Toplákmentesítő

Varánusz

"A kifejlett komodói sárkány egyetlen ellensége az emberi telhetetlenség, ostobaság és a nyereségvágy."
Mellesleg a varánusz csúnya, gusztustalan és büdös a szája, cserébe nem sminkeli magát.

Friss topikok

  • Ma született bálvány: @taga20: Jajj.. hát ezzel a verssel amúgy sikerült magadat rendesen tökön lőni.. de tuti, hogy nem... (2024.11.23. 19:21) Vér, könnyek, letépett herék a medencében
  • s: Tie a yellow ribbon 'round the ole oak tree www.youtube.com/watch?v=7-RlLFxgCkk (2024.05.13. 23:00) Zeneszoba
  • Gringo: Hihetetlen, hogy ez a rohadék még mindig ott rontja a levegőt a pulpituson. :( (2023.04.24. 23:58) Kövér Laci meg a "kommunisták"
  • hahópihehh: @pianolight: "egy hvg-s cikk kommentjei között olvastam, h fabius-t baleset érte. ha ez igaz, akko... (2020.09.22. 14:18) Menj a picsába, Soros!
  • kekex: Már a focisták is? 24.hu/sport/foci/2017/11/10/urban-florian-luxemburg-miatt-szegyellje-magat-orba... (2017.11.10. 13:45) Te leváltanád Orbánt?

2014.03.04. 05:45 Fabius

Lázár izomból lenyomta a versenyszférát

Címkék: fidesz lázár jános einstand EMIR welt 2000

Lázár János jött, (meg)látott és győzött. Nem volt szégyellős, nem válogatott az eszközökben, nem játszotta a finnyás úriembert - miért is tette volna? - de végül sikerrel lenyomta a versenyszférát, mint hálószobai fing a libidót. Az eredmény egy halott és egy sikerrel einstandolt szoftver

lázár1.jpg

Komáromi András szoftverguru nem küzdött semmilyen betegséggel, csak megviselték a történtek. A Miniszterelnökség Fejlesztéspolitikai Tájékoztatási Főosztálya nem kommentálja a halálesetet, végül is csak egy emberéletről beszélünk, ami ezek szerint egy vállrándítással elintézhető nem túl nagy ár azért, hogy elvegyék megvegyék ami megtetszik. 

Jó, az nekem is megvan, hogy az NFÜ előd NFH elbaszta a dolgot mikor forráskód nélkül vette meg Komáromiéktól a terméket. Az is világos, hogy a cég helyzeti előnyét kihasználva beszedte az utolsó fillért is ami adódott. Érteni azt nem értem, hogy:

1: 2003-óta nem akadt egyetlen szoftverfejlesztő cég sem, amelyik a bármikori kormány számára forráskóddal együtt képes lett volna írni egy szoftvert, amivel az EMIR és a Welt 2000 monopol helyzete kiváltható lett volna?

2: Tényleg nem gondolkodtak el a vízfejek, hogy a bármilyen módszer és a Csepreghy Nándor helyettes államtitkár által beharangozott "majd kitaláljuk, hogyan jutunk hozzá" civilizált országokban nem módi? Tényleg nem merült fel senkiben, hogy ha ráragadnak egy emberre, mint fagyott takony a járdára, annak következménye lehet? Igen, akár az is, hogy az egyébként nem túl szimpatikus de elég szemfüles emberünk beledöglik abba, hogy elszeditek tőle ami az övé.

Kérdés még az is, hogyan leszünk mi egymással ezután? 

Mert azzal a kilátással üzletelni nem vidám, hogy ha kell bármi azt elveszitek oszt' hadd hulljon aki nem bírja feldolgozni Lázár János kajánul vigyorgó pofájának látványát. Ebben az esetben az apátokfasza fektessen itt be egy fillért is, tartsátok el magatokat ahogy akarjátok ebben a jogbizonytalanságban is marha kreatív rendszerben. 

Arról nem is beszélve, kedves Lézer, hogy számodra egyéb morális aspektusa is van ennek a dolognak. Mer'hogy kurvára meg teccettél sértődni egy dögöljélmeg komment miatt, emberi méltóságról papoltál, most meg egy ember ráment az általad vitt eljárásra. Nem érzed úgy, hogy itt kurva kevés lesz a nem nyilatkozik a hivatalod, mert csak, hagyámá békén!!! - hajtogatása meg a szokásos sumákolás? 

515 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varanus.blog.hu/api/trackback/id/tr815842155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helló !
Akkor a lézer jani most olyan mint a Bajnai meghalt miatta egy ember , Mi lesz most , tüntetés , táblák ?
@nincs_itt: én a némettel jóval hendikeppesebb helyzetben vagyok, mint te az angollal:-( sansztalan
@Orica Középföldi:
Esti mese helyett:

Benedek Elek A kutya meg a nyúl

Valamikor réges-régen,
a világnak kezdetén,
minden állat békességben
éldegélt a föld szinén.
Ki volt akkor nagyobb úr,
mint a kutya meg a nyúl!

Erdőn, mezőn együtt jártak,
együtt ettek, együtt háltak;
megosztották, amit fogtak,
szóval: jóbarátok voltak.

Egyszer, hogy a tél beállt,
és a hideg hó leszállt,
azt mondja a füles nyúl:
- Rakjunk tüzet, kutya úr!

- Rakjunk tüzet, aki lelke!
Ne reszkessünk a hidegbe!
Nosza hamar gallyat szednek,
tüzet raknak, melegszenek,
melegítik bundájokat,
általfázott irhájokat.

Hej, de jó a meleg, télen,
a havas zord erdőszélen!
Azt mondja a vidám nyúl:
- Játsszunk egyet, kutya úr!
- Mit játsszunk? - Tán lakadalmat!
- Jól van: játsszunk lakadalmat:
- cincogjunk meg brummogjunk,
ugrándozzunk, táncoljunk.

Felszökken hát a víg nyúl.
Szembe vele kutya úr:
ugrándoznak, bokáznak,
keringélnek, cicáznak.
S hogy a táncot szebben járják,
egymást hopp, hopp! átugrálják.

Hanem ime mi történik!
Az állatok így regélik:
ahogy ottan ugrándoznak,
nevetgélnek, bolondoznak,
meglökte a kutyát a nyúl,
s tűzbe ugrott a kutya úr.

- Vaú! - üvölt a kutya!
Mit csináltál, te buta!

S hogy így rája kurjantott,
a farkába kaffantott.

A nyúl, uccu, vesd el magad!
farka nélkül tova szalad.

Nem kergeti a kutya:
leégett a papucsa!

Azóta csepp a nyúl farka,
s meztelen a kutya talpa,
s azóta van, hogy a nyúl
fut ha jön a kutya úr.

Jó éjszakát, szép álmokat!
@Sir Bates dö Hól: ezért is adtam meg a magyar átiratot is! remélem egy kicsit megvilágította a hozzáállásomat!
@Sir Bates dö Hól: vazz reggel óta most jutott el a poszt oda, hogy a témájáról (lézerpatkány) szóljon, de mást se láttam egész nap mint a szárnyas monomániás, repetitív faszságait, meg az arra adott reagálásokat...

@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: a poszthoz esetleg valami, hö?
@ember100: már megunták, hazamentek. illetve el sem indultak, inkább sok kisjányt meghágtak
@nincs_itt: köszi:-)... ezt már olvastam, s nem értek egyet a vg-ben írtakkal, alapvetően más a véleményem, putyint ("moszkovita stílt") az eu nem ölelheti át... személyes tapasztalatom, hogy prompt üzletek/érdekalapú együttműködések lehetnek, de nem értik meg, nem érthetik a schumani gondolatokat hu.m.wikipedia.org/wiki/Robert_Schuman... de ez az én véleményem, tapasztalatom...
@vitéž munkášőr:

Azt az egyet nem értem, hogy Hmvhelyen genetikailag laknak idióták és elvtelenek, vagy csak a véletlen műve, hogy Lázárjani mint főagresszor narancskomcsi ennyire népszerű ott?
Vagy hogy Kósát mi a bűbánatért eszik annyira Debrecenben.
@Sir Bates dö Hól: Mást nem is lehetne idézni, hiszen ez szól arról a témáról. A szaralakozást meg rég elhagyhattad volna már, mivel tök kontraproduktív.
@Sir Bates dö Hól: Szegény forog a sírjában, hogy milyen gyökeresen más lett az EU mostanra, mint amit ő megálmodott. Furcsállnám ha pont te nem látnád ezt a szomorú tényt.:(
@Amadeus62: vannak Vásárhelyen barátaim. sose szavaztak erre a szarra. a zöm agyhalott ott is, vagy mindig is csaltak, ez a 2 lehetőség van
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

"Attól, hogy fikázol egy történészt, - aki mellesleg ebben témában az egyik legjobb, - a tényeken semmit sem változtat."

Szerinted.
Számomra nem.
A tények még a legjobb történésznél is jobbak
Szemtanúktól másként hallottam.

Abba a helyzetbe keveredtél hogy a nyilasokat is véded, meg az ávh-sokat is. csak szólok:D
mennyi szmájlit tegyek ki?

Amúgy nem fikáztam, csak kiegészítettem a portfólióját.

nincs több kaja.
.
@vitéž munkášőr: én úgy érzem, csak a (szerintem) nyilvánvaló csúsztatásait jeleztem, ma nem én vagyok a gőkolompos (bár van olyan nap, hogy ezt nem is tagadhatnám):-)
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: kontraproduktivitás: én nem fanokat gyűjteni járok ide, pszeudohumanoid... maximum engem néznek a szaralak mivoltod jelzése miatt durvának, nem téged kedvellnek meg...
@jaegtoer: Ilyesmiket köpködtek Karsai Lászlóra is, amikor kimondta a történelmi tényeket, mondjuk arról, hogy a zsidóknak kevésbé volt rossz Szálasi mint Sztójay alatt, vagy pld. a cigány holokauszt mértékét illetően.

youtu.be/fImWkuVHCNU
youtu.be/umdcJahc_J4
@ember100:

"meghalt miatta egy ember"

Egy? Kettő? Hogy is mondta tovább a székely mikor a lova megbotlott? :))
@Bakter: "Az általános műveltséghez Európában szerintem hozzátartozik a hit alapszintű ismerete is. "
Egyetértek, azzal a változtatással, hogy

"Az általános műveltséghez Európában hozzátartozik a nagy világvallások alapszintű ismerete, továbbá a filozófia és a szociológia alapjai."
@Sir Bates dö Hól: ne szívd mellre, csak ténymegállapítás volt ;-)
@Sir Bates dö Hól: Én nem azért küzdök, hogy engem megkedveljenek. Bőven elég számomra ha akkor is emberként beszélek veled, amikor te nem.
@ekezetnelkülelseolvasom: "Részvétem, de ne Lázár János, hanem esetleg a kapzsiság számlájára írjuk ezt a halálesetet!"

Ha rád fegyvereseket küld az adóhatóság hajnalban, és infarktust kapsz az átélt traumától, azt minek a számlájára írod?

Az ilyen fegyveres nyomásgyakorlást hívják terrorizmusnak.
@ember100:

"ember , Mi lesz most , tüntetés , táblák ?"

r , M t , t s , t k ?

hoppáhoppá, csak nem Lencsés úr fikanicken?

lencsespityu.blog.hu/2013/07/19/piftike_szokozhasznalata
Lázár János a hódmezővásárhelyi Református Gimnázium kitűnő tanítványa volt.
1. Ennyit a hittan erkölcsformáló erejéről.
2. Én a gimi helyében már letagadnám volt tanítványomat, ha komolyan veszem ami a cégéremen van. János igazi antireklám nekik.
Lázár János a hódmezővásárhelyi Református Gimnázium kitűnő tanítványa volt.
1. Ennyit a hittan erkölcsformáló erejéről.
2. Én a gimi helyében már letagadnám volt tanítványomat, ha komolyan veszem ami a cégéremen van. János igazi antireklám nekik.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

"[...]a zsidóknak kevésbé volt rossz Szálasi mint Sztójay alatt, vagy pld. a cigány holokauszt mértékét illetően._"

gondolom, milyen izgatottan vártad, hogy végre belökhesd a kedvenc témádat.

az meg hogy te emberként beszélsz -mondod te- nagy tévedés. nézz meg egy meztelen csigát... pont olyan vagy. húzod magad után a nyálkát és ha hozzádörgölőzöl valakihez ő is olyan lesz, akarja vagy sem.
@Sir Bates dö Hól:

" maximum engem néznek a szaralak mivoltod jelzése miatt durvának, nem téged kedvelnek meg... "

csakhogy észrevetted.
@hegiagi: a vízfejű szógyártó meg a győri bencéseknél volt hasonló. a komcsik akkoriban kezdtek buzgón templomba járni így természetes volt, hogy a kölykeiket is az elitintézményeknek számító egyházi iskolákba küldik - tudták merre fog forogni a világ kereke...
@jaegtoer: Tévedés nem vártam izgatottan, egyszerűen jó tudni kevésbé közismert tényeket. Amúgy ha szereted a törit nézd meg ezt. Lehet még nem hallottál róla.

Petres István: 1915-ben orosz fogságba esett. Sokat szenvedett, aztán megszökött, és csaknem 20 évet bujdosott Ukrajnában, mikor 1942-ben rátaláltak a Németek.

www.facebook.com/pal.marton.37/media_set?set=a.594249800647725.1073741832.100001881329141&type=1
@jaegtoer: ezzel az elejétől kezdve tisztában van mindenki...
@hegiagi: a hittan különösen akkor erkölcsformáló, amikor pedofil papok oktatják - lehet, hogy így készült ez a politikusgeneráció?
@hegiagi: Valójában alapvetően két dolgot hiányolok, de nagyon az iskolai tantervből.
Az egyik az alapvető gazdasági ismeretek, háztartásgazdaság, hogy az emberek fel tudják fogni a bankok és biztosítók szövegét, és racionálisan tudjanak dönteni.
És ugyanilyen fontosak lennének az állampolgári ismeretek, hogy tudják a pógárok, hogy egyáltalán hogyan működik az államigazgatás, és a politikai rendszer. Sokan fel sem fogják a különbséget a kettő között, és akármit be lehet nekik mesélni.

Aztán, ha ez már megvan, akkor lehet agyaltatni a gyerekeket, hogy lefeküdjön a fiatalasszony a révésszel, vagy csak szopjon neki.
@Sir Bates dö Hól: Ha már annyira szereted Schumant nézz utána milyen elveket vallott. :) Bár ez a remekmű is segíthet megtanulni az egyik legfontosabb dolgot az életben.

Babits Mihály - Jónás könyve (részlet)

"Ne szánjam Ninivének
ormát mely lépcsőt emel a jövőnek?
A várost amely mint egy fáklya égett
nagy korszakokon át, és nemzedékek
éltek fényénél, s nem bírt meg vele
a sivatagnak annyi vad szele?
Melyben lakott sok százszor ezer ember
s rakta fészkét munkálva türelemmel:
ő sem tudta, és ki választja széjjel,
mit rakott jobb-, s mit rakott balkezével?
Bízd azt reám, majd szétválasztom én.
A szó tiéd, a fegyver az enyém.
Te csak prédikálj, Jónás, én cselekszem.
Ninive nem él örökké. A tök sem,
s Jónás sem. Eljön az ideje még,
születni fognak újabb Ninivék
és jönnek új Jónások, mint e töknek
magvaiból új indák cseperednek,
s negyven nap, negyven év, vagy ezer-annyi
az én szájamban ugyanazt jelenti."
Széll Bernadett (LMP) Némethnével folytatott tárgyalásáról a Facebook-on:

"Kijöttem az oroszlánbarlangból! Összefoglalom, mire jutottam Németh Lászlónéval. 1) Jusztis nem akarnak kifalcolni ebből a szerződésből, hiába a putyini ukrán agresszió -- Némethné azt mondta, már így is függők vagyunk -- kész, logikai okfejtését itt lezárta, hiába forszíroztam, hogy jó reggelt, akkor épp itt az ideje kijönni az orosz medve mancsai közül. 2) A miniszter elismerte, hogy az MVM-nél megvannak azok a hatástanulmányok, amik alapján az összes általuk bemondott százalékot, számot (vö.: 13 %-kal csökkenni fog az áramár és társai) igazolni lehet. Már célkeresztbe is vettem az MVM Paks2 Zrt-t.: vagy odaadják szép szóval, vagy újabb jogi körök. Azt is elismerte, hogy az MVM aláírta a megvalósítási ütemterveket (ez szerinte nem azonos a megvalósítási megállapodásokkal, amire maga az egyezmény utal, szerintem meg ez jó nagy ködösítés), úgyhogy ezeket is kikérem. 3) Némethné elismerte, hogy léteznek a kormánynak döntéselőkészítési anyagai, de titkosak, és nem mutatja meg. Miért, kérdeztem. Hiszen már döntött nem csak a parlament, de a kormány is. A válasz: "ez egy döntésünk volt". Tessék?! Perelem ezt is. És még azt is elárulta, hogy előbb volt paktum, aztán beszélte meg a kormány -- ez amúgy ellentétes a nemzetközi szerződések kötésére vonatkozó jogszabállyal. 4) Még nem döntötték el, hogy a mostani parlament elé vagy a következő elé viszik be a hitelszerződést. Ettől nem lettem nyugodtabb. 5) Kikényszerítettem, hogy képviselőként kezeljen és érdemben reagáljon, megtudtam fontos részleteket, ugyanakkor átpasszolt az MVM-hez, de sebaj, bennem van kitartás. Amúgy már perelem a kormányt az át nem adott dokumentumok miatt és az MVM-et a kommunikációs+reklámszerződések miatt. Ha máshogy nem megy, újabb perek jönnek. "
@Sir Bates dö Hól:

az nem elég. csak mérgezi a 'levegőt'. ez a cél.

gondold át azért -még egyszer- amiről szó volt amott.

jó éjszakát.
@vállról_indítható_Matolcsy_a_csodafegyver:

azt nem lehet, mert annak hasznát vennék. elég nekik a hittan meg a templom. alattvalóknak az kell. háztartás gazdaságtan, meg államigazgatási ismeretek, még mit nem. még jó hogy az alkotmányjog fejlődést nem említetted!

métely és mákony meg cirkusz. jól viselkedik lesz kenyér is. no nem túlzottan csak épphogy.

no, tényleg, jó éjszakát.
Fabius!

A poszthoz azt szólom, hogy az illető nem volt NER-kompatibilis, ezért a NER kivetette magából. ebből tanulhat mindenki.

Horváth Andrásnak meglett az ajánlása?
@jaegtoer: eme métely megoldásának kulcsa nem a mi kezünkben leledzik...

őszinte tiszteletem miatt jelzem, nem változik a véleményem, mert nem egy promt kérdés/helyzet megítélése... ha úgy érzed állást kell foglalnod, részemről nem változik a megítélésed, bárhova állsz... szal ne rágd magad ezen:-)... de köszönöm a törődést
jó éjt.
Azért ezt még ide rakom, hátha valaki elolvassa. Picit finomítja a képet.
hu.m.wikipedia.org/wiki/Perejaszlavi_szerz%C5%91d%C3%A9s
@jaegtoer:
Horváth András politikailag mit képvisel?
alkalmas politikusnak?
(ne gyere azzal, hogy a mostaniaknál alkalmasabb, mert ezeknél egy vakond is...)
tehát!
tudjuk mit akar, mit képvisel?
súlya mekkora?
befolyásolási ereje?
mit bizonyított eddig?
az ő bizonyítékai alapján, történt-e bármi?
mennyivel jobb mint bárki más?
kinek akarta a bizonyítékait először átadni?
miért nekik?
szerintem Horváth András súlytalan.
függetlenként meg főleg.
egy szép délibáb.
@Sir Bates dö Hól:
Elolvastam.
Első gondolatom az volt, hogy van itt szerződés bőven, több, mint elég.

Második gondolatom kicsit ironikus: Kijevben született Álmos, Árpád fejedelem apukája. Ő az, aki nem jött át a Vereckei hágón.
Halála után - nem tudni miért - kis magyar csapat visszament és elfoglalta Kijevet, így az már másodszor lett magyar.
És Álmos hamvai még mindig valahol Kijev környékén vannak.

De ne gondold tovább.
Amire felhívtad a figyelmet, része a történelemnek, jó tudni, hogyan is alakultak, fejlődtek a dolgok.
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

köszönöm, szarházi:)

az első értelmes linked, aminek hasznát vettem.
@punkfrog:

köszönöm kérdéseidet, de ne aggódj emiatt. elviselem a választásom felelősségét. könnyebben, mint tóth csaba miatt.

majd rajta tartom a szemem s ha kell a kezem:)
@Sir Bates dö Hól:

"bárhova állsz... szal ne rágd magad "

nem állok, vagyok ahol vagyok. ellenben legyen ez végszónak:

www.youtube.com/watch?v=nAw9q5vLiak
@Sir Bates dö Hól:

{Kijev annyira orosz, hogy ukránná lett[:)]}
@punkfrog:

"szerintem Horváth András súlytalan."

:D nekem van súlyom, majd rálépek a lábára:)
viktor bán március 15 én megünnepli az oroszok első bejövetelét !
Minden bizonnyal mutyimentesen kapták ők ezt a megbízást még a szocik idejében.
viktor bán március 15 én megünnepli az oroszok első bejövetelét !

Petőfi nevű kollégáját fogja idézn
aki az oroszokat behívta "Hí a haza!"
Szép napot mindenkinek! Jó kis motiváló írás. :)

10 dolog, amiért a büdös életben nem lesz már jobb neked

motivator.ma/inspirator/10-dolog-amiert-budos-eletben-nem-lesz-mar-jobb-neked
nem tudom mit sírunk itt: 3ezer milliárdos dolgozók által összegyűjtött magánnyugdijat lenyúlták, ehhez képest egy ilyen cég már semmi..ugy sem üti meg semmi az ingerküszöbött ebben a balkáni, elbaszott országban.
Szomorú eset. Részvétem. De forráskóddal nem hülyülünk, nem húzzuk le az államot. Visszaéltek helyzetükkel, az állam meg odacsapott. Egyik sem jó irány, nem jó megoldás. De ok-okozati összefüggés van. Aki az oroszlán bajszát húzogatja, azt megharapják. Ezt az ügyet az baszta el, aki nem kötötte ki a forráskód ügyvédi letétjét, ellehetetlenülés és inkorrekt áremelés esetére...még 2003-ban.
www.atv.hu/videok/video-20140304-duborog-a-foglalkoztatas

Ez a 'narancsluvnya meg elmagyarázta a debilnek,milyen faszaságban élünk,ollééé!!
Úgy 'sodorta,mintha ők teremtették volna a földet!
Nem tetszik a demokrácia? 2/3 ezt akarja, az adófizetők örömmel pénzelik lázárt meg a többi szarházit.
Mondja meg már valaki,'kijatököm az az SMS párt és mi a paripapénisznek annak 448milla,'megatöbbinek is??

kepkezelo.com/images/v6oyzs326jzkw7143zi.jpg

kepkezelo.com/images/uo5bmuqns4zukovqpgz9.jpg
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu:

A Semino-vizsgálat tudományos voltát erősen vitatják a szakemberek. Röviden, kóklerségnek minősítik.
Nyugalmazott tábornok lett az antikommunista tüntetők új népi hőse Venezuelában

A Dél-Amerika Ukrajnájában egyre hevesebbek az összecsapások a féldiktatúra rendfenntartó erői és a demonstráló középosztálybeli fiatalok között. Az ország a gazdasági összeomlás szélén.

q.444.hu/k/http%3A%2F%2F444.hu%2F2014%2F03%2F04%2Fnyugdijas-tabornok-kezdett-egyszemelyes-ellenallasba-venezuelaban%2F
Putyin nyilvánvalóan az újságírók szemébe hazudott
1
Gazda Albert átemelt egy posztot, a szerző: Seprődi-Kiss Árpád

A mai sajtótájékoztatón az orosz elnök végre megszólalt, sőt újságírói kérdésekre is válaszolt a krími krízis kapcsán. Alapvetően sokkal finomabb hangvételt ütött meg, ami egyből látszott még a BUX és a forint árfolyamán is. A legérdekesebb momentum nekem azonban az volt, ahogyan Putyin tagadta, hogy a krími bázisokat elfoglaló katonák oroszok.

anyahajo.cink.hu/putyin-nyilvanvaloan-az-ujsagirok-szemebe-hazudott-1535906783/@albertgazda
@Gábriel angyal_a kitalált blogrobotártuditu: "egyszerűen jó tudni kevésbé közismert tényeket."

Kétségtelen. A kevésbé közismert tények ismerete kiemel a hétköznapok szürkeségéből. Titkok tudóinak érezhetjük magunkat. A szürke, kis emberek, a buta, félrevezetett tömeg felett állónak. Leereszkedünk hozzájuk, és elmondjuk nekik a jó hírt... amit mi is csak egy perccel ezelőtt tudtunk meg, és le sem ellenőriztünk, de hát akkor is... mi vagyunk a tudás, a hatalom, miénk a dicsőség.
@gazoló:

Teljesen mindegy. A törvény megalkotóinak valamiért megéri, hogy ilyen eszement pénzszórás legyen. El se kell számolni ezzel a pénzzel!
Felháborító!!
@Orica Középföldi:

Nem akarok 'lélegeztetőgépekben számolni ebben a "kurvaországban",de a bíróságon anno,ki lesz ezért majd elszámoltatva,narancséktól 'ajóéletbe!!
Megint névtelen haszonleső senkiket szórunk meg 'lével!!
@gazoló:

Az aláírás gyűjtő Seres Mária és gittegylete az SMS párt!
@gazoló:

MCP, Magyar Cigány Párt!
@gazoló:

MCF, Roma Összefogás párt!
@Orica Középföldi:

"A Semino-vizsgálat tudományos voltát erősen vitatják a szakemberek. Röviden, kóklerségnek minősítik."

ha felelőtlen gondolatokra ragadtatnám magam, akkor azt mondanám, hogy van alapja, annak, hogy 30-40 ezer éve nem fejlődtünk genetikailag sokat és éppen olyanok vagyunk, mint akkoron.
de mégiscsak lehet valami titkos genetikai kulcs, vagy forráskód, mert ilyen széthúzás mellett már rég ki kellett volna halnunk. lehet, ki is haltunk, csak nem vettük észre.

[s akik ma magyarkodva mellet vernek, magyart magyarral uszítva-verve, tanulási és fejlődési képesség híján még hordozzák az ősi 'gyököket', mi több ápolják keverve ős gyökerekkel, míg maguk is gyökerekké lesznek újratermelve a pusztító géneket]

szóval ebben az olvasatban, örülök, ha azt a 'tant' erősen vitatják a szakemberek. azt jelentené, van remény. sejtésem szerint azonban nincs, csak haladék.
@tristen2005:

Remélem tizenegy tagot azért fel tudnak mutatni!!
Most őszintén,a jelenlegi helyzetben...Mekkora pofa kell ezeknek a törvényeknek a bevezetéséhezés atyaúristenek oldaláról?? A mikropártok részéről ezeknek a 'zsé-knek a felvételéhez!
akurvannyukatéaskkormégkisdedfinomvoltam...
Ja, Lázár megölte a tulajt. Hagyjuk már ezt a baromságot.

A cég valószínűleg egy újabb bőrt húzott volna le az államról, ezért rághattak be Lázárék.
@Behajtó70: Pontosan így van. Valakik megpróbálták rendesen lehúzni az államot.

Nem Lázárt, hanem az adófizetőket.
aha

A vádlott Kocsis István hozta össze Orbánnak a paksi paktumot - Mépszabadság - 08:21

Az Orbán-kormány nem atomerőművet, hanem hitelt akart Putyintól, és a megállapodás is ezért, vagyis a pénz gyors megszerzése végett volt ilyen sürgős – állítja egy neves, magyar–orosz relációban több kormánynak is tanácsot adó, a mostani alkufolyamatra közvetlenül rálátó szakértő a Népszabadságnak. A lap úgy értesült, hogy a döcögős folyamatot végül sz egykor a paksi atomerőművet és a BKV-t is vezető, ma az MVM-es ügyei miatt vádlottá lett Kocsis István segített gyorsította fel. Ő volt az, aki tető alá hozta a Putyin–Orbán-megállapodást.

www.klubradio.hu/cikk.php?id=16&cid=170357
VERSENYSZFÉRÁT?????

A varánusz a saját farkába harap?
@♔bаtyu♔:

nem csak próbálták, hanem kb 15 milliárddal le is húzták.
@jaegtoer:

Jó:)))
A csillagok jelen állása szerint valóban csak haladéknak látszik, de egyetértve Spiróval, van remény.
Új csillagokat kell választani:)
@Behajtó70: "Visszaéltek helyzetükkel, az állam meg odacsapott. "

jogállam, ilyesmi nem játszik ? fegyveres nav-osok fenyítenek ?
ha te cégedet kívánja meg lázár akkor is így állsz hozzá ?
Akinek nincs einstandolt szoftvere, az annyit is ér.
@Bakter: Igazából számomra indifferensek ebben az esetben L.J indokai. A fő itt az, hogy egy évek óta tartó rossz gyakorlatot szüntetett meg.

A vicces nekem az egész ügyben az, hogy Lázár János - az én véleményem szerint is - rengeteg dologgal támadható jogosan, mert hülyeséget csinál, csinált. Ez viszont pont olyan, amikor egy szar gyakorlatot szüntet meg.
Pedig ugyanezzel egy időben Lázár egy sokkal rosszabb döntést is hozott - megszüntette a KSZ rendszert április 15-től, ami óriási fennakadásokat fog okozni.
@Kuviklacz: Ki lehet abból indulni, hogy mindenki korrupt, hamisít. Ebben az esetben valóban mindegy, hogy az adatbázisok a Weltnél vagy az államnál vannak. Ha viszont egy normálisabb felállást feltételezünk, akkor ilyen jelentőségű adatokat nem szabad egy magáncégnek tárolnia.
@béla a görög:
1. Ennek a kérdésnek nemzetbiztonsági, közbeszerzési stb. vetületei vannak. Nemcsak maga az, hogy a szoftverfejlesztőt megfizesd arra, hogy valamit lefejlesszen. Rettenetesen sok érdeket kell összehangolni, mert a pályázati rendszer különböző (más érdekes egy gazdasági, mezőgazdasági, regionális, infrastrukturális stb. pályázatnál a döntéshozó, menedzsment és pályázó részére). Egy ilyen rendszer előkészítése, paraméterezése, tesztelése is elképesztően drága, amellett, hogy a rendes munkamenetnek is mennie kell közben. Valami olyasmihez hasonlítanám, mint amikor egy komplex rendszert (mondjuk SAP vagy MS AXAPTA stb.) akarsz bevezetni mondjuk egy 100 fő feletti vállalathoz. Azzal a különbséggel, hogy a vállaltnál a feladat mindenkinek plusz az egyébként is túlfeszített ügymenethez és a rendszerbe be kellene még mondjuk kapcsolni a Hancook gyárat, illetve a sarki fűszerest is.
2. Ahogy azt is tudjuk, hogy a dolgozók alapvetően ellenállással viseltetnek minden megtanulandó új dolog iránt és az ellenállásuk csak akkor győzhető le, ha egy ilyet praktikusabbnak látnak az előzőnél...
3. Az üzemeltetés lehet, hogy a Weltnél vagy más cégnél marad. De a termék továbbfejleszthető lesz és az adatok tárolását is megnyugtatóbban meg lehet majd oldani szerintem.
4. Itt most csókosoktól vett el pénzt. Ettől függetlenül a versenyszféra ütésével kapcsolatos megjegyzéseddel egyetértek, valóban így van.
Én annak idején azért engedtem (sajnálatosan), hogy einstandolják a Manyup pénzemet, mert biztos voltam benne, hogy az ellenállóknál addig nyomulnak, amíg valahogy csak sikerül a kizsarolás. Tévedtem, mert első blikkre annyi összejött, hogy a bátor maradékkal már nem akartak fölöslegesen keménykedni.
Bár ki tudja, hogy esetleges újabb győzelmük esetén nem kapirgálják-e össze azt is, ami a harácsból még kimaradt... :)
@Amadeus62: Látnád a többit akikből választani lehet. De egyébként igazad van, sok az idióta, a nyuggerek meg imádják azt a róka képét
@MEDVE1978: Kissé nevetségesnek érzem ezt a vitát, Mo provincializmusát bizonyítja akkor, amikor az igazi világban mindenki "software as a service"-ről mag virtualizációról beszél - sőt, nem csak beszél.
Mint fentebb kifejtettem, az adatbázis más tészta, annak megfelelő biztosítása megoldható.
Megjegyzem csendesen, hogy rajtunk kívül még 27 országban menedzselnek ilyen projekteket. A következtetések levonását mindenkire magára bízom azügyben, hogy mennyire lehetetlen pl. egy másik rendszert találni. Viszont azért a nemzetbiztonsággal jönni itt kissé túldimenzionált.
@Behajtó70: Olvastál már forráskódot?
Lásd még fenti megjegyzésemet a Software as service-ről. Magyarország jobban

elmarad
@Kuviklacz: Persze semmi sem lehetetlen, legfeljebb az adott körülmények között.
Képzelj el egy alulfizetett minisztériumi vagy NFÜ-s dolgozót, aki megkapja azt a feladatot, hogy készítsen elő dönteni ebben az ügyben. Az más kérdés, hogy inkompetens, politikai okból kiválasztott, sok esetben buta vezetője dönt, de mindenképpen ő kapja meg az előkészítési feladatot. Az igazi kérdés, hogy belehúzza-e magát a faszba azzal, hogy új rendszert szeretne (ezzel magának és mindenki másnak is plusz munkát teremtve, felelősséget vállalva, eltérve a biztonsági pályától stb.). Nem fogja ezt megtenni. A magyar közigazgatásban nagyon régóta működik a segglevédés módszere, ergo senki nem vállal kockázatot. Meg lehetne ezt oldani, szakmai szempontokkal, szakmai vezetőkkel, a beosztotti szint jobb díjazásával, hogy ne csak a hülyék menjenek oda stb. NA ezek között a lehetőségek között nem volt esély arra, hogy az EMIR-t lecseréljék.

A másik a nemzetbiztonsági kockázat. Szerintem annak mondható, hogy ha egy többezermilliárdos kifizetéseket tartalmazó adatbázist egy magáncég kezel.
@MEDVE1978: mit jelent az konkrétan, hogy alulfizetett?
@MEDVE1978: Szerintem ha a nemzetet nem azonosítjuk a kormánnyal és a kormánypárttal (ne tegyük), akkor nagyobb nemzetbiztonsági kockázat az, ha Lázárék kezelik az adatokat.
Különös tekintettel arra, hogy elkezdték ezerrel lehívni és kiszórni a pénzt, akár (ha lehet hinni a pletykáknak) szabálytalanságok árán is.
És voltak eddig is szőrös ügyek. Ezeket most megpróbálják eltüntetni, gondolná a nem túl naiv szemlélő. Csak félő, hogy másutt is nyoma van, És mint rendesen, nem azok fogják megszívni, akik elkövették a stikliket, még csak nem is az említett minisztériumi dolgozók, hanem mi, mind.
Egyébként a nemzetbiztonság itt nem játszik, és a magáncégektől csak a kommunisták félnek. Megfelelő szerződésekkel és ellenőrzéssel, különös tekintettel az állami szféra általad épp most leírt potenciális impotenciájára, sokkal jobban működik, mint az államapparátus (Mo-on nem nagy kunszt).
@Sir Bates dö Hól: Mondjuk beosztottként 15 éves tapasztalattal és nyelvismerettel keres havi bruttó 300 K-t.
@Kuviklacz: @pénzek lehívása és szórása. Valamennyire ismerve a szférát: ezt meg kellett tenni. Ha MSZP kormány lett volna, akkor ők gyorsították volna be a rendszert. Ilyenkor nyilvánvalóan jut sajnos pénz olyan projektekre, amelyek nem olyan fontosak vagy amelyeket nem prioritásként kellene kezelni. Hogy ez pénzszórás-e? Gyakorlatilag az volt a kérdés, hogy szép szabályosan jár el az ország és bennmarad párszáz, esetleg ezer milliárd vagy kihelyezik ezeket a pénzeket, esetleg szabálytalanul. Én azt mondom, hogy inkább ki kell helyezni az összes pénzt és utána intézni a szabálytalansági ügyeket. Ennek az az oka, hogy az EU-ban ez részben politikai kérdés. A politika beárazza, hogy mennyire szivatnak egy országot. Ez az ellenőrzés egyik tényezője. A másik az, hogy az EU ellenőr a legtöbb esetben úgyis talál valamit, amiért pénzt tud levonni.
Az egészet nagyon jól példázza a nemrég lezajlott ügy (kötelező magyar építészkamarai tagságos dolog). A jogszabály, ami ezt előírta, már egy évtizede hatályban volt, de az uniós szakemberek nem szóltak sem a jogharmonizáció idején, sem az előcsatlakozási alapoknál, sem pedig az NFT I-es projekteknél miatta (2004-2007).

A nemzetbiztonsági okból az eddigi megoldás biztosan rossz volt, hiszen a forráskód és az adattárolás is a Weltnél volt tudomásom szerint. Akkor nem lett volna rossz, ha az államnak elég garanciája lett volna az ügyben és bármikor lecserélhette volna a szállítót. Ez nem így volt, mert a szállító konkrétan olyan zsaroló pozícióban volt, hogy megállíthatta az uniós kifizetéseket.
@MEDVE1978: ez itt a minimál, de ez nem mo... ott ennyit tudnak fizetni egy közszolgának (akik túl sokan vannak és feleslegesen vannak ennyien), ám ott ez normális bér... szerintem... ez nem indokolja azt, hogy miért nem csinálja meg...
@MEDVE1978: Nagyon naiv vagy. Nem arról van szó, mint eddig, hogy negyven centis kilátót, meg községháza előtti díszburkolat, sokkal durvább dolgokról.
Szállj le a nemzetbiztonságról, az egész más.
Az EU ellenőrzésről meg annyit, hogy az irányító hatóságnak észrevételezési joga van, és ha jogosak az észrevételek, el is fogadják (volt pl. olyan, hogy az ellenőr (általában auditor cégek ellenőriznek, nem tisztviselők) megkifogásolta, hogy a személyi költségeket egyéni vállalkozóknak számlára fizették, az EU illetékese meg elfogadta, hogy ez Mo-on bevett gyakorlat - előcsatlakozási alapról volt szó egyébként). És az, hogy mindig találnak valamit, nem ok arra, hogy nagyságrendekkel nagyobban stiklizzenek.
@MEDVE1978: Az azért, amit csinál, nem kevés ahhoz képest, hogy nem sokkal kevesebb tapasztalattal, a beledet is kihajtva, két nyelvvel és versenyképes diplomával kaphatsz 4-500 ezret egy bankban (persze szintén beosztottként).
Az anomália, hogy a közszolgáknak nincs meg a minden normális helyen meglévő biztonsága Mo-on.
@Kuviklacz: Nem tudom melyik az igazi naivitás, az, hogy én elhiszem, hogy gyorsítani kellett és ezzel "kiszórni" a pénzeket - szabálytalanságra való tekintet nélkül - mindenképpen vagy az, hogy valaki elhiszi, hogy itt az EU objektíven ellenőriz. Nekem az említett "csak kamarai tag végezhet el egyes feladatokat" tipikus példa az EU kétarcúságára. Számos más országban is van hasonló jogszabály, egy részénél megkifogásolták, más részénél nem. Ahogy másik példa erre az undorító kétarcúság a közbeszerzésekkel, amit az EU nem csak nálunk játszik el: először elfogadja a jogharmonizációt (hiszen a csatlakozás előfeltétele, hogy EU konformak legyenek a jogszabályok), majd erre hivatkozva szemétkedik az egyes részletes ügyekben (pl: azokban, ahol a magyar kormány jogszabállyal jelöl ki egyes szereplőket a feladatok végrahajtására). De ugyanezt játszották az egyébként korrupt bolgárokkal is több esetben (nyilván itt is volt vaj a bolgárok füle mögött, de a vége akkor is az volt, hogy az EU példát akart statuálni).

Már több, mint 10 éve látok részeket ebből a szférából, nincsenek túl nagy illúzióm a források felhasználását illetően.
süti beállítások módosítása