Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/kulfold/2024/04/26/cseh-kulugyminiszter-magyar-kormany-szijjarto-peter-jan-lipavsky "„A ... (2024.04.26. 20:42) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2015.01.17. 10:51 Fabius

A PM esete a szólásszabadsággal

Címkék: pm szólásszabadság karácsony gergely szabó tímea

Én tudok lelkesedni, ha egy politikus kiáll ma Magyarországon a szólásszabadság mellett. De. Az speciel kurvára lelomboz, ha ezt a létező legvérszegényebb, legbiztonságosabb, legkockázatmentesebb, vagyis legbénább módon teszi az összes választási lehetőség közül.

Aszongya nekünk a nemegyütt PM:

" párizsi tragédiától és egyes hazai sajtóorgánumok szűklátókörűségétől megdöbbenve, a PM elnöksége saját magán kívánja demonstrálni, hogy a kritika, akár még a kifigurázás is, szerves része a szólásszabadságnak."

Csuhajla, gondoltam, akkor most minimum a MÚOSZ Karikaturista Szakosztályt kérik fel, hogy akinek kedve van az rajzoljon már ilyen karikatúra kritika izéket róluk a szólásszabadság, a felhőtlen szórakozás és a közéleti bevállalósság jegyében, istenuccse nem lövünk agyon senkit érte, sőt. Vagy mittom kiírnak egy mémpályázatot a faszbúkon. Ehelyett mit csináltak? Ezt:

px47a9stj67xhewj0gvg.jpg

Kényelmes, kockázatmentes, unalmas. Tudja fene, szerintem ez meg ez kritikus karikatúra, az elnagyolt vonásokkal viccesre skiccel portré meg nem az. Úgyhogy nagyjából olyan lett ez is, mint mikor Karácsony "Showman" Gergő plakát átragasztással igyekezett üzenni Viktornak. Kicsit sem vicces, cserébe degeci kínos.

Komolyan kérdezem, hogy az ötletládából tényleg csak ennyire telik?

A kreatívság ennyire sovány, vagy a mersz fogyott el? Oké, a hivatásos rajzolók felkérése veszélyekkel járt, mert gondolat is lett volna a művek mögött. A mémpályázat meg rettenetesen webkettes, de annyira hülyék bátrak mégsem vagyunk még a szólásszabadság nevében sem, hogy az interneten garázdálkodó önkéntes mémészek rólunk alkotott véleményét megismerni akarjuk, őket alkotásra, kritikára provokáljuk. Ha esetleg mégis összejönne az utóbbi, akkor ez lenne az én szerény hozzájárulásom a galériához:

szabo_timi.jpg

karacsony3.jpg

szabo_timi2.jpg

karacsony2.jpg

Je suis beszartam.

 

 

468 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr87081521

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A zsidó lakosság felfegyverzését követeli az EU-ban egy ismert rabbi 2015.01.18. 12:14:32

Gyorsított eljárásban kapjanak fegyvertartási engedélyt az EU területén élő zsidók, mert akit csak lehet, önvédelmi fegyverhez kell juttatni - követeli az uniós tagállamok vezetőitől Menachem Margolin rabbi. Azt is követeli, hogy a zsidók kapjanak megf...

Trackback: Öt kereszténygyalázó címlap a Charlie Hebdo-tól, amivel nem dicsekszik a média 2015.01.18. 12:10:54

Mielőtt elkezdenénk összekeverni a szólás szabadságát a nettó, alpári, öncélú mocskolódással, érdemes megnézni a lentebbi gúnyrajzokat. Csak hogy értse az ember, mi bajuk a radikális iszlamistáknak a prófétájukon gúnyolódó firkászokkal. (Szenthároms...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Penivaldes:

Fene se tudja,Én jobban szeretem szép fővárosunkat,mint hogy égni lássam,ellenben "2006-osfidessdzsobbikhazafiakkal akik erre verik maguknak:)
@gazoló: Nehogy már Kis Jánosra hallgass. Szerintük Orbánnak már régen meg kellett volna buknia.
@gazoló: én is szeretem, múltkor sötétedés után mentem fel a Mátyás templomhoz, és annyira más volt.
Ez jó. Azt írja az Index, hogy Orbánnak óriási mázlija van.

Holott a devizahiteleseknek van mázlija, hogy most éppen Orbán a miniszterelnök.
@gazoló:
Azon szomorkodom, milyen jó lenne, ha a mieink játszanának.
Milyen csodás napi programok lennének.
És mekkora vérnyomás...
@Penivaldes: Azt elhiszem. Vagy százezer család. Azért az nyilvánvaló, hogy az első árfolyam emelés után a köv. lépés a forintosítás.

Orbán azt tette, amit minden normális miniszterelnöknek tennie kellett volna. Így persze később már el lehetett kerülni a tragédiát.
@Penivaldes:
A világosbarna közel áll a vöröshöz.
Különben Szív és Jég kapott tőlem képet magamról, ők képről is ismernek.
@♔bаtyu♔:

Én is gyakran járok át,épp az ellenkezőjét tapasztalom:)
@Penivaldes:
Nagyon szép tónus.
Szerencsés vagy.
@Mariann19:

"Ne búsulj lesz még szőlő,lesz még lágy kenyér"
@Gábris szomszéd: fussunk, meneküljünk!! kiszabadult a szomszéd:)))
@gazoló: de csak augusztusban és szeptember végén
@♔bаtyu♔:
Nem kell a 'dicshímnusz majd más oldalról dönti romba őket,meg minket is:)
@taga20:
'Má nyal is Knósszinak:)
@gazoló: ez nem nyalás csak közös pont. :)
@♔bаtyu♔:

Hozzád meg ki szólt, büdös görény?

(Fideszpatkányokkal nem szoktam leállni csevegni, de neked most szerencséd van. )
@gazoló: a rutint, nem lehet csak úgy ledobni! jön a többi téma. pl. a budapesti gettó felszabadítása.
@látjátok feleim szümtükkel:
.
Bocs, de valamit félreértettél, vagy én idéztem keveset. A nemzetállamok, mint fogalom a II. világháborút követően terjedt el, és lett általánosan elfogadottá.
@Penivaldes:

Köszönöm. Élhető kis ország lettünk. Maradjon ez így!)
@taga20:

Szerintem 'Knósszit nem kell félteni,megdícséri a képet,oszt elküldi a vérbe:))
@jöttem: az, én még nem voltam nálatok, de anyám volt. neki tetszett.
@♔bаtyu♔:

Állj be a Fideszbe! Így csak potyán reklámozod, úgy pedig kaphatnál érte egy kis zsozsót is.))
@♔bаtyu♔: kezeljük axiómaként deficited az egzakt fogalommeghatározások szektorában... nem vagy egyedül ezzel (többek közt a parlamentben tartózkodók 95%-ával is közös halmazt alkotsz)... mondom, olvass... (nem hiszem, hogy az szdsz-ből kivágtak volna, csak némi zavart idézhettél elő volna azzal, hogy magyar nyelven alkotsz bármilyen kohézió nélküli mondatokat... de valaki csak le tudott volna menni alfába... vagy felhívták volna böbét veszprémben, hogy mit is kérdezel...)
@gazoló:
.
A teljességhez szükség van a fehérnépre.
Ennek semmi köze a fekete hunokhoz, akiről Priscos retor is megemlékezik Gárdonyi egyik regénye szerint.
@Penivaldes: bocs, egy pillanatra meginogtam, mint alex:))
@taga20: Szerintem ezt a témát hanyagold, mert jön a viceházmester és kidob offtopicolás miatt. :)
@Gábris szomszéd: én egy kulturált, humánus faszi vagyok. ( na jó, csak vicceltem)
nekem lehet, me nekem az ilyen dolgokról, nem a szappan jut eszembe, mint neked.
@Sir Bates dö Hól: mester ez jólesett:)
évek óta figyellek és tanulok:)))
@taga20: Azt említettem már, hogy Szőrt és Bolit is tahótlanítottam, elkerülendő a felesleges izgalmakat? :)
@taga20: :) nem azért mondom, de Sír tökéletes. Nem lehet utolérni.:)
@Gábris szomszéd: na! ez még tőled is gyenge:)))
hol jártá a héten? magozott cseresznye táborban?:))
@♔bаtyu♔: "A Fidesz, jó, hát a fidesz, bár lehetne kevésbé liberális."

Kíváncsian várom a magyarázatod arról, hogy miben liberális a fidesz? Elmondod?
@Penivaldes:

Gyere, Penike! Ha átjössz a határon, fel sem fog neked tűnni, hogy nem MO-n vagy.
Találtam neked egy kisfilmet az én Gömörországomról.
7:40-től meghallgathatod, milyen az eredeti gömöri palóc tájszólás. 9:20-tól pedig a városkámat láthatod.
www.youtube.com/watch?v=P3hpx75Y8NI
@taga20: én sosem voltam ilyen pikírt...
Na mivan itt? Kirendeték az összest?:D
@Gábris szomszéd: csak arra vigyáz, nehogy úgy járj, mint vitya. sehol senki, me mindenki tahótlanított:)))
@taga20: te sosem fogod:) neked kell a szenvedély
@Sir Bates dö Hól: bocs haver. próbáltam nyomni a szmájlikat, csak hogy ne ércsd félre:))))))))))
@taga20: Változnak az idők meg amúgy sincs már különösebb jelentősége ennek a blognak se.
@Penivaldes:

A széles "e" és "a" hangok. Nagymamám még ejtette a "ly" hangot.
@Gábris szomszéd: haver, ez a beszéd. ako mi a faszt keresel itt? kurucinfo tárt karokkal vár.
@Knósszosz: nemzeti nyalási akciótervet kö csinálnunk! te kezded:)))
@gazoló:
Ja... a kép az rendben.
Most azért mondom neked is hátha nem tudod, hogy megegyeztünk egy minimumban, ami arról szól: repülünk kedvünkre, de semmi politika - ugyanis egy világ választja el a felfogásunkat egymástól. Meg amúgy sem vagyok konfliktuskereső, én csendesen sörözök de azt nem bírom, ha beleizélnek az életembe. Ezt megteszik mások a kommentjeikkel, de... áá... nem minősítek senkit inkább.

A batyu meg az a másik nyőstyén és még előző nickeken rajtunk röhögők(ja), sokkal szarabbak, mint sem Gab izéjei, persze ő is tolja azt a sztájlt néha, amitől az ember zsebében beindul a láncfűrész benzin nélkül is. De; megdumáltunk valamit és ha tetszik ha nem itt bárkinek, én ember módján kommunikáltam Gabbal, sajnálom, ezt a javára írom és nem óhajtom folyamatosan baxtatni, pedig kurvára nem értek vele egyet sok mindenben. Bocs, most sör és zene...
@taga20: Magam sem tudom. Lehet csak miattad vagyok itt mert annyira szeretsz, hogy csak na. :)
@taga20:

Lekerült a demizsonról a guminőd? ))
@jöttem: még se zár légmentesen, és má egy csepp sincs:)
legközelebb parafával próbálkozom:))
@taga20:
Hol álljak neki?
Szerinted?:)))
Nekem nem olyan hosszú a nyelvem, hogy a kólásdobozt kicsalogassam prosztatai mélységekből, viszont tegnap este láttam egy erre minden tekintetben alkalmas utódját a bercikének. A Havas a pályán ment éppen, és ott volt benne a Mandiner Ákos Gergely, a Kossuth-díjas szervilita jól tolta a stájzot, a Havast majd meg ütötte a guta. Engem is.

Ez 29 kilós bőrizomtömlő simán lepipálja a havasibercit. Is.
Szóval van utánpótlás, a kedves betegnek nem kelll lemondania az anális kényeztetésről, mindig van gerinc nélküli pughatestű, ha az aktuális seggnyaló esetleg kidőlne a sorból. Gratulálok! Ilyen fiatalon, ilyen magasságokba felsüllyedni hatalmas teljesítmény. Tehetséges...
@Gábris szomszéd: ne akarj kicsinálni az ilyen dumákkal!:)
@taga20:

Parafából guminőt!!! Nem lesz kényelmetlen?
@Knósszosz: ez a tróger, má régóta így nyomja. én inkább papp réka kingát nézegettem:)))
@taga20:
Hány néven írtál alá neki?:)))
@jöttem: a sikosítóról, még nem hallottál?:))
@Knósszosz: az összes pénzem rá költöttem:) jó kis buksza.
az vot a legnagyobb amikor a vége felé a mandineres csákónak valami olyat nyomott, hogy " figyelj kiscsákó" vagy valami ilyet:) behaltam rajta:))))
@taga20:
Én sem hallottam pontosan, de az lejött, mennyire mérvadó neki a véleménye:))
Kábé mint nekem. Zsigamarci-roggyantóni-kocsismálé-havasiberczi, méltó partnerei lehetnek. A szint ugyanaz. Unortodoxul magas...
@taga20:
Arról, hogy szerintem hol lenne a helye, azt Hieronymus Bosch kurva jól megfestette. Nem is egyszer...:D
@Knósszosz: na jóéjt haver. megyek alukálni, me holnap meló. valakinek a dzsídipit is kell pörgetni, me ebolára az idők végeztéig várhatnánk :)))
@taga20:

parafára sikosítót..
biztos, hogy üres az a demizson?))
No így jártam batyuval.:D

Egész este arra vártam, hoyg elárulja, mitől és miben liberális a fidesz. Buta maradtam. Batyukám! Csak ennyire fussa?
.
Jó éjszakát, vidám hajnalt, jó munkát a munkába indulóknak, és pihenjen aki akar.Kinek mi jár, vagy jut.
.
KISS JUDIT ÁGNES: Nem bánt

(F)elhasznált testek, szexrutin,
szétrak és összezár,
parancsra szűnő vérfolyás
vagy táruló szezám.
Akár a föld eső után,
lesz egyre nedvesebb,
a termésért hálát se adj,
elég, ha elveszed.
Hüvely vagy csikló, egyre megy,
csak húzd fel, erre vár,
a gyönyör, mint az óramű,
fél perc után lejár.
Izgasd fel újra, nem nagy ügy,
gyakran cserélj kezet.
Meglátod, jámbor lesz a nő,
mihelyst elélvezett!
Hogy mit mond, arra rá se ránts,
dugd jól meg, más se kell!
Cserébe mos, főz, port törül,
gyermeket szül, nevel,
és azt se bánja, ha a pénzt,
vagy épp őt elvered.
Egy ékszer majd megbékíti,
ki nem vall elveket.
Izgalmas játékszer, nem is
kell hozzá nagy vagyon,
és évtizedekig eláll,
ha nem csapod agyon.
Hüvely vagy csikló, egyre megy,
az óramű lejár,
csak némi ketyegés marad
a kettyintés után.
Fordulj a falnak, és aludj,
míg van rá alkalom,
mi itt ketyeg, egy bomba az,
s felrobban egy napon.
.
Akit esetleg érdekel.

Szőnyi Szilárd a Heti Válasz internetes portálján megírt publicisztikájában a sértő rajzok alkotóit bizonyos mértékig felelőssé tette a sorsuk alakulásáért, Tóta W. Árpád a HVG-től viszont az abszolút, korlátok nélküli sajtószabadság híve. Ők ketten vitáztak egymással szerdán este a komáromi Rév Magyar Kultúra Házában. Nézzék meg a vita egy részét!

youtu.be/lFqBkhnsUKQ
@Gábris szomszéd:
egyszerűbb ha mint az amerikai lakóparkok mindent lopnak hozzá és nem mozdulnak mert sohasem dolgoztak xde lőnek van tankjuk zsebtengeralattjárójuk és csatahajójuk önvédelmi célokból mert van nekijjek amendment jük valamelyik a 3 közűl(SIC)

brühüyyy

mennyivel eccerűbb: lopjál egy lakókocsit és lopjál hozzá energiát meg kaját, és ne dolgozz...jólét a nagy pocsolyán innen
beeeeeeeeeeeeeeee kkkk

The greed for hegemonic power has made Washington the most corrupt government on earth.

The consequence of this corruption is ruin.

“Leadership passes into empire. Empire begets insolence. Insolence brings ruin.”

brühüyyy
@Rodeo36:
és van hozzá creamstick mindenkinek a szájmérete szerint, faxonéblő

brühüyyy
@dr. jenőke (jenőke):
Ez egy igazi meglepetésvers. Gratulálok, jó választás volt! ))
@Rodeo36: Az még csak csak, de a fő gond az, hogy most már a hágai székhelyű Nemzetközi Büntetőbíróság sem kóser. Mondhatni azok is antiszemiták lettek, meg mocskos nácikok, hiszen
a népirtással, emberiesség elleni bűncselekményekkel valamint háborús bűncselekményekkel foglalkozó szervezet úgy döntött, hogy helyt ad a Palesztin Hatóság kérésének és előzetes vizsgálatba kezd a palesztin területeken elkövetett, feltételezhetően háborús bűncselekmények ügyében. Persze netán yahoooék válasza sem késlekedett sokáig. Tehát azon szervezeteket, amelyek szembe mernek menni a politikájukkal, azokat meg kell szüntetni, be kell tiltani, vagy anyagilag el kell lehetetleníteni a működésüket.

www.hirado.hu/2015/01/18/izrael-megprobalja-elzaratni-a-hagai-nemzetkozi-buntetobirosag-penzcsapjait
@dr. jenőke (jenőke):

"___@látjátok feleim szümtükkel:
.
Bocs, de valamit félreértettél, vagy én idéztem keveset. A nemzetállamok, mint fogalom a II. világháborút követően terjedt el, és lett általánosan elfogadottá. __"

Bocsánat, de még most is túl szűkszavú ....
A nemzetállam eszménye mintegy 100 évvel korábban a XIX. század folyamán a polgárosodás betetőzéseként általánosságban kívánatossá vált Európában (olasz, német egység, lengyel, magyar szabadságharc, ezt követően a monarchia népeinek eszmélése), amit aztán a diplomácia szintjére 1920-ban emeltek. A diplomácia pedig kezdetektől ('ősidőktől':) fogva flexibilisen kezeli, s a pillanatnyi erőviszonyok és érdekek mentén dől el egy-egy nép, vagy népcsoport önrendelkezésének nemzetközi státusza.

Amennyiben kellő tömörséggel akarnám jellemezni a nemzetállam nemzetközi elfogadottságának színvonalát a XXI. században, úgy annyit írhatok csak:
-Egy nagy szar az egész.
{[ ;-) ]}

{[(...ha mégis továbbgondolnánk a dolgot, -különös tekintettel a globális kommunikációra és gazdaságra, akkor inkább az látható, hogy azok a népek a legsikeresebbek, akik képesek az integrációra, a nemzeti szólamok szűnni nem akaró vartyogása helyett a világgazdaságban általuk betölthető szerep kiteljesítésére törekednek, s nem a nemzetállam gubójába zárkózva keresnek szponzorokat a színielőadások folyamatosságának fenntartása érdekében.)]}
Én nem nyilatkoztam a nemzetállamról se pro se kontra, mindössze batyuztam egyet a magyarok integrációs képességéről. Amiben mellesleg batyunka csak annyiban van igaza, giyg az ezer éves történelmünk alatt valóban nagyon sok nemzetiség olvadt be a magyar államiságba. Talán ezért is vagyunk még itt?

Egyébként szerintem igaza van annak, aki úgy gondolja, hogy
"azok a népek a legsikeresebbek, akik képesek az integrációra, a nemzeti szólamok szűnni nem akaró vartyogása helyett a világgazdaságban általuk betölthető szerep kiteljesítésére törekednek, s nem a nemzetállam gubójába zárkózva keresnek szponzorokat a színielőadások folyamatosságának fenntartása érdekében."

A Föld minden ember élettere, függetlenül attól, hogy adott pillanatban annak mely részén tartózkodik. Biztos, hogy a törzsfejlődés útján kialakultak emberi csoportok, és azok "nemzeti" jellegei, ami alatt én az együvé tartozás biológiai és fizikai egytüttesét értem. Amikor két ilyen csoport konfrontálódik, akkor az két megoldással végződhet, integrálódnak ( közösen, mert egyedül nem megy ), vagy az egyik eltűnik. Ez a törvényszerűség a mai modern világban is érvényesül, csak sokan nem akarnak tudomást venni róla. Ahol most tartunk az nem más, mint a föld egyes területeinek nemzeti jelszavakkal történő kisajátítása, ami mindig harcokat, véres összecsapásokat eredményez, és fog is eredményezni.

A harcokban pedig mindig az erősebben szoknak győzni, még az állatvilágban is. Az erő azonban nem mindig fizikai ( lásd svájci frank kamaának ügye ), mert ma már nem ott tart a világ.
Kutya legyek, ha értem. Akkor most jöjjenek a multik és vigyék ki a pénzüket amit itt befektetnek, vagy ne jöjjenek, oszt ne is vigyenek ki semmit? Erre szokta mondani az akárki, hogy Margit, noooooormális?

fn.hir24.hu/gazdasag/2015/01/19/nagy-befektetesekre-keszulnek-a-svedek-nalunk/

Van valaki aki úgy gondolja, hogy a svédek csak azért itt fektetnek be, mert otthon nem tud a tőkéjük feküdni?:D
Azért nagyon gázos, hogy egy magyar miniszternek előzetesen ki kell jelentenie, hogy Magyarorszgá barátjaként fogadják Angela Merkelt. Akivel úgy mellesleg egy unió tagjai vagyunk.

orientpress.hu/138371
@Gábris szomszéd:
nem látod? a fijjug a nemzetállam kacifántyaival és egymás körbe körbe nyaldosásával vannak elfoglalva, a világ problémái nem foglalkoztattyák üket csak ha a megbízóik adnak nekik érte zsét? a fidex kft jóbban teljesít

brühüyyy

holmi nemzetközi hír, ugyanmennyémá'

iszaposch és mocsarasch nemzetiesch turulfinggal
@Imola Helyesi: Hát valóban nem kéne Fideszagy, de akinek az jutott, az összehasonlítja a tiszta SzJA-t a nyugdíjjárulékkal együtt számított levonással. Ezután csak arra következtetésre lehet csak jutni, hogy a Fideszagy kissé egyoldalú (és nem a jobb). "A nyugdíjat nem azért adják, hogy megadóztassák". Miért, mit adnak azért, hogy megadóztassák, kisokos? A FIDESZ egyébként már majdnem mindent megadóztatott, ami működik, beleértve a szegények bérét is. És még mindig van, aki megpróbálja megmagyarázni. Sajnállak, inkább dolgoznál, mint bérkommentelnél.
süti beállítások módosítása