Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: 444.hu/2024/04/19/hatarozatban-tagadja-a-srebrenicai-nepirtast-az-orbant-kitunteto-dodik-es-a-parl... (2024.04.19. 07:21) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Valamit súgok magának www.youtube.com/watch?v=b1nDwrxc0wM (2024.04.10. 10:30) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.03.12. 08:51 Fabius

Fidesz, az amnéziások és félnótások pártja

"Ne lopjatok többet, mint mi jól esik - mondá az Úr - és megteremté az következmény nélküli vagyonnyilatkozatot az ő igen nagy kegyelméből"

Mészáros Lőrinc egy amnéziás félnótás - gondolhatnánk, ha nem tudnánk, hogy az uralkodócsalád nem bízná egy ilyen emberre az uradalom irányítását. Hol egymilliárdot felejt ki a vagyonnyilatkozatából, hol meg egy közös orosz céget a bebukott miniszteri biztos-attaséval.

meszaros_lorinc_amnezia.jpg

Varga Mihálynak is csak kis kérdezősködésre jutott eszébe, hogy családi összefogással sikerült rogántonyó szomszédjává válnia. Ahogy Rogánnak is így sikerült beköltözni a Pasa parkba, Szijjártónak a dunakeszi delfines medencébe, és ahogy ez kellett Lázár János és Zsiga Marcell ingatlanvásárlásaihoz is. Kósa elfelejtette - pontosabban: szerinte nem kérdezte róla senki - , hogy van egy százmilliós lakása Óbudán, hogy pontosan mekkora telken áll a bevallott kecója, és hány garázs tartozik hozzá. Simicskó államtitkárnak sem mindig sikerült pontosan fölidézni, a lakásdömpingben melyik az övé, az pontosan mekkora, és mi van a szülei nevén.

De szerencsére semmi gáz, amnéziás félnótás következmények nélkül lehet az ember.

Mármint akkor, ha képviselő. Mert a halandókkal általában nem ennyire elnéző az állam, és kényelmetlen kérdésekre kell válaszolni mikor kiderül, a vagyontárgyakra és életmódra nem futná a bevallott minimálbérből. Ám nincs veszve minden, azt már Fideszék is kezdik kapisgálni, hogy a végtelenségig nem lehet ám hülyének látszani, mert esetleg visszaüt. Mondjuk egy választáson. Mondjuk a következőn. Így a Nemzeti Korrupcióellenes Program (muhaha) keretében kihirdetettek szerint 2017 elején már következményekkel jár, ha valaki valamit elfélnótáskodik a vagyonnyilatkozatban, ez a cselekedet ugyanis bűncselekmény lesz. Majd. Esetleg.

Magyarul az üzenet annyi: két évig tessenek összelopni, oppardon, családi segítséggel - esetleg magánszemélytől kapott kölcsönnel - megvásárolni még amit szükséges, ezt valahogy lepapírozni, mert a választási év előtt közvetlenül már nem lehet azt ennyire pofátlanul és szabadon. A megjavulás látszatát fogjuk kelteni, bibi. Nem baj, ha ezt a további két évet a kedves választó most méltánytalannak érzi és szájára veszi érte édesanyánkat. Legfeljebb elmagyarázzuk neki, hogy egyik hónapról a másikra csak a nyugdíjkasszákat tudtuk ellopni, az egyéb csodákra egy kicsit többet kell várni. Mészáros Lőrinc is legyen kedves két év alatt összeszámolni a milliárdjait, cégeit, ezeket feljegyezni valahová, mert ahogy a régi dakota közmondás tartja, akinek nincs esze, legyen notesze.

917 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr187261869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Imola Helyesi:
Mármint a makogó, ecceri kormányszóvivő cáfolja. Az meg ugye... annyit is ér. A FT meg nem fecni. :D
@Imola Helyesi:
Ides, "JÖVEDELEM" volt, ami adózott, ami elég gusztustalan mértékű, de legális.
Amúgy légyszike mutasd meg, hol turkáltam Orbánék zsbében, utána majd vauzhatsz.
Ott is adózott a jövedelem? Mert a vagyonbevallása nem fedezi, ahogy Rogánéké sem, ráadásul állandóan módosítgatni kell, mert hol egy 100 milliós ház, hol egy milliárdocska (1000 000 000) marad ki a "vagyonbevallásból". Ki érti ezt... nekem az adóbevallásomból, ha 3000 forint kimaradna, szénné bírságolnának.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: :D
Bevallom, kicsit beleolvastam. Nem kellett volna. :(
Úgyhogy maradtam csak a reggeli termésnél. :)

(Linked jó, üdítőbb, mint Imolka béna magyarázkodása. :D )
@Marcellusca: candice napgépe nagyon patent:)))
@Marcellusca:

No meg a hozzá kapcsolódó vicc:

"Claudia Schiffer bemegy egy magánklinikára, intimplasztikára.
Legfontosabbnak a diszkréciót tartja, efelől meg is nyugtatják és egyeztetnek egy műtéti napot.
A dolog megesik, műtét után magához tér és látja, hogy három rózsacsokor van a betegágya mellett. Azonnal hisztizni kezd, szalad az orvosa:
- Mi a baj?!
- Nekem teljes diszkréciót ígértek, erre mikor magamhoz térek már három csokor van a szobámban!
- Hölgyem az egyiket a klinika rendelte, köszönjük, hogy minket választott. A másikat David Copperfield küldte, mielőbbi gyógyulást kívánva …
- És a harmadik?!
- Azt Niki Lauda, hogy megköszönje az új füleket."
@taga20:
Lenai meg... szóval tényleg kuriózum! ;)
@Imola Helyesi:
A vezetéknév és a keresztnév sorrendje sem szabály?
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Ha a "felügyelet" vizsgálná, az még hagyján. De személyesen az a felügyelő vizsgál, aki elkövette (amúgy vidamódra)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: az nekem már túl brutál, ahogy ki van hajtva.
én egy konzervatív alak vagyok:)
maradok inkább candice napgépénél:)))
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

" Álmodozás az élet megrontója!"
))

Jó reggelt mindenkinek!
@kekex:
Meglepő, úgy is mondhatnánk, unortodox módszer, de hatékony.
Persze a végeredmény már ortodox lesz, meglepő módon hibát nem követtek el.
Óriási előnye a vizsgálatnak, hogy ugyan az folytatja le, aki a dolgot elrendelte, hisz nála jobban az adott esetet senki sem ismeri.

HATÉKONYSÁG, EGYSZERŰSÉG, GYORSASÁG!
Simplicity... essetunni... :(
@Imola Helyesi:
1. Nem a saját, hanem a férje pénzét keresik.
2. A férje LEGÁLISAN és adózottan szerzett pénzét
(ha érted a gyengéd célzást - bár eddigi IQ teljesítményed alapján ezt kétlem)
2. Az 5 (ÖT) évvel ezelőtti pénzét!
Közöd/közük? Ha 5 év alatt elkaszinózta, az sem érdekel - szemben pártjuk és qurmányuk vezetőinek JELENLEGI gazdagodásával!!
Birka te! Nem érzed, hogy terelnek? (mert a nem érted az nem is kérdés!)
@taga20:
Jaja... én is csak érdekességképp, de azért eszembe jutnak róla régi-régi... egy távoli galaxisban... :)
@kekex:
Ő is terel, csak szegény birka nem veszi észre, hogy ráadásul őt is terelik...
No, hogy ne legyek mindig negatív:
privatbankar.hu/makro/jo-hir-jelent-meg-magyarorszagrol-a-forbesban-felkerultunk-egy-listara-278966
mert biztosan innen tájékozódnak!
444.hu/2015/03/13/az-m1-hirado-ujraertelmezte-a-nagy-magyarorszagot/

Yossarian11 • 19 órája
7.7!!! a büdös életben se volt ekkora, mióta a csúti törpe uralkodik. van olyan barom ebben az országban, aki bekajálja a hazugságaikat???

Lótár Mateusz Yossarian11 • 19 órája
Holnap már 7.8 lesz. Egyébként kényszerpályán vannak. Ezek a statisztikák nem csökkenhetnek, mert az megengedhetetlen, így hát nőnek az égig. :)
@jöttem:
Csók, Drága! Hogyan vagyunk? Nemsokára magatokra hagylak benneteket, indul a szombati bevásárlóshow, du. meg egy kis meló.
@kekex:
Hofi disznajai meg seholse! Már apránként ott tartunk, hogy 30 ellett.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Köszönöm kérdésed, érdekesen. Mint a ketrecbe zárt tigris.
Hiányozni fox.))
Orbán Győző kiállt, és próbálta meggyőzni a helyieket: a hulladékfeldolgozó nem lesz rossz nekik. Amint ellenvetésekkel szembesült, bepöccent. Ezzel elszabadultak az indulatok Gánton.

Durva beszólások közepette távozott Orbán apja a gánti fórumról, ahol kapott hideget-meleget

magyarnarancs.hu/kismagyarorszag/durva-beszolasok-kozepette-tavozott-orban-apja-a-ganti-forumrol-ahol-a-lakosok-vegig-savaztak-a-banyatulajdonost-94144
Kurt Marti

kiáltvány

POLGÁROK VÁLASSZATOK
BARABBÁST!

hadd lássa pílátus hadd lássa
hogy nem féltek tőle
polgárok hallassátok hangotok
szabadságunk partizánjaiért
hadd lássa a zavaros fejű názáreti
aki káromolja atyáitok istenét
kigúnyolja és elárulja azt
ami a legszentebb kincse
vitéz nemzetünknek
VÁLASSZATOK BARABBÁST
POLGÁROK!

/Hajnal Gábor ford./
"Belföldön Orbán kormányzóképtelensége szemet szúró. Az internetadó körüli fiaskó, az útdíj bohózat és a vasárnapi zárva tartás miatti zúgolódás jól jelzik az orbáni politika kudarcát. A fideszes brókerbotrányok kapcsán a PSZÁF jogosítványainak megerősítéséről lamentáló Orbán annyira hülye, hogy arra nincsenek szavak, mert másfél éve nincs PSZÁF. Ő szüntette meg és vonta össze az MNB-vel."
mandiner.hu/cikk/20150313_elegem_van_elegem_van_simicska_okossagabol
@taga20: Majd ha ilyesmik lesznek az F1-ben is, talán izgis lesz. :)

www.facebook.com/video.php?v=10152567700379973
@jöttem: köcsön adjam a guminőm?:)))
@taga20:
Ahhoz a sima gumipunihoz vagy szokva, és kölcsönadnád?
Te egy igazi lovag vagy! :)
Na, ezt a förmedvény:

"Kövér: A Magyar Nemzet és a Hír TV már ellenzéki"
www.origo.hu/itthon/20150314-kover-a-magyar-nemzet-es-a-hir-tv-mar-ellenzeki.html

Már nem volt hiába Kövér elvtárs taníttatása... bár etetni ezt a szerencsétlent már csak pépessel kéne.
@jöttem:

" fox.))"

Kérlek, ne kezdd te is ezt a rettenetet. Nem humoros, ellenben borzalmas ez az erőszak a nyelvvel szemben.
Üdítő volt olvasni a szövegeidet eddig.
Egyébként jó reggelt:)
@jöttem: Knosszi tegnapi kommentje kapcsén jutott eszembe ez a vers részlet. Talán te is ismered.

Mécs László - Emberek vagyunk!

A gyűlölet halálszagú mocsárja
tengerré nôtt és vízözönt csinált,
emberfülekbe zúgja, orgonálja
vadító, bűnös szörny-szimfóniáit,
s szívekbe plántál förtelmes hínárt.

Ó én is, én is embernek születtem,
de ezt az egy érzést nem ismerem!
Hínárja, habja nem tekerg felettem.
Szívem piros, szabad szirom-sajkáján
angyalszárny hajt a poklos tengeren...

Vitorlám hajt és mindenütt megállok,
hol szíveket rothatszt a bús iszap,
s szeráfi hangon halkan prédikálok:
Testvéreim, tartsuk meg a parancsot,

mit Jézus a hínár ellen kiszab!

Minden emberfiában önmagunkat
szeressük, mert egy-test-egy-vér vagyunk!
Bejártam a jelent s a messzi múltat,
néztem haldoklók megtörô szemébe,
s egy volt porból vett szívünk és agyunk.

Éva királyi ágyékában lestem:
az elsô bűnbe hogy harap anyánk,
s midôn a rontás átfutott a testen,
a bűn, nyomor rajtam is átkeringett,
s az Isten-átok együtt hullt reánk.

Én voltam Ábel, Isten választottja,
s a szôrôs Káin szinte, szinte én!
Én ôrjöngtem, míg görcsös bunkósbotja

Ábel arany fejét véresre zúzta,
s én bújdokoltam erdôk rejtekén.

Én voltam a zsoltáros, híres Dávid,
s én leskelôdtem, míg kis udvarán
szép Uriásné teste szent csodáit
fürdette és a vágyam megkívánta...
-- S bűnbánón sírtam zsoltárok dalán.

Én voltam Júdás, és a drága Mester
vérdíjából volt bor, meg ronda tor,
aztán vén fűzfán függtem elnyúlt testtel...
Kakas szavára Péterrel zokogtam,
s én voltam a bal és a jobb lator!

Testvér, láttál tengert hajnal hasadtán!
Minden habocska más-más színt mutat:

piros, zöld, kék színt, ében is akad tán,
és mégis mind, mind ugyanaz a tenger,
melyen hajók szelnek jövôs utat.

Testvér, az Ember-óceán vizében
is minden vízcsepp más-más színt mutat;
Ábel kék, Dávid bíbor, Júdás ében,
és mégis mindig ugyanaz a Tenger,
s hátán nagy eszmék szelnek szent utat.

Ha gyűlölünk: egymásban önmagunkat
gyűlöljük, mert egy-test-egy-vér vagyunk!
Bejártam a jelent és a messzi múltat,
néztem haldoklók megtörô szemébe,
s egy volt porból vett szívünk és agyunk.

Láttam, ki mindig ember-szívet vágott,

láttam fiától átdöfött anyát,
akasztófán sötét embervirágot,
ôrült nôt fojtogatva csecsemôjét
és bosszúból felgyújtott kis tanyát.

Láttam apácát rothadó ragályos
betegeket mosdatni Krisztusért,
s míg kint zenélt a karneválos város,
ô mosolyogva halt meg liliomként
a túlvilágon várva égi bért.

Keresztény filmen láttam vad zsidókat,
amint verték Jézust vérlázítón;
-- zsidók filmjén az inkvizíciónak
máglyáin égtek a zsidók, s a nézôk
közt düh tombolt keresztényen, zsidón.

Testvér: én mindent láttam, s megbocsátok!
Szánjuk, kit árnyékként a bűn követ,
mert testvérünk ô, s átka közös átok!
Magyar testvérek, germánok, szlovákok,
csak ki nem ember: vethet ránk követ!

Minden emberben önmagad szeresd:
közös nagy Tenger csöppjei vagyunk,
Ha arcod eddig vad dühtôl vereslett,
csontos ököllel verd bűnbánó melled,
hiába, Testvér, emberek vagyunk!
@kekex: azért a vitukit ő kúrta szét... jellemtelen köcsög az illés... mint ángyán...
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: egy grállovag, legyen mindig az!
ez az arspoecicám :))
@taga20:
Lehet vele beszélgetni? Mert akkor jöhet! Három napig esett. Nehezen viseltem.
De most már jobb lesz, kibújt a napocska.
@Orica Középföldi: hajrá jöttem, ne hagyd magad terorizálni:))
@Orica Középföldi:

Ja voll, frau generale!

Itt fejeztem abba.)))

Faltól-falig ér a hangulatom, de ígérem, fegyelmezem magam. Mert most nem tudok csendben maradni.
@jöttem: hát, szája az van.
egyébként, te milyen perverz vagy!:)))))))))))
@Gábris szomszéd: Legyen béke!

Toon Tellegen

Választhattam

Választhattam.
Nem tudtam mit.
Így jött a béke.

Az igazságot, a szépséget
hagytam menni.
A bölcsességet s bánatot, a
szerelmet is,
bár csodálkozva nézett rám,
fekete felhőkben lobogva.

A béke béke volt.
És lelkem messzi szögleteiben
lények, kikről
sosem hallottam, jártak táncot…

Az égen egy másfajta nap ragyogott.

/Tóth Z. László ford./
@Sir Bates dö Hól:
Továbbá elévülhetetlen érdemeket szerzett a Szigetköz szétb.szásában is, a többi "környezetvédővel" együtt, pl. akik diesel szivattyúkkal kívánták a vízszintet fenntartani...
@taga20:

is. de leginkább friss, üde kívánatos és őrült csinos.)))
@Imola Helyesi: "ti turkáltok Orbán meg a családja zsebében folyamatosan"

nem b+, én minden büdzséből finanszírozott zsebében turkálok, mert az állam én (adófizető) vagyok...
" Ahol nincs nemzet, mert a nemzetet súlyos törésvonalak szabdalják, ott nem lehetséges közakarat sem a közös sorsunk javítására. Ahol nincs nemzet, mert a kevesek a sokakból élnek, és csak elvétve a saját tehetségükből, ott nincs se Haza, se Haladás. A nemzetet felemészti a léttől való minden napos félelem, önként ünnepelni se oka, se kedve. A tehetségesebbek elvándorolnak, a kétségbeesettebbek elnémulnak. Március 15-e nem jelent számukra semmit."
hafr.blog.hu/2015/03/13/a_muzeumkertben_megcsufoljak_marcius_idusat
@taga20:

Kuss:))))))
Azért mert neked elnézem - így vagy kerek, ami nem feltétlen jelent mindig százast:) - @jöttem: -től joggal várom el, hogy ne tegyen erőszakot. Elkényeztetett a hibátlan stílusával és ragaszkodnék hozzá:)
@taga20:

:)))

Ez nem terrorizálás, hanem kérés volt. Annak pedig szívesen eleget teszek. Főleg, ha Orica mondja.
@jöttem: ez a beszéd! ako leeresztem a guminőmet:)))
Magyarországon egyetlen egy beépített ember volt:

Kőműves Kelemenné.

Az asszonyról dokumentumok is előkerültek: a fedőneve Tégla volt.

Most azzal védekezik, hogy csak falból jelentett. "
avakkomondor.blog.hu/2015/03/13/ugynokvad_talaltunk_egy_beepitett_embert
@kekex: bocs, de indoklásod/érvelésed használható mészáros és simicska esetében is...
@jöttem: címezhetted volna egyenest a láp szülöttének...
@jöttem:

" Mert most nem tudok csendben maradni. "

Nem is kell. A beszédes csend és a csendes beszéd között millió szín van, de nyelv csak egy:)
@Gábris szomszéd:
Szabócska Mihá’: Egyszerűség

Nem hivalgó, cifra páva
Nem modern az én szivem.
Egyszerűség lakik benne
Mosolyogva szeliden.

Egyszerü, de tiszta nóták
Amiket én dalolok -
Mert a szivem sugja őket,
Nem is olyan nagy dolog.

Ugy csicsereg az én szivem
Egyszerüen, szabadon,
Mint a pintyőke madárka
Fönt a lombos ágakon.

Ami a szivemen fekszik
Azt dalolom, semmi mást:
Legelő, kicsiny birkáktól
Tanultam a versirást.

Egyszerü és tiszta nóta
Gólyafészek, háztető -
Nincsen benne semmi, ámde
Az legalább érthető.

A jó isten egyszerünek
Alkotta az eszemet.
Nincsen abban nagy modernség
Csak szelidség, szeretet.

Kicsi hunyhó, szerető sziv,
Messze égbolt, tiszta, kék -
Fulladjon meg Ady Endre
Lehetőleg máma még.

P.S: nem lett volna egyszerűbb a "Szeressük egymást gyerekek" kuplét felrakni?
@Orica Középföldi:

"Elkényeztetett a hibátlan stílusával.."

Ez hatalmas túlzás, de nagyon jólesett. Reggel még rideg volt a világ, de most a szívemben is kisütött a nap.
Köszönet érte! )
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: azt nem ismerem, de a vituki ingatlanjai miatt lett szétkúrva... normális országban agyonverik emiatt...
@Sir Bates dö Hól:
9.28 Persze, hogy felhasználható - csak éppen melyik?
@kekex: Mivel az a vers pont nem arról szól ezért nem. :)
@Sir Bates dö Hól:

Most hirdettem békét, Sir. Mindenkire vonatkozik. Aztán jókedvem is kerekedett Orica dicsérő szavaitól.
Mondj te is valami szépet nekem / az sem baj, ha nem igaz én elhiszem/ és dalolva főzöm ma az ebédet.
Úgy látszik, ma jó szóra működöm. ))
@kekex:

Béndekkel van egy jó beszélgetés a 168-ban.( Nem néztem fent van-e.)
Hát, nem a közeljövőben lesz konzervatív kormánya az országnak.
Nem tudom milyen sikere van a Nagycsarnok előtti beszélgetéseinek, de az ötlet tetszik.
@Orica Középföldi:

"__ @jöttem:

"Egy Istenhez imádkoztok. Nem?"

Miután nem hívő, hanem bigott katolikus, nem egy Istenhez imádkoznak.___"

G,
1) nem hívő,
2) nem bigott,
3) nem katolikus.

G egy képmutató náci, a legaljasabb fajtából. Abból a fajtából, amelyik cukiskodó álszent emberbarátnak mutatja magát, de ő belül, a lelkében és agyában dédelget gyilkos álmokat, vágyakat, mondhatni vágyálmokat.
A 44-es házmesterek titkos, suttyom örököse ő.
@jaegtoer: Aztaaaaaa. Ettől a kommentedtől még a jaeg is megolvad. :)
@Gábris szomszéd:

"_@Orica Középföldi: Köszi, hogy kisegítesz. ;) _"

Köszönettel nekem tartozol ezért:)

varanus.blog.hu/2015/03/12/fidesz_az_amneziasok_es_felnotasok_partja/full_commentlist/1#c26466279

Tehát... szívesen:)

Jaaa. Jó reggelt.
@jaegtoer:

Azt mondja, 20 évesen megtért. Nincs okom kételkedni ebben.
Azt mondja, katolikus. Ebben sincs okom kételkedni, noha katolikus és katolikus között elképesztő különbségeket tapasztalok.
Azt mondja, a kereszténység szellemisége hatja át. Na, ennek mond ellent minden megnyilatkozása.

Azt, hogy mi van a lelkében/agyában nem szeretném pontosan tudni, látni végképp nem.
@Gábris szomszéd: óriási!
orbán győző, miliárdos üzletember, szöszmösz mackóban próbálja meggyőzni a helyieket arról, hogy ő aztán tényleg...:)))
@Gábris szomszéd:

"_ Aztaaaaaa. Ettől a kommentedtől még a jaeg is megolvad. :) _"

Kétségtelen, olykor olykor meghatódok saját kommentembe foglalt nagyvonalúságomtól és toleranciámtól. Különösen veled szemben, lásd, mint fentebb:)
@jaegtoer: Azért HR tanácsadó ne legyél mostanában. :)
@Orica Középföldi:

Mindig is tudtam, hogy a katolikus csorda -amelybe tartozónak vallottam magam, az emberi lelkekből sokféle színt jelenít meg.

Tudtam, hogy voltak vannak gyilkosok, akik katolikusok, és vannak katolikusok, akik gyilkosok. Csak hogy egy-két szélsőséges példát említsek.

Ellenben amióta G-t ismerem innen, azóta nem bírom rávenni magam, hogy bemenjek egy templomba, mert egy bűnbánó gyilkossal előbb tudok közösséget vállalni, mint mindazzal, amit G megjelenít itt.

Én ugyanis elég ritkán ugyan - ha akarok, ha nem- de látok. [már csak ilyenek a komplett idióták]
Talán ezért is találnak meg időnként a szavak:)
'Mekköllaszívnekszakanni:)

A család meg minden,akik a legnagyobb áldozatot hozták:(

www.youtube.com/watch?v=C_5gFHGOq00
@jaegtoer: Úgy érzem fognak még nagy meglepetések érni a jövőben. Ne add fel.:)

Mt 9, 12-13
@jaegtoer: Amúgy nem nagyon akarlak elkeseríteni, de ha én vagy bárki más, befolyásolni tudja a hited vagy netán a templombajárásod, akkor elég nagy bajok lehetnek az Istennel való kapcsolatodban. :)
@Orica Középföldi: az egy önmagába visszatérő folyamatos vonallal határolt valami nem mindig kerek (százas a vérnyomás vagy az iq?)...
Pupu:

"
Csak az ellenzékét nem értem, mert az odáig rendben van, hogy akinek barátja van, annak nem kell ellenség, meg az is igaz, hogy az alkalmazott fizetett ellenség, de hogy az ellenzék bánjon a már kissé rogyadozó térdű despotával barátságosan, az azért már szinte hihetetlen.
Merthogy ha én ellenzéki ilyen-olyan vezér, vagy hivatásos civil lennék, és meg akarnám buktatni a kis génhordozót, akkor nem fel-alá szaladgálnék Budapesten, hanem a nemzeti egység jegyében - nemzeti zászlókkal és talpig kokárdában - követőimmel a Nemzeti Múzeumhoz mennék, és tudatnám a szónokkal véleményem ótvaros rendszeréről.
Merthogy március tizenötödike a demokráciáról szólt és szólhatna ma is - a zsarnokság ellen emelték fel kissé megkésve szavukat a márciusi ifjak is, de jobb későn, mint soha."

Ott leszünk:))))
@Rodeo36:

"_@Orica Középföldi:
és még valami, mint született magyar anyanyelvű akkora és olyan jogom van ahhoz, hogy úgy törjem kerékbe a gyöknyelvet ahogy az nekem teccik...attól még állandó jelesem volt magyar nyelvtanbó, irodalomból és történelemből

és te senki sem vagy hogy megaszondd mit tehetek és mit nem

ne keverj össze a beosztottyaiddal...

ennyit meg erről_"

De hiszen semmi baj, Rodi.
Maradtál aminek születtél, egy tahó, bunkó, aki elmondása szerint mindezt hét nyelven műveli.
Az iskolai eredményeiddel/sikereiddel mégse hivalkodj, ne kérkedj, főleg ne hivatkozz, mert az a hozzászólásaidon egyáltalán nem látszik. Feltehetően ezért másolsz te is egyre többet és többször, mint G (hiába a lelki közösség(!), mert a demenciád már relevancia, talán ezért nem tehetsz arról sem, hogy az agyad mankóval biceg.
Mégis, összegezve: tahóság-bunkóság ide vagy oda, nincs szánalomra méltóbb, mint egy sántikálva tántorgó kivagyi és kicsinyes elme. Ez lettél te.

Neked is jó reggelt.
@jaegtoer: én szívesebben használom a jézus követői vagy keresztények kifejezést (a kérdéses alany egyik halmazba sem tag)...
@Sir Bates dö Hól:

Amolyan négyszögletű kerek erdő:))))

"egy önmagába visszatérő folyamatos vonallal határolt valami nem mindig kerek". Igaz, de zárt. Pontosan meghatározható.

A szavakkal való játékra nem kell visszakérdezni, hátha válaszolok:))
@Gábris szomszéd:

Akkor, hogy értsd.

Undorodok egy olyan közösséghez tartozni, amelynek tagja vagy, és a környezete befogad.
Ezért távol tartom magam tőletek.

Eddig mindig keresztények, jobbára a katolikusok kapták az adóm 1 százalékát.

Az idén nem, és már soha többet.

Szóval, vitathatatlan, értek el eredményeket:)
@jaegtoer: Tetszetős levezetés, még szerencse, hogy az Isten nem úgy látja az embereket mint te. ;)
@jaegtoer:

Ahogy minden bánásmódnak, úgy az anyanyelvvel való "bánásmódnak" is van pszichológiai magyarázata:)
De befejeztem vele a társalgást.
@Gábris szomszéd:

Legfeljebb a kedves mamádat pipáltad. Ki.
Kekex
Brutális kettős mércét alkalmaztok.
Mást se csináltok, mint a képviselők rokonain rugóztok. Na, persze, Szelényi férje szent és sérthetetlen. Aha, csak úgy elköltött 340 milkát 4 év alatt.Egy ilyen alak volt az MNB alelnöke, Bajnai embere. Vajon mennyit lapátoltak még ki ezen kívül.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: A most szentté avatott Simlicska is mondta annak idején, hogy jogában áll hülyének lenni.
@Imola Helyesi:

Annyira hülye vagy, hogy ezentúl a rendőrcsizmáknak hivatalból jár a doktor titulus.
@Orica Középföldi:

Igen... anyanyelv-nyanyanyelv-banyanyelv-bányaelv-:)
@jaegtoer:
Alkalomadtán kérdezd majd meg, milyen lehet az az érzés, hogy úgy tekint rá a T.Blog horda (libsibolsi csürhe itten'a), mint "zsidó templomban, az utálatos képre"?
Amikor valaki ezt a szerencsétlen gyűlölködő, komlexusos majmot katolikusnak nevezi, én is sértve érzem magam, nagyfater meg vasvillával kergette volna volna a farizeusát.
@taga20:
"nem lehetne ebolát a hétvégére ignorálni?"

Én már nagyon régen ezt teszem. Hetek telnek el, amíg egyszer annyira felhúz a hülyesége, hogy reagálok rá. Aztán azzal a lendülettel meg is bánom azonnal. Olvasni sem igen szoktam, legtöbbször a scroll automatikusan beindul, ha meglátom a nevét.
Kövessétek példámat :)
@Knósszosz:
"Tévén sokkal jobb a látvány - ezt komolyan mondom. "

Egyetértünk. Egyszer voltam kint egy edzésnapon, csak a fíling kedvéért, meg a boxutcában mászkálni, de a futamot már a tévében néztem. Tényleg sokkal jobb, a versenyt a pályán is csak a kivetítőkön látod. Amúgy meg zaj, tömeg, por...
@jöttem:
"nem az autonómia hiánya a tragédia, hanem ez:"

Sok évvel ezelőtt voltam Rozsnyón, nekem nagyon tetszett, bájos kisváros volt akkor. Most nem tudom, hogy milyen. A betléri kastélyban többször voltam, és barlangokban is mászkáltam arrafelé. Kár, hogy nem használják ki ezeket a lehetőségeket...
Bár a magam részéről a Tátrát sem találtam turistabarátnak. Meseszép, de többször is azt tapasztaltam, hogy a turista csak szükséges rossz.
@Orica Középföldi:
Régebb óta figyelem, nekem bejönne jobboldali szövetségesként. De nem igazán az én világom.
@Imola Helyesi:
Te TÉNYLEG nem érted? Nekem nem azzal van a bajom, ha valaki az adózott és legális jövedelméből 4 év alatt mire költ. Hanem ha ennél többet keres egy év alatt illegálisan, közpénzből vagy korrupcióból, hogy 1 mrd-ról (EZERMILLIÓRÓL) meg tud feledkezni orbánsameszként, mert annyi között ez valahol elsikkadt.
Egyébként meg ha Orbánné majd közzé teszi a kis vagyonnyilatkozatkáját - akkor AZT hajlandó vagyok megvitatni. De érdekelne Rogánné, Lázárné és fia vagyonbevallogatása is!
@Orica Középföldi: persze, hogy zárt... én sem írtam mást:-)... (te a szavakkal játszol, vannak akik a betűkkel ismerkednek még csupán)...
@Sir Bates dö Hól:

megelőlegeztem a dalolást. megérte....
@kekex: tényleg kettős mércét alkalmazol...
@kekex:
Karvalits vagyonnyilatkozatában sincs benne a 340 milka, ez a probléma.
@Sir Bates dö Hól:
Én nagyon kedvelem a stílosod, de ha úgy írsz amit három olvasás után sem értek, akkor sose egyél kékpenészes sajtot, amíg el nem magyarázod mire is gondoltál!:))

Ez most még egyszer, ha majd lesz érkezésed rá... kösz!!
@Knósszosz: kajáról orbánnal is tudnál jókat beszélgetni... nem a közös érdeklődés/hobbi számít, hanem az, ami elválaszt... engem a troll nem zavar, ő tudja, miért teszi, ám a lápi-magyar (barabást lájkoló), mint dns-szortírozó, túl van a határon (nem eszem mostanság kék sajtot, csak gorgonzola van, ellenben eszméletlen mennyiségű kecskesajtot és olivát szerzek be hetente... van kalamatám is:-)... 6-12€/kg közti áron van a bogyó, az drága?... már nem vagyok tisztában az otthoni árakkal... igen, mo az otthon:-))...
@Sir Bates dö Hól:
Kőősz!
Így már én is értem:)
A Kalamatáért majd még számolunk - a legfinomabb szerintem -, az árak meg nagyjából...
2000-től indul a silány minőség, de van még olcsóbb is. A nettó ár az nem deríthető ki egyes termékeknél, mert ugye van a páclé is, szóval nem tudom. Az biztos, hogy a spanyol bogyó az nem olyan, amelyik a csúcsot jelenti - számomra. Ezt gasztro oldalakon is olvastam már, sőt, olyat is, hogy az ínyenc spanyol atyafiak görög illetőségűt rágcsálnak szívesebben. Ezt nem tudom, csak olvastam. Persze ha a Kalamata... akkor érthető, párja nincs!!
süti beállítások módosítása