Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • látjátok feleim szümtükkel: telex.hu/kulfold/2024/04/26/cseh-kulugyminiszter-magyar-kormany-szijjarto-peter-jan-lipavsky "„A ... (2024.04.26. 20:42) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • Neytiri1: Someone To Love www.youtube.com/watch?v=15orOogE0pU (2024.04.24. 19:19) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.07.18. 08:19 Fabius

Orvos, aki nem tud Orbán nélkül élni

Címkék: tereskova orbán portrék festmény mutyi argay lászló

Olvasom a legfrissebb hírekben, hogy van orvos Magyarországon, aki nem tud Orbán portrék nélkül élni. Argay László miskolci nőgyógyász és magánklinika tulajdonos nem egyszerűen vett egyet a Tereskova képekből magának, hanem felvásárolt tizenhatot és rendelt még négyet.

orbán kép.png

Hmmmm.

A Viktorunk iránti rajongás önmagában annyira nem is lenne furcsa, meg amúgy is szíve joga minden tehetős embernek arra költeni a vagyonkát amire neki tetszik.  Ha Viktor portrékra, hát azokra. Csak az egyszeri, szelektív amnéziában nem szenvedő honpolgárnak eszébe jut milyen volt legutóbb, mikor Argay doktor festmények közelébe ment, és főleg, hogy az nekünk mennyibe került. 

Még abban a rohadt elmúltnyócban esett meg, hogy a jó doktor zseniális érzékkel vásárolt meg két, szakértők szerint kereskedelmi forgalomban nem, vagy alig valamiért értékesíthető Wenczel Pohl alkotást. Majd "hazafias megfontolásból" bekopogott vele Magyarország bécsi nagykövetségére, hogy dicsak, háverek, ezek a képek itt lógtak a falakon eccerrég', ugyan vegyétek már meg tőlem cirka négyszáz millióért. Mi? Hogy ennyiért nem kell? Jó, akkor 205 millió értékben két állami ingatlant is elfogadok cserébe, mert egy egykori kisgazdával lehet alkudni. (a HVG hozta a komplett sztorit, amit ma már csak az Északhírnök archívumban értek el

Szóval mit tudom én, mennyire az Orbán iránti tisztelet és mennyire a más megfontolás vezeti most a jó doktort. Lehet úgy érzi, ha egy hátitatyó bekerülhet fétistárgyként a Nemzeti Múzeumba, akkor a portrék is érhetnek majd kicsit többet egyszer. De az is lehet elbaszta, mert lemaradt a hírről, hogy az Orbán család bevásárolt már Tereskova képeiből, és Anikó asszonynak van mit szétosztani, ha megunja Viktor fejét bámulni az előszoba falon is. 

1371 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr206518311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@rodeo36: "...a betonozott bronzgirnyó fölött lebeg egy sovány gyöngytyúk és bármely pillanatban leszarhattya..."

Ez 5csillagos műelemzés.:D:D:D:D:D
@Orica Középföldi:
Na, most akkor ezt a véleményedet itt hanyagold jó???
Szív-em elment, nem kell újabb lelépő, mert csak...
Ne csináld ezt!
bréking!!!!!

"Blogger Géza Zoltan Patai • 5 órája

Érdekes mindig ti rúgtok öngólt amikor arról van szó. Nem tehetek róla, hogy az indexes blogokban félnek tőlem mint a tűztől, mert például én nem a ballib lapokból tájékozódom és gyűjtöm a becses információkat. :) Még a csillagot is lehazudjátok az égről, hogy nő a munkanélküliség, csökken a foglalkoztatottság, csökken a gazdasági teljesítmény, ami nyilván nem igaz, hogyha megnézzük a statisztikákat."

géza munkahelyet váltott..

lehet, hogy már csak a 444! kommentre fizetnek neki... -)

444.hu/2014/07/20/gabriel-mellkasan-mar-tukortojas-keszul/
@nincs_itt: nem gond, bár én sosem említettem az "oroszt", csak a moszkovitát... tudod, régebben nem ruszki, hanem muszka volt a megnevezésük, biztos tudod miért...
@Mariann19:
Gondolod?
Oké, holnap megkérdezem, mit gondol mindarról, ami itt kavarog. Kösz a biztatást, meg fogom keresni. Amúgy is imádtam mindig is...
Ja, és Te sem vagy közömbös... de most húzd be a buksid, jön taga és nekünk annyi!!!

Pusszantlak!!
@évásanyó:
Ne köhögj, értem én mi a fő provlíma...
Ott semmi gond, csak néha van egy kis karcosság, kezeld a helyén.

Szerintem semmi nem változott, majd ezt nézem itten. Puszi anyóka, szeretlek!
taga: KUSS!!!
@Sir Bates dö Hól: Azért mert te akkor fasz vagy, hogy azt hiszed te mondod meg itt, hogy ki mivel foglalkozzon. Vedd már ki a kezed a biliből kiscsákó.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: kormányzásra a mi fogalmaink szerint... az iszlám szerint más... teljesen más világ, kultúra, ám nekem minden kultúra egyenlő, egyik sem magasabbrendű... én nagyon sok vallását gyakorló muszlimmal vagyok személyes, napi kapcsolatban, s a vallásuk jóval szimpatikusabb számomra, mint az európát megteremtő katolicizmus...
@Orica Középföldi: "...lassan be kell látnom, én nem vagyok jó helyen itt."

Ezmiez????????????????????????????????????????
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: a lápi-magyar központozás, helyesírás más... ez törzsi titok vagy nyilt a forráskódja?... mert megnézném...
@Knósszosz: "rövid idő azért megszerettetett egypár embert velem." - nos egyike vagy, megpróbálom, de nagy a csalódás.:((
@Sir Bates dö Hól:

Az, hogy tudom, nem szabad felnyitni:))
@évásanyó:
Csalódtál bennem?
Mit követtem el?
Nah!
Nem is olyan rossz ez a mai nap!
Sir Bates dö Hól és Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu vitája arról, hogy ki tud prasnyábbakat modanbi a másiknak, egészen izgalmasan alakul.

Bates dö Hól helyébe azért óvatos lennék, mert ha Gábriel elveszi a kurva anyjától azt a deszkát, és pofán vágja vele, akkor Sír.:D
@Sir Bates dö Hól: Megint nagyot akartál fingani és beszartál. Bye bye bagetthuszár.
@évásanyó: "megpróbálom, de nagy a csalódás.:(("

mint a viccben: "hány éves vagy királyfi? 22. és még hiszel a mesékben?"
@évásanyó:

Nyanyóka! Nem vagy már annyira naiva, hogy ne tudnád, néha süss fel nap, néha meg felhó van. Ettől kerek a blog.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

Ne vihogj, csak kipróbálta mi lesz belüle, ha téged utánoz.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

nem tudom...kérdezd meg a guggoló mellszobrot és sleppjét

valószínűleg lehetne, van valami elképzelésed ki vezetné be és tartaná fenn?

már az ucca népe is tiltakozna azonnal, amint a kötelességeket is megismertetnék velük

szerintem soha

brühüyyy

jobb a langyos moslék
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
ugyanezt egyetlen szóval:

sacanagem

rsrsrsrsrsrs
@nincs_itt: te tényleg nem érted.
Itt (Magyarországon) én elsősorban a családommal és a megélhetésünkkel vagyok elfoglalva.
Tufod,itt egy normáli sör 400 forintnál kezdődik. Az átlagfizetés meg....
Te meg minket basztatsz, hogy mé' nem zavarjuk má' el ezeket!
Sem időm se kedvem, aktívan politizálni.
Kikérem magamnak, hogy onnan osztod az észt!
Gyere haza és küzdj, ha nem tetszik!
Ne mutogass a BMW- ből a Trabantosoknak!
Nem biztos,hogy különb vagy nálunk.
@Sir Bates dö Hól:
pontosabban (nem elég franciásch)

szőrp rájz

mondd te tudod mit jelelnt a pranyoltatás vagymijafaszság amit ...

brühüyyy
@punkfrog:

csigabiga gyere ki ég a házad ideki...tejjel mézzel folyó kán na án?

brühüyyy

@nincs_itt (mondta)

te meg ott vagy de

szóval kijazakibasztat?
@látjátok feleim szümtükkel: Jééé már a te anyád is kurva deszkával, vagy csak beugrottál belepofázni mások dolgába? :)
@Sir Bates dö Hól: @látjátok feleim szümtükkel: Igen, igazatok van, de azt ismerjétek el, ha netán 16502 olvasó előtt hülyére vesznek Benneteket, nem kaptok tőle röhögőgöcsöt.Egyébként én is nagyon csípem a formátokat!!Megfogadom a tanácsot, és a helyén próbálom kezelni a dolgokat. Egyébként nem kor kérdése a naivitás, én mindig először a jót feltételezem mindenkiről, aztán vagy bejön, vagy nem..))
@Sir Bates dö Hól:

Most hirtelen nehezen tudnám eldönteni, az iszlámtól vagy a katolicizmustól undorodom-e jobban.
@rodeo36: hát nem is nagyon beszélek franciául... a helyesírásom is mutat némi hiányosságot...

nem, nem tudom, meg is kérdeztem...
Na mivel ti mindenki szenvedése iránt annyira érzékenyek vagytok, búcsúzóul akkor ezt:

Az EBESZ (Európai Biztonsági és Együttműködési Szervezet) adatai szerint, az utóbbi két hónap alatt, egyedül Luganszkban, 250 polgári személy esett áldozatul a bombázásoknak, tüzérségi belövéseknek. A sebesültek száma: 850.

A junta katonai terrorműveleteinek - bombázások, ágyúzások, rakétatámadások, tiltott fegyverek (foszfor-, illetve fürtös bombák) bevetése áldozatainak száma, a Donyeck-medencei civilek körében már jóval meghaladja az ezret.

A junta egyre pusztítóbb, egyre nagyobb tűzerejű sorozatvetőket vet be - kizárólag a polgári lakosság, a civil infrastruktúra rombolása céljából. LEGÚJABBAN MÁR LÉGVÉDELMI RAKÉTÁKKAL IS KÉSZÜL LŐNI A VÁROSOKAT - elsősorban az ostromlott Luganszkot.

Valamelyik nap az EBESZ megfigyelő missziójának vezetője is végigjárta a legutóbb lőtt városrészeket - és láthatóan őszinte megrendüléssel (sőt, felháborodással) nyilatkozott a látottakról:

www.youtube.com/watch?v=N9-4PMWy9zk
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
"
Beszóltál, köcsög??? :) "

Be, kiskancsó :)

Olvasgatom itt a tegnapi-mai termést, és egyre több benne a marakodás.
Ez általában akkor szokott előfordulni, mikor többnapos a poszt, és unatkoznak az emberek.
Tudod, mint mikor nem szállít a díler időben :)
@évásanyó: én megszoktam, engem nem zavar (meg abban a számban te is benne vagy)...
@Orica Középföldi:
"lassan be kell látnom, én nem vagyok jó helyen itt. "

Dehogynem. Inkább a tahók nincsenek jó helyen.
Én nagyon ritkán szoktam ketrecelni, mert a válaszokat akkor is látom, tehát sok értelme nincsen. Inkább átpörgetem azt, akit nem akarok olvasni. Számosan vannak.
@Orica Középföldi: ezt tudta pandóra is... azután mi lett a vége?:-)...
@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs:

Rosszul teszed az átpörgetést, mert ha azokat is elolvasod, akkor látod a kontrasztokat, és még jobban tudod értékelni/kedvelni azokat, akiket elolvasol pörgetés helyett. Tudod Gábris nélkül sivár/unalmas lenne a paradicsom is.:)
@Sir Bates dö Hól:

Nehogymár mondjuk egy szép zöld fapitont összehasonlítsunk a katolicizmussal...

Szerintem esetedben valami elfojtásról lehet szó. A kígyók szimplán csak szépek, a békák, hát, ha nem is mind szép, de amelyik nem szép, az is legalább cuki.
@látjátok feleim szümtükkel:

"Nyanyóka! Nem vagy már annyira naiva, hogy ne tudnád,.."

De:) Az antréja egy kezdő naiva összes hibáját hozta. Idő kérdése volt csupán, mikor hangzik el az első megrendítő fütty.
@Sir Bates dö Hól:

Nehéz pontosan megfogalmazni, sok szituációra használják. Én kisgyerek korom óta ismerem a kifejezést. Azért, hogy legyen róla fogalmad, gondolj a Gábris női névrokonnyára, valami s betűs nevű szőke nő ottan ahonnan a Gábrisok agyát irányíccsák.;,) de gondolhaszt a Gábris szájára is, előtte azonban olvasd el mit válaszolt nekem. Mellesleg a saját dumádra is gondolhaszt, arra a gördeszkásra.:D
@látjátok feleim szümtükkel:

Biztosan igazad van, de elég hamar megunom Gábriel egyoldalú témaválasztását (na jó, ha repülőkről hoz képeket, akkor nem), meg a röfi-féle barmok ocsmánykodását. Az meg elszomorít, amikor ez az ocsmánykodás egy idő után ugyanilyen stílust vált ki olyan, általam kedvelt emberekből, akik ennél ezerszer többre képesek.
Ez a blog akkor sem egysíkú, mikor ezek a férgek éppen nincsenek itt. Normális stílusban előadott érveket-ellenérveket, eltérő véleményeket, netán tartalmas történelmi, irodalmi, zenei beszélgetéseket trollok nélkül is olvasok itt.
No de ezt a mostani pár napot tudjuk be a hőségnek.
Francba, elmegyek már aludni, egyre többször ütök mellé, nem győzök javítani :)
Nyugodalmas jóccakát mindenkinek (a trolloknak is)!
@Sir Bates dö Hól:

meglepetés

surprise angolul kiejted szőrprájz
surprise franciául kiejted szürprí'

brühüyyy
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: "Szerintem esetedben valami elfojtásról lehet szó."

Azért a végén ne azt hozzuk ki ebből, hogy freudi üzemmódban hosszú
@Orica Középföldi:

Szerintem nem annyira az, csak még új neki, és nem elég bátor hozzá. No majd belejön, mint kiskutyu az ugatásba.
@Sir Bates dö Hól: farkú, elvarázsolt királyfi akarok lenni...
@rodeo36: te nem.
Azok basztatnak akik elmenekültek a problémák elől és beültek egy évszázadok alatt kialakult/alakított rendszerbe ami működik, és rajtam kérik számon a NER-t!
@Sir Bates dö Hól:

" ezt tudta pandóra is... azután mi lett a vége?:-)."

Hja kérem, tudni kell, hogy meddig egészséges a kíváncsiság:))
@Orica Középföldi: Eléggé burokban éltem eddig, felnőtt társaságom a szoros baráti kapcsolataim, és a gyerekek.Most kimerészkedtem egy számomra ismeretlen terepre, és azt hittem, elég, ha csak ugy viselkedem, amilyen általában eddig voltam. Nem jól hittem. Te most mit csinálnál az én helyemben?
@látjátok feleim szümtükkel: tehát esetemben a "helyénvaló" szinonimája...
@évásanyó: én is gondolkozom azon, hogy kipróbálom az s/m-t... csak még a szereposztáson gondolkodom...
@Sir Bates dö Hól: Bocsáss meg, de nem esik a tantusz, mi az az s/m?:))
@évásanyó: ne próbálj más lenni!
én például nagyon bírlak.
hülyék meg mindenütt vannak.itt a neten csak nagyobb a sűrüségük.
@Orica Középföldi: Két évig csak olvasni tudtam technika híján a Varánuszt, amikor végre-végre lehetőségem lett nekem is beszélni, azt hittem, soha nem tudom abbahagyni.Nem tudtam, illetve nem gondoltam, hogy ez ilyen tolakodó, visszatetsző.Nem esik nehezemre visszavonulni a második vonalba, megszoktam.Köszönom Orica:)Mindig tanul az ember.
@évásanyó:

Kedves Évásanyó! Te nem vagy tolakodó, csak egy kicsit lemaradtál, de majd sietsz, és utol éred a többit. Ha nem haragszol akkor megemlítném a régi gyerekcsúfolót, hogy Évásanyó nagyfülű, lemaradt a többitű, ha möghúzzák a fülit, utoléri a többit.

Nincs veled baj, te egy üde színfolt vagy, csak az a baj, nem hoztál magaddal még legalább két embert.:) No de ami késik, az el is tud múlni.
@évásanyó:

Nincs első meg második vonal, de a lelkedet nem kell kirakni:))
És ne felejtsd el, itt nem gyerekek között vagy. Ezt azért mondom, mert láthatóan a felnőttek lelkivilágát kevésbé ismered, mint a gyerekekét.
.
@látjátok feleim szümtükkel: Meg az is lehet, hogy öreg vagyok már ilyen úri hívságokhoz, mint a net.Azé'Bogaram, ne próbáld a füleimet ráncigálnyi, mertet olyat csapok rád, hogy arró'kódulc!
Mellesleg közben megfejtettem a Gábriel szobor rejtélyét is. No ugyi az arkangyal állítólag az isten hírnöke. Gondolom, hogy a szobor alkotója azt akarja kifejezni, hogy az arkangyal eljött, és mondta az elhurcoltaknak, figyusz, üzent az isten a sassal, hogy pakujsze.

Sir figyelsz? No ez a szobor és amit kifejez, az prasnya.

Mert ugye, ha azt szerette volna kifejezni az alkotó, hogy az angyal hozza isten vigasztalását és együttérzését, akkor nem fölülre teszi a sast, hanem mondjuk rálép a sas fejére, szárnyára és felemeli a gödörből az elhurcoltakat. Esetleg felviszi magával a főnöke mellé őket, oda a fellegvárba.
@évásanyó:

No mögy ez.:D
Lehet, hogy nem vagy öregebb, csak úgy érzed, de ez elmúlik, mert nem az a fontos az ember hány éves, csak a szíve legyen fiatal.
@Orica Középföldi: Nálad a pont. Nehezen kezelhető, deviáns magatartású gyermekekkel foglalkoztam egész életemben, és nagyon büszke vagyok rá, hogy ma már van közöttük orvos, mérnök, preciziós müszerész,a felnőtteket nem vizslattam, nem kellett.
@Orica Középföldi:

Rakja csak ki a lelkit, hagy lássuk, hogy nem lelketlen.
@évásanyó:

Nanemá! A felnött ott volt a gyerökbe.
@látjátok feleim szümtükkel: Azt kellett nekem onnan kioperálni, mert ha felnőtt korukra bennük marad, bizony többet lesznek hűvösön, mint árnyékban.Mikor megtetszett nekik, hogy szépen is lehet beszélni, minden nap lehet és kell többször enni, hogy a munka jóízű tud lenni, már nem "az a felnőtt" volt bennük:)
@Orica Középföldi: Távol álljon tőlem, hogy megsértselek, de olyan érzésem van, mintha Te egy nőbe oltott Fabius lennél, vagy Te vagy Fabius és ezzel a névvel kommentelsz.
(a stilusod,a kifejezésmódod)
@évásanyó:

Nem hasonlít a stílusunk:)))
Fab kedveli és jól is alkalmazza a nyelvi pongyolaságot, én rühellem.
Ezt a borzalmas helyesírást - amit te is villámgyorsan átvettél - meg egyenesen büntetném.
Ezt egyszerűen nem lehet megtenni az anyanyelvvel.
@Orica Középföldi: Jó, ez csak az én véleményem.A magyar nyelvet csak az tudja jól kifigurázni szerintem, aki tudja, érti, azt sem felejtsd el, hogy a szándékos elferdítések gazdagíthatják, vitalizálhatják egy nyelv struktúráját.Lehet, hony nem jól magyarázom, megpróbálom az orosszal inkább.Túl voltan az itthoni orosz nyelvvizsgámon, mikor nyertem egy UNESCO pályázatot a Lomonoszovra.Gőgösen, ki, ha én nem mentem ki Moszkvába, naponta 8-17-ig voltak az előadások.Már közeledett az első kollokvium, én meg bőgve mentem fel a rezidenshez, hogy egy nyomorult szót sem értek az egészből.Elmosolyodott, és azt a tanácsot adta, hogy hallgassam az utca emberét, ne az irodalmi nyelvet próbáljam használni, amit itthon erőltettek.Kitűnőre vizsgáztam végig.Talán, ha a nyelvvel játszunk, nagyobb emberek is megtették, még nem olyan nagy bűn.)
@évásanyó:

A nyelvvel való játék maradjon Parti Nagyé, Karinthyé, etc., ugyanis tehetség nélkül nem megy.
Ami itt folyik az nem játék, hanem a nyelv gyilkolása. Izzadságos, fárasztó, olvashatatlan.

Sokakkal ellentétben Fabnak van humora, és ebből árad/ered a sajátos nyelvi készlete.
Aki viszont megerőszakolja minden szellemesség nélkül a nyelvet, az csak hiszi, hogy ettől humoros. Hát nem:)

Na mindegy, úgyse olvasom már ezeket a hsz-eket.
@Orica Középföldi: Ezzel a mondatoddal maradéktalanul egyet tudok érteni:"Aki viszont megerőszakolja minden szellemesség nélkül a nyelvet, az csak hiszi, hogy ettől humoros. Hát nem:)"Miért tettél szmájlit ennek a mondatnak a végére?
@évásanyó:

Mert mindig szórakoztat, ha valaki másnak szeretne látszani, mint ami. Az idegen tollak feltűnőek és röhejessé teszik a viselőjét.
Nem mulatságossá.
@Orica Középföldi: Köszönöm a beszélgetést Orica, elfáradtam. Jó éjt Neked, remélem holnap ugyanitt:))
@látjátok feleim szümtükkel: Az előzőben jeleztem. @GeoCracker: Gábriel nem hazudik feltétlenül :-)
@punkfrog: egy kurva szóval sem mondtam, hogy különb lennék! de ha rákérdezek, hogy mit is tesz, pl habakuk999, akkor máris auslander kocsog leszek, mert innen-onnan pofádzani van bátorságom.
Tényleg igazatok van! Mijafasznak tépem itt szám, nekem 150 forint, ami neked 400, üljek a seggemen, bőrgatyóban oszt' jónapot!
Megértettem.
@GeoCracker:

Aki pénzért a művében hazudik, az nem művész, hanem ámító. Mondjuk láttunk mi már ebben az országban annyi ellenállót, hogy Dunát lehetett volna rekeszteni velük, de amikor a vártán kellett volna várni és ellenállni, egysevót.

Ha belegondolunk, akkor viszont igaz, hogy Merkelnek és népének nem tettszene a sas taposása, vagy esetleg lelövése, így sajnos marad Boli műkritikája. Mongyunk az orosz medvebőr se nézne ki jól kiterítve, főleg nem egy 56-os megszállási emlékművön.:D
@nincs_itt:

No inkább jó napot, és máskor is szívesen lát(unk)lak.
Habakukk meg majd rájön, nem mindenki bohóc, még ha annak látszik is. Van az néha fordítva is.:D
@évásanyó: "Mikor megtetszett nekik,hogy szépen is lehet beszélni, minden nap lehet és kell is többször enni, hogy a munka jóizű tud lenni, már nem "az a felnőtt" volt bennük"
Olyan gyönyörű a lelked, hogy az ember sirva fakad örömében....kár, hogy kevesen vagytok.
Eddig is szerettelek, de ez a mondatod mindent visz.
Orál Viktor és a dakoták... ígéretüknek megfelelően:
1 millió embert segített munkához, jobb megélhetéshez, REMÉNYHEZ és boldog élethez...
kiemelte őket az elkeseredettségből, a szenvedésből, a politikai elnyomásból, a diktatúra elnyomásából...
és azóta már egy idegen nyelvet is jól megtanultak külföldön úhazájukban...
A véleményem az, hogy hagyjuk a picsába ezt az ostoba emlékművet. Tudtuk, hogy Orbán úgy is felépíti. Nála nincs olyan, hogy nem, meg konszenzus. Erőt akar fitogtatni. Ez legyen a legnagyobb öröme.
Majd ha szélsőjobbosok kedvenc helye lesz, akkor is biztos ilyen nagyarcú lesz.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

"__Most hirtelen nehezen tudnám eldönteni, az iszlámtól vagy a katolicizmustól undorodom-e jobban.__"

Mind a kettő árnyékos oldaláról olvastam annyit, hogy meg tudom érteni, és annyi jót is, hogy meg vagyok lepve.
@jaegtoer: csak máshonnan nézvést látsz árnyékot, meg a túlbuzgók túlkapását szemlélve...
@Fabius:

No pont időben, itten már jó kihánytuk magunkból a kihányi valót.
@Mariann19: Röviden: rokonlátogatáson voltunk. anyám unokatestvére mesélte, hogy miként zsarolják meg a vállalkozókat. meg azt, hogy milyen szinten összefonódott ebben az országban a jobb és bal. látta, mert éveket dolgozott állami szolgáltató cég gazdasági osztályán.
@Penivaldes:

Tudod a jobb, és baloldali pénznek sincs szaga.
@látjátok feleim szümtükkel: nem csak ez, hanem az is, hogy az csak színjáték, hogy jaj de utáljuk egymást, meg ha majd mi kerülünk hatalomra akkor majd megkapják a büntetést azok. nagy francokat, ez csak játék a pórnépnek.
@nincs_itt:
"Stalker"

Azért ez röhej, nem követtem tovább a társalgást, más dolgom volt, csak most néztem vissza a végét, de azt tudom, hogy akkortájt olvastam el hosszú idő után, de már sokadszorra a Stalkert. :)

Az biztató, hogy nem csak a Weltenburgerben értünk egyet. :)
süti beállítások módosítása