Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @látjátok feleim szümtükkel: Bla-bla-bla. Nem volt érett :)))) Meg a szándékai sem voltak tiszták... (2024.11.25. 14:09) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.06.24. 05:57 Fabius

Viktor, az orál jobbágy

Címkék: orbán fidesz szopás lengyelország paks

Azt hittem a Századvég eddig volt mérvadó gazdasági lapjának égésénél röhejesebb dolog nem történhet a héten, de alig pár óra alatt rácáfoltak a hiedelmemre: Viktorról kiderült, hogy a háta mögött orál jobbágynak tartják legkedvesebb import békemenetelői, a lengyelek

orbán putyin orál.jpg

Dva bratanki, mi? Az hát! Emezek alig megszavazzák a jobbágyi viszonyt Oroszországgal, a lengyel haverok meg küldenek rá akkora turhás pecsétet, hogy egy hétig fog száradni, mert letörölni nem merik el ne mossa a tintát. Mondtam én - aki megfordulok sűrűn odakint - egy ideje, hogy a lengyel közbeszédben Orbán messze nem az, aminek beállítani akarják itthon. Fénylő Csillagunk forradalma meg a rendszer amit gründolt magának egyszerre röhej és szánakozás tárgya. Pont ugyanúgy beszélnek róla civil üzletemberek és alkalmazottaik, ahogy Wlodzimierza Karpinski miniszter és Jacek Krawiec Orlen góré röhögött elborzadva a Hernádi ügy előre lezsírozott - és ugye büszkén vállalt - forgatókönyvén. Szerintük mi magyarok vagy halált is megvetően bátrak vagyunk, vagy iszonyú hülyék, mert értéket, pénzt tartunk itthon, és vállalkozni merünk ilyen jogi környezetben. Azért kíváncsi leszek, most, hogy a Hernádi per lezsírozása kipattant, mire jutnak vele a jómunkásemberek a tárgyaláson, és az elhangzottak után hogy fogadják ezt a horvátok és Európa? 

Sebaj, most, hogy Oroszország nyugati tartományában lettünk jobbágyok nem kell majd holmi bíróságoknak pislogni, hogy miféle ribillió folyik itten soha nem is létezett hatástanulmányokon. Medvénk kirendelt hivatala, az Orosz Kijelölt Szervezet majd hatástanulmány nélkül is megmondja mennyi legyen az áram ára Magyarországon a legnyugatibb orosz megyében, az orál jobbágy meg hordja személyesen a törlesztőt, és igyekszik nem allergiát kapni a medveszőrtől.

Nem elég, hogy gyíkemberezik, még orra bedugulva tüsszögjön is? Annyi foggal? 

 

1283 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr186405709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Bereznay:

Nincs min tullepni. Arrol az ominozus kezdesrol fogalmam sincs, nem tunt fel semmi csunyasag, es nem fogom visszakeresni, hogy mi az amiert nem kellene problemat csinalnunk magunknak.:)

A tanulmanyhoz meg hadd gratulaljak!

H1 jol emlekszem 1-2 eve igazi reneszansza volt itt a blogon, akkor napokig ment a targyalasa. Azota is idorol idore elokerul.
@rodeo36:
Jó reggelt... nekem. Ésperszhee neked!:))
Három hosszú nap és holnap még egy, aztán csak henye...
Még, hogy nem elérhető? Ráadásul Richterrel, dehogynem:
www.youtube.com/watch?v=Xdl0m1v5el8

Persze ez nem egy semjén fácánölő eposz megzenésítése, ami "puff und puff" és vége,de ízlések és pofán b...
Most ez hosszú nekem is (bár...), ezért kell valami igazán ütős, szóóval egy kis Stauss az idevaló, élek is vele.
Die Fledermaus... óvertúró, amit a zseni szelleme hat át (ha volt bocs - de nem lehet elégszer, imádom Kleibert - is):
www.youtube.com/watch?v=OqJK_s7I9EY

Rum? Vagymás??? Hááá, nekem jó ser és perkelt... meg ilyen Strauss-féle izék+belenézek ebbe-abba még.
Egésség!!
@rodeo36:

Most kérdezd meg penivaldest, mit lát a Franciákban?
@Knósszosz:
nekem a Richter "száraz" azért tettem fel a Karajan CD-t és ajánlom neked is, ha már beleestél a krédóba

brühüyyy
@Knósszosz:
whyskey

szárazon, hogy a boli is bolondúljon meg

és még egészben vagyok

brühüyyy

de az Ernani-t végigcsináltam fejből a "g3"-mal a tetején nem ahogy a Horosztovszkij levágja, hanem ahogy a Cappuccilli megcsinálja az a menő és bariton a gyémántkoszorús
@rodeo36:

Az ön karaján remélem van bors is!
@simple observer 2.0:
"De legalább a dolog elvitt..."
A dolognak jó vége lett, a szerencsétlenkedéseink során jót vidámkodtunk a végén a különböző művek értékeléséről.
Már ez megérte!
@parti_giano:

"ez a filológiai irányzat nemcsak irodalmi szövegekre érvényesíti ám ezt"

Akkor az hiba. Szerintem.

Kozben rakerestem a posztmodern Wiki szocikkre es egy elegge nyugtalanitot talaltam:

"Freud megmutatta, hogy az ember nem tudatos lény: a tudat a lelki szerkezetnek csak egy kicsi része, a nagyobb a tudattalan, ahol az olyan ösztöneink, vágyaink működnek, amelyeket önmagunknak sem vallunk be, elfojtunk."
@rodeo36:
Szevasz Mester!
Én most hosszabb lélegzetvételű zenékbe nem megyek bele, mert nem lesz időm végig élvezni őaket, viszont valamit muszáj, szóóval... ha már Krajant említéd és Strauss is figyel a sarokban(...), akkor ez az egyik kedvencem, Battle nem gyenge és ugye Karajan nem akárkivel volt hajlandó - ahogyan mondtad, Carrerast hívta Domngo helyett - szóval ez:
www.youtube.com/watch?v=s0sjS92tkNI

Ezt nagyon...
@Knósszosz:
a pikantériája az ügynek az, hogy a Kathleen Battle-t kibaszták a MET-ből, mert "fegyelmezetlen" volt...utána röhögött rajtuk így, aki Karajan-nal Bécsben az Újévi koncerten szólót csinál az...szóval mosolyoghat..és a Mester úgy vezényel, ahogy azt valahol,a Walhallában taníttyák Wotan és a többi "süketek"

brühüyyy
@Knósszosz:
amit küldtem nehogybárkinek megmutasd, üsse meg őket a guta

brühüyyy

de te igyál és vezényeld el állva...
@Knósszosz:
Backi... most vasárnapig nem vagyok, heveny züllésben leszek.
Kibírjátok addig nélkülem?
Taga is már magyarázkodott, hogy miért nem tud a hétvégén a Mosoni-Duna felé elkolbászolni. Nyomik vagytok, Fab-bal az élen... evvan... :(
@rodeo36:
Szia Rodi!
Hallgatom a gyönyörű zenét, de a szövegértéssel bajban vagyok.
A mai este a zenére nem lesz elegendő, azt már látom.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):
"Kibírjátok addig nélkülem?"
NEM!
Eddig is hol rodeóztál?
@Knósszosz:
szia...ne pihenny

www.youtube.com/watch?v=-XO_9q3hDOI

ne fuss utána nem éred utól

brühüyyy

ezt én most térdenállva....ha megengeded

tudni kell oroszúl

és ezt sokaknak mondom...lehet nagyon szeretni őket de tudni kell valamit:

A FÖLDÖN MINDEN EMBÖR EMBÖR HA NEM AKKOR ROSSZ
@Knósszosz: @Mariann19:
giccs, fidesz ágyúk szólnak

www.youtube.com/watch?v=0F5k70xwGSk

brühüyyy
a csiricsáré az kell nekkik de ha lelövi?
@látjátok feleim szümtükkel:

Ezt a double jeopardy dolgot ertem, mert ugy 7-8 honapon at neztem tv helyett az SVU 15 evadat.

"Én nem mondanám, hogy ez az eljárás trükk volt, a magyar törvénynek biztos megfelelt"

A trukk szot abban az ertelemben irtam, hogy mostmar nyilvanvalo, hogy ebben az esetben VISSZAELTEK, es KIFORGATTAK a jog(ok) es torveny(ek) szellemet.

"Arra viszont van lehetőségük, hogy egy más tényállás alapján, más bűncselekmény miatt indítsanak/folytassanak ellene eljárást, mert az nem minősül a magyar bíróság által elbírált ügynek."

Eppen erre a bizonyos mas "tenyallasra" utalok/kerdezek azzal, hogy egyertelmuen "elcsaltak" az egesz eljarast. NEm tudom, hogy igy van-e, de az atlag ember igazsagerzete azt varna, hogy egy ilyen elore, rosszhiszemuen levajazott per lefojtatasa buncselekmeny legyen...

"Gondolom erre sor kerül, ha nem tudnak megegyezni, mert itt tulajdonképen nem is Hernádi a lényeg."

NEm tudom mennyire fontos Hernadi megcsipese, de ha nincs, aki korrumpalta Sanadert, akkor nyilvan o sem korrumpalodott, vagyis az egesz ugy borul, es visszajara fordithato. Legalabbis gondolom.

"Engem az érdekelne, hogy ha a feljelentő szerint őt, mint részvényest azért érte hátrány, mert Hernádi miatt leértékelődött a részvények piaci értéke.."

Sok erdekeset olvastam most. Kosz.
@Mariann19:
Csókolom! Hajót kötözni vóttam. Jó... csak segítettem, közben volt egy sárkányhajóedzésem is. Holnap, pénteken túra, szombaton az "öregsárkány" kategóriában törünk a hatodik helyre! Tessék eljönni... röhögni... :)
@rodeo36:
AZTAKURVAA...
Ittam, és állva...!!
Ez... ma meg sem fogalmazolódom, mert nem tudok olyan szuperlatívuszt, ami...
Egy szó: őrület! Ezt csak tényleg állva...
Kösz!!
@tristen2005:
Kismocsok... nem is értelek... nem szoktam leállatiasulni... pláne a vizen... még ha jégtőr kolléga vodkával higítja, akkor se nem... olyan izék tudtok lenni... szombaton gyere erre, és rád kötöm a privát sörcsapoló berendezést... mazsola... :)
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):
Evezésileg, Mosonilag??
Egééségedre!:))
Csak Halászinál vigyázz, nehogy zátonyra fussál, mert fröccsel nem lehet a Dunát hajózhatóvá tenni!! Te, sárkányármány!:DD
@rodeo36:
Nem pihentem,kösz!
Éshamárittartunk, (Csajkovszkijnál), akkor ezt fogadd el, én imádom, pár hete találtam magamnak:
www.youtube.com/watch?v=MOs__S6mxl4
Nagy kár, hogy nincs kép hozzá, de nem is kell. Fel a fejhallgató, hanyatt döglés és mindent pótol az... na, tudod!! És Mehta... háppersze...
@rodeo36:
"EZT NEKEDNEK."
TANÚLJ." mer mekpux. A kisbetűst tudod értelmezn?
Tehát a felszólítás csak úgy csípőből, összevontan:
Tanujj mer mekpux!
Ezt csinálom mióta, aztán mégis hülye maradtam.
A zenéket meghallgatom holnap, fejhallgatóval, teljes hangerővel, így tudok kiemelten közben egy hangszerre figyelni az összhangzaton kívül.
@rodeo36:

Mi van Jenő? Mi lesz a Francia-Nigéria meccs?
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):
Neked is csókolom!
Ahogy látom, csak hétfőn lehet rád számítani, mert szombat estig úgy leamortizálod magad, hogy
vasárnap egész nap csak a helyreállításodon kell, hogy munkálkodjál.
Pótolhatatlan űr lesz itt ennyi napon át.
Hűtlen kutya!
@Mariann19:

Úgy látom, nem csak én vettem észre!:)
@Mariann19:
Vaúúúú... a sört is, a bort is... izéltek itten... :(
@rodeo36:

Vesszen házam, gatyám ingem, USA-Német meccset, megteszem 1 X-re.
@tristen2005:
Mire gondolsz? Nem kapcsolok.
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!):
Kicsit már szakaszolod a mondanivalódat, mi meg csak itt izélünk téged.
Most levezető tréningen éppen öblögetsz?
@Mariann19:

Hogy a Boli be van állva!:)
@Mariann19:
Ez már a suliban is egy... ehh.
Nem véletlenül szűnt meg az intézmény, oda járt!:)) Ja, én is...
Amúgy meg jó éjt mindenkinek, de ezt azért érdemes - - mert csoda, pláne rákeresni miről is szól. Mehta meg... jaja.
Jó éjt nertásak és nertársnők!
@Knósszosz:
Ja, csak pont a link maradt le, bocs Mariann:
www.youtube.com/watch?v=wIvXdS4oASg

Pusz!!
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): "sárkányhajó", há' hogyne az olyan mint a lódarázs?
@Mariann19:

"Már ez megérte!"

Pontosan. Mar parszor megemlitettem, hogy szamomra epp az egyik legjobb resze ezeknek a kommenteknek, hogy hirek linkjeit, vagy csak ugy uj es erdekes dolgokrol olvashatok, vagy eppen vitahoz nyomozasba merulok, amivel szinten sokat lehet tanulni.

Epp igy leltem egyik kedvenc abramat (bizonyara lattad mar) az adocsokkento rep, es az adonovelo dem elnokokrol:
3.bp.blogspot.com/_131dsm4xhS8/S2X2b0eAGVI/AAAAAAAAChk/lrv10Io5SVk/s1600-h/Budgetdeficits1.jpg
@tristen2005:
jó tipp

nyerő tipp

brühüyyy
@Bereznay:

"_Úgy nézem mindenki azt veszi ki belőle, ami az ő szemléletével egyezik, a többit átugorja. Pedig ott a lényeg."Úgy nézem mindenki azt veszi ki belőle, ami az ő szemléletével egyezik, a többit átugorja. Pedig ott a lényeg._"

Nem ugrottam. Nagyon alaposan elolvastam. 2013-ban egyik szószólója voltam itt a választási bojkottnak. Sajnos nem voltam elég tehetséges, hogy akár a blog közösségét is meggyőzhettem volna.

[Örülök, hogy itt láthatlak, sajnálom, hogy a régebbi kommentjeidet nem olvashatom]
@Csaknézek...: "Te is a trollelhárító osztagnál dolgozol? "

:)

Már gondoltam rá, hogy át kellene menni a troll előállító részlegre, nagyon gyengén dolgoznak. :)
@évásanyó: "mégy büntetőtelepre a Titánra"

Jaj, csak a Titánra ne!
Ti tán ott vagytok? (ezdeszar) :)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: "Ez esetben gondolom már erről is tudsz. :)"

Mindenről tudok, ahogy te is.
Csak nem minden érdekel.
Viszont a téged érdeklő információkat simán kiveheted innen, mint vízbül a zoxygént, persze csak ha érdekel annyira, hogy fáradj emiatt, mivel elég nyilvánvalóan leírtam korábban.
@tristen2005: "Ez után érdeklődtem.
"

ja, reggelre már fogtam, este megártott a sör :)
@tristen2005: "Az ön karaján remélem van bors is! "

Nomeg, ha Isten nem akarná, hogy húst együnk nem találta volna fel a mustárt. :)
@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): "most vasárnapig nem vagyok, heveny züllésben leszek.
Kibírjátok addig nélkülem?"

Igazolatlan. :)

Persze nem voltál hajlandó megmondani, honnan indultok.
@nincs_itt: ""sárkányhajó", há' hogyne az olyan mint a lódarázs? "

meg mint a wasserpferde, motherticket, stb :)
@nincs_itt:
ő lesz aki a tamtam-ot veri és közben -kislesipuskás- a butykost is húzza

brühüyyy
a francik tegnap elég félgőzzel csinálták, de megengedhették maguknak. de az egyenes kiesésben úgy kell játszaniuk, ahogyan az első 2 csoportmeccsen.
Argentína válogatottja meg a Messi. a többi 10 holt pénzkidobás. a vb előtt őket vártam győztesnek.
@jaegtoer:

Akkor te nem. Hogy gyakran így van az biztos. Hogy máshogy fogjam föl, hogy olyanok lelkesednek érte, akiktől leesek a földre, hogy, hogy-hogy nem létják, mennyire összegyeztethetlen azzal amit ők hirdetnek??

Nyilván azért nem látszanak a régebbijeim, mert kiléptem. Nem nekem való műfaj a kommentelés. Az ember azt képzeli szól egy-két szót, aztán az lesz belőle, hogy leragad és egyre kellemetlenebbül érzi magát. Nem is akartam a közelébe jönni, ment is elég sokáig, de aztán valaki olyan jó posztot tett ki a politikai korrektség ellen pár hónapja, hogy muszáj volt megdícsérni.
Így néha megint előfordulok, de más néven, mint korábban. Akkor is fölismerhető voltam, világos, hogy ki, de technikailag, a rendszer számára, ez új.
@Secnir: Butaságokat beszélsz. Paks2-t azért akarják az oroszok hogy legyen Európában referenciájuk. Majd akkor pont ennek tesznek be? Ugyan! Az ukrán probléma megoldódik, szépen csendben kimennek a sérült fűtőelemek úgy hogy senki sem fogja tudni. Ahogy a KFKI magas dúsítású fűtőanyagai is szépen elhagyták az országot USA segédlettel. Akkor jelentették be amikor már a nevadai sivatagban volt valahol.
Dúsított uránt pedig 130 USD/kg veszel a szabadpiacon.
@Bereznay:

Mint azt egy évekkel ezelőtti e-mail-ben írtam is neked, az internetes jelenlét kiemelten fontos. A kibertéri kommunikáció kiváló tapasztalatszerző lehetőség a visszacsatolásokra akkor is, ha azok kedvezőtlenebb képet mutatnak az információk értelmezéséről.
Nagyszerű dolognak tartanám, ha nyitnál egy blogot és havonta legalább egy-egy posztot írnál valamely általad fontosnak tartott -akár esemény, akár jelenség -tőled megszokott- tárgyszerű, mégis lebilincselő magyarázatával, elemzésével.
Sokan valóságos útvesztőkben bolyogunk itt a történések pusztító sodrában. Kell ez a támogatás nekünk, itthon.
Köszönöm a figyelmedet.
@simple observer 2.0:

Nagyon hosszan válaszoltál, nem biztos, hogy mindenre tudok reagálni.

Nagy S útja nem a hitelen futott vakvágányra, de már nem érdekes a története.

Kónya bennem mindig Palotás történetét és sorsát idézi. Egy szituáció felszínre dob valakit, jól szerepel, és ebből téves következtetéseket von le - magára nézve.
A végeredmény persze egyéni tragédia, mert a kudarc minél nagyobb, annál nehezebben dolgozható fel.
Cinikusan szólva, ez a politikai celebek sorsa.

Kónya nagyot hazardírozott a Szolidaritás megalapításával.Érzelmekre játszott egy felfokozott hangulatú időszakban, átgondolt alapok és jövőkép nélkül, aminek légvár lett az eredménye. Ez egyébként már akkor tudható volt.

Félreértés ne essék, nem kérdőjelezem meg szándéka tisztességét, a képességeit keveslem kezdetektől fogva.Nem ártott volna, ha legalább belepislog egy szervezetszociológiai könyvbe, aztán nem alapít mozgalmat.

Egyetértek, Juhász bepucsított. Közte és Nagy között több a hasonlóság, hamár analógia:))

"a nagyon osdi, idejetmult szemlelet nem vall rad."

Sajnálom, én már csak ilyen ósdi vagyok. Jobban szeretem Senecát, Machiavellit és a görögöket, mint Brechtet:)))
@jaegtoer:

Nyilván, de kinek van rá ideje, energiája?

Egyébként nem volnék hasznos a kedélyeket többnyire fölborzoló részletek vonatkozásában. A legtöbbször úgy látom őket, hogy vállrándítás, mert a szokott álproblémák újabbika.

Szerintem éppen elég adata, ismerete lehetne a magyar társadalomak, hogy változtasson a dolgokhoz állásán. Nincs, ha jól megnézzük, mivel hozzájárulni. Mégsem változtat.

Illetve a kétharmad lehet jó jel, mert legalább addig eljutott a lomha közgondolkodás, hogy semmi értelme a szüntelen ide-oda szavazásnak. Innen, de csak ha miden nagyon jól megy, már csak egy lépés a sehova. Biztos, hogy másképpen racionalizáják, mégis ezt sejtem mögé. A nép soha nem tisztára hülye, legföljebb annak mutatja magát.
@Bereznay: "A nép soha nem tisztára hülye,..."

Tényleg nem, csak sajnos időnként hosszabb-rövidebb időre győz a benne lévő birkamentalitás. Jó az, ha valaki megy elől, rázza a kolopmot, mert nem kell csinálni semmit >még gondolkodni sem<, csak menni a hang után. Az, hogy néha a menet gödörbe esik, mert nem néz a lába alá, benne van a pakliba, a mienkbe meg különösen.
@jaegtoer:

Meghát jó lenne, ha tudnálak azonosítani ki voltál e-mailben. Voltak néhányan és bár rémlik, hogy volt erről szó, kevés ahhoz, hogy megtaláljam, hol. Lehet az itteni neved kulcs?
Mondjuk itt-ott némi alakítással?
@Bereznay:

"_Szerintem éppen elég adata, ismerete lehetne a magyar társadalomak, hogy változtasson a dolgokhoz állásán. Nincs, ha jól megnézzük, mivel hozzájárulni. Mégsem változtat._"

Kétségtelen, egyrészt félelmetes mennyiségű adattal rendelkezünk de csak részben áll össze információvá. Más adatokat egyáltalán nem ismerünk, pedig szükséges lenne ahhoz, hogy a meglévőkkel struktúrálva információvá rendeződjön, vagy rendezzük, majd a kommunikáció során ismeretté váljon.

"[...]semmi értelme a szüntelen ide-oda szavazásnak. Innen, de csak ha miden nagyon jól megy, már csak egy lépés a sehova.[...]

Én is remélem, hogy így lesz. Ezért gondolom, hogy fel kell készíteni a lehetséges és alkalmas és képes cselekvőket arra, hogy felismerjék azt a helyzetet amikor ez bekövetkezik. A struktúrált adatok információként nagyon hasznosak, de a strukturált, rendszerezett információk birtokában már csodákat lehet művelni.

"_A nép soha nem tisztára hülye, legföljebb annak mutatja magát._"

Köszönöm. Külön köszönöm. Nem lehet egy népet arra ösztökélni, hogy ismerje fel a felismernivalót, de közben permanens módon lehülyézem. A vége az lenne: Áááá, hülye vagyok én ehhez, oldják meg az okosak.!

A 09:57:31-hez:

Igen, jól gondolod, itt pontosan:

darazskarcsi.blog.hu/2014/01/06/nyilt_level_927#comments
@Bereznay: @jaegtoer:

"Nagyszerű dolognak tartanám, ha nyitnál egy blogot és havonta legalább egy-egy posztot írnál valamely általad fontosnak tartott -akár esemény, akár jelenség -tőled megszokott- tárgyszerű, mégis lebilincselő magyarázatával, elemzésével."

Mikor először olvastam az elemzést, és láttam nincs ott több anyag, ugyanerre gondoltam én is.

Amennyiben ez nem lehetséges, akkor az adott anyag elkészítéséért mondok Neked köszönetet.
@jaegtoer: @sjz:

Én meg nektek vagyok hálás, hogy értitek.

Blog nyitáshoz nekem személyzet kellene. Mindig csodálom a blog fönntartókat, hogy hogyan bírják idővel, türelemmel.

Rettentően frusztrál, hogy a nagy többséget annyira megbabonázza, az a megtiszteltetés, hogy őt négy évenként a rendszer a saját fönntarthatósága érdekében látszólag megérdezi, és szavazhat, hogy nem hajlandó számot vetni azzal, hogy ez egy trükk, annak ellenére nem, hogy azt megintcsak a nagy többség, nekem úgy tűnik már belátta, hogy a pártok – őellene – együtt csinálják.

Nem a hülyeség lappang emögött úgy látom (bármennyire is esetenként annak tűnik), hanem az, hogy különféle traumák eredményeképpen olyan helyzet alakult ki, hgy a magyar népnek elveszett minden önbizalma és bárhogayn is zsörtölődik, esetleg öngyilkos lesz, egyre semmiképpen nem hajlandó. Arra, hogy felelősséget vállaljon saját sorsa intézéséért. Szűkölve fél ettől a nagy többség és a legnyakatekertebb értelmetlenségekkel próbálja igazolni, hogy azt a logikus lépést, amit valójában emiatt nem tesz meg, miért nem teszi meg.

Szuggerálják magukba a népek a tehetelnséget.

Milyen egyszerű lenne! Aki egyetért azzal, hogy a pártok együtt csinálják, hogy a rndszer logikéja olyan, hogy jó pért alapítésval nem lehet megváltoztani, ne azt nézze, hogy milyen esélye van annak, hogy sikerül-e elérni a rendszer nem szavazással szaván fogását, és, hogy jaj akkor neki majd mit kellen talán tennie, ki garantáélná neki a boldogságot, ne azt kalkulálja, hogy az ellenfelei milyen lépseire nem volna ellenlépése (hiszen ha elmegy szavazni azzal semmit de semmit ezek közül ki nem véd és vesztenivalója sincs), hanem indítson a hasonló gondolkodású néhány ismerősével egy mozgalmat ami semmi mással nem foglakozik, csak a nem szavazás értelmének népszerűsítésvel, magyarázásával és annak a tudatosítsával, hogy nincs ezzl mit veszteni. De nem, inkább agy erővel hajtogatják, hogy úgysem! Senki nem nyomhatja le annak a torkén aezt aki nem akarja, hát még a hülye külföldi, akinek könnyű és ne szóljon bele.

Ez jött ki belőlem pár napja a Kard-ban:

De persze annak a mézes légypapírnak senki, ez a blog sem fog tudni ellenállni majd négy év múlva, hogy azon vívódjon, bölcselegjen, okoskodjon, rágja a szart, hogy kire, melyikre érdmes szavazni és ha nem ,akkor hogyan fejezzük ki magunkat poénos(?) fasz rajzolásal, csak érzelem kifejezésre jó szavazással.

Mindent, mindent mindent, csak egyet nem.
Felelősen számolni a valósággal. Azzal, hogy mindezzel, aki odamegy, csak magának árt.

Csak azt nem, hogy gyakorolja demokratikus jogát, azt a jogát, hogy távolmaradásával fejezi ki álláspontját: közösséget alkot.

A szavazás demokráciákban nem önmagában való cél, hanem demokratikus eszköz.

Ugyanilyen eszköz nem demokratikus körülmények között, de demokratikus módon, a távolmaradás.

Csakhát akkor annak aki ezzel a jogával él egyben – elvben – feleősséget kellene vállani saját sorsa majdani intézéséért.

Na ezt nem akarja az átlag magyar semmi körülmények között. Fél attól, hogy ami körülveszi és amitől irtózatosan szenved, összeomolhat, az ő karatáéra épülő új rendszer születhet.

Odamegy szavazni. Így védi meg az ellenségeit és biztosítja magának, hogy legyen min siránkoznia újabb négy évig. Ha mégsem bírja, elmenekül, belepusztul, vagy öngyilkos lesz.

Úgy látszik a felelősségvállalásnál minden jobb.

Erre volt Széchenyinek egy szava. Nem szívesen mondom ki.

Mire a válasz?

Ez a (na jó, nem minősítem):

(kénytelen vagyok külön küldeni, nem megy át a hossza)
Tehát ez:

Amit leír, annak elméleti síkon maradva akár még realitása is van, és igen, talán még hasznos is lehetne egy olyan világban, ahol ok és okozat kérlelhetetlenül követi egymást. Teszem azt egy igazságos, vagy - horribile dictu - egy józan világban.

De.

A szavazástól való távolmaradás, az egész rendszerrel való szembenállás lehet akármilyen jó, vagy helyes megoldás, kies hazánkban, és ebben a szent korszakban haszontalan lenne. Hogy miért? Mert aki szembeakart fordulni az egésszel, az már szembefordult. Aki meg nem, az fuldoklik a politika keltette katyvaszban, hol ide szavazva, hol oda. Hogy káros? Fenntartja a jelenlegi hatalmi klikk uralmát? Bizonyosan, ám higgye el, ha ez a réteg is feladná, és távolmaradna, még mindig lenne egy - éppen igencsak jelentős számú - réteg, aki kapva kapna az alkalmon, és magához ragadná a hatalmat. Igen a radikálisokról van szó, akiknek aztán beszélhet ön, vagy én, vagy akárki aki hajlandó gondolkodni... Mert ugye arra ön sem számít, hogy egy általános ellenállással egyik napról a másikra összeomlana a rendszer. Nem. Tegyük fel a következő választást bojkottálná minden demokratikus ellenzéki tábor. A fideszre leszavaznának kb 2 millióan, a jobbikra kb 1 millióan. Vajon másnap Orbán bemondaná a rádióban, hogy a hatalma így illegitim, és visszavonul a politizálástól? Hogyisne... Vagy Vona Gábor azt mondaná, a rendszer így, a polgárok kivonulása után nem tartható fenn? Aligha. Sokkal inkább beindulna a még fokozotabb hatalmi harc. A jobbik rákapcsolna, a fidesz végre kapna egy ürügyet a demokrácia további csonkítására, a hallgatók közül pedig újabb, saját távolmaradásuk értelmében megingó csoportok térnének vissza a politikába. csak akkor már késő lenne.

Nem lehet mindig úgy gyógyítani, hogy levágjuk a beteg részt, és majd az visszanő. Néha igenis a legszarabb helyzetből kell felállnia, és nincs újrakezdés. Innen kell folytatnunk, itt kell megtalálnunk azokat az embereket, akikre alapozva fölé lehet nőni az egész elbaszott helyzetnek. Ez biztos sok kényszerrel, hatalmi harccal, megingással, hibával jár, de lássuk be, a demokrácia már a görögöknél sem volt leányálom - sőt.

(De minősítem. Semmit nem értő semmi. És ez egy bloggolótól olyan blogban amelyik mintegy a zászlójára tűzi a Kibulizottat, a leginkább azonosul vele.)
Ezzel meg eltűnök, mert megint óráim mentek el és más is van.
@Orica Középföldi:

"Egy szituáció felszínre dob valakit, jól szerepel, és ebből téves következtetéseket von le - magára nézve."

Konya palyajanak feliveleset nem ismerem, igy arrol nem tudok velemenyt mondani, csak arrol ami (az ATV-s nyilastkozatat kiveve) vele tortent.

"A végeredmény persze egyéni tragédia, mert a kudarc minél nagyobb, annál nehezebben dolgozható fel."

Ez kevesse erdekel. Aki ugye "kurvanak" all...
Tudjuk milyen a politika vilaga...
Engem inkabb az Egyutt oldala lepett meg, hogy igy rendezik le a dolgokat. De nem akartam nagyon kidomboritani ezt a reszet, mert jonehany Bajnai rajongo olvassa a kommenteket.

"Egyetértek, Juhász bepucsított. Közte és Nagy között több a hasonlóság, hamár analógia:))"

Bizony isten ezt a hasonlosagot viszont vegkepp nem latom. ;)

"Sajnálom, én már csak ilyen ósdi vagyok. "

Az osdit ugy ertettem, hogy manapsag ez a ki csatlakozott kihez, es ezert a korabbi vezeruru az is marad dolog, mar nem megy.

Jobb esetben a meritokracia megy (amit egyebkent ha jol ertek, az Egyutt kepviselni is szeretne. Igy aztan az o esetukben emlegetni a regi metodust kisse meglepo volt.
@Mariann19:

A Lady Tax-on - Adó Hercegnőt értek, tudom hogy nem azt jelenti, de jó ez így, van olyan kifejező, mint a lex Járai, ráadásul nem pejoratív... szóval barátkozz vele kedves Mariann, Lady Tax...:)
@jaegtoer:
Szia!
Azonnal megbarátkoztam az új szereppel, a legjobban a Hercegnő tetszik, mert még az iskolai farsangon sem voltam soha, pedig mindíg az szerettem volna lenni.
Érdemes volt élni, csak eljött az én időm, vágyaim netovábbja teljesült.
Gyönyörű napom lett.
Félre a tréfát, megtiszteltél és köszi.
@Mariann19: Hercegnő?
Ejnye és bejnye, ne tessék elfoglalni a váram.
@Mariann19:

Igazán nincs mit, nagyon is tied ez a 'megszólítás' és olyan kimondandó volt már régóta:)

[Fontos:

pogiblog.atlatszo.hu/2014/06/27/juncker-az-offshore-kiralya/
__]
@jaegtoer:
Pogátsa Zoltán - mint Orbán elkötelezett híve - a vesztesek poziciójából támad, részletezve Juncker politikai és gazdasági nacionáléját.
Ezen kívül Orbán elveszítette Juncker elleni offenzíváját, ami azért kínos, mert Orbán arra hivatkozott, hogy neki ezt a csatát meg kell vívnia, mert a népének igéretet tett erre.
Pogátsa és Orbán nyilatkozata azért okafogyott, mert ha lenne az utca emberénél egy felmérés, nagy részének fogalma nem lenne, ki az a Juncker.
Kár az erőlködésért.
Az újkeletű nemesi rangommal nagyon megtiszteltél, nem is érdemlem meg, de azért a lelkem szárnyal. Köszönöm szépen.
@Penivaldes:
"Ne tessék elfoglalni a váram."
Szó sincs róla. Te a te váradban uralkodsz, én az enyémben.
Este átlovagolok, társalgunk és teázunk.
Vedd fel a legszebb nemesi kosztümödet.
@Penivaldes:
Jó! Az aranyozott kopogtatóddal a szokásos módon, két rövid, egy hosszúval tudni fogod, hogy megjöttem.
Az őreidnek azért szóljál légyszi, hogy vársz.
@Mariann19: látni fogják az őrtoronyból, ahogyan lobog a hajad
@Penivaldes:
Ja? Tényleg. Különösen a lóháton úszik a légben a hajzuhatagom.
Akkor ne is zavard az őröket, hadd szundizzanak békésen.
@Penivaldes:
Az jó, ha ilyen éberek és vigyáznak rád.
Különösen ebben a vérzivataros világban.
@Penivaldes:
Akkor eltrafáltam a kifejezést a közéletre.
@Mariann19: nekem inkább az első háború jut most eszembe a kifejezésről. írnék róla pár dolgot, de annyi méltatlan társalgás folyik:(
@ "Sebaj, most, hogy Oroszország nyugati tartományában lettünk jobbágyok nem kell majd holmi bíróságoknak pislogni, hogy miféle ribillió folyik itten soha nem is létezett hatástanulmányokon."

index.hu/kulfold/2014/07/17/elfogott_hangfelvetel_a_kozakjaink_lottek_le_a_gepet/

index.hu/kulfold/2014/07/17/lezuhant_egy_malajziai_utasszallito_ukrajnaban_az_orosz_hatar_kozeleben/
@

_________

444.hu/2014/07/28/a-lengyelek-gyomra-nehezen-veszi-be-hogy-orban-az-orosz-gazert-lefekszik-putyinnak/

A lengyelek gyomra nehezen veszi be, hogy Orbán az orosz gázért lefekszik Putyinnak

július 28., hétfő 15:44
______________
@ oral jobbágy? A csudát. hazaáruló

________

index.hu/gazdasag/2014/08/02/az_orosz_titkosszolgalat_is_benne_lehetett_a_paksi_szerzodesben/

444.hu/2014/08/02/paks-bovites-titkosszolgalat/

Az orosz titkosszolgálatnak is köze lehetett a paksi szerződéshez

2014. 08. 02. 22:03

A 444 szemlézi a legolvasottabb francia hetilap, a Nouvel Observateur július végi számát, mely az orosz titkosszolgálatok franciaországi tevékenykedése kapcsán egy rövid megjegyzésben azt állítja, hogy a Roszatom orosz nukleáris technológiát gyártó cég “egy európai országgal” kötött üzletében titkosszolgálati eszközöket is igénybe vett.

______________
@ Most meg mar sír Putyinhoz Navracsicska, hogy jaj csúnyán nézett Putyin Bacsi és az nem volt szép!

;-))
Orbán meg ugye gyáván lesz... megint, sehol a hősi kiállás mint mint Brüsszel ellen teszi, pedig azok nem hamisították naci lapot az orszag ellen.
@Bukott liberális demokrata:
"Tévedsz, abban az időben amikor Schmitt Pál doktorizott az a módszer AKKOR nem számított csalásnak"

Hülyécske, ne magyarázz, én kb akkor diplomáztam, amikor SP plagizált, ne akard nekem elmagyarázni az akkori szabályokat! Találj ki valami mást, vagy keress másik gumicsontot.
@egy igazi Ténytár: Ez mar tényleg rekord szopás!

index.hu/gazdasag/2014/12/16/orosz_osszeomlas/

Komoly devizaválságra ébredtek kedden az oroszok. A pénzük az utóbbi időben annyit gyengült a dollárral szemben, mintha a mi forintunk hirtelen 600-ig szaladt volna az euróval szemben. A legdurvább esés a mai volt. Az egyik külföldön – többek között hazánkban – is terjeszkedő nagybankjuk, a Szberbank bejelentette, hogy egy darabig inkább nem fogad be lakossági hitelkérelmeket, az orosz tőzsde pedig méretes zuhanáson van túl, ami az egész világban – köztük nálunk is – éreztette a hatását. Még a paksi beruházás is teljesen bizonytalan. Mi történt itt?

Az orosz központi bank kedd éjszaka végrehajtott rendkívüli, 6,5 százalékpontos kamatemelése sem volt elegendő ahhoz, hogy megállítsa az elsősorban belföldi vevők által generált devizavételi rohamot az országban. Reggel még a 60-as szint alá erősödött a rubel a dollárral szemben a kamatemelés hatására, azonban ezt követően újra megjelentek a rubel eladók, és folyamatosan újabb mélypontokra küldték a rubel árfolyamát – mondja Móró Tamás, a Concorde vezető elemzője.
1998, az orosz válság óta nem volt ilyen heves gyengülés az orosz deviza árfolyamában,

a lakosság és a vállalatok körében vélhetően él még ennek emléke, ezért is menekül a tőke és omlik az árfolyam, a pozitív folyó fizetési mérlegadatok ellenére.
@egy igazi Ténytár: @ Orbán a Nyugat ellen beszel és Putyin mellett kampányol?

Akkor minden rendben ;-)))

________

Újra lesújtott az Orbán-átok

orulunkvincent.blog.hu/2014/03/30/ujra_lesujtott_az_orban-atok#comment-form

__________
@ Azert az mar szegyen ha uber-putyinbarat Lukasenko is bátrabb mint Orbán ;-)))

www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/hu_szovetsegese_tamadta_hatba_putyint.591255.html
süti beállítások módosítása