sipi:

"_egyebkent elgondolkodva a szituacion nagyon kivancsi vagyok, hogy mit is vart sok evnyi mszp-kopkodes utan Fabius es Varnai:-)_"

Akkor beszélhetnénk köpködésről, ha alaptalan lett volna a Papcsák-Maruzs-Tócsa ekézés.

Ez, ami történik pont úgy hívják, hogy retorzió és hivatali valamint tisztségviselői hatáskörrel történő visszaélés. Az aljas indokból kitételt kihagytam.

Ez akkor is így van, ha Várnai menetrendszerűen balfaszkodik.

Nem véletlenül csúsztatták le bizottsági elnöki pozícióról sem.
Jól tudták a ganék, hogy egy válás általában megviseli a pénztárcát, és a sürgős meg még sürgősebb fizetnivalók összetorlódhatnak annyira, hogy megesik az adóhátralék.
Különösen a közös kasszából nem százmilliókat kihasító tidsztségviselő esetén, akinek csak úgy nem nőnek hozzá négyzetméterek a lakásához, aki a közügyekre fordítandó időt a saját vállalkozásától, a saját munkájától veszi el.

Egyértelmű a kiszorítosdi, csak nem akartam Barta úrral tegnap viccfolyamba pancsolni.

Ellenben, ha megindítják Várnai ellen az okirat hamisítási eljárást, akkor meg kell indítani Rogán, Mészáros és más tettestársak ellen is. Legyen. Lássuk. Azért elég kerek, és elég kicsi a világ. Még Zuglón kivülről nézve is.
@Liesel: a jobbik mindig a fidesszel egyutt szavaz. neha kicsit megrangatja a porazt a nyilvanossagnak, de kulonben a fidesz pitbullja. az lmp meg a pincsije...
miközben:

Tao: teljes homály, mi van a milliárdokkal

Közel 50 milliárd forintot használtak fel a magyar sportszervezetek, amit adó helyett nekik fizetnek a nyereséges cégek. A pénz nagy része a futballklubokhoz kerül. 70 esetben szabálytalanul használták fel a pénzt, ezért vissza kell fizetniük. Azt mindenki titkolja, kiket és miért kellett büntetni.

dex.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Fsportgeza.hu%2Ffutball%2F2015%2F03%2F20%2Ftao-penz_visszafizet_szabalytalan_nav%2F
@jaegtoer: ez teljesen lenyegtelen. a lenyeg az, hogy az mszp barmilyen korrupt es balfasz part, akkor is demokratikus ero, akivel egyutt le kellett volna valtani a fideszt. most a nagy emberkedesnek megvan a kovetkezmenye.

felreertes ne essek, nem azt mondom, hogy hu de jo, hogy ezt csinalta az mszp-pm. en csak kerdezem, hogy azutan a szemetkedes utan amit egyesek levagtak az mszp-vel es az osszefogassal szemben, minek kellett volna tortenni?
@ausländer Sipi:

"_ ugyan. varnai sem mas, mint egy kompromisszumkeptelen figura, aki most racseszett, ahogy mindenki aki nem kepes kompromisszumokra elobb-utobb csunyan rabaszik. azzal, hogy varnai kimaradt az osszefogasbol deklaraltan az ellenzeknek es a kormanynak is a politikai ellenfele lett, nincs itt szo masrol, mint politikai pozicioharcrol. atlathatosag, ugyan mar. varnai beallt don quijotenak es pofanverte a szelmalom. _"

Most éppen egy olyan palit ....öööö.... degradálsz, aki olyanok ellen 'harcol', akik miatt most neked külföldön nem csak tágasabb, hanem jobb is.

Szóval el kellene dönteni, hogy támogatjuk a tevékeny tenni akarókat akkor is, ha balfaszkodnak, vagy leaszarunk mindenkit, mert ez a deal, csak akkor meg mire föl a becsmérlés, hogy milyen szar ez az ország. Ugye.

Azt még érdemes átgondolni, hogy a komromisszumképtelen figura, talán konkrétan a potenciális tolvajokkal és a hatalmukkal visszaélőkkel szemben kompromisszumképtelen.

Akkor pedig hogy is van ez az egész?:)
@parti_giano: ez az arany honnan van? ugyanis en mindenhol csak 12-10et talalok
@ausländer Sipi:

"akkor is demokratikus ero,"

Aha. A véreb is kutya, mégse csivava.
Nem akarok parttalan vitába belemenni, de konkrétan ismerve a zuglói maszop munkáját, nincs az a nagyító, amivel Tócsa környékén a demokrácia felfedezhető. Maradjunk ennyiben.
@ausländer Sipi:

"_ez teljesen lenyegtelen. a lenyeg az, hogy az mszp barmilyen korrupt es balfasz part, akkor is demokratikus ero, akivel egyutt le kellett volna valtani a fideszt. most a nagy emberkedesnek megvan a kovetkezmenye. _"

Én úgy gondolom, hogy helyesen tette, hogy nem állt össze a egyik tolvajjal sem.
Joggal hihette, hogy a tiszta kéz, és a korrupció elleni harca kiváltott annyi szimpátiát, hogy reális esélye van a polgármesterségre, netán az egyesület jelöltjeinek is a befutóra.

Nem így lett. Zuglónak inkább kellettek a tolvajok, és hogy folytassák ahol abbahagyták, mint egy tabula rasa, kivéve cca 4000 választót.
Ez van.

De ezért miért Várnai a hibás?
Nincs tisztakezű emberre szüksége Zuglónak.

Feljebb írtam, hogy a mocskok nagyon jól tudták milyen anyagi helyzettel küszködik Várnai, ha ő is csalt lopott volna, ha beállt volna a sorba, adótartozása sem lett volna. Sőt.
Még sőtebb, utóbbi esetben ha lett is volna adótartozása, sokkal, de sokkal megértőbbek lettek volna. Még szavazáskor is.
Volna.
@ausländer Sipi: ott a forrás, linkeltem. tegnap írta tizma ide a blogra, azaz barta jános, a testület lmp-s tagja.

szemétkedés az mszp-vel? aham, ez az úgy kezdődött, hogy visszaütött tipikus példája.
@jaegtoer: nem a celok a fontosak, hanem az eszkozok.

egyszeruen varnai es a tobbi osszefogast szabotalo modszere nem alkalmas a hosi halalon es a fidesz hegemonia biztositasan kivul masra. korrupt az mszp es balfasz? ugy van. de akkor is demokratikus ero es szukseg lett volna ra a fidesz levaltasahoz 2014ben. az mszpnek, a dknak, a pmnek, a fuggetlenek EGYUTT kellett volna mukodni. aztan utana majd elvitatkozhattak volna, miutan orbanekat elzavartak a halal faszara es lesittelik oket. mert a legfontosabb az ujboli megalapozasa lett volna a demokracianak, egyfajta uj rendszervaltas.

en fenntartom azt a velemenyemet, hogy finggal nem lehet himestojast festeni, az ilyen varnai-fele hoslovagok nyemcovi sorsa pedig elore meg van irva es senkinek nem hoz hasznot, sem demokraciat, sem szabadsagot. 20 eve biztos sokra tartottam volna varnait es az ilyen fejjel-a-falnak modszert, csak azota felnottem.
@ausländer Sipi:

Hogy Várnai mit várt azt nem tudom, de én pont ezt a sunyigeciséget vártam a TóCsa féle faszkalapoktól. A pontos hogyvolt itt van Várnaitól:

"A kiszavazóshow, bár Tildy Balázs és Erdős Dóra kezdeményezték, mégsem a Fidesz egyedüli műve volt, mert a közgyűlési matematika a alapján ehhez mások szavazatai is bőven szükségeltett. Hiszen a Fidesznek csak nyolc képviselője volt jelen, ehhez adódott még az LMP-s Barta szavazata. (az LMP nem felejt) az kilenc, tehát még minimum három baloldali képviselő szavazott ellenem. A Jobbikos NEM-mel szavazott és értelemszerűen én is. A Fidesznél lelkiismereti szavazás volt, a többségük azt állította, hogy miután rendeztem a tartozást és különösen miután megismerték a Kormányhivatal állásfoglalását már nem látták megalapozottnak a méltatlanságot, tehát tartózkodtak. Karácsony és Szabó Rebeka állítólag - állítólag - tartózkodtak.

Most derült ki, hogy nem véletlenül kért az MSZP alpolgármestere titkos szavazást, melyet ők egységesen meg is szavaztak. A titkos szavazás elrendelését Karácsony és még pár Fideszes is támogatta. Ezután az MSZP frakciószünetet kért. A visszajövő MSZP-sek ezután már kerülték a szemkontaktust, majd a szavazás után szemlesütve gyorsan távoztak. Így megy ez, ilyen egyenesen."

varnailaszlo.blog.hu/2015/03/20/meltatlanna_valtam_igy_szavaztak

Szóval tapsot nekik, Sipikém.
@Orica Középföldi: es ugye milyen jo, hogy elvezhetitek tovabb a fideszt meg negy evig?:-)
aztan lehet, hogy meg negy evig. aztan ki tudja, meddig. orban ahogy oregszik csak rosszabb lesz. jobb nem.
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Szerintem lövöldözés nélkül is beleköphetne az a jobbikos ezek cipőjébe is.
@jaegtoer: "A napfogyatkozás megvan."

ÉS! A fény is visszajött.
@Fabius: nem fogok tapsolni, hiszen nincs miert. de nem ertem sem a csodalkozast, sem a felhaborodast.

komolyan azt hitted, hogy egy a fidesz altal letrehozott lejtos palyan nem fogjak kinyirni a varnai-feleket?:-)

ne maaaar..
ennyire nem lehetsz naiv:-)
@ausländer Sipi: ne mosd már össze! itt zuglóról van szó, orica is tócsáról írt. de ha akarod, több a vállalhatatlan figura az mszp-ben, mint a vállalható.
@ausländer Sipi:

Várnai konkrét kinyíráshoz nem lejtett eléggé az a pálya itt nálunk. Kellettek hozzá a szövetségesek, és uppsz, hogy, hogynem meg is lettek. Titkos szavazással, mert ennyire tökösek és egyenesek.

Tán, mert TóCsának és a szociknak pont annyira és pont ugyanott fáj Várnai ténykedése, mint a helyi Fidesznek.
@parti_giano: jahogy zuglo egy masik orszagban van?

nem kell vallalni egyebkent. senki nem mondta, hogy az mszpt vallalni kell. a kovetkezmenyeket kell vallalni. az mszpt nem:-)
izgatottan várom, hogy a mi fabiusunk mikor költözik át óbudára, mer akkor tán a cinkotai önkormányzat működésérül is megtudhatnánk valamit.

intim istván, ebenguba
@Fabius: ertem. tehat gyurcsanyahibas es e'mu'tnyo'cev:-)

nem tudtok a hoborgesen kivul mit csinalni, mert nem valtottatok le a fideszt. persze, hogy az ilyen tocsa-felek talaljak most meg a helyuket, hiszen a nekik kedvezo rendszer maradt. egy levaltott kormannyal a tocsa-feleket mar regen ki lehetett volna baszni a picsaba. igy most nem lehet.

ezt probaltam elmagyarazni annakidejen is. az elso es legfontosabb a fidesz levaltasa. utana lehet a tobbivekl foglalkozni, de amig a fidesz rendszere uzemel, addig nyugodtan lehet az ilyen esetekre szamitani.
@ausländer Sipi: ezt most jól kimaxoltad. akkor is vállalni kell a következményeket, ha működött volna az összefogás. de látom neked mindegy az összefogás minősége, így ebben is nyugodtan résztvehetsz:

"Magyarország jelenleg a harmadik helyen áll a kóros elhízás gyakoriságában a világranglistán, ennek megváltoztatásához a legszélesebb összefogásra van szükség - mondta az emberi erőforrások minisztere a Magyar Obezitológiai és Mozgásterápiás Társaság (Momot) XIV. kongresszusán.2

mti
Majd lássuk mit fog mondani a kormányhivatal, és a bíróság.

Magyarország helyi önkormányzatairól 2011. évi CLXXXIX. törvény 38.§-a pedig ezt írja elő:

(3) Az önkormányzati képviselő összeférhetetlenségének megállapítását bárki kezdeményezheti a polgármesternél, melyet az összeférhetetlenséggel kapcsolatos feladatokat ellátó bizottságnak haladéktalanul továbbítani kell kivizsgálásra. Ismételt kezdeményezés esetén, amennyiben az új tényt vagy körülményt nem tartalmaz, az összeférhetetlenséggel kapcsolatos feladatokat ellátó bizottság külön vizsgálat nélkül lezárja az ügyet, ebben az esetben a (2) bekezdés szerinti határozathozatalra sem kerül sor.

Ez vonatkozik a méltatlansági eljárásra is, így ezen rendelkezés szerint bárkinek lehet kezdeményeznie méltatlansági eljárást. Gyügyei Attila fideszes képviselő ellen is.

Nosza!
@parti_giano: "akkor is vállalni kell a következményeket, ha működött volna az összefogás"

igy is van. csak ugye akkor masok lettek volna a kovetkezmenyek. akkor fel sem merult volna egy ilyen meltatlansagnak a lehetosege sem.
@látjátok feleim szümtükkel: "Ez vonatkozik a méltatlansági eljárásra is, így ezen rendelkezés szerint bárkinek lehet kezdeményeznie méltatlansági eljárást. Gyügyei Attila fideszes képviselő ellen is."

de ugye nem fognak. teljesen nyilvanvalo, hogy ez a fidesz fegyvere masok ellen, amit maguk ellen soha nem fognak hasznalni.
@ausländer Sipi:

"_nem a celok a fontosak, hanem az eszkozok._"

Van benne valami.

Ellenben innen szarok az egészbe.
@ausländer Sipi: "de ugye nem fognak. teljesen nyilvanvalo, hogy ez a fidesz fegyvere masok ellen, amit maguk ellen soha nem fognak hasznalni."

No én nem erről írtam, hanem azt, hogy BÁRKI. Szó szerint ez van a törvényben. Vagyis bemegy valaki az utcáról és kezdeményezi a eljárást. Ez ám a jó törvény.
@ausländer Sipi:

" es ugye milyen jo, hogy elvezhetitek tovabb"

Sipi, ne légy faék.
Deklaráltan a fidesz is demokratikus, sőt polgári párt. Tudsz mutatni egyet, akire ráillik a két jelző?
Ilyenekből a demokratikus maszopban is van bőven. Nem véletlenül tanyázott akkorát 10-ben.

Őszintén szólva ebet gubára cserélni nem egy távlat.
@jaegtoer: pedig ez a felvilagosult gondolkodas. a cel szentesiti az eszkozt mondas a jezsuitake volt es az inkviziciora hasznaltak.

tehat mindig az eszkoz, a modszer a fontos. altalaban a - deklaralt - celokban nincs relevans kulonbseg.
@ausländer Sipi:

"nem tudtok a hoborgesen kivul mit csinalni"

Tudja fene, innen Papcsákot kibasztuk a picsába OGY és önkormányzati szinten is, úgyhogy a kioktatással máshol kopogtassál.

A kibaszás rutinból menni fog már menni a következő alkalommal, a zuglóiakat meggyőzni legfeljebb arról kell, a korrupt szar korrupt szar marad így tökmindegy, kormányon vagy ellenzékben van.

Ha ezt az egy apróságot megtanulják máris faszaság lesz.
@Orica Középföldi: "Őszintén szólva ebet gubára cserélni nem egy távlat."
errol mar parszor kifejtettem a velemenyet, ismerhetitek es azota sem valtozott:

jobb egy tolvaj es korrupt demokrata, mint egy tolvaj es korrupt diktator. az mszpt el lehetett zavarni 2010ben. mert demokrata volt. a fidesz ugy megmalmozta a szabalyokat, hogy gyakorlatilag osszefogas nelkul lehetetlenne valt. osszefogni meg nem vagyok hajlandoak, ergo marad a fidesz.
@Fabius: levagtatok papcsakot mint a hydra fejet, igaz?;-)
@ausländer Sipi:

Sipi!

A te itthoni választókerületedben mi a helyzet?
Elmegyek oda tanulni.
Úgy emlékszem te is hazajöttél 'választani/szavazni':)
@jaegtoer: ott az tortent, hogy kunhalmi nyert aztan a fideszesek hirtelen talaltak meg par szavazatot valahol, atan megsem nyert. 20.000es nagysagrendnel 60 db "befujta a szel" szavazat dontott.
@ausländer Sipi:

Ez egy orbitális tévedés. A maszopot nem azért lehetett elzavarni, mert demokrata volt.

A cél szentesíti az eszközt témára még visszatérek, de most mennem kell.
@jaegtoer: tanulni mindig jó dolog, tetszik, mikor például összehozod a tudományt és a gasztrónomiát:

Tésztaszűrővel próbálták felfogni a napfogyatkozást – videó

hvg.hu/itthon/20150320_tesztaszuro_napfogyatkozas
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Csupán kiegészítésként.
Sportprogram, beruházás, fejlesztés:
2014. 81.226 mrd
2015. 109.192 mrd
2016. 59.792 mrd
2017. 45.264 mrd
Csányi szerint 238.7 mrd kerül a fociba.
Szerény összehasonlításként érdemes megemlíteni, hogy a kórházi várólistákra 8 mrd kéne, de a kormány 6 mrd-ot hajlandó e célra szánni.
A hiányzó 2 mrd-ra eszerint nem kerül sor.
@Orica Középföldi: "Ez egy orbitális tévedés. A maszopot nem azért lehetett elzavarni, mert demokrata volt." na erre a magyarazatra igen csak kivancsi leszek:-DDD
@jaegtoer: egyebkent igen, jol emlekszel, en is hazamentem szavazni. de ugy gondolom, hogy ez volt az utolso eset:-)
@látjátok feleim szümtükkel: Isten bizony nem a kiszavazó show-t, védem. De a tény az, hogy sem be nem jelentette, hogy méltatlanná vált, sem azt, hogy mikor szűnt meg az esetleges méltatlanságra okot adó körülmény. Mert ugye, ha jól értem, volt egy lejárt köztartozása, mely akkor tekinthető méltatlanságra okot adó körülménynek, ha a tartozás miatt indított jogorvoslati eljárás (pl. kötelezettség vitatása, esetleges önkéntes teljesítés igazolása) lefolytatása után 60 napot követően is fennáll lejárt köztartozása. Mert, amennyiben részletfizetést, kedvezményt, egyéb mást kap, az nem tekinthető lejárt köztartozásnak, így nem eredményez méltatlanságot.
@Mariann19: ütős számok, miközben az isten adta nép, gumicsont hegyeken rágódik, meg a főleg műbalhékon. Tudom hogy fontosak a helyi ügyek, a lényegében semmit nem befolyásol ez az egy két fecske aki küzd helyi szinten, lehet az Várnai, Juhász, vagy bárakárki. Hisz közben egy egész társadalom rohad szét...
@CSENDES:

A csatolt linket megnyitva olvasható:
"Röviden a tények: Megválasztásom után mint minden önkormányzati képviselő kértem a KOMA-ba, a köztartozásmentes adatbázisba a felvételemet. Január 10-én értesítettek, hogy adótartozásom van, ezért a felvételt elutasította a NAV. Mindösszesen 43.000 forint. Ezt február 25-íg befizettem. Majd március 11-én újra megkértem, hogy bekerüljek a KOMA adatbázisba.

Az Ügyrendi Bizottság kérésére bemutattam a 0-ás adóhatósági igazolást, illetve a friss kérelmet az adatbázisba kerülésbe (az adatbázisba még nem kerülhettem be, mert az legközelebb április 10-én frissül)"

Szóval, amíg a nav nem értesíti, hogy nem teszi be a KOMA-ba, addig miről beszélünk? Amikor meg értesítette, akkor intézte a dolgát.
Gondolom ezt olvasta a kormányhivatal vezetője is, márpedig őt nem lehet ellenzékiséggel vádolni.
Arról sem tehet egy önkormányzati képviselő, hogy a márciusi kérelemre majd csak áprilisban frissíti a nav a KOMA-t. Ezért írtam tegnap, hogy az adóhatósági nyilvántartással szemben vannak még fenntartások bőven.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:

Lehet, hogy a pozíció osztás fogja ki a szelet az ellenzék vitorlájából? Megint a kisgömböc az okosabb?;D
OFF

Aztaaaaa :)

A legdurvább rasszista támadásnak nevezték Tóta W. Árpád írását a HVG épülete előtt tüntetők.

media.mandiner.hu/cikk/20150319_tota_w_arpad_ellen_tuntettek_a_hvg_elott

ON
De kukacoskodók ezek a közmunkások. Nem elég nekik, hogy közmunkát, meg bérnek csúfolt aprópénzt kapnak? Még a kormány karja is kéne, nem elég, hogy közmunkakezét nyújtja? Vagy csak eccerűen szar a törvény, és akik megszavazták, nem gondolkodtak el a valóságon? No de hol is van ilyenkor, meg más hasonló esetekben a jobb, meg bal ellenzék?

www.penzcentrum.hu/karrier/igy_neheziti_meg_a_kozmunkasok_allaskereseset_a_szabalyozas.1044098.html
@gazoló: Ne haragudj, csak most kerültem géphez
Moldova György ma volt, Rónai Egon start c. műsorában.
Most írja a századik könyvét
Haragszom a médiára, sajtóra, hogy oly ritkán szólaltatja meg ezt az igaz EMBER-t
@látjátok feleim szümtükkel: Már megbocsáss, hány hónappalis volt ez a hivatalosan méltatatlanná válást követően? Persze ez nem tetszik. De a hogyan a Varanus fogalmazott, ne legyen lusta paraszt a képviselő, ráadásul a miének, mert abból csak baj származik.
@parti_giano:

Hmm. Ebben nem az az érdekes, hogy Vágó és én kb ugyanazt gondoljuk Várnairól és erről az ügyről.

Érdekesebb, hogy mennyire másképp látják ők ezt például Bartával. Mindkettő párttársa volt egykor Várnainak, az egyik szerint kell(ene) a zuglói közéletbe, a másik ellene szavazott a voksoláskor. Én arra lennék kíváncsi, a többi egykori elempés - Karácsony, Szabó Rebeka - hogy voksolt. Jó, állítólag tartózkodtak vagyis nem mondtak semmit. De én majd egy általuk is megszavazott titkos szavazásnak azt hiszem el, amit a szememmel látok.
@ausländer Sipi:

Hősöm, mi "levágtuk a Fidesz Szent Tehenét, oszt' te addig vajon mit csináltál? Csak őszintén, itt bevallhatod.
Biztos, hogy mindenről a szocik tehetnek, akik a 2 PM- (korábban volt LMP-s)Karácsony és Szabó Rebeka nélkül csak 8-an vannak?
A Fidesz nyújtotta be Várnai ellen a méltatlansági indítványt. Ők 9-en vannak.
Az LMP-s Barta (Várnai volt LMP-s párttársa, ugyanis Várnai 2013 őszéig LMP tag volt, és az előző ciklust az LMP listáján került be képviselőnek) a fészbúkon is megírta, hogy ők megszavazták.
Igaz, hogy Szabó Rebeka azt mondja, hogy nem szavazta meg, de titkos szavazás után mindenki azt mond amit akar. Egy dolog nem hazúdik, a matematika. Azt még Matolcsy sem tudja átverni
Ez így 9+2+1 =12.
A fideszes Rozgonyi Zoltánt is pont 12 képviselő szavazta meg: a Fidesz frakció, Karácsony + Szabó + LMP.
Ezek után biztos, hogy a szocikra kell mindent ráfogni?
Tudom, hogy a Varánus blogon a szocik ugyanolyan gyűlölt ellenségek mint a Fidesz, ha a szocik is megszavazták volna, akkor 9+8+1 = 18 szavaz lenne (és ekkor még jóindulatú vagyok, mert elhiszem, hogy Karácsony és Szabó nem szavta meg)
@fehérfarkas:

Ja, ja, biztos igazad van. A szocik által kért névtelen szavazás meg a véletlen szerencsétlen összjátéka.

Tudod kit nézzél hülyének.
@Fabius: na jó, innét tényleg csak konteókat építhetsz. de tényleg, gyügyeiről ügyeiről mit lehet tudni? furcsa egy muksónak látszik.
@Fabius:
számoljál és légyszoi a matelcsysta unortodoyx matek helyett az ortodox matekot vedd elő:
Várnai méltatlanságát benyújtó Fidesz = 9 szavazat. Elég nagy blamázs lenne, ha a saját indítványukat saját maguk szavaznák le.
AZ LMP-s Barta ő a fészbúkon is megírta, hogy Várnai ellen szavazott = 1 szavazat.
A másik 2 szavazat lehetett a 2 volt LMP, jelenleg PM tag Karácsony és Szabó közül az egyik = 1 szavazat.
És valószínűleg a Jobbik sem támogatta Váranait (bár kitudja, lehet, hogy a háttérben jobbik-Várnai összefonódás van???? :D :D :D) = 1 szavazat.
Vagyis 9+1+1+1=12
De az is lehet, hogy a Jobbik tartozkodott, és mindkét PM-es Várnai ellen szavazott. Ekkor 9+1+2=12
És milyen érdekes, hogy a fideszes Rozgonyi alpolgármesterré kinevezésekor pont ugyanez volt az arány.
@Fabius: "Ja, ja, biztos igazad van. A szocik által kért névtelen szavazás meg a véletlen szerencsétlen összjátéka.
Tudod kit nézzél hülyének."

rozgonyi megszavazásánál is titkos szavazás volt, és jéééé, pont őt is 12-en szavazták meg. És Barta ott is megmondta mit fog szavazni.

De akkor te azt állítod, hogy a Fidesz a saját indítványa ellen szavazott? Persze sok mindent kinézek a Fideszből, de ez esetben 1000-rel kommunikálnák, hogy a szocikra kenjék rá a dolgot. A máskor oly hangos fideszes kommunikáció most nagyon csöndben van.
@Fabius: es hogy megvaltozott minden, mi? ugye mennyivel jobb lett rogton?;-)
@fehérfarkas: igen, ezt mar en is levezettem igy, de kell a szalmabab:-)
@fehérfarkas:

Rozgonyi szavazása az egy dolog, a Várnaié meg egy másik. Én elhiszem, hogy kényelmes a titkosság mellett erre hivatkozni, de a többit nem nagyon.

De mert amúgy kurvajófej vagyok javaslok egy menekülő utat: a következő ülésen tegyék nyilvánossá ki hogy szavazott. A Fidesznek nem gond, ők vállaltan ki akarták nyírni Várnait, Barta bevállalta a dolgot, mert volt elég töke hozzá, a szocik meg ha fehérek, mint a hó, akkor titkolni valójuk nincsen.

Fidesz - MSZP többséggel egy másodperc alatt átmegy a titkosítás oldás. Nosza, legyenek tökösek. Mert ha mégsem, akkor sunnyognak, és fölösleges ez a ködásítás.
@Fabius:

akkor szerinted a Fidesz leszavazta a saját indítványát, míg a szocik meg mind megszavazták a Fidesz indítványát? hmmmm, egész érdekes logika
matematikailag 12 IGEN szavazatnak kell lennie, míg Fidesz+LMP+szocik = 18 szavazat
vagy én tanultam rosszul a matekot, vagy te
Akkor most mi is változott előnyére Zuglóban?
@Fabius: A videóban azt mutatták, hogy honvédségi buszokkal vitték oda őket. :)
Számomra érthetetlen a felvetett és egyben jelentéktelen zuglói probléma csócsálása ahelyett, hogy az ünnep előestéjén ráhangolódás történne a dicsőséges Tanácsköztársaság holnapi évfordulójának méltó megemlékezésére!
@ausländer Sipi:

"nicns iott kicsinyes bosszuallas. az van, hogy varnai betart az mszp-pmnek, akkor politikai ellenfel. tehat mi tortenik, ha lehetoseg lesz a kigolyozasara? ki kesz golyozva."

Tehát az eljárás törvényessége az is lényegtelen. Ott a kormányhivatal vezetőjének állásfoglalása - törvényi alapon - amivel szembement a testület... mert, csak, mert megtehetik...
Tehát a korrupt szart nem kell kapirgálni, mert ... mert nem, na...

A pöcsért nem tudja eltenni az is a pénzt szépen, csendben, azután a coci majmokkal együtt a fideszmajok legnagyobb dicsőségére pacsika és minden mehet tovább!
Tényleg, baszki, milyen igazad is van!
Tök hülye ez a Várnai! Te úgy látom okosabban megoldanád...
@Kijelölt Önkéntes:
Önkéntes ettárs, remélem holnap szépen felöltözve felvonulsz.
A jelszavakra figyelni, "ÉJJEN ORBÁN BÉLA!", meg hasonlók.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: azé evvel a sipigyerekkel ki vannak a svájciak a vízből:)))
@taga20:
Ott is "okosba" oldja meg? Nem fogják szeretni...
Erre ezt írta:
"a lenyeg az, hogy az mszp barmilyen korrupt es balfasz part, akkor is demokratikus ero, akivel egyutt le kellett volna valtani a fideszt. most a nagy emberkedesnek megvan a kovetkezmenye."

Tehát kurvára ne légy te finnyás, csak mert egy szál szőr van a szarban!
A gond az, hogy az olyan korrupt szar, az én szememben ugyan úgy nem "demokratikus ero", ahogy a másik korrupt szar sem az! Ráadásul bizonyított, mennyit ér!

Persze lehet, hogy Svájcból én is ennyire nem lennék finnyás, más szarára.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: végig olvastam a napi hülyeségeit. csak mellékesen kérdem, ma munka szünetinap volt a helvéteknél?
ennek az arcnak várnai a barom, az összeférhetetlen, a..!
hülye ez?
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: @taga20: igen, igen, jol latjatok, en is hibas vagyok mert kigolyoztak varnait:-DDD
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: mellesleg nem azt mondtam, hogy torvenyes volt. de persze lehet addig csavargatni a mondanivalomat, amig tudtok okot generalni arra, hogy ram is lehessen haragudni, de attol meg ugyanugy orban marad a kiralyotok:-)
@ausländer Sipi: azé van még remény haver. te elhúztál, karácsony meg a fejéhez kapott:))

444.hu/2015/03/20/megvetozta-varnai-lemondatasast-karacsony-gergely/
@taga20: es akkor most megbuknak orbanek es visszall a demokratikus koztarsasag?:-)

neha elgondolkodom, hogy direkt nem ertitek amit mondok, vagy tenyleg ennyire.. khm..:-)
@ausländer Sipi: "mellesleg nem azt mondtam, hogy torvenyes volt"
mellesleg nem is ezért vagy barom.:))

egyébként, örüljünk, me a sztenderdendpursz felminösített! má csak félbóvlik vagyunk:))
@ausländer Sipi:
Én spec. úgy látom, tényleg... ennyire... ennyire értetlen vagy.
1. Ki mondta, hogy te vagy hibás Várnai miatt?
2. Rád haragudni? Ugyan... te csak a cociszart magasztaltad fel, mert a te szád íze szerinti.
3. Mi azért lehetünk finnyásabbak és inkább tekinthetjük hitelesebbnek azt az embert, aki - ellentétben a coci csürhével - nem akar a lopásokba beszállni és nevén nevezi a LOPÁST, A KORRUPCIÓT, A MUTYIKAT?
4. Netán el kéne alélnunk (ez itt a politikai árvaház) az agyhalott coci szavazókhoz hasonlóan, a Tócsa féle kétes alakoktól, akik tovább űzik kisded játékaikat a közpénzek rovására, a Párt legnagyobb dicsőségére?
5. Aki ezt meg kapirgálni meri, az egy rohadék és most majd megtanulja, hogy ne emberkedjen!

Értelek... ezek után neked van még számonkérnivalód valakin a hazai állapotokért?
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: hagyd haver, sipit így szeretjük. egy fasziba oltott ebola:)))
@CSENDES: "Már megbocsáss, hány hónappalis volt ez a hivatalosan méltatatlanná válást követően?"

No ezt nem lehessen tudni, így a korábban hivatkozott törvény 38.§-a szerint az adósság kifizetése következtében már nem állt fenn az összférhetetlenség, és arra nincs adat, hogy Várnai nem a d.) pont szerint járt el.

A d.) pont pedig ezt tartalmazza:

d) akinek az állammal, önkormányzattal szemben - a lehetséges jogorvoslati eljárások kimerítését követően - köztartozása áll fenn, és azt az erről szóló értesítés kézhezvételétől számított hatvan napon belül - részletfizetés vagy fizetési halasztás esetén az ezt engedélyező határozat rendelkezéseinek megfelelően - nem rendezi.

A rendezés megtörtént, de nem tudjuk, hogy előtte milyen adóhatósági eljárás folyt. Gondolom az erre vonatkozó adatokat a kormányhivatalnál Várnai bemutatta, úgyszintén a képvelőtestületnek is.
A tv-ben most hallottam, hogy a polgármester szerint azért is méltatlan a képviselőségre, mert már többször volt adótartozása. Akár hogy is nézem a törvényt, ez nem méltatlansági ok. Mint ahogy az sem, hogy a vagyonnyilatkozatában nem tüntette fel a köztartozását.

Egyébként Várnai vonatkozásában az a véleményem, aki különb akar lenni krisztusnál, annak akként is kell viselkednie. De ez nem függ össze a méltatlansággal. Ezt a választók szokták díjazni.
@Mariann19: @Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: érdekelne, merre van az a pénz, mert az tuti, hogy nbI-es u17-es legénynek a táskától kezdve a nagy lófaszig a szülőknek kell vásárolni a szerelést, s a meccsek utáni négy rántott husos szendvics - bár tudom a keményen dolgozó kisembereknek több órás munkabérük - nem olcsó mulatság, de tán abból a százmilliárdból mégis futhatná

az utánpótláson - ami a lényeg lenne - egyáltalán nem látszik, ugyanolyan szegénység van látszatra, mint korábban
"minden jogszabály-beterjesztőnek kötelessége hatásvizsgálatot készítenie."

Nocsak, mit is olvastam a vasárnapi bolt bezárás és a KDNP kapcsán:

www.portfolio.hu/gazdasag/adozas/torvenyt_serthetett_a_kdnp_a_vasarnapi_boltzarral.1.211665.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox

Ugyé-ugyé! A törvényből nem csak azt a két sort kell elolvasni, ami nekünk tettszik, hanem érdemes a teljes szöveget. Még az ellenzéknek is, oszt utána van miért hőbörögni ha a parlamenti többség nem tartja be azt a jogszabályt, amit maga szavazott meg korábban.
@taga20:
Ebula barátnőd a face-en is magasztol. Hol vagy te ehhez? :D
Azért ha visszaeszi a rosseb, kicsit majd szigorúbb leszek, hogy szokja.
Szigorú, de igazságtalan...
@látjátok feleim szümtükkel:
Kussolnak. Evégre a kormánygesztusokat meg kell szolgálni. Kutyába, vazelin nélkül is...
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: csinálja, a faszomat érdekli. asz se tudom mi az a fészbuk:)

ja és! baszódjál meg kádéenpé!

ja és ez meg hogy?:))

q.444.hu/k/http%3A%2F%2F444.hu%2F2015%2F03%2F20%2Fa-tudomany-szerint-a-porno-jo%2F
@parti_giano: szólított a kötelesség. tudod kemény dolog a házassági szerződés:)
ma viszont a tijed vagyok:))) kezgyed!
@taga20: nekem nem kellesz. meg esztergalni sem tudol. ebola martaleka maradsz.
@látjátok feleim szümtükkel: Mivel ez királyi híradó, a reakciók előtt nem árt tisztázni, hogy a szállítmány véletlenül nem intim betétnek álcázott ss-20 raketta észak-koreai importból, amit a szombathelyi flottakapitány dubajozó leánycsapata csempészett be az országba.
@parti_giano: "meg esztergalni sem tudol"
eszt miből szűrted le?
@habakuk000: és ez?

Fertőzött csirkéket küldtünk Ukrajnába

Magyarországról 178 tonna szalmonellával és liszteriával fertőzött csirkehús került az ukrán piacra - hozta nyilvánosságra az ukrán főügyészség, amely büntetőeljárást indított az ügyben.

www.napigazdasag.hu/cikk/39078/
@parti_giano: a hétvégén akarunk venni pletykát, aranyos virág:))) egyébként, nézd meg, ha nem hiszed, hogy tudok esztergálni.
úgy esztergálok, hogy még ékezeteket is esztergálok a klaviatúrádra:)))
@taga20: és tényleg. valóságos sámán vagy, nemhiába kedvel imola.
mondhatni egyszer mindenki megleli a maga párját...
@parti_giano: vigyázzá kisgeci, me menetet vágok rád:)))
@Penivaldes: húgi eltévesztetted a blogot. ez nem a velvet:)))
@taga20: ja, mert nem Kim Dzsong vakul meg, hanem a Nap ha Kimre néz:)
@Penivaldes: na ne legyél má olyan szőkebuksza!:))
@taga20: cöcö. te menetet max az asszony előtt vágsz ki, azt is térden.
@parti_giano: nem akarok neked itt tovább erősködni. én nem váltogatom a klaviatúrámat:))

na elkezdem a képzésedet. első óra. hátszög, homlokszög, a főél mellék szöge. szegnyereg, nortonszekrény, ecetera:))
@Penivaldes: én a camponában szoktam eszt látni:)
@taga20: a nortonszekrényt Edward Nortonrol nevezték el?
@parti_giano: nem rossz, eszt nem ismertem. de ez valami önkritika volt részedről?:)
@Fabius: Titkos szavazásnál nem tudják nyilvánossá tenni ki hogyan szavazott, mert szavazóurnás módszerrel történik anonim módon, vagyis név nélkül.
De a matekot megint ajánlom: 12 Igen szavazat.
9 Fidesz + 1 LMP = 10.
(a Fidesz nyújtotta be, és nagy blamázs lenne, hogy a saját indítványukat saját maguk szavaznák le; az LMP-s Barta pedig saját maga írta a fészbukon, hogy megszavazta)
2 szavazat hiányzik a 12-höz.
Ez lehet mind a kettő szoci.
Lehet az egyik szoci, a másik Jobbik.
Lehet az egyik PM, a másik szoci.
Lehet egyik PM, másik Jobbik.
Lehet mindkettő PM (csak a médiának mást mondanak - ne felejtsük, hogy Várnai volt LMP-s társairól van szó, és Várnait egyik sem kedveli és vica versa).
@Penivaldes: nem hiszem. szerintem a te nortonod egy szeget nem tudna beütni a falba:))
(remélem valaki észreveszi)
@taga20: szöget mindenki betud ütni, csak nem biztos hogy egyenesen:))
@fehérfarkas: te haver. látom matekból kurva jó vagy. de!
szerintem ott köztetek ez a várnai csóka a legvállalhatóbb arc.

na akkor legközelebb nem titkos, hanem fésztu fész szavazás legyen. persze csak ako, ha érted amit írok!
baráti üdv. taga!
@taga20: ne olvasd föl az okj okleveled, felesleges. önkritika? na persze, mert asszonynak ezt dúdolgatod:

www.youtube.com/watch?v=SVALVFwzyF4
@Penivaldes: pedig érdekes a tropicarium. a kis rájákat lehet simogatni, nagyon cukik:)))
@fehérfarkas:
A titkosságot mi indokolta?
Az is titok?
A képviselőmutyi annál jobban ráég a testületre, pláne a hivatalos állásfoglalás, a jogszabályok tükrében.
@parti_giano: abban csak az van, hogy büfé és esztergaszakon vörösdiplomával végeztem:)))

ez meg jobb:))

www.youtube.com/watch?v=FGcoabA7jAU&index=1&list=PLeJyu6DI4rLuAFzC9XxYefcqf7qcyaFaK
@Penivaldes: aki a ráját szereti rossz ember nem lehet:)))
@taga20:
Aki a. csáját szereti... Essetunni...
@parti_giano: a roma lazio zászlót láttad az elején?:)
@Penivaldes: na ez végszónak fajint volt:)
megyek, me holnap is meló és korán lesz 5 húsz. szép álmokat neked is.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

A nyílt szavazásnál a képviselők általában a frakciófegyelem alapján szavaznak. A frakciók álláspontját pedig sokszor a háttéralkuk alakítják ki.
Titkos szavazásnál pedig nincs frakciófegyelem, mert nem lehet ellenőrizni ki hogyan szavazott, ezért a titkos szavazásnál a lelkiismeretük szerint tudnak szavazni a képviselők (kivéve persze a Fideszt, ahol a vakondok elkerülése miatt már többször előfordult mind a parlamentben, mind több önkormányzatban is, hogy a fideszes képviselők a frakcióvezetőjüknek megmutatják hogyan szavaznak).
@fehérfarkas:
Mintha azt olvastam volna, hogy a képviselők a szavazás előtt kivonultak "megbeszélni" a dolgokat. Innentől a "lelkiismeret" szerintem nem játszik, a mutyisztáni suskus viszont eléggé nyilvánvaló eme ráutaló magatartás láttán.
Innentől meg nem kérdés, mire fel a titkolózás. Ennyire ne merjék vállalni a köz érdekében emberek a véleményük?
Arra továbbra sincs válasz, mi az oka a törvénytelen, a korm.hivatal állásfoglalásával is szembemenő határozatnak?
Konteózhatunk rá? :D
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: ezt te irod, ezt nem en irtam:-)

te ezt szeretned, hogy ezt gondoljam, kulonben nem tudnad alatamasztani, hogy ugy viselkeds,z mint egy egysegsugaru veresszaju fideszes es ha elferdited a valosagot ugy gondolod, hogy ez majd felmentest ad az ilyen szintu imolahelyesis megnyilvanulasaid alol:-)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: mellebeszeles. mindenaron a szocikra akarjatok rakenni, mert kell a bunbak. azert fura azt megerni, hogy egy magat ellenzekinek mondo tarsasag mindig a fideszt mentegeti egy masik ellenzeki ero karara:-)

aztan van a kurva nagy meglepodes, hogy mit is csinal a fidesz meg kormanyon:-)
@parti_giano:

"_látom,bepaníroztad a radnóti kötetet._"

:D

Akár a csodaszarvast is egyben, futás közben, s Hunor s Magor lenne a köret.
@Gábris szomszéd: ez csak a Majdan megtévelyedett fasisztáinak - akik a fidelitas nemzetközi povokátor-listáján még a szabadkőműves négerverő zsidókat is előzik - bosszúja, akik a krím népének bátor és hősies döntését követően új meghódítandó területre fenik fogukat.

S ugyan van-e a mi megszentelt, áldott Máriánk által védett földünktől irigyeltebb s nemesebb terület a világon?

Ebből is látszik, mennyire előrelátó és bölcs döntést hozott vezírünk és parancsolónk, aki szíjjártó mininiszter úr becses kezeibe adta a kompasszt, hogy kijelölje testvéri szeretetünk irányát: a déli nyitás naposcsibéi a fejlődő Eritrea népe és a mi keményen dolgozó kisemberink között segít szalmonellamentes hidat kovácsolni.
@ausländer Sipi:
Sipi ez a társaság csak azt mentegeti, aki MÉG menthető,..és ez nem a FIDESZ, de az MSZP sem az...
@ausländer Sipi: Azért olyan jó, hogy néha idejársz és megpróbálod - bár nem egyszerű, belátom - felnyitni azt a fidelitásos csillámportól csipás szemünket, hogy mi is a stájsz a valódi demokráciákban.

és akkor kicsivel komolyabban:
Tudod, Sipi, ha megosztanád az itthon élőkkel tapasztalataidat, benyomásaidat - onnan kezdve, hogy büdös-e még a fondü esetleg megszavazzák-e, odáig, hogy divat-e még az auslander raus - sztár lehetnél, sokan innánk szavaidat.

Ez a fajta viselkedés, amit te rendszeresen bemutatsz, engem a 60-as 70-es évek disszidáltjainak hazajövetelére és észosztására emlékeztet, akik eljátszották a nagymenőt balatoni nyaralásukon az Opelükből integetve.
Bár még nekik is volt veszteni valójuk veled ellentétben, aki ennek az országnak uniós belépése révén vált szabad európai polgárrá, s aki ezt meghálálva kutyáz mindent és mindenkit.

nem kétlem a motivációdat és jóindulatodat.
De hidd el, a megvalósításod módja kabaréba illően röhejes.
@taga20: Mi vagyok én, hírmagyarázó?

A legkedvesebb koreai vezető tréningezik a győzelem napi moszkvai dísszemlére, készül arra a magasztos élményre, hogy találkozhat bölcsességes jótevőnk által kinevezett elnökünkkel, aki sugározza magából legnemesebb méltóságunk szemeket és lelkeket elvakító fényességét.
@ausländer Sipi:
Óóóóó...koma, én a narancsbolseviki pártot mentegettem?
Döbbenet.
Azta'qva...sokat ihattam akkor, nagyon csúnyán beállhattam, ha ilyent tettem.
Illetve... gondolom te voltál beállva, mivel én nem ittam, nem írtam ezt, neked meg úgy látom szelektív emlékezeted van.

Ellenben veled nem vallom azt, hogy "a lenyeg az, hogy az mszp barmilyen korrupt es balfasz part, akkor is demokratikus ero, akivel egyutt le kellett volna valtani a fideszt. most a nagy emberkedesnek megvan a kovetkezmenye."
Az én szememben a coci csürhe ugyan olyan nulla és szarházi gyülekezet, mint a narancsbolsi társaik.
Az én szememben aki korrupt és balfasz (hogy klasszikust idézzek), az max.mondhatja magáról, hogy demokratikus - ahogy a fideszcsürhe is ezt állítja magáról - de napi szinten bebizonyítja tetteivel, hogy nem az.

Akik a jogszabályokkal szembemenve,olyan Tócsa féle alakokkal (kicsit utána nézhetnél, ki is ez a szerencsétlen 2 bites coci szarkavaró egyed, akiről pl. google haverod a "vas megye szoci botrány" címszó alatt szépen informál) jeleníti meg a tezsvéri együttmutyizást fideszista elvtársaival, továbbá a jog és a kormányhivatal állásfoglalását is úgy vélik felülírhatják, csak... mert... szóval ha úgy érzed, ez neked a demokratikus párt mítosza, akkor komolyan fel kéne már nőnöd, nem a mesékben és a világbékében hinned.

Amúgy a dolog meg nem játszik már, hisz Karácsony megvétózta az egészet.
hvg.hu/itthon/20150320_Karacsony_megvetozta_Varnai_zugloi_kizara

Azért az meg tetszik, hogy a képviselők most majd sietve kijelentik - ahogy Rozgonyi is tette - "pártja a kormányhivatal állásfoglalását figyelembe véve szintén elutasította a határozatot"
Szóval végén majd kiderül, hogy senki se szavazta meg, hazudott a szavazatszámláló, ők ottsevóttak...

Azért a leimolbélázásért meg külön lófa.. a seggedbe! :)
@habakuk000:
Most mi van? Tegnap is farkasszemet nézett a koreai nyomiettárs a nappal... igen, és ő győzött! Essetunni... :(
@habakuk000: húha, szép kerek mondatok, nagyon tetszik. bár vigyázz, reggelire nehéz kaja az epe.
@ausländer Sipi: tudod sipi, ez a kisebbik rossz teóriát próbálta/próbálja megülni az mszp is. láthatóan sikertelenül, a választók nem eszik meg. veszprémben sem ez jött be.
@parti_giano:
Ezt a játékot a fidesz eljátszotta már, a cociknak azonban nem esett le, hogy nekik ez nem fog menni.
Jó, nem kicsit lassú a felfogásuk, de mentségükre legyen mondva, amíg megfizetik ellenzékként őket, nagyon nem is törik magukat.
Evégre bevállalós kislányok, gumi nélkül, ötezerért, a kamerák kereszttüzében... mutyisztán alsón, a főút mellett....
@CSENDES:

No, mégegyszer.

Azért méltatlan a méltatlansági eljárás, mert amíg az orbánközeli trógerek játszva nyerik el az állami és uniós támogatásokat, és a költségvetés terhére kifizetendő megrendeléseket, addig röhögve tudják teljesíteni a 'méltóság' feltételeit, miközben 100 és 1000 milliárdokkal károsítják meg a közös kasszát, míg a piaci versenyhelyzetben lévők könnyen kerülhetnek szembe likviditási nehézségekkel.

tizma említette, hogy több százezres hátraléka volt Várnainak, ami végül 43 ezerben jelent meg.

Nem tudom érzékeled-e a nagyságrendek közötti különbséget a százmilliárdos versus tízezres notabene százezres komilfósági megfeleltetés közepette.

Mindenesetre, jó ötlet, hogy minden valamelyest közéleti szereplő közeli vállalkozás adó és egyéb köztartozás hátralékai és szállítói tartozásai, késedelmes fizetései után elkezdjünk kutakodni.
Ha kell méltányos méltatlansággal, ha kell Méltatlan méltányossággal.

Kezdve a zuglói bandán 10 évre visszamenőleg, -'Hogy volt ez fiúk és csajok?'- munkacímmel.

...aztán jöhetnek a többiek, Mészáros, Lázár, Rogán, Kósa, Orbán és az elsőkezes csicskáik és a rokonságok cégei.
@parti_giano: Medvehagyma szezonban? Tojáskrém medvehagymával, ettől finomabb tavasszal nem létezik.

Az igaz, hogy min. húsz méteres körzetben átható kutyapuki illatok terjengenek, na de az íze, az fenséges.
Egy emlékezetes nap évfordulója:
www.hir24.hu/belfold/2015/03/20/a-nap-amikor-gyurcsany-mindent-boritott/
és ha már Gyurcsány:
www.youtube.com/watch?v=6ddxN2qrW7c
Gyurcsány kiosztotta a Hír Tv tudósítóját (tavaly)
"Egy a tábor, egy az ész. A pánik teljesen indokolt. Pont ugyanúgy értenek mindenhez, mint a tévézéshez.

Eddig legalább kommunikációban erősek voltak, de újabban szétestek ott is. Azon a héten, amikor a főnököt spicliséggel vádolják, előállnak ezzel a legyél te is spicli ötlettel. Nincs nagy jelentősége, pusztán amiatt érdemes megemlíteni, mert egyedül a kommunikáció területén értek el eddig mérhető eredményeket, meglepő hát a fordulat."
hvg.hu/velemeny/20150319_Adashibatol_az_atomvillanasig
@habakuk000: nem tudom, én sosem leszek tőle kutyapukis, de ez biztos azért van, mert gyengébbik nem vagyok.
mno.hu/magyar_nemzet_belfoldi_hirei/ertelmisegiek-elutasitjak-a-bojkottot-1278233
"Róna Péter: Nyugaton ez egészen elképzelhetetlen"
de azok nem is élnek iliberális unortodoxiában!
Jó reggelt mindenkinek!

Wislawa Szymborska: Statisztikai összefüggések

Száz emberből
Mindig mindent tud:
ötvenkettő.

Minden lépésnél habozik:
szinte mindenki más.

Kész segíteni,
ha gyorsan megy:
negyvenkilenc.

Mindig jó,
mert nem tehet másként:
négy – na jó, talán öt.

El tud ismerni, irigykedés nélkül:
tizennyolc.

Ifjan megbotlott
(de már vége):
nagyjából hatvan.

Akivel jobb szóba sem állni:
negyvennégy.

Örökké retteg
valakitől-valamitől:
hetvenhét.

Boldogságra képes:
legfeljebb huszonhárom.

Egymagában ártalmatlan,
tömegben megvadul:
több mint a fele, annyi szent.

Kíméletlen,
ha alkalma nyílik rá:
jobb, ha még nagyjából
sem tudjuk.

Visszatekintve bölcs,
nem sokkal több,
mint előre.

Az életből nem hoz ki, csak egy pár cuccot:
harminc
(bárcsak tévednék!)

Összecsuklik a fájdalomtól
és nem lát reményt maga előtt:
előbb-utóbb nyolcvanhárom.

Igaz ember:
alig harmincöt:
Vagy, ha úgy jobban érthető:
három.

Szánalomra méltó:
kilencvenkilenc.

Halandó:
százból száz --
ez a szám soha nem változik.

(Fordította: Kepes János)
@Penivaldes: gyengébbik?! na persze, álszerénykedsz. a kutyapuki nem nem függő.
@Penivaldes: A ház és a környezet lesz kutyapuki illatú, azok is gyengébb nem?

a dom hímnemű pedig, legfőbb ideje oroszul tanulni az ifjúságnak, mert így csak vakon tévelyegnek a világban
@habakuk000: vakon bizony, hiába elkorcsosult kutyanemnzedék ez már.
@ausländer Sipi:

"pedig ez a felvilagosult gondolkodas. a cel szentesiti az eszkozt mondas a jezsuitake volt es az inkviziciora hasznaltak.

tehat mindig az eszkoz, a modszer a fontos. altalaban a - deklaralt - celokban nincs relevans kulonbseg."

Ígértem, hogy erre visszatérek.
Ez a mondatod tökéletesen jellemzi a faék egyszerűségű gondolkodásodat.Ez színtiszta szofizmus.
Tegyük rendbe.

A jezsuiták jelmondata: Mindent Isten nagyobb dicsőségére!, illetve A hit szolgálata és az igazságosság előmozdítása.
Loyolai 1534-ben alapította, és 1540-ben hagyta jóvá a rendalkotmányukat III. Pál pápa.

Az inkvizíció , latinul inquisitio haereticae pravitatis, magyarul a tévelygő eretnekség kinyomozása, a kora kereszténységtől létezik. Mint szervezet, a 12-13 század óta működött, de az első - halállal végződő hitvita - áldozata Avila püspöke volt a 4. század végén (385).

Hogy milyen óriási különbség volt a római, spanyol, angol vagy az északi inkvizíció céljai között és hogy változtak ezek, erre nem térek ki.

A cél szentesíti az eszközt - gondolat, az etika tárgykörébe tartozik, s mint ilyennel mar Arisztotelész is foglalkozott. Azóta is témája a filozófiának.

Machiavellit sokan vádolták, hogy A fejedelem-ben ezt fogalmazza meg, de én Hegedűs Gézával értek egyet.
" Tehát eszébe se jutott olyasmit hirdetni, hogy „a cél szentesíti az eszközöket". Az igaz, hogy a ravaszságnak, ha kell a hazudozásnak is szükségét látja. Hirdeti, hogy a politikának semmi köze az erkölcshöz. Itt hasznosságról, károsról, fölöslegesről van szó. A szépség a művészetekre, a költészetre tartozik. A jóság és gonoszság a vallásra, a becsületre, a magánéletre vonatkozik. Az igazság a bíróságok dolga. A hatalom birtoklása és az alattvalók jólétének szolgálata a célszerűség, az ésszerűség, a hasznosság gyakorlásának a világa."

És végül a felvilágosodás korából két gondolat az inkvizícióról:
"A hírhedt autodafé az inkvizíció egyik legsötétebb fejezetét jelképezi. Jean-Jacques Rousseau szerint „a fanatizmus nem valamely lelki eltévelyedés, hanem vak és ostoba dühöngés, melyet a józan ész képtelen megfékezni”.
Voltaire erről csak annyit jegyez meg, hogy a fanatizmus „a vallás elfajzott gyermeke”, de az autodafékről szóló leírása elárulja, hogy voltaképp Rousseau-val ért egyet: „ha egy ázsiai ember véletlenül éppen valamely auto da fé napján érkeznék Madridba, nem értené, tulajdonképpen mi az, amit lát: népmulatság? egyházi ünnep? áldozati szertartás? vagy éppen vágóhíd? Hát mindez együttvéve!”

Ennyit a célról és eszközről.
Nem, nem szentesít.
nocsak. nem értenek ezek a halszagúak a szittya virtushoz, még turul helyett is csak egy nyamvadt joulupukkijuk van.

Finnországnak nem Czunyiné kell: újabb oktatási forradalom jön

hvg.hu/vilag/20150321_Finnorszagnak_nem_Czunyine_kell_ujabb_okt
@Orica Középföldi: Ennyit a célról és eszközről.
Nem, nem szentesít."

igen, en is ezt mondtam, csak nem ennyiree bonyolultan es kioktatoan. mindossze leirtam, hogy a modszerek es eszkozok azok, amik igazan szamitanak.

a legviccesebb az, hogy gyakorlatilag te is egyetertesz az altalam leirtakkal, ez az egesz bolere eresztett kioktato bullshiteles csak azt szolgalta, hogy nem akarsz kilogni a fikazok kozul, ezert volt ez a marha nagy eszmefuttatas a semmirol:-D

beteges egy eletetek lehet nektek, halljatok-e, ha ennyire nem tudtok meglenni a harag erzese es a folyamatos celpontkereses nelkul:-)
@Orica Középföldi: mellesleg kivancsi vagyok, hogy meddig lehet meg csinalni ezt a fennhejazo ostobasagot amit ti muveltek, mikor fog beleerni a kezetek a bilibe es szembesulni azzal, hogy ez a fajta nyakasmagyar, nemalkuszom, mindenkikapjabeesrohadjonmeg stilus csakis orbanviktorokhoz vezethet:-)

mikor fogtok raebredni, vagy raebredtek-e valaha az osszefogas, a kooperacio, a tolerancia ertekeire?

mikor veszitek eszre, hogy jelen allapototokban az egyetklen kulonbseg kozottetek es imolahelyesik, batyuk, meg bloggergezak kozott az, hogy nem a fideszre voksoltok?

mikor jottok ra, hogy az az energia, amit abba fektettek bele hogy okokat keressetek arra, hogy MIERT NE dolgozzatok egyutt akar epito tevekenysegre is fordithato lenne?

na majd figyelek:-)
@parti_giano: Hát mi jött be? A liberális jelölt egy antiliberális orszgban, a FIDESZ egyik bástyájában?
@ausländer Sipi:

Olyan mérhetetlenül populista és színvonaltalan ez a szöveg, hogy tényleg eldobom az agyam.

Egy kérdésemre válaszolj légyszíves. Ha Tócsával zavarjuk el a fideszt, ki fogja elzavarni tócsát?
@Orica Középföldi: ugyanugy ti. de akkor mar egy olyan demokratikusabb es torvenyesebb kornyezet lesz, amiben konyebb lesz elzavarni.

mellesleg nem populista szoveg ez. ez a mukodo valosag ott, ahol az emberek nem kinyirni akarjak egymast, hanem inkabb osszedolgoznak es kozosen probalnak elerni valamit.

en csak azt nem ertem, hogy a veszpremi valasztasok utan, amikor is az osszefogas - igen, az mszp-vel es a dk-val, a mumusokkal egyutt - zavarta el a fideszt egy fidesz fellegvarban, akkor mi meg a kerdes?
@fehérfarkas: Hát ez gyönyörű, Karácsonyra és a PM-re akarod kenni a szocik mocskát, miután már ismert az, hogy a polgármester megvétózta a döntést és több helyen megírta Szabó is, hogy ők nem szavazták meg. A szocik kértek szavazást róla, nem a PM és nem a polgármester. A Fidesz és az LMP mellett elég volt 2 szoci szavazat ahhoz, hogy még a Jobbik se kelljen az elmozdításhoz, és tudjanak ezzel maszatolni. Gratulálok!
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Személyi ügyekben mindenhol titkosan kell szavazni.
@iii:
Karácsony Gergely ezt is mondta, pontosabban közleményében írta:
"A polgármester álláspontja szerint erkölcsi alapon valóban felvethető Várnai képviselő méltatlansága, hiszen huzamosabb ideig fennálló köztartozása volt, amelyet nagyobb részben csak a méltatlansági eljárás megindítását követően fizetett meg, és tudomása ellenére sem tüntette fel azt a képviselői vagyonnyilatkozatában.
(...)
A polgármester kezdeményezi továbbá az Országgyűlésnél 2011. évi CLXXXIX. törvény módosítását, valamint Várnai vagyonbevallásával kapcsolatban a Jogi és Ügyrendi bizottsághoz fordul."
kettosmerce.blog.hu/2015/03/20/a_rendszerellenzek_meltanytalan_a_kepviseltre

Egyébként Várnai tudna tiszta vizet önteni a pohárba, azzal, hogy az ÖSSZES dokumentumot nyilvánosságra hoz, amit a jogi bizottság és a képviselőtestület tárgyalt. A törvény szerint csak ő teheti meg, mivel ő az adatgazda.

A törvény szerint minden ügyet, amelyen személyes adatok vannak, csak zárt ülésen lehet tárgyalni, és csak a szavazás végeredménye nyilvános, minden más titkos. A zárt ülésen jelen levőkre a titoktartás vonatkozik. És aki a zárt ülésen elhangzottakat vagy adatokat nyilvánosságra az törvénysértés követ el. Egyedül az adatgazda hozhatja nyilvánosságra - jelen esetben ez Várnai.

Vagyis az a helyzet, hogy azok a képviselők, akik a zárt ülésen történtekről valósan nyilatkoznak, azok törvényt sértenek, mert a titoktartási kötelezettséget megszegik. És azok nem sértik meg a törvényt, akik a képünkbe hazudnak, mert azzal nem szegik meg a titoktartási kötelezettséget.
Kivéve, ha maga az adatgazda nyilvánosságra hozza, mert a személyes adatait csak ő hozhatja nyilvánosságra, senki más.

Annak, aki utálja a szocikat tök mindegy mit írok, mert akkor is utálni fogja, ha a szocik elhozzák a Közel-Keletre a békét, meg Orbánt és bűntársait a magyar nép ellen elkövetett bűnökért börtönbe vetik.
Viszont 25 évvel a rendszerváltás után jó lenne, ha a kommentelők tisztában lennének a demokrácia néhány alap működésével, és úgy kommentelnének.
Lehet azt írni, hogy rossz a törvény, de attól még törvény és be kell tartani. Vagy a másik eset, hogy megszegjük, de ebben az esetben erkölcsileg pont ugyanolyan vagyunk mint Habony, Lázár, Rogán, Orbán (azaz a különbség köztük és köztünk abban az esetben csupán annyi, hogy ők a győztesek, mi meg a lúzerek). Ezzel szemben én maradok a törvénytisztelet oldalán. Nagyon sok törvény nem tetszik nekem, de ettől még betartom azokat.
Sőt, felszólítom a kommentelő társamat, hogy ő is folytasson jogkövető magatartást, és ne bíztassa a blog többi olvasóját se törvénysértő magatartásra!
@fehérfarkas: Már megint kurva hosszan válaszolsz egy egyszerű dologra. Maszatolsz, barátom.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: "Akik a jogszabályokkal szembemenve,olyan Tócsa féle alakokkal (kicsit utána nézhetnél, ki is ez a szerencsétlen 2 bites coci szarkavaró egyed, akiről pl. google haverod a "vas megye szoci botrány" címszó alatt szépen informál) jeleníti meg a tezsvéri együttmutyizást fideszista elvtársaival, továbbá a jog és a kormányhivatal állásfoglalását is úgy vélik felülírhatják, csak... mert... szóval ha úgy érzed, ez neked a demokratikus párt mítosza, akkor komolyan fel kéne már nőnöd, nem a mesékben és a világbékében hinned."

Csak közlöm veled, hogy az általad gyűlölt Tóth Csaba azon kevés ellenzéki politikus, aki egyéniben nyert tavaly. Valószínűleg azért tudott egyéniben nyerni, mert annyira x@r alak mint állítod.

Az ugye tudod, hogy várnai Zuglóban nem ellenzéki politikus, hanem az önkormányzat egyik vezető tisztségviselője: ő a környezetvédelmi tanácsnok (az általad gyűlölt szocik is megszavazták a kinevezését). Az ő feladata lenne a Városliget védelme, és a Városligetért történő lobbizás. Sem környezetvédelmi bizottsági tagként, sem környezetvédelmi tanácsnokként egyetlen egy szót nem szólt a Városliget védelme érdekében. Ugyanakkor a blogjában nyilvánosan hazudott Garay Kláráról, a nagy Városliget-védőről (aki már a választási kampány előtti jóval blogot indított a Városliget védelme érdekében, és a Városliget védelme érdekében különböző konferenciákon is fellépett, és folyamatosan ment tárgyalni, lobbizni, kérdezősködni a Városligetet beépíteni akarókkal: Baán László kormánybiztossal ugyanúgy mint fideszes képviselőkkel).
Ráadásul Várnai meggyanúsítja Garayt, hogy a Cserepes Ház igazgatójaként kampánycélból rendezte a március 15-ét a Városligetbe. Valóban ez is benne volt, hogy felhívja az emberek és politikusok figyelmét a Városligetre, hogy beépítés helyett felújítani kellene és karban tartani. Pont az a Várnai vádolta meg Garayt ezzel, akinek környezetvédelmi tanácsnokként hivatali kötelessége lenne mindent megtenni a Városligetért.

Lex@rom Várnai pénzügyeit, és a mikor fizette be a NAV tartozásait - felőlem Habony 2, Lázár 2, Rogán 2 is lehet várnaiból. Ez a ti ügyetek, ha istenítitek őt és mártírrá avatjátok. A Városliget viszont más tészta. Én már akkor kommenteltem a Városliget védelme érdekében, amikor Várnai még egy szót sem kampányolt érte. Csak sajnos a kampány óta Várna elfelejtette a Városligetet. És ez több mint hiba: ez bűn.
Környezetvédelmi tanácsnokként ez lenne az egyik legjelentősebb feladata. Ehelyett folyton a többi képviselő fizetésével ródsózza végig a médiát - de amikor meg az ő pénzügyivel foglalkoznak (a fagyi visszanyal), akkor meg megsértődik, és eljátsza a nagy mártírt. Mégha igaza is van Ebben a konkrét ügyben Várnainak, a hozzáállása és viselkedése akkor is gusztustalan. Az ő feladata nem más képviselők fizetésével telikürtölni a médiát (amit egyébként ő is megszavazot!!! - csak ezt a tényt folyamatosan elhazudja!), hanem a Városligetet megvédeni, és mindent megtenni a Városliget védelméért!
(meg ha túl nagy falat neki a Városliget, akkor van még számos más környezetvédelmi probléma Zuglóban - de azokban is hallgat némán mint a sír,
akkor miért veszi fel a tanácsnoki fizetését?,
persze sokan ezt nem is tudják, mert saját magáról "elfelejti" megemlíteni, hogy nem a helyi ellenzék ő, hanem a szocik által is megszavazott egyik önkormányzati tisztségviselő, az egyik tanácsnok)
@iii:
Mi ebben a maszatolás? Konkrétumokat kérek!!!!
Cáfold meg amit írtam, vagy go to mea culpa!

Remélem tudod, hogy az általad védett Szt. Várnai mártír valójában nem a helyi ellenzéki politikus, hanem a helyi önkormányzat egyik vezető tisztségviselője: ő a környezetvédelmi tanácsnok, és környezetvédelmi bizottsági tag is. A kinevezése óta sem biztossági tagként, sem tanácsnokként egyetlen egy szót sem szólt a Városliget védelme érdekében. No comment.
@fehérfarkas: Az a maszatolás, hogy az én 2 mondatomra kilométeres szöveggel válaszolsz állandóan, amiben minden túróról írsz Ádámtól Éváig. Konkrétan arra, amit írtam, meg nem válaszolsz. Megértem, hogy nem is lehet, de akkor ezt kellene elismerni.

Speciel egyáltalán nem védtem Várnait, az ügy szempontjából meg teljesen mindegy, hogy ő mit csinált tanácsnokként és mit nem. Az eljárás midenképpen gáz.
@iii:
Az eljárásról, hogy mi hangzott el a bizottságon és a testületi ülésen, és milyen dokumentumok alapján, a képviselőkön kívül senki nem tud, mert zárt ülések voltak (mivel a törvény személyes adatok tárgyalásánál kötelezően ezt írja elő).
Jó, jó, de hányni ki fog?
süti beállítások módosítása