Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/kulfold/2024/04/26/cseh-kulugyminiszter-magyar-kormany-szijjarto-peter-jan-lipavsky "„A ... (2024.04.26. 20:42) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.02.25. 09:15 Fabius

Flórikám, te csak lopjál tovább!

Címkék: fidesz farkas flórián lungo drom

 „nem volna szerencsés prekoncepciók, sajtóhírek vagy névtelen feljelentések alapján vizsgálatot indítani" - mondta Lázár János, hogy elmismásolhassa az ORÖ és Farkas Flórián sajátos pénzkezelési gyakorlatát. Hogy a feljelentés nem névtelen? Lárifári. Hogy a roma önkormányzat bomba érvekkel igyekszik indokolni a luxust, miközben ez a mi Flórink a beígért találkozón meg sem jelent? Ugyan kérem. Ne tessék mindjárt rosszra gondolni, Flórián egyrészt elfoglalt ember, másrészt meg lehet ismét az "eljárási kegyelmi kérvényét" fogalmazza.

Hogy mit?! - nézel most drága olvasó, mármint ha nem vagy képben a sikkasztás-hűtlen kezelés megúszásának módozatairól.

Flórinak 1975-82 között is akadt gondja a törvénnyel, három esetben ítélték el letöltendő/felfüggesztett szabadságvesztésre. De a rendszerváltással beköszöntött a kánaán, és onnantól a mikor milyen roma vezető képében tetszelgő Flórinak nem kellett szembenézni semmivel. Na nem azért, mert őkelme megjavult és leszokott a közösbe nyúlkálásról, frászt. Ő lett a romák Schmitt Pálja, a minden rendszerrel kompatibilis ügyeletes szavazatszállító. Amiért nyilván megkapta a jussát.

Hornék alatt is ment egymás zacsijának paskolása, de akkoriban még nem volt Lázár János, így folytak vizsgálatok a zűrös dolgokban és az Oktatási és Továbbképzési Központ Alapítvány és a Hosszú Út Alapítvány ügye eljutott a vádemelésig. Aztán hogy, hogy nem bírósági tárgyalás nem lett belőle mégsem, mert Flóri eljárási kegyelmet kért, és nyilván kapott is. Az ügyet harminc évre titkosították, és máig nem tudhatjuk, az általa vezetett alapítványok megsértették-e a számviteli fegyelmet, megáll-e a sikkasztás és hűtlen kezelés vádja.

Azóta nagyot fordult a világ, Flóri békemeneten, árvízi védekezésen pózol, közben pedig az általa irányított szervezet ugyanazt csinálja, amit minden eddigi rendszerben.

farkas_f.png

Orbánék annyival hálásabbak és elnézőbbek a most is magyarázkodásra kényszerülő, pénzekről beszámolni megnyugtatóan nem tudó Flórival, hogy már vizsgálat sincs. Nem kell Káder Jánost zavarni horgászás közben eljárási kegyelmi kérvényekkel, nincs szükség titkosításra, az ilyesmi időpocsékolás. Sokkal egyszerűbb, ha a vizsgálat sem indul el, mert Hadházy egy nevesincs senki, a szövetségesnek meg kell az egyértelmű üzenet:

- Te csak lopjál tovább nyugodtan, Flórikám!

 

 

436 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr467213701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@jöttem: de remélem nem a kutyaszánversenyt nézik és közben hergelik a blökiket:)
tudod erre szokott csaholni a 100tagú kutyazenekar, asztán majd jó kikaptok:)))
@Imola Helyesi:

"_A hét vicce: miva tanárember._"

Az év vicce meg kegyed.
@taga20:
miről beszélsz ...a bolha köhög???

brühüyyy

nem vetted észre, hogy mindenki megnyugodott és felismerte...

csak te nem

de tőled ez a szokásos, nyugoggy békében RIP
@taga20:

Látjuk, hogy mit művelsz, vigyázz magadra.
Láttuk, hogy kidobtad a guminődet a szemetes konténerbe, az esztergáddal meg közúton randalíroztál.
@jaegtoer: és mindenki,

megcsillantom még ma este utoljára az ostobaságomat. Sajnos nem olyan jól fejlett mint példaképeimé, de azért mégiscsak elismerést érdemel legalább a befektetett munka ;)

Egy 2ésfél éves közlekedésbiztonsági hirdetéssel kívánok kellemes éjt, és holnap frissen koncentrálhatunk kedvenceink legújabb faszságaira. Szerintem Lázár jön, hogy Orbánpapa bulijáról elterelje a nagyérdemű figyelmét. Flóri felzárkózhat tovább.

www.youtube.com/watch?v=IJNR2EpS0jw

:D
@100 kóbor kutya: az nem az enyémek voltak, az enyémek ma még megvoltak:))
sőt, még kutyu is itt alszik a lábamnál, de lassan kirakom, megyek én is durmolni:)
'orál piktor von'de gec -- 'Arnold Schwarzenegger 'Terminator von Thal:))

kepkezelo.com/images/bdbw3spn34l0i8dh63.jpg
"Orbánék annyival hálásabbak és elnézőbbek a most is magyarázkodásra kényszerülő, pénzekről beszámolni megnyugtatóan nem tudó Flórival, hogy már vizsgálat sincs"............ Avagy cigány a cigánynak nem vájja ki...:)

Ennek a Flórinak és bevédőinek visszamenőleg a gyerekkori tolvajlásoktól kezdve együtt vakon kimérnék száz év :)szappanérthajolgatást az Alkatrazban,de a Csillag is megtenné!

gepnarancs.hu/2015/02/hadhazy-listaja-tenyleg-ezerszeres-zuschlag-ugyrol-van-szo/
@Rodeo36: "mint cigányfalván Záhony és Hegyeshalom között Rijeka és Szob között"

sz'tem erre a szülőföldön maradtaknak van joga...
@Gábris szomszéd: iránt kihagytad... a török gazdaság meg olyan stabil és úgy hasít...
@Sir Bates dö Hól: Csak a kedvedért belevehetjük őket is.:)

Ami meg a török gazdaságot illeti, 2010-ben és 2011-ben több mint 8 százalékkal bővült, ám előbb a fő exportpiacán, az euróövezetben kirobbant válság, majd a határain, Irakban és Szíriában fellángoló háború miatt való igaz, hogy lassult a növekedés.
Viszont továbbra is jók a kilátásaik, hiszen legutóbb tavaly októberben a Fitch Törökország hosszú távú deviza értékelését valamint „BBB” hitelbesorolását és „stabil megítélését” módosította, a „fejlődés várható” opcióra.

http://www.trt.net.tr/magyar/gazdaság/2015/02/03/törökország-2015-ös-kilátásai-a-fitch-szerint-157597
@Gábris szomszéd: milyen érdekes... most mérvadók lettek?...
@Sir Bates dö Hól:
én nem kérek jogot senkitől soha e'vvan...
cigányfalva ahol a minielnök roma ott a nép isteníti ...
brühüyyy

beléd is ugyanazt, csak hegyesebbet
Visszatérve a posztra: ismerve a szabolcsi, BAZ megyei és egyéb régiók cigányszegénységét, erősen gyomorforgató, hogy az azok megsegítésére kapott forrásokat ilyen felelőtlenül elherdálták másra.
Abból a 200 millióból (+amit nem lehet ilyen egyszerűen észrevenni, pl berendezés, autók, "költségtérítések") csodát lehetett volna csinálni.
Ha csak falvanként elhelyeznek egy akár pénzbedobós mosóautomatát pl, vagy befizetik a purdékat a napközi étkezésre.
@kekex:

Az ácsi polgármester Kálmán Olgánál erről is beszélt. Érdemes újra meghallgatni az interjút.

Jó reggelt mindenkinek!
@Orica Középföldi:

"Meg kellene találni a Fidesz kirekesztő nacionalizmusának lélektani „ellenszerét”. Deák Ferenc óta nálunk történelmi hagyománya van a befogadó nacionalizmusnak is. Ez a magyarságot nem etnikumnak, hanem kulturális tradíciónak tekinti, amelyben a sokféleség a legfőbb érték. Miért ne válhatna politikai értékké, hogy nem ellenségnek tekintjük egymást, hanem szükségünk van mindenkire? Nemcsak a saját szabadságunk fontos, hanem a másik szabadsága is. A demokratikus és autonóm gondolkodást tanítani kellene az iskolában és gyakorolni a mindennapokban. Nem kell szó nélkül hagyni az igazságtalanságokat, beletörődni a törvénytelenségekbe, de ehhez alapvető tudati változás szükséges."

Vajon van igény erre a változásra?
zeneszeretőknek egy nem mindennapi koncert. Nyugi, a 9-ik perc után már "csak" tetszésnyilvánítás van!
www.kiskegyed.hu/kikapcsolodas/szines-hirek/fura-opera-barbara-hannigan-sir-simon-rattle-134074
"Nem lehet nem észrevenni, milyen sokan hagynak itt minket az utóbbi időben. Így valósul meg az irgalmasság, a keresztényi szeretet kormányának célkitűzése: a szenvedés idejének megkurtítása. Rövidebb élet, kevesebb fájdalom, kevesebb kín. Hát nem így van?"
www.168ora.hu/velemeny/egeszsegugy-beteg-rokkant-segely-apolas-133785.html
@jöttem:

Tömegesnek nem mondanám:))
A felismeréshez, az igény kialakításához némi tudás szükséges, amit az oktatásnak kéne megalapoznia.

***
De! Amíg így mennek a dolgok, nem nagyon látok esélyt. Uj Péter gyilkos iróniája:))

444.hu/2015/02/25/varatlan-fordulat-veszprem-utan-ujra-itt-vannak-a-polgari-ertekek/

És egy visszaigazoló komment:
"Bolond beszéd, de van hozzá rendszer.":))))))
Hehe, ez egy vátesz!
propeller.hu/itthon/3067804-semjen-diktaturak-eltunnek-tortenelem-sullyesztojeben
"Az embertelen, ezért istentelen diktatúrák eltűnnek a történelem süllyesztőjében – jelentette ki a nemzetpolitikáért felelős miniszterelnök-helyettes"
Tehát ami embertelen (pl rokkantaktól az ellátás megvonása, most a szegényektől a segélyezés megvonása) az istentelen?
Kivételesen egyetértek!
@Orica Középföldi:
Már folyik a kármentés:
mandiner.hu/cikk/20150225_a_fidesz_elhatarolodik_g_fodor_gabor_kijelenteseitol
Ideológiai ámokfutás? Bizony az, de nem az őszinte beismerés, hanem a tény!
mára is jutott gexizés:
www.atv.hu/belfold/20150225-vago-ujsagirok-ilyen-nyiltan-meg-nem-fogadtak-huseget-orbannak/hirkereso
a DK már jelölte is őket az Arany mikrofonállvány eddig Untersovszky által kiérdemelt díjára.
@kekex:

Ez a Semjén olyan elképesztően sötét, már-már szórakoztató is lehetne, ha nem ebben a pozícióban nyitná a száját hangadásra.
@Orica Középföldi: a beosztottak nem tudják követni viktor fordulatait. az önálló gondolatokból meg ennyire futja. igaza lesz jenőkének a terror háza kapcsán azzal a bizonyos "t" betűvel.
@kekex: persze, hogy felháborító az, amit csináltak, de a javaslatod -bármily jóindulatú és segítőkész- egy picit naív...
mondjuk ezek tényleg bátrak, mert sejthették előre, hogy ilyet is kapnak a nyakukba:
nyugatifeny.blog.hu/2015/02/25/celpontosok_nyalni_akarunk
"Komoly dilemma: sokévnyi felhőtlenül szerelmes viszony után szakítani a zsarnokkal és ezzel megmenteni morzsákat a szakmai önbecsülésemből, vagy végleg bebújni Orbán Viktor farpofái közé és tovább mentegetni a menthetetlent: az eszelős tolvajlást, a Kubatov-listákat, a felcsúti gázszerelőt, a CBA-ra írt törvényeket, a keleti diktatúrákkal való haverkodást – az egész illiberális elmebajt.

A Célpont stábja például egy oknyomozó műsor paródiáját játszotta az elmúlt években. Ezek a „bátor” lányok és fiúk a kétharmad ellenőrzése helyett az ellenzéket leplezték le halált megvető bátorsággal, "
@kekex:
Ez nem más, mint a jövőbeni illiberális, munkaalapú társadalmunk központilag felügyelt és irányított NER-kompatibilis eutanáziájának próbaüzeme.
@kekex:

", ami ebben az interjúban elhangzott, nem tudok mit kezdeni, csak azt tudom mondani, hogy nagyon távol áll mindaz, ami ott elhangzott attól, amit a kormánypártok a polgári Magyarországról gondolnak”."

Valószínűleg annyira titokban tartotta ezeket a gondolatokat a kormánypárt, hogy géefgé sem ismerte.
Tehát vette a bátorságot az önálló gondolatokhoz, de nem tudta, hogy ez ennyire fájni fog:))
@Sir Bates dö Hól:
Lehet, hogy naiv a javaslatom - de mi is volt az?
Jobban szeretem az olyan blogkommenteket, ahol lépcsőzetesen egymás alá rendezve lehet látni az eredeti kommentet az arra adott reakciókkal együtt. Sokkal áttekinthetőbb és követhetőbb.
@kekex: izgatottan várom, hogy mráz samu kinek az oldalán száll be ebbe a polgári szintű vitába.
"Hogyan lehet tovább rombolni Orbán sérthetetlennek hitt nimbuszát? Úgyhogy beleordítod a világba: Nem geci! De, az! De nem! De igen, de nem! :D :D Veszekedjünk még róla pár napig, a végén mindenki Orbánon, azaz Orbán G Viktoron fog röhögni. Majd Áder kiír egy népszavazást: "Egyetért ön azzal, hogy Orbán Viktor egy geci?" Most komolyan, a célpontosok nem ismerik a média világát? Vagy azt akarták, hogy megint Viktor és a G közötti kapcsolatról tobzódjon az ország?"
kard.blog.hu/2015/02/26/magyarorszag_ahol_a_politika_az_ezoteria_altudomanya
@kekex: mosógép, napközi... ez nem felzárkóztatás, nem etnikai probléma, a kisebbségi önkormányzatok feladata ez nem lehet... nem lehet egy párhuzamos társadalmat létrehozni, az robbanást generál (taliban, muszlim testvériség, koszovó, francia/német nem-integrálódott muszlim közösségek, stb. )...
"Ajjaj. Nem könnyű most fideszesnek lenni. Csak forgolódik az ember, mint az egyszeri hírtévés a gecigate közepén. (Rá kéne kötni egy generátort, kiváltaná Paks II-t.)

Viszont azt mire véljük, hogy Gulyás Gergely parlamenti alelnök és Rogán Antal, a garantáltan ingatlanügymentes frakcióvezető teljesen váratlanul előrántotta a polgári Magyarország vízióját, szlogenjét vagy micsodáját, amikor épp a múlt héten magyarázta el a kortárs kontextus nélküli forgómorgó, hogy aki beszopta ezt a polgári izét, az sík hülye, mert ez csak egy politikai termék, egy CUCC, csali, értékeket ne lássanak már mögéje!

Ki ismeri itt ki magát? Halaszthatatlanná vált a nemzeti diszkrepanciáért és a hadoválási stratégiáért felelős kormánybiztos azonnali kinevezése."
444.hu/2015/02/25/varatlan-fordulat-veszprem-utan-ujra-itt-vannak-a-polgari-ertekek/
@kekex:
IGEN IS!
Orbán nem is geci!
Kövér sem geci!
Lázár sem geci!
Rogán sem geci!
.
.
.
(A parlamenti képviselők felsorolása)
.
.
.
Simicska ... izé... túlzásokba ne essünk, gondolni azt lehet, amit csak gondolunk. :)
@Sir Bates dö Hól:
Nem emlékszel, amikor a nyári hőségben egy nagyonkeresztény önkormányzat a cigánysoron lezárta a közkutakat? Mit gondolsz, mekkora esélye van a tisztálkodásnak olyan körülmények között, ahol az ivóvizet még vödörben szállítják? Ahol a putrikban nincs fürdőszoba, de még budi sincs az udvarban?Nagyon is racionális lépés a mosóház. Ezt a buddhista segélyszervezetesek tudják.
Az etetés is naiv javaslat?
"...Attila Király Szellemtudományi és Nemzetstratégiai Akadémián.

Zárt ajtók mögött, nyilvánosan nehezen megismerhető tananyaggal működik a Jobbikhoz kötődő intézmény.

Vona Gábor is az akadémia egyik oktatója. Az akadémiát a pártelnök tanácsadója, Baranyi Tibor Imre vezeti.

Egyes tanárok írásaikban Szálasi Ferencet dicsérik.

A nőket spirituálisan alacsonyabb rendűnek tartják.

Az 1848–49-es szabadságharcot baloldali összeesküvésnek, "a Sötétség" forradalmának tartják."

www.origo.hu/gazdasag/20150219-habsburgok-es-szalasi-tisztelete-vona-gabor-akademiajan.html

Ha kretének gyülekezetének nevezném őket, akkor... de nem, nem mondom, csak gondolom.
Ezek a szánalmas akármik magyarok??? Pfujj... (kiköp)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Elsősorban haragos, az pedig nem jó tanácsadó:)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Orbán egy minci! Ami szófejtésben több alternatívát is ad. Még legenyhébb a miniszterelnöknek pici.
@kekex:

Ne ess túlzásokba. Mo-on számtalan lakás van, ahol nincs vezetékes víz, értelemszerűen kinti WC van.
Generációk nőttek fel így.
Gyanítom a mai pol.garnitúra néhány tagjának sem ismeretlen ez a gyerekkorából.
"Aki egész életében mások után megy, nem lát mást, csak seggeket"
www.168ora.hu/itthon/afp-nehez-lesz-osszetartani-orban-nyajat-134065.html
@Orica Középföldi:
Persze, sok van- de az a kivétel. A cigányoknál meg (sajnos) az a többség. És nagy különbség, ha az egész utca tiszta, rendezett - és van társadalmi nyomás, hogy ne lógj ki a sorból, meg amikor múlt- vagy még azelőtti századi körülmények között egész utcasorok léteznek.
De ha én (és a buddhisták) naiv : te mivel kezdenél?
@kekex:
Ráadásul akik még pillanatragasztóval oda is ragasztják, azok ne csodálkozzanak, ha barna lesz...
fűegérnek szabad a pálya:

"Vadai Ágnest otthagyta a 70 éves férje egy huszonéves DK-s aktivistáért"
@parti_giano: @Orica Középföldi:

Pedig minden világos:)

A munkaalapú társadalomra épülő illiberális demokrácia az a nem kivételezett helyzetűek számára illiberális demokráciában megvalósított munkaalapú demokrácia, azaz nem polgári társadalom, hanem országhatárral övezett munkatábor épül.

Folytassam?:D

A közmunkaprogram a pilot.
@parti_giano:
Hááát... nem egy IQ bajnok... :)
A fidesznek viszont pont megfelel.
"Érvelj a STADINOK mellett" mozgalom lelkes nyalonca?
@Orica Középföldi:
Jó'vanna...
Arra ritkábban jár a postagalamb!
@parti_giano:
Nehogy lemaradjon álmairól... vagy almairól, vagy vadairól... Ámokot futni rég láttuk amúgy is! :)
@jaegtoer: te meg milyen puzzle-val játszol? biztos nem a nemzeti értékboltban vásárolsz, ott ezeknek puzzledaraboknak a kompatiblilitása meg van oldva, ugyanis minden dobozban van egy nemzeti kalapács.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: amióta megszerettem a galamblevest, tényleg mintha elkerülnének.
@jaegtoer:
Ugyan... ussehiszem, hogy nem hiszed... :)
Miért, az elmebeteg jobbikos "akadémia" mennyivel jobb?
varanus.blog.hu/2015/02/25/florikam_te_csak_lopjal_tovabb/full_commentlist/1#c26299925
Szerintem durvább. Nézd meg a jobbikos agyhalottak röffenését, visszaköszön benne minden. Leköpik a "magyar szabadság" eszméjét.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Láttam a bejegyzést, de nem mertem a linket megnyitni. Mit lehessen tudni? ...ugyan itt most véletlenül van éppen egy kis rénkumisz, de nehezebb, vagy ünnepélyesebb esetekre tartogatom, veszettség ellen meg jobb a prevenció.
@kekex:

Látom, te nem nagyon ismered a vidéki Mo-t.
A kérdésedre a válasz olyan hosszú és sokrétegű, ami felér egy nemzeti közmegegyezést kívánó stratégiai programmal.
Értelemszerűen nem állok neki a kifejtésnek - idő és hely hiányában.

Nemrég láttam, egy szikh templomban napi 70 ezer (!!) laktató egytál ételt osztanak. Bárki betérhet. A külföldi stáb is ott evett.Adományokból működik, a dolgozók önkéntesek. Elgondolkodtatott.
@kekex: nem az ok kezelése... feszültségeket kelt (aki nem roma, ám szegény, annak miért nem), stigmatizál (otthon: az ne ugasson neked fiam, ingyenélő)... a felzárkoztatást nem lehet a kisebbségre korlátozni, a többséget is formálni kell...
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Amikor az elvtársak "meginvitálták" orosz tezsvéreiket vodkázni... hogy le nehányjam őket... ekkora ostoba szolga népeket!
Hűség a Habsburg házhoz...
Haynau, mint példakép...
A nők alacsonyabb rendűek... (bár, pár jobbikos luvnyát elnézve...)
Lipótot meg bezárták... :(
@parti_giano:

" a szellemi honvédők csoportja zárt osztály."

Nana! Van néhány, aki a Varánuszt tekinti gumiszobának.
@jaegtoer:
Megértem... csak a kutyák bele ne pisiljenek!
@Orica Középföldi:
Jó, annak is van alapja, persze ezen zárt osztály sokkal szórakoztatóbb, mint az a "gyök" csoport, ahol a tagok:
- Napoleon
- Stirlicz
- Sztalin
- Pimpike
- ...
@Orica Középföldi: találtam is neki egy szép verset:

csodaszarvas

hunor s magyar két deli legények
szép szál fiai gyönyörű enéhnek
gondoltak egyet, hogy majd lóra kapnak
új hazát lelnek hunnak s magyarnak
meg is raktak menten, degeszre tarisznyát
fel is nyergeltek két kese paripát
már csak kard kellett nékik, jó erős vasbúl
a kardhoz meg tok, gyöngyös szattyánbúl
el is mentek a kovácshoz, le a faluvégre
kovácsoljon kardot, este fél hétre!
ígérte a kovács, dolgozott is bőszen
csattogott az üllő s a kalapács is szépen
de hiába hajtott, nem jött össze a bolt
mert amit kovácsolt csoda szar vas volt...
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Ellenben én nem tekintem magam ápolónak:))
@parti_giano:

:)))))))999

Ezt honnét bányásztad?
@Fabius: hallod, azért simicska g...je téged is megtermékenyített, másnaponként posztolsz itten.
@miva?: Hihetetlen a türelmed :-) kettős egyéniség, és percenként váltogatja az álláspontját. Reménytelen...
@miva?: 100% 1etértés és részvét :-)
@jaegtoer: Egyetlen kiegészítés gondolatmenetedhez: a Guardian adata szakértői becslés ( educated guess),annak ellenére, hogy BIS meg IMF adatokat is felhasznált. Az összeg nagyságát két dolog bizonytalaníthatja el: Németh Miklós 22 milliárd $ bruttó adósságot vallott be annak idején, ez az összeg annak nagyságrendileg tízszerese, a másik, hogy igen jelentős orosz és ukrán pénzek is kerültek a Hajdú (pénz)mosógépbe. Ha megnézed az általad linkelt listát, meglepő, hogy Ukrajnából abszolút összegben is kevesebb pénz ment ki, a cca. 15-szörös lakosságú Oországból meg még 4-szeres szorzó sem jön ki. Hol van akkor Putyin, és az orosz, ukrán oligarchák pénze?
Nem változtat az orbitális lopáson, ha az összeg fele igaz csak, de én óvatosabban bánnék ekkora számokkal, mint a Guardian.
@pianolight: érintettség okán nem akartam, de igen, +1...
@kekex: "Ha csak falvanként elhelyeznek egy akár pénzbedobós mosóautomatát pl, vagy befizetik a purdékat a napközi étkezésre."

Ott a pont, nagyon jó ötlet a mosóautomata, (persze őrzött helyen)! Iszonyú kimerítő tud lenni a kézi mosás, főleg ha nincs normális mosóporod, és neked kell a vizet melegítened a kályhán. Egyszer valami szocműsorban a családanyák a téli hidegben is kinn gyömöckölték a ruhát a kis műanyag teknőikben, nagyon hatékony lehet a zsír ellen ... :( És ez csak egy példa. Száz másik dolgot lehetne még említeni, ami kell a civilizációhoz, de havi húszezerből nem engedheted meg magadnak.

Mondjuk ki, az EU-s pénzeket Mo. eltapsolta a p.csába, és nagyon fognak azok a milliárdok hiányozni, mikor három-négy millió értelmes szavazóra lenne szükség az ország rendbetételéhez!!
Azt még hozzátenném, mikor a szocik faluközpontot térköveztek, az hasonlóan "hasznos" volt. A civil alapítványok tették a legtöbbet, és legalább a szocik hagyták őket békén ...
@Orica Középföldi:

Minden tiszteletem Forgach professzoré, de akinek (amely országnak) az elmúlt ötszáz éve kudarcokkal van tele, az nem csak úgy ÉRZI, hogy kudarcos, hanem tényleg KI.ASZOTTUL NAGY VESZTES.

Legyünk már reálisak: akinek levágják kezét-lábát, ne mondjuk már a közhelyeket, hogy "így is lehet szép az életed".
A pszichológusok tudhatják a legjobban, hogy az ilyen ember fölépíti újra az egész életét, szinte a nulláról kezdve.
@pianolight:

Köszi az intést. Azonban attól tartok, hogy ha nagyon beengednének a sűrűjébe, még meglepőbb 'számot' hoznék ki egy jó kis csapattal:) Igaz, akkor a Guardian is:)
@jaegtoer: Köszi figyelmedet. Icipicit mélyebben belemenve, már '90 előtt is ment ez a "kihelyzés", mégpedig iparszerűen, ld. "guruló dollárok", HIB és CW Bank (Surányi). Az offsórolást simán lopásnak tartják, pedig az EU is csak "elítéli, küzd ellene", vagyis nem illegális, de nagyon kreatív módja a vagyonnövelésnek. Ha a magyar esetről beszélünk, akkor a képlet: cca az ezredfordulóig az történt, hogy a közvagyon magánvagyonná vált,a kivitt pénzek jó része visszakerült az országba, reálgazdasági, vagy nagyobb részben virtuális, pénzmosó befektetésekbe. Ez csak vagyon újraosztás volt, az ország vagyona nem csökkent ( beleértve a magánvagyonokat is), viszont átcsoportosult a közösből a magánzsebbe ( a vissza-befektetett pénz révén). Ma ez annyiban más, hogy a folyamatos ( de nem komoly) elszámoltatási humbug miatt, a pénz úgy megy ki, hogy szinte semmi nem jön vissza belőle,részben,mert a tolvajok biztonságban akarják tartani a pénzüket, parton kívül, ha pedig költenek, parton belül költenek, de nem Mo.-on
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

"de akinek (amely országnak) az elmúlt ötszáz éve kudarcokkal van tele, az nem csak úgy ÉRZI, hogy kudarcos, hanem tényleg KI.ASZOTTUL NAGY VESZTES."

Őszintén szólva, nem igazán értem mit akarsz mondani.

Az egyes ember csak akkor érzi/érti a kudarcot, ha megtapasztalta. Az ország kudarcait nem tudja értelmezni,mert nem volt döntési helyzetben, mert értelemszerűen nincs tapasztalata a mi lett volna, ha...esetén. Ez a mindenkori polelit dolga lenne, ami 500 éve rossz döntéseket hoz.

Az információ szabad áramlása nem jelenti azt, hogy mindenkihez el is jut. Szelektálni és sok egyébre nem tanította meg az embereket senki. Ez lenne az oktatás feladata.Erről beszél forgács.

A példád nem jó, és még csak nem is igazol semmit.
@pianolight:

Egyetértek, azzal a lábjegyzettel hivalkodva, hogy nem minden offshore pénz lopott. Van ami törvényes jóváhagyással származott tolvajlásból. Ilyen volt pl a MagyarCom Co. Amely az Ameritech International, a Deutsche Telekom és a magyar állam együttesen gründolt vállalkozása volt a MATÁV privatizációjára.

Ennek a company-nek a székhelye Seychelle szigetekre volt bejegyezve még 2000 előtt, Ma már nyoma nincs 'sehol', hogy akkor miképpen is optimalizálták az adót, miegymást.
Már minden szépen le van papírozva, és úgy néz ki, mintha a Seychelle-szigetek sosem fordult volna elő a cég történetében.

További érdekesség, hogy a Wikipédia jelenleg 875 millió dollár vételárról zagyvál, miközben (emlékezetem szerint) a korabeli tudósítások mindössze 75 millió dollárról szóltak úgy, hogy Schamschula György 'beakasztott' a küllők közé, és az 40-50 milliós ajánlatokat 'ő srófolta fel' a végül nyertes 75 millióra...

Sajnos most nem vagyok papír közelben, hogy megnézhessem a 75 versus 875 X dollár verzióit. Ebből a szempontból a net nem számít.

Ha még tovább mennénk, már a tetteseknek adnánk tanácsot.
Ez is szép történet. Lehet, a több, mint 1000%-os különbség az összegben úgy jött ki, hogy az 1945-ös pengőinflációval jóárasították. Én adhattam volna tanácsokat, de nem voltam "tanácsközelben" így maradtam az egyéni, 1szerű kreatív adózás, + ÁFAtanácsadás szintjén a múlt században ( elévült DDDD)
@jaegtoer: Ja, és szerintem a legnagyobb, rafkósabb zseni, a basszusgitáros, Várszegi. Ő még a magyar fociból is tud legális pénzt csinálni.
@Orica Középföldi: Igaz, amit mondasz. Ha a középkorban élsz. Akkoriban nem tartoztak a nemzet fogalmába a jobbágyok.

Ha szerinted csak a parlamentben ülőket érdekli a politika, MIKÖZBEN az egyszerű ember átéli, hogy átvonul rajta a front, elviszik a szomszédot, elveszti a családot, akkor nincs miről vitatkoznunk ...

Szerintem ez h.lyeség, és igenis meg lehet tanítani a magyar embereknek, hogy bele kell törődni Trianonba, szembe kell nézni félmillió honfitársunk meggyilkolásával, és hogy soha többé nem leszünk NAGYOK (nagyhatalmi értelemben). Ha Forgách meg szerinted ez olyan könnyű, akkor miért nem mondtok egy példát sem erre?!
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

Sem Forgács/Forgas, sem Orica nem azt állította, amit számon kérsz rajtuk.

Sőt, önmagadnak ellentmondva azt állítod, hogy meg lehet tanítani az embereknek, miközben Forgách csak azt mondja, hogy 500 éve nincs olyan politikai elit, amely ezt megtanítaná, nem pedig azt, hogy nem lehet. Te magad is azt sejteted, ez nem lehet egyszerű dolog, hiszen 500 éve kíséri sikertelenség az országot. Orica azt állítja, hogy az egyén szintjén ez másképp csapódik le.
Ugyanakkor bár a 'tanulás határtalan', van rá példa a történelemben, hogy nem lehet megtanítani, és nem azért mert a befogadásra jelöltek nem lennének erre fogadóképesek, hanem azért mert akiknek feladata a tanítás lenne, épp mindig mással vannak elfoglalva. Történetesen saját boldogulásukkal, amiként a köznép szintén a saját boldogulásával, nevezetesen a túléléssel. Ez általában sikeres az egyének szintjén, mind a felső, mind az alávetett rétegekben, legfeljebb kihal a nyelv, megszűnik az államalakulat, de az egyének utódjai túlélnek, és részeivé válnak az új 'képződménynek', mint az avarok, a gótok, gepidák és kunok és még sokan mások is tették épp a magyar uralom alatt, az alatt a magyar uralom alatt, amikor még az elit megfelelt a társadalomban betöltött funkciójának. A mai magyar politikai elit nem tölti be ezt a funkciót, ezért a népesség túlélésre van beprogramozva. Majdnem úgy, ahogy írtad, legfeljebb százéveken lehetne vitatkozni, de az 500, amit említettél az éppen elég szemléletes, még az 1870-1900-as évek látszólag biztató eredményeinek ellenére is.
A kutya összességében mélyebben van elásva, hogysem zöld ágra vergődhetnénk ebben a kérdésben. Különben is, most nem a zöld ág, hanem a gránit a menő.

Amúgy az a cikk vissza-visszatérő olvasmány, házi feladat itt (is!), egyszer tényleg figyelmesen el kellene olvasni.
@mattüveg:

Köszönöm:)))
Az én hibám, hogy teljesen elszoktam az aprólékos magyarázatoktól, általában követik a gondolataimat.

Valami hasonló válasz állt össze bennem, különösen kiemelve a mindenkori elit felelősség-elhárítási gyakorlatát. Tisztelet a kivételnek.
@vigyüktúlzásbaadolgokat:

Neked komoly problémáid vannak a gondolati műveletekkel, így - minimális közös nevező híján - a jövőben nem zavarlak. Elnézést.
@Orica Középföldi:

Mondjál egy példát a tanításra, és elhiszem, hogy nem vagy teljesen alkalmatlan az állítólagos "szakmádra"! :) Egy szánalom-halom vagy.
@mattüveg: Ezt mondja Forgács: "Ugyanakkor különféle kutatások kimutattak egy mélyen sérült nemzeti identitást is. ... A jelenlegi kormányzás erre a sérült nemzeti identitásra és az emberek tájékozatlanságára építi demagóg nacionalista propagandáját."

Nekem ebből az jön le, hogy Forgács szerint a zEMBEREK identitása sérült, tehát itt nem a politikai ELITről beszél, mint ahogy Orica állítja.
Forgácstól én azt hiányolom, hogy egyetlen példát sem mond arra, hogyan lehet gyógyítani ezt a sérült önképet, hogy ne nyomogathassák az emberek gombjait, most pl. a fideszesek.
süti beállítások módosítása