Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: 444.hu/2024/05/04/nem-tudni-hany-milliot-keres-varga-judit-tudomanyos-oktatokent-az-altala-terveze... (2024.05.04. 11:27) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.02.09. 09:25 Fabius

Semjén: a szlovákok igazodnak a magyar alaptörvényhez

Semjén Zsolt vasárnap furán ébredt rémálmaiból. Szinte rettegve nyitotta ki a zinternetet mert félő volt, hogy a Karda Bea hányásán elcsúszó Story gála sztárfellépő Koncsita hanyagul eldugott virslijét tolja arcába a hazai bulvársajtó. Höhö, minden megeshet ott, ahogy egy szakállas nőt megtapsolnak! Ezt szerencsére megúszta, és mire a kakasherés omlettje elkészült, már meg is találta a szívének oly kedves híreket a Keresztény Krónika napi homofóbiánk rovatában:

A szlovákok nemet mondtak a buziskodásra

Ő legalábbis ezt olvasta ki a sorok közül, mert a lényeglátás soha nem tartozott az erősségei közé. Hogy mennyien mondtak nemet, mire mentek ezzel, hogy mekkora öntökönrúgás volt ez a szlovák-semjéneknek, az mindegy. Voltak akik nemet mondtak és csak ez a lényeg. Mert aki nemet mond, az azt mondja amit Semjén és a magyar alaptörvény. És aki azt mondja amit Semjén és a magyar alaptörvény, az jó keresztény. Akkor is, ha szlovák. Sőt, ha szlovák, akkor már már a magyar alaptörvényhez igazodás is felfedezhető, ha fideszkeresztény szemüvegen keresztül bandzsít rá az ember erre a nemet mondásra. Úgyhogy erről szóllani kell iziben, még ha törőggyé' a családdal, barom! - vasárnap van is:

 „üdvözöljük az igenek győzelmét a szlovákiai népszavazáson. A szlovák nép tanúságot tett a közös keresztény értékekről és a normalitásról. Véleményük visszatükrözi, amit Magyarország Alaptörvényébe foglalt a család védelméről”.

Még jó, hogy nem azonnaltól vezették be a vasárnapi melótilalmat. (tényleg, vadászni is tilos lesz vasárnap, vagy mise után vinni kell oda is az egész családot?) Most gondoskodhatott volna egy 200 m2-től kisebb odúról és sajtpapírról Orbántól, hogy ő a tulajdonos rokonának teccik lenni, akinek ezt a munkát haladéktalanul vasárnap kell elvégezni. Mert ebben az országban nem csak Koncsita úrasszony parlamenti vizitjétől kell tartani...

orbansemjen.jpg

...hanem péntek óta attól is, hogy ezek a vasárnapi munkavégzések szabályszerűen legyenek megoldva. Ugyanis, a jobber média menedzsment távozott, de a MAHÍR-nél edződött adóhivatal vezető maradt. Aztán mit lehet tudni mire lesz kíváncsi a frissen kialakult háborús övezetben? 

 

204 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr247154155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Semmilyen tömjénre elpazarolni egy egész posztot?
Ne mán!
Aki nem él a szavazati jogával, az politikai értelemben nincs. Véleménye nem számít, a lehetősége meg volt, nem élt vele. A szavazás érvénytelen, de az arány magáért beszél...
"944 ezer választó adta le voksát. A népszavazáson részt vevők túlnyomó hányada igennel válaszolt annak kérdéseire, az igen válaszok aránya mindhárom kérdés esetében meghaladta a kilencven százalékot."

Te Fábius!
Nem lehet, hogy te vagy fordítva bekötve és most magadat rúgtad tökön?
@munkás ököl: amiről írsz a szavazati joggal kapcsolatban, az a harminc perccel később összehívott taggyulésre vonatkozik...
@munkás ököl: a szlovák szavazók túlnyomó hányada lesajnálta a szavazásra feltett kérdést a kérdés feltevőjével együtt. Az egésznek annyi értelme volt, hogy darabra meg lehet mondani, hány aktív homofób él Szlovákiában.
.
Nnna! hogy érthető legyen az, ami triviálisan evidencia:
Tehát: „a szlovák nép tanúságot tett a közös keresztény értékekről és a normalitásról”, Semjén Zsoltot nem zavarta, hogy a választásra jogosultak mindössze 21,4 százaléka járult az urnákhoz, és ezek 90 %-a volt elkötelezettje a „keresztény értékeknek” és a „normalitásnak”.
A népszavazás érvénytelen volt.

És felmerül a kérdés: elérné e akár az 1 százalékot bármely választáson a KDNP, Semjénnel erősítve Magyarországon?
(attól tartok, hogy bárhol másutt igen, mert nem ismerik)
@munkás ököl:

Szerencsére a résztvevők aránya is magáért beszél.
@kekex:

"Semmilyen tömjénre elpazarolni egy egész posztot?
Ne mán! "

Szerintem nem felesleges.

Nekem elsősorban nem Semjén ostobaságáról szól a poszt.
@jöttem: láttam az egyházban osztogaott szórólapot, megprószálom előkeríteni. neked nincs meg? valószínűleg gépi fordítás, így az eleve nagy hülyeségeket a google translate érdekes fordulatokkal dobta meg.
@jöttem:

Nem vagyok meggyőződve, hogy nálunk is ilyen alacsony lenne.
Van rá elképzelésed, hogy szűkebb pátriádban miért volt ilyen alacsony?
Mondjuk azt sem értem, hogy miért kell a homofóbokat hátrányosan megkülönböztetni... én is az vagyok, csak liberális/toleráns... van, aki a finomfőzeléket utasítja el...
@Sir Bates dö Hól: finomfőzelék? no az a nagyüzemi konyhán dolgozók bosszúja.
Lehetnél megértőbb. Semjénnek mégiscsak kényelmesebb a melegségről értekezni ebben a geci hidegben, mint a geciket melengetni a forró helyzetben, mi több válaszolni ki az, ki nem és miért?
S hátha tartozik Lajosnak?
@Orica Középföldi:

Igen. A szlovákiai magyarok köztük én is úgy gondolkodhattak, hogy ezzel a népszavazással precedenst teremtődhet egy kisebbség jogainak csorbítására. Mi is egy kisebbség vagyunk, a jövőben rólunk is kiírhatnak hasonlót. 300 ezer szavazat szükséges hozzá. Bár törvényt nem módosítanak miatta, de befolyásolhatja a közhangulatot.
Ezentúl a homoszexuális kérdés/probléma nincs porondon, nem érdekli az embereket.
Mindenki sajnálja a 6 millió eurót, ennyibe került ez az értelmetlen referendum.
Azért kíváncsi leszek, Évike néni majd mit szól ehhez. Tegnap azt írta, minden sikeres férfi mögött áll egy nő. Dehát akkor mi lenne ebből a mondásból, ha a népszavazás eredménye másképp alakult volna? Minden férfi mögött áll egy férfi, vagy minden nő mögött áll egy nő, vagy minden férfinő mögött áll egy férfinő, vagy minden seférfisenő mögött egy seférfisenő:
A csoda tudja, meg vagyok illetődve nagyon.
Most kinek kell hinnem, Évike néninek , Semjénnek vagy a népszavazás eredményének.
Jaj, nehéz ez nagyon.
Meg még az is nagyon furcsa, hogy a volt miépes vagy mdf-es? sztorizó-gáláján lopkodtak , meg bombariadó volt, hiába lépett fel Chonchita, a szakállas nő.
@parti_giano:

Ne is mondd, a napokban nehezményezte a gyerekem, hogy soha nem főzök finomfőzeléket. Mondtam, rossz hírem van, nem is fogok.
De toleráns vagyok, mint Sir, elmehet ebédelni a főzelékfalóba:)
@parti_giano:

kaptam én is magyar nyelvűt, a szemétkosárban landolt. erre persze volt pénz.
@jaegtoer: nono. lajos véleményét sem tudjuk az ügyben, de mondot ilyet: "számomra a család szent, a sajátom is és a másoké is". szent család...
@jöttem: a humor közkincsét így elherdálni... legalább a szelektívbe dobtad?
@Imola Helyesi:
" minden sikeres férfi mögött áll egy nő. Dehát akkor mi lenne ebből a mondásból, ha a népszavazás eredménye másképp alakult volna?"

Tehát szerinted ha a népszavazás eredménye másképp alakult volna, akkor ugrásszerűen megnőtt volna az azonos neműeket szeretők aránya.
Ez még tőled is túl sok.
@parti_giano:

Nem tudtam, hogy Lajos pösze, bár pősze lajosról már hallottam. De a cent családok hogy jönnek a szent családokhoz, azért az rejtély. Lehet, hogy szánkóval?
@parti_giano:

ez felháborító volt. azt taglalták többek között, milyen sanyarú sorsa van NYUGATON a homoszexuális családokba örökbeadott kelet-európai gyerekeknek.
@jöttem:

Ebből úgy tűnik a nem szavazók jól leszarták a hámfát. A magyarok lakta vidékeken.
@Orica Középföldi: "Nekem elsősorban nem Semjén ostobaságáról szól a poszt."

Annál is inkább, mert őt még csak le se gecizték. Nincs is rajta semmi látnivaló, legfeljebb alatta a fehérló.
Habár a poszt a külföldi magyarokról szól, azér tédremes elolvasni mi folyik a nemnorvég pénzzcsaból:

index.hu/belfold/2015/02/09/orszagos_roma_onkormanyzat_gyanus_penzkoltes_csalas/

Remélem Lézeres Lázártn is meghívták, lézerezze már ki, hogy ki és kit is támogat. Esetleg szóltak az Ildikónak is, itten folyik a csap, csak úgy ömlik a talicskába a közpénz. Vizsgálja már ki hétfőig.:D
@jaegtoer: cent? bizony, láttunk már olyat, hogy még azért is lehajolt, akkor még viktorral a háta megett. bár most meg a viktornak vágja a centiket. és semjén sem veti meg a cent családot. fején találtad a szöget.
@parti_giano:

Arra gondoltam a cent családok fej vagy írást játszanak:)
@jaegtoer: és milyen álcentek, hiszen semjén bőszen ordítozza, hogy a cent írás nem játék.
@munkás ököl:

Nem lehet. Igaza van parának:

"Az egésznek annyi értelme volt, hogy darabra meg lehet mondani, hány aktív homofób él Szlovákiában."

Plusz se nekünk, se Semjénnek nincs köze hozzájuk, amíg a Visegrádi Homofóbok Szövetsége meg nem alakul.
@Sir Bates dö Hól:
"nemtaggyűlésre" vonatkozik. A nagyonfüggetlen bíróság szerint!
A tegnapihoz passzol, ha valaki még nem látta volna. Nagyon jó a Kéri:))

www.atv.hu/videok/video-20150208-keri-laszlo
@parti_giano:
ennyit a google fordítóról (oda-vissza ez sült ki)
tyúkanyó

Ah, mi a kő! tyúk, kender
A nappaliban van itt?
Nos, az egyetlen jó Istened ád jó,
Rakják a ruhát, hogy munkát!

Itt szaladgál fel-le,
Még a mellkas repülése
Emlékezz kotkodákol,
És nem verték ki a szobából.

Nem, megverték, megverték dehogy!
Mivel a madarak etetik
Összeállítások kendermag
A király nem élnek jobban.

Ezért, tyúk, vissza
Jól tartani kend magát
Iparkodjék, de nem
Tojás rövid az anya. ??

Morzsa kutya, élesebb a füle
Hadd beszéljek most,
Vénlány, vagy házat,
Mindig szolgálnak fel az embereket,

Lesz még jó, Morzsa
Ne érezze át a tyúkhusra,
Élj a tyúk barátság "...
Anyám csak tartásához.
@Imola Helyesi:
Jaj, te mindent csak így tudsz érteni? Inkább úgy kell elképzelni, ahogy a Bazi nagy görög lagziban mondta az örömanya: " a férfi a fej ugyan, de a nő a NYAK, amelyik helyes irányba fordítja!"
@Fabius:
", se Semjénnek nincs köze hozzájuk, amíg a Visegrádi Homofóbok Szövetsége meg nem alakul. "

és amíg kormányt nem alakítanak, és nem hívják meg semjént egy baráti látogatásra...

@Imola Helyesi:
"Dehát akkor mi lenne ebből a mondásból, ha a népszavazás eredménye másképp alakult volna? Minden férfi mögött áll egy férfi, vagy minden nő mögött áll egy nő, vagy minden férfinő mögött áll egy férfinő, vagy minden seférfisenő mögött egy seférfisenő"

erre mondta mindig a dédapám: egyszerű emberek, egyszerű gondolatok...
@látjátok feleim szümtükkel:

"Ebből úgy tűnik a nem szavazók jól leszarták a hámfát. A magyarok lakta vidékeken. "

Nemcsak a magyarok. Ilyen méretű összefogást ritkán láttam Szlovákiában. Ahogy az egyik linkelt cikkben is olvasható, a kereskedelmi tv-k megtagadták a homofób kampányfilm sugárzását. A közszolgálati rádió hasonló okok miatt nem adta le az előre felvett görögkeleti misét, mikor szembesültek a prédikáció szövegével.
Közéleti személyiségek szólaltak meg a kirekesztő népszavazás ellen.
Az egyházak első perctől kezdve bábáskodtak a népszavazás megszületésénél, ez is visszafelé sült el. Az egyházi iskolák, óvodák falain hatalmas molinók hirdették a három igen-t, a templomokban folyt a kampány. Ez is visszatetszést keltett az emberekben.
A kampányfinisében a népszavazást ellenző csoportok az európai értékek védelmére helyzeték a hangsúlyt. Védjük meg kisebbségeinket! - ez az üzenet egyértelmű volt. Hiába buzdított mindkét magyar párt vezetője a három igen-re, a szlov. magyarok túlnyomó része elutasította tanácsukat.

Szlovákiában ma minden 5. családból külföldön dolgozik valaki. Az anyák csak Ausztriáig merészkednek, az apák Csehországban, Németországban, Írországban dolgoznak. De Szlovákián belül is vannak, akik kéthetente, hétvégére látogatnak haza. A gyerekeket team-ek nevelik. Nagyszülők, nagynénik, rokonok, barátok fognak össze. Lelkiismeretes osztályfőnökök a FB-on tartanak fogadóórát, mert tudják, hogy a szülők kényszerűségből dolgoznak külföldön. A teljes család kéthetente, vagy félévente van együtt.
Ebben a közegben hagyományos családmodellről beszélni életszerűtlen.
De kidobtunk az ablakon 6 millió eurót.
Micimacko, Secnir, Kekex
Bizony a dolgok nagyon egyszerűek itt a földön: élet-halál, évszakok,fiatalság-öregség, férfi-nő= gyermek, család=emberiség fennmaradása. A többi csak filozófia, csalárd szivárvány, kivétel, mely erősíti a szabályt, nincs jelentősége az univerzumban az életben, a történelemben.
Hatalmas nyerés ez Isten erői számára, a szlovákok többsége a homoklobbi ellen szavazott.
@maxval bircaman szerkesztő:
" Kis lépés szlovákoknak, magyaroknak, de nagy lépés az emberiségnek."
@maxval bircaman szerkesztő:
A szlovákok többsége otthon maradt, tehát nem szavazott mellette. Ugyanúgy a szlovákiai magyarok többsége is. Aki elment, az eleve homofób volt - és tényleg csak arra volt ez jó, hogy lehet tudni, hogy csak a lakosság ötöde támogatja - nagyon erős egyházi hátszél mellett is ezt a hülyeséget.
@maxval bircaman szerkesztő:
Tényleg helyes! Ez sokakat visszatartott a szavazástól, mert forgott tőle a gyomruk.
Ahogy anno 56-ban is sokakat visszatartott Mindszethy beszéde az egyházi javak visszaköveteléséről.
Igazán megérthetnétek kicsit a Zsótit. Képzeljétek csak magatokat a helyébe... Ha egy nemlétező "párt" vezetőjeként kellene nap mint nap a párt nevében is vállalt világnézettel egyáltalán nem összeegyeztethető dolgokat védeni, sőt, indítványozni, komolynak tűnni úgy, hogy közben tudjátok, hogy mindenki, de tényle mindenki, még a szövetségeseitek is röhögnek rajtatok reggeltől estig, tudván, hogy a nevetek a gerinctelen, elvtelen talpnyalás szinonímája lett, és ezzel egyúttal az utódaitokra is hatalmas terhet raktok pusztán azzal, hogy a neveteket kell viselniük, és bizton tudnátok, hogy neveteket az utókor történelemkönyveiben mennyire negatív felhanggal említik majd meg - ha megemlítik egyáltalán... - hát akkor ti is örülnétek bármi olyannak, amibe, ha nagyon akarjátok, bele lehet olvasni valamiféle "sikert" (ha már kiolvasni nem lehet belőle...)
Felőlem mindenki annyit tökölődhet ezzel a témakörrel, amennyihez kedve van.
Én őszintén és nyíltan megvallom, hogy továbbra sem bírom elviselni a női nemet.
Csak az igent.
@munkás ököl

"Aki nem él a szavazati jogával, az politikai értelemben nincs. Véleménye nem számít, a lehetősége meg volt, nem élt vele. A szavazás érvénytelen, de az arány magáért beszél..."

Vagyis, ha mondjuk egyetlen egy ember megy el egy szavazsra, akkor az mindent elsöprő erejű, mert a szavazás végeredménye, bárhogy is szavaz az illető, 100 százalékos lesz? "A szavazás érvénytelen, de az arány magáért beszél"

A logikádból mindenesetre ez tűnik ki.
@Kijelölt Önkéntes: Tudnék mutatni olyan nőt azért, akinek a nemére jobban vágynál, mint az igenjére :D
@bioLarzen:
Isten hozott a magyar parlamenti választások NER-rendszerében.
@Kijelölt Önkéntes:

"_Én őszintén és nyíltan megvallom, hogy továbbra sem bírom elviselni a női nemet.
Csak az igent. _"

A kérdés csak az, hogy az a galád nő mire mond olykor nemet vagy olykor igent, vagy azt, hogy igen is, nem is:)
@9mmPara: Kb. ez jutott eszembe nekem is.
@bioLarzen: Biztosan van, aki tudna magával vinni még egy embert, aki jól megerősíti a szavazási arányt!
Ez nem egy rossz hír, főleg a Lajos kirohanása után. Mi lehet még ebből, ha ő is beáll a demokrácia védői közé?:)

hvg.hu/itthon/20150209_veszpremi_idokozi_valasztas_meglepo?s=hk
Egyértelmű, hogy az európai viszonylatban konzervatív felfogású szlovákok nem kérnek a buziházasságból meg a többi csodás libsi találmányból

Kíváncsi lennék, miféle politikai felhatalmazásra hivatkozva akarná valaki bevezetni a buzeráns törvényeket, amikor a szavazók több mint 90 százaléka ellene voksolt?
@jöttem:
"Ezentúl a homoszexuális kérdés/probléma nincs porondon, nem érdekli az embereket. "

Miféle homoszexuális probléma? Mindenki azzal buzul akivel akar, eddig is így volt, ezután is nyilván így lesz. Házasodni pedig a hímneműek és a nőneműek fognak, ez a világ rendje
@Erő e-meló: érdekes, hogy a heterok egyre kevésbé akarnak házasodni, a homok ugynaakkor ragaszkodnának ehhez.
Az örökbefogadás pedig még hetero viszonylatben is kényes téma... mi van, ha a pár szétszakad és egyiküknek sem kell a gyerek..?
@maxval bircaman szerkesztő: Basszon meg téged a tisztelendő úr, te szar!
A kdnp pedig egy darab fika a nemzet testén, amit le kell dörzsölni amint elszárad!
tömjén zsolt pedig egy látens buzi kis köcsög
@Erő e-meló: "Kíváncsi lennék, miféle politikai felhatalmazásra hivatkozva akarná valaki bevezetni a buzeráns törvényeket, amikor a szavazók több mint 90 százaléka ellene voksolt?"

Komám te erősen benéztél valamit, vagy erősen betéptél és azért nem megy az értelmezés. Esetleg látens vagy?

Hol volt olyan, hogy a szavazók 90 %-a ellene voksolt?

A szavazáson részt vettek 90%-a nem azonos a szavazók 90 %-ával.
hmmmm

Finanszírozás » Bankok

Magyar bankot vesz a Coop?
2015. február 9. 13:49

Az Oroszország elleni szankciók miatt nem tud tőkét emelni az orosz tulajdonos a veszteségesen működő Sberbank Magyarországnál - értesült a Portfolio. A helyzetet kihasználva tőkeemeléssel többen is tulajdont szeretnének szerezni a rossz hitelei és veszteségei miatt kis üzleti értéket képviselő bankban, amelybe könyv szerinti értéken beszállni pénzkidobás lenne. Információink szerint egy bankszektoron kívüli szereplő, a Coop érdekeltségébe tartozó Co-op Hitel Zrt. áll most ehhez a legközelebb.

www.portfolio.hu/finanszirozas/bankok/magyar_bankot_vesz_a_coop.3.209958.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox
@Imola Helyesi:
" kivétel, mely erősíti a szabályt, nincs jelentősége az univerzumban az életben, a történelemben"

Akkor meg miért harcoltok ellene ilyen nagy erőkkel?
Amúgy meg a házasságok csökkenő és a válások növekvő számát tekintve ez a család=emberiség fennmaradása tétel talán nem is annyira mindenek feletti.
Egyébként meg (ha cinikus akarnék lenni) elég sokat lehet olvasni a túlnépesedés fenyegető veszélyeiről...
kárenyhítés a kivonulásig, más magyarázatot én nem látok...

Csökken a bankadó, az állam beszáll az Erstébe

hvg.hu/gazdasag/20150209_Treichl_Orban_Erste
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Durván nagy buli lesz a bank, eddig sem volt kutya. Nem akarnék okoskodni, de azt látom, hogy a "hátszéllel" rendelkezők olyan befektetéseket tesznek, amelyek ebbe az irányba mutatnak. Alacsonyabb szinten is, kisebben is, de azt majd a személyes élményből csak telefonon mondom el neked... :)
Nagyban meg tessék belegondolni, hogyan lehet tetű nagyot lopni! A BANKKONSZOLIDÁCIÓ ugye sokat mondó.
Szétcseszik, egy csomó rossz hitelt adnak ki, behajthatatlant, majd egyszercsak... hááát, sajnos állami pénzből ezt ki kell stafírozni, akár ezek után privatzálni... ugye ezek 100-1000 milliárdos játékok is lehetnek, a T.Adófizetők garasaiból. "Valakik" meg jól járnak. Volt már rá példa... nincs új a nap alatt.
Talán ha nem a szomszéd n(z)ő(d)jével, hanem a hazai viszonyokkal foglalkozna Semjén nertásr, és Erő e-meló is, akkor a nemzet szaporodása is jobban haladna:

www.eletforma.hu/parkapcsolat/vagyfokozo-szerelmi-jatekok/
Szórom a hamut fejemre, mert elfelejtettem, hogy a 2/3-ad az bizony nálunk a többség, így a választók 90%-a is a többség.:D
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: Széchenyi Bank és a töröcskei, csak ennyit tennék hozzá, és azt hogy közeli rokony dolgozott a BBankban, lehet nem nagyon fogok meglepődni...
@látjátok feleim szümtükkel: Tudod,hogy van az.
Az okosok hülyéskednek a hülyék meg okoskodnak:D
@Erő e-meló:

Most már tudom, miért erő a regneved ész helyett.

Nyilván Semjén nertárs kollégája vagy, hogy ilyen "okos" következtetésekre jutottál.
csak úgy eszembe jutott:

VIII. Fejezet

ÁLLAMI VAGYON INGYENES ÁTRUHÁZÁSÁNAK SZABÁLYAI

50. § (1)156 A Vtv. 36. § (2) bekezdés a)-e) pontja szerinti tulajdonba adásra vonatkozó kezdeményezést

- az (1a) bekezdésben foglaltak kivételével - az MNV Zrt.-hez, a Vtv. 3. § (1) bekezdés b) pontja szerinti tulajdonosi joggyakorlóhoz, vagy az érintett vagyonelem vagyonkezelőjéhez kell benyújtani. A Vtv. 3. § (1) bekezdés b) pontja szerinti tulajdonosi joggyakorló és a vagyonkezelő a hozzá benyújtott kérelmet véleményével, javaslatával együtt

- a kérelem beérkezésétől számított tizenöt napon belül - megküldi az MNV Zrt.-nek az 51. § (1) bekezdése szerinti vizsgálat és az 51. § (5)-(7) bekezdése szerinti eljárás lefolytatása érdekében.

(1a)157 Ha állami vagyon tulajdonjogának ingyenes átruházását a vagyonkezelő központi költségvetési szerv a Vtv. 36. § (2) bekezdés a), b) vagy e) pontja alapján maga kezdeményezi, akkor az ingyenes átruházásra vonatkozó előterjesztést a vagyonkezelő központi költségvetési szerv irányítását vagy felügyeletét ellátó miniszter - a miniszter egyetértésével - terjeszti a Kormány elé.158

(1b)159 Ha az (1a) bekezdés szerint előterjesztett javaslat alapján a Kormány az állami vagyon tulajdonjogának átruházásáról dönt, a vagyonkezelő központi költségvetési szerv köteles a tulajdonba adás érdekében szükséges eljárások lefolytatására, valamint jogosult - az állam nevében - a tulajdonjog átruházására irányuló megállapodás megkötésére, amelyről a tulajdonba adás megtörténtét tanúsító okiratok 60 napon belül történő megküldésével tájékoztatja az MNV Zrt.-t.160

(2)161 A benyújtott dokumentumoknak tartalmazniuk kell, illetve azokhoz csatolni szükséges:

a) a tulajdonba adásra vonatkozó igényt, megjelölve a felhasználási célt, valamint a segítendő feladatot és az azt előíró jogszabályi rendelkezést,

b) a kezdeményező nyilatkozatát arról, hogy vállalja a tulajdonba adás érdekében felmerülő költségek - ideértve a művelési ág szükséges megváltoztatásának költségét - megtérítését,

net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A0700254.KOR
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
A forgatókönyv hasonló, az állam (te és a MI pénzünk) majd megvonja a vállát és fizet. Legfeljebb kevesebb jut... oktatás, eü?
ÉS???
Narancsbolsi hívő elalél... AZ ÁLLAM FIZET! Nem érti, hogy az államnak nincs pénze, hanem amit beszed tőlünk, az van. legfeljebb kicsit többet szed be. NEM LESZNEK MEGSZORÍTÁSOK!
a) Az állami befolyás erősödése az üzleti szférában

Köztudott, hogy a gazdasági élet legkülönbözőbb szektoraiban szerzett az állam az elmúlt három évben jelentős befolyást biztosító tulajdonosi részesedést. A közvetlen állami részesedésszerzés önmagában nem vetné fel a gazdasági alkotmányosság sérelmét, ám a jogi környezet egészének átalakítása, az állami befolyás bővülésének dinamikája[1] összességben már okot ad az aggodalomra. Van úgy, hogy az állam tulajdonossá válása azt célozza, hogy könnyebben lehessen megvalósítani olyan politikai döntéseket, amelyek a magántulajdonosok versengésére épülő, a hatékony üzleti működést előtérbe helyező piacgazdaságban nehezen volnának keresztülvihetők. (Lásd pl. az energetikai szektor visszaállamosítását, amely rövid távon ugyan „megkönnyíti” az állam dolgát, később azonban elkerülhetetlenül szembesíti majd az ésszerűtlenül veszteséges működés következményeivel.) Az állam közvetlen tulajdonosi jelenlétének indoka lehet annak biztosítása, hogy egy jövőbeli privatizáció során az állami részesedést a politikai hatalomhoz közelálló magántulajdonosok szerezhessék meg. Mindazonáltal a Rába Holding vagy a MOL-ban történt részleges befolyásszerzés még ilyen jellegű „üzleti” érvekkel is nehezen magyarázható. A nemzeti stratégiai vállalatnak számító MOL esetében pl. a tulajdonosi részesedés növelése nélkül is képes volt az állam – elsőbbségi részvénye segítségével – befolyását érvényesíteni.

hetenyi-kor.blog.hu/2013/09/23/gado_gabor_a_gazdasagi_alkotmanyossag_valsaga_magyarorszagon_ii
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: ennél kevesebb, mind a kettő még éppen működik, és akkor finom voltam és nőies...

így egymás után egyre szebb:

Csökken a bankadó, elszállt az OTP

www.portfolio.hu/vallalatok/csokken_a_bankado_elszallt_az_otp.209943.html

---

Magyar bankot vesz a Coop?
Értesülésünk szerint nem tudnak tőkét emelni az oroszok.

www.portfolio.hu/finanszirozas/bankok/magyar_bankot_vesz_a_coop.3.209958.html
@Fabius: Kedves Fabius!

Remélem nem fogja elkerülni a figyelmedet, OV erekciója fő méltatójának posztja, arról ,hogy tulajdonképpen minden ellenállási esemény mögött Simicska Lajos áll. Nos, ezt egy kicsit árnyaltabban látom. Nem egészen két héttel ezelőtt, elindult a pártgépezet egy bizonyos irányban, kiszivárgott, hogy bizonyos párt közeli média főszerkesztők részére OV igét hirdetett arról, hogy nem lesz többé támogatás a lojális sajtó felé. Gyanítom, ez nagymértékben megnövelte a lemondó személyiségek lelkiismereti válságát.:-))
Ezt meghaladóan pedig, jelenleg mindenhol azt sejtetik, azt tesztelik, beveszi-e a "zember", hogy Simicska tehet a tüntetésekről, tüzeli őket, finanszírozza, stb. Lásd G.Fodor. Már régóta figyelem őket, s a recept a következő: Elkezdenek terjeszteni valamit, közben akkurátusan mérnek, bizony nem sajnálják az anyagiakat egy -egy beadandó téma kidolgozásához. Nem sok ennél ördögibb eljárást láttam még.
csak úgy lajosnak:

Ezek voltak a halálra mérgezett orosz kém utolsó szavai

Alekszandr Litvinyenkó felesége beszélt férje borzalmas utolsó napjairól és haláltusájáról.

dex.hu/x.php?id=inxv&url=http%3A%2F%2Fvelvet.hu%2Fhelyszinelo%2F2015%2F02%2F09%2Fezek_voltak_litvinyenko_utolso_szavai%2F
Olvasgatva a kommenteket csak annyit jegyeznék meg, már máskor is észrevettem, hogy minél sötétebb valaki a történelemhez meg a természettudományokhoz, annál szívesebben hadovál a Világ Rendjéről.
@Alick:
Vannak kétségeim, hogy a buzik tényleg házasodni akarnának nagy tömegekben. A buzik közötti párkapcsolat még ingatagabb mint a férfi és a nő közötti a mai viágban

Ez az egész egy kitalált, mesterségesen felnagyított probléma, tipikus libsi tempó. Valamelyik libsi kigondolta hogy ebből ügyet kell csinálni, ő tudja miért. Talán mert ezzel provokálni lehet a társadalmat, és a libsi fel tudja hívni magára a figyelmet (ez is része annak a személyiségzavarnak, aminek a hatására libsi lesz valakiből)
A család kérdésében inkább azzal kéne foglalkozni, hogy mi az oka a család intézményének lassú sorvadásának.
Mint tudjuk, a párok 40% körüli aránya nem a házasságot választja az együttélés formájának, hanem a lazább, kötöttségek nélküli életmód mellett teszi le a voksát.
Emellett a szingli életforma is egyre nagyobb teret hódít.
Amennyiben ezekre a kérdésekre megvan a válasz, olyan megoldásokra kell törekedni, amely a hagyományos család- modellt vonzóvá teszi.
A kormányok ezzel nem foglalkoznak, holott a sokat emlegetett demográfiai gondokra is pozitív hatást lehetne elérni.
A család intézményét nem a homoszexualitás elleni offenzíva fogja vissza erősíteni, az volt és lesz, létezését sem népszavazással, sem mesterségesen nem lehet megszüntetni.
@Erő e-meló:

Hát, mondjuk lennének gondjaid olyan fogalmak definiálásával, mint "liberalizmus", "társadalom", "provokáció", "személyiségzavar"...
@CSENDES:

Igazad van, de a Lajos amikor ennyire kinyilatkozik:D, akkor az több, mint amit te látsz a dologban. Egy borítékolható, nekünk nem biztos, hogy jobb lesz, de az biztos, hogy a kormányzóknak lesz néhány álmatlan éjszakájuk. Ami egyébként úgy kell nekik.
@Erő e-meló:
Ezek a libsik csináltak belőle ügyet, népszavazást?
Olyan tömeges a melegek együttélése, házasodása?
"A buzik közötti párkapcsolat még ingatagabb mint a férfi és a nő közötti a mai viágban" - tapasztalat?
Te kis'hamissss... :)
Speciel nekem senki nincs a környezetemben, akiről tudnám, hogy meleg, netán együtt él hasonló nemi identitással.
Vagy bennem lesz a gond, mert nem is érdekel? Hidegen hagy, ellenben a sok jobbikos honfitársammal, akik lelkesen zarándokolnak ki egy-egy faca kis melegfelvonulásra, ahol lelkesen eljátsszák...
Czukorfalatok! ;)
Puszika... tanulságos Dr. Ransburg Jenő idetartozó értekezését olvasni a sok látens buziról.
@látjátok feleim szümtükkel:
Egy sikertelen népszavazás megfelel a kontrollált körülmények között végzett közvélemény-kutatásnak

Magyarán az óriási többség úgy gondolja, hogy a buzulás magánügy, az államnak nincs mit szentesíteni rajta. Ha csak ennyi az eredmény, már az is magáért beszél - feltéve ha valaki meg akarja hallani az üzenetét

Egyébként sikeres népszavazást tartani Magyarorzágon is gyakorlatilag majdnem lehetetlen. Hogyha nem a zemberek életét közvetlenül befolyásoló ügyről van szó nem megy el szavazni 50% + 1 fő
@Erő e-meló: "Valamelyik libsi kigondolta hogy ebből ügyet kell csinálni, ő tudja miért. Talán mert ezzel provokálni lehet a társadalmat, és a libsi fel tudja hívni magára a figyelmet (ez is része annak a személyiségzavarnak, aminek a hatására libsi lesz valakiből)"

Nanatessékmánmondani!
Ezek szerint a szlovák népszavazást is a libsik kezdeményezték? Biztos ezért örül annyira a Semjén az eredménynek.:D:D:D
@Erő e-meló:
"Ez az egész egy kitalált, mesterségesen felnagyított probléma, tipikus libsi tempó.
Valamelyik kibsi kitalálta, hogy ebből ügyet kell csinálni."
Hogyan mondhatsz ilyen kapitális baromságot?
Ki is szorgalmazza ezt a témát?
Nálunk a KDNP, élén Semjén Zsolt, mint az egyház fő korifeusa.
A libsik az egyéni jogokat, a lelkiismereti és életmód szabadságát hírdetik.
Főként azt, hogy az állam ne hatoljon be az egyén magánéletébe.
Látható a megnyilvánulásodból, hogy fogalmad nincs miről beszélsz.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Mán,hogy vóna neki,mikor
nincs!!!:D
@látjátok feleim szümtükkel: Ugye, hogy ugye? :)

Vona 3 napra roma párttársához költözteti a Jobbik győztesét

A Jobbik elnöke szerint vállalhatatlan kijelentéseket tett Kötél János, pártja mezőtúri képviselője, akit pártelnökként arra kötelez, hogy három napra költözzön a Jobbik cigány származású hajdúszoboszlói elnökéhez, Jónás Kálmánhoz.

hvg.hu/itthon/20150209_Vona_3_napra_roma_parttarsahoz_koltozteti
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Itt provokálódik órák óta, nem is tudja, hogy a Gyíkemberek eszközévé vált, mivel primitív, demagóg és agresszív kommunikációjával szándéka ellenére szimpátiát generál a Buzilobbi mellett.

Szorgos népünk győzni fog!

islamreinfo.files.wordpress.com/2013/09/nwo.jpg
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
Népszavazás gondolom azért volt, nehogy valami überhaladó felfogású Fico-utód megcsinálja, amit az überhaladó Hollande Franciaországban: elnöki rendelettel bevezette a buziházasságot, miközben a közvélemény 70-80 %-ban ellene volt

Nem tudom mennyi a látens buzi, de ha azt vesszük hogy a tényleges buzi + a látens buzi + a liberális (ez utóbbi az előbbiekkel átfedheti egymást) összesen nem tett ki 10 %-ot, akkor nem valami óriási nagy csoportról lehet szó

Vagy az is lehet, hogy a buzik nem akarnak házasodni. Olyanok ebben a sztoriban, mint az öreg néni aki Timur és csapata útjába került

- Miért késtetek el az iskolából Timur?

- Mert egy öreg nénit kellett az úton átkísérni

- De miért tartott ez annyi sok ideig?

- Mert sehogyse akart átmenni a túlsó oldalra
@Erő e-meló: "Hogyha nem a zemberek életét közvetlenül befolyásoló ügyről van szó nem megy el szavazni 50% + 1 fő"

Azért a többség elment és leszavazta a 300 forintos vizitdíjat, ami pedig a jobb egészségügyi ellátás fedezete céljából volt bevezetve, az pedig az emberek életét jobb irányba befolyásolta ( volna, ha le nem szavazzák ). A bíróság meg engedte a népszavazást, pedig ugyé a költségvetési téma akkor sem volt népszavazható.
@Mariann19:
"A libsik az egyéni jogokat, a lelkiismereti és életmód szabadságát hírdetik.
Főként azt, hogy az állam ne hatoljon be az egyén magánéletébe."

Akkor ebben egyetértünk.

Bárki buzuljon ha akar, akár a kecskével is szerethetik egymást (feltéve ha az beleegyezik), az állam se ne szankcionálja, se ne kanonizálja a buziságot
Novák Ernőt meg keresztapaságra kellene kötelezni.:D
@látjátok feleim szümtükkel:
Pont erről beszélek. Ha 300 forintról van szó - bár az egészségügy privatizációja ennél azért nagyobb tétel - a zemberek elmennek, ha nincs közvetlen kihatása nem mennek szavazni

A buziházasság csak a buzikat - pontosabban a házassággal kacérkodó buzikat - érinti közvetlenül, nem is mentek el nagy tömegek szavazni
@Erő e-meló:
Értelme, eredménye?
Hisz szaros 6 millió euróért (Kb. 2 milliárd forintért) kiderítették, hogy a polgárok leszarják a témát, nem érdekli őket, hisz érvénytelen lett a népszavazás.
Nem ment el annyi állampolgár, akik legitimálták volna az eredményt.
Szóval osztották a nullát, de képmutató és szemforgató hazug...ok ott is boldogok lehetnek, a ... semmiért.
A hülyének is megérte!
@látjátok feleim szümtükkel:
A vallás, a hit... Tudod, az emberiség utolsó bástyái! :D
Olvassa más is az "Utolsó percek művészete" blogot?

utolsopercek.blog.hu/2015/02/09/februar_9_pentek_281

"Hirdetés a Szabadságban

Forrai György zeneszerző-karmester ismét megkezdte dizőzök képzését és korrepetálását. VI. Vörösmarty-utca 24b. II.6."
@Erő e-meló:
"Bárki buzuljon, ha akar...az állam se nem szankcionálja, se nem kanonizálja a buziságot. "
Nem bizony!
Azért nem, mert világos, hogy amikor csalárd módon kiszemeli ezt a célcsoportot, egyidejűleg egy elterelő hadműveletbe kezd.
Bedobja ezt a társadalom szempontjából marginális témát, hogy szembeállítson embercsoportokat.
A családok ennek a kormánynak az áldatlan működése miatt épülnek le, szakadnak el tagjaik egymástól, mert már puszta fennmaradásuk érdekében távoznak a hazából.
Ez az igazi dráma!
Nem a homoszexuálisok létezése indukálja ennek az intézménynek a sorvadását.
Erről nem esik szó a kormányzati retorikában, helyette jön a buzizás, és az olyan emberek, mint te, símán be is veszik ezt.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Hát eredménye azért volt.
- A népszavazás kiírásához szükséges 300 000-s határt 500 000-re szeretnék emelni. Törvényjavaslat készül.
- Sokan vitatják az egyházak erőteljes kampánytevékenységét, híveik befolyásolását. Nagy a felháborodás ez ügyben, parlamenti vita várható.
- Kiderült, hogy a szlovák szavazópolgárok önállóan el tudják dönteni mik a lényegi problémák. Ez esetben nem sikerült őket olcsó propagandával megetetni.
- A köztársasági elnök és a miniszterelnök is kijelentette, hogy a kormánynak könnyíteni kell a homoszexuálisok helyzetén.

Lehet, hogy megérte az a 6 millió eurót.)
@Gábris szomszéd:
"három napra költözzön a Jobbik cigány származású hajdúszoboszlói elnökéhez, Jónás Kálmánhoz"

És miért nem pl. a miskolci számozatlan utcákban lakó cigánycsaládok egyikéhez? Ott része lehetett volna valódi tapasztalatokban.
Ez így csak parasztvakítás.
@jöttem:
Érthető, hisz minden apró szarért visszaélni ezzel? Márpedig ez arról szólt.
Tombolni fognak akkor a papok-álszent hisztisek, hisz ismét bebizonyosodott, hogy a társadalom küszöbszintje merre.
Én nem tudom, de eddig sem érdekelt, ki kivel. Jó, persze két dögös leszbi macs láttán én is lehet, hogy irigy dög lennék... :D
@Erő e-meló:
"Vagy az is lehet, hogy a buzik nem akarnak házasodni"

És erre a lőtéri sánta sem akarja őket kötelezni, szemben a heterókkal, akiket a KDNP erőteljesen efelé terelget.
Nem kötelező azt megtenni, amit szabad.
Már ha érted a különbséget.
@Erő e-meló:
"A buziházasság csak a buzikat - pontosabban a házassággal kacérkodó buzikat érinti közvetlenül "

Egyrészt azért ez a népszavazás nem csak erről szólt.
Másrészt meg ha így van, akkor miért sportoltok ilyen nagy lendülettel ellene?
Csak nem tán?
@jöttem:
.
Segítettél.
Mostmár mindent értek.

Semjén Zsolt a KDNP-t „a katolikus egyház lándzsájának hegyeként” határozta meg.
Viszont a Vatikán szerint az egyház küldetése az evangélium hirdetése.

Nos, ezzel a hirdetéssel lehet baj.
Orbán Viktor a hirdetésekre valami nagyösszegű, vagy milyen adót akar elhelyezni, ha már az RTL nem jött be, mint különadó adóalanya.

Az is biztos, hogy a Semjén által vizionált hegyre nem lehet síparadicsomot (uborkát sem) telepíteni.

Így aztán összevesztek Simicskával, aki elment a gecibe szánkózni.
@Erő e-meló: Engem nem érint a kérdés, és a házasságomat sem érzem megszentségtelenítve, ha két egynemű örök hűséget fogad. Miért van szükségetek folyton gazdasági bevándorlókra, cigányokra, melegekre, libsibolsikra, stb. hogy gyűlölhessetek?
A pápa nem elég katolikus, testvérem? Ő nem ítél meg embereket emiatt, és nem kizárt, hogy a katolikus egyház a NER által el nem ismerten egyházi frigyben egyesíti Jancsit és Jenőt, de legalább röhöghet a bolygó valamin.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Bakker... erre nem kellett sokat várni, hivatalosan is itt van:

"Az Erste Bank Hungary a következő három évben összesen 550 millió eurós hitelprogramot indít a magyar gazdaság támogatására a hétfőn a magyar kormánnyal és az EBRD-vel aláírt szándéknyilatkozat értelmében - közölte az Erste Bank Group honlapján. Egy 250 millió eurós hitelkeret legfontosabb része a közszféra alkalmazottai számára kidolgozott komplett pénzügyi csomag. Energiahatékonysági programokat 100 millió euró értékben finanszíroz a bank, 200 millió eurót pedig az agrárgazdaság hitelezésére fordítanak. A közlemény szerint a magyar kormány a szándéknyilatkozatban kijelenti, hogy nem kíván többségi tulajdonrészt szerezni rendszerszinten fontos bankokban, és kötelezi magát, hogy a következő három évben magánkézbe adja a magyar bankokban jelenleg közvetve vagy közvetlenül birtokolt többségi részvénycsomagját."

Értjük ugye?

"... a következő három évben magánkézbe adja a magyar bankokban jelenleg közvetve vagy közvetlenül birtokolt többségi részvénycsomagját..."

Bakker, el kéne mennem gyorsan lottót venni...
Már is lenyilatkozták, hogy facán ki lesz ez privatizálva, persze hívőknek más maszlag, de a gazdáik is megvannak már.
Hihetetlen tolvaj csürhe!
@jöttem:
Erre milyen reakciók lesznek:

"Imádkoztam Istenhez, hogy ez múljon el"

"Kincses Marcell ifjúsági lelkész volt, de 27 évesen fel kellett adni a hivatását, mert úgy döntött: felvállalja homoszexualitását. Marcell nagyon sokáig harcolt a felismerés ellen, ördögi kísértésként élte meg, de egy nap rájött, hogy ez a szíve mélyén ott van, és nem tud lelki vezető maradni. Most a hvg.hu-nak mesélt nyíltan a sokáig tartó bűntudatról, félelemtől átitatott életéről és arról, hogy miként fér össze lelkében a hit és a melegség."

hvg.hu/itthon/20150209_Imadkoztam_Istenhez_hogy_ez_muljon_el
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

Ami általában. Ezért irtózok a bigott, vaskalapos felfogástól, bármilyen területen. Képmutatásra kényszeríti az embereket.

A népszavazás kapcsán a FB-on olvastam egy hasonló vallomást. Egy hívő katolikus anya beszámolóját arról, hogyan élte meg fia homoszexualitását. A meghasonlásról, elfordulásról és aztán az elfogadásról. A hozzászólások is érdekesek voltak. Volt aki arról írt, hogyan járta meg ezt az utat mikor kiderült, fiának cigány párja van.
Megható volt.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:

"Jó, persze két dögös leszbi macs láttán én is lehet, hogy irigy dög lennék... :D "

Vigyázz! Mindjárt jön Imol szexistát kiáltani. Tegnap kinevezett az oldal vampjának, majdhogynem liliomot égetett a karomra.
Most már visszafogom magam. Illedelmes leszek, vagy valami hasonló.))
@dr. jenőke (jenőke):

Jenőke! Modern meséket kellene írnod. Nagy igény van rá.
@jöttem: Hi.A hátország rendben?
@ornagy50:

Tegnap beszéltünk telefonon. Minden rendben. Úgy látszik, segít a gyógytorna. ))
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
"Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak - az okosak meg tele vannak kételyekkel"
Egyébként meg macskakedvelőknek és egereknek: ez itt a reklám helye!
videa.hu/videok/vicces/hulye-eger-macska-vicces-allat-LkXijld3CVsgEzIF
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
a szakkifejezés helyesen LAHO (látens homoszexuális)
Általában azokra jellemző, akiket ez a téma különösen izgat. Egészséges szexualitású ember le sem sz@rja, hogy kivel kefél a másik (amíg az nem gyerek)
@kekex:
Jó, van olyan is, hogy pinairigység... :O
Persze akik a másik csapatban játszanak, nem tudom, hogyan élik ezt meg. :)
taga meg - ki a gumicsajok Casanovája - a foltokkal lehet olyan belsőséges fétiskapcsolatban.
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: tudnál segíteni?... teljesen pontos piackutatási adatok állnak rendelkezésemre, hogy szlovákiában mekkora az akvárium-piac (a szavazók 90% fejezte ki igényét buzimentesítő akváriumra), így elindìtanám a netáruházam e szegmensben:-)...
Közben meg mindenki ki be sétál a "határon". :(

"Akár egy tankot is magukkal hozhatnának a határsértők" - ennyire nem őrzik a magyar és a schengeni határt Ásotthalom, szerb-magyar határ, s egyben az EU külső határa, azaz belépési pont az Európai Unióba. Az a híres-nevezetes schengeni határ.

youtu.be/K0nqGdtysco
@Sir Bates dö Hól:
Akvarisztikailag elvárna az ember precízebb fogalmazást, de te tudod... :)
Lápiimolabélánál nem próbáltad felmérni a piacot?
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: nekik esetleg kulcstartóra akasztható mini-akváriumot ajánlanék, az alapmodell a "demonstrátor", a luxuskivitel "Nem vagyok buzi, bár női lv tatyóm van!" fantázianév alatt fut...
Igaza van a fidesznek, nem is kell itten előre hozott nyugdíjazás csak a polgármestereknek, meg a képviselőknek:

www.hirado.hu/2015/02/09/vezetes-kozben-lett-rosszul-egy-buszsofor/?source=hirkereso
@Mariann19:

" olyan megoldásokra kell törekedni, amely a hagyományos család- modellt vonzóvá teszi. "

Nem erre tettek vérszegény kísérletet - baromi sok pénzért - az érintsük össze talpainkat mozgalommal?
@dr. jenőke (jenőke):
Kisz... huncutfijjúkkák... kéz a kézben, miközben egymás mogyoróit szorongatják... NA, CSAK SEMMI BUZULÁS!

@Sir Bates dö Hól:
Homártatyó menő errefele is (persze ízlés kérdése), sok ratyi járkál felénk is a Parlamentbe ilyesmivel.
@Orica Középföldi:
Lehet, hogy megvannak az első porontyok belőle? 100 lábúak? :)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
"Lehet, hogy megvannak az első porontyok belőle? 100 lábúak? :) "

Vagy esetleg 100 kezűek... éss mind enyves, gyárilag...
Látom, szombaton-vasárnap kibeszélgettétek magatokat :))))

Jóccakát mindenkinek!
@látjátok feleim szümtükkel: Ha itt szivárogta-
tás kezdődik az egyenlő lesz a Tasi-zsilip
megnyitásával!
@ornagy50:
A face-re dobtam fel pár kályhacső-makett képet.

Igény meg arra is lenne...
@ornagy50:

:))))))))))))))) én is.
és köszönöm.
.
Petőfi Sándor: MAGYARORSZÁG

Te sem termettél ám szakácsnak,
Magyarország, édes hazám!
A sűlt egy részét nyersen hagynád,
S elégetnéd más oldalán.
Mig egyfelől boldog lakóid
Megfúlnak a bőség miatt:
Hát másfelől meg éhhalállal
Megy sírba sok szegény fiad.
...(Eperjes, 1845. április)
.
.
Ez rövid volt.
Még egy rövid vers elfér mára:
.
.
Arany János: ÓDA EGY VENDÉGHAJHOZ

Szép nap virradt a hármas dombra,
Ragyogjon a kettős-kereszt,
Ne háborodjék senki gyomra:
Im, egy kopasz hajat ereszt.
Örvendj hazám, fürtös fiadnak,
S ha még nem tettél, tégy nagyot,
Történni kell ma bármi vadnak,
Megünnepelni e napot.
(1870)
.
.
@dr. jenőke (jenőke):

"Anyám, te vagy árva fiad csillaga, írta Troppauer Hümér. Első ének..."

Jóéjt! :)
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
jó.
Legyen.
Neked is jó éjt.

Viszont:
...Galamb ott tartott a gondolatban, hogy a fene egyen meg minden rejtélyt. Neki már sohasem lesz ehhez való érzéke, Troppauer viszont ott tartott versében, hogy "ha megrendül majd a mindenség, és valahonnan felcsendül egy átok..."

Felcsendült!

- Troppauer, maga bárgyú, nyolcpúpú teve, hogy az a...
Jó reggelt!

Azt mondja az Újhelyi, hogy volt idő amikor felnézett rá. No avvót a baj! Le kellett volna nézni már a kezdetektől.

444.hu/2015/02/09/nem-hiszik-el-de-az-mszp-kepes-volt-onmagaval-osszeveszni-a-simicska-orban-haboru-orven/
Mostanában egyre többször jut az eszembe a régi mondás, hogy madarat tolláról, embert barátjáról/párttársáról/.:D

Elgondolkodtató viszont, hogy az ecceri polgár becsülete, jóhírneve miért éri ezek jóhírnevének a tizedét?

Az is egyre gyakrabban eszembe jut, hogy "...repül a bálna..."

444.hu/2015/02/09/kosa-lajos-helyi-bolondkent-mutatott-be-egy-ferfit-orban-viktornak-felmilliot-fizet-a-becsuletsertesert/
Nem értem.
Azt mondja a Varga ( nem ér rá ő arra, mert ő most a csizmát nagy uraknak varrja ), hogy a jövőben komoly bankokba nem bevásárolnak be. Ezt érthessük úgy, hogy a Raifeissen egy annyira komoly bank, amelyiknek egy kormány ilyen ígéretek tesz?
Hová lett a függetlenségi háború?
Vagy a mama megaszondta, hogy ha nem volt elég egy tockos, jöhet egy nyakas is valami saller nevű társaságában?

hvg.hu/gazdasag/20150210_Varga_vallaltuk_hogy_komoly_fontos_bankba?s=hk
Elnézést, de az Erste akart lennei az a komoyl bank.:D
@Boli – Ch.T. is, meg hát!:
"Kincses Marcell ifjúsági lelkész volt, de 27 évesen fel kellett adni a hivatását, mert úgy döntött: felvállalja homoszexualitását. "

ő legalább őszintén mondhatja: melegség lakozik a szívemben
@látjátok feleim szümtükkel:
Ahogy írtam egyik oldal sem címkézésmentes.
endresy.blogspot.hu/2015/02/bakancsot-az-agyba.html

Orbitális baromságok mindkét oldalon elhangzanak.
@Erő e-meló:
"Házasodni pedig a hímneműek és a nőneműek fognak, ez a világ rendje "

Majd egyszer, ha sikerült a vérgőzt kiengedni, próbáld meg definiálni a házasság fogalmmát, és eredetét.
Lehet, hogy nagyon furcsa eredményre fogsz jutni. Leginkább arra, hogy semmi köze a természethez, vagy annak rendjéhez.
@GeoCracker:

Ezen én is méláztam tegnap:))
Mi az, hogy a világ rendje? Kié, mióta, meddig, miért?
Aztán úgy döntöttem, ködszurkáláshoz nincs kedvem.
@Orica Középföldi: Van benne valami. Azt hiszem amikor fejgörcse van, a fájdalom is csak ködöt szurkál az ilyen kijelentőknek odabent.
@GeoCracker:

"Az okok amiért az emberek házasodnak széles körben változnak, de általában a következők: törvényes, társadalmi és gazdasági stabilitás; egy családi egység létrehozása; gyermeknemzés és gyermekek nevelése; szexuális kapcsolat legitimizálása; a szeretet nyilvános nyilatkozata." - írja a Wikipédia, amit én nagyon tisztelek attól függetlenül, hoyg egyet értek-e a megfogalmazásával.

Részleteiben:

1. törvényes gazdasági stabilitás létrehizása. Gazdasági?
Aztán egyik fél ellovizza, elkocsmázza, elpiperézi stb.
2. gyermeknemzés, gyermek nevelése. Ezek szerint a házasságon kívül nemzett gyermek másként keletkezik, és annak más módszerű a nevelése?
Valahogy sántít a dolog, mert a paradicsomból kiűzött pár is "nemzette" a gyerekeit, úgy hagyományos módon.
3. szexuális kapcsolat legalizálása.??????
Tiltotta valaki valahol az egyházon kívül a szexualitást? Bár ez a kérdés olyan, mint amikor a kígyó harapdálja a saját farkát.
4. és végül a család. Az én szüleim sosem voltak házasok, mégis szeretőbb családban éltünk, mint azok, ahol a szülők házasok voltak.
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: "Nem kötelező azt megtenni, amit szabad.
Már ha érted a különbséget."

Nem, nem érti. Hihetetlen számú polgártársunk van, aki csak a kötelező-tilos kettősben képes jól érezni magát. Az önálló döntést igénylő helyzeteket erősen stresszes állapotként élik meg. Ha eltartott kisujjú értelmiségi lennék, erre mondanám, hogy jobbágymentalitással bírnak.
@kekex:

"Láttam". ahogy Kuncze szeme röhög,"hallottam", ahogy dörmög, miközben felrakta:)
@Sir Bates dö Hól: Mit értesz azon, hogy a homofóbokat hátrányosan megkülönböztetik?
@látjátok feleim szümtükkel:
Némi magyarázat:
www.portfolio.hu/finanszirozas/bankok/errol_orbanek_hallgattak_sorsdonto_terveket_irtak_ala_tegnap.209983.html?utm_source=hirkereso_es_kapu&utm_medium=portfolio_linkek&utm_campaign=hiraggregator
Azaz végre eljutott Orbán agyáig is (vagy Merkel felhomályosította) hogy bankok nélkül nincs gazdasági fejlődés, és hiába megy az összes gőz a sípra - attól még nem fog a vonat haladni.
Ma láttam azt az Orbáni nyilatkozatot, hogy a kormány nem foglalkozik a Simicskás nyilatkozatokkal. Nem is a kormánynak, hanem neki szóltak a Lajos szavai, no meg egy-két potentátnak, de pl. a Rogán nem is kormánytag.
@kekex:

Az nem jutott el a tyúkelméig, hogy ha a nyugati bankok kivonják a tőkéjüket, akkor a kormánynak csak a töke marad, azt meg nem kéri hitelbe senki.
@9mmPara:

És Ha nem tartot el a kisujjad, akkor nem olyan a mentalisát?:D
@Boli – Ch.T. is, meg hát!: ááá ne hidd:

Egymás székébe ültek át a MET és az MVM menedzserei

A MET és az állami MVM között 2011 óta számos izgalmas szerződés köttetett, amelyekkel a MET tízmilliárdokkal keresett. Közben a két cég vezetői közül többen is átmentek egymáshoz dolgozni.

q.444.hu/k/http%3A%2F%2F444.hu%2F2015%2F02%2F10%2Fa-met-es-az-mvm-menedzserei-atultek-egymas-szekebe%2F
kicsit off, de felháborítóbb, mint a kacsáknál is sűrűn előforduló (tehát természetes és Isten teremtette) homoszex:
nol.hu/belfold/aljassag-amit-muvelnek-1514835
azaz ahogy hintáztatják az "annyitisér" embereket,
máaik oldalon meg lopnak, magánosítják a gazdasági felzárkózásra adott uniós forrásokat:
www.pecsistop.hu/regio/siri-csend-a-csodato-korul/1299562/
@látjátok feleim szümtükkel:
www.pecsinapilap.hu/cikk/Nincs_ellenfele_a_FIDESZ-nek__ezert_a_belso_harc_____veli_a_pecsi_politologus/185011/
"- Szakad a FIDESZ?

- Most még le lehet csendesíteni a kedélyeket, mert mint mondtam, konkrétum még nem hangzott el. Annyiból szerencsés is ez a helyzet a FIDESZ-nek, mert túl vagyunk a választásokon, és négy-öt év alatt még bármi történhet. De az is biztos, ha békét is kötnek a felek, ez nagyon törékeny béke lesz. Ha újból kirobban a feszültség, az egyik félnek sem lesz jó, hiszen Orbánék politikailag bukhatnak, Simicska pedig gazdaságilag. Péntek óta a FIDESZ-ben is nagy a csend, komoly reakció nem érkezett, ezért is gondolom, hogy a háttérben beindult az a gépezet, amelyik elsimítja majd a hullámokat"

Hát persze, hogy beindult a gépezet! A notórius feljelentőt tolják előre, (aki rendőrségi védelmet is kért Lajosnak) aki most a Liszkai szerződést jelenti fel a Médiahatóságnál, tiltott, nem engedélyezett befolyásszerzés miatt.
Tehát polgári és hatósági útra terelik az ügyet (pl. polgári ügy a szerződés megtámadása akár kényszer, fenyegetés, akár szolgáltatás-ellenszolgáltatás feltűnő aránytalansága miatt, mondván, hogy az üzletrész 1 mrd-ot ért és csak a tizedét kapta az "eladó")
Mintha nem lenne világos, hogy 2 óra alatt csak akkor lehet megvenni egy üzletrészt, ha annak tulajdonosa egy stróman volt, és a "visszavásárlási papír" már bent volt a trezorban, csak elő kellett venni.
Tehát Orbán a nagyonfüggetlen magyar bíróságok és hatóságok útján (amiket ural) kívánja rendezni az ügyet. Erre mondta Kéri, hogy S.L. vesztésre áll.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
A bank nagyobb buli lesz, figyeld majd meg, kiknek privatizálják ki, miután feltőkésítik. Gondolom a már ismert pártcsicskák lesznek, a mi pénzünkből kitömve, valami vízügyi törvény hátulján elrejtve, ahogy szokták.
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Közben meg a fél ország már statisztikailag is kimutathatóan nyomorog!
nol.hu/velemeny/fel-orszag-1515129
A hülye nép (sajna ez még a legenyhébb minősítés) meg nem veszi észre, hogy ez egy nulla összegű játszma, tehát amit fent felhalmoznak, az tőlük veszik el!
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -:
Hát persze, hogy marad. Ha egyszer az ellenzéki médiumok is 100 milliókat fizethetnek ezen a címen,
aminek "örvendetes" hozadéka, hogy megszűnik a Népszabi, Népszava, Index, Origó, stb. stb.
És még csak nem is lehet támadni az Unióbasn, merthogy "ott is van"
Csak ott nem fordulhat elő, hogy az állam határozza meg a hirdetési piacot!
@aritus: szerintem abszolút elfogadható, hogy vannak, akik az azlnos neműek közti szexuális kapcsolatot averzióval szemlélik... vallom, emiatt nem lehet őket retrográdként megbélyegezni... számomra a polgári házasság nem szentség, hanem egy szerződéses viszony, az azonos neműek közt történő engedélyezése/elismerése a szekularizáció teljessé tétele... az egyházak viszont azt tiltanak -mint zártkörű klubbok- amit akarnak... legfeljebb a klubtagság lemorzsolódik...
@látjátok feleim szümtükkel: Nem, akkor egyszerűen szolgalelkű :) iletve :( vagy mittomén.
@Sir Bates dö Hól:

"legfeljebb a klubtagság lemorzsolódik..."

Vagy itt hirdeti, hogy ez a világ rendje:)
@kekex:

Ezzel azért nem lehet teljesen egyet érteni, mert Simicska szerintem a baloldalt ( mivel még mindig regnálnak benne olyanok, akik finomam fogalmazva nem átláthatóak) már régen a kutyalánc végére kötötte. Ezért hallgat a mély.
Attól, hogy a Lajos trágárkodott, nem kell azt gondolni, nem tudja mit beszél. Én nyugodtan tudok aludni, de nem vagyok biztos abban, hogy a hatalmi paletta két oldalán ez mindenkinek sikerül. Már ott, ahová a lajos lőtt.

A lajos anyagilag megalapozta már a jövőjét, sőt még az unokájáét is, és nem hiszem, hogy sokaknak engedett abba belelátást, és azt sem hiszem, hogy annak törvényességét most bárki kétségbe tudná vonni. Ő viszont sokkal többet láthatott, és tudhat, mint amiről egyesek vélekednek. Viktor nagyon visszafogottan mondta, hogy a kormány nem foglalkozik a fenyegetéseivel, de ez nem is csuda, az nem is a kormánynak szólt. Személyre lett szabva. Ezt szerintem a fidesz döntésre jogosult tagsága is érzi, és tudja. Zavart az erőben a belső harc okoz, nem a küldő támadás.

Semmi nem kizárt, és semmi nem biztos.
@GeoCracker:
A házasságot a nők találták ki, hogy a férfit béklyóba kössék

De mi értelme van ennek, ha mindkét partner férfi? Szvsz egyszerűen csak majomkodás, megpróbálják utánozni azt, amit természetesnek gondolnak

Miért kéne egy ilyen buta játékhoz bárkinek is asszisztálni? Játsszanak a fütyülőjjükkel, az ő magánügyük
@Sir Bates dö Hól: ezt én is írhattam volna!
ugyanígy gondolom.
@látjátok feleim szümtükkel:
"Semmi nem kizárt, és semmi nem biztos."
Csak a halál. És a koporsón nincs zseb!
Don Luigi talán már a történelemkönyveknek pózol.
Egyáltalán van a Simicska családban potens "trónörökös"? Mert Orbán futtatja a sajátjait, de erről nem hallottam még!
@Mariann19:
"A családok ennek a kormánynak az áldatlan működése miatt épülnek le, szakadnak el tagjaik egymástól, mert már puszta fennmaradásuk érdekében távoznak a hazából."

Mindenki oda megy, ahova akar, ott vállal munkát, ahol jobban megéri. Pont ezért szeretjük a Juniót, mert szabadon lehet ide-oda

Akkor most fel kéne újra építeni a vasfüggönyt szerinted?
@Erő e-meló:

"A házasságot a nők találták ki, hogy a férfit béklyóba kössék"

Remélem nemsokára befut Imola. Kíváncsi vagyok a csörtétekre ez ügyben. )))

"Miért kéne egy ilyen buta játékhoz bárkinek is asszisztálni? Játsszanak a fütyülőjjükkel, az ő magánügyük "

Jól mondod. Az ő magánügyük, így senkinek semmi köze hozzá, mit kezdenek az életükkel. Pl. neked sincs ahhoz, hogy házasodjanak, vagy sem.
@Erő e-meló: "Akkor most fel kéne újra építeni a vasfüggönyt szerinted?"
hülye-e vagy?
élhető országot kell létrehozni!
ez eszedbe se jutott?!
@jöttem:
A házasság államigazgatási aktus, tehát nem magánügy, hanem közügy. Már feltéve ha az anyakönyvvezető által a házassági anyakönyvbe bejegyzett aktusra gondolsz. Az államnak joga van meghatározni, hogy kit tekint jogalanynak a hivatalos aktus szempontjából. A magyar Alaptörvény szerint egy férfi és egy nő köthet egymással házasságot

Persze ha arra gondolsz, hogy két buzi aláír egymással egy magánokiratot, hogy ezentúl "házasságban" fognak élni, és azt elviszik közjegyzőhöz záradékolás végett, akkor ők is házasoknak gondolhatják magukat. Vannak akik Napóleonnak gondolják magukat, a zemberek kitalálnak mindenfélét

Szabad ország vagyunk, bárki "házasodhat" ilyen értelemben odvas fával lukas fazékkal vagy egy fűnyírval (de ha ez utóbbit bekapcsolja már nem tud majd játszani a fütyülőjével)
@punkfrog:
"élhető országot kell létrehozni!"

Mér most nem élhető? Mi talán valami zombik vagyunk?
@Erő e-meló:
Tévedés, mint arra @látjátok feleim szümtükkel: is rámutatott a házasság alapvetően egy társadalmi, jogi formáció. Miközben a család alapvetően csoportszocializációs és biológiai alapú formáció.

Ergo, a családot a csoport(faj) fenntartási hatékonyság, miközben a házasságot alapvetően az éppen illetékes jog legitimálja.

A család mindig is erősebb legitimációval bírt a történelemben. A házasság tartalmi értelmezése pedig sosem volt stabil.
@GeoCracker:
A monogám, férfi és nő közötti házasság egy speciális jogi konstrukció, éppen erről beszélek

Őszintén szólva nem értem, miért akarják a buzik ezt a kalodát magukra erőltetni. Ez már valami fétis lehet náluk, hiszen a családi együttélésre enélkül is megvan a lehetőségük

Szaporodni meg úgyse fog két férfi egymással, a leszbik esetében kicsit bonyolultabb a helyzet
@Erő e-meló:

"_Szaporodni meg úgyse fog két férfi egymással, a leszbik esetében kicsit bonyolultabb a helyzet _"

Te csak azt hiszed! Miazhogynagyonis! Valamint.
Ezek képesek és a Gyurcsány kottájából játszva játszva megoldják!
@Erő eme-ló: "Vannak akik Napóleonnak gondolják magukat, a zemberek kitalálnak mindenfélét"

A fenébe, ez eszünkbe se jutott.:D
@kekex:

Szegény Overdozt is futtatták, oszt amikor lesántult, már nem bírt futni. Szerintem a Lajos nem futtatja a gyerekeit, mert ezt magától is tudja.
@időtolvaj: hát, abból a szempontból van némi igazsága, ha kötelező lenne, bizton megváltozna a korfa:-)... (mikor az auds vokt a "sláger", egy haverom előállt a tutival: kötelező az óvszer cca. 50 évig, megszűnik az aids... jah, meg az emberiség is kihal, kretén... óh, ezt nem kalkuláltam bele... azt elment a közigazgatásba dolgozni...)

természetesen a "világ rendje" tán mást jelent elton johnnak, mint nekem:-)...
(ebben a témában a monoteista vallások hihetetlenül kirekesztők és károsak... bár, azok mindenben azok... próbáltam megmagyarázni egy egyistenhívőnek (indifferens, hogy muszlim), hogy az "én tisztelem a te vallásod" tőle fogalmilag kizárt, tekintettel a "csak egy az isten..."-re, de nem értette... mondom: inkább tekerjünk egyet, azzal jóbban járunk, én meg keresek egy hangyát, azt megvitatom vele a kérdést...)
@Sir Bates dö Hól:

:D
"inkább tekerjünk egyet, azzal jóbban járunk, én meg keresek egy hangyát, azt megvitatom vele a kérdést...) _"

Nem vagyok abban biztos, hogy te Jóbban akarsz járni, akkor már inkább a hangya, és kisebb a kár, bár lehet hogy másképp hiszi a hangya.
@Erő e-meló:
"Mindenki oda megy, ahova akar, ott vállal munkát, ahol jobban megéri.Pont ezért szeretjük a Júniót, mert szabadon ide-oda...
Akkor most húzzuk fel a vasfüggönyt?"
Fenti megállapításod akkor lenne helytálló, ha a külföldi munkavállalást nem a kényszer határozná meg. A megélhetés, fennmaradás kényszere.
A hazából való menekülést ennek a kormánynak a kegyetlen, irracionális gazdaságpolitikája indukálja egyre fokozottabb mértékben, mely a családok széthullását eredményezi.
Azt senki nem gondolhatja komolyan, hogy emberek itt hagyják a családjaikat, gyerekeiket, szüleiket, ha elfogadható életet remélhetnének jelenleg és távlatokban is.
Miközben az Alaptörvényben rögzítik, hogy szülő és gyermek köteles a szükség láttán egymást eltartani, eközben az érdekeltek végérvényesen elszakadnak egymástól, a mindennapi törődésről szó sem lehet.
El tudod képzelni azt az idős embert, aki szűkölve retteg attól, hogy elesettségében nincs kire támaszkodnia? Ez nemcsak pénz kérdése, hanem főként a gondoskodó jelenlétről szól.
Arról a Janus arcú kormányzati magatartásról beszélek, amely egyrészről krokodilkönnyeket hullajt a család intézményének sorvadásáról, másrészt olyan körülményeket teremt, hogy ez a dráma bekövetkezzen.
@látjátok feleim szümtükkel:
"Viktor nagyon visszafogottan mondta, hogy a kormány nem foglalkozik a fenyegetéseivel, de ez nem is csoda, az nem is a kormánynak szólt."
A gyáva ember, ha hibázik, jellemzően nem egymaga vívja meg a harcát, hanem elvtelenül szövetségeseket keres.
Orbán tendenciózusan ezt példázza bel- és külpolitikai baklövéseinek /finom voltam/ eseteiben.
Erre legjellemzőbb az, amikor a világ előtt kell elszámolnia saját abszurd döntései, vagy bűnei miatt, akkor a magyar népre hivatkozik, arra, hogy a nép képviseletében jár el.
Ugyanakkor a határozatait, a döntéseit kizárólagosan egymaga hozza, már nem átall egyes szám, egyes személyben szólni azokról.
Utána a felelősség kollektív, vagy a kormány, vagy a frakció, de nála leggyakrabban a hőn szeretett magyar nép.
Gyáva!
@Mariann19:
Amióta emléxem a jövedelmek sokkal magasabbak voltak a Lajtán túl, csak akkoriban nem volt olyan könnyű eljutni oda - pláne meg vissza. Ahhoz képest mostanra csökkent a különbség, bár sokaknak még mindig jobban megéri odakinn (légy erős, nekem is)

Egy biztos: sírásból sehol se lehet megélni, kivéve a Sorosék által fizetett bérsírást
@jaegtoer: a zsiga, a freud zsiga!... (megemelem a kalapot!... a másét, tán van alatta egy rám váró nyuszi:-)...)
@Erő e-meló:
A hazai jövedelmek alacsony szintje a rendszerváltás hibája elemzők szerint.
Akkor lett volna meg a történelmi pillanat a nyugati bérek közelítéséhez, amely elmaradt.
A soros kormányok egyike sem volt bátor a jövedelemszint emelésére, mondván, nincs meg a fedezete.
Ez egy ördögi kör. A jövedelmek emelkedése jelenti a többletfogyasztást, amely a termelést és a foglalkoztatottságot generálja, tehát egy bátor lépés után még a fedezet is kitermelődne.
Van egy igaz történet egy USA autógyárról, az eset több évtizedes, de tanulságos.
A mammut cég több ezer munkásától kényszerült megválni veszteségei miatt. A tulajdonos megdöbbenésre 50%-os béremelést hajtott végre, nem küldte el a dolgozóit. A válasz lakonikus volt.
"Így lesz, aki megveszi az autóimat."
Talpraállt a cég, sajnos nem emlékszem melyik ismert autógyártóról volt szó.
Látod, ez a nyugati tipusú kockázatvállalás, amelyhez nekünk fel kéne nőni.
@Erő e-meló:

" Az államnak joga van .....

Egyszer arról is lehetne szólni, mi az állam kötelessége állampolgáraival szemben.

"A magyar Alaptörvény szerint egy férfi és egy nő köthet egymással házasságot"

Hidd el, akkor is felkelne a nap, ha jóváhagynák az egyneműek házasságát. Attól, hogy néhány meleg pár összeházasodna, még nem dőlne morális válságba az ország.

Jelzem, már benne van.

Nem a melegek juttatták oda, hanem az elvtelen álkeresztény kormánya.
mi a fasz van itt a gyíkon? ciánoztak?
lóg már vitya, a geci a rúdon?
@jöttem:
A buziházasság - legalábbis számora - nem morális kérdés, hanem konceptuális. Éppen úgy, mint a nap reggeli felkelése, esti lenyugvása, és a természeti jelenségek teljes rendszere

A buzulás ebbe a rendszerbe nem ileszkedik, illetve csak hibajelenségként értelmezhető. Aamit várhat a buzi az semmivel sem több, mint bármelyik egyéb aberrált (lásd JNC7 és legújabbanJNC8) elvárhat: egyfajta tolerancia az általa generált disszonanciával kapcsolatban
@Erő e-meló:

Ámen! Legyél boldog a gondolataiddal! Nekem megfekszik a gyomrom így éjfél előtt.
süti beállítások módosítása